نتایج جستجو برای عبارت :

استمرار

یک پژوهشگر هنر یکی از دلیل استمرار نیافتن نقاشی قهوه‌خانه‌ای به‌ویژه با موضوعات دینی را محدودیت‌های مذهبی عنوان و اظهار کرد که از نظر فرهنگ‌ عمومی نمایش برخی از این آثار در مراسم‌ها و مکان‌های مذهبی با محدودیت‌هایی مواجه بوده است و همین امر منجر به کاهش تقاضا برای خلق چنین آثاری شد.
ادامه مطلب
یک پژوهشگر هنر یکی از دلیل استمرار نیافتن نقاشی قهوه‌خانه‌ای به‌ویژه با موضوعات دینی را محدودیت‌های مذهبی عنوان و اظهار کرد که از نظر فرهنگ‌ عمومی نمایش برخی از این آثار در مراسم‌ها و مکان‌های مذهبی با محدودیت‌هایی مواجه بوده است و همین امر منجر به کاهش تقاضا برای خلق چنین آثاری شد.
اینجا رو می‌بینید؟
تماشاگر دومین بچه‌ی منه. البته شاید نتونم بهش بگم بچه، تماشاگر خود واقعی منه. 
اما دیروز، دیروز تولد اولین بچه‌م بود. 
سه سالش شد. 
سه سال... مثل برق و باد گذشت!
من آدمِ انتخابای عاقلانه نیستم. کار درست رو انجام نمی‌دم و اگه انجام بدم، توش استمرار ندارم. اما این بچه‌م، به جز ادامه دادن زبانم شاید تنها کار عاقلانه‌ای بوده که انجامش دادم و ادامه‌ش دادم.
می‌تونم بگم پاداشش رو دیدم. اتفاقای خوبی که بعدش برام افتاد، دوستا و ا
این مطلب رو، تقریبا دو سال پیش و زمانی که هنوز مجرد بودم نوشتم، و الان که گاهی اوقات یادش می‌افتم واقعا بدنم می‌لرزه! از اینکه همسرم مدام باید در حال سفر باشه و گاهی اوقات موقع پروازهای هوایی، خودش و من می‌میریم و زنده می‌شیم تا فرود بیاد! به نظرم عشق سال‌های اول و روزهای اول زندگی مشترک رو کما بیش همه تجربه می‌کنند و اون چیزی که کمتر تجربه می‌شه، تداوم و استمرار عشقه! تعجب می‌کنم از خودم که با وجود خوندن کتابی مثل "یک عاشقانه آرام" باز هم
واژه شناسان سه معنای عمده را برای لغت «سنت» ذکر کرده اند:
1. دوام و استمرار و در کل ادامه دادن،
2. راه و روش به معنای مطلق کلمه،
2. راه و روش پسندیده، که در این صورت هرگاه واژه «سنت» به تنهایی و یا به همراه قید "حسنه" آورده شود بمعنی «روش پسندیده و نیکو» خواهد بود. و برای اینکه معنای «روش ناپسند» از این کلمه مستفاد نگردد، بایستی به همراه قید «سیئه» آورده شود.
لهذا با توجه به معنای لغت «اهل» که «گروه» میباشد، «اهل سنت» عبارت است از "گروهی که متحدا را
با لافکادیو در مورد کمال گرایی صحبت میکردم و خیلی خوب توصیفش کرد و حتی گفت چرا ما کمال گراها اهمال کار میشیم و البته درمانشم گفت و اون این بود که : 
"راهش اینه که خودمون رو با تغییرات کوچیک راضی نگه داریم و استمرار داشته باشیم روشون تا کم کم تغییرات بزرگ سر و کله شون پیدا بشه." 
منم به جهت اینکه دیگه خسته شدم از اوضاع بی طاقتی و درجا زدن خودم تصمیم گرفتم به حرفش عمل کنم و این تمرین استمرار رو عملی کنم توی زندگیم با یه سری کارای ریزه میزه، به همین
شرح: در بررسی های مربوط به آسیب شناسی اجتماعی بیشتر تلاش ها بر راه حل ها برای کاهش یا رفع ان ها متمرکز است.اشکالی که در چنین مواردی یافت می گردد غفلت ورزی از موارد دیگر است.گاه افراد مطالعه کننده و حتی دولتمردان با قانع کردن خود می کوشند تا به دیگران این تصور را انتقال دهند که در حال کوشش برای مبارزه هستند.

ان ها می خواهند بگویند که بیکار ننشسته اند و پاسخی برای اعتراضات دارند.غفلت مهم در این رابطه این است که از استمرار آسیب ها فاصله می گیرند.د
این را همه تجربه کرده ایم
و بارها از بزرگان شنیده ایم
که با تداوم و استمرار است که اتفاقات خوبِ زندگی رخ می دهد
به یک شب و دو شب نیست
 
شاید برای همین بوده که عارفان، ترک یک گناه یا عادت به کار نیک رو به مدت چهل روز مراعات می کردند
در اهمیت تاریخ این طور می‌توان گفت که دیروز هیچ‌وقت تمام نشده‌است. دقیق که نگاه کنیم، همه‌ی ما هنوز در حال ادامه دادن همان لحظه‌ی تولدمان هستیم و در برخی جنبه‌ها حتی ادامه دهنده‌ی لحظاتی پیش از تولدمان هستیم. این طور است که تاریخ اهمیت می‌یابد.
در بستر بیماری بودم و به این استدلال در اهمیت تاریخ فکر می‌کردم و به این که زیست ما مستمر و مداوم است و هر یک روز در حقیقت - صرفا - تغییر نسبتا منظم شدت 
در طی سال ها تدریس در کلاس ها و تدریس خصوصی بارها از دانش آموزانم به خصوص دانش آموزان کنکوری در مورد بن بست های زندگی و ناتوانی در رسیدن به آرزوهایشان شنیده و یاءس ناشی از این تفکر را به وضوح دیده ام.
پاسخ من به افراد مختلف متفاوت است اما همیشه می گویم.. استمرار داشته باشید..استمرار در عمل ایده ها و راه های ممکن را به شما نشان داده و خلاقیت شما را برای حل مشکل تقویت می کند. موفقیت برای همه افراد با هر شرایطی ممکن هست حتی در ایران :-)
به نام خدایی که اثر پای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
به نام خدایی که ااثر گای مورچه را بر سنگ سیاه می بیند.. 
 
آغاز می کنیم برای استمرار داشتن...
برای رهایی از کسالت ها و تنبلی ها... 
برای رویش... 
برای دیدن اعجاز ها...
برای در صف بودن و پشت سر امام ایستادن...
برای یاری خواستن و ثابت قدم ماندن به مدد خودشان
 
                                                                        میلاد امام حسن علیه السلام
هو البصیر
همیشه مادرم میگفت تو صبرت کمه ، آره راست میگفت صبرم کم بود  دوست داشتم نتیجه کارهام یه دفعه ببینم و همین امر باعث شد که خیلی از نتایجی را که باید ببینم را نبینم.
وقتی می خواستم دیوار خونه رو رنگ کنم دوست داشتم سریع تر به هدفم برسم و زود دیوار رو تمیز و یک دست ببینم و برای همین تینر کمتری با رنگ مخلوط می کردم تا با یک بار رنگ کردن دیوار رنگ بشه اما ...
زوری که نیست مگه میشه!!!
برای هر کاری باید زمانی مشخص طی بشه تا استعدادی که خدا خواسته در
امشب به یک نویسنده "کمی" غبطه خوردم. مخصوصا وقتی گفت معمولا هفت- هشت تا کتاب را با هم پیش می‌برد. طول می‌کشد تا تمام شوند ولی، سالی یک کتاب دارد. کتاب که می گویم فیکشن و نان-فیکشن هایی هستند که بشود به‌خاطرشان جلسات نقد گذاشت یا شرکت کرد. قدرت تخیل و خلاقیتش تحسین برانگیز است. سوال کلیشه ای به ذهنم رسید که چه شد اصلا نویسنده شده؟ خیلی جدی گفت: «هیچی بار خورد! چون کار دیگه ای بلد نبودم.» شاید علت موفقیتش هم همین است. حالا چون خلاف دیدگاه‌های امثا
هو البصیر
همیشه مادرم میگفت تو صبرت کمه ، آره راست میگفت صبرم کم بود  دوست داشتم نتیجه کارهام یه دفعه ببینم و همین امر باعث شد که خیلی از نتایجی را که باید ببینم را نبینم.
وقتی می خواستم دیوار خونه رو رنگ کنم دوست داشتم سریع تر به هدفم برسم و زود دیوار رو تمیز و یک دست ببینم و برای همین تینر کمتری با رنگ مخلوط می کردم تا با یک بار رنگ کردن دیوار رنگ بشه اما ...
زوری که نیست مگه میشه!!!
برای هر کاری باید زمانی مشخص طی بشه تا استعدادی که خدا خواسته در
در دیدار رئیس جمهور و هیئت دولت: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود/ وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه قاره هند است. انگلیسی ها برای استمرار درگیری در کشمیر، تعمدا این زخم را در این منطقه برجای گذاشتند.
 
استمرار

برای رسیدن به هر نتیجه ی مادی یا معنوی نیازمند پشتکار و پیگیری یک عمل هستیم
تا به آنچه انتظار داشته ، دست یابیم و از نتیجه ی آن بهره مند شویم .
کشاورزی که برای رسیدن به یک محصول ، مقدماتی را آماده می کند و مراقبت هایی
را به عمل می آورد تا نتیجه ی کار خود را برداشت کند ، یا تولید کننده ی یک کالای
مصرفی که مراحلی را  یکی پس از
دیگری پشت سر گذاشته تا محصولی را  به
جامعه ارائه دهد ، همه نمونه هایی از تلاش پی گیر و مستمر برای رسیدن به یک نتیج
آخرین انسانی که در زمین میمیرد امام است؟
از این رو بی وجود امام(ع) و حجت الهی، کائنات بی امداد فیض الهی خواهند بود و بدون این امداد همه چیز عدم محض خواهند بود.
ب)امام مخاطب و حامل قرآن و الهام است
چون قرآن کتاب همیشگی و زنده انسان ها است، پس مخاطب حقیقی آن نیز باید همیشه وجود داشته باشد و این مخاطب حقیقی که قلب و روحش بستر و جایگاه وحی است، بعد از پیامبر اکرم(ص) جزء ائمه نمی تواند باشد.
جریان زنده و مستمر و بقای استمرار قرآن و شب با برکت قدر جز با
توقیف 126دستگاه وسیله نقلیه متخلف در کهنوج 
سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج با اشاره به اجرای 7 طرح ترافیکی در این شهرستان گفت: ازابتدای دی ماه با اجرای 7طرح انضباط ترافیکی در این شهرستان126 وسیله نقلیه متخلف اعمال قانون و روانه پارکینگ ها شدند. 
سرهنگ احمدیوسفی با اشاره به استمرار طرح ه
ادامه مطلب
#گزارش #خبر #سبد_کالا
 
«توزیع سبدهای کالای عید در بین نیازمندان»
 
صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنندکز کار خلق یک گره بسته وا کند
به همت و همراهی شما عزیزان، سبدهای کالای عید در بین نیازمندان توزیع شد. این بسته ها شامل بن لباس، گوشت، و برنج و روغن بود.
متوسط سبد اقایان 5.910.000 ریالمتوسط سبد بانوان 6.910.000 ریال
 
امیدواریم با یاری شما بتوانیم در این شرایط سخت یاری نیازمندان را استمرار دهیم... 
برنامه ­ریزی جانشین ­پروری تلاشی سنجیده و سیستماتیک توسط سازمان برای اطمینان از تداوم و استمرار رهبری، حفظ و توسعه سرمایه ­های فکری و دانشی برای آینده و تشویق افراد به پیشرفت می­باشد.
برنامه­ ریزی جانشین ­پروری به عنوان فرایندی تعریف می­شود که تداوم و استمرار کاندیداهای رهبری واجد شرایط را برای عملکرد سازمانی موثر، تضمین می­کند. برنامه­ ریزی جانشینی به عنوان شیوه­ای برای تعریف نقش ­های اساسی مدیریت درون سازمان تعریف می کند که از پایین­
• دستاورد دوم دعا، تقویت و استقرار ایمان در دل است. خصوصیت دعا این است که ایمان را در دل پایدار و مستقر می‌کند. ایمانِ قابل زوال در مواجهه‌ی با حوادث عالم و سختی‌ها، خوشی‌ها، تنعم‌ها و حالات گوناگون انسان، در خطر از بین رفتن است. می‌شناسید کسانی را که ایمان داشتند؛ اما در مواجهه‌ی با مال دنیا، با قدرت دنیا، با لذات جسمی و شهوات قلبی، ایمان از دست آن‌ها رفت. این، ایمان متزلزل و غیرمستقر است. خصوصیت دعا این است که ایمان را در دل انسان مستقر
١- واسطه : 
هر واسطه ای بین تولید کننده تهاجمات و افراد مورد هدف این حملات که همان نسل فعال جامعه هدف به شمار میرود به عنوان یک عامل تسهیل کننده در روند انتقال تهاجمات در بین افکار عمومی و اثر بخش کردن آن ، وجود دارد که بدون این طیف تولید کننده حملات در کار خویش قادر به استمرار بخشیدن به عملیات های خود نخواهد بود.
شناسایی سرشاخه های اصلی و کلیدی این عوامل ، کمک شایانی به پیشرفت عملیاتی مقابله با تهاجمات روانی در سطح گسترده خواهد کرد.
٢- عامل :
و
گرچه شاعر چشمهایی روشن و بیدار داشت 
واژه های روسیاهش خط خطی بسیار داشت 
قصه ی حبل المتینِ دل دروغی بیش نیست 
عشق در دستان بی رحمش طناب دار داشت 
مثل یوسف خواستم از عشق بگریزم ولی 
هر دری را باز کردم پیش رو دیوار داشت
مرگ هم غیرت ندارد ! بی خیالم می شد و ... 
زندگی در برزخی بیهوده استمرار داشت
بینِ این آشفته بازارِ جنون و کشمکش
خاطراتش باز هم اندیشه ی آزار داشت
یادم آمد وقت دل کندن بلاتکلیف بود 
هم مرا می راند ، هم بر ماندنم اصرار داشت 
مثل ماشی
مقام معظم رهبری؛ ایشان در بخش پایانی سخنان خود در دیدار با هیئت دولت به موضوع کشمیر اشاره کردند و با ابراز ناراحتی از وضع مسلمانان این منطقه گفتند: ما با دولت هند روابط خوبی داریم اما انتظار و توقع از دولت هند این است که سیاستی منصفانه در قبال مردم نجیب کشمیر در پیش بگیرد و به مردم مسلمان این منطقه زور گفته نشود.رهبر انقلاب اسلامی وضعیت کنونی منطقه کشمیر و اختلافات هند و پاکستان در این زمینه را نتیجه اقدامات انگلیس خبیث به هنگام خروج از شبه
به گزارش شهر زعفران، غلامرضا میری نایب رئیس شورای ملی زعفران درباره آخرین وضعیت بازار طلای سرخ در آستانه شب عید اظهار کرد: هم اکنون حداقل نرخ هر کیلو زعفران ۶ میلیون تومان و حداکثر ۹ میلیون تومان است.
چرا قیمت زعفران پایین آمد؟
وی از کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا و لغو پروازها، قیمت زعفران کاهش یافته است که با استمرار روند توقف صادرات، افت قیمت محصول ادامه خواهد داشت.
ادامه مطلب
دوستان عزیز، لطفا به این جمله های خبری دقت کنید!
"رونق تولید ملی در سایۀ جهاد اقتصادی امکان پذیر است؛
حمایت از تولید ملی استمرار جهاد اقتصادی است؛
رونق تولید ملی منجر به اشتغال زایی می شود؛
استقلال کشور در گرو حمایت از تولید ملی است؛
حمایت از تولید ایرانی، چرخ کارخانه ها را می چرخاند؛
و ...
شما چه تعداد از این جمله ها را با دقت خواندید؟
اصلا آیا این عبارت ها را مطالعه کردید؟
اگر مطالعه کردید، آیا تلنگری در شما ایجاد شد؟
ادامه مطلب
مناسک سازی در خانواده یعنی تدوین آداب و ایجاد سنت‌هایی که در راستای برنامه زندگی بوده و استمرار آن باعث عادت رفتاری  می‌شود، یا گزینش سنت‌های موجود در جامعه و ایجاد پایبندی نسبت به اجرای آن و یا ترکیبی از سنت‌های موجود و تغییر آنها به اقتضای شرایط خانواده.این موارد لازم نیست در تمام مدت زندگی ادامه داشته باشد بلکه می‌تواند به اقتضای شرایط درون خانواده یا محیط بیرونی تغییر کند و یا بعد از مدتی ادامه نیابد.توصیه میکنم سنت‌های خانه خود ر
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ،پیرو بخشنامه ۱۷۴۸/۱۰۶۹۰۹/۶۱۰- ۱۳۹۸/۰۳/۰۵ به اطلاع مدیران مدارس و همکاران گرامی متقاضی پست مدیریت مدارس می رساند دوره های آموزشی حضوری مدیران مطابق جدول زمانی ذیل برگزار می گردد:
 فراگیران دوره:الف: مدیران مدارسب: متقاضیان پست مدیریت مدارس که در آزمون 28 خرداد امتیاز 120 و بالاتر کسب کرده اند*لازم به ذکر است صدور ابلاغ و استمرار فعالیت مدیران مدارس در سال تحصیلی 99-98 منوط به
من یک معلم هستم. نه به اعتبار یک عدد پرسنلی و حق الزحمه ای که بهای کارم نیست. معلمی برای من نه یک شغل که یک فیض بی انتها و یک هدیه آسمانی است. معلمی یک دغدغه مقدس است در جهانِ تلاطم زده و جهلِ نوین امروزی. معلمی یک ایثارِ مقدس برای احیای انسانیت و اعتلای آزادی است. من معتقدم هر کس به اندازه ای که از خود می گذرد درجه ای از معلمی دارد. معلمی استمرار حرکت همه ی انبیا ، اولیا و شهیدان است.
وقتی محصول سال ها خرد و اندیشه و تجربه را در کام شاگردانت می ریز
یه زمانی برنامه ی کاریم یه مقدار دیر تر شروع می شد . برنامه ریخته بودم صبح بعد نماز یه تعقیبی ، دعایی ، مناجاتی انجام بدم . و این که بشینم و "تفکر" کنم و گاهی توی وبلاگ بنویسمش . اون موقع ها وضعم خیلی بهتر بود . اما حالا که برنامه هام تغییر کرده و صبح باید زودتر برم بیرون . از اون طرف شب ها هم که نمیشه به این زودی خوابید ، عملا این برنامه ی بعد از نماز صبحم منتفی شده . و احساس می کنم ریشه ی این سلوکِ مرده از همین جاست ...
این که فراموش کردم چی مهمه ، چی م
هیچ می‌دانید که چهره‌های موفق و بزرگ و مشهور و پولدار و کسانی که به قله رشته خودشان رسیده‌اند، با شما هیچ فرقی نداشته و ندارند؟
همه فرق، به اندازه یک لبه تیغ است. شما هم بیست و چهار ساعت وقت دارید، آن‌ها هم. شما هم هفت هشت می‌خوابید، آن‌ها هم. شما هم شام و ناهار می‌خورید، آن‌ها نیز. پس مشکل کجاست که آن‌ها هزاران برابر شما شهرت و اعتبار و ثروت و موفقیت و محبوبیت کسب کرده‌اند؟
یک نکته خیلی ساده: یک نظم ساده روزانه. مثللاً یک ساعت یا دو ساعت م
اصل قصه این است که جمعی از فرهنگیان پشتوزبان برای بزرگ‌داشتِ کسی دور هم جمع شده‌اند که به یک معنا می‌توان او را آیشمنِ افغانستان دانست: محمد گل خان مومند، که مجری «نظام‌نامه‌ی ناقلین قطغن» در شمال بود. به بیان دیگر، هدف گردآمدن این جمع، احیا و استمرار نظام‌نامه‌ی است که توزیع زمین‌هایِ حاصل‌خیز مردم غیر پشتون به مردم مشرقی و جنوبی و قبایلی بود که از هند/ پاکستان برای غارت و چپاول و تصرف زمین‌های مجانی در افغانستان می‌آمدند. ..
ادامه م
124 هزار پیامبر آمدند و شهادت دادند که تربیت انسان سخت است سخت. برخی از انبیا صدها سال زحمت کشیدند و تبلیغ کردند و بعضا هم عده ی کمی را به راه آوردند. کار تربیتی زمان بر است. وقت می برد. با یک اردو و یک حلقه مدتی هیات آمدن، دانش آموز انسان کامل نمی شود! توقع خودتان را منطقی و متعادل کنید. باید صبور باشی جانم! تربیت به قول اهل فن، تدریجی الحصول است. از اصول مهم حاکم بر تربیت اصل تدریج و استمرار است. یک دانه و یک بذر، یک شبه درخت و ثمر نمی شود. باید پایش
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با بیان روابط عمومی استاندار خرم آباد ، پنجشنبه ، جلسه هیئت مدیره استان خرم آباد به دنبال شیوع ویروس کرونا تصمیمات زیر را بگیرید و تصویب کنید الااجرا انجام دادن:
برگزاری هرگونه خاکسپاری ، تشییع جنازه ، دیوارها ، اجتماعات با افراد بزرگ ممنوع است.
برگزاری هرگونه عروسی با جمعیت زیادی ممنوع است.
برگزاری هرگونه نشست و جشنواره در دفاتر عمومی ممنوع است.
رهبری کارکنان دفتر به همان روشی که قبلاً انجام می شود ، در دو سوم اد
دومین کاری که از تو می خواهم انجام بدهی،
قبل از اینکه ایمیلت را چک کنی،
قبل از اینکه موبایلت را جواب بدهی،
لطفا لطفا لطفا 2 تا اولویت روزت را مشخص کن. چیزهایی که واقعاً برایت مهم هست.
✔ می تواند پس انداز کردن پول باشد یا
✔ اطمینان از اینکه تمرکزت روی آن باشد یا
✔ می تواند حاضر شدن در سرکار و شرکت در کارها باشد
✔ یا می تواند عوض کردن رفتارت با همسرت، بچه هایت و یا کسی که از او جدا شدی، باشد
✔ یا رفتن به باشگاه باشد چون گفتی که می روی.
اولویت ها
شناسایی ۱۶۳۴ بیمار جدید کرونا در کشور/ کاهش موارد ابتلا و فوتی این بیماریسخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۱۶۳۴ مورد جدید کرونا در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: روند مرگ و میر کووید - ۱۹ نیز خوشبختانه در روزهای اخیر روند کاهشی داشته و امیدواریم در روزهای آینده این روند استمرار یابد.
به گزارش ایسنا، دکتر کیانوش جهانپور گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۶۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی ش
 
امیرالمؤمنین (ع) می فرماید:زمین هیچگاه از حجت خالی نمی ماند، حجت خدا یا ظاهر و آشکار است یا خائف و پنهان، تا حجت ها و برهان های خدا باطل نشود. بنابراین همواره باید انسان کامل در زمین وجود داشته باشد. یکی از اصول اساسی مکتب تشیع این است که جهان هستی و زمین هرگز بی امام نخواهد بود، چه آنکه بدون وجود امام و خلیفه الهی و واسطه فیض، جریان فیض الهی در قلمرو تکوین و تشریع قطع می شود.
در حقیقت، حیات و بقاء آن در این عالم وجود ظلی دارد و فقط در سایه وجود
از رئیسی یاد بگیریمآقایان مسئولین ، آقایان مدیران ، آقایان مقامات و هر کسی که در جمهوری اسلامی دارای منصب و مقام هستی . مردم از تو انتظار دارند به وظیفه ات عمل کنی . در قانون حدود اختیارات شما مشخص است،‌لازم نیست هیاهو وجنجال کنید و یا از مسیر قانون خارج شوید و به فکر دنیای خود به چپاول بیت المال بپردازید فقط از اختیارات قانونی و حدود وظایفی که برای شما در قانون تعریف شده است استفاده کنید و به مردم خدمت کنید . تفاوت مدیریت آقای رئیسی بر قوه قض
مناسک سازی در خانواده یعنی تدوین آداب و ایجاد سنت‌هایی که در راستای برنامه زندگی بوده و استمرار آن باعث عادت رفتاری  می‌شود، یا گزینش سنت‌های موجود در جامعه و ایجاد پایبندی نسبت به اجرای آن و یا ترکیبی از سنت‌های موجود و تغییر آنها به اقتضای شرایط خانواده.این موارد لازم نیست در تمام مدت زندگی ادامه داشته باشد بلکه می‌تواند به اقتضای شرایط درون خانواده یا محیط بیرونی تغییر کند و یا بعد از مدتی ادامه نیابد.توصیه میکنم سنت‌های خانه خود ر
داشتم دنبال فروم ها و سایت های پرسش و پاسخ ایرانی میگشتم
برای کارهای سئو از این سایت ها کمک میگیریم
وارد مباحث تخصصی قضیه نمیشم
 
خوردم به یک تعداد بالایی سایت که از بین رفتن!
سایت هایی که قبلا بالا بودن، کار کردن، حتی سئو کردن و دیگه نیستن
 
حس بدی گرفتم
بی ارزشی ایده ها
بی ارزشی رویاها
 
چقدر فکر و حرف و کار و ... پشتشون بوده و الان...
 
دلم میخواد از افراد پشت تک تک این سایت ها باخبر بشم
چیکار میکنن؟
چیکار کردن؟
چی شد که سایتشون رو ول کردن؟
این ت
ماده ۱- نهاد مدنی نهادی غیردولتی است که به منظور فعالیت در راستای توسعه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ایجاد شده یا می­شود.
تبصره – منظور از غیردولتی، عدم وابستگی به دولت و نهادهای حاکمیتی، عدم دخالت دولت و نهادهای حاکمیتی در تاسیس، اداره و استمرار و همچنین عدم فعالیت مقامات و مسئولان و کارکنان دولتی و نهادهای حاکمیتی با استفاده از جایگاه حقوقی خود، به عنوان موسس یا عضو است.
ماده ۲- تشکل­ مردم ­نهاد که در این آیین­نامه "تشکل" نامیده می‌شود، نهاد
با توجه به رصد بازار به نظر می آید انتظارات تورمی دوباره در اقتصاد در حال شکل گیری است! افزایش خزنده نرخ دلار در بازار و ظهور خریداران پرقدرت در بازار فولاد از نشانه های این انتظارات است. سابقه نشان داده که همیشه بازار فولاد ، میلگرد و مقاطع فولادی به عنوان یک بازار پیشران ، انتظارات تورمی را در خود به نمایش گذارده است. برخی اصلاحات احتمالی بودجه سال ۹۹ را در شکل گیری تورم موثر می دانند ، طیفی روشن بودن موتور نقدینگی را و برخی استمرار کسری بو
قید های تکرار به زبان انگلیسی
قیدهای تکرار و زمان حال ساده
همانطور که درس های قبل یادگرفتیم بزرگترین کاربرد زمان حال ساده نشان داده تناوب یا استمرار است. یعنی نشان می دهد که یک کار در طول زمان تکرار شده یا همیشه انجام می شود. برای نشان دادن میزان استمرار یا تناوب از قیدهای زمانی خاص استفاده می شود که به آنها قیدهای تکرار می گویند. جدول زیر شش قید تکرار بسیار مهم را معرفی می کند:

معادل فارسی
تلفظ آمریکایی
قید زمان

همیشه
ˈɒːlweɪz
 

always
اغلب
ˈɒːf
عمر همچون جوی نو نو می رسد 
مستمری می نماید  د ر    جسد 
عمر انسان ، مانند آب جویباری در حال گذار و طی شدن است ، ولی همین جزء به جز ء گذشتن که بصورت دائمی و مستمر صورت می گیرد سبب این شده است که انسان به اشتباه خیال  کند ؛ "جریان عمر بصورت خطی و ممتد و مستمر است ."
در این جهان حتی یک لحظه سکونوجود ندارد . ما نسبت به این حرکت سریع و دقیق و دائمی که جهان راتازه می کند ، اطلاعی نداریم ،زیرا وقتی که حرکت شتاب بیشتری پیدا می کند ، از آن جهت که در ک ما نمی ت
عمر همچون جوی نو نو می رسد 
مستمری می نماید  د ر    جسد 
عمر انسان ، مانند آب جویباری در حال گذار و طی شدن است ، ولی همین جزء به جز ء گذشتن که بصورت دائمی و مستمر صورت می گیرد سبب این شده است که انسان به اشتباه خیال  کند ؛ "جریان عمر بصورت خطی و ممتد و مستمر است ."
در این جهان حتی یک لحظه سکون وجود ندارد . ما نسبت به این حرکت سریع و دقیق و دائمی که جهان راتازه می کند ، اطلاعی نداریم ،زیرا وقتی که حرکت شتاب بیشتری پیدا می کند ، از آن جهت که در ک ما نمی
امروز باشگاه رفتن رو شروع کردم:)صرفا جهت سرحال شدن و دیدن دو تا دونه ادم که از کسلی زندگی سال کنکور کم کنه.البته فیت شدن هم بی تاثیر نیست توی انگیزه م خودم خجالت میکشم از گفتنش ولی هنوز بصورت جدی شروع نکردمنه اینکه نخونده باشما،نه.فقط بصورت مداوم و زیاد نخوندم. و خب شاید اینجا بتونه کمک کنه به اینکه استمرار و حجم زیاد و تبدیل به یه عادت کنم برای خودمو واقعا لازمه.یادمه چند ماه پیش به یکی گفتم که چقدر ارومم و چقدر خدارو شاکرم بابت این ارامش.حتی
در پنجمین نشست #سحبا به موضوع #کرونا خواهیم پرداخت. سؤالات اساسی که به آن خواهیم پرداخت ابتدا درباره آثار کرونا و احتمال ایجاد وضعیت اضطراری است و امکان استمرار آن که در این بخش همکار محترم دکتر قاسمی (میکروبیولوژیست) مهمان برنامه خواهند بود. سپس به ارزیابی ابعاد حقوقی #وضعیت_اضطراری از منظر #حقوق_اساسی خواهیم پرداخت که در این بخش شنونده دیدگاه آقای دکتر حبیب نژاد خواهیم بود، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و نهایتا بنده از حیث #حقوق_بین‌الملل
یادگیری مهارت‌ها و راه های کاهش استرس از جمله موارد مهم در زندگی است. تمام انسان‌ها بارها در زندگی خود استرس‌هایی را تجربه می‌کنند. ممکن است دچار استرس امتحان شوید و یا در روابطتان مدام درگیر استرس باشید. استرس‌های مداوم و مدیریت نشده شما را با چالش‌های جسمانی و روحی در زندگی روبه‌رو می‌کند به همین خاطر لازم است تا راه‌هایی را برای کاهش استرس خود بلد باشید و سلامت جسمی و روحی خود را تضمین کنید. در ابتدا لازم است تا منشا استرس خود را  بی
،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
پایبندی
اصل و ریشه ی ایمان ، از ایمان به خداوند آغاز می شود و شخصی که از چنین ایمانی بهره مند است "مؤمن" نام می گیرد ، ولی این ایمان تنها در اعتقاد به وجودِ خداوند ، محدود نمی شود ، و در ادامه به دستورات الهی نیز تعلّق خواهد گرفت ، این دستورات در حقیقت برنامه ای هستند که با عمل به آنها سعادت انسان در این دنیا و در جهان دیگر ، رقم خواهد خورد ، در این میان واسطه ی رساندن این دستورات به انسان ها پیامبران الهی می باشند
پژوهشگر، یک وبلاگ شخصی است که محتوای نوشتاری آن شامل مطالبی با موضوعات متنوع از جمله نوشته‌های فرهنگی، یادداشت‌های شخصی نویسنده وبلاگ، و مطالبی در مورد نشر انواع محتوا است. قدیمی‌ترین نوشته‌های موجود در این وبلاگ مربوط به سال 1386 است و آرشیو زمانی محتوای آن نشان می‌دهد نویسنده دست به قلم این وبلاگ در کار نوشتن و تولید محتوا استمرار داشته است. پیشنهاد می‌کنیم این وبلاگ پرمحتوا را بخوانید و نظرات خودتان را در مورد محتوای آن با ما در میان
برای کنکور «استمرار» لازم است. چیزی که من در زندگی چندان از آن بهره نمی‌برم. معمولاً اغلب پروژه‌های شخصی یا گروهی‌ام درجایی قطع می‌شوند و بعد با نهیب‌های هزارباره، چندوقت بعد، دوباره آن‌ها را شروع می‌کنم. چندوقت است به خودم می‌گویم بیا کنکور را یک سدی برای اراده کردن ببین. چیزی که با انتخاب خودت تصمیم به فتحش گرفته باشی، عزمت را جزم کنی و مسیر طولانی‌اش را بروی. هرچقدر هم کش‌دار و سخت، خودت را هُل بدهی به جلو. آخر خردادماه سال بعد، باید
برای یادگیری زبان انگلیسی از کجا باید شروع کرد؟

نقطه آغازکجاست؟ چه مطالبی را باید خواند؟ و
با چه روشی؟ اینها پرسشهایی هستند که معمولا زبان آموزان پاسخ ساده ای برای آنها پیدا
نمی کنند.

به گفته بسیاری از زبان شناسان، زبان یک مهارت
است که برای یادگیری آن باید تمرین زیادی کرد. از آنجا که فرایند یادگیری زبان بسیار
کند است، این تمرین باید متناوب، مستمر و طولانی باشد در غیر این صورت اثر بخشی آن
کم می شود. اما منظور از متناوب، مستمر وطولانی چیست؟


مشاوره انگیزشی انگیزشی
برای انگیزه و مشاوره انگیزشی زندگی در کتاب‌های مختلف و توسط اساتید مختلف تعاریف متفاوتی دیده‌ام. خیلی ها گمان می کنند که انگیزه یعنی من انرژی داشته باشم تا به اهدافم برسم. نظر شما چیست ؟؟
باید بگویم که این تعریف تعریف غلطی نیست، اما تعریف کاملی هم از انگیزه نمی باشد‌.
کامل ترین تعریف انگیزش را در کتاب روانشناسی هیلگارد جلد دوم که می گفت انگیزه: عامل به وجود آورنده، متوقف کننده و استمرار دهنده هر عمل و رفع و رفتاری اس
کریستوف پیونتک، ستاره خط حمله میلان، به هرتابرلین پیوست.
 
به گزارش "ورزش سه"، کریستوف پیونتک در سال ۲۰۱۹ و با امیدهای فراوان از جنوا به میلان پیوست. او در ابتدا بازی های درخشانی را برای روسونری ارائه داد تا نوید ظهور یک فوق ستاره را بدهد؛ در ادامه اما شرایط برای این لهستانی خوب پیش نرفت و او نتوانست روزهای درخشان خود را استمرار ببخشد.
 
چندی پیش اما زلاتان ابراهیموویچ به میلان پیوست تا زمزمه هایی درباره جدایی پیونتک از این تیم به گوش برسد. ه
 
 
زنانگی و ورزش هر دو سازه‌های اجتماعی و رفتارهای فرهنگی هستند و در همبستگی با بستر اجتماعی شکل می‌گیرند. در این پژوهش سعی بر آن بود که از تجربۀ زیستۀ زنان ورزشکار استفاده شد. بنابراین، ‌‌با رویکرد کیّفی و با تکنیک مصاحبه در میدان پژوهش اجرا شد. نمونۀ مورد مطالعه از مجموع مصاحبه با 36 نفر از دختران و زنان با طیف سنی 46 -14 سال شهر تهران تشکیل شد که در دو نوع متفاوت ورزش‌های رزمی و ایروبیک سابقه ورزشی حرفه‌ای و غیر‌حرفه‌ای دارند. آنچه در طی
یا عالی، به حق علیفصل اول: کلیات و اصول تفکر و تعقل
۱۱: مراقب وظیفه خود باشیم
من کان له فی نفس واعظ کان علیه من الله حافظ. هر که واعظی درونی داشته باشد، او را از جانب خداوند نگهبانی است. امام علی (ع)
پیامبران که بهترین بندگانند، فقط به وظیفه ی خود در برابر خدا عمل میکردند. اگر همه ی مردم درست شدنی بودند، پیامبران که از همه شایسته تر و داناتر بودند، درستشان میکردند. این همه تکرار قرآن در مورد اینکه:اکثرالناس لا یعقلون، اکثرالناس لا یشکرون، اکثره
از قیام تا انتقام...
 مهدی ادامه حسین است و «انتظار» ادامه عاشورا و برآمده از آن. مهدی، فرزند حسین است و فرهنگ «انتظار» برآمده از فرهنگ «عاشورا» و انتظار حسینِ دیگری را کشیدن.
این دو پیوندی دیرین و مستحکم با یکدیگر دارند. یکی پشتوانه فرهنگی و زمینه ساز، برای دیگری است و یکی رمز «حیات شیعه» است و دیگری رمز «بقای آن». یکی رمز «قیام و به پا خاستن شیعه» است و دیگری عامل «حفظ و استمرار آن»
«مهدی» وارث عاشورا است همچنان که «حسین» علیه السلام وارث پ
حسابرسی اعمال
چه خوب است که انسان، در پایان هر روز، به حساب اعمال خویش برسد و بر
گناهانی که در آن روز مرتکب شده، استغفار کند و تصمیم بر ترک آن بگیرد و
اگر عمل نیکی انجام داده اند، تصمیم بر استمرار آن داشته باشد. این ویژگی،
یکی از ویژگی های انسان های صالح و پرهیزکار است که با آن، توانسته اند قله
های کمال را یکی پس از دیگری، فتح کنند، امیرمؤمنان، علی علیه السلام در
این باره فرمودند:

«اگر اهل ذکر را در اندیشه خودآوری و مقامات ستوده آنان و مجال
فصل مهر فصل شکوفه ریزان گلبرگهای گل سرخ زندگی عالمانه و فرهیختگی برای همه جویندگان علم و دانش است فصل مهر فصل تندیس استمرار پایداری و استقامت برای جویندگی است.
چه شعف انگیز است نم نم بارش قطرات علم و دانش و طراوت نسیم روح انگیز  آن برای شکفتن غنچه های اندیشه ی انسانهای به انتظار نشسته در پگاه میلاد فصل علم و دانش چه زیباست فرارسیدن این فصل نورانی و حیات بخش که از گذشته های دور ، نیاکان ما با آمدنش ردای مباهات به تن می کردند و با نگاهی سرشار از
سگ ها به صورت معمولی خیلی دوست دارند تا با انسان ها ارتباط برقرار کنند. این به طبیعت برون گرا و اجتماعی آنها برمی گردد. سگ ها عاشق بازی هستند و اگر شما ازاری به انها نرسانده باشید بهتریم دوستتان خواهند بود. اما برخی سگ ها بسیار سخت تر با ادم ها دوست می شوند. در این نوشته از دامپزشک اینترنتی به بررسی این گونه پرداخته ایم.
بوجود آوردن حس اعتماد در سگ یکی از مهمترین قسمت های نگه داشتن یک حیوان خانگی است. این موضوع وقتی سگس که سرپرستیش را قبول می کن
به استناد سایت مشاوره حقوقی دینا ، خدمات عمومی که توسط دولت ها ارائه می شوند ، به دلیل اینکه برای رفع نیازهای عموم شهروندان هستند ، بایستی به نحو صحیحی استقرار یافته تا همه شهروندان به یکسان و برابر از آنها برخوردار بشوند . علاوه بر این ، انطباق خدمات عمومی با مقتضیات روز ، استمرار یا ثبات این خدمات و تقدم عمومی در برخورداری از این خدمات پذیرفته شده است . برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد اصول حاکم بر خدمات عمومی در حقوق اداری بر روی لی
به طور کلی می توان پیدایش و تکامل crm را در سه دوره زمانی زیر خلاصه کرد:
از تولید صنعتی تا تولید انبوه: انقلاب صنعتی:
در سال 1915 هنری فورد تعداد 355276 دستگاه خودرو مدل  T فروخت که همه به رنگ مشکی بودند این روش تولید باعث شد که محصولات تولید شده از قیمت تمام شده پایین تری نسبت به محصولات مشابه خود برخوردار باشد اما همه مشتریان مجبور به انتخاب رنگ مشکی خودرو بودند که انتخاب آن ها را محدود می ساخت. طی قرن ها قبل از سیستم تولید انبوه فورد ، مردم معاملات
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، تلاش جهت ارتقا وام ویژه دکتری در راس برنامه‌ های صندوق رفاه دانشجویان قرار دارد . ناصر مطیعی با اشاره به افزایش وام ویژه دکتری گفت : استارت وام ویژه دکتری در دوره قبل ، زمانی که مسئولیت صندوق رفاه دانشجویان را داشتم ، کلید خورد . وی ادامه داد : ما اعتقاد بسیار جدی داریم که باید به دانشجویان دکتری کمک شود تا با آرامش بیشتر و دغدغه کمتر به فعالیت‌ های آموزش و پژوهشی خود بپردازند . سرپرست صندوق رفاه دانشجویان و
سوءمصرف مواد مخدر همواره با احتمال بروز عوارض جانبی جدی و مرگباری همچون اوردوز یا مصرف زیاد مواد مخدر همراه است. سوءمصرف الکل، مواد غیرقانونی مانند کوکائین یا داروهای تجویزی پزشک، مانند مسکن‌های مخدر، می‌تواند به ایجاد وابستگی یا اعتیاد بیانجامد. همچنین در بسیاری از موارد اگر رفتارهای مربوط به سوءمصرف مواد استمرار داشته باشد، احتمال اوردوز بالا خواهد بود.
داروهای تجویزی و مواد غیرقانونی بر سیستم عصبی مرکزی اثر می‌گذارد. سیستم عصبی
  ●دسته اول : به صورت معاش کتاب می‌خوانیم. یعنی برای ادامه زندگی و برخورداری از استقلال نیاز به درامد داریم تا زندگی‌مان هم به لحاظ کمی استمرار پیدا کند و هم به لحاظ اخلاقی ما را تبدیل به انسان مستقل کند. من برای درامد نیاز به شغل و حرفه دارم و برای شغل و حرفه باید در علم، فن یا هنری متخصص شوم تا بتوانم شغل و حرفه ای داشته باشم.●دسته دوم : کتاب هایی است صرفا برای اشباع حس کنجکاوی خوانده می‌شود .چرا که هر کدام از خواسته های ما باید ارضا شود تا ا
مولوی عبدالصمد کریم زایی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت ایرانشهر با اشاره به اهمیت ازدواج از دیدگاه اسلام اظهار داشت: مهریه های بالا و خرج های سنگین در ازدواج عامل خوشبختی جوانان نیست و باید این فرهنگ غلط را در جامعه اصلاح کرد.
به گزارش شریعت نیوز  وی افزود: فرهنگ ازدواج آسان در جامعه باید رشد و توسعه پیدا کند و جوانان و خانواده‌ها باید با کم کردن توقعات خود زمینه توسعه امر دینی و الهی ازدواج را فراهم کنند.
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر پول و م
نحوه آغاز مطالعه ؟
برای یک شروع خوب برای مطالعه بایستی که در خود آمادگی ذهنی ایجاد کنیم . و بدون این مورد  ما ابدا نخواهیم توانست . مطالعه ی خود را آغاز کنیم .  
شرایط ضروری برای آغاز مطالعه :
1:آمادگی ذهنی .
2:حفظ خونسردی.
3:ایجاد انگیزه برای خود .
4:آمادگی پذیرش .
قبل از مطالعه بایستی خود را آماده کنیم که در موارد فوق گفته شده است . که چه مواردی لازم می باشد
1:آمادگی ذهنی : یعنی اینکه میزان آشنایی قبل امان با زمینه ی مطالعاتی مورد نظر چقدر است .
2:بر
، یک فرش یکسری رنگی را تعیین فرمایید . د بهترین قالیشویی در مشهد ر صورتی‌که کودک ها یا حیوان‌ها خانگی دارید، ممکن هست نگران ردیابی رد پا یا کنار گذاشتن ریزه ها باشید . در این موضوع موکت را تعیین فرمایید که دارای ۲-۳ تن گوناگون باشد . به این ترتیب، لکه ها یا این که نماد ها کمتر صریح و قابل دقت می‌باشد .به تیتر مثال، با یک مخلوط قهوه ای قهوه ای، قهوه ای و قهوه ای برای پوشش دادن کف اتاق نشیمن خود بروید . به این ترتیب، موهای حیوانی، خاک و یا آوار را ب
نومن [= ذات معقول/noumenon ]
پیشینه
نومن از اصطلاحهای بنیادین نظام استعلائی کانت است. این اصطلاح با کتاب «نقد عقل محض» کانت به نحو اساسی وارد تاریخ فلسفه غرب شد. برخی معادلهای بکار رفته برای این واژه در زبان پارسی از این قرارند: «بود»، «ذات»، «شیء فی نفسه»، «ذات متأصل»، «ذات معقول».
افلاطون میان جهانِ ظاهریِ پدیدارهایِ محسوس و جهانِ حقیقیِ معقولِ مُثُل، فرق نهاد. از نظر وی، علم به امور متغیر، تعلق نمی‌گیرد؛ چرا که اگر امر ثابتی نباشد، ما چه چیزی
مشکل نعوظنعوظ
نعوظ کلمه و واژه عربی ست که در لغت طومار دهخدا به معنای بلند شدن و راست شدن آلت مردانه است . در فرهنگ و تمدن مشخص به هدف هم اشاره شده‌است در تمدن مشخص نعوظ به معنای بلندشدن آلت مردانه به باعث غلبه شهوت است .
در انگلیسی کلمه هم اندازه نعوظ Erection است که به طریق بزرگ و محکم شده آلت مردانه بخصوص در موقع شهوت گفته می شود .
در طبی نعوظ به پدیده ای فیزیولوژیک گفته می شود که در آن آلت مردانه محکم , بزرگ و پرخون می شود .
اهمیت نعوظنعوظ پدیده ای
در فـرهـنگ قرآنی و آموزه های دینی و اندیشه و آثار امام و رهبری ولایت و حاکمیت با تمام گـسـتـره مفهومی آن ذاتاً متعلق به خداوند متعال است که در حقیقتِ وجود پیامبر(ص ) و ائمه معصومین علیهم السلام تجلی یافته است . ولایت در عالم مُلک و نشئه ظاهری خلقت در حکومت و فـرمـانروایی انبیاء، پیامبر(ص ) و امامان (علیهم السلام ) نمود می یابد. در عصر غیبتِ معصوم ، ولی فقیه سکان هدایت و رهبری جامعه اسلامی را به دست می گیرد. از این رو امام مـعـتـقـد اسـت ولایـت بـ
مشاوره تحصیلی
پرسیده‌اند: دانشجو هستم. مدتی است که به‌سبب تغییر شرایط زندگی‌ام، رغبت و پیگیری لازم را برای درس‌خواندن ندارم. با اینکه سابقاً خیلی‌خوب درس می‌خواندم. کم کم دارم نگران می‌شوم. از طرفی، نمی‌دانم چگونه این شرایط را جمع کنم. لطفا راهنمایی‌ام کنید. پاسخ ما: زمان معینی را برای درس‌خواندن قرار دهید. در آن زمان هیچ کار دیگری نکنید. حتی اگر حال درس‌خواندن نداشتید، به هیچ کار دیگری نپردازید، هیچ کار.این کار سبب می‌شود آن زمان، ب
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG یک جرم گیر با کیفیت می باشد
که به شما توصیه می کنیم حتما برای ماشین ظرفشویی یا لباسشویی خود ، آن را
تهیه کنید .
این جرم گیر علاوه بر بهبود کیفیت شستشوی دستگاه ، آهک تشکیل شده روی
المنت را نیز از بین می برد و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود .
ازبین بردن باکتری ولجنهای داخل دستگاه و رسوبات داخل دستگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های جرم گیر می باشد
 
نحوه استفاد
ایام البیض چه روزی است؟ 


 
ایام البیض یا روزهای سپید
 

به
روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم هر ماه قمری ایام البیض ( روزهای سفید )
گفته می شود و به عقیده مسلمانان ایام البیض ماههای رجب،‌ شعبان و رمضان
دارای فضیلت بسیار است.
قدمت ایام البیض:شرح
و نزول برخی از آیات قرآن کریم دال بر این است که ایام البیض در ادیان
الهی سابقه دیرینه ای داشته و در اسلام استمرار یافته و احتمالا پاره ای از
احکام و شرایط آن تغییر کرده است.
خداوند در قرآن
{دلایل عقلی امامت و مهدویت - شماره 28}
 
وحدت در فلسفه وجودی امامت و نبوت
 
علمای اسلام شناس برای فلسفه وجودی پیامبران به ویژه حضرت پیامبر اعظم، دلایل متعدد و مُتقَنی را بیان نموده‌اند که ضرورت بعثت پیامبران را به ما نشان می‌دهد. آن ادلّه در جای خود بیان شده و در میان تمامی امت اسلام پذیرفته شده است.
«از مهم‌ترین ادله ضرورت وجود امام، همان ادله ضرورت وجود پیامبر، است» الا اینکه پیامبر، علّت حدوث اسلام و امام عامل و علت استمرار و بقای آن است. ع
لاغری و تناسب اندام باور نکردنیتکنولوژی EMS با استفاده از تحریک الکتروعضلانی، تمرینی با انقباض عضلانی قوی تر و شدید تر نسبت به تمرین در باشگاه بدن سازی و یا سایر ورزش ها برای شما ایجاد می کند. با توجه به فیزیک و اهدافتان، می توانید عضله سازی کنید و یا چربی سوزی انجام دهید بدنی شاداب تر و سالم تر داشته باشید. عضلات شما به سادگی کارآمدتر می شوند. تکنولوژی EMS بر روی بیش از 90٪ عضلات کار می کند که در مقابل باشگاه ورزشی که بر روی 30٪ عضلات کار می کند بس
بسم الله الرحمن الرحیم
 
 معنادهی اعداد رکعات به جایگاه و کارکرد هر نماز
یکی از مولفه‌های تمایزدهنده
نمازهای یومیه، تفاوت آن‌ها در تعداد رکعات است.
به طور کلی اعداد زوج، خاصیت تثیبت‌کنندگی
و اعداد فرد خاصیت ارتقادهندگی به رتبه بالاتر را دارند.
در دستگاه برنامه‌ریزی بر مبنای
اوقات پنجگانه، سیر از وقت مغرب شروع شده و به وقت عصر خاتمه می‌یابد که با پایان
عصر یک روز، غروب ظاهر شده و به مغرب روز دیگر وارد می‌شویم.
در این سیر، شروع با نماز مغ
یک فلسفه ای هست که اعتقاد دارد مرگ با تولد آدم آغاز می شود. آدم یک جایی همراه با مرگ زاده می شود و آنقدر ادامه می دهد که فقط مرگ می ماند. فکر مرگ از آن جنس فکرهایی است که حداقل در مقطعی از زندگی فکر هرکسی را به خودش مشغول میکند. فکر خودکشی در آدم های کمتری بروز می کند. ولی آدمی را سراغ ندارم که در رابطه با مرگ فکر نکرده باشد.*مناسب ترین ساعت برای شام بلافاصه بعد از شروع شب است. و شام در انتهای شب نه تنها ضرر دارد بلکه ساعت طبیعی بدن را مختل میکند. من
جغرافیای مقاومت
هنگامی که امام خمینی(ره) روز قدس را روزقیام همه مستضعفین عالم علیه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند، چنین تصور می شد که ایشان در تلاشند تا فقط مسئله آزادسازی قدس و فلسطین را زنده و توجه جهان اسلام را به این اولویت مهم جلب کنند و کمتر کسی متوجه منظور امام و افقی که ایشان ترسیم کردند، شد. اکنون که بیداری اسلامی از دل مقاومت ضد صهیونیستی بیرون آمده است، به خوبی درمی یابیم که راه رهایی همه جهان اسلام، از مسیر نفی این رژیم جعلی می گ
#دوستان عزیزی که نماز و روزه و ختم قرآن قضای اموات(ره) برگردنشان میباشد می توانند با مراجعه به منوهای بالای صفحه وبلاگ وارد گزینه نماز و روزه استیجاری شوند واین دین بزرگ را از خود ساقط کنند..  /\   /\
 
«١٥٩»إِنَّ‌ الَّذِینَ‌ یَکْتُمُونَ‌ ما أَنْزَلْنا مِنَ‌ الْبَیِّناتِ‌ وَ الْهُدى‌ مِنْ‌ بَعْدِ ما بَیَّنّاهُ‌ لِلنّاسِ‌ فِی الْکِتابِ‌ أُولئِکَ‌ یَلْعَنُهُمُ‌ اللّهُ‌ وَ یَلْعَنُهُمُ‌ اللاّعِنُونَ‌ کسانى که آنچه را از دلائل روشن
 
صادرات سنگ تزئینی ایران به دیگر کشورها
در سال ۱۳۹۶ صادرات سنگ ایران به کشور چین در حجمی به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار بوده است که ۴۹٫۸۵ درصد از کل صادرات سنگ کشور را شامل می شود و از این حیث، چین در نخستین جایگاه از نظر واردات سنگ ایران قرار می گیرد.در رتبه دوم، عراق با ۷۳ میلیون دلار واردات قرار دارد و ترکیه با ۱۷ میلیون دلار رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. کشورهای هند و ترکمنستان هم با اختصاص ۱۱ میلیون دلار برای هر کدام، دیگر وارد کنندگان اصل
 
خوشبختی فقط آسایش و راحتی نیست. فقط برخوردار بودن از رفاه و ثروت و آسودگی نیست.
خوشبختی یعنی وظیفه شناسی. یعنی پیشبرد زندگی بر اساس ادب و اخلاق. یعنی تاب آوردن در پیچ و خم زندگی و شاکر بودن در سرد و گرم روزگار. خوشبختی یعنی انسان در رابطه اش با خود، با خدا و با انسان ها، صبوری کند و از مرز اخلاق و معرفت خارج نشود. خوشبختی یعنی این که گفتار و رفتار و اندیشۀ ما سازنده باشد و سوزنده نباشد. خوشبختی یعنی استمرار شادی و عطوفت و مهر بین همسران، فرزندا
پاورپوینت با موضوع نقش تغذیه در سلامت

د انلود پاورپوینت با موضوع نقش تغذیه در سلامت، در قالب ppt و در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل :   نقش تغذیه در پیشگیری از بیماریها روند رو به افزایش بیماری های غیرواگیر در جهان شیوع اضافه وزن و چاقی در جهان        4 بیماری شایع غیر واگیر و 4 ریسک فاکتور            عوامل خطر بیماری‏های غیرواگیر در سال 1390 و تعداد مرگ منتسب به آن‏ها استمرار چاقی کودکی علل بروز اضافه وزن و چاقی& ...
دری
پروسه تولید آب معدنی
موضوع : پروسه تولید آب معدنی  ( فایل word قابل ویرایش ) تعداد صفحات : 26   فهرست : مقدمه آب معدنی انواع آب معدنی تعریف و منشا آبهای معدنی 1) سطحی یا ژئوترمال ۲) عمقی یا ژوونیل چشمه های معدنی چشمه های گاز دار چشمه های طبی چشمه های آبگرم اختصاصات آبهای معدنی مقدمه: آب این ماده حیاتی و با اهمیت در دنیا نقش بسیار مهمی را درشکل گیری تمدنها و استمرار آنها داشته است مروری بر سوابق تمدنهایی که در طول تاریخ شکل گرفته اند و شکوفا شده اند ن
به نام خدای مهدی (عج)




سردار شهید حسین همدانی:امروز ما در همه جای دنیا حضور داریم ؛ امام وعده میداد ولی کسی باور نمیکرد ؛ شهدا این روز ها را میدیدند...جنگ ما در سوریه ؛ جنگ با تکفیری و داعش نبود جنگ با امریکا است ؛همه اروپایی ها امده بودند ؛ همه کشور های عربی امده بودند ... همه دنیا امده بودند...از شهدا ممنونیم که مارا به این نقطه دعوت کردند و حال و هوای ما تغییر کرد و این استمرار داشته باشه ان شاللهاونها از خدا میخواستند انچه خدا راضی هست باشد... خ
{دلایل عقلی امامت و مهدویت - شماره 34}
 
وظایف خلیفه مسلمانان
 
از وظایف اصلی خلیفه ‌ی مسلمانان، استمرار اسلام اصیل و تداوم آن است. آیا بدون وجود رهبری الهی و پیامبر گونه، انتظار اسلام اصیل و استقرار و تداوم آن بدون انحراف و لغزش، انتظاری عبث و بیهوده نخواهد بود؟
در اسلام دین وسیله ‌ی تحکیم حکومتها نیست تا هر کسی به هر طریق ممکن به آن برسد و ادعای خلافت و جانشینی رسول خدا، برای اداره ‌ی جامعه ‌ی مسلمانان را داشته باشد و هر روز به طریقی بر مسلم
{دلایل عقلی امامت و مهدویت - شماره 33}
 
حاکمیت منصب مخصوص امامت و ولایت
 
 آیا خلافت بر مسلمانان قاعده‌‌ای دارد؟ آیا طبق قانون و روش اسلام، باید خلیفه‌ی مسلمانان را انتخاب نمود یا اینکه با هر شیوه‌ای امکان‌پذیر است؟
ضرورت وجود خلافت و جانشینی رسول خدا، برای گسترش و استمرار اسلام بر احدی پوشیده نیست. دین اسلام اعم از محتوای درونی و تحقق خارجی، مرز مشترک دنیا و آخرت، برای رساندن انسانها به مطلوب‌ها و رستگاری جاودان است. رابطه‌ی خلافت و دی
استخراج (Mining)
اولین
راه درآمد و افزایش بیت کوین استخراج آن است که برای انجام این امر نیاز
به استفاده از دستگاه مخصوص استخراج بیت کوین میباشد که در ایران هم قابل
تهیه است. علاوه بر داشتن دستگاه استخراج شما نیاز به یک اینترنت با سرعت
پایدار و برق دارید. این ۳ چیز برای استخراج بیت کوین کافی است. بعداز تهیه
و آماده سازی این موارد کافی است که دستگاه خود را بر روی یکی از استخرهای
استخراج تنظیم کنید و اجازه دهید که دستگاه شروع به استخراج کند که بس
قیمت زرشک پفکی در بازار تجریش تهران 
از آن جا که بازار تجریش در شمال تهران واقع است و منطقه‌ای سنتی و گردشگری و ثروتمند نشین محسوب می‌شود و معمولاً قیمت اجناس در آنجا بالاتر از بازارهای دیگر است قیمت زرشک خشک پفکی در روزهای پایانی سال ۹۷ از مرز ۶۰۰۰۰ تومان هم گذشت. این افزایش قیمت همین طور در سال ۹۸ هم استمرار پیدا کرد تا اینکه بالاخره در اواخر بهار به حد معینی رسید و تثبیت شد. نکته‌ای که گاه موجب حیرت می‌شود این است که با وجود این افزایش
..
یا در زمینه‌ی فعّالیّتهای بین‌المللی و فعّالیّتهای منطقه، [مثلاً] در
زمینه‌ی یمن،(۴) در زمینه‌ی این مسئله‌ی اخیر نیوزیلند،(۵) در زمینه‌ی
نیجریه(۶) که دانشجوها اعلام حضور کردند؛ و در مسائل متعدّدِ دیگر [هم]
همین جور؛ این اعلام حضورها خوب است. یا گاهی اوقات یک تجمّعی مثلاً جلوی
سفارتخانه خوب است؛ البتّه با متانت، با دقّت، با عقلانیّت و با نشان‌ دادن
اقتدار روحی و معنوی. این‌ جور نیست که همیشه از دیوار بالا رفتن خوب باشد
-یک جاهایی ال
گزیده ای از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان خرداد 98:
رهبر انقلاب اسلامی با یادآوری توصیه های قبلی خود به مجموعه های دانشجویی در خصوص نهضت کتابخوانی و لزوم مطالعه مستمر، خاطرنشان کردند: متأسفانه این حرکت، روال مطلوبی ندارد و مجموعه های دانشجویی و هیأت های اندیشه‌ورز آنها باید نسبت به طراحی برنامه های مطالعاتی برای دانشجویان، اقدام کنند.
رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه انقلاب در چهل سال گذشته در عرصه های گوناگون بشری و مل
در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و حالا، با استمرار شیوع کرونا و همه گیر شدن کووید ۱۹، این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفته که حکم روزه در ایام کرونا چیست؟
آیت الله سیستانی در این رابطه اظهار کرده است؛ وجوب روزه ماه مبارک رمضان یک تکلیف فردی است و هرکس که شرایط وجوب آن را داشته باشد باید فارغ از اینکه برای دیگران واجب باشد یا خیر، روزه بگیرد ولی اگر فرد مسلمان بیم آن داشته باشد که روزه گرفتن ولو با اتخاذ همه تدابیر احتیاطی، باعث ابتلایش به کر
مرور زمان تعقیب وصدور حکم:
((تعریف)):
آن مدت زمان قانونی که اگر سپری شود و اقدام تحقیقی و تعقیبی آغاز نشود یا بعد از آخرین اقدام تعقیبی و تحقیقی حکم صادر نشود ، عمل مشمول مرور زمان شده ومجازاتش ساقط می شود.

مبدا شروع مرور زمان تعقیب و رسیدگی
1مرور زمان تعقیب : مدت های مذکور از زمان وقوع جرم محاسبه می شود. یعنی از زمان وقوع جرم ، چند سال تعقیبی صورت نگرفته باشد.
در جرم آنی : از روز ارتکاب ، مرور زمان تعقیب شروع می شود.
در جرم مستمر: از لحظه قطع استمرا
دامنۀ عترت
 
7231
10
 
بهشت ثامن الائمه (ع) در زیر صحن آزادی و جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی
 
به قلم دامنه. به نام خدا.با امام هشتم. قسمت دهم. بر شیعیان تأکید رفته است به ذکرکردن نام و عنوان «امام هشتم» یا «هشتمین امام» برای امام رئوف آقا علی بن موسی الرضا (ع)، تا با جریان منحرف و کژاندیش «واقفیه» -که در امام هفتم، متوقف شدند و منتظر رجعت و ظهور مجدد امام کاظم‌ بودند- فرق بیّن داشته باشیم. بنابراین؛ لفظ «هشتم»، هم پیام دارد، و هم دالِّ بر استمرار امام
چوب راش چیست؟

چوب راش از دسته چوب های نرم است.
این نرمی باعث میشود در برش ها و طرح دادن روی ان انعطاف بیشتری داشته باشد ، چوب راش خوش تراش است یعنی قابلیت انعطاف زیادی نسبت به چوب های سخت دارد.
به همین دلیل برای تهیه مبلمان بسیار مناسب است .
در صنعت چوب یکی از مهمترین شاخصه های چوب داشتن استحکام و مقاومت در برابر کنده کاری ، بافت یکدست و نداشتن گره ، نرمی و انعطاف است 
که این ویژگی ها در چوب راش یافت میشود 
چوب راش در مقابل رشد انواع قاچ و نفوذح
امام(ع) بادر نظر گرفتن موقعیت جامعه اسلامی از نظر آگاهی مردمی و امکانات و توانایی های جبهه خودی به این نتیجه رسیده اند که قیام مسلحانه و انقلاب فراگیر برای بنای حکومت اسلامی و به دست گرفتن قدرت، کافی و کارآمد نیست. چون ضروری تر از تاسیس و ایجاد حکومت دلخواه، استمرار و تداوم آن است که باصرف آمادگی نظامی و برکناری حاکمان غاصب عملی نخواهد بود. بلکه پیش و بیش از آن باید زمینه های فرهنگی و اجتماعی فراهم گردد تا توده مردم بیدار شده و همراه گردند و م
امام(ع) بادر نظر گرفتن موقعیت جامعه اسلامی از نظر آگاهی مردمی و امکانات و توانایی های جبهه خودی به این نتیجه رسیده اند که قیام مسلحانه و انقلاب فراگیر برای بنای حکومت اسلامی و به دست گرفتن قدرت، کافی و کارآمد نیست. چون ضروری تر از تاسیس و ایجاد حکومت دلخواه، استمرار و تداوم آن است که باصرف آمادگی نظامی و برکناری حاکمان غاصب عملی نخواهد بود. بلکه پیش و بیش از آن باید زمینه های فرهنگی و اجتماعی فراهم گردد تا توده مردم بیدار شده و همراه گردند و م
پیوستگی و استمرار حضور در کلاس
درس، بدون یک جلسه غیبت، لازمه‌ی اصلی موفقیت است؛ به‌ویژه از این لحاظ که بخش
عمده‌ی وقت و انرژی هر دانش‌آموزی در هر مقطع تحصیلی در کلاس درس صرف می‌شود. از‌این‌رو
بسیار مهم است که در مدرسه و کلاس درس، بیشترین و بهترین نتیجه را کسب کنید.

یکی از روش‌های مؤثر برای
استفاده‌ی حداکثری از کلاس درس، پیش‌خوانی است. پیش‌خوانی یعنی شب قبل از کلاس،
مطالعه‌ی اجمالی و بررسی اولیه از درس انجام دهید؛ مانند خبرنگاری حرفه
سیره و سخنان امام حسین(ع) مشحون از حقیقت قرآن بوده، کلام وحی در زندگی آن حضرت جایگاهی ویژه ای داشته است. امام(ع) چنان با قرآن و تلاوت آیات الهی گره خورده بود که در روزهای واپسین عمر خویش، با آن همه اشتیاقی که به شهادت در راه خداوند داشت، از دشمن مهلت خواست و فرمود: «فَهُوَ یعْلَمُ أَنِّی قَدْ أُحِبُّ الصَّلَاةَ لَهُ وَ تِلَاوَةَ کتَابِهِ؛[1] خدا می داند که من همواره دوست دارم در محضرش نماز بخوانم و قرآنش را تلاوت کنم.»
وقتی حضرت در شب عاشورا خط
بسم الله الرحمن الرحیم

پرسش و پاسخ[۱]
سؤال۱: ضرورت وجود امام معصوم علیهم السلام بعد از رسول خدا صلی الله و علیه و آله چیست؟
پاسخ: امامت استمرار رسالت است و بدون امام هدایتی که به وسیله رسول خدا صلی الله و علیه و آله به سوی مردم آمده است به سر منزل مقصود نمی‌رسد. با وجود امام علیه السلام است که هدایت کامل می‌شود و از مسیر منحرف نمی‌شود. با امام است که معانی پیام خدا فهمیده می‌شوند و مردم از گمراهی نجات می‌یابند.
سؤال۲: چرا باید امام از سوی خ
مهندس محمود حجتی ظهر امروز _پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸_ در حاشیه
بازدید از مجتمع کشت و صنعت شریف خالدآباد در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا
در خصوص تسهیل در احداث اتاق کارگری ویژه کشاوزان و باغداران منطقه امامزاده اظهار کرد: بر اساس سیاست وزارتخانه جهاد کشاورزی برای تغییر کاربری زمین
های کشاورزی هیچ محدودیتی وجود ندارد و کشاورزان می توانند در کنار باغ یا
زمین خود اتاق کارگری جهت استفاده بدون هیچ گونه مانعی احداث کنند.  

حجتی در خصوص تغییر کاربر
با توجه به استقبال فامیل از عضویت در صندوق مهرفامیلی و نظر به تکمیل سقف اعضاء در صندوق مهرفامیلی که منجر به عدم عضوگیری جدید شد، در نظر داشتیم با همین تعداد عضو در سال جاری و عدم عضوگیری جدید تا پایان سال کارمان را استمرار ببخشیم.
اما با توجه به درخواست های اعضاء برای افتتاح حساب برای خود و یا فرزندان و اعضاء خانواده، با شرایط ذیل امکان ثبت عضو جدید از اواسط خرداد ماه 99 فراهم خواهد شد.
افرادی که تمایل به عضویت خود یا اعضاء خانواده خود در صندو
مسجد الجواد علیه
السلام در شهر مقدس مشهد، یکی از مشهورترین پایگاه های انقلاب اسلامی بود و پاتوق
نیروهای حزب الله محسوب می شد. این مسجد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس، نقش برجسته
ای را ایفا کرده است.

یکی از شخصیت هایی که
در گسترش فعالیت های فرهنگی این مسجد و تربیت نیروهای مخلص برای اسلام تأثیر
بسزایی داشت، حجت الاسلام شهید تدیّن بود. شهید تدیّن هم روحانی بود و هم معلم. او
قبل از انقلاب، دبستانی را تأسیس کرد که رویکرد مذهبی در فضای آموزشی آن پررن
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG
 
جرم گیر ماشین ظرفشویی و لباسشویی ال جی LG یک جرم گیر با کیفیت می باشد که به شما توصیه می کنیم حتما برای ماشین ظرفشویی یا لباسشویی خود ، آن را تهیه کنید .
این جرم گیر علاوه بر بهبود کیفیت شستشوی دستگاه ، آهک تشکیل شده روی المنت را نیز از بین می برد و در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود .
ازبین بردن باکتری ولجنهای داخل دستگاه و رسوبات داخل دستگاه نیز یکی دیگر از ویژگی های جرم گیر می باشد
 
نحوه استفاد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها