نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک لازم جهت ثبت شرکت مهندسی مشاور

مدارک ثبت شرکت مهندسی مشاور سهامی خاص : - کپی کارت ملی و شناسنامه تمامی اعضاء - اقرارنامه امضا شده - اصل گواهی عدم سوء پیشینه کیفری - اخذ مجوز در صورت مجوزی بودن موضوع - تنظیم وکالتنامه به نام وکیل چنانچه امور توسط وکیل انجام گردد.
• شرایط ثبت شرکت مهندسی مشاور با مسئولیت محدود: _وجود حداقل 2 نفر عضو _حداقل سرمایه 1,000,000 ریال _تعهد به پرداخت کل سرمایه
 ثبت شرکت مهندسی مشاور
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
حفظ خط حمایتی
انتقال گروه فروش فقط در شرایط ذیل و با اجازه شرکت امکان پذیر است.
یک مشاور که خواهان انتقال به حامی متفاوت با یک یا چند مشاور زیرمجموعه است باید این کار را تنها با تائید مکتوب و صریح شرکت انجام دهد. به‌علاوه مشاور  باید درخواست مکتوب خود را به همراه مدارک زیر به شرکت  ارائه دهد :
1- نامه مکتوب امضا شده توسط تمامی مشاورین بالادست در خط حمایتی فعلی تا سطح مدیر
2- گواهی پذیرش مکتوب از جانب حامی مشاور جد
شرکت مهندسین مشاور چیست؟
سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند. چون عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توج
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
انتصاب مشاور مدیرعامل از سوی مدیرعامل  شرکت هواپیمایی آسمان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در حکمی  مهندس صمد امین زاده را به عنوان مشاور  مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.
‌به گزارش روابط عمومی  در حکمی صمد امین زاده را به عنوان مشاور مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ویژه حضرتعالی در امور مختلف صنعت هواپیمایی، بدینوسیله بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب میگردید. 
شرکت مهندسین مشاور چیست؟
سازمان ها برای رشد و بقای خود در دنیای پر رقابت به روش ها و الگوهای ارزیابی و بهبود عملکرد خود رو آورده اند. شرکت مهندسین مشاوره هم از این قاعده جدا نمی باشند. چون عملکرد آنها به عنوان بخشی از طراحی، تأثیر قابل توجهی در موفقیت پروژه خواهد داشت. این سازمان ها نه تنها برای بقای خود بلکه برای توسعه صنعت ساختشان نیازمند توجه به عملکرد خود خواهند داشت. بر اساس تحقیق های انجام شده در صنعت مهندسین مشاور و مخصوصا در ایران توج
مدارک مهندسی عمران
 
مدارک لازم کپی مدارک افراد و هویتی همه تعداد اعضای شرکت مهندسی قالا از جمله ارائه شناسنامه وکارت ملی
ارایه مدارک نداشتن هیچگونه سوء پیشینه کیفری عضو هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت
ارایه قرارداد شرکت فنی مهندسی که توسط هر یک از اعضاء شرکت امضا شده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از قرارداد و اساسنامه شرکت فنی مهندسی که تمام اوراق آن به امضای سهامداران شرکت فنی مهندسی قالا رسیده باشد.
ارایه دو یا سه نسخه از اظهارنامه شرکت ف
برای اینکه بتوانید در کشور دانمارک ثبت شرکت انجام دهید لازم است که مدارکی را از قبل تهیه کنید. مدارک لازم به صورت زیر هستند:
1- پر نمودن فرم ثبت شرکت در کشور دانمارک2- تهیه اساسنامه شرکت3- کپی پاسپورت سهامداران شرکت با اسکن از کپی پاسپورت مدیرعامل شرکت متقاضی4- ایجاد حساب بانکی برای شرکت ثبت شده در کشور دانمارک5- ارائه طرح توجیهی برای فعالیت اقتصادی در کشور دانمارک
6- ارائه نام شرکت توسط فرد متقاضی که اقدام به ثبت نمودن شرکت در دانمارک نموده است
شرکت سهامی خاص ، شرکتی است که مؤسسین آن وظیفه تأمین سرمایه مورد نیاز شرکت را دارند و سرمایه به قطعات سهام تقسیم می شود .در شرکت های سهامی هر یک از صاحبان سهام به میزان سهامی که در اختیار دارند مسئول تعهدات شرکت هستند .شرکت سهامی خاص نمی تواند سهام خود را مانند شرکت سهامی عام توسط بانک عرضه کند و یا به صورت پذیره نویسی یا به فروش رساندن از آن بهره ببرد .
سرمایه حداقلی لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص 100 هزار تومان می باشد .تشکیل مجمع عمومی موسس در
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
حفظ خط حمایتی
عدم فعالیت شش ماهه : مشاوری که خواهان انتقال به حامی متفاوتی است اما نمی‌تواند رضایت نامه های لازم را به دست آورد نمی‌تواند ذیل حامی جدید ثبت‌نام نماید تا وقتی‌که مشاور قرارداد خود را خاتمه دهد و یا مدت 6 ماه بیشتر از غیر فعال بودن او بگذرد. بعد از سپری شدن دوره عدم فعالیت ، مشاور قبلی به‌عنوان مشاور جدید تحت حامی جدید ثبت می‌شود.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا ساز
مدارک ثبت تغییرات شرکت :

کپی برابر با اصل کارت ملی و شناسنامه ی همه ی شرکای جدید شرکت
افرادی که از شرکت جدا میشوند باید مدارک شناسایی خود را ارائه دهند و به اداره ی ثبت برای امضا مراجعه کنند.
لیست کاملی از همه ی شرکا و میزان سرمایه شان در شرکت
کپی از روزنامه ای که آخرین تغییرات شرکت و اعضای هیئت مدیره در آن چاپ شده.
حاضر شدن همه ی شرکا و مدیران شرکت برای انحلال شرکت
 در این پست به برخی از مدارک ثبت شرکت سهامی خاص اشاره می کنیم. شما دوستان عزیز می توانید باقی مطالب را از وب سایت اصلی دنبال کنید. 
1- اظهارنامه شرکت سهامی خاص که توسط اداره ثبت شرکت ها به صورت فرم چاپ شده است. 2 نسخه2- اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط مؤسسین تهیه می شود. 2 جلد3- صورت جلسه مجمع عمومی مؤسسین. 2 برگ4- صورت جلسه هیأت مدیره با امضای مدیران منتخب. 2 نسخه
 
ادامه مطلب در https://kararegister.com
 
شرایط و مدارک لازم اخذ رتبه مشاور در سال ۱۳۹۹، هزینه رتبه مشاور
 
 
 
اخذ رتبه مشاور
 
 
اخذ رتبه مشاور 
همان طور که مطلع هستید اخذ رتبه مشاور یکی از پروسه هایی است که هر شرکت مشاوره ای می بایست اقدام کند. در حال حاضر تنها معیار سنجش و انتخاب شرکت های مشاوره ای، همین رتبه مشاور است و اگر شرکتی بتواند به نسبت رقیبان خود گرید مشاور بهتری را کسب کند شرایط بسیار ایده آلی را در جهت دریافت پروژه های بزرگ دارد.
در حال حاضر معیار مشاورینی که کار خدماتی
 
خب سلام دوستان امروز می خوام یه موضوع مهمی رو براتون مطرح کنم در مورد اینکه چرا اصلن ما به مشاور نیاز داریم ؟چرا برم مشاور ؟ چرا هزینه اضافی کنم ؟ اون وقتی که صرف مشاور رفتن میکنم ۴ تا تست بزنم بهتر نیست ؟! اصلا چه نیازی هست مگه مشاور چیکار میکنه ؟؟این سوالایی که هممون تو دوران تحصیلمون باهاش مواجه شدیم اما واقعا آیا ما نیاز به مشاور داریم ؟
ادامه مطلب
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف آقا✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت◀ سوء پیشینه لازم نیست .◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔ نام ش
مشاور تبلیغاتی
عنوانی آشنا در کشورهای صنعتی جهان و عنوانی جدید در بین شرکت های تجاری ایران
مشاور
تبلیغاتی عنوانی است جدید در زمینه تبلیغات که می تواند بخش  بازاریابی و
فروش شرکت های مختلف را بر عهده بگیرد و فروش آنها را متحول کند.
مشاوران
تبلیغاتی در شرکت های مشاور تبلیغاتی دائما بر روی شیوه ها و روش های جدید
بازاریابی تحقیق می کنند و به روزترین و کارآمد ترین روش ها را انتخاب می
کنند. صاحبان مشاغل نیز هر روز به پیشرفت حرفه ی خود می اندیشن
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
استخدام راننده وانت در الوپیک✔ وانت سبک✔ وانت سنگین✔ وانت مسقف
  آقا
✔ سن بالای 23✔ داشتن گوشی اندروید 4.2.2 به بالا✔ نداشتن تابعیت
◀ سوء پیشینه لازم نیست .
◀ مدارک لازم برای ثبت نام حضوری:
⭕◀ وانت سبک و سنگین:✔ کارت ماشین یا سند✔ گواهینامه✔ بیمه
⭕◀ مدارک لازم هویتی و ضمانت :✔ کارت ملی یا شناسنامه یا کارت پایان خدمت✔ قبض منزل (آب یا برق یا گاز)✔ سفته به مبلغ 20 میلیون تومان
برای ثبت نام اولیه اینترنتی :✔ نام و نام خانوادگی✔ شماره همراه✔
مکان : تهران - آزادشهر 
استخدام مدیر شبکه با توانایی بالا با مدارک بین المللی
شرایط
به یک متخصص شبکه که دارای گذرنامه
با قابلیت کانفیگ روترهای Mikrotik و Cisco
دارای مدارک سطح بالای میکروتیک و سیسکو
جهت آموزش سطح بالا مسائل شبکه و کانفیگ روتر به پرسنل یک شرکت خصوصی نیازمندیم 
توضیحات 
این شرکت چندین شعبه در غرب کشور دارد که لازم به حضور متخصص در شعب شرکت میباشد
یکی از شعب این شرکت در سلیمانیه کردستان عراق میباشد و نیازمند گذرنامه برای حضور در ای
برای ثبت شرکت دارویی به مدارک زیر نیاز دارید:
-درخواست کتبی اخذ موافقت اصولی شرکت پخش سراسری یا استانی دارو
-تصویر اساسنامه شرکت با موضوع فعالیت در خصوص توزیع دارو
-تصویر آگهی روزنامه رسمی تاسیس شرکت و تغییرات آن
-نداشتن سوء فعالیت در امور دارویی و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی
-گواهی عدم سوءپیشینه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل
-فرم تکمیل شده و تعهد نامه ی شرکت
-معرفی نامه کتبی معاونت غذا و دارو و دانشگاه مربوطه
مدیر عامل شرکت می بایست همز
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
تعاریف
شناسه: عبارت از شماره شناسایی است که شرکت پس از قبول تقاضای همکاری یک شخص به عنوان مشاور فروش به وی اعطا میکند.
شناسه هر فرد یک شماره منحصر به فرد برای هر مشاور فروش است و برای شناسایی وی در طرح سود دهی مورد  استفاده قرار می‌گیرد.
 
دفتر کار مجازی(اینترنتی): محیطی است مجازی که در پایگاه اینترنتی شرکت که به هر مشاور فروش مورد پذیرش شرکت اختصاص می یابد، مشاور فروش پذیرفته شده می‌تواند از طریق شناسه و رمز عب
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که “بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
برای انتخاب یک مشاور فروش برای شرکت خود دقت کنید که مشاور مورد نظر هم از نظر آکادمی هم از نظر اجرا تجربه کافی داشته باشد
در حال حاضر به خاطر حجم عظیم تبلیغاتی و در دسترس بودن رسانه های مجازی هر کسی به راحتی با چند تبلیغ در فضای مجازی می تواند ادعا کند که تبدیل به مشاور فروش شده است
حتما دقت کنید که مشاوری که انتخاب می کنید با استفاده از فضای رسانه ای تبلیغاتی خود را بزرگ نکرده باشد
بسیار دقت کنید که مشاور فروشی که انتخاب می کنید با اغراق و ادعا
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
مدارک لازم برای ثبت برند اشخاص حقوقی عبارت است از :- کپی کارت ملی- کپی شناسنامه- کپی آخرین روزنامه تاسیس- کارت بازرگانی- کپی مجوز فعالیت ( مانند پروانه بهره برداری، پروانه ساخت ، جواز کارت بازرگانی یا کسب ، جواز تاسیس )مجوزها و کلیه مدارک مورد نیاز ثبت برند برای شخص حقوقی، می بایست به نام شخص حقوقی یعنی شرکت باشد. متقاضی همزمان با درخواست ثبت علامت و در اظهارنامه تسلیمی به اداره ثبت علائم باید کالا یا کالاهای مورد نظر و یا خدمات را بر اساس طبقه
از آن جا که در شرکت های سهامی،سرمایه شرکت وثیقه ی طلب طلبکاران است و شخصیت شرکا در آن اهمیت ندارد، لذا نقل و انتقال سهام در آن آزادانه است.یعنی شریک می تواند در مواقع لزوم،با انتقال سهم خود از شرکت خارج شود.بنابراین،در شرکت های سهامی خاص آزادی انتقال سهم مورد قبول قرار گرفته است.اما به موجب ماده 41 ل.ق مجمع عمومی یا مدیران شرکت می توانند این آزادی را محدود نمایند و شروطی را برای انتقال سهام قرار دهند.بدین ترتیب،چنانچه در اساسنامه شرکت سهامی خ
 
اداره ی ثبت شرکت ها بصورت پیشفرض زمان
اخذ دفاتر پلمپ در شرکتهای تاسیس شده را فعال میسازنند و شرکت های تازه
تاسیس کافی است فقط مدارک خود را تکمیل کنند و اوراق و اسناد لازم را ارسال
نمایند.شرکت هایی که یک سال از تاسسیشان میگذرد باید دفاتر خود را تا پیش
از اتمام اسفند ماه اخذ و سپس پلمپ نمایند.
آخر سر پس اینکه اولین دانشگاه گفت رقابت رو رشته شما زیاده و درخواست بررسی نمیکنه
و دانشگاه دوم که گفت ظرفیت پر شده...
 
تیر آخر که داشتم این بود که برای کالج درخواست ویزا کنم
 
چند روز شب روز روی استادی پلن کار کردم، از قبل برای دانشگاه روی اشتادی پلن کار کرده بودم در نهایت ترکیب کردم
و به نظرم استادی پلن خوبی شد. پس تایید مشاور اینا درخواست ثبت کردم
 
قبلش هم بقیه مدارک برای اون دانشگاه برای ویزا امده کرده بودم
 
مدارک ثبت کردم، تقریبا آخرین لح
خرید خانه‌ در ترکیه برای خارجی‌ها

برای خرید ملک در ترکیه چه رویه‌ای باید انجام شود ؟
یک برنامه اولیه باید به اداره ثبت زمینی داده شود . لازم است که یک شماره ترتیب برای کاربردهای اولیه انتخاب شود . برای این کار ، شما می‌توانید با ۱۸۱ تماس بگیرید یا برنامه‌ای در https: / /randevu.tkgm.gov.tr /. بسازید.
پس از درخواست اولیه ، تاریخی برای تراکنش‌های انتقال بین فروشنده و خریدار تعیین می‌شود .
مدارک ذیل باید در طول روز آماده شوند : سند مالکیت مال خارجی که دارا
شرکت مشاور آتشنشانی، به شرکت هایی که دارای اطلاعات بروز از سیستم های آتش نشانی ( سیستم اعلام و اطفاء حریق ) ، تجربه و سوابق گسترده در زمینه اجرای صحیح سیستم آتش نشانی باشند اتخاذ می گردد. این شرکت ها از نظر سازمان آتش نشانی، مورد تایید بوده و در لیست شرکت های مورد تایید سازمان اتش نشانی قید می گردند.
ادامه مطلب
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
مدارک رتبه 5 پیمانکاری چه مدارکی است؟
همانطور که قبلا هم ذکر کردیم و طبق قانون سازمان معاونت فنی و عمران استانداری شرکت ها را می توان به دو گروه پیمانکار و مشاور تقسیم بندی کرد که برای شرکت های پیمانکاری باید به کسب رتبه 1 تا 5 تلاش نمود که 1 بالاترین رتبه و 5 پایین ترین رتبه می باشد.هم چنین برای مشاور این رتبه بندی بین 1 تا 3 می باشد. ما در اینجا مدارک رتبه 5 پیمانکاری را ذکر خواهیم کرد. با ما همراه باشید.
 معیار مهمی که برای اخذ رتبه در شرکت های پ
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
مشاور املاک در شیراز
وظایف مشاور املاک در شیراز
برنامه ریزی برای بازدید ملک توسط مشتریان.
تبلیغات اینترنتی به منظور بازاریابی برای املاک.
تهیه عکس های مناسب برای آگهی های یک ملک.
بازبینی قیمت های نهایی بر عهده مشاور املاک است.
ارزیابی قیمت هایی که فروشنده برای ملک خود در نظر میگیرد.
یک مشاور حرفه‌ای املاک باید فهرستی تنظیم کند و آن را به متقاضیان ارائه دهد.
جام مشاوره هایی به منظور رفع معایب خانه با صاحب ملک نیز بر عهده مشاور می باشد.
بازرسی
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
ثبت برند به دو صورت ثبت برند حقیقی و ثبت برند حقوقی صورت می گیرد .اگر متقاضی ثبت برند شخص باشد به نام آن شخص به ثبت خواهد رسید . اگر متقاضی شخصیت حقوقی باشد به نام شخصیت حقوقی یا شرکت به ثبت می رسد .
ثبت برند حقیقی و حقوقی در مدارک مورد نیاز جهت ثبت متفاوت می باشند .برای ثبت برند حقیقی تمامی مدارک ارائه شده باید به نام شخص حقیقی باشد و گروه و فعالیت مورد نظر خود در آن مشخص شود .
مجوزها و مدارک آماده شده برای ثبت برند حقوقی باید به نام شرکت باشد و ط
مشاور املاک در شیراز
آیا برایتان پیش آمده که دنبال مشاور املاک در شیراز باشید؟ تعداد مشاور املاک در شیرازبسیار زیاد است. اما پیدا کردن مشاور املاک در شیراز که قابل اعتماد باشد واقعا مشکل است. اگر شما نیز می خواهید خانه بخرید و نمی دانید به کدام مشاور املاک در شیراز مراجعه کنید. سارجو در اینجا لیست کاملی از مشاور املاک در شیراز را آماده و در اختیار شما همشهریان شیرازی عزیز گذاشته است.
 
تقریبا بیشترِ مردم می‌دانند تحصیل‌کردگان حقوق، وارد یکی از مشاغل وکالت، قضاوت یا سردفتری می‌شوند؛
ولی شاید کمتر کسی اطلاع داشته باشد که این افراد می‌توانند،
به‌عنوان مشاوره حقوقی نیز به فعالیت بپردازند. در ادامه بیشتر در خصوص وظایف مشاور حقوقی توضیح می‌دهیم.
مشاور حقوقی چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟
فارغ‌التحصیلان رشته‌ی حقوق در تمامی مقاطع می‌توانند در شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی و دولتی به‌عنوان مشاور حقوقی به فعالیت بپ
 
مشاور
 
مشاور، (به انگلیسی: consultant) یک فرد حرفه‌ای است، که به کسب‌وکارها برای توسعه فناوری و سیستم‌های اطلاعاتی کمک می‌کند. استفاده از مشاور ناشی از نیاز به یک مهارت یا دانش خاص یا نیاز به تحلیل‌گر یا برنامه‌نویس برای تکمیل پروژه است. یک مشاور خدماتش را به طیف وسیعی از کسب‌وکارها عرضه می‌دارد، که برای نمونه می‌توان به بخش‌هایی چون: امنیت اطلاعات، مدیریت، حسابداری، قانون، منابع انسانی، بازاریابی، روابط عمومی، علوم مالی، مهندسی و دان
ثبت برند ، هرکدام از انواع شرکت ها ، مراحل ثبت تقریباً یکسانی دارند؛ هر چند در ثبت انواع مختلف شرکت، ارائه مدارک و مراحل ثبت، ممکن است تغییراتی جزیی را به همراه داشته باشد. بعد از ثبت شرکت، مهم ترین و اساسی ترین گام برای آن ، ثبت برند است. برند یا گرید ، علامت ،  نشانه و شناسه یک شرکت می باشد. شرکت ها با برند شناخته می شوند. ثبت برند نیز دارای مراحلی خاص می باشد؛ زیرا انتخاب یک برند ، برای یک شرکت به سبب تعدد شرکت ها، مشکل بوده و طبیعتأ برای طی نم
مشاور املاک صنعتی فتحجاده مخصوص کرج در غرب تهران واقع گردیده از ابتدای جاده مخصوص که میدان آزادی تهران واقع گردیده شروع شده تا شهر البرز ادامه پیدا می کند این یکی از جاده های استراتژیک پایتخت بوده و مابین بزرگراه و ۶۵ متری فتح و اتوبان تهران البرز واقع گردیده است که از موقعیت بسیار مناسبی برای ترانزیت کالا برخوردار می باشد.
مشاغل و کارخانجات فعال در غرب تهران که از بزرگترین انها میتوان به شرکت های خودروسازی اشاره کرد که دردهه گذشته مراکز
ایا میدانید ثبت شرکت  چیست؟
ثبت برند یکی از اقداماتی است که میبایست در هنگام ثبت شرکت انجام بگیرد ،در ادامه این مطلب موسسه ثبت برند کریم خان به توضیح اجمالی در رابطه با مفهوم برند میپردازد،برند یا نام تجاری نامیست که سبب تمایز محصولات و خدمات و ثبت برنداز سایر خدمات و شرکت ها می شود. به طور کلی برند یا نام تجاری به دو صورت لاتین و غیر لاتین در دنیای کسب و کار استفاده می شود.استفاده از برند به معنای استفاده از انحصار یک امتیاز از یک کالا یا خد
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که “بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟” برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او
بهترین مشاور تحصیلی کنکور در شیراز
مشاوران تحصیلی افرادی خبره هستند که با داشتن دانش و علم زیاد می توانند مسیر زندگی خیلی از افراد را عوض کنند.این سوال که "بهترین مشاور کنکور در شیراز کیست؟" برای همه ی ما مخصوصا در زمان برنامه ریزی برای کنکور و بعد از آن در زمان انتخاب رشته پیش آمده است.برای انتخاب مشاور تحصیلی خوب در شیراز باید به عملکرد و سوابق مشاور رجوع کرد.یک مشاور کنکور خوب در شیراز با توجه به توان فرد برای او برنامه ریزی کزده و به او کم
رتبه بندی
شرکت ها به جهت آنکه بتوانند با موسسات بزرگ و شرکت های دولتی قرارداد ببندند ، می بایست رتبه مناسب را داشته باشند. در واقع سازمان های بزرگ دولتی با شرکت هایی که رتبه ندارند، وارد معامله نمی شوند. بنابراین تامین مهندس رتبه بندی که در این امور تبحر و دقت لازم را دارد برای شرکت لازم است.

 
چرا باید رتبه بندی شرکت صورت پذیرد:
شرکت پیمانکاری برای حضور در مناقصه دولتی باید گواهینامه صلاحیت پیمانکاری داشته باشند.
سرمایه گذار با اطلاع از ر
مدارک لازم جهت اخذ ویزای ازبکستان
مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی ازبکستان:اصل و کپی پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار2 قطعه عکس 3*4 رنگی زمینه سفید داشتن دعوتنامه معتبر که توسط آژانس آنامهرپرواز تهیه می شود.تکمیل فرم درخواست ویزا و اطلاعات مسافر به صورت کامل توسط آژانس آژانس آنامهرپروازانجام خواهد شد.
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
راهنمای تغییر آدرس شرکت
جهت تغییر آدرس شرکت باید کلیه شرکاء و یا سهامداران شرکت این تصمیم را در قالب یک صورتجلسه مکتوب اتخاذ نمایند. بدین صورت که سهامدارن شرکت (شرکت سهامی خاص) و شرکاء (در شرکت مسئولیت محدود) با تشکیل مجمع عمومی بطور فوق العاده تغییر آدرس شرکت را بررسی و نصب به تغییر آن اتخاذ تصمیم می نمایند و صورتجلسه تغییر آدرس شرکت را مکتوب نموده و همگی ذیل آن را امضا و ممهور به مهر شرکت می نمایند.
نکته: در صورتی که در بند ۳ اساسنامه اختیار
32. مشاورشرح:مشاور کسی است که در یک حوزه خاص از تخصص ، دانش زیادی را در اختیار داشته باشد. شما یک حل کننده مشکل بسیار خوب هستید و یک ارتباط عالی هستید. به عنوان یک مشاور ، شما به کار در خانه که می خواهند به اهداف خاص برسند ، مشاوره می دهید.
ادامه مطلب
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
یک مشاور و مدرس بازاریابی و فروش باید
1- دانش آکادمیک در زمینه مدیریت بازاریابی و فروش داشته باشد
متاسفانه امروزه تعداد زیادی از در امر مشاوره فروش ورود پیدا کرده اند که هیچ تخصص و سر رشته ای در زمینه مدیریت، بازاریابی، فروش و برندینگ را ندارند. این افراد با روش هایی همچون تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام توانسته اند نظر بسیاری را جلب کنند ولی آنچه در عمل برای شرکت ها و کارخانجات حاصل آورده اند چیزی جز زیان و ضرر
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
قوانین و مقررات شرکت تکسو
 
شرایط عمومی: 
بند دو- هیچ شخص حقیقی نمی تواند با عنوان نام مستعار با شرکت همکاری کند.
 
بند سه- مشاور فروش به عنوان فرد مستقل با شرکت همکاری میکند و کارمند شرکت نیست. لذا مشاور فروش نمیتواند ادعایی مبنی بر مخارج ، بیمه اجباری ، بیمه بیکاری حقوق ثابت پاداش، عیدی، سنوات و امثالهم از شرکت بکند.
 
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
مقاله ای با عنوان 
مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای ؟
آیا تا به حال به این نکته اندیشیده اید که جهت دریافت مشاوره بایستی به چه افرادی مراجعه کنید و یا اینکه مشخصات بارز یک مشاور حرفه ای در زمینه های مختلف چه می باشد؟
https://emadleechco.com/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%DB%8C
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کارشناسان برند شما به ثبت می
شرکت با مسئولیت محدود : شرکت با مسئولیت محدود شرکتی است که بین دو یا چند
نفر برای امور تجارتی تشکیل شده وهر یک از شرکا ، بدون این که سرمایه به
سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد،  فقط تا میزان سرمایه ی خود در شرکت،
مسئول قروض و تعهدات شرکت است. در اسم شرکت باید عبارت (با مسئولیت
محدود) قید شود .در غیر این صورت، آن شرکت در مقابل اشخاص ثالث شرکت تضامنی
محسوب و تابع مقررات آن خواهد بود.اسم شرکت نباید متضمن اسم هیچ یک از
شرکا باشد، والا شریکی که ا
ثبت شرکت در کرج
ثبت شرکت در کرج؟
ثبت شرکت از اقدامات اولیه برای شروع یک فعالیت اقتصادی و معتبر می باشد
با ثبت شرکت در هرشهر و استانی که باشید به کسب و کار خود رونق می دهید .
ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای مربوط به آن استان انجام میگیرد برای ثبت
آن بایستی به سامانه ثبت شرکتها به آدرس irsherkat.ssaa.ir/ مراجعه کرده و با توجه به شرایط آن مدارک و مراحل روند ثبت شرکت
را انجام داد. و بعد از ارسال اینترنتی مدارک مربوطه به اداره ثبت شرکتهای
و سپس پست مدارک
 
ثبت برند در غرب تهران
ثبت برند در غرب تهران یا ثبت علامت تجاری در غرب تهران یا همان آرم تجاری یکی از مهم ترین بخش های کاری برای یک فعالیت اقتصادی موثر و مفید است. بعد از ثبت شرکت در غرب تهران چنانچه میخواهید منحصر بفرد باشید و خود را به مشتریان و متقاضیان خد بیشتر بشناسانید بایستی ثبت برند انجام دهید. برای ثبت برند در غرب تهران باید در سامانه اداره مالکیت معنوی و صنعتی ثبت نام کنید و مدارک برند خود را به سازمان ارسال کنید و بعداز تائید کار
راه اندازی کسب وکار اینترنتی فقط راه اندازی یک وب سایت نیست بلکه فراتر از این صحبت هاست. خیلی از دوستان به اشتباه فکر می کنند که وب سایت عالی با ایده عالی راه اندازی می کنند و سپس شروع به تبلیغات می کنند و بعد از مدتی فقط در حال شمردن پول های واریزی به حساب بانکی خود می باشند، که این یک سرابی بیش نیست. یکی از مواردی که من می توانم در راستای هدف شما کمک کنم مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد.
مشاور برند
 
 
علی خویه
مشاور برند با 18 سال تجربه ی اجرایی موفقنویسنده ی کتاب مرجع ” مدیریت برند”مشاور برند و بازاریابیساخت ، توسعه و تقویت برندمجری و مشاور طرح های مهندسی فروشهمکاری با بیش از صدها برند مطرح در زمینه ی توسعه و تقویت سیستم فروشارائه ی راهکارهای عملی و مشاور اثر بخش در زمینه بازاریابی و فروش و توسعه ی برند

دانستنی های برندینگ و برندسازی
تغییر حق امضای شرکت
 
 
 
تغییر حق امضای شرکت  به این صورت است که صاحبان حق امضا، مجاز به امضا کردن اوراق تعهدآور شرکت مانند چک، سفته، برات و عقود اسلامی و اوراق عادی و اداری هستند. حق امضا را می­توان در هر دو بخش(امضای اوراق تعهدآور و امضای اوراق عادی و اداری) منحصراً به یک نفر یا به دو شخص مستقل اعطا کرد. حتی می­توان در هریک از بخش­ها، این حق را به صورت مشترک به دو نفر داد تا اوراق را به صورت متفقاً امضا کنند.
هیئت مدیره، افراد دارای حق امضا را
مشاور تحصیلی کیست⁉️
وقتی بچه ها بهترین و معروفترین مدرس ها رو دارند، پس چه نیازی به وجود مشاور تحصیلی هست؟؟؟!!! چرا بچه ها برنامه ریزی می کنند ولی نمیتونند بهش عمل کنند؟ 
ممکنه  دانش آموزان با خودشون بگن میشینیم درسامونو میخونیم و قبول میشیم دیگه، کاری نداره که!سعی میکنیم جواب این سوال رو تا جایی که امکان داره قانعتون کنه، بهتون بگیم.مشاور تحصیلی کسی هست که تحصیلات "روانشناسی" داشته باشه و ضمن آگاهی از محتوی درسی، بر اساس تفاوت های فردی به
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
مدارک لازم جهت معافیت 28 و 29 ماه جبهه :فتوکپی شناسنامه+کارت ملی+پایان خدمت پدرفتوکپی شناسنامه+کارت ملی+آخرین مدرک تحصیلی+گواهی اشتغال به تحصیل+عکس3قطعهمعاف شونده(درصورتی ک فرد سرباز باشد گواهی اشتغال ب خدمت+برگه اعزام ب خدمت از پلیس+10)درصورتی ک معاف شونده برادر بالای18 سال داشته باشد :فتوکپی شناسنامه + کارت ملی + پایان خدمت یا گواهی اشتغال ب تحصیلافرادی ک دارای جانبازی میباشند روگرفت فرم شماره2 صادره از بنیادشهیدافرادی ک دارای سابقه بسیج میب
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
مدارک لازم برای اجاره خودرو چیست ؟
 
 
این سوالی است که اغلب مشتریان خودروهای اجاره ای در ذهن دارند در متن ذیل این مورد به طور کامل شرح داده شده است.
فرایند اجاره ی ماشین های متنوع در سطوح مختلف کیفیت و قیمت، یک نوع اعتماد دو سویه از جانب شرکت تامین کننده ی خودرو و اجاره کننده ی آن می باشد که هرچه با آگاهی بیشتر و دقیق تر صورت پذیرد، رضایت طرفین را حاصل می کند. در این میان فرد اجاره کننده از این روند بیشترین سود را خواهد برد و استفاده و البته لذت
باسلام
به اطلاع کلیه افراد علاقه مند جهت عضویت به عنوان خادم الشهید افتخاری می رساند جهت ثبت نام با همراه داشتن مدارک زیر به قرارگاه شهرستان خود مراجعه نمایند.
توجه:درنظر داشته باشند تمامی خادمین افتخاری باید در مرحله اول در سایت کوله بار به نشانی khademin.koolebar.irنام نویسی کرده باشند و بعد مدارک خود را تحویل قرارگاه خادم الشهدا نمایند.
بعد از مراحل تشکیل پرونده از فرد مصاحبه حضوری گرفته می شود و نمره مصاحبه در سایت کوله بار ثبت می گردد و فرد میت
دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور سراسری 99
با توجه به اینکه زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 به مدت زیادی می باشد خواهشمندیم در انتخاب های خود دقت لازم را براساس فاکتورهای انتخاب رشته انجام دهید. دفترچه ثبت نام که شامل لیست رشته ها، مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور سراسری 99، زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری99 و ... خواهد بود را می توانید در لینک زیر مشاهده و دانلود کنید.
دفترچه ثبت نام بدون آزمون سراسری 99
نکات لازم مدارک لازم برای ثبت نا
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت
آموزش کامل و جامع ثبت شرکت : برای ثبت شرکت به اولین چیزی که نیاز داری و باید آن را فراهم کنید دو یا سه نفر شریک می باشد، که به این افراد سهامدار، شریک و یا موسس نیز می گویند.
این دسته از افراد برای ثبت شرکت باید کنار یکدیگر جمع شوند و در مورد اینکه چگونه شرکت خود را به ثبت برسانند تصمیم گیری نمایند. آنها اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که نوع شرکت خود را مشخص کنند و سپس قرار دادی بر این مبنا که سود شرکت را میان خود
یکی از دغدغه های اولیا برای دانش آموزان یافت یک مشاور تحصیلی مناسب هست!
اما خب یه مشاور تحصیلی خوب چه ویژگی هایی داره؟

مشاور خوب همیشه در دسترسه! : اره خوب اگر قراره دانش آموزان از یه مشاور خوب استفاده کنه باید بتونه هر زمانی از طریق تلفن بهش بگه که کمک نیاز دارم! معمولا مشاورین خوب این امکان رو ندارن و چون سرشون شلوغه ترجیح میدن خیلی در دسترس نباشن :(
مشاور خوب خودشم سواد خوبی داره : باید مطمئن شد که مشاور از رزومه کافی برای دریافت مشاوره داره
1- تقاضای ثبت شرکت باید از طرف مسئولان امور شرکت یعنی مدیران شرکت به عمل آید. 2- حداقل سرمایه جهت ثبت کردن شرکت صد هزار تومان است. با این حال اهمیت و اعتبار هر شرکت بستگی به میزان سرمایه آن دارد. 3- خوشبختانه امروزه بسیاری از امورثبتی که پیش از این به صورت سنتی و حضوری انجام می شد را می توان با صرف کمترین هزینه و زمان به صورت اینترنتی انجام داد. شما می توانید با مراجعه به پایگاه اینترنتی اداره ثبت شرکت ها به نشانی http://irsherkat.ssaa.ir اطلاعات خواسته شده
شرکت آندیا سیر بر اساس نیاز متقاضی و متناسب با تاریخ سفر آنها اقدام به  اخذ وقت سفارت اسپانیا می نماید، و در شرایط خاص میتواند وقت سفارت اسپانیا را بصورت فوری و در اسرع وقت برای متقاضیان اخذ نماید.خدمات مربوط به ویزای کوتاه مدت اسپانیا در ایران، توسط کارگزاری BLS انجام می‌شود این شرکت خدمات بین المللی توسط سفارت اسپانیا در ایران، برای تسهیل روند بررسی درخواست های ویزا اقامت کوتاه مدت در اسپانیا تعیین شده و به عنوان نماینده منصوب شده است و ش
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
قوانین و مقررات شرکت تکسو 
 
 
شرایط عمومی متقاضیان پذیرش به عنوان مشاور فروش:
1 - متقاضی باید دارای 18 سال تمام شمسی باشد.
2 - متقاضی باید عاقل و رشید باشد.
3 - متقاضی باید در هنگام آغاز به کار و در طول مدت کار ممنوع المعامله نباشد.
4 - متقاضی باید دارای صلاحیت‌ عمومی اشتغال به کار باشد.
5 - شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که قرارداد یا قرارداد مجددی را نپذیرد.
6 - متقاضی که قبلا مشاور فروش بوده تحت شرایط ذیل می تواند مجددا به عضویت شرکت در بیاید
شاید بسیاری از ما نام تجاری کالا یا خدماتی که از آن استفاده می کنیم را به خاطر نداشته باشیم و فقط طرح لوگوی آن کالا را در ذهنمان به یاد داشته باشیم . به طور کلی همیشه اشکال بیشتر در ذهن و خاطر می مانند. به همین علت است که به همه ی سازمان ها ، نهاد ها و … توصیه می شود در کنار نام تجاری برای محصولات و خدمات خود حتما یک لوگو نیز طراحی نمایند و به ثبت لوگو بپردازند. همچنین به صاحبان مشاغل توصیه می شود جهت جلوگیری از کپی برداری دیگران از برند و لوگوی آ
 
همه شرکت های بزرگ و کوچک برای مدیریت مراودات مالی خود به یک برنامه حسابداری نیاز دارند. تاریخچه حسابداری در جهان نزدیک به ۶۰۰۰ سال قدمت دارد و تاریخ نخستین مدارک کشف شده حسابداری به ۳۶۰۰ سال قبل از میلاد برمی گردد. پیشینه حسابداری در ایران نیز به نخستین تمدنهایی بر می گردد که دراین سرزمین پا گرفت، و مدارک حسابداری بدست آمده با ۲۵ قرن قدمت، گواه بر پیشرفت این دانش در ایران باستان است.
ادامه مطلب
در این صفحه از زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 98-99 مطلع می شوید. داوطلبان با اطلاع از زمان و نحوهثبت نام دانشگاه فرهنگیان جهت ثبت نام اقدام نمایند.
دانشگاه فرهنگیان از جمله دانشگاه های دارای پذیرش با شرایط خاص است. داوطلبان علاوه بر ثبت نام در کنکور و قبولی در انتخاب کدرشته محل های مربوط به این دانشگاه، لازم است در گزینش و مصاحبه اختصاصی فرهنگیان نیز مورد پذیرش قرار بگیرند.
زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان سال 98 – 99
زمان ثبت نام د
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع لزوم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
همۀ تلاش ما از مدیریت و روش‌های آن، فروش بیشتر است.تمامی ابزارهای کمک‌رسان به مدیریت، برای حفظ فروش و افزایش آن است.کلیۀ مفاهیم مدیریتی اگر منجر به حفظ فروش و افزایش آن نگردد، در اجرای مدیریت کاملاً غیراثربخش و بی‌معناست!
راه اندازی کسب وکار اینترنتی فقط راه اندازی یک وب سایت نیست بلکه فراتر از این صحبت هاست. خیلی از دوستان به اشتباه فکر می کنند که وب سایت عالی با ایده عالی راه اندازی می کنند و سپس شروع به تبلیغات می کنند و بعد از مدتی فقط در حال شمردن پول های واریزی به حساب بانکی خود می باشند، که این یک سرابی بیش نیست. یکی از مواردی که من می توانم در راستای هدف شما کمک کنم مشاور راه اندازی کسب و کار اینترنتی می باشد.
گام اول :
مشاوران املاک را در محیط کارشان ملاقات کنید نه دربنگاه هایشان ، یک مشاور املاک خوب  وقت کمتری را درپشت میز خود می گذراند.
گام دوم :
مطمئن شوید که مشاور املاک مورد نظر شما تا به حال قراردادهای زیادی را
بسته و چند سال سابقه کاری در این زمینه دارد.بستن قرارداد بیشتر به منزله
تجربه بیشتر است.
گام سوم:
ادامه مطلب
موفقیت در بورس اتفاقی نیست. اگر برنامه و استراتژی مناسب داشته باشید احتمال اینکه سود کنید خیلی بالا میرود. در نقطه مقابل افرادی که عجول هستند و بدون دانش و اطلاعات کافی وارد بورس شده اند همیشه ضرر کرده اند!
 
برای ورود موفق به بورس بایستی اصول زیر را رعایت نمایید:
 
1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری 
2) انتخاب سهام مناسب و تحلیل صنایع
3) دنبال کردن اخبار بازار سرمایه
 
1) استفاده از یک مشاور مناسب در سرمایه گذاری: خیلی افراد نا آگاه و ب
چه شرکت‌هایی در فهرست عرضه قرار دارند؟معاون ناشران و اعضای شرکت بورس اوراق بهادار تهران در ادامه افزود: در این راستا گروه سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در کشور است و فرآیند آماده‌سازی و پذیرش آن به تناسب شرکت خواهد بود و عرضه‌ اولیه سهام مزبور پس از طی مراحل و گزارش‌های لازم انجام خواهد شد. نوروزی توضیح داد: در حال حاضر شستا در حال تکمیل مدارک و مستندات برای طرح در هیات پذیرش است و طبعا مراحل درج و عرضه پس ا
قوانین و مقررات ثبت شرکت خارجی در ایران
به منظور ثبت شرکت خارجی یا ثبت شعبه خارجی در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی شرکت متقاضی باید ابتدا دارای یک شرکت اصلی یا مادر در کشور خود باشد. در واقع ارائه مستندات شرکت مادر و متقاضیان موسس ثبت شعبه در ایران نشان دهنده اعتبار شرکت می باشد. به منظور اطمینان از این موضوع باید مدارک معتبری توسط مراجع ذی صلاح از کشور متقاضی ارائه شود و سپس باید این مدارک توسط کنسولگری ایران در کشور متقاضی تایید شود.
 
ث
به صورت کلی ترجمه مدارک به ۲ بخش تقسیم می شود :۱٫ ترجمه مدارک از سایر زبان‌ها به گویش پارسی برای اخذ تاییدیه وزارت علم ها۲٫ ترجمه مدارک تحصیلی وزارت علم ها از لهجه پارسی به دیگر زبان‌ها به صورت قانونی .
گواهینامه ترجمه مدارک فنی و حرفه ای که به وس یله اداره فراگیری فنی و حرفه ای صادر می شود و معتبر رسمی است و قابل تایید است اما گواهینامه های صادره از شرکت های و شرکت ها آموزشی متفاوت با قانون ها بر خلاف داشته و هیچ بها رس
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
دارالترجمه چیست
اگر بخواهیم دارالترجمه را در یک جمله خلاصه کنیم می توان گفت دارالترجمه سازمان و یا موسسه ای زیر نظر دادگستری است که وظیفه ی آن ترجمه از زبان مبدا به زبان مقصد می باشد , به عنوان مثال یک دارالترجمه ی انگلیسی وظیفه دارد که تمامی اسناد و مدارک رسمی و غیر رسمی را از فارسی به انگلیسی و یا بالعکس ترجمه کند و به مشتری ارائه دهد.
نکته ای که وجود دارد این است که دارالترجمه ی انگلیسی حق ترجمه ی مدارک به زبان های دیگری را ندارد حتی اگر به
یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
وکیل مالیاتی
عدم‌ آگاهی کافی اشخاص حقیقی و حقوقی از مسائل حقوقی و مالیاتی و همچنین نحوه مراجعه به وکیل مالیاتی و مشاور مالیاتی، یکی از علل افزایش مراجعه به هیأت های حل اختلاف مالیاتی است؛ زیرا بعضاً تصور می‌شود اولین و آخرین مرجعی که می‌تواند اختلافات طرفین را فیصله دهد این هیأت ها هستند، خدمات حسابداری درحالی‌ که مراجعه به یک وکیل می‌تواند از کشانده شدن خیل عظیم این پرونده‌ها که خیلی از آنها نیازی به مداخله هیأت ها ندارد، جلوگیری ک
جذب نماینده :شرکت تجارت پارسه نوین، ارایه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک به منظور گسترش شبکه نمایندگان استانی خود، از اشخاص حقوقی واجد شرایط در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی 
 
ابزارهای پرداخت الکترونیک در کلیه استان ها با شرایط عمومی ذیل دعوت به همکاری می‌نماید:
۱. امکان ارایه مستندات لازم در خصوص حسن سابقه کار و تجربه کافی در زمینه بازاریابی، نصب و پشتیبانی ابزارهای پرداخت
۲. امکان ارایه مستندات مبنی بر داشتن توان مالی مناسب جهت تهیه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها