نتایج جستجو برای عبارت :

رابطه افسردگی و شبکه های اجتماعی

NIC مخفف عبارت Network Interface Card  و به معنای کارت واسط شبکه است.کارت شبکه واسطی است بین کامپیوتر و شبکه.کارت شبکه به سه دسته تقسیم میشوند.1ـکارت های شبکه ای که روی مادربرد قرار میگیرند.2ـشبکه های جانبی که توسط usb به کامپیوتر متصل میشود.3ـکارت های شبکه ای بی سیم(wireless).
از مهم ترین فواید کارت های شبکه میتوان به 1ـاتصال کامپیوترهابه هم2ـاتصال به شبکه های جهانی اشاره کرد .
 
در مقاله ای که دیروز دیجیاتو منتشر کرده بود گفته شده: دانشمندان کانادایی در پی انجام تحقیقاتی چهار ساله روی هزاران کودک و نوجوان دریافتند که شبکه های اجتماعی و تلویزیونی باعث و بانی بروز افسردگی هستند نه بازی های کامپیوتری!
تا کنون فرض بر این بود که اگر فرزندان مان را از بازی های کامپیوتری دور نگه داریم، با نشاط تر هستند، حالا چه اشکالی دارد که در شبکه های اجتماعی گشت و گذاری داشته باشند؟ شاید اجتماعی تر شدند!
محققان با بررسی تاثیر شبکه های
تعریف شبکه به زبان ساده عبارت است از مجموعه‌ای از رایانه‌ که به هم وصل شده‌اند. یک شبکه رایانه‌ای می‌تواند در یک اتاق، ساختمان، شهر یا حتی در چند کشور قرار داشته باشد. بنابراین لزوما مفهوم شبکه بر اساس میزان بزرگی یا کوچکی آن نخواهد بود و از متصل شدن دو رایانه به یکدیگر نیز یک شبکه ابتدایی ایجاد می‌شود.
برای راه‌اندازی یک شبکه به سه وسیله اصلی که کارت شبکه، کابل شبکه و سوئیچ است نیاز داریم:
ادامه مطلب
در این مقاله قصد داریم با رک شبکه و اهمیت آن آشنا شده و انواع رک شبکه (دیواری و ایستاده) را بررسی کنیم.
رک شبکه چیست؟
یک شبکه محلی یا LAN از تجهیزات شبکه گوناگونی چون سوییچ ، روتر، سرور، پچ پنل، کابل های شبکه، مودم و … تشکیل شده است. تمام این تجهیزات در رک شبکه قرار می‌گیرند و همگی در یک مکان نگه داری می‌شوند. تجهیزات شبکه از اندازه استانداردی برخوردار هستند تا بتوانند درون رک شبکه (که آن هم از این استاندارد ها پیروی می‌کند) قرار گیرند.
ادامه م
برای هزارمین بار می گویم که رابطه ها را باید ساخت!هیچ رابطه ای خود به خود خوب نیست، هیچ رابطه ای خود به خود زنده نمیماند!گلدان را بی آب دادن اگر رها کنید میمیرد، رابطه ها را به امید زمان رها کنید میمیرند!رابطه هایتان را به به بهانه زمان رها نکنید! زمان دشمن سرسخت رابطه هاست.رابطه ها گلدان مصنوعی نیستند که تا ابد لبخند زنان و صاف صاف باقی بمانند ..رابطه ها جان دارند و جاندار ها میمیرند!برای هزارمین بار میگویم که رابطه ها را اگر هر روز نوازش نکنی
 
در اطراف ما شبکه‌های بزرگ و کوچکی وجود دارند اما اندازه شبکه‌ها ارتباطی به اهمیت امنیت شبکه ندارد. هدف از امنیت شبکه در یک بیان ساده، محافظت از شبکه و قطعات آن از دسترسی غیر مجاز و سوء استفاده است. شبکه ها به دلیل ویژگی اساسی خود برای تسهیل دسترسی از راه دور آسیب پذیر هستند. برای مثال اگر یک هکر قصد دسترسی به یک کامپیوتر نه یک شبکه را داشته باشد، دسترسی فیزیکی لازم می‌باشد. با این حال، با استفاده از شبکه در تصویر، امکان دور زدن این جنبه امن
انواع برندهای کابل شبکه
کابل شبکه یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده ی زیرساخت شبکه های کامپیوتری است . انتخاب درست کابل شبکه با توجه به نیازها می تواند تاثیر زیادی بر عملکرد و سرعت شبکه داشته باشد . برندهای مختلفی اقدام به تولید کابل شبکه در دسته بندی های گوناگون کرده اند که در این مقاله به معرفی برندهای کابل شبکه و محصولات تولیدی آنها میپردازیم .
ادامه مطلب
از این سریالهای شبانه تلویزیون کدومش رو می بینید؟ الان شبکه ۳ گاندو داره. شبکه ۲ دکتر ماهان و شبکه ۱ عروس تاریکی یا بوی باران. به نظرم شبکه ۱ از همه بهتره. هان؟ فقط این دختره ستایش که اسمش تو این فیلم ترانه است دیگه شورشو در اورده از بس فوضولی می کنه :))
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.
کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.
این سخت
برای افزایش و بهبود عملکرد کامپیوتر استفاده میشود.با کارت شبکه یک دستگاه میتواند با دستگاههای دیگر در یک شبکه قرار گیرد.با وجود کارت شبکه دستگاه میتواند به شبکه مرکزی وصل شود و یا فقط به طور مستقیم به دستگاههای دیگر متصل شود.
رابطه با فرزند خوانده در ابتدا می تواند بسیار سخت باشد. اما با کمی تلاش میتوان رابطه را بهبود بخشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید اینست که در همان ابتدا بنیان رابطه را خوب بنا کنید. اگر همه چیز خوب پیش برود این رابطه همانند آهن محکم خواهد شد. در این مقاله راه های تقویت رابطه با فرزند خوانده ها را به طور کامل گفته ایم. ادامه مطلب را ببینید. 
ادامه مطلب
پشتیبانی شبکه یکی از مهمترین دغدغه مدیران
و کارفرمایان است مجموعه کامرینو این اطمینان را به شما میدهد که پشتیبانی
از شبکه شما توسط متخصصین هر حوزه انجام میپذیرد. پشتیبانی شبکه هم برای
افرادی که خدمات شبکه را از مجموعه کامرینو گرفته باشند و هم برای افرادی
که شبکه خود راه راه اندازی کرده ارائه میشود.
برای انسان از حیث روابط چند گونه ساحت وجود دارد :
1-رابطه انسان با خودش
2-رابطه انسان با خدا
3-رابطه انسان با جهان
البته ماتریالیست ها (ماده گراها )از آنجایی که به خدا اعتقاد و باور ندارند خدا و جهان را یکی می دانند و از آن به طبیعت یاد می کنند.
مجموعه کامرینو ارائه دهنده خدمات شبکه به موسسات و شرکت ها برای مدیریت شبکه های و حفظ اطلاعات شبکه کاربران می باشد . خدمات شبکه نیاز هر موسسه و شرکت است تکنسین های مجموعه کامرینو با نیم دهه تجربه در مدیریت و دانش شبکه میتوانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند  . با پشتیبانی 24 ساعته همچنین اعزام تکنسین برای رفع مشکلات به محل  یکی از مزایای خدمات شبکه کامرینو است 
رابطه ها را باید ساخت! هیچ رابطه ای خود به خود خوب نیست، هیچ رابطه ای خود به خود زنده نمی ماند! 
گلدان را بی آب دادن اگر رها کنید می میرد، رابطه ها را به امید زمان رها کنید می میرند! 
 رابطه هایتان را به امان خدا و زمان رها نکنید! زمان دشمن سرسخت رابطه هاست.
 رابطه ها گلدان مصنوعی نیستند که تا ابد لبخند زنان و صاف صاف باقی بمانند... رابطه ها جان دارند و جاندار ها می میرند! 
 رابطه ها را اگر هر روز نوازش نکنید بی شک می میرند!... نگذارید که این گلدان ها
شبکه ها هر روزه گسترده تر شده و کاربردهای بیشتری پیدا می کنند. به طوری
که امروزه بسیاری از امور زندگی بشر بدون شبکه ممکن نخواهد بود. در ابتدا
هدف از طراحی شبکه، انتقال سریع اطلاعات به طرف مقابل در کمترین زمان ممکن
بود. اما گسترش آن و امکان دسترسی همه به آن و دانش بیشتر استفاده کنندگان
شبکه ها باعث شد که برخی افراد با انگیزه های مختلف اقدام به انجام عملیاتی
نمایند که از اطلاعاتی که با آنها ارتباط ندارند آگاهی یافته و یا جلو
ادامه مطلب
خب!در ابتدا باید بدانیم که منظور از کارت شبکه چیست.NIC مخفف عبارت Network Interface Card به معنای کارت واسط شبکه است. این سخت افزار به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادربورد کامپیوتر قرار می­­­‌گیرد.اکثر کامپیوترها کارت شبکه را به صورت built-in درون مادر برد دارند ولی ما میتوانیم آن را به صورت مجزا برای بهبود عملکرد کامپیوتر به آن افزود.به بیان ساده، کارت شبکه می‌تواند یک دستگاه با دستگاه‌های دیگر، در یک شبکه قرار گیرد. با وجود کارت شبکه، دستگاه می‌تواند
رابطه جنسی بسیار قدرتمند است و منجر به بهبود خلق و خو حتی باریک شدن دور کمرتان می شود. داشتن رابطه جنسی یک بار در هفته طول عمر را افزایش می دهد. این که نداشتن رابطه جنسی چه تاثیری بر بدنتان می گذارد کاملا بستگی به میزان سلامت شما دارد.

ادامه مطلب
رابطه طلا و سهام
 شاخص سهام داوجونز مجموعه ای از 30 شرکت برتر وال استریت است مانند اپل، وال مارت و...
♦️رابطه سهام با طلا مثل رابطه نفت با طلا معکوس است. با این تفاوت که معکوس بودن رابطه نفت و طلا بسیار بارزتر است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر قیمت نفت تنش با ایران و منطقه خلیج فارس است.
مهمترین عامل تاثیر گذار بر طلا و سهام، جنگ اقتصادی چین و آمریکا است.
 
انتخاب کابل شبکه مناسب یکی از مهم‌ترین قسمت‌های طراحی یک شبکه کامپیوتری است. کابل شبکه بستر ارتباطی شبکه است. همان طور که برای حمل و نقل و عبور و مرور مسیر عبوری ما اهمیت دارد و ترجیح می‌دهیم به جای رد شدن از کوچه‌ها و خیابان‌های کم عرض شهری از بزرگراه‌ها استفاده کنیم، در طراحی و اجرای شبکه هم این بستر ارتباطی که اولین پله برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی شبکه کامپیوتری است بسیار مهم است. با توجه به اهمیت اطلاعات و اهمیت زمان برای کسب و کار
فواید و عوارض رابطه جنسی دهانی ویژه متاهلین
رابطه جنسی بین زن و شوهر حالت های مختلفی می تواند داشته باشد.برای اینکه تنوع در رابطه جنسی داشته باشید می توانید از رابطه دهانی استفاده کنید اما آیا رابطه جنسی دهانی عوارض دارد؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
یه وقتایی از یه رابطه کنده میشی و میای بیرون. رابطه‌ی کاری یه جور رابطه عشقی یه جور رابطه دوستی بدتر از همه.من دیگه فاتحه رو خوندم. فقط نمیدونم چجوری به کسی که یه زمانی از صمیمی‌ترین دوستام بود بگم خدافظ. بگم دغدغه‌هات منو اذیت میکنه. بگم یکم بزرگ شو. آه. آآآآآه. مثل یه دود غلیظ و عمیق از سینه‌ام بیرون میاد.
شبکه ی توزیع محتوا شبکه ای عظیم از سرور هایی که در نقاط مختلف دنیا برپا شده و به صورت جغرافیایی پخش شده اند. محتوای وبسایت ها با بکارگیری از شبکه ی توزیع محتوا و با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران از طریق نزدیک ترین شبکه به کاربران ارائه داده می شود. این شبکه ها در سرعت بخشیدن به تحویل محتوا و پهنای باند در وبسایت های بزرگ و جهانی مثل یاهو، گوگل، فیس بوک و... تاثیر به سزایی دارند. شبکه توزیع محتوا یا CDN چیست؟
منبع : وبلاگ ایران سرور
بسم الله الرحمن الرحیمسلام
شبکه افق با رویکرد گفتمان انقلابی در دی‌ماه سال 1393 شروع به کار کرد. جدای از نقدهایی که به این شبکه از نام‌گذاری گرفته تا پرکردن کنداکتور شبکه با انواع و اقسام برنامه‌هایی که از ترس خالی بودن ساعات پر شده که باعث جبهه گیری قشری خاص و هدر رفت برنامه‌های به حق جالب و پرمحتوی شده است؛ امتیازات بالایی نیز دارد.
ادامه مطلب
بدون تردید پس از شنیدن کلمه “شبکه“ اولین سوالی که ذهن ما را درگیر خود کرده , این بود که به طور کلی شبکه یعنی چه ؟ و کاربرد آن چیست؟ و به عبارتی چرا باید به علم شبکه روی بیاوریم ؟!
در ساده ترین حالت ممکن , شبکه به معنی ارتباط یکپارچه بین کامپیوتر ها و دستگاه های دیگر نظیر پرینترها و مودم ها و … است . در شبکه , کامپیوتر ها به یکدیگر متصل می شوند و با زبان پروتکل ها با یکدیگر صحبت می کنند و به عبارتی تبادل اطلاعات می کنند . در این ارتباط یک سو سرویس ده
اهمیت رک شبکه:
رک شبکه یکی از تجهیزات اساسی پسیو شبکه است که با محافظت از سایر تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه ، نظم بخشیدن به شبکه و محافظت از آن‌ها نقش مهمی ایفا می‌کند. تجهیزاتی مانند سرور، سوییچ، روتر، پچ پنل و کابل های شبکه همگی در این محفظه قرار می گیرند و در مقابل شرایط محیطی حفظ می شوند. رک ها به صورت ماژولار طراحی شده‌اند و شما می‌توانید تجهیزات را با آرایش مورد نظر خود در آن قرار دهید. علاوه بر این رک خود دارای متعلقاتی است که ویژگی ها
دلم رابطه جنسی میخواد!
میدونم زشته این حرفا رو زدن، ولی خب وبلاگمه و دوست دارم توش بنویسم.
واقعااااااااااااااااااا دلم رابطه جنسی میخواد و تمام بدنم و فکرم و همه چیم بهش معطوفه و به شدت درد دارم.
متاسفانه هرگز خودارضایی نکردم و یه بارم در جوانی خواستم انجام بدم و دیدم اصلا خوشم نیومد و به روحیاتم نمیخوره.
جدا دلم رابطه جنسی میخواد.
کارت شبکه رابط بین دستگاه های الکترونیکی و هر دستگاه هوشمندی با اینترنت می باشد.یکی از فواید مهم و اساسی آن،این است که می توان به وسیله آن دستگاه های هوشمند را به هم یا به شبکه جهانی(اینترنت) متصل کرد.
انواع کارت شبکه از نظر اتصال
۱-کارت شبکه سیمی
۲-کارت شبکه وایرلس
۳-کارت شبکه USB
با سلام خدمت دوستان، هموطنان و علاقمندان، شما می توانید ما را در پیام رسان داخلی ایتا دنبال کنید
 
شبکه اطلاعات ملی کشورمان بخوبی امتحان پس داد و با قطع شبکه اینترنت بین الملل، شبکه اطلاعات کشور بخوبی کار می کند و ما در این شبکه با کانال های باورنیوز و خبرهای فوری پلدشت در خدمت شما هستیم
علت احساس درد در رابطه ی جنسی چیست؟ 
روابط جنسی دردناک
 
درد حین رابطه جنسی از لذت بردن زوجین می کاهد و باعث میشود احساس ناخوشایندی از رابطه جنسی در زوجین به وجود بیاید. درد در حین رابطه جنسی علل مختلفی دارد که باید شناسایی و درمان شود.
ادامه مطلب
پخش زنده شبکه نسیم خندوانه از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
پخش زنده
پخش زنده شبکه باد را در این بخش مشاهده خندوانه و بچه شو پربیننده ترین نقشه قرارمون نوروز٩٨ شبکه نسیم برق شبکه باد در. پخش موجود گروه ۱ تماشای آنلاین تلویزیون اینترنتی تلوبیون پخش موجود گروه 1 پخش آنلاین گروه ۱ پخش گروه یک سیما در تلوبیون پخش موجود نظر .
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
شبکه ی اجتماعی پینترست یکی از شبکه های محبوب در جهان است.
با استفاده از این شبکه می توانید یک صفحه شخصی بسازید ولینک های دلخواه خود را در آن وارد کنید.
همچنین با توجه به ظاهر کاربری این شبکه به راحتی می توانید با دیدن عکس های آن چیزی را که می خواهید پیدا کنید . 
 
می توانید برای نمونه نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
 
https://www.pinterest.com/crystaldateCompany/special-post/
یک شبکه سیستمی است که به شما امکان می دهد دو یا پند رایانه را به هم وصل کنید و مثلا با یک دستگاه پابگر به چند رایانه خدمات بدهید.در گذشته شبکه رایانه ای موضوع پیچیده ای بود و تنها متخصصین ماهر توانستند از آن بهره ببرند.اما امروزه تقریبا هر کس با سطح اطلاعات خوبی از یندوز می تواند یک شبکه کوچک را نصب و تنظیم کند.البته سازمانهای بزرگتر هنوز هم به شبکه های پیچیده که توسط افراد آموزش دیده و مجرب نصب راه اندازی و مدیریت شوند نیاز دارند.

10 مساله اساسی در یک رابطه جنسی
   
 
 
10مساله اساسی در یک رابطه جنسی
1-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد فکری، بعدجنسی) و رابطه جنسی مساله عجیب و غریب و چندش آوری نیست که خانواده ها نسبت به آن بی توجه باشند. متاسفانه بسیاری از خانواده ها در آموزش مسئله رابطه جنسی به فرزندان خود کوتاهی می کنند.
ادامه مطلب
روشهای تامین امنیت در شبکه که عبارتند از : دفاع در عمق ،فایروال و پراکسی که به طور کامل تشریح شده است .و در ادامه سطوح امنیت شبکه ، تهدیدات علیه امنیت شبکه ، امنیت شبکه لایه بندی شده، ابزارها و الگوهای امنیت شبکه ،مراحل ایمن سازی شبکه ، راهکارهای امنیتی شبکه ،مکانیزم های امنیتی و الگوریتم جهت تهیه الگوی امنیت شبکه  توضیح داده شده است .
دانلود - 13200 تومان
 
دانلود آهنگ علیرضا روزگار رابطه
هم اکنون شنونده موزیک جدید و فوق العاده ی * رابطه * با صدای زیبای هنرمند محبوب و مشهور , علیرضا روزگار باشید.
دانلود آهنگ علیرضا روزگار به همراه متن, پخش آنلاین و بهترین کیفیت (کیفیت اصلی) از رسانه مدیاک
Download new song by Alireza Roozegar called Rabeteh With online playback , text and the best quality in mediac
متن ترانه علیرضا روزگار به نام رابطه
 
 
علیرضا روزگار رابطه
مدیاک ››› علیرضا روزگار ››› دانلود آهنگ علیرضا روزگار رابطه
 
منبع : https://mediac.ir/%d8
 
تحریک جنسی موثر مردان در رابطه جنسی
 
رابطه جنسی از مهم ترین فاکتورهای یک زندگی موفق است و از اهمیت ویژه ای در ازدواج برخوردار است . رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با این حال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند و از نقش موثر رابطه جنسیدر روابطشان بی خبرند . رابطه جنسی برای زن و مردان از اهمیت زیادی برخوردار است اما برای مردان یکی از مهم ترین فاکتورهای در ازدواج است . یک زن باید بتواند نیازهای مرد را در رابطه جنسی تا
علت وجود درد هنگام رابطه جنسی در خانم ها
بخش زناشویی - بعضی از خانم ها از درد داشتن هنگام داشتن رابطه جنسی شکایت دارند.در اینجا می خواهیم درباره علت و راه های پیشگیری از درد هنگان رابطه جنسی برای خانم ها با شما صحبت کنیم
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
درود ...
 
می خوام تو این مطلب راجع به اینکه من چجوری شبکه رو شروع کردم بنویسم :)
 
من تا قبل از ورودم به دانشگاه کلا با مبحثی به عنوان شبکه هیچ اشنایی نداشتم. کلا یه دید کور نسبت به اینکه چی هست این قسمت از کامپیوتر.
تابستون 97 یه دوره تکنسین فنی شرکت کردم ، بحث اصلی دوره راجب عیب یابی کلی کامپیوتر و به میزان خیلی کمی شبکه. تو طول دوره کم کم به
قسمت های فنی و بحث های مزتبط با شبکه علاقه مند شدم ، تا اینکه تابستون سال بعد یعنی سال 98 تو یه شرکت کامپیوتر
آیا پزشک قانونی رابطه از پشت را می فهمد یا نه؟ این سوال مشترک بسیاری از بازدیدکنندگان ویکی روان است چون رابطه جنسی مقعدی یکی از انواع نزدیکی میان زن و مرد می باشد. قبلا به طور مفصل در مورد این رابطه مقعدی صحبت کردیم اما حالا قصد داریم به پرسش یکی از بازدیدکنندگان ویکی روان در مورد تشخیص رابطه از پشت توسط پزشک قانونی و مدت زمان تشخیص دخول از عقب بپردازیم.
منبع : پزشک قانونی و تشخیص رابطه مقعدی
ادامه مطلب
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
با پیشرفت شبکه های کامپیوتری، دوربین مداربسته تحت شبکه نیز به عنوان عضوی از خانواده ی شبکه های کامپیوتری پا به عرصه گذاشتند. دوربین های تحت شبکه که توسط شرکت ایمن تصویر امرتات تامین می شوند، همگی دارای استانداردهای ONVIF بوده و میتوانند با دستگاه های تحت شبکه شامل NVR ها و سرورها ارتباط داشته باشند. دوربین مداربسته تحت شبکه از قابلیت های نرم افزاری بیشتری نسبت به دوربین های آنالوگ برخوردار بوده و همچنین قابلیت گسترش آن نیز بیشتر می باشد. برای
فواید رابطه جنسی برای زنان
فواید رابطه جنسی برای زنان تنها به صورت یک رابطه شهوت گونه برای ارضای امیال غریزی خلاصه نمی شود، رابطه زناشویی برای بانوان موجب نشاط، آرامش، تنطیم هورمون های زنانه، پوست سالم و ... می گردد.

رابطه جنسی بانوان یک رابطه مرموز است. نحوه به ارگاسم رسیدن آن ها سخت و پیچیده و لذت بردن آن ها از برقراری رابطه جنسی با شوهر، متفاوت است. برخی به اشتباه گمان می کنند رابطه جنسی جز یک رابطه ساده شهوت آفرین چیز بیشتری نیست و بانوان
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود نجاح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این نجاح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
نوشته بود شبکه من و تو ضد انقلاب است
باید می‌گفت ضد و جمهوری اسلامی است
نوشته بود جناح محمدعلی کارشناس شبکه من و تو جانش را برای سردار سلیمانی میدهد
وظیفه اش. را انجام میدهد چیز مهمی نیست
سؤال من اینجاست کسی که خودش را فدایی سلیمانی میداند در شبکه من و تو چه میکند؟چرا باید این شبکه را به رسمیت بشناسد و پای درآن گذارد و باعث رونق آن شود....
این جناح محمدعلی از یک شطرنج باز باید می آموخت ک
عوارض رابطه جنسی زیاد برای زن و مرد
هر چیزی اعتدال دارد و اگر از حد بگذرد عوارض دارد رابطه جنسی هم همینطور است . در رابطه جنسی اگر زیاده روی شود برای زنان و مردان مضر است.با مجله زیبا همراه باشید تا درباره این عوارض بیشتر بدانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
کامپیوترها به خودی خود دستگاه‌های بسیار قدرتمندی هستند. زمانی که کامپیوترها به شبکه متصل می‌شوند قدرت آن‌ها چند برابر می‌شود. شبکه های کامپیوتری کامپیوترها را به هم متصل می‌کنند تا آن‌ها از منابع مشترک استفاده کنند. مهم‌ترین علت به وجود آمدن شبکه کامپیوتری مسأله اشتراک منابع است. یک شرکت با حدودا 30 کارمند را در نظر بگیرید. اگر شبکه کامپیوتری وجود نداشت باید برای هر کارمند یک دستگاه پرینتر تهیه می‌شد؛ اما با استفاده از شبکه کامپیوتری
بسم الله الرحمن الرحیمماه رجب ماه خداست، بنده رابطه اش را با خدا اصلاح مىکند،ماه شعبان ماه رسول خداست، رابطه با پیامبر و امامان علیهم السلام اصلاح مىگردد،ماه رمضان ماه مسلمین است، رابطه با آنان اصلاح مىگردد .صلوات یادتان نرود
رابطه جنسی موفق چقدر باید طول بکشد؟
رابطه جنسی یکی از مهم ترین روابط بین زوجین است که از لحاظ سلامت جسم و روح می تواند نقش بسیار مهمی برای آنان داشته باشد. در ذهن بسیاری از ما این سوال به وجود می آید که رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد و چند دقیقه به طول بیانجامد؟ با این بخش از سلامت جنسی نمناک همراه شوید تا بدانید مدت زمان ایده آل رابطه جنسی چقدر است.
مدت زمان یک رابطه جنسی ایده آل چقدر باید باشد؟
برقراری رابطه جنسی ایده آل در بین زوجین سب
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از از روابط عمومی شبکه نسیم، احسان محمدنژاد، مدیر تولید و متخصص شبکه نسیم، در گفت وگویی اعلام کرد: شبکه نسیم در آخرین گام های خود بخاطر اچ دی شدن شبکه قرار دارد. وی افزود: یکی از اهداف کلیدی و رادیکال تک رویت درون راستای شرف به مخاطبان رسانه ملی، ارتقا کیفیت پخش شبکه پرمخاطب نسیم از SD به HD است. داخل همین راستا در اواسط سال ۹۷ مراحل تجهیز و ابراز رسانی رژی پخش HD شبکه نسیم با همت خاص مرکز تولید و فنی اشکار کردن و عنایت ا
این هم آخر این رابطه. هر چیزی توی این عالم تموم شدنیه، و من چقدر خنگم که درس نمی‌گیرم. همه چیز... همه چیز... رابطه با م هم تموم شد، باید میشد مثل همه‌ی رابطه‌های این سال‌ها. ذهن فاحشه‌ی من رابطه‌ای جدید می‌جوره...من غمی محو تو دلمه و حالم معمولیه و فقط باور نمی‌کنم، حتی همین حالا که دارم اینها رو می‌نویسم یه امید گنگی مانع میشه باور کنم بینمون تموم شده. خوابم میا  و نمیاد ولی باید بخوابم. روز سختی در پیشه روزهای سختتری هم. باید دندون به جیگر ب

برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی
  
 
اصرار بر برقراری رابطه میان زوجین در شب عروسی، موجب اختلالات جنسی می‌شود. « 99 درصد از افرادی که به دلیل کوچکی اندازه آلت خود به مراجعه می‌کنند مشکلی ندارند و تنها تحت تاثیر تبلیغات نادرست قرار گرفته‌اند.»
 
ادامه مطلب
مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینال
 
 
  
مدت زمان مطلوب رابطه جنسی واژینالعلی رغم باور عموم که همواره طولانی بودن رابطه جنسی واژینال را الگوی مطلوب رفتار جنسی رقم میزنند ، تیم تحقیقاتی محققان امریکایی مرکب از روان شناسان ، سکس تراپیست ها و مشاوران خانواده به این نتیجه رسیده اند که طولانی شدن دخول معمولا تاثیر منفی در ارزیابی کیفیت ارتباط جنسی دارد .در نظر سنجی به عمل آمده ، طول زمان دخول به شکل زیر از سوی زوجین ارزیابی شده است :
ادامه مطلب
من در دوران نوجوانی فقط دو تا برنامه تلویزیونی رو تنها نگاه میکردم 
اولیش سخنرانی دکتر قمشه ای بود از شبکه 4 ساعت 10 شب پخش میشد که روزش یادم نمیاد دومیش اما سریال دوران کهن بود که روزای جمعه ساعت 7 از شبکه چهار پخش میشد همیشه در عجب بودم چرا این سریال فوق العاده از شبکه چهار پخش میشه؟ چون 90 درصد مردم شایدم بیشتر شبکه چهار و نمیدیدن ... الان دلم میخواد باز ببینمش نمیدونم بازم همون حسو دارم نسبت بهش یا نه ... ولی خیلی نوستالژی هست :)
فواید رابطه جنسی
دیویدسون روان درمانگر جنسی می گوید : تمایلات جنسی در سلامتی ما و بهبود کیفیت زندگی ما تاثیر شگرفی دارد هم از بعد روانی و هم جسمانی آن . این مزایا یک شایعه یا حدس و گمان نیست . تمام این ۱۰ فایده با بررسی های علمی به اثبات رسیده است .
ادامه مطلب
اولین رابطه جنسی برای زوجین بسیار مهم است به دلیل این‌که همیشه اولین تجربه‌ از یک اتفاق تفکر و تصور افراد را نسبت به آن شکل می‌دهد. اولین رابطه‌ی زناشویی معمولا بر روابط بعدی زوجین تأثیر می‌گذارد؛ به طور کلی رابطه جنسی نقش مهمی در زندگی مشترک و روابط عاطفی زوجین دارد. مهم است در اولین رابطه زناشویی هر دو زن و مرد همزمان به ارگاسم برسند. رابطه جنسی لذت بخش نیاز به آموزش و افزایش آگاهی دارد. در این زمینه جلسات مشاوره جنسی زوجین را برای حل ت
خدمات شبکه های اجتماعی (به انگلیسی: Social Networking Service) بستری برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی یا شبکه‌های ارتباطی است که در آن افراد در قالب گروه‌های مختلف، به‌طور مثال علایق، فعالیت‌ها، پیش‌زمینه‌ها و ارتباطات خود در زندگی واقعی را به اشتراک می‌گذارند. در این خدمات، هر شخص از طریق حساب کاربری اختصاصی خود شناخته می‌شود و از این طریق به فعالیت‌های قابل انجام می‌پردازد. بیشتر این شبکه‌های اجتماعی برگرفته از برنامه کاربردی وب هستند که از طری
فروش کتاب رابطه عبد و‌ مولا استاد پناهیان با توجه به استقبال مخاطبین روال خوب و رو به رشد داشته است.
کتاب رابطه عبد و مولا دربردارنده مهم ترین مفاهیم معنوی است که با بیان شیرین و آسان گفته شده است.
پیچیدگی موضوعاتی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و مالکیت معنوی در این کتاب با زبان تحلیلی داستانی  نویسنده کتاب، برای مخاطب راحت شده است.
این کتاب به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس جهت خرید  رابطه عبد و‌  در تصویر بالا آورده شده
بدون شک بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه انواع مشاغل اهمیت دارد. اما هنوز هم، بسیاری از برند ها احساس می کنند که تعیین بازگشت سرمایه واقعی یک کمپین شبکه های اجتماعی آسان نیست و همین امر باعث شده است که آنها به طور کلی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رها کنند.
در مقاله بازاریابی شبکه های اجتماعی، نحوه تعیین اهداف بازاریابی شبکه های اجتماعی و نحوه دستیابی به این اهداف به طور کامل توضیح داده شده است.
در زیر خلاصه ای از این مقاله را می خوانید.
کیهان نوشت: شبکه صهیونیستی «من و تو» که در دامن دولت انگلیس فعالیت می‌کند، در کینه‌ورزی آشکار نسبت به مردم ایران تا جایی پیش می‌رود که برای عوامل خود در اتهام‌زنی به جمهوری اسلامی و دروغ‌پراکنی علیه ایران هیچ حد و اندازه‌ای قائل نیست.
این شبکه، در برنامه زنده روز شنبه خود تلاش کرد با هر بهانه‌ای حضور مردم در انتخابات مجلس یازدهم را یکسره و ناشیانه انکار کند. مجری این شبکه که ظاهرا از اخبار و رویدادهای ایران بی‌خبر است در ادعایی عجیب گف
زمانی که تعداد زیادی دستگاه را به سوئیچ ، سرور و یا تجهیزات شبکه ی دیگر متصل کنیم ، با حجم وسیعی از کابل های شبکه روبرو می شویم که کار مدیریت کابل ها و سیستم ها را سخت می کند . پچ پنل یکی از تجهیزات شبکه است که این امکان را فراهم می آورد تا به جای اینکه سیستم های درون شبکه به طور مستقیم به دستگاه های انتهایی شبکه مانند سوییچ یا روتر متصل شوند ، ابتدا از طریق کابل شبکه وارد پچ پنل شوند و سپس توسط پچ کورد به دستگاه های انتهایی متصل شوند .
ادامه مط
نسل پنجم شبکه تلفن همراه ( شبکه 5G ) جدیدترین نسل سیستم‌های ارتباطات مخابراتی است که از اهداف آن، افزایش سرعت انتقال داده تا ۲۰ گیگابیت بر ثانیه، افزایش ظرفیت سرویس‌دهی به کاربران شبکه، کاهش تأخیر شبکه و بهینگی بیشتر مصرف توان در تجهیزات شبکه و کاربر (مانند گوشی موبایل)، و نیز پشتیبانی از سرعت بیشتر کاربران در حال حرکت است.
ادامه مطلب
بازاریابی شبکه ای یا نتورک مارکتینگ یک سبک جدید فروش یا اشتغال که این روزها در ایران بازار داغی پیدا کرده و اکثرا یا یک نتورک کار میکنند یا حداقل یک نتورکر بهشون پیشنهاد کار داده و یا نتورک کار کردند و اومدند بیرون :) 
خب ببینیم بازاریابی شبکه ای اصلا چیه و از کجا اومده. 
بازاریابی شبکه ای برای اولین بار بصورت رسمی در سال 1930 توسط کمپانی ویتامین در کالیفرنیا استارت زده شد. این شرکت امروزه محصولات خودش رو از طریق کمپانی ام وی AmWay به فروش میرسونه
راههای صحیح تحریک جنسی مردان در رابطه جنسی
رابطه جنسی نقش ویژه ای در ازدواج دارد و از فاکتورهای مهم فاکتورهای زندگی موفق به شمار می رود. اهمیت رابطه جنسی در ازدواج برای زن و مرد بر کسی پوشیده نیست اما رابطه جنسی برای مردان اهمیت ویژه تری دارد و از مهم ترین معیارهای ازدواج به شمار می رود بنابراین لازم است زنان توانایی تحریک جنسی مردان برای رابطه جنسی به دست آوورند و بتوانند نیازهای جنسیشان را تامین کنند. در این بخش از سلامت جنسی نمناک شما را
کد بیس شبکه ورزش تاجیکستان 11785 از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بیس کد شبکه ورزش تاجیکستان روی ماهواره یاهست 11785
587 Likes 85 Comments خبرگزاری جعلی techsat on Instagram بیس کد گروه ورزش تاجیکستان صورت جعلی 11785 H 27500. خانه بیس Biss کانال ورزش تاجیکستان TV Varzish سر یاه دست این شبکه به پخش تصویر SD به چین کانس 27500 12015 به خانه بیس فعال میباشد 11785 H 27500.
ادامه مطلب

سرمایه داری ایرانی شبکه درهم تنیده ای از کارهای اقتصادی غالبا غیرمولدست که با سودبردن از بی هزینه بودن کارهای سوداگرانه و نامولد،نگاه مادی به نیازهای اساسی مردم مثل سلامت و آموزش، برنامه های تبعیض آمیز مثل خصوصی سازی و با وابستگی به خارج شکل گرفته و با رابطه با برخی مسئولین خود را تثبیت میکند :
این شبکه باهم روابط دوطرفه دارند.
بعضی عناصر آن درحوزه های مختلف یکسانند و دیگران به همدیگر خدمات میدهند.
بدلیل نبود موانع تعارض منافع و به اسم س
آیا در مورد رابطه قبلی به همسر بگوییم؟
 
 

صحبت کردن در مورد رابطه عاطفی قبلی
آیا با همسر و یا عشق جدید در مورد رابطه قبلی و یا حتی رابطه جنسی قبلی چیزی باید بگوییم؟ اگر هر چیزی در مورد صبحت در رابطه با رابطه های قبلی شنیده اید فراموش کنید. شما می توانید در مورد روابط قبلی خود با فرد تازه تا حدی صحبت کنید ولی این صحبت کردن هم شرایط خاصی دارد.
ادامه مطلب
عوارض رابطه جنسی زیاد برای مردان
بخش زناشویی - هر چیزی به اندازه خوب است . اگر در رابطه جنسی هم زیاده روی شود مضر است . در این مطلب می خواهیم درباره عوارض داشتن رابطه جنسی زیاد برای آقایان صحبت کنیم
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
منبع : مجله اینترنتی هلو  www.holoo1.ir
سوئیچ شبکه چیست ؟
سوئیچ شبکه
یک دستگاه تحت شبکه است که وظیفه تجمیع ، تقویت و مدیریت اطلاعات ارسالی
چندین دستگاه شبکه دیگر در یک شبکه را انجام می دهد. به عنوان مثال یک
سوئیچ شبکه می تواند چندین وسیله شبکه مانند کامپیوتر ، پرینتر ، سرور و
سایر تجهیزات شبکه را با یکدیگر متصل کرده و زمینه را به گونه ای مهیا کند
تا این تجهیزات اطلاعات را در یک شبکه محلی ( LAN ) ، با یکدیگر به اشتراک
بگذارند. این مهم باعث صرفه جویی در هزینه و افزایش میزان بهره وری سی
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
مشخصات فنی سرور اچ پی DL580 G9 E7-4850v3 793310-B21 :
سرور کامل یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید . یک سرور برای آنکه از سرورهای دیگر در شبکه جهانی وب متمایز شود، نیاز دارد تا نام م
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
سوالات ضمن خدمت مسیریاب شبکه
این بسته ویژه، کامل ترین و جامع ترین بسته جهت استفاده تمامی کارمندان اموزش و پرورش و سایر ارگان های دولتی و غیر دولتی، در سوالا ضمن خدمت مسیریاب شبکه.دانلود ضمن خدمت مسیریاب شبکه زیر می باشد: 
محتویات بسته نمونه سوال ضمن خدمت مسیریاب شبکه:
این آزمون در حال آپدیت می باشد.لطفا ایمیل معتبر وارد کنید تا پس آپدیت خدمتتان ارسال گردد
نمونه سوال ضمن خدمت بیمه شماره 1
نمونه سوال ضمن خدمت ب
رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
 

رابطه زناشویی در حضور فرزند خواب
 
رابطه زناشویی بعد از بچه دار شدن خیلی مهم است، اما با گذشته خیلی فرق می‌کند. سوال بیشتر زوج‌های جوان بعد از بچه دار شدن این است که آیا می‌توانند در حضور نوزاد خواب رابطه زناشویی داشته باشند؟
گاهی والدین به دلایل گوناگون، مانند نداشتن اتاق خواب مجزا، محدودیت فضای منزل، داشتن بچه ی زیاد و شلوغ بودن منزل و گاه اهمال کاری و بی دقتی ، نمی توانند وضعیت و محیطی امن و ارام برا
  زنگ خطر برای ادامه رابطه.
توانایی دوست داشتن خود و دیگران قطعا بزرگترین هدیه‌ای است که ما دریافت کرده‌ایم. با این حال، گاهی اوقات دوست‌داشتن ما نسبت به طرف مقابل بقدری شدید است که متوجه زنگ خطرهای موجود در رابطه نمی‌شویم.
ادامه مطلب
چرا رابطه‌ی جنسی باعث وابستگی می‌شود؟






طی سال‌ها رابطه‌ی جنسی با همسر سابقم
باعث شده کارهای احمقانه‌ای بکنم. مثل وارد شدن به روابطی که هیچ برنامه‌ای
برای‌شان نداشته‌ام، فقط به این دلیل که به‌خاطر رابطه‌جنسی‌ به او وابسته
شده بودم. البته دلیلش این نبود که آن رابطه‌ی جنسی آنقدر هوش از سرم
پرانده بود که نمی‌توانستن دست از آن فرد بکشم ولی به‌این خاطر که آن
رابطه‌جنسی مغزم را فریب داده بود که از آن آدم بهتر روی زمین پیدا
نمی‌شود.
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : سعیده اکبری: مراقب باشید: این ۱۰ علامت به شما نشان می‌دهد که شما درگیر یک رابطه عاطفی مسموم هستید.
اگر برایتان این سؤال پیش آمده که آیا در رابطه عاطفی و عاشقانه شما با همسرتان یک جای کار می‌لنگد و انگار یک چیزی درست سر جایش
ادامه مطلب
روش های دیر ارضا شدن در رابطه جنسی
دیر ارضا شدن یا تلاش برای برقراری رابطه جنسی طولانی همواره یکی از دغدغه های اصلی زوجین بوده و با تکنیک ها و مهارت هایی می توان به این توانایی رسید.

ستاره | سرویس زناشویی - بسیاری از زوج ها تمایل دارند تا تجربه ی یک رابطه جنسی مناسب و لذت بخش را داشته باشند. صرفا برقراری یک رابطه جنسی مناسب به مدت زمان آن بستگی ندارد، بلکه کیفیت آن نیز از عوامل مهم و تاثیر گذار تلقی می شود. در این مطلب سعی بر این است تا کلیه روش
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
اصولاً براساس طراحی و ساخت سیم پیچ های ترانسفورماتور رابطه N1/N2=V1/V2=I2/I1 همیشه برقرار است که این رابطه برابر است با مقدار k یا نسبت تبدیل سیم پیچ های ترانسفورماتور.در صورتیکه هیچگونه تغییری در تعداد دور سیم پیچ های ترانسفورماتور صورت نگیرد مقدار k عدد ثابتی خواهد بود.چنانچه روی سیم پیچ ها تپ چنجر نصب شود معمولاً با تغییر تپ تعداد دور سیم پیچ ها تغییر خواهد کرد و به طبع آن مقدار ولتاژ خروجی نیز تغییر خواهد کرد که این بستگی به طراحی و مقدار ولتاژ
◀شبکه اجتماعی فیسبوک به عنوان بزرگترین و پرعضو ترین شبکه اجتماعی جهان شناخته شد. تعداد کاربران فیس بوک بیش از دو میلیارد و هفتصد میلیون نفر هست. این درحالی هست که تعداد کاربران شبکه های اجتماعی محبوب چون انیستاگرام و تلگرام به ترتیب یک میلیارد در انیستاگرام و فقط دویست میلیون نفر در تلگرام عضو هستند.
سفیر کشورمان در لندن از شکایت ایران از شبکه‌های معاند فارسی زبان خبر داد.
 
به گزارش رجانیوز به نقل از دانشجو، «حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در لندن در صفحه توئیترش نوشت: «سفارت کشورمان در لندن در نامه رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی زبان همچون BBC فارسی، ایران اینترنشنال و من و تو، به علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهاد‌های مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجر
 
زنگ خطر برای ادامه رابطه.

توانایی دوست داشتن خود و دیگران قطعا بزرگترین هدیه‌ای است که ما دریافت کرده‌ایم. با این حال، گاهی اوقات دوست‌داشتن ما نسبت به طرف مقابل بقدری شدید است که متوجه زنگ خطرهای موجود در رابطه نمی‌شویم.
ادامه مطلب
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و
توجه توجه 
سلام دوستان عزیز ما بالاخره فعالیتمون رو در شبکه های اجتماعی شروع کردیم و امیدواریم که همانطور که در سایت ما را همراهی میکنید، همانطور در شبکه های اجتماعی ما را همراهی کنید و نقاط نظرات خود راحت تر برای ما بازگو کنید.
ما در تلگرام و اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کردیم و برای همراهی کردن ما می توانید به قسمت شبکه های اجتماعی در منو سایت بروید.
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟
در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب
فروشگاه آنلاین تجهیزات شبکه ، برقی و فیبرنوری
تجهیزات شبکه به مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است.
سرعت رشد و توسعه تکنولوژی های جدید به حدی است که می توان گفت در هر لحظه باید شاهد ظهور نوآوری جدیدی در این عرصه باشیم. همین امر باعث شده است تا در چند سال گذشته طیف وسیعی از تجهیزات شبکه با برند ها و کیفیت های گوناگون به بازار عرضه گردد، به صورتی که که چندین برند مختلف، برای انجام یک کار مشخص وج
رابطه جنسی بدون ارگاسم یا کارزا KAREZZA چیست؟
 
 

هم آغوشی بدون ارگاسم رابطه زوجین را صمیمی تر می کند‎
 
ارگاسم باعث آزاد شده موادی معتاد کننده مانند دوپامین می شود که انتقال دهنده های عصبی مربوط به لذت است ولی کارزا باعث ترشح هورمون عشق یا هم آغوشی به نام اکسی توسین می شود که مدت زمان بیشتری در بدن باقی می ماند
ادامه مطلب
اموزش نکات رابطه عاطفی در ما
وقتی اینجا هستید یعنی رابطه تان برایتان مهم است و برای آن دغدغه داریدبه شما تبریک میگویم چون از خیلی های دیگر که ارزش این مفاهیم را نمی فهمند به مراتب جلوتر هستید
 
در این درس درباره روابطی صحبت می کنیم که جدیست ، از شما می خواهم تا انتهای درس منطق و عقل خود را رها نکرده و به دکتر شیری و ۱۶ سال تجربه مطلب داری و مشاوره اش اعتماد کنیدرابطه عاطفی فرمول پذیر و دستور آشپزی نیست ، ما باید مسئولانه در روابط مان عمل کنیم و

از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی
 
  
 از دست دادن نعوظ حین رابطه‌جنسی
ابتدا باید متذکر شویم که این پدیده ای بسیار متداول بین مردان است و ممکن است در هر سنی از زندگی جنسی ایجاد شود. مسائلی همچون استرس، اضطراب و درگیریهای فکری از عوامل مهم محسوب می شوند. از دست دادن نعوظ ممکن است منجر به مشکل روحی شود که به دو دلیل اصلی اتفاق می‌افتد:
ادامه مطلب
شبکه ملی اطلاعات یعنی مجموعه‌ای از سرورها، مسیریاب‌ها، ذخیره‌سازها، شبکه و معماری آن، منابع انرژی و خنک‌کننده‌ها، پلتفرم‌ها و زیرساخت‌های نرم‌افزاری، دسترسی‌ها و چیزهایی نظیر این؛ که هر سرویس تحت وب به آن نیاز دارد تا بتواند در دسترس مردم قرار بگیرد. وجود این شبکه برای تحقق آرمان دولت الکترونیک و عصر دیجیتال، یک ضرورت فنی است. مسائل امنیتی هم در کنار این ضرورت قرار دارند.
اتصال کشور به شبکه‌ی اینترنت بین‌الملل، در واقع اتصال شبکه
با سلام'
 
نمی‌دونم چرا, ولی نوشتن رو دوست دارم, اولین بار بین سال‌های ۸۵ تا ۸۸ را روی وبلاگی به عنوان "وبلاگ شخصی" با سیستم بلاگفا منتشر کردم که بیشتر محتوا تشکیل دهنده مطالب تخصصی در رابطه امنیت اطلاعات و آموزش ابزار مربوط به این موضوع بود, بار دوم از سال ۸۹ تا ۹۱ بود ولی اینبار مطالب منتشر شده نسبت به قبل متفاوت‌تر شده بود و بدنه اصلی نوشته‌ها مربوط به رشته تحصیلی‌ام الکترونیک بود و کنار این مطالب گریزی هم به مطالب با موضوعات امنیت شبکه م
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA می‌باشد که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد  N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و کار
 
اولین مبحث مربوط به شبکه را با معرفی دوره Network+ ارایه شده توسط شرکت CompTIA شروع می‌شود که با نام CompTIA Network+ و آخرین نسخه آن با کد N10-007 شناخته می‌شود و می‌توان این دوره را پایه تمامی دوره‌های پیشرفته شبکه از قبیل CCNA, CCNP و دیگر مدارک پیشرفته شبکه می‌باشد.
دارنده این مدرک شبکه باید با مواردی از قبیل تکنولوژی‌های شبکه, انواع کابل یا مدیا, توپولوژی‌های شبکه, مدیریت شبکه, IP و لایه‌های مدل مرجع و TCP/IP آشنایی پیدا کند و یک پیش‌نیاز برای تکنسین‌ها و
وقتی یک خودشیفته می‌گوید: دوستت دارم!
 
اگر با یک خود شیفته در رابطه هستید پس می‌دانید که رابطه‌تان یک طرفه است‎
 
اگر با یک خود شیفته در رابطه هستید پس می‌دانید که رابطه‌تان یک طرفه است. زمانهایی را تجربه کرده‌اید که بینهایت دلگیر شده‌اید، غصه خورده‌اید و به سلامت عقل خود شک کرده‌اید که واقعا چرا تا الان در این رابطه‌ی مسموم مانده‌اید.
ادامه مطلب
اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟
اعتیاد به رابطه جنسی چیست؟ اعتیاد به رابطه جنسی (sex addiction) گونه ای از اعتیاد است که استرس و ناملایمات دوران کودکی میتواند علت آن باشد.

ستاره | سرویس زناشویی - زمانی که فرد قادر به تعویق انداختن تمایلات و رابطه‌های جنسی نباشد به اعتیاد به رابطه جنسی یا اعتیاد جنسی مبتلا میباشد. در واقع رابطه جنسی و اندیشدن به آن افکار فرد معتاد را تحت سلطه خود قرار داده و نیاز به انگیختگی جنسی جای نیاز به صمیمت را در وی می‌گیرد. علت ا
عوارض و خطرات جدی قطع رابطه جنسی و زناشویی
برقراری رابطه جنسی و زناشویی فواید بسیاری دارد ، فوایدی که تاثیر ان روی سلامت جسمی و روحی زوجین دیده می شود.
همانطور که یک ورزشکار بعد از ترک ورزش دچار مشکل می شود و بدنش توانایی های سابق را ندارد یک زن و مرد متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی دچار عوارضی خواهند شد.
قطع رابطه جنسی به بدن شما آسیب میزند
 
عوارض ترک رابطه جنسی و زناشویی برای بدن
ادامه مطلب
بالاخره و با طی دقیقا یک ماه رابطه با ح دیروز تموم شد.
چی شد؟ ح خواست فیلم رابطه‌ی من و میم رو ببینه، دید و تمام. اون گفت شما خیلی هم رو دوست دارطن، میم خیلی تو رو دوست داره و من نمی تونم وارد رابطه‌ی شما بشم. 
حالم خیلی بد نییت نمی دونم چرا! خوابم میاد. استادم گفته تا  ۱۰ روز دیگه کاری رو بهش تحویل بدم. فعلا باید مشغول اون شم. ح واقعا دوسم داشت .. بگذریم.. تمام شد.. کاش دیگه عاشق نشم.
شبکه های اجتماعی، امروزه بیشتر از گذشته اهمیت یافته اند و فعالیت در آن ها از نظر موتورهای جستجو، ارزش زیادی دارد. شبکه های اجتماعی به بهتر دیده شدن برند ها و کسب و کار ها کمک می کند و موجب بهبود رتبه بندی وب سایت آن ها در نتایج جستجو می شود. شبکه های اجتماعی همچون تلگرام و اینستاگرام به صورت مستقیم روی سئو سایت اثرگذار نیستند اما به افزایش آگاهی از برند کسب و کارها کمک می کنند و باعث شناخته شدن آن ها در فضای مجازی می شوند.
 
 
ادامه مطلب
صادرات کتاب نگاهی به رابطه عبد و مولا به راحتی انجام میشود و با استقبال مخاطبین روبرو شده است.
این کتاب مفاهیم مهم و حکمت آموز مانند جبر و اختیار و مالکیت در زندگی را با بیانی قابل فهم برای هرکس و با ذکر داستان و دلیل بیان کرده است.
خرید کتاب:
۰۹۳۰۵۰۵۰۳۱۳
مقاومت کردم، این بار شکل جدیدی در رابطه ظاهر شدم، برای خودم قیمت گذاشتم، نپرداخت، رها کردم.
بله واقعیت همین است که کسی حاضر نیست برای بودن با تو چیزی بپردازد، رابطه‌ای که از سر خوش‌گذرانی‌ست و دیگر هیچ اما فهمیدم که مفت هم نفروشم، اهل معامله شده‌ام، شاید اینجور بهتر است، می‌دانم حدیقفی ندارد، اما خوبیش این است که خودم را مفت نمی‌بازم.
گمان هم نکنم جز میم کسی حاضر به معامله شود. مهم نیست لااقل از امروز معیاری برای رابطه دارم، البته پیاده
 
استودیو PARS ART فعلا در شبکه های اجتماعی زیر صفحه دارد، و می توانید با دنبال کردن ما در این صفحات علاوه بر حمایت از ما، از مطالب جدید نیز مطلع شوید.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی آپارات  :
ما در این صفحه تمامی ویدیو ها و آموزش های تولید شده توسط استودیو PARS ART را بارگذاری می کنیم.
 
صفحه رسمی ما در شبکه اجتماعی اینستاگرام  :
ما در این صفحه مدل های سه بعدی،انیمیشن ها و موشن گرافیک های تولید شده توسط PARS ART را به اشتراک می گذاریم.
معرفی شبکه های اجتماعی ایرانی 

انار 
باهم 
نزدیکا
هورسا
پاتوق
کافه تلگراف
کافه جمله 
جمله 
اپاناژ
نسیم
اینستانگار 
دورهمی
بیستون
تمشک 
جملستان 
نوشتانه
فیسنما
تبیان
...
و کلی شبکه اجتماعی دیگر بومی هست 
چند سالیست که مردم روی اوردن به شبکه های بومی البته بعضی از این شبکه ها مخاطب چندانی ندارند ولی بعضی ها با فضای کاربر پسند جز شبکه های است با مخاطب میلیونی بعضی ازین شبکه ها فقط میتوانمتن ارسال کرد و لایک بگیرد و بعضی دیگر علاوه بر متن عکس
چرا تو شبکه‌های مجازی فحش میدیم؟ و علت رفتارهای زشت و زننده فرد،در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

در عصر حاضر، شاهد بوجود‌امدن نوع جدیدی از ارتباطات هستیم. ارتباطی که اغلب به عنوان مجازی شناخته میشه و همین مجازی بودن، مجوز انجام بسیاری از بی‌اخلاقی‌ها و رفتارهای زننده و زشت شده‌.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها