نتایج جستجو برای عبارت :

یعنی داره همه چی راست و ریست میشه؟

میگن هر آدَمی یه زندگی گذشته‌ای داره .
توی یه عالمِ دیگه، تویِ یه جسم دیگه ..
راست و دروغِش رو نِمی‌دونم!
اما اگر راست باشه؛ من توی زندگی‌قبلیم،
حتما چشم‌هات بودم و تو؛ قلبِ من!
شاید واسه همینه از پشتِ این همه سکوتِ تو،
خیلی چیزها رو میدونم ..
چون حتما یه بار، یه جایی؛
با تو زندگی‌کردم و با تو دنیا رو دیدم
که الان قلبم‌ فقط برایِ تو می‌زنه و
چشم‌هام فقط دنیایِ تو رو می‌بینه ..:)
#علیرضا_اسفندیاری
مجموعه کامل رمز های GTA V برای ps4 و PS3
 
تولید شده توسط xmir org · منتشر شده 98/07/06
 
 
 
تمامی رمز های GTA V را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که امیدواریم از آنها نهایت استفاده و لذت را ببرید، اما باید در نظر داشته باشید که در صورت استفاده از رمز های GTA V دیگر نمیتوانید تروفی در پلی‌استیشن بگیرید، مگر اینکه رمز جی تی ای وی را غیر فعال کنید.
 
✳️ کانال آپارت ما رو دنبال کنید و ویدئو دریافت پول رایگان رو ببینید و از آن استفاده کنید. ✳️
کانال آپارات ما (کلی
♦ دروغ از دیدگاه بهلول :
کسی که سخنانش نه راست است و نه دروغ ،*فیلسوف است*
کسی که راست و دروغ برای او یکی است، *چاپلوس است*
کسی که پول می گیرد تا دروغ بگوید، *دلال است*
کسی که دروغ می گوید تا پول بگیرد، *گدا است*
کسی که پول می گیرد تا راست و دروغ را تشخیص دهد، *قاضی است*
کسی که پول می گیرد تا راست را دروغ و دروغ را راست جلوه دهد، *وکیل است*
کسی که جز راست چیزی نمی گوید، *بچه است*
کسی که به خودش هم دروغ می گوید، *متکبر است*
کسی که دروغ خودش را باور می کند، *
مجموعه کامل رمز های GTA V برای ps4
رمز جی تی ای
مجموعه رمز جی تی ای که ما برای شما آماده کرده ایم مخصوص GTA V یا همان Grand Theft Auto V ونسخه پلی استیشن 4 و همینطور پلی استیشن 3  است. اگر به دنبال جی تی ای سن اندرس برای کامپیوترهستید بر روی رمز جی تی ای 5 برای کامپیوتر کلیک کنید.
رمز جی تی ای وی

برای استفاده از رمز های GTA V نیازی به گوشی موبایل نیست و کافیست که رمز های جی تی ای وی را درحین اجرای بازی وارد کنید.


عملکرد
رمز


مست شدن
مثلث ، راست ، راست ، چپ ،
پادشاهی قصد کشتن اسیری کرد. اسیر در آن حالت ناامیدی شاه را دشنام داد.
شاه به یکی از وزرای خود گفت: او چه می گوید؟ وزیر گفت: بهجان شما دعا می کند. شاه اسیر را بخشید.
وزیر دیگری که در محضر شاه بود و با آن وزیر اول مخالفت داشت گفت: ای پادشاه آن اسیر به شما دشنام داد.پادشاه گفت: تو راست می گویی اما دروغ آن وزیر که جان انسانی را نجات می دهد بهتر از راست توست که باعث مرگ انسانی می شود.«گلستان سعدی»
 
جز راست نباید گفتهر راست نشاید گفت
مثل پیکان جوانان یا سایر ماشین هایی که دچار تغییر ارتفاع میشن، این عکس هم بنظرم لازمه که تغییر ارتفاع داده بشه! مثلا پای راست نفر دومی از سمت راست یکم بره بالاتر و نفرسومی از سمت راست یکم ارتفاعش بره پایین تر و کله نفر چهارمی از راست هم. دقیقا بیاد وسط پنجره! (تو کشور ما البته!)
پ.ن: نفر اولی هم از راست دور از جون شما بره بمیره!
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
سلام
دوباره من یکم از جردن پیترسن بگم. 
تو یکی از مصاحبه ها ازش پرسیدن که جناح راست همیشه میگه جناح چپ ها احمقن و جناح چپ ها میگن راستی ها نمیفهمن. کدوم درسته پس؟
اینم بگم که جناح راست - محافظه کار - Conservative شبیه اصول گرا های خودمونن، به لحاظ مذهبی خشک تر هستن و به تغییر نکردن معتقدن، با مهاجرت مردم به کشورشون راحت نیستن و ... 
جناح چپ، لیبرال، آزادی خواه، شبیه اصلاح طلب های خودمون هستن تا حدودی، میگن موسی به دین خودش عیسی به دین خودش تا وقتی به جا
سلام
اگر شما هم مثل من جدول را از ورد به نوشتار لیبره آفیس آوردید Libre Office Writer و دیدید سطر اولش مشکل دارد و به نوعی یه هو پریده یه ور دیگه و از صفحه خارج شده، راه حلش اینه:
 
کل جدول رو انتخاب کنید و رویش کلیک راست کنید و style رو بزنید و بعد defualt style... رو بزنید. بعد ان شاء الله میبینید که درست شده و حالا میتونید اگر تنظیمی لازم داره رویش انجام بدید.
 
راستی، اگر یک نمودار هم داشتید که اعداد تویش به هم ریخته بود، رویش کلیک راست کنید و سپس Archor و بعد to Page ر
راست گویی رو همیشه باید سرلوحه خودت قرار بدی ، وقتی یه خبر می شنوی یا یه چیزی رو می بینی شاید شخصیت ضعیفت مدام تو رو هدایت کنه به اشتراک گذاری اون خبر ، فرقی نداره که این اشتراک گذاری چی باشه چه به اعضای خونوادت بگی ، چه به دوستت و چه توی اینترنت پخشش کنی ، کارت اشتباست !
الان یکی از معضلاتی که دامن گیر جامعه و تک تک ما هم شده همین موضوع هست ، صحبتم رو با فهم و آگاهی جامعه و مردم اشتباه نگیرید ولی واقعا خیلی از چیزها رو نه باید فهمید و نه باید فهم
دانلود فیلم چپ راست بهترین کیفیت محصول 1399 اثری از حامد محمدی, دانلود فیلم چپ راست بهترین کیفیت با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی چپ راست بهترین کیفیت جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه بهترین کیفیت

ادامه مطلب
❇ درب موتور 405 - ایساکو .... T❇️ دربهای عقب سمند (چپ + راست) .... T❇️ دربهای عقب 206 (چپ + راست) .... T❇️ درب عقب راست 405 .... T❇️ درب موتور پرشیا .... T❇ درب موتور 206 .... T❇ درب موتور سمند (با سوراخ) .... T❇️ درب صندوق عقب پرشیا .... T❇️ درب صندوق عقب سمند LX .... T❇️ درب صندوق عقب 206 SD .... T❇ درب اتاق بار 206 HB .... T❇️ گلگیر جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ جاچراغی جلو 206 (چپ + راست) .... T❇ درب های جانبی دنا .... T❇ درب موتور دنا .... T❇ گلگیر عقب وانت - ایساکو .... T❇ گلگیر جلو پیکان - ایساکو .
دیروز با وضع اسفناکی از خواب بیدار شدم. سرم سمت راست سرم و سمت راست گردنم به همرام سمت راست گلوم داشت منفجر میشد. چرا؟ یورو داره گرون میشه!! سعی کردم مقاومت کنم و دکتر نرم و مثل همیشه اما نمیشد، درد به حدی زیاد بوود که هیچ کاری نمیتونستم کنم. خلاصه رفتم دکتر بهش گفتم و تو کمتر از 5 دقیقه برام قرص و شربت نوشت. گفتتم اق من جدیدنا سر دردام زیاد شده و قشنگ از زندگی میندازتم. گفتم چه مدلیه جلوی سرمه و اینا. منتطر بودم بهم خبر بده میگرن گرفتی شاید گرفتم :
سلام 
امروز تو گروه واتس آپی که عضو بودم یه مطلب و راجع به نقد یه کلیپ گذاشتم ،که با واکنش قابل تعملی از طرف برخی کاربران روبرو شدم . (البته اولین باری هم نبود که با این نوع واکنش ها مواجه می شدم)
موضوع فیلم از از این قرار بود که یه فردی سر نوشابه های شیشه ای رو باز می کرد و داخلشون یه چیزی میریخت . کاربری که این کلیپ رو گذاشته بود ادعا می کرد داره مواد آلوده به ویروس کرونا رو به نوشابه ها اضافه می کنه .
ربطش دادم به مطلبی که چند وقت قبل تو فضای مجا
درمان عدم تقارن سوراخ های بینی
اگر این عدم تقارن ناشی از سپتوپلاستی باشد، سپتوم کادوال احتمالا به سمت راست منحرف شده است و مثلث نرم سمت چپ را به یک زاویه حاده تبدیل می کند و در عین حال مثلث سمت راست را تبدیل به یک زاویه منفرجه می کند.
اگر شما از شکل نوک بینی خود از جلو راضی هستید (مثلا نوک بینی به سمت راست یا چپ منحرف نشده)، پس دیگر نمی توان از کلوملا یا ترمیم سپتوم استفاده کرد. اما می توان شکل و سایز سوراخ سمت چپ بینی را طوری تنظیم کرد که با سورا
میلگردهای افقی چپ و راست
 
بعد از میلگردهای عمودی انتهای این میلگردها را به‌وسیلهٔ دو ردیف میلگرد چپ و راست به همدیگر متصل می‌کنند به‌طوری‌که در زیر مستطیل‌هایی به ابعاد ۴۰ در ۴۰ یا ۱۰ در ۱۰ سانتیمتر تشکیل می‌شود. به جای میلگردهای افقی چپ و راست می‌توان از نبشی یا سپری استفاده نمود.
چپ ‌دست‌ها که 10 درصد از جمعیت جهان رو به خود اختصاص می‌دن مجبورن توی دنیایی زندگی کنن که به طور ویژه برای راست دست‌ها ساخته شده. تولید کنندگان همیشه به اکثریت جمعیت یا همون راست دست‌ها برای ساخت یه محصول توجه می‌کنن. البته زندگی کردن چپ دست‌ها در همین محیط باعث شده به این تفاوت‌ها عادت کنن و حتی براشون عادی باشه. اما همیشه محدودیت‌های زیادی برای این افراد وجود داره که علت آن توجه نکردن تولید کننده‌ها به این قضایاست.
حتما شنیدین سیزدهم
غذا رو گرم کردم و با بقیه وسایل گذاشتم روی اپن .. روی صندلی چرخانِ آشپزخونه نشستم و شروع کردم به خوردن .. همینجور که میخوردم به چپ و راست میچرخیدم و خونه رو از نظر میگذروندم .. و با خودم فکر میکردم تنهایی زندگی کردن عجب لذتی داره ..!
سخته بعد 15 سال یهو دیگه نداشته باشیش... سخته توی 20 سالگی چیزیو که از خودت برات عزیزتره از دست بدی... واسه چی؟؟ بخاطر یه ماست؟؟
چند ساله هیچکدوممون ماست نمیخوریم
سخته مامانت وقتی ماست ببینه بزنه زیر گریه و خودتم حالت بد بشه ولی با این حال سعی کنی حال مادرتو خوب کنی...
سخته نتونی حقتو بگیری و یکی راست راست بچرخه تو شهر (با خودم میگم شاید عذاب وجدان داره، تو از کجا میدونی؟؟) با این افکار آروم میگیرم...
ادامه مطلب
امروزه قندهای در دسترس انسان ها دو نوع هستند؛ راست گرا و چپ گرا.
بهتر است بدانید بدن انسان ها تنها با قند چپ گرا سازگاری دارد؛ البته به اندازه متعادل و به دور از افراط؛ همانند: عسل، انگور، خرما، توت، انجیر، مویز، شکر سرخ، قند میوه جات و … .
قند راست گرا در حالت تجزیه، نور را به سمت راست می تاباند و چپ گرا نور را به سمت چپ.
قند راست گرا محل مناسبی برای رشد میکروب است اما میکروب نمی تواند از قند چپ گرا تغذیه کند.
قندهای مصنوعی که در آزمایشگاه ها سن
پادشاهی قصد کشتن اسیری کرد. 
اسیر در آن حالت ناامیدی شاه را دشنام داد. 
شاه به یکی از وزرای خود گفت: او چه می گوید؟ وزیر گفت: به جان شما دعا می کند. شاه اسیر را بخشید.
وزیر دیگری که در محضر شاه بود و با آن وزیر اول مخالفت داشت گفت: ای پادشاه آن اسیر به شما دشنام داد.
پادشاه گفت: تو راست می گویی اما دروغ آن وزیر که جان انسانی را نجات می دهد بهتر از راست توست که باعث مرگ انسانی می شود.
«گلستان سعدی»
جز راست نباید گفت
هر راست نشاید گفت
چپ ‌دست‌ها که 10 درصد از جمعیت جهان رو به خود اختصاص می‌دن مجبورن توی دنیایی زندگی کنن که به طور ویژه برای راست دست‌ها ساخته شده. تولید کنندگان همیشه به اکثریت جمعیت یا همون راست دست‌ها برای ساخت یه محصول توجه می‌کنن. البته زندگی کردن چپ دست‌ها در همین محیط باعث شده به این تفاوت‌ها عادت کنن و حتی براشون عادی باشه. اما همیشه محدودیت‌های زیادی برای این افراد وجود داره که علت آن توجه نکردن تولید کننده‌ها به این قضایاست.
حتما شنیدین سیزدهم
دانشگا جووونمون گفته شاید واسه این ترم بهمون خوابگاه نده
ای خدا
یعنی میشه؟
خدایا تو رو خدا
من اگه خوابگاه بهم ندن ها
نود درصد غر ها و مشکلاتم حل میشه
میشه یه کاری کنی منو از اون خراب شده بیرون کنن؟
خواهش میکنم

پی نوشت:بابا میگه برو بگو یا بهم خوابگاه بدین یا انتقالی
گفتم یادته چند وقت پیشا میخواستم انتقالی بگیرم گفتی نه و اینا
بفرما
حالا دیگه تقصیر خودته
گفت خب انتقالی پارتی میخواد فلان میخواد بهمان می خواد
گفتم به هر حال من اون موقع گفتم ها
غذا رو گرم کردم و با بقیه وسایل گذاشتم روی اپن .. روی صندلی چرخانِ آشپزخونه نشستم و شروع کردم به خوردن .. همینجور که میخوردم به چپ و راست میچرخیدم و خونه رو از نظر میگذروندم .. و با خودم فکر میکردم تنهایی زندگی کردن عجب لذتی داره ..!
 
 
نه روز روزگارش مثل روزه
نه شبهاش رنگ و بوی ماه داره
حواس روزگارش پرت انگار
همیشه توی سینه اش آه داره
 
به روی دلخوشی ها چشم بسته
برا غصه دلی آگاه داره
به هر دشت و دمن خونده فراغی
به لب هاش غزلی جانکاه داره 
 
گمونم دل زلیخایی کشیده 
که دائم سر میون چاه داره
نگارش دیگه بی نام و نشونه
که یکسر حوس بیراه داره
 
به دنبالش جلو چشم رقیبون
سر جنگ با قشون شاه داره
دوچشمونش به راه قاصدک هاست
هوای دلبر دلخواه داره
 
 
هر نفس آواز عشقمی‌رسد از چپ و راستما به فلک می‌رویمعزم تماشا که راستما به فلک بوده‌ایمیار ملک بوده‌ایمباز همان جا رویمجمله که آن شهر ماستخود ز فلک برتریموز ملک افزونتریمزین دو چرا نگذریم منزل ما کبریاستگوهر پاک از کجا عالم خاک از کجابر چه فرود آمدیتبار کنید این چه جاستبخت جوان یار مادادن جان کار ماقافله سالار مافخر جهان مصطفاست
همه ی دخترا دوست دارن یه وقتا 
یکی باشه که فارغ از همچی فقط به حرفاشون گوش بده.
درد و دلاشونو گوش کنه و چیزایی که نمیتونه دختر درست شون کنه رو راست و ریس کنه.
بگیرشون تو بغلش و با تمام عشقش نگاهش کنه.
براش هدیه های خیلی خوشگل و باسلیقه بخره.
دلم برا جدی تنگ نشده.
چرا؟؟
چون اون یه ترسوی بی عرضه هست.
و عقده هایی داره که میخواد سر یه دختر بچه خالی شون کنه.

پ ن: ...
متن آهنگ مگه واسه تو فرقی داره مهدی جهانیدلخوشی من توبودی که رفتی خواب میبینم هی به خونه برگشتیبد جا ولم کردی تو این همه سختی کی از حال من خبر دارهدنیا شده تیره انگار دیگه دیره تصمیم تو گرفتی که خبری نی دیگهخیلی وقته دلم از زندگی سیره کی از حال من خبر دارهکی از حال من خبر داره کی از حال من خبر داره مگه واسه تو فرقیم داره
ادامه مطلب
بسم الله مهربون :)
 
امروز برای بار دوم رفتم امتحان عملی دادم و قبول شدم *_*
دفعه ی قبلی راهنمای آخرِ دورِ دو فرمونه یادم رفت، وقتی هم میخواستم پیاده شم درو با دست چپ باز کردم. امروز دیگه حواسم به همه چی بود، همه رو هم بلند برای خودم تکرار میکردم که یادم نره. میگفتم اینجا راهنما داره، اینجا توقف داره، اینجا ممنوعه، درو با دست راست باز میکنیم نگاه میکنیم و ... =))
دو بار هم از منِ طفلک دوبل گرفت، یه بار توی سربالایی یه بارم توی سرازیری! و دوبار هم دور
خصوصیات شخصیتی افراد چپ و راست دست
 
 
 
 
 
پژوهشگران اسپانیایی در تحقیقات خود نشان دادند که افراد چپ دست خوبیهای دنیا را در نقطه مقابل راست دستها می بینند.
به گزارش خبرگزاری مهر، محققان دانشگاه گرانادا با بازنگری تعداد زیادی از مطالعات مربوط به راست دستها و چپ دستها دریافتند دستی که افراد با آن می نویسند نگاه آنها را نسبت به دنیا تغییر می دهد و می تواند بر روی روش این افراد در دیدن مفاهیمی چون خوبی و بدی تاثیر بگذارد. به طوری که چپ دستها خوب
وقتایی که میگه «پاشو بپوش کارت دارم» میفهمم قراره یه دور اساسی سرویسم کنه. 
امروز زیر شرشر بارونی، دستامو سفت گرفته بود. من از بارون بدم میاد. هی سرمو مینداختم پایین که صورتم خیس نشه. هی کفشا سرگردونمو نیگا میکردم، هی میگفت سرتو بیگی بالا! درختا برا خاطر جناب عالیه که سبز شدن. 
گفتم: امر بفرمایید. گوشمون با شماست حضرت مهر.
گفت: نقطه ضعف تو میدونی چیه؟ نقطه ضعفت آدمان: وقتی میبینی هر آدمی یه نقطه ضعفی داره! یکی بیشعوره، یکی لاشیه، یکی نامهربونه
 گفتم قربانت گردم مطلبی در دل دارم که بخاطر ان اندوهگینم می خواستم انرا از پدر شما بپرسم پیش امد نکرد فرمود ای احمد چیست ان عرضکردم اقای من از پدران شما برای ما روایت کرده اند که خوابیدن پیغمبران بر پشت و خوابیدن مو منین بجانب راست و خوابیدن منافقین بجانب چب و خوابیدن شیاطین برو افتاده و دمر است  فرمود چنین است عرضکردم اقای من هرچه کوشش میکنم بدست راست  بخوابم ممکن نمیشود خوابم نمیبرد  حضرت ساعتی سکوت نمود  سپس  سپس فرمود احمد نزدیک من بیا
بدون شک یکی از بهترین نرم افزار هایی که تا الان دیدیم فتوشاپ میباشد که میتونم با خیال راحت بگم یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس و گاهن ساخت (کاراکتر,قالب سایت,پس زمینه بازی و .....) اینا نمونه بود خیلی چیزا کرد حالا جای خوبش بگم خیلی اسونه ولی اینکه از روز اول که یاد گرفتید انتظار اینو از خود نداشته باشید که عکس های حیران انگیزی بسازید . توی این دوره در 3 جلسه به صورت کامل بهتون توضیح داده ام که اقا این چیه اون چیه دوره در خارج از کشور به قیم
نمیدونم نمیدونم نمیدونم !
+ کاش یکی باهام حرف بزنه و براش درد دل کنم و بهم راهی نشون بده و تهش نگه چقدر عوض شدی ! حالم از این جمله بهم میخوره !
چرا چپ و راست به ادم میگید چقدر عوض شدی !؟ خب ادم عوض میشه بدیهیه ! عوض نشه و تو همون حالت بمونه جای تعجب داره ! پ انقدر با یه لبخند احمقانه خشک شده رو لبتون نیاید به ادم بگید چقدر عوض شدی ! باشه ؟
+ من عصبانی نیستم :)
بافت مو روش ها و مدل های مختلفی دارد که اگر آنها را یاد بگیرید می توانید موهایتان را به شکل های زیبا و متنوع ببافید و از شکل و مدل آن لذت ببرید. در این مطلب آموزش بافت مو ها به روش تیغ ماهی را به شما آموزش می دهیم که در ادامه می بینید.
1- با استفاده از کمی ژل مو موها را در طول بافت مرطوب نگه می دارید؛ یا می توانید پس از موج دار کردن موهایتان، شروع به بافتن کنید
2- موهایی که می خواهید ببافید را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید.(گاهی اوقات فقط قسمتی از مو ر
 
چهارشاخ فرمان کوتاه پراید  توسچهار شاخ فرمان بلند پراید توسچهار شاخ گاردان پیکان توسزنجیر موتور پیکان فال زنجیر سفت کن پیکان فال رسید
بازویی چرخ عقب پژو ۴۰۵ ABS چپ توس مشهدبازویی چرخ عقب پژو ۴۰۵ ABS راست توس مشهدسگدست پژو ۴۰۵ چپ و راست توس مشهدسگدست پراید ABS چپ و راست توس مشهدتوپی چرخ جلو پژو ۴۰۵ توس مشهدجعبه فرمان پیکان توس مشهداکسل عقب پژو ۴۰۵ نیمه توس مشهداکسل عقب پژو ۴۰۵ کامل توس مشهدرسید
-چپ یا راست؟+چپچوب شوری که تو دست چپ و پشت سرش قایم کرده بود رو سمتم دراز کرد و گفت آخه چرا همش اونی که توش بیشتره مال تو میشه؟؟!بسته چوب شور رو گرفتم و نگاه کردم. کاملا پرِ پر بود! چون از نظر حجم شبیه هیچکدوم از چوب شورهایی که اینهمه سال خوردیم نبود تصمیم گرفتیم هر کدوم مال خودمون رو بشماریم تا ببینیم چقدر تفاوت دارن!احتمالا دو تا یکی شده بود.چهل و دو، بیست و پنج به نفع من:)))بهش میگن شانس. از نوع خوب و بدش وجود داره. چیزی که نصیبت میشه بدون اینکه
یه  پرنده دوست دارهآسمون  آبی باشهروزای خوب خداصاف و آفتابی باشه
 یه  پرنده دوست دارهخوب و مهربون  باشهشب پیش ستاره هاروز تو آسمون  باشه
یه  پرنده دوست دارهتو دلا غم نباشهلبا پرخنده باشهدرد و ماتم نباشه
 یه  پرنده دوست دارهرو  زمین جنگ نباشههمه دل ها شاد باشنهیچ دلی تنگ نباشه
یه  پرنده دوست دارهقفسش باز بمونهاز قفس فرار کنهراحت آواز بخونه
یه سری ضرب المثل پیدا کردم .. عاللللی 
ضرب المثل شیرازی
---هی از توقوطی ش حرف در میاره
--- حیا با چیشه ، که گربه چیش ورو نداره
---پیشونی رو میبینی ، همه رو برق میگیره ،مارو چراغ نفتی
---هر خری یه بار پاش تو سوراخ میره
---برای یه دستمال دست ، قیصریه رو اتیش نمیزنن
---با ادم پدر دار جرت شد ، برو پشت بوم هوار بکش . با ادم بی پدر و مادر جرت شد ، برو تو پستو درو روخودت ببند
---قورباغه رو که زیاد رو بدی واست ابوعطا میخونه
---همچی راست راست راه میره انگو عصا قورت داد
 
قَالَ رَجُلٌ لِأَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ ع‏: یَا ابْنَ‏ عَمِ‏ خَیْرِ خَلْقِ‏ اللَّهِ‏! مَا مَعْنَى رَفْعِ رِجْلِکَ الْیُمْنَى وَ طَرْحِکَ الْیُسْرَى فِی التَّشَهُّدِ؟ قَالَ: «تَأْوِیلُهُ اللَّهُمَّ أَمِتِ الْبَاطِلَ وَ أَقِمِ الْحَقَّ.»
 من‌لایحضره‌الفقیه، ج‏۱، ص۳۲۰
 
مردی از امیر مؤمنان (علیه‌السلام) پرسید:
ای پسرعموی بهترین مخلوقات خداوند! معنای این‌که در حال تشهد، پای راستت را بالا می‌آوری و روی [کفِ] پای چپت می‌گذاری،[1] چی
+ بیا رو راست باشیم!- نبودم؟؟+خواسته ات چیه؟؟+بگو تصمیمت چیه ؟؟-زندگی آدم با مدرک مشخص میشه؟؟+آره!+هدفت چیه ؟؟- هدف؟؟+ چه رشته ای میخوای؟؟-میشینم پشت کنکور(شکر خدا به مقصودش رسید....)همچنان منتظرن اوشون رو معرفی کنم!چندتا پیام هم داده که بقیه بچه ها الان درس و شروع کردن!روراست بودن وقتی حرفت رو نمیفهمن چه سودی داره؟؟خدایا هستی دیگه ؟؟
فاحشه مبینه چیست؟!
سید شرف الدین حسینی استرآبادی رضوان الله علیه، عالم بزرگ شیعه روایت کرده است:
قال محمد بن العباس رحمت الله علیه: حدثنا الحسین بن أحمد، عن محمد بن عیسى، عن یونس، عن كرام، عن محمد بن مسلم، عن أبی عبد الله علیه السلام قال: قال لی: أتدری ما الفاحشة المبینة ؟ قلت: لا. قال: قتال أمیر المؤمنین علیه السلام یعنی أهل الجمل.
محمد بن مسلم گفت: امام صادق علیه السلام به من فرمودند: آیا می‌دانی فاحشه مبینه ( آیه سی‌ام سوره مبارکه احزاب) چیس
دارم میترسم ... 
داره میترسونتم ... این زندگی ... ادماش ... رابطه هاش .. عشق و نفرتاش ... 
این بی اعتمادیاش داره میترسونتم ... 
سرد شدنایه یهوییش داره میترسونتم
دل بستنا و دل کندناش ... نادیده گرفتنا و نادیده گرفته شدناش داره میترسونتم 
دارم میترسم ...
میترسمو ...
هییییییییس یادت نره تو حق اعتراض نداری
غریبی و اسیری چاره داره
غم یار و غم یار و غم یار*
 
آخ امان از یار وقتی به جای اینکه حوله پوشیده و از حمام دراومده قربون صدقه ش بری؛ میری سردخونه و کشو رو میکشن بیرون میگن بفرمایید؛ این هم یارِ شما. 
سعدی راست میگه که بی عمر زنده ام من؛ آخه واقعا روز فراق را که نهد در شمار عمر!
 چه فراقی هم! فراق یار نه آن میکند که بتوان گفت...مثل قورت دادن خون و اسید...فراق یار تک تک ثانیه هاش مزه زهر میده و من ماههاست زهر میخورم و زنده ام هنوز. 
بدون شک یکی از بهترین نرم افزار هایی که تا الان دیدیم فتوشاپ میباشد که میتونم با خیال راحت بگم یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس و گاهن ساخت (کاراکتر,قالب سایت,پس زمینه بازی و .....) اینا نمونه بود خیلی چیزا کرد 
حالا جای خوبش بگم خیلی اسونه ولی اینکه از روز اول که یاد گرفتید انتظار اینو از خود نداشته باشید که عکس های حیران انگیزی بسازید . توی این دوره در 3 جلسه به صورت کامل بهتون توضیح داده ام که اقا این چیه اون چیه دوره در خارج از کشور به قیم
می‌دونی از نظر من دو نوع باخت وجود داره؛  یکی باختن با اختلاف کم، که من اسمشو گذاشتم باخت قابل جبران ... از همون باخت های یک هیچ همیشگی که آدم به خودش دلداری میده و میگه چیزی نیست، دفعه بعد جبرانش میکنم. اما نوع بعدی، من اسمشو گذاشتم نابودی... باختن با اختلاف زیاد...از همونا که دیگه نمیشه کمر راست کرد...
 آره آقا، این نوعشو واسه دشمناتون هم آرزو نکنید.
سلام 
امروز تو گروه واتس آپی که عضو بودم یه مطلب و راجع به نقد یه کلیپ گذاشتم ،که با واکنش قابل تعملی از طرف برخی کاربران روبرو شدم . (البته اولین باری هم نبود که با این نوع واکنش ها مواجه می شدم)
موضوع فیلم از از این قرار بود که یه فردی سر نوشابه های شیشه ای رو باز می کرد و داخلشون یه چیزی میریخت . کاربری که این کلیپ رو گذاشته بود ادعا می کرد داره مواد آلوده به ویروس کرونا رو به نوشابه ها اضافه می کنه .
ربطش دادم به مطلبی که چند وقت قبل تو فضای مجا
یک ماه دووم آوردم. آفرین به من.
فضای خالی دلتنگی داره؟ انگار داره.
خوشحالم و زندگی با وجود تمام به‌گایی‌ها روی خوشش رو داره نشون میده. امتحان و کوییز و تکلیف داره از روم رد میشه ولی خوبم. خوبم. واقعا. درکم از زندگی تغییر کرده یه ذره. رنگا رو سردتر می‌بینم. بوهای خوش به جای لذت‌بخش بودن بینی‌ام رو میسوزونن. در کل حس میکنم که همه دارن ادا درمیارن و کسی خود واقعیش نیست.
ایران از نظر امریکا (هرمنوتیک امریکایی) چپ و راست نداره، اصول گرا و اصلاح طلب و طیف چپ و راست نداره،نه قبل از انقلاب و نه بعد از انقلاب، ایران از نظر امریکا فرقی با عراق، افغانستان، سوریه یا عربستان و پاکستان نداره ایران از نظر امریکایی ها ایران خالیه .. بدون هیچ پسوند و پیشوندی. البته هم امریکا و هم اروپا می دونن که ایران هم مثل کشورهای همسایش منبع عظیمی از انرژی داره. بنابراین در عراق و عربستان و پاکستان و ایران امریکا همان سیاست قدیمی و کهن
کیبرد پیشرفته 
یکی از ویژگی‌هایی که کیبرد های پیشرفته دارند این است که می توان به راحتی با استفاده از کلید های مختلف آن نیاز به موس را کاهش داد.
اما به هر حال گاهی اوقات برای راست کلیک کردن بر روی پنجره ها و منو ها نیاز به موس داریم.
اما در این پست قصد داریم به شما بیاموزیم که چگونه با کیبرد راست کلیک کنید و به راحتی موس را کنار بگذارید.
ترفند آیفون در هنگام عکس گرفتن
راست کلیک کردن با کیبورد
برای اینکه بتوانید با کیبرد راست کلیک کنید باید دکمه
دخترک اومد از جوب بپره، خورد زمین
زدم بغل ببینم کمک نمی‌خواد که بلند شد و راه افتاد
یه وانت هم که این صحنه رو دید، زد بغل و پیاده شد
اما راننده‌ی سرویسش که خانوم هم بود از جاش تکون نخورد
بعد اینکه راه افتاد متوجه شدم ماشینه سرنشین داره
وگرنه یه چیزی بهش می‌گفتم که هم نونش بشه، هم آبش
بی‌انصاف سنگ‌دل!
خلاصه صبح اول صبحی یه ضد حال خوردم
حاج منصور راست می‌گفت:
تمام بچه‌ها حاضر بودن شهید بشن، اما یه دختربچه زمین نخوره
صلی‌الله علیک یا اباعبدا
زندگی همیشه یه چیز عجیب داره برای رو شدن. داره که همین چندشب، شب تولدم ساعت دوازدهش از خوشحالی نمی‌دونستم چیکار کنم و ساعت سه و نیم صبحش از گریه و ناراحتی خوابم نمی‌برد. داره که وقتی امروز صبح تویِ اوجِ عصبانیت یه جمله‌‌ای که نبایدو سرِ یه نفر که دوسش داشتم فریاد زدم، تو کمتر از دو ساعت همون جمله و همونجوری از دهنِ یکی دیگه برگشت بهم. داره که من لحظه‌ی اول خشکم زد. داره که این حجم از نبودن انبار شده تویِ تمامِ وجودم. نبودنِ بقیه و نبودنِ خود
دانلود اهنگ دور هم بودن چه حالی داره / ریمیکس شاد
دور ♪ هم … بودن چه حالی داره … !! ♪♪دوتا ♪ چشمات … عجب جادویی داره … !! ♪♪دلم ♪ امشب حال … خوبیو داره … !! ♪♪مگه ♪ دنیا … بهتر ما آخه داره … !! ♪♪توی♪ این … دورهمیا دلم با توئه … !! ♪♪با ♪ دلم راه بیای … من دلم میدوئه … !! ♪♪اگه ♪ این … خوابه نذاری که بیدار بشم … !! ♪♪کم ♪ کم ممکنه … از عشق تو بیمار بشم … !! ♪♪تو ♪ بخوای حاظرم … حتی واسه تو یار بشم … !! ♪♪امشب ♪ شب … مهتابه چشا بی خوابه …
تو کانسترینت لیوت مچ پرنت نداری باید دمباشو بچسبونی به چپ و راست پرنت بعد طولشو بذاری صفر- این طوری خودشو کش میاره می رسونه به جاهایی که دمبش چسبیده ولی اگه طولش مثلا رپ کانتنت باشه فضای خالی بین دو دمبشو نصف می کنه وسط می شینه 
 
یه وقتی هم هست نمی خوای کش بیاد میخوای از یه طرف شروع بشه بعد که محدودیتاشو دادی بایاس بهش میدی 
بایاس افقی= عددی بین صفر و یک که چپ چپ میشه صفر راست راست میشه یک
 
نسبت طول به عرض ratio = در این حالت باید یکی از عرض یا طول
 
خیلی بده یه چیزی مث مورچه هی روحتو بخوره. هر جا میری، هر کاری هم میکنی از فکرش بیرون نمیای. نمیشه...
چرا بخاطر اینکه ممکن بود یه روز و یه ساعت توی یه مکان باشیم و نشده حسرت بخورم؟ خیلی فکر کردم! من انقد مشتاقم؟ یا انقد کنجکاو؟ یا شاید این مورچه اس که ول نمیکنه... این جنگ دیوونه کننده س...
پس کی تموم میشه؟
دلم میخواد امروز بعد دانشگاه یه راست برم چیذر، کنج امامزاده بشینم و ...
دلم خیلی تنگه... همین...
 
 
یک توپ بسکتبال توى دست من تقریبا ۱۹ دلار می ارزه اما توى دست مایکل جردن تقریبا ۳۳ میلیون دلار!بستگی داره توپ توى دست کی باشه!یک عصا توى دست من می تونه سگ ها رو دور کنه اما توى دست موسی(ع) دریای بزرگ رو می شکافه!بستگی داره عصا توى دست کی باشه!دو تا ماهی و یه تکه نان توى دست من یه ساندویچ می شه اما توى دست حضرت عیسی(ع) هزاران نفر رو سیر می کنه!بستگى داره روزى شما دست کى باشه!همانطور که می بینید ، بستگی داره هرچیزى ، توى دست کی باشه!پس ، دلواپسی هایت ،
تسمه کولر پراید مدل پایین شرکتی مارک 9 خارجی موجود است
بوش میل تعادل ریو تیبا شرکتی تامین موجودی شد. کیفیت عالی.
فنر لول جلو پراید شرکتی 132 131 141
پمپ بنزین کامل تیبا شرکتی
پولی واتر پمپ تیبا شرکتی
پولی میل سوپاپ تیبا شرکتی
مجموعه کامل بوسترترمز تیبا شرکتی
توپی چرخ جلو تیبا شرکتی
سیبک فرمان تیبا شرکتی
واشرسرسیلندر تیبا شرکتی
آینه بغل چپ و راست تیبا برقی و دستی
کمک فنرعقب تیبا  چپ و راست شرکتی
کمک فنر جلو تیبا چپ و راست شرکتی
سیم گاز تیبا شرکتی
م
صاف و یک‌دست بودن، صداقت داشتن و همه را درست دیدن، در این زمانه غدّار و جامعه فریبکار، اگرچه در باطن، خیر است و اصل و اساس هر فرد و جامعه، اما در ظاهر، گاه تبعاتی دارد پیچیده و دشوار. سلام سالم را، نگاه ساده را و کلام بی‌آلایش را چنان تعبیر و تفسیر می‌کنند و پیچ و تاب می‌دهند که خود می‌مانی از این همه غلّ و غشّ و پیچیدگی و فرومایگی. انگار نه انگار که صداقت و راستی، اصل است و اساس و یک‌دستی و زلالی، راه درست است و سبیل نجات. بعضی چنان رفتار می
 
من یه همکار ایرانی داشتم، که از صبح تا شب پشت ایران و ایرانی و هر ادم تو ایرن و بیرون ایران بد میگفت.
اومده بود خارج و چند تا حرکت نژادپرستانه کرده بود،
حرکاتی که حداقل اسمش رو میذارم ignorant بود.
بعد ادمهای خارجی هم بد افتاده بودن باهاش.
 
و یکیشون یواشکی بهم میگفت این ایرانیه بهتر نیست برگرده کشورش؟ اینقدر اذیت میشه؟
 
اون ادم نمیشناخت ایران رو و شرایط مهاجرت رو.
فکر میکرد که اره طرف اگه برگرده شرایطش مساوی با شرایط توی کاناداشه.
من اصلا ازش خ
با افتخار می‌گویند آقا را از هر طرف که بنویسی آقاست، راست می‌گویند درد را از هر طرف که بنویسی درد است. حکایت ایران ما دخترکی زخمی بود که از جور ظالم به حاکم شرع پناه برد و خونین‌تر بازگشت. مفتی گفته بود به خون خواهی قیام خواهد کرد، بیچاره ایران! راست را از راست تشخیص نداده بود. حالا دیگر فقط از کف پای ایران خون نمی‌چکد، از این پای ایران تا آن پای ایران، نذری خون می‌دهند، از این ستون تا آن ستون، تو خود دانی با کدام اِعراب فرج است.
زمانی که از دو سمت سر زمان بافت، لایه لایه مو اضافه بشود، بافت فرانسوی به وجود می آید. در بافت فرانسوی بافت ساده از رو استفاده می شود. از قسمتی که می خواهید موها را ببافید، دسته ای از مو را جدا نمایید.بین موها را با فرو کردن انگشت نشانه، به سه دسته مساوی تقسیم نمایید. این لایه را با دست چپ جدا کرده و یک بافت ساده سه تایی بزنید. به این شکل که رشته سمت راست را به شکل ضربدر روی رشته وسطی قرار بدهید و رشته سمت چپی را روی رشته وسط فعلی قرار بدهید. در حق
وَلَا یَحْسَبَنَّ الَّذِینَ کَفَرُوا سَبَقُوا إِنَّهُمْ لَا یُعْجِزُونَ
آنها که راه کفر پیش گرفتند، گمان نکنند (با این اعمال،) پیش برده‌اند (و از قلمرو کیفر ما، بیرون رفته‌اند)! آنها هرگز ما را ناتوان نخواهند کرد!
سلام، وقتتون بخیر... نماز و روزه هاتون قبول حق تعالی
داستان های قرآن راست و مثل ها و پند و اندرزها همه بجاست و هنچنین بعضی ایات از درون نفس آدمها خبر میده از نیاتشون گرفته تا از کارهایی ک کردند
همهء آیه های قرآن خاص و بجاس اینجا از
نوشتن درباره ی این ها خیلی... احمقانه است. اما من می گویم. از تمام احساساتم می نویسم. از تمام آن 30 دقیقه های روزانه که نفسم می گیرد اما ادامه می دهم. از تمام آن کارهایی که باید روزانه انجام دهم تا ترسم بریزد. باید بگویم. باید بنویسم و این بار را از روی دوشم بردارم. باید بنویسم و خجالت درباره ی این موضوع را تمام کنم. باید با بیماریم دوست باشم. اگر دوستش داشته باشم او هم دمش را می گذارد روی کولش و می رود سراغ یکی دیگر تا قوی بودن را به او هم یاد بدهد. مر
اینجا داره برف می باره؛ از اون برف های رویایی و انیمیشنی :)انگار کن فرشته ها اون بالا داشتن با بالشتا بازی می کردن و رو سر و تن همدیگه می کوبوندن و حالا ترکیده و داره رو سرمون پَـــر می باره ^_^
پــَر...پـــَــــر... پــَــــــــــــــــــر می باره... :)
+ محض تصور دونه های خیلی درشت برف.
اخه اینکه جلبک قرمز فیکوبیلین داره یا کربوهیدرات ذخیره ای فلوریدین داره یا حتی دیواره گالاکتان سولفاته و ترکیبات موسیلاژی داره و اینکه cyanidium به سنگ می چسبه به هیچ دردی نمی خوره و در میتونم بگم اگه اشتباه گفتم خونم مباحتون که در هیچ یک از لحضات زندگیم اینا به درد نمی خوره 
یه مورد درگیرشدید مثلا اومده چند تا خیابون پایین تری ( رفتیم از ستاد فرماندهی افطاری گرفتیم اومدیم با معاون کلانتری به درجه سر گردی) 
بیشعور آژیر ماشین رو دم افطار تا اون جا که جا داشت باز کرده یه راست دم داره با سرعت میره و فوش خوار مادر میده به مردم . سن 57 اینا میشه .
یه وقتی ها خود واقعی شو نشون میده ولی چون سنش بالاس احترام سنش رو نگه می دارم . 
پی نوشت یک : زور میاد ببینم این با این سنش داره فوش خوار مادر میده .میخوام بگم که آدم ها خوبی و بدشو د
قالب مدیریتی و حرفه ای راست به چپ برای داشبورد های مدیریتی و همچنین بخش مدیریتی سایت ها خیلی مناسب است.
این قالب فوق العاده شیک و منظم می باشد و با تغییراتی کوچکی برای بخش FRONT وب سایت هم میتوانید استفاده کنید.
ویدیوی زیر دموی این قالب است.
 
برای خرید این قالب کلیک کنید
 
دهان و دندان ها از قسمت های مختلفی تشکیل شده اند. دندانپزشکان برای بررسی دقیق دندان ها و همچنین دلایل دیگر دندان ها را شماره گذاری کرده اند. این شماره گذاری در تمام دنیا یکتا بوده و همه دندانپزشکان از آن استفاده می کنند. شاید در هنگام معاینه توسط دندانپزشک شما نیز با این شماره ها آشنا شده باشید. در ادامه به بررسی شماره هر دندان می پردازیم.
در هر فک 4 دندان پیشین، 2 دندان نیش و 4 دندان آسیا وجود دارد. هر کدام از این دندان ها نقش مهمی را در جویدن و ه
ما تو خونمون دو مدل دکترا داریم.
یک مدل دکترای با کلاس داریم که هر موقع مراد (الان نسرین ، شباهنگ یا دردانه! میاد میگه به مراد من چیکار دارین؟ آقا مراد از مراد ، مراد شما نیست :دی) این مدل دکترا است ، مستر و خواهر و برادرش ادعا دارند که فقط اونا دکتر اند. ما هم مترسک سر جالیزیم!
علت رو هم که جویا میشی میگن فقط phd دکتره! پزشک عمومی بره کشکش رو بسابه بابا! در حد کارشناسی ارشد بیشتر نیستی تو!
بعد یک مدل دکترا هم داریم که گلاب به روتون ، روی من به دیوار ،
فردا جلسه کتاب خوانیه ...
بانو همون جلسه اول گفت روانشناس جمع ازت خوشش اومد... 
چون بعد جلسه نشستیم سه نفری حرف زدیم...
منم که کلا تو نخ این ماجرا نبودم! 
تا اینکه پریروز به یکی از مسئول هاش پیام دادم گفتم من یکشنبه میام و من رو عضو ثابت گروه کنین ...
هیچی ...
یک ساعت بعد آقای روانشناس پیام داد که پس ما شما رو عضو ثابت میکنیم و پرسید فقط جلسه کتاب خونی رو میاین یا باقی جلساتم میاین ؟ 
گفتم از ماه دیگه ایشالا و ...
همین ...
حالا به بانو گفتم ، که پیام داده
حس الانم  شبیه آخرین دکتر فعال روی زمینه . دکترای دیگه ام هستن که اتفاقا خیلی هم ماهر ترن ، اما کرونا واسشون اهمیتی نداره و تو قرنطینه ی خونگی به سر می‌برن . دکتر خودش مریضه اما داره از آخرین مریضای کرونایی مواظبت می‌کنه . دلخوشیش اون لحظه ایه که مریض هاش سالم و سلامت ازش تشکر مس‌کنن و می‌رن . تا اینکه آخرین مریض مرخص میشه ، خودش می‌مونه و خودش . یه چند دقیقه بعد آخرین زانو می‌زنه و حالش بد می‌شه . و در حالی که داره داره نفس نفش می‌زنه و هنوز
سلام
اگر شما هم مثل من جدول را از ورد به نوشتار لیبره آفیس آوردید Libre Office Writer و دیدید سطر اولش مشکل دارد و به نوعی یه هو پریده یه ور دیگه و از صفحه خارج شده، راه حلش اینه:
کل جدول رو انتخاب کنید و رویش کلیک راست کنید و style رو بزنید و بعد auto style... رو بزنید. بعد ان شاء الله میبینید که درست شده و حالا میتونید اگر تنظیمی لازم داره رویش انجام بدید.
دیشب خواب دیدم دارم با مریم ت صحبت می کنم و میگه با ملعون قرار داره و....
یه جوری احساس کردم آنچه بر سر من اومدده داره بر سر اون هم میاد ولی اون با زیرکی داره ملعون رو دست به سر می کنه...
خیلی دلم می خواست تو خواب بهش هشدا بد و بگم بی خیال بشه ولی دیگه بیدار شدم...
از اونجا که سر نرگسی هم خوابم درست بود و خواب دیدم خونه ملعونه و نهایتا هم همین شد پس!احتمال میدم که خبری در راه باشه...
مردک هوسباز کثیف..........
خدایا چرا نابودش نمی کنی.؟؟فقط روز به روز داره پ
یه جمله مدام و مدام تو ذهنمهاونجایی که تو سریال دراکولا لوسی از در میاد تو و عشقش اونو با بدنی سوخته و زیبایی از دست رفته میبینه،لوسی میاد نزدیک و مدام میگه منو ببوس و جک که میدونه لوسی خون اشام شده و به این وضع افتاده پسش میزنه و کنت دراکولا از زندگی 500 ساله ش یه جمله رو به زویی میگه:عشق هم روزی به پایان میرسه...و راست میگه راست میگه
الفرد ی پسر دبیرستانی مغروره که القصه خجالتی هم هست در بعضی مواقع موهای فر و مشکی داره و اصلا برای همینه که بهش میگن الفرد (؟) ، پوست برنزه ای داره و رنگ چشم هاش هم تقریبا قهوه ای هستن اما از دور احتمالا شما سیاه تشخیصشون بدین ، لبش به نسبت صورتش بزرگه اما نه اونقد که توی ذوق بزنه !
یه عینک میزنه که غالباً کثیفه ، کثیف که چه عرض کنم ، چرک از سر و روش می‌باره و از اونجا که الفرد کوسه هست با این که دیگه کف کرده اما هنور ریش نداره و اون هایی هم که داره
بسم الله مهربون :)
دلم میخواد استاد پاتولوژی کنارم باشه، بگیرم بکشمش رو آسفالت بلکه کمی دلم خنک شه. آخه بی انصاف مگه زبان اصلی درس میدی که زبان اصلی امتحان میگیری؟ خب من زبانم خیلی قوی نیست، بلدم ولی نمیتونم جواب بدم ~_~
یه کیسی داده بود گفته بود یه خانوم جوونه که سابقه درمان با کورتون داره، حالا مفصلش ورم کرده، قرمز شده، درد داره، در همه ی جهات حرکتش محدوده، نمیتونه تکونش بده، تب هم داره! تشخیص و اقدامتون چیه؟
اولش فکر کردم نقرس داره، بعد فکر
عالم و آدم چپ و تو راست باشآنچنان حق سیره‌ات آراست باش
راه پنهانی رو خود را سِیر کنوانگهی آنگونه جان پیداست باش
مشت گِل وا کن عبور روح بینهمچو آن خویشی که بی‌پرواست باش
همره بادی که از بی‌سوست رو همچو آن جانی که بی‌همتاست باش
عقل گوید مرگ و دیگر هیچ نیستهمچو آن هیچی که از خود خاست باش
عشق گوید هیچ هست و هیچ مستآنچنان هستی که از خود کاست باش
مست باش و راه بین و روح شوهمدم آن «او» که نامیراست باش
حلمیا بی‌گاه شد پرواز کندر دمی آن خانه که بی‌ج
حد راست و چپ توابع:
Limf(×)=L بدین معنی است که حد چپ تابع در نقطه3 برابر Lاست.
-x--->3 
Limf(x)=L بدین معنی است که حد راست تابع در نقطه 3 برابر Lاست.
+x--->3
در مثال فوق حد چپ و راست تابع در نقطه3  برابر باL بودند ،بنابر این ،این تابع حد دارد و حد آن L است پس میتوانیم نتیجه بگیریم که یک تابع زمانی در یک نقطه  حد دارد که حد چپ و راست آن در همان نقطه با هم برابر باشند.
بنابر این میتوانیم بگوییم :
 Limf(x)= Limf(x)=L<<-------->>Limf(x)=L
      3<----x--->3-  x--->3+                   
قلب از نظر آناتومی به دو ناحیه ی عملکردی تقسیم می شود: قلب سمت راست و قلب سمت چپ. این دو قسمت قلب به وسیله ی یک دیواره از یکدیگر جدا می شوند. هر قسمت قلب نیز به دو حفره تقسیم می شود: دهلیز راست در بالا و بطن راست در پایین؛ دهلیز چپ قلب در بالا و بطن چپ در پایین. هر حفره دریچه ی یک طرفه ای دارد که حفرات را از هم جدا و جریان خون را کنترل می کند. دریچه دهلیزی بطنی راست که به آن دریچه سه لَتی (تری کوسپید؛ tricuspid) هم گفته می شود و دهلیز و بطن راست قلب را از یک
میدونم خیلی هاتون به بالای استرا بری رفتین و متوجه ی این موضوع نشدین و الانی که دارم این پست رو میزارم یکی از بچه یاد اوریم کرد در این مکان وقتی شما لب کوه وایسید پشت سر شما دو راه چپ و راست قرار داره اگه از راه چپ برید کمی پایین به یک صحنه ی خیلی عجیب بر میخورید میشه ولی نمیشه گفت وجود خارجی و واقعی در خود reddead داشته باشه .
(محل اسکلت غول پیکر )
این سخن ملانیاترامپ بودمیگفت قصدعزیمت به شهر قم و زیارت اهل قبوررادارد.این اتفاق پشت درهای بسته درکنارباراک اوبامارخ نمیدادبلکه درکناردونالدرخ می نمود.املاک فروش ایالات متحده هم میگفت دورشهرقم را خط بکش روحانیون قدرت ذهن وفکرافرادرادرنگاه خودمتصورنمیشوند.آنان میگویندتحت هرشرایطی بایدباپای چپ به توالت وپای راست به مسجد داخل شد.به این اهمیت نمیدهندکه دراز چه سمت و چه لولایی درکدامین جهت برمیگردد.در برخی مواردفردچه بخواهدونخواهدباپا
سلام  اقا واکین فینیکس اسکار گرفت ببین اقا صدرا اسکار رو زدیم توگوشش
الان به قول امیر 
چپ راست یکی جلو بیا
گردنتو بچرخون
دستات بیاد پایین و ابدایی رو بلرزون
چپ‌راست یکی جلو بیا گردنتو بچرخون دستات بیاد پاین شونه هاتو بلرزون.
ای جان الان باید اونجرز گریه کنه. اینم ادامه برا فیلم انگل که بهترین فیلم شد به این کشور
ورژن 1 منتشر شد. :)
برای دانلود بازی ابتدا اینجا و سپس اینجا را کلیک کنید.
نحوه کنترل بازیکن ها:
بازیکن اول قرمز: 
حرکت به بالا: W
حرکت به چپ: A
حرکت به پایین: S
حرکت به راست: D
شلیک: کلید کنترل چپ (ctrl)

بازیکن دوم قرمز: 

حرکت به بالا: U
حرکت به چپ: H
حرکت به پایین: J
حرکت به راست: K
شلیک: کلید SPACE

بازیکن اول آّبی: 

حرکت به بالا: پیکان بالا
حرکت به چپ: پیکان چپ -->
حرکت به پایین: پیکان پایین
حرکت به راست: پیکان راست <--
شلیک: کلید کنترل راست (ctrl)

بازیکن دوم آبی:
ورژن 1 منتشر شد. :)
برای دانلود بازی ابتدا ورژن 1 و سپس فایل تکمیلی را کلیک و دانلود کنید.
نحوه کنترل بازیکن ها:
بازیکن اول قرمز: 
حرکت به بالا: W
حرکت به چپ: A
حرکت به پایین: S
حرکت به راست: D
شلیک: کلید کنترل چپ (ctrl)

بازیکن دوم قرمز: 

حرکت به بالا: U
حرکت به چپ: H
حرکت به پایین: J
حرکت به راست: K
شلیک: کلید SPACE

بازیکن اول آّبی: 

حرکت به بالا: پیکان بالا
حرکت به چپ: پیکان چپ -->
حرکت به پایین: پیکان پایین
حرکت به راست: پیکان راست <--
شلیک: کلید کنترل راست (ctrl)
متن ترانه حمید علائی به نام دوست داره

 
دوست دارهوقتی نیستی دل من از غصه داغونهوقتی هستی و میخندی میشم دیوونهتو خودت خوب میدونی جونم به تو بستسداره باورم میشه دل به تو وابستسدوست داره میدونی این قلب دیوونههمین قلبی که بدون تو نمیتونهدوست دارهدوست دارهوقتی دوری ازم دنیا یه زندونهغصه ها میان سراغ من دیوونهمیدونم اگه نباشی کار دل زارهبعد تو چشمای من از غصه می باره.
 
منبع : سایت نکست وان موزیک
 
 
نارسایی قلبی 
نارسایی قلب به معنای بی کفایتی قلب در پمپ کردن خون است. نارسایی قلبی به صورتی است که قلب نمی‌تواند خون کافی را برای اندام‌های بدن فراهم کند. در این صورت یا قلب نمی‌تواند با خون کافی پر شود و در حالت دیگر، قلب توانایی پمپاژ خون به قسمت‌های مختلف بدن را ندارد. برخی از افراد هر دو مشکل را می‌توانند داشته باشند.
بیماری نارسایی قلبی در طول زمان افزایش می‌یابد، زیرا فعالیت پمپاژ قلب، ضعیف‌تر می‌شود. این وضعیت می‌تواند تنها در
از شوک بزرگ و وحشتناکی که مهرماه بهم وارد شد طول سیکل هام به ۵۰ روز رسید و خُرد خُرد کم شد تا رسید به ۳۲ روز. استاد فیزیولوژی مون می‌گفت عوامل روانی بیشتر از هرچیز دیگه ای روی سیکل منس تاثیر داره چون GnRH رو رو مهار می‌کنه انگار راست می‌گفت چون اون شوک بزرگ باعث شد ۴ ماه طول بکشه تا  سیکلم به حالت عادی برگرده. خلاصه که بیشتر مواظب خودتون باشین عزیزهای دلم
+ بعد از مدتها کلنجار رفتن با خودم یه تصمیم کبری گرفتم که خودم هم باورم نمیشه. برام خیلی خی
مقام والای حضرت ابالفضل العباس سلام الله علیه در بیان امام سجاد علیه السلام
شیخ صدوق رحمه الله روایت کرده است:
۱۰۱- حدثنا أحمد بن زیاد بن جعفر الهمدانی رضی الله عنه قال: حدثنا علی بن إبراهیم بن هاشم، عن محمد بن عیسى بن عبید، عن یونس بن عبد الرحمن، عن ابن أسباط، عن علی بن سالم، عن أبیه، عن ثابت بن أبی صفیة قال: قال علی بن - الحسین علیهما السلام: رحم الله العباس یعنی ابن علی فلقد آثر وأبلى وفدى أخاه بنفسه حتى قطعت یداه فأبدله الله بهما جناحین یطی
دلم می خواهد روی پروفایل ام هزار تا جمله بزارم اما هنجارها من و مجبور می کنند سکوت کنم.راست میگن ما هرچی زخم میخوریم از اشنا است مگرنه غریبه چه میدونه زخم کجا است ...
_داشتم مداد میکشیدم تو چشمام ..گفت تو فقط یه شیخ ناامیدی ..اشک دوید تو چشمام ...راست میگفت من یه شیخ ناامید شدم ...لاتقنطوا من رحمه الله هی میگم تو ذهن ام اما خدایا من از پا افتادم . احساس می کنم هیچ کس ندارم ..
#روایت از پا افتادن 
شاعر میگه ...
بازم درد و دوتا چشمی که داره میگه برگرد و...
بازم درد و ...دلم کم کم داره یخ میزنه تو روزای سرد و...
بازم برف و ...
دلی که قد دنیا بات داره حرفو ...
بازم برف و...تو نیستی و یه مشت خاطره مونده زیر این برف و...
بازم برف...
؟؟؟
....
خدایی؟؟؟
سوز سردی میاد...انگار واقعا قراره دوباره برف بیاد...
 به وقت ۴۲ ام اسفند!
 
سنگ کیسه صفرا یکی از علل شایع درد قفسه سینه است
 
گرچه درد ناگهانی در قسمت راست قفسه سینه معمولا به حمله قلبی یا سایر مشکلات قلبی مرتبط نیست، ولی می‌تواند علامتی هشداردهنده در مورد سلامتی باشد.مشکلات مربوط به کیسه صفرا، کبد و پانکراس می‌تواند منجر به درد شدید و ناگهانی در قسمت راست قفسه سینه شود. 
ادامه مطلب
جرأت کنید راست و حقیقی باشید.جرأت کنید زشت باشید!اگر موسیقی بد را دوست دارید، رک و راست بگویید.خود را همان که هستید نشان بدهید.این بزک تهوع انگیز دوروئی و دو پهلویی را از چهره روح خود بزدایید، با آب فراوان بشوئید!ژان کریستف
امروز دومین روزیه که بدون مادرم سپری میشه، مادری که با کلی سفارش به سمت مشهد رهسپار شد. و این دوروز خیلی بد داره میگذره. فکر می کردم وقتی بره می تونم با آزادی کامل بیرون برم و هرکاری می خوام بکنم ولی اصلن بهم خوش نگذشت، در
(این‌ها همه موقت است، پاک می‌کنم.. عجالتا می‌نویسم بلکه راحت‌تر بگذرد زمان)
هنوز کامل از خواب بیدار نشده بودم... که پیام اومد از... 
دوباره صداها تو سرم چرخید... 
میدونی سنگ که نیستیم، بی تفاوت بگذریم... درد داره این روزا... شاید این تصمیم با اینکه شبیه یک مهلکه واقعیه، بهترین تصمیم بود... جلز و ولز کنیم هی که چی بشه؟ 
کاش واقعا به قول اون دوستمون درست شه همه چی... 
کاش ما دووم بیاریم تا اون روز...
هعی... امان از این چرخش بی رحمانه روزگار...
امان از‌خود
حدیث 2  محمدبن مسلم گوید بحضرت  صادق ع عرضکردم ه میشود مردیمیرا فرمود که متهم بدروغ نیستند حدیثی را با واسطه از رسولخدا ص روایت میکنند ولی از شما خلافش بما میرسد  فرمود حدیث هم مانند قران نسخ میشود 3 ابن حازم گویدچه میشود که من شما مطلبی میپرسم  و شما جواب مرا میگو یید  سپس دیگری نزد شما میاید و باو جواب دیگری میفرمایید فرمود ما مردم را بزیاد وکم باندازه عقلشان جواب میگوییم  عرضکردم بفرمایید ایا اصحاب پیغمبر ص بر انحضرت راست گفتند عرضکردم ب
امروز صبح فردی رو ملاقات کردم که سمت اجرایی داشت
قانون رو به درستیِ کامل اجرا کرده بود با یک خلافکار
دقیقا طبق مقررات با متخلف برخورد کرده بود
(ضمنا آسون ترین و سهل ترین مجازات رو هم در نظر گرفته بود، با متخلف نهایتا قرار بود برخوردی کتبی بشه اون هم شاید!)
اما
احساس گناه می کرد!
چرا باید کسی که قانون رو شکسته راست راست بگرده و با افتخار تعریف کنه
و
اونی که حکم رو اجرا می کنه احساس گناه کنه؟
اجازه بدیم هر کسی هر غلطی می خواد بکنه!
خب خب بیبیا بیاین که باهاتون حرف دارمیه راست میرم سر اصل مطلبشما همه فیک میخونین درسته؟چه کاپلی رو شیپ میکنین؟شاید حتی بعضیاتون شبا با رویای با هم بودنشون می خوابین!فندوم ما آرمیه.ما ارتش پسرامونیم.درسته یا نه؟چرا وقتی پسرامون واسه حمایت از جامعه ی رنگین کمونی انقد به اعتبار خودشون توی کره و چین و...لطمه زدن،وقتی اینهمه هزینه کردن تا ازشون حمایت کنن،باز یه عده کورکورانه عقاید آدمای قرن 19و 20رو ادامه میدین؟!کیپاپرا توی کل دنیا قوی ترینان...چ
میخاستم عاخرین دقایق ۱۸ سالگیم رو بشینم ویچر ببینم. اما تصمیم گرفتم اهنگ‌های سبک ایندی و ملایم گوش کنم و اینجا بنویسم تا ۱۹ ساله بشم.
تازه از حمام اومدم و موهام نم داره، روی تختم دراز کشیدم و فکر میکنم و مینویسم. سال سختی بود واقعن. کی فکرشو میکرد منی ک عاشق هنر بودم و اصلن رفتن ب ی شهر کوچیک توی برنامه ام نبود الان دانشجوی اتاق عمل باشم و کاشان درس بخونم؟ پارسال این موقع حتی بهش فکر هم نمیکردم...
۱۸ سالگی عجیب بود. با رویاهام فاصله داشت. یادمه
دانلود آهنگ داره میریزه
هم اکنون به مناسبت تولد امام رضا (ع) ♫ دانلود مداحی داره میریزه گله که از آسمون با نوای مداح اهل بیت کربلایی جواد مقدم به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫
Download Old Nohe BY : Javad Moghdam | Dare Mirize With Text And 2 Quality 320 And 128 On

متن نوحه داره میریزه جواد مقدم
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
داره میریزه؛ گُله که از آسمون، داره میریزه رو سرِ زمین و زمون●♪♫
داره میریزه… میریزه…●♪♫
داره میریزه از آسمون؛ ستاره ملک●♪♫
میریزه باز خدا رو
 
سلام دوستان بیانی
امیدوارم حالتون خوب باشه،،
این روزا همش اتفاقات عجیب و غریب میفته. سیل و زلزله و ‌...
آخریش هم که کرونا
ان شالله هیچکدومتون هیچوقت مریض نشین. ولی به نظرتون وقتش نشده یذره به خودمون بیایم؟؟
ما نباید یذره فکر کنیم که چرا این اتفاقا میفته؟!
شاید یجای کارمون مشکل داره که اینهمه بلا داره میاد سرمون.
ولی نمیدونم چرا ما با هر اتفاقی سر جای اول خودمون هستیم و از خدا میخوایم که همه چیو درست کنه!!
امروز که بیرون بودم تقریبا همه جا باز
این هم عکس‌های امروز
امروز بعد از اذان نشستم و ادامه‌ی کتاب "در جستجوی صبح" رو خوندم. آه که چقدر این کتاب خوبه، و چقدر ناراحتم که چرا توی دو هفته‌ی اول اردیبهشت هیچ کتابی نخوندم. 
هنوز نتونستم آبی‌ای که میبینم رو با تنظیمات گوشی به دست بیارم تو قاب. حالا فردا با تبلت امتحان میکنم، اون دوربینش با کیفیت‌تره شاید تونستم. 
تو عکس اول می‌بینید که سمت راست روشن‌تره، خورشید داره بیرون میاد کم کم، و رنگ شرق و غرب تفاوت محسوسی داره که تو قاب این عک
میگفت مادرم کودک شو میدید که مجری از مادرای تو استودیو پرسید بچه تون کیو بیشتر از همه دوست داره ؟همون لحظه مادرم رو کرد به بابام گفت نرگس کیو دوس داره 
بابا گفت نرگس فقط گوشی دوست داره مامان گفت آ دخترتو نشناختی اون فقط خانم .... دوس داره هیچکدوم ما رو دوست نداره :(
----- 
دیشب یک کامنت از یک فرد روسی آمده بود که بعد از ترجمه متوجه شدم اونم منو دوس داره  و ابراز علاقه کرده
++++++
خواستم بگم عشق و محبتم داره تو دنیا پخش میشه ... شاید نفر بعدی تو باشی ...
این 15 روزی که خونه هستم یه چیزایی رو بهتر فهمیدم ! 
مهمترینش اینه که همسر من با این دوتا وروجک واقعا چیکار میکنه تنهایی ؟؟؟ دختر 2 سال 6 ماهه ی من عین یه استاد ادبیات حرف میزنه و همه چی حالیشه جوری که هر جا میریم یه کم ملت جا میخورن هی با بچه های خودشون مقایسه میکنن ولی اصلا عجیب و غریب اذیت میکنه و جدیدا هم لجبازی میکنه . 
پسر ِ 8 ماهه ی من مامان و بابا میگه ، 4 تا دندون داره دوتا دیگه هم داره در میاره ، تقریبا دستشو میگیره به درو دیوار که راه بره
دانلود آهنگ جدید ایرانی سارن کاری کردی
 آهنگ کاری کردی را با کیفیت128 و 320 برای کاربران همیشگی رسانه تاپ موزیک آماده دانلود کرده ایم + متن آهنگ
کاری کردی موزیک جدید سارن با کیفیت بالا
Saaren – Kari Kardi From Resaneh Top Music
 
خرابش نکن هرچی‌ من ازت ساخته بودمنمیدونم چه جوری تو رو نشناخته بودماینی که هستی‌ با اونی که بودی فرق داره
کاش عکسایِ قدیمیتو دور ننداخته بودممنو بردی ته دنیا ولم کردی دوبارهمنی‌ که به دنیا بخاطرت باخته بودم
کاری کردی که من با دشمنم
. زندگی پستی و بلندی داره، ناراحتی داره شادی داره گریه و خنده داره همه‌چیز داره واسه همینم “زندگی” شده اسمش نمیتونم من این کلمه رو بدون همه‌ی چیزایی که گفتم تصور کنم غصه‌ها و ناراحتیا و شکستا هستن که ما رو قوی میکنن به ما درس میدن و کاری میکنن که قدر لحظه‌های شادمون رو بدونیم همین شادیا هستن که باعث میشن بتونیم با همه‌ی اون غصه‌ها و چیزای منفی کنار بیاییم... با همه‌ی این مکافات و مصیبتا من زندگی رو هنوزم دوس دارم... این حس باعث میشه که نارا
یه ذره دیگه زید داره میاد خونه ما و من از سمینار اومدم و یه جورایی بهترین حالتی بود که میشد واسه این روزا تصور کرد ولی عدم حضور در لحظه من رو داره میکشه. یعنی چی؟
یعنی هیچکدوم از این اتفاقا برای من نمیفته و انگار که من خواب باشم یا تو رویا که این یه اسم چسان فسان داره تو علم روانشناسی.
خیلی مزمن شده این داستان. داره مغزم خرده میشه. فکر میکردم موقته ولی میدونی چند وقته همین حالم؟
فکر میکنم یکی از علتهایی که هست اینه که یه مدت هست زندگی داره روی خو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها