نتایج جستجو برای عبارت :

تاکید استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر+تصاویر اختصاصی از بازدید استاندار

استاندار بوشهر بر اتمام پروژه آب شیرین کن آب پخش در موعد مقرر تاکید کرد.به گزارش سفیر جنوب؛دکتر عبدالکریم گراوند صبح امروز در بازدید از پروژه در حال اجرای آب شیرین کن آب پخش اظهار داشت:با توجه به بروز مشکلات آب شرب در سطح شهرستان دشتستان،بر آن شدیم تا با احداث آب شیرین کن،تا حدودی مشکلات مردم در این حوزه را برطرف کنیم.
وی افزود:در همین راستا،پروژه آبشیرین کن آب پخش-سعدآباد را به عنوان ناحیه 1 دشتستان با ظرفیت 8500 متر مکعب تعریف کرده و انشالله
⚜️ استاندار اردبیل در ادامه سفر خود به شهرستان های کوثر و خلخال از پروژه راهسازی کلور -- درام و تصفیه خانه فاضلاب شهر خلخال بازدید و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفت.
⚜️ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
دستور قاطع استاندار کرمان به فرمانداران در مواقع بحرانی امکانات لازم باید کرایه و اجاره شود و هزینه آن نیز توسط ستاد مدیریت بحران استان از محل بودجه حوادث پرداخت می شود.استاندار کرمان در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان های جنوبی استان در قلعه گنج با ا
ادامه مطلب
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
-- --
تکمیل راه کلور - درام با اعتبار ۱۰۰میلیارد تومان
⚜ استاندار اردبیل گفت:در سال جاری بیش از ۳۴میلیارد تومان برای اجرای راه ارتباطی کلور_ درام اعتبار تخصیص یافته و برای تکمیل لش پروژه بیش از ۱۰۰میلیارد تومان هزینه لازم داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال که در بخش خورش رستم برگزار شد اظهار کرد: راه اصلی و ارتباطی کلور_درام یکی از بهترین راه های کشور به لحاظ گردشگری است
 
استاندار تهران گفت: سیاست دولت مبنی بر عدم گسترش سازمانی و ساختاری ادارات دولتی در بخش ها است اما می توان مراکزی که استقرارشان لازمه کاهش آسیب های اجتماعی است را مطالبه کرد.
 
استاندار تهران گفت: احداث ایستگاه مترو در شهر قیامدشت برای جابه جایی مردم این منطقه را در شورای ترافیک استان تهران پیگیری و عملیاتی خواهیم کرد.به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی ظهر شنبه در آیین افتتاحیه پروژه های عمرانی قیامدشت تصریح کرد: دول
بهرام سرمست استاندار قم به همراه جمعی از مسولان استانی و
مدیران استانداری با حضور در پایگاه اجرای طرح های ملی نوروزی جمعیت هلال
احمر از برنامه‌ها و فعالیت‌های جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان
قم که برای استقبال از مسافرین و زائرین نوروزی شهر قم تدارک دیده شده بود
بازدید کرد.
ادامه مطلب
 استاندار بوشهر شب قبل از مسابقه تیم پارس جنوبی مقابل پرسپولیس طی تماسی با مدیرعامل باشگاه پیگیر حل مشکلات این تیم شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی جم ، استاندار بوشهر شب قبل از مسابقه تیم پارسجنوبی مقابل پرسپولیس طی تماسی با مرادی مدیرعامل پارس جنوبی جم پیگیر حل مشکلات این تیم شد.در این تماس تلفنی، مراد مرادی با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت تیم ، از پرداخت و انجام ت
لوله آهنی درز دار گازی
لوله آهنی درز دار گازی جز یکی از پر مصرف ترین و معروف ترین لوله هایی است که در بازار وجود دارد . به طور معمول این لوله ها از طریق فرایند جوشکاری ساخته می شوند . و نحوه ی جوشکاری آنها به صورت خطی صورت می گیرد . این لوله ها در دو نوع توکار و روکار برای انجام فعالیت و پروژه های ساختمانی و صنعتی به کار می رود .این لوله را در سایزهای بالایی ساخت و تولید می شوند ولی به طور معمول و بیشترین مصرف از این لوله ها سایز ۴ اینچ بوده که در خا
به گزارش خبرگزاری آنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور ، استاندار قزوین ، در همایش آیین نامه های کالایی که در استاندار قزوین برگزار شد ، هشدار خود را درباره شهادت امیرمومنان علی (ع) ابراز کرد. بیایید در آن جهت حرکت کنیم.وی افزود: در شرایطی که کورونا کشور و استان را تحت تأثیر قرار داده است و ما شاهد صدمات زیادی هستیم که فداکاری ایثارگران و کادر پزشکی و کمک صمیمانه اهداکنندگان را توجیه می کند ، متأسفانه برخی فکر می کنند با بازی و بهره برداری ا
انتقاد تند وزیر کشور از مهران مدیری+ فیلم

سلام
بله، سیل را شما نیاورده اید ولی استاندار بی خیال را شخص شما آورده اید و شخص شما با وجود اطلاع از پیش بینی های هواشناسی برای استان گلستان و احتمال وقوع سیل به ایشان مرخصی خارج از کشور دادید!شخص شما مسئول استاندار فارس هستید که نظارت درستی بر روی مسیرهای سیل در این ایام نداشته است!
چرا در زمانی که مدیریت سیلاب گلستان سردرگم و نامشخص است رئیس جمهور باید در تعطیلات باشد و تنها به چند تماس تلفنی بسند
​​​​​​
 
آقای سهراب سلیمانی بردار سردار دل‌ها می‌گویند: ... استاندار سابق کرمان ملاقاتی با پدر بنده داشته و به ایشان گفته بود می‌دانید پسرتان چقدر مشهور است و استکبار چقدر از او می‌ترسد؟ پدرم گفته بود من از شما متعجبم که چنین حرفی می‌زنید، استاندار پرسیده بود چرا؟ پدرم گفته بود پسر من یک سرباز ولایت است آنها از اسلام می‌ترسند نه از پسر من، حاج قاسم تنها یک نشانه از کشور اسلامی و شیعه است.
★پیام تشکر★
بدینوسیله از  مهندس عابدی معاون محترم استاندار، جناب اقای حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه محترم زیرکوه ، دکتر دهقانی رئیس شبکه علوم پزشکی استان  ، جناب اقای مهندس عربشاهی فرماندار محترم زیرکوه ، جناب اقای موهبتی مشاور اجرایی استانداری ،جناب اقای صفاجو بخشدار محترم شاسکوه ، جناب اقای دکتر ناصری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، مهندس رجبی ریاست اداره منابع طبیعی ، شورای شهرستان زیرکوه ، شورای بخش شاسکو ، مسئولین ادارات
 
 
لوله آهنی درز دار گازی
لوله آهنی درز دار گازی جز یکی از پر مصرف ترین و معروف ترین لوله هایی است که در بازار وجود دارد . به طور معمول این لوله ها از طریق فرایند جوشکاری ساخته می شوند . و نحوه ی جوشکاری آنها به صورت خطی صورت می گیرد .این لوله را در سایزهای بالایی ساخت و تولید می شوند ولی به طور معمول و بیشترین مصرف از این لوله ها سایز 4 اینچ بوده که در خانه های مسکونی ، تجاری ، اداری مورد استفاده و کاربرد دارد .
این لوله ها در دو نوع توکار و روکار ب
خبر عجیب دربارهی آلودگی هوا
«جگرکی» عامل آلودگی هوا بود؟
فارس نوشت: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: استقرار یک جگرکی سیار در کنار دستگاه سنجش آلودگی باعث افزایش شاخص آلودگی هوا شده بود.
معاون عمرانی استاندار تهران افزود: ایستگاه‌های پیرامونی همه در حد ۱۱۰ بودند، لذا از حوزه محیط زیست خواستیم که مسئله را بررسی کنند و پس از بررسی متوجه شدند که یک جگرکی سیار در نزدیکی ایستگاه مستقر شده و دود آن هم مستقیم به ایستگاه سنجش وارد می‌شود و این م
استاندار مازندران حدود بیست روز بعد از حادثه سیل، مدیران کل ادارات را به مناطق سیل زده برد تا از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.
مجمع نمایندگان طلاب بابل از قم پیام صادر کرده و این رفتار استاندار را مورد ستایش قرار داده و از آن تقدیر به عمل آورده است.
با گذشت چهل سال از عمر انقلاب و تجربه مدیرانی چون مهندس مهدی باکری که با پای برهنه به کمک مردم سیل زده شهرش می شتافت؛ حالا از انجام وظیفه ذاتی مدیران هم به وجد می آییم!
کاش مجمع نمایندگان طلاب، پی
به نقل از سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، بطحایی درباره امتحانات دانش‌آموزان نیز گفت: در پایه دوازدهم چاره‌ای جز برگزاری امتحانات نهایی در موعد مقرر نداریم ولی تسهیلاتی قائل خواهیم شد. در دوره متوسطه اول و ابتدایی تصمیم خود را اعلام خواهیم کرد تا بخش‌هایی از کتاب حذف شود و امتحان از مباحثی که دانش‌آموزان گذرانده‌اند، گرفته شود.
برای مطالعه ادامه این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
www.heyvagroup.com/shownews2/2996/برگزاری-امتحانات-نهایی-در-موعد-مقرر.html
استاندار خراسان جنوبی در سومین روز سفر خود به شهرستان قاین عصر امروز سه شنبه 28 خرداد 1398 با هیئت همراه از مسئولین مرکز استان و شهرستان قاینات وارد بیهود شده و  با خانواده شهید کاوه در این روستا دیدار و گفتگو کرد.
مهندس محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و همراهان در بدو ورود به بیهود ضمن حضور در گلزار شهدای این روستا و همچنین مرقد مطهر شهید فضیلت آیت الله شیخ حسن بیهودی با ذکر فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند. 
 
 
 
 
مهمانا
در کنار دیدارها و گفت و گو های وزیر ارشاد در استان فارس، بازدیدهایی از کارخانه زاگرس کاغذ پارس نیز صورت گرفت که صالحی در این باره گفت: بخش زیادی از پروژه پیشرفته و با حدود ۲۸ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و می تواند سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید مبتنی بر بازیافت داشته باشد. با تئجه به شرایطی که در زمینه واردات در کشور اتفاق افتاده و کمبود کاغذ در ماه های گذشته  مشکلات پیش آمده در زمینه چاپ سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی 99 شاید تولید داخلی مشکل گشای
 
استاندار نجف اشرف تاکید کرد که به توصیه سازمان بهداشت جهانی و دولت عراق زیارت عتبات عالیات برای زائران داخل و خارج عراق تا زمان اتمام بحران شیوع کرونا ممنوع است.رسانه‌های عراقی هم روز سه شنبه به نقل از کمیته گذرگاه‌های مرزی عراق هم ازسرگیری سفر ایرانیان به عتبات عالیات عراق را رد کردند.
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
خرید و فروش فیش حج در بوشهر
 
فیش حج عمره و تمتع استان بوشهر را با بالاترین قیمت خریداریم با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت
بهترین خریدار فیش حج عمره و تمتع در سراسر استان بوشهر
نمایندگی فعال دفتر ایران حج در استان بوشهر: برازجان، بندر کنگان، بندر گناوه
خورموج، اهرم، عسلویه، جم، بندر دیر، بندر دیلم، تنگستان، دشتی
دفتر ایران حج فیش حج عمره و تمتع را با نازلترین قیمت در استان بوشهر به فروش میرساند،
لطفا جهت خرید و فروش فیش حج و مشاوره رایگان
شرکت نوین سازان پاسارگاد , بزرگترین تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر استان بوشهر و سایر استان های دیگر آماده ازایه خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشیم .
ارایه ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش روی تمامی محصولات , ضمانت کار ماست .
طراحی , تولید , فروش و واردات تمامی محصولات کنترل تردد و محصولات امنیتی به شرح زیر :
فروش راهبند در بوشهر
فروش راه بند در بوشهر
فروش گیت در بوشهر
فروش گیت تردد در بوشهر
فروش گیت مترویی در
عنوان فرعی: #خوزپژوهی: ضرورتی واجب، حتی برای نانِ شب!
از سری #مقالک های #خوز_پژوهی
یکی از کارهای مهمی که اغلب لابلای شلوغی ها و هیجانات فضای رسانه گم می‌شود، ضرورت رد گیری عمیق مشکلات تا رسیدن به ریشه و آبشخور پیدایی آن‌ها و از طرف دیگر توجه به شناخت مرجعی مسئول جهت پایش، درک، راه حل یابی و پی گیری و نظارت بر روند حل این مشکلات می‌باشد.
به عبارت ساده: پیگیری رفع مشکل از مربوط ترین جایگاه، نهاد، یا شخص مسئول.
حالا بیایید در فرصت همین چند خط پیش
فردا می خواهیم برویم سیزده بدر؟
خبرنگار شبکه خبر : شهر پلدختر دچار ابگرفتگی شدید شده و مردم به کمک نیازمندند .
فردا می خواهیم برویم سیزده 
خبر نگار شبکه خبر : هموطنان عزیز شدت ابگرفتگی به حدی است که مردم خانه خود را رها کرده و به مناطق بلند تر رفته اند
فردا می خواهیم برویم
خبرنگار شبکه خبر : بعضی از هموطنانمان در سیلاب گرفتار شده اندو به بالا پشت بام ها رفته اند.
فردا می خواهیم 
خبر نگار شبکه خبر : جناب استاندار با توجه به اخباری که رسیده است که
(سایت رسمی امیرحسین لبنی) 
لینک‌ادامه و‌کامل خبر :    http://pana.ir/news/953281
بیرجند (پانا) _ با امضای تفاهمنامه بین معاون وزیر نیرو و استانداران استانهای شرقی کشور، سهم خراسان جنوبی در طرح انتقال آب از سواحل چابهار، 60 میلیون متر مکعب تعیین شد.
در نشست مشترک استانداران استان های شرق کشور با مدیرانوزارت نیرو که ظهر امروز در سالن همایش‌های شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد ، تفاهم نامه مشترک طرح انتقال آب از سواحل چابهار بین علی‌رضا رزم‌حسینی استاندا
فرود پرواز وزیر اقتصاد در شیراز به جای بوشهر
دژپسند برای سفر یک روزه صبح امروز راهی بوشهر شده بود که به دلیل مه‌گرفتگی در بوشهر، در فرودگاه شیراز به زمین نشست
احتمالا سفر وی لغو نخواهد شد و ظهر امروز در بوشهر خواهد بود/ خلیج فارس
پنج شنبه ، ۲۸ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
گیلان مسافران نوروزی را نمیپذیرد
 
حق شناس استاندار گلستان اذعان کرد : هرگونه حضور مردمان در روز‌های پنج‌شنبه و آدینه در تفرجگاه‌هایی مانند النگدره و ناهارخواران ممنوع است چراکه هرگونه تجمعی قادر است موجب شیوع ویروس کرونا می‌گردد .وی بابیان این که حضور مردمان در خانه موجب جدا این بیماری می‌گردد , خاطرنشان کرد : خوشبختانه ۶۰ درصد مراجعان به مرکزها درمانی تا به امروز ترخیص گردیده اند و امید‌داریم فرایند بهبودی ارتق
عناوین خبرهای امروز کرمان
 در نشست بررسی مسائل شهرستان زرند، درباره توسعه شبکه‌های آب و برق شهری، تجهیزات آب روستایی، تسهیلات مربوط به زلزله، ساخت و سازهای جدید، خسارت ناشی از سیل و... تصمیم‌گیری شد.
___ قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: بنا به تاکید رئیس جمهور، پروژه‌های مسکن مهر باید تا پایان امسال به اتمام برسند، ضمن اینکه برای واحدهای درگیر پرونده قضائی هم درخواست تسریع رسیدگی را برای قوه قضائیه ارسال خواهیم کرد.
___ است
قدرت سیل را جدی بگیریم حتی سی سانتیمتر!
سی سانتیمتر آب گل آلود قادر است یک خودرو سواری سبک را معلق کرده و از مسیر خود منحرف کند. همچنین میتواند یک صندلی ریاست به محکمی استاندار را معلق کرده و کسی در حد " مناف هاشمی " را کله پا کند!
استاندار کردستان گفت: توقعی که مردم کردستان از رئیس‌جمهور دارند استفاده از نیروهای توانمند کُرد اهل‌سنت در انتصابات ملی است.
به گزارش شریعت نیوز بهمن مرادنیا در دیدار با معاون حقوقی ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی رئیس‌ جمهور اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در استان زمینه حضور سرمایه‌گذاران و گردشگران در کردستان را فراهم می‌کند.
وی یادآوری اینکه کردستان از سال‌های قبل از عقب‌ماندگی‌های زیرساختی به‌ویژه در حوزه راه، پرواز و راه
Prevention Principle in EPC Contracts (Oil & Gas Sector)اصل ممانعت در قراردادهای ئی پی سی در بخش نفت و گاز :یکی از مزایای یک  قرارداد ئی پی سی  تعهد اتمام ان در تاریخی معین می باشد .  به طوری که اگر پیمانکار کارها را در ان تاریخ به اتمام نرساند، وی ملزم به پرداخت وجه التزام مقرر در قرارداد می باشد.با این حال در شرایط خاصی پیمانکار مستحق تمدید زمان تکمیل پروژه می باشد.بطوریکه عدم اعطا این زمان اضافی توسط کارفرما  به وی منجر به ابطال مبلغ وجه التزام تعیینی و جایگزینی
استاندار همدان گفت: از سرمایه گذاران برای ایجاد کارخانه کاغذ از کربنات کلسیم در همدان حمایت می کنیم.
ایجاد کارخانه کاغذ در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشستی با سرمایه گذار طرح تولیدکاغذ گفت: از ساخت این صنعت حافظ محیط زیست در همدان حمایت می‌کنیم.
او افزود: دولت از تمام طرح محرک تولید و اشتغالزا حمایت کرده و زمینه را برای سرمایه گذاران فراهم می‌کند.
استاندار ادامه
اگر قصد اسباب‌کشی و تغییر محل کار و زندگی را دارید، اگر قصد انتقال جهیزیه از تهران به بوشهر را دارید، اگر می‌خواهید هرگونه باری را از تهران به مقصد بوشهر ارسال نمایید یا حتی اگر به دنبال شرکتی متمایز جهت ارائه خدمات وابسته به باربری هستید سپند بار انتخاب شما است. مجموعه سپند بار […] حمل بار و باربری تهران به بوشهر
منبع : سپند بار
 
عمارات ملک بوشهر یکی از این بناهای تاریخی است که صاحب آن یکی از تجار معروف شهر بوشهر است. این عمارت در دوره قاجاریه ساخته شده است. این عمارت زیبا در ۸ کیلومتری بوشهر و در کوچه ملک، واقع در خیابان ماهینی و محله بهمنی شهرستان بوشهر قرار دارد. عمارت ملک بوشهر یک مجموعه ساختمانی است که با داشتن یک قرن سابقه، اکنون یک عمارت تاریخی محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
  چند کلمه ای هم به دولت می گوییم مقام معظم رهبری بارها از ما خواسته مطالبه گر باشید وحقتون رو از مسولین مطالبه کنیدما می گوییم دولت محترم این استان افراد بزرگ و سیاست مدار و همچنین نظامی کم ندارد چندید سال است که هم استاندار غیر بومی و هم فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه غیر بومی به این استان می آیند و هیچ کار مفیدی برای این استان انجام نمی دهند و دنبال ارتقاء پست در استان های دیگر هستند اگر بومی باشد برای اصالت خود زحمت میکشد . 40 سال از نقلاب
همایش و مراسم‌های جایزه دوسالانه ادبی بوشهر به‌خوبی و خوشی برگزار شد و داوران و فعالان ادبی آمدند و رفتند، تصاویر سناتورهای پهلوی در بوشهر نصب و جمع شد اما حواشی های آن باعث شد تا مردم پاسخگویی شهرداری بوشهر و مدیران زیرمجموعه را آن مطالبه کنند.

ادامه مطلب
وجه تمایز دیناوب به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت در قزوین :
۱- دیناوب قبل از عقد قرارداد و شروع به طراحی سایت، جلسات حضوری برگزار کرده و مشاوره های رایگان را در این زمینه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
۲- در طول اجرای پروژه و در هر فاز اجرایی، پروژه با دریافت و اعمال نقطه نظرات شما طراحی می شود.
۳- طراحی زیبا، خلاقانه و مطابق نیاز های کارفرما
۴- قیمت بهینه نسبت به محصول دریافتی در مقایسه با سایر رقبا
۵- ارائه زمانبندی دقیق به کارفرما و تح
آدرس کلید سازی های بوشهر
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که کلید قفلی را گم کرده باشید و یا اینکه بخواهید از روی کلید، یک نسخه دیگر کپی کنید برای اینکارها احتیاج به بهترین کلید سازی در بوشهر دارید.در جدول زیر آدرس کلید سازی های بوشهر به همراه تلفن کلید سازی های بوشهر جمع آوری شده تا به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.در بعضی مواقع شما احتیاج به کلید ساز سیار در بوشهر دارید تا بتواند در محل حظر پیدا کند.و در بعضی مواقع ممکن است نصف
مراکز پلیس + 10 بوشهر کجاست؟
دفاتر پلیس +10 خدمات گوناگون و گسترده ای را ارائه می دهند  و برای هر کدام از ما حداقل یکبار اتفاق افتاده که برای انجام خدمات خاصی به این دفاتر مراجعه کنیم.در جدول زیر آدرس پلیس+10 بوشهر برای راحتی هرچه تمام تر شما، به همراه تلفن پلیس+10 بوشهر جمع آوری شده است
زمان بندی ignition یا جرقه شمع و احتراق در موتورهای بنزینی از اهمیت زیادی برخورداره  . اگر جرقه زودتر از موقع مقرر زده بشه آوانس (advanced) اگر جرقه دیرتراز موعد مقرر زده بشه به اون ریتارد retarded)) میگن .
هر چقدر دور موتوربالا تر بره لازمه جرقه زودتر از موعد مقرر زده بشه تا احتراق در زمان درست انجام بشه که به این کار آوانس  شدن جرقه می گن. هر چقدر که دورموتور بیشتر بشه مقدار آوانس کردن جرقه نیز باید بیشتر باشه ، اینکار به کمتر شدن آلودگی تولیدی توسط موت
حواشی بازی تراکتور و پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
پایان مشاهده گروه ‌های تراکتورسازی و تیر بر ‌های اضافی در پی شاگردان لیکنز با پایان رسید که پایان این بازی با حواشی اضافی همراه.
ادامه مطلب
‍نزدیکی قلعه گنج به آبهای آزاد،فرصت ساز است
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرماندر آیین تودیع فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداری قلعه گنج از نزدیکی این شهرستان به آبهای آزاد به عنوان فرصتی برای سرمایه گذاری و اشتغالزایی نام برد.
ادامه مطلب
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
حواشی بازی تراکتور با پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
▶ 1 24
1 day ago
در آپارات وارد شوید ارتباط ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر سازمان سازمان شما پیشنهاد شود وارد شوید آپارات در تلفن همراه Windows Android.
ادامه مطلب
در حالی که انتظار می رود از همه ظرفیت ها برای جلوگیری از انحلال شورا استفاده شود اما در نشست شورای شهر آبپخش اتفاقاتی رخ داد که در شان این شهر و مردم آن نبود و  انگار هیئت رئیسه شورا دنبال قطعیت انحلال شوراست.
به گزارش سفیر جنوب؛ بدنبال عدم تصویب بودجه شهرداری آبپخش در موعد مقرر توسط شورای شهر، هیئت حل اختلاف استان بوشهر رای با بررسی مستندات، رای به انحلال شورای شهر آبپخش داد.
از آن تاریخ حدود دو هفته می گذرد و در این مدت، هیئت رئیسه شورا بجا
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوا و سیما،  محمدتقی زاده معاون استاندار تهران با اشاره به نشر شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی بخاطر تعطیلی ادارات تو روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات درون روزهای آینده دایر هستند. کلیه مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند | اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل دانشگاه های استان تهران هم دو روز تعطیل شدند
یکی‌از مواقعی که در کلیه انواع پروژه های عمرانی حائذ اهمیت است، این مسئله میباشد که برای پیروزی در یک پروژه عمرانی، باید تمام مخارج لازم برای به اتمام وصال پروژه به طور کامل احتساب گردیده تا پروژه یک پروژه برنده کنیه بگیرد. در صورتی که در پیش گویی و محاسبه هزینه ها، به صدق فعالیت نشود،
ادامه مطلب
اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: کارخانه چرم مغان به عنوان بزرگ ترین واحد تولیدی تعطیل شده در استان، احیا و طبق برنامه ریزی با عملکردی جدید به چرخه تولید باز می گردد.
اکبر بهنامجو روز دوشنبه در بازدید از این کارخانه راکد افزود: در مرحله نخست فعال سازی کارخانه چرم مغان برای بیش از ۴۰۰ نفر فرصت اشتغال فراهم می‌شود.
وی تشریح کرد: تفاهم نامه‌ای بین صاحب این کارخانه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط منعقد و بزودی مرحله نخست آن، احیا و در اختیار پار
فوری
✅ تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی قم تا پایان هفته
با موافقت استاندار، همه مدارس، دانشگاه‌ها، مهد کودک‌ها، مدارس حوزوی و مراکز آموزشی تا پایان هفته #تعطیل شد.
http://eitaa.com/joinchat/3298492416Cc8880c401c‌بزرگترین کانال قمی‌ها در ایتا
 
محمدمهدی لطفی با معرفی فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و با حکم استاندار اصفهان به‌عنوان بخشدار جدید میمه منصوب شد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ۲۵ فرودین ماه امسال در پی انتخاب شهرام آذرپی بخشدار سابق میمه به‌عنوان معاون عمرانی فرمانداری شهرستان تیران و کرون بعد از گذشتن چند روز از رفتن وی طی حکمی از سوی فرماندار سابق شهرستان شاهین‌شهر و میمه، محمد امیری تا انتخاب بخشدار جدید به‌عنوان سرپرست جدید بخشداری میمه انتخا
✔️ اخذ ردیف ملی برای سدهای معیشتی، راه های شریانی، رفع مشکلات شهر خلخال از جمله کمربندی، پل ائللر باغی، قلعه باشی و... از مهم ترین خواسته های نماینده خلخال و کوثر در این نشست بود.
#دکتر_خالقی
⚜ @Drkhaleghi | Channelwww.dr-khaleghi.com
[عکس 1280×960]
مشاهده مطلب در کانال
بسمه تعالی استاندار محترم استان هرمزگان باسلا م احترام وعرض خیرمقدم ازتشریف فرمایی جنابعالی به شهرستان بشاگردباستحضارعالی میرساندجاده مسیرروستاهای کارگنجی دستگرددرگاز گوروی که چندسال پیش روکش آسفالت انجام گرفت متاسفانه بعلت استفاده ازمصالح نامرغوب درحال تخریب شدن است وهمچنین چندین دهنه پل دراین مسیر درحال تخریب شدن میباشند  لذاخواهشمنداست ازمسیرفوق بازدیدبفرمایید ودستورات لازم رامبزول فرمائید / باتقدیم احترام  پنجشنبه غریب زاد
آیا همسران جانبازان و آزادگان که  کارمند هستند میتوانند از سنوات ارفاقی بازنشستگی استفاده کنند؟ بله برابر ماده ۲۴ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران به شرح زیر می توانند از بازنشستگی پیش از موعد استفاده کنند :همسران شاهد،همسران جانباز ۵۰% و بالاتر،شیمیایی و اعصاب و روان(متوفی یا در قید حیات) و همسران آزادگان با سابقه اسارت پنج سال و بالاتر که قبل از اسارت با آنان ازدواج نموده اند،درصورت شاغل بودن می توانند با پنج سال سنوات ارفاقی از امت
 
حدود هفت سال از آغاز عملیات آسفالت و بهسازی جاده شیمبار - کتک که قرار بود یکساله به پایان برسد می گذرد اما این پروژه همچنان نیمه کاره رها شده است.
به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، عملیات اجرایی جاده شیمبار - کتک به طول حدود ۲۲ کیلومتر که بیش از ۵۰ روستای این مناطق را به مرکز بخش و شهرستان وصل می کند، از شهریور ۹۱ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء شروع و قرار بود نیمه دوم سال ۹۲ به بهره برداری برسد اما با گذشت سال ها این پروژه با داشتن مشکلات فنی و ه
استاندار زنجان با بیان اینکه همه استان‌های همسایه زنجان در وضعیت بسیار سختی در مقابله با بیماری کرونا قرار دارند تاکید کرد: از مردم می خواهیم بر ترس و اضطراب خود غلبه کرده و فقط توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و به اخبار نادرست منتشر شده در فضای مجازی اعتنا و توجهی نداشته باشند، زیرا تنها منبع اطلاع رسانی صحیح، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هستند که از طریق صداوسیما آخرین اطلاعات و اخبار و توصیه ها را ارائه می کنند.مقام عالی دولت در استان همچ
استاندار خراسان رضوی با اشاره به پیگیری موضوع تعیین مکانی برای بیان اعتراض‌های مردمی در کلانشهر مشهد، گفت: این مهم به زودی به تصویب شورای تامین استان خراسان رضوی خواهد رسید/ ایرنا
پنج شنبه ، ۶ آذر ۹۸@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
استاندار
اصفهان گفت: استعفای فرماندار شاهین‌شهر و میمه مورد موافقت قرار گرفت و طی
روزهای آتی فرماندار جدید این شهرستان معرفی خواهد شد.









عباس رضایی ظهر امروز ۱۵
اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در حاشیه  افتتاح، کلنگ زنی و بهره‌برداری از ۱۸  پروژه
عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه
خبری صدای جویا
با تبریک فرا رسیدن حلول ما
باربری مشهد
باربری مشهد با نام تجاری نتسان بهترین مسیر باربری با ارزانترین قیمت را از مشهد به بندر بوشهر ارائه می دهد. حمل بار از مشهد به شهرهای تهران شیراز تبریز اهواز اصفهان کرج قم کرمانشاه ارومیه رشت زاهدان کرمان اراک همدان یزد بندر عباس زنجان قزوین سنندج خرم آباد گرگان ساری بجنورد بندر بوشهر بیرجند ایلام شهرکرد سمنان یاسوج و...
بهترین مسیر باربری ارزان مشهد بندر بوشهر
 مفاهیم کنترل پروژه های عمرانی و کنترل پروژه را  در بخش های قبل یاد گرفتیم در مرحله بعد بایستی بتوانیم بر اساس استاندار PMBOK یک ساختار شکست استاندارد بسازیم.  آموزش های قبل را می توانید از صفحه کنترل پروژه های عمرانی با MSP  ببینید.
قواعد اجباری در تنظیم ساختار شکست کار
1- قاعده 100 درصد
ساختار شکست کار باید جامع و مانع باشد، یعنی تمام کارهای پروژه را در خود جای دهد و کاری از قلم نیفتاده باشد و کار اضافه ای نیز نداشته باشد. این قاعده باید علاوه ب
 
استاندار سمنان همدلی و وفاق در بین تمامی مدیران، فرمانداران و ائمه جمعه سراسر این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این وفاق و همدلی در شاهرود نیز همچون دیگر شهرستان‌ها به نحو مطلوبی وجود دارد و در مجموعه استان باید این امر مهم در مسیر رشد و‌ توسعه همه‌جانبه استان تقویت شود.
 
علیرضا آشناگر ساعاتی پیش در آیین افتتاح هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود اظهار داشت: خدمت به مردم رسالت مهم و خطیری است که مسئولان باید آن
بسمه تعالی استاندارمحترم استان هرمزگان باسلام واحترام مشکلات روستای کارگنجی بشرح ذیل باستحضارمیرسد لذاخواهشمنداست دستورات لازم راعنایت فرمایید ۱ مشکل آب آشامیدنی سالم وبهداشتی ۲نداشتن روشنایی معابرکه بسیارالزامی است ۳ نداشتن پارک وفضای ورزشی که این امرجهت سرگرمی جوانهای روستا۴فرسودگی مدرسه روستاکه جهت بازسازی این واحدآموزشی لازم است تدابیری اندیشیده شود۵نداشتن خانه بهداشت که موردنیازروستامیباشد ۶ مسجدروستافاقدتجهیزات ازقبیل ف
یکی از دلایلی که اکثر تدوینگران ویدئو ازاموزش افترافکت استفاده می کنند  قالب ها می باشد. ممکن است شما کل زندگی حرفه ای خود را صرف کسب مهارت در طراحی فیلم و تصویر کرده باشید. اما تدوینگرهای فیلم که باید پروژه را در موعد مقرر تحویل دهند، ممکن است زمان یا تخصص کافی را برای ساخت طرح هایی که می خواهند نداشته باشند.
http://zahrash132.blog.ir/1398/10/03/%D8%A7%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D9%81%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%81%DA%A9%D8%AA
انزده استاندار در ایران اعلام کردند با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه های و همچنین نزدیکی تعطیلات نوروزی به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور از پذیرش مسافران و کلیه افراد غیربومی در استان های خود خودداری خواهند کرد.
شب پنجشنبه 15 اسفند 1398، استان گیلان اولین استانی بود که اعلام کرد هیچ خودرو و مسافر غیربومی را نمی پذیرد.
هم زمان استانداری مازندران نیز اعلام کرد مسیرهای ورودی به این شهر نیز توسط پلیس مسدود است.
استان خراسان رضوی نیز که همه سا
استاندار خوزستان با اشاره به تعطیلی ۹ شهرستان خوزستان برای جلوگیری از شیوع کروناویروس، گفت: فعلا لازم نیست که در ورودی شهرها ممانعت شود اما اگر نتوانستیم شرایط را کنترل کنیم، محدودیت‌های بیشتری اعمال می‌کنیم.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
1. درخواست نصب و راه اندازی پروژه
در صورتی که درخواست نصب دوربین مداربسته هایک ویژن از نمایندگی هایک ویژن در بوشهر را دارید می توانید به صورت زیر عمل کنید:
به صفحه درخواست نصب دوربین مداربسته رفته و فرم مربوطه را پر کنید.
سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و پس از بازدید رایگان از پروژه و طراحی فنی، پیش فاکتور صادر شده و به شما ارائه می گردد.
در صورت تایید پیش فاکتور اجرای پروژه، با در نظر گرفتن مقیاس آن، نصب و راه اندازی پروژه توسط شرکت تارتن
دومین جشنواره ملی مبل و منبت تویسرکان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالان و علاقه مندان این هنر ـ صنعت آغاز بکار کرد.
استاندار همدان در این آیین گفت: اصلی‌ترین سرمایه این شهرستان وجود مردمانی متدین و هنرمند است که در مقاطع مختلف قهرمانانه نقش آفرینی کردند.
ادامه مطلب
آدرس صرافی های بوشهر
صرافی ها یکی از حساس ترین شغل های امروزی می باشند. برای تبدیل پول خود به واحد پولی کشور های دیگر به صرافی ها مراجعه میکنیم.همیشه پیدا کردن لیست صرافی های منتخب بانک مرکزی در بوشهر بسیار مهم بوده ازینرو برایتان بهترین صرافی های بوشهر  را در جدول زیری آماده کردیم که آدرس و تلفن آنها نیز موجود می باشد
صرافی چیست؟
صرافی در لغت به معنای داد و ستد انواع پول است. پیدایش آن به عنوان یک حرفه را می‌توان ناشی از نیاز مردم به تعیین و
اعضای شورای شهر دولت‌آباد برخوار امروز طی نامه‌ای استعفای خود را تقدیم نماینده مجلس، استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان برخوار کردند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ظهر امروز ۸ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ اعضای شورای اسلامی شهر دولت‌آباد برخوار(سید جواد حسینی، سید رسول سجادی نسب، محمدرضا حیدریان، ناصر معینی کربکندی و الهام داوری) استعفای دسته‌جمعی خود را به دلیل عدم پایبندی شهرداری اصفهان نسبت به انجام تعهداتی که در  خصوص میدان فرزا
هشدار سیل در ۱۰ استان ایران همزمان با تداوم آبگرفتگی در استان گلستان
در حالی که بسیاری از مناطق استان گلستان در شمال ایران چند روز پس از سیل ویرانگر هنوز زیر آب است، وزارت نیرو و سازمان هواشناسی نسبت به وقوع سیل در ۱۰ استان کشور هشدار داده است.
میرمحمد غراوی سرپرست استانداری گلستان، که شامگاه شنبه سوم فرودین بعد از برکناری مناف هاشمی از استانداری گلستان منصوب شد، در جلسه هماهنگی شورای بحران اعلام کرد که اکنون دو سوم شهر آق‌قلا زیر آب رفته
مشاهده کردیم که استاندار به همراه شورای تامین استان و برخی از نمایندگان مجلس مازندارن، نتوانستند استان مازندارن را در قرنطینه نگاه دارند و طبق دستور از بالا! مسیر برای تردد مسافران باز شد!
کاش مسئولین بالایی! علت باز کردن محورهای شمالی به روی مسافران را برای مردم توضیح می دادند شاید دلیل منطقی داشته باشد! 
موقعیت پروژه نارنجستان 1
پروژه نارنجستان واقع در بلوار کوهک، بلوار علوم فنون یکی از معتبرترین پروژه های منطقه 22 است که باتوجه به مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکارش می گذرد اما درصد پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.برج های نارنجستان توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام ساخته می شوند و از مزایای آن می توان به کم واحد بودن و دنج بودن موقعیت مکانی اش اشاره کرد همچنین باید گفت منطقه بلوار کوهک در حال حاضر یکی از رو به رشدترین بخش های منطقه 22 به شمار می
پروژه تعزیرات حکومتی
موقعیت مکانی و مشخصات پروژه
پروژه آبشار در منطقه 22 شهرداری تهران، در شمال اتوبان همت بعد از برج های نمونه قرار گرفته و توسط تعاونی تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت سامان گستران پویا در حال اجرا می باشد.
این پروژه که پشت بیمارستان تریتا و پروژه تجاری رزمال ساخته شده 12 برج را شامل می شود که از واحدهایی با 90 تا 120 متر زیربنا برخوردار می باشند. موقعیت مکانی مناسب مجموعه سبب شده تا واحدهای شمالی از ویوی ابدی کوه بهره ببرند.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در مجمع استانی ستاد مجادله با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با همکاری فرمانداران و سازمان جهاد کشت باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و خلق شود؛ سطح یک که زکام میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی انجام شود و سطح دو ریزش میدانی اندک تر اما مبارزه میدانی خواهد داشت و ظاهر سطح یک باید باشد و سط
گروه ایران زمینپرونده محرومیت هزاران نفر از مرزنشینان استان‌های غربی کشور که در راه‌های سخت گذر و پر خطر از روی ناچاری کولبری می‌کنند، با مرگ تلخ آزاد و فرهاد خسروی دو برادر نوجوان؛ بار دیگر باز شده است. استاندار کردستان در گفت‌و‌گو با ایران، از اقداماتی می‌گوید که برای کمک و دلجویی خانواده دو کولبر فوت شده و همچنین ساماندهی معیشت سایر کولبران در حال انجام است. بهمن مراد نیا ضمن ابراز همدردی با مردم کردستان و بویژه خانواده این دو کولبر
در تدوین نقشه راه استان بوشهر 50 جلد کتاب و 30 پایان نامه استفاده شده است. در راستای این اقدان از جوانان و نخبگان خواسته شده تا راهکارهای خود را ارائه نمایند. تشکیل هفت کار گروه یا هفت بخش: " اقتصاد" "عدالت و مبارزه با فساد" "عزت ملی" "روابط خارجی" " مرزبندی با دشمن" " سبک زندگی" " علم و پژوهش" و " معنویت و اخلاق".
 
در واقع بیش از ۲ سال است که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و ستاد نقشه جامع علمی کشور بر روی این سند کار کرده‌اند. کلیات سند توسعه دانش‌بنیا
 
رضا فلاح مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن نیز در این خصوص گفت: این جاده به طول 64 کیلومتر که بخشی از آن به‌صورت امانی با ماشین‌آلات خود شرکت کارشده که بخشی از آن نیز در منطقه حفاظت‌شده بود که با مجوزهایی که از سازمان محیط‌زیست اخذشده این مسیر نیز آسفالت شد.
 
عصر امروز با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طالبی استاندار یزد، صباغیان نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه و فرماندار بافق و جمعی از مسئولین استان و شهرس
اقدامات مناسب سازی فضاهای شهری منطقه 19 طی برگزاری جلسه ای بررسی و بر تسریع اجرای فعالیتهای برنامه ریزی شده تأکید شد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در ششمین جلسه کمیته مناسب سازی منطقه که با حضور معاونین شهردار منطقه، شهرداران و مدیران فنی نواحی برگزار شد، درخصوص اتمام بخش زیادی از پروژه های عمرانی مرتبط با مناسب سازی تا 10 بهمن تصمیم گیری شد.همچنین رعایت اصول تی او دی (TOD) در حوزه فعالیتهای شهری و فنی عمرانی و نیز تعمیر و ترمیم پل های
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس تو کنفرانس استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با محضر رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، فرمانداران و پرسنل از مدیران استانی برگزار شد، تقریر کرد: با همکاری فرمانداران و اداره جهاد کشاورزی باید سه گانه سطح برای مبارزه با ملخ، طراحی و ساختن شود؛ سطح یک که ریزش میدانی بسیار و باید مبارزه میدانی عمل شود و سطح دو ریزش میدانی ناچیز زیرفون اما مبارزه میدانی خواهد داشت و مشهود سطح
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: مدل‌های پیش بینی فصلی نشان می‌دهد که میزان بارش در فصل پاییز در حد میانگین خواهد بود.
به گزارش «خلیج فارس»؛ فرج الله شکوهی پور در نشست ستاد مدیریت بحران استان بوشهر بیان کرد: بر اساس آخرین مدل پیش بینی فصلی که مربوط به هفته اول شهریور است، میزان بارش پاییزی در استان، در حد میانگین است.
به نوشته باشگاه خبرنگاران، او افزود: استان بوشهر از مهر پارسال یعنی آغاز سال آبی ۹۸-۹۷ تا کنون، ۳۶۲.۶ میلیمتر بارندگی داشته
تایپوگرافی
طراحان وب ممکن است تعداد محدودی از انواع فونت های ظاهری متن را که در یک سبک هستند به جای تعداد مختلفی از فونت های ظاهری انتخاب کنند. اکثر مرورگر ها تعداد خاصی از فونت های معروف را شناسایی میکنند؛ بنابراین طراحان برای جلوگیری از مشکل اکثرا از ان ها استفاده می کنند. دانلود فونت ها بعدا در فونت های نمونه ی CSS3 قرار گرفت و از ان زمان در Safari 3.1، Opera 10 و Mozilla Firefox 3.5 اجرا شده است. این موضوع متعاقبا علاقه ها را به تایپوگرافی وب و دانلود فونت ها
به گزارش روزنامه نگار همشهری آنلاین در این ورزش که در روستا بوشهر برگزار می شد علی علیپور تو دقایق 6 و 38 و وحید امیر دردقیقه 26 برای تیم میهمان گلزنی کردند.داخل نیمه نخست این بازی عقاب بوشهر توان مقابله با همتای خود را نداشت بیشتر در صد مالکیت توپ متعلق بوسیله پرسپولیس بود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در جلسه استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با آستان رئیس راه اندازی جهاد کشت هرمزگان، فرمانداران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با شرکت فرمانداران و دایره جهاد زراعت باید سه سطح بخاطر مبارزه با ملخ، مدل سازی و خلق شود؛ سطح یک که ریزش میدانی زیاد و باید مبارزه میدانی ایفا شود و سطح دو زکام میدانی اندک تیز اما مبارزه میدانی خواهد داشت و واضح سطح یک باید باشد و سطح
این فیلم دربارهٔ یک سفینه فضایی است که هزاران نفر را به سیاره‌ای دور دست می‌برد، اما یکی از محفظه‌های خوابش ایراد دارد و در نتیجه یکی از مسافران ۹۰ سال زودتر از موعد مقرر از خواب برخواسته و وقتی می‌بیند که به تنهایی در حال پیر شدن و مردن است تصمیم می‌گیرد مسافر دیگری را نیز بیدار کند…
ادامه مطلب
فقط یک "دون پایه" و "رذل" می تواند قبل از انتخابات و در حین رقابتهای انتخاباتی از هر کس و ناکسی کمک بگیرد و عوامفریبی کند وستونهای نظام را با دروغگویی بلرزارند ،اما به وقت پاسخ به مردم، بگوید که اختیاری ندارد!
فرق نمی کند که هر مقام اجرایی باشد ، رئیس جمهور باشد یا وزیر و استاندار و فرماندار یا نماینده ی مجلس!
تنها تفاوتش این است که هر چه "پُست و مقام مهمتر ، رذالت بیشتر"!
به همسر گفتم: ولی خوبیش این بود که حداقل بعد چهل روز، چند ساعت حالمون خوب بود...
گفت: الانم حالمون خوبه، فقط یه کم ماشین نداریم!!!
یه کم؟! :)))
ماشینو که گرفتن تصمیم گرفتیم به هیشکی نگیم چی شده. که هم نگران نشن و هم سرزنش نکنن!!! اصلا فکر نمیکردیم این همه طولانی بشه قصه! بابا چند باری به رومون آورد که "میدونم یه چیزی شده و نمیخواین بگین.." ولی هی ما مقاومت کردیم بلکه حل بشه و مجبور نشیم بگیم! حالا هم من هم همسر به یه نتیجه مشترک رسیدیم: "تا به بابا اعترا
به اطلاع همکاران گرامی می رساند آقای بهروز شاهیوند به عنوان کارشناس سنجش و ارزشیابی مقاطع ابتدایی و متوسطه اول منصوب شده اند . همکاران مقاطع ابتدایی و متوسطه اول از این به بعد می توانند جهت تایید گواهینامه های پایان تحصیلات ، پلمپ دفاتر امتحانات ، تهیه تمبر در موعد مقرر و تاییدیه تحصیلی به ایشان مراجعه فرمایند . با آرزوی موفقیت و سربلندی برای ایشان
بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره موعد مقرر از راه رسیدن فصل نخست سال پنجم Rainbow Six Siege مشخص شد؛ بعد از آنکه با مسیر سال پنجم و تمام مشخصات و ویژگی‌های تازه این قسمت آشنا شدیم، بالاخره یوبیسافت تاریخ و ساعت دقیق انتشار این بسته گسترش‌دهنده را اعلام کرد.
ادامه مطلب
کهگیلویه و بویراحمد؛ به گفته عموم مردم پردیس های ABFA کهگیلویه و بویراحمد حسین کلانتری ، در طی سفر یک روزه خود به لوداب ، از بخش هایی از کارهای ترکیبی منطقه بازدید کردند.
فیض الله پاساره ، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شرکت تصمیم گرفته است در شرایط دشوار آب مورد نیاز مردم را تأمین کند و روند توسعه خطوط انتقال آب با این نگرانی مطابقت دارد. در سالهای اخیر ، آبرسانی استان از صندوق توسعه ملی واگذار شده است و منجر به احداث 18
موقع دفاع کردن هم، همین شد. اینقدر خون به جگرم کردن و شدم، که موقعی که دفاع کردم و خانوادم خوشحال و خندان دورم رو گرفته بودن که اره اره، پس خیلی خوشحالی الان؟ من واقعا حسی نداشتم.
تا هفته پیش خوشحال بودم از نزدیک شدن به موعد اتمام طرح ولی الان که معلوم نیست تا کی و کجا و چطور. هیچ حسی دیگه ندارم. هیچی. هیچی. فقط خستگی.
 
 
گروه صنعتی کیچن شف با مدیریت آقای مهندس علی مؤیدزاده و با داشتن ربع قرن تجربه در زمینه طراحی، تجهیز مراکز، سازمانها، ارگانها و بکارگیری تکنولوژی جدید و به روز در این صنعت آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان محترم میباشد. این گروه دارای کادری متخصص و مجرب جهت طراحی و تجهیز هتل ها، رستورانها، بیمارستانها، فست فودها، فوت کوردها، مراکز تهیه غذا و کافی شاپ ها با آخرین متد و تکنولوژی روز دنیا می باشد. 
واحد طراحی و مهندسی گروه صنعتی کیچن شف ت
معرفی پروژه ترنج دژبان
تعاونی امید دژبان یکی از تعاونی های بسیار خوش نام در منطقه 22 شهرداری تهران با پیشینه ای بسیار خوب در زمینه ساخت مجتمع های مسکونی برای اعضا می باشد. پروژه ترنج دژبان ارتش در قالب ۱۰ برج به اجرا در آمده است که تا کنون ۸ برج از این پروژه به اتمام رسیده و تحویل اعضای تعاونی داده شده و در حال حاضر 2 برج آن به اتمام نرسیده و در مرحله ساخت است که در ادامه به آن میپردازیم. پروژه ترنج به دلیل نام اصلی پروژه همراه با 8 برج دیگر پرو
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،در شهر آب پخش حضور یافت و با مردم دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛شامگاه پنج شنبه آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با حضور در شهر آب پخش،دفتر امام جمعه بخش و حسینیه اباعبدالله الحسین(ع) این شهر را افتتاح کرد و سپس در محل حسینیه و در حضور مردم به سخنرانی پرداخت.
ادامه مطلب
با تصویر و سرنوشت فرهاد اشک میریزم ولی حس بد دولتی بودن بیشتر از مشت گره‌کرده اش، بیشتر از لبان سرخ او، بیشتر از فداکاری او، بیشتر از برادردوستی‌اش، بیشتر از غم پدر و مادرش عذابم می‌دهد. امثال منِ دولتی‌ حق اشک ریختن بر کاری که مسبب‌اش هستند را ندارند.
همین سال گذشته بود که به واسطه دولتی بودن از فساد گسترده‌ای که استاندار سابق آذربایجان‌غربی از همین مرزهای غربی و سهمیه‌های مرزنشینان داشت شنیدم، بعدها پرونده فساد جناب استاندار علنی ش
سریال سرنوشت یک مبارز از شبکه استانی بوشهر در حال پخش میباشد
و فردا قسمت دوم یا سومش هست
سریال سرنوشت یک مبارز حوالی ساعت11:20یا11:30پخش میشود البته فک نکنم جمعه و پنجشنبه ها پخش بشه
امیدوارم از دیدن این سریال لذت کافی رو ببرید
معرفی این سریال به زودی قرار داده خواهد شد
- سؤال شب اول قبر چی میتونه باشه؟
+ نمیدونم اما یه معلمی داشتیم که میگفت معادله هذلولی را گوش گن خوب یاد بگیر شب اول قبر به دردت میخوره
- مرا به فکر فرو بردی
+ واقعا؟
- جدی
+ حال بگو بدانیم آیا حکایت آن پیامبر که بر مردگان گذر کرد را شنیدستی؟
- خیر خداوند خیرت دهاد بگو چه بودست آن:
+ روزی یعنی شامی پیغامبری بر مردگان گذر کرد دید بر قبر نشسته اند بر آنان بانگ زد که شما را چه شده است گفتند نکیر و منکر در قبال دریافت وجهی ناچیز بسته سؤالات شام اول قبر ر
باورم نمیشه.امروز جواب آزمون نیروگاه اتمی بوشهر اومد و من ناباورانه در حالی که اصلا در شرایط جسمی و روحی خوبی آزمون نداده بودم ، دعوت به مصاحبه شدم.دعوت به مصاحبه به صورت سه برابر ظرفیت هست ، این یعنی از هر سه نفر یک نفر مشغول به کار خواهد شد ، امیدوارم معجزه بشه و این دفعه مصاحبم رو به خوبی انجام بدم.
خیلی خوشحالم.خییییلی...
سفیرچین در ایران ضمن اعلام مخالفت از تحریم های یک‌جانبه آمریکا برعلیه ایران، گفت: ما آماده همکاری همه جانبه با ایران هستیم.
 
به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، «چانگ هوآ» امروز در دیدار با استاندار زنجان به موقعیت سوق الجیشی زنجان اشاره و اظهار کرد: این استان در مسیر جاده ابریشم قرار دارد و همین موجب جایگاه ویژه آن شده است.
 
سفیرچین در ایران با اشاره به پیشینیه زنجان و وجود آثار تاریخی ارزشمند بالاخص گنبد سلطانیه افزود: این آثار تاریخ
 نماینده خوشه انگشتر استان نیز در این همایش به مشکلات فعالان این عرصه اشاره کرد و گفت: نبود بازاچه ویژه صنایع دستی ، نبود بیمه هنرمندان، نبود تسهیلات کم بهره، اجرایی نشدن قانون حمایت از هنرمندان و حمایت نکردن از ثبت جهانی عقیق  و انگشتر قم از عمده مشکلات فعالان این عرصه است .
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این همایش استاندار قم گفت: رونق تولید در بخش صنعت یکی از محورهای مدیریتی سطح استان در سال رونق تولید است که راه اندازی خوشه انگشتر اس
به گزارش خبرنگار آنلاین ، در مراسمی با حضور رئیس اجرایی سپاه امیرالمومنین استان ایلام ، معاون استاندار ایلام ، مدیرکل آژانس امداد در ایلام و سایر مسئولان ، 10 هزار بشقاب داغ بین اعضای کمیته امداد توزیع شد کمک. این خط ایلام به این شرکت داده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) در ایلام در این جشن توضیح داد: توزیع این مقدار غذای گرم ، تمهیدات حمایتی است و بر اساس همکاری و همکاری سپاه و نیازمندان این نهاد در استان است. بخور
سردار جمال شاکرمی ادامه
اجاره ۲۲۰ متری بلوار اباذر
◇منطقه پنج تهران، بلوار اباذر
◇ ۲۲۰ متر خوش نقشه و دلباز
◇آشپزخانه اوپن
◇۳ خواب استاندار
◇کاملا بازسازی شده
◇نورگیری عالی
◇طبقه دوم
◇دوتا تک واحدی
◇دارای انباری 
◇دارای بالکن
◇دارای پارکینگ
◇بهترین لوکیشن منطقه 5
◇ودیعه: ۲۰۰ میلیون
◇اجاره: ۴ میلیون
♡تبدیل به:
◇ودیعه: ۱۰۰ میلیون
◇اجاره: ۷ میلیون
مشاور و کارشناس منطقه: زینی 09024544888
بوشهری های عزیز سلام و درود به شما، در گروه های واتساپ بوشهر، دختر و پسرهای بوشهری وجود دارند که شما می توانید در گروه های واتساپ بوشهر عضو بشید
و با هشمهری های جنوبی خودتون چت و گفت و گو کنید.
 
برای پیوستن به گروه واتساپ بوشهر روی لینک یر کلیک کنید.
 
https://t.me/itslinkdoni
 
 
پروژه شهید خرازی
شهرک شهید خرازی منطقه 22 بعد از شهرک مسکونی چیتگر در غرب دریاچه واقع شده است. این پروژه 44 بلوک مسکونی را شامل می شود که هر کدام از 24 تا 30 طبقه متغیر هستند. متراژ واحدهای این مجموعه 100 تا 127 مترمربع می باشد و همه آنها دارای دو اتاق خواب هستند. پروژه خرازی یکی از بزرگترین پروژه های مسکونی کشور می باشد و  پروژه به این عظمت نیازمند نیرو های زیادی است در نتیجه توسط 5 نعاونی اصلی و تعدادی تعاونی دیگر به عنوان زیرمجموعه این ها در حال اجر
 
این مسئول در ادامه در خصوص سرعت پایین حرکت قطارها در مسیر کرمانشاه- ملایر گفت: علت این سرعت پایین به دلیل برخی مسائل فنی است و جوشکاری‌های باقی‌مانده در برخی نقاط مسیر در حال انجام است. 
 
راه‌اندازی خط ریلی استان کرمانشاه از اتفاقات خوبی بود که در دولت تدبیر و امید روی داد. این خط ریلی اما هنوز چه از لحاظ توسعه و چه از نظر مدیریتی و سازوکار اداری کمبود‌هایی دارد که باید هرچه زود‌تر برطرف شود. به گزارش همشهری، مهم‌ترین مشکلات خطوط ریلی ر
شهردار آب پخش گفت: پروژه های عمران شهری با رویکرد توسعه متوازن شهر اجرا می شوند و امید داریم با همراهی شهروندان با فرهنگ،زیباسازی شهر شتاب گیرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری آب پخش،اعظم صمصامی در نشست با مدیران واحدهای مختلف شهرداری اظهار داشت:شهر آب پخش،از مناطق مهم و زیبای استان بوشهر است که باید تلاش کنیم با اجرای طرح های مختلف عمرانی و مبلمان شهری،سیمای عمومی شهر زیباتر شود. 

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها