نتایج جستجو برای عبارت :

ازدواج با پسری که چندان اجتماعی نیست چه معایبی داره؟

 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سلام
من دختری هستم ۲۲ ساله، پسری اومده خواستگاریم که ۲۴ سالشه، متوجه شدم این پسر در روابط با خانم ها بسیار مغرور و سر به زیر هست، طوری که حتی نمیخواد با خانم ها صحبتی بکنه، همچنین با سایر مردم هم نمیتونه ارتباط قدرت مندی برقرار کنه، البته این رو بگم که پسر ساده لوح و نادانی نیست بلکه در سایر ابعاد زندگیش فعاله.
یعنی IQ بالایی داره اما EQ پایین، حالا سوال من اینه ازدواج با پسری که چندان اجتماعی نیست چه معایبی داره؟
ضمنا این رو بگم این آقا بسیار
.باسمه تعالی
امور اجتماعی
ازدواج
غزل۳

می کند احمد سفارش، جملگی در ازدواج
می شود احسن تکامل، بندگی در ازدواج
هست کفویت همان درک مقابل هرجهت
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
می شود شیرین اگر هم کفو باشد همسرت
می دهد احمد بشارت رستگی در ازدواج
لازم است کفویت افراد در قبل از نکاح
آن تداوم می دهد هر زندگی در ازدواج
در مقابل نهی کرده ، مردمان را از طلاق
می شود جمعی دچار ماندگی در ازدواج
رزق می گردد دو چندان،گر شود جاری نکاح
نیست ممدوح و روا آزرد
طبق آمار ها در صورت ازدواج مردهای دهه پنجاه و شصت باز هم حدود یک میلیون! دختر دهه شصتی موفق به ازدواج نمیشوند و شاید مجبور باشن تا آخر عمر مجرد بمونن.
پسرای دهه شصتی در یک اقدام غافلگیرانه برای ازدواج سراغ دخترای جوانتر دهه هفتادی رفتن و دخترای دهه شصتی شانس ازدواج رو از دست دادن!
دخترایی که مسن شدن و با اومدن دخترای ترگل ورگل دیگه شاید چندان بختی برای ازدواج نداشته باشن.
 
پ.ن:شاید بگین از لحاظ مالی و جنسی خودشون رو ارضا میکنن؛اما هیچکدوم مثل

اگر به دنبال شریک ازدواج هستید
   
 
نامناسب بودن همه ی مردها آشکار نیست. ممکن است زنی با مردی آشنا شود و قبل از اینکه بفهمد این مرد مناسب او نیست، به او علاقه مند شده و وابسته اش گردد.اگر هنوز در سنین بیست سالگی هستید و نمی توانید از برخورد و آشنایی با مردانی که در این مقاله برایتان معرفی می کنیم، مقاومت کنید، چندان اشکالی ندارد، روابط شما برای کسب تجربه چندان هم بد نیست.
ادامه مطلب
دایی گرامی برادرزاده م( به عبارتی برادر همسر برادرم) فکر کن یه آقاپسری هم سن و سال حالای من؛ تصمیم گرفته با خانومی ازدواج کنه که 2 فرزند داره و هم سن خودش هست. بخش زیبای این ازدواج برای من دو تا دلیل آقا ساسان برای ازدواج با لاله خانوم هست؛ اول اینکه گفته چهارسال وقت گذاشتم شناختمش. حالا که خوب و بدش رو میدونم بذارم کجا برم یه آدمی رو از صفر شروع کنم به شناختن؟ 
و در جواب مخالفت دیگران برای ازدواج یک پسر با خانومی با شرایطی که ذکر شد میفرمایند ب
زن جوان متولد سال 74رو با بدن تیکه تیکه از شیشه هایی که بهش فرو شده بود آوردن اورژانس....اینترن طب دختر بود و از زن جوان دلجویی میکرد...زن اعتمادش به اینترن طب جلب شده و داستان زندگیش رو تعریف کرده بود...
کم سن و سال بوده که با پسرخاله اش ازدواج ناموفق منجر به جدایی داشته.اینبار به صلاحدید پدرش زن پسر عمه اش میشه و یک بچه ی کوچیک هم از ازدواج دومش داره.مدتی قبل متوجه میشه که همسرش بهش خیانت میکنه...شمّ زنانه اش مطمئن بوده که داره بهش خیانت میشه اما ه
سلاام قرار هست با پسر 28 ساله ای که شنیدم آسم داره ازدواج کنم . نمیدونم شدت آسم در چه حد است . نمیتونم ازش بپرسم نوع اسپری که استفاده میکنه چیه و یا اینکه شدت بیماری در چه حد هست . یعنی خجالت میکشم و حس میکنم ناراحت میشه.فقط گفت آسم داره و اسپری استفاده میکنه. نمیدونم این بیماری چطوریه؟
به غیر از این مورد پسر خوبیه و مشکلی نداره . به خاطر همین اگر شدت بیماری زیاد باشه ونمیدونم چطوری بهش بگم نه .میترسم دلش بشکنه
در ضمن توی حرفایی که میزدیم این مسئله
سلاام قرار هست با پسر 28 ساله ای که شنیدم آسم داره ازدواج کنم . نمیدونم شدت آسم در چه حد است . نمیتونم ازش بپرسم نوع اسپری که استفاده میکنه چیه و یا اینکه شدت بیماری در چه حد هست . یعنی خجالت میکشم و حس میکنم ناراحت میشه.فقط گفت آسم داره و اسپری استفاده میکنه. نمیدونم این بیماری چطوریه؟
به غیر از این مورد پسر خوبیه و مشکلی نداره . به خاطر همین اگر شدت بیماری زیاد باشه ونمیدونم چطوری بهش بگم نه .میترسم دلش بشکنه
در ضمن توی حرفایی که میزدیم این مسئله
آقا ما نفهمیدیم بالاخره جوون با غریزه جنسیش چه غلطی کنه؟!
ازدواج رو قبول دارم کاملا اوکی. ولی اون راه بلند مدته. «الان» جوون با غریزه جنسی مرگباری که توش داره شعله میکشه چکار کنه؟ ازدواج دائم که سیمکارت دائم نیس هرموقع لازم داشتی بری سر کوچه تهیه کنی.
کی راهکار درست و عملی داره واسش؟
اسلام هم با اون عظمتش با راههای خوبی که داره تو فرهنگ افتضاح ما قابل عملی شدن نیس. راه‌هایی مثل عقد موقت.
الان عقد موقت مثل روابط نامشروع قبح داره تو ذهن خیلی از
ازدواج دردسر ساز
ازدواج یکی از مهمترین مراحل زندگی هر فردی است.اگر در انتخاب همسر دچار اشتباه شویم زندگی ما نابود می شود و دچار مشکلات زیادی خواهیم شد .پس بهتر است قبل از ازدواج به نکاتی مهم توجه کنید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
دوسم داره خیلی ...
وقتی امروز گفت خواستگار اومده برام و من گفتم جوابت چی بوده ،بعد چند دقیقه جواب داد ،تو این تایم واقعا پریشان شدم  ،من که هی اذیتش میکردم که زودتر ازدواج کن برو و کلی سر به سرش میزاشتم ولی فهمیدم یه حسی دارم بهش ...ولی 100 درصد مطمعن نیستم ،پس مثل قبل آرام میرم جلو ببینم چی پیش میاد.
تو این 6 ماه طوری تغیرر کرده که اصلا قابل تصور نیست اوون فرد 6 ماه قبل کجا و این کجا ،آدم جدید شده
نمی دونم چی منو دوست داره ،کلی خواستگار خوشتیپ و پولد
قصد ازدواج دارم من را راهنمایی کنید
یکی از مهمترین قسمت های زندگی هر شخصی ازدواج است . اگر ازدواج موفقی داشته باشید از زندگی خود لذت خواهید برد اما اگر انتخاب شما درست نباشد ازدواج ناموفقی خواهید داشت
به ادامه بروید
ادامه مطلب
تو دوران دانش آموزیم یه بار که مامانم داشت راجع به آیندم حرف میزد، در باب اسم همسرم یهو اسم سینا به زبونش اومد. از همون موقع این اسم موند! هروقت بحثی میشد با همین اسم بود.
در تمام عمرم شاید کلا دو تا سینا رو از نزدیک دیده باشم!
یه دوستی دارم، شیش سال و نیم پیش که درباره ازدواج ازش پرسیدم گفته بود خیلی دلش میخواد زودتر ازدواج کنه. جدیدا پروفایلاش بودار شده! ظاهرا داره ازدواج میکنه
طبق رسم بعضیا که تا مجردن عکس خودشونو ممنوع میدونن واسه گذاشتن رو
ازدواج ، اتفاقی فوق العاده خوب برای هر فردی که به بلوغ می رسه و متاسفانه این روزها و حتی این سال ها حال خوشی نداره ! چه روزهای خوشی بود وقتی که هر از مدتی خبر ازدواج اقوام رو می شنیدیم و دعوت می شدیم ، با این وجود که زیاد اهل مراسم نبودم ولی از ته دلم خوشحال می شدم که این پیوند مبارک اتفاق افتاده و دو تا جوون سر و سامون گرفتن :)
علت های مختلفی در این که آمار ازدواج کم شده وجود داره و قطعا اکثرش بر می گرده به کم لطفی و بی تدبیری مسئولا اما نمی شه همه
سلام
نظرتون در مورد ازدواج با پسری که اهل دختر بازی بوده چیه؟، پسری رو در نظر بگیرید که تو جوونیش با کلی دختر مراوده داشته، برای سرگرمی و با چند نفری هم رابطه ی جنسی داشته و حتی همزمان با چند دختر بوده. 
چقدر احتمال داره این پسر بعد از ازدواج تعهد بده؟، ممکنه مثلا بعد از ازدواج چون نیازش برطرف میشه این کارها رو کنار بذاره؟، فرض کنید که پسر دختر رو دوست داره و ازش خواستگاری کرده ولی گذشته ی خوبی نداره از این بابت، ولی به نظر میاد که مثل سابق دنب
عزیزترین نعمت زندگی من مادرمه که همیشه خدارو بابت داشتنش شاکرم.
با این که خودش کاملا سنتی بزرگ شده و اجازه ادامه تحصیل نداشت اما همیشه همه جا
حمایتم کرده خودش نوجوون بود ازدواج کرد ولی همیشه به ازدواج تو سن کم انتقاد داره و مخالفه
به جرات میگم پایه ترین و با مرام ترین رفیقمه .
همیشه این من بودم شاکی میشدم گله میکردم و همیشه مادرم بود که صبوری 
میکرد و ارومم میکرد.
از وقتی یادمه بهم یاد داد تلاش کنم مستقل بار بیام 
ادامه مطلب
اینکه ازدواج های فامیلی به خاطر دخالت یکی از افراد فامیل به سر انجام نرسه و بعدها یکی از دو طرف نتونه تو جشن عروسی طرف دیگه شرکت کنهغم داره.غمش رو می نویسند پای دخالت کننده تو ازدواجیا حکمتِ روزگار؟غمِ شنیدنِ بغض داشتن یکی از طرفین ازدواج تو جشن عروسی طرف دیگر خیلی سنگین ترهانقدر سنگینه که نمی گذاره بخوابم...
سلام
من خواستم بدونم چرا میگن ازدواج اینترنتی خوب نیست، اگه خوب نیست چرا جلوش رو نمیگیرن؟، میخواین بگین نمیتونن؟! باورم نمیشه! 
واسه خریدن عضویت، باید به حساب شون پول بفرستی یا طرف شماره موبایلش هست، اگه میگن غیر قانونیه چرا دارن کار میکنن؟!، خودم چند وقت عضویت داشتم راستش همه جور آدم توش پیدا میشه، هم آدم خوب هم آدم بد، یه خرده سرد شدم.
اینه که میگن آخر و عاقبت این جور ازدواج ها طلاقه!، یعنی این همه الان طلاق زیاد شده، خیانت زیاد شده، این ها
ازدواج و تشکیل خانواده و بخش مهمی از زندگی آدمی است و گریزی از سختی ها و آسانی های آن نیست. اما بحث اینجاست ما باید این سختی‌ها را تحمل کنیم تا شاید روزهای خوش بیاید؟
هرگز ما به این جهان نیامده ایم تا خود را بکشیم، تا به خود رنج دهیم. کافیست شما به مشاوره ازدواج بروید تا مسائل خودتان به ویژه مواردی که گمان می کنید به رابطه تان آسیب می زنند حل شود و علاوه بر آن یاد بگیرید اصول زندگی مشترک بر اساس نظر مشاور ازدواج خوب در تهران و با این فرهنگ چگونه
انواع ازدواج موفق همراه با یک گزینۀ اضافی
می‌خواهم از شما بپرسم که آیا واقعاً به دنبال یک ازدواج موفق می‌گردید؟ پس باید بیخیال تمام آن حرف‌ها و آدم‌هایی بشوید که می‌گویند باید چه کار کنی و چه کار نکنی. البته یادگرفتنِ برخی موضوعات و پیش گرفتن‌شان اصلاً اشکالی ندارد، چرا که به هر حال ارزش خود را در جایگاه خود دارند، اما ممکن است عواملی حتی بنیادی‌تر از این‌ها، برای موفقیت در ازدواج وجود داشته باشند.

ادامه مطلب
دختری هستم که اخیرا خواستگاری داشتم که قبل از شیوع کرونا چند جلسه معاشرت کردیم و پیش مشاور ازدواج رفتیم. تماس تلفنی و چت همچنان ادامه داره. مشاور به من گفت این آقا اختلال شخصیت اسکیزویید داره و بهتره قبل از تصمیم گرفتن بیشتر فکر کنم.
من یه سری مطلب در اینترنت در مورد این اختلال شخصیت خوندم اما چیزهای مختلفی بود و به نتیجه نرسیدم. کسی اینجا تجربه ازدواج یا نامزدی یا دوستی با شخصی که مبتلا به این اختلال بوده داره؟تجربه هاتون را اینجا با من به ا
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
 
آبجیِ قشنگِ خودم سلام
 
یه چیزی رو باید بگم؛
 
دو نفر که قصد دارند با هم ازدواج کنند،
باید ویژگی های جسمی و روحیِ طرف مقابل رو بررسی کنند
ببینند از نظر روحی و جسمی چقدر با هم وجه اشتراک دارند
روحی، جسمی، فکری، اعتقادی، ...
 
قاعدتاً اگر وجه اشتراک زیاد باشه به ازدواج ختم میشه
 
بعد از ازدواج هر اختلافی کشف شد؛
باید دو طرف سعی کند اون اختلاف رو به سازگاری تبدیل کنند:
هم زیستی، سازگاری، فداکاری، گذشت، تحمل (از روی عشق)، هماهنگی، ...
 
تا اینجای کا



آیا عشق بعد از ازدواج می آید؟








برای یک ازدواج موفق عشق کافی نیست‎
 
عشق قبل
از ازدواج ممکن است باعث از بین رفتن علاقه و شوق رسیدن به رابطه ی پایدار
یا ازدواج شده و مخصوصا مردان را از رسیدن به هدف رابطه و ازدواج منصرف
کند.در مورد ایجاد عشق بعد از ازدواج باید بگویم درصورتی که انتخاب شما
انتخاب درستی باشد بعد از ازدواج با شکل گیری صمیمیت های جسمی و عاطفی به
مرور عشق آتشین همراه با لذت به وجود خواهد آمد.
ادامه مطلب
وقتی این وبلاگ رو درست کردم بیشتر دلم میخواست جایی رو داشته باشم که بتونم با خیال راحت هر اون چه که از فکر و قلبم میگذره رو اونجا ثبت کنم و بنویسم و چندان برام مهم نبود که اصلا مطالبم خواننده ای داره یا نه،کسی نظر میده یا نه؟
ولی راستش الان خیلی دلم میخواد که بدونم کسی پست هامو می خونه؟و اگه می خونه نظرش چیه؟پیشنهادی برام داره یا نه؟
من اما می‌دانم که روزی، نه چندان دیر، لابلای بیهودگیِ روزها و بی‌فایدگیِ شب‌هایم، مجبور خواهم شد همان کلماتی را برایت بنویسم که "احمد عارف" برای "لیلا"ی دوست‌داشتنی‌اش نوشت: پس می‌خواهی ازدواج کنی؟ حتما عاشقش شده‌ای. امیدوارم خوش‌بخت بشوی." تف....
ممکن است شرایط به گونه‌ای برای شما رقم بخورد که قصد ازدواج با مرد مطلقه را داشته‌باشید. اما پیش از آن لازم است تمام جنبه‌های این تصمیم را در نظر بگیرید و با آگاهی و شناخت کافی وارد زندگی مشترک شوید. ازدواج یک زن مجرد با یک مرد مطلقه عموما قابل قبول‌تر از ازدواج یک زن مطلقه با یک مرد مجرد است. درصورتی که قصد ازدواج با مرد مطلقه را دارید ابتدا دقت کنید که فرد با معیارهای شما مطابقت دارد یا نه و سپس مسائلی مانند علت جدایی و مدت جدایی را در نظر بگ
زندگی کردن زیر یک سقف یک واقعیت است و با شخصیت‌های واقعی زن و شوهر سر و کار دارید و جایی برای رویا پردازی نیست.
شناخت درست از تفاوت‌ها و شباهت های بین دختر و پسر و خانواده های کمک می کند تا با شناخت از این تفاوت ها با دید باز تر و آگاهانه تر تصمیم گیری کنید.
در تصمیم گیری قبل از ازدواج باید به تفاوت ها و بعد از ازدواج بیشتر به شباهت هایشان اهمیت بدهید، زیرا توجه به تفاوتها، به انتخاب عاقلانه کمک می کند و اهمیت دادن به شباهت ها بعد از ازدواج، موج
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر ...ketab9.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ... نویسندگان: دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر مترجم: دکتر علی صاحبی دسته ...
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با ...bookmax.ir › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون-شکست-حل-م-2دانلود ک
سلام 
پسری هستم در آستانه ورود به 23 سالگی، اخیرا قصد کردم به ازدواج، اما هر چی بیشتر فکر کردم متوجه شدم که ازدواج (فعلا فقط نامزد کردن)، فقط ذهنم رو درگیر میکنه و با توجه به اینکه من یه دانشجوی پژوهشگر هستم نمیتونم با این مساله کنار بیام، بنابراین تصمیم گرفتم که فکر ازدواج رو از سرم بیرون کنم اما نمیشه.
یعنی باز ناخودآگاه به ذهنم میاد که شاید ازدواج یه سری خوبی داره که من نمیدونم، اما با درگیر شدن ذهنم نمیتونم کنار بیام، البته بذارید در کنار
طالع بینی و پیشگویی ازدواج









هر گاه بخواهید حساب کنید که آیا آقای (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) می توانند ازدواج کنند یا نه؟آیا ستاره این دو نفر با هم جفت هست یا نه؟و در آینده تا آخر با هم زندگی میکنند یا نه ؟
ادامه مطلب
سلام 
مشکل من اینه که خیلی به ازدواج فکر میکنم و این قضیه داره آزارم میده و تا چند ماه دیگه شرایط ازدواج رو ندارم.
تمرکزم روی کارهام کم شده و انگیزه ای برای انجام دادن کاری ندارم. هر وقت یه زن و شوهر جوان میبینم یا بچه ی با نمکی میبینم یا حتی کسی در مورد ازدواج باهام حرف میزنه یا خانواده یکی رو برای خواستگاری پیشنهاد میدن فکر و ذهنم درگیر میشه.
هر وقت به ازدواج فکر میکنم یا مثلا دختر خانمی که میتونه یه مورد مناسب برای ازدواج باشه رو میبینم انگی
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
راستی یه چیزیو نگفتم ...
دیروز زن داداش سابق رو دیدم 
خیلی خوشحال بود و تیپ چادری خوشگلی زده بود و خلاصه خیلی به خودش رسیده بود و با یکی از زن های همسایه میرفت خرید ، منم از داخل مغازه دیدمش 
خب دروغ چرا از خوشحال شدنش خوشحال شدم ،همین که روحیه ش خوبه بهتر میتونه به برادرزاده هام برسه و اون هم حق داره عاشقانه ازدواج کنه حتی اگه عمر اون ازدواج کوتاه باشه بازم براش خوشحال شدم و فکر کنم دیگه تو دلم کینه ای نسبت بهش ندارم....
 
فایل صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل ... - پیپر داکpaperdoc.4kia.ir › info2 › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-...۲۴ تیر ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر دکتر ویلیام گلسر و کارولین گلسر ...
ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب)www.sayehsokhan.com › title=ازدواج بدون شکست (حل م...این کتاب به همراه CD کتاب صوتی با صدای دکتر صاحبی ارائه شده است ... دکتر
مشاوره حقوقی اثبات زوجیت : تشکیل خانواده و ازدواج کردن به عنوان یک فعل نیکو در جامعه محسوب می شود زیرا  همه جوامع در هر جای دنیا فارق از هر دین و مذهبی، تشکیل خانواده را امری نیکو ومقدس قلمداد می کنند،در برخی از موارد طرفین نکاح اعم از زن و مرد منکر وجود رابطه زوجیت  و درحقیقت ازدواج می شوند درمشاوره حقوقی اثبات زوجیت باید بیان داشت ، انکار ازدواج و وجود رابطه زوجیت بیشتر در مورد نکاح و ازدواج موقت پیش می آید. قطعا ازدواج موقت استحکام  نکاح و
امروزه شمار زیادی از ازدواج ها پس از گذشت مدت زمانی به طلاق و جدایی زوجین ختم می‌شود که واقعا بردباری آن برای طرفین سخت هست. بر  زمینه آمار سازمان ثبت احوال، در سال 95 بیشترین طلاق مربوط به ازدواج هایی بوده که کمتر از یک سال از عمر آن ها قبل هست. در این مطلب به 5 علت اصلی این طلاق های زودهنگام اشاره می‌کنیم.
دلایل اصلی طلاق در ازدواج های امروزی
باورش سخت هست زن و شوهری که با هزاران امید و آرزو ازدواج می کنند، کمتر از یک سال در کنار هم باشند و
برای دخترش خواستگار آمده بود، گویا خودش هم راضی بود اما دختر و پدرش نه!
رو کرد سمت "ص" و گفت "تو باهاش حرف بزن بلکه راضی بشه" !
"ص" هم بلند شد و رفت! 
وقتی برگشت پرسیدن چه خبر؟ چکار کردی؟ ، گفت :
《 پسره ۳۰ و خرده‌ای سالشه، یه‌ بار قبلا ازدواج کرده و یکی، دوتا بچه داره ولی پولداره، خونه داره، ماشین داره، کار داره، همه چی داره، بهش گفتم واسه چی میگی نه؟ نکبت گرفتَتِت مگه؟ یه مرد باید خونه و پول داشته باشه که داره، چی میخوای دیگه؟!" همه‌ی این‌ها را وق
«برفک» اثر دان دلیلو.
جک، استاد دانشگاه و هیتلرشناسیه که چند‌بار و هربار با آدم‌های عجیب و متفاوتی ازدواج کرده و از ازدواج های متعددش چندتا بچه داره. و در حال حاضر هم با همسرش بابت و فرزندانش زندگی می‌کنه. جک و همسرش با ترس شدید و غیرقابل اجتنابی از مرگ دست و پنجه نرم می‌کنن و هرکدوم برای مقابله با این ترس، راه متفاوتی رو پیش می‌گیرن.
این کتاب یه اثر پست مدرنه که از نظر جذابیت و کشش داستانی به قدری قوی نیست که هر مخاطبی رو جذب خودش کنه. فضای
با سلام و عرض ادب
کارگاه هایی با عنوان مهارت های قبل از ازدواج و بعد از ازدواج با همکاری موسسه ذهن پویا و انجمن علمی دانشگاه پیام نور فردوس برگزار شد اولین جلسه ۳ ساعته مهارتهای پیش از ازدواج در تاریخ ۲۵ شهریور و جلسه دوم در اول مهرماه ۱۳۹۸ با تدریس اساتید گرانقدر سرکار خانم باقرزاده و جناب آقای دلیر برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت
یکی از عوارض ازدواج فامیلی
تا حالا حتما درباره ازدواج فامیلی و مشکلات سلامت بعد از آن چیزهایی شنیده اید
ما در اینجا شما را با یکی از مشکلات ازدواج فامیلی برای نوزاد آشنا می کنیم (بیماری فنیل کتونوری )
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
در خواستگاری، توافق پسر و دختر و یا خانواده‌های دو طرف درباره ازدواج تعهد و حتی مشروعیت رابطه زناشویی ایجاد نمی‌کند.طبق قانون تصمیم بر ازدواج، ایجاد تعهد برای زوجین نمی‌کند حتی اگر تمام یا قسمتی از مهریه‌ای که بین طرفین برای ازدواج مقرر شده است، پرداخت شده باشد.بنابراین هر یک از زن و یا مرد در زمان خواستگاری تا زمانی که صیغه عقد جاری نشده است می‌تواند از ازدواج امتناع کند و طرف دیگری نمی‌تواند به هیچ وجه، او را مجبور به ازدواج کرده و یا
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
کنار گذاشتن خودارضایی با ازدواج کردن
ازدواج کردن بهترین روشی است که میتوان با آن برای همیشه از شر خودارضایی خلاص شد. چون پس از ازدواج شما میتوانید یک رابطه جنسی سالم و واقعی را با همسرتان داشته باشید و نیاز جنسی خود را برطرف کنید. و دیگر نیازی به روش های دروغین ارضا کردن مانند تخیل های شهوانی نیست.
ازدواج کردن یک سنت الهی است که تمام افراد میتوانند این سنت را انجام دهند. در دین اسلام به شدت به ازدواج اشاره شده است و گفته میشود که پیامبر اکرم (ص
در زمان‌های نه چندان دور در جلسات خواستگاری اول از  همه از محاسن اخلاقی و تحصیلات  داماد سخن می‌گفتند و بعد به سراغ پول و خانه می‌رفتند اما حالا از ثروت و خانه می‌پرسند و بعد به سراغ خلقیات خواستگار محترم می‌روند
جامعه ایران عوض شده است انسانیت توسط پول دفن شده است چه بسا پدر مادرهایی که آرزو داشتن فرزندانشان تحصیل کرده و مهندس دکتر و...شوند
جامعه ای که در آن پول مردم و معلمان بالا کشیده میشود تنها یک نظر دارد اونم  اینکه نظر مردم مهم نیست
سلام دوستان 
من در دوران سربازی افرادی رو میدیدم که با سن 19 -20 سال بدون داشتن تحصیلات، کار، خونه و ماشین ازدواج میکردن در سن پایین، و برای من تعجب آور بود که چه جوری خانواده دختره شرایط این افراد رو قبول کردن؟ (طرف همه چی داره میره خواستگاری جواب رد بهش میدن).
الان من 25 سالمه، خونه دارم و ماشین و کار دارم و قراره 1- 2 ساله دیگه ازدواج کنم، یعنی 27 سالگی ، یعنی مادر میگه چون باید یه ذره پول برای مراسم عروسی و ... جمع کنم حالا به نظرتون آیا سن من از ازد
سلام
همه ی ما آدم ها چه بخواهیم چه نه، یه سری مشکلات ظاهری تو بدن مون داریم، یه سری مشکلاتی که امکان داره وقتی ازدواج کردیم طرف مقابل مون ببینه و تو ذوقش بخوره، سیاهی یا سفیدی پوست، جای جوش، ترک پوستی، سایز و خیلی چیزهای دیگه که برامون خوشایند نیست و حتی امکان داره بعد ازدواج یه سری چیزها مشکل ساز بشه یا همسرمون خوشش نیاد.
و خب با توجه به گسترش فضای مجازی و هزار جور عکس و فیلم و پوشش در جامعه و خیلی عوامل تحریک کننده، با توجه به این ها منی که د
خوش‌شانس فقط یکی از بچه‌های فامیل ما...
اوایل اسفند ازدواج کرد...
بعد بخاطر کرونا، کارش تعطیل شد...
نامزدش هم که همه‌ش خونه‌ست... اینم همه‌ش خونه نامزدش!
نشسته داره واسه کنکور ارشدم می‌خونه!
بهترین قرنطینه قرن رو داره این بشر! یعنی کرونا فرصت نهایت استفاده از همه چیز رو با هم بهش داد!
اینطور که از آیات و روایات برمیاد خود جنیان مثل دیگر موجودات مادی مونث و مذکر هستند و باهم ازدواج ونکاح دارند، اما جن با توجه به اینکه دارای قدرت تصرف در اجسام هست شاید بتونه به صورتهای مختلف باعث تحریکات جنسی انسان بشه یا با مجسم شدن، چه تجسم مادی و چه خیالی با انسان معاشقه کنه اما بحث ازدواج و دارای فرزند شدن اصلا پذیرفتنی نیست چون دارای دو جنس متفاوت هستند و بلحاظ علمی غیر قابل قبوله حتی دو نفر انسان اگه بلحاظ ژنتیکی با هم سنخیت نداشته با
با خانومی که 4 سال از من بزرگتر است واز ازدواج اولش دوتا بچه ی بزرگ داره ازدواج کردم 4سال از زندگیمون میگذره من دیگه توان مالی ندارم وکلا وجود بچه ها توکیفیت زندگیم تاثیر گذاشته همسرم هم قبول نمیکنه بچه پیش پدرشون برگردن طلاق میخواد من و خانومم هیچ مشکلی باهم نداریم فقط من دیگه نمیتونم با بچه ها زندگی کنم. من از همه چیم زدم از مسافرت از خوشی از لباسم و اینکه با وجود این بچه ها من نمیتونم اقدام به بچه دار شدن کنم. راهنماییم کنید یک دنیا ممنونتو
سلام
من پسر 23 ساله هستم، درباره خوبی ها و بدی های ازدواج از این و اون پرسیدم و ...، به این نتیجه رسیدم که ازدواج فاجعه ای بیش نیست. مردها مینالن از اوضاع شدیدا بد اقتصادی و این که آرامش شون هم نسبت به مجردی کمتر شده و ساعت کاری شون بالا رفته، میگن ازدواج چیزی بهشون اضافه نکرده و فقط گرفتاری شون بیشتر شده.
با یه حساب سر انگشتی دیدم بله اطرافیان خودم هم همین جوری براشون پیش اومده و هیچ کدوم بهتر از مجردی شون نیستن که هیچ اوضاع شون بدتر هم شده.
با ای
انواع ازدواج در طول تاریخ بسیار زیاد بوده اند که البته همه آنها مورد پسند نیستند. به طور کلی ازدواج یکی از نهادهای اجتماعی جهانی است که توسط جامعه بشری تأسیس و تقویت شده است و با نهاد خانواده ارتباط نزدیکی دارد. در ادامه این مطلب سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی انواع ازدواج در دنیا را از دید شاخه های علم روانشناسی داریم.
برگرفته از مقاله انواع ازدواج چیست ویکی روان
ادامه مطلب
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
9 انگیزه غلط برای ازدواج , آموزش مسائل زناشویی
بـرخی اوقات افراد گوناگون به دلایل عجیب و غریبی ازدواج میکنند. گاهی نـیز دلایل خوب و موجهی برای انتخاب فرد بخصوصی در سر دارند. آیا شما تحت فشار هسـتـیـد کـه هرچه زودتر ازدواج کنید؟ آیا در این مرحله از رابطه تان باید ازدواج کنید؟ بهتر است که خوتان را ارزان نفروشید. به این دلایل بد برای ازدواج نگاهی بیاندازید:
ادامه مطلب
سلام
در ادامه پست قبلی (چرا بعضی از پسران مذهبی تمایل به ازدواج با بد حجاب ها دارند) این بار در مورد این که چرا بعضی از پسران دخترباز تمایل به ازدواج با دختران محجبه دارند خواهم پرداخت .
پسران دخترباز در دختران محجبه چی دیدند که مایل نیستند با یکی از همون دوست دخترهاشون ازدواج کنند و تمایل دارند با یه دختر محجبه که سابقه دوستی نداره ازدواج کنند ؟
از اون جایی که چنین پسرانی متاسفانه با دختران مختلفی ارتباط داشتند به این نتیجه رسیدند که اون به
تدلیس به معنی فریب است و تدلیس در امر ازدواج، جرم بوده و مجازات دارد.
مطابق قانون، اگر زن یا شوهر قبل از ازدواج، همسر خود را با گفتن مطالب کذب و غیر واقعی مثل داشتن تحصیلات عالی، ثروتمند بودن، داشتن شغل خاص و غیره فریب دهد، به شش ماه تا دو سال حبس محکوم خواهد شد.
شاید از همون شبی که جنینی چهارماهه بودم و روحم شکل گرفت با خودم گفتم من رابطه ای عاشقانه خواهم داشت که به ازدواج ختمش می کنم، اما هرچه گذشت بیشتر فهمیدم عشقی که دنبالش هستم بعد از ازدواج شکل می گیره، پس رفته رفته با روحم کلنجار رفتم و راضیش کردم به ازدواج سنتی. به مامان سپردم پی دختر خوب بگرده. چند روزی که گذشت دیدم نه خبری از پرونده های چندصد صفحه ای نه عکس هایی که روی دیوار اتاق چسبیده باشه و با نخ به هم وصل شده باشه. فهمیدم آبی که بخواد از خان
پکیج کتاب صوتی ازدواج بدون شکست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست ویلیام گلاسر :: دانلود ...ketab9.blog.ir › post › دانلود-کتاب-صوتی-ازدواج-بدون...دانلود کتاب صوتی ازدواج بدون شکست (حل معمای ازدواج با تئوری انتخاب) اثر ... با تئوری ... https://plusplus360.com › دانلود-رایگان-کتاب-صوتی-تئوری-انتخاب ۳ ...
فایل صوتی ازدواج بدون شکست - پروژه ها - تک بوکwww.takbook.com › best › فایل-صوتی-ازدواج-بدون-ش...کتاب از
روانشناسی ازدواج یکی از مفاهیمی است که پرداختن به آن پیش از ازدواج می‌تواند کیفیت و سلامت زندگی افراد را ارتقا دهد. در واقع ازدواج یکی از مراحل مهمی است که در زندگی بیشتر افراد وجود دارد؛ پس باید با نهایت دقت صورت گیرد تا با شکست مواجه نشود. با بهره گیری از روانشناسی ازدواج و مفاهیم آن می‌توانید دست به بهترین انتخاب بزنید و در تمامی مراحل زندگی خود از آن استفاده کنید. همچنین در روانشناسی ازدواج به جنبه‌های مادی، فرهنگی، شخصیتی، روانی و خا
شاید از همون شبی که جنینی چهارماهه بودم و روحم شکل گرفت با خودم گفتم من رابطه ای عاشقانه خواهم داشت که به ازدواج ختمش می کنم، اما هرچه گذشت بیشتر فهمیدم عشقی که دنبالش هستم بعد از ازدواج شکل می گیره، پس رفته رفته با روحم کلنجار رفتم و راضیش کردم به ازدواج سنتی. به مامان سپردم پی دختر خوب بگرده. چند روزی که گذشت دیدم نه خبری از پرونده های چندصد صفحه ای نه عکس هایی که روی دیوار اتاق چسبیده باشه و با نخ به هم وصل شده باشه. فهمیدم آبی که بخواد از خان
ازدواج ناگهانی یادگار یادگار یادگار امام چطوری رخ داد؟
الف-باران می آمد،توی یک نگاه عاشق شد،رخ داد.
ب-داشت عکس سلفی می گرفت با موضوع من و ازدواج یهویی،یهو رخ داد.
ج-گفت بابا وقتشه،بابا گفت بپوش بریم،رفتن،رخ داد.
د-بدون هماهنگی با روزنامه شهروند،رخ داد.
حضرت موسی (ع) در حالی ازدواج کرد که نه خانه داشت و نه ماشین و نه امکانات مالی .از دست فرعون نیز فراری بود.
ولی همه اینها مانع ازدواجش نشد.خداوند همه را به فضلش درست کرد.
فلما جاء ه و  قصّ علیه القصص قال لا تخف نجوت من القوم الظالمین
سوره قصص آیه 25
پس اگر دو طرف در ازدواج سخت نگیرند ( مخصوصا خانواده ها ) موانع ازدواج برطرف خواهد شد.
جلال‌آل‌احمدِ #زن_زیادی رو خوب می فهمم. این داستان روایت دختری هستش که به سختی بزرگ شده و به زور ازدواج کرده، اما گیر یه مرد نامرد افتاده و بعد از ۳۴ سال که خونه ی پدرش بوده، ۴۰ روز رفته خونه ی همسرش و کارشون بالا گرفته و دعوا شده و حالا برگشته خونه ی پدر و نشسته کنار حوض و داره با خودش صحبت می کنه. و حس می کنه تمام لوازم خونه دارن بدبختی هاش رو به رخش می کشن..تنهایی این دختر با ازدواج بیشتر می شه، تا بوده توی یک خانواده ی سنتی زندگی کرده و خشکی و
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
سلام
من دانشجو هستم. استاد روان شناسی دانشگاه مون یه تست اختلال شخصیت معرفی کرد که میگفتن که معتبره، من اون تست رو انجام دادم و جواب تست این بود که من "اختلال شخصیت مرزی" دارم. به استادمون هم نشون دادم.
ویژگی های اختلال شخصیت مرزی رو از اینترنت خوندم و دیدم واقعا بدون اینکه بخوام القا کنم همه ویژگی هاش رو دارم، مشکلی که در ارتباط با دوستان صمیمی دارم رو فهمیدم، اینکه یه لحظه دوست شون دارم یه لحظه بعد به خاطر یه دلیل غیر منطقی و نه چندان مهم ازش
انقدر بدم میاد به بعضیها که سالگرد ازدواج یا کلا ازدواج و نامزدی و ... شون رو تبریک میگی در جواب میگن : ایشالله روزی خودت :|واقعا با خودشون چی فکر میکنن همچین جوابی میدن؟
شاید اصلا طرف نخواد ازدواج کنه یا هزار تا دلیل دیگه.
نگید آقا نگید...زشته
با دختری که یه خواهر دوقلو داره برای ازدواج آشنا شدم، همدیگه رو دوست داریم، دو قلوهای غیر همسان هستن و شباهت ظاهری شون در حد صفره و احتمالا در این ها تله پاتی خیلی کمه نسبت به دوقولوهای همسان.
خواهرش از این بابت ناراحت نیست و ظاهرا حسادتی نداره، ولی قبلا شنیده بودم بعضی دوقلوها که یکی شون ازدواج کرده، اون یکی افسرده شده و ...، البته این ها همون طور که گفتم غیرهمسان هستند.
به هر حال عشقی هست که بین ما ایجاد شده و کاریش نمیشه بکنیم، اصلا به نظر ش
تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 محصول 1399 اثری از حسن فتحی, تیزرآنونس فیلم ازدواج به سبک ایرانی 2 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, تیزرآنونس فیلم سینمایی ایرانی ازدواج به سبک ایرانی 2 جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه تیزرآنونس فیلم

ادامه مطلب
اولین بار تو دبستان وقتی همکلاسیم توی حرفاش گفت "دوستم" ناراحت شدم، تا اون موقع فکر میکردم تنها دوستش منم. بعد ها وقتی به کسی گفتم "دوستت دارم" متوجه شدم کسای دیگه‌ای هم تو زندگیش بودن و هستن که دوستشون داره. بعد به این فکر کردم مامان و بابای منم جز من خواهرامم دوست دارن. بعد دایی کوچیکه‌م ازدواج کرد فهمیدم یکی دیگه‌ هست که بیشتر از من دوستش داره. یه روز تو آینه یکی بهم گفت یه عده هستن که بیشتر از من دوستشون داره.
ضربهٔ بدی خوردم. اما به هرحال م
سلام 
من دختری ۱۶ ساله م، پسر عموم از من خوشش میاد البته تا حالا مستقیم بهم نگفته ولی از حرف ها و رفتارش میشه فهمید. پسر خیلی خوب و آقاییه، قصد بدی نداره و به نظرم قصد ازدواج داره، ولی من اصلا نمیتونم به ازدواج باهاش فکر کنم، همین که پسر عموی من باشه برام کافیه.
ایشون یک سال از من کوچیکتره و اگه حسی هم داشته باشه به نظرم خیلی زودگذره. من دوسش دارم و نمیخوام باهاش بدرفتاری کنم و آسیبی بهش بزنم، ولی میخوام که این حس از سرش بیفته چیکار کنم؟
مرتبط:
ی
سلام
پسری ۲۳ ساله هستم که یه دختر به شدت عاشقم شده و خیلی دوستم داره. تمام معیار های اخلاقی و خانوادگی که دلم میخواد رو داره و پنج سال کوچکتر از منه و بهم گفته که عاشقمه و ازدواج کنیم. 
ولی با معیار های زیبایی که من انتظار دارم فاصله داره. نمیدونم اگه قبول کنم بعدا پشیمون میشم یا نه؟، میترسم هیچ وقت کسی با این اخلاق و دوست داشتن پیدا نکنم...، چیکار کنم؟

مرتبط:
چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟
اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایا
یه جای این زندگی باگ داره! یه باگ گنده!و گرنه دلیلی نداره بعد از زنجان یه سال و نیم پیش، دیگه مزه هیچ مسافرتی زیر زبونم نمونده باشه! ماریا علی رغم میلش رفته بود زنجان و من تمام مدت سفرش داشتم از حال خوب اونجا می‌گفتم. حال خوبی که اون درکش نمی‌کرد چون همه مسافرت‌ها براش طعم زندگی داره. یه مسافرت عادی شبیه همه مسافرت‌های همه مردم، پر از شادی.
سوال من اینه برای شما شادی دقیقا چه معنایی داره که میتونین توی عروسی یا مسافرت خلاصه‌ش کنین؟
یه روزی ب
اغلب افراد نیازهای جنسی و فرزندآوری را مهم‌ترین دلایل ازدواج می‌دانند. اما این روزها شاهد بالا رفتن سن ازدواج و حتی گاهی عدم تمایل زوجین به والدگری هستیم. بالا رفتن سن ازدواج به هر دلیلی که باشد، آسیب‌های متعددی برای خود فرد و جامعه در پی دارد. اگر کمی درباره مقوله ازدواج مطالعه داشته باشید، متوجه می‌شوید که ازدواج فقط راهی برای برطرف کردن نیازهای جنسی نیست؛ بلکه دلایل و اهداف ازدواج معنای عمیق‌تری دارد. در این میان گروهی از افراد هستن
باسلاممن تقریبامدت7ماه است که بایک پسری رابطه دارم،رابطه ای صمیمی داشتیم باهم تا سه ماه پیش تصمیم به ازدواج گرفتیم و باخانوادش آشناشدم خاستگاری هم اومدنطی این مدت که خونه ی اونا رفتم پرخاشگری های زیادی از طرف پارتنرم دیدم که خیلی آزاردهنده اس برامشوقی واسه کارکردن نداره و ازمن پول میگیره ، من خیلی آزادبزرگ شدم ولی اون به شدت منومحدودمیکنه ،بااینکه من شاغلم ازم توقع های زیادی دارهضمنا قبلا ترامادول مصرف میکرد کع ترک کرد ولی یه مدت بعذش مت
سلام
دختری هستم ۲۱ ساله و دانشجو که چادری و معتقدم، ولی خب نه خیلی سفت و خشک. اهل پسر بازی و این برنامه‌ها هم نیستم، اعتقادات خودم رو دارم.
راستش من از بچگی عاشق پسر عمه م بودم که ایشون یک سال و نیمه فوت کردن و من بعد از اون ضربه، حس خلائی نسبت به جنس مخالف دارم،  جوری که به هیچ پسری نمیتونم به چشم همسر نگاه کنم. این بود که من ازدواج رو کلا از برنامه آینده م حذف کردم و خواستگارانم رو رد میکردم.
تا اینکه اخیرا متوجه شدم یکی از فامیل هامون بهم علاقه
سلام دوستان 
انقدر که  جمله "با عشق ازدواج کنین نه سنتی" رو شنیدم با خودم فکر میکنم یعنی یه روزی منم عشق رو تجربه میکنم ؟ بچه ها به نظرتون عشق واسه دخترهای با حیا و محجبه هم پیش میاد؟ والا من که تا حالا ندیدم به جز یه دختر عمو پسر عمو که هر دو مذهبی و محجبه بودن که سرانجام شون به عشق و خدا رو شکر ازدواج کشید.
حالا میشه بگید آیا واسه افراد محجبه و مذهبی هم عشق بوجود میاد؟ به نظر من که نمیاد آخرش هم سنتی ازدواج میکنم.
مرتبط:
چند سوال از کسانی که به ر
دیشب هم اتاقیم حرف هایی زد ک ب شدت منو متعجب کرد!
دختر 31 ساله داره بهم میگه ک با ی پسر 22 ساله اینترنتی آشنا شده و داره میره سر قراار و پسره عاشقش هست!! ینی داریم اصلا؟! پسره ی شهر دیگه س-سال سوم لیسانس. هم اتاقی من دکتری فلسفه داره و داره ارشد مجدد میخونه تو رشته روانشناسی!
انقدر راحت کلمه عاشقم شده رو ب کار می برد ک شاخ هام زده بود بیرون. هر شب ساعت 7 میره پارک لاله. میگفت شب ها اونجا بهتر درس میخونم. ولی دیشب کاشف ب عمل اومد ک اونجا با ی جمع پسرها دو
آقایون و خانم مجرد که قصد ازدواج دارید لطفاً جواب بدهند.
با این اوضاع و احوال و شرایط اقتصادی که دلار از ۴ هزار تومان اومد روی ۱۵ هزار تومان، آیا تصمیم و قصد شما برای ازدواج تحت‌ الشعاع قرار گرفت؟ آیا از لحاظ اقتصادی دچار ترس و واهمه شده‌اید؟ آیا این موضوع و مشکلات ویژه اقتصادی حاکم بر مملکت بر تصمیم شما اثر گذاشته یا نه؟
مرتبط:
اصلی‌ترین دلیل کم‌ شدن ازدواج رو فرهنگ غالب خانواده‌های ایرانی می‌دونم!
جلسه اول سلسله بحث های علل کاهش ازدواج
" و موجب می شود که مردان از تن دادن به ازدواج بترسند، حال آن که سعادت جنس زن در کل بر پایه ی این پیمان استوار است!"
 
+حوصله نداشتم کل متن کتاب رو بنویسم ولی فک کنم مفهوم رو برسونه همین تیکه ش! نمیفهمم! چرا انقدر بی منطق شد یهو نویسنده؟ سعادت زن بر ازدواجه! زن نیازای زیادی داره ولی مرد فقط نیاز جنسی داره! من هیچکدوم ازینا رو قبول ندارم! احمقانه ست. همه ی این تفکرات و مرز چیدنایی که میبینم حتی خود بعضی  دخترا هم قبولش کردن ، احمقانه ست. کاش حداقل توج
سلام دوستان
 من یه دختر 23 ساله هستم، لیسانسم گرفتم، حدودا 2 ماه پیش یه پسر که از آشنایان دور ماست و منو داخل مغازه پدرش دیده بود اومد خواستگاریم، ایشون فوق لیسانس جامعه شناسی داره، 27 سالشه و کارمند دولته با حقوق ماهی 3 میلیون تومان، چهره خوبی داره خانواده خوب و نجیبی هم هستند، وضع مالی شون خوبه.
با اجازه خانواده هامون چند جلسه ای برای آشنایی بیشتر همدیگه رو دیدیم، اخلاق و رفتارش رو پسندیدم ، پسر مهربونیه، روابط اجتماعیش قویه، اهل مطالعه هم ه
به استناد سایت حقوق خانواده دینا دفاتر ثبت ازدواج و طلاق برای ارائه خدمات در خصوص ثبت واقعه ازدواج و طلاق مستحق دریافت حق التحریر می باشند . البته باید تنها به میزان مشخص شده در تعرفه حق التحریر ثبت ازدواج و طلاق 99 از مراجعان خود هزینه دریافت کرده و مجاز به دریافت مبلغی بیش از تعرفه نیستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه ثبت ازدواج و طلاق می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1980/تعرفه-ثبت-ازدواج-و-طلاق.html
برای ثبت نام رایگان ازدواج موقت کلیک کنیدهمه افراد دارای غریزه جنسی هستند و طبعتا این غریزه باید از راه شرعی و حلال ارضا شود تا افراد دچار لغزش و گناه نشوند،شمار زیادی از مردان و زنان به هر دلیلی موقعیت ازدواج دایم را ندارند،در مذهب شیعه ازدواج موقت راه حلی برای این موضوع هست و سایت همسریابی عشق آنلاین بستر سالمی است برای افرادی که دنبال همسر موقت هستند
خشم بیش از حد گرفتن وحشت آرد و لطف بی وقت هیبت ببرد؛ نه چندان درشتی کن که از تو سیر گردند و نه چندان نرمی که بر تو دلیر شوند.
درشتی و نرمی به‌هم‌در به است
چو فاصد که جراح و مرهم‌نه است

درشتی نگیرد خردمند پیش
نه سستی که ناقص کند قدر ِ خویش

نه مر خویش‌تن را فزونی نهد
نه یک‌باره تن در مذلّت دهد

شبانی با پدر گفت ای خردمند
مرا تعلیم ده پیرانه یک پند.

بگفتا: نیک‌مردی کن نه چندان
که گردد خیره گرگ ِ تیز دندان
 
#یادمـبمونه!
سعدی
دیروز حدود ده تا مطلب نوشتم
ولی نذاشتم اینجا
دیروز صبح همسرم رفت
و تا چهل روز
نمی بینمش...
هیچی نمیگم
هیچی نمیتونم بگم
فقط این روزها به شدت دل نازکم...
*
بهش گفتم
به قولم عمل کردم
جلوی هیچکس گریه نکردم
* این یعنی تو خلوتت گریه کردی؟
_ آره دیگه...
صداش یکم گرفته شد. گفت برا خدا گریه کن.
میدونستم داره قوی ام می‌کنه.
گفتم من هنوز مثل شما انقدر روحم بزرگ نشده...
نمی‌تونم...
*****
بعد ازدواج مون
من میتونم شدت ایثار همسران شهدا رو حس کنم
همسرم هم میگه الان دار
باسلام و عرض روز خوش و خسته نباشید
پسری 28 ساله، داری تحصیلات بالا، شاغل و از نظر مالی تامین هستم، از نظر
اقتصادی کاملا مستقل از پدرم هستم و بخاطر شرایط کاری ام در شهری دور از
خانواده ام زندگی میکنم، حدود 8 ماه است که به خانمی علاقمند شده ام که از
هر لحاظ ایده آل من هستند و میخام با ایشون ازدواج کنم
اما از اونجا که در خانواده ما ازدواج فامیلی مرسوم بوده و از بچگی اسم من
رو کنار اسم دخترعموم گذاشتن پدرم مانع از ازدواج من هستن، تا بحال خیلی با
پ
مروری بر احمقانه ترین پیوندهای زناشویی دنیا !
به گزارش ایران ناز دو زوج نیویورکی در شرایط صفر جاذبه مراسم ازدواج بر پا نمودند.خانم ارین فینیگان به همراه همسرش نوح فولمور در حالی که در شرایط صفر جاذبه و معلق در هوا هستند به تبادل بوسه های اغاز زندگی مشترک خود می پردازند.ازدواج عجیب انها به عنوان اولین مراسم ازدواج در شرایط صفر جاذبه به شمار می اید.
 
 
ادامه مطلب
سلام دوستان
میخواستم ببینم چقدر امکان داره یه پسر از روی لجبازی با معشوق قدیمیش ازدواج یا نامزد کنه؟، یعنی کس دیگه ای رو دوست داشته باشه و صرفا از رو لجبازی با کس دیگه ای ازدواج کنه که ممکنه حس خاصی هم بهش نداشته باشه؟
کسی چنین مواردی رو اطرافش دیده؟، اگه خودتون تجربه ی دارید بگید؟ واقعا بعدش احساس خوشبختی میکنن و اینکه ممکنه بعدا برگردن سمت معشوق شون؟

پیشنهاد:
عشق برای دخترهای با حیا و محجبه هم پیش میاد؟
چند سوال از کسانی که به روش سنتی ازد
با سلام وقت بخیر 
چرا بعضی از پسران با اینکه وضع کاری و شرایط خانوادگی خوبی دارن ولی بیشتر وقت شون به کار صرف میشه و به ازدواج و دخترهای اطراف شون اهمییت نمیدن؟
مثلا یک آقا پسری 28 ساله تو نظام مهندسی هست که تنها فرد مجرد خانوادشونه و طرح های آزاد و نظام مهندسی رو خیلی برمیداره، خونه هم خریده، ماشین و ... هم داره و پدر مادر شون هم نیازی به ایشون ندارن ولی توجهی به رفتارهای محترمانه من و یا هیچ دختر دیگه ای نمی کنند فقط و فقط کار ... .
واقعا دلیل این
آنچه قبل از ازدواج باید بدانیم







 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب



آنچه قبل از ازدواج باید بدانید




 
 
چنان ارتباط عمیق وهمه جانبه ای می شود که
بی هیچ شک وشبهه ای قابل مقایسه با هیچ یک از دیگر ارتباطات انسانی نمی
باشد به نحوی که قرارداد ناشی از آن دارای نوعی تقدس شده است .ازدواج مساله
بسیار مهمی است که بسیاری از جنبه‌های مختلف زندگی فردی و اجتماعی انسان
را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
ادامه مطلب
حاضرید با یک پسر مودب و خوش تیپ که شرایط زیر رو داره ازدواج بکنید؟
۱. ورزشکار
۲. اهل موسیقی و آواز
۳. اهل تفکر و مطالعه
۴. بسیار خوش صحبت
۵. با اعتماد به نفس
۶. در جلسه خواستگاری بسیار محترمانه و باکلاس صحبت میکنه
۷. اهل محبت کردن به همسر، همچنین تشنه محبت دیدن از اوست!
۸. درآمد کمی داره در حد یک میلیون تومان گاهی یکم کمتر و گاهی بیشتر.
ادامه مطلب
تو اینستا نظرسنجی گذاشته بودن که با دلیل بگین چرا ازدواج نمیکنین؟
 
و یه مرد ایرانی کامنت داده بود: همه شرایطشو دارم ولی زنم اجازه نمیده :)‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
یه دختره هست فامیل مونه
دو سه سالی ازم کوچیکتر بود
باهام میومد کلاس زبان
حکم ننه شو داشتم
بهش می گفتم خپل
الان مامانم خبر داد آخر هفته عروسه خپله
یه خنده کردم
نمیدونم از رو بی عاری بود
تعجب بود
افسوس بود
خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است بود
خلاصه خودمم نمیدونم چی بود
هنوزم دارم میخندم
اصلا از اینجا تا تالارشون از اینا
 
 
پی نوشت1:ولی ناموسا خیلی بچه بود ها
من الان خودمم بخوام عروسی کنم خنده م میگیره
جدی رو چه حسابی بچه رو میفرستن تو دهن گ
سلام 
دختری هستم که برای ازدواج معیارهای خاص خودم رو دارم. از نظر زیبایی معتقدم زیبایی در نگاه انسان ها به هم نهفته ست و کاملا سلیقه ای هست. بخاطر همین فکر میکنم احساس ما به فرد مقابل در نگاه ما به اون تاثیر داره!، واسه همین معیار خاصی واسه ظاهر در نظرم نیست.
دوست دارم قبل از ازدواج اون فرد رو خوب شناخته باشم، منتهی در چهارچوب های خاص خودم و رعایت یه سری مسائل! و اینکه با آدمی ازدواج کنم که اهداف مون در یک جهت باشه و با هم رشد کنیم و از هم یاد بگی
با ازدواج کردن هیچ تغییری دفعتا اتفاق نمیفته، نه رفتار آدم ها، نه فکر ها و ارزش هاشون تغییر میکنه و نه زندگی از این رو به اون رو می‌شه.
فلذا نه به امید اینکه یه تغییری میکنید خودتون یا طرف مقابل ازدواج کنید نه امیدوار باشید که زندگی بعد ازدواج مثلا یچیز جدیدی می‌شه که قبلا نبود. 
همه چیز به مرور اتفاق میفته، با کنده شدنِ پوست، با قد کشیدن، با صبورتر شدن.
دختری 24 ساله و مطلقه هستم، خواستگاری دارم 26 ساله که از ازدواج قبلش دختری سه ساله داره،  در شرکتی که وابسته به بانک هست مشغول به کار هستند، یک بار دیدمش که حس کردم از لحاظ خانوادگی، اخلاقی و مالی هم کفو نیستیم، ولی از این نظر که هر دو دنبال زندگی آرام همراه با بخشش و گذشت هستیم مشترک بودیم.
ضمن اینکه وقتی هر خواستگاری میاد بدون بچه وقتی متوجه میشه که دختر نیستم میره و دیگه پشت سرش رو نگاه نمیکنه!، خواهش میکنم کمکم کنید.
ادامه مطلب
هروقت به زندگی های خواهرام و اداهای شوهراشون و اینا نگاه می ‌کنم با خودم میگم چه تضمینی هست که ازدواج کنی و زندگیت شیرین باشه اصلا تو که یبار ازدواج کردی و اون ازدواج رو خراب کردی
می دونم ازدواج واسه این نیست که کسی بیاد زندگی منو اداره کنه اما 
دلم دقیقا همینو میخواد! چون همین الانم زندگیمو خانواده ام و مخصوصا مامانم اداره می کنن 
معده ام ترش کرده 
رانی ندارم فامو دارم 
امپرازول ندارم من خر دیشب رفتم داروخونه هاا! :/ 
معده ام ترش کرده دیشب ش
پدرها و مادرها لطفا به فکر ازدواج فرزندان تون در سن مناسبش باشید. شرایط رو آسون بگیرید و نذارید سن بچه ها بالا بره، چقدر میان در خانواده برتر پست میذارن دخترها که سن مون بالا رفته دیگه خواستگار نداریم، یا مرد متاهل بهشون پیشنهاد زن دوم میده، یا میترسن پدر مادر فوت بشن و اینها آواره و تنها بمونن. 
همین طور پسرها که سن شون بالا میره یا انقدر سرکوب کردن امیال شون رو که بعد ازدواج هم به مشکل میخورن، یا مجبور شدن برن دنبال صیغه یا دوست دختر که باز
مدتهاست که 
نمی دونم چطوری بنویسم 
مدتهاست یعنی چند وقت? روزها? هفته ها? ماه ها? 
نمی دونم 
اما انگار حس می کنم 
نمی دونم 
اول اینکه خیلی از چیزای دنیا برام الکی شده 
دوم اینکه ازدواج همچنان یه رویاست اما دیگه باورم شده که دیری نپاید که نیازم تمام بشود 
دیگه تو فامیل پدری چون تا حد خوبی (خوب برای خودم) احترام دارم احساس آدم بودن می کنم 
این حس رو تو خانواده ی خودم اون قدری که میخوام، ندارم
در فامیل مادری هم کم دارم اما هست 
در محل کارم هم خیلی ک
همین الان داستان ازدواج رو تمام کردم . پررررر از حرفم. پر از: اوه من چقدر اینم. پر از: اوه چقدر راست میگه. پر از: پس همه همین طورین.
پر از حق دادن. پر از حسرت خوردن. پر از راهکار دادن. 
بی نظیر بود توی لوث نکردن عواطف انسانی. توی حروم نکردن واقعیت روابط عاطفی توی عشق ها و نفرت های اغراق شده. توی نشون دادن واقعیت قابل انتظار روابط عاطفی با همه ی سختی و زیبایی و گندیدگی و غیرقابل تحمل بودن و خواستنی بودن و نخواستنی بودن و ...
نمی تونم بگم کی بهتر بود. اسک
مرد تا ازدواج نکند انگیزه ای برای کار کردن ندارد و تا کار پیدا نکند نمی تواند ازدواج کند. مانده ایم در این دور باطلدوست داشتم بگویم: صاحب فرزند که شدیم پدر و مادرهای بهتری باشیم و جامعه ای با فرهنگی اسلامی تر بسازیم اما دیدم واقعا به همین سادگی ها هم نیست، پدر و مادرهای ما هم می دانند که ازدواج برای نسل جوانشان واجب است. اما توان مقابله با فرهنگ مسموم جاری در جامعه را ندارند.
این کار همت جهادی می طلبد.
به گمانم ما نسل ظهور تو هستیم و اینگونه بای
_ما از فیلم‌های ایرانی چی یاد می‌گیریم؟ که هر مرد پول‌داری؟
_ یه زن جوون داره!
_ نه! دوتا زن داره!
_ هاا 
_ یکی برای زمان فقیری و بدبختی ، یکی هم پول‌ داری ، حالا از این چه نتیجه‌ای می‌گیریم؟
_ با مرد پول‌دار ازدواج نکنیم!
_ بازم نه! تف تو ذات هر چی آدم بی‌شرف و خائنه!
‌پ‌ن : می‌فرماید که "یارب روا مدار که گدا معتبر شود ..."
مشاوره قبل از ازدواج
 
آیا مشاوره ازدواج برای گرفتن تایید متخصص است؟
 
              
 
 
در ابتدای آشنایی قبل از ازدواج خیلی از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک نادیده گرفته می شود، به همین دلیل با گذشت سال ها، مشکلات و اختلافات زیادی بین زوج ها به وجود می آید. مشاوره قبل از ازدواج مانند واکسنی برای پیشگیری از طلاق می باشد. ازدواج مهمترین تصمیم در زندگی هر فردی است، پس برای تصمیم گیری و کسب مهارت های لازم نیاز به آموزش دارید. باید بدانید که هم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرسه شاد، دانش آموزان با نشاط