نتایج جستجو برای عبارت :

تحریم ظریف توسط آمریکا در تناقض با شعار آزادی بیان است

چهارم ابتدایی که بودم در جایی دلیل اختلالات بدن را به هنگام جابجایی( توسط وسایل نقلیه) را میخواندم، به صورت خلاصه به خدمتتان عرض کنم که اینچنین میگفت: مغز توسط قسمتی از گوش داخلی انسان متوجه حقیقت و حرکت و سکون ما است و وقتی چشم ما حرکت را تماشا نکند؛ خبرِ سکون را به مغز میرساند و این تناقض در دریافت پیغام از اندام ها سبب ایجاد احوال ناخوشایندی در انسان میشود :)حال من حقیقت را می دانم ؛ سرشار از تویی هستم که چشمانم خبر نبودت را میدهد ، تناقض عذ
حرفاتون، استوری ها و پستاتون رو ذره ای باور نمیکنم، وقتی محتواشون با واقعیتتون در تناقض فجیعی به سر میبره!
 
مخم سوت کشید وقتی دیدم چه کسایی پیام تسلیت و چه کسایی پیام تهنیت گفتن... جمله leonard اومد تو ذهنم :
What are you looking at? You've never seen a hypocrite before?
این که هم دوست دارم برم و هم نرم خودش یه نوعی تناقشه .. از نوع ابر تناقض ! دکتر قد رو میگم 
میخوام برم ببینم چی میشه .. یا خاتمه میده به این همه فکرو خیال و میگه صفحه رشد فینیش ! یا میگه جاهست ! میدونم اگر نرم بعدا حتما حتما حتما حسرتشو میخورم ..
از طرفی رفتن و اینکارا دل خوش میخواد .. دل خوش .. که فعلا ندارم .. پول میخواد  .. و .. :(
چندی قبل شعاری روی دیوار دیدم که نوشته بود حرف نزنیم عمل کنیم که البته احتمالا شعار انتخاباتی بود. حالا این رو کاری ندارم که بهتر بود می گفت به حرف های خود عمل کنیم.تو این فکر بودم که همه آدم ها دو تا خود دارند یکی تو حرف و دیگری تو عمل هستش و کمتر کسی پیدا میشه این دو تا خودش شبیه هم باشه. امیدوارم اون قدر خدا بهم توفیق بده که بین این دو تا خود وجودیم تفاوت و تناقض زیادی نداشته باشه.
جالب ترین خصوصیت بشر "تناقض" است!
به شدت عجله داریم بزرگ شویم و بعد دلمان برای کودکی از دست رفته مان تنگ میشود ..!برای پول در آوردن خودمان را مریض میکنیم بعد تمام پولمان را خرج میکنیم تا دوباره سالم شویم !طوری زندگی میکنیم که انگار هرگز نمی میریم و طوری می میریم که انگار هرگز زندگی نکرده ایم ...!
این روزها خیلی فکر می کنم به اینکه شعار <ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند> که همه خیلی هم محکم و رسا فریادش میزنیم، زیادی شعار است!
کوفه می تواند اصفهان یا تهران یا هر شهر دیگری باشد و علی می تواند اقای خامنه ای یا صاحب الزمان باشد و در هر صورت شعار ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند زیادی شعار است و گرنه وضع مملکت مان این و امام مان این همه سال غایب از نظر نبود. 
شعار سال پیش هفته کتاب دوباره انتخاب شد

 
به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم شورای سیاست گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، «حال خوش خواندن» برای دومین بار به عنوان شعار هفته کتاب انتخاب شد.
در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،  انتخاب شعار به بحث و نظرسنجی گذاشته شد و بر اساس اعلام نظرات اعضای این شورا به ستاد هفته کتاب و همچنین اقبال عمومی به این شعار در دوره پیشین، شعا
نمیدونمـ چرا هر وقت اینقدر تو این دنیا گمـم میرم سراغ انیمیشن راپونزل و مریدا. شاید چون انیمیشن های والت دیزنی لند مثل سفید برفی و سیندرلا برمیگرده به زمان کودکیـم.. ولی اون زمان هم شیرین نبود که بگم این تمایل منو به سمت زمانی میبره که کاملا آسوده بودم! اما میتونم بگم کاملا بی دغدغه بودمـ.. همیشه باید پناهی واسه آدم باشه؛ پناه بر عِشق، پناه بر شعر، پناه بر خاطره ها هر چقدر تلـخ حتی! گفتم خاطره، یاد مامان خاطره میوفتم، مگه میشه یه آدم و اینقدر د
از ۲۱ دی‌ماه که ستاد کل نیروهای مسلح ایران بیانیه داد و جمهوری اسلامی مسئولیت سقوط هواپیما با شلیک موشک سپاه را پذیرفت تا ۲۳ دی‌ماه که علی ربیعی، سخنگوی دولت درباره ماجرای سقوط گزارش داد، حداقل شش تناقض مهم در روایت‌های حکومت وجود دارد که سبب شده اطلاع‌رسانی سپاه و دولت درباره این پرونده به یک باتلاق جدید تبدیل شود:
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
دروس مختصرة فی مقدمة كتاب شرح فصوص الحكم
1440 هـ

ت
عنوان الدرس
الرابط

1
التعریف بالكتاب و مقدمته

2
فصوص الحكم 2

3
فصوص الحكم 3

4
فصوص الحكم 4

5
فصوص الحكم 5

6
فصوص الحكم 6

7
فصوص الحكم 7 تعریف العرفان النظری و الفرق بینه و بین العرفان العملی

8
فصوص الحكم 8 مراجعة أحكام الوجود السلبیة و الثبوتیة ج1

9


10
فصوص الحكم 9 الفصل الثانی فی اسمائه و صفاته سبحانه 

11
تتمة الفصل الثانی 

12
الفصل الثالث فی الأعیان الثابتة و التنبیه على الم
* همونطوری که نشستم و آهنگای مضخرف اما دوست‌داشتنیِ وانتونز و لیتو رو میشنوم، یادم میاد که مامان قبل اینکه بره بیرون ناهار امروز رو به من سپرد:/ ( نمی‌دونم بالاخره کِی قراره از آشپزی خوشم بیاد! )
* با یه حسِ خنثایِ رو به زوال که چند روزی میشه همراهمه به این فکر می‌کنم که من به چرت ترین نوع ممکن دارم حس‌ها و افکار خودمو نابود می‌کنم و تنها چیزی که به خورد خودم می‌دم تناقضه و تناقض!
اینکه می‌دونم تقریبا ۵۰ روز تا پاس کردنِ سه تا امتحانم وقت دار
بسم الله 
دسته کلیدم یک علی بن ابی طالب سبز بود که از آن فروشگاه خروجی بین الحرمین روبروی حرم حضرت عباس علیه السلام خریده بودم . دسته کلیدهایی با نامه ائمه معصومین، چهار تا خریدم و خودم یا علی اش را برداشتم .
بعدها از دستفروشی کنار خیابان یک فرشته مانند طلایی خریدم که روی بال هایش شیشه هایی شبیه یاقوت سرخ بود ، با حالتی شبیه رقاص های باله ایستاده بود و تمام بدنش انگار با الماس پوشیده شده بود ، وصلش کردم به یا علی ! 
تناقض عجیبی بود . دلم نمی آمد
جشنی برای خانواده و جامعه !
۲- یک نوع متفاوت از فروشگاه هایی که دیده اید
۳- چشمانی زیبا برای لباس هایی زیبا
۴- مکانی برای رسیدن به خواسته هایتان
۵- دریایی برای پیرو جوان
۶- نقطه ای تک خال با ابزارهای مفید برای مردان !
۷- همه اش برای شما
۸- همیشه پر از خلاقیت !
۹- فروشگاهی ایرانی برای ایرانیان
۱۰- …و همچنین برای کودکان
۱۱- و درست در مرکزهستیم از سال ….
۱۲- برای عالی بودن هم کم هزینه کنید
۱۳- محنصر به فرد باش! سلامت باش! خوشحال باش !
۱۴- دنیای ما هستید
۱۵-
کتاب لذت متن ، نوشتهٔ رولان بارت ، ترجمهٔ پیام یزدانجو ، نشر مرکز
 
کسی ( نوعی «موسیو تست » وارونه ) را تصور کنید که همه ی حد و مرزها ، همه ی مرتبه ها ، همه ی انحصار ها را در وجود خود از بین می برد، اما نه از راه سازگار سازی که صرفا با تاراندن همان شبح فرتوت : تناقض منطقی ـ کسی که هر زبانی را با هر زبانی ، حتی آن زبان ها را که با هم مغایر محسوب می شوند ، در هم می امیزد؛ کسی که بی حرف و حدیثی مسئولیت هرگونه بی منطقی ، مسئولیت هرگونه نا سازی ، را بر عهده
کتابی را شروع کردم با نام نخل و نارنج از نویسنده ای که زیاد از او خوشم نمی آید یامین پور، تا اینجا که رسیدم بد نبود شاید مروری بر آن داشتم. عیدتان هم مبارک با یک روز تاخیر برای ایرانیان و دو روز تاخیر برای باقی مسلمانان. بگذریمالقصه داستان امروز روایت جالب استاد روانشناسی است از زمان حال، ربطی هم به روانشناسی ندارد اصل حرف جذاب است. گفت "تمام این حرف ها که می گویند در حال زندگی کن غلط است ما زمان حالی برای زندگی نداریم یکی گذشته است یکی آینده،
به مناسبت هفته کارگر و پیگیری تحقق شعار سال (جهش تولید) ارتباط تصویری از هفت مجموعه تولیدی فعال در نقاط مختلف کشور با حضرت آیت الله خامنه ای برقرار شد. در این ارتباط، مدیران و تعدادی از کارگران نمونه واحدهای تولیدی از وضعیت تولید، دستاوردها، مسائل و مشکلات این واحدها گزارشهایی بیان و همچنین راهکارها و پیشنهادهایی برای حل این مسائل و تحقق شعار سال مطرح کردند.
حجت الاسلام دکتر حمید محمدی راد
در خطبه های نماز جمعه مراغه
دکتر محمدی راد در خطبه های نماز جمعه مراغه بیان داشت: آمریکا در حالی این اقدام را علیه وزیر امور خارجه کشورمان انجام می دهد که مدعی دروغین آزادی قلم بوده و گریزان از حقایق است.وی ادامه داد: دولت این کشور با این حرکت نشان داد که اهل زورگویی بوده و اهل منطق و گفت و گو نبوده و نیست.
ادامه مطلب
نازنینا! من به آغوشت بهار آورده ام،
یک دل شوریدة پر از شرار آورده ام.
مست از جام جمال و سرخوش از یاد خوشت،
یک دم از بهر طرب یاد خمار آورده ام.
از دلم بردی قرار و صبر و آرام مرا،
در دل شیدا و پرشورت قرار آورده ام.
از کنار درد و غمهای جهان بی کنار
در کنار تو دمی خود را کنار آورد ه ام.
از خود و از کلفت دنیای غم آلود خود
بر جهان بی غبار تو فرار آورده ام.
شاد باش و شاد باش و شاد مان و شاد زی،
شعر پرسوز دلم را من شعار آورده ام.
 
 
آغاز هفته "تاریخ ورزش بروجرد"گرامی باد26 بهمن الی 2 اسفند  1398با شعار " بروجرد شهر فرزانگان و استعداد های درخشان" 

 
 
از آنجا که سایت ورزشی فرهاد داودوندی برای اولین بار در  ورزش ایران، تمامی هفته های سال در بروجرد را بنام هیئات ورزشی نامگذاری کرده استلذا از تاریخ 26 بهمن الی 2 اسفند توسط این سایت ورزشی بنام هفته "مربیان ورزش بروجرد" نامگذاری گردیدهمشهریان عزیز و جامعه محترم ورزش بروجرد در تمامی رشته های ورزشی می توانندبرای رسانه ای شدن،زن
بسم الله الرحمن الرحیماین روزها شعار «ما کرونا را شکست می دهیم » همه در و دیوار فضای مجازی و غیر مجازی را پر کرده است.هر چند شعارها باید کوتاه وگویا انتخاب شوند ولی غفلت از برخی کلمات در شعار ممکن است موجب غفلت از مسائل مهم و بزرگتری شود.با مرور دعای هفتم صحیفه سجادیه که حضرت آقا اخیرا توصیه به خواندش فرمودند بحث قدرت لایزال الهی از نکات اصلی در دعاست. ما چه باشیم و که باشیم که بتوانیم کرونا یا هر مشکل دیگر را شکست دهیم؟!
شاید این مولفه ها اگر
لایه باز شعار سال 1398
دانلود طرح
طرح شعار سال 98
طرح لایه باز شعار سال 1398 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه طرح لایه باز شعار سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
امکان استفاده از لایه های زیرین در دریگر طرح ها
استفاده از طرح های گل و مرغ و اسلیمی
استفاده از پرچم مقدس جهموری اسلامی
مزین به جملات رهبری درباره لایه باز شعار سال 1398 میباشد؛ سا
شعار تبلیغاتی چیست؟
توسط کارشناس سئو بهسون /  دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ /  منتشر شده در طراحی گرافیکی

“با به اشتراک گذاری، دیگران را سر کار بگذاریم”
با دیدن جملات بالا احتمالا احساس می کنید که می خواهیم دیگران را دست بیندازیم و آن ها را مسخره کنیم
حالا اگر به شما بگوییم جمله شعار تبلیغاتی یک کانال تلگرام مربوط به کاریابی است حتما دید و درک شما از قضیه عوض خواهد شد.
داشتن شعار تبلیغاتی از آن جهت مهم است که شما را در ذهن مخاطبانتان حک می کند و با
لایه باز شعار سال 98
دانلود طرح
طرح لایه باز شعار سال 1398
طرح لایه باز شعار سال 98 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه psd شعار سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
امکان استفاده از لایه های زیرین در دریگر طرح ها
استفاده از طرح های گل و مرغ و اسلیمی
استفاده از پرچم مقدس جهموری اسلامی
با رزولوشن بالا جهت چاپ بنر و پوستر
امکان تغییر سایز و ویرایش
شاید من بدرستی حال روسو را درک کنم، که چرا با وجود آنکه تنهایی را می‌ستاید تناقض‌گونه به اجتماع پناه می‌برد. تخیلات پارانوییدی روسو در خیال‌پردازی‌های یک ذهن انزواجو به من می‌گوید که روسو در جدال با تخیلاتش است، تنهایی را دوست دارد و از جمع دوری می‌کند اما به مجرد پناه بردن به خلوت توهم‌ها و خیالات پارانوییدی روی می‌آورند و پا روی خرخره‌ی آدم می‌گذارند و آنقدر بر جان آدمی فشار می‌آورند که تنهایی برای فرد غیرقابل تحمل شود. شاید شرایط
لایه بازشعار سال 98 | بنر و پوستر شعار سال 1398
 دانلود طرح 

طرح لایه بازشعار سال 98
لایه بازشعار سال 98 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه طرح شعار لایه باز سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
امکان استفاده از لایه های زیرین در دریگر طرح ها
استفاده از طرح های گل و مرغ و اسلیمی
استفاده از پرچم مقدس جهموری اسلامی
با رزولوشن بالا جهت چاپ بنر و
خاطراتی که ماندنی شده استشده چون قصّه ، خواندنی شده استسوژه هائی پر از تناقض هاجاده هائی که راندنی شده استسر به راهی که نیست پایانشمیوه ی یأس چیدنی شده استای خدا جان خودت بخیرش کنغُصّه هائی که خوردنی شده استلحظه ها لحظه های غمبار استمثل فیلمهای دیدنی شده است.
اعتدال 
کسی که خود اعتدال ندارد، شعار اعتدال سر دهد، مردم را از این فرهنگ مهم دور می کند و جامعه را به سردرگمی و بدبینی نسبت به ارزش‌ها می کشاند، امروز در جامعه ما کسی مدعی شعار اعتدال شد که خود از اعتدال روانی برخوردار نیست، وپشت سر هم دروغ می گوید و وعده می دهد و خلف وعده می کند، و این عدم تعادل رفتاری سبب شده که خیل عظیمی از مردم نسبت به ارزش‌ها دلسرد شوند، اما همگان باید بداند که ما دینمان را از این مدعیان دروغین نگرفتیم بلکه از پیغمبر و آ
سازمان جهانی بهداشت هفتم آوریل را روز جهانی سلامت اعلام کرده است. این روز،‌فرصتی برای افزایش آگاهی های عمومی در مورد نگرانی های خاص در مورد بهداشت عمومی است.این سازمان شعار روز جهانی سلامت در سال 2020 را "تقویت پرستاری و مامایی برای دستیابی به سلامت برای همه توسط همه" در نظر گرفته است .پرستاران و ماماها نقش مهمی را در مراقبت از مردم در همه جا از جمله شرایط بحرانی ، درگیری‌ها و وضعیت‌های شکننده ایجاد می‌کنند . آن‌ها طیف گسترده‌ای از خدمات اس
بعد از چند روز دعوا و قهر بالاخره آشتی کردیم.
تو این دعوا خیلی حرفها زده شد و بی حرمتی شد
من میگم: هر دعوایی یک قدم پیش میره به سمت نابودی حرمت ها
به خودم و گذشته ام که فکر میکنم از الان خودم خجالت میکشم
من همونی نبودم که میگفتم احترام
عزت
اقتدار مرد
من همونی بودم که شعار دوستی خانواده میدادم
و...
چقدر شعار و حرف زدم
ولی حالا که باید عمل کنم ؛ تاب کوچکترین مسئله رو ندارم.
من دختری بودم که به خیال خودم داشتم سخت بار میومدم که روزای همسری پرباری داش
منطق فهم حدیث (در باب دینشناسى و نقد احادیث ضعیف و راه رفع تناقض بین احادیث)الحکم الزاهره و تحف العقول و میزان الحکمه و غرر الحکم و نهج الفصاحه (در باب احادیث موضوعى)اخلاق نظرى و معراج السعاده و حلیة المتقین (در علم اخلاق و آداب
برای من افسردگی یک سگ سیاه نیست.
افسردگی، تناقض بین خودم است و تصویرم در آینه جریان زندگی؛
بین میل شدیدم به کتاب و نخواندن،
بین ارادتم به کار و بی‌کاری،
بین نیازم به معاشرت و تنهایی در جمع،
بین رقصیدن و جلف‌بازی و تک‌خوری.
افسردگی، تمارض به عادی بودن است...
New York hospitals battle coronavirus as hundreds of patients flood in: 'We must not break'.
cnbc.com
 
صدها نفر به بیمارستان های نیویورک سرازیر شدند؛ بیمارستان ها در حال جنگ با کرونا ویروس هستند. "ما نباید شکست بخوریم"
شعار ما کرونا را شکست می دهیم را به شعار ما نباید از کرونا شکست بخوریم تغییر دهید.
سیاست شکست دادن یا پیروز شدن که از ادبیات حماسی ما ناشی می شود این مفهوم را می رساند که باید در فرصتی مناسب به کرونا حمله کنیم و وی را شکست بدهیم در صورتیکه ما نشان داده ایم که استاد تبدیل فر
شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است.
ارزانی تصریح کرد : شعار امسال دهه کرامت “خدمت کریمانه، مهربانی به رسم اهل بیت (ع)” است و برای تمام روزهای دهه کرامت از ابتدا تا انتها نامگذاری صورت گرفته و تکالیف و برنامه دستگاه‌ها کاملا مشخص شده است.
 
ادامه مطلب
 
ایا بالاخره روزی، ما نیز به دلخواه خویش زندگی خواهیم کرد؟!
 
پی‌نوشت: اینروزا زیاد پست میذارم ، دلیلش اینه که تو محیط کار تناقض‌ها و زشتی‌ها رو میبینم و سکوت میکنم، تو خونه برای کسی از اینهمه بی انصافی که به مردم میشه غرغر نمیکنم،تو سرم اما پر از اعتراض و حرفه!بنابراین ، باز هم پناه بر وبلاگ‌های سوت و کور و از رونق افتاده‌یمان !
رهبر معظم انقلاب در پیامی شعار سال نود و نه را جهش تولید نامیدند....
گروه فرهنگی رسانه ای مفاز نیز وظیفه خود دانست که تیزری در مورد این شعار تولید کند.








متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافتمدت زمان: 29 ثانیه
سلام
میشه از رو تجربه ای که احیانا دارید بگید دلیل این همه تناقض رفتاری پسری که میگم چیه؟، مدتیه که با پسری به قصد ازدواج آشنا شدم، حدود یک ساله، خیلی باهام مهربونی میکنه، خیلی احترامم رو داره و هر کاری ازش میخوام واسه م میکنه، اما رفتارهای دو پهلو هم زیاد داره واقعا نمیفهمم چرا؟، اصلا انقدر تناقض توی کارها و رفتارهاشه که گیج گیج شدم. چند تا از این رفتارها رو میگم.
مثلا گاهی صدام میکنه جونم یا جان یا جانم، ولی بعضی اوقاتم حرف میزنیم با هم اصل
اینکه یه نفر یا یه قشری از جامعه، یک رفتاری رو نسبت به خودشون ناپسند بدونن و بی احترامی وظلم در حق خودشون بدونن
ولی در موقعیت مشابه همون رفتار مذموم رو از خودشون بروزمیدن برام غیرقابل پذیرشه
هیچ توجیهی نمیتونه افراد رو از تناقض زشت رفتاری و فکری شون تبرئه کنه
نمونه اش فضولی تو سبک زندگی دخترا و قضاوت کردنشون و تعیین و تکلیف های عُرفی مَن درآوردی براشون
ولی اگه یکی به یه رفتار یا ایده‌آل های پسرا نقدی وارد کنه عین این بچه تُغس هایی که موقع
قالُوا بَلْ نَتَّبِعُ ما أَلْفَینا عَلَیهِ آباءَنا
« [کافران ] گفتند: بلکه ما از آن چه که پدرانمان را معتقد به آن یافته ایم، پیروی می کنیم.»
 
من جامعه شناس نیستم اما به طور کلی میتونم اجتماع فعلی اینطور تقسیم بندی کنم:
دسته اول: اینا یه سری اعتقادات از بچگی تو مغزشون فرو کردن مثل دین, خدا, فرهنگ محل زندگیشون و...
این دسته به علت همیشه مقلد بودنشون در دسته های چندهزارتایی به فنای عظما میرن!
 
دسته دوم: اینا بچگی کلا پرت بودن از قضیه و نتیجتا کمی د
کل عمرم ادعا کردم
همش آرمان هایم را شعار کردم 
وبلند بلند به خودم نسبت دادم
 
آیا همه ی آن حرف هایم شعار بود؟؟؟ 
آیا همچنان موافقی که گمنامی خوش نامیست؟؟؟
آیا همچنان موافقی که سرمایه دار نسبت به تهی دست حقی باید ادا کند؟؟؟
آیا همچنان از بانکداری غیر اسلامی شاکی هستی؟؟؟
آیا دوست نداری که سرمایه دار شوی؟؟؟
مگر تصمیم نگرفتی که سخت کار کنی تا به اهداف برسی؟؟؟ 
مگر آسایش در راه غیر را سه طلاقه نکرده بود؟؟؟ 
این هم گود بسم الله، چرا ترسیدی؟؟؟ 
چه
 به گزارش سفیر جنوب؛در ششمین روز از هفته سلامت؛ رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستات دشتستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر برازجان، ضمن تبریک هفته سلامت و اعیاد شعبانیه  با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی بهداشت اظهار داشت: معنی این شعار این است که  باید همه مردم زیر چتر سلامت قرار گیرند و تمام مردم در همه نقاط از خدمات حوزه سلامت برخوردار شوند.
ماریا خویش دوست خاطرنشان کرد:در سال گذشته تلاش کردیم مناطق کمتر برخوردار تحت پ
طرح بشردوستانه و خیرانه تامین کمک های نقدی برای کودکان
سرطانی با عنوان «ایستگاه پائیزی برای کودکان سرطانی» و با شعار «بیایید
خنده را تقسیم کنیم» توسط واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه
قم در ۴ روز متوالی در این دانشگاه برگزار شد.
ادامه مطلب
به تازگی متوجه شده ام که با دو گروه از آدمها نمیتوانم معاشرت کنم:
خصوصا اگر این رابطه بخواهد عمیق باشد.
دسته ی اول مزخرف و سطحی اند ، که ارزش معاشرت ندارند.
دسته ی دوم خوب و باارزش اند، که خودم را لایق معاشرت با آنها نمیدانم.
و چون انسان ها از این دو دسته خارج نیستند؛ بالطبع تنهایی را ترجیح میدهم و خودم را تحمل میکنم...
گرچه من هر دو دسته را دوست میدارم.
به تازگی متوجه شده ام که با دو گروه از آدمها نمیتوانم معاشرت کنم:
خصوصا اگر این رابطه بخواهد عمیق باشد.
دسته ی اول مزخرف و سطحی اند ، که ارزش معاشرت ندارند.
دسته ی دوم خوب و باارزش اند، اما خودم را لایق معاشرت با آنها نمیدانم.
و چون انسان ها از این دو دسته خارج نیستند؛ بالطبع تنهایی را ترجیح میدهم و خودم را تحمل میکنم...
گرچه من هر دو دسته را دوست میدارم.
معناشناسی منطق گزاره‌ها صرفا «درستی» گزاره‌ها را بر اساس تابع ارزش گزاره‌های اتمی تعریف می‌کند همچنین اگر هر مدلی که مجموعه آ از گزاره‌ها را «راست» کند گزاره ب را نیز راست کند معادل است با این که ب نتیجه معناشاسانه آ است. اما راه دیگری هم برای بررسی درستی گزاره‌ها و ارتباط آنها با مجموعه دیگری از گزاره‌ها وجود دارد که بیشتر به «تفکر ریاضی» و مدل ریاضی «اثبات ریاضی» شبیه است: تعریف استنتاج؛ چگونه از گزاره یا گزاره‌هایی، مجموعه دیگری از
طرح شعار سال 98
طرح لایه باز شعار سال 98 بصورت پوستر و بنر
لایه باز طرح شعار سال 98 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز؛ که با محوریت شعار سال 98 طراحی گردید است
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه طرح لایه باز شعار سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
استفاده از طرح های گل و مرغ و اسلیمی
استفاده از پرچم مقدس جهموری اسلامی
با رزولوشن بالا جهت چاپ بنر و پوستر
مناسب جهت چاپ بنر شهر
 
اون شب با کلی  از شایدهای  تو ذهنم خوابیدم اما اون شاید ها تو خوابمم بودن....
میدونی اون شب اولین باری بود که خواب هایی که با زندگی واقعیم سرشار از تناقض بودن یه
شباهتی داشتم اینکه تو خوابمم ازم دوری میکردی ...دیگه تو اون دنیای خیالی افکارمم نداشتمت....
 
 
 
 
آسیب شناسی وضع فعلی آموزش و پرورش و آموزش عالی کشور را نه در اشتباهات یا ناکارآمدی افراد بی سواد و نا آگاه و غافل، که در جرائم بعضی دانش آموختگان وفارغ التحصیلان از این دستگاه ها، باید جستجو کرد که با «طعمه نگری» به منصب‌ها، اشتهای تصرف پیدا می‌کنند و با بهره گیری حرفه ای از موج آفرینی حزبی و دامن زدن به رقیب هراسی و انواع شعار آزادی و خدمت، فریب می دهند و بالأخره با مصادره شعار آزادی وخدمت برای خود و خویشاوندان، با «چراغ دانش» گزیده تر کال
کلمه امسال من " شجاعت"ـه .
از روزی هم که این کلمه رو به عنوان شعار امسالم انتخاب کردم،هر لحظه منتظرم سوسک ببینم  و به جای فرار به بالاترین نقطه ممکن و جیغ کشیدن؛دخلشو بیارم.
بگذریم از اینکه چقدر نبات بیچاره (پرنده مون) رو بخاطر عملی کردن شعار امسالم ترسوندم.من بترس و اون بترس.کِی بترس و کِی نترس.
دوستان سلام ... 
یه کانالی رو آنیابلایت معرفی کرده راجع به تیپ شخصیتی mbti . انقدر ذوق کردم که یه مقداریش رو با شما هم به اشتراک میذارم. تیپ من: intp
 
#INTP #ENTP #ENFP #ISFP #ISTP #ESFP #INFP #ESTP 
یا دیر از خواب بیدار میشن و وحشت زده میشن و تو ده دقیقه سریع آماده میشن 
یا زود از خواب بیدار میشن و انقدر لفتش میدن ک دیرشون بشه و بازم ده دقیقه‌ایی آماده میشن
 
[ #AgustD ✨: @FarsiMBTI]
 
#ENTP #ENFP #INFP #INTP 
تناقض عجیبی بین اینکه انتخاب کنن ک با مردم وقت بگذرونن یا ولشون کنن و برن بخوابن
استاد ملکیان چند جلسه سخنرانی دارند با عنوان «زندگی فیلسوفانه». ایشان در جلسه سوم توضیح می دهند که یکی از باورهای فیلسوفانه این است که هر سخنی پیش فرضهایی دارد و سخن بدون پیش فرض وجود ندارد.
 
جالب است که ایشان در درس چهارم توضیح می دهند که زندگی فیلسوفانه با نوعی گشودگی همراه است و بنابراین فیلسوف گرفتار پیش فرض نیست.
این دو سخن با یکدیگر تناقض صریحی دارند. شک نداریم که  ایشان ذهنی دقیق و حافظه ای قوی دارند. اما در این هم شکی نیست که سخنان هر
شعار اصلی iminer استخراج بیت کوین بدون نیاز به دانش فنی و صرف وقت است .کسب درآمد از طریق استخراج نیازمند زمان و تجربه بسیار زیادی می باشد اما شما میتوانید با کمک Iminer  به ساده ترین شیوه از این سبک درآمدی استفاده نمایید چرا که پیشرفته ترین و کامل ترین سامانه استخراج ماینینگ و اجاره ماینر تا این لحظه، توسط وب سایت Iminer ارائه شده است.
 بسم الله الرحمن الرحیم- خبری از سایت یاهو
-  مادری 
درامریکا زمانی تی شرتی بامزه  برای
دختر سه ساله اش- ان لاین   خریداری کرده
بود-تی شرت یک عکسی شعار بی ادبانه درباره پلیس روی ان نقش بسته – دریافت کرد که
قیمت ان بین 4.95-6.39 دلار است عنوان عکس بچه های دوقورباغه که درحال دوچرخه
سواری  میکنند که اولی ماسک قرباغه دارد
ودومی فردی مسن که هردو پلیس هستند وزیر ان عکس نوشته شده است پلیس- مادر
بسیارشوکه شده است وقتیکه مشاهده کرد تی شرتی که درخواست کرده
با رسیدن به سن 7 سالگی به دنیای جدیدی به نام مدرسه وارد می‌شوند. مدرسه اولین قدم و مرحله‌ پیوند کودک با جامعه است که نقش اساسی در تکوین روند اجتماعی شدن (socialization) آنها دارد. کودک با ورود به مدرسه، حوزه ارتباطی جدیدی را تجربه می‌کند که با دنیای خانواده‌ای که در آن به دنیا آمده و سال‌های اولیه زندگی خود را در آن گذرانده بسیار متفاوت است.
ادامه مطلب
عصبانیت زلیخا از تدبیر یوسف!
خانم #کتایون_ریاحی بازیگر نقش زلیخا در فیلم یوسف پیامبر با عصبانیت شدید از عملکرد روحانی خواستار برخورد مجلس با او شد! خانم ریاحی، این روحانی که توسط دوستانش به یوسف پیامبر تشبیه شد، همانی نیست که برایش لباس بنفش پوشیدید؟! این آش دهن‌سوز دست‌پخت شما سلبریتی هاست. این مجلس هم دسته‌گلِ شماهاست. انتظار بیهوده نداشته باشید. سعی کنید به رای خودتان احترام بگذارید. با روحانی تا ۱۴۰۰ شعار شماست. یادتان که نرفته؟ #نتیج
به نام حق پاک و سِرِشت
شرایط بگونه‌ای شده که نمیشود واقعیت یا حقیقت و دروغ یا نیرنگ رو از هم تشخیص داد.انقلاب ۵۷ حکومت اسلامی یک انقلاب رو برگشت به عقب بود ؛ ایران پیشرفت نکرد ، ایران قدرت جهان نشد و و و .اما حالا با تمام اتفاقات بد و خوب برای ایران عزیزمان ، به دهه چهارم انقلاب رسیدیم ؛ به نظر بعضی از کارشناسان سیاسی انقلاب ایران را نمیشود تحول یا انقلاب دانست / چرا چگونه!؟؟
انقلاب یعنی تحول در نظام سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، تحولی رو به پیشرف
بنر شعار سال 98
طرح بنر لایه باز شعار سال 98
لایه باز طرح شعار سال 98 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز؛ که با محوریت شعار سال 98 طراحی گردید است
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه طرح لایه باز شعار سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
استفاده از طرح های گل و مرغ و اسلیمی
استفاده از پرچم مقدس جهموری اسلامی
با رزولوشن بالا جهت چاپ بنر و پوستر
تمامی لایه ها بصورت جز به جر لایه با
 بسم الله الرحمن الرحیم- خبری از سایت یاهو
-  مادری 
درامریکا زمانی تی شرتی بامزه  برای
دختر سه ساله اش- ان لاین   خریداری کرده
بود-تی شرت یک عکسی شعار بی ادبانه درباره پلیس روی ان نقش بسته – دریافت کرد که
قیمت ان بین 4.95-6.39 دلار است عنوان عکس بچه های دوقورباغه که درحال دوچرخه
سواری  میکنند که اولی ماسک قرباغه دارد
ودومی فردی مسن که هردو پلیس هستند وزیر ان عکس نوشته شده است پلیس- مادر
بسیارشوکه شده است وقتیکه مشاهده کرد تی شرتی که درخواست کرده
دوست من پیامت را خصوصی نفرست. آپشنِ پاسخ نمی آید. مجبور میشوم بیایم اینجا متن بدهم.
می‌گویید مشرکم و میترسم و تحقیق نمیکنم؟ حرف هایی که زدم، نتیجه همان تحقیقاتی است که شما ندیدید.
می‌گویید قرآنی نیست؟ آیات ولایت ائمه در قرآن هستند. می‌توانم مثل شما ردیف کنم. ولی باز ایراد میگیرید که اسم شخص آورده نشده. اگر اسم علی در قرآن می آمد که چه نیاز به غدیر بود؟ اهل بیت باب ابتلا هستند. یعنی حتما با آنها آزمایش می‌شویم. و اینها هیچ تناقضی با توحید ندار
صندلی اداری
-صندلی کارمندی- در حال حاضر صندلی اداری محک در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را حتی پس از فروش با خدمات و گارانتی 3 ساله جلب کند.
با انتخاب بهترین صندلی کارمندی ، میتوانید بهترین مبلمان اداری ارگونومیک را برای محیط کار خود تهیه کنید.
هزینه ی کمتر کیفیت بهتر شعار همیشگی صندلی اداری محک بوده
و خواهد بود و به شعار خود عمل خواهد کرد.
صندلی اداری محک با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا همراه با گارانتی 3 ساله و خدمات پس از فروش در پی خدمت رسانی
سال  ۹۸؛ سال رونق تولید؛ سالی که با سیل آغاز و با کرونا تمام شد. و بچه‌های جهادی هم در اولش بودند و هم در آخر؛ با جهاد شروع کردند و با جهاد به پایان رساندند.
مرور سالی که گذشت:
- شعار سال که توسط رهبر انقلاب انتخاب شد، خیلی از نظریه پردازان را از این همه بینش به تعجب واداشت.
- سفره‌ی اعتکاف این بار در کنار سفره هفت‌سین نوروزی پهن شده بود و معتکفینی که دعای تحویل سال را هنگام میهمانی در مساجد خواندند.
- سیلی خانه خراب کن.
- تلاش‌های مجدّانه جهادی
دو روز در سال روزه گرفتن حرامه یه روزش عیدقربان  و یه روزش هم عید فطر .در وصف ثواب روزه در ماه رمضان که به کرّات حدیث و نقل قولهای مختلف شنیدیم  که با پوست و‌ خون مردم عجین شده .حالا تصور کنید که این همه اعتقاد و شعار و ثوابی که طی قرنها و علی الخصوص طی این چند دهه اخیر به خورد مردم دادن و مردم اینقدر معتقد شدن خیلی راحت توسط اونهایی که ایجادش کردن از بین میره و استثنا و مصلحت جاشو با حقیقت عوض میکنه .و به گفته دکتر شریعتی ،مصلحت یعنی ذبح شرعی حق
دو روز در سال روزه گرفتن حرامه یه روزش دهم محرم و یه روزش هم عید فطر .در وصف ثواب روزه در ماه رمضان که به کرّات حدیث و نقل قولهای مختلف شنیدیم  که با پوست و‌ خون مردم عجین شده .حالا تصور کنید که این همه اعتقاد و شعار و ثوابی که طی قرنها و علی الخصوص طی این چند دهه اخیر به خورد مردم دادن و مردم اینقدر معتقد شدن خیلی راحت توسط اونهایی که ایجادش کردن از بین میره و استثنا و مصلحت جاشو با حقیقت عوض میکنه .و به گفته دکتر شریعتی ،مصلحت یعنی ذبح شرعی حقیق
تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تکنیک پویانمایی بریده مقوا یا کات اوت ساخته و منتشر شد. 
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به واسطه ارج نهادن به مقام کتاب و کتابخوانی، تیزر این دوره از هفته کتاب امسال توسط هنرمندان مطرح هنر پویانمایی کاملاً به شیوه سنتی ساخته شد تا ضمن حمایت و ارزش نهادن به آثار هنرمندان این هنر، عرصه آگهی‌های فرهنگی نیز با چهره‌ای فاخر از پویانمایی آشنا شود. 
تیزر بیست و هفتمین دوره هفته
۴ ساعت تو همایشی با این موضوع بودیم و هر دقیقه‌ش اون قدر جذاب بود که با وجود امتحان سنگین پنج‌شنبه، حتی فکر خارج شدن از سالن رو هم نکنیم. (در اصل قرار بود همایش دو ساعت و نیم باشه و ما هم رفته بودیم دانشگاه که درس بخونیم!) 
برخلاف انتظارم، صحبت‌های آخوند حاضر در همایش خیلی منطقی بود و به دلم نشست. می‌تونم بگم منعطف‌ترین سخنران هم خودش بود و در برابر نظر مخالف جواب‌های واقعا قابل قبولی می‌داد.(شخصا کم دیدم چنین چیزی رو. برخلاف برعکسش که متاس
مستعمره شدن دیگرانعشق نام دارد...!پس من هرگز شعار استقلالسر نخواهم داد!
عهدنامه‌ی مفصل، پاریس،
گلستان و ترکمانچای و ژنو با من ببند
نه! اصلا بیا و در من مداخله نظامی کن...
اگر حکومت توبر این دل استبداد است پس درود بر دیکتاتور...!
مدتها بود که میخواستم راجع به شعار امسال (1397) مطلبی را بنویسم که متاسفانه یا خوشبختانه (!) فرصت نمی شد.
بنظر حقیر این شعار ابعاد مختلفی دارد که باید به اونها توجه کنیم. یک بُعدش به تولیدکننده مربوط می شود، یک بُعدش به مصرف کننده و یک بُعدش هم به سیاست گذاران و دولت و ... .
مهمترین موضوعی که باید سیاست گذاران و دولت و ... به آن توجه کنند این نکته است که بنظر حقیر حمایت در سایه اعتماد به وجود می آید. منِ مصرف کننده اگر بدانم که برای بهبود کالایی (کیفیت
شعار سال 99 انتخاب شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۳۹۹ هجری شمسی، با اشاره به تقارن روز اول سال با سالروز شهادت حضرت موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) به پیشگاه مقدس آن حضرت سلام و درود فرستادند و با تبریک عید سعید مبعث و عید پر طراوت نوروز به همه ملت بویژه خانواده‌های معظم شهیدان و جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و همه خدمتگزاران سختکوش، سال جدید را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند.
با گسترش قیام مردم و خروج شاه از ایران، شاپور بختیار به عنوان تنها امید رژیم پهلوی، به عنوان نخست وزیر معرفی و باقی مانده بود.
 
این ایام که مصادف با اربعین امام حسین« علیه السلام» و گسترش راهپیمایی ها و اعتراضات مردمی بود، امام« قدس سره» طی پیامی، نکات تازه ای را برای هوشیاری مردم یادآور می شوند. همزمان با سایر شهرها، در تهران نیز راهپیمایی ها ادامه می یابد و فریاد الله اکبر جمعیت میلیونی لرزه بر اندام آخرین بقایای طاغوت می اندازد.
انسان ها
+ آیا در حال تلف کردن وقت خویش با گوش دادن به ۱۰۲۴ هستید؟
+ فقط دارم شعار می‌دم . فقط شعار .. شاید برای خودم
+ سرطان با این حساب نعمت میشه
+ دنیای وبلاگ ها به سنگر آخرش رسیده؟
دانلود:
دانلود نسخه اصلی - دانلود نسخه کم حجم
موزیک های این قسمت:
احسان خواجه امیری - تنهایی - خرید از سایت بیپ تیونز
رضا طاهرخانی - منه دیوونه - دریافت از لینک مستقیم
یک عکس از چندسال پیش دیدم. آن زمان یک دانش آموز دبیرستانیِ شیفته شریعتی و دنبال حل کردن تناقض عبا و کراوات بودم، با همان مانیفست‌های اسلامی می‌خواستم یک جامعه "آزاد" راه بیندازم. روی یک کاغذ نوشته بودم " آرمان" و صاف چسبانده بودم بالای سرم. سال‌های بلوغ که چشمانم را دوربین کرده بود، برای دیدن آن کاغذ و نوشتهء روی آن مرا عقب و عقب‌تر کشاند، تا آن‌جا که امروز هر ندای وطن‌پرستانه‌ء دیگری را پس می‌زنم و جز نجات زندگیِ خودم و خدمت به خلقی، شا
{دیکشنری مهدوی - شماره 40}
 
ی - یالثارات الحسین
 
ثار در لغت به معنای خون خواهی است. یالثارات الحسین شعار یاران حضرت مهدی است که به خون خواهی امام حسین، هنگام قیام آن حضرت سر خواهند داد.
در برخی روایات، این عبارت شعار فرشتگان به هنگام یاری حضرت مهدی یاد شده است. البته روشن است چون اباعبدالله آینه ی تمام نمای حق و حقیقت و دشمنان او باطلِ مطلق هستند؛ انتقام از خونِ امام حسین، انتقام از خونِ همه ی مظلومان در طول تاریخ خواهد بود و آن حکومت عدل جهانی
محصولاتلایه باز شعار سال 98طرح لایه باز شعار سال 98










حراج!







طرح لایه باز شعار سال 98
دانلود طرح
لایه باز بصورت بنر و پوستر لایه باز psd
 طرح شعار سال 98 سال رونق تولید
طرح لایه باز شعار سال 98 بصورت کاملا لایه باز به صورت جز به جز
امکان تغییر و ویرایش دلخوا و تغییر اندازه لایه باز شعار سال 98
استفاده از لایه های با کیفیت در دیگر طرح های دلخواه
طراحی شده با نرم افزار فتوشاپ با پسوند PSD
امکان استفاده از لایه های زیرین در دریگر طرح ها
استفاده از ط
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}

#غفارعباسی ۲۳آذر۹۷، در سخنانی #خودکوه_پندارانه، گفت: به من فشار آوردند و راهی دیگری جز وداع و تعطیلی جلسات ندارم مثل امام رضا علیه السلام که مجبورشان کردند اما #صدرالساداتی
در نامه‌ای سرگشاده به مقام معظم رهبری در تاریخ ۲۹اسفند۹۷ گفت: «استاد با
مَنِشی کریمانه خودشان جلسات را تعطیل کردند!» (نازی )
غفار عباسی در همان سخنرا
 
فیسبوک رایگان است و همواره رایگان باقی خواهد ماند. این شعار تبلیغاتی متعلق به فیسبوک است که حدود 11 سال بر آن ثابت قدم و پایدار ماند. اما در نهایت امر این ابر شبکه ی اجتماعی که هنوز پرچم دار شبکه های اجتماعی در دنیاست آن را عوض کرده و حرف دیگری می زند.
7 اوت امسال شعار دیگری تحت عنوان فیسبوک سریع و آسان است در صفحه ی اول این سایت قرار گرفت و نظر بییندگان و کاربران سایت را به خود جلب کرد.
این پیغام شائبه ی این را به وجود آورد که فیسبوک دیگر یک رسان
در شرایطی که عزیزانی برای دفاع از حریم امنیت ، از مال و جان خود می گذرند ، کسی مثل علی مطهری امید! دارد که ای کاش آیت الله خمینی آن نامه را به منتظری نمی نوشت. تو چکاره هستی که برای رهبر انقلاب تعیین تکلیف می کنی! تو و امثال تو کسانی هستی که با کشاندن وزیرانتا و رئیس جمهورتان به صحن مجلس و به راه انداختن جنگ زرگری ، ملت را تحقیر! می کنی که به گفته آقای وزیر بهداشت خودتان به ایشان (منظور رئیس دولت و شایدعلاوه برآن منظورش مجلس کنونی بود) رأی داده ای
نام این ایردراپ از عدد PI ( ∏ ) گرفته شده است.
minepi پای نتورک یک ارز دیجیتال قابل استخراج یا  ماین با گوشی موبایل است که توسط ۳ نفر از دانشجوهای دکترای دانشگاه استنفورد با نام های Dr. Nicolas Kokkalis و Dr. Chengdiao Fan و Vincent McPhillip طراحی و توسعه داده شده است.
شعار اصلی آن استخراج ارز دیجیتال با گوشی موبایل به صورت آسان بدون نیاز به تجهیزات سخت افزاری خاص و پردازشهای سنگین می باشد.
و به گفته توسعه دهندگانش جزو اولین پروژه های ارز دیجیتال است که بدون نیاز به تجه
RAM 10600R
فروش رم های 4G - 8G - 16G - 10600R با قیمت های استثنایی و باور نکردنی مناسب برای سرور های نسل 7 و ورک استیشن Z800 .
توجه : تمامی رم های اچ پی یوزد با لیبل اچ پی و یک سال گارانتی می باشند.
اصل بودن شعار نیست بلکه واقعیت هست و رضایتمندی مشتری هدف ماست اچ پی یوزد
بعضی وقتا ادما با کاراشون با یه سری حرفاشون طوری دلتو میشکونن که خودتم باورت نمیشه ، شاید از نظر یه آدم دیگه هم حتی اون موضوع مسخره باشه و جای ناراحتی نباشه ، شایدم من دل نازک شدم ،شایدم من کینه ای شدم... نمیدونم ... نمیدونم ... اما تو این مواقع طوری نسبت به اون آدم بی حس و بی تفاوت میشی که وقتی بهت میگه کمرم درد میکنه از پله ها افتادم نه تنها تو دلت احساس ناراحتی نمیکنی بلکه با خودت میگی حقته :/ 
چه اون طرف مادرت باشه چه صمیمی ترین دوستت چه هر کس دیگ
اگه تو جمعی نباشی که تفریح‌هایی که دوست داری برای اون‌ها هم جذابیت داشته باشه، و چیزهایی که از نظر اون‌ها فان و تفریح حساب میشه برای تو قابل درک نباشه ، اون وقت دچار یه تناقض میشی ، حس میکنی تو اشتباهی ، تو غلطی، تو شایسته‌ی تنها بودنی ، وقتی هم که تعداد اون جمعیت خیلی زیاد باشه ، اوضاع چند برابر بدتره . مدام خودت رو مقصر میدونی و دنبال دلیل میگردی که چرا نمیتونی از چیزهایی که همه ازش لذت میبرن لذت ببری؟؟ این از باگ‌های اعصاب خوردکن دنیاست
من از رعد و برق میترسم...و این یه اعتراف نیس!یه حقیقته که به همه میگم!
ینی وقتی سه تا پنجره تو سه جهت اتاق کمی بزرگتر از ۷ مترت باشه و نور رعد و برق کل اتاقو روشن کنه و تو بدونی بالاسرت هیچی نیس جز یه سقف شیروونی و طبقه بالایی نداری ....سکته میکنی...من که اینطوریم!تو اتاقی که عایق صدا نداره دیواراش!
به هر ترتیب که امشبو عاجزانه و بزدلانه میخوام برم اونور ...رو کاناپه سه نفرهه بخوابم...
هرقدر هم ترسو به نظر برسم‌...
نه تاب سر و صدا و لرزش اتاق در اثر تگرگ
رمز و راز‌هایی از یک آیه که به قله قرآن شهرت دارد!
در این مطلب شما را با رمز و راز‌هایی از یک آیه که به قله قرآن مشهور است آشنا می‌کنیم.

 آموزه های آیه 255 سوره بقره 
* آیه
اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لا تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَ لا نَوْمٌ لَهُ ما فِی السَّماواتِ وَ ما فِی الْأَرْضِ مَنْ ذَا الَّذی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ ما بَیْنَ أَیْدیهِمْ وَ ما خَلْفَهُمْ وَ لا یُحیطُونَ بِشَیْ‏ءٍ مِنْ عِلْمِهِ
روان شناسی معاصر، برای روابط سالم و انسانی میان والدین و فرزندان اهمیت بسیاری قائل است و آن را اساس سلامت روانی اعضای خانواده در نظر می گیرد.
سلامت روانی در رویکردهای مختلف روان شناسی، تعاریف متفاوتی دارد که این تعاریف به رغم تفاوت ظاهری، با یکدیگر در تناقض نیستند و هر یک از آن ها به بعد خاصی از ابعاد سلامت روان توجه دارند.

ادامه مطلب
جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که نخستین‌بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان‌مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۱ به‌عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد.
زبان جاوا، شبیه به سی‌پلاس‌پلاس است، اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایدهٔ شیءگرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده‌است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. ض
عناوین روزها و شعار سال دهه کرامت

عناوین روزها و شعار سال دهه کرامت و همچنین برنامه‌های
فرهنگی؛
شعار دهه کرامت سال 98 ، خدمت کریمانه؛ مهربانی به رسم اهل‌بیت علیهم‌السلام
عضویت نیم‌بها در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور در سه روز خاص از ایام دهه کرامت
(سالروز ولادت حضرت معصومه سلام‌الله علیها پنج‌شنبه 13/4/98، حضرت شاهچراغ علیه‌السلام
یکشنبه 18/4/98 و حضرت امام رضا علیه‌السلام یکشنبه 23/4/98 )
برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای کودکان با موضوع دهه
 بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی
در اسلام عمری قیام کننده بر علیه حاکم فاسق ظالم گنه کار بوده شهید حساب نمیشود 
در اسلام عمری چون حسین بن علی بن ابی طالب علیه الاف السلام بر علیه جانشین پیامبر قیام کرده است شهید حساب نمیشود
و از طرف دیگر در اسلام عمری،همین حسین بن علی بن ابی طالب و برادرش حسن که بدست معاویه صحابی پیامبر به شهادت رسید ،آقای جوانان بهشت می باشند
...
شاید باورش برایت سخت باشد، که هنوز هم در تلاطمم.
اما دگر رد این تلاطم را در چهره ام نمی‌بینی، چون قلبم را در چاله ای عمیق دفن کرده ام؛ مباد صدای آه و ناله اش به جایی برسد.
و تناقض...آری همان‌ کک‌هایی که مسبب ازهم گسیختگی تار و پودم اند.
همان‌ها که جانم را به لبم میرسانند.
همان‌ها که آهم را بغض و طاقتم را طاق میکنند.
خودت ببین:
تک تک سلول های مغزم "Bella ciao" را فریاد می زنند.
قلبم پوزخند میزند: آخر مقاومت؟در برابر چه؟ ای چشم های نابینا جز پوچی چه می‌
دشمن همیشه دنبال ایجاد تقابل و اختلاف بین ارتش و سپاه است و
فرماندهان و دلسوزان کشور همواره به دنبال تقویت وحدت بین این دو بازوی توانمند
انقلاب اسلامی.

صیاد شیرازی یکی از همین فرماندهان و دلسوزان بود که از هیچ کوششی
برای تقویت وحدت بین ارتش و سپاه فروگذار نمی کرد.

معروف است یک بار موقع سخنرانی وقتی این شعار توسط حضار سر داده شد
که: ارتشی و سپاهی، دو لشکر الهی، گفت بهتر است این شعار را اصلاح کنیم و بگوییم:
ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی.

صیاد شیر
بخشدار آب پخش گفت:سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شده و همه ما باید در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.
به گزارش سفیر جنوب؛بخشدار آب پخش در نشست شورای اداری بخش،ضمن گرامیداشت لیالی قدر اظهار داشت:امیدوارم همه ما از فیوضات ماه مبارک رمضان و لیالی پر عظمت قدر بهره مند شویم.
مهندس علی تنگ ارمی با اشاره شعار سال جدید که بنام رونق تولید نامگذاری شده ابراز داشت:تولید پایدار از اولویت های نظام اسلامی در برهه کنونی است
«من می‌اندیشم، پس هستم»: جمله‌ی معروفی که احتمالا برای حداقل یک مرتبه آنرا شنیده‌ایم. آغاز فاعل انگاشتن انسان، شروع پوزیتیویسم. این جمله در ابتدا آنقدر زیبا و بدیهی به نظر می‌رسد که اگر نه اینکه ذوق شنونده را برانگیزد که در اقل، تائید او را در پی خواهد داشت. اما آیا این جمله درست است؟ نکته‌ای که کمتر به آن فکر کرده‌ایم.
گزاره از دو بخش تشکیل شده است: من می‌اندیشم و من هستم که صورت منطقی آن «اگر من بیاندیشم، آنگاه من هستم» است. فرض «من می‌ا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
کیهان در ویژه های خود نوشت:
مجمع روحانیون در آستانه روز قدس، ضمن صدور بیانیه‌ای، این روز را میراث امام خمینی (ره) دانسته بود. اما خاتمی و موسوی خوئینی‌ها و برخی افراد مشابه آنها که نقشی فعال در مهندسی فتنه و آشوب ۱۰ سال قبل داشتند، مانند سال‌های اخیر باز هم در این راهپیمایی ضد صهیونیستی حاضر نشدند.
گفتنی است آشوبگران تحریک شده از سوی سران فتنه سبز، در روز قدس سال ۸۹ اقدام به راهپیمایی جداگانه کرده و شعار «نه غزه نه ل
فتوای ابن حزم به حلال بودن خوردن لاک‌پشت، کرکس و خفاش و موش و بزمجه و خرچنگ!!!
ابن حزم اندلسی از علمای بزرگ اهل سنت عمری می‌نویسد:
۱۰۰۰- مَسْأَلَةٌ: وَالسُّلَحْفَاةُ الْبَرِّیَّةُ وَالْبَحْرِیَّةُ حَلَالٌ أَکْلُهَا، وَأَکْلُ بَیْضِهَا لِقَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى: {کُلُوا مِمَّا فِی الأَرْضِ حَلالا طَیِّبًا} [البقرة: ١٦٨] مَعَ قَوْله تَعَالَى: {وَقَدْ فَصَّلَ لَکُمْ مَا حَرَّمَ عَلَیْکُمْ} [الأنعام: ١١٩] وَلَمْ یُفَصِّلْ لَنَا تَحْرِیمَ ا
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
رونق تولید و حمایت از کالای داخلی یکی از اساسی‌ترین راهکارها برای غلبه بر تحریم‌های اقتصادی است که لازمه تحقق اهداف این شعار توجه ویژه به مواردی هم چون اصلاح محیط کسب و کار، مهار نقدینگی، اصلاح نظام بانکداری و... است.
سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری برای سال ۹۸ انتخاب شد نامی که نشانگر اهمیت موضوع اقتصاد تولید محور برای توسعه جامعه و کشور است.
شعار سال ۹۸ در پیام نوروزی رهبر انقلاب اعلام شد: « سال رونق تولید». رهبر
فروشگاه ارزان شاپی با محصولاتی فراوان و قیمت های مناسب افتتاح شد
برای مشاهده و خرید به سایت www.arzanshopy.ir مراجعه فرمایید
هدف ما جلب رضایت شما مشتریان عزیز است
و شعار ما بهترین قیمت و تضمین کیفیت است و در این راستا همواره قدم بر میداریم
با تشکر از نگاه مهربان شما
 
تو نصف کن، تو انتخاب کن!
مردی یه ساندویچ برای دو تا پسر کوچیکش خرید، گذاشت روی میز، به اولی گفت: تو نصف کن!و به دومی گفت: و تو انتخاب کن!مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بگیریم و اجرا کنیم، نه با شعار‌های مفت برابری و عدالتخواهی!
تفکر انتقادی(بخش پنجم)
ارزش‌های پایه(بخش دوم)
تناقض‌ها
ارزشی دیگر در اندیشهٔ انتقادی همخوانی است. سر و ته یک متن یا سخن باید با هم بخوانند. اگر نویسنده و گوینده دچار تناقض شود، یا این که اینجا از این اصل حرکت کند و آنجا که موردی مشابه در وضعیتی مشابه‌ است از اصلی دیگر، بر پایهٔ این ارزش به او انتقاد می‌کنیم.
 
کشف تناقض همیشه ساده نیست. ما باید متن یا سخن را تجزیه و تحلیل کنیم تا ساختار آن برایمان روشن شود، تا بتوانیم ببنیم آیا دچار تناقض شده
بیسکویت مادر قدیمی‌ترین بیسکویت‌ تولیدشده در ایران است که از سال ۱۳۳۷ توسط شرکت ویتانا تولید می‌شود. بر روی بسته‌های این بیسکویت تصویر یک مادر به همراه نوزاد خود دیده می‌شود. شعار این بیسکویت برای سال‌ها این بود:
مهر مادر، شیر مادر، بیسکویت مادر
هر آدم فهمیده‌ای باید از زبانش یک قلم بسازد ....!!
#رضا_براهنی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✦ @Parsa_Night_narrator ✦
#کانال_آوای_شبانه_پارسا
#اخبار_روز_ایران_و_جهان
-tumblrhttps://avayeshabane.tumblr.com
آخرین خبرها و اتفاقات روز در وب سایت:
websitehttp://aparssa.wordpress.com
منبع خبری کانال:
#BBC_News
[عکس 464×720]
مشاهده مطلب در کانال
در این شرایط بحرانی صدا و سیما قشنگ داره کاسبیش رو می‌کنه. مثلا اعلام می‌کنه که سریال پایتخت ساعت 10 شب شروع میشه و مردم چون سرگرمی ندارن و سریال پایختخت تنها سریالی هست که مردم بهش علاقمندی نشان دادند؛ ساعت 10 شب پای تلوزیون می‌نشینند. ساعت 10 شب میشه و شبکه یک سیما داره تبلیغات پخش می‌کنه و ده تا بیست دقیقه این تبلیغات طول می‌کشه. شب دوم 20 دقیقه تبلیغ پخش شد. و شب‌های دیگه 10 الی 15 دقیقه. وسط سریال هم که 7 الی 10 دقیقه تبلیغ هست. خیلی مجلسی و شیک
️ شریعت نیوز- امام جمعه مسجد النبی(ص)اهل سنت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تحقق شعار سال «جهش تولید»از سوی رهبر معظم انقلاب تنها با همکاری، تعامل و همدلی بین مردم و مسوولان محقق می‌شود.
مولوی عبدالسلام ملازاده روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار شریعت نیوزاظهارداشت: رهبر معظم انقلاب همواره پس از تحویل سال، شعاری را با توجه به شرایط کشور و اهمیت موضوعات کلان مطرح می‌فرمایند که نشانگر توجه ایشان به اقتصاد و رونق تولید در کشور است. 
و
آقا....ما حالمون غریبه!
خرابه!
عجیبه....
پر بغض و دلتنگی و آه و ناله ی نرسیدن ـه....پر شک و تردید و خستگی و بی حوصلگی و تنهایی و غربته!
دلمون رادیو چهرازی و دارالمجانین طلب میکنه....مرداب گوگوش گوش میده و یه تیکه بیت کوچیک از "تبر" اِبی رو رو هوا میزنه که بره با صداش بمیره زنده بشه زندگی کنه .....
اینجا پر آدم بزرگه! اینجا همه دارن توی گوشم هوار میکشن که بزرگ شدی!
زندگی داره سخت میگیره بهمون:)))) 
تناقض داره قلبمون رو سوراخ میکنه....مته میکنن توی ذهنمون...تو د
مردی یه ساندویچ برای دوتا پسر کوچیکش گرفت؛گذاشت روی میز، به اولی گفت: "تو نصف کن!"و به دومی گفت:  "و تو انتخاب کن!"
مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بچه هامون بدیم، نه با شعار عدالتخواهی!
زبان عمل بهترین روش تربیت بچه هاست...
 
باسمه تعالیخاندان پیامبر اسلامابوطالبغزل۵
می کند هجرت پیمبر، بهر تبلیغ و شعارنیست دیگر مونس و هم یاوری در آن دیار
حامی احمد بود در طول عمر خود عمواز بزرگان بنی هاشم بود، او خوش تبار
چون ابوطالب سدی محکم بود بر کافراندر حیاتش نیست احمد را اذیت آشکار
بعد فوت جد احمد، او بود قیم نبیسرپرستی می کند وی را، از بین صغار
چون ندیده او پدر را،در حیات و زندگیمی رود هم مادرش ، یکه بماند گل عذار
ساقی مکه بود او حاجیان را مدتیاو پذیرای خلایق بود، از بهر م
همه چیز به طرز ناامید کننده‌ای یکسانه. دانشجو نمیدونه چی میخواد و مطالبه‌اش چیه فقط توی یه جو احساسی قرار میگیره و شعار مرگ بر این و اون میده. آخه رئیس دانشگاه بنده خدا چجوری می‌تونه استعفای سران قوا رو واسه تو برآورده کنه. راستشو بخواین بعضی وقتا فک میکنم نکنه حقمونه این همه ظلم. از بس خودمون احمق و بی‌مصرفیم. غم منو گرفته از این جو غیر منطقی حاکم بر تمام انسان‌های دانشگاهم.

دلم می‌خواهد حرف بزنم یا بنویسم، اما تا شروع می‌کنم حوصله خودش را خیزکشان و شیرجه‌زنان از طبقه‌ی پنجم‌ام به بیرون پرت می‌کند. مشکل از کجاست؟ شرایط زندگی‌ام؟ تصورم از خودم؟ تکراری دانستن محتوا یا شیوا ندانستن نثر نوشته‌ها و راحت نبودنم با کلمات؟ هرچه که هست صدها پیش‌نویس روی دستم گذاشته، تشکیل شده تنها از یک یا چند کلمه که فقط برای خودم دارای معنی هستند. نیاز به ارتباط برقرار کردن دارم اما ارتباط را اتلاف‌گر بزرگ زمان می‌بینم. روز
در هر سال رئیس جمهور یک شعاری با توجه بر اوضاع کشور میگذارد ک امسال شعار ما:رونق تولید است.
رونق تولید یعنی چه؟
رونق تولید در کل به معنی اهتمام دستگاه قضا به برخورد به ویژه خواری.اقازادگی.سوءاستفادهایی که توسط برخی از صاحبان قدرت یا وابستگان آنها در جهت تاراج ثروت های ملی و بیت المال مسلمین انجام میگردد و موجب برهم خوردن بازار و رقابت صحیح میشود
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها