نتایج جستجو برای عبارت :

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران

ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
 
 
 

8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران
8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران
در این مطلب قصد داریم 8 تا از بهترین آموزشگاه های زبان غرب تهران که در حوزه آموزش زبان های خارجی فعالیت دارند را معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی غرب تهران محسوب می‌شوند و با دارا بودن امکانات رفاهی مناسب و سابقه ای درخشان انتخاب شده اند.
همچنین شما میتوانید از بخش” دسته زبان های خارجی” دیگر آموزشگاه های زبان های خا
عبارت آموزشگاه زبان فرانسه را در اینترنت جست‌وجو کنید. بیش از صد لینک به شما نشان داده می‌شود که در آن آموزشگاه های زبان فرانسه و افراد مختلف در زمینهٔ آموزش زبان فرانسه به صورت خصوصی فعالیت می‌کنند و تمام آن ها ادعا می کنند که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در ایران هستند. اما ما در آموزشگاه زبان فرانسوی 24 در عمل ثابت می کنیم که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در تهران هستیم. 
در موسسه زبان فرانسوی 24 ما با بهره از بهترین استادان زبان فرانسوی و م
آموزشگاه موسیقی شرق تهران
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی
آموزشگاه موسیقی نوای محجوبی در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در زمینه‌ی آموزش موسیقی ایرانی و کلاسیک آغاز نمود.این آموزشگاه با مدیریت حسین اعتمادی، نوازنده و آهنگساز همچنان به فعالیت خود در این زمینه ادامه می‌دهد.آموزشگاه نوای محجوبی ( آموزشگاه موسیقی در نارمک ) با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و فعالیت درعرصه‌ی آموزش موسیقی، مفتخر است به آموزش و کشف استعدادهای نخبه در بستر موسیقی کلاسیک و
آریا تهران، معتبر ترین آموزشگاه کامپیوتر در تهران
در دنیای امروز آشنایی با مهارت های کامپیوتری و دنیای تکنولوژی یکی از مهم ترین وجوه تمایز بین افراد موفق و ناموفق در کسب و کار می باشد.
اگر بدنبال بهبود سطح دانش و مهارت های خود در راستای افزایش درآمد هستید اولین گام شرکت در دوره آموزش کامپیوتر می باشد.با شرکت در دوره های ICDL آریا تهران در کوتاه ترین زمان مدرک معتبر ICDL دریافت کنید.اگر بدنبال یک آموزشگاه کامپیوتر معتبر برای شرکت دوره های آی سی
انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی خوب اهمیت دارد. موسسه زبان دایلو یکی از بهترین مراکز زبان انگلیسی معتبر و برگزار کننده کلاس های مختلط مکالمه انگلیسی خصوصی، گروهی و کودک در شمال، شرق و غرب تهران می باشد. برای شروع کلاس با ما تماس بگیرید. موسسه دایلو یکی از مراکز معتبر زبان انگلیسی در تهران می باشد که کلاس های مکالمه و مهارت های مرتبط این زبان را برای کلیه علاقه مندان در تهران برگزار می کند. آموزشگاه زبان دایلو جزء مراکز معتبر برگزار کننده دو
برخی از افراد می خواهند برای ادامه تحصیل به کشورهای اروپایی و آمریکایی مهاجرت نمایند . در این راستا می توانند از آموزشگاه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان کمک بگیرند و در کلاس های این آموزشگاه شرکت نمایند تا سریعتر به آن چه که می خواهند برسند .
دانشجویان باید بدانند که برای ادامه تحصیل در یک کشور دیگر باید زبان آن کشور را بیاموزند زیرا قرار است که در آن کشور زندگی نمایند و یادگیری زبان آن کشور از نیازهای ضروری است . در صورت یاد نگرفتن زبان کشور مو
معرفی 10 تا از بهترین آموزشگاه های زبان شیراز
در این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین آموزشگاه زبان شیراز که فعالیت ویژه ای در استان فارس را دارند معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین کلاس های زبان شیرازمحسوب شد و دارای شهرت زیادی در امر آموزش زبان های خارجی در استان شیراز هستند.
شما میتوانید در مطلب ” بهترین آموزشگاه های زبان کشور ” با برندهای آموزشی برتر آشنا شوید و نزدیکترین و بهترین آموزشگاه زبان خارجی انگلیسی، آلمانی، فرانسه و غیره
درباره آموزشگاه کامپیوتر اسیاییآموزشگاه کامپیوتر اسیایی(آکادمی اسیایی) در میان سه آموزشگاه تخصصی برتر ایران و همچنین برترین آموزشگاه تخصصی کامپیوتر  در رشته های معماری، گرافیک و طراحی وب سایت به انتخاب کاربران در شهر تهران شناخته شده است. آکادمی اسیایی،یکی از برترین آموزشگاه های آموزش حرفه ای طراحی سایت,آموزشگاه آموزش حرفه ای نرم افزار های سینمایی,آموزشگاه تخصصی معماری,آموزشگاه icdl و آموزشگاه گرافیک در شهر تهران می باشد که تاکنون این ا
1- آموزشگاه کارینو
آموزشگاه زبان کارینو با 15 سال فعالیت تخصصی در اموزش زبان عربی در شرق تهران و محدوده‌ی تهرانپارس واقع شده است. شعبه‌ی دوم کارینو نیز در عباس آباد است این مرکز به پاس فعالیت‌های حرفه‌ای خود در سال 98جایزه‌ی بهترین آموزشگاه زبان عربی ایران را اخذ کرد تا سندی باشد بر اقدامات صحیح آنها، در طول بیش از یک دهه‌ی گذشته ،با آموزش زبان عربی در کارینوبه راحتی صحبت کنید و با خیال راحت سفر کنید.
پکیج های مکالمه ی زبان عربی با لهجه های
دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان در آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی مخصوص کودکان در شهر اصفهان.
در این روش آموزش زبان انگلیسی کودکان از متد های جدید و روش بازی با کودک جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده میشود ابزار های مختلفی برای در حین آموزش زبان در اختیار بچها قرار گرفته میشود که راهنمایی بهتری برای یادگیری آنها می باشد.
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در فرم ثبت نام کودک خود را ثبت نام کرده و بعد از هماهنگی آموزشگاه حضورا ت
برخی از افراد برای ادامه زندگی خود می خواهند به کشورهای خارجی مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . موسسات آموزشی در شهر تهران راه را برای این گونه افراد هموارتر می کنند . 
یکی از موضوعاتی که افراد باید در این راستا به آن توجه نمایند این است که برای اخذ ویزای یک کشور باید زبان آن کشور را به خوبی یاد بگیرند .
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان با برگزاری کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی دغدغه این افراد را برطرف می نماید و به آن ها کمک می نمای
آموزشگاه کامپیوتر در معالی آباد شیراز – آموزشگاه کامپیوتر در شهرک گلستان شیراز – مدرک icdl فوری در شیراز – اموزشگاه کامپیوتر چرخابی شیراز – کلاس های icdl در شیراز – تبلیغات آموزشگاه کامپیوتر
لیست بهترین آموزشگاه های کامپیوتر در شیراز
یادگرفتن علم کامپیوتر در دنیای امروز یک امر حیاتی و بسیار مهم می باشد.آموزشگاه های کامپیوتر شیراز شما را در این راه، همراهی می کنند در این آموزشگاه ها دوره های طراحی سایت، آموزش وردپرس، آموزشگاه تخصصی نرم اف
فرانسه وسیع ترین کشور قاره اروپاست که با کشورهای بلژیک ، آلمان ، سوییس و ایتالیا همسایه است . پاریس پر جمعیت ترین شهر این کشور است .
صنایع فلزکاری ، ماشین‌آلات ، شیمیایی ، هواپیماسازی ،  جنگ‌افزار و …. در این کشور معروف است .
از نظر آب و هوایی نیز این کشور یکی از برترین کشورها می باشد که داشتن چهار فصل سال در این کشور باعث می شود افراد زیادی علاقه داشته باشند که در این کشور سکونت داشته باشند .
زبان رسمی مردم این کشور زبان فرانسه است . برای داشت
 

معرفی 10بهترین آموزشگاه زبان کرج
مشاهده معرفی 10 بهترین آموزشگاه زبان کرج «کلیک»
در این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین کلاس زبان کرج که بصورت فعال مشغول به کار هستند معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی کرج محسوب می‌شوند و با دارا بودن شعب متعدد در سراسر کرج و نیز در سراسر کشور جزو بهترین آموزشگاه های زبان کشور نیز محسوب می‌شوند.
همچنین شما می‌توانید از بخش” دسته زبان های خارجی” دیگر آموزشگاه های زبان ها
آموزشگاه زبان پردیسان
مشاهده اطلاعات تماس آموزشگاه
آموزشگاه زبان پردیسان
با آموزشگاه زبان های خارجی پردیسان حرفه ای بیاموزید!
آموزشگاه زبان پردیسان با مجموعه گسترده ای از شعبات در سطح تهران مشغول به فعالیت میباشد. موسسه زبان پردیسان جزو بهترین آموزشگاه های زبان شرق تهران بشمار می آید؛ شعبی چون “شعبه تهرانپارس” و “شعبه دولت“ جزو برترین شعبات مجمعه بشمار می آیند که در ادامه با فعالیت های این دو شعب بیشتر آشنا خواهیم شد.
موسسه زبان های خ
چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان تهران
 
چند تا از بهترین آموزشگاه های زبان تهران
در این مطلب قصد داریم چندتا از بهترین آموزشگاه های زبان تهران که بصورت فعال مشغول به کار هستند معرفی کنیم. این آموزشگاه ها جزو بهترین آموزشگاه های زبان های خارجی تهران محسوب میشوند و با دارا بودن شعب متعدد در سراسر تهران و نیز در سراسر کشور جزو بهترین آموزشگاه های زبان کشور نیز محسوب میشوند.
همچنین شما میتوانید از بخش” دسته زبان های خارجی” دیگر آموزشگاه های
✳️ استخدام آزمایشگاه حجت در تهران
 
آزمایشگاه حجت واقع در #تهران ار افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
 
کارشناس علوم آزمایشگاهی
همکاری در بخش فنی و نمونه گیری
 
متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.
 
☎️ 02144271346
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجالس
 
کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر
کلاس آموزش فتوشاپ
آموزشگاه طراحی سای
دوره تخصصی آموزش زبان انگلیسی کودکان در اصفهان در آموزشگاه تخصصی زبان انگلیسی مخصوص کودکان در شهر اصفهان.
در این روش آموزش زبان انگلیسی کودکان از متد های جدید و روش بازی با کودک جهت یادگیری زبان انگلیسی استفاده میشود ابزار های مختلفی برای در حین آموزش زبان در اختیار بچها قرار گرفته میشود که راهنمایی بهتری برای یادگیری آنها می باشد.
شما میتوانید با مراجعه به وب سایت ما در فرم ثبت نام کودک خود را ثبت نام کرده و بعد از هماهنگی آموزشگاه حضورا ت
آموزشگاه آرایشگری هنرسرا فعالیت خود را در سال 1392 آغاز کرد. فعالیت اصلی این آموزشگاه با تکیه بر تجربه بالا و دانش به روز کادر اصلی مجموعه هنرسرا است. مجموعه هنرسرا در زمینه آموزش آرایشگری در حرفه های مختلفی همچون رنگ و مش ، میکروپگمنتیشن ، پاکسازی و مراقبت از پوست ، گریم حرفه ای ، شینیون و بافت مو ، طراحی ناخن ، اصلاح صورت و ابرو ، طراحی با حنا و مجموعه آرایش و پیرایش فعالیت دارد. هنرسرا بر این عقیده است افرادی که از آموزش های این آموزشگاه بهر
دبیرستان صادق آل محمد (ص) وردنجان در سال 1361 تاسیس گردیده است این آموزشگاه با 5000 مترمربع مساحت کل، و زیر بنای 600 متر مربع در دو طبقه توسط اداره کل نوسازی استان چهارمحال و بختیاری ساخته شده است این آموزشگاه دارای 13 کلاس درس، سه اتاق هوشمند، کارگاه، کتابخانه با حدود 500 جلد کتاب، نمازخانه مستقل با زیربنای 150 متر مربع، سیستم امنیتی، یک دستگاه تکثیر می باشد. سالن و حیاط آموزشگاه با امکانات فوتسال و میز پینگ پونگ در اختیار دانش آموزان می باشد.
 استخدام شرکت pmk در تهران
 
 شرکت معتبر pmk در سطح #تهران و کرج جهت انجام پروژه های مالی خود به صورت تمام وقت و پاره وقت به رده های شغلی زیر نیاز دارد:
 
عناوین شغلی
حسابدار
کمک حسابدار
 
متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.
 
 88824985
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجالس
 
کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر
کلاس آموزش فتوشاپ
آموزشگاه طرا
درباره موسسه اموزش زبان افرینش
موسسه
اموزش زبان افرینش در سعادت آباد – شریعتی و جردن بهترین آموزشگاه زبان و
آیلتس IELTS در شمال تهران میباشد و طبق مشاهدات انجام شده و نظراتی که
مردم در فضای مجازی منتشر کرده اند یکی از بهترین موسسات زبان تهران با دو
شعبه در جردن و سعادت آباد است. باید گفت که آموزشگاه زبان آفرینش یکی از بهترین موسسات آموزش زبان انگلیسی در خصوص آزمون IELTS در تهران میباشد.
مشخصات آموزشگاه زبان آفرینش
دارای اعتبار بین المللی (مر
شاید تا بحال نام ICDL به گوشتان خورده باشد و از خود پرسیده باشید:
دوره ICDL چیست؟
کلاس ICDL چیست؟
پاسخ همه این سوالات و بیشتر را می توانید در مقاله "مدرک ICDL چیست؟" پیدا کنید.
اگر به دنبال آموزشگاه کامپیوتر در تهران برای ثبت نام در دوره های آی سی دی ال هستید سری به آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران بزنید و با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین مدت در کنار اساتید برتر مهارت های هفت گانه ICDL را فرابگیرید. 
✳️ استخدام سه رده شغلی در تهران
 
از واجدین شرایط ذیل جهت کار در #تهران دعوت به همکاری می نماییم:
 
عناوین شغلی
فروشنده جهت لوازم لوکس منزل
صندوقدار
انباردار (آقا)
 
متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده تماس حاصل نمایند.
 
09213504009
☎️ 02126350037
 
_________________________________
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجالس
 
کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر پرتو 
کلاس آموز
آموزشگاه آرایشگری خوب چه ویژگی دارد؟آموزشگاه آرایشگری در مارلیک.برای پیدا کردن یک آموزشگاه آرایشگری زنانه باید به نکاتی توجه کرد تا آموزشگاه خوبی را انتخاب کنیم.معتبر بودن داشتن سابقه طولانی دسترسی خوب ارائه انواع آموزش های به روز آرایشگری آموزش دوره ها از مبتدی تا تخصصی در کنار قیمت مناسب تنها بخشی از مشخصات یک آموزشگاه خوب است.یک آموزشگاه باید رشته های آموزش آرایش و پیرایش , آموزش کاشت ناخن , آموزش بافت مو , کار با مواد , پیرایشگر ابرو , گ
برخی از افراد دوست دارند که برای ادامه زندگی خود درکشورهای خارجی به اشتغال بپردازند و در آن جا زندگی نمایند . آموزشگاه دنیای زبان راه را برای آن ها هموارتر می کند .
افراد باید زبان کشور مورد نظرشان را به خوبی بیاموزند زیرا قرار است که در کشور مورد نظرشان زندگی کنند و یکی از شرایط مهم برای گرفتن ویزای کاری یادگیری زبان آن کشور است .
این موسسه با برگزاری کلاس های فشرده و فوق فشرده دغدغه ذهنی افراد را برطرف می نماید تا بتوانند در مدت زمان کوتاه ز
امروزه علاقه مندان و کسانی که نیاز به فراگیری زبان انگلیسی دارند رو به افزایش است.
برای تدریس زبان انگلیسی دانستن و تسلط به این زبان امری واجب و ضروری است. اما کافی نیست و یک مدرس خوب باید توانایی ها و مهارت های لازم برای آموزش دادن زبان را کسب کند.
TTC مخفف عبارت (Teacher Training Course) به معنی دوره تربیت مدرس می باشد. کسانی که دوره های پیشرفته این زبان را طی کرده اند می توانند برای دوره TTC اقدام کنند.
 با شرکت در این دوره ها در کنار یادگیری تکنیکها و مبان
 استخدام شرکت سازه های فولادی در تهران
 
 شرکت سازه های فولادی در شهرک صنعتی شمس آباد (استان تهران) جهت تکمیل پرسنل خود در مشاغل زیر دعوت به همکاری می نماید:
 
کارشناس صنایع  
کارشناسی صنایع
حداقل یک سال سابقه کار
تسلط به نرم افزار office
 
کارشناس سیستم ها و روش ها  
کارشناسی صنایع
آشنا به ISO9001-2015
آشنا به زبان انگلیسی
حداقل دو سال سابقه کار
 
کارشناس رنگ  
کارشناسی مرتبط
حداقل دو سال سابقه کار
آشنا با استاندارد ملی 1335 و 10035 و استاندارد بلاست ISO11
⚜️آغاز ثبتنام دومین دوره مجازی زبان فرانسوی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق اولین دوره مجازی فرانسوی و استقبال کم نظیر مخاطبین آموزشگاه مجازی زبان هُدهُد افتخار دارد تا دومین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست) نسخه پرینت باکیفیت خوب این کتاب با مبلغ 30 هزار تومان با ارسال رایگان و هدیه یک جلد ک
آموزشگاه سرنا به عنوان یکی از آموزشگاه های معتبر موسیقی در کرج به ارائه انواع آموزش های موسیقی در کرج و استان البرز می پردازد و دارای اساتید مجرب و حرفه ای می باشد برای آنایی بیشتر با آموزشگاه موسیقی سرنا می توانید روی لینک های ذیل گلیک نمایید:
درباره آموزشگاه موسیقی سرنا
آموزش موسیقی در کرج
آموزش موسیقی به کودکان
ترجمه تخصصی روسی 
زبان روسی در دنیا خصوصا در کشور ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است , زیرا از یک سو نزدیکی کشور روسیه با ایران و برادری خواندن این کشور و از سوی دیگر ارتباط فی مابین ایران  و روسیه در صنعت نظامی و اقتصادی و خصوصا سیاسی باعث شده ترجمه روسی به بهترین نوع ممکن از خدمات رسانی ترجمه در تهران پایتخت ایران انجام شود .
ما در تهران به عنوان دارالترجمه مرجع زبان روسی قادریم با استفاده از مترجم رسمی روسی مقالات ومحتوای تخصصی  و ر
آموزشگاه حوض نقاشی
آموزشگاه حوض نقاشی برگزار کننده کلاس های تخصصی آموزش نقاشی و طراحی . آموزشگاه حوض نقاشی در نظر دارد با برگزاری کلاسهای هنری در کرج و تهران به صورت آموزش های آنلاین  و مجازی و یا حضوری اقدام به برگزاری کلاس های هنری دارد
در غرب تهران، استان البرز و شهر کرج شامل طراحی با مداد، طراحی چهره، رنگ روغن، مداد رنگی و سیاه قلم با تکنیک و آموزش بسیار متفاوت.
دوره های در حال برگزاری در این مرکز شامل تمامی سنین می باشد.
این مرکز افت
آموزشگاه آشپزی در تهراندر امروزه یکی از راه های آشنایی با فرهنگ عادات و آداب رسوم کشور های مختلف آشنایی با هنر آشپزی و عادات غدایی مردم آن کشور است .در دنیای مدرن امروز مردم به خوردن غذاهای مختلف متنوع و سالم تمایل زیادی نشان میدهند.آشپزی در حقیقت هنر تبدیل مواد غذایی خام به انواع غذاهای خوشمزه، مطبوع و سالم است. آشپز نه تنها باید با انواع طرز تهیه غذاها آشنا باشد، بلکه با خواص و فواید آنها نیز آشناست . همچنین پایه و اساس آشپزی نیاز به دانش،
✳️ استخدام شرکت آرپانوش (ایستک) در تهران
 
شرکت تولیدی آرپانوش تولید کننده ماءالشعیرایستک جهت تکمیل کادر فروش خود در #تهران به تعدادی افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است.
 
عنوان شغلی
ویزیتور تلفنی
 
ازمتقاضیان دعوت می گردد جهت تکمیل پرسشنامه از ساعت 12 الی 16 به نشانی مندرج در آگهی مراجعه فرمایند.
 
میدان ونک خیابان ملاصدرا بین شیخ بهائی و چمران پلاک 227
 
foroosh.tehran@istak.com
88623830
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدم
این کلاس ها را ما با معیارهای مختلفی به شما معرفی می کنیم. معیارهای ما عبارتند از:
کیفیت و تجهیزات کلاس ها
مهارت اساتید کلاس ها
قیمت کلاس ها و تناسب آن با امکاناتی که دریافت می کنید
اعتبار آموزشگاه در سطح ملی و بین المللی
نظرات کاربران مختلف در فضای مجازی
نکته مهم! به شهرستانی های عزیز اکیدا توصیه می کنیم برای یادگیری حرفه ای و با نمره بالا در جی آر ای، به آموزشگاه های زیر در تهران مراجعه کنند، زیرا کیفیت آموزش در آنها عمدتا قابل قیاس با آموز
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نیز جدید و جذاب است)
ادامه مطلب
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی
برخی آموزشگاه ها و موسسات غیر معتبر ادعا می کنند که شما را در طول 2 ماه یاری خواهند کرد  تا در امتحان آیلتس نمره 7 بگیرید.
اما بدانید که چنین امری میسر نیست و باید به نکات مختلفی برای انتخاب کلاس ها دقت کنید.
اساتید باتجربه ای که بیش از حداقل ۵ سال سابقه تدریس و ۲ سال سابقه تدریس دوره های آیلتس دارند.
برنامه ریزی صحیح و منطقی برای دانشچویان قبل از شروع کلاس
ارائه برنامه ریزی درسی به دانشجویان خصوصی و در کلاس های گروهی در صورت تقاضا
عدم تضمین نمر
✳️ استخدام اپراتور لیزر در تهران
یک مطب پزشک متخصص واقع در حوالی پونکِ #تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
اپراتور لیزر موی زائد (خانم)روابط عمومی بالاحداقل یک سال سابقه کار
⬅️ پاره وقت و تمام وقت با حقوق وزارت کار + پورسانت
متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایید.
09909236065
_____________________________ 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات م
قیمت گوشی موبایل اپل
تمامی قیمت ها به تومان می باشد  
20.500.000    iPhone 11 Pro Max 256 GB18.500.000    iPhone 11 Pro 256 GB13.000.000    iPhone 11 128 GB16.500.000    iPhone XS Max 256 GB14.000.000    iPhone XS 64 GB11.000.000    iPhone XR 64 GB13.500.000    iPhone X 256 GB9.400.000    iPhone 8 Plus 64 GB8.700.000    iPhone 8 64 GB7.500.000    iPhone 7 Plus 128 GB7.000.000    iPhone 7 128 GB3.900.000    iPhone SE 64 GB
برای اطلاع از قیمت های با تخفیف ویژه با شماره زیر تماس بگیرید
09122001075
قیمت روز انواع گوشی موبایل 
فروشگاه اینترنتی گوشی موبایل، لوازم جانبی موبایلhttps://digigooshi.com
---------
برای آن که بتوانید زبان انگلیسی را سریع بیاموزید باید یک سری کارها را انجام دهید . 
یکی از ساده‌ترین کارهایی که می‌توانید برای یادگیری سریع زبان انگلیسی انجام دهید این است که تا آنجا که می توانید بخوانید . 
کتاب هایی که قبلا خوانده اید را دوباره باز بخوانید .
روزنامه بخوانید . زیرا روزنامه ها دستور زبان بسیار خوبی دارند و به راحتی قابل فهم هستند .
فیلم به زبان انگلیسی ببینید و زیر نویس آن ها را خاموش کنید تا بتوانید خودتان زبان را درک کنید .
ش
✳️ استخدام شرکت کیمیا آرا هرم در تهران
شرکت کیمیا آرا هرم (شرکت وارد کننده معتبر دارویی) در #تهران جهت تکمیل کادر خود با شرایط زیر نیازمند است:
فروشنده خانم (مشاور زیبایی)محدوده سنی 20 الی 35 سالجهت فروش محصولات بهداشتی در داروخانه
حقوق ثابت مکفی + پورسانت⏰ساعات کاری : بعدازظهرها به مدت 5 ساعت هر روز به جز جمعه
متقاضیان گرامی جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایید
s_vazin@yahoo.com 09372435526
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عرو
طراحی لباس
طراحی مد هنر استفاده از طراحی، زیبایی‌شناسی یا زیبایی طبیعی برای خلق پوشاک و زیورآلات است، طراحی مد متأثر از نگرش‌های اجتماعی، فرهنگ‌ها و جوامع مختلف بوده و به اندازهٔ همین تفاوت‌ها دارای تنوع بالایی است. 
طراحی لباس مقتدری شرق تهران 
 استخدام رئیس حسابداری مسلط به کلیه امور حسابداری در تهران
 
 یک شرکت معتبر تولیدی واقع در #تهران جهت تکمیل کادر اداری خود با شرایط زیر نیازمند است:
 
رئیس حسابداری  
کارمند رئیس حسابداری
با حداقل 7 سال سابقه کار مفید
مسلط به کلیه امور حسابداری واقعی و قانونی و شرایط کار
 
متفاضیان می توانند رزومه و سوابق کاری خود را به ایمیل اعلام شده در آگهی ارسال فرمایند.
 
 hr.poldco@gmail.com
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی 
تشریفات عروسی 
تشریفات مجالس 
خدم
 استخدام شرکت معتبر صنایع چوب لوکس در تهران
 شرکت معتبر صنایع چوب لوکس جهت تکمیل کادر خود جهت دفتر مرکزی در استان #تهران و کارخانه (جاجرود) اقدام به جذب نیروی کار حرفه ای می نماید:
عناوین شغلیمدیرفروشطراح حرفه اینصاب ماهر کابینتنجار ماهر درب سازی
متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه از طریق شماره تلگرام اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.
 09011837853 02126455816
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجا
 استخدام یک شرکت معتبر بازرگانی در تهران
 یک شرکت معتبر بازرگانی در #تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام می نماید:
حسابدار مجرب  مسلط به نرم افزارهای حسابداریمسلط به قوانین ، امور و شرایط مالیاتی و بیمهانجام امور حسابداری، بررسی و ثبت اسناد و بایگانی  .مسلط به حقوق مالیبا حداقل 3 سال سابقه کاریحقوق توافقی
علاقه مندان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل و یا خط واتس اپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.
 saratzbzs@gmail.com 09054203698
 
 
باغ عروسی در شرق ت
با سلام
آموزشگاه میلانا:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه میلانا.
آموزشگاه حجار: چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت هشت و نیم صبح در آموزشگاه حجار.
آموزشگاه ماهوت:شنبه 13بهمن 97 ساعت هشت ونیم صبح در آموزشگاه ماهوت.
نارسیس: عکاس دیجیتال:چهارشنبه 10بهمن 97 ساعت نه صبح(با دوربین) در مرکز فنی و حرفه ای تنکابن.
نارسیس:حسابدار مالی 2نفر و حقوق و دستمزد 1نفر: (کاغذ a4 و برگه های لازم و ماشین حساب آورده شود.)یکشنبه 14 بهمن ساعت 9صبح.در مرکز فنی و حرفه ای تنکاب
امروزه با توجه به افزایش آمار مهاجرت افراد به خارج از کشور، آموزش زبان های مختلف خارجی دغدغه بسیار از افراد در ایران شده است. اما این تنها دلیل برای آموزش زبان های خارجی نمی باشد. و دلایل مختلف دیگری همچون مسافرت، کار، رابطه با دوستان و آشنایان خارج از کشور، تحصیل در خارج از کشور، تحقیق و.... اهمیت آموزش زبان های خارجی را دو چندان میکند. اما مهم است که بتوانیم بهترین موسسه زبان را انتخاب کنیم که در ادامه به این مسئله میرسیم.
کدام آموزشگاه را بر
بعضی از افراد تصمیم دارند برای ادامه زندگی خود به یکی از کشورهای جهان مهاجرت نمایند و در آن جا به اشتغال ادامه دهند . 
موسسه تدریس خصوصی زبان دنیای زبان راه را برای این گونه افراد هموارتر می کند و در این راه به آن ها کمک می کند .
افرادی که می خواهند مهاجرت نمایند ابتدا باید زبان کشور مورد نظر را بیاموزند چون که قرار است که در کشور مورد نظر زندگی کنند و یکی از شرایط مهم اخذ ویزا یادگیری زبان کشور مورد نظر است .
این موسسه با دایر کردن کلاس های فشرد
آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران برگزار می کند

دوره آموزش مهارت‌ های هفتگانه ICDL یکی از مهمترین دوره های کامپیوتری مجتمع فنی آریا تهران است. شما پس از گذراندن دوره آموزش
 کامل icdl می توانید مدرک ICDL فنی حرفه ای را از آموزشگاه کامپیوتر آریا تهران دریافت کنید. پس از اتمام دوره مدارک به شهرستان شما
 ارسال خواهد شد. برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا تماس بگیرید.
لازم به ذکر اسن مدرک ICDL فنی حرفه ای بین المللی و قابل ترجمه می باشد.
آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان انگلیسـی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و فرانسوی، و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #انگلیسی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا فوق متوسطه )
متن درسی: کتاب interchange1 جلد زرد (این کتاب معمولا در فروشگاه های کتب زبان در همه شهرها موجود است و روش آن نی
امروزه متقاضیان شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی هر روز بیشتر و بیشتر می شوند. مهاجرت، تحصیل در خارج از کشور، ارتقاء شغلی و عواملی از این دست، از مهترین فاکتورهای افزایش تقاضا برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری زبان است. در آموزشگاه زبان تهران ما به برگزاری کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط اساتید مجرب و در کلاس های مجهز می پردازیم. برای شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی با کارشناسان ما در آمو
امروزه یادگیری زبان های خارجه یکی از مهم ترین تصمیماتی است که در طول چند سال اخیر در بین خانواده ها در قبال کودکان و از سنین کم رواج پیدا کرده است، اما همیشه سوال این است که بهترین سن یادگیری زبان انگلیسی و یا به صورت کلی زبان های لاتین چه دوره ای است؟ پیش از شروع مدرسه؟ در حین مدرسه و یا حتی سن بالاتر؟
آموزشگاه زبان در غرب تهران 
سوال اصلی برای والدین این است که آیا باید کودکشان فراگیری زبان انگلیسی را از زیر ده سال یا بالاتر از آن شروع کند؟
ترجمه رسمی چینی 
امروزه در بسیاری دارالترجمه ها زبان چینی را به صورت زبان ماندارین ترجمه میکنند در صورتی که زبان ماندارین بخشی از زبان چینی است , جالب است بدانید به دلیل افزایش و رشد جمعیتی در کشور چین این زبان رتبه 5 دنیا را از لحاظ گویشوری و پراکندگی در کشور های دیگر گرفته است لذا در کشور چینی اکثر زبان های چینی با لهجه های خاص از جمله ماندارین چینی نیز تکلم میگردد.
ترجمه زبان چینی در دارالترجمه چینی با استفاده از مترجم چینی انجام خواهد شد
Photo Date: May 30 2019
تئو و کنستانتین از فرانسه و دیوید از آلمان.
زبان آموزان فارسی آموزشگاه دهخدا و دانشجویان میهمان دانشگاه تهران در رشته های علوم سیاسی و روابط بین الملل.
Teo and Constantine from France and David from Germany. Students of Persian language at Dehkhoda Institute and Tehran University students in the fields of political science and international relations.
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
✳️ دعوت به همکاری نیروی IT به صورت نیمه وقت در تهران
 
به افراد واجد شرایط زیر جهت همکاری در #تهران نیازمندیم:
 
نیروی IT
دارای سابقه کار
به صورت نیمه وقت
آشنا به امور مربوط به اتوماسیون
آشنا به مدیریت وب سایت
آشنا به مدیریت امور شبکه
آشنا به سخت افزار، نرم افزار
 
متقاضیان گرامی می توانند جهت تکمیل و ارسال رزومه، به اطلاعات درج شده در آگهی مراجعه فرمایند.
 
tahvieharya@gmail.com
09128577012
 
_____________________________
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی 
تشریفات عروس
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است
ادامه مطلب
✳️ استخدام شرکت پخش پگاه در تهران
شرکت پخش پگاه (توزیع کننده انحصاری محصولات دلپذیر) در #تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید.
فروشنده حضوری آقا (ویزیتور)حداکثر سن: 32 سالکارت پایان خدمت یا معافیت غیر پزشکیسلامت جسمیحداقل مدرک تحصیلی: دیپلمنوع همکاری: تمام وقت
با حقوق ثابت و پاداش فروش (تا دو برابر پایه حقوق) + بیمه و تسهیلات رفاهی تکمیلی
متقاضیان محترم واجد شرایط لطفاً رزومه خود را به نشانی ایمیل مندرج در
مدیریت محترم آموزشگاه صنعت آرمان ناحیه 1 مشهد‍ نرم افزار شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
 
دریافتعنوان: نرم افزار شهریه آموزشگاه صنعت آرمانحجم: 5.85 مگابایتتوضیحات: ناحیه 1 مشهد
در رابطه با آموزش صبحانه سلامت و ترویج غذاهای سنتی در طی سال تحصیلی دو برنامه صبحانه سلامت در آموزشگاه داشتیم و دانش آموزان در برنامه های آغازین توجیه شدند نسبت به صبحانه سلامت و غذاهای سنتی و در نماز خانه آموزشگاه با همکاری فاطمه دهقان کمیته بهداشت آموزشگاه و مدیر و معاونین و همکاران طرح صبحانه سلامت برگزار گردید و سفیران سلامت و کمیته بهداشت مسئول نظارت بر تغذیه دانش آموزان در زنگهای استراحت بودند.
✳️ استخدام شرکت ماهان شبکه ایرانیان
شرکت ماهان شبکه ایرانیان واقع در #تهران جهت تکمیل کادر خود به چند نفر خانم یا آقا ترجیحا با تحصیلات دانشگاهی یا حداقل فوق دیپلم برای سال ۹۹ با شرایط زیر نیازمند است:
گرافیستگرافیست مسلط به شبکه های اجتماعیطراحی پوستر و عکس های مربوط به سایت شرکتمسلط به طراحی سایت و مطلب گذاری
کارشناس فروشکارشناس فروش قطعات شبکه ایمسلط به فروش قطعات شبکه ایقدرت مذاکره بالامسلط به سخت افزارتسلط به زبان انگلیسی
کارشناس
​  بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آموزشگاه های آرایشگری در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین آموزشگاه های آرایشگری شیراز را مشاهده کنید.
 
در مورد آرایشگری بیشتر بدانید...
مدیریت محترم آموزشگاه صنعت آرمان ناحیه 1 مشهد‍ نرم افزار شهریه مدرسه شما آماده است.
می توانید با رمز ارسالی به تلفن همراه تان آن را از لینک زیر دانلود نمایید.
دریافتعنوان: نرم افزار شهریه آموزشگاه صنعت آرمانحجم: 5.85 مگابایتتوضیحات: ناحیه 1 مشهد
بخشیدن آدم ها راحته ؛ اما اعتماد کردنِ دوباره نه
 
 
‏کسی که نمیخوادت‏دنبال نزدیک ترین دوراهی میگرده(:
 
 
‏از گل کاشتن تو حیاط خونه ی کسی که بهش آب نمیده دست بردارید
 
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی تشریفات عروسی تشریفات مجالس  خدمات مجالس
 
کسب تخصص و وورد تضمینی به بازار کار در بهترین آموزشگاه کامپیوتر پرتو 
کلاس آموزش فتوشاپ
کلاس های آموزش icdl
آموزشگاه طراحی سایت
✳️ استخدام موسسه شریف یار
موسسه شریف یار در #تهران و #البرز جهت توسعه نیروهای خود تعداد 10 نفر افراد واجد شرایط زیر را استخدام می نماید:
کارشناس فروش تلفنی (خانم)توانایی فروش و پشتیبانی قویروابط عمومی و فن بیان قوی، توانایی کار گروهیمتعهد و منضبطآشنا به نرم افزارهای مرسوم اداری مانند Microsoft Office
لطفا رزومه خود را با موضوع قید شده در هر رده شغلی به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایید.
☎️ 02144972390 jobs@sharifyar.com
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عروسی 
تشریفات
در رابطه با برگزاری المپیاد ورزشی همکاری با مربی تربیت بدنی آموزشگاه و تقسیم کارها بین اعضاء شورای دانش آموزی و پیشتازان با همکاری شورای مدرسه و برگزاری شورای معلمان و تهیه مقدمات برگزاری المپیاد و گرفتن تشک های مخصوص جهت اجرا و تشویق دانش آموزان و گروه بندی دانش آموزان توسط مربی تربیت بدنی و  تمرین ورزشهادر سالن ورزشی با همکاری خانم نوروزیان  و اجرای المپیاد در آموزشگاه و ارسال گزارش به اداره.
آموزش زبان انگلیسی برای نوجوانان رده سنی 13 تا 16 سال در 24 ترم 15 جلسه ای برگزار می شود.
 تمامی دوره های این مرکز بر روی چهار مهارت اصلی (گفتاری، شنیداری، نگارش، خواندن) از سطح مقدماتی تا پیشرفته می باشد تا نوجوانان علاوه بر یادگیری مکالمه زبان انگلیسی، برای شرکت در دوره های پیشرفته زبان انگلیسی در سطوح بزرگسالان و دریافت مدرک رسمی زبان آماده شوند.
زمانبندی این مرکز کاملا مطابق میل خانواده هاست و محدودیت های زمانی و تحصیلی در نظر گرفته شده است.
 استخدام شرکت آرمان صنعت جهان
 
 شرکت آرمان صنعت جهان واقع در #تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
 
فروشنده پمپ آب
ترجیحا متاهل
دارای تجربه کافی در زمینه مشاوره خرید و فروش انواع پمپ، بوسترپمپ، تجهیزات استخر، سونا و جکوزی
 
حقوق: پایه (بسته به توانایی‌های فرد) + پورسانت فروش و اضافه کاری
 
متقاضیان واجد شرایط می توانند با اطلاعات درج شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.
 
 info@calmoco.com
 09121492201
 
باغ عروسی در شرق تهران
باغ عرو
موسسه و آموزشگاه زبان علامه قطب راوندی با هدف ایجاد فضای سالم و استاندارد آموزشی، زمینه ساز موفقیت هموطنان عزیز در امور علمی-آموزشی و تحقیقاتی بوده و افتخار دارد مورد وثوق و تایید مراجع ذیصلاح قانونی و هموطنان گرامی قرار گرفته است و جز یکی از بهترین آموزشگاه زبان در تهران می‌باشد که با دارا بودن چندین شعبه در نقاط مختلف تهران، به تدریس زبان های خارجی به علاقمندان میپردازد.
زبان انگلیسی English language قطعا یکی از پرکاربردترین زبان های دنیاست و
✳️ استخدام کارشناس فروش آموزشی کنکور آشنا به سوشال مارکتینگ در تهران
 
موسسه خوارزمی در #تهران جهت تکمیل کادر واحد تخصصی کنکور از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید:
 
کارشناس فروش
دارای تجربه در حوزه کنکور و مشاوره تحصیلی و سابقه فروش یا مشاوره بصورت تلفنی با درآمد میلیونی
توانمندیهای لازم برای این واحد:
آشنا به کنکور و ضرایب و کتب درسی
فعال در واحد فروش تلفنی حداقل به مدت 1 سال
فعال در واحد مشاوره آموزش حداقل به مدت 1سال
مسلط به تای
آموزش رقص آذری در تهران یکی از محبوب ترین فعالیت هایی می باشد که امروزه در حال شکل گیری می باشد و شما می توانید برای آموزش رقص آذری با همکاران ما در گروه اوتلار در تماس بوده و از زمان دقیق برگزاری دوره های آموزشی اطلاعات لازم را به دست بیاورید و ثبت نام خود را در بهترین زمان ممکن انجام دهید.
رقص آذری
آیا شما نیز به دنبال آموزش رقص آذری در تهران هستید؟
آیا می دانید که بهترین آموزش رقص آذری را می توانید با گروه اوتلار فرا بگیرید؟
رقص آذری یکی از
​موسسه زبان راه کیش غرب تهران - KISHWAY
مشاهده تلفن تماس و آدرس آموزشگاه «کلیک کنید»
موسسه زبان راه کیش در غرب تهران | KISHWAY شعبه مرکزی غرب تهران در شهریار از سال 82 شروع به فعالیت در زمینه ارائه خدمات آموزشی و برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، ترکی به طور حضوری گروهی، خصوصی، نیمه خصوصی، اختصاصی ویژه دانشجویان دانشگاه ها، اساتید دانشگاه ها و مراکز علمی کشور، کارمندان ادارات و شرکت ها، نهادها، مدارس و مه
* انتخاب رشته کنکور کارشناسی هنر در شیراز 
* توسط مدر س دانشگاه و کنکور هنر 
* مدرس زهرا جوکار 
* جهت تعیین وقت قبلی و مشاوره با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲تماس حاصل فرمائید.
* جهت گرفتن وقت قبلی با شماره  ۰۹۳۵۴۱۸۶۵۶۸ خانم ستوده ، آموزشگاه رها تماس حاصل فرمائید. 
* دانشجویان کنکوری که در شهرستانها حضور دارند و امکان حضور در شیراز را برای انتخاب رشته ندارند به صورت تلفنی مشاوره و انتخاب رشته انجام خواهد شد .
* آدرس آموزشگاه رها: گلدشت معالی آباد ، خیابان
ایده زیورآلات با ابزارهای خیاطی
با دکمه های  میتوان کاردستی تهیه کرد و گیره گوشواره ، قفل گردنبند، دستبند وحلقه های اتصال وابزارهای اولیه کار را میتوانید از بازار تهیه کنید .شما را به تماشایی چند مدل دعوت میکنم.
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آنچه را امروز به عنوان زبان اسپانیایی می شناسیم نتیجه تکامل زبان لاتین محاوره ای است که در شبه جزیره ایبری در امپراطوری روم غربی صحبت می شده است. تاریخچه زبان اسپانیایی در ۱۰۰۰ سال گذشته تا دریایی مدیترانه و بعد از آن به سراسر مستعمرات اسپانیا گسترش یافت. امروزه زبان رسمی بیش از ۲۱ کشور در سراسر دنیا زبان اسپانیولی است.
 آموزشگاه زبان گوتاک با برگزاری دوره های آنلاین در نظر دارد با همراهی آنلاین آموزان ارائه ایی نوین داشته و این زبان زیبا ر
سلام 
من دختری 20 ساله هستم. امسال سال سومی هست که میخوام کنکور شرکت کنم. متاسفانه کپی سال های گذشته بودم هیچ فرق چندانی نکردم. بخاطر همین تصمیم جدی گرفتم که امسال حتما برم دانشگاه.
تقریبا 8 ساله که دارم تو شهرمون (شهر نسبتا کوچیک) آموزشگاه علمی و زبان داره و خوب جا افتاده و استقبال خوبی ازش میشه. پدرم میگه برم کارشناسی زبان بگیرم و بیام تو آموزشگاه خودمون مشغول شم و تو کارهای اموزشگاه کمکش کنم، یه درصدی هم از درآمد کل آموزشگاه رو بهم میده. پدرم
shirazart.blog.ir 
* انتخاب رشته و مشاوره کنکور کارشناسی هنر در شیراز 
* انتخاب رشته توسط زهرا جوکار مدرس دانشگاه و کنکور و دیباگران تهران انجام خواهد شد.
* مشاوره برای دانشجویانی که در شهرهای دیگر زندگی می کنند به صورت تلفنی و اینترنتی صورت خواهد گرفت .
* جهت مشاوره تلفنی و حضوری با خانم جوکار با شماره ۰۹۱۷۰۵۲۲۱۹۲ تماس حاصل فرمائید .
* جهت گرفت وقت قبلی جهت انتخاب رشته با شماره ۰۹۳۵۴۱۸۶۵۶۸ خانم ستوده آموزشگاه رها تماس حاصل فرمائید. 
* آدرس جهت انتخاب
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال دوم:
1_برپایی نمایشگاه هنر های دانش آموزی با نظارت انجمن فرهنگی-هنری
2_برگزاری مسابقات فرهنگی-هنری با همکاری انجمن و معاونت پرورشی آموزشگاه
3_انجام مبادلات با انجمن کتابخانه در زمینه ای فرهنگی-هنری
رنگ خاکستری طراحی لباس
رنگ خنثی و میانگین بین سفیدو  سیاه و معمو لا  اندوه ، افسردگی و ناامیدی را در ذهن انسان تداعی میکند.انواع طیف های رنگ خاکستری :نقره ای ، طوسی روشن ، طوسی تیره ،دودی ،سربی ،رنگ خاکستری نماد عقل و بی طرفی و عدم وابستگی  ،کاهش انرژی است.و افرادی که این رنگ را دوست دارند  بی طرف وبی تفاوت نسبت به مسایل هستند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ایده زیورآلات با ابزارهای خیاطی
با دکمه های  میتوان کاردستی تهیه کرد و گیره گوشواره ، قفل گردنبند، دستبند وحلقه های اتصال وابزارهای اولیه کار را میتوانید از بازار تهیه کنید .شما را به تماشایی چند مدل دعوت میکنم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
یکی از مسائلی که اگه بهش توجه نشه ممکنه صدمات جبران نا پذیری و اساسی
به هنرجو و استعداد های فرد بزنه آموزشگاه موسیقی ضعیف است.بار ها شده که
افزاد کلاس موسیقی حضوری و آموزشگاه موسیقی لاکچری رفتن ولی تنها چیزی که
نسیبشون شده هزینه های بالا و اساتیدی بوده که بهشون به چشم کیف پول نگاه
میکردن.یه معیاری برای ارزیابی رستوران ها هست که میکه رستورانی که هزینه ی
اجارش کمتره غذای بهتری داره.البته این درباره همه حالت ها صدق نمیکنه ولی
... .یه آموزشگاه
سلام خدمت دوستان .
من یه پسر ۱۸ ساله هستم که امسال کنکور ریاضی دادم و رتبه م ۴۰۰۰ و خورده ای شد، ولی بنا به مشکلات خانوادگی نمیتونستم برم یه شهر دیگه برای تحصیل (مهندسی تو تهران قبول نشدم) برای همین تو دانشگاه پیام نور درس میخونم .
من از وقتی کلاس هفتم بودم شروع کرده بودم به خواندن زبان‌ انگلیسی ولی وقتی به سال دوازدهم رسیدم مشاور مدرسه مون گفت که زبان و بذار کنار و بچسب به درست.
خانواده م هم گفتن اینطور بهتره و روی درست تمرکز میکنی این در حالی
آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی سرنا واقع در کرج، فعالیت حرفه ای خود را در سال 1390 با شیوه نوین آموزشی آغاز کرد و در طی این مسیر اساتید حرفه ای را به مجموعه اضافه نموده است که هریک از ایشان در زمینه کاری خود مسلط و به نام هستند.
برای آشنایی با اساتید آموشگاه موسیقی سرنا اینجا کلیک کنید.
علاوه بر اساتید مجرب آموزشگاه سرنا با شیوه های جدید آموزش و استفاده از آخرین متد های روز دنیا و با برگزاری ورک شاپ ها و کنسرت های مختلف توانسته دانشجویان
اصطلاح استایلینگ چیست؟
استایلینگ، انحصاری در سبکی مشخص ، ویژه ومتمایز  است.میتواند شیوه و سبک متفاوتی از عرصه های مختلف باشد. در حیطه مدو لباس نوع پوشش و انتخاب سبک ها و رنگ ها ، تفکر ، نوع نگاه وشخصیت هر فرد است و ارتباط تنگاتنگی با نوع نگرش افراد به دنیا اطراف دارد. در زبان فارسی به معنای سبک است
 
هنر استایلینگ چیست؟
بارها از یک لباس استفاده کنید و حتی کسی  متوجه تکراری بودن آن لباس نشود  این هنر استایلینگ است و شما این کار  را می توانید با
 استخدام شرکت زرین دان جنوب
 شرکت زرین دان جنوب (تولید، واردات و توزیع نهاده های کشاورزی) واقع در #تهران جهت تکمیل کادر اداری خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:
کارشناس کشاورزیفارغ التحصیل از دانشگاه های دولتیتوانایی در انجام کار عملی و میدانیامکان انجام ماموریت کاریآشنایی با اصول تغذیه و  بیماری های صیفی و سبزیآشنایی با نحوه کاشت، داشت و برداشت صیفی و سبزیآشنایی با چگونگی مبارزه با آفات و علف های هرزکارشناس ارشد کشاورزی (ت
​  بهترین آموزشگاه های موسیقی شیراز را در پایین مشاهده میکنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین آموزشگاه های موسیقی در شیراز وارد سایت کارشد شوید.
بهترین آموزشگاه های موسیقی شیراز را مشاهده کنید.
 
 
بررسی و تاریخچه موسیقی...
بررسی موسیقی سنتی ایران...
درمورد ساز های موسیقی بیستر بدانید...
این گروه تهران مخصوص بچه های خوب شهر تهران هست و از همه شما دختر پسرای تهرانی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر تهران گپ و چت داشته باشید.
خوشحال میشیم که اگر یک گروه تهران دارید به لینکدونی تهران بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .
از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ تهران بیان
 
 
 
چکش‌های پیانو
چکش ‌های پیانو توسط مجموعه ‌ای از اهرم‌ های نازک به کلیدهای پیانو وصل می ‌شوند. به مجموعة این اهرم‌ ها و چکش ‌ها عملگر یاAction می گویند. وظیفة این مجوعه، افزایش شتاب چکش ‌ها هنگام برخورد  به سیم‌ هاست. به طور معمول سر چکش‌ ها بوسیلة لایه ‌ای از نمد پوشانده می ‌شود تا کیفیت صدای پیانو را بهبود ببخشد.
نحوه نواختن پیانو
پیانو توسط ضربه انگشتان نواخته می ‌شود. برای این کار دست را بلند کرده و سپس پایین آورده و با نوک انگشت ض
با توجه به ارسال بخشنامه بیماری ویروسی کرونا  اقدامات لاز م در زمینه بخشنامه انجام شد مدیر آموزشگاه برای دانش آموزان در برنامه های آغازین آموزشهای لازم را ارائه فرمودند و طریقه  صحیح شستن دستها را و فیلم آموزشی در این رابطه برای دانش آموزان پخش کردیم از  مسئولان درمانگاه شماره یک فرخ شهر دعوت کردیم جهت آموزش به اولیاء و دانش آموزان که متاسفانه قبول نکردند به علت کمبود نیرو و داشتن مربی بهداشت آموزشگاه و درخواست مجوز  به اداره دادیم  جهت
1. بهترین قسمتش تا الان پیاده روی های صبحگاهی  بعد از صرف صبونه تو پارک به همراه پسرجان در مسیر پیاده روی پارک ساحلی، زیر سایه درختان سر به فلک کشیده و کنار رودخانه خروشان اش است.
2. از اون موقعیت هایی هست که به شدت دلم میخواد تهران میبودم یا حداقل شهر جانمان؛ چند تا دوره زبان ویژه میخوام شرکت کنم ولی اینجا نمیدونم آموزشگاه ها تا چه حد قابل اعتماد هستند و استاد مجرب دارند. ایشالا که خیره
3. داریم برنامه سفر چند روزه می چینیم برای هفته آخر مرداد ه
طرح توجیهی تاسیس آموزشگاه حسابداری
طرح توجیهی(طرح تجاری) تأسیس آموزشگاه حسابداری، در قالب فایل word و شامل اطلاعات مربوط به سرمایه گذاری کل، دوره بازگشت سرمایه، فضای مورد نیاز، اشتغال زایی، سهم تسهیلات، استانداردهای مربوطه، بازارهای داخلی و خارجی، عرضه کنندگان و توجیه فنی و اقتصادی.
بسمه تعالی
خلاصه دوجلسه دی ماه شورای دانش آموزی آموزشگاه نیایش  که در تاریخ های 98/10/1 و 98/10/22 در نماز خانه آموزشگاه برگزار شد ، از این قرار می باشد :
1) با توجه به فصل امتحانات انجمن علمی آموزشی و مهارتهای زندگی برآن شدیم که علاوه بر ارائه مطالب مشاوره ای تغذیه ، چگونگی بهبود مطالعه ، ساعات خواب و ....... را در مراسم صبحگاه ، اختصاص ساعات تفریح به مطالعه ، و برقراری کلاس های کمک درسی ، و کمک  دانش آموزان قوی تر در دروس مشکل و......
2) برنامه ریزی جهت برگ
موسسه زبان شکوه انقلاب با بیش از ۳۰ سال تجربه درخشان به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش زبان در استان مازندران ارایه کننده دوره های آموزشی زبان انگلیسی با تاکید بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی به افراد حقیقی و سازمانها با بالاترین کیفیت می باشد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب در رده های متفاوت سنی و ارائه مدارک رس
✳️ استخدام مهندسین مشاور آب و محیط خاورمیانه
مهندسین مشاور آب و محیط خاورمیانه واقع در #تهران جهت تکمیل تیم طراحی خود به تعدادی افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:
کارشناس طراحی برق صنعتی  با حداقل 7 سال سابقه طراحی مرتبطداشتن تجربه طراحی در صنایع معدنی در اولویت است
متقاضیان محترم واجد شرایط درصورت تمایل به همکاری سوابق تحصیلی و کاری خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایید.
Info@mewe-ir.com
_____________________________✳️ استخدام مجموعه داروخانه صبا
یک س
 
«مشاهده اطلاع تماس و آدرس آموزشگاه»
آموزشگاه گریم سینمایی محتشم
آموزشگاه گریم سینمایی محتشم در تهران برگزار کننده دوره های گریم حرفه‌ای با ارائه مدرک رسمی با مدیریت استاد بیژن محتشم آموزش گام به گام گریم تخصصی سینمایی با آخرین تکنیک‌های روز دنیا.
خدمات و دوره‌های آموزشی آکادمی گریم محتشم عبارتند از:
متعادل سازی و کانتورینگ، گریم خشک و استخری تکنیک‌های گریم تخصصی عروس و داماد تکنیک گلامور و کامن کالر، واریاسون چهره تیپ‌سازی و شخصی
طراحی لباس ایده پروانه
طراحی لباس با ایده از حشرات نظیر پروانه این حشره زیبا که در رنگهای بی نظیری یافت میشود واقعا کاری است محشر که با الهام از ظرافت خطوط پروانه شاهکاری بی نظیر توسط هنر مندان طراحی لباس خلق می شود. میتوانید از این مدلهای زیبا الگو برداری کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزشگاه مقتدریموسس، مدیر و مشاور طراحی لباستلفن: 0912279514677904462
 
لطفا سئوال و نظر خود را در قسمت زیر درج بفرمایید.
کلی تلاش کردم تمام کلاس هامو بندازم عصر که صبح ها خونه باشم برای این که بتونم غذا بپزم و به کارای خونه رسیدگی کنم. اما یکی از کلاس های جدید داره برام دردسر ساز میشه. یکی از زبان آموز ها که متولد 79 (حدودا 10 سال از من کوچک تره) چند روزیه که شروع کرده به فرستادن پیام های نامربوط. منم اولش تعجب کردم و خیلی محترمانه بهش گفتم که من متاهل هستم. اما اون دست بر نداشت و نوشت که دوست دختر قبلیش هم متاهل بوده! آووکادو که پیام ها رو دید چهره ش گرفته شد و کلی ت
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک
آموزشگاه آرایشگری مردانه
 
آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و ک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آقای ارز دیجیتال