نتایج جستجو برای عبارت :

۶ عنوان کتاب تا پایان سال جاری منتشر می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که در سال 97 بیش از دو هزار عنوان کتاب در استان منتشر شده بود، گفت: حدود 20 درصد کتب منتشر شده در استان به زبان تورکی بوده و مابقی به زبان فارسی و سایر زبان‌ها است.
محمد محمدپور با بیان این‌که ۲۰۲ ناشر در آذربایجان شرقی مجوز فعالیت دارند که عمده این ناشران فعال هستند، اظهار کرد: اما تعداد معدودی از این ناشران به تعداد قابل توجه کتاب منتشر کرده و ناشران فعال نیز حداقل سالانه شش عنوان کتاب
سلام یک ناشر چینی کتاب آموزشی برای کودکان منتشر کرده و در اختیار ناشر ایرانی قرار داده. طرف ایرانی هم با درک مسئولیت اجتماعی کتاب را ترجمه کرده و رایگان منتشر کرده است (ترجمه‌ی فروغ فرجود).کار بسیار خوبی است چون می شود به جای ترساندن بچه ها و ایجاد رعب و هراس در قلب کودکانه شان، این کتاب را در اختیارشان گذاشت.
جهت دانلود کتاب بصورت pdf  از اینجا اقدام کنید.
با هدف آشنایی بهتر نوجوانان با کتاب و کتابخانه؛ ششمین جلد از کتاب «هدهد سفید» ویژه نوجوانان که بر اساس نیاز به ترویج و تبلیغ کتاب و کتابخوانی با زبان و ادبیات مناسب این گروه سنّی تهیه شده، به همراه ضمیمه‌ای با موضوع انقلاب اسلامی منتشر و در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور موجود است.
در زمان نمایشگاه کتاب بود که مطلبی با عنوان کتاب و کتابخوانی و هنر کتاب نخواندن منتشر کردم که مورد استقبال قرار گرفت و حال تصمیم گرفتم متن کامل‌تری از آن را منتشر کنم. این متن متعلق به کتاب جهان و تأملات یک فیلسوف شوپنهاور است. او در باب مطالعه کتاب و هنر نخواندن کتاب چنین می‌گوید:
به دست گرفتن کتاب برای دور کردن افکار شخصی مثل صرف نظر کردن از طبیعت برای تماشای موزه گیاهان خشکیده یا تماشای منظره‌ای حکاکی شده بر بشقابی مسی است.
هنگامی که مطا
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-...دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز...دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود دانلود رایگان کتاب سی و دو هزار سال تاریخ هنر pdf|اِی تیatre.omran-files.ir › دانلود-رایگان-کتاب-سی-و-دو-هزار-سال-تاریخ-هنر...یکی از بهترین فایل ها با عنوان معرفی کتاب:(سی و دو هزار سال تاریخ هنر)نقاشی پیکرتراشی معمارینویسنده:فردریک هارتمترجم:هرمز ریاحیتعداد صفحات:1160حجم ...
کتاب سی دو هزار سال تاریخ هنر - کارا کتابwww.karaketab.com › کتاب-نایاب › کتاب-سی-دو-هزار-سال-تاریخ-هنرکتاب
با توجه به این که من خیلی رک و رکیک مطالب موجود را سعی می کنم با شما در میان بگذارم این کتاب را هم به عنوان یک هدیه برای شما تو وبلاگم منتشر می کنم.
تا شاید کسی از این بین بتونه این کتاب را تهیه و بعدش هم ان شاء الله بخوندش. 
یه نکته که برام تو این کتاب قشنگ و زیبا رخ می نمود این بود که این کتاب با یه ترتیب منطقی اومده بود و دسته بندی هایی را از تعلیم و تربیت دینی ارائه داده بود و اون را با نگاهی به مبانی زیر ساختی یا به قول بزرگان نظری اش شرح داده بو
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجناب ژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...

ادامه مطلب
کتاب دکتر حسن محمدی نویسی با عنوان Methods of Preventing Crimes in Children and Adolescents توسط انتشارات Lambert Academic Publishing آلمان منتشر شد. در مقدمه این کتاب می خوانیم :
The aim of this study is to determine the influence of family, school and other social institutions in the incidence of crime in society. In this book, we try to consider the role of the author causes and then the role of the causative agents. Economic disabilities, discrimination and inequality, war, population density, family, school, mass media, television, news, papers and satellites play a major role in the development of crime. The role of the family in terms of being without order or coherent, the degree of parental education and th
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
کتاب دریاچه ارومیه با عنوان رگه های شور کار مشترک کاوه مناف زاده و حسین محمودی در شهر بن آلمان توسط انتشارات گوته و حافظ به سه زبان انگلیسی، آلمانی و فارسی منتشر شد.

این کتاب شامل موضوعات حیات وحش, جزایر, عکسهای هوایی، مستند انسانی، طبیعت، چشم اندازها و زیبایی های دریاچه اورمو، تغییرات اکوسیستمی، رودخانه ها، تالاب ها، فعالیت های انسانی و تاثیرات آن بر طبیعت دریاچه و... می باشد.

در این کتاب تلاش بر آن شده که به عنوان یک اثر مستند روایت هر آنچ
کتاب جزء از کل اولین رمان استیو تولتز است که در سال ۲۰۰۸ منتشر شد و به عنوان یکی از بزرگ ترین رمان های تاریخ استرالیا، در سطح جهان محبوبیت بسیار زیادی دارد. دومین اثر نویسنده، یعنی کتاب ریگ روان در سال ۲۰۱۵ منتشر شد.

ادامه مطلب
قطع شدن اینترنت به خاطر اغتشاشات بنزینی باعث شد دوباره به فکر وبلاگ نویسی بیفتم. اینستاگرام و تلگرام و توییتر باعث شده اند وبلاگ نویسی از رونق بیفتد؛ اما همانطور که هیچ چیز جایگزین کتاب نمی شود، به نظرم، هیچ چیز جایگزین وبلاگ هم نخواهد شد.
شبکه ها و رسانه های اجتماعی و پیام رسان ها، به خاطر اینکه حجم بسیار زیادی از داده های در هم ریخته را به شما ارائه می کنند، فرصت تفکر و پالایش و سازماندهی دانسته ها و سپس، تولید محتوای پردازش شده و غنی را از
کتاب مدیریت بحران (21 راز دستیابی به موفقیت و زمان اوج بحرانهای زندگی)
نویسنده: برایان تریسی
مترجم: فاطمه سادات صادقی
ناشر : بوکتاب
رقعی شومیز
176 صفحه
کتاب حاضر قبلا تحت عنوان " چطور با شرایط بحرانی مقابله کنیم‭ ۲۱
:؟‬راز موفقیت در شرایط حساس " توسط انتشارات راشین در سال‭ ۱۳۸۶‬نیز منتشر
شده است
به گزارش چاپ و نشر به نقل از خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس آمار موسسه خانه کتاب، تعداد ۸۷۸۵ عنوان کتاب در فاصله زمانی اول مهر تا اول آبان ماه سال جاری منتشر شدند. از این میان تعداد ۶۴۰۶ عنوان کتاب تالیفی و ۲۳۹۷ عنوان ترجمه هستند. این درحالی است که سال گذشته در همین مدت تعداد ۷۲۳۰ عنوان کتاب منتشر شده بود.
از این میان تعداد ۵۵۴۱ عنوان تالیفی و ۱۶۸۹ عنوان ترجمه بودند. این آمار نشان می‌دهد که در مهر ماه امسال تع
کتاب عشق یا انتخاب نوشته استاد علیرضا جنتیان توسط انتشارات لوح سبز منتشر شد. در این کتاب به بررسی دو نوع انتخاب در مساله همسر گزینی، اقدام کرده است و به مقایسه دو دیدگاه پرداخت است.
این کتاب را برای همهگان خصوصا جوانان عزیز که قصد ازدواج دارند پیشنهاد می کنیم.
برای خرید کتاب کلیک کنید. 
در تاریخ هشتم مهرماه نود و هشت (روز بزرگداشت مولانا) منتشر شد.
 
 
کتابم منتشر شد: "عاشقانه‌ای از کوی دانشگاه تهران"این اثر شامل ۴۱ دیالوگ و ۱۰ دلنوشته ست. دیالوگ‌ها طی این دو سال (۹۶ الی ۹۸) بین من و بچه‌ها توو محیط خوابگاه (کوی دانشگاه) رد و بدل شده و هرکدوم به نحوی رنگ و بوی عشق داره و تماما واقعی هستن. دلنوشته‌ها هم گلچین یادداشت‌های من از این دو ساله.__________________________مظاهر.نوشت ۱: ایده نگارش این اثر از کتاب "لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد" تالیف
کتاب از خوب به عالی نوشته جیم کالینز به تلاش نشر آوین منتشر شده است. کتاب اصلی سال 2001 منتشر شده است. این کتاب به بررسی مسائلی از جمله این که چگونه برخی شرکت ها فرایند رهسپاری به تعالی را می‌پیمایند میپردازد.
این کتاب نوبت چاپ 26 خود را سپری میکند و یکی از بهترین کتابهای مدیریت برای شرکت های بزرگ و کوچک است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
این کتاب به بررسی اشخاص، اهداف و شرایط میپردازد و هر یک از مسائلی که مطرح میکند براساس مطالعه شرکت های
کتاب از خوب به عالی نوشته جیم کالینز به تلاش نشر آوین منتشر شده است. کتاب اصلی سال 2001 منتشر شده است. این کتاب به بررسی مسائلی از جمله این که چگونه برخی شرکت ها فرایند رهسپاری به تعالی را می‌پیمایند میپردازد.
این کتاب نوبت چاپ 26 خود را سپری میکند و یکی از بهترین کتابهای مدیریت برای شرکت های بزرگ و کوچک است و مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
این کتاب به بررسی اشخاص، اهداف و شرایط میپردازد و هر یک از مسائلی که مطرح میکند براساس مطالعه شرکت های
سلام
این مطلب هم برای کسانی هست که تازه شروع به کار برای برنامه‌نویسی کردن، آموزش الگوریتم و فلوچارت هست. کتاب خوبی هست. ظاهرا هم از چاپش خیلی میگذره و چاپ مجدد نشده، لذا به نظر نمیاد نویسنده کتاب از منتشر شدن کتاب ناراحت بشه:
https://www.sourcebaran.com/algorithms-and-flowcharts.html
فروش کتاب رابطه عبد و‌ مولا استاد پناهیان با توجه به استقبال مخاطبین روال خوب و رو به رشد داشته است.
کتاب رابطه عبد و مولا دربردارنده مهم ترین مفاهیم معنوی است که با بیان شیرین و آسان گفته شده است.
پیچیدگی موضوعاتی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر و مالکیت معنوی در این کتاب با زبان تحلیلی داستانی  نویسنده کتاب، برای مخاطب راحت شده است.
این کتاب به همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس جهت خرید  رابطه عبد و‌  در تصویر بالا آورده شده
دانلود کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-تالیف-د..
دانلود کتاب بیماری های شغلی    pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
توضیحات
کتاب سه دقیقه در قیامت به روایت مدافع حرمی است که در جریان عمل جراحی به مدت 3 دقیقه دچار ایست قلبی شده است و روایتی که در نزدیکی مرگ تجربه کرده است بیان می‌کند.
هویت راوی این اتفاقات به صورت ناشناس باقی مانده است. اتفاقات روایت شده در کتاب سه دقیقه در قیامت برای افراد عادی غیر قابل باور است.
این کتاب به همت موسسه ابراهیم هادی تالیف و منتشر شده است.
ادامه مطلب
دانلود رایگان کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
 دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی خراسانی pdf
 
دانلود کتاب
 
 
 
 
دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی خراسانی جلد اول PDF - قطرهhttps://www.ghatreh.com › news › دانلود-کتاب-شرح-مکاسب-علی-محمدی-خ...۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی خراسانی جلد اول PDF دانلود کتاب شرح مکاسب علی محمدی خراسانی جلد اول مشخصات فایل فرمت: PDF تعداد صفحات: ...Author: علی محمدی خراسانی - کتابخانه دیجیتال (بازار کتاب ...www.ghbook.ir › خانه › جستجو براساس › Authorبازار کتاب اولین و بزرگترین
سلام
در کلاس امروز از مفهوم "شهروند اینترنت" (Netizen) صحبت شد. این اصطلاح در سال 1993 توسط مایکل هاوبن (Michael Hauben) معرفی شد. سرآغاز مقاله وی، که بصورت آنلاین و با عنوان "The Common Sense: the Net and Netizens" منتشر شد، این جمله بود: "به قرن 21 خوش آمدید. شما یک شهروند اینترنت هستید ..."
این مقاله در سال 1997 (و تحت عنوان متفاوتی) به عنوان فصل اول کتاب Netizens: On the History and Impact of Usenet and the Internet منتشر شد: دریافت
موفق باشید.
تقریظ رهبر انقلاب بر رمان «آن مرد با باران می آید» منتشر شد: بسیار خوب و هنرمندانه و پرجاذبه نوشته شده است. تصویری که از ماههای آخر مبارزات نشان میدهد، درست و روشن و واقعی است. به گمان من همه جوانها و نوجوانهای امروز به خواندن این کتاب و امثال آن نیاز دارند. از نویسنده کتاب باید تقدیر و تشکر شود ان شاءالله.
خرید کتاب رابطه عبد و مولا به دلیل ارزش ریالی بالای آن با استقبال خوبی توسط مخاطبین روبرو شده است.
این کتاب دربردارنده چند مفهوم کاملا ساده است که برای خیلی ها پیچیده به نظر می آید.
مفاهیمی مانند جبر و اختیار، قضا و قدر، مالکیت حقیقی در این کتاب با بیان شیرین مطرح شده است.
برای کسانی که به دنبال معرفت بهتر نسبت به حق تعالی هستند، خواندن کتاب توصیه می شود.
این کتاب به قلم استاد علیرضا پناهیان و همت موسسه عصر بیان معنوی منتشر شده است.
شماره تماس
شازده کوچولو یا شهریار کوچولو یا شاهزاده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که نخستین بار در سپتامبر سال ۱۹۴۳ در نیویورک منتشر شد.
این کتاب به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. از ا
نامه‌های کودکان به خدا، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک.
چند سال پیش، کتابی تحت عنوان نامه‌های کودکان به خدا، در آمریکا منتشر شد، که بعد از مدتی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد.
این کتاب، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک است و احتمالا یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌شده. در هیچ کتاب دیگری، نمی‌توان با خواندن فقط چند کلمه ساده روی کاغذ، اینقدر یاد گرفت و احساس کرد.
کتاب نامه به خدا شامل نامه‌های کودکانه‌ای است که با طراوت و طن
نامه‌های کودکان به خدا، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک.
چند سال پیش، کتابی تحت عنوان نامه‌های کودکان به خدا، در آمریکا منتشر شد، که بعد از مدتی به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها تبدیل شد.
این کتاب، سفری الهام‌بخش به ذهن کودک است و احتمالا یکی از بهترین کتابهایی است که تاکنون خوانده‌شده. در هیچ کتاب دیگری، نمی‌توان با خواندن فقط چند کلمه ساده روی کاغذ، اینقدر یاد گرفت و احساس کرد.
کتاب نامه به خدا شامل نامه‌های کودکانه‌ای است که با طراوت و طن
بوسیله گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پتر وول لبن (Peter Wohlleben) تجربه سال ها فقره جنگلبانی را با مقالات و کتاب های دانشمندان زیست شناس و شوک شناس در حزن آمیخته و کتاب عمر رازآمیز درختان را نوشته است. این کتاب در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در لیست تاریخچه های پرفروش آلمان استراحت داشته و تاکنون به ۲۵ زبان ترجمه شده است.  نویسنده درون این کتاب، زندگی درختان را به عنوان موجوداتی زنده به تمثال کشیده است که متشابه باقی موجودات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنن
مناسب ترین کتاب برای آمادگی آزمون تیزهوشان چه کتابی است؟
کتابهای زیادی با عنوان منابع آزمون تیزهوشان منتشر شده است. بسیاری از این کتب، فقط با سخت نشان دادن سطح آزمون تیزهوشان و انباشتی از مطالب اضافی سعی در فروش کتاب دارند. مثلا اگر نگاهی به کتاب کاهه پلاس بنیدازید. با یک مرور نکات آن می بینید بسیاری از مطالب مربوط به پایه دهم و یازدهم است و به هیچ عنوان تستی از آنها در آزمونهای تیزهوشان آورده نشده است. البته این موضوع در مبحث احتمال برای اک
سلام‌روزوساعات‌پاییزی رنگارنگتون‌بخیر
اولین‌کتابی‌که‌واسه‌معرفی‌انتخاب‌کردم‌کتاب‌"تختخوابت‌رامرتب‌کن"هست
شخصاوقتی کتابی رو میبینم ویا واسه خریدن کتاب به کتابفروشی و نمایشگاه کتاب میرم اول ازهمه عنوان کتاب باید برام جذاب باشه بعدم فهرست مطالب که تو کتاب انتخاب شده ،شماچطور؟؟
باخط‌ریزترزیرعنوان‌کتاب‌این‌جمله‌دیده‌میشه:          "چیزهای‌کوچکی‌که‌می‌توانند‌زندگی‌ات‌وشایددنیاراتغییردهند"
وجدا‌عنوان‌کتاب‌گویا
سلام‌روزوساعات‌پاییزی رنگارنگتون‌بخیر
اولین‌کتابی‌که‌واسه‌معرفی‌انتخاب‌کردم‌کتاب‌"تختخوابت‌رامرتب‌کن"هست
شخصاوقتی کتابی رو میبینم ویا واسه خریدن کتاب به کتابفروشی و
نمایشگاه کتاب میرم اول ازهمه عنوان کتاب باید برام جذاب باشه بعدم فهرست مطالب که
تو کتاب انتخاب شده ،شماچطور؟؟
باخط‌ریزترزیرعنوان‌کتاب‌این‌جمله‌دیده‌میشه:          "چیزهای‌کوچکی‌که‌می‌توانند‌زندگی‌ات‌و
شایددنیاراتغییردهند"
وجدا‌عنوان‌کتاب‌گوی
سلام‌روزوساعات‌پاییزی رنگارنگتون‌بخیر
اولین‌کتابی‌که‌واسه‌معرفی‌انتخاب‌کردم‌کتاب‌"تختخوابت‌رامرتب‌کن"هست
شخصاوقتی کتابی رو میبینم ویا واسه خریدن کتاب به کتابفروشی و نمایشگاه کتاب میرم اول ازهمه عنوان کتاب باید برام جذاب باشه بعدم فهرست مطالب که تو کتاب انتخاب شده ،شماچطور؟؟
باخط‌ریزترزیرعنوان‌کتاب‌این‌جمله‌دیده‌میشه:          "چیزهای‌کوچکی‌که‌می‌توانند‌زندگی‌ات‌وشایددنیاراتغییردهند"
وجدا‌عنوان‌کتاب‌گویا
در یکی از همین شب‌های پاییزی در کمال بی‌حوصلگی کتاب«ارتش سری روشنفکران» را برداشتم و ورق زدم. سپس آن را از همسرم امانت گرفتم که بخوانم(اعضای خانواده ما حساسیت زیادی نسبت به کتابهای خود دارند) ورق که زدم عنوان کتاب برایم جذاب نبود؛ عنوان فصل ها نیز. اما بخش مقدمه یا درآمد کتاب مطالب مفیدی درخصوص برخی فیلسوفان مطرح و مکتب‌های معاصر فلسفی داشت.
 
 
پ.ن: متاسفانه در روزهای گذشته و ساعتی که بنده به پنل دسترسی نداشته ام یکی از پست‌های پیشنویس به
در یکی از همین شب‌های پاییزی در کمال بی‌حوصلگی کتاب«ارتش سری روشنفکران» را برداشتم و ورق زدم. سپس آن را از همسرم امانت گرفتم که بخوانم(اعضای خانواده ما حساسیت زیادی نسبت به کتابهای خود دارند) ورق که زدم عنوان کتاب برایم جذاب نبود؛ عنوان فصل ها نیز. اما بخش مقدمه یا درآمد کتاب مطالب مفیدی درخصوص برخی فیلسوفان مطرح و مکتب‌های معاصر فلسفی داشت.
 
پ.ن: متاسفانه در روزهای گذشته و ساعتی که بنده به پنل دسترسی نداشته ام یکی از پست‌های پیشنویس به ا
کتاب صوتی خدا با توست اثر جی پی واسوانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 رتبه: ۴ - ‏۵ رأیخرید و دانلود کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی مترجم نوشین حمیدا از کلک آزادگان. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...
دانلود کتاب خدا با توست | جی. پی. واسوانی | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › داستان خارجی › خدا با توست رتبه: ۴٫۸ - ‏۶ رأی«خدا با توست» نوشته جی. پی. واسوانی(-۱۹۱۸)، اندیشمند هندی است. این کتاب در قالب حکایت‌هایی واقع
کتاب صوتی خدا با توست اثر جی پی واسوانی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 رتبه: ۴ - ‏۵ رأیخرید و دانلود کتاب خدا با توست اثر جی. پی. واسوانی مترجم نوشین حمیدا از کلک آزادگان. اپلیکیشن فیدیبو، حس خوب کتاب خواندن :) دانلود انواع کتاب صوتی، ...
دانلود کتاب خدا با توست | جی. پی. واسوانی | طاقچهtaaghche.com › داستان و رمان › داستان خارجی › خدا با توست رتبه: ۴٫۸ - ‏۶ رأی«خدا با توست» نوشته جی. پی. واسوانی(-۱۹۱۸)، اندیشمند هندی است. این کتاب در قالب ح
دانلود ترجمه کتاب مهندسی ترافیک مک شین
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
About 883,000 results (0.33 seconds)Search ResultsWeb resultsدانلود ترجمه کتاب مهندسی ترافیک مک شین - گروه مهندسی فراعمرانhttps://ucivil.ir › blog › دانلود-ترجمه-کتاب-مهندسی-ترا...Translate this pageMay 24, 2017 - در این پست برای شما همراهان همیشگی پرتال جامع مهندسی عمران ترجمه کتاب مهندسی ترافیک مک شین ( نسخه فارسی ) ویرایش سوم را برای دانلود قرار داده ...کتاب مهندسی ترافیک مک شین با ترجمه فارسی به صورت PDFhttps://www.noavarangermi.ir › کتاب-م
کتاب نگرش یعنی همه چیز نوشته ی جف کلر توسط نشر درسا منتشر شده است. کلر شخصا همه راهبردهای موفقیتی را که در این کتاب شرح داده شده است، در زندگی اعمال کرده است، بنابراین از روی تجربیات شخصی خود به خوانندگان این کتاب می گوید که خواندن این نظرات موثرند و می توانند زندگی تان را دگرگون کنند. جف می داند که داشتن نگرش منفی چه حالی را در آدم ایجاد می کند، و تردید نسبت به خود و توانی ها به چه معناست  چون سی سال اول عمر خود را با آن سپری کرده است. همه تغییر
امروز دوباره رفتم نمایشگاه کتاب. البته هدفم فقط خریدن یه کتاب بود؛ «غلبه بر افسردگی».
تو مطلب قبلی اسمشو آورده بودم. دور اول که رفته بودم این کتاب دیدم یه بخش هایش رو خوندم به نظرم اون قسمت‌هاش وصف حال من بود ولی با این حال دستم به خرید نرفت. این یکی-دو روز فکر کردم شاید خوندن این کتاب بتونه کمک کنه که دیدم نسبت به این دنیا تغییر کنه و این دیدگاه من که همه چیز رو پوچ و بی‌معنی می‌بینم تغییر بده. سعی میکنم بخونمش. شاید بعدا نظرمو در موردش اینجا
دانلودpdf کتاب سیستم های انرژی پیشرفته
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
دانلود کتاب سیستم های انرژی پیشرفته | کتابhttps://ketab.io › book › سیستم-های-انرژی-پیشرفتهTranslate this pageدانلود کتاب سیستم های انرژی پیشرفته به فارسی سیستم های انرژی پیشرفته نوشته نیکولای خارتچنکو با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت ...کتاب سیستمهای انرژی پیشرفته [چ2] -شبکه جامع کتاب گیسومhttps://www.gisoom.com › book › کتاب-سیستمهای-انر...Translate this pageکتاب سیستمهای انرژی پیشرفتهاثر نیکولای خ
کتاب و فرهنگ تاریخچه خوانی را باید ازجمله اساسی ترین عواملی دانست که بسیاری از کارشناسان مسائل فرهنگی و اجتماعی از آن بوسیله عنوان شاخصی بخاطر سنجش ترفیع ها تو ابعاد متنوع استفاده می کنند. فارغ از کامل بحث های اجتماعی درباره ی بزرگی مطالعه، خواندن کتاب ازجمله مشغولیت هایی است که این روزها با تجلی فناوری های نوین بخشی کم رنگ تر از پیش شده است.درون چند ماه گذشته، در زومیت تلاش کرد ه ا یم با معرفی کتاب های خواندنی و البته کاربردی، سهمی درون ار
دانلود کتاب سیستم های انرژی پیشرفته
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
دانلود کتاب سیستم های انرژی پیشرفته | کتابhttps://ketab.io › book › سیستم-های-انرژی-پیشرفتهTranslate this pageدانلود کتاب سیستم های انرژی پیشرفته به فارسی سیستم های انرژی پیشرفته نوشته نیکولای خارتچنکو با لینک مستقیم بصورت فایل PDF. این کتاب را بصورت ...کتاب سیستمهای انرژی پیشرفته [چ2] -شبکه جامع کتاب گیسومhttps://www.gisoom.com › book › کتاب-سیستمهای-انر...Translate this pageکتاب سیستمهای انرژی پیشرفتهاثر نیکولای خار
هنگامی که نشر اسلامی در اوج خود قرار داشت، عناوین جدیدی که در یک سال منتشر می‌شد
 بیش از چیزی بود که امروزه در نیویورک منتشر می‌شود.
-------------------------------------------------
مارک گراهام _ نویسنده‌ی آمریکایی، مولف کتاب «چگونه اسلام دنیای جدید را به وجود آورد».
کتاب The Context of Business
آشنایی با محیط کسب و کار و Business بویژه کشور کانادا از منابع MBA. تاب The Context of Business یکی از کتاب های اصلی درس Business Environment است که در رشته های MBA و بیزنس دانشگاه های جهان به عنوان Course book اصلی تدریس می شود. این کتاب که توسط انتشارات Pearson منتشر شده است در بین اساتید این ...
کتاب The Context of Business
آشنایی با محیط کسب و کار و Business بویژه کشور کانادا از منابع MBA. تاب The Context of Business یکی از کتاب های اصلی درس Business Environment است که در رشته های MBA و بیزنس دانشگاه های جهان به عنوان Course book اصلی تدریس می شود. این کتاب که توسط انتشارات Pearson منتشر شده است در بین اساتید این ...
هری پاتر و سنگ جادو اولین رمان از هفت رمان مجموعه داستانهای هری پاتر است. کتابی که آغاز پادشاهی این مجموعه رمان بر بازار کتاب بود. نویسنده انگلیسی این کتاب خانم جی کی رولینگ با نگارش این مجموعه داستانها توانست یکی از ثروتمندترین زنان انگلستان بشود. این رمان در تاریخ ۳۰ ژوئن ۱۹۹۷ با عنوان هری و سنگ جادو منتشر شد که تحسین منتقدین و فروش بسیار زیادی را در بازار جهانی تجربه کرد. این مجموعه رمان به 67 زبان زنده دنیا ترجمه شده است. و حدود 450 میلیون ن
با توجه به درخواست های مکرر دوستان پس از ارسال کتاب رایگان شهید ابراهیم هادی ۱ حالا لینک دانلود جلد دوم این کتاب خدمت عزیزان قرار گرفته است.
«سلام بر ابراهیم» کاری از گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی است. این کتاب ادامه زندگی‌نامه و خاطرات پهلوان بی‌مزار شهید ابراهیم هادی است که بخش اول ان قبلا در طاقچه منتشر شده است.
این کتاب علاوه بر زندگی‌نامه‌ای مختصر، خاطراتی از دوستان و اعضای خانواده این شهید بزرگوار و مفقودالاثر دارد. این نوشتار حا
 
برای خواندن قسمت های آپلود نشده در سایت به کانال تلگراممون مراجعه کنید
 

 
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجنابژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...
 

ادامه مطلب
خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی ایران صدا و فضای مجازی رادیو؛ ایران صدا همزمان با فرارسیدن زادروز ولادت حضرت عیسی مسیح(ع) محبوب‌ترین اثر چارلز دیکنز با عنوان شب‌های کریسمس را به صورت گویا منتشر کرد.این اثر داستان زندگی پیرمردی خسیس به نام اسکروچ است که در شب کریسمس دچار تحول می‌شود و اتفاقات جالب و شنیدنی را رقم می‌زند.کتاب گویای سرود کریسمس به تهیه کنندگی نوید جولایی، ترجمه و اقتباس شنیداری علیرضا مرسلی و صدابرداری پ
کتاب شناخت صنایع دستی ایران  pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آ
کتاب شناخت صنایع دستی ایران 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آروین.rayabook.net › boo
کتاب فرزند خواندگی( بررسی مبانی فقهی و حقوقی وآثار آن) نوشته طلبه فاضل حسین محمدی چاپ شد.
این کتاب در قطع جیبی و در 93 صفحه و با قیمت 50000 ریال توسط انتشارات لوح سبز، منتشر شد.
برای تهیه کتاب روی عکس کلیک کنید و با واریز مبلغ و پیامک آدرس به شماره 09192655866 آن را پستی دریافت کنید.
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنت
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
arasbaran.org › newsکتاب شناخت صنایع دستی ایران | کتب و نشریات | آموزش ...۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - کتاب شناخت صنایع دستی ایران از کتاب های انتشارات مهکامه که در ردیف منابع آزمون جامع راهنمای تور ایرانگردی و جهانگردی نیز قرار دارد به شناخت این ...arvin-bookstore.com › دانشگاهی › گردشگریکتاب شناخت صنایع دستی ایران - فروشگاه کتاب آروینشناخت صنایع دستی ایران حسین یاوری مهکامه فروشگاه اینترنتی کتاب آر
کتاب قلعه حیوانات اثر جورج اورول، به‌طور غیر مستقیم اشاره به شرایط حاکم بر شوروی سابق در طول جنگ جهانی دوم دارد.
«مزرعه حیوانات» که در ایران به نام «قلعه حیوانات» نیز شناخته شده، در کنار رمان «1984» دو اثر ماندگار و شاخص «جورج اورول»، نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که به عنوان پر فروش‌ترین آثار این نویسنده قرن بیستم معرّف همگان است.
کتاب قلعه حیوانات (Animal Farm) به علت روابط حسنه انگلیس و شوروی در آن زمان، موفق به دریافت مجوز نشد، ولی بال
دانلود کتاب شناخت صنایع دستی ایران
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
shahreketabonline.com › محصولات › هنر › شناخت صنایع دستی ایرانخرید کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری از ...خرید کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری از انتشارات مهکامه، ، در شهر کتاب آنلاین.هنر، هنر ایرانی.www.ajansbook.com › shopproduct › detail › شناخت-صنایع-دستی-ا...شناخت صنایع دستی ایران - آژانس کتابخرید کتاب,خرید اینترنتی کتاب,کتاب شناخت صنایع دستی ایران نوشته حسین یاوری ،
مشخصات کتاب
کتاب ملت عشق
نویسنده: الیف شافاک
مترجم: ارسلان فصیحی
انتشارات: ققنوس
تعداد صفحات: ۵۱۱

کتاب ملت عشق در ترکیه بیش از ۵۰۰ بار به چاپ رسیده و توانسته است عنوان پرفروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را به دست آورد. این کتاب در ایران هم با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و تا به حال بیشتر از ۵۰ بار تجدید چاپ شده و توانسته است طرفداران زیادی پیدا کند
خلاصه داستان کتاب ملت عشق
این کتاب دو داستان را شامل می‌شود که به زیبایی در کنار هم و در یک کت
«هدهد سفید» کتابچه ای با موضوع کتاب برای نوجوانان و کودکان است که با هدف اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به نوجوانان و کودکان در زمینه کتاب، ترویج، فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان و ترغیب آنان به مطالعه و انس بیشتر با کتاب و تعمیق دیدگاه مطالعاتی کودکان و نوجوانان در مواجهه با کتاب منتشر می‌شود.مخاطب هدف این کتاب نوجوانان( وکودکان) عضو کتابخانه های عمومی سراسر کشور، مراجعان کودک و نوجوان کتابخانه ها و دانش آموزان مدارس هستند که
بازی GTA V یکی از بهترین بازی های شرکت راک استار می باشد که برای پلاتفرم های مختلف منتشر گردیده است. در سری اول، این عنوان برای کنسول های نسل هفت منتشر شد و بعد از عرضه کنسول های نسل هشت، نسخه جدیدی از این بازی برای آن ها و همچنین پلاتفرم PC منتشر شد. در این بازی می توانید سه شخصیت مختلف را با داستان هایی تقریبا به هم گره خورده تجربه کنید و از قابلیت های هر کدام از این شخصیت ها بهره مند شوید.
منبع : کنسول فا
ورژن اپدیت 1.27
حجم اپدیت : 3500 مگ
کتاب بازیکن تیمی ایدئال نوشته پاتریک لنچونی که توسط نشر آریانا قلم منتشر شده است، از یک سو داستانی جذاب با صحنه سازی ها و موقعیت های دلنشین و از سوی دیگر کتابی است مدیریتی، بنابراین با خواندن این کتاب با یک تیر دو نشان زده اید. بخش مدیرتی کتاب که پیرامون موضوع رهبری تیم شکل گرفته است، تفاوت عمده ای با دیگر کتاب هایی که تا به امروز، در حوزه ی رهبری تالیف شده است، دارد، چرا که پاتریک لنچونی در این کتاب به نقش افراد تیم برای رسدن به موفقیت در منص
 
دانلودPDF کتاب فرهنگ ادبیات فارسی ( جلد دوم )
کتاب فرهنگ وادبیات فارسی ( جلد دوم )نویسنده : محمد شریفیمعرفی کتاب :این فرهنگ راهنمای ساده ای برای رفع نیازهای آنی علاقه مندان ادبیات فارسی اعم از دانشجویان و کتاب خوانان که مجموعه ای از اطلاعات را به صورتی مدون ،به دور از کلی گویی و توضیخات مبهم و عبارت پردازیهای مرسوم، فراهم آورده است که در نخستین بار در سال 1387 توسط نشر نو منتشر شد.در این کتاب اطلاعاتی درباره‌ی رمان‌نویسان و خلاصه‌ی رمان‌های
دانلود کتاب مهندسی محیط زیست الهام اسراری    
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مهندسی محیط زیست (رشته مهندسی عمران) ~الهام اسراری - نشر دانشگاه پیام نور - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.mihanvideo.com › کتاب_مهندسی_محیط_زیست_الهام_اسراری_pdfکتاب مهندسی محیط زیست الهام اسراری pdf - میهن ویدیو۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - دانلود کتاب مهندسی محیط زیست الهام اسراری.برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید. http://yon.ir/sm60m دانلود کت
دانلود کتاب مدیریت دانش احمدی و صالحی
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی ...https://www.booklent.ir › کتاب های متفرقهTranslate this pageدر کتاب مدیریت دانش ، دانش به عنوان سرمایه پنهان یک سازمان مورد بحث قرار گرفته و الگوها و ... دانلود کتاب مدیریت دانش از دکتر سید علی اکبر احمدی و علی صالحی.دانلود کتاب مدیریت دانش - کتاب فارسیketabfarsi.ir › مدیریت-دانشTranslate this pageJan 24, 2013 - در کتاب مدیریت دانش، دانش به عنوان سرما
کتاب جادوی فال ورقیاستین گاردرمترجم: سها بعنونی

این کتاب در ۵۳ فصل نوشته شده و هر یک از فصل های آن
به نام یکی از برگ های ورق نامگذاری شده است. ماجرای کتاب درباره ی سفر پسری است
در جستجوی مادر به همراه پدرش.این کتاب همچون کتاب دیگر این نویسنده،
دنیای سوفی را به زبانی ساده بیان می کند. #جادوی_فال_ورق نوشته ی یاستین_گاردر نویسنده ی نروژی است
که به خاطر کتاب دیگرش دنیای سوفی شهرتی جهانی دارد. اگر چه هم دنیای سوفی و هم راز فال ورق به لحاظ عناصر دا
عبدالحسین زرین کوب  تنها نام استاد دانشگاه تهران، ادیب، تاریخ نویس  و منتقد ادبی نیست بلکه نام برندی است برای اهل کتاب. نام زرین کوب با شهرتی نیک آمیخته شده است و در میان اکثر کتابخوانها به  نیکنامی شهره است اما همین کافی است تا نام او تبدیل به یک برند تجاری شود. این برند شدن گرچه از جهاتی مایه‌ی خرسندی  است اما تالی فاسدی دارد که می‌تواند موجب تخریب نام نیک استاد شود. کتاب حدیث خوش سعدی که با برند زرین کوب منتشر شده است نمونه ای واضح از فرآ
 
دانلودPDF کتاب فرهنگ ادبیات فارسی ( جلد اول )
کتاب فرهنگ وادبیات فارسی ( جلد اول )نویسنده : محمد شریفیمعرفی کتاب :این فرهنگ راهنمای ساده ای برای رفع نیازهای آنی علاقه مندان ادبیات فارسی اعم از دانشجویان و کتاب خوانان که مجموعه ای از اطلاعات را به صورتی مدون ،به دور از کلی گویی و توضیخات مبهم و عبارت پردازیهای مرسوم، فراهم آورده است که در نخستین بار در سال 1387 توسط نشر نو منتشر شد.در این کتاب اطلاعاتی درباره‌ی رمان‌نویسان و خلاصه‌ی رمان‌های
تحقیق در باره اول اربعین حضرت سید الشهداء
 
یکی از جامع ترین پژوهش ها در مورد بازگشت اهل بیت به کربلا در اربعین، توسط مرحوم شهید قاضی طباطبائی انجام شده است.ایشان برای اثبات تاریخی بازگشت اهل بیت به کربلا در اولین اربعین، در صدد پاسخ به اشکالات مطرح شده  توسط محدث نوری در کتاب «لؤلؤ  و مرجان» برآمده است.این کتاب با عنوان «تحقیق در باره اول اربعین حضرت سید الشهداء» منتشر شده و در دسترس است.
عنوان کتاب: A History of God: the 4000 year quest of Judaist, Christianity and Islam نویسنده: Karen Armstrong انتشارات و سال نشر: Ballantine Books 1993درباره نویسنده: خانم کارن آرمسترانگ محقق انگلیسی و متخصص «تاریخ دین و مطالعات ادیان» است. او تحقیقات زیادی از منظر تاریخی درباره ادیان مختلف انجام داده است که از جمله آن می‌توان به پژوهش ایشان درباره پیامبر اسلام اشاره کرد که در کتابی تحت عنوان «زندگانی محمد(صلی الله علیه و آله و سلم)» منتشر شده است. برای آشنایی بیشتر با خانم کارن آرمسترانگ
 به نظرم نمایشگاه کتاب یک خوبی داشته باشد همین است که فرصتی داریم تا از کتاب‌های خوب حرف بزنیم. مخصوصا آن‌ها که کمتر دیده شده‌ند.
از همین رو سه فهرست کتاب پیشنهادی‌ام برای خرید از نمایشگاه کتاب را در اینستاگرامم به صورت جداگانه منتشر کردم
تا چه در قبول افتد و چه در نظر آید

 بیست‌وپنج کتاب خوب در عالم شعر
 ده کتاب خوب با موضوع اخلاق و عرفان
ده کتاب خوب با موضوع فلسفه و سیاست
{معرفی کتب مهدوی - شماره 33}
 
 
کتاب "هیچکس به من نگفت"
 
کتاب "هیچکس به من نگفت" نوشته ی حسن محمودی است که بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود آن را منتشر کرده است.
عنوان کتاب کاملاً با محتوای کتاب سازگار است؛ کتاب شامل صفحاتی است که همه آنها با "هیچ‌کس به من نگفت" آغاز می‌شود. موضوع کتاب شکایت نویسنده از دوران نوجوانی‌اش است که در غفلت به سر‌برده و هیچ کس نبوده که به او بگوید چگونه با امام زمان خودش ارتباط برقرار کند، دل او راضی و خشنود کند، خودش را ب
کتاب روی ماه خدارا ببوس از مصطفی مستور 
تا الان به نصف کتاب رسیدم و با توجه به عنوان کتاب ،تفکرم اینگونه بود یه کتاب مثبت باشه ولی تا الان تو وضعیت مشکی داره حرکت میکنه و حس خوبی بهم نمیده ولی هنوز رسیدم به نصفش ببینم تا آخر چی میشه ،کتابیه که تو چند نقطه برات علامت سوال باز میکنه و هنوز جواب نداده.
اگه دوست داشتین کتاب معرفی کنید 
هنوز باور نمیکنم... و به خاطر غافلگیری و این شگفت زدگی حاصل هنوز نمی دانم چگونه بروم و تشکر کنم. دوست خوب و مهربانم، (و تاکید می کنم که روی دو صفت «خوب» و «مهربان» فکر کرده ام... و شاید مخاطب محبتش من نبودم، «قدرشناس» را هم به آن اضافه میکردم.) برایم ده عنوان از کتاب های شهید چمران (که 8 عنوان به قلم خود او، و 2 عنوان «در موردش» است.) (و فکر میکنم مهمترین کتاب هایش.) را برایم هدیه داده است. دقت کنید کتاب های شهید چمران را! و چند خطی که نوشته است. و چقدر ا
کتاب «هنر حفظ آبرو » اثر آرتور شوپنهاور با ترجمه علی عبداللهی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب ششمین عنوان از مجموعه هنرهای شوپنهاور است که مرکز ترجمه‌ آن را چاپ می‌کند.این‌کتاب با ۸۲ صفحه، شمارگان هزار و ۴۰۰ نسخه و قیمت ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان منتشر شده است.
آرتور شوپنهاور فیلسوف مهم و شکاک آلمانی متولد ۱۷۸۸ و درگذشته به سال ۱۸۶۰ است. اندیشه‌های این اندیشمند موجب دگرگونی‌های مهمی در تاریخ فلسفه شده و او را به‌عنوان فی
یک ماه  بود که پستی در پیجش منتشر نمیکرد. از روزی که آدرس وبم عوض شده ۵ روز میگذره و در این ۵ روز ۳ پست اینستایی منتشر کرده است. پست امروزش در مورد همان نکته ای بود که منم در موردش حرف زدم. همان کرونایی که وارد استانشون هنوز نشده و او هم معتقد بود در تشخیص اش ناتوانند نه در ممانعت از ورودش توانا!
+ پاییزان
+ عنوان از حافظ
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از دیجیتال
ریدر،  هفته گذشته گزارشی در روزنامه‌های انگلیسی مثل ایندیپندنت و لندن
تایمز به نقل از یک موسسه تحقیقاتی بازار کتاب در این کشور منتشر شد که به
نظر می‌رسد بر اساس داده‌ها و تخمین‌های این موسسه درباره آینده بازار کتاب
انگلیس است. موسسه دیلویت (Deloitte) شهر لندن سال‌ها در حوزه داده‌ها و
آمارهای مربوط به بازار کتاب تحقیق و فعالیت می‌کند و اعتقاد دارد در آینده
نزدیک بازار کتاب‌های صوتی
شازده کوچولو یا شهریار کوچولو یا شاهزاده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) داستانی اثر آنتوان دو سنت اگزوپری است که نخستین بار در سپتامبر سال ۱۹۴۳ در نیویورک منتشر شد.
این کتاب به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. از ا
کتاب ملت عشق الیف شافاک
عمدهٔ داستان دربارهٔ احوالات و ارتباط شمس و مولوی است و کمترین بخش‌های کتاب از زبان این دو شخصیت روایت شده‌است و سعی شده تا از نگاه و زاویه‌های گوناگون که همان شخصیت‌های دیگر داستان هستند به این دو نفر پرداخته شود.
نویسنده در این کتاب دو داستان و در حقیقت زندگی شخصیت‌های دو دورهٔ زمانی مختلف را به موازات هم پیش برده‌است. دورهٔ اول در حدود ۶۳۹ تا ۶۴۵ قمری حول و حوش زندگی مولانا و شمس می‌گردد و دورهٔ دوم در سال ۲۰۰۸
به نقل از ایرنا: در یکی از کتابهای قصه کودکان در کمال ناباوری خودکشی به روش دار زدن برای کودکان شرح داده می‌شود. هیاهوی ایجاد شده در فضای مجازی موجب لغو انتشار این کتاب پس از ده سال، گردید. معاونت امور فرهنگی درباره حاشیه‌های پیش آمده برای انتشار یک کتاب کودک توضیحاتی ارائه کرد. بر اساس این توضیحات مجوز کتاب مورد اشاره در سال ۱۳۸۹ توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم صادر شده است. متن این کتاب بر اساس یکی از حکایت‌های کهن برای بزرگسا
دانلود کتاب جامعه شناسی شهری شارع پور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پور،توسط انتشارات سمت منتشر شده است.دانلود ...mihanvideo.com › دانلود_کتابجامعه_شناسی_شهری_دکتر_شارع_پوردانلود کتاب جامعه شناسی شهری دکتر شارع پور - میهن ویدیو۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - دانش پژوهان گرامی ،محصول مورد نظر شامل نسخه کامل کتاب جامعه شناسی شهری دکتر شارع پور می باشد که در قالب فایل pdf مشتمل بر ۲۵۷ صفحه تهیه و ...mihanvideo.com › دانلود_کتاب_جامعه_شناسی_شهری_دکتر_شارع_پوردانلود ک
 کسب درآمد از آمازون با نوشتن کتاب های الکترونیکی
اگر اشتیاق پول درآوردن از آمازون را دارید یکی از راه های آن نوشتن EBook می باشد. شما می توانید یک محتوای عالی تهیه نمایید و بدون اینکه درگیر ناشر و ثبت کتاب خود شوید به راحتی از طریق امکانی که سایت آمازون در اختیارتان می گذارد کتاب الکترونیکی خود را ثبت نمایید.
کتاب الکترونیکی شما در بدون هیچ هزینه ای ثبت می شود و بعد از چند ساعت توسط آمازون در سایت منتشر می شود و هزاران کاربر از سرتاسر دنیا می ت
اگر شما به نقش خود به عنوان یک فروشنده حرفه‌ای فکر می‌کنید، کاملا روشن است که شما استخدام شده‌اید که روش فکر کردن مردم را تغییر دهید. اگر آن‌ها محصول یا خدمات شما را انتخاب نمی‌کنند، چالش شما این است که آن‌ها را به انتخاب محصولاتتان سوق دهید. اگر آن‌ها از محصول یا خدمت شما استفاده می‌کنند، چالش شما این است که مردم را به استفاده بیشتر از محصولاتتان سوق دهید. کتاب حاضر مهارت‌های مرتبط با این مباحث را به شما عرضه خواهد کرد. این کتاب با همکا
حسین عابدینی , مدیریت مسئول انتشارات سفیر اردهال ; درباره ی برهان قاچاق کتاب های ایبوک در مرزو بوم اعلام‌کرد : ادله حساس قاچاق کتاب‌های ایبوک در مرزو بوم این است ما بدین کار عادت کرده‌ایم و زیرا عضو ضابطه اسکن رایت نیستیم این کار را انجام میدهیم . زمانی نشر دهنده ما کتاب نشر دهنده فرنگی را سوای اذن او منتشر می کند نباید توقع داشته باشد این واقعه برای کتاب خودش نیفتد . برای قاچاق کتاب‌های ایبوک هیچ فکری نشده است و ضابطه بازدارنده‌ای برای آن
کتاب کامل سنجش و اندازه گیری مدرسان شریف (ویژه کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم تربیتی و روانشناسی و آزمون های استخدامی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف - ...telketab.com › book › اندازه-گیری-سنجش-و-ارزشیابی...کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف نشردوران تالیف علی اکبر سیف شامل 22 فصل باعناوین زیر میباشد: تعریف اصلاحات مقیاس های اندازه ...
دانلود کتاب اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی دکتر
کتاب شدن نوشته ی میشل اوباما توسط نشر هورمزد منتشر شده است. این کتاب مجموعه خاطرات دختری است سیاه پوست از طبقه ی کارگر که موفق شد در جایگاه بانوی اول ایالات متحده آمریکا قرار بگبرد. دختری که زمانی وکیل بوده برای مدتی در سمت معاون بیمارستان فعالیت کرد و دوره ای نیز معاون یک سازمان غیرانتفاعی. کتاب مجموعه ای است از سرگذشت این زن سیاه پوست و روزگار ورود و زندگی و سپس ترک کاخ سفید از زبان خودش.
کتاب شدن از پرفروش ترین کتاب های سال ایالات متحده ی آ
دانلود کتاب نخستین درس احتمال شلدون راس
 
 
دانلودفایل
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وبکتاب نخستین درس احتمال a first course in probability شلدون راسriazisara.ir › post۶ بهمن ۱۳۹۶ - کتاب نخستین درس احتمال ویرایش هشتم (A FIRST COURSE IN PROBABILITY) در این پست می توانید فایل pdf کتاب "اولین درس احتمال" به زبان ...دانلود ترجمه فارسی کتاب نخستین درس احتمال شلدون راسstatistics94.blogfa.com › postعنوان فارسی : نخستین درس احتمال عنوان انگلیسی : A First course in Probability نویسنده : شلدو
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و ...taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین ...
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
اخیرا با کتاب «بهترین سال زندگی شما» نوشته دبی فورد آشنا شدم. هنوز آن را بطور کامل نخوانده  ام، اما با توجه به این که تعریف این کتاب را شنیده ام و شروع سال هم بهترین زمان برای چنین موضوعی است، به نظرم رسید که این کتاب را معرفی کنم. امیدوارم تعریفهایی که از کتاب شنیده ام مطابق واقع بوده باشد. به محض این که کتاب را تمام کردم نظرم را می نویسم.
کتاب مذکور توسط انتشارات نسل نواندیش با ترجمه الهام شریف منتشر شده است.
کتاب صوتی از حال بد به حال خوب اثر دیوید برنز
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز - ...fidibo.com › روانشناسی › خودشناسی و خودسازی رتبه: ۳٫۳ - ‏۹ رأیخرید و دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب اثر دیوید برنز مترجم فاطمه سادات ... دانلود کتاب صوتی تمرین نیروی حال | اثر اکهارت تول | با صدای نیما رئیسی ...
دانلود کتاب صوتی از حس بد به حس خوب - بخش اول - دیوید دی ...www.ketabrah.ir › کتاب صوتی › روانشناسی و موفقیتکتاب صوتی از حس
کتاب دید اقتصادی نوشته ی پیتر دی شیف و اندرو جی شیف توسط نشر آریاناقلم منتشر شده است. داستان کتاب وقایع کلیدی اقتصادی آمریکا را در بستری از زمان از زوایه ی نگاه خودش تعریف می کند و نیش و کنایه هایی به سیاست مدارها و اقتصاددان های جریان اصلی حواله می کند. در خلال آن نکات بسیاری از مفاهیم اقتصادی را تشریح می کند و جنبه ی آموزشی به خود می گیرد. در پس پرده هم برخی از اصول مکتب اتریشی اقتصاد را تبیین می کند.
کتاب دید اقتصادی | پیتر دی شیف و اندرو جی ش
«نام تمام مردگان یحیاست» اثر عباس معروفی.
این کتاب آخرین اثر نویسنده ی محبوب من، عباس معروفیه که نوشتنش سی سال طول کشیده. تا الان توی ایران منتشر نشده و فقط نشر گردون در آلمان اونو منتشر کرده.
داور، هیزم شکنیه که شش فرزندش رو از دست میده و سال ها با عشق و داغ فرزندان از دست رفته‌ش زندگی میکنه. کتاب، بسیار بسیار شاعرانه و خیال انگیز و عاشقانه‌ست. درست مثل همه ی آثار دیگه ی عباس معروفی. به نوعی هم یاداور داستان زکریا و یحیاست.. البته از داستان ها
کتاب این راهش نیست نوشته ی اریک بارکر توسط نشر کوله پشتی منتشر شده است. این کتاب از پرفروش ترین عناوین نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ محسوب می شود. اریک در پی تببین راه رسیدن به موفقیت است. به نظر شما چرا هر آنچه در مورد موفقیت می دانیم عمدتا اشتباه است؟ آنچه در پس پرده وجود دارد چیست؟ بارکر در پی یافتن پاسخ این چرایی هاست.
موفقیت در زندگی، کار و روابط آرزوی هر انسانی است و خوشبختانه امروزه منابع و مراجع بسیار زیادی برای دستیابی به این امر مهم در دس
سایت goodreads یکی از بهترین سایت ها برای پیدا کردن جدیدترین کتاب های انتشار شده در جهان میباشد،این سایت در واقع یک شبکه اجتماعی برای دوست داران کتابه،شما میتونید از جدیدترین کتاب های منتشر شده اطلاع پیدا کنید،کتاب هارو بخرید،لیست دلخواه خود را بسازید،به کتاب ها رای بدید ،نظر خود را برای دیگر کاربران به اشتراک بزارید،گروه تشکیل بدید،دوستان جدید پیدا کنید و آنها را اضاه کنید و...گودریز بیش از 20 میلیون کاربر فعال داره و بیش از 10 میلیون کتاب را د
 دانلود کتاب کمک حافظه حقوق تجارت علی فلاح
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب کمک حافظه حقوق تجارت دوراندیشان اثر علی فلاحwww.tahsilatetakmili.com › product Translate this page مشخصات، قیمت و خرید کتاب کمک حافظه حقوق تجارت دوراندیشان اثر دکتر علی فلاح. ✅ مطابق با سرفصلهای آموزشی دانشگاه. ✅ ویژه دانشجویان و داوطلبان آزمون های ... » نوبت چاپ‎: ‎چاپ سی و دوم – 1398    » شرح درس‎: ‎
وبسایت خربد و فورش بازی ps4 دست دوم و نو
ازی‌ها در پلی‌استیشن ۴ همانند نسل قبلی فاقد قفل منطقه‌ای هستند، بنابراین بازی‌های خریداری شده در یک منطقه توانایی اجرا بر روی کنسول‌های مناطق دیگر را خواهند داشت. در حال حاضر بیش از ۸۲۶ بازی برای این کنسول تأیید یا منتشر شده‌است که بیش از ۹۰ عنوان آن انحصاراً برای این کنسول منتشر یا در دست ساخت است.
کتاب آموزش انگلیسی Solutions از کتابهای پرکاربرد منتشر شده توسط دانشگاه آکسفورد است. در اینجا لینک پی دی اف ویرایش سوم کتاب و فایل های صوتی را برای دانلود می گذارم.
امیدوارم لذت ببرید.
دانلود کتاب Solutions Elementary Student's Book

 دانلود فایل های صوتی
 
دانلود رایگان کتاب مبانی سنجش از دور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کتاب اصول سنجش از دور (گروه جغرافیا) [چ6] -شبکه جامع ...www.gisoom.com › book › کتاب-اصول-سنجش-از-دور-گروه-جغرافیاکتاب اصول سنجش از دور (گروه جغرافیا)اثر حسن طاهرکیا بوده و چاپ 6 آن در سال 1384 توسط انتشارات دانشگاه پیام نور منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل تاریخ؛ ...
دانلود نمونه سوال درس مبانی سنجش از دور پیام نورwww.20file.org › bcat › plpدانلود

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها