نتایج جستجو برای عبارت :

کد برنامه چاپ اعداد دوتا درمیون به زبان C++

سلام برنامه چاپ اعداد سه رقمی بدون تکرار با سه تا حلقه تو در تو و یک دستور شرط می باشد و شما با اضافه کردن یک حلقه یا n حلقه اعداد چهار رقمی یا n رقمی بدون تکرار می توانید درست بکنید. 
مثال: اعداد سه رقمی بدون تکرار را بنویسید؟
تمامی اعداد سه رقمی بجز اعداد 111، 222، 333، 444، 555، 666، 777، 888، 999
کد برنامه: 
class Main {
public static void main(String[] args) {
for (int i = 0; i <= 9 ; i++) {
//حلقه اول برای چاپ اعداد صدگان
for (int j = 0; j <= 9; j++) {
//حلقه دوم برای چاپ اعد
این کد کوچیک رو برای این نوشتم که برای یه موردی لازم داشتم که در ادامه بهتون میگم، با این کد میتونید دو تا درمیون اعداد رو چاپ کنید. مثلا 1 و 2 چاپ میشه بعد 5 و 6 و بعد 9 و 10 و به همین روال تا عدد مورد نظر شما:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int i;
for(i=1;i<=167;i++)
{

cout<<i<<",";
i=i+1;
cout<<i<<",";
i=i+2;
}
return 0;
}
الان اگه میخوایم 3 و 4 و 7 و 8 و همینطور ادامه روال چاپ بشه باید اون i+2 رو بیاریم اول حلقه for:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
int i;
for(i=1
فکر میکنم کلاس اول راهنمایی بودم که برای اولین بار در درس ریاضی با اعداد اول آشنا شدیم. قضیه خیلی ساده بود! هر عددی که فقط به خودش و یک تقسیم پذیر هست اسمش اول بود. اما اون موقه کسی به ما نگفت که چرا اصلا این اعداد اول مهم هستند . شاید اگه میگفتن هم نمیفهمیدیم !
ادامه مطلب
روز 256ام هر سال (معادل عدد 100 در مبنای شانزده ) مطابق 13 سپتامبر به عنوان روز برنامه نویسان نام گرفته است.از جمله دلایل انتخاب عدد 256 به عنوان روز برنامه نویسان این است که 256 بزرگترین توان عدد 2 کوچکتر از 365 که تعداد روز های یک سال است،میباشد.
همچنین در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعداد منحصر به فردی که میتوان توسط یک بایت تولید کرد 256 میباشد،که شامل اعداد تا 255 میباشد. عدد 255 به صورت کلی برای برنامه نویس ها عددی آشناست.
اقا سلام چطورید؟ قراره یه دوره توپ به شما بدیم که به نظر من حرف نداره واسه اولین زبان ها از بین این همه زبان برنامه نویسی (html , css) بنظرم برای شروع خوبه فقط اینا زبان برنامه نویسی نیستن . با استفاده از اینا بخش های مختلف رو تشکیل میدن اسونه اصلا نگران نباشید تا حد امکان به شما رک و راست توضیح داده ام که اصن جریان از چی قراره خب اگه اماده اید لینک های دوره در زیر قرار دارند 
برای اولین کار اینها را یاد بگیرید چون هم اسون هستند و انگیزه پیشرفت را د
به درس 8 از مجموعه آموزش زبان ترکی استانبولی
برای نوآموزان خوش آمدید. در این درس میخواهیم با اعداد 1 تا 19 در زبان
ترکی آشنا شویم. مانند تقریبا همه زبان ها در ترکی هم اعداد 1 تا 10 قاعده
خاصی ندارند و باید به طور کامل آنها را حفظ کنید.
اعداد 1 تا 10 در ترکی
جدول زیر هر یک از اعداد یک تا ده در زبان ترکی را نشان میدهد:

ترکی
اعداد
فارسی


Bir
1
یک


İki
2
دو


Üç
3
سه


Dört
4
چهار


Beş
5
پنج


Altı
6
شش


Yedi
7
هفت


Sekiz
8
این پست برای ایده هاید برنامه نویسی هست که به هر زبانی میتوان نوشت
هرکس ایده ای داره بگه تا بزارم:

سطح:مبتدی
برنامه ای که اعداد اول بین ۱ تا ۱۰۰ رو توی خروجی نمایش بده(غیر گرافیکی)
برنامه ماشین حساب(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعداد اول بین دو عددی که از کاربر گرفته شده(غیر گرافیکی)
برنامه چاپ اعدادی که توانی از دو هستند(غیر گرافیکی)

سطح:متوسط
ادامه مطلب
اعداد حقیقی کامل ترین مجموعه از اعداد است که در دوره متوسطه با آن آشنا می شوید. اعداد حقیقی شامل اعداد گویا و اعداد گنگ می شود. 
هر عدد یا عبارتی که بتوان آن را به صورت کسری نوشت که صورت و مخرج آن عددی صحیح باشد و مخرج کسر صفر نشود یک عدد گویا را مشخص می کند.
دقت کنید که در اینجا گفتیم هر عدد یا عبارتی که بتوان آن را به فرم مشخصی نوشت. این یعنی گاهی به ظاهر عدد یا عبارت داده شده گویا نیست. اما با کمی تغییر به گویا بودن آن می رسیم.
ادامه مطلب
در زبان ترکی آذری هم اعداد از قواعدی مشابه با دیگر زبان ها و بلکه قواعدی ساده تر پیروی می کنند و کافیست از یک تا ده به صورت یکی یکی، از ده تا صد ده تا ده تا و از صد تا هزار صدتا صدتا بتوانیم بشماریم.
1= بیر
2= ایکی
3= اوچ (معمولا اوش تلفظ می شود)
4= دؤرد (معمولا ر تلفظ نمی شود)
5= بئش
6= آلتی
7= یئددی
8= سگگیز
9= دوققوز
10= اون
20= اییرمی
30= اوتوز
40= قیرخ
50= اللی
60= آتمیش
70=
یئتمیش
80= هشتاد (در قدیم سکسان یا سهسان مصطلح بود ولی امروزه هشتاد کاربرد دا
بسیاری از در هنگام کار کردن با نرم افزار word با مشکل تایپ اعداد به زبان انگلیسی مواجه می شویم که ما در ترفند چگونگی حل این مشکل را به شما آموزش خواهیم داد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تایپ غیر فارسی اعداد در برنامه word  بسیار کلافه کننده  و خیلی از کاربران زمانی که چند روش را امتحان می کنند اما این مشکل حل نمی شود دیگر مشکل را رها کرده و با همان اعداد انگلیسی در میان متون فارسی کنار می آیند.
اما ما به شما راه حل
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
معدود:
اعداد ترتیبی در وزن فاعل می آیند وغالباً(ال)دارند.
اعداد ترتیبی همیشه نقش صفت دارند.
معدود اعداد ۳ تا ۱۰ همیشه جمع و مجرور می آیند.
معدود اعداد۳ تا ۱۰ با عدد مخالفت جنس دارند.
معدود اعداد ۱۱تا۱۰۰ همیشه مفرد و منصوب می آید.
عدد های یک و دو هم دراعداد اصلی و هم در اعداد ترتیبی نقش صفت دارند.
اعداد داخل جمله میتوانند نقش های مختلفی بپذیرند مثل فاعل,مفعول,جارو
مجرور و....کلمه بعد آنها معدود است.
عقود:عشرونَ,ثلاثونَ,اربعونَ,........(ینَ و ونَ) دارن
برنامه ای نوشتم که تعدادی عدد رو داخل خود برنامه تعریف کرده و ســــپس با روش مرتب سازی حبابی مرتبشون کنه. حالا شما سعی کنید برنامه ای بنویسید که همین اعداد رو از ورودی گرفته و مرتب کنه. میتونید یک شرط بگذارید که اگه کاربر کاراکتر خاصی رو وارد کرد به معنای پایان اعداد  وارد شده باشه. یا میتونید اعداد رو یکجا بگیرید و پردازش کنید. اگه سوالی بود در خدمت هستم.
#Programmer : Saeed Damghanian
#Web : Pyschool.blg.ir
def bubbleSort(arr):
    n = len(arr)
 
    # Traverse through all array elements
    for i in ran
به درس 26 از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای نوآموزان خوش آمدید. در درس قبل با مجموعه اعداد 0 تا 9 در زبان انگلیسی آشنا شدیم. در این درس می خواهیم با اعداد دو رقمی بین 10 تا 19 آشنا شویم.
ساختار اعداد 10 تا 19
در بین اعداد 10 تا 19 در زبان انگلیسی ساختاری نسبی وجود دارد. اعداد بعد از 12 همه به teen- ختم می شوند و قسمت اول آنها هم تا حد زیادی مشابه رقم اولشان است. جدول زیر اطلاعات بهتری به شما در مورد این اعداد می دهد:
جدول اعداد 10 تا 19 انگلیسی

نمایش عدد
تلفظ آمر
شاید شما هم دوست داشته باشید اعداد را خیلی سریع تایپ کنید! اما چطور می شود اعداد را با یک دست و خیلی سریع تایپ کرد ؟ در ادامه به مقاله که معرفی می شود مراجعه کنید.
 
آموزش تایپ کردن اعداد
در تایپ سریع صفحه کلید اعداد همانند تایپ ده انگشتی هر انگشت مسئول زدن کلیدهای خاصی می باشد.
انگشت شست : تایپ عدد ۰
انگشت اشاره : تایپ اعداد ۱,۴,۷
انگشت میانی : تایپ اعداد ۲,۵,۸ و علامت /
انگشت انگشتری : تایپ اعداد ۳,۶,۹ و علائم ستاره (*) و نقطه (.)
انگشت کوچک : مسئول
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
سلام امروز میخوام در مورد برنامه نویسی براتون توضیح بدمبه زبان ساده میتوان گفت که برنامه نویسی وسیله ارتباط یک برنامه نویس با رایانه است .در واقع کامپیوتر کودن هست و نمی فهمه و ما باید اون رو متوجه کنیم.برنامه نویسی فوایدی دارد که در پست های بعدی به آن خواهم پرداخت.انواع زبان های برنامه نویسی:1-زبان های تحت وب
2-زبان های تحت ویندوز
3-زبان های تحت موبایلزبان های تحت وب :معمولا برای طراحی صفحات وب استفاده می شود مانند PHP،HTMLو...و همچنین جاوااسکپری
در صورتی که در بعضی برنامه ها اعداد با وجود فارسی بودن ولی به صورت انگلیسی نمایش داده می شوند برای حل این مشکل ابتدا از Control Panel تنظیمات Regional and Language Option را پیدا کرده و بر اساس تصاویر زیر تغییرات را دنبال و اعمال کنید...
ادامه مطلب
یکی از اساسی ترین مشخصه های هر زیان برنامه نویسی مجموعه انواع داده است که پشتیبانی می کند. زبان دارت انواع زیر را پشتیبانی می کند:
اعداد
رشته ها
بولین
لیست ها
مپ ها
اعداد
نوع عددی در دارت برای نمایش ثابت های عددی استفاده می شود. این نوع خود به دو زیر نوع تقسیم می شود

نوع صحیح: این نوع برای نمایش اعداد بدون بخش اعشاری استفاده می شود. مثلا عدد ۱۰ کلمه ی کلیدی int معرف این نوع در دارت است.
نوع اعشاری: این نوه برای نمایش اعداد با بخش اعشاری استفاده می
بحث فیلتر پیشرفته روی متون چه در کد نویسی چه در محدوده اکسل مورد نظر بنده نمی باشد که در سایت های فراوانی درباره آن صحبت شده است مشکلی که وجود دارد استفاده از این ابزار جهت کار روی اعداد می باشد
در این حالت این فیلتر هیچ کاربردی ندارد و قابل استفاده روی اعداد نمی باشد
تنها راه تبدیل اعداد به متن و سپس انجام فیلتر می باشد
در کد نویسی جهت تبدیل عدد به متن از تابع str استفاده نمائید
در پایان یاداوری می شود که شرط فیلتر هم حتما به متن تبدیل شود
اعداد باینری یا همان اعداد برمبنای دودویی ، مبنایی هست که وزن اعداد را بر حسب اعداد 0 و 1 اعلام میکنه ؛ به عبارت دیگر ، یک عدد باینری ، متشکل از صفر و یک هایی ست که با بزرگ شدن عدد بر مبنای دهدهی ، تعداد ارقام آن نیز بیشتر میشه .
اما تبدیل عدد صحیح به باینری و خصوصا بالعکس ، از حساس ترین و پیچیده ترین چیزهایی هست که از بدو خلق کامپیوتر و زبان های ماشینی ، انسان هارو درگیر خودش کرده ؛ با جابجایی تنها یک رقم ،و یا حذف یک رقم ، تفاوت بسیاری در مبنای ده
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
در زبان php، برای تولید اعداد تصادفی، از تابعی به اسم rand استفاده می کنیم.
این تابع 2 پارامتر را به عنوان ورودی دریافت می کند. پارامتر حداقل (min) و حداکثر (max). عدد تولید شده بین پارامتر حداقل و حداکثر تولید می شود.
به مثال زیر توجه کنید:
ادامه مطلب
 
زبان های برنامه نویسی وب
مقدمه 
یکی از سوالاتی که به شدت پرسیده می شود انواع زبان های برنامه نویسی وب چی هستند. معمولا یکی از حوزه هایی که به شدت بازار کار خوبی دارد و میتوان روی آن حساب باز کرد زبان های برنامه نویسی وب هستش که میتوان گفت در این حوزه بخش های مختلف و متفاوتی وجود دارد. اگر بخواهیم انواع زبان های برنامه نویسی وب رو توضیح دهیم باید اول چند اصلاح رو تعریف کنیم بعد به سراغ این موضوع برویم.
در این مقاله به صورت اختصاصی میخوام فقط
اعداد باینری یا همان اعداد برمبنای دودویی ، مبنایی هست که وزن اعداد را بر حسب اعداد 0 و 1 اعلام میکنه ؛ به عبارت دیگر ، یک عدد باینری ، متشکل از صفر و یک هایی ست که با بزرگ شدن عدد بر مبنای دهدهی ، تعداد ارقام آن نیز بیشتر میشه .
اما تبدیل عدد صحیح به باینری و خصوصا بالعکس ، از حساس ترین و پیچیده ترین چیزهایی هست که از بدو خلق کامپیوتر و زبان های ماشینی ، انسان هارو درگیر خودش کرده ؛ با جابجایی تنها یک رقم ،و یا حذف یک رقم ، تفاوت بسیاری در مبنای ده
ما برای برنامه نویسی زبان های مختلفی داریم که می توان هر کدام را آموزش دید و با توجه به علاقه شخصی یک زبان برنامه نویسی را دنبال نمود.
مثلا زبان برنامه تحت وب را می توان PHP ، ASP، پایتون و.... نام برد همچنین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن های موبایلی به این ترتیب خواهدبود : جاوا ، native T react و ....
برای طراحی وب سایت یکی از زبان های مادر زبان php می باشد و برای طراحی اپلیکیشن اندروید نیز زبان های مختلفی وجود دارد.
 
میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک ز
ثابت ها
 به مقادیر ثابت اشاره میکنند که ممکن است در طول برنامه تغییر نکنند که به آن ها لیترال (لفظ) نیز می گویند. یک ثابت می تواند از هر نوع داده ای که در زبان برنامه نویسی C++ وجود دارد باشد که شامل عدد صحیح، اعداد اعشاری، کاراکترها، رشته ها و مقادیر بولی است. ثابت ها دقیقا مانند متغیر های معمولی هستند با این تفاوت که پس از تعریف آن ها، مقادیرشان غیرقابل تغییر میشود.
لیترال های عددی در c++
یک لیترال عددی می تواند یک ثابت دهدهی، دسیمال و یا ه
سلام امروز برنامه دریافت ورودی از کاربر و تشخصی عدد اول در جاوا و براتون گذاشتم. برای بدست آوردن عدد اول فرمول ریاضی وجود نداره فقط میتوان باقی مانده اعداد بخش پذیر بر عدد ورودی گرفته شده از کاربر را چک کرد و اگر صفر شده بود عدد اول نیست در غیر اینصورت اول است. و اعداد صفر و یک جزو اعداد اول نیستند.
کدبرنامه عدد اول در جاوا:
package com.company;
import java.util.Scanner;
class Main{
public static void main(String args[]){
int i,m=0,flag=0;
Scanner input = new Scanner ( System.in );
int n= input.nextInt ();//عد
۰English زبان آلمانی هند و اروپایی منشاء در انگلستان است که ریشه های خود را در زبان های شمال اروپا (سرزمین اصلی از زوایای ، Saxons و فریزی) که واژگان غنی شده بود و نحو و دستور زبان توسط انگلیسی-نورمن فرانسه تغییر [توجه 1] ، به ارمغان آورد توسط Normans ، و سپس توسط فرانسوی با Plantagenêt. زبان انگلیسی است بنابراین از حدود 60-70 درصد از کلمات از نورمن و منشاء فرانسه تشکیل شده است. زبان انگلیسی نیز به شدت توسط زبان های رومنس ، به خصوص استفاده از الفبای لاتین و همچنی
سلام
این روزا از زبان برنامه نویسی آقای هاشمی بین برنامه نویس ها چیزایی میشنویم
این یک زبان ساده برای شروع کار برنامه نویسی بیشتر برای بچه هاست!
من خودم یه داداش دارم کلاس پنجمه چند بار سعی کردم بهش C یاد بدم نشده! (حروف انگلیسی رو یادش دادم ولی کلمات انگلیسی رو بلد نیست)
به نظرم این زبان میتونه کمک اش کنه که برنامه نویسی رو تجربه کنه!
همچنین سینتکس این زبان ساده به زبان C نزدیک هست ولی باید توجه داشت که قدرت زبان C رو نداره!!!
به نظر میاد این زبا
داده های اولیه:
صحیح:شامل اعداد صحیح یا اعداد بدون نقطه اعشار و کاراکتر  
اعشاری:شامل اعداد اعشاری
بولی:شامل مقادیر منطقی true , false
----
انواع داده های صحیح:
char : برای نمایش کاراکتر(حرف، رقم و نماد)  /هنگام استفاده،کاراکتر را را داخل سینگل کوتیشن قرار میدیم( ' ' )/توجه:فضای خالی خود یک کاراکتر است
byte : اعداد با محدوده کمتر از short
short : اعداد با محدوده کمتر از int 
int : شامل اعداد مثبت و منفی 
long :اعداد با محدوده بیشتر از int
برای استفاده بهتر از حافظه بهتره
به درس 27 از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای نوآموزان خوش آمدید. در این درس می خواهیم با مجموعه اعداد بین 20 تا 99 و ساختار ساختن آنها آشنا شویم.
ساختار اعداد دو رقمی ضریب 10 در زبان انگلیسی
ساختار اعداد دو رقمی ضریب 10 (20، 30، 40 ، …) در انگلیسی خیلی مشابه اعداد ساختار اعداد بین 13 تا 19 است. در واقع به جز عدد بیست (و یک نکته کوچک در 40) برای ساختن بقیه اعداد دو رقمی ضریب 10 کافیست –teen را از انتهای آن حذف کرده و به جای آن –ty را اضافه کنید (عدد 20 کمی متفاوت است)
 
زبان برنامه نویسی C در انواع سیستم های سخت افزاری و سیستم عامل ها استفاده شده است و هم منشا ایجاد زبان های برنامه نویسی جدیدتر، نظیر: C++‎ (سی پلاس پلاس)، Java (جاوا)، C#‎ (سی شارپ) بوده است. بسیاری از مفاهیم مورد استفاده در ساختار این زبان برنامه نویسی، بعدها تبدیل به موضوعات پایه ای و اساسی علوم کامپیوتر شده است و از این نظر، زبان برنامه نویسی C، دارای ارزش های تئوریک بسیار بالایی است.در این دوره آموزشی ما به صورت کامل به بررسی و یادگیری انواع د
++ C یک زبان برنامه نویسی 
از نوع استاتیک، کامپایل شده، چند منظوره، حساس به حروف کوچک و بزرگ و فرم آزد (free-form) است که از برنامه نویسی رویه ای و شی گرا پشتیبانی میکند. ++C به دلیل آن که ترکیبی از زبان سطح بالا و سطح پایین است، زبان سطح متوسط در نظر گرفته می شود. ++C  که توسط Bjarne Stroustrup در سال ۱۹۷۹ در Bell Labs در  شهر Murray Hill در نیوجرسی توسعه داده شد، در واقع برای ارتقا و توسعه زبان c ارائه شده بود و در ابتدا با نام C with classes نامیده می شد. اما بعدها در سال ۱۹۸۳
R یک زبان برنامه نویسی شی گرا و ریاضی می باشد که به منظور انجام محاسبات آماری طراحی و ساخته شده است. پروژه R در سال ۱۹۹۵ توسط Robert Gentleman و  Ross Ihaka در گروه آمار دانشگاه Auckland نیوزلند بوجود آمد. این زبان برنامه نویسی که در مدت کمی بعد از عرضه شدن مخاطبین زیادی پیدا کرد، بر اساس زبان های اس و اسکیم پیاده سازی شده است. زبان R جزء زبان های برنامه نویسی متن باز و رایگان می باشد که تحت لایسنس عمومی گنو عرضه شده است. زبان برنامه نویسی R شامل قابلیت های گرافیک
با پیشرفت زبان های برنامه نویسی، هدف این بوده است که آنها را برای بهبود مبتدیان و همچنین حرفه ای ها ساده سازیم. پیش از این، کدنویسان مجبور بودند با زبان های سطح پایین که سخت ترین کد را داشته باشند مقابله کنند. حتی امروزه برخی از زبان های برنامه نویسی مانند فورتان، کوبول، پاسکال و دیگر مواردی که برای نصب سیستم عامل در سخت افزار استفاده می شوند. اما زبان های برنامه نویسی پیشرفته تر مانند پایتون که به طور گسترده در صنعت استفاده می شود وجود دارد.
سلام. در این مطلب قصد دارم تا نحوه تولید رشته تصادفی در زبان جاوا اسکریپت رو آموزش بدم.
با توجه به اینکه در جاوا اسکریپت تابع خوبی برای تولید اعداد تصادفی وجود ندارد، برای همین نیاز داریم تا خودمان تابعی را تعریف کنیم :
function rnd(min, max) { var rand = min + Math.floor(Math.random() * (max - min)); return rand;}
حالا که تابع خوبی برای تولید اعداد تصادفی داریم، باید به طراحی الگوریتم برنامه بپردازیم:
ادامه مطلب
داشتم با نرم افزار کار میکردم دیدم اعداد در زیر صفحه (بخش footer) انگلیسی شده.
یادم آمد که در tools و بخش options. روی بخش Language Setting و سپس  Language، من تیک حالت complex text layout رو برداشته بودم، (جایی که میشه Default - Persian رو انتخاب کرد) برای همین دیگه اعداد فارسی یا عربی رو در تنظیمات استایل فوتر صفحه نمیتونستم ببینم.
رفتم تیک رو زدم. بعد روی فوتر که زده بودم insert page number، و عدد انگلیسی اومده بود، روی عدد دوبار کلیک کردم و سپس اعداد فارسی Farsi رو انتخاب کردم. درست شد.
ادام
این زبان رو میکرسافت یا مایکروسافت یا حالا هر کدوم ساخته و جز زبان های سطح بالا شمرده میشود 
 
من اولین زبان برنامه نویسی رو سی شارپ انتخاب کردم چون از خانواده سی بود سه تیر زدم البته قبل از این هم یکم با سی پلاس پلاس اشنایی کوچکی داشتم من باید بگم که به عشق بازی سازی برنامه نویس شدم :)
خب چرت و پرت بسه دیگه بریم سراغ دوره آموزشی مان که دیر نشده 
درس 25 از مجموعه آموزش زبان انگلیسی برای نوآموزان خوش آمدید. در این درس می خواهیم با اعداد 0 تا 9 در زبان انگلیسی آشنا شویم.
ساختار اعداد 0 تا 9 انگلیسی
ساختار اعداد 0 تا 9 در انگلیسی مشابه فارسی است. همه اعداد خاص هستند و باید تک به تک آنها را یاد بگیرید. سعی کنید برای یادگیری بهتر سعی کنید اعداد را با ترتیب یاد بگیرید. یعنی بعد از یادگیری همه اعداد بارها از 0 تا 9 را به انگلیسی بشمارید. به تلفظ درست اعداد هم خیلی دقت کنید!
جدول اعداد 1 تا 9 انگلیسی

نم
همکنون با دانلود رایگان کتاب طالع بینی اعداد در خدمت شما یاران جویای علوم غریبه هستیم این کتاب توسط آقای بهزاد رحمتی به زبان فارسی ترجه شده و در اختیار شما قرار گرفته است
عددشناسی
یا علم الاعداد جزء علوم خفیه است که همچنان به آن سیمیا نیز گفته میشود
که یکی از علوم خمسه غریبه میباشد و ، به معنای تفسیر اعداد به وسیله اعداد
که در طالع بینی استفاده می شود، و عددشناسی پایه علم حروف است.شانس در
دنیا وجود ندارد و این تنها افزایش نیروی جاذبه است ک
سلام. در زبان php، برای تولید اعداد تصادفی، از تابعی به اسم rand استفاده می کنیم.
این تابع 2 پارامتر را به عنوان ورودی دریافت می کند. پارامتر حداقل (min) و حداکثر (max). عدد تولید شده بین پارامتر حداقل و حداکثر تولید می شود.
به مثال زیر توجه کنید:
<?php$random_number = rand(1, 50);echo $random_number;
ادامه مطلب
دانلودpdf کتاب زبان ماشین و اسمبلی نیک مهر
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
Search ResultsWeb resultsدانلود کتاب زبان ماشین و برنامه سازی سیستم مهندس نیک مهرwww.esfand.org › index.php › 91-cat17 › cat91 › 805-د...Translate this pageزبان ماشین و برنامه سازی سیستم یکی از دروس تخصصی رشته کامپیوتر است این درس 3 واحدی بوده و در ترم سوم ارائه می شود. در این درس معمولا زبان اسمبلی تدریس می ...کتاب زبان ماشین و برنامه سازی سیستم - داریوش نیک مهر ...www.mohandesidl.ir › برقTranslate this pageMay 15, 2017 - کتاب زبان ماشین و
کدهای ماشین مستقیم توسط پردازنده اجرا می گردند ولی کدهای اسمبلی برای اجرا، باید به زبان ماشین ترجمه و تبدیل شوند.
درک کردن کدهای اسمبلی برای انسان امکان پذیر هست. اما کد ماشین فقط برای رایانه قابل درک هستند.
زبان اسمبلی از حروف کوتاه انگلیسی در دستورالعمل خودش استفاده می نماید ولی دستورالعمل زبان ماشین رشته ای از اعداد صفر و یک هستند .
به طور معمول هنگامی که ما با اعداد کار می کنیم، از نوع داده های اولیه ای مانند int، short، long، float و double استفاده می کنیم. انواع داده ها، مقادیر و محدوده های آنها در هنگام بحث در مورد انواع داده های C ++ توضیح داده شده است.
تعریف اعداد در C++
تاکنون در مثال های مختلفی که در آموزش های قبلی توضیح داده شد، اعداد مختلفی را تعریف کرده اید. اکنون می خواهیم مثال دیگری را توضیح دهیم که در آن انواع مختلف اعداد در C++ وجود دارد.
ادامه مطلب
درک ما از برنامه نویسی چیست؟
اصلا برنامه نویسی چیست؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط
آموزش زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس
اکنون زمان آن رسیده تا شما را با پسر ارشد خانواده ی C که یکی از فرمانده های با سابقه ی دنیای برنامه نویسی است، آشنا کنم. فرمانده ای که از آن همیشه به عنوان الگویی موفق و الهام بخش برای دیگر زبان های برنامه نویسی یاد می شود و بسیاری از زبان های حال حاضر از آن مشتق گرفته شده اند. اما با این حال همه فکر می کردند به دلیل اینکه تا به ‌حال چند دهه از عمر این زبان برنامه نویسی گذشته است، دیگر زمان بازنشتگی آن فرا رسی
 
دوره آموزش زبان Java از مقدماتی به همراه پروژه عملی
 
زبان جاوا یکی از مطرح ترین و قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی است ‌. زبان جاوا زبانی شی گراست و از قوانین شی گرایی استفاده میکند . با آموختن زبان جاوا میتوانید برنامه های مختلفی را به صورت cross-platform یا چند سکویی ایجاد کنید . ومیتوانید برنامه های دسکتاپ ویا وب ویا موبایل را ایجاد کرده و از آنها استفاده کنید.در این دوره تمام مواردی که برای شروع از صفر برنامه نویسی مورد نیاز است گفته خواهد شد
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
درک ما از برنامه نویسی چیست؟
اصلا برنامه نویسی چیست؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم -مثل کامپیوتر- آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط
کتاب آموزش برنامه نویسی به زبان c
 
 
زبان سی که از زبان های برنامه نویسی پر طرفدار و مادر زبان های خانواده سی می باشد به دلیل شی گرایی و مرجع بودن طرفداران زیادی دارد جهت آموزش این زبان کتاب آموزش زبان سی با ابزارهای تحت ویندوز را به شما پیشنهاد می کنیم
دانلود کتاب از کتاب سبز
بنام خدا
باسلام 
زبان برنامه نویسی،یک زبان گفتگو،با ماشین سخت افزار می باشد! به کمک زبان برنامه نویسی،می توان بسیار کارها مختلف انجام داد! به عنوان مثل همین صفحه و کل سایت که در حال تماشا کردن هستید! خود سیستم عامل و نرم افزارها ان و .. همگی به کمک کدهای برنامه نویسی نوشته و ساخته شده اند.
زبان های برنامه نویسی بسیار زیاد و متنوع هستن،و هر زبان برنامه نویسی،برای کاری ساخته شده اند،که ما در این وبلاگ و در اینده،انشالله به مرور با زبان ها برنام
آموزش زبان برنامه نویسی GO
قبل از اینکه ماجراجویی ما به اتمام برسد باید شما را با خرس آبی سرزمین برنامه نویسی آشنا کنم. خرسی که نامش Golang است و از عبارت Go Language اقتباس شده، ولی همه آن را به اختصار Go صدا می زنند. زبان برنامه نویسی Go که توسط شرکت گوگل ساخته شده است برای اولین بار در سال 2009 به دنیای برنامه نویسان وارد شد.
ادامه مطلب
۰/۷ = Point seven OR Zero point seven
۰/۹ = Point six OR Zero point six
۳/۹ =  three point nine
۱۲/۳۱ = Twelve point nine three OR Twelve point thirty-One
۵۲/۳۶۴ = Fifty-two point three six four
حتماً ببینید: ۵ فیلم رایگان از نحوه تلفظ و نوشتن اعداد انگلیسی که باید بلد باشید
در سایر مواردی که در آن،قبل از اعشار،عدد صفر وجود ندارد،در هر دو نوع انگلیسی، به طور یکسان خوانده می شوند:
۲/۹۵ = two point nine five (دو ممیز نود و پنج صدم)
۹۵/۱ = ninety-five point one (نود و نه ممیز سه دهم)
۳۳/۷۵ = thirty-three point seven five (سیزده ممیز هفتاد و پنج صدم)
۳/۳۷۵ = three po
داشتم با نرم افزار کار میکردم دیدم اعداد در زیر صفحه (بخش footer) انگلیسی شده.
یادم آمد که در tools و بخش options. روی بخش Language Setting و سپس  Language، من تیک حالت complex text layout رو برداشته بودم، (جایی که میشه Default - Persian رو انتخاب کرد) برای همین دیگه اعداد فارسی یا عربی رو در تنظیمات استایل فوتر صفحه نمیتونستم ببینم.
رفتم تیک رو زدم. بعد روی فوتر که زده بودم insert page number، و عدد انگلیسی اومده بود، روی عدد دوبار کلیک کردم و سپس اعداد فارسی Farsi رو انتخاب کردم. درست شد.
اگر
مردی یه ساندویچ برای دوتا پسر کوچیکش گرفت؛گذاشت روی میز، به اولی گفت: "تو نصف کن!"و به دومی گفت:  "و تو انتخاب کن!"
مات و مبهوت نحوه ی تربیت وعدالت این مرد شدم!!یعنی اگه اولى یه وقت عمدا نامساوى نصف کنه، دومى حق داشته باشه که اول انتخاب کنه!
این جوری عدالت رو یاد بچه هامون بدیم، نه با شعار عدالتخواهی!
زبان عمل بهترین روش تربیت بچه هاست...
برنامه نویسی چیست ؟
به زبان خیلی ساده،‌ برنامه نویسی عبارت است از نوشتن دستوراتی که یک سیستم مثل کامپیوتر آن‌ها را متوجه شده و دستورات ما را یکی پس از دیگری اجرا می کند. حال، یک زبان برنامه نویسی لغات، دستورات و قوانینی را در اختیار ما به عنوان یک برنامه نویس قرار می‌دهد که از آن طریق می‌توانیم با کامپیوترها و سیستم‌های کامپیوتری صحبت کنیم (دقیقاً به همان صورت که ما از واژگان زبان شیرین فارسی برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنیم و حرف ه
سی شارپ یک زبان برنامه نویسی سطح بالا و شی گرا هست که توی خیلی از برنامه های حسابداری و بانکداری و... از این زبان برنامه نویسی استفاده میشه امروز هم من در این پست برای شما دوستان پکیج آموزش برنامه نویسی به زبات سی شارپ رو قرار دادم
ادامه مطلب
سلام دوستان من علیرضا سجده ای هستم و حدود 1 ساله وارد دنیای برنامه نویسی شدم.
و چند زبان برنامه نویسی رو تا الان باهاش کار کردم و در نهایت تصمیم گرفتم با زبان برنامه نویسی سی شارپ که توسط شرکت مایکرو سافت ارایه شده برنامه نویسی رو ادامه بدم.
من توی این وبلاگ تجربیات شخصی خودم و کار هایی که انجام دادم  میزارم تا شما هم استفاده کنید .
امیدوارم پست های من براتون مفید باشه و به شما کمک کنه.
اعداد اول اعدادی هستند که فقط به خودشان و عدد یک تقسیم می شوند؛ به عنوان مثال عدد 7 جزء اعداد اول است. اگر عدد 7 را به عدد دیگری جز خودش و یک تقسیم کنیم، باقی مانده خواهد داشت و یا جوابش کسری می شود، ولی عدد 6 اول نیست چون اگر آن را به 2 تقسیم کنیم جواب 3 می شود.
 یکی از دلایل مهم بودن اعداد اول در تئوری اعداد این است که این اعداد در واقع زیرساخت‌های اعداد طبیعی هستند. قضیه اساسی حساب بیان می‌کند که هر عدد به عامل‌های اولش بخش پذیر است.
 با بیش از ه
با وجود فروشندگان عمده سرور ابری مانند AWS Lambda که از Go پشتیبانی می کنند ، Golang که توسط Google ساخته شده است ، به سرعت در حال تبدیل شدن به زبان رایج برای استفاده در بسیاری از عملیات های معمول در سرور ابری است. در این مطلب نوین هاست قصد دارد به طور اجمالی به مقایسهٔ دیدگاه های موجود در خصوص استفاده از این زبان در سرور ابری و در سایر سیستم ها بپردازد. با ما همراه باشید!
 

ادامه مطلب
سلام امروز دو تا برنامه یکی دریافت میانگین n عدد با یک حلقه for و برنامه دوم محاسبه میانگین n عدد با آرایه با دوتا حلقه for و توضیحات چگونگی عملکرد برنامه و میزارم سوالی داشتین در بخش نظرات بپرسید.
 
برنامه میانگین n عدد با یک حلقه for:
import java.util.Scanner;
class Main {
public static void main(String[] args) {
System.out.println ( "قصد دارید چند تا عدد وارد بکنید:" );
Scanner input = new Scanner ( System.in );
double n = input.nextInt ();
//دریافت n عدد از کاربر
double total = 0, inputUser = 0, averga = 0;
for (int i = 1;
سلام میدونید که در ورد اگر بخواهید یه هو تمام اعداد اعشار به جای اعداد صحیح و برعکس قرار بگیرند، یعنی مثلا 2/3 بشود 3/2، باید از find and replace استفاده کنید(اگر نمیدونید، توی منوی Edit هست) و بعد که پنجره ش باز شد در اون wildcards رو تیک بزنید و بعد در قسمت جستجو بزنید:
([0-9]{1,})/([0-9]{1,})
و بعد در حالیکه wildcards رو تیک زدید در قسمت replace بنویسید:
\2/\1
به همین راحتی با زدن replace all همه اعداد و اعشار با هم جابجا میشن.
اما در Libre office دو تفاوت وجود دارد...
ادامه مطلب
این زبان یک زبان تفسیری است.بطوری که کد را شما در ادیتور پیشرفته یا در ادیتور پیش فرض می نویسید و برنامه در ادیتور اجرا میشود.
فرمت فایل های Delta یک فایل متنی با فرمت (delta.)هستند که در هر ادیتور متنی می توان ویرایشش کرد اما فقط در ادیتور و محیط توسعه مجتمع(IDE) قابل اجرا می باشد.
به زودی لینک دانلود نسخه 0.0.0.1 این زبان برنامه نویسی در دسترس قرار خواهد گرفت و سورس کد آن در گیت هاب جهت توسعه این زبان برنامه نویسی کوچک اما قدرتمند آپلود می گردد.
آموزش زبان برنامه نویسی سوئیفت
اگر در طول این سفر به آسمان نگاه کرده باشید حتما چشمتان به پرنده ای زیبا و سفید رنگ افتاده است. این پرنده در دنیای ما به عنوان زبان برنامه نویسی سوئیفت شناخته می شود. ‍‍‍‍‍‍سوئیفت یک زبان برنامه‌نویسی کامپایلری است که به منظور توسعه‌ی نرم افزارهای مبتنی بر سیستم عامل های انحصاری شرکت اپل یعنی iOS ، macOS، watchOS و tvOS توسط این شرکت در سال 2014 ساخته شده است.
ادامه مطلب
در لیبره آفیس ممکنه وقتی به وردش تبدیل میکنید با وجود اینکه مثلا توی تنظیماتش هم درست کردید، در خروجی اعداد را فارسی نده.
برای رفع این مشکل باید:
1- درمورد اعداد داخل متن، انتخاب کنید و کلیک راست را بزنید. بعد از character، اولین گزینه( به همین نام) را انتخاب کنید. بعد سمت راست نوشته Language، اون رو روی persian و یا Default Persian قرار بدید. (هم برای wester فلان و هم برای CTL font)
2- اگر اعداد زیر صفحه (پیج نامبر) هربار که میبندید و باز میکنید باز خارجی میشه. باید از تنظیم
برنامه نویسی
مبحثی است که کم و بیش همه افراد علاقه مند به دنیای فناوری اطلاعات و
ارتباطات به آن اشتیاق دارند. گاهی این علاقه آنقدر زیاد می شود که فرد
تصمیم می گیرد تا شروع به یادگیری برنامه نویسی کند. اما وقتی وارد دنیای برنامه نویسی می شوند با کوهی از سوالات و زبان های مختلف روبرو میشوند که انتخاب راه برای آنها بسیار سخت می شود.
از کدام زبان برنامه نویسی شروع کنم ؟ کدام زبان برنامه نویسی بهتر است ؟ کدام زبان برنامه نویسی پول ساز تر است؟ و ...
جاوا (به انگلیسی: Java) یک زبان برنامه‌نویسیِ شیءگرا است که نخستین‌بار توسط جیمز گاسلینگ در شرکت سان‌مایکروسیستمز ایجاد گردید و در سال ۱۹۹۱ به‌عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد.
زبان جاوا، شبیه به سی‌پلاس‌پلاس است، اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. ایدهٔ شیءگرایی جاوا از زبان اسمال‌تاک گرفته شده‌است. یکی از قابلیت‌های بنیادین جاوا این است که مدیریت حافظه را به‌طور خودکار انجام می‌دهد. ض
سلام خدمت دوستان عزیز
همیشه سوال میشود که آیا htmlیک زبان برنامه نویسی محسوب می شود؟
خوب است بدانید که این زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری فرامتن(HyperTextMarkup Langauge) است که یک از زبان های سمت کاربر محسوب می شود و شما در هر وبسایتی که بگردید و همین صحبت ها را بنویسید مطمئناً همین جواب ها را دریافت خواهید کرد
امیدوارم که این آموزش مورد قبول شما واقع شده باشد
برترین زبانهای برنامه نویسی براساس بررسی مشارکت کنندگان ریپازیتوری های #گیت_هاب در سرتاسر جهان
زبانهای  #C و Shell از سیر صعودی برخوردار بودند.
برای اولین بار ، #پایتون ، با سبقت گرفتن از زبان جاوا در رده دوم محبوبترین زبان های برنامه نویسی در GitHub قرار گرفت.
منبع : گزارش سالانه  گیت هاب از توسعه دهندگان سراسر جهان با نام #the_state_of_the_octovers در سال ۲۰۱۹ 
 
در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه زبان رایانه خود را تغییر دهید. این متن را که در منوها و پنجره ها استفاده می شود، تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید این کار را در هر دو کامپیوتر ویندوز و مک انجام دهید. تغییر زبان پیش فرض رایانه شما زبان برنامه های مرورگر اینترنت شما یا سایر برنامه ها را تغییر نخواهد داد.
ادامه مطلب
کتاب برنامه نویسی و مبانی رایانه به زبان ++c
 
 
زبان سی پلاس پلاس از خانواده زبان c می باشد قابلیت شی گرایی را دارد
این زبان بسیار پرطرفدار می باشد.
برای یادگیری این زبان شمارا به خواندن کتاب مبانی رایانه برنامه نویسی سی پلاس پلاس دعوت می کنیم جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید
دانلود از کتاب سبز
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپPrime Number 1 to 100برنامه نوشته شده به زبان سی شارپفایل های موجود : خروجی EXE از برنامه ، فایل Text از برنامه ، فایل اجرائی CS در محیط Microsoft Visual Studioفرمت فایل:Zipنویسنده برنامه: مهندس افشین علیقلی
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که ا
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپPrime Number 1 to 100برنامه نوشته شده به زبان سی شارپفایل های موجود : خروجی EXE از برنامه ، فایل Text از برنامه ، فایل اجرائی CS در محیط Microsoft Visual Studioفرمت فایل:Zipنویسنده برنامه: مهندس افشین علیقلی
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که ا
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپPrime Number 1 to 100برنامه نوشته شده به زبان سی شارپفایل های موجود : خروجی EXE از برنامه ، فایل Text از برنامه ، فایل اجرائی CS در محیط Microsoft Visual Studioفرمت فایل:Zipنویسنده برنامه: مهندس افشین علیقلی
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که ا
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپPrime Number 1 to 100برنامه نوشته شده به زبان سی شارپفایل های موجود : خروجی EXE از برنامه ، فایل Text از برنامه ، فایل اجرائی CS در محیط Microsoft Visual Studioفرمت فایل:Zipنویسنده برنامه: مهندس افشین علیقلی
برنامه ای که اعداد اول بین 1 تا 100 را در خروجی نمایش می دهد در کنسول اپلیکیشن سی شارپ
برنامه ای که ا
گیت و گیت هاب چی هستن ؟ دقیقا در این دوره هر دوی اینها رو یاد میگیرید و میفهمید که این دو ، چه معجزه عالی در دنیای برنامه نویسین. شاید خیلی از شماهای که الان دارید این متن رو میخونید ندونید که این دوتا ابزار چی ان و کارایشون چیه اما این ابزارها میتونن در توسعه  یک اپ فوق العاده مفید و کاربردی باشن . از نظر من کسی که با این دوتا ابزار آشنا نباشه اصلا اسمش رو هم نباید بزاره توسعه دهنده . اگر کنجکاو شدید که واقعا این ها چی هستن، حتما قسمت اول رو بب
از بین انواع زبانهای برنامه نویسی شی گرا به زبان جاوا رسیدیم. جاوا یک زبان برنامه نویسی که به صورت شی گرا ارائه شده است. جاوا شبیه به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس می باشد اما مدل شی گرایی آسانتری نسبت به سی پلاس پلاس دارد.

ادامه مطلب
دانلود آهنگ لری غمگین به نام دوتا چشمت دوتا کاسی عسل بی از سایت موزیک ایرانی
Ahang Dota Cheshmet Do Ta Kase Asali
دانلود اهنگ دوتا چشمت دوتا کاسی عسل بی - موزیک ایرانی
دوتا چشمت دوتا کاسی عسل بی
کمون برگلت ضرب المثل بی ، کمون برگلت ضرب المثل بی ..
به گردن تو مونده زنجیر یادگاری
درش بیارمه دلسوزی نداری ، درش بیارمه دلسوزی نداری..
نیتنم بنگت کنم نه خوت ایایی
بی وفایی پی تنه وی مو نیایی ، بی وفایی پی تنه وی مو نیایی
لینک دانلود آهنگ
سلام خدمت دوستان مبتدی و حرفه ای برنامه نویس و وب نویس.......
میخواستم چند کلامی در رابطه با دو زبان برنامه نویسی یعنی جاوا و پایتون صحبت کنم
خیلی دوستان تازه میخوان شروع به یادگیری برنامه نویسی کنند و مشکلشون این هست که کدوم زبان برای شروع بهتره..........
داخل سایت ها و منایع متفاوت با ذکر چند ربان و دلایلی فلان زبان برای شروع بهتر هست اما هیچوت به طور قطعی نمیتونین بگید که این زبان بهترین و قدرتمند ترین زبان هست
چون هر زبانی نقطه ضعف و قوتی داره م
بهترین دوره ی آموزش کاتلین 
 
 
کاتلین یک زبان برنامه نویسی شیرین و جدید است که توسط شرکت جت برینز ساخته شده است . زبان برنامه نویسی کاتلین در ابتدا با هدف قرار دادن پلتفرم اندروید در قلب برنامه نویسان جهان جای باز کرد . 
اما زبان کاتلین یک زبان برنامه نویسی کراس پلتفرم است و فقط در اندروید کاربرد ندارد . از برنامه نویسی سمت سرور بگیر تا برنامه نویسی مک و لینوکس و ویندوز و ... با کاتلین قابل انجام است .
 
آموزش کاتلین چقدر [ سخت/آسان ] است ؟ 
 
باو
زبان برنامه نویسی C چیست؟
 
زبان برنامه نویسی C از قدیمی ترین زبان های برنامه نویسی و همچنین از زبان های محبوب و قدرتمند در زمینه ی برنامه نویسی است
که با توجه به قدیمی بودن همچنان به علت اهمیتی که دارد انتخاب بسیاری از برنامه نویسان است .
می توان گفت زبان سی پدربزرگ زبان های سی شارپ و سی پلاس پلاس است.
زبان برنامه نویسی سی همه منظوره _ کامل وجامع _ سطح میانی _ ساخت یافته _ دستوری است که در سال ۱۹۷۲ توسط ریچی دانشمند علوم
کامپیوتر و از سازندگان سی
بی نهایت یعنی چه؟
آیا عالم و هستی نهایتی دارد یا خیر؟
شگفتی اعداد:
* اگر بخواهیم روی کاغذ 1 میلیون نقطه بگذاریم
در هر صفحه 1000 نقطه
1000 صفحه لازم است
حدودا 92 ساعت وقت لازم دارد.
اگر بخواهیم از 1 تا 1 میلیارد بشماریم
حدودا 31 سال وقت لازم دارد
#تقاضای_کامل_خواندن
ادامه مطلب
بی نهایت یعنی چه؟
آیا عالم و هستی نهایتی دارد یا خیر؟
شگفتی اعداد:
* اگر بخواهیم روی کاغذ 1 میلیون نقطه بگذاریم
در هر صفحه 1000 نقطه
1000 صفحه لازم است
حدودا 92 ساعت وقت لازم دارد.
اگر بخواهیم از 1 تا 1 میلیارد بشماریم
حدودا 31 سال وقت لازم دارد
#تقاضای_کامل_خواندن
ادامه مطلب
در لیست انواع زبان برنامه نویسی شی گرا به زبان دوست داشتنی پایتون رسیدیم. پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره و قدرتمند، که توسط خودوفان روسوم هلندی در سال ۱۹۹۱ طراحی شده است. پایتون یک زبان اسکریپتی و بسیار قدرتمند و گسترده هستش و این روزها می توانید آثاری از نفوذش رو تقریبا همه جا ببینید. پایتون در دنیا به شدت همه گیر شده است. زبان برنامه نویسی پایتون یک زبان شی گرا است و از ویژگی های پیشرفته شی گرایی مثل : وراثت، چندشکلی، سربار گزاری
انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی
انتخاب بهترین زبان برنامه نویسی : شما چه برنامه نویس تازه کار باشید و چه قصد یادگیری نوع جدیدی از برنامه نویسی را داشته باشید، همیشه یک سوال مهم وجود دارد و آن این است: “کدام زبان برنامه نویسی برای من مناسب است؟ این روز‌ها، زبان‌های زیادی برای انتخاب وجود دارند، اگر تجربه کافی ندارید انتخاب یک زبان از بین این زبان‌ها می‌تواند سخت باشد. در این مقاله ما بهترین زبان‌های مدرن در زمینه‌های وب، موبایل، بازی،
اعداد به شکل Mn=2n-1 که اول باشند, عدد مرسن می گویند.
اولین اعداد مرسن کوچک عبارتند از: 3, 7, 31, 127, 8191, 131071, 2147483647 و ... که متناظر هستند با ... ,89 ,61 ,31 ,19 ,17 ,13 ,7 ,5 ,3 ,2 =n
اعداد مرسن ابتدا به خاطر خواص قابل توجهشان مطالعه می شدند که این بود که هر عدد مرسن با یک عدد کامل رابطه داشت. وِلش یک تاریخچه بزرگ اعداد مرسن را نگه داری کرد.
اعداد به شکل Mn=2n-1 که اول باشند, عدد مرسن می گویند.
اولین اعداد مرسن کوچک عبارتند از: 3, 7, 31, 127, 8191, 131071, 2147483647 و ... که متناظر هستند با ... ,89 ,61 ,
هک اخلاقی علمی است که برای تست نفوذ قانونی در شبکه های سازمانی به منظور کشف آسیب پذیری های آن انجام می شود. هدف از این اقدامات شناسایی هر گونه آسیب پذیری است که زودتر از مهاجمان کشف شده و برطرف می شود.
هکرهای اخلاقی برای انجام این کار از مجموعه های متنوعی از ابزارهای هکینگ و زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند. امروز ما 15 زبان برنامه نویسی برتر برای هکرهای اخلاقی را بررسی خواهیم کرد.
ادامه مطلب
درس هفتم و هشتم فارسی خوانده شود و کلمات دارای حروف ((س)) و ((ش)) را پیدا کرده و بنویسند.
جدول ارزش مکانی در دفتر ریاضی کشیده شود و اعداد ۳۴۵ - ۱۴۶- ۴۵۲- ۲۴۲ -۱۳۲ - ۱۴۲- ۲۳۵- ۵۴۶- ۳۶۵ - ۳۰۲ را داخل جدول قرار داده و اعداد را در خارج جدول به عدد و به حروف بنویسند.
یک صفحه املا از درس های هفت و هشت نوشته شود.
برای آزمون قراٸت قرآن ، روز شنبه آماده باشند.                    با تشکر
10:10
11:11
12:12
13:13
14:14
15:15
16:16
17:17
18:18
19:19
20:20
21:21
22:22
23:23
24:24(حیف ممکن نیست عدد مورد علاقم بودش :(
خب مسئله اینجاست این روزا هروقت میخوام به ساعت نگاه کنم این اعدادد و میبینم یادمه چند سال قبل خودم عمدی منتظر موندم که بتونم این اعداد و کنار هم ببینم اما این روزا هر وقت نگاه میکنم میبینمشون اخرشم همین چند دقیقه پیش 12:12 و این یواش یواش داره نگرانم میکنه
کسی از شما چیز خاصی در مورد این اعداد میدونه ؟ 
ایکس اینا کلاساشون دیرتر شروع شد الان اینقدرررررر برنامه امتحانیشون خوبه که قشنگ اگه همه رو بیست نگیره میتونم بگم خنگی از خودشه
بعدحالا این هیچی چندوقت پیش بهش گفتم من تالا درطول این دوسال درسای عمومی نمره خوب نداشتم(به جز دوتا که خب خیلی چرت بودن)همش روی 16-17گرفتم
الان نمره هامو زدن سه تا بیست دارمالبته یکیش اختصاصیه و چون عملی بود واحدش کمه ولی الان خوشحالترینم
این هفته دوتا امتحان بیشتر ندارم و هفته بعدش قرار سرویس شم
زبان‌های برنامه نویسی در آینده
زبان‌های برنامه نویسی در آینده چه زبانی می‌توانند باشند؟ امروزه دو زبان برنامه نویسی پایتون و جاوا اسکیریپت خیلی داغ و پر طرفدار هستند. به هر حال این دو زبان هم برای همیشه در صدر باقی نمی‌مانند و تا ده سال آینده اتفاقی مشابه سایر زبان‌های قدیم برنامه نویسی برایشان میافتد. چه زبانی ممکن است جایگزین آنها شود؟ چه تغییراتی ممکن است در زبان‌های برنامه نویسی ایجاد شود؟ چه زبان‌هایی تا امروز برای این جایگزینی
متلب(matlab) چیست؟؟
 
متلب (به انگلیسی: MATLAB)‏ نرم افزاری برای محاسبه اعداد و از برنامه نویسی نسل چهارم است. کلمه متلب هم به معنی محاسبات اعداد است. که از ترکیب دو واژهٔ MATrix (ماتریس) و LABoratory (آزمایشگاه) ایجاد شده‌است . این برنامه ماتریس محور است، اعداد منفرد نیز در آن به عنوان ماتریس محاسبه می شوند.کار کردن با ماتریس‌ها در متلب بسیار ساده است. در حقیقت تمام داده‌ها در متلب به شکل یک ماتریس ذخیره می‌شوند. برای مثال یک عدد (اسکالر) به شکل یک ماتریس 1
 
من وقتی می خواستم وارد برنامه نویسی بشم هیچی از زبان های برنامه نویسی و قابلیت هاشون نمی دونستم .
من کتاب تولید محتوای سال اول هنرستان رو ورق میزدم و وقتی رسیدم به اخراش دیدم اسم درس هست برنامه سازی ، برنامه نویسی یه همچین چیزایی و دیدم داره زبان برنامه نویسی که قراره توی هنرستان بخونیم رو معرفی میکنه و اطلاعاتی دربارش نوشته اما کامل نبود و فقت گفته با چه ای دی ای کار میکنه و از کدوم شرکته . 
بعد از خوندن مطالب صفحات اول اون درس با خودم گفتم
 
سلام به عزیزان گروه زبان برای 6 هفته برنامه آموزشی برای مهارت های مختلف در نظر گرفته است که به تدریج در وبلاگ قرار میگیرد.لازم است که روزانه برنامه زبان رو در ویلاگ بررسی کنید تا از مطالب جدید مطلع شوید.توجه داشته باشید در طی یک هفته ممکن است مطالب و تمارین جدید اضافه شود.
 
بنابراین روزی یک بار سر بزنید.انجام تمرینات برای همه دانش آموزان الزامی است.___________________________________________________________برنامه هفته اول:   1/21 تا 1/28با توجه به پایه و سطح زبانی خود
یکی از مهم‌ترین معضلات ما در این قرنطینه تحمل 24 ساعته‌ی برادرهام بوده. دوتا پسر بچه‌ی 10 و 12 ساله درست توی سنی که اوج کنجکاوی، شادی و تلاش برای کشف اطرافشونن و بدتر از همه نه من و نه پدر و مادرم حوصله و توان همراهی و حتی تحمل این حجم از انرژی اونا رو نداریم.
الان هم که دارم این پست رو می‌نویسم ساعت نزدیک به 3 صبحه ولی اون دوتا تازه بعد از یک دعوای مفصل با هم آشتی کردن و دارن تبادل اطلاعات می‌کنن و دارم تلاش می‌کنم بهشون فضا بدم، سعی کنم همراهی
برنامه نویسی پی اچ پی برای توسعه وب
وب سایت های قدیمی اغلب دلربا، استاتیک و خسته کننده بود، بنابراین کسی تصمیم گرفت که آن را انجام نمی دهد. ما نیاز به یک زبان جدید، یک زبان که می تواند تغییر دهد چگونه ما می بینیم اینترنت. بسیاری از زبان های دیگر آمدند و رفتند، اما تنها یک زبان توانست علامت گذاری بر روی آن در جهان - پی اچ پی.
پی اچ پی، برای Hypertext Preprocessor کوتاه شده است، در اصل برای صفحه شخصی شخصی ایستاده بود، زمانی که این معروف نبود. با این حال، امرو
از یک سنی به بعد متوجه میشی چقدر عیب داشتی و تا به الان دوتا چشم مبارک رو روی همه قضایا بسته بودی و به همین راحتی خیلی سال پیش، صورت مسئله رو پاک کردی. دوتا عیب بزرگ رو دیروز وقتی داشتم بحث میکردم متوجه شدم. امیدوارم بتونم اصلاحش کنم. فرصت کمه اما هیچوقت دیر نیست.
سلام خدمت دوستان عزیز
همیشه سوال میشود که آیا htmlیک زبان برنامه نویسی محسوب می شود؟
خوب است بدانید که این زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک زبان نشانه گذاری فرامتن(HyperTextMarkup Langauge) است که یک از زبان های سمت کاربر محسوب می شود و شما در هر وبسایتی که بگردید و همین صحبت ها را بنویسید مطمئناً همین جواب ها را دریافت خواهید کرد
امیدوارم که این آموزش مورد قبول شما واقع شده باشد
اگر شما در زمینه توسعه نرم افزار جدید هستید، سخت ترین بخش برنامه نویسی یادگیری تصمیم گیری در مورد شروع به کار است. صدها زبان برنامه نویسی در استفاده گسترده وجود دارد، هر کدام با پیچیدگی های خاص و ویژگی های خاص خود است.
خبر خوب این است که وقتی سفر خود را به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار آغاز می کنید، شروع به کشف کردن زبان برنامه نویسی برای شما، منافع و اهداف شغلی خود خواهید کرد.
همانطور که زبان انگلیسی زبان بین المللی کسب و کار است و زبان فران
استاد: ایمان ایرجیان    LinkedIn: linkedin.com/in/imanirajian
سطح: مبتدی تا پیشرفته    فعالیت: تمرینات کلاسی و پروژه پایانیثبت‌نام:    » ایمیل iman.irajian@gmail.com    مدت دوره: متغیر
پیش‌نیازها: فلوچارت، مبانی برنامه‌نویسی، مبانی داده‌ساختارها و الگوریتم‌ها.
اهداف: شروع برنامه‌نویسی و یادگیری اولین زبان برنامه‌نویسی، یادگیری بیشتر برنامه‌نویسی و ++C، یادگیری برنامه‌نویسی شی‌گرا، تقویت پایه‌ی برنامه‌نویسی، آماده‌سازی برای یادگیری سایر زبان‌های برنامه
اعداد اول همانند چهره‌های مشهور در بین اعداد هستند. از آن‌ها در فیلم‌ها، کدهای امنیتی و معماها استفاده می‌شود و حتی اساتید دانشگاهی نیز با نگاهی حسرت‌بار به آن‌ها می‌نگرند.
 ریاضیدان‌ها مشغول یافتن بزرگترین عدد اول هستند. آن‌ها تاکنون 20 میلیارد عدد اول را شناسایی کرده‌اند. بنابراین اجازه دهید افتخار یافتن بزرگ‌ترین عدد اول را به آنان واگذار کنیم و در این مقاله صرفاً به ارائه بینشی شهودی از اعداد اول بپردازیم:
اعداد اول آجرهای سازن
Java SE Runtime Environment 10.0.2  +  JDK   Win

Java SE Runtime
       به شما اجازه می دهد تا برنامه هایی که با زبان برنامه نویسی جاوا نوشته شده اند را اجرا کنید. با نصب نرم افزار Java SE Runtime پلاگین موتور جاوا به برنامه های ویندوز و نیز مرورگر شما اضافه می گردد و پس از آن به راحتی می توانید برنامه هایی را که با استفاده از این زبان نوشته شده اند مانند نرم افزارهای چت و گفتگو و نیز سایت هایی را که با این زبان نوشته شده اند مانند سایت های بازی های آنلاین را مشاهده نمایید. نرم
درود دوستنان
همونطور که در بخش (درباره من) گفتم من در شروع راهم برای اینکه برنامه نویسی رو شروع کنم چندتا اشتباه(فاجعه بود) داشتم که باعث شد چند ما سراغ برنامه نویسی نرم
و الان میخوام براتون شرح کنم :

1_اشتباه در انتخاب زبان برنامه نویسی
شاید شما هم وقتی میخواید اولین زبان خودتونو شروع کنید تو مثله من تو نت سرچ کنید و به همچین چیزایی میرسید:
پایتون اسون ترین زبان برنامه نویسی , پایتون با ساینتکست ساده  و محبوبترین زبان برنامه نویسی  , c مادر هم

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کنگ مزار دارالولایه سیستان