نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه لیگ برتر و روزمرگی آن

برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
۱۰ برنامه برتر عکاسی حرفه ای در آیفون
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
وقتی که اپل گوشی های آیفون خود را معرفی می کند، معمولا کم لطفی هایش به بخش دوربین به خوبی قابل درک است. بیشتر افراد از وقتی روی به گوشی های هوشمند آورده اند، قید استفاده از دوربین های دیجیتال را زده اند. پس حق آن هاست که در ازای پرداخت هزینه های بالا به ازای خرید گوشی، بتوانند یک دوربین حرفه ای عکاسی نیز داشته باشند.
در این مطلب می خواهیم به دارندگان آیفون کمک کنیم تا بتوانند با کمک بهتر
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ایران
شاید برات سوال پیش اومده باشه که برای موفقیت در کنکور چیکار کنم؟
از بین این همه تبلیغات کنکوری به کدوم می شه اعتماد کرد؟
آیا از مشاور دوستم استفاده کنم؟به درد منم می خوره؟
بهترین برنامه که بدونم هر روز چیکار کنم رو کی می توه بهم بده؟
واقعیت اینه که کامل بستگی به خودتون داره و باید یه سری نکات رو بدونی که بسیار مسلط بتونی انتخاب بهترین مشاوره یا بهترین تدریس رو داشته با
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
امروز صب ۱۰ اینا بیدار شدم ، استاد ک برنامه رو فرستاده بود به واتساپم ، بعد برنامه کلینیکو از استاد ع گرفتم ، کلینیکای گروه ما به بد ترین شکل بود ،استادایی که دوسشون نداشتم ، با ما افتاده بودن ، اصن هیچ تمایزی بین شاگردای برتر و بقیه نمیذارن ، دهنمون سرویسه ، بابا نصف پاداششو بعد یه سال ریختن ، آخه لعنتیا با این پول کم چه میشه کرد؟
ادامه مطلب
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
هک اخلاقی علمی است که برای تست نفوذ قانونی در شبکه های سازمانی به منظور کشف آسیب پذیری های آن انجام می شود. هدف از این اقدامات شناسایی هر گونه آسیب پذیری است که زودتر از مهاجمان کشف شده و برطرف می شود.
هکرهای اخلاقی برای انجام این کار از مجموعه های متنوعی از ابزارهای هکینگ و زبان های برنامه نویسی استفاده می کنند. امروز ما 15 زبان برنامه نویسی برتر برای هکرهای اخلاقی را بررسی خواهیم کرد.
ادامه مطلب
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
با سلام و خسته نباشید خدمت شما توسعه دهنده ی گرامی .اگر از آمار دانلود اپلیکیشن خود راضی نیستید و یا خواستار افزایش آن هستید ما با بهترین و ارزان ترین روش و در سریعترین زمان به شما کمک می کنیم .بالا رفتن آمار برنامه شما باعث اعتبار بخشیدن به برنامه و نمایش آن در  جستجو ها شده و آن را از دیگر برنامه های مشابه متمایز می سازد و با داشتن میزان بالایی از نصب می توانید به صفحه اول بازار راه پیدا کنید .
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
لینکدین لیست ۱۰ شغل برتر سال ۲۰۱۹ رو منتشر کرده که در صدر اونها متخصص هوش مصنوعی قرار داره. توی این لیست مهندس رباتیک و دانشمند تحلیل داده در رتبه‌های بعدی قرار دارند و رشد اونها نسبت به سال‌های قبل زیاد بوده. مخصوصاً فعالیت‌های مربوط به هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در همه زمینه‌ها درحال رشد هستند.
انتخاب شغل و در واقع برنامه‌ریزی برای آینده شغلی از تصمیمات بسیار سخت بوده و همیشه هم این موضوع جزء موضوعات داغ خواهد بود.
ادامه مطلب
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور
کادری در جهت ارایه بهترین مشاوره و بهترین تدریس
بهترین مشاور یا بهترین مدرس کیه؟
مشاوره کنکور چه به درد می خوره؟
تدریس کنکور فایده ای داره؟
برای کنکور 99 چه مشاوری بگیرم بهتره؟
من سالای قبل هم مدرس داشتم واسه ی کنکور 99 هم مجدد نیاز دارم؟
برنامه ی تضمینی برای کنکور وجود داره؟
مشاوره رتبه برتر به درد می خوره؟
بهترین منابع کنکور 99 چیان؟
بهترین آزمون آزمایشی کنکور 99 کدومه؟ کجا ث
دوستان عزیز سلامقبل از هر چیزی باید اعلام کنم که این برنامه ای که قصد معرفی کردنش رو دارم باگ هایی داره که ره صد ساله رو میتونید یک شبه برید پس حتما حتما بعد از ثبت نام در قسمت معرف آیدی بنده رو وارد کنید تا بعد از ثبت نام شما بنده تمام ترفندها و باگ های برنامه رو از طریق چت خود برنامه برای شما ارسال کنم و دلیل دومی که پیشنهاد میکنم ایدی بنده ی حقیر رو وارد کنید این هستش در این اپلیکیشن حتما حتما برای استخراج با سرعت و عملکرد بهتر زیر مجموعه یک
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
نسخه خریداری شده به قیمت 1دلار
معرفی اپلیکیشن بین 5 سایت اندرویدی برتر ایران
دارای امکانات بسیار و محیط گرافیکی
این برنامه دارای قابلیت صوتی و تصویوی منحصر به فرد است که دارای امکانات حرفه ای است که با چند لمس میتوان از این برنامه حرفه ای استفاده کرد برنامه نویسان این برنامه روی برنامه زحمت زیادی کشیده اند که میتوان گفت که تقریبا یه ماه روی این برنامه تلاش کرده اند که در گوگل پلی استور از آن استقبال زیادی شده است این برنامه امتیاز 4.4 را از 5 د
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
هر سال هزاران نفر در آزمون کنکور سراسری شرکت می‌کنند. در این بین عده زیادی شکست میخورند و مجبور هستند یک سال دیگر از عمر خود را پشت کنکور صرف کنند. اما معدود افرادی که هر سال در کنکور سراسری موفق می‌شوند چه رازی در کار خود دارند. نحوه درس خواندن یا برنامه ریزی رتبه‌های برتر کنکور به چه صورت است. در این مقاله قصد داریم به طور کامل به تفاوت‌های یک رتبه برتر با دانش آموز معمولی که از پس کنکور سراسری بر نمی‌آید بپردازیم. پس از مطالعه این مقاله ش
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
نگذارید چهره شهید گرانقدری مثل شهید قدوسی در زیر غبار فراموشی‌ها پنهان بماند.
مقام معظم رهبری (حفظه الله)
 
با تصمیم ستاد کنگره بزرگداشت شهید آیت الله قدوسی، به منظور فرصت بیشتر پژوهشگران و محققان جهت پرداختن به ابعاد مختلف و اهمیت شناخت شخصیت شهید آیت الله علی قدوسی نهاوندی (ره)، فرصت ارسال مقالات تا ۱۸ دی ماه ۱۳۹۸ مصادف با سالروز شهادت فرزند ایشان،  شهید محمدحسن قدوسی،  قرار داده شد.
مقالات برتر پس از داوری، اعلام و در مراسمی ویژه مورد ت
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
نساجی- شهر خودر  نتیجه: تساوی 
 
تراکتور- فولاد      نتیجه: تساوی
 
سپاهان - پیکان   نتیجه: سپاهان با اختلاف دو گل پیروز می‌شود.
 
پرسپولیس- سایپا:   نتیجه: پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز می‌شود.
 
پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان  نتیجه: تساوی  
 
گل گهر- ذوب آهن   نتیجه: تساوی ( اما نتیجه برنامه خیلی لب مرزی بود، احتمال برد با یک گل اختلاف برای ذوب آهن هم زیاده)
 
ماشین سازی - صنعت نفت آبادان     نتیجه: صنعت نفت با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
استقلال-
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
با سلام خدمت کاربران نواتیم با برنامه جدید و کاربردی خدمت شما هستیم.
با این برنامه میتونید نوتیفیکیشن پیامایی که برا شما ارسال میشه رو ذخیره کنید.
تا وقتی کسی پیامشو پاک کرد شما بفهمید.
این برنامه تمامی پیام های ارسال شده از برنامه را در خود نمایش و ذخیره می کند.
برنامه های کاربردی از جماه تلگرام ، واتساپ، اینستاگرام و...
برای دانلود برنامه روی دانلود کلیک کنید:
دانلود برنامه
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
به نام خدا
دریم لیگ(جعبه ابزار)برنامه ای است که شما می توانید با آن لباس تیم خود را عوض کنید
در این برنامه بیش 20 تیم برتر جهان:بارسا+تاتنهام و حتی پرسپولیس و استقلال نیز وجود دارد آموزش استفاده نیز در خود برنامه وجود دارد
منتظر آپدیت ها و سوپرایز های بعدی نیز باشید.
ادامه مطلب
9 نرم افزار برتر ویرایش عکس
 
  
بهترین نرم افزار ویرایش عکس
 
Adobe Photoshop یکی از ابزارهای ویرایش تصویر در بین حرفه ای ها است و جایگزین های زیادی برای علاقه مندان وجود دارد که به گزینه های ویرایش تصویر نیاز ندارند. ما 9 برنامه آنلاین رایگان معرفی می کنیم که به شما این امکان را می دهد که به سادگی یک فیلتر اضافه کنید تا تصاویر را ویرایش کنید.
ادامه مطلب
به گزارش حوزه سینما و تلویزیون گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ با اتمام ماه مبارک رمضان و رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی فوتبال، مسابقه تلویزیونی «عصر جدید»، در ساعاتی که بینندگان به آن عادت کرده‌اند به صورت منظم پخش خواهد شد.
برنامه اصلی، یکشنبه‌ها و دوشنبه‌ها بعد از خبر ساعت ۲۲ و برنامه پشت صحنه و تکرار عصرجدید، روز بعد خواهد بود.
پنجشنبه هر هفته هم می‌توانید بعد از خبر ساعت ۲۲ منتظر «برنامه ویژه اعلام نتایج باشید»، برنامه مهیج و حساسی که جم
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های تلویزیونی
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایتها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ثبت نام برنامه در شبکه های اجتماعی بدلیل احتمال برند شدن برنامه و نیز جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به محتوا
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نویس آره برنامه نویس .برنامه نویسی چیست سوال خوبیست برنامه نویسی یک جور کد هست توی برنامه نویسی کد نویسی می کنند. وقتی کد نویسی می کنند هی کد می نویسند هی کد می نویسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نویسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
سراسری
کارشناسی ارشد
کاردانی به کارشناسی
کاردانی فنی و حرفه ای
جامع علمی کاربردی
دکترای تخصصی
پیام نور
آزمون های بین الملل
استعدادهای درخشان
TOLIMO
سایر آزمون های استخدامی
استخدامی متمرکز اجرایی
عمومی

سرویس ها
اخبار و اطلاعیه
ثبت نام
کارت
اعلام نتایج
برنامه زمانی
انتخاب رشته
اعلام نفرات برتر ازمون سراسری سال 1398
1398/05/15
نسخه چاپی
  نفرات برتر هر یک از گروههای آزمایشی پنجگانه علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان آزمون سراسر
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
صبح امروز در دیدار اعضای شورایعالی حوزه های علمیه: برای شناسایی و بکارگیری استعدادهای برتر فکری از میان طلاب جوان برنامه ریزی کنید. در بخشهای گوناگون کشور، بعضاً کارهای بزرگ و ابتکارات شگفت انگیزی به دست جوانان انجام میشود و در بخش حوزه و طلبگی نیز یقیناً چنین استعدادهایی وجود دارند/ دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آنها حوزه های علمیه است. صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه ب
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
ثبت سفارش به دو صورت سریع و تدریجی
برای اولین بار در ایران سفارش نصب تدریجی ثبت کنید .
تفاوت نصب سریع و تدریجی : 
نصب سریع فقط به عنوان نمایشی است و باعث معتبر شدن برنامه شما در کافه بازار خواهد شد ، این نوع نصب در عرض یک روز برای شما زده خواهد شد و فقط جنبه نمایشی دارد .
نصب تدریجی ؛ روزانه ۵۰ الی ۶۰ نصب برای شما زده میشود این عمل باعث خواهد شد سیستم های کافه بازار به برنامه شما عکس العمل نشان دهند و برنامه شما در قسمت جستجو به اول لیست راه پیدا
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
  قرعه کشی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار شد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امروز با حضور مدیران باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال قرعه کشی لیگ برتر در شهرستان ساری برگزار شد.
 
بر اساس قرعه کشی هفته اول بازی‌های لیگ برتر فوتسال به شرح  زیر است:
 
شهروند ساری- سن ایچ ساوه
 
مقاومت البرز- سوهان محمدسیما
 
ستارگان ورامین- فرش آرا مشهد
 
ارژن شیراز- آذرخش بندرعباس
 
اهورا بهبهان- مس سو
دانلود گام به گام دروس ششم
گام به گام تمام درس های ششم رایگان با جواب
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : گام به گام | نویسنده : –
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته :
 
گام به گام ششم ابتدایی
 
دانلود گام به گام دروس ششم - نمره برتر
شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: 9/27/19دانلود گام به گام ششم - همیاربوک
برنامه گام به گام ششم همیاربوک - دانلود | کافه بازار
این برنامه شامل حل تمرین ها و گام به گام د
دانلود گام به گام دروس ششم
گام به گام تمام درس های ششم رایگان با جواب
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : تمام درس ها | موضوع : گام به گام | نویسنده : –
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته :
 
گام به گام ششم ابتدایی
 
دانلود گام به گام دروس ششم - نمره برتر
شما این صفحه را چندین بار دیده‌اید. آخرین بازدید: 9/27/19دانلود گام به گام ششم - همیاربوک
برنامه گام به گام ششم همیاربوک - دانلود | کافه بازار
این برنامه شامل حل تمرین ها و گام به گام د
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم داره که اگه داشته باشه بهتر میشه لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن میشه باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت میشه پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
برنامه ای بعنوان نمونه  که برای یک خانواده اسلامی ایرانی طراحی شده شامل : 
برنامه بلند مدت ( ۲۰ ساله)، 
میان مدت (۵ ساله)،
 کوتاه مدت (سالانه)، 
برنامه هفتگی،
شاخصهای ارزیابی
چشم انداز ، بیانیه ماموریت، منشور اخلاقی، راهبردها و ...
 دانشگاه‌ های برتر کانادا دارای شهرت جهانی هستند، به طوری که ۷ دانشگاه این کشور همیشه جزء ۲۰۰  دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند. در مقایسه با آمریکا، کشور کانادا گزینه‌های تحصیلی متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار داده که از نظر شهریه، روند پذیرش و اقامت پس از تحصیل را در اختیار دانشجویان قرار داده است. هزینه تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا، انگلستان بسیار مقرون به صرفه است. از سوی دیگر؛ کانادا برنامه‌های
بیشتر خرماهای جهان در خاورمیانه تولید می شود. مطابق اعلام سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل ، کشورهای برتر تولید کننده خرما در سال 2016 بودند:مصر: حدود 1.7 میلیون تن تولید می شود. رایج ترین انواع خرما در مصر هانی و زاغول است.
ایران: 1.1 میلیون تن خرما تولید کرده است. رایج ترین نوع در ایران خرمای رطب مضافتی است.
ادامه مطلب
نصب ها به دو صورت سریع و تدرجی میباشد ؛ تفاوت این دو در مدت زمانی که نصب ها زده میشود است .نصب های فعال سریع در یک لحظه تعداد نصب های شما را دو چندان میکند و تاثیر زیادی بر روی صفحه برنامه شما ندارد ، و بلکه فقط جنبه نمایشی دارد .اما نصب تدریجی ؛ این نوع نصب مدت زمان بیشتری میخواهد و به گونه ایی خواهد بود که برنامه شما روزانه ۵۰ الی ۶۰ نصب دریافت میکند ، این عمل باعث میشود سیستم های کافه بازار به برنامه شما عکس العمل نشان دهد و برنامه شما در قسمت
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
سه فاکتوراساسی در انتخاب یک شغل برتر
دانستن این سه فاکتور، عامل بسیار مهمی برای ایجاد کسب وکار در سود دهی بالااست . 
 
یکی از این حوزه ها شناخت نیاز مردم  و راه حل برای رفع نیاز آنها   دومی حوزه ای که  مشتریان در آنجا تجمع بیشتری بوجود می آورند
 
 سومی کسب وکارهای نوپا و کم رقیب
با سلام خدمت دانش آموزان دبیرستان نخبگان برتر
 
لطفا برنامه پیام رسان گپ را از لینک زیر دانلود کرده و فعال کنید. کلاس های مجازی در این برنامه ارائه خواهد شد. تذکر: کسانی که در کلاس های مجازی حضور نداشته باشند غایب محسوب میشوند و علاوه بر کسر از نمره انضباطی نمره مستمرشان نیز محاسبه خواهد شد. در ضمن کلیه کانال ها توسط مدیریت و بقیه معلمان رصد و مدیریت خواهد شد .
 
از این لینک میتونین گپ رو دانلود کنی  لینک دانلود پیام رسان گپ
با تشکر اسکندری
تعطیلی برنامه «فرمول یک» تکذیب شد،شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک: برنامه «فرمول یک» این هفته تکرار قسمت‌های گذشته و هفته آینده دو یا سه برنامه زنده خواهد داشتگروه تهیه «فرمول یک» همان ابتدای پخش نیز اعلام کرده بودند که تا اول بهمن ماه برنامه خواهند داشت«فرمول یک» نیمه دوم اسفند ماه با ویژه‌برنامه‌های نوروزی آماده پخش می‌شودگفتنی است اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه به دلیل انتقادهای علی ضیا، برنامه «فرمول یک» تعطیل شده است
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
شما اهل برنامه ریزی هستین؟!
مثلا برای رسیدن به اهدافتون یا انجام کارهاتون برنامه ریزی میکنین؟!
آیا دفتر برنامه ریزی دارین؟
که مثلا اهدف سالیانه و ماهانه و روزانه رو بنویسین؟
چقدر به برنامه تون عمل می کنین؟؟
تاثیری تو موفقیتتون داشته؟!
.
این عکسی که براتون میذارم ، عکس دفتر برنامه ریزیه! 
عکس رو خودم گرفتم...
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
علم جویان عزیز؛؛؛
pdfتمامی کتاب های برترین زبان های برنامه نویسی و وب نویسی درقسمت ((هک و نفوذ+برنامه نویسی)) از قبل قرار داده شده و میتوانید استفاده کنید
لازمه یادگیری برنامه نویسی یا کتاب های آموزشی 
حداقل تسلط داشتن به یکی از زبان ها مخصوصا جاوا که زبان برنامه نویسی مادر هست.
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
برنامه امتحانی هفته آینده ترم اول دیماه به قرار زیر میباشد: فیزیک ریاضی و تجربیمنطق ۱۰ انسانیفلسفه یازده و دوازده انسانی 
روز دوشنبه مورخه ۹۸/۱۰/۳۰  ...........................................
و علوم فنون ۱۰ انسانی و ۱۲ انسانی 
شنبه ۹۸/۱۰/۲۸ 
...........................................
و زبان خارجه یازده انسانی روز سه شنبه ۹۸/۱۱/۱  برگزار خواهد شد
نخبگان برتر دوره دوم
جواد افسری
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از کسب رتبه برتر آموزش و پرروش استان در حوزه غنی سازی اوقات فراغت در بین دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
سید غلامحسن خلیلی موسوی اظهار داشت: استان اردبیل در طول تابستان 98 با ایجاد بیش از 198پایگاه تابستانی، 111هزار نفر دانش آموز را جذب این پایگاه ها و مراکز تابستانی نموده است.
معاون پرورشی  و فرهنگی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه 1 هزارو 438 برنامه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل، مناطق و نواح
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
دانلود برنامه اینستا دانلودر از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
نصب برنامه اندروید
دانلودرایگان جدیدترین نسخه برنامه اینستا دانلودر Insta Downloader با هدف اندروید بهترین برنامه با هدف دانلود تصاویر و ویدیو های. Video Downloader for Instagram یک برنامه سریع و سلامت با منظور دانلود عکس ها و فیلم های اینستاگرام می با منظور استفاده از این نرم افزار نیازی با رسید با .
ادامه مطلب
کسب درآمد از فروش سورس اندروید

سورس ها و پروژه های اندروید خودتون رو با 80% سهم فروش بفروشید
فروش مادام العمر و کسب درآمد از فروش سورس های اندروید در تنها مارکت معتبر خرید و فروش پروژه های اندروید
چقدر می تواند یک برنامه درآمد کسب کند؟
پول زیادی در برنامه ها وجود دارد. میلیارد دلار اما بیشتر آن توسط نوع خاصی از برنامه به دست می آید. بسیاری دیگر به هیچ وجه پول در نمی آورند. بسیار دشوار است که بدانیم که یک برنامه به دلیل طیف گسترده ای از برنامه ها
چهره‌های لیگ برتر در فصلی که گذشت چه کسانی بودند؟ هر روز داستان یکی از آنها را مرور می‌کنیم.
بروس‌لی در یکی از جملات معروفش گفته است:
«من از کسی نمی ترسم که ده‌هزار ضربه را یک بار تمرین کرده است، از کسی می
ترسم که یک ضربه را ده‌هزار مرتبه تمرین کرده باشد.» به همین دلیل است که
مدافعان و دروازه‌بانان لیگ برتر حسابی از کی‌روش استنلی می‌ترسیدند.
بازیکنی که شاید فقط یک مهارت داشت و فوتبال را که بازی با پاست بیشتر با
سر بازی می‌کرد اما همان ی
برای اینکه بتونید یه برنامه نویس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نویس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نویسی با شما می کنه
 
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
برنامه ی بعدی شرکت G.M.P به نام بدن سازی در خانه است لطفا با دانلود کردن برنامه ما را حمایت کنید و اگر نظر درباره برنامه ی ما داشتید به ما بدهید و اگر پیشنهادی برای ساخت برنامه ای که شما دوست دارید را ما برای شما می سازیم فقط کافی به یکی از راه های ارتباط باما سر بزنید هم می توانید از اینجا به ما پیام بدید و هم در قسمت ارتباط با ما در خود برنامه ممنون می شیم که ما را حمایت کنید باتشکر    G.M.P
پیشنهادهایی برای مدیر طرح و برنامه در شبکه های رادیویی یا تلویزیونی :
جستجوی نام برنامه پیشنهاد شده در فضای مجازی و بررسی سایت‌ها و مطالب مرتبط
اخذ دامین مرتبط
ایجاد کانال به نام طرح ارائه شده در شبکههای اجتماعی به دو دلیل یکی احتمال برند شدن برنامه و دیگری جلوگیری از سوء استفاده
تعیین هشتگ مناسب برای برنامه
پیگیری پیوست فضای مجازی برای برنامه
دو قسمت کردن جلسه طرح و برنامه در جلسه اول کلیات و قالب که منجر به صدور مجوز شود و جلسه دوم به مح
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
اوج یادگیری برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج یادگیری در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج یادگیری از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک های آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش های ناب نهایت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج یادگیری :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
معرفی زبان برنامه نویسی سی شارپ –  C Sharp یا C#
زبان برنامه نویسی سی شارپ (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی، جنریک یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسعه یافت و بعدها توسط استانداردهای Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از
سلام اون بازی که به سبک mini militia بود به یه دلایل خصوصی به محمد صالح کامیاب فرستاده شد تا کد نویسیشو بکنه و از ایشان ممنویم که ادامه پروژه ما را به عهده گرفت
ولی اینبار یه بازی جدید با جدول آنلاین برتر و دو نفره به صورت آنلاین است و سبک فوتبالی دارد واقعا روش خیلی کار کردم یه مرغ گرافیکی اینبار با گرافیک بالا و نیمه فلت استفاده کردیم و درواقع برای مدیریت بازیم از یه نرم افزار دیگر استفاده خواهم کرد بله یعنی برای اولین بین برنامه های کل جهان اینک
 سرور های ماینکرافت
 
اگر می خواهید اطلاعات و آیپی برترین سرور های بازی محبوب ماینکرافت جهان را یکجا داشته باشید،من به شما این برنامه را پیشنهاد می کنم.
 
 
مزایا :
داشتن فضایی خوب
آموزش ساخت سرور به راحتی
اطلاع یافتن از تمامی سرور های برتر ایرانی، خارجی و سرور های گیم
کد ها و پلاگین ها برای ساخت و کنترل یک سرور
 
دانلود نسخه مود (۸ مگابایت)
کانادا معمولا از نظر سبک ‌زندگی، در راس فهرست کشورهای جهان قرار می‌گیرد و فرصت‌های شغلی فروانی برای مهاجران دارد. استانداردهای زندگی، آموزش، بهداشت و سلامت در این کشور، بسیار بالاست. اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید، احتمالاً سخت‌ترین تصمیم، انتخاب شهر و مکان مناسب برای زندگی در کانادا است. در این ویدئو می‌خواهیم شما را با ده شهر کانادا که برای زندگیِ مهاجرانِ جدید، ایده‌آل هستند آشنا کنیم.
شهرهای برتر کانادا برای کار و زندگی مونترال
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.نود compute-0-0 با ۳ پروسسنود compute-0-1 با ۶ پروسسنود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکندنود conpute-0-3 با ۳ پروسسنود compute-0-4 با ۱ پروسسنود rocks7 با ۱ پروسسدر نتی
اجرای برنامه Quantum ESPRESSO با 14 هسته و 28 گیگا بایت حافظه بر روی 5 نود
اجرای برنامه OpenFoam با 24 هسته و 5 گیگا بایت حافظه بر روی 4  نود

عکس‌ها، اسم پروسس‌های برنامه مرتبط را نشان می‌دهند‌. به عنوان مثال، نام پروسس برنامه کوانتوم اسپرسو، pw.x است و عکس تعداد پروسس‌های این برنامه روی هر نود را نشان می‌دهد.
نود compute-0-0 با ۳ پروسس
نود compute-0-1 با ۶ پروسس
نود compute-0-2 پروسسی از این برنامه اجرا نمیکند
نود conpute-0-3 با ۳ پروسس
نود compute-0-4 با ۱ پروسس
نود rocks7 با ۱ پروسس

د
گفته های دین من برتر زِ دُر و گوهر استاصحاب پیغمبرم بهترین خلق عالم استمهر صحابه از دل کی توانم برون کنمبر گو بی مهر صحابه چون کنمتا گردش جهان و دور آسمان به پاستآن چراغ جاودان اسلام ماستای اسلام ای دین جاودان ، ای راهت پُر زِ جود و تواندور از تو اندیشه ی بدان ، پاینده هستی و جاودانای دشمن از تو سنگ خار ، جان من فدای حرف پیغمبرماسلام ما دین برتر است ، پیغمبرش بهترین عالم استدر را تو کی ارزشی دارد این جان ما ، پاینده هستی اسلام ماگر آتش بارد به
سلام و عرض ادب
از همه برادران و خواهران کاربر خانوده برتر، تقاضا و خواهش دارم که برنامه زندگی پس از زندگی رو که در ایام ماه مبارک رمضان از شبکه چهار سیما پخش میشه رو تماشا کنند.
این برنامه بسیار برنامه جالبیه، مصاحبه با کسانی صورت میگیره که برای موقت مرگ رو تجربه کردند، در واقع روحشون از بدنشون جدا شده.
هر روز از شبکه چهار سیما ساعت 19:00 و تکرارش هم ساعت 11:00 صبح و ساعت 2:00 بامداد. اما جمعه ها این برنامه ساعت 17:00 پخش میشه و تکرارش همون ساعاتی که با
باسلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛
این سایت به تازگی آغاز به کار کرده است و بزودی مطالب جذابی پیرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداری بر روی آن بارگزاری خواهد شد.
همچنین بخشی به پاسخ سؤالات شما اختصاص می یابد.
اگر شما بدنبال مطلبی به این سایت آمده اید و آن را پیدا نمیکنید ! ما به شما میگوییم سیاستمان اندکی فرق کرده است و بنابه دلایلی تعدادی از مطالب حذف شده اند !
اما به شما این مژده را می دهیم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود می توانید مطالب م
همایش میان ترم کلاسهای ترم تابستان (21کلاس )موسسه قرآنی شیفتگان وحی با حضور اساتید وقرآن پژوهان عزیز 
زمان :روز سه شنبه 98/6/5ساعت 9الی 10 
از عناوین مهم این برنامه 
1-سخنرانی مدیریت محترم موسسه 
2- هدیه به قید قرعه به دو تن از قرآن پزوهان از هر کلاس 
3-معرفی نماینده برتر 
سلام بر همه همراهان خانواده برتر
برنامه نویس هستم، برنامه نویس php، تا حالا چندین جا کار کردم پولم رو خوردن، یعنی هیچ شرکتی قبول نمی کنه قبل از شروع قرارداد بنویسیم، همه شون بدون استثنا گفتن اول این پروژه رو انجام بده ببنیم بعد، اونم اصلا منو دیگه نمیشناسن، حتی یکی شون فیلم های مدار بسته رو پاک کرده بود،  میگفت مثلا تا حالا اون جا نرفتم! 
خودتون تا تهش رو بخونید، تمام اگهی دیوار هم زنگ زدم، همه شون شرایط شون همینه، به علاوه اینکه سفته با رقم ب
با توجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 135هزار کاربر فعال را داراست.شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت ۵ ساله است و میزان اتوریتی آن درسایت moz.com مشاهده کنید و یا درسایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید.
Crack  نرم افزاری 
 کرک فایلی هست که به شما اجازه میده از برنامه ای که در اختیار دارین به طور کامل استفاده کنین. هر شرکتی یا شخصی که برنامه ای رو میسازه و می خواد از راه فروش اون برنامه پول در بیاره معمولاً محدودیت هایی رو در نسخه رایگان برنامه قرار   میده(مثل محدودیت زمانی و ...) که اگه شما بخواین از اون برنامه به طور کامل استفاده کنین باید برای اون برنامه پول بدین تا (مثلاً با استفاده از   شماره سریالی که به شما داده میشه) محدودیت ها رو از روی ا
وبلاگ آموزش مینا برای سومین سال بعنوان وبلاگ برتر بیان انتخاب گردید و قبلا در سال های 93 و 95 و اکنون در سال 96 نیز بعنوان وبلاگ برتر انتخاب گردیده است . هم اکنون تعداد بازدید کنندگان سایت از  یک میلیون و دویست و سی هزار نفر فراتر رفته و به عنوان یک سایت مرجع شناخته می شود . 
ادامه مطلب
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟
 
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک ب
فن‌دایک که امسال به عنوان بازیکن سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شده می‌گوید قهرمانی چمپیونزلیگ می‌تواند به کسب قهرمانی‌های بیشتر توسط لیورپول منجر شود. فن‌دایک در این باره گفت:" لیورپول میدان را خالی نخواهد کرد. از ماه جولای همه چیز دوباره شروع می‌شود". ستاره خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ما سال آینده همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هم در لیگ هم در چمپیونزلیگ قهرمان شویم و در عین حال برای فتح جامهای حذفی و اتحادیه هم تلاش خواهیم کرد. چیزی که
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود برنامه های نیمه نهایی عصر جدید با لینک مستقیم و دانلود رایگان
دانلود اپلیکشن معرفی شده در عصر جدید و دانلود رایگان برنامه عصر جدید و دانلود برنامه سایه
دانلود برنامه سایه برای اندروید و دانلود رایگان اپلیکشن های برنامه های مختلف و برنامه سایه برای اندروید
زیبا ترین و باحال ترین برنامه های بازار و دانلود رایگان برنامه های کمک به خیریه و دانلود برنامه سایه
دانلود جدید ترین و بهترین و جالب ترین برنام
سلام
لطفا سوالات و مطالب خود را در بخش نظرات ارسال بفرمائید، تا بعد از بررسی، به صفحه اصلی وبلاگ ارسال شود.
لطفا قبل از ارسال سوال یا مطلب شرایط ارسال پست در خانواده برتر را مطالعه بفرمائید.
مهمترین قوانین ارسال پست:
1 - قبل از ارسال سوال یا مطلب در وبلاگ جستجو بفرمائید تا با عبارت "قبلا بحث شده!" مواجه نشوید.
2 - سوالی که ارسال شد امکان حذف آن را نخواهید داشت، پس جوانب مختلف را بسنجید.
3 - در سوالی که ارسال می کنید دقت داشته باشید اطلاعاتی ندهید که
چگونه برنامه نویسی را شروع کنیم؟ از کجا باید شروع کنیم و چطور باید برنامه نویسی رو یاد بگیریم؟ این ها سوال هایی هستند که دانشجویان کامپیوتر و یا کسانی که به برنامه نویسی علاقه مند شده اند زیاد از خود میپرسند. ما در این مقاله قصد داریم به زبان ساده به تمام سوال های شما برای شروع برنامه نویسی جواب دهیم.این پست برای کسانی که میخواهند تازه وارد دنیای برنامه نویسی شوند بسیار مفید خواهد بود، بنابراین اگر شما یک برنامه نویس هستید و میخواهید حرفه ا
سلام
اخیرا بنده و به نوعی بعضی از کاربران فعال خانواده برتر متهم شدیم به این که با خانواده برتر داریم؛
1 - ناخواسته در راه دشمن قدم میگذاریم.
2 – نقشه های اون ها رو عملی می کنیم.
3 - نقشه رابرت مرداک صهیونستی رو اجرایی می کنیم.
4 - نظریه قورباغه رو در مورد "احتمالا" تضعیف خانواده اجرایی می کنیم.
5 – خانواده رو به اضمهلال می کشونیم.
6 - منسوخ کردن تشکیل خانواده.
7 - منسوخ دانستن زن مسلمان ایرانی.
8 - کشیدن زنان به بازار کار.
9 – در معرض دید همگانی قرار داد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها