نتایج جستجو برای عبارت :

خواص جنسی محصول صورتی ( بانوان ) جوپار

مکمل گیاهی جوپارصورتی که با نام جوپار بانوان نیز معروف است دارای خواص ویژه ایست که باعث تنظیم هورمونی بانوان میشود و همچنین با تقویت سیستم ایمنی جسم باعث تقویت قوای جنسی بانوان میشود و این اتفاق کاملا طبیعی صورت میگیرد ...
ادامه مطلب
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسی خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزایش دهنده قوا و غرایز جنسی می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.
ادامه مطلب
جوپار قهوه ای پلاس ( دکتر نیک + ) ، در واقع محصولی ویژه و جدید برای آقایان می‌باشد و تقویت کننده قوای جنسی خاص و اثربخشی سریع در فرد دارد، بدلیل درصد بالای گیاه جینسینگ که به عنوان داروی طبیعی افزایش دهنده قوا و غرایز جنسی می‌باشد . این ماده غذایی سطوح تستوسترون را افزایش می‌دهد، جریان خون به عروق اندام‌های تناسلی را افزایش داده و میل جنسی را افزایش می‌دهد.
ادامه مطلب
خوبه بدانید : یکی از مواد تشکیل دهنده جوپار تخم خرفه می باشد که سرشار از ویتامین های B و C بوده و ادرار آور است . برای رفع بیخوابی افرادی که استرس شدید کاری دارند یا دچار سردرد های ناشی از فشار کار هستند و به خصوص افرادی که ساعت بدن انها بهم خورده به شدت مفید بوده و ( از خواص تخم خرفه اینکه : در رفع سنگ کلیه و کیسه صفرا بسیار عالی عمل میکند ). تصفیه کننده خون و کبد میباشد و مخصوص عزیزان دیابتی و افرادی که دارا کبد چرب میباشند است .تسکین دهنده تشنگی
 
خوبه بدونید: یکی از مواد تشکیل دهنده اکسیر گیاهی جوپار تخم گشنیز میباشد که دارای ویتامین های A- B .سرشار از ویتامین C .حاوی امگا 6 طبیعی .جهت کاهش فشار خون و افرادی که استرس کاری دارند بسیار مفید است .برای کسانی که سو هاضمه دارند یک تسکین دهنده قوی و تثبیت کنند هاضمه قوی میباشد . خوبه بدانید که تخم گشنیز یک میکرب کش قوی میباشد و بای لثه ها محکم کردن آنها بسیار عالی عمل میکند و از خون ریزی آنها جلوگیری میکند.
تخم گشنیز دارای طبع سرد و خشک میباشد
 
عطر شکوفه سنجد 
طبع گرم و تند✅ بدون مواد نگهدارنده✅ خلوص بالا
✅ خواص: ▫️ کاهنده فشار روانی▫️ افزایش شادابی▫️ نشاط▫️ آرامش روانی▫️ افزایش قوه باه بانوان
گل اعجاب انگیز سنجد اولین گیاه کشف شده ای است که دارای ژن جذابیت می باشد.افزایش و تحریک فوق العاده قوه باه (اشتهای جنسی) در بانواناستعمال این عطر برای بانوان مجرد توصیه نمیشود (عطر شکوفه سنجد)
 
 لینک کانال محصولات فروشگاه رمان در پیام رسان ایتا :
http://eitaa.com/joinchat/277479424C02bb116a12
خواص گزنه برای مو
 
گزنه یکی از گیاهانی است که خواص زیادی دارد، یکی از این خواص اهمیت مصرف آن ها برای موهاست که در ادامه به مهمترین خواص گزنه اشاره میشود .
چند مورد از مزایای گزنه را برای شما بازگو می کنیم:
ضد ریزش مو، درخشان کننده مو و عامل رشد مجدد مو ها
درمان خشکی مو، موخوره، شوره سر و کاهش خارش پوست سر
درمان پوست های چرب، اکنه، جوش و اگزما
مناسب برای درمان کم خونی، افزایش گلبول های قرمز و انعقاد خون
افزایش شیردهی در زنان
مناسب برای قائدگی،
برنامه تمرینی بدنسازی بانوان ۱۰ هفته ای
 برنامه تمرینی بدنسازی بانوان دارای موارد خاصی است که باید مقداری با برنامه تمرینی آقایان متفاوت باشد. این برنامه تمرینی بانوان ۱۰ هفته ای می باشد.
برنامه تمرینی بدنسازی بانوان شامل یک سری حرکات بدنسازی است که می توانید با انجام آن ها علاوه بر کاهش وزن، عضله سازی را نیز انجام دهید تا بدنی بدون نقص داشته باشید.
در باشگاه بدنسازی بانوان معمولا از وزنه های سبک تر استفاده می کنند، از این رو حرکات را سریع
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



کلیپ نمونه مصرف کنندگان جوپار لاغری
معطر و خوشبو بودن بدن یکی از عوامل تاثیر گذار در ظاهر افراد می باشد. استفاده از خوشبو کننده در میان بانوان بسیار بیشتر از آقایان می باشد به همین خاطر است که رایحه های بیشتری برای بانوان موجود است. اسپری بدن با توجه به اینکه در بسیاری از برند ها موجود می باشد هر یک از رایحه های خاصی برخوردار هستند همچنین در انواع بسیار مختلفی موجود می باشد که هر یک از ویژگی و عملکرد خاصی برخوردار است. این محصول با توجه به اینکه از تنوع بالایی برخوردار است خرید
یکی از میوه هایی که خیلی ها به آن علاقه دارند، توت است. این محصول که خواص بسیار زیادی از نظر پزشکی و طب سنتی دارد.قندی که در توت سفید است برای افراد مبتلا به مرض قند بسیار مفید است.بیایید و برخی از خواص درمانی میوه توت سفید را بررسی کنیم.
ادامه مطلب
خواص مصرف ناشتا یک لیوان آب ولرم با عسل و آب لیمو، بدن را پاک سازی می کند...
خواص عسل معجزه ای برای سلامتی بدن
مصرف عسل باکتری هایی را که آکنه ایجاد می کند، از بین می برد. با استفاده از عسل به صورت موضعی
می توان زخم های دیابتی را درمان کرد.سلول های مرده پوست را از بین می برد و باعث نرمی آن می شود،
ادامه مطلب
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از عدم بودجه جایزه رقابت های تیم های فوتسال بانوان آسیا علی رغم اینکه 2 سال می گذرد و خواستار این بازی شد ، انتقاد کرد.
به گزارش نت سنتر ، تیم فوتسال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 1997 برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد. پس از این اجرا ، تصمیم گرفته شد که فوتبال به اعضا بپردازد ملی با 22 میلیون تومان ، اما صرف نظر از این که دو سال از قهرمانی می گذرد ، هنوز این جایزه پرداخت نشده است و اعضای تیم ملی بار
دوچرخه سواری عمومی و حرفه ای بانوان نیازمند به آموزش های تخصصی است .
طی جلسه ای
معرفی سرکار خانم مژده شافعی کارگر بعنوان مربی بدنساز و تغذیه بانوان هیات دوچرخه سواری شهرستان کاشمر با حضور سرکار خانم مهندس رزمی نائب رئیس هیات دوچرخه سواری بانوان و جناب آقای روح الله اسماعیلی دوچرخه سوار ومعاون اجرایی هیات انجام شد.

دوچرخه_سواری #بانوان #دوچرخه_سواری_بانوان #هیات_ورزشی #منظم #شهرترشیز #کاشمر #خراسان #ایران #ترشیز
عملیات نصب سیستم صوتی بوستان بانوان به انجام رسید .
عملیات نصب سیستم صوتی بوستان بانوان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیون ریال به انجام رسید.
به گفنه مهندس عبدالله زاده رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری زرند این طرح در راستای درخواست شهروندان و بانوان  و استفاده انها از سیستم های صوتی برای ورزش صبحگاهی خریداری و نصب شده است .
وی گفت:به زودی عملیات نصب سرویس های بهداشتی و سایر امکانات مورد نیاز این مجموعه نیز انجام خواهد شد .
انتهای پیام /
قارچ یا گیاه گانودرما؛  گانودرما یکی از گیاهان دارویی است با خواص شگفت انگیز در درمان بسیاری از بیماریها. به همین منظور خواص، مضرات و روش های استفاده از آن را برای شما کاربران عزیز بیان کردیم.
اینک در این بخش به دستور تهیه قهوه گانودرما، خواص و مضرات آن نیز می پردازیم.
ادامه مطلب
بینی مناسب برای جراحی بینی در بانوان
بینی های فانتزی با توجه به ساختار صورت بانوان برای چهره آن ها مناسب است .اغلب خانم ها خواستار بینی عروسکی یا فانتزی هستند و کم تر به مدل بینی طبیعی علاقه نشان می دهند.باید به این نکته توجه کرد که بینی بیش از اندازه کوچک یا قوس زیاد روی بینی چهره را غیر طبیعی جلوه می دهد و موجب زیبایی صورت نمی شود.
ادامه مطلب

آشنایی با خواص سنگ نمک
   
سنگ نمک چه ویژگی ها و خاصیت هایی دارد
 
نگه داشتن سنگ نمک در خانه فواید بسیار زیاد است که ممکن است هیچکدام از آن ها را نشنیده باشید. از جمله فواید این سنگ می توان به پاک کردن محیط و دور کردن انرژی منفی اشاره کرد. سنگ نمک همچنین می تواند بیماری های بسیاری را درمان کند و خواص درمانی زیادی دارد. در این مقاله با بعضی از خواص سنگ نمک آشنا می شویم.
ادامه مطلب
بانوان محجبه برای داشتن حجاب 20 دلیل محکم را عنوان کرده‌اند: 1-اسلام می‌خواهد شخصیت زن را حفظ کند و از او انسانی جدی و کارآمد بسازد. 2- امام صادق (ع): برای زن مسلمان جایز نیست روسری و پیراهنی که تنش را نمی‎پوشاند به تن کند.[1] 3- ارزش زن بالاتر از آن است که وجودش را […]
نوشته 20 دلیل محکم بانوان محجبه برای رعایت حجاب اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
خرید اینترنتی ژل محرک بانوانs
خرید ژل محرک بانوان خرید اینترنتی ژل محرک بانوان خرید پستی ژل محرک بانوان فروش ژل محرک بانوان ژل محرک بانوان قطره خوراکی تحریک کننده بانوان اسپانیش گلد فلای قطره افزایش شهوت بانوان اصل فروش قطره افزایش شهوت بانوان خرید پستی قطره افزایش شهوت بانوان سفارش قطره افزایش شهوت بانوان قطره افزایش شهوت بانوان خرید اینترنتی قطره افزایش شهوت بانوان فروش قطره محرک جنسی



















عزیزان، بانوان ایرانی، مادران ایرانی❤️
 
جا داره در کنار تشکر از کادر پزشکی و پرستاران عزیز،
 تشکر ویژه ای از بانوان جان برکف داخل خانه بکنیم 
که درحالیکه عیدنوروز رو دوست دارن استراحت کنن و خوش بگذرونن، 
دربست درخدمت آ شپزخانه و سرویس دهی و خدمات، از قبیل شستشوی لباسها و نظافت و ضدعفونی کردن همه جا از میوه و خرید بگیر تا ضدعفونی لوازم منزل و کف و روی تموم سطوح هستن 
و علاوه بر این باید دیوانگیها و خل بازیهای کل أعضاء خانه را تحمل و مدیریت
آیا از خواص روغن زالو چیزی به گوشتان خورده است ؟
زالو یک جاندار عجیب و استثنایی به شمار می رود به گونه ای که درمانگر بسیاری از بیماری ها می باشد .
حال میخواهیم به بررسی خواص روغن زالو ( فواید و عوارض ) بپردازیم :
 
۱- خاصیت اول از خواص روغن زالو :
بزرگ کننده اندام حیات دهنده مرد ( آلت تناسلی )
ادامه مطلب
بین مردم این‌طور جاافتاده است که بانوان ازنظر حجاب داشتن به چند دسته تقسیم کرده‌اند: باحجاب یا همان خانم‌های چادری یا با مانتوهای بلند و کاملاً پوشیده، بدحجاب یا خانم‌های چادری یا مانتویی که آرایش می‌کنند و قسمتی از موی سرشان را هم بیرون می‌گذارند و یا لباسهای پوشیده اما بسیار جلف و سبک می […]
نوشته آیا تقسیم‌بندی بانوان به باحجاب، بی‌حجاب و بدحجاب درست است؟ اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
کانی شناسی سنگ،کیفیت سنگ(تراوایی)،خواص و ترکیب نفت مخصوصا محتوای اسفالتینی،خواص و ترکیب اب سازند،شوری و PH,دما و فشار مخزم،اشباع و تاریخچه اشباع مخزن، به طوری که می توان گفت ترشوندگی یکی از پارامترهای پیچیده مخزن است که به عوامل مختلفی بستگی دارد.این عوامل شامل خواص سنگ و خواص نفت و اب سازند در شرایط مخزن می باشد.
استفاده از سنگ فیروزه خواص فراوانی برای روح و جسم انسان دارد. در ادامه اینفوگرافیک خواص سنگ فیروزه را برای شما جهت مطالعه قرار داده‌ایم تا با خواص این سنگ شگفت‌انگیز آشنا شوید. (جهت مشاهده عکس در سایز بزرگ بر روی آن کلیک کنید.)
 
خواص عرق چهل گیاه
 
از جمله خواص عرق چهل گیاه می توان به گرم بودن طبع این گیاه اشاره نمود. تقویت و آرامش اعصاب از دیگر خواص عرق چهل گیاه به شمار می رود.
عرق چهل گیاه نمونه ای از عرقیجات بوده که نوعی شبه دارو به حساب می آید و دارای خواص فراوان است. از جمله خواص عرق چهل گیاه تقویت دستگاه گوارش بوده که عمدتا در میان مردم شناخته شده نیست. این عرق طبعی گرم داشته و سبب رفع ناراحتی های روده، دل درد، نفخ شکم، دل پیچه و همچنین ضد استفراغ و تهوع می باشد.
شیاف_ماریانا 
حاوی ۴۰ عدد قرص 
ماریانا از زمان های گذشته و حتی در کتاب ابن سینا هم به عنوان درمان بیماری ها و عفونت های بانوان و تنگی واژن بوده
⚜️ تنگ کننده قوی واژن ⚜️ افزایش لذت جنسی⚜️ رفع خارش و بوی ترشحات واژن⚜️ درمان کیست ، عفونت و باکتری ها⚜️ افزایش میل جنسی بانوان⚜️ تنظیم کننده ترشحات بانوان⚜️ برطرف کننده زخم، فیبروم و..
در گیاهی و مؤثر دارای شماره ثبت  دارای سیب سلامت
 
قیمت: 99 تومن ♦️ ارسال رایگان و کاملا محرمانه 
 
مشاوره
نکاتی در باب منع ورود بانوان به ورزشگاه
 
سلام1- قبل انقلاب تمایلی از سوی بانوان برای حضور در ورزشگاه ها به آن صورت نبود!2- مقایسه یک جمع چند ده هزار نفری و در آزادی صدهزار نفری با یک جمع چند نفری که لحن صحبت خود را به سرعت متناسب با حضور بانوان می کند بسیار ساده انگارانه است.اساسا در کنترل شده ترین کشورها هم این جمع های چند ده هزار نفری در بسیاری مواقع از کنترل خارج می شوند، شاید دلیل عدم ساخت ورزشگاه هایی با گنجایش شبیه ورزشگاه آزادی در این کش
این محصول بی نظیر سرشار از کلسیم و املاح معدنی موجود در خرما است.از این سرکه سنتی خوش طعم می توان به عنوان چاشنی انواع غذا و تهیه انواع ترشی و سس  استفاده کرد.
این محصول با کیفیت و طبیعی دارای خواص دارویی خرماست ازجمله :
1- موثر در درمان انگل معده و روده
2- درمان کبد چرب ، کلسترول و چربی خون
3- برطرف کننده سودا و صفرا
4- برطرف کننده جوش و لک پوست
5- مصرف کننده گان گرامی دقت داشته باشند که مصرف روزانه سرکه خرما به هضم بهتر غذا و ضدعفونی کردن معده کمک
خواص و مضرات ترب سیاه
ترب سیاه یک گیاه مفید برای سلامتی می باشد که بومی کشورهای آسیا و اروپایی است ، ترب اسپانیایی بسیار معروف می باشد. دلیل اینکه به این گیاه ترب سیاه می گویند آن است که رنگ آن سیاه یا بنفش مایل به سیاه است. گوشت این گیاه سفید رنگ است.
در این مطلب مجموعه ای از مهم ترین خواص و مضرات ترب سیاه را به صورت خلاصه جمع آوری کرده ایم ، برای شناخت بیشتر خواص ترب سیاه و عوارض مصرف آن در ادامه با سایت پارسی سرا در دسته بندی خواص مواد غذایی هم
انجمن بانوان فرهیخته شهرستان زرند برگزار میکند:
جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ‌زرند
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان زرند از برگزاری جشن بزرگ روز دختر به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در زرند خبر داد.
فاطمه میرزایی در تشریح این خبر گفت: برای پاسداشت روز دختر و جشن میلاد حضرت معصومه در صدد برگزاری جشنی با برنامه های متنوعی همچون شعر خوانی، نقالی گروه کاوه و هنر نمایی گروه باران و سخنرانی دکتر مرتضی نخعی هستیم.
وی افزود
مدت‌ها است که نقل قولی در مورد خواص رازیانه از یک پزشک طب سنتی من را درگیر کرده است. او می‌گوید که رازیانه خواص سلامتی فراوانی دارد و هر کس می‌تواند از آن برای جبران کمبود مواد مغذی بدن خود استفاده کند. اگر این حرف از یک پزشک گفته نشده بود هیچ وقت باور نمی‌کردم که رازیانه تا این حد می‌تواند مفید باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در جیمیتو مقاله‌ای در مورد خواص رازیانه و عرق رازیانه، روغن رازیانه و همچنین دم‌نوش برای روشن شدن واقعیت‌ها در م
شما ورزش کنید، تخفیفش با ما
آنی هایپری های عزیز، امروز میخواهیم برای اون دسته از خانم هایی که عاشق ورزش هستند باشگاه آدینا رو معرفی کنیم و خبر خوبتر اینکه اگه عضو سایت آنی هایپر باشید برای کلیه خدماتش بهتون 20% تخفیف میده.
از اونجایی که مشکل خیلی از خانم ها نبودن باشگاه ورزشیی هست که بتونه در هر تایمی امکان ارائه خدمات داشته باشه باشگاه آدینا اومده تا این مشکل رو برطرف کنه. باشگاه ورزشی بانوان آدینا یک مجموعه کامل از خدمات ورزشی هست که با ک
Hip training
 
اموزش بزرگ کردن باسن با استفاده از روغن زالو + پکیج حجم دهنده سینه و باسن راگا، در این ویدیوبا نحوه افزایش حجم باسن خود به طور کاملا طبیعی و بدون بازگشت و عوارض جانبی آشنا میشویدو در ادامه نیز خواص روغن زالو برای بزرگ کردن باسن و فرم دهی بهتر باسن را برای شما اورده ایم.
سایز سینه در در نگاه مردان و زنان بسیار مهم است، گفته میشود که سایز سینه در رابطه جنسی تاثیر مثبتی داردهرچند این گفته تابحال اثبات نشده است ولی خانم ها علاقه خاصی برای
 
کارشناسان در میزگرد ، کمبود تجهیزات و امکانات ورزشی، نبود شناخت کافی از اهمیت ورزش ، هماهنگ نبودن رشد جمعیت و توسعه فضاهای ورزشی برای بانوان، محدودیتهای اجتماعی و خانوادگی ، بی توجهی رسانه های جمعی به اشاعه فرهنگ ورزش بین زنان از موانع رشد و پیشرفت ورزش بانوان برشمردند.
به گزارش ایرنا،توسعه همه جانبه ورزش بانوان با وجود اقدامات و حمایت های مناسب دولت تدبیر و امید ، نیازمند تغییر نگرش مسوولان، تامین زیرساختها و بسترسازی و فرهنگ سازی در
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
معرفی خواص قهوه
تمامی افراد با این سناریو روبرو شدند، یعنی باید تا پاسی از شب بیدار باشند و برای راه‎حل آن به قهوه پناه می‎برند. قهوه را به عنوان یک ضد خواب می‎شناسند ولی بیدار نگه داشتن فرد تنها خواص قهوه نیست. در این مطلب قصد داریم تعدادی از خواص بینظیر قهوه را با یکدیگر بررسی کنیم.
اگر بخواهیم از فواید قهوه برای شما صحبت کنیم ، قطعا در یک صفحه و چند کلمه نمیگنجد و خواص قهوه بسیار بیشمار است ولی به برخی از خواص قهوه در این مقاله اشاره کرد
شامپو فوق تخصصی  تقویت کننده و ضد ریزش مو حاوی عصاره گیاه دم اسب و گوارانا آموس وان
دارای تاییدیه سیب سلامت سازمان غذا و دارو ایران
دارای نشان استاندارد تولید - بدون پارابن و فاقد sls و sles
شماره پروانه سیب سلامت: 56/19685
مناسب جهت استفاده و جلوگیری از ریزش مو در زنان و مردان
تحت لیسانس فرانسه -تولید ایران
حجم : 300 میلی لیتر

خواص و مزایای شامپوی تقویت کننده اموس وان حاوی عصاره گیاه دم اسب و گوارنا 
*  از بین برنده علل و عوامل ریزش مو و جلوگیری از ریز
همه آنچه که باید درمورد خربزه بدانید را درادامه ببینید.
خواص خربزه بیشمار است و مصرف خربزه از سوی امامان نیز توصیه شده است. خربزه رفع کننده یبوست و کمک کننده به هضم غذا، افزاینده ادرار و دفع کننده کم خونی و سنگ مثانه و تولیدکننده عرق در بدن. به طور کامل به خواص و فواید و در عین حال به مضرات خوردن خربزه می پردازیم.

ادامه مطلب
تیم فوتبال بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک خورده به تیم فلسطین . فلسطین ورزشگاه اورشلیم و انتخاب کرده و ایران گفته نمیام .
فلسطین داره میره اورشلیم بازی کنه!! ما نمیریم!!
من حتی اگه مستم باشم و این و بهم بگن میگم واسه خنده گفتن . 
همین دیگه، ایران هرروز زیباتر میشه . 
مدیرکل امور بانوان و
خانواده استانداری بوشهر از اجرای طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در 23
استان کشور به صورت پایلوت خبر داد.

به گزارش سفیر
جنوب؛نشست کارگروه بانوان و خانواده بخش آب پخش صبح امروز با به ریاست مهندس تنگ
ارمی بخشدار و با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر و شهردار آب
پخش و با موضوع اشتغال خانگی بانوان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.


ادامه مطلب
◽️رئیس دیوان عدالت اداری روز گذشته از صدور رأیی مبنی بر مخالفت با صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان خبر داد.
◽️این در حالی است که چندی پیش، معاون فرهنگی قوه قضائیه گفته بود که دولت به شرط طراحی مناسب درباره موتورسواری بانوان لایحه‌ای را تحویل مجلس دهد، اگر این لایحه مورد تأیید مجلس و شورای نگهبان قرار گرفت، موتورسواری بانوان هم مجاز خواهد شد.
خبرهای:
#پاوه
#روانسر
#جوانرود
#ثلاث_باباجانی
#تازه_آباد_ثلاث
با سیروان پرس وقایع چهار شهرس
حبه عناب یک محصول جدید و دانش بنیان است که برای نخستین بار در شهر بیرجند و توسط شرکت عناب سازان شاینا شرق تولید گردید. این محصول می تواند به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای قند ایفای نقش کرده و خوراکی مفید و سرشار از خواص دارویی برای تمامی مصرف کنندگان باشد. 
شما هموطن عزیز می توانید با دانلود کاتالوگ زیر آشنایی بیشتری با این محصول پیدا نموده و با طعم های مختلف و خواص دارویی آن آشنا شوید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که می توانید در ه
امروز توی ایستگام منتظر بودیم مترو بیاد...یهو یه علی آقایی اومد سمت قسمت خانوما...یه خانومی میشناختش و گفت با لیلا خانوم کار داری؟ اونم گفت اره.
خانومه داد زد لیلا خانوم. علی آقا هم که شرمش میومد بره پیش لیلا خانوم وسط اون همه ادم...همون اول جایگاه بانوان منتظر موند....
لیلا خانوم تسبیح به دست داد زد" خوب اومده برو خیالت راحت..." والله منم اگ میدیدم کسی با این همه امید اومده سمت جایگاه بانوان چیزی جز "خوب اومده" بهش نمیگفتم......
 
#ذوقش رو باید میدیدین
خواص عسل و فواید آن برای سلامتی
همانطور که در مطلب قبل به آن اشاره شد خواص عسل از دیرباز برای جوامع مختلف بشری آشکار بوده است. اما در مناطق مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم تنها بخشی از خواص عسل بررسی و مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با توجه به پژوهش ها و تحقیقات گسترده ایی که بر روی عسل صورت گرفته می توان به جرات گفت خواص عسل برای هیچکس ناشناخته نیست. . .
ادامه مطلب
 
بادرنجبویه گیاهی از خانواده نعناست و خواص شگفت انگیزی دارد.بادرنجبویه از قلب و کبد محافظت می کند و درمان خوبی برای تپش قلب است.این گیاه در بهبود بیش فعالی کودکان و بهبود کیفیت و کاهش اختلالات خواب بسیار موثر است.
ادامه مطلب
زعفران از ترکیبات شیمیایی متنوعی برخوردار است که عامل اصلی طعم، رنگ و خواص آن می باشند.در تاریخ، موارد بسیاری دیده شده که زعفران در نقش دارو برای درمان بیماری های زیر بکار گرفته شده است:آسمگرفتگی عضلاتاسترسکم خونی و نارسایی قلبهم چنین زعفران دارای خواص ضد درد است که به عنوان مسکن طبیعی کاربرد دارد.در علم پزشکی مدرن استفاده از زعفران برای خواص درمانی آن در رفع مشکلات زیر نیز کاربرد پیدا کرده است:رفع اضطرابدرمان سندروم پیش از قاعدگی (PMS)درما
خرید اینترنتی و قیمت نوار بهداشتی بالدار و مشبک ارزان
پد قاعدگی یا همان نوار بهداشتی نوعی محصول بهداشتی زنانه است که در دوران عادت ماهیانه کاربرد دارد و بسته به وزن قاعدگی او دارای سایز و ضخامت متفاوت می باشد.
مواد تشکیل دهنده ی آن شامل رزون سفید شده ( سلولزی ساخته شده از خمیر چوب ) ، پنبه و پلاستیک می باشد علاوه بر این عطر و ضد باکتری ها را هم می توان گنجاند و جهت سهولت و اتصال دستمال به زیر لباس چسب نازکی نیز در زیر آن تعبیه شده است
با توجه به
دهه 70 دوچرخه سواری بانوان را علم کردند تا بتوانند رای بگیرند...
واینک موتور سواری بانوان را علم می کنند تا رای بگیرند... 
آزادی زنان بهانه ایست تا تورم 50 درصدی دولتی تَکراری در دهه 70 و 90 و حتی 80 را کمرنگ کنند... 
برابری زنان هم مثله آزادی بیانشان یک شوخیست... 
گلوله های در سینه میترا استاد شهادت می دهد...
زندانی شدن حسن عباسی هم همینطور... 
ممنوعیت شعر خوانی میثم مطیعی هم همچنین... 
و... 
2471 - در حالیکه تا سال 1357، «امید به زندگی» (متوسط طول عمر) در بین بانوان ایرانی 58 سال (رتبه 117 جهان) بود(1)، اما پس از انقلاب اسلامی با بهبود خدمات بهداشتی و درمانی تا سال 97 این میزان به بیش از 78 سال (رتبه 88 جهان) رسیده است!(2)منبع:1- www.yon.ir/mzdr115 World Bank  2- www.yon.ir/mzdr114  World Life Expectancy
دانلود فایل اصلی
خواص شیر بز 
شیر منبع مناسبی برای ویتامینن های مورد نیاز انسان‌ نظیر: k ،A ،B۱ ،B۲ ،B۶ ،B۱۲ ،D ،C، اسید فولیک، فسفر، منیزیم، پتاسیم، کلسیم و نیاسین است. اسیدیته موجود در 
شیر گاو بین ۶،۴ تا ۶،۸ می باشد؛ و به میزان کم اسیدی به شمار می رود. لذا مصرف شیر بز بهتر از شیر گاو است. برای آشنایی بیشتر با خواص شیر بز در ادامه با ما همراه 
باشید.

ادامه مطلب
رانی آلوئه ورا و هلو
دارای آلوئه ورا و عصاره هلو – همراه با آنتی اکسیدان ها و سرشار از ویتامین A دارای کلیه خواص الوئه ورای خالص تنها تفاوت طعم خوشگوار هلو میباشد انرژی زای طبیعی با تکه های جامد آلوئه ورای خالص
 
Forever Aloe Bits 'N Peaches
«فوراوِر  آلوئه بیتس پیچس» محصول دیگری است که ۱۰۰% خواص ژل آلوئه ورا را داشته و از طعمی عالی و لذت بخش برخوردار است. این محصول با طعم طبیعی هلو و کنستانتره هلو ارائه شده است. «فوراوِر  آلوئه بیتس پیچس» طعمی بی نظیر دار
۱۰ مورد از بهترین خواص نعناع
خواص نعناع
نعنا گیاهی به رنگ سبز و برگهای چروکیده بیضی شکل با ساقه های بسیار کوتاه یا بیشتر بی ساقه با بوی خوش و دلپزیر برای روح است، این امر در سراسر جهان به عنوان یک نوشیدنی یک و یا اضافی برای برخی نوشیدنی ها شناخته می شود.این ماده در بسیاری از مصارف پزشکی ، مراقبت از پوست و مو استفاده می شود.
ادامه مطلب
خواص شیر شتر
شیر و دوغ شتر که توسط وزارت بهداشت تائید شده است و استاندارد است هفت برابر بیشتر از شیر گاو کلسیم دارد بنابراین به طور چشم‌گیری از ابتلا به پوکی استخوان 
جلوگیری می‌کند
یک متخصص طب ایرانی با اشاره به خواص معجزه‌آسای شیر شتر گفت: شیر و دوغ شتر در درمان زخم معده و کاهش فشار خون بسیار موثر است و از ابتلا به یبوست
 پیشگیری می‌کند.

ادامه مطلب
عسل درمانی: خواص عسل(فیلم) (دکتر ضیایی)
خواص عسل و فواید آن برای بدن و سلامت انسان فراوان است:
عسل ضد باکتری است
عسل ضد قارچ است
عسل ضد میکروب است
عسل ضد باسیل است
عسل ضد ویروس است
تخمین زده می شود هر فرد در مدت زندگی اش، حدود ۲۰۰ ویروس وارد بدن او می شود که این نکته در مباحث فوق تخصصی ویروس شناسی، میکروبیولوژی و علوم سلولی ملکولی مطرح است.
چه کار کنیم تا خاصیت میکروب کشی عسل دو برابر شود؟
فیلم و متن کامل را در لینک زیر بخوانید و ببینید
عسل درمانی
خواص تخم شربتی بسیار زیاد است. دانه ریحان معروف به تخم شربتی است ، یکی از پرخاصیت ترین قسمت های گیاه ریحان است ،
در تابستان هنگامی که به خانه مادر بزرگ یا یکی از بزرگتر های فامیل می روید برای رفع تشنگی معمولا با تخم شربتی از شما پذیرایی می کنند.

اما آیا فقط رفع گرمای بدن تنها خواص تخم شربتی است ؟ نه من فکر میکنم که اگر فقط رفع گرما را از خواص تخم شربتی بدانیم در حق این گیاه  معطر کوتاهی کرده ایم ، در این مقاله قصد داریم تا خواص تخم شربتی را به شم
خواص عنبر نسارا برای رفع عفونت و میکروب
عنبر نسارا، پشگل الاغ ماده (ماچه الاغ) است که در بهار جمع آوری می شود و در طب سنتی ارزش فراوانی برای درمان بیماری ها دارد. این ماده به ظاهر بی ارزش خواص مشمئز کننده داروی عجیبی برای درمان بسیاری از بیماری ها است. در این بخش از سلامت نمناک شما با عنبر نسارا و خواص آن و تمامی مواردی که در زمان استفاده از آن باید رعایت شود ،آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
 
انبه میوه‌ای که کودکان معمولاً آن را به واسطه نرمی دوست دارند خاصیت بیشتری به جز راحتی در خوردن دارد. این دقیقاً موضوعی است که امروز در جیمیتو به آن خواهیم پرداخت. انبه که پادشاه میوه‌ها نیز نامیده می‌شود، خواص فراوان سلامتی برای شما دارد. همراه ما و خواص انبه باشید.
ادامه مطلب
آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری بانوان دارالقرآن امام علی‌بن ابیطالب(ع) امروز، دهم بهمن‌ماه با حضور استاد علی رجبی (حافظ بین المللی قرآن کریم)، دکتر پور معین، علما و عموم شرکت‌کنندگان و خانواده‌های آنان , در مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم برگزار شد.
 
وبسایت رسمی موسسه
ادامه مطلب
اکثر انسان ها فقط برای امرزش گناهان از ذکر استغفار استفاده می کنند. بیشر افراد با دیگر خواص شفگت انگیز ذکر استغفار اشنا نیستند. در این مطلب به برسی خواص ذکر اسغفار، ذکر استغفار در گفتار پیامبران و امامان و نقل یک داستان کوتاه از آیت‌ الله بهجت(ره) پرداخته ایم.
ادامه مطلب
رشد سریع مو توسط قرص رشد مو دکتر نوروزیان، دارای رضایت 98 درصدی مشتریان می باشد. مشاوره رایگان: 02166873674 
قرص بیوتین یکی از گروه ویتامین های B کمپلکس می باشد. این نوع از ویتامین ها ( B Complex ) مسئول تبدیل چربی و کربوهیدرات غذاهای مصرفی ما به انرژی می باشد. احتمالا با مصرف غذاهایی مانند قارچ، سویا و سایر حبوبات، انواع آجیل، جگر، زرده تخم مرغ، موز و … به اندازه کافی ویتامین ب کمپلکس را دریافت میکنیم اما اگر نیاز داریم که مقدار بیشتری از این نوع ویتامی
ادای حج یا عمره توسط زنان و دختران بر پایه فقه اسلامی، حج بر زنان -همانند مردان- واجب است و شرایط استطاعت و وجوب حج برای زنان همان شرایط حج مردان است؛ البته برخی فقها شرایط دیگری برای وجوب حج بر زنان افزوده اند.

ادامه مطلب
جهت خرید کلیک کنید
قرص ماریانا یا شیاف ماریانا یک محصول فوق العاده ی بدست آمده از گیاه مفید و پرخاصیت ماریانا (بویژه برای بانوان) است. از مشهور ترین و معروف ترین ویژگی گیاهی ماریانا میتوان به خاصیت تنگ کنندگی واژن اشاره کرد.
تنگ بودن واژن در جنس مونث تاثیر بسزایی در افزایش لذت جنسی در هنگام سکس در طرفین دارد و سبب لذت بیشتر زن و مرد خواهد شد.امروزه یکی از عوامل طلاق در جامعه لذت نبردن از روابط جنسی زناشویی است که یکی از دلایل آن را میتوان گشاد
خواص زنجبیل:
زنجبیل یکی از سالم ترین (و خوشمزه ترین) ادویه های کره زمین است. این ماده حاوی مواد مغذی و ترکیبات فعال زیستی است که فواید بسیاری برای بدن و مغز شما دارند. 
در اینجا 11 خواص زنجبیل وجود دارد که توسط تحقیقات علمی ثابت شده اند:
ادامه مطلب
هات چاکلت گانودرما
یک طعم شکلاتی خامه ای لذیذ که فاقد کافئین بوده و با قارچ گانودرما و عصاره مالت غنی سازی شده که باعث بوجود آمدن خواص منحصر بفردی در این محصول شده استدر واقع تنها نوع از محصولات گانودرما که در آن هیچگونه کافئینی وجود ندارد هات چاکلت گانودرما میباشد، قرار گرفتن خواص کاکائو در کنار خواص گانودرما باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به مغز میشود که حاصل آن کاهش استرس و بوجود آمدن حس نشاط و سرزندگی میباشد که میتواند به عنوان یک ترک
خواص حنا برای مو بسیار است و در کشور های جنوبی آسیا طرفداران بسیاری دارد. اکثرا از حنا برای رنگ کردن مو استفاده می شود و رنگ آن قهوه‌ای مایل به قرمز برای موهای مشکی است. سال های زیادی است که حنا از محبوب ترین گیاهان در هند است. اگر فکر می‌کنید حنا فقط برای رنگ کردن مو کاربرد دارد، باید طرز فکرتان را عوض کنید. از حنا استفاده‌های زیادی می شود که هر کدام از آن‌ها، پوست سر را سالم و موی شما را قوی تر میکند و همچنین برای سلامت عمومی بدن تان بسیار مف
خواص معجزه آسای ترب سفید
از
خواص و فواید بی نظیر ترب سفید آگاه هستید؟ آیا می دانید ترب سفید برای
پوست و مو و درمان بیماری ها بسیار مفید است؟ در ادامه با تمام خواص و
فواید ترب سفید آشنا می شوید.
خواص و فواید ترب سفید برای زیبایی و سلامت بدن
ترب
سفید اولین بار سال ها پیش در چین کشت شد و به آرامی راه خود را به
بخش‌های دیگر جهان هموار کرد. در حقیقت، در زمان های گذشته، طیف گسترده ای
از منافع که ترب بسیار مورد توجه مصر و یونان بود.وضعیت آن ها آنقدر
 
1- محصولات جنسیمحصولات جنسی یکی از پرکاربرد ترین و مهمترین محصولات در زندگی افراد است. اما این محصولات شامل زیر شاخه هایی نیز می شود و دارای تنوع بالایی است. از کاندوم های معمولی و خاردار و تاخیری گرفته تا ژل های روان کننده لوبریکانت، اسپرهای تاخیری، ژل های تاخیری و ...
خرید محصولات جنسی
 
2-کاپ قاعدگییکی از محصولات جدید که برای پریود شدن بانوان در نظر گرفته شده است کاپ قاعدگی است این محصول ویژگی های خوبی دارد و با خرید آن می توانید 10 سال از آ
۲۴۶۰ - در حالیکه در سال ۱۳۵۷ «امید به زندگی بانوان» (متوسط طول عمر) در ایران کمتر از ۵۸.۵ سال بود(۱)، به‌دلیل ارتقاع چشمگیر خدمات بهداشتی و درمانی در دوران جمهوری‌اسلامی، این شاخص در سال ۱۳۹۸ به ۷۸.۱ سال رسیده است(۲).لینک کوتاه منبع:1- www.data.worldbank.org/indicator/SP.DYN.LE00.FE.IN?locations=IR    2- www.populationstat.com/iran
دانلود فایل اصلی
یکی از گیاهان با ارزش گیاهی به نام پوراریا میریفیکا می باشد .این گیاه حاوی مواد مغذی و ترکیبات بسیار سودمندی است که می تواند در زمینه سلامتی و زیبایی نقش بسزایی داشته باشد .پس از تحقیقات بسیار و مطالعات گسترده مشخص شد از خواص درمانی این گیاه می توان در جهت افزایش سایز سینه و درمان افتادگی سینه ها استفاده نمود .لذا در لابراتوارهای مجهز و پیشرفته داروسازی مکمل غذایی حاوی این گیاه به نام کپسول پوراریا میریفیکا تهیه و به بازار عرضه شد .با استفاد
خواص آب قلم گاو و گوسفند
آب قلم دارای مواد معدنی و ویتامین هایی از قبیل کلسیم، پروتئین، منیزیم، فسفر، پتاسیم، منگنز، مس، آهن، ویتامین A، ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است.
با توجه به مواد و ویتامین هایی که در بالا ذکر شد، برخی از خواص آب قلم عبارتند از:
درمان سرماخوردگی و آنفولانزا،
ژلاتین موجود در آن هضم را آسان می کند و موجب تقویت دستگاه گوارش می شود.
درمان کم خونی و کمبود ویتامین در کودکان، زنان باردار و شیرده،
سلامت استخوان ها،
اکثر انسان ها فقط برای امرزش گناهان از ذکر استغفار استفاده می کنند. بیشر افراد با دیگر خواص شفگت انگیز ذکر استغفار اشنا نیستند. در این مطلب به برسی خواص ذکر اسغفار، ذکر استغفار در گفتار پیامبران و امامان و نقل یک داستان کوتاه از آیت‌ الله بهجت(ره) پرداخته ایم.
ادامه مطلب
تمام خواص و فواید سیاه دانه سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.
ادامه مطلب
خواص سیب زمینی
عکس سیب زمینی
سیب زمینی گیاهی یک ساله است که ما از غده موجود در آن استفاده می کنیم و ساقه و برگ های آن حاوی مواد سمی بنام سولانین است که نباید مصرف شود. 9 تا 25 درصد سیب زمینی حاوی نشاسته است که نشاسته برای تامین انرژی و سلامتی بدن ماده بسیار مفید است. برای اینکه مواد مغذی موجود در سیب زمینی از بین نرود بهتر است آن را به صورت آب پز یا کبابی بخورید و از سرخ کردن سیب زمینی تا حد ممکن خودداری کنید.
در مورد تاریخچه سیب زمینی جالب است بد
انبه میوه‌ای که کودکان معمولاً آن را به واسطه نرمی دوست دارند خاصیت بیشتری به جز راحتی در خوردن دارد. این دقیقاً موضوعی است که امروز در جیمیتو به آن خواهیم پرداخت. انبه که پادشاه میوه‌ها نیز نامیده می‌شود، خواص فراوان سلامتی برای شما دارد. همراه ما و خواص انبه باشید.
 
 
ادامه مطلب
مهم ترین خواص تخم شربتی برای سلامتی بدن
 تخم شربتی گیاهی خودرو، یک ساله و شبیه به ریحان ولی با برگ ها و تخم های ریزتر است. ساقه های آن مربع شکل و گلش مایل به قرمز و صورتی است. این گیاه در اوایل بهار در کوهستان ها و بیابان ها می روید.نام های دیگر این گیاه:بادروج، تره خراسانی، اوقیمن، حوک، بورنگ، صریرا و بادروج ابیض می باشد.
 تخم شربتی یک نوشیدنی لذت بخش و دارویی گیاهی است همچنین این گیاه در درمان بسیاری از بیماری های مفید است. این گیاه بومی آم
میوه‌ای کوهستانی است که بیشتر در ییلاق‌ها رشد و برداشت می‌شود. طبیعت زردآلو برای کسانی که به مزاج و طبیعت گیاهان و غذاها اعتقاد دارند، سرد و تر است که البته خوردن نوع شیرین آن خاصیت گرمی دارد. به واسطه داشتن مواد مغذی فراوان خواص زردآلو بر بدن زیاد است. از جمله مزایای سلامتی زردآلو، درمان یبوست، سوءهاضمه، گوش رد، تب، بیماری‌های پوستی و همچنین کم‌خوابی و پیشگیری از سرطان است. روغن زردآلو نیز برای کاهش درد عضلانی و زخم‌ها مورد استفاده قرا
معرفی خواص چای سبز
چای برای ما ایرانیان ارزش زیادی دارد و روزانه گاهی اوقات تا چند استکان از آن را می‎نوشیم. اما در کنار چای سیاه باید از ارزش و خواص چای سبز یاد کنیم که فواید و ارزش زیادی در زمینه‎ های مختلف از جمله درمان امراض، تناسب اندام و شادابی بدن دارد.
تهیه چای سبز از جوانه ‎ها و گلبرگ‎ های تازه گیاه چای است. در فرآیند تولید آن سطح اکسایش بسیار کم است و انواع مختلفی از آن مانند چینی و ژاپنی دیده می‎شود. در این مطلب از مجله اینترنتی نو
خواص حبوبات در طب سنتی چیست ؟ یک متخصص طب سنتی گفت: نخود از بهترین حبوبات برای افزایش قوای عمومی است؛ به ویژه برای کودکان که در سنین رشد قرار دارند، بسیار مفید است. از دیدگاه طب سنتی حبوبات دارای ارزش غذایی بسیار هستند و بهترین آنها نخود بوده که …
خواص حبوبات در طب سنتی چیست ؟

ادامه مطلب
کارگاه آموزشی داوری دفاع شخصی بانوان با حضور 35 نفر از بانوان شاغل در صنعت آب و برق برگزار گردید.و جناب آقای مهندس قنبری در پایان کارگاه به تعدادی از همکاران محترم که موفق به قبولی در کارگاه داوری  شده بودند.گواهینامه شرکت در کارگاه داوری تقدیم نمودند.و در پایان دوره اعلام نمودند پس از پایان کارگاههای آموزشی داوری و قوانین و مقرارات با توجه به پتانسیل بالا و اهمیت ورزش  .یک دوره مسابقات دفاع شخصی برای همکاران زیر نظر هیئت ورزش صنعت آب و برق
عسل ماده شیرین و غلیظی است که توسط زنبوران عسل از شهد گل‌ها جمع‌آوری شده و تغییر شکل می‌یابد و سپس در داخل سلول‌های مومی کندو ذخیره می‌شود. در ادامه به خواص درمانی عسل های مختلف میپردازیم.
خواص درمانی عسل بهار نارنج
مقوی قلب، ضد بی‌خوابی، تقویت اعصاب و آرام‌بخش.
عسل آویشن
خواص دارویی:
رفع عفونت‌های عمومی، تقویت بینایی، ضد صرع و تشنج، درمان تنگی تنفس و معالج دردهای مفاصل.
عسل ریحان
خواص دارویی:
ضد میگرن، تقویت عمومی بدن و تقویت اعصاب
خواص کاسنی برای سلامت بدن ، درمان بیماری ها و زیبایی
کاسنی یک گیاه علفی جاودانه است و این گیاهان تا ارتفاع 1 متر رشد می کنند. برگ های گرد دارد که تلخ مزه هستند و شاخه های سختشان گلهای آبی دارد. این گل ها 15 تا 20 گلبرگ دارند، که در صبح زود باز می شوند و در اواخر روز بسته می شوند. گیاه میوه هایی بارنگ آبی روشن دارد و یک ریشه گوشتی بلند دارد که شبیه دم گاو است. برگ های کاسنی را می توان به سالاد اضافه کرد.

ادامه مطلب
معرفی خواص چای سبز
چای برای ما ایرانیان ارزش زیادی دارد و روزانه گاهی اوقات تا چند استکان از آن را می‎نوشیم. اما در کنار چای سیاه باید از ارزش و خواص چای سبز یاد کنیم که فواید و ارزش زیادی در زمینه‎ های مختلف از جمله درمان امراض، تناسب اندام و شادابی بدن دارد.
تهیه چای سبز از جوانه ‎ها و گلبرگ‎ های تازه گیاه چای است. در فرآیند تولید آن سطح اکسایش بسیار کم است و انواع مختلفی از آن مانند چینی و ژاپنی دیده می‎شود. در این مطلب از مجله اینترنتی نو
خواص ماست البته به طور شگفت انگیز برای بدن
 
 خواص ماست بسیارند به نوعی که با دانستن آنها می توانید بدنتان را در برابر انواع بیماری های مصون کنید و مشکلات سلامتی خود را برطرف کنید چرا که از نظر تغذیه ای، ماست ماده غذایی مفیدی می باشد که سرشار از پروتئین و برخی انواع ویتامین ب است. املاح موجود در آن زیاد بوده و در عوض، میزان چربی آن با میزان چربی شیری که ماست از آن تهیه شده برابر می باشد.
کالری ماست
یک لیوان ماست کم چرب ( 254 گرم ) حاوی 155 کیلو کال
 
شاید بد نباشد قبل از این‌که درمورد خواص میوه ها و سبزیجات ارگانیک صحبت کنیم، به بیان تفاوت آن‌ها با محصولات غیر ارگانیک بپردازیم. درست است که بازار تجارت چنین نشان می‌دهد که محصولات ارگانیک در حال تبدیل شدن به محصولات مطلوب  و محبوب هستند اما شما به عنوان یک خریدار باهوش نمی‌توانید فقط بازار را دنبال کنید. شما باید بدانید که محصول ارگانیک دقیقا به چه دلیلی از محصول غیر ارگانیک بهتر است.
ادامه مطلب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  شستن واژن مهمترین مسئله در سلامت و بهداشت بانوان است. دستگاه تناسلی زنانه به‌خاطر بافت و شرایط خاصی که دارد، بسیار حساس می‌باشد. اکثر بانوان از بوی بد پایین تنه خود گله می‌کنند و به دنبال راهکاری برای از بین بردن بوی بد آن هستند. البته توجه کنید که نباید دنبال معطر و خوش‌ بو بودن واژن باشید، اما باید تلاش کنید تا با رعایت بهداشت، واژن را متعادل نگه دارید.
ادامه مطلب
پک روغن خراطین روجا مخصوص بانوان ( روغن ، پماد و صابون خراطین )
قیمت: 75,000 تومان

خواص خراطین :روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش سایز سینه و باسن استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند.
در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن
پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایانمشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .
اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و از طریق این کار بتوانید کسب درآمد نمایید ، این مطالب از نمناک را مطالعه بفرمایید تا بدانید که بانوان موفق و زنان با در
این گروه هم در واتساپ و هم در تلگرام ایجاد شده است و بانوانی که دوست دارند تا در واتساپ با کارشناسان لاغری در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن سوال بپرسن میتونند عضو این گروه بشند.
شما میتوانید سوالات خودتون رو در خصوص مباحث لاغری در این گروه مطرح کنید و همچنین میتونید از تجربیات دوستان خود در خصوص تناسب اندام و کاهش وزن استفاده کنید.
لطفا خارج از مباجث گروه سوال نپرسین که نمیتونیم به اون پاسخ بدیم
گیاه شاتره که از آن با نام های بقلة الملک، شاه ترج و پیت پاپارا در کتب طب سنتی مذکور ، گیاهی است علفی، یکساله با ارتفاع تا 80 سانتیمتر و از تیره شاه ترگان که در طب سنتی ایرانی از آن بیش تر در درمان بیماری های کبدی استفاده می شده است. لکن بعضی خواص دیگر این گیاه عبارتند از خاصیت صفرابر، اشتها اور و تصفیه کنده خون، همچنین شاتره مملو از انواع ویتامین ها میباشد .
 
خواص عرق شاتره:عرق شاتره هم دارای خواص زیادی برای سلامتی انسانها میباشد. عرق شاتره از
خواص عسل برای معده چیست ؟
در مقاله ی مهم ترین خواص عسل به صورت کلی به مبحث خواص و فواید عسل پرداختیم. اما در این مقاله قصد داریم درباره ی خواص عسل برای معده صحبت کنیم و در مورد راه های موثر و انواع شیوه های درمان ناراحتی های معده به وسیله ی عسل طبیعی نکاتی را مطرح کنیم. البته باید توجه داشته باشید که انواع عسل های موجود و ترکیب آن ها با دیگر مواد طبیعی پرخاصیت ممکن است این روند را تسریع بخشد. . .
ادامه مطلب
پردرآمدترین مشاغل خانگی برای بانوان و حتی آقایانمشاغل خانگی بهترین راه کسب در آمد برای بسیاری از افرادی که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند به شمار می رود . مشاغل خانگی این روزها طرفداران زیادی دارد و موجب توسعه پایدار و کاهش فقر و محرومیت می شود .
اگر دوست دارید در خانه بنشینید و کاری هرچند کوچک برای خودتان داشته باشید و از طریق این کار بتوانید کسب درآمد نمایید ، این مطالب از نمناک را مطالعه بفرمایید تا بدانید که بانوان موفق و زنان با در
گزنه سفید و خواص و مضرات آن
هدف ما در این مقاله برای شما، آشنایی با گزنه سفید و خواص و مضرات آن است
این سری اگر به شهر های شمالی سفر کردین (در ایام اردیبهشت) به دقت می توانید به جستجو بپردازید؛ از کجا معلوم شاید که گزنه سفید پیدا کردید.
اگر علاقه مندید اطلاعاتی از این گیاه من باب خواص، زیستگاه، مضرات و.. بدانید به مطالعه کردن ادامه دهید.

ادامه مطلب
حفظ استحکام و سلامت استخوان‌ها و دندانها، درمان یبوست (Constipation)، رفع چاقی، پیشگیری از بروز سرطان روده و بیماری‌های قلبی عروقی از خواص نان سبوس دار است
نان سبوس دار نانی است تهیه شده از آرد سبوس دار که پس از فرآیند تخمیر اسیدفیتیک آن تخریب و کلیـه املاح و ویتامین‌های مغذی موجود در آن آزاد و جذب بدن می‌گردد. انواع نان سبوس د. ار شامل نان سبوس گندم و نام جو سبوس دار میباشد که هریک خواص مختص به خود را برای سلامت بدن دارا میباشند
ادامه مطلب
فرآورده های حاصل از کاغذ باطله باید بتوانند در سطح ملی و بین المللی با فرآورده های حاصل از خمیر دست اول رقابت کنند . ممکن است در ابتدا این ادعا دست نیافتنی به نظر برسد. تفاوتهای بین خمیر دست اول و خمیر بازیافتی واضح بنظر می رسد . البته از آنجا که 33 درصد الیاف مورد استفاده در جهان بازیافتی است، رفع مشکلات با موفقیت زیاد همراه خواهد بود. تولید بعضی از فرآورده ها ( از قبیل لایه کنگره ای مقوا – لاینر ) ، مبتنی بر کاغذهای باطله است.تولید این نوع فرآو
محصول مدرن /محصول با تکنولوژی روز دنیا/محصول ساخته شده با بکارگیری با کیفیت ترین مواد اولیه و قطعات/ کالا فوق العاده کاربردی/کالا فوق مدرن/کالا پرقدرت و با دوام /محصول کم مصرف/محصول با کیفیت باطراحی فوق العاده حرفه ای/محصول باتکنولوژی روز دنیا/محصول با ماندگاری و دوام بسیار طولانی/محصول شگفت انگیز/محصولی برای پیشرفت در زندگی/محصول پرطرفدار/محصول پیشرفته و کاربردی/
آموزش دفاع شخصی و مبارزات آزاد قوت الرمی برگرفته از بهترین تکنیکهای هنرهای رزمی در استان آذربایجان شرقی برای آقایان و بانوان توسط مربیان مجرب فدراسیون ورزشهای رزمی . جهت مشاوره با بنده امیر محمود طالعی نایب رئیس کمیته دفاع شخصی و قوت الرمی استان در تماس باشید تلفن تماس 09143022871
میوه ها نقش به سزا و تاثیر گذاری بر سلامت جسم و روح انسان ها دارند که هر کدام از آنها به دلیل خواص فراوان که دارند پراهمیت هستند. خرمالو میوه‌ای است مختص فصل پاییز که شاید در بین همه مردم طرفدار پر و پا قرص نداشته باشد اما دارای خواص شگفت انگیز زیادی است.
 
خرمالو جزو میوه های خوشمزه و عجیب و غریب است که در عین خوشمزه بودن دارای خواص درمانی هم هست. با ما همراه باشید تا در مورد این میوه پاییزی بیشتر آشنا شوید.
 
ادامه مطلب
خواص درمانی عرق رازیانه برای زنان چیست؟  فواید رازیانه در تنظیم قاعدگی ، تقویت هورمون های زنانه و خونسازی چیست؟ عرق رازیانه برای افزایش شیردهی خوب است؟ زمان و طریقه مصرف عرق رازیانه چگونه است؟ با ما همراه باشید.
گیاه رازیانه
گیاه رازیانه یکی از گیاهان گلدار با گل های زرد رنگ است که خواص دارویی و درمانی مختلفی به خصوص برای بیماری ها و هورمون های زنانه دارد. بذر این گیاه بیشترین استفاده و کاربرد را دارد به همین دلیل در داروسازی و گیاه درمانی
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
تمام خواص و فواید سیاه دانه
 سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.

ادامه مطلب
قیمت تالار عروسی بر اساس امکانات و نوع پذیرایی نوع غذا متفاوت می باشد . تالار بزرگ تچرا بسیار لوکس و در عین حال با قیمت مناسب می باشد .
محیط بیرون تالار بسیار زیبا شامل آب نما - درختان تزئینی و همچنین گل آرایی می باشد .
چرا تالار پذیرایی تچرا ؟
دارای آسانسور ویژه سالن بانوان گرامی
سالن مجزا و بسیار زیبا مخصوص بانوان و آقایان
محوطه پارکینگ
و امکانات بسیار دیگر
جهت رزرو و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید .
پک روغن خراطین روجا مخصوص بانوان ( روغن ، پماد و صابون خراطین )
قیمت: 75,000 تومان

خواص خراطین :روغن خراطین که از نوعی کرم خاکی تهیه میشود و یکی از طبیعی ترین روغنها محسوب شده که امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش سایز سینه و باسن استفاده میگردد. این روغن هم برای خانمها و هم برای آقایان مفید است و ورزشکاران از این روغن برای افزایش حجم عضلات خود استفاده میکنند. 
 
در حقیقت میتوان گفت روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مط
آشنایی با خواص قهوه سبز
خواص قهوه سبز برای بدن و به خصوص پوست و مو زیاد است و یکی از تاثیرات قهوه سبز، لاغری است.
قهوه به عنوان یکی از نوشیدنی های خاص و پر طرفدار در دنیا خواهان زیادی دارد. اغلب مردم در
خانه های خود از قهوه استفاده می کنند. قهوه ی سبز به نوعی از قهوه گفته می شود که حرارت
ندیده است. در صورتی که این قهوه حرارت نبیند مقدار کافئین، اسیدهای کلروژنیک، پولیفنول ها و
مواد دیگری که در قهوه وجود دارد از بین نمی رود. به همین دلیل خواصی نظیر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها