نتایج جستجو برای عبارت :

گزارش | مراسم «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» برگزار شد

به گزارش عصرحباد؛ جشن عید سعید غدیر خم، امشب (دوشنبه 28 مرداد 98) بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور پر شور مردم و با اجرای مسابقه، مدیحه سرایی، نورافشانی و... به همراه حرکت نمادین کاروان غدیر خم در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گفتنی است این مراسم به همت هیئت محبان حضرت علی اکبر (ع) مسجد تکیه و با همکاری شهرداری حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصویری این مراسم بزودی منتشر خواهد شد.
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه سه شنبه 29 مرداد 98 مراسم آئینی خطبه خوانی غدیر خم توسط مداح برجسته کشوری حاج حسن نرگس خوانی و دیگر ذاکرین اهل البیت علیهم السلام با حضور پر شور مردم و امام جمعه حبیب آباد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار، بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد و فرماندهی انتظامی بخش حبیب آباد در محل پارک آزادگان شهر حبیب آباد برگزار شد.
گزارش تصو
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر حبیب آباد، فر
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
به گزارش عصرحباد؛ شامگاه جمعه 1 شهریور ماه 98 مراسم باشکوه «یادواره شهدای شهر حبیب آباد» به همت پایگاه بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد همراه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و با مداحی حاج محسن شکل آبادی برگزار شد.این مراسم با حضور پرشور شهروندان محترم، حسینعلی حاجی نماینده شهرستان برخوار در مجلس شورای اسلامی، سرهنگ محمد شفیعی فرمانده سپاه شهرستان برخوار، امام جمعه حبیب آباد، عبدالرضا خوشنودی بخشدار حبیب آباد، شهردار و اعضای شورای اسل
به گزارش عصرحباد؛ طبق سنوات گذشته، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم مومن شهر حبیب آباد، از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن علیه السلام حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن علیه السلام کیجعلی با شعار "حب الحسین یجمعنا" حرکت کرد.
این مراسم به همت هیئت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر ح
به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان
کاشمر ، رضا غلامیان مدیر کانون فرهنگی شهدای روستا اظهار داشت: مراسم جزء
خوانی قرآن کریم در مسجد چهارده معصوم روستا  با حضور امام جماعت مسجد  هر
روز  عصر برگزار می شود.

ادامه مطلب
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی بخش آب پخش با حضور مسئولان نظامی و انتظامی شهرستان و مسئولان محلی بخش و شهر آب پخش برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ نماز عید سعید قربان همزمان با سراسر کشور، صبح امروز به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه حبیب آباد و با حضور مردم و مسئولین از جمله سید جواد لقمانی شهردار، اعضای شورای اسلامی همچنین رئیس شورا و... در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد اقامه شد. 
نامزدی مراسمی است که برای آشنایی خانواده های عروس و داماد انجام می شود . برخی از افراد این مراسم را با عقد کنان یکجا برگزار می کنند که در این صورت نه تنها از هزینه ها کاسته می شود بلکه مهمانان دو طرف به یکباره در یکجا حضور دارند .
برخی این مراسم را بسیار مفصل و مجلل برگزار می کنند و گاهی آن را خودمانی برگزار می کنند .
برگزاری این مراسم بر عهده خانواده عروس است . تاریخ برگزاری مراسم نامزدی را از قبل مشخص می کنند. چون در این مراسم خانواده های دو طرف
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
اعلام جزئیات مراسم تشییع شهلا ریاحی
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت:مراسم تشییع مرحومه شهلا ریاحی ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۵ دی‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.این هنرمند در کنار همسرش اسماعیل ریاحی به خاک سپرده می‌شود.مراسم ترحیم شهلا ریاحی، روز پنجشنبه ۱۹ دی‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.
در مراسم افتتاحیه شرکت ها معمولا از صاحبان و کارمندان شرکت دعوت به عمل می آید . ممکن است که خانواده آن ها نیز در مراسم حضور داشته باشند . در این گونه مراسم از گل آرایی یا دیزاین خاصی استفاده می شود و معمولا از نور پردازی در این گونه مراسم استفاده نمی شود .
امروزه این رسم در بسیاری از کشورها بصورت رسمی، برگزار می شود و به همین دلیل این مراسم هم تشریفات مربوط به خودش را دارد:
- آماده سازی مراسم وافتتاحیه و نصب روبان به منظور بریدن
- حضور کارمندان ،
پس از انجام مراسم خاستگاری و رد و بدل شدن حلقه های نامزدی، زمان برنامه ریزی جشن عروسی فرا می رسد. اگر قصد دارید مراسم عروسی خود را در سال جدید برگزار کنید، برای خاص و متفاوت برگزار کردن مراسم عروسی خود می توانید روی ترفند هایی که در این مقاله معرفی می شوند، حساب کنید. روز عروسی زمان بسیار مناسبی برای نشان دادن هویت خود و همسرتان به عنوان یک زوج است و بهتر است از این موقعیت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پایگاه مقاومت بسیج هاجر و دارالمهدی (عج) شهر حبیب آباد روز یکشنبه مورخ ۹۸/۴/۱۶ اردوی تفریحی ویژه دختران را در باغ بانوان این شهر برگزار کرد که دختران با آسودگی خاطر و آرامش و بدون دلهره مشغول تفریحات خود باشند. همچنین دختران از اعضای شورای اسلامی و شهردار حبیب آباد بابت ساخت باغ بانوان پس از ۴ سال، تقدیر و تشکر نمودند.
این گروه خرم آباد مخصوص بچه های خوب شهر خرم آباد هست و از همه شما دختر پسرای خرم آبادی دعوت میشه به این گروه بیان و با دوستان و همشهریای دیگر شهر خرم آباد گپ و چت داشته باشید.خوشحال میشیم که اگر یک گروه خرم آباد دارید به لینکدونی خرم آباد بدین تا برای شما تبلیغ کنه و با اینکار ممبر گروه شما افزایش پیدا میکنه .از دیگر دوستان خودتون هم دعوت کنید تا به گپ خرم آباد بیان
مراسم احیای لیالی قدر در مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام برگزار شد،این مراسم در شب های ۱۹،۲۱،۲۳ رمضان با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بازآمد و مراسم روضه خوانی و قرآن به سر توسط حجت الاسلام والمسلمین فدائیان برگزار شد ،همچنین در ادامه برنامه ها نیز جزءخوانی قرآن کریم و قرائت دعای جوشن کبیر و قرائت زیارت عاشورا توسط شب زنده داران لیالی قدر برگزار شد.


تصاویر بیشتر در ادامه مطلب

ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ دوازدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در مرکز بخش حبیب آباد به همت هیئت رایة العباس-رهروان شهدا و هیئت محبان حضرت قاسم (ع) در خیمه هیئت محبان حضرت قاسم (ع) واقع در بلوار شهید بهشتی ، جنب حوزه بسیج امام علی (ع) ساعت 8:30 دقیقه ی صبح روز جمعه 15 شهریور همزمان با سراسر کشور برگزار می گردد.
برنامه های این همایش سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظمی ، مداحی حاج اکبر صادقی، کربلایی سید سعید نریمانی و حاج حسن هوشیار، نذر نامه خوانی و اس
پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری تشییع شد
تاریخ ایجاد در 04 بهمن 1397 | ساعت 10:11
صبح امروز پنجشنبه 4 بهمن‌ماه، پیکر حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون شهرستان خرم‌آباد به خاک سپرده شد.
به گزارش یافته، شامگاه 2 بهمن 97، حجت‌الاسلام سید محمد صدری از روحانیون جوان شهرستان خرم‌آباد و فرزند روحانی خوشنام حضرت آیت‌الله سید یدالله صدری پس از تحمل یک دوره بیماری سخت، به ملکوت اعلی پیوست.
سید محمد صدری قائم‌مقام نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال عصرحباد؛ مسابقه فوتسال رده بندی و فینال جام یادواره شهدای شهر حبیب اباد عصر روزگذشته با حضور حجت الاسلام غفوری نژاد رئیس کمسیون ورزشی شورای اسلامی حبیب آباد، و جمعی از پیشکسوتان و فوتبال دوستان برگزار شد.
در دیدار رده بندی تیم ستارگان مقابل تیم پاسارگاد حاضر نشد و نتیجه ۳-۰ به سود تیم پاسارگاد به پایان رسید.
در فینال مسابقات دو تیم سپاهان و آذرخش به مصاف همدیگر رفتند و بازی با نتیجه ۱-۵ با برد تیم سپاهان به
پایان تیرماه ۱۳۹۴ دولت آباد شهرری در حسینیه کاظمینی ها مراسم شهادت ابو منتظر المحمداوی از فرماندهان حشد شعبی (سپاه بدر) برگزار میشد که ناگهان حاج قاسم با یک خودروی شخصی آمد ودر ورودی حسینیه کنار خانواده ودوستان وهمرزمان شهید ایستاد...
چند دقیقه ای گذشت وحضار به دوستانشان فورا پیام دادند که حاجی آمد دولت آباد.
حسینیه وچهارراه بلوار قدس دولت آباد مملو از جمعیت شد. همه میخواستند با حاج قاسم سلام کنند...
حاج قاسم سلیمانی جات خالی...
(منبع: مشرق، ک
مرحوم محمد علی خانی، پیشکسوت انقلابی، بسیجی سر افراز و فعال در عرصه ی اجتماعی در روز دوشنبه 15 مهر 98 بر اثر حادثه تصادف دار فانی را وداع گفت. به همین مناسبت مراسم سومین روز در گذشت این مرحوم شامگاه چهارشنبه 17 مهر 98 در مصلی نماز جمعه برگزار شد. متن سخنرانی امام جمعه حبیب آباد را در این مراسم در ادامه با هم می خوانیم.

به گزارش عصرحباد؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی امام جمعه حبیب آباد شامگاه چهارشنبه مورخ : 98/7/17 در مراسم یادبود سومین روز د
به گزارش عصرحباد؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پر شور دانش آموزان از سراسر شهر حبیب آباد از مسیر میدان شهید مسعود خیری به سمت گلزار شهدای شهر حبیب آباد برگزار شد.
ستوانیکم پاسدار میثم شریفیان فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) بخش حبیب آباد به عنوان سخنران ویژه این مراسم با اشاره به تاریخ ۱۳ آبان گفت: در این روز
۱- تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام
۲- روز مبارزه با استکبار جهانی در سال ۱۳۴۳
۳- دستگیری ام
مراسم جشن سال نو یاقوت‌ ها در یاقوتستان یکی از جمهوری‌ های روسیه برگزار شد. به گزارش چفچفک، یاقوت‌ ها یا یاکوت‌ ها گروهی از مردم ترک در منطقه یاقوتستان می‌باشند.
قوم یاقوت نیز بیشتر در ناحیه یاقوتستان در فدراسیون روسیه و همچنین ناحیه آمور، ماگادان، ساخالین و نواحی خودمختار ایونکی و تایمور زندگی می‌کنند.
یاقوت‌ ها از نظر اقتصادی و جغرافیایی به دو گروه عمده تقسیم می‌شوند. یاقوت‌ های شمالی به طور سنتی ماهیگیر و شکارچی می‌باشند؛ در حالی
شب گذشته و در سالروز میلاد فرخنده ی کریم اهلبیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مراسم تکریم ومعارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج میثم در مسجد صاحب الزمان(عج) شهر خالد آباد برگزار گردید. در این مراسم از زحمات 8 ساله آقای حسن سعیدی خادم تقدیر و برادر هادی محمودی خالدی به عنوان سرپرست این پایگاه معرفی شد.
به گزارش رسانه خادم الشهدا شهرستان داراب مراسم گرامیداشت سردار دل ها در پنجشنبه 19 دی ماه در مسجد نبی اکرم ص برگزار گردید.
که در این مراسم با سخنرانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج داراب،خادم الشهدا سرهنگ دوم پاسدار حسین هاشمیان در مورد سپهبد شهید قاسم سلیمانی بعد از قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی همراه بود.
ادامه مطلب
به گزارش روزنامه نگار همشهری محله، این نمایشگاه که با هدف تقویت حجاب و عفاف و بخاطر رونق تولید و حمایت از کالاهای ایرانی ـ اسلامی برگزار شده، حاصل همکاری مشترک معاونت امور هنری وزارت اتیکت و ارشاد اسلامی و شرکت نوسازی عباس آباد است. تو این نمایشگاه پوشاک خاص بانوان بسان چادر، مانتو، شال و روسری با حضرت برندها و تولیدکننده های معزز این حوزه بوسیله بیع می رسد. اجرای طرح نذر فرهنگی با رویکرد تعویض چادر نماز کهنه مساجد و تکایا، تعویض چادر مشکی
خانه خوشنویسی خرم آباد باوجود اساتید برجسته ی خوشنویسی در تمام رشته های خوشنویسی پذیرای هنرجویان است.
هرسال دراین خانه  کارگاه هایی با حضور اساتید کشور نیز  برگزار می شود.
نشانی :لرستان ،خرم آباد،چهارراه فرهنگ ،کانون ادب 
مدیر:استاد نورالدین کرمی 
آیین تجلیل از حافظان فارغ‌التحصیل مؤسسه  آموزش حفظ «ابوایوب انصاری» در شهر «مدان» بلغارستان به همت انجمن جهانی قرآن و سنت برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  شیخ خالد عبدالکافی، معاون دبیرکل انجمن جهانی قرآن و سنت در امور آموزشی و علمی، گفت: این مراسم در راستای رهنمودهای شیخ محمد بن عبدالکریم العیسی، دبیرکل اتحادیه جهان اسلام و با هدف تجلیل از فارغ‌التحصیلان حافظ قرآن کریم مؤسسه «ابوایوب انصاری» شهر مدان بلغارستان برگزار شد.مصطفی حجمی، م
هزینه مراسم ختم در مشهد
جهت آگاهی از هزینه های مراسم ختم در مشهد تماس بگیرید: 38331044 شما می توانید با استفاده از خدمات ترحیم تشریفات بهشت , هزینه های خود را کاهش دهید.بهشت مطمئن ترین برگزار کننده مراسم ختم در مشهد می باشد و توانسته ایم خدمات خود را به مردم عزیز شهر مشهد ارائه نماییم...
ادامه مطلب
به رسم هر ساله در فاصله چند روز مانده به ماه محرم، آئین سیاه پوشان و چادرپوشان حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نطنز ، همه ساله و در آخرین جمعه پیش از ماه محرم‌الحرام، آئین کهن و سنتی سیاه پوشان و چادرپوشان در حسینیه‌ها و تکایای شهرستان نطنز برگزار می‌شود.در این مراسم که با
ادامه مطلب
به گزارش خبر نگاران اورانوس حضور بی سا بقه مردم باعث شد که مراسم وداع با شهیدان در مصلی تهران کنسل شود. هم اکنون ورود شهدا به صحن جامع رضوی که با استقبال پر شور مردمی همراه شد .به گزارش گزارشگران اورانوس حاضر در مراسم این مراسم از ساعت 14:30 شروع و تا اکنون ادامه دارد . و همچنین افرادی هم در این مراسم به علت تراکم جمعیت مصدوم گشته و برخی هم آسیب های مالی و مادی دیده اند .باما همراه باشید.
مراسم گرامیداشت روز دانشجو با حضور علی خدری فرماندار علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ،اندیکا، لالی وهفتکل در مجلس شورای اسلامی وتعدادی از مدیران دستگاههای اجرائی  در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور اندیکا برگزار شد.
ادامه مطلب
با سلامبه اطلاع می رساند مراسم جشن باشکوه میلاد منجی عالم بشریت حضرت حجة ابن الحسن المهدی علیه السلام امشب در حیدرآباد برگزار می گردد.شروع مراسم با نماز جماعت مغرب و عشا در #مسجد_جامع و در ادامه برپایی جشن در #حسینیه_حضرت_علی_اکبر علیه السلام برقرار خواهد بود!@Haydarva
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
⚫️ انا لله و انا الیه راجعون ⚫️حاج حبیب الله مبینی امروز دارفانی را وداع و دعوت حق را لبیک گفت.
مراسم تشییع عصر امروز برگزار خواهد شد.
این مصیبت را خدمت خانوده آن مرحوم تسلیت می‌گویم.
مراسم هفت و ختم در مسجد جامع برگزار خواهد شد
به همت اعضای کانون فرهنگی تبلیغی جنت الرضا در ایام نوروز سال 1398 اردوی جهادی به استعداد 38 نفر در استان هرمزگان، شهرستان میناب، روستاهای توکهور، کهورتاک، هامین، چراغ آباد و... برگزار گردید و جهادگران تعداد7 پروژه عمرانی انجام داده و با برگزاری کلاسهای شعر و داستان و گلدوزی و اهدای 8000 جلد کتاب به کتابخانه های مدارس این بخش به فعالیت فرهنگی پرداختند.
 
گزارش تصویری:
 
گروه خرم آباد در لینکدونی خرم آباد و گروه یاب خرم آباد از بهترین گروه های تلگرامی می باشد.
گروه تلگرام خرم آباد خیلی گروه بزرگ و شلوغی هست که شما می توانید از این گروه های خرم آبادی نهایت استفاده رو ببرید.
لینکدونی خرم آباد لینک گروه خرم آباد را منتشر می کند.
برای پیوستن به گروه تلگرام خرم آباد روی لینک زیر کلیک کنید.
                                         گروه تلگرام
مراسم غبار روبی و عطر افشانی  مزار مطهر 24 شهید دوران دفاع مقدس و 1 شهید انقلاب شهر کمشچه همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور خانواده های محترم و معزز شهدا و مسئولین نظامی و انتظامی شهر ، شهرستان و بخش حبیب آباد برگزار گردید.
ادامه مطلب
اتوبار لاله جنت آباد خاور کامیون های مخصوص حمل و نقل اثاثیه منزل حمل بار منازل با سالها سابقه ای طولانی در امر جابجائی اثاثیه منزل حمل بار به شهرستان باربری جنت آباد متخصص حمل اثاثیه منزل به صورت تضمین باربری جنت آباد باربری جنت آباد اتوبار جنت آباد با ماشین های مخصوص اثاثیه منزل                                            اتوبار جنت آباد با ماشین های اتوبار جنت آباد 
مسابقات دارات  گرامیداشت
ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد در شهرستان برگزار گردید .  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
مسابقات دارت ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد ایرانیان روز سه شنبه مورخه 7/3/98 در
شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد طی بازدیدی که به همراه مهندس بهنام کریمی معاونت عمرانی
فرمانداری شهرستان حاجی آباد از کمپ ترک اعتیاد شهر
سنگ تراورتن عباس آباد اصفهانسنگ تراورتن عباس آباد یکی از پر مصرف ترین سنگ های تراورتن رنگ روشن ایران است. تقریبا در تمام پروژه های خوب و لوکس ابران از سنگ تراورتن عباس آباد استفاده می شود.سنگ تراورتن عباس آباد زمینه سفید رنگ و خط های مشکی دارد. بیشتر سنگ بی موج تراورتن عباس اباد در حال حاضر مورد مصرف دارد. سنگ بیموج در جهت لایه ها و به موازات انها برش می خورد.این سنگ از لحاظ کیفیت و جنس و رنگ سفید در حد عالی و خوبی قرار دارد .سنگ تراورتن عباس
کاشمر، ترشیز اسپرت / بخش مرکزی ؛ پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ؛ محمد جعفرنژاد خبرنگار -  همزمان با هفتم ربیع الاول، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) در مسجد صاحب الزمانی عج روستای قوژد برگزار شد.
ادامه مطلب
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
نود و دومین مراسم اهدای جوایز اسکار Oscars 2020، توسط آکادمی علوم و هنرهای سینما و به افتخار بهترین فیلم‌ های سال ۲۰۱۹، در روز دوشنبه ۹ فوریه ۲۰۲۰ میلادی در سالن تئاتر دالبی، هالیوود، لس آنجلس (دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ به وقت ایران) برگزار شد. این مراسم پس از یک‌ دهه برگزاری در اواخر فوریه، امسال اوایل فوریه ۲۰۲۰ برگزار می‌شود. این مراسم در ایالات متحده از شبکه تلویزیونی شرکت پخش رسانه‌ ای آمریکا ABS (ای‌.بی‌.سی) به صورت زنده پخش شد و تهیه‌کنندگی آن
مراسم اختتامیه کارگاه سخنوری،فن بیان و مقدمه ای بر اجرا،عصر پنج شنبه 17 مرداد ماه در سالن اجتماعات شهید روا آب پخش برگزار شد.
این کارگاه با همت مهندس بهزاد بویری مشاور امور جوانان شهردار آب پخش و با حضور و تدریس حسین دهقان مجری توانمند استان بوشهر برگزار شد.
در این کارگاه از شهرهای مختلف استان حضور داشتند،هنرجویانی از شهر کلمه گرفته تا روستای بهر و شهرهای شبانکاره و وحدتیه و آب پخش و غیره. 
ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - روستای قوژد " ترشیز اسپورت "
قوژد  ـ پایگاه اطلاع رسانی روستا  ـ مراسم دومین شب از لیالی پرفیض قدر در شب شهادت حضرت علی (ع) با حضور جمع کثیری از مؤمنان در مسجد جامع روستا ، مسجد امیر المومنین (ع) روستا ، صاحب الزمانی (عج) برگزار شد.

ادامه مطلب
سنگ تراورتن حاجی آباد دارای تم رنگی کرم روشن تا شکلاتی است. این سنگ نسبت به سایر تراورتن های مشابه از تخلخل کمتری برخوردار است و به همین دلیل از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است و ساب پذیری خوبی دارد. سنگ تراورتن حاجی آباد از سورت های گوناگونی برخوردارمیباشد. سنگ تراورتن حاجی آباد به دو روش بی موج و موج دار برش داده میشود و فرآوری های گوناگونی بر روی آن صورت میگیرد. کاربرد سنگ تراورتن حاجی آباد: سنگ تراورتن حاجی آباد کاربرد های گوناگونی در س
به گزارش شریعت نیوز 
 امروز صبح اقامه نماز عید سعید قربان توسط برادران افغان وبه امامت شیخ محمدی در استان کرمان شهرستان زرند برگزار شد این مراسم در جاده رفسنجان پشت مپم بنزین سید جعفر سوله رضا میرزالی 
لحظاتی از این مراسم توسط عبدالمنیر صالحی عکس گرفته شد 

 

انتهای پیام / م 
انتشاردهنده** صالحی 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای قوژد ، این
مراسم در روز چهارشنبه دوم مرداد ماه 98 همزمان با نماز مغرب و عشاء تا ساعت 22 برگزار
خواهد شد. حضور در این مراسم برای عموم و نماز گزاران و هیات امنای مساجد و تکایا
و بسیجیان و ایثارگران و جانبازان  آزاد
است و علاقمندان می‌توانند حضور بهم برسانند . همزمان مراسم یادبود دومین سالگرد خادم
القرآن مسجد امام حسن مجتبی (ع) مرحوم و مغفور شادروان حاج محمد علی نخعی برگزارمی
گردد .
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ سید محمد مومنی، امام جمعه ی محترم حبیب آباد، شب گذشته در مراسم تکریم و معارفه ی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) حبیب آباد اظهار کرد: سرلوحه ی کار ما در همه جا، باید محقق کردن بیانیه گام دوم انقلاب باشد و شما عزیزان بسیجی باید خط مقدم این کار باشید.وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار پر محتوا است و بار ها آنرا مطالعه کنید و در راستای تحقق این بیانیه برنامه ارائه کنید.ام
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت
10متر ویژه  بانوان شهرستان  حاجی آباد 
بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  با  حضور30
نفر از بانوان علاقه مند به ورزش تیر اندازی  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس  در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار
جروزالم پست از نخستین رژه همجنسبازان در سراسر اسرائیل با حضور حدود
سه هزار جوان ساکن سرزمین‌های اشغالی خبر داد. این افراد که اغلب جوانان زیر 21 سال
بودند در حالی برگزار شد که پلیس رژیم اسرائیل هفت تن را به اتهام تلاش برای حمله به
این افراد بازداشت کرد. پیش‌تر صدها تن در مخالفت با این مراسم در محل برگزاری آن
تجمع کرده بودند.

این مراسم در حالی از سوی رژیم اسرائیل برگزار میشود که این رژیم خود
را تنها دولت یهودی جهان می‌نامد.
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد، عصر امروز (پنجشنبه 7 شهریور 98) در آستان مقدس امامزاده عبدالمومن (ع) این شهر برگزار شد. در این مراسم از زحمات جناب آقای اکبر خیری تقدیر به عمل آمد و جناب آقای رسول محسنی فرمانده این پایگاه معرفی شد.
عکاس: محمد نیسانی
 
یادوارۀ 39 شهید تعزیه خوان استان اصفهان ( اولین یادوارۀ استانی و دومین یادوارۀ شهرستانی ) در روز جمعه ( 1 شهریور ماه 98 )، در محل تالار فرهنگی شهرداری دولت آباد، توسط سپاه و بسیج هنرمندان شهرستان برگزار شد.در این مراسم _ که ذاکران و خادمان حسینی (ع) از شهرستانهای مختلف استان، و نیز ائمه محترم جمعه و مسئولین محترم شهرستانی و استانی، در آن حضور داشتند _، نمایندۀ محترم شهرستان، جناب آقای حاجی و نیز سردار فدا، رئیس محترم سپاه اصفهان به ایراد سخن پر
مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی (علیه السلام) بخش حبیب آباد، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء، در مصلی نماز جمعه شهر حبیب آباد برگزار شد. در این مراسم ستوانیکم پاسدار میثم شریفیان به عنوان فرمانده این حوزه معارفه شد و از برادر بسیجی مهدی آقابابایی، فرمانده اسبق این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
عکاس: محمد نیسانی
تاریخچه و آداب و رسوم شب یلدا
مراسم شب یلدا در ایران و شهر های مختلف آن به روش های گوناگون و مختلفی برگزار می شود. این
شب که از قدیم از زمان داریوش یکم وارد رسوم و فرهنگ مردم ایران شده است. شب یلدا یکی از
قدیمی ترین وکهنه ترین جشن های ایرانی است.
مراسم شب یلدا در روز آخر ماه آذر فصل پاییز یعنی ۳۰ آذر  جشن گرفته می شود که در خونه
پدربزرگ، مادر بزرگ ها ( بزرگ خانواده) جمع می شدند و این شب که یک دقیقه بیشتر از شب های
دیگر است نیز دور هم جمع می شوند و به
سیل مهربانی و همدلی در مدارس منوجان
دانش آموزان، معلمان، اولیاء و مسئولان منوجان همگام با سراسر استان کرمان در طرح *سیل مهربانی همکلاسی 2* برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پروش شهرستان منوجان،حجۃ الاسلام امین رضوانی صبح امروز اول بهمن ماه در مراسم نمادین این طرح که در مدرسه ابتدایی دخترانه هاجر برگزار شد گفت: آم
ادامه مطلب
مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) شهر حبیب آباد، عصر امروز (پنجشنبه 7 شهریور 98) در آستان مقدس امامزاده عبدالمومن (ع) این شهر برگزار شد. در این مراسم از زحمات جناب آقای اکبر خیری تقدیر به عمل آمد و جناب آقای رسول محسنی فرمانده این پایگاه معرفی شد.
عکاس: محمد نیسانی
برگزاری جشن زیر سایه خورشید در شهرستان زرند

جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید به مناسبت دهه کرامت با استقبال بی نظیر مردم در آستان مقدس امام زاده حمزه زرند برگزار شد
 ناصر ایرانمنش دبیر و مسوول برگزاری مراسم زیر سایه ی خورشید در گفتو گو با خبرنگار ندای زرند گفت: جشن بزرگ زیر سایه ی خورشید همزمان با دهه ی کرامت و در آستانه ولادت امام رضا (ع)با استقبال پر شور مردم در امام زاده حمزه برگزار شد
 ایرانمش عنوان کرد: از جمله برنامه های ما در این مراسم حضور
با سلام به اطلاع می رساند به مناسبت فرا رسیدن دهه فاطمیه و ایام شهادت دخت گرامی پیامبر اعظم صلی الله و علیه و آله و سلم حضرت فاطمه سلام الله علیها در مسجد جامع مراسم عزاداری از طرف برادر عباس بهمنی (عباس حاج یدالله) از امشب به مدت پنج شب برگزار می گردد.
آئین و رسوم چهارشنبه سوری
مراسم چهارشنبه سوری در ایران که مردم ایران در آخرین روز چهارشنبه آخر سال جشن می گیرند.
همچنین مردم در این روزهای آخر سال مشغول خرید لباس نو و چیدن سفره هفت سین خود نیز
مشغولند. چهارشنبه سوری، یکی از رسومات خاص و جالبی که در بین ایرانیان رایج است و هر
چقدر به عید نوروز و سال جدید نزدیک تر می شویم استقبال از چهارشنبه سوری نیز افزایش
پیدا می کند. در تمام نقاط ایران و اکثر قومیت ها این رسم در چهارشنبه آخر سال انجام می پذ
به گزارش خبرگزاری آنلاین ، با بیان روابط عمومی استاندار خرم آباد ، پنجشنبه ، جلسه هیئت مدیره استان خرم آباد به دنبال شیوع ویروس کرونا تصمیمات زیر را بگیرید و تصویب کنید الااجرا انجام دادن:
برگزاری هرگونه خاکسپاری ، تشییع جنازه ، دیوارها ، اجتماعات با افراد بزرگ ممنوع است.
برگزاری هرگونه عروسی با جمعیت زیادی ممنوع است.
برگزاری هرگونه نشست و جشنواره در دفاتر عمومی ممنوع است.
رهبری کارکنان دفتر به همان روشی که قبلاً انجام می شود ، در دو سوم اد
برعکس دیروز دیر راه افتادم و دیر رسیدم و جا پارک هم پیدا نکردم و خیلی دور پارک کردم و حدود یک ربع بعد مراسم رسیدم.
وقتی رسیدم فهمیدم امروز، جمعه بعد از ظهر مصادف هست با شب هفت حضرت زهرا.
و مراسم شب هفت دعوتی است.
و به عنایت و بزرگواریشون به این مراسم دعوت شده بودم. گرچه دیر رسیدم.
سنگ تراورتن عباس آبادسنگ تراورتن عباس آباد به دلیل زیبایی ، مقاومت بالا و صیقل پذیری عالی در سنگ نمای ساختمان کاربرد دارد. به دلیل سختی بیشتر و تخلخل کمتر در مقایسه با دیگر سنگهای تراورتن و چسبندگی زیاد با ملات سیمان ، استفاده از سنگ تراورتن عباس آباد ( و به طور کلی انواع تراورتن ) در ارتفاع پیشنهاد می گردد . همچنین به علت مقاومت زیاد سنگ تراورتن عباس آباد در برابر بارانهای اسیدی و رنگ زیبا و منحصر به فرد  ، این سنگ جزء مناسب ترین سنگ های تز
با پیگیری حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی، مراسم وداع با پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه  در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
به گزارش آستان نیوز، پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی یکشنبه صبح مهمان بارگاه منور امام هشتم شیعیان خواهد بود و بر دوش زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(علیه السلام) تشییع خواهد شد.
 جزییات مراسم وداع با پیکر این شهید والامقام 
حرم مطهر رضوی آمادگی کامل برای اجرای م
آیین شیرخوارگان حسینی با حضور پرشور مادران و شیرخوارگان عاشورایی در روز ششم محرم در سراسر کشور برگزار شد.
این مراسم در بیش از ۵ هزار نقطه از ۳۲ استان کشور برگزار شد، به جز ایران اسلامی همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۴۰ کشور جهان هم برگزار می‌شود.
این مراسم در نخستین جمعه در دهه اول محرم هر سال برگزار می‌شود و به منظور گرامیداشت مقام طفل شیرخواره امام حسین(ع) و شهادت مظلومانه‌اش، باحضور کودکان شیرخوار و مادرانشان برگزار و عاشقان اباعبدا
*«پرونده ویژه گروه»* روز سه شنبه *موضوع: احکام* متن شماره ۳ : *استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری(حفظه الله):* سلام و وقت بخیر؛ ۱)در منطقه ی ما همه ی مراسمات ترحیم رو در مسجد محل می گیرند و برای هر مرحوم دو تا سه روز در مسجد از حدود ساعت ۹صبح تا یازده شب مراسم دارند. معمولا این مراسمات باعث مختل شدن برخی برنامه های مذهبی مسجد نیز میشود؛ تاجایی که یکبار مراسم اعتکاف نیز بخاطر همزمانی با مراسم ترحیم یکی از عزیزان برگزار نشد! ۲)بیشتر جلسات هم با پخش قرائ
به گزارش عصرحباد؛ مهندس مهرجو مدیر عامل سازمان آب شهرستان برخوار در بازدید جناب آقای حاجی از روند کار فاضلاب حبیب آباد گفت: کلکتور فاضلاب حبیب آباد که شهر های شاپور آباد و کمشچه را هم در خواهد گرفت، حدود ٩ کیلومتر است که سال گذشت حدود ٢ کیلومتر لوله گذاری انجام داده ایم که این ٢ کیلومتر دقیقا از محل اتصال تصویه خانه به طرف حبیب آباد با عمق حدود ۱٢ متر بود که به دلیل ریزشی بودن و برخورد با شن شسته مجبور به نصب تیر و بلوک شدیم که این کار باعث ا
به‌علت توصیه‌های بهداشتی مسئولان و جلوگیری از شیوع کرونا؛ سخنرانی نوروزی رهبر انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی برگزار نمی‌شود
دفتر مقام معظم رهبری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مراسم سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای که همه ساله در روز اول سال نو در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شد، امسال به علت توصیه‌های بهداشتی برای جلوگیری از گسترش بیماری ناشی از ویروس کرونا برگزار نخواهد شد و معظم‌له به مشهد مقدس سفر نخواهند کرد.
ادامه مطلب
بالاخره انتظارها به سر رسید و اپل دعوتنامه مراسم معرفی آیفون ۲۰۱۹
را ارسال کرد. طبق این دعوتنامه، مراسم معرفی این آیفون‌ها که احتمالا با
نام آیفون ۱۱ شناخته خواهند شد، در تاریخ ۱۹ شهریور ماه و در سالن استیو
جابز در مقر اصلی اپل در کوپرتینو کالیفرنیا، برگزار خواهد شد.
ادامه مطلب
مردم جنوب:  همزمان با فرارسیدن اول ماه ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشن وشادی با همکاری هئیت حضرت اباعبدالله حسین (ع) (مسجد قدس) و هئیت محبان اهل البیت (علیهم السلام) ( مسجد الغدیر ) در مسجد قدس برازجان برگزار شد.

ادامه مطلب
تهیه و تولید پک ها مراسم ترحیم
تهیه و تولید پک ها مراسم ترحیم ، در اشکال متفاوت و رنگ های متنوع را میتوانید به صورت خاص و بدون دغدغه تهیه کنید .
یکی از جدیدترین و ساده ترین روش ها برای پذیرایی از مهمانان در مراسم ترحیم است
شما می توانید از طریق شیوه نوین ایپک ، زحمت خود را برای پذیرایی از مهمان ها کمتر کرده
این پک ها نه تنها شما را راحت میکنند بلکه دارای ظاهری بسیارشکیل و مناسب برای هر نوع مراسم هستند
که مراسم شما به بهترین شکل انجام میشود .
در ا
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : بیشتر مردم در گوشه و کنار جهان آغاز سال ۲۰۱۹ میلادی را جشن گرفتند. به رسم هر سال، در لحظه سال تحویل جشن و آتش بازی برپاست و صحنه‌های جذابی از این مراسم ساخته می‌شود.
ادامه مطلب
به مناسب بزرگداشت سردار سلیمانی گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز به نقل از خبرگزاری  مهر، صبح چهارشنبه به مناسب بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش گردهمایی بزرگ علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در کانون طه گرگان برگزار شد.
رئیس مرکز اسلامی شمال کشور در این آئین اظهارکرد: سردار سلیمانی در ۲۱ سال فرماندهی سپاه قدس در نهایت خفا و بی نام نشان بودن، اینگونه محبوب قلب‌های مردم شد.
حجت
آئین تکریم و معارفه ائمه جمعه شهر باغستان و اندیشه در سالن جلسات فرمانداری شهریار برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند حجت الاسلام سادات رسول ، حجت الاسلام والمسلمین بنی احمدی به عنوان امام جمعه جدید شهر باغستان معرفی شدند.
گزارش تصویری
سنگ تراورتن عباس آباد یکی از بهترین سنگ های تراورتن سفید در ایران و جهان است. این سنگ یکی از پر مصرف ترین سنگ های ساختمانی است که بیشتر در نمای ساختمان ها بکار میرود. تراورتن عباس آباد بدلیل رنگ روشن، ساب پذیری بالا، چسبندگی خوب با ملات و تنوع سورت تمام سلیقه ها با هر نوع بودجه ای را پوشش میدهد. سنگ عباس آباد دارای سورت های گوناگونی است که بسته به رنگ و طرح و موج های سنگ سورت بندی میگردد. در بعضی از سورت های سنگ عباس آباد رگه های مرمر قهوه
برگزاری یادواره شهدا در ریحان شهر زرند + تصاویر
یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند با حضور امام جمعه، خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان و محلی در تکیه سیدالشهدای ریحان شهر زرند برگزار شد. 
حجت الاسلام مهدوی، مدرس حوزه علمیه در مراسم معنوی یادواره ۶ شهید منطقه رق آباد و ۲ شهید گمنام ریحان شهر زرند گفت: برگزاری چنین مراسم‌ها و یادواره‌هایی مروج بسیار مطلوبی در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: ب
عروسی در باغ  تالار خیلی زیباتر و جذاب تر از تالار عروسی است چرا که ممکن است بسیاری از مردم به این فکر کنند که یک عروسی خوب در محیطی زیبا و محوطه باز میتواند بسیار خاطره انگیز تر و جذاب تر از برگزاری مراسم عروسی در یک تالار باشد از این جهت تحمل سختی و دوری مسافت را نموده و به اطراف تهران مراجعه می نمایند تا بتوانند مراسم عروسی خود را در باغ برگزار نمایند.
ادامه مطلب
روز گذشته(یک‌شنبه، 11 حمل)، یک هیأت از دیپلمات‌های ارشد سفارت افغانستان در تهران به همراه برخی نمایندگان جامعه مهاجرین، وضعیت مهاجرین آسیب‌دیده از سیلاب در محله افغان‌آباد شهر گنبد کاووس ولایت گلستان ایران را از نزدیک بررسی کردند.
ادامه مطلب
مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) با حضور مردم و مسئولین در مسجد النبی(ص) آب پخش برگزار شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ امام جمعه آبپخش در این مراسم ضمن تسلیت  سالگرد ارتحال امام (ره) اظهار داشت: خبر عروج ملکوتی حضرت امام، بسیار ناگوار و حزن انگیز بود ولی انتخاب خلف صالح ایشان، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اسلامی، خبری مسرت بخش بود که موجی از امیدواری را در قلوب مردم بوجود آورد.
حجت الاسلام خداداد رضایی افزود: این
 
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین با هزینه ۸۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: طرح توسعه و بازسازی بخشی از شبکه آب هم انجام شد و ۴۵۴ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین، علاوه بر احداث مخزن به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب، یک حلقه چاه آب هم احداث شد.
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین با هزینه ۸۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: طرح توسعه و بازسازی بخشی از شبکه آب هم انجام شد و ۴۵۴ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین، علاوه بر احداث مخزن به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب، یک حلقه چاه آب هم احداث شد.
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین با هزینه ۸۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است، افزود: طرح توسعه و بازسازی بخشی از شبکه آب هم انجام شد و ۴۵۴ نفر از مزایای آن بهره مند شدند.
 
 
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد، نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طرح آبرسانی به روستای حاجی آباد زرین، علاوه بر احداث مخزن به ظرفیت ۵۰۰ مترمکعب، یک حلقه چاه آب هم احداث شد.
محمدرضا تابش با اشاره به اینکه آبرسانی
«هزینه مراسم عید و برات را به سیل زدگان اختصاص دهید»با توجه به ارادت همشهریان محترم به اهلبیت و احترام به اموات، بویژه در نیمه شعبان، که مراسم عید و برات را برگزار می نمایید، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید، هزینه های برگزاری مراسم یاد شده را به هم میهنان آسیب دیده از سیل اختصاص دهید و ثواب این صدقه بزرگ را به ارواح در گذشتگان نثار و ایثار فرمایید که قطعا مورد تایید امام زمان"عج" و رضایت پروردگار خواهد بود.خدا رحمت کند همه در گذشتگان را و خداو
به گزارش عصرحباد؛ سرکار خانم جابر زاده سرپرست مرکز جهاد کشاورزی بخش حبیب آباد در گفت و گو با عصرحباد از فعالیت های سه ماهه اول سال جاری گفت: اوایل سال و فروردین ماه، شبکه ی مراقبت سِن برای حفاظت  از محصولات کشاورزی و غلات در بخش حبیب آباد فعال است و از قبل از عید هر سال طرح مراقبت از غلات و علف های هرز و سِن غلات در سراسر بخش حبیب آباد مشغول می شود.
وی افزود: برای اینکه آفت محصول نداشته باشیم و یا محصولاتی که سِن زده باشند از سیلو برگردانده می ش
 تجلیل 
از  دختران محجبه ورزشکار  شهرستان  بمناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) وروز
دختر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید
))
 به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز
دختر از7 دختر محجبه ورزشکار طی جشن بسیار باشکوهی به همت اداره ورزش و جوانان  شهرستان حاجی اباد مورخه 15/4/98  در 
محل سالن ورزشی خانه ایروبیک تجلیل بعمل امد
.
 
بوسیله گفته رئیس نماینده پایتخت، تدابیر و تمهیدات انتظامی و ترافیکی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، پیش بینی شده است: «افتخار ما این است که درون مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین، خادم عاشقان امام حسین(ع) هستیم و تلاش می کنیم این همایش داخل امان و آرامش طولانی برگزار شود.» سردار «حسین رحیمی» گفت: «راهپیمایی عظیم اربعین حسینی داخل واقع بزرگ ترین ازدحام بشری است که اتحاد، انسجام و همدلی عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را به جهانیان علامت
بازی های موسوم به Highland Games در اسکاتلند برگزار شد و شرکت کنندگان در آن دامن پوشیدند.
به گزارش
فرارو، این بازی ها که میراثی ملی در اسکاتلند است همه ساله در این کشور
برگزار می شود و شرکت کنندگان در پرتاب وزنه، کشتی، پرتاب چوب و دیگر رشته
های ورزشی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
دامن
اسکاتلندی یا کیلت نوعی پوشش سنتی است که مردان اسکاتلند استفاده می‌کنند.
دامن اسکاتلندی از قرن 16 میلادی در این کشور رواج داشته و امروزه در
جشن‌ها و مراسم رسمی و گ
مراسم گرامیداشت شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد الغدیربرازجان با سخنرانی حجت الاسلام ابراهیم شهسوار وآقای حیدر بردبار نسب فرمانده بسیج دانش آموزی باقرالعلوم (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.

ادامه مطلب
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
◀در مراسم عاشورای امروز در مرقد مطهر حضرت امام حسین علیه السلام ۳۱ تن بر اثر ازدحام جمعیت جان باختند و ۹۶ نفر مجروح شدند.این جان باخته ها که در مراسم هروله عاشورای امروز که هر ساله در ظهر عاشورا برگزار می شود از زائرین عراقی بوده اند.
وی اظهار داشت: تمام ۲۷ مسافر این اتوبوس در سلامت کامل هستند و علت دقیق این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.ملک آباد در ۴۵ کیلومتری جاده مشهد - نیشابور واقع است.
 
به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد در این خصوص گفت: در پی این حادثه و با درخواست آتش‌ نشانی شهر ملک آباد، آتش‌ نشانان ایستگاه‌های ۹ و ۳۹ مشهد به محل حادثه در شهر ملک آباد اعزام شدند.
رضا حیدری افزود: راننده این اتوبوس مسافربری با مشاهده
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
بنابراین به چند ساعت رقص و پایکوبی و آهنگ شاد عروسی بسنده نکرده و نکات ریز و درشت را رعایت خواهد کرد.
برنامه ریز عروسی شما باید انتخاب تمام موارد مراسم عروسی تان حتی آرایشگر عروس و آرایشگاه داماد نیز شما را راهنمایی کند.
برای افرادی که مراسم عقد خود
اگر دلتان برای یک مکان سنتی با مردمانی قدیمی با لباس های رنگ و وارنگ تنگ شده است، حتما باید سری به بازار قدیمی شهر سنندج بزنید!
اینجا یکی از هزاران جاذبه گردشگری کردستان است. آنهایی که نقش جهان اصفهان را دیده اند تا حدودی اینجا احساس آشنایی می کنند چون شباهت های با هم دارند.
از جاذبه های طبیعی کردستان هم می توان به دریاچه زریوار اشاره کرد. این دریاچه در فاصله سه کیلومتری غرب مریوان قرار دارد و داستان ها و افسانه های متعددی در مورد پیدایش آن وج
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
از رزومه معتبر این موسسه باید به همکاری با هنرمندان عزیز کشورمان اشاره کرد؛ که از جمله آن ها همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
چر
به گزارش دورتموند ایران ، در آستانه سال جدیدی میلادی و کریسمس طبق روال هر ساله باشگاه فوتبال بورسیا دورتموند با حضور هواداران و اعضای این تیم جشنی برگزار کرد. در این جشن برنامه های متنوعی تدارک دیده شده بود و هواداران بسیاری نیز در این جشن حضور داشتند.
از جمله برنامه هایی که در این مراسم انجام شد، امضای پیراهن تیم توسط بازیکنان دورتموند بود. آنها پیراهن های خود را امضا می کردند و به هواداران هدیه می دادند. همچنین در قسمتی از این جشن بازیکنان
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
از رزومه معتبر این موسسه باید به همکاری با هنرمندان عزیز کشورمان اشاره کرد؛ که از جمله آن ها همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
چر
خرید و فروش فیش حج در نجف آباد 
خرید و فروش فیش حج در نجف آباد با ویزه ترین قیمت ها
خرید و فروش فیش حج عمره و تمتع در استان اصفهان
۰۹۱۹۷۱۸۰۲۳۹ - ۰۹۱۰۹۰۶۰۶۴۸ - ۰۹۱۰۸۴۴۵۶۳۴
 
فیش حج شما را با بالاترین قیمت در سریعترین زمان خریداریم
دفتر ایران حج با سالها سابقه خرید و فروش فیش حج در شهرستان
نجف آباد در خدمت شماست
فیش حج، خرید فیش حج در نجف آباد، فروش فیش حج در نجف آباد
قیمت فیش حج تمتع در نجف آباد، قیمت فیش حج عمره نجف آباد
خرید و فروش فیش حج عمره نج
خرید سنگ تراورتن کرم حاجی آباد، سنگی با رنگ زمینه ی کرمِ روشن و شفاف است که به صورت بی موج بریده می شود. سنگ حاجی آباد یکی از بهترین سنگ های ساختمانی و یکی از شناخته شده ترین سنگهای مورد استفاده درنما میباشد.و به خوبی توانسته امتحان خود را در تمام شرایط آب و هوایی پس بدهد.سنگ تراورتن ویژگی خاص خود را دارد که باعث شده به بهترین سنگ از نظر قوانین شهرسازی و مهندسی برای سنگ نما تبدیل شود.اگر به دنبال سنگی با تمام ویژگی های یک سنگ ماندگار و زیبا ه
 مراسم معارفه میودراگ رادولوویچ, سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن هم‌اکنون با حضور مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن اصفهان و مدیران این باشگاه در اصفهان در حال برگزاری است.
نکته جالب توجه در این مراسم حضور علیرضا منصوریان, سرمربی پیشین ذوبی‌هاست. قرار است بعد از مراسم معارفه  رادولوویچ, نخستین جلسه تمرینی ذوب‌آهن با سرمربی جدید برگزار شود.
یک مربی خارجی به‌عنوان دستیار با نظر رادولوویچ به کادر فنی ذوب‌آهن اضافه می‌شود. همچنین قرار است مرب
رسم و رسوم حنابندان چیست؟مراسم حنابندان از مراسم‌هایی است که پیش از شب عروسی برگزار می‌شود. این مراسم در برخی از شهرهای ایران و در میان بعضی از قومیت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به شکل خاص خودشان برگزار می‌شود. البته این روزها که برگزاری مراسم عروسی با دردسر زیادی همراه است، خیلی از افراد بسیاری از مراسم‌های پیش و پس از عروسی را حذف می‌کنند. اما حنابندان از آن مراسم‌هایی است که به دلیل خاص بودن هنوز طرف‌‌داران خود را دارد. حتی د
بوسیله گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این زلزله شهرهای اسلام آباد، راولپندی، لاهور، پیشاور، فیصل آباد، مولتان و دیگر بخش های روستا پنجاب پاکستانرا همچنین لرزاند. بوسیله گفته منابع خبری این زلزله داخل عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و مرکز آن ۵ کیلومتری سیرت ایالت "جهلم" از نواحی شهر پنجاب پاکستان بوده است. منابع خبری افزودند: مدت زمان این زلزله ۶ الی ۱۰ لمحه بوده است.
تشریفات عروسی لاکچری موسسه پیوند مهرافزا با در اختیار داشتن تیم حرفه ای و گروهی متخصص، از معتبر ترین موسسه های تشریفات عروسی در تهران به شمار می رود.
همکاری با تیم سریال ستایش و برگزاری مراسم عقد آقای مهدی قائدی (بازیکن تیم استقلال) می باشد.
به لطف تلاش و تجربه حرفه ای پرسنل این موسسه، مراسم عروسی شما با تشریفات عروسی بیاد ماندنی برگزار خواهد شد.
بنابراین به چند ساعت رقص و پایکوبی و آهنگ شاد عروسی بسنده نکرده و نکات ریز و درشت را رعایت خواهد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها