نتایج جستجو برای عبارت :

طیبه زن ۳۳ ساله افغان با اهدا اعضای بدن خود جان ۳ بیمار ایرانی را نجات داد

طیبه زن ۳۳ ساله افغان با اهدا اعضای بدن خود جان ۳ بیمار ایرانی را نجات داد وبه آنان حیات دورباره بخشید .به گزارش خبرگزاری امید به نقل از روزنامه همشهری ایران این زن که طیبه بخشی زاده نام داشته است. در اوایل برج اسد ۱۳۹۸ به شفاخانه ای در ولایت سمنان ایران منتقل می گردد. خانواده وی اظهار  داشته اند که وی از مدت ها پیش از بیماری تومور مغزی رنج می برده است. وی پس از انتقال به شفاخانه مورد عمل جراحی قرار میگیرد که در حین عمل به دلیل پیشرفت بیماری دچا
بوی خون آید ز سیب و هم انار و توت تو،
نوحه غم آید از گهواره و تابوت تو.
حاصل باغ انارت میوه نارنجک است،
شد سلح هم مذهب و هم دین و هم معبود تو.
آن قدر بمبی عدو برریخت در بام و درت،
کور سازد چشم بدخواه ترا خاکسترت.
مام افغانم، نبینی چشم گریان مرا،
بی گنه قربان مکن تو طفل ارمان مرا.
ای فلک، بشنو تو آخر آه و افغان مرا،
از جهالت کی رهانی خلق افغان مرا؟
سالها پیش زمانی که به عنوان داوطلب در بیمارستان مشغول کار بودم، با دختری به نام «لیزا» آشنا شدم که از بیماری نادری رنج می برد. ظاهراً تنها شانس بهبودی او، گرفتن خون از برادر هفت ساله اش بود، چرا که آن پسر نیز قبلا آن بیماری را گرفته بود و به طرز معجزه آسایی نجات یافته بود.
پزشک معالج، وضعیت بیماری لیزا را برای برادر هفت ساله او توضیح داد و سپس از آن پسرک پرسید: آیا برای بهبودی خواهرت حاضری به اون خون اهدا کنی؟


ادامه مطلب
آقای عراقچی در تازه‌ترین شاهکارشون فرمودن آمریکا که با ما فشار بیاره، باید افغان‌ها رو از کشور اخراج کنیم آقای عراقچی، شما احتمالا درد پناهنده بودنو نمیدونی، ویزای مالی داری به حال
احتمالا هرگز افغان های ایران هارو از نزدیک ندیدی و نمیدونی اون پنج ملیون نفری که میگی چندنفرشون تو همین خاک نکبت زده به دنیا اومدن
وقتی با دهن پرباد میگید ما برای افغان‌ها هزینه کردیم خبر ندارید آموزش رایگان برای افغان‌ها که حکم رهبر انقلابتونه هنوز یه جوک
 
 
سالها پیش زمانی که به عنوان داوطلب در بیمارستان مشغول کار بودم، با دختری به نام «لیزا» آشنا شدم که از بیماری نادری رنج می برد. ظاهراً تنها شانس بهبودی او، گرفتن خون از برادر هفت ساله اش بود، چرا که آن پسر نیز قبلا آن بیماری را گرفته بود و به طرز معجزه آسایی نجات یافته بود.
پزشک معالج، وضعیت بیماری لیزا را برای برادر هفت ساله او توضیح داد و سپس از آن پسرک پرسید: آیا برای بهبودی خواهرت حاضری به اون خون اهدا کنی؟
پسر کوچولو اندکی مکث کرد و از د
زنی که توسط برادرانش شکنجه و سپس در یک قبرستانی زنده به گور شده بود توانست با بیرون آمدن از قبر جانش را نجات دهد.
زن میانسال اکراینی که در یک قبر زنده به گور شده بود با خوش شانسی از این حادثه جان سالم بدر برد. " نینا رُدچِنکو " ۵۷ ساله که توسط دو برادر ۲۷ و ۳۰ ساله اش مورد شکنجه
ادامه مطلب
افغان هاند سگ شکاری اشرافی دارای بدنی بلند و سر باریک و کشیده است. بینی سیاه، چشمها تیره و بادامی شکل و گوشها بر روی سر افتاده است. افغان هاند دارای گردن بلند و قدرتمند، پاها بلند وصاف و در انتها بزرگ و پوشیده از مو می باشد. دم دارای یک فر در انتها می باشد اما بصورت حلقه در پشت بدن حیوان قرار نمی گیرد. موهای بلند و ابریشمی آن تقریباً در هر رنگی مخصوصاً شنی دیده می شود.
مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو در فرمانداری دشتستان برگزار شد.
سرپرست فرمانداری دشتستان:خانواده ای که عضو عزیز خود را اهدا می کند در واقع با خدا معامله کرده است.
به گزارش سفیر جنوب، صبح امروز، مراسم تجلیل از خانواده های اهدا کننده عضو برگزار گردید.

ادامه مطلب
کارگر نوع دوست شهرداری آب پخش؛هدیه روز کارگر خود را به هم وطنان سیل زده اهدا کرد.به گزارش سفیر جنوب؛محسن رضایی،از کارگران ساعی شهرداری آب پخش،هدیه کارگر نمونه خود را جهت کمک به سیل زدگان اهدا کرد.
وی هدف از این کار خود را کمک به هموطنان سیل زده و حس نوع نوع دوستی و کمک به همنوع دانست و گفت:همه مردم ایران باید آنچه که در توان دارند برای همطنان سیل زده کمک نمایند.
کم مبین، ای چشم کم بین، تاجکستان مرا،
هم زرافشان، هم بدخشان، رشت و ختلان مرا.
ریشة پیوند ملّت ریشه در جان من است،
از دل ریشم مکن تو ریشة جان مرا.
آرزوهایم به سامان م یرسد از وحدتش،
بی سر و سامان مگو تو نسل سامان مرا.
کم مبین، ای چشم ک مبین، چشمة مهر دلم،
چشمه های خون مکن هر دم تو چشمان مرا.
تاجکستان مرا کوچک مگو کوچیتبار،
می بری تا ملک افغان آه و افغان مرا.
گر تو خوانی خانة دل تاجکستان مرا،
خانة خود خوان همیشه خانه و خوان مرا.
روز گذشته(یک‌شنبه، 11 حمل)، یک هیأت از دیپلمات‌های ارشد سفارت افغانستان در تهران به همراه برخی نمایندگان جامعه مهاجرین، وضعیت مهاجرین آسیب‌دیده از سیلاب در محله افغان‌آباد شهر گنبد کاووس ولایت گلستان ایران را از نزدیک بررسی کردند.
ادامه مطلب
بر اساس یک مطالعه جدید از محققان کالج پزشکان و جراحان دانشگاه واشنگتن، یک برخورد ژنومیک می تواند توضیح دهد که چرا بسیاری از پیوند کلیه از بین می روند، حتی زمانی که اهدا کنندگان و گیرندگان به خوبی هماهنگ باشند. این برخورد ژنومی یک ناسازگاری ژنتیکی بین اهدا کننده و گیرنده کلیه است و باعث می شود که گیرنده بتواند یک حمله ایمنی علیه پروتئین اهدا کننده ایجاد کند.
ادامه مطلب
ادبیات و شعر 16 بازدید
جملات زیبا به مناسبت روز جهانی اهدای خون
تک تک قطرات خونی که دارم می دهم برای کشورم
می جنگم برای کشورم
جانم را می دهم برای کشور
و اهداء میکنم خونم را برای اعضای کشورم
پیام زیبا برای اهدای خون
اهدای خون برای یک جوان و انسان سالم هیچ ضرری ندارد. برای بیمار امید زندگی است. با اهدای خون زندگی را بازگردانید
جمله برای اهدای خون
اهدای
خون تبلور زیبای انسانیت و مهرورزی است که امید به زندگی را در افراد
نیازمند به این فرآورده حیا
کتاب به خاطر عشق پسرممترجم: شراره معصومی
رمان عشق به خاطر پسرم در واقع  داستانی واقعی زندگی
زنی افغان  است که  ابتدا داستان رنجهای مادربزرگش
و پدرش را روایت می کند،
مادربزرگی که قربانی زیباییش می شود
 و پدرش که زیر نفوذ برادری بدخواه بزرگ می شود
و پس از آن جریانات و تحولات اجتماعی و سیاسی
افغانستان  که زندگی او و خانواده اش را در هم می پیچد
و نهایتا او که خود را به آمریکا رسانده،
حتی در این کشور جدید ازدواجش با تعصبات قومی
به او تحمیل می شود
به گزارش شریعت نیوز : آقای محسن عباس زاده مسئول پایگاه اورژانس ۱۱۵سیریز از واژگونی خودروی زانتیا حامل مسافران افغان با ۱۱ کشته و زخمی خبر داد .
وی در ادامه بیان کرد: صبح امروز پنج شنبه مورخ ۷ شهریور۱۳۹۸ در ساعت ۴:١۰ دقیقه  در محور سیریز- نوق-بافق؛  در تقاطع سه راهی سیریز – نوق – بافق واژگونی سواری زانتیا حامل مسافران افغان ۳ کشته و۸ مصدوم بر جای گذاشت.
وی بیان کرد :سواری زانتیا از سمت نوق به سمت بافق در حال حرکت بوده در تقاطع مذکور  واژگون م
مادر املشی به همراه کودک 6 ماهه‌اش با اقدام به موقع پلیس از برف و کولاک نجات پیدا کردند.
سرهنگ باقر رجبی، فرمانده انتظامی شهرستان املش گفت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام تسهیل عبور و مرور و کمک به خودروهای گرفتار در برف با فریادهای استمداد زنی مواجه شدند.
رجبی افزود: ماموران با حضور در محل، جان مادر و کودک 6 ماهه گرفتار در برف و کولاک را نجات داده و آن‌ها را با خودروی پلیس به منزل بستگانشان منتقل کردند.
وی گفت: این زن 30 ساله با قطع شدن برق
تکلیف کسی که راه رو چهل ساله به طور ظالمانه ای در حق خودش رفته، و زمینه ظلم دیگران در حق خودش رو فرآهم آورده .. و نه کسی می تونه اونو نجات بده و نه به نجات خودش فکر میکنه .. چیییییه؟؟!!! 
کسی که با روش تربیتی مسخ کننده به علاوه جهل و عادت های ویرانگر خودش هر روز ضربه ای مُهلک بر پیکر حیات خودش وارد می کنه، و منفعلانه حیات و زندگی خودش رو دست همه سپرده .. چطور به خودش برمی گرده؟؟؟!!!
 
وَلَا تَکُونُوا کَالَّذِینَ نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْف
تعداد 47 مورد جایزه مرکب از ساعت رو میزی و قاب عکس از طرف اداره ی آموزش و پرورش شهرستان فارسان به رتبه های اول مسابقات فر هنگی و هنری این آموزشگاه  اهدا گردید از جمله سرود و تئاتر .که جا دارد از همکاری صمیمانه مدیریت و معاونت آموزشی این آموزشگاه تقدیر به عمل آید که با حوزه ی پرورشی مجدانه همکاری نمنودند.
به گزارش خبرگزاری نرمی به نقل از ورایتی، در نوزدهمین سال اهدای اجر شوپارد داخل جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹، ژانگ زئی این دستمزد را به دو نمدار کبیر امسال اهدا می‌کند. پاداش شوپارد که از سوی برند شوپارد خلق کردن شده هر سال دو جایزه خاص بوسیله بازیگران درون حال ظهور (زن و مرد) اهدا می‌کند. برندگان این جایزه را یک گروه ممیز گلچین می‌کنند تا از دو بازیگر کبیر در مسیر کاری‌شان حمایت شود. این دستمزد از سال ۲۰۰۱ خلق کردن شده و هر سال در جشنواره فیلم کن ت
این عطر را می توان در تمام فصل های سال مورد استفاده قرار داد اما به دلیل طبع گرمی که دارد برای فصل زمستان مناسب تر استشما می دانید هدیه تعطیلات تعجب برانگیز برای مردان چیست؟ قیمت عطر بلک افغان اصل (آیا ما در حال صحبت کردن با ادکلن یا ادویه جات ترشی جات یا عطر بلک افغان قیمت بوی عطر و یا آنچه شما را). عاقلانه انتخاب کنید، و گیرنده به شما هر وقت که بخواهد می اندازد به یاد داشته باشید (بعد از همه، نزدیک ترین معنی به حافظه است). اما برای کشف چیز غیر م
سخنگوی سازمان انتقال خون اعلام کرده خون کم دارن
ته این صفحه میتونید ببینید از هر گروه خونی چقدر دارن
بعد اینجا میتونید جاهایی که تو تهران میتونید برید خون بدید رو ببینید
اینجا هم شرایط اهدا خونه
اینجا هم مراحل اهدا خونه
خب دیگه فکر کنم بدونید باید چیکار کنیم :)))
زکات زندگی کردنتونو بدید :)
 
البته "به شکل دردناکی ایرانی بودن" اشکان رو قبول ندارم. ما ایرانی هستیم مثل هر ملت دیگه ای. همین. همه جا بد داره خوب داره. دو روز زندگیه. قرار نیست به هم برچسب بزنیم.
 
فرودگاه آتاتورک، ساعت هشت و نیم صبح:
حدود صد نفر آدم داغون، ایرانی و افغان و عراقی و مصری و سوری و سومالی و جاهای دیگه دنیا، که هر مسافر و عابر دیگه ای، از سر و روی تک تکمون می تونست حدس بزنه که کی هستیم و چی هستیم، با چهره های نگران و ذهن ِ پُر از سوال ِ بی جواب، چشم تو چشم هم دوختیم
منو نجات بده التماست میکنم ...
این حرفهارو توی دفترم نمیتونم بنویسم 
واصلا نمیخوام ناشکری کنم 
خودتم میدونی من چقد قدردان موهبت هات هستم 
ولی بیا و نجاتم بده از این هر روز فروریختن امید هام 
من نمیخوام این شکلی زندگی کنم 
نمیتونم این حرفارو به هیچ کسی تو این عالم بزنم 
منو نجات بده رفیق دیرینه 
منو نجات بده مهربونترین 
منو نجات بده خالق
منو نجاتم بده 
فقط تویی که اشکامو میبینی ، بغضمو میفهمی ؛ لرزش چونمو تو این نیمه شب حس میکنی فقط تویی 
نجا
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
روز
(۱۴ ژوئن) هر سال به نام روز جهانی اهدای خون (روز جهانی تقدیر از اهدا
کنندگان خون) انتخاب شده‌است. در این روز از همت والا و فعالیت انسان
دوستانه تمام کسانی که در زمینه اهدا و انتقال خون و نجات جان انسان‌ها
تلاش می‌کنند، قدردانی می‌شود.
- نامگذاری روز جهانی اهدای خون
سازمان بهداشت جهانی، جامعه بین المللی
انتقال خون، انجمن بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر و اتحادیه بین المللی
سازمان های اهداکنندگان خون به اتفاق از سال 2004 میلادی ( 1383) ،14 ژ
عصر امروز جمعه 22 شهریور 98، مرد ۳۵ ساله افغانی کارگر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در جاده حبیب آباد شهرستان برخوار که چاه آن متعلق به یکی از اهالی شهر دستگرد بود غرق شد و جان باخت.سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در این خصوص بیان نمود: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه و در کانال آبرسانی غرب اصفهان رخ داده و تیم امداد و نجات غواصی در محل حاضر شدند اما متاسفانه فرد حادثه دیده پیش از نجات فوت کرده بود. علت غرق شدگی این فرد هنوز
در مورد این عطر میتوان گفت مخاطب خاص خود را دارد. مخاطبانی خوش ذوق با طبعی گرم از جمله دوستداران این عطر هستند.
مناسب برای فصول سرد با پخش بو و ماندگاری بسیار بالا که میتوان به خط بویی که از خود به جای می‌گذارد نیز اشاره کرد.
طراحی شیشه و درب محصول، یکی از خلاقیت‌های منحصر به فرد این شرکت به حساب می‌آید.
رایحه‌های عطر بلک افغان با غلظت ادوپرفیوم
هرم بویایی عطر بلک افگانو در نت ابتدایی با رایحه‌ی شاهدانه و رایحه‌های سبز آغاز می‌گردد، سپس د
تعداد 47 مورد جایزه مرکب از ساعت رو میزی و قاب عکس از طرف اداره ی آموزش و پرورش شهرستان فارسان به رتبه های اول مسابقات فر هنگی و هنری این آموزشگاه  اهدا گردید از جمله سرود و تئاتر .که جا دارد از همکاری صمیمانه مدیریت و معاونت آموزشی این آموزشگاه تقدیر به عمل آید که با حوزه ی پرورشی مجدانه همکاری نمنودند.
از آیه 33 سوره ی عنکبوت: 
لاتخف و لاتحزن انا منجوک
نترس و غمگین نباش؛ ما تو را نجات خواهیم داد.
 
یونس که از شکم نهنگ نجات پیدا کرد؛ آتش که بر ابراهیم سرد شد...شده یکی بغلت کنه بعد غم و دلتنگی و خستگی و اعتراضت شسته بشه و فقط حال خوب بمونه؟ ایمان همون آغوشه. ایمان ما رو نه فقط از "جهان فاسد مردم " که از خودمون هم نجات میده.
برای خودمون آغوش بخواهیم یا بسازیم؛ آغوشی از جنس امنیت، جنس ایمان.
 
افغانستان در سده‌ی نوزدهم خود را در وضعی بسیار مخاطره‌آمیز یافت . با گذشت سال‌ها ، روسیه مرحله به مرحله ، و بویژه از نیمه‌ی سده‌ی پیشین به بعد ، هرچه بیشتر به سمت جنوب رخنه می‌کرد ؛ نانسن ، کاشف معروف در سال ۱۹۱۴ گفت که طی ۴۰۰ سال گذشته قلمرو ارضی روسیه با آهنگ تقریباً ۹۰ کیلومتر در روز افزایش پیدا کرده است . [(؟!)] بین روسیه در آسیای میانه و راجِ بریتانیا در هند [راج در هندی به معنی حکومت است] که با هم دشمنی و سوءظن داشتند ، دیگر فقط یک میانگی
من براساس سن بلوغ پسران و دختران و همچنین سن یائسگی در زنان و کمی محاسبه به فرمول زیر برای سنی که طبیعت برای ازدواج مردان و زنان مناسب میدونه رسیدم:
 
سن پسر=1.1*(سن دختر)+4
میخواستم ریز محاسباتم رو اینجا بنویسم که دیدم شاید حوصله خواننده سر بره و فقط فرمول نهایی رو نوشتم.
براساس این فرمول طبیعت برای یک دختر:
18 ساله پسر حدودا 23.8 ساله رو مناسب میدونه
20 ساله پسر حدودا 26 ساله رو مناسب میدونه
25 ساله پسر حدودا 31.5 ساله رو مناسب میدونه
30 ساله پسر حدودا 37
اهدا هشت هدیه کارت امام رضا ع جمعا به مبلغ 40/000/000 ریال بعنوان کمک هزینه درمانی و همچنین عطر و نمک و نبات متبرک به یکی از بیماران آهومحلهدفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان محمودآباد و کانون خادمیاری امام رضا ع مسجد امام حسین ع #گلزار_شهدای_آهومحله
حالم خوبه. دیشب سر یه موضوعی قاطی کردم :( و به خاطرش هنوز ناراحتم تا نصف شب گریه میکردم تا بالاخره خوابم برد.اینم یجورشه دیگه شانس منه. اما من یه راه نجات دارم. تنها یه راه نجات. باید سخت کار کنم تا از این وضعیت بیام بیرون. فقط به این امید زندگی میکنم تا بتونم از پسش بر بیام. من باید خودم زندگیمو تغییر بدم چون هیچکسو ندارم که به فکرم باشه. این شرایط مزخرف تنها راه نجات ازش کارکردنو کار کردنو کار کردنه. من فقط همه ی امیدم به همینه. هیچ راه نجات دیگه
سلام!
حقیقتش رو بخوام بگم من این کتاب رو به صورت صوتی گوش دادم و لذت عمیق ورق زدن صفحه های کتاب و بوی خوش کاغذ رو از دست دادم!
با این حال،میتونم بهتون پیشنهادش بکنم!
یه کتاب فوق العاده خوب بود!
کتابی که نمیتونید به راحتی زمین بزارید و بیخیال صفحه ی بعد و فصل بعد بشید!
میتونم بگم که این کتاب نظرمو در مورد مهاجران افغان به شدت عوض کرد ومتوجه شدم روزهای واقعا سختی داشتند.
و دلیل اینکه کشور ما این حجم از اتباع افغان رو توی خودش جا داده چیه!
 
ننه گفت: "
جشنواره ممتازین و هفت سین در تاریخ 97/12/22 در این آموزشگاه برگزار شد. در این جشنواره که حدود یک ماه برای برگزاری آن تلاش شده بود هفت سین های کلاسی به نمایش گذاشته شد. از مسئولین اداره آموزش و پرورش ،اعضای انجمن اولیاء و مربیان ،اولیاء دانش آموزان و پذیرفته شدگان مراکز آموزش عالی برای حضور در جشنواره دعوت شد.
برنامه های متنوعی اجرا گردید و از ممتازین درسی،علمی،ورزشی،پرورشی و فعالین نماز تجلیل گردید.و جوایزی به همراه شاخه های گل و لوح تقدیر به آ
پادکست :
به آینه نگاه کردم ؛  داستان ریحانه، شاعر افغانِ متولد ایران
پادکست «آن» هربار داستان واقعی آدم‌ها رو تعریف می‌کند تا سعی کنیم خودمون رو جاشون بذاریم. لینک همه شون هست . در قسمت چهارم که ساختنش بیشتر از اپیزودهای قبل زمان برده، داستان شاعری افغان به نام ریحانه را می‌شنویم که در ایران به دنیا آمده و بزرگ شده. شاید برای خیلی از ما این اولین بار باشه که از زاویه دید مهاجری که مورد تبعیض قرار گرفته داستانش رو بشنویم و کمی همدلی کنیم. کار
سلام دوستانمطابق رسم هر سالهو با توجه به اهمیت دانشیک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت استان شاالله بر ان شدیم بسته های نوشت افزار جهت دانش اموزان نیازمند تهیه نماییم.با کمک خیرین و همت جوانان انقلابی  بسته های نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند اهدا گردد....اجرتان عندالله
در آستانه سال تحصیلی
سلام دوستانمطابق رسم هر سالهو با توجه به اهمیت دانشیک ساعت تفکر بهتر از هفتاد سال عبادت استان شاالله بر ان شدیم بسته های نوشت افزار جهت دانش اموزان نیازمند تهیه نماییم.با کمک خیرین و همت جوانان انقلابی  بسته های نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند اهدا گردد....اجرتان عندالله
در آستانه سال تحصیلی
فستیوال فیلم کنهفتاد و دو‌مین جشنوارهٔ کن ( به فرانسوی : Festival de Cannes 2019 ) از چهاردهم تا بیست و پنجم مه ۲۰۱۹ در شهر کن فرانسه برگزار شد . الخاندرو گونسالس اینیاریتو فیلمساز مکزیکی مدیریت هیئت داوران فستیوال بود . نخل طلا و جواهرات به فیلم کره‌ای پارازیت به کارگردانی بونگ جون - هو اهدا شد .
 
 
 
فیلم مرده‌ها نمی‌میرند اثر جیم جارموش , یک کمدی با روایت زامبی‌ها , فستیوال را بهره‌برداری کردهر سال در فستیوال کن دو نخل طلا و جواهرا
 
با معرفی برندگان جایزه شعر فوروارد برندگان آن در سه بخش شناخته شدند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت جایزه، جایزه معتبر شعر فوروارد ۲۰۱۹ برندگان خود را در سه بخش معرفی کرد.
فیونا بنسون ‌شاعری از ‌ویلتشایر به عنوان شاعر برنده بخش بهترین مجموعه شعر جوایز فوروارد ۲۰۱۹ انتخاب شد تا جایزه ۱۰ هزار پوندی این بخش را از آن خود کند.
وی برای مجموعه شعر «سرگیجه و روح» که ششمین مجموعه شعری است که منتشر کرده، این جایزه را از آن خود کرد.
سال ۲۰۱۸ بن
◀تصویری که میبینید مربوط به عقد دختر ۹ ساله با پسر ۲۲ ساله هست.طبق گفته پدر و مادر دختر قرار هست این ها شش سال دیگر با هم اردواج کنند. این دو ساکن منطقه بهمئی استان کهگلویه و بویر احمد هستند. دادستانی قوه قضایه به این پرونده رجوع کرده و در دست بررسی هست.از نظر من این نوع ازدواج ها و عقدها در این سن کم بخصوص برای دختر ۹ ساله مناسب نیست.
رییس تیم سلامت مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم از عملیات موفقیت آمیز احیای جوان 16 ساله ای که دچار سانحه تصادف شده بود خبر داد.
به گزارش اتحاد خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ؛دکتر سید رضا حسینی با اعلام این خبر افزود:ساعت ۵ عصر روز ۲۱ آبان ماه  جوان ۱۶ ساله( راکب موتور سیکلت) که در  اثر برخورد با خودرو سواری دچار سانحه شده بود ،توسط آمبولانس اورژانس جاده ای  ۱۱۵  به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم آورده شد.دکتر حسینی  بیان دا
به گزارش شریعت نیوز 
 امروز صبح اقامه نماز عید سعید قربان توسط برادران افغان وبه امامت شیخ محمدی در استان کرمان شهرستان زرند برگزار شد این مراسم در جاده رفسنجان پشت مپم بنزین سید جعفر سوله رضا میرزالی 
لحظاتی از این مراسم توسط عبدالمنیر صالحی عکس گرفته شد 

 

انتهای پیام / م 
انتشاردهنده** صالحی 
BluRay,The Rescuers 1977,بلوری,دانلود The Rescuers 1977 720p,دانلود انیمیشن نجات دهندگان با دوبله فارسی,دانلود دوبله فارسی انیمیشن The Rescuers 1977,دانلود دوبله فارسی انیمیشن نجات دهندگان The Rescuers 1977,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Rescuers 1977,دانلود کارتون برنارد و بیانکا در نجات پنی,دانلود مستقیم The Rescuers 1977 1080p,دانلود نیمیشن The Rescuers 1977,
ادامه مطلب
نام کتاب: کیف نجات خانوادهترجمه و تألیف : زیبا ایوبیان
نوبت و تاریخ چاپ: چاپ سوم،بهار ۱۳۹۰ناشر : مؤسسه آموزش عالی علمی-کاربردی هلال ایرانتعداد صفحات:  ۴۸ صفحه.اندازه صفحات: 14×10 cmعکس : داردشابک:  ۹۷۸۹۶۴۲۷۸۰۲۸۰ | ISBN : 978-964-2780-28-0
* محل نگهداری کتاب : کتابخانه‌ی هلال احمر شهر بیجار
* تاریخ مطالعه‌ : مطالعه‌ی اول از قبل از ظهر دوشنبه ۹۸/۱۰/۳۰ تا قبل از ظهر ۹۸/۱۱/۰۶
 
* معرفی و بررسی: بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
این کتاب به طور مختصر و مفید
پیکر مطهر حضرت آیت‌الله محقق کابلی (ره)،‌ بعدازظهر امروز پنج‌شنبه (23 جوزا) در میان خیل عظیمی از جمعیت مهاجرین، ارادتمندان و مقلدان ایشان که از نقاط مختلف به شهر مقدس قم آمده بودند، از مسجد امام حسن عسکری (ع) به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و در جوار مرقد مطهر آن حضرت به خاک سپرده شد.
به گزارش خبرگزاری صدای افغان (آوا)؛ در این مراسم باشکوه علاوه بر اقشار مختلف مهاجرین و نهادهای فرهنگی و اجتماعی، مسئولین سفارت جمهوری اسلامی افغانستان و هم
سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس و بازیکن سابق ملوان ۲ هزار بسته معیشتی به نیازمندان بندر انزلی اهدا کرد.
سیدجلال حسینی، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال و بازیکن و کاپیتان پرسپولیس که اهل بندرانزلی است به مناسبت نیمه شعبان 2 هزار بسته مواد غذایی، مواد بهداشتی، ماسک و دستکش به ارزش یک میلیارد تومان به نیازمندان این شهرستان اهدا کرد.
این ورزشکار خیر همچنین از میلاد امام حسین(ع) تا میلاد مهدی موعود(عج) هر شب 400 وعده غذای گرم بین نیازمندا
کتاب نجات از مرگ مصنوعی pdf
جهت دانلود و مشاهده فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود کتاب نجات از مرگ مصنوعی pdf

نجات از مرگ مصنوعی دانلود رایگان کتاب نجات از مرگ مصنوعی تالیف علی اکبر سقاباشی PDF طب سنتی نوع فایل : PDF نویسنده : علی اکبر سقاباشی Ø. دانلود رایگان کتاب نجات از مرگ مصنوعی pdf  فایل Pdf راهنمای نجات از مرگ مصنوعی دانلود رایگان کتاب راهنمای نجات از مرگ مصنوعی نوشته علی اکبر سقاباشی


کتاب نجات از مرگ مصنوعی
دانلود رایگان کتاب راهنمای
صحنه ی آخر شیندر لیست برام حس عجیبی داشت(خطرِ اسپویل!)
 
لحظه ای که سنچاق سینه اش رو میکنه و میگه این طلا بود و میشد باهاش جون یه انسان رو نجات بدم.یه انسان و بعد میزنه زیر گریه!خیلی خودمون رو توش دیدم که توی خواسته های بی نهایتمون غرق شدیم در حالی که شاید میشه با این چیزا جون کلی آدم رو نجات بدیم!
پرچم یادبود یکی از عناصر مورد استفاده در مراسم ها، بزرگداشت ها و هم چنین همایش هایی است که در یک روز خاص و یا به صورت اتفاقی انجام می شود. پرچم یادبود در این رویداد ها به صورت نمادین در آن مراسم ها به شکل یادبود اهدا می شود و یا در آن جا به شکل بیان گر آن رویداد به تعداد کثیری به اهتزاز در می آید.
نگاهی به کارکرد پرچم یادبود
پرچم یادبود نمادی از یک رویداد، شرکت، اداره، کشور و تیم باشگاهی خاصی می باشد که آن را به شکل نمادین در   مراسم هایی که برا
زنده یاد جناب سردار رسول خان باران زهی (بادینی رِند) فرزند زنده یادجناب سردار افغان خان باران زهی (بادینی رِند) در سال ۱۲۸۴ بدنیا آمد. بعد از مسمومیت و فوت پدرشان جناب سردار افغان خان به وسیله سَم در یک مهمانی برنامه ریزی شده از سوی برخی از آقایان،جانشین پدرشان شدند. 
در زمان اجرایی شدن فرمان اراضی خالصه دولت در دوره اول پهلوی،قسمت های اعظمی از اراضی زنده یاد سردار رسول خان بوسیله ی برخی از آقایان مطرح آن زمان به خالصه دولت تبدیل شد. 
بعد از ف
 
"عقل به تنهایی قادر نیست که بشر را نجات دهد و بزرگترین عیب فرهنگ اروپا اینست که میخواهد با عقل به تنهایی بدون اینکه با روح یا وجدان یا ایمان پیوندی داشته باشد فقط با نیروی عقل کشتی بشریت را از مهلکه نجات دهد. "
اقبال لاهوری
 
فواید اهدای خون برای سلامتی چیست





اهدای خون
حدوداً فقط یک ساعت از وقت برنامه پرمشغله زندگی شما را می گیرد و درعوض
جان یک انسان را نجات می دهد. اهدای خون نه فقط برای کسی که که سلولهای خونی را دریافت می کند، بلکه برای سلامت اهدا کننده نیز فواید بسیار دارد.
ادامه مطلب
اولین جلسه بعد از امتحان ترم اول بود، بچه ها خستگی امتحان روز قبل را بهانه کرده بودند، تا ناچار شوم فقط کمی در مورد وضعیت سیاسی یکی از سلسله های باستانی بحث کنیم، قبل از هر چیزی طبق برنامه بچه ها صفحات مورد نظر را مطالعه می کنند، اینگونه آنها را درگیر بحث میکنم، چند دقیقه استراحت کلاسی دو نفر از دخترای شیطون آمدن پایین کلاس و شروع کردن صحبت درباره موضوعات مختلف تا رسیدن به بحث اهداعضویکیشون گفت: میخوام برای اهدا عضو ثبت نام کنم، خانوم شما چی
پروژه پیاده سازی سیستم فازی در متلب

دراین پروژه , سیستم فازی روی دیتاست خون پیاده سازی شده است که دیتا ست blood دارای چهار مشخصه ی 1 .تعداد ماه های گذشته از آخرین اهدای خون 2 .تعداد کل اهداها 3 .مقدار کل اهدا بر حسب سی سی 4.تعداد ماه های گذشته از اولین اهدای خون  و این دیتاست شامل  طلاعاتی که از مرکز خدمات انتقال خون در شهر هسین چو در کشور تایوان گرفته شده است که روی 748 اهدا کننده به صورت تصادفی گرفته شده است و بررسی میکند که اهدا کننده د
اگر به شما یک فرصتِ توانا و دارا برای نجات دنیا بدهند چگونه دنیا را نجات خواهید داد؟
پاسخ های تان را در بخش نظرات بنویسید تا خدا را چه دیدید، شاید مقبول خدا افتاد و «برنده» شدید و کُل جهان و مردمان داخل و خارج آن تغییر کردند و خدا فرشتگان را آراستند و به ایشان «نشانمان» دادند و گفتند: «دیدید گفتم چیزی می دانم که نمی دانید!؟»
 یقین چهار شعبه  دارد 1 زیرکی روشن بینی 2 رسیدن بحایق 3 عبرت شناسی4 روش پیشینیان پس هرکه روشن. بین شود حقیقت شناس گردد  هر که که بحایق رسد عبرت   شناس شود و هرکه عبرت شناس باشد   سنت وروش را بعهمد وهرکه سنت  شناسد مثل اینستکه با پیشینان بوده و شده و بطربقه ایکه درستتر است هدایت شود ونگاه کند هرکه نجات. یافته بچه وسبله نجات یافته وهر که هلاک  شده برای چه هلاک شده و هماناخدا هر که هلاک نمود تنها بسبب نا فرمانبش هلاک نموده  وهرکه. را نجات  بخشبده 
رئیس اداره حفاظت و ایمنی دریانوردی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج باری در مسیر دبی - گناوه غرق شد ولی سرنشینان آن نجات یافتند.
به گزارش سفیر جنوب به نقل از مهر؛احسان گلستانی با اشاره به اینکه یک لنج باری در مسیر دبی به گناوه در حرکت بوده و دچار حادثه شده است اظهار داشت: این لنج شش سرنشین داشته که یکی از آنها در بندر دیر پیاده می‌شود.

ادامه مطلب
✨﷽✨
✍ از حضرت موسی (ع) به نقل از  پیامبر اکرم (ص) روایت شده:
حضرت موسی (ع) عرضه داشت: خدایا! قرب و نزدیکی به شما را می خواهم. خداوند فرمود: کسی به من نزدیک می شود که شب قدر بیدار باشد. عرض کرد: خدایا! رحمتت را خواهانم. فرمود: رحمتم شامل کسی می شود که در شب قدر به فقرا و درماندگان ترحّم کند. عرض کرد: خدایا! گذشتن از [پل] صراط را می خواهم.فرمود: عبور از صراط برای کسی است که در شب قدر صدقه ای بدهد.
عرض کرد: خدایا! از درختان و میوه های بهشت می خواهم.فرمود: آن ه
۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ همونطور که تصمیم به راه اندازی وبلاگی برای نوشته هام گرفتم، تصادفی همزمان شد با انتخابات مجلس جمهوری اسلامی ایران! 
از سن هشت سالگی برام جوون های ۱۸ ساله جذاب بودن؛ تفاوتی نداشت کسی که تو خیابون میدیدم سی ساله باشه یا ۱۷ ساله! از نگاه کودکی اینجانب، هر آدمی که تو ظاهر موفق به نظر میرسید(البته با تشخیص در سه ثانیه ‌:-! ) آدمی ۱۸ ساله فرض میشد!!!
حدود ۶ ماه از ۱۸ سالگی اینجانب گذشت ولی...
ادامه مطلب
بخشی از زیارت اربعین: و بذل مهجته فیک لیستنقذ عبادک من الجهالة و حیرة الضلالة...؛ و سیدالشهدا علیه السلام، خون خویش را در راه تو عطا کرد، تا بندگانت را از «جهالت» و «حیرت ضلالت» نجات دهد... که جهالت، غفلتِ عِلمی است و ضلالت، غفلتِ عَمَلی.جهل و ضلالتِ همگان بود برقرارشد خون تو برای نجات بشر، نثارراه سلوک و قرب، چه سهل است با حسینگر کشتیِ سریعِ وصالش شوی سوار
برای زنی تنها در سوگ فرزند مرده اش امشب که تورا در خاک سرد می نَهم زیست یکساله ام با تو دفن میشود و من در پارادوکسِ سوگِ دفن کردنِ زیستِ یکساله ی پر رنجم در خاک غلتیده ام.امشب مشت پر از خاکم را بر سری میریزم که با شال عراقیِ پیرزن های جنوب پوشانده ام و دست بر دهان کِل میکشم برای جوانی و ناکامی اش ‌‌‌...امشب بیست سالگی عزیزم، نهال یک ساله ی دهه ی سوم را خاک میکنم و برای مظلومیت و تباهی اش به سوگ مینشینم.اما صبر کنیدمن میخواهم نوزاد بیست یک ساله ا
تنها راه نجات مردم عراق از بیکاری ، نا امنی و ...  بستن سفارتخانه (جاسوس خانه) آمریکا و احتمال زیاد عربستان در این کشور می باشد. شاهد این مدعا آن است که آمریکا بزرگترین سفارتخانه اش را در عراق - با پول مردم عراق - ایجاد کرده است .
مجله «هفتــــــه» به عنوان هفته‌نامه در تاریخ 1 ژوئن 2008 متولد شد. در ابتدا هر شنبه، سپس هر جمعه و از آن پس هر پنج‌شنبه به زبان فارسی در مونترال و کانادا منتشر شده و می‌شود.
    «هفتــــــه» در قالب یک تلاش غیرانتفاعی عمل می‌کند. سهم بزرگی از کارها به طور داوطلبانه، بدون پرداخت، و یا با پرداخت مبالغ جزیی انجام می‌شود.
    «هفتــــــه» خود را متعلق به گروهی می‌داند که ریشه در خاک و فرهنگ ایران دارد و شاخ و برگ در کانادا، کشور دوم خود، گسترده
ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۲۰ ساله/ عاقد: خانواده عروس و ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد توضیحاتی ارائه دادند.ماجرای عقد دختربچه ۹ ساله با جوان ۳۰ ساله/ فرمانداربهمئی: ...
https://www.yjc.ir › استان ها › استان‌ها۸ ساعت پیش - ‌در پی بازنشر فیلمی در شبکه های اجتماعی از عقد دختربچه حدود ۹ ساله با یک جوان، فرماندار بهمئی
*زن بیست و هفت ساله ی گراوید شش!
زن سی و نُه ساله ی گراوید ده!
هر دو افغان...
(گراوید یعنی تعداد بارداری ها)
*زنی که دو بچه ی سالم داشت و حالا در این بارداریش نتیجه ی غربالگری سه ماهه ی اولش خوب نبود و نشان دهنده ی احتمال بالای سندروم داون بود اما زن به علت مشکلات مالی،غربالگری سه ماهه ی دوم را انجام نمیداد....هزینه ی بزرگ کردن یک بچه بیشتره یا انجام یک تست غربالگری?آیا برای کسی که دوتا بچه ی سالم داره و از طرفی مشکل مالی،آوردن بچه ی سوم با عقل قابل ت
گوشی هوآوی جان یک انسان را نجات داد
عملکرد خوب باتری یکی از گوشی‌های هوشمند هوآوی باعث نجات جان یک انسان در شرایط اضطراری شد.

فناوری‌های مرتبط با سلامتی در عصر نوین، در دستگاه‌های الکترونیکی متفاوتی ادغام شده‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به گوشی‌های همراهی اشاره کرد که با تشخیص‌دهنده‌های هوشمند می‌توانند در شرایط حاد و ضروری به طور خودکار با مرکز فوریت‌های پزشکی تماس بگیرند. علاوه بر این، سیستم‌های ویژه پایش وضعیت سلامتی افراد که
۱. چیزی که من در ایرانیهای این شهر میبینم...حداقل در قشر مذهبی که خودم باهاشون در ارتباطم بیشتر...اینه که خیلی متواضع و صمیمی ان...از پزشک و مهندس و پست دکترا و بانکی و ریسرچر و .... با یه لبخند و احوالپرسی میشه شروع کرد به حرف زدن تا یه ساعت...
۲. از اولین سوالاتی که ایرانیهای امریکا از ادم میپرسن اینه که شما از کدوم ایالت اومدی؟ چند ساله امریکایی؟
حالا چه طوری بگی تا حالا اصلا امریکا نبودم و تازه اومدم؟
باز خدا رو شکر من قبلش چند تا سفر رفتم و میگم
قایقی کوچک در یک دریای بی انتها.
بلند می‌شود و دور و برش را نگاه می‌کند.
همه چیز بی انتهاست.هیچ چیز مطلق نیست.ثباتی در کار نیست.
قایق کوچک دیگری را می‌بیند.شاید کسی در آن قایق است که بلدِ راه باشد.شاید یک راهنما.شاید نجات.می‌خواهد حرکت کند به سمتش.پارو کنار دستش است.ولی او دل می‌سپارد به جریان باد و موج دریا.بادی که هیچ وقت او را نجات نمی‌دهد.موجی که او را سرگردان تر می‌کند.از قایق نجات دور می‌شود.دیگر نمی‌تواند به آن برسد.خودش را سرزنش می‌
دانلود آهنگ جدید شایان میر منو نجات بده
دانلود آهنگ شایان میر به نام منو نجات بده کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ
دانلود آهنگ فوق العاده منو نجات بده با صدای شایان میر از جوان ریمیکس
ترانه و موزیک : هادی جولانی, میکس و مستر : ایمان احمدزاده
Download New Music Shayan Mir – Mano Nejat Bede
 
 شنوندگان عزیز، هم اکنون می توانید ساخته جدید شایان میر را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.
جدیدترین آهنگ شایان میر، منو نجات بده نام گرفته است.
ا
محال شوند... هانیه عابدینی،۱۶ ساله از شهرری قلب تنـگی درخت، تجهیزات هایش را همه جا ریخت تا به همه ثابت بطی ء بیرونی سبو باران است! نازنین حسن پور، ۱۷ ساله از تهران ملاقات به دیدنت با سایبان آمدم با کرجی برگشتم بهنام عبدالهی از تبریز افت تو سال هاست از چشمانم  محذوف ای؛ برقرار درون مرکز قلبم! نرگس دارینی ،۱۶ ساله از کرج تصویرگری: زینب علی سرلک،۱۶ساله از پاکدشت
علی احمسی از حضرت باقر ع حدیث کند که فرمود بخدا  سوگند از گناه نجات نیاید ورها نشود جز کسیکه بدان اعتراف کند  کوید ونیز ان حضرت ع فرمود در توبه پشیمانی کافی است  شرح مجلسی ره در قسمت اول حدیث گوید یعنی اعتراف کند که گناه است زیرا کسی که گناهی مرتکب گردد انکار کند که این گناه است وانرا حلال بشمارد چنین کسی کافر است و توبه اش پذیرفته نشود واگر مقصود از اعتراف بگناه توبه باشد پس ممکن است ان را بر نجات کامل یا نجات قطعی حمل کرد زیرا بدون توبه شخص
قیمت کتاب انسان ۲۵۰ ساله بسیار مناسب بوده و ارزش ریالی این کتاب بالاتر از این حرف هاست.
این کتاب که زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه اطهار میباشد، مجموعه سخنرانی های مقام معظم رهبری می‌باشد.
انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی ارائه دهنده این کتاب هستند.
قانون جذب چیزی را که شما از آن تنفر دارید، تغییر نمی دهد، چرا که تنفر مانع از حدوث تحول می شود. از آنجا که قانون عیناً چیزی را که ما از خود نشر می کنیم به ما باز می گرداند، وقتی ما از چیزی تنفر داریم، قانون جذب متناوباً همان چیز را به شما عرضه می دارد. بدین شکل است که شما از آن نجات نمی یابید. عشق تنها راه نجات است.آنگاه که شما به طور کامل بر آنچه دوست دارش هستید تمرکز کنید، در مسیر یک زندگی زیبا قرار خواهیدگرفت.
#بزرگان_و_نامداران_باران_زهی_بادینی_رِند
از راست به چپ:
زنده یاد جناب زرافشان باران زهی(بادینی رِند) فرزند زنده یاد جناب سردار افغان خان باران زهی(بادینی رِند).
زنده یاد جناب کدخدانظرخان باران زهی(بادینی رِند) فرزند زنده یاد جناب علیخان باران زهی(بادینی رِند).
زنده یاد جناب سردار رسول خان باران زهی(بادینی رِند) فرزند ارشد زنده یاد جناب افغان خان باران زهی(بادینی رِند) که جانشین پدر شدند و سرداری قومش را بعهده داشت. 
جناب سعیدخان باران زهی (باد
این متن رو از یه کانال تلگرامی برداشتم, جالب بود.. البته من اینجوری نیستم ولی بهش اعتقاد دارم و دوست دارم اینجوری باشم
هربار غیر این عمل کردم پشیمون شدم
وقتی چیزی مرا رنج می‌داد، 
در مورد آن با هیچ کس حرفی نمی زدم،
خودم در موردش فکر می‌کردم،
به نتیجه می‌رسیدم 
و به تنهایی عمل می‌کردم.
نه اینکه واقعا احساس تنهایی بکنم، نه...
بلکه فکر می‌کردم که انسان ها در آخر،
باید خودشان،
خودشان را نجات بدهند...
خرید کتاب انسان ۲۵۰ ساله که شامل ۳ حلقه ویا ۳ جلد میشود، از سمت کتابخوان ها مورد استقبال قرار گرفته است.
این کتاب بیانات مقام معظم رهبری درباره زندگی سیاسی مبارزاتی ائمه معصومین است که مخصوصاً برای جوان ها راهگشاست.
این کتاب با زبانی آسان و قابل درک نوشته شده و عموم مردم می‌توانند آن را بفهمند.
کتاب را میتوان از انتشارات صهبا و انقلاب اسلامی دریافت کرد.
کرونا مثل مشکلات قبلی از بین می رود اما آیا  برخی از ما دوباره به  دوری از راه خدا ادامه می دهیم آیا وقت آن نشده با تضرع به آغوش محبت خدا باز گردیم،  مشکلات دنیا برای این است که ما از خواب غفلت دنیا بیدار شویم .
 
قُلْ مَنْ یُنَجِّیکُمْ مِنْ ظُلُمَاتِ الْبَرِّ وَالْبَحْرِ تَدْعُونَهُ تَضَرُّعًا وَخُفْیَةً لَئِنْ أَنْجَانَا مِنْ هَٰذِهِ لَنَکُونَنَّ مِنَ الشَّاکِرِین
بگو: آن کیست که شما را از تاریکی‌های بیابان و دریا نجات می‌دهد گاهی که
درختان بخش مهمی از زندگی ما هستند. به محیط زندگی ما زیبایی و آرامش می بخشند، شهرها و معابر ما را زینت می دهند و به بهبود شرایط آب و هو ا کمک می کنند. درختان از خاک در برابر فرسایش مخافظت می کنند و منبع تغذیه و زیستگاه انواع گونه های جانوری هستند. حیات کره زمین و جانداران آن، بدون درخت ممکن نیست. به همین دلیل صرف هزینه و نیرو برای توسعه درخت کاری یک سرمایه گذاری مهم و ضروری محسوب می شود.

ادامه مطلب
در این ‌گزارش با عجیب‌ترین جوایز سراسر جهان آشنا خواهید شد.
۱. جایزه داروین
جایزه داروین که نام خود را از دانشمند معروف «چالرز داروین» گرفته به افرادی اهدا می‌شود که به عجیب‌ترین شکل ممکن از دنیا رفته‌اند. به عبارتی دیگر این جایزه به کسی داده می‌شود که به احمقانه‌ترین شکل ممکن مرده باشد. جایزه داروین در دهه هشتاد قرن پیش از سوی گروهی از جوانان راه‌اندازی و در سال ۱۹۹۳ میلادی به طور رسمی اهدا شد.
۲. جایزه پا در دهان
این ‌جایزه در سال ۱۹۹۳
نمی دانم واقعا فاز این خواهر کوچکتر های وسواسی چیه، که از آدم انتظار دارن کمد شریکیمونو عین دسته گل بکنه.
درحالیکه همون آدم مورد نظر، تصور میکنه روزی که تخت خودشو عین دسته گل کرده، رهبر نشان استقلال رو شخصا بهش اهدا می کنه :)
چرا مثلی که《حسینیه》داریم،《حسنیه》نداریم؟!حسینیه محل شور وهیجانهتو حسینیه باید رگای گردنتو بلند کنی علیه منکرات جامعهمحلیست برای فریاد زدن بر علیه ظلم وستماما این وقتی کامل میشه که کنارش حسنیه ای هم بزنیمکه بشه محل آشتی دادن بین جریانهامحل گفتگو و مذاکرهمحل اشاعه صلح و آرامشبلکه وقتی کار به تمام معنا کامله که《عصمتیه》بزنیم با چهارده شعبه و وظیفه مختلف+ نبی مکرم اسلام قرآن و اهل بیت رو کنار هم قرار داد و چنگ انداختن به هر دورو سبب نجات ا
منتظر نشوید 63 ساله شوید !
در سال 1977 یک مرد 63 ساله، عقب یک بیوک را از روی زمین بلند کرد تا دست نوه‌اش را از زیر آن بیرون آورد. قبل از آن هیچ چیزی سنگین‌تر از کیسه بیست کیلویی بلند نکرده بود !
او بعدها دچار افسردگی شد‌ ، می‌دانید چرا ؟
چون در 63 سالگی فهمیده بود چقدر توانایی داشته که باورش نداشته و عمرش را با حداقل‌ها گذرانده !
منتظر نشوید 63 ساله شوید ،توانایی انسان نامحدود است ...
نجات دهنده ای که در الاعام وعده داده شد، مسیح یا مسیح بن دیوید نامیده شد. شکی در مورد او وجود ندارد. چه مفهومی داره؟ تمام یهودیان در انتظار ظهور مسیح بودند. اما هنگامی که مسیح متولد شد، آنها بحث کردند که آیا این شخص مسیح است یا خیر. یهودیان نتیجه گرفتند: "ما این را قبول نمی کنیم. اما مسیحیان نتیجه گرفتند: چرا نه؟ او یکی است ". حالا اگر یهودیان بپرسید «چه کسی نجات دهنده است؟» آنها پاسخ خواهند داد: «او مسیح است. "اگر از مسیحیان سؤال کنید، آنها ن
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با “دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
دانلود سریال چینی The Killing of Three Thousand Crows 2020 با زیرنویس فارسی
زیرنویس فارسی قسمت 15 اضافه شد
 
نام انگلیسی: Love of Thousand Years
نام های دیگر: The Killing of Three Thousand
نام فارسی: کشتند 3 سه هزار کلاغ / عشق هزار ساله
تعداد قسمت: 30
ژانر: فانتزی / ماجراجویی / عاشقانه
سال انتشار: 2020
ساخت: چین
امتیاز: 8/10
زیرنویس فارسی دارد
بازیگران
خلاصه داستان
 یه شخص با مقام بالا از یان بزرگ با دشمن تبانی می کند و باعث سقوط پادشاهی خودش می شود. فو جیونون (ژنگ یچنگ) شاهزاده خانم یان را از آ
آمده تو، می‌گوید "امروز همه‌ی مریضای خانم دکتر هم افغانی‌ان، انقدر حرف می‌زنن که سرم درد گرفت. از ساعت ده دارن حرف می‌زنن اینا. چقدر پرحرفی بده."
نیم کیلو منطق اگر خوانده بودی، می‌دانستی، پرحرفی ربطی به افغان یا ایرانی بودن ندارد. بیا اگر توانستی پنج جمله‌ی متوالی از زبان من بکشی بیرون، جایزه داری.
دل چند میلیون آدم را بلرزانی،
بعد هم بگویی معذرت خواهی در کار نیست؛
چون حرف اشتباهی زده نشده.
خیلی ها گفته اند،
من هم می گویم:
به خاطر شعور نداشته ی برخی از هم وطنانم
از برادران و خواهرا افغان، عذر خواهی می کنم.
پ.ن: جناب عراقچی،
سال هاست شما دارید از جیب این مردم می خورید،
این هم روی آن همه بدهکاری.
اما دلم نمی آید نگویم:
دهانتان که بسته است، قشنگ‌تر اید.
آیا میدونید مجسمه میدون دربندتهران کدوم شخصیت قهرمان ایرانیه؟؟
زمستان ۵۲ سال پیش، یک گروه آمریکایی هواپیماشون در کوه های شمال تهران سقوط می کند! یک چترباز آلمانی رو برای نجات آمریکایی ها می فرستند اما او هم چترش به صخره ها گیر می کند و آویزان باقی می ماند!
در آن زمان یکی از کار آمدترین نیروهای ویژه استاد چتر، کایت و کوهنوردی ارتش، گروهبان "امیر قدم شاهی" برای نجات جان این گروه انتخاب می شود!
او قهرمانانه تمامی گروه را نجات می دهد و در آن زمان
یک فلسفه ای هست که اعتقاد دارد مرگ با تولد آدم آغاز می شود. آدم یک جایی همراه با مرگ زاده می شود و آنقدر ادامه می دهد که فقط مرگ می ماند. فکر مرگ از آن جنس فکرهایی است که حداقل در مقطعی از زندگی فکر هرکسی را به خودش مشغول میکند. فکر خودکشی در آدم های کمتری بروز می کند. ولی آدمی را سراغ ندارم که در رابطه با مرگ فکر نکرده باشد.*مناسب ترین ساعت برای شام بلافاصه بعد از شروع شب است. و شام در انتهای شب نه تنها ضرر دارد بلکه ساعت طبیعی بدن را مختل میکند. من
اعضای باشگاه هواداران جانگ کئون سوک" کری جی" و بازیگر "یو این نا"هر کدام (سی میلیون وون) برای کمک به کودکان آسیب دیده شنوایی اهدا کردند. در تاریخ پنجم سپتامبر، سازمان اجتماعی ولفر لاو اسنیل اعلام کرد که اخیرا یو این نا مبلغی را وقف کرده و گفته امیدوارم این مبلغ نا چیز،کمکی برای آن افراد باشد. پس از کمک سال گذشته، فنهای جانگ کئون سوک،سی میلیون وون دیگر را اهدا کرد. "کری جی" پنج میلیون وون در 2015، 10 میلیون وون در 2016 و 2017 و سی میلیون وون در سال گذشته
طرح "کتاب آباد" طرحی است که با توجه به نقش تأثیرگذار ترویج فرهنگ مطالعه مفید و اثربخشی این حوزه در ایجاد فضای مطالعاتی برابر و عادلانه برای تمامی اقشار به ویژه مردم مناطق محروم و کم برخوردار روستایی، در یکی از روستاهای شهرستان فریدونکنار، به نام کلاگرسرا اجرا گردید. برنامه های مختلف فرهنگی ویژه محرم از جمله مسابقه نقاشی، مسابقه "با امام حسین علیه السلام حرف بزن"، مسابقه جمله سازی با واژه ها، قصه گویی مازنی برگرفته از ضرب المثل و قصه مینا و
جمعه هابایادمهدی چشمهاباران شود/ازفراق حضرت او قلب پر افغان شود/حالت ذکروتوسل شیعه دارد دائما/چونکه بامهدی همیشه سختهاآسان شود/دشمنان ازروی کینه ظلمشان درانتهاست/تقویت با عشق مولاحالت ایمان شود/زمزم دلدادگیها برولایت رهگشاست/از برای حضرت اوبهرمااحسان شود/دشمنان ازاین بصیرت خوارو رسوا میشوند/یاری دین پیمبر شیعه و قرآن شود/دررکاب حضرت او شیعیانی ازیمن/ یاورانی ناب بهرش ملت ایران شود/جمعه هایادآوری بر مهدی وروز ظهور/باحضورمهدویت در جهان
معاون خدمات شهرعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از خرید و اهدای ویلچر به معلولین نیازمند منطقه در راستای تحقق طرح بی هزینه خوبی کن خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به آغاز این طرح از اوایل تابستان گفت: به منظور اجرای این طرح دربهای بطری شهروندان در ایستگاه های بازیافت جمع آوری می شود و با فروش آنها ویلچر خریداری و به معلولین نیازمند اهدا خواهد شد.درهمین راستا نیز طی هفته جاری یک ویلچر تمام اورت
نقد فیلم نجات سرباز رایان ؛
استیون اسپیلبرگ یکی از مهم‌ترین فیلمسازان چند دهه اخیر هالیوود است که سینما دوستان سراسر جهان معمولا کارنامه درخشان او را با چند اثر شاخص و ماندگار به یاد می‌آورند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به «فهرست شیندلر» و «نجات سرباز رایان» اشاره کنیم.
اگرچه کارنامه اسپیلبرگ با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و برخی معتقدند که او امروزه دیگر کارگردان مهمی محسوب نمی‌شود، اما...
ادامه مطلب
دلم برای اینجا تنگ است دلم برای وبلاگها تنگ است دلم برای خاطرات روزانه آدمهای معمولی تنگ است دلم برای روزمرگی روزهای خوب وطنم تنگ است. دلم برای شادی های از ته دل بدون نگرانی تنگ است. 
بهار است و باید از ته دل نفس کشید از ته دل خندید از ته دل شاد بود نه که نشودها ولی خیلی سخت شده است خیلی سخت‌تر از قبل. یه روز میشینم تصمیم میگیرم که سعی کنم حواسم به همین اتفاقات روزمره دور و برم باشه تا چند روز حواسم هست و باز بعد دو روز حواسم میرود پی حقوق و اجار
معاون خدمات شهرعاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از خرید و اهدای ویلچر به معلولین نیازمند منطقه در راستای تحقق طرح بی هزینه خوبی کن خبر داد.به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، سعید صالح محمود رباطی با اشاره به آغاز این طرح از اوایل تابستان گفت: به منظور اجرای این طرح دربهای بطری شهروندان در ایستگاه های بازیافت جمع آوری می شود و با فروش آنها ویلچر خریداری و به معلولین نیازمند اهدا خواهد شد.درهمین راستا نیز طی هفته جاری یک ویلچر تمام اورت
 
سیدرضا محمدی شاعر افغان که حالا در لندن زندگی می کند، سالها پیش در ایران به شهرت رسید
 
دومین دفعه ای که از افغانستان وارد ایران می شدم. زمان طالبان بود. پدرم راهی ام کرد که زنده بمانم. تا لب مرز با من آمد و در راه مرز به من گفت که چطور سال ها پیش خود او نیز این راه را قاچاق طی کرده و قبل از او پدرش نیز قاچاقی از همین مرز رد شده بوده.
 
اما هر دو مطمئن بودیم که پدر بزرگ او ازین مرز بدون قاچاق گذشته است چرا که اصولا آن وقت کسی مرز را نکشیده بود و پدر
کلاس توجیهی و آموزشی امداد و نجات در روز 5 آذر در مدرسه با حضور عوامل هلال احمر شهرکرد برگزار گردید . در این کلاس آقای نافیان مسئول کمیته آموزش هلال احمر به آموزش دانش آموزان در زمینه حوادث غیر مترقبه و بخصوص زلزله پرداختند. 
یکی از اهالی محل ما به رحمت خدا رفت. خدا رحمتش کنه...
خدارا شکر دستش به دهانش میرسید، وضع مالی خوبی داشت. 
از مدتها پیش در محل ما رسم شده بود به جای شام دادن به نذر میت، هزینه ای به شورای محل اهدا شود که صرف مسائل عام المنفعه شود. به همین صورت، ما در محل مدرسه ساختیم، زورخانه ساختیم، ورزشگاه ساختیم...
ادامه مطلب
فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات در رقابت با ۱۳ ساله‌ها خوش درخشید.
به گزارش سفیر جنوب؛فاطیما برازجانی نخبه هشت ساله آبپخشی در مسابقات محاسبات ذهنی ریاضیات بار دیگر برتری خود را نشان داد و این‌بار برای ورودی به مسابقات کشوری در مرحله استانی در بالاترین سطح با ۱۳ ساله‌ها به میدان رفت و به راحتی و مقتدرانه پیروز شد و به مرحله کشوری صعود کرد.
فاطیمابرازجانی نخبه ۸ساله آبپخشی در رقابت با۱۳ساله هادربالات
متن شبهه :
 چرا زمینی ها اینقدر با هم می جنگند؟
 تا جایی که می تونم بفهمم؛ اینها دعواشون سر اینه که دین کدوم یکی شون دین صلحه؟!
پاسخ شبهه:
نویسنده شبهه قصد دارد دین را عامل اصلی تمام جنگ ها معرفی کند، که ادعایی بی اساس و جاهلانه است؛ در تمام ادیان الهی، کشت و کشتار نهی شده و قتل بزرگترین جنایت معرفی شده است.
برای روشن شدن این مطلب نگاهی به مهمترین جنگ های تاریخ بشریت می کنیم تا علت اصلی آنها مشخص شود:
1⃣ نبرد ماراتون و سالامیس دو جنگ باستانی در د
یک عکس از چندسال پیش دیدم. آن زمان یک دانش آموز دبیرستانیِ شیفته شریعتی و دنبال حل کردن تناقض عبا و کراوات بودم، با همان مانیفست‌های اسلامی می‌خواستم یک جامعه "آزاد" راه بیندازم. روی یک کاغذ نوشته بودم " آرمان" و صاف چسبانده بودم بالای سرم. سال‌های بلوغ که چشمانم را دوربین کرده بود، برای دیدن آن کاغذ و نوشتهء روی آن مرا عقب و عقب‌تر کشاند، تا آن‌جا که امروز هر ندای وطن‌پرستانه‌ء دیگری را پس می‌زنم و جز نجات زندگیِ خودم و خدمت به خلقی، شا
که آدمایِ دنیایِ تویِ آیینه‌ها، نام نجات‌دهنده‌شونو از کی می‌پرسن؟ که نجات دهنده، مرده است؟ که ما تویِ کدوم آیینه زندگی می‌کنیم که هنوز که هنوزه نتونستیم خودمونو نجات بدیم؟ که بعدش چی می‌شه؟ کی می‌دونه کِی قراره بشکنه این آیینه‌ای که ما توشیم؟ چشم بستیم رویِ آینده. که اونقدر آیینه اینجاست که دیگه نمی‌دونم تصویرِ تویِ کدوم آیینه منم و کجایِ این همه سوالم. که ”من در شب‌ها و روزهای شما زندانی بودم و دَری می‌جستم به شب‌ها و روزهایِ بزر

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها