نتایج جستجو برای عبارت :

پلیس اتوبوس حاوی گوشت قاچاق را توقیف کرد

چرا بازار گوشت تنظیم نشد؟





تکیه بر واردات
به جای افزایش توان داخل، ارز چند نرخی که عامل قاچاق و فساد شد، عدم
مدیریت در توزیع گوشت تنظیم بازاری از عواملی است که باعث شد نه‌تنها قیمت
گوشت در بازار پایین نیاید بلکه روز به روز هم بالاتر برود.
ادامه مطلب
 
 
رییس اداره دامپزشکی شهر تهران از همکاری و هوشیاری پلیس پایتخت تشکر کرد و افزود: طبق قانون به خطر انداختن سلامت جامعه تحت هر عنوان، جرم محسوب می شود و قابل پیگرد است.به گفته وی، اداره دامپزشکی شهر تهران با هر اقدامی که تهدید علیه سلامت جامعه تلقی شود به شدت برخورد خواهد کرد.
مجید محمدیان با اعلام این خبر اظهار داشت: در گزارش ماموران انتظامی کلانتری ۲۰۹ مستقر در ترمینال غرب مبنی بر کشف مقادیری گوشت منجمد مشکوک در قسمت بار اتوبوس بین شهری ک
به گزارش ایرنا، محمد محبی، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان با پیش روی این خبر، اظهار داشت: بعضی اتوبوس مسافربری، نفتکش و خودروهای سبک و سنگین که در قاچاق سوخت فعالیت داشتند توقیف و روانه پارکینگ شدند. وی اقرار کرد: شبکه بزرگ قاچاق سوخت در حومه زاهدان با این عملیات و رفتار ها متلاشی شد. سخن سنج کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بدبختانه بیشتر بنزین های قاچاق کشف شده تو استان از سایر استا
بسم الله الرحمن الرحیم...
مغالطه ی آقای روحانی در بیان اخیرشون که علت قاچاق ارزانی است این است که ایشون افت ارزش پول ملی  رو در نظر  نگرفته اند. یعنی تا چند سال پیش که پول ملی ارزش داشت خب طبعا گوشت ما با قیمت خودش در داخل نسبت به قیمت گوشت در کشورهای همسایه وقتی معادلسازی می شد تناسب و تعادل وجود داشت همه چیز از وقتی شروع شد که قیمت پول ملی افت کرد و در یک خیانت عظیم به ملت عده ای به جیب تک تک مردم و بیت المال کشور خیانت کردند و کاملا هدفمند و برن
قاچاق گوسفند زنده
Smuggling alive sheep
طبق نقل قول در خبرگزاری‌های مختلف افزایش دلار باعث افزایش قاچاق گوسفند زنده شده است. که این امر سبب افزایش نرخ گوشت گوسفند زنده شده است و به کیلویی 70 هزارتومان رسیده است و متاسفانه با این شرایط خیلی از هم وطنان توانایی خرید گوشت را ندارند.
وضعیت به حدی رسیده است که در روز روشن قاچاق رخ می‌دهد. و کسی مانع این قانون شکنی‌ها نیست.
ویدئو زیر بیانگر قاچاق گوسفند زنده به کویت توسط لنج هندی است که گزارش شده است از یک
پاشایی از توقیف یک دستگاه اتوبوس دیگر در خوی خبر داد و تصریح کرد: این اتوبوس با حمل ۳۳ ثوب لباس، ۱۳۰ کیلوگرم میوه خارجی، ۱۰۰ لیتر روغن زیتون، ۴۰ کیلوگرم برچسب خارجی، یک عدد قطعه تراشکاری و ۵۵ عدد کابل شارژ از ماکو به تهران در حال حرکت بود.
 
 
بیت‌الله پاشایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در ارتباط با اهم کشفیات انجام شده در خوی در یک هفته گذشته اظهار کرد: در یکی از این عملیات‌ها ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی ای
به گزارش کوچان نیوز :سرهنگ محمدنمازی: مأموران ایست بازرسی سه‌راه قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک‌شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.️در بازرسی از خودروی متوقف‌شده یک‌هزار و ۱۸۶ قطعه لوازم تلفن‌همراه قاچاق به ارزش دومیلیارد ریال کشف شد️درهمین‌راستا راننده ۳۸ ساله حامل لوازم تلفن‌همراه قاچاق دستگیر و پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق محصول 1399 اثری از آیدا پناهنده, دانلود فیلم تی تی نسخه قاچاق با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی تی تی نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه نسخه قاچاق

ادامه مطلب
بعد از یه روز وحشتناک پر مشغله و البته پر از جر و بحث با آدمای گنده زورگوووو در هوایی به شدت گرم ...یه متن انگلیسی آروم توی گوشت گذاشتی و سرتو به شیشه اتوبوس تکیه دادی و دوست نداری برای اولین بار به نصیحت های مادربزرگ به نوه اش توی اتوبوس راجع به ازدواجش و ارتباط شوهرش گوش بدی و داره کم کم خوابت میبره که یهو مهدی جهانی توی گوشت داد میزنه :تو چشات فرق داره باهمه ...!
اون موقع است که دو تا از شیشه پنجره میخوری و سه تا از عینکتو و یکی از انگشتر عقیق
دانلود قسمت هجدهم 18 سریال دل نسخه قاچاق به کارگردانی منوچهر هادی, دانلود سریال دل قسمت هجدهم نسخه قاچاق پخش شده 27 فروردین 99 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود قسمت 18 هجدهم سریال نمایش خانگی ایرانی دل نسخه قاچاق جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها نسخه قاچاق

ادامه مطلب
سلام
یک مقاله در مورد ردیاب اتوبوس (vndhf hj,f,s) و کاربرد های آن در ترمینال های مسافر بری در سایت جیپیران نوشته شده. برای مشاهده ردیاب اتوبوس و قیمت ردیاب روی لینک زیر کلیک کنید.
ردیاب اتوبوس یکی از انواع ردیاب خودرو ماهواره ای است. که مختص اتوبوس های بین شهری و سیستم میدیریت ناوگان اتوبوس رانی ساخته شده. همچنین نرم افزار ردیابی اتوبوس با امکانات کاربردی بررسی شده است.
ردیاب جی پی اس اتوبوس هشدار های مورد نیاز را به مالکان اتوبوس و یا شرکت های مسا
دادستان عمومی و انقلاب آبادان خبر دادکشف ۲۳۰ کیلوگرم نقره جات قاچاق در آباداندادستان عمومی و انقلاب آبادان از کشف ۲۳۰ کیلوگرم نقره جات قاچاق خبر داد.
کشف ۲۳۰ کیلوگرم نقره جات قاچاق در آبادانناصر غلامی شب گذشته در گفت‌وگو با فارس در آبادان، اظهار کرد: متعاقب وصول یک فقره نیابت قضایی مبنی بر فعالیت اشخاصی با هویت معلوم در امر قاچاق نقره جات، با هماهنگی‌های قضایی صورت گرفته و همچنین اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) مقدار ۲۳۰ کیلوگرم نقره
گوشت گوساله طبعش سرد است و با طبع بچه‌ها سازگار نیست!
 
به بچه‌ها حتما گوشت گوسفند بدهید (طبع گرم) و کمک می‌کند وزن بگیرند و بنیه بدنی‌شان را تقویت می‌کند.
 
گوشت گوسفند ضد اوتیسم و ضدکم‌خونی است و خیلی زود هضم است.
 
گوشت گوسفند و بلدرچین از چاق کننده ترین نوع گوشت هستند. ضمنا ویتامینهای گروهB و ریزمغذی‌ها هنگام پختن از بافت گوشت خارج و کف می‌کنند و نباید آنرا دور ریخت.
​​​
 
سم، کارمند عادی یک شرکت کوچک است. روزی او به خاطر کارهای اضافه بسیار دیر به ایستگاه اتوبوس رسید.او که بسیار خسته بود به خودش گفت: تا اتوبوس بیاید، کمی بخوابم. بیست دقیقه بعد، اتوبوس آمد. این اتوبوس دو طبقه بود. سم وقتی دید در طبقه دوم کسی نیست بسیار خوشحال شد و گفت: آه می توانم دراز بکشم و کمی بخوابم.
او سوار اتوبوس شد و در حالی است که به طبقه دوم می رفت، پیرمردی که کنار در اتوبوس نشسته بود به او گفت: بالا نرو، بسیار خطرناک است.
 
سم ایستاد. از قیاق
مدت‌ها بود که موضوع قاچاق کتاب گریبان اهالی فرهنگ و ادب را می‌فشرد اما در چند ماه گذشته شاهد برخورد‌های قانونی و سریع با این این پدیده شوم حوزه کتاب بوده‌ایم.اردیبهشت ماه بود که موضوع ایجاد پلیس کتاب به صورت جدی مطرح شد. در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب تهران حجت‌الاسلام هادی صادقی، معاون فرهنگی رئیس قوه قضائیه در این‌باره گفته بود: در صورت تشکیل پلیس کتاب، این پلیس می‌تواند به محض دریافت خبری مبنی بر پدیده قاچاق کتاب وارد عمل شود. 

اد
 
آیا میدانید چرا گوشت گوسفند به یکباره به صورت تصاعدی گران شده است؟ با گروه گوسفند زنده همراه باشید تا از پشت پرده گرانی گوشت گوسفند بیشتر بدانید!شاید عجیب و دردناک باشد اما باید مدیران این کشور بدانند که قشر عظیمی از مردم از خوردن گوشت قرمز به معنای واقعی محروم شده اند. حقوق های کم و تورم شدید٬خرید گوشت را کم کم برای قشر عظیمی به یک آرزو تبدیل کرده است.
به صورت خلاصه علت های گرانی گوشت گوسفند را توضیح میدهیم ٬ امیدواریم با رفع مشکلات ٬ سبد
آیا میدانید چرا گوشت گوسفند به یکباره به صورت تصاعدی گران شده است؟ با گروه گوسفند زنده همراه باشید تا از پشت پرده گرانی گوشت گوسفند بیشتر بدانید!شاید عجیب و دردناک باشد اما باید مدیران این کشور بدانند که قشر عظیمی از مردم از خوردن گوشت قرمز به معنای واقعی محروم شده اند. حقوق های کم و تورم شدید٬خرید گوشت را کم کم برای قشر عظیمی به یک آرزو تبدیل کرده است.
به صورت خلاصه علت های گرانی گوشت گوسفند را توضیح میدهیم ٬ امیدواریم با رفع مشکلات ٬ سبد خ
قاچاق کالا تهدیدی برای اقتصاد ملی
در سال‌های اخیر همواره موضوع قاچاق کالا و راهکارهای مقابله با آن از جمله مهم ترین چالش های اقتصادی و سرفصل های برنامه ای اصلی اقتصاد کشور و در دستور کار دولت ها قرار گرفته است. امروز مشخص شده که تا زمانی که سودآوری قاچاق کالا بیشتر از تولید و عرضه محصولات تولید داخل است، صرف مبارزه فیزیکی با محصولات قاچاق موجب بهبود این مشکل نمی شود.
تداوم اقدامات ناکارآمد در مبارزه فیزیکی با قاچاق کالا و عدم توجه به اصلاح
تو اوج گرما
یه ساعت دو دو تا چارتا میکنم که با مترو برم یا اتوبوس
و مترو رو انتخاب میکنم به خاطر کولرش
به این فک میکنم که باید دور دنیا بچرخم تا برسم خونه
و تهش میگم به درک! بهتر از گرمای اتوبوس و معطلیشه...
بعد همینطور که با مهدیس داریم سینه کش افتاب میریم سمت بیارتی و ایستگاه مترو 
یه دفعه اتوبوس بهشتی صادقیه ( تک اتوبوس زرد کولر دار این خط ) از جلوم رد میشه و میپرم بالا ! 
میرم ته اتوبوس میشینم و پرده رو میکشم و از نور افتاب و سرمای کولر لذت میبر
جوک جدید
اگر دنیارو مثل یک اتوبوس در نظر بگیریم 
ردیف اول  و دوم سوئیس و انگلیس نشستن
ردیف سوم و بعدیا هم که امریکا و عربا 
اگه فکر کردین ما تو صندوق عقب نشستیم اشتباه میکنید اتوبوس صندوق عقب نداره ما داریم دنبال اتوبوس میدویم :)
خواص گوشت را میتوان در چندین مقاله جای داد اما ما در این مطلب به انواع مهمترین آنها میپردازیم
گوشت حاوی پروتئین آب چربی و کربوهیدرات و سایر مواد مغذی است
گوشت قرمز در جلوگیری از کم خونی تاثیر زیادی دارد همچنین در تقویت عظلات و کسب انرژی نقش بسزایی دارد
عدم مصرف گوشت در مشکلاتی مانند ریزش مو و پیری زودرس نقش دارد
بعد از رزرو بلیط اتوبوس نسخه الکترونیکی بلیط به ایمیل مسافر پست می شود. با دانلود این نسخه از ایمیل خود میتوانید بلیط را پرینت گرفته و نزد خود نگه دارید. البته چندان نیاز نیست حتما این کار را انجام دهید . نیم ساعت قبل از سوار شده به اتوبوس هم می توانید با مراجعه به پایانه مورد نظر قبوض بلیط خود را دریافت کنید. 
 
اتوبوس یکی از قدیمی ترین وسیله نقلیه عمومی می باشد که هنوز هم دارای طرفداران زیادی است. سفر با اتوبوس ویژگی ها و مزایای زیادی دارد که
لیست سایت‌های داخلی برای گرفتن بلیت اتوبوس با اینترنت ملی 
 
پایانه اولین و معتبرترین سامانه خرید و رزرو بلیط اتوبوس و قطا
 
سفر 724 آسان ترین راه رزرو و خرید بلیط اتوبوس
 
بلیط اتوبوس | مستر بلیط سامانه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس
 
خرید اینترنتی بلیط اتوبوس | سایت علی بابا
 
 
 
 
 
لینک کانال
لینک گروه
لینک وب   
 
با ما بروز باشید
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود آهنگ گوشت بهرام,تفسیر آهنگ گوشت بهرام,دانلود تک آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود رایگان اهنگ گوشت بهرام,تفسیر کاور اهنگ گوشت بهرام,New Sing Bahram Called Gosht, دانلود آهنگ گوشت بهرام,تکست آهنگ گوشت بهرام, تک آهنگ گوشت بهرام, بهرام گوشت, گوشت بهرام, تفسیر آهنگ جدید بهرام 
رویِ صندلی اتوبوس نشسته بودم و تقریباً کسی‌هم وسطِ اتوبوس سَرِپا نبود. تو ایستگاه بعدی مردی پا به سن گذاشته با چهره‌ای جا افتاده و ریشی از تَه زده و سبیلی کاملاً مردانۀ مردانه واردِ اتوبوس شد. کُلاهِ نمدی قهوه‌ای رنگی رویِ سرش داشت که گوش‌هایش را نمی‌پوشاند. چندین نفر بُلند شدند و جایشان را به‌او تعارف کردند ولی مرد قاطعانه نپذیرفت! من فقط نگاه می‌کردم. با خودم گفتم:«تعارف را کنار بذار مرد! بنشین رویِ یکی از صندلی‌ها!» اتوبوس حرکت کرد و
پیراشکی گوشتمواد لازم برای پیراشکی گوشت با سیب زمینی
پیراشکی گوشت معمولا به عنوان فینگرد فود هم شناخته می شود و از جمله غذاهای غیر ایرانی پر طرفدار می باشد که معمولا در مهمانی ها سرو می شود ، پیراشکی گوشت با ترکیب گوشت و انواع سبزیجات و صیفی جات درست می شود.
مواد لازم برای پیراشکی گوشت

سیب زمینی آب پز:سه عدد
نمک و فلفل سیاه :کمی
گوشت چرخ کرده :250 گرم
پیاز:یک عدد
روغن و زرد چوبه: به مقدار لازم
تخم مرغ:یک عدد
کره:50 گرم
آرد سوخاری :مقداری

پ
رنگ گوشت باید به رنگ قرمز روشن باشد و نباید تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید لزج و چسبناک باشد و نباید سطح گوشت چروکیده و خشک باشد .
هیچ گونه بوی نامطبوعی نباید از گوشت به مشام برسد و وجود بوی غیر طبیعی در محل اتصال گوشت به استخوان نشانه فساد عمقی است.
گوشت باید عاری از خون مردگی ، قارچ زدگی و کبودی باشد و ذرات خارجی مشکوک نباید بر روی گوشت دیده شود .
چربی گوشت نباید سفت و زرد رنگ باشد .
گوشت قرمز منجمد در بسته بندی های سالم ، بدون عیب و پارگی و دا
♦️جزییات اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در اتوبوس‌ها از شنبه/ رزرو صندلی اتوبوس دربستی 
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران:
از روز شنبه مسافران با علامت‌هایی بر روی صندلی‌های اتوبوس مواجه می شوند.
بر روی صندلی‌های ۲تایی، تنها یک نفر می‌تواند بنشیند و صندلی خالی نیز با علامت مشخص می شود؛ همچنین در کف اتوبوس‌ها علامتی نصب خواهد شد که مردم را به رعایت فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کند.
اگر اتوبوس، دارای مسافران زیادی بود، مردم از سوار شد
مردی میانسال در اتوبوس واحد نشسته بود
از این و آن می پرسید: ببخشین ایستگاه آخر این اتوبوس کجاست؟ اونجا مسجد هم هست؟
پرسیدند: چی شده؟ چرا ایستگاه آخر؟ چرا مسجد؟
...
مرد میانسال پاسخ داد: من بیکار شدم. نمی خوام زنم و بچه هام متوجه بشن و شرمنده اون ها بشم.
با اتوبوس واحد وقت می گذرونم و تو مسجدها بی دلیل می نشینم تا شب بشه و وقتی همه خوابن برم خونه.
...
خیلی دلم رو سوزند. طفلکی
به استناد سایت مشاوره کیفری دینا ، متاسفانه یکی از جرایمی که در مورد آثار تاریخی و فرهنگی وجود دارد جرم قاچاق اموال فرهنگی و تاریخی است که خارج کردن این اموال به دلیل آن که جز اموال همگانی و نشان دهنده هویت یک ملت است غیر قانونی و جرم محسوب می گردد که مجازات جرم قاچاق آثار تاریخی و فرهنگی در قانون مجازات اسلامی بیان شده است . برای مطالعه بیشتر درباره جرم قاچاق اموال تاریخی و فرهنگی روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.heyvalaw.com/web/articles/view/1535/جرم-قاچ
باقلاپلو یا در بیان روزانه باقالی‌پلو، یکی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است که معمولاً در جشن‌ها و مهمانی‌ها از آن استفاده می‌شود و البته در مهمانی آن را با گوشت بر سر سفره می‌آورند و به آن باقالی‌پلو با گوشت می‌گویند؛ باقالی‌پلو با گوشت بهتر است که با گوشت گوساله همراه باشد تا تکه‌های گوشت شکل خود را ازدست ندهند اما با مرغ یا گوشت گوسفندی یا بره نیز آن را میل می‌کنند. 

ادامه مطلب
رنگ گوشت باید قرمز باشد و نباید قهوه ای و تیره باشد . 
سطح خارجی گوشت نباید لزج و چسبناک باشد و همچنین گوشت نباید چروک و خشک باشد . 
اگر گوشت دارای بوی غیر مطبوعی باشد دلیل بر فاسد شدن گوشت است .
گوشت باید عاری از هر گونه خون مردگی ، قارچ و کبودی باشد و نباید هیچ گونه ذرات خارجی مشکوک در گوشت دیده شود .
چربی گوشت باید به رنگ سفید باشد و باید بدون هیچگونه بو و قوام و رنگ غیرطبیعی باشد.
گوشت نباید در جلوی مغازه ها و در جلوی تابش نور آفتاب قرار داده شو
اتوبوس‌های شهری وقتی کهنه و مستعمل می‌شوند در موارد عجیب‌وغریبی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از عجیب‌ترین این موارد تبدیل اتوبوس بنز 302 به کامیون است! در این اتوبوس سقف قسمت عقبی بریده ‌شده و فضایی مسطح برای حمل بار تعبیه شده است؛ بنابراین اتوبوس 302 با تغییر کاربری تبدیل به یک کامیون موتورعقب شده که به جابجایی تانکر گازوئیل مشغول است
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات عملیات روز گذشته ماموران نیروی انتظامی که به انهدام بزرگترین باند قاچاق مصنوعات نقره در کشور انجامید را تشریح کرد.آفتاب‌‌نیوز :قاسم خورشیدی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به کشف محموله بزرگی از مصنوعات نقره قاچاق در شهر مشهد که بالغ بر میلیارد‌ها تومان ارزش ریالی داشته است، اظهار داشت: به دنبال سرنخ‌های به دست آمده از پرونده‌های کوچک قاچاق مصنوعات نقره در استان خراسان رضوی و با همکاری کمیسیون
فینگر فود سمبوسه گوشت یکی از خوشمزه ترین فینکر فود ها مخصوصا برای کودکان می باشد و شامل نانی خوشمزه و گوشت می شود. برای انسان های سرد مزاج که نمی خواهند گوشت استفاده کنند می توان از مرغ در این فینگر فود استفاده کرد. حال وبلاگ ما قصد بر این دارد که یادگیری فینگر فود سمبوسه گوشت را برای شما پست کند. پس با ما همراه باشید!
ادامه مطلب
 
طرز تهیه ته چین گوشت
یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی که خیلی هم خوشمزه و خوش قیافه اس ته چین هست. غذایی باب دندان افراد خوش اشتها که هر کسی با توجه به طبع و سلیقه خودش می تونه ساختار جدیدی ازش بسازه و ازش لذت ببره. خیلی از ما حتماً ته چین گوشت رو امتحان کردیم و حتی طرز تهیه چندین نوع ته چین دیگه رو هم قبلاً با هم تجربه کردیم. امروز هم قراره با هم طرز تهیه یک نوع ته چین رو با هم ببینیم و یاد بگیریم به نام ته چین گوشت که خیلی راحت و بی دردسر هست و در ع
گوشت گوسفند به اندازه کافی حاوی منابعی چون؛ آهن، ویتامین B، کولین و سلنیوم است. وجود کولین و سلنیوم می تواند حملات منجر به سرطان ها را در بدن ما متوقف کند.
گوشت گوسفند حاوی ویتامین B12 است که این ویتامین برای سلامتی ما بسیار ضروری است.
جلوگیری از استرس و افسردگی از دیگر مزایای مصرف گوشت است.
گوشت یک منبع پروتئینی کامل است چون دارای تمام اسید آمینه‌های نیاز ما است که بدن شما نمی‌تواند آن را بسازد و باید از طریق تغذیه دریافت شوند.
اتوبوس آمبولانس
اتوبوس آمبولانس یکی از امکانات پیشرفته اورژانس پیش بیمارستانی در صحنه حوادث و بحرانها می باشد.
 
این اتوبوس آمبولانسها ویژه حوادث جاده ای و اورژانس 115 بوده و دارای 9 تا ۱۳ تخت برای رسیدگی و درمان حادثه دیدگان حوادث جاده ای و حوادثی چون زلزله و سیل می باشدکه بعضآ  قابلیت افزایش به 15تخت خواب را نیز دارد. یکی از مزایای اتوبوس آمبولانس این است که با تغییراتی در تجهیزات داخلی آن می توان با کمک حداقل 3 دستگاه اتبوس آمبولانس در کنار
به گزارش همشهری آنلاین امروز سایت «independent» انگلیس بخش جدیدی از مصاحبت های دیروز متصرف ایرلندی پرسپولیس را منتشر کرد. استوکس تو این بخش بوسیله روایت تادیب شدنش از سوی روی کین داخل زمان حضورش درون ساندرلند می پردازد. استوکس درباره این ماجرا، گفت: نصیب به دلیل تاخیر یک دقیقه ای اتوبوس آویشن را از مشت دادم. وقتی به باشگاه رسیدم، دیدم اتوبوس درهایش ودیعه شد و حرکت کرد. دیدم که درهای اتوبوس آویشن باز بود اما روی کین(سرمربی وقت) بوسیله راننده اجاز
چرخ گوشت تسمه ای الکتروکار یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این کارخانه است که به ندرت نیاز به تعمیر و خدمات پیدا خواهد کرد. این محصول محبوب الکتروکار که مع مولا در مراکز تهیه غذا، کبابی ها، رستوران ها مورد استفاده قرار میگیرد ممکن است با گذشت زمان و استفاده متمادی نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیر چرخ گوشت الکتروکار شامل موارد زیر میشود:
تیز کردن تیغ و پنجره چرخ گوشت: تیز کردن تیغ و پنجره موجب چرخ کردن بهتر میگردد. در صورتی که تیغ و یا شبکه چرخ
1-گوشت گاوگوشت گاو مانند همه گوشت ها منبع خوبی از ریبوفلاوین است. 85 گرم استیک تندیلین کبابی 24 درصد از ارزش روزانه (DV) ویتامین B را تأمین می کند. با این حال گوشت جگر گاو حتی یک گزینه بهتر است، زیرا 85 گرم گوشت جگر ۱۷۱ درصد از ارزش روزانه ریبوفلاوین را تأمین می کند.
2- جوجهگوشت تیره مرغ (پاها) حاوی ریبوفلاوین بیش تری نسبت به سینه مرغ است. اگر 85 گرم گوشت تیره مرغ پخته شده میل کنید، حدود 11 درصد DV ویتامین B خود را دریافت می کنید. از طرف دیگر، 85 گرم گوشت سین
با استفاده از گوشت قرمز می توان غذاهای خوشمزه تهیه نمود . این گوشت دارای درصد بالایی امگا 3 می باشد . گوشت گوسفند دارای درصد بالایی پروتئین می باشد . 
قسمت فیله و دنده از گرانترین قسمت های گوشت گوسفند است . قسمت ارزان آن شانه نام دارد . گوشت گوسفند به دلیل وجود ویتامین های گروه ب دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و هضم آن بسیار راحت است .
چربی این گوشت بسیار بیش تر از سایر گوشت ها است اما در دست چربی های مفید قرار دارد . در این گوشت مقدار قابل توجه
 
استاد کاظمی توضیح داد: با نزدیک شدن به فصل سرد و افزایش ذرات آلاینده هوا، وظیفه سازمان است تا با نظارت بر سلامت و ایمنی اتوبوس هایی که در سطح شهر تردد می کنند، سهم خود را در کاهش آلودگی ها ایفا کند.
 
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: با شروع فصل مدرسه، تعداد اتوبوس ها در خطوط پرتردد شهر افزایش می یابد.به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید استاد کاظمی اظهار کرد: علی رغم این که راه اندازی خطوط اتوبوس ویژه مدارس در قانون مشخص
کشف 37 هزار نخ سیگار قاچاق در زرند
فرمانده انتظامی شهرستان زرند از کشف 37 هزار و300 نخ سیگار قاچاق از یک منزل در این شهرستان خبر داد.
به گزارش ندای زرند ؛ سرهنگ"هادی میرزایی"در این خصوص اظهار داشت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب خبر مبنی بر فعالیت فردی در امر فروش کالاهای دخانی ،رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، در بازرسی از منزل این فرد 37 هزار و300 نخ سیگار قاچاق و 184 پاکت
 
 
با اقدام به موقع مسافران و راننده این اتوبوس به سرعت از وسیله نقلیه تخلیه شدند و به کسی آسیب وارد نشد.
، یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جیرفت به سمت کرمان در حال حرکت بود بامداد امروز در مجاورت تونل آذر دچار حریق شد، با اقدام به موقع مسافران و راننده این اتوبوس به سرعت از وسیله نقلیه تخلیه شدند و به کسی آسیب وارد نشد.
سگ باهوش

قصاب که کنجکاو شده بود و از طرفی وقت بستن مغازه بود تعطیل کرد و به دنبال سگ راه افتاد. سگ در خیابان حرکت کرد تا به محل خط کشی رسید. با حوصله ایستاد تا چراغ سبز شد و بعد از خیابان رد شد.
قصاب به دنبالش راه افتاد. 
سگ رفت تا به ایستگاه اتوبوس رسید نگاهی به تابلو حرکت اتوبوس ها کرد و ایستاد. 
قصاب متحیر از حرکت سگ منتظر ماند. 
اتوبوس امد, سگ جلوی اتوبوس آمد و شماره آنرا نگاه کرد و به ایستگاه
برگشت. صبر کرد تا اتوبوس بعدی امد دوباره
طرز تهیه آش سورانه کرمانشاهی با گوشت
چه خوب که با کمی جستجو کردن در سایت‌ها یا  خواندن کتاب‌های آشپزی، غذاهای محلی شهرهای دیگری از کشورمان را یاد بگیریم و بپزیم. برای مثال آش سورانه کرمانشاهی که هم با گوشت می‌توانید درست کنید، هم بدون گوشت! یک آش خوشمزه و متفاوت است که با رب انار و گیاه سورانه تهیه می‌شود. سورانه گیاهی خودرو و شبیه تره و سیر که در انتها به رنگ ارغوانی است. با طرز تهیه این آش همراه ما باشید.

ادامه مطلب
اسنک قارچ و گوشت که اسنک با گوشت و قارچ قشنگ مزه پیتزا میده و البته زودتر از پیتزا هم حاضر میشه لذا حذف سوسیس و کالباس پرضرر و جایگزینی مواد غذایی سالم هم سلامتی غذا رو تضمین می کنه هم خیلی لذیذ و خوشمزه تر هم خواهد بود.
مواد لازم برای دو نفر :
گوشت چرخ کرده صد گرمقارچ صد گرمپیاز یک عدد متوسطفلفل دلمه ای یک عدد کوچک یا نصفرب گوجه فرنگی کمینان تست هشت عددپنیر پیتزا کمیکره برای چرب کردن نان تستفلفل سیاه و زردچوبه و ادویه کمینمک به مقدار لازم

ادا
انواع مختلفی از گوشت وجود دارد و همه آنها طی هزاره ها بخشی از رژیم غذایی انسان بوده است.
به طور کلی، گوشت برای شما مناسب است و طیف وسیعی از مواد مغذی ضروری را فراهم می کند.
در این مقاله، مشخصات تغذیه ای، مزایای بهداشتی و نگرانی های هشت نوع مختلف گوشت مورد بررسی قرار می گیرد.

چه نوع گوشتی سالم است؟
1. گوشت خوک
خوک یکی از محبوب ترین انواع گوشت در جهان است.
با وجود برخی از سردرگمی در مورد موضوع، گوشت خوک به عنوان گوشت قرمز طبقه بندی شده است. این به ا
رئیسی، یکی از مهمترین موانع رونق تولید و عامل بیکار شدن کارگران را واردات بی‌رویه کالاهای غیرضروری به کشور دانست و با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: وقتی می‌گوییم قاچاق، منظورمان اقدامات خرد اهالی مناطق مرزی نیست که هر از گاهی یک کالا مثل تلویزیون را از طریق مرز وارد کشور می‌کنند بلکه قاچاق از نگاه ما ، اقدامات «شبکه‌های قاچاق» است. شناسایی و ردیابی شبکه‌های قاچاق کالا اصلاً دشوار نیست
دلم برای نوشتن تنگ میشه! بیشتر از نوشتن برای لحظه های مکث زندگی دلتنگم
دوست دارم بازم یه دفتری داشته باشم که خیلی بهم حس نوشتن بده و از دیدنش خوشحال بشم! راستی چه قدر شهر بدون اتوبوس ها دلگیر شده! البته شهر رو هم فقط توی فاصله ای که توی اسنپ نشستم می بینم! هیچ کجا مثل صندلی های اتوبوس برای تماشای یه شهر خوب نیست ...
 
آدم تا وقتی تنهاست لحظه ها انگار با تامل و زور می گذرن ، اما وقتی تنها نیستی انگار سوار هواپیما شده باشی! همه چیز تند می گذره! 
قاچاق در لغت به معنای «برده» و «ربوده شده» آمده؛ یعنی آنچه که ورود آن به کشور یا معامله آن از طرف دولت ممنوع است.مقصود از سلاح و مهمات نیز «انواع اسلحه گرم و سرد جنگی و شکاری اعم از گلوله‌زنی و غیرگلوله‌زنی و مهمات مربوط به آنها» است.یکی از مواردی که در امنیت جامعه موثر است، جلوگیری از قاچاق، تولید، توزیع و خرید و فروش اسلحه چه از نوع گرم و چه از نوع سرد است. از همین رو، قانونگذار برای این قبیل جرایم مجازات‌های دقیق و مشخصی را تعیین کرده که ب
رییس مرکز اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مصدوم شدن 16 نفر بر اثر تصادف اتوبوس با کامیون در اتوبان نطنز به کاشان خبر داد. حسین ریاحی اظهار کرد: در ساعت ۲۱:۵۷ دقیقه شامگاه یکشنبه نهم تیرماه تماس مردمی با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در حوالی عوارضی قمصر کاشان دریافت شد.
ادامه مطلب
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
طرز تهیه ته چین گوشتمواد لازم برای ته چین گوشت
گوشت گوسفندی:به اندازه لازم
برنج:4پیمانه
پیاز ریز خورد شده:1 عدد متوسط
کشمش:به دلخواه
مواد لازم برای ادویه:گرد غوره 2قاشق
پودر زیره سبز:1قاشق
زرد چوبه:نصف قاشق
نمک و فلفل:به میزان لازم
سماغ:نصف قاشق
پودر پیاز:نصف قاشق

ته چین گوشت
ادامه مطلب
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت
دانلود آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود آهنگ گوشت بهرام,تفسیر آهنگ گوشت بهرام,دانلود تک آهنگ جدید بهرام به نام گوشت,دانلود رایگان اهنگ گوشت بهرام,تفسیر کاور اهنگ گوشت بهرام,New Sing Bahram Called Gosht, دانلود آهنگ گوشت بهرام,تکست آهنگ گوشت بهرام, تک آهنگ گوشت بهرام, بهرام گوشت, گوشت بهرام, تفسیر آهنگ جدید بهرام, توییت بهرام در مورد گرانی بنزین و اغتشاشات ۹۸, نظر بهرام در مورد گرانی بنزین
طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی:
 پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .امروز قصد داریم  و خاص را به شما آموزش دهیم .طرز تهیه پیراشکی گوشت با خمیر جادویی پیراشکی گوشت یکی از غذاها ، یا پیش غذاهای بسیار خوشمزه و لذیذ برای مراسم ، جشن ها و میهمانی های شماست .

ادامه مطلب
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
پختن استخوان های گوشت‌وقتی که استخوان را می‌پزید برای آن‌که مواد غذایی بیشتری از استخوان خارج شود چند عدد گوجه فرنگی یا مقداری سرکه به آن اضافه کنید. آب استخوان خواص غذایی زیادی دارد. از مصرف آن کوتاهی نکنید.
گوشت را در دمای مناسب نگهدارید
یکی از مهم ترین نکته ها در تهیه کباب که متاسفانه بیشتر خانواده ها به آن اهمیتی نمی دهند، نگهداری گوشت خام در دمای مناسب تا پیش از کباب کردن آن است. شما باید گوشت کبابی را حداکثر در دمای 6 تا 8 درجه سانتیگرا
یک روانشناس می گفت که مسیر های مختلف زندگی مثل اتوبوس هایی هستند که امکان داره تا قسمتی از مسیر در کنار هم حرکت کنن ولی یکم که جلوتر بریم مسیر ها متفاوت و جدا از هم خواهند بود. مسئله اصلی اینه که ما تو اتوبوس خودمون باقی بمونیم و وارد اتوبوس و مسیر دیگه ای نشیم. در واقع کلید اصلی موفقیت پافشاری و اصرار بر مسیری هست که توش قرار داریم.
 
الان من در موقعیتی هستم که خیلی وسوسه میشم تا سوار اتوبوس دیگه ای بشم، شاید چون اون اتوبوس و مسیر به نظرم جذاب
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
صبح زود با آفتاب درخشانشجادو‌ی کویری و خاکستری و خلوتاتوبوس ساکت که همه مسافرانش خواب بودندصدای لئونارد کوهنهمه چیز می توانست وب باشد اماموجود کریهه با نگاهی شیطانی که تا عمق وجود را به اتش می کشاند و هرم جهنمی اش حال آدم را بد می‌کرد.برخورد وحشتناکی که در برابرش مرگ را باید طلب کنی
فریاد و بغضی که خفه شد 
و پانیک اتک وحشناک و تنهایی
لعنت...
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:
۲ تن توتون قاچاق با تلاش ماموران پاسگاه بالانج در ارومیه کشف و سه نفر متهم در این زمینه دستگیر شد.
ماموران پاسگاه بالانج از توابع شهرستان ارومیه حین گشت زنی در محور ارومیه - اشنویه به سه دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن‌ها را توقیف کردند
در بازرسی ماموران پاسگاه از خودروهای توقیفی، ۲ تن توتون قاچاق کشف و ضبط شد کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را هفت میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.
ــــ
اشترودل گوشت و قارچ + طرز تهیه اشترودل گوشت خوشمزه خانگی
اشترودل گوشت طرز تهیه اشترودل گوشت و قارچ آموزش اشترودل گوشت خوشمزه خانگی روش تهیه اشترودل گوشت مجلسی دستور پخت اشترودل گوشت با خمیر کافکا در این مطلب قصد داریم طرز تهیه یک غذای خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم . یکی از انواع اشترودل ، اشترودل با گوشت می باشد که طعم بسیار دلپذیری نیز دارد.
مواد لازم برای تهیه اشترودل گوشت
 

گوشت چرخ کرده
۵۰۰ گرم

قارچ
۵۰۰ گرم

پنیر موتزارلا
۲۵۰ گرم
نکاتی که قبل از طبخ گوشت باید رعایت کنید
قبل از هرچیز لازم است به نکاتی توجه داشته باشیم. فرقی نمی‌کند گوشت را با چه روشی بپزیم؛ از هر روشی که استفاده کنیم، رعایت نکات زیر ضروری است. نکاتی که برخی از آن به‌عنوان فوت‌وفن آشپزی سالم یاد می‌کنند.

ادامه مطلب
تمیز کردن ادارات را با کف های سطح سخت : اگرچه ممکن است شرکت ها برای جلوگیری از تعمیر و نگهداری ویژه از کف پوش های سخت سطح سخت استفاده کنند ، اما هنوز هم باید به درستی از کفپوش سطح سخت خود مراقبت کنید. کاشی ، وینیل ، بتن ، و حتی کف های چوبی کمتر احتمال دارد که خاک ، زباله ، گرده و سایر آلرژن های قاچاق شده را در مطب که از فرش قاچاق شده است حفظ کنند - اما این بدان معنی نیست که آنها نیازی به تمیز کردن عمیق ندارند. با گذشت زمان ، انتخاب کفپوش های سخت می ت
طرز تهیه ته چین گوشت
یکی از غذاهای پرطرفدار ایرانی که خیلی هم خوشمزه و خوش قیافه اس ته چین هست. غذایی باب دندان افراد خوش اشتها که هر کسی با توجه به طبع و سلیقه خودش می تونه ساختار جدیدی ازش بسازه و ازش لذت ببره. خیلی از ما حتماً ته چین گوشت رو امتحان کردیم و حتی طرز تهیه چندین نوع ته چین دیگه رو هم قبلاً با هم تجربه کردیم. امروز هم قراره با هم طرز تهیه یک نوع ته چین رو با هم ببینیم و یاد بگیریم به نام ته چین گوشت که خیلی راحت و بی دردسر هست و در عین
کرایه اتوبوس VIP
اتوبوس یکی از پرکاربردترین وسایل نقلیه حال حاضر جهان به شمار می آید که نقش بسیار مهمی در جابجایی روزمره مردم دارد. سفر با اتوبوس دارای کمترین محدودیت ها می باشد. شرایط اقتصادی نه چندان مناسب در این روزها باعث شده تا سفر در خانواده ها نقش کم رنگ تری نسبت به گذشته داشته باشد. بعضی افراد با دیدن هزینه های سرسام آور بلیط های هواپیما و قطار و … تصمیم می گیرند در خانه بمانند و به پولشان دست نزنند. اما در هر حال سفر و تفریح را نیز بایس
مالکیت و بهره برداری از مشاغل قاچاق شبانه فقط بخشی از نقش شما است. شما همچنین با مگی همکاری خواهید کرد از طریق یک سری مأموریت های داستانی که به صورت انفرادی یا مشارکتی ایفا میشود ، زیرا به او کمک می کنید تا از کسانی که سعی در دستگیری او داشتند انتقام بگیرد. با بزرگ کردن مشاغل (و یک عملیات رقیب را از بین می برید) ، دستور العمل ها و تکنیک های جدیدی را یاد خواهید گرفت که به شما کمک می کند تا از داشتن یک مایل در کشور به بهترین شکل ممکن درخشش ماه خود ب
 
 
  از بیمارستان که بیرون زدم تا سر خیابان و ایستگاه اتوبوس پیاده رفتم. ظهر بود و مردم از هر نوع و سنی در خیابان بودند. یک روشنایی ملایم در هوا پخش بود. چشمم به میوه‌فروشی پشت ایستگاه افتاد. به قفسه انارهای نسبتا کوچک که بالایش با یک مقوای کوچک و نوشته رویش معرفی‌شان کرده بود: انار دانه سیاه شیراز. نمیدانم چه شد، یک آن مزه انار به دهانم آمد. نمیدانم برای کی بود ولی انگار طعم بچگی میداد. اتوبوس رسید ولی اتوبوس مورد نظر من نبود. منتظر ایستادم. د
این روزا  مادر به هر کی زنگ میزنه 
همه داره میگن :
یک کیلو لپه یک کیلو گوشت ده بسته 
دو کیلو لپه دو کیلو گوشت ده بسته
عجیب شور شامی درست کردن افتاده تو ملت... من فقط نمیدونم چرا با مقادیر متفاوت تعداد بسته ها یکی میشه
حالا هیچکدومشون روزه هم نمیگیرن... شور افطاری دارن
آقا بذار منم اعلام کنم نمیدونم چند کیلو لپه چند کیلو گوشت ولی 6 بسته
 
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
 
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی اورژانس منطقه یاروسلاول، امروز شنبه، اعلام کرد، که در اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با یک کامیون در این منطقه 9 نفر کشته و 21 تن نیز مصدوم شدند.
به گفته وی نیروهای امداد و اورژانس در محل حضور دارند و در حال خارج کردن کشته شدگان این حادثه از داخل اتوبوس هستند.
پیراشکی گوشت
تهیه پیراشکی پیچیدگی چندانی ندارد و همانطور که می دانید، هم می توان آن را در روغن سرخ کرد و هم می توان پیراشکی رژیمی یعنی پیراشکی در فر تهیه کرد که در این مطلب با روش تهیه پیراشکی گوشت و پیازچه در فر آشنا خواهید شد.
ادامه مطلب
همه جا را سر و صدا دربرگرفته بود. هم همه فضا را آکنده بود. هر کسی حرفی می­زد. زنی میان­سال از دغدغه­ های خرج و مخارج زندگی می­گفت، زنی دیگر درباره بچه­اش سخن می­گفت. مردی از مریضی­اش حرف می­زد و پیرمردی از تنهایی­اش دم می­زد.همگی جویای همدمی در اتوبوس بودند اما من تنها به سخنان­شان گوش فرا می­دادم تا شاید به این شیوه در زندگی آن­ها زندگی کنم لحظه های زندگی آدمیان مانند کتابی عظیم است که هر ورق آن وسعتی به پهنای فاصله من با ستارگان دارد.همه جا
فیلم سینمایی طلا که از چهارشنبه به صورت اینترنتی در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران شده بود هنوز نسخه قاچاقی از آن به بیرون نیامده.
فیلم سینمایی طلا دومین فیلمی است که به صورت اینترنتی اکران می شود قبل از این خروج ابراهیم حاتمی کیا هم به این صورت اکران شده بود که علارغم قاچاق فیلم در ساعات ابتدایی باز به فروش قابل توجهی رسید.
 
ادامه مطلب
چرا گوشت گوسفند گران شده است؟
در میان این تورم‌های اخیر گوشت گوسفند از جمله مواد گروه الفی بود که قیمت آن به شدت افزایش یافت. و دلیل این گرانی و علت افزایش گوشت گوسفند سوالی است که برای خیلی‌ها در اصل اکثر قشر جامعه مطرح می‌شود چراکه باتوجه به نرخ حقوق‌ها و درآمد‌ها تامین گوشت با قیمت کیلو 70 هزار تومان انجام نشدنی‌ است. و قشر عظیمی از جامعه ما از خوردن گوشت قرمز محروم شده‌اند.
 دلایل گران شدن گوشت:
عناوین زیر اصلی‌ترین دلایل گران شدن گوش
حسین عابدینی , مدیریت مسئول انتشارات سفیر اردهال ; درباره ی برهان قاچاق کتاب های ایبوک در مرزو بوم اعلام‌کرد : ادله حساس قاچاق کتاب‌های ایبوک در مرزو بوم این است ما بدین کار عادت کرده‌ایم و زیرا عضو ضابطه اسکن رایت نیستیم این کار را انجام میدهیم . زمانی نشر دهنده ما کتاب نشر دهنده فرنگی را سوای اذن او منتشر می کند نباید توقع داشته باشد این واقعه برای کتاب خودش نیفتد . برای قاچاق کتاب‌های ایبوک هیچ فکری نشده است و ضابطه بازدارنده‌ای برای آن
چه گوشتی بخوریم؟
بهترین گوشت ذکرشده از قدیم، گوشت  گوسفند است چون این همان چیزی ست که خداوند فرستاد برای حضرت ابراهیم برای قربانی کردن و خداوند همیشه بهترین رامیفرستد.
البته گوسفند بهترینش جوان و چاق است(چاقی منظور پر گوشت و نه پر چربی) 
گوشت گوسفند به همراه تخم مرغ محلی برای قوه باه مفید است .
گوشت گوسفند به همراه شیر طبیعی #گاو و ادویه جات گرم مناسب جهت برطرف کردن لاغری مفرط ،تقویت کننده #مشکلات جنسی و مفید برای بیماریهای سکته مغزی 
اگر بص
جانشین انتظامی استان از توقیف ۳ دستگاه کامیون و کشف ۲۴۹ راس گوسفند قاچاق در محور "چالدران- ماکو"، خبر داد.

 خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی خبرهای فوری پلدشت، سرهنگ "علی ابراهیمی" در بیان جزئیات این خبر، اظهار داشت: ماموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور "چالدران - ماکو"، به ۳ دستگاه کامیون مشکوک شده و آن‌ها را توقیف کردند.

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۲۴۹ راس گوسفند
درکتاب حفظ الصحه، مرحوم گیلانی می فرمایند : "گوشت، قوی ترین نوع غذا هاست ،اما هضم آن دشوار است مگر آنکه قدرت هاضمه قوی باشد." بدین جهت گوشت، غذای تندرستان، ورزشکاران و کسانی است که فعالیت بدنی زیاد دارند و افراد دیگر توانایی مصرف مداوم آنرا ندارد. در مصرف گوشت باید به این نکته توجه داشت که هر چه حیوان جوان تر باشد گوشت آن زود هضم تر است.
چقدر گوشت بخوریم؟
ادامه مطلب
آموزش بورک گوشت فینگرفود : بورک گوشت یک غذای فینگر فودی خوشمزه و از دسته ی فینگر فود های گرم می باشد . بورک در بین مردمان کشور ترکیه بسیار محبوبیت دارد و مردم این کشور از این غذا برای مهمانی ها در کنار غذای اصلی شان استفاده می کنند .فینگر فودی از ترکیب گوشت ، جعفری ، قارچ و پنیر پیتزاست که در خمیر نازکی رول شده است. پیشینه بورک به کشور ترکیه‌ بر می گردد ، که از غذا های معروف و اعیانی این کشور بوده است .
ادامه مطلب
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که رجیستری موبایل وارداتی از طریق مسافری از اول خردادماه لغو نخواهد شد بلکه تنها برای مسافران واقعی قابل اجرا و ثبت است. او تاکید کرد که دولت نمی خواهد بستری برای قاچاق گوشی تلفن همراه حتی به صورت قانونی باز شود.
چندی پیش برخی رسانه‌ها
ادامه مطلب
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که رجیستری موبایل وارداتی از طریق مسافری از اول خردادماه لغو نخواهد شد بلکه تنها برای مسافران واقعی قابل اجرا و ثبت است. او تاکید کرد که دولت نمی خواهد بستری برای قاچاق گوشی تلفن همراه حتی به صورت قانونی باز شود.
چندی پیش برخی رسانه‌ها
ادامه مطلب
خیابان کمی شلوغ بود و آقای یوسفی، راننده اتوبوس شهری را هر چند از گاهی پا به ترمز می کرد. به هر ایستگاهی هم که می رسید، تعدادی مسافر از لابه لای هم، سوار و پیاده می شدند و با هر بار باز و بسته شدن در، سوز و سرمای پاییزی به داخل اتوبوس راه می یافت. آسمان نیمه ابری بود و خورشید سعی می کرد که خود را از لا به لای ابرها بیرون بکشد و نور و گرمای ضعیف اش را از شیشه ی اتوبوس به داخل آن عبور دهد. روی سومین تک صندلی ردیف زنانه نشسته بودم.آقای یوسفی را می دیدم
اتوبوس دربستی واحد گشت
امروزه از اتوبوس در مراسمات مختلفی از جمله مراسم ختم ، اردوهای دانش آموزی ، تشریفات اداری کارکنان و … استفاده می شود. خدمات حوزه اتوبوس رانی شامل سرویس های مختلفی می شود مثل کرایه اتوبوس دربستی ، اجاره اتوبوس واحد گشت ، کرایه اتوبوس بهشت زهرا ، کرایه اتوبوس VIP و … . گاهی اوقات برای جابجایی های دسته جمعی یا گروهی اتوبوس بهترین انتخاب می باشد. اگر قصد توقف در هر جای ممکن را دارید اتوبوس دربستی یکی از بهترین گزینه ها ب
راستش ته دلم میدونستم که دوباره میبینمش، برای همین وقتی سوار اتوبوس شد چند لحظه بعد، از پله های اتوبوس رفتم بالا، تا مطمئن شم جایی که نشسته راحته. نشسته بود کنار یه زن چادری، حواسش نبود، سرش تو گوشی بود. نگاهش کردم و اومدم پایین ...بعدا گفت که زن چادری بهش گفته که آقاتون اومده بود بالا، انگاری باهاتون کار داشته... 
حالا که خوب فکر میکنم اون روز فقط برای اینکه خیالم راحت بشه نیومدم بالا مثل وقتی بود که میری سراغ یخچال، درشو بی دلیل باز می‌کنی و
یکی از محبوب ترین غذاها در میان مردم اسنک ها هستند. این غذای خوشمزه و لذیذ می تواند یه وعده سبک باشد به شرطی که از مواد غذایی سالم در آن استفاده شود. ما در ادامه می خواهیم اسنک قارچ و گوشت را به شما آموزش دهیم. 
مواد لازم برای تهیه اسنک قارچ و گوشت
گوشت چرخ کرده ۱۰۰ گرم
قارچ ۱۰۰ گرم
پیاز یک عدد متوسط
فلفل دلمه ای یک عدد کوچک یا نصف
رب گوجه فرنگی کمی
نان تست ۸ عدد
پنیز پیتزا کمی
کره برای چرب کردن نان تست
فلفل سیاه و زردچوبه و ادویه کمی
نمک به مقدار
«شوتی»، مرد یا زنی است که ظهر یا عصر یا پیش از طلوع یا پس از نیمه شب، هول زده، صندلی عقب ماشینش را در می‌آورد، به شیشه پنجره‌های عقب ماشین، روکش دودی می‌چسباند، از کف تا سقف فضای خالی پشت صندلی راننده را بسته‌های ریز و درشت باری که مجاز به خروج از حریم بندر نیست می‌چپاند به مقصد شیراز و اصفهان و تهران، بار قاچاق را با یک چادر کُدری استتار می‌کند، روی نمره پلاکش آدامس می‌چسباند و اعداد را ناخوانا می‌کند، مخزن برف پاک کن ماشین را با ٢ لیتر
سفر ۷۲۴ سامانه ای است میان شما و شرکت‌های مسافربری تا فرآیند خرید و فروش بلیت اتوبوس را به ساده‌ترین شکل ممکن برساند. بررسی مداوم برترین دفترهای مسافربری و همکاری با شرکت هایی چون سیر و سفر، همسفر، میهن‌ نور، عدل، رویال سفر، ترابر بیتا، تک سفر، ایران پیما، آریا سفر آسیا و... این بستر را فراهم کرده تا برای تمام مسیرهای داخلی و خارجی حق انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی خریداران قرار بگیرد. رزرو بلیت اتوبوس بدون نیاز به عضویت، امکان مشاهده نوع
 امروز صبح, با اکراه جمع کردم و سوار اتوبوس شدم اومدم دانشگاه,تا اخرین جلسه کلاس اندیشه رو شرکت کنم,همینکه  میخواستم سوار اتوبوس بشم ,اشک هایم سرازیر شد ,,,, هیراد بغلم کرد ,اما آروم نشدم .ساعت یک رفتم کلاس اندیشه و خداروشکر تموم شد.
 
از صبح تا حالا مدام دارم غر میزنم,منتظرم این مهمونای هم اتاقی های پررو ام برن تا بخوابم... .
خاصیت گوشت بوقلمون برای بدنسازیافرادی که ورزش های سنگین انجام می‌دهند می بایست از گوشت بوقلمون مصرف نمایند. به دلیل آنکه این گوشت دارنده پروتئین و کربوهیدرات عالی است و همینطور چربی آن نادر می باشد. گوشت بوقلمون دارنده حدود ۳۰ گرم پروتئین هست
ماشین جوجه کشی
که به تولید ماهیچه های تن شما امداد می نماید. در شرایطی‌که ورزش سنگین میکنید و در ادامه یک منشا انرژی عالی میباشید از گوشت بوقلمون میل فرمایید. مواد پرخاصیت جانور در‌این گوشت بعداز تم
تا سه ماه پیش می تونستم گه گداری از تپ سی یا اسنپ استفاده کنم ولی تازگی ها قیمت هاشون عجیب رفته بالا! برای همین توفیق اجباری داشتم که بیشتر سوار اتوبوس بشم. ولی این مورد همیشه منو آزار میده چرا ده ثانیه دیر به اتوبوس رسیدم یا چرا باید بیست دقیقه وایسم تا اتوبوس بعدی بیاد. این بود که همون لحظات این ایده استارت آپ اتوبوسی به ذهنم رسید.
داستان خیلی ساده است. کافی است یک ردیاب مشابه این شرکت ردیاب ایده آل روی اتوبوسها نصب بشه که موقعیتشون را به صور
‌ ‌داشتیم میرفتیم کربلا ! با حجت ته اتوبوس نشسته بودیم ! کلى گپ زدیم ! خیلی باهاش شوخی میکردیم  تو کربلا همیشه از ما جدا میشد  تنهایی میرفت حرم ،برامون سوال شده بود  اخر ازش پرسیدم چرا همش جدا میشی تنهایی میری  که  وسط حرفاش یه دفعه گفت من خیلى دوست دارم شهید بشم ! از دهنش پرید گفت من شهید میشمااا ! من و امیر حسینم بهش گفتیم داداش تو شیویدم نمیشى چه برسه شهید ! حلالمون کن حجت چقدر اون شب تو اتوبوس وقتى خواب بودى با دستمال کاغذى کردیم تو گوشت  اص
این روز ها با افزایش قیمت ارز، هزینه ی مسافرت های خارجی چندین برابر شده است. قیمت بلیط هواپیما و هتل و... باعث شده که تعداد زیادی از علاقه مندان سفر خارجی از تصمیم خود صرف نظر کنند، اما مگه میشه کلا بی خیال سفر کردن شد؟! ما اینجا به شما سفر با اتوبوس را پیشنهاد میکنیم چرا که نه تنها این روزها تهیه بلیط اتوبوس بصورت آنلاین کار را بسیار آسان کرده است بلکه امکانات رفاهی و خدمات رسانی شرکت های اتوبوس رانی بسیار بهتر شده است و اگر یکبار سفر با اتوبو
مواد لازم
گوشت
پیاز داغ
زعفران 
چوب دارچین
کرفس و هویج
هل
 
روش
گوشت را با چوب دارچین و هل  کرفس و هویج میذاریم بپزه
بعد ریش ریشش می کنیم و با پیاز داغ و زعفرون تفتش میدیم
 
بعد هم به پلو میزنیم
 
 
من این غذا را نپختم از دوستی پرسیدم که حاصل کارشون را دوست داشتم
اگه بدونین چه کونی ازم پاره شد تا به اتوبوس رسیدم
می دونم بی ادبیه اما واقعا برای بیانش لازم بود همین کلمه رو به کار ببرم
یارو راننده و تعاونی تلفن بر نمی داشتن
دیر رسیدیم
با بابام دعوام شد ریدیم به هم
تو ترمینال مثه خر بدو بدو می کردیم
قلبم اومده بود تو دهنم چون اگه جا می موندم بابام جرم می داد
القصه الان تو اتوبوس در خدمت تونم
با یه کفش مجلسی کثیف و خاکی که زیرش جوراب اسپورت پوشیدم :/
تازه شلوار پامم شسته بودم خشک نشده خیس خیس پامه
تا اونجا سرد
گوشت قرمز
دارچین
پودر گل‌سرخ
زعفران
پیاز
رب‌گوجه
بادمجان
برنج
بادمجون‌ها رو مربعی خورد کنید و تلخیشو بگیرید و سرخ کنید.
گوشت رو با نمک و فلفل و پیاز و سیر و... آب‌پز کنید و اجازه بدید آبش کاملا گرفته بشه.
پیازها رو توی روغن داغ تفت بدید تا طلایی بشه، بعد ادویه‌ها و رب‌گوجه رو اضافه کنید و تفت بدید تا بوی ادویه‌ها به مشام برسه.
بعد بادمجون، گوشت و زعفرون رو اضافه کنید. کمی تفت بدید و شعله رو خاموش کنید.
رنج رو آبکش کنید و مواد رو لابه‌لای برن
✨﷽✨
داستان کوتاه پند آموز
مدرسه‌ای دانش‌آموزان را با اتوبوس به اردو می‌برد. در مسیر حرکت، اتوبوس به یک تونل نزدیک می‌شود که نرسیده به آن تابلویی با این مضمون دیده می‌شود: «حداکثر ارتفاع سه متر»ارتفاع اتوبوس هم سه متر بود ولی چون راننده قبلا این مسیر را آمده بود با کمال اطمینان وارد تونل می‌شود اما سقف اتوبوس به سقف تونل کشیده می‌شود و پس از به وجود آمده صدایی وحشتناک در اواسط تونل توقف می‌کند.
پس از آرام شدن اوضاع مسئولین و راننده پیا
دوبی همواره یکی از پیشگام‌ترین شهر‌های جهان در خصوص ارتقای امکانات شهری به مدرن‌ترین فناوری‌های موجود در جهان به شمار می‌رود که سعی دارد جزو نخستین شهر‌های میزبان اتوبوس‌های درون شهری مجهز به اینترنت وای‌فای باشد و در همین زمینه نیز با شرکت‌های مختلفی وارد همکاری می‌شود.
 
 
سازمان حمل و نقل امارات متحده عربی با همکاری شرکت مخابرات این کشور به تازگی اعلام کرده است که مسافران اتوبوس‌های درون شهری دوبی و ابوظبی قادر خواهند بود از ای
انواع اتوبوس ولوو
اتوبوس ولوو B12
ظرفیت سرنشین این اتوبوس 42+2 است که در سال 1370 بعد از قرارداد و گرفتن نمایندگی فعالیت خود را در عرصه حمل ونقل عمومی مسافری کشور شروع کرد که از نوع VIP میباشد ورنگ یکنواخت در تمام نقاط بدنه دارد طول اتاق 12.5 متر است و 6 چرخ دارد.
اتوبوس ولوو B7
بدنه این اتوبوس از لحاظ کشیدگی در حالت متوسطی قرار دارد 3 عدد دریچه خنک کننده  موتور دارد 3 پله ورودی با ارتفاع کم جهت اسودگی مسافران دارد ظرفیت این اتوبوس 41 نفر است مسافرین دستر
از دیشب تا حالا که بازهم شب است از خستگی کار، افتاده بودم توی رختخواب. صبح به زحمت دو تا تخم مرغ نیمرو کردم خوردم. الان هم هوس جگر مرغ کرده ام. مدتی است گوشت نخورده ام. وسعم به خریدن گوشت گوسفند که نمی رسد این به کنار گاهی گوشت مرغ می خورم امشب هم هوس جگر و دل مرغ کرده ام اما دلم نمی آید. به خودم می گویم گور پدر هوس. مگر کباب نخوری چه می شود؟ می گویم
_ خب حتما بدنم لازم دارد که هوس کرده ام. نکند باز مثل شش هفت سالی که گیاهخوار بودم کم خونی و بیماری ها
فصل اول: دیدار
همسرم فواد با کلی دلتنگی مرا به ترمینال جنوب رساند تا برای رفتن به دانشگاه راهی قم شوم. همین که وارد ترمینال شدم مرا به روزهایی برد که تنهایی، تنها همسفرم بود در این جاده غربت. لحظه ای را به یاد آوردم که تا خود قم به فواد پیامک می دادم و اشک می ریختم. 
فواد مرا تا پای اتوبوس رساند و سوار که شدم از پشت شیشه با چشمهایش مرا بدرقه کرد و رفت تا غصه چشم هایم بی تابش نکند. اتوبوس هنوز چند صندلی خالی داشت، راننده بدصدا هم با صدای بلند مسافر
 خواص چشمگیر نارگیل
 
نارگیل میوه نخل نارگیل (Cocos nucifera) است.
برای آب ، شیر ، روغن و گوشت خوشمزه آن استفاده می شود.
نارگیل ها بیش از 4500 سال است که در مناطق گرمسیری رشد کرده اند اما اخیراً به دلیل طعم ، کاربردهای آشپزی و مزایای بالقوه سلامتی آنها محبوبیت زیادی پیدا کرده است (1).
در اینجا 5 مزایای سلامتی و تغذیه ای نارگیل ذکر شده است.
انواع محصولات نارگیلگوشت سفید خام داخل یک نارگیل به آن هسته گفته می شود. دارای بافتی محکم و عطر و طعم خوشمزه و کمی شیر
نتیجه ورود مردم به بازار بنزین چیست؟





عضو کمیسیون
انرژی مجلس با اشاره به توزیع ناعادلانه بنزین در کشور طرح اختصاص بنزین به
هر نفر را در راستای از میان برداشتن تبعیض در این زمینه و همچنین مقابله
با قاچاق دانست.
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

ارنا طب