نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب مقدس و عالیجناب (آپدیت تا قسمت 21)

نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجناب ژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...

ادامه مطلب
 
برای خواندن قسمت های آپلود نشده در سایت به کانال تلگراممون مراجعه کنید
 

 
نام مانهوا : کتاب مقدس و عالیجنابژانر: #فانتزی ، #عاشقانه ، #کمدیمنتشر شده از #webcomicsوضعیت: #در_حال_انتشار
خلاصه: دختر سی ساله ای که به خاطر اهانت به کتاب مقدس وارد دوره باستان میشه به عنوان یک کتاب تا پرنسی که تمایلی به داشتن فرزند را ندارد مجبور به بچه دار شدن کند که در این صورت می‌تواند به دنیای خود بازگردد و...
 

ادامه مطلب
Danlod Fehreste Moghaddas 720p HD,Download Animation Fehrese Moghadas,انیمیشن ایرانی فهرست مقدس,بهرام زند,دانلود انیمیشن فهرست مقدس با لینک مستقیم,دانلود رایگان انیمیشن فهرست مقدس,دانلود کارتون فهرست مقدس,دانلود مستقیم انیمیشن فهرست مقدس,فهرست مقدس,فهرست مقدس با کیفیت 1080p Full HD,فیلم فهرست مقدس با حجم کم,محمد امین همدانی,
ادامه مطلب
دا نام کتاب روایت خاطرات سیده زهرا حسینی است که در مورد جنگ ایران و عراق و به اهتمام سیده اعظم حسینی نگاشته شده است . این کتاب یکی از بهترین نمونه کتاب های دفاع مقدس به شمار می رود .زهرا حسینی از کردهای پهله زرین آباد استان ایلام است و دا در زبان کردی به معنی مادر است وی با انتخاب این عنوان برای کتاب خود تلاش نموده به موضوع ایستادگی و مقاومت مادران ایرانی در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق بپردازد .
خاطرات ذکر شده در این کتاب از روزهای آغازین جنگ
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، نشست کتاب خوان  دفاع مقدس، در کتابخانه عمومی شهدای سنجان با حضور نوجوانان برگزار شد.
در این نشست ،نوجوانان با مطالعه زندگینامه شهدا دفاع مقدس ،کتابهای خوانده شده را با علاقه مندان به اشتراک گذاشتند.
 
                                                                                                    
کتاب‌هایی که تاکنون در سیر مطالعاتی تمدن ساز مطالعه و مباحثه شده است:
۱. کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن(مجموعه‌ی ۲۸ سخنرانی حضرت آیت‌ الله خامنه‌ای در سال۵۳شمسی در مسجد امام حسن مجتبی"علیه‌السلام"_ مشهد مقدس) در این کتاب از چهار موضوع ایمان، توحید، نبوت و ولایت بحث شده است.
۲. کتاب "ولایت‌فقیه" این کتاب _که خلاصه‌ی کتاب ولایت و حکومت است_ به معنای ولایت و ضرورت ایجاد حکومت و شرایط حاکم اسلامی و... می‌پردازد.
۳. کتاب "انسان ۲۵۰ساله"
ادامه
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
کسی که از بالا می آید بالاتر از همه است و کسی که متعلق به این دنیای خاکی باشد، آدمی است زمینی و درباره امور دنیوی سخن می گوید، اما آن کسی که از آسمان می آید از همه بالاتر است و به آنچه دیده و شنیده است شهادت می دهد.
.
مطالب مرتبط:
کتاب مقدس: انجیل یوحنا: فصل اول
کتاب مقدس: تورات: کتاب پیدایش: فصل اول و دوم
سیر مطالعاتی غرب شناسی
سیر مطالعاتی یهودیت شناسی
سیر مطالعاتی صهیونیسم شناسی
ادامه مطلب
آخ که چه دل‌خوشم با ادبیات. 
و کسی نمی‌تواند ادبیات را از من بگیرد. و این «عیش مدام» را چه خوب پرانده بودی آقای فلوبر.
قسمتی از پهنای دیوان فروغم سیاه شده. قسمت مربوط به دو سه دفتر آخر. همان اتّفاقی که برای شانزده جزو قرآن عثمان‌طه‌م افتاده بود. وقتی که قرآن حفظ می‌کردم. و چه خوشایندست این تعویض کتاب مقدّس.
قابوس‌نامه و گلستان و شاهنامه. آخ. پس نیفتم.
خیلی از عاشقان و دلسوختتگان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام این سوال را در ذهن خود دارند که سرمطهر و مقدس حضرت سید الشهدا علیه السلام کجا دفن شده است؟
در روایات تاریخی نقل های متفاوتی از مدفن سر مقدس حضرت سیدالشهدا علیه السلام وجود دارد که به معتبر ترین آنها میپردازیم.
سر مقدس امام حسین علیه السلام کجاست؟
ادامه مطلب
گواهی مقدس اردبیلی به حسن عقیده و درستی کار مختار
علامه مقدس اردبیلی قدس سره عالم بزرگ شیعه در مورد مختار رضوان الله علیه در کتاب شریف حدیقة الشیعة چنین می‌نویسد:
در حسن عقیده‌ی مختار سخنی نیست و علامه‌ی حلی رحمت الله علیه او را مقبول شمرده و امام باقر علیه السلام جمعی را که مختار را به بدی یاد می‌کردند از این کار منع فرمود و امام صادق علیه السلام بر او رحمت فرستاد و امام زین العابدین علیه السلام وی را به دعای خیر یاد کرده است.
مقدس اردبیلی
بالاخره کتابی را که دستم بود، تمام کردم.
کتاب صوتی «آن بیست و سه نفر» خودنوشت احمد یوسف زاده به گویندگی احمد گنجی
موضوع کتاب: دفاع مقدس
معرفی کتاب:بعدا اضافه میکنم
*این دومین تجربه شنیدن کتاب صوتیم بود برخلاف قبلی که گوینده از متن کتاب میخوند این بار صداگذاری و تغییر صدای گوینده و صوت های متفرقه مثل صدای گنجشک ها و طبیعت و حتی صدای ماشین و تانک و موسیقی های بی کلام و مرتبط با حال و هوای کتاب به جذابیت کتاب صوتی افزوده بود.
*صدای آقای احمد گنجی
دانلود کتاب صوتی محدودیت صفر اثر دکتر جو وایتلی و دکتر ایهالیا کالا هولن MP3
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
کتاب صوتی محدودیت صفر قسمت نوزدهم دیدئو dideowww.dideo.ir › lekNPpkBMOI › کتاب-صوتی-محدودی...فایل صوتی محدودیت صفرقسمت نوزدهم فایل صوتی محدودیت صفر کتاب صوتی محدودیت صفر قسمت 19 فایل صوتی محدودیت صفر قسمت ۱۹ پاکسازی به تکنیک هو ...
کتاب محدودیت صفر – جو وایتلی pdf - دانلود کتاب صوتی| ...panteashop.ir › محدودیت-صفر-جو-وایتلی-pdf۷ خرداد ۱۳۹۵ - محدودیت صفر – جو وایتلی. مح
انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به معرفی کتاب های مرتبط با اسلام و درج لینک دانلود آن‌ها نموده است.

 نام کتاب: محمد (ص) در تورات و انجیلنام نویسنده: اسقف داود بنیامیننام مترجم: فضل الله نیک آیین
Muhammad in the Bible
by David Benjamin Keldani
اسقف سابق، داود بنیامین در تألیف گرانقدر خویش بیان میکند که نظراتش حاصل از بررسی و تحقیق در کتب مقدس عبرانی است و هیچ‌ مطلبی را از دیگر
نشسته‌اند هزاران کتاب در قفسهزبون و ساکت و پر اضطراب در قفسهیکی بزرگ‌تر از دیگران؛ قدیمی‌ترملقب‌اند به عالیجناب در قفسهمراقبش دو سه گردن کلفت دور و برشکه تا تکان نخورد آب از آب در قفسهخزانه‌دار عددهای دولتش شده‌اندکتاب‌های درشت حساب در قفسهکتاب‌های مقدس، کتاب‌های ملولخزیده‌اند به کنج ثواب در قفسهکتاب‌های اصول و فروع بیدارینشسته‌اند همه گیج و خواب در قفسهنشسته‌اند دو زانو کتاب‌های دعاهزار وعده‌ی نامستجاب در قفسه کتاب فلسفه ب
عناوین اصلی کتاب : چرا دروغ می گوییم؟؛ آثار دروغ ؛ دروغ های مجاز؛ راه نجات از دروغ ؛ سخن پایانی ؛ فهرست کتاب های انتشارات مسجد مقدّس جمکران ؛ پی نوشت ها مشخصات کتاب: عنوان و نام پدیدآور : دروغ/ مولف عزیزالله حیدری. مشخصات نشر : قم: مسجد مقدس جمکران ۱۳۸۹.‬ مشخصات ظاهری : […]
نوشته دانلود کتاب دروغ اولین بار در گناه شناسی. پدیدار شد.
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
{منجی در ادیان - شماره 32}
 
اسامی مقدس منجی موعود در کتب مذهبی ادیان
 
۱. «صاحب» در صحف ابراهیم؛
۲. «قائم» در زبور سیزدهم؛
۳. «قیدمو» در تورات به لغت ترکوم؛
۴. «ماشیح» (مهدی بزرگ) در تورات عبرانی؛
۵. «مهمیدآخر» در انجیل؛
۶. «سروش ایزد» در زمزم زرتشت؛
۷. «خجسته» (احمد) در کندرال فرنگیان؛
۸. «خسرو» در کتاب مجوس؛
۹. «میزان الحق» در کتاب اَثری؛
۱۰. «پرویز» در کتاب برزین آذرفارسیان؛
۱۱. «کلمة الحق» در صحیفه آسمانی؛
۱۲. «فردوس الاکبر» در کتاب قبروس رومیا
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مجموعه «فرمانروایان مقدس» با کیفیت بسیار بالا تعداد قسمت: بیش از ۲۰ قسمت
مجموعه فرمانروایان مقدس یکی از پویانمایی‌های پرطرفدار، جذاب و آموزنده میباشد. دارای نکات تربیتی‌ و ...
داستان حضرت سموئیل (ع)
داستان فرمانروایی طالوت
داستان نبرد حضرت داوود (ع) و جالوت
داستان فرمانروایی حضرت داوود (ع)
داستان نبرد حضرت داوود (ع) با آرامیان
داستان حضرت سلیمان (ع) و آدونیا
داستان فرمانروایی حضرت سلیمان (ع)
#تصویری #پویانمایی #ف
وقتی فهمیدم فیلمی از این کتاب ساخته شده، گفتم باید حتما قبل از اینکه فیلمش رو ببینم، کتابش رو بخونم.صفا و صداقتی که در این روایت است و شیوایی و جذابیتی که در قلم نویسنده وجود دارد، در مجموع کتابی عالی رقم زده است.تا به حال از این زاویه و دید دفاع مقدس را نخوانده بودم. از زاویه دید چند نوجوان به خصوص در دوران اسارت.
 
شما از این دست کتاب‌ها نخوانده‌اید؟
1 در ابتدا، خدا آسمان ها و زمین را آفرید. 2 زمین خالی و بدون شکل بود. همه جا آب بود و تاریکی آن را پوشانده بود و روح خدا بر روی آبها حرکت می کرد. 3 خدا فرمود: «روشنایی بشود» و روشنایی شد. 4 خدا از دیدن روشنایی خشنود شد و روشنایی را از تاریکی جدا کرد. 5 خدا روشنایی را روز و تاریکی را شب نام گذاشت. شب گذشت و صبح فرا رسید، این بود روز اول.
.
مطالب مرتبط:
کتاب مقدس: انجیل یوحنا: فصل اول
سیر مطالعاتی یهودیت شناسی
سیر مطالعاتی تاریخ غرب
سیر مطالعاتی غرب شناسی
«نفرت مقدس»
- مبانی ستیز
- برکات ستیز
- مراحل ستیز
 
نگاه جامع قرآنی به جایگاه کلیدی «دشمن» در نظام خلقت؛ برای اولین بار
مقایسه ای بین دو نوع شیطان و شباهتهای اساسی آنها
 
کتاب را از فروشگاههای کتاب آستان حضرت معصومه تهیه بفرمایید.
برخی مستندات و ارجاعات کتاب را هم می توانید در موضوعات دشمن شناسی  و  مبارزه و ستیز و مقاومت و پیشرفت  از این وبگاه دنبال کنید.
 
"پس شما این گونه دعا کنید: نام تو مقدس باد. پادشاهی تو بیاید. اراده تو، چنانکه در آسمان انجام می شود، بر زمین نیز به انجام رسد.
 
انجیل مَتی، باب 6، آیات 10- 9
انجیل مَتی یک از اناجیل چهارگانه عهد جدید می باشد که عیسی را به عنوان همان ماشیح موعود بیان می کند. باب 6 انجیل مَتی بیان کننده تعالیم آسمانی همچون صدقه، روزه، دعا و ... است. آیات 9 و 10 به طور خاص به مبحث دعا می پردازد.
 
 
برنامه مطالعه سالیانه کتاب مقدس (عهد قدیم و عهد جدید)
روز دوم
 
عهد عتیق
 
دانلود قسمت 7 فصل هشتم سریال گیم اف ترونز | دانلود قسمت هفتم گیم اف ترونز فصل 8 : دانلود سریال Game of Thrones فصل 8 - دانلود قسمت پنجم فصل هشتم ...
اما نباید از این واقعیت که این دانلود قسمت پنجم فصل هشتم گیم اف ترونز سریال از کتاب های نغمه یخ و اتش و چندین کتاب دیگر که تقریبا هر کتاب یکی دو فصل از ... دانلود قسمت سوم فصل 8 سریال گیم اف ترونز Game OF Thrones(بازی ...
 دانلود قسمت سوم فصل هشتم سریال Game Of Thrones که فصل آخر آن پس از دو سال منتشر شد. 
ادامه مطلب
خب بالاخره قسمت دوم هم آماده شد و بخونید و لذت ببرید                             دانلود کتاب                         قسمت اول
عنوان اصلی این قسمت اسطوره شناسی بود شاید فکر کنید زیاد مهم نیست ولی خب یه موضوع بسیار مهم در صفحات پایانی این بخش بود که یکی از اساس فلسفه و علوم انسانی هستش و اون اینه که انسان هایی عقاید گذشتگان خودرا مورد شک قرار می دخند و این اساس و پایه میشود در جایی از کتاب میخوانیم یکی از این نظریه پردازان کسنوفانس بود که در حدود 5
خب بالاخره قسمت دوم هم آماده شد و بخونید و لذت ببرید                             دانلود کتاب                         قسمت اول
عنوان اصلی این قسمت اسطوره شناسی بود شاید فکر کنید زیاد مهم نیست ولی خب یه موضوع بسیار مهم در صفحات پایانی این بخش بود که یکی از اساس فلسفه و علوم انسانی هستش و اون اینه که انسان هایی عقاید گذشتگان خودرا مورد شک قرار می دخند و این اساس و پایه میشود در جایی از کتاب میخوانیم یکی از این نظریه پردازان کسنوفانس بود که در حدود 5
پیش از پرداختن به تور لحظه آخری مشهد مقدس لازم است که اشاره ی مختصری به مشهد مقدس شود . شهر مشهد مقدس , راءس استان خراسان رضوی است که در شمال شرق کشورمان واقع شده‌است . شهر مشهد مقدس از زمان های بدور تحت عنوان یکی‌از شهرهای مشهور کشور‌ایران مطرح بوده و به همین بهانه در عصر سلسله افشاریان تحت عنوان پایتخت کشور ایران تعیین شد . این شهر بعداز تهران با دقت به مساحتی که دارااست تحت عنوان دو‌مین شهر بزرگ به حساب آورده می شود . طبق پایانی سرشماری ان
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، محصول مورد نظر شامل کامل ترین مجموعه جزوات و نمونه سوالات درس آشنایی با دفاع مقدس منبع عمومی دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در صورت نیاز می توانید این محصول ارزشمند را از سایت خریداری و دانلود نمائید.
دانلود کتاب علوم و معارف دفاع مقدس pdf برگرفته از مدارک معتبر، منابع دست اول و نقل مسئولان و متخصصان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران – روایتی صحیح و تحلیلی واقع ب
سوال اول
چرا ما چند انجیل داریم؟
 
دوران زندگانی عیسی مسیح، عصر طلایی ادبیات روم بود و در این دوره فلاسفه، نویسندگان و کاتبانی می زیستند که پیرامون هر یک پیرامون مهمترین رخداد آن دوران (عیسی مسیح) مطالبی می نوستند.
 
 
 
سوال دوم 
چرا چهار انجیل متی، لوقا، مرقس و یوحنا در کتاب مقدس هست و برخی اناجیل همچون برنابا و توماس در کتاب مقدس نیست و مشکوک درنظر گرفته می شوند؟
 
الف) اناجیل متی، لوقا، مرقس و یوحنا مطالب مهمی پیرامون عیسی مسیح ذکر کرده ان
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
دانلود pdf کتاب "مهدویت از دیدگاه اهل سنت"
این کتاب در چند مبحث به پژوهشی در تطابق باورهای مهدوی فریقین از منابع معتبر اهل سنت می پردازد.
✅ تواتر روایات مهدویت در نزد عامه.✅ مهدویت در قرآن.✅ وجوب وجود امام معصوم از اهل بیت (ع) در هر زمان.✅ ویژگی های حضرت مهدی (عج)✅ اعتراف علمای اهل سنت به تولد مهدی شیعه✅ علمای اهل سنت: مهدی شیعه همان مهدی موعود است.✅ غیبت امام زمان (عج) در قرآن و روایات.✅ اشاره به مهدویت در کتب مقدس یهودیان و مسیحیان.
مهم ترین و
اولین کتابی که در زمینه دفاع مقدس خواندم این کتاب بود.اصلا یادم نیست چه شد خریدمش آخه سال 89 بود ولی یادم هست که از مناطق راهیان نور جنوب خریدم، اروندکنار
لازم میدونم که به پرتیتراژ بودن کتاب اشاره کنم، آن هم بدون حمایت رسانه‌ای.
در مجموع کتاب خوبی است ولی مهمتر از همه شخصیت شهید برونسی هستش؛ پیشنهاد میکنم فیلم این شهید رو هم ببینید؛ به کبودی یاس
 
یکی از مقاصد انبیا به طور کلی و به طور قطع این است که آزادی اجتماعی را تامین کنند و با انواع بندگی ها و بردگی های اجتماعی و سلب آزادی هایی که در اجتماع هست، مبارزه کنند. دنیای امروز هم آزادی اجتماعی را یکی از مقدسات خودش می شمارد. اگر مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر را خوانده باشید، این را می فهمید. در آنجا می گوید: علة العلل تمام جنگ ها، خونریزی ها و بدبختی ها که در دنیا وجود دارد، این است که افراد بشر به آزادی دیگران احترام نمی گزارند.
آیا منطق ا
یکی از مقاصد انبیا به طور کلی و به طور قطع این است که آزادی اجتماعی را تامین کنند و با انواع بندگی ها و بردگی های اجتماعی و سلب آزادی هایی که در اجتماع هست، مبارزه کنند. دنیای امروز هم آزادی اجتماعی را یکی از مقدسات خودش می شمارد. اگر مقدمه اعلامیه جهانی حقوق بشر را خوانده باشید، این را می فهمید. در آنجا می گوید: علة العلل تمام جنگ ها، خونریزی ها و بدبختی ها که در دنیا وجود دارد، این است که افراد بشر به آزادی دیگران احترام نمی گزارند.
آیا منطق ا
آدینهٔ نیک یا جمعهٔ نیک یا آدینهٔ مقدس در روز بزرگداشت مصلوب شدن و درگذشت مسیح است و گاهی با عید پسح یهودیان مصادف می‌شود. آدینه پاک رویدادی مهم در مسیحیت است، که نشان دهنده فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، درد و رنج در زندگی عیسی مسیح است. این روز مربوط به هفتهٔ مقدسی است که عیسی در یکشنبهٔ نخل به بیت‌المقدس وارد شد و پس از دستگیری توسط سربازان رومی و تحمل مصائب و سختی‌ها بر فراز تپه گلکتا در اورشلیم به صلیب کشیده‌شد.
روز شنبه پس از آدینهٔ ن
هیچ چیز مقدس نیست...نه مادر،نه پدر،نه پزشک،نه معلم،نه پوششی خاص،نه حرف خاص،نه زمان خاص،نه مکان خاص،نه لباس خاص،نه هیچ چیز دیگر!


مقدس را که میچسبانیم تنگ چیزی؛ حق نقد، حق گلایه، حق شک، حق رشد، حق فکر،حق هر آنچه که برای بهتر شدن نیاز است را از آن مسئله میگیریم!

مقدس را که میچسبانیم تنگ چیزی، مادر به پاس مقامش حق زندگی را از خود
میگیرد و پر از بغض و مهرطلبی و هزار درد بی درمان میشود و فرزندی وابسته و
هراسان تربیت میکند... که اگر او اینکار را نکن
☕️ معرفی کتاب
نام کتاب: خاک‌های نرم کوشک | مولف: سعید عاکف | ناشر: انتشارات ملک اعظم | سبک: خاطرات
️ چندی پیش یکی از دوستان مهربان، زحمت کشید و کتابی برای بنده اورد. نام کتاب "خاک‌های نرم کوشک" بود. مدتی بود که این کتاب، به علت انبوه روزمرگی، در گوشه‌ای از اتاق خاک می‌خورد. یک روز صبح که برای رفتن به دانشگاه و حضور در کلاس درس آماده میشدم، در میان چندین کتاب نخوانده، "خاک‌های نرم کوشک" را اتفاقی برداشتم و در کیف گذاشتم.
️ قبل از این کتاب، مطال
پیام تسلیت رهبرانقلاب در پی درگذشت آقای محمد سلگی: درگذشت جانباز عزیز و سردار فداکار جناب آقای میرزا محمد سلگی را به همه کسانی که به ایثارگران دفاع مقدس ارادت می ورزند وبه همه خانواده های شهید و جانبازان و خانواده های آنان و همه یادگاران دفاع مقدس تسلیت عرض میکنم. این مجاهد فداکار در دوره پس از پایان دفاع مقدس نیز با تحمل رنج جسمانی، مجاهدت در راه خدا را ادامه داد تا به لقاءالله پیوست.
اصلا خدا از آدم های قالبی خشکه مقدس یک بعدی بدش می آید....اگر نه چرافرشته های مطیع و پاکش را که همگی از آغاز خلقت شان یا در حال رکوعند یا در حال سجود...به پای آدم خطاکار خون ریز می افکند...علی چرا چهار هزار خر مقدس حافظ قرآن و شب زنده دار صائم الدهر قائم الیل را در نهروان به زیر شمشیر مردانه اش می گیرد؟
اهمیت مطالعه و کتابخوانی
اهمیت مطالعه رو میدونیم؟این آمار مطالعه تو کشورمون جای تأسف داره ؛تو بهترین حالت کمتر از چند دقیقه تو روز سر و کارمون به مطالعه می خوره…
از اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی تا انتخاب یک دوست خوب/ دغدغه‌های 
 کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود. کتاب محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و ...
کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن
اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که مع
انتهای ستون مهره ها تا انتهای دنبالچه و دو پروانه ای که در اطرافش وصله که از ۵ یا ۷ مهره که به هم وصل شدن و جایگاه استارت کندالینی هست و بالای اون که بشکل قیف یا پیله کرم پروانه هست یک استخوان پهن مثلثی بهش متصل هست اونو میگن استخوان مقدس.
کندالینی قدرت امیال پاک هر انسان است...
بطور غیر فعال و نهفته در انتهای ستون فقرات و مابین استخوان مثلث شکلی بنام اُساکرُم ( استخوان مقدس ) قرار گرفته است.
 
 
 
 
ادامه مطلب
به مناسبت هفته دفاع مقدس وهمزمان با اآعاز سال تحصیلی جدیدفعالیت ها واقدامات زیر در این آموزشگاه برگزار گردید.
-سخنرانی در رابطه باآرمانها وارزشهای هشت سال دفاع مقدس
- هماهنگی باسایر مدارس روستا حضور بر سر تربت پاک شهدا
-آشنا سازی دانش آموزان بااندیشه های امام راحل
در سال 2006 ، مثل همیشه ، موفقیت در استفاده از عمره رمضانی به مدت 22 روز در مدینه الرسول و رفتن به این اقامتگاه مقدس بهشت ​​و معبد مقدس با حضور آیت الله علوی بروجردی ، ولیعهد بزرگ اقتدار آیت الله بروجردی از دیر و غیره ما موارد برگزیده ای داریم که من هر سال موفق می شوم به آنها بپیوندم.
اتفاقاً یک هفته قبل از مرخصی من ، در دیدار با فاضل ارجمند و آیت الله حاج زاده محسن وحید خراسانی ، درباره بازدید آیت الله وحید خراسانی به سرزمین مقدس دو خدای مقدس به
نام کتاب : انجیل یوحَنا 
موضوع : بشارت‌ها و اندزهای پیامبر عظیم الشأن عیسی مسیح (ع)
تهیه و تنظیم : صادق شکاری
نوع فایل : pdf + word
مشخصات : رنگی، دوزبانه، 84 :A4
تاریخ انتشار : رجب 1441 ه.ق
منابع مورد استفاده : کتاب مقدّس ترجمۀ دنیای جدید سایت رسمی شاهدان یَهُوَه ، الکتاب المقدس النص الکامل للعهدین ، الکتاب المقدس لطائفة المسیحیین والیهود

معرفی کتاب 
ادامه مطلب
از ترسناک ترین کتاب هایی که میتوانم نام ببرم ,کتاب های پزشکی است و قسمت ترسناکش آن جاست که هی بیماری هارا میخوانی و میبینی همه ی آن علائم را داری! کتاب که تمام میشود تو می مانی و چیزی که مثل خوره ذهنت را میخورد :چطوری با این همه بیماری هنوز زنده ام:) البته می گویند چنین توهم هایی بین همه ی دانشجویان علوم پزشکی رایج است پس جدی اش نگیرید!
 
 
زنگ 
درس 
فعالیت انجام شده (فعالیت خواسته شده )
فعالیت خواسته شده (تکلیف)

اول 
ادبیات
تدریس درس 11 + تدریس کتاب تکمیلی درس 10
درس 11  قسمت نوشتن در دفتر و خود ارزیابی در کتاب نوشته شود 

دوم 
اجتماعی 
تدریس درس 16 +17 توسط معلم  
هفته ی بعد 4 درس جغرافیا پرسش یا شاید امتحان گرفته می شود  

سوم 
زبان
 تدریس درس 6 
برای 3 حرف Ff , Vv , Ww  20 کلمه نوشنه شود  + صفحات 64 و 65 و 66 در کتاب کار خل شود 

چهارم 
زیست 
تدریس درس 13 قسمت گوارش نهایی
  هفته ی بعد پرسش گروهی  
سلام
ان شاالله از 25 تا 30 مرداد قصد سفر زیارتی مشهد مقدس داریم هر که دارد هوس مشهد الرضا بسم الله . . . 
هزینه سفر 280.000
برای اطلاعات بیشتر با آقای مفتاحی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش اموزان پسر شیراز تماس بگیرید:
09171063200
برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در زرند
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند از برگزاری همایش بزرگ ۱۲۰۰۰ رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
 حسن عرب رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از برگزاری همایش بزرگ 12000 رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
عرب افزود: این همایش بزرگ روز یکشنبه 7 مهرماه از ساعت 15:30 با حضور پیشکسوتان، جانبازان و خانواده های محترم شهدا در
افسانه ای که می خواهیم امروز را بررسی کنیم، افسانه کتاب مقدس است. نسخه های مختلف عهدعتیق و عهد جدید نیز وجود دارد. عبری، ساماریایی و نسخه یونانی عهد عتیق از یکدیگر متفاوت هستند. اگر شما تمام عهد عتیق را جستجو کنید، نمیتوانید حتی یک مورد را پیدا کنید که در آن موسی در جای دیگری از شخص ثالث قرار میگیرد یعنی یعنی هیچکس در عهد عتیق نیست، خداوند موسی را مستقیما به چیزی میپسندد.
دانلود کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب بیماری های شغلی pdf :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود کتاب بیماری های شغلی pdfدانلود رایگان کتاب طب کار و بیماریهای شغلی | دکترآباد https://doctorabad.com › Stag › دانلود-رایگان-کتاب-طب-کار-و-بیماریهای-ش دانلود رایگان کتاب طب کار و ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (ج
تور مشهد مقدس اصلی ‌ترین و پرطرفدارترین مقصد مهاجرت زیارتی ما ایرانیان به اکانت میاید , شما هر زمان به شهر مشهد مسافرت فرمایید علی الخصوص در روز ها تعطیل , این شهر را آکنده از عاشقان علی ‌ابن موسی ‌الرضا خواهید رویت کرد , درضمن مشهد مقدس به واسطه‌ وجود بقعه مطهر امام هشتم شیعه ها , به پایتخت فرهنگی کشور ایران هم تبدیل شده‌است و کلیه رونق و کار ‌های اقتصادی , فرهنگی و اجتماعی این شهر وامدار میزبانی امام مهربانی‌ ها ( امام رضا) است , در‌این مق
طاقچه مثل سال قبل برای ایام عیّد نوروز گردونه گذاشته؛ گردونه امسالش جوایز متعددی نسبت به سال قبل داره ... اگه از این فروشگاه کتاب الکترونیک استفاده می‌کنید این فرصت رو از دست ندید و هر روز گردونه رو بچرخونید و جایزه بگیرید.و اگه هم اهل کتاب نیستید یک‌بار هم که شده امتحانش کنید شاید کتاب‌های صوتی جذب‌تون کرد. البته این رو هم بگم که کتاب‌های رایگان هم داره.
چند وقت پیش یک کتاب متنی توی گردونه برنده شدم؛کتاب مینیمالیسم دیجیتال. هنوز کتاب رو
 
اوستا کهن ترین نوشته ایرانیان و کتاب دینی زرتشتیان است. بخش های گوناگون این کتاب طی صدها سال تدوین شده است. کتاب اوستا در روزگار باستان دارای ۸۱۵ فصل در بیست و یک کتاب بوده است. آن گونه که در روایات اسلامی آمده اوستا بر روی ۱٢۰۰۰ پوست گاو نوشته شده بود که اسکندر رومی بخش علمی آن را به یونانی ترجمه کرد و بقیه را پراکنده و سوزاند.
نخستین کسی که به جمع آوری اوستا اقدام کرد «بلاش» یکی از پادشاهان اشکانی بود دستور سپس در دوره ساسانیان، اردشیر باب
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» از مجموعه اشعار ایوب شهبازی که به زبان ترکی سروده شده است.
کتاب «بورا جبهه، بورا معبد» مجموعه اشعار ایوب شهبازی است که سال 1366 و توأم با دفاع مقدس توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در 46 صفحه به چاپ رسیده است.
این مجموعه شامل سروده‌هایی است در حوزه جبهه، جنگ و شهادت که به زبان ترکی سروده شده و ترانه‌های حماسه و استقامت را در خود نجوا کرده است.
 
 
معرفی کتاب؛حاج قاسم (جستاری در خاطرات حاج قاسم سلیمانی)
کتاب «حاج قاسم» هفدهمین اثر از مجموعه کتاب‌های «یاران ناب» است که توسط انتشارات «یا زهرا(س)» و به کوشش علی اکبر مزدآبادی نوشته شده است.
 
کتابی ۱۶۷ صفحه‌ای در ارتباط با برخی از خاطرات و سخنرانی‌های سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس که به وسیله این نویسنده جمع‌آوری شده است و در این کتاب براساس توالی زمانی چیده شده است.
 
در قسمت ابتدایی این کتاب یک زندگینامه خودنوشت از سردار سلیمان
معرفی کتاب مقتل
کتاب مقتل اثر محمد بکایی
مقتل شامل هفت داستان کوتاه به نام های: «زیباترین شعر»، «مقتل»، «تن
خیس قمیش»، «آن سوی آب»، «تپه ی 694»، «پاهای گلی» و «عزیز» به قلم محمد
بکایی است. در این مجموعه، نویسنده از رزمندگانی سخن می گوید که در طول هشت
سال دفاع مقدس پایداری نموده و درمقام عشق به شهادت و فداکاری برای مقابله
با دشمن از یکدیگر سبقت می گرفتند. مقتل، عنوان یکی از داستان های زیبای
این مجموعه است که نویسنده در پرداخت آن به حادثه ی کر
این پاورپوینت در 23 اسلاید طراحی و اسلاید بندی شده است د راین پاورپوینت مطالبی از تولد،ازدواج مقدس اردبیلی،نامه به شاه عباس اول،د ردربار صوی و سایر مطالب مفید و ارزنده در مورد مقدس اردبیلی در این پاورپوینت درج شده است که امید واریم رضایت شما عزیزان را جلب نماید
 
حهت دانلود فایل کلیک کنید
«نفرت مقدس»
- مبانی ستیز
- برکات ستیز
- مراحل ستیز
 
نگاه جامع قرآنی به جایگاه کلیدی «دشمن» در نظام خلقت
مقایسه ای بین دو نوع شیطان و شباهتهای اساسی آنها
برکات و فواید ظاهری و باطنی ستیز، که بسیاری آن را یک ارزش بی فایده یا حتی مضر تلقی می کنند!
حاصل زحمت چندین ساله ی دوستان شما در «بیا با هم...»
 
سطرهای اولیه ی این کتاب در قالب برخی از پست های همین وبلاگ به رشته ی تحریر درآمد. چند سال پیش که دغدغه ی نفوذ و میل به دشمن در سخنان رهبر انقلاب خیلی پرر
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdfwww.aparat.com › خلاصه_کتاب_مکاسب_شیخ_انصاری_نوع_دوم_از_م...خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf نوع دوم از مکاسب محرمه به صورت نموداری و دسته بندی شده با ...
دانلود رایگان خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری – در قالب pdf ...www.dideo.ir › دانلود-رایگان-خلاصه-کتاب-مکاسب-شیخ-انصاری-–-دردانلود جز
نام کتاب : چغک
گردآوری و تألیف : صهبا
انتشارات : ایمان جهادی 
توضیحات :
این کتاب داستانی است مستند که روایتگر زندگی پسربچه‌ای شجاع و باهوش به نام حجت الاسلام محمد مهدی فقیهی می باشد این کتاب درباره حوادث روزهای نهم و دهم دی ماه سال ۱۳۵۷ در مشهد مقدس نوشته شده است که رهبر انقلاب اسلامی از او به نام چغک یاد کرده است که به معنای پرنده زبر و زرنگ باشد این کتاب دارای ۳۵۹ صفحه می باشد و مناسب گروه سنی 
قطعه ای از کتاب :
نمیدانم آقا مرا به یاد خواهند آ
وی ضمن درخواست از تولیت آستان مقدس علوی برای افزایش دسترسی زائران به کتاب ارزشمند نهج البلاغه در حرم مطهر، تصریح کرد: کتاب ارزشمند نهج البلاغه گنجینه آموزه‌های اسلامی، فضایل اخلاقی و درس پاک‌ زیستن برای بشریت و بهترین وسیله برای افزایش معرفت زائران نسبت به مولای متقیان امام علی علیه‌السلام است.تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با تقدیر و تشکر از میزبانی شایسته عتبه مقدس علوی و مردم نجف از زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: خیل عظیم زائران ارب
نام کتاب : الوصیة المقدسة الکتاب العاصم من الضلال (وصیت مقدس نوشتار بازدارنده از گمراهی)
مولف : سید احمدالحسن - إعداد شیخ علاء السالم
نسخه : عربی + فارسی + دوزبانه
نوع فایل : pdf ، word ، html
تاریخ انتشار کتاب : 2012 میلادی
منابع : وبسایت رسمی فارسی + وبسایت رسمی عربی
جهت دانلود vpn خود را روشن نموده و بر روی نوع فایل کلیک نمایید 
ادامه مطلب
دانلود کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-تالیف-د..
     
این اثر جزو اولین مجموعه ازکتاب های نیروهای شناسایی و اطلاعات عملیات ایران در دوران جنگ تحمیلی است که حاوی اطلاعات ارزشمندی در این زمینه می باشد . این کتاب به شرح خاطرات زندگی سردارسوداگر ازدوران کودکی تا زمان اعزام به جبهه و روزهای جنگ می پردازد که باقلم یکی از دوستان و همرزمان دوران جنگ  وی محمدمهدی بهداروند تنظیم شده است .
شهید احمدسوداگر ازنیروهای اطلاعات و عملیات بود وبا آنکه بارها درطول جنگ زخمی شدو حتی پایش راازدست داداماتاپا
دانلود کتاب بیماری های شغلی    pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
باسلام. بنده احسان شاه سنائی، شاعر، منتقد ادبی، مترجم متون انگلیسی وفعال جهبه فرهنگی و سواد رسانه، از شهر اصفهان و با افتخار گویم که پاسدار ارزش های انقلاب و دفاع مقدس در جنگ رسانه ای علیه انقلاب مقدس سال ۵۷ می باشم.
و آنچه مهم است این است که همه ما سربازان گردان سید علی خامنه ای و لشکر مهدی موعود هستیم.
باسمه تعالی
اماکن مقدس
غزل ۱
امروز جهان شاهد تخریب قبور است
امید بشر اذن خدا، بهر ظهور است
چشمان همه گریان ز تخریب بقیع اند
امروز دل شیعه پر از خون و صبور است
آرامگه چار امام است و بود مدفن اصحاب
آن باعث احیای ولایت و حضور است
ویران شده آثار قبور حسن و باقر و سجاد
هم صادق و هم آمنه اصحاب غرور است
خدیجه بود دفن، در این خاک مقدس
در بین زنان شاخص و در کسب جسور است
یوم الهدم است روز خرابی عمارت
آن قوم ستم فاقد ادراک و شعور است
این روز دل شیعه پر از د
دانلود رایگان کتاب بیماری های شغلی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) |سایت دانشجویان ...acgih.ir › فروشگاه بهداشت حرفه ای › کتاب ها رتبه: ۳٫۷ - ‏۶ رأیکتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد اول) کار و سلامت بیماری های دستگاه تنفسی بیماری های ریوی ناشی از کار گازهای محرک مواد خفقان اور بیماری های شنوایی ناشی از ...
کتاب طب کار و بیماری های شغلی (جلد دوم) تالیف دکتر ...ketabiyar.com › کتاب-طب-کار-و-بیماری-های-شغلی-جلد-دوم-ت
مسیحیان تبشیری برای اینکه در مقام  پاسخ
گویی به ایرادات فراوان موجود در کتاب مقدس قرار نگیرند هماره با روش فرار به جلو
و پاک کردن صورت مسئله به طرح انتقادات و تخریب اسلام دست می یازند تا از این طریق
اجازه ایجاد سوال و شبهه درباره مسیحیت و کتاب مقدس را ندهند.

متاسفانه نگاه پر
گناه به بانوان و زن در کتاب مقدس از مباحثی است که به انحاء مختلف مطرح
شده است اما باز هم این مسیحیت صهیونیستی تبشیری است که برای فرار از ماجرا مطالب
بی سند و دروغین را د
فاکنر ادعا کرده این کتاب رو ظرف شیش هفته نوشته و اصلا وقت واسه ویرایشش نذاشته و همونطوری بدون بررسیِ مجدد منتشرش کرده! دریابندری می گه مگه می شه شیش هفته روی کوره کار کنی و این کتاب رو هم بنویسی؟ مگه می شه هم عرق ریزی جسمی داشته باشی (به واسطه ی کار روی کوره) و هم عرق ریزی روح (به نویسندگی می گن عرق ریزی روح) ؟ به نظر من کسی که درست یک سال قبل از این کتاب، کتاب #خشم_و_هیاهو رو می آفرینه؛ دروغ نمی گه، یعنی اگه هم بخواد دروغ بگه نمی تونه بگه. می گن این
مدرنیته و نفسانیت امانیسم عامل تمام بدبختی بشر امروز است، نمونه بارز جنایت‌های مدرنیته کشتار‌های بی‌سابقه جنگ جهانی اول و دوم است و حتی این ویروس کرونا هم ریشه در آن دارد؛ که در آینده مشخص می‌شود جنگ جهانی سوم بوده است یا نه!
اسکافیلد و بلیک دو سرباز جوان انگلیسی در مأموریتی غیر ممکن باید با پیغام بردن برای گردان دوم جان ۱۶۰۰ نفر را نجات دهند. آن‌ها زمان بسیار کمی‌دارند و عقربه‌ها به سرعت پیش‌ می‌روند و آن‌ها باید خود را سریع‌تر به گر
  
کتاب رنج مقدس۲ : ادامه ای از یک کتاب بی نظیر…
 
کتاب رنج مقدس۲نویسنده: نرجس شکوریان فردانتشارات عهد مانا
معرفی:
در ادامه کتاب پرفروش رنج مقدس، این‌بار خانم شکوریان‌ فرد سراغ سوژه‌ی فرعی داستان کتاب قبلی خود رفته است و داستان، درباره مصطفی و حوادث پیرامون او شکل گرفته است.اگر با رنج مقدس، ارتباط برقرار کرده‌اید و از نکات شیرین سبک زندگی ایرانی اسلامی آن بهره بردید، پیشنهاد می‌کنیم، رنج مقدس ۲ را از دست ندهید.
 
 خرید کتاب رنج مقدس ۲ : ر
کودکستان آقا مرسل
کتاب کودکستان آقا مرسل، که به قلم داوود امیریان (نویسنده خوب کودک و نوجوان که با ایشان آشنا شده‌ایم) و در 243 صفحه نگارش شده، جلد دوم کتاب گردان قاطرچی‌ها است. این کتاب هم داستانهایی از دفاع مقدس را با چاشنی طنز روایت می کند.
ادامه مطلب
یهودی‌ها هر چند وقت یک بار، برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خود و مشغول کردن اذهان عمومی و سرکیسه کردن مسیحیان صهیونیست آمریکایی، سند یا خبری را رو می‌کنند تا به‌ نحوی توجیه‌ کننده‌ی آینده‌سازی آنها برای منطقه و دنیا باشد!!در یکی از جدیدترین نوع از این برنامه‌های تاثیرگذاری بر اذهان، خبری پخش کرده‌اند که: بر اساس اسناد به‌دست آمده اسحاق نیوتن -دانشمند معروف- سخت به مطالعه‌ی کتاب مقدس و کتاب مکاشفات مشغول بوده و  پیش‌بینی کرده که پایان ج
درست در اوجِ اوجِ شادمانی غمی بر دل می نشیند . غمی نه جانکاه بلکه غمی عمیق. اما این غم از کجاست؟ برای چیست؟ 
تو را گرامی میدارم ای غم جان افزا !
گرامی میدارمت ای غم مقدس
ای الهی تر از هر نوع شادی !
ای نور خداوند
ای پیامبر !
گرامی میدارمت که به یادم می آوری برای چه نفس می کشم و به کجا باید بروم.
ای گرامی چون عشق
ای خود عشق که هوشمندانه لباس غم به تن کردی!
کتاب دفاع مقدس زیاد خوانده بودم. اما نه در موقعیتی که الان هستم.  و نه کتابی که خاطرات یک زن جوانِ همسر شهید باشد با موقعیتی مشابه با من از جنبه های مختلف... اوایل نمی‌دانم با چه انگیزه‌ای کتاب را سفارش دادم و با چه انگیزه‌ای از همسر خواستم با هم بخوانیمش. شبی ده صفحه را بلند و به نوبت برای هم میخواندیم. تقریبا دو سوم کتاب را خواندیم و از آن‌جا به بعد آنقدر بی‌تابی و گریه من بعد از خواندن زیاد بود که همسر از ادامه مسیر انصراف داد و من ماندم و ت
مشهد دارنده بیش تر از ۱۲۰۰ اماکن مسافرتی دربرگیرنده هتل ها , هتل سوئیت ها و مهمانسراها است که‌این آمار نسبتاً متساوی همگی اماکن مسافرتی در بقیه شهرهای جمهوری اسلامی ایران است . همان می توان اعلام کرد نیمی از هتل ها و اماکن اقامتی در شهر مشهد مقدس قراردارد و شما در سفرتان با تور مشهد تنوع بالایی از هتل ها را پیش رو دارید . در حالتی که قصد اقامت گران قیمت در شهر مشهد مقدس را دارید در‌این مقاله بعضا هتل های مشهد مقدس ( پنج ستاره ) را به شما معرفی م
کسایی مثل من که تاریخ هنر رو تا حدی ادامه دار خوانده باشند. می دونن که در وهله ی اول انسان تعجب میکنه از تاریخ پیچیده و به شدت پیشرفته هنر، به مرور این تعجب جایش رو به تفکر و دنبال علت های معمولی گشتن میده و کم کم تفکر در سطح معمول جوابگو نیست... از یه جایی به اون ور پی میبری که قطعاتی کمه. یا قطعاتی اشتباهه. قسمت هایی از تاریخ هنر اون چیزی نیست که اینگار در واقعیت صورت گرفته..... یه چیزایی جلوی چشم هست که نباید باشن... ازه یه جایی به اون ور پی میبری ک
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
نام هایی که دارای جز مشترکی هستند⭐️سِتا سِتایش : به معنی پرستش اِستاتیرا : به معنی دختر ستایشگراَوِستا : به معنی اشعار مورد پرستشسِتایان : به معنی ستایش کنندهاِسپانتا : به معنی مقدس و قابل ستایشسِپَنتا : به معنی مقدس و قابل ستایش
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و ...taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین ...
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
کسایی مثل من که تاریخ هنر رو تا حدی ادامه دار خوانده باشند. می دونن که در وهله ی اول انسان تعجب میکنه از تاریخ پیچیده و به شدت پیشرفته هنر، به مرور این تعجب جایش رو به تفکر و دنبال علت های معمولی گشتند میده و کم کم تفکر در سطح معمول جوابگو نیست... از یه جایی به اون ور پی میبری که قطعاتی کمه. یا قطعاتی اشتباهه. قسمت هایی از تاریخ هنر اون چیزی نیست که اینگار در واقعیت صورت گرفته..... یه چیزایی جلوی چشم هست که نباید باشن. که اگر هستند چجور بوجود اومدند..
ژانر فیلم :آخرالزمانی و معنی گرا همراه با نگاه هالیود به آخرالزمان و رابط آن با دین.
فیلم های آخرالزمانی به دلیل نمایش دنیای پادآرمان شهری که آشوب گریبانگیر آن شده و بشریت در آستانه نابودی است، محبوبیت دارند. چه باور کنید چه نکنید، در میان این فیلم های آخرالزمانی شاهد فیلم های
ترسناک و داستان های عاشقانه جذاب نیز بوده ایم. گرچه چنین فیلم هایی جنبه
های علمی تخیلی هم دارند، اما تباهی آینده بشریت جنبه مورد علاقه این
کارگردان هاست.
فیلم فوق سی
نام کتاب : انجیل یوحَنا 
موضوع : بشارت‌ها و اندزهای پیامبر عظیم الشأن عیسی مسیح (ع)
تهیه و تنظیم : صادق شکاری
نوع فایل : pdf + word
مشخصات : رنگی، دوزبانه، 84 :A4
تاریخ انتشار : رجب 1441 ه.ق
منابع مورد استفاده : کتاب مقدّس ترجمۀ دنیای جدید سایت رسمی شاهدان یَهُوَه ، الکتاب المقدس النص الکامل للعهدین ، الکتاب المقدس لطائفة المسیحیین والیهود

معرفی کتاب 
ادامه مطلب
روایت اینستاگرامی پرویز پرستویی از
پیدا شدن یک پلاک جامانده از دفاع مقدس، همزمان با بالا آمدن آب کارون
ایران تقریبا از قانون کپی‌رایت جهانی تبعیت نمی‌کند و این باعث انتشار آلبوم‌های موسیقی، فیلم و هر نوع کتابی علمی و غیره می‌شود. این عدم رعایت سبب شده که بعضی نویسندگان و مترجمان اکثرا بدون اجازه گرفتن از ناشر یا نویسنده کتاب، شروع به ترجمه آن کنند؛ اتفاقی که به یک چیز عادی تبدیل شده است.
از طرف دیگر هستند نویسندگانی که در این شرایط یک کتاب خارجی را به صورت نادقیق ترجمه کرده و مقداری از آن را کم می‌کنند (با استدلالهایی مشابه به کار نیامدن آ
ایران تقریبا از قانون کپی‌رایت جهانی تبعیت نمی‌کند و این باعث انتشار آلبوم‌های موسیقی، فیلم و هر نوع کتابی علمی و غیره می‌شود. این عدم رعایت سبب شده که بعضی نویسندگان و مترجمان اکثرا بدون اجازه گرفتن از ناشر یا نویسنده کتاب، شروع به ترجمه آن کنند؛ اتفاقی که به یک چیز عادی تبدیل شده است.
از طرف دیگر هستند نویسندگانی که در این شرایط یک کتاب خارجی را به صورت نادقیق ترجمه کرده و مقداری از آن را کم می‌کنند (با استدلالهایی مشابه به کار نیامدن آ
انسان تشکیل شده از دو قسمت روح وجسم است و وظیفه دارد که به آنها رسیدگی کند 
انسان با ورزش کردن به تقویت جسم خود کمک می کند هر فرد با توجه به شرایط جنسی و وزنی ورزش مناسب خود را انتخاب می کند اگر در ورزش کردن به شرایط آن دقت نکنیم شاید منجر به مرگ و یا صدمه ی جسمی شود
برای رشد و تربیت روح ( که یکی دیگر از قسمت های بدن می باشد ) مطالعه کتاب پیشنهاد می شود 
هرفرد باید با توجه به وضعیت روحی ، جنسی وسنی خود کتاب ها را خریداری کنند گاهی اگر در انتخاب کتا
انسان تشکیل شده از دو قسمت روح وجسم است و وظیفه دارد که به آنها رسیدگی کند 
انسان با ورزش کردن به تقویت جسم خود کمک می کند هر فرد با توجه به شرایط جنسی و وزنی ورزش مناسب خود را انتخاب می کند اگر در ورزش کردن به شرایط آن دقت نکنیم شاید منجر به مرگ و یا صدمه ی جسمی شود
برای رشد و تربیت روح ( که یکی دیگر از قسمت های بدن می باشد ) مطالعه کتاب پیشنهاد می شود 
هرفرد باید با توجه به وضعیت روحی ، جنسی وسنی خود کتاب ها را خریداری کنند گاهی اگر در انتخاب کتا
26 خرداد سال 1385 مقام معظم رهبری در جمع فیلم سازان و کارگردانان سینما و تلویزیون خواندن این کتاب را توصیه می فرمایند، این جملات در پشت جلد چاپ پنجم به بعد خاک های نرم کوشک درج می شود.
خاک‌های نرم کوشک نوشتهٔ سعید عاکف، در حوزهٔ جنگ ایران و عراق است که زندگی‌نامه و خاطرات عبدالحسین برونسی ، فرمانده تیپ ۱۸ جواد الائمه را روایت می‌کند. این کتاب در قالب خاطراتی به نقل از خانواده و همرزمان این فرمانده شهید، گردآوری شده است. آنطور که احمد امیری خرا
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل شفیع آبادی | whydownload. لینک دانلود. علوم تربیتی. نام فایل: خلاصه ...
 
خلاصه کتاب نظریه های شفیع آبادی - نفس 
شرح مختصری از کتاب: کتاب " راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل" تألیف دکتر عبدا... شفیع آبادی است. این
 کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tamasha.com › list › دانلود-رایگان-کتاب-حسابداری-میانه-1-حسن-همتیدانلود رایگان کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی - تماشادستگاه کیوسوئیچ (Q-Switch) 09120132883-)- دستگاه لیزر (مو-ابرو-صورت) دستگاه لیزر (موهای زائد صورت -بدن) دستگاه لیزر (خال مادرزاد-خالکوبی خانگی) دستگاه ...passes.kafsabiazadi.ir › passes › htmlدانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی | passes | 2590دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی. دانلود کتاب حسابداری م
دانلود کتاب حسابداری میانه 1  همتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tamasha.com › list › دانلود-رایگان-کتاب-حسابداری-میانه-1-حسن-همتیدانلود رایگان کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی - تماشادستگاه کیوسوئیچ (Q-Switch) 09120132883-)- دستگاه لیزر (مو-ابرو-صورت) دستگاه لیزر (موهای زائد صورت -بدن) دستگاه لیزر (خال مادرزاد-خالکوبی خانگی) دستگاه ...passes.kafsabiazadi.ir › passes › htmlدانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی | passes | 2590دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی. دانلود کتاب حسا
دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tamasha.com › list › دانلود-رایگان-کتاب-حسابداری-میانه-1-حسن-همتیدانلود رایگان کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی - تماشادستگاه کیوسوئیچ (Q-Switch) 09120132883-)- دستگاه لیزر (مو-ابرو-صورت) دستگاه لیزر (موهای زائد صورت -بدن) دستگاه لیزر (خال مادرزاد-خالکوبی خانگی) دستگاه ...passes.kafsabiazadi.ir › passes › htmlدانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی | passes | 2590دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی. دانلود کتاب
دانلود کتاب حسابداری میانه 1 همتی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tamasha.com › list › دانلود-رایگان-کتاب-حسابداری-میانه-1-حسن-همتیدانلود رایگان کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی - تماشادستگاه کیوسوئیچ (Q-Switch) 09120132883-)- دستگاه لیزر (مو-ابرو-صورت) دستگاه لیزر (موهای زائد صورت -بدن) دستگاه لیزر (خال مادرزاد-خالکوبی خانگی) دستگاه ...passes.kafsabiazadi.ir › passes › htmlدانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی | passes | 2590دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی. دانلود کتاب حسا
دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
tamasha.com › list › دانلود-رایگان-کتاب-حسابداری-میانه-1-حسن-همتیدانلود رایگان کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی - تماشادستگاه کیوسوئیچ (Q-Switch) 09120132883-)- دستگاه لیزر (مو-ابرو-صورت) دستگاه لیزر (موهای زائد صورت -بدن) دستگاه لیزر (خال مادرزاد-خالکوبی خانگی) دستگاه ...passes.kafsabiazadi.ir › passes › htmlدانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی | passes | 2590دانلود کتاب حسابداری میانه 1 حسن همتی. دانلود کت
 
دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری از ابتدای
دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf. از ابتدای کتاب مکاسب تا ابتدای نوع دوم از مکاسب محرمه. به صورت نموداری و دسته بندی شده. با بیان ساده ...
 
دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از 
 دانلود خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری pdf. نوع دوم از مکاسب محرمه. به صورت نموداری و دسته بندی شده. با بیان ساده و روان. مناسب برای امتحان کتبی و ...
 
خلاصه کتاب مکاسب شیخ انصاری نوع دوم از مکاسب محرمه pdf
خلاصه
چگونه بفهمیم در مسیر کتاب خوانی به درستی حرکت می کنیم؟
چطور بدونم کتاب خوان شده ام؟
 
خیلی راحته
اگه روزهایی که مطالعه نداشتیم، حالمون بده و احساس کمبود می کنیم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه از اینکه مدتیه به کتاب فروشی ها سر نزده ایم احساس بدی داریم، ما کتاب خوان شده ایم
اگه به محض اینکه از خواب پا میشیم به جای گوشی، سراغ کتاب میریم، ما کتاب خوان شده ایم
 
 
خود حسام الدین مطهری در یکی از دستینه (Handbook) های سه گانه‌اش که در مورد کتاب و کتابخوانی اند، می نویسد که کتاب بالذاته مقدس نیست. صِرف چند برگِ صحافی شده داخل یک جلدی هیچ قداستی نمی تواند به کتاب دهد.
در نمایشگاه کتاب اخیر اولین غرفه ای که خارج از الفبا سراغش رفتم غرفه نشر «اسم» بود و اولین کتابم آخرین کتاب حسام بود. پسران سالخورده که در آخرین باری که موقع حضورش در دانشگاه دیده بودمش گفته بود که درگیر ممیزی است و در زمانی نامعلوم فرایند تمام خ
رفت و برنگشت و این رسم روزگار ماند / چشم جاده ها هنوز، محو در غبار مانداین همه شب است و باز، این همه حضور تلخ / فصل‌های محکم خالی از بهار ماند . . . ای روشنای خانه امید، ای شهید / ای معنی حماسه جاوید، ای شهیدچشم ستارگان فلک از تو روشن است / ای برتر از سراچه خورشید ای شهیدیاد شهیدان دفاع مقدس گرامی بادپایگاه و مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان وبلاگ ما:www.tkanoon.blog.ir
فعالیت فرهنگی یکی از مقدس ترین کارها در طول تاریخ بشری است که سکانداران  این حرکت، پیامبران الهی و اولیاء الله و خواص از یاران آنان بوده اند.  بی شک داشتن روش متعالی در انجام فعالیت فرهنگی، پختگی و اثر بخشی زیادی خواهد داشت. امیرالمؤمنین علیه السلام که «امام فرهنگی» محسوب می شود، روشهایی را برای فعالیت فرهنگی تبیین فرموده اند. نویسنده محترم کتاب حاضر که از طلاب مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام کرج است، توانسته به قلمی روان، روش فرهنگی ام
راستش وقتی به زندگیم نگاه میکنم انواع و اقسام اشتباهات را تجربه کرده ام. 
نماند شارع غلطی که نرفته باشم ، نماند فعلی که مرتکب نشده باشم اما هیچ پشیمان نیستم. 
سال هایی که جوان تر بودم به عصیان گذاشت و از این عصیان جز معده دردی عصبی برایم باقی نماند . 
زمانی می خواستم درس تقوا به مردم بدهم فهمیدم متقی بودن راحت نیست.
خواستم عارف شوم فهمیدم عرفان هم فقط از دور زیباست و ساده نیست.
خواستم دولتمرد شوم دیدم سیاست جای من نیست!
زندگی همه جاش یک پارادوک
بسم الله الرحمن الرحیم
باغ موزه دفاع مقدس یکی از زیباترین موزه های در حوزه دفاع مقدس است که توانسته ابعاد فنی و معنوی دفاع مقدس را به خوبی به نمایش بگذارد.
در سال 93 بنده توانستم از این باغ موزه بازدید کنم .
در ابتدای ورود به باغ موزه مسجد جامع خرمشهر شبیه سازی شده است که این مسجد نماد مقاومت مردم خرمشهر است که به خوبی در ابتدای این باغ موزه تعبیه شده است. در قسمت حیاط این موزه و قسمت بیرونی این باغ موزه ادوات نظامی را در معرض دید مردم گذاشته اند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رمان