نتایج جستجو برای عبارت :

بهترین سیستم های هوشمند سازی هتلی سال 2020 و 2019

بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند...
ادامه مطلب
نمایش 1 تا 33 از مجموع 33 عدد
د تاریخ ثبت سررسید بعدی تمدید خودکار وضعیت  
123kharidi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropd
akforoosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
 
akforooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
bfrosh.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyaab.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
camyabha.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efrooshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
efroshi.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
forooshia.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggle Dropdown
gilanion.ir 2019/10/19 2020/10/19 خیر 
فعال
Toggl
تصاویر و مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند Huawei Watch GT 2e لو رفت.
به گزارش کالاسودا و به نقل از جی اس ام ارنا، بر اساس نام منصوب، شاهد ساعت کاملا جدید نیستیم بلکه اساس آن روی مدل Watch GT 2 بنا شده و با داشتن بند متفاوت، اسپرت شده است تا کاربران جدید را به عنوان تارگت فروش در نظر گیرد.
ساعت 46MM نمایشگر امولد 1.39 اینچی با رزولوشن 454 در 454 پیکسل دارد و تراشه HiSilicon Hi1132 و باتری 455 میلی آمپر ساعت را در خود جای داده است.
 
ادامه مطلب...
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
شرکت هواوی با همکاری کمپانی Devialet، یک اسپیکر هوشمند به نام ساند ایکس/ Sound X تولید کرده است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از techradar، اسپیکر هوآوی  Sound X یک محصول کامل نیست و ممکن است در خارج از چین کاربران را ناامید کند؛ زیرا کاربران نمی‌توانند از قابلیت‌های هوشمند آن خارج از کشور چین استفاده نمایند. البته استفاده از فناوری صوتی Devialet نوآورانه می‌تواند به هوآوی کمک کند تا این اسپیکر را در یک بازار نسبتاً اشباع به فروش برساند.
ادامه مطلب
گزارشی جدید به تاریخ عرضه مودم 5G اینتل اشاره می کند. این مودم از سال 2020 در گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار می گیرد.
کوالکام و سامسونگ مودم های 5G خود
را معرفی کرده اند و امسال آن ها را روانه بازار می کنند. کوالکام چیپست
اسنپدراگون 855 را در نسخه ای مجهز به مودم 5G در اختیار تولیدکنندگان قرار
می دهد و سامسونگ نیز به تازگی گلکسی اس 10 5G را معرفی کرده است.
ادامه مطلب
 
دانلود فیلم Dolittle 2020

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :مشخص نشده !محصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Stephen Gaghanنویسنده :Stephen Gaghan,Hugh Lofting
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :Adventure, Comedy, Family
ستارگان :Tom Holland,Robert Downey Jr.,Michael Sheen
 
دانلود فیلم
دانلود فیلم 2020
در سال 2019 نیز مدل های جدیدی از این سری سامسونگ به بازار عرضه شد. این مدل ها در سری A با تغییرات جزئی از جمله کیفیت دوربین و طرح پشت قاب گوشی با شناسه S ( A50S) و یا نظیر این همراه بود.  هم اکنون در سال جدید 2020 ظاهرا گوشی های جدید سری A بصورت مدل های زیر ارائه میگردد.
طبق مجموعه تصاویر منتشر شده در توییتر ، کنگلومرا کره ای در مجموع نه تلفن هوشمند جدید با مارک تجاری – Galaxy A12 ، Galaxy A22 ، Galaxy A32 ، Galaxy A42 ، Galaxy A52 ، Galaxy A62 ، Galaxy A72 ، Galaxy A82 و Galaxy A92 به دست آور
برای دی
تبلیغات بخش عمده‌ای از دنیای امروز رو تشکیل میده. هرکس هم که منکر این امر میشه حداقل یه بار خاویار بادمجون رو به خاطر تبلیغش خورده. اما همیشه بخشی از تبلیغ رو دروغ تشکیل میده، دروغ‌هایی مثل بهترین گوشی های هوشمند سال یا امکانات جدیدی که مشابهش رو هزار جا دیدیم. اپل استاد اینجور ترفندهای تبلیغاتیه و خیلی‌ها هم عاشق اینن که از اپل گول بخورن
ادامه‌ی آن را در ویکی لوپ بخوانید...
Wikiloop
خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
«خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
نگاهی بر تکنولوژی‌های خانه هوشمند در بیزینس
مزایای فناوری‌های نوین اینترنت اشیا (IOT) در ساختمان‌ها بر کسی پوشیده نبوده و همین امر سبب گسترش روز افزون آن شده است. اما سؤالی که مطرح می‌شود این‌که آیا تکنولوژی‌های خانه هوشمند برای بیزینس‌‌ها نیز کارآمد و به صرفه است؟ جواب مثبت است. شرکت‌ها با هر نوع زمینه فعالیتی با استفاده از امکانات تکنولوژی خانه هوشمند می‌توانند دفتر کار خود را هوشمند سازی کرده و هزینه‌های مصرفی سالیانه را تا حد ق
موسسه Counterpoint Research در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرده که آیفون XR
پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در سه ماهه سوم ۲۰۱۹ در تمام دنیا بوده و سه درصد
از فروش موبایل‌های هوشمند را به خود اختصاص داده است. درواقع به به جز
ماه سپتامبر ۲۰۱۸ که آیفون‌های جدید معرفی و عرضه شدند، آیفون XR از سه
ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ لقب پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در هر ماه را به خود
اختصاص داده است.
ادامه مطلب
در سیستم‌ های امنیتی و نظارتی هوشمند از تجهیزات بی سیم و با سیم مختلفی استفاده می شود که هر کدام از آنها معایب و مزایای خاص خود را دارند. در ادامه این مقاله با مقایسه سیستم های هوشمند بی سیم و با سیم ، می خواهیم با انواع کاربردهای این دو روش و مزیت هایی که هرکدام نسبت به دیگری دارند بیشتر آشنا شویم.
مزایای سیستم‌ های هوشمند با سیم
سیستم های هوشمند با سیم به دلیل قابلیت اعتماد، امنیت و ثبات بالایشان به طور کلی توسط برخی از شرکت ‌ها و متخصصان
اپل با ارائه‌ی جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 نشان داد که این ساعت هوشمند نسبت به مدل‌های قبلی خود بهبود یافته است.
به گزارش کالاسودا و به نقل از techtimes، علیرغم اینکه اپل و سایر کمپانی‌های آی تی از شیوع کرونایروس ضربه بزرگی را متحمل شده‌اند؛ اما هر یک از این کمپانی‌ها سعی می‌کنند به روال عادی خود بازگردند؛ در این راستا اپل جزئیاتی در مورد اپل واچ سری 6 و WatchOS 7 منتشر کرده است که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
به نظر می‌رسد که Apple Watch Series
بر اساس گزارش جدید نشریه کره‌ای The Korea Herald، نسل دوم گلکسی فولد سامسونگ قیمتی بسیار ارزان‌تر از مدل فعلی این تلفن هوشمند خواهد داشت، چرا که تغییرات قابل توجهی در طراحی این گوشی تاشو اعمال شده است.
منابع آگاه به ماجرا می‌گویند گلکسی فولد ۲ درست مثل موتورولا ریزر از طراحی صدفی استفاده خواهد کرد. کاهش اندازه نمایشگر و هزینه‌های تولید باعث می‌شود قیمت این تلفن هوشمند به حدود ۱۰۰۰ دلار تقلیل یابد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که گوشی‌های دارای ط
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
ژوئن امسال «جین مونستر» یکی از مدیران اسبق مرکز «وال استریت» اعلام
کرد عینک هوشمند اپل مجهز به فناوری واقعیت افزوده (AR) سال 2020 میلادی
وارد بازار می شود و این محصول گسترده‌تر از گوشی هوشمند آیفون بازار جهانی
را در دست می‌گیرد.
این تحلیل‌گر در حالی پیش‌بینی‌های خود را منتشر کرد که «الکس کیپمن» مخترع عینک هوشمند
«هولولنز» و «دونا ساکار» مدیر مرکز «ویندوز اینسایدر» مایکروسافت هم
پیش‌بینی مشابهی را انجام دادند. هر دو این افراد با مون
بر اساس شایعات اپل قصد دارد در آینده نزدیک از گوشی آیفون 9 رونمایی کند. به تازگی ایوان بلس اعلام کرده این گوشی هوشمند از دکمه هوم بهره می برد.
 
آخرین بار در سپتامبر 2017 اپل از یک گوشی هوشمند با دکمه هوم، آیفون 8 رونمایی کرد. از آن زمان تا به امروز، تمام آیفون های این شرکت با طراحی تمام صفحه وارد بازار شدند. در حقیقت اپل دکمه هوم را از این محصولات حذف کرد و به عنوان جایگزین از برش نمایشگر و سیستم فیس آیدی استفاده کرد. با وجود این موضوع، به نظر می رس
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
مزایا و فواید فراوان خانه هوشمند سبب شده است که افراد زیادی به فکر هوشمند سازی ساختمان یا محل کار خود بیفتند. اما واضح است که این فناوری مانند هر تکنولوژی نوظهوری دیگر دارای واژگان و اصطلاحات تخصصی است که نام آن‌ها و کاربردشان برای افراد غیرمتخصص ناآشنا بوده و سبب سردرگرمی آن‌ها می‌شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با مهمترین اصطلاحات و واژه‌های تخصصی خانه هوشمند نظیر گجت‌ها، دوایس‌ها، پروتکل و امثال آن آشنا شوید.
ادامه مطل
بهترین گوشی های سال 2019 را در این مطلب معرفی خواهیم کرد. بهترین گوشی های هوشمند سال 2019 در دسته‌بندی‌های متفاوتی معرفی شده‌اند.
 
روزگاری، برای خرید یک گوشی تلفن همراه تنها چند نام شناخته شده همچون سامسونگ و نوکیا وجود داشت، اما امروز، تعدد برندهای فعال در زمینه ساخت گوشی هوشمند، که هر یک به طور مداوم تعداد زیادی محصول به بازار عرضه می‌کند، سبب شده انتخاب محصولی مناسب بسیار سخت باشد.
همچنین روزگاری، گوشی های چینی را به عنوان محصولاتی بی‌ک
eFootball PES 2020 یک بازی ورزشی در سبک فوتبال برای اندروید است که در آن شما می توانید به صورت محلی با دیگر بازیکنان به رقابت بپردازید و مهارت های خود را به چالش بکشید و با انتخاب تیم مورد علاقه خود تجربه کنسول را در تلفن همراه خود داشته باشید و از دیگر ویژگی های خارق العاده می توان به اضافه شدن تکنیک های جدید و فوق العاده ای که توسط آندرس اینیستا تست شده اشاره کرد و در آن بازیکنان به روی یکدیگر تاثیر می گذارند که باعث شده جذابیت آن دو چندان شود و از دی
دانلود رایگان فیلم ۱۹۱۷ با دوبله فارسی Download 1917 (2019) DVDScr
فیلم سینمایی ۱۹۱۷ با کیفیت بسیار خوب 1080p & 720p & 480p
نامزد 10 اسکار، برنده 85 جایزه و نامزد 150 جایزه
نام فیلم: ۱۹۱۷ – 1917 | ژانر: جنگی، درام | محصول کشور آمریکا | تاریخ انتشار: سال 2019
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 119 دقیقه | کیفیت: DVDScr
فرمت: MP4 | حجم: متفاوت با هر کیفیت | امتیاز: 8.5 از 10
ادامه مطلب
دانلود فیلم Placa de Acero 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم پلازا د آکورو ۲۰۱۹ با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : اکشن, کمدی, جنایی
امتیاز فیلم : ۵.۶/۱۰ – ۷۸ رای
رده سنی : R
کارگردان : Abe Rosenberg
نویسنده : Joseph Hemsani, Abe Rosenberg
بازیگران : Alfonso Dosal, Regina Blandón, Arnulfo Reyes Sanchez
محصول کشور : مکزیک
تاریخ اکران : ۱۵ Nov 2019
زمان فیلم : ۱۰۱ دقیقه
زبان فیلم :
IMDB
در مورد فیلم :
داستان در مورد پلیس صادقی است که همراه یک شریک تنبل و فاسد خود می خواهند حلقه ای از جن
ساختمان هوشمند
ساختمان هوشمند سازمانی است که از فرایندهای خودکار استفاده می کند تا به طور خودکار کنترل عملیات ساختمان از قبیل گرمایش، تهویه، تهویه مطبوع، روشنایی، امنیت و دیگر سیستم ها را کنترل کند. این ساختار هوشمند به ساکنین، مدیران و صاحبان مشاغل امکان بهبود نظارت، استفاده بهتر از انرژی و بهینه سازی نحوه استفاده از فضا و به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی ساختمان ها را فراهم می‏کند.
ادامه مطلب
چشم‌انداز فروش گوشی‌های 5G در سال 2020
انقلاب 5G با سرعت زیادی رو به جلو پیش می‌رود و بخش قابل‌توجهی از این پیشرفت به گسترش شبکه نسل پنجم در چین مربوط می‌شود. در همین راستا، "آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین" در روز دوشنبه 13 ژانویه 2020 (23 دی 1398) گزارشی را از بازار موبایل چین در دسامبر 2019 منتشر کرد. طبق این گزارش، در آخرین ماه از سال 2019، در مجموع 35 مدل گوشی هوشمند وارد بازار چین شده‌اند که 11 مدل از آنها اسمارت‌فون‌های 5G جدید بوده‌اند. طی همین
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.....
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون......
دانلود سریال Tell Me What You Saw 2020
با بازی جانگ هیوک
 
نام ها: به من بگو چه دیدی ؟
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه  OCN, Netflix
ژانر: معمایی | جنایی | هیجان انگیز
تاریخ پخش: 12 بهمن 1398 – Feb 01, 2020
قسمت ها: 16 
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: پایان یافته 
بازیگران:
Jang Hyuk – Soo young
قسمت 16 (آخر) اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت آخر اضافه شد.
ادامه مطلب
در اینجا قصد داریم بهترین ترموستات دنیا رو به شما معرفی نماییم.
ترموستات Beok بهترین ترموستات هوشمند تاچ  است.

ترموستات بیوک دارای آپشن سیستم تهویه مطبوع,فن کوئل و گرمایش از کف و پکیج فعالیت میکند.فروش اینترنتی ترموستاتهای Beok مزیتهای خاص را داراست و همینطور میتوان به خرید ترموستات Beok هوشمند و Beok لمسی اشاره کرد....... 
ادامه مطلب
Hair Love 2019 1080p BluRay,انیمیشن برنده اسکار 2020,انیمیشن عشق مو Hair Love 2019 دوبله فارسی,انیمیشن کوتاه عشق مو,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن Hair Love 2019,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Hair Love 2019,دانلود رایگان انیمیشن Hair Love 2019,دانلود زیرنویس فارسی Hair Love 2019,سایت دوستی ها,عشق مو,فیلم کوتاه عشق مو 2019,فیلم های برنده اسکار 2020,
ادامه مطلب
دانلود فیلم Bad Education 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Bad Education 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : کمدی, درام
امتیاز فیلم : 7.3/10 – 459 رای
رده سنی : R
کارگردان : Cory Finley
نویسنده : Mike Makowsky
بازیگران : Hugh Jackman, Allison Janney, Alex Wolff
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : 26 Apr 2020
زمان فیلم : 103 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Bad Education 2019
هواوی یک گوشی هوشمند جدید به نام Huawei Enjoy 10e معرفی کرد. این چهارمین گوشی از سری Enjoy 10 است که شامل گوشی‌هایی چون Enjoy 10، Enjoy 10S و Enjoy 10 plus می‌شود. قیمت این گوشی از 999 یوآن (143 دلار) شروع می‌شود.
به گزارش کالاسودا و به نقل از Gizchina، Huawei Enjoy 10e دقیقاً مانند سایر گوشی‌های موجود در این سری از نمایشگر 6.3 اینچی ضدآب بهره می‌برد.
ادامه مطلب
اتوماسیون خانه هوشمند و اینترنت اشیا(IoT) در سالهای اخیر آوازه خود را در صنعت فناوری اطلاعات به گوش همگان رسانده است. زندگی روزمره با افزایش روزافزون خانه هوشمند و دستگاه های متصل شده به انها ساده تر، بهتر و راحت تر شده است. خانه هوشمند زندگی مردم را تغییر داده است. برای مثال، چگونه تهویه مطبوع خانه خود را قبل از اینکه به ان داخل شوید کنترل کنید؟ چگونه در مورد درخواست خانواده تان برای پخش موسیقی مورد علاقه انها و به روز رسانی آب و هوا در حال
برای کنترل کامل و مدیریت بهتر دستگاه ها و سنسورهای خانه هوشمند و انجام تنظیمات و بهره مندی کامل از مزایای خانه هوشمند، شما نیاز به یک مرکز کنترل همه کاره به عنوان مغز متفکر خانه هوشمند خود دارید.
شرکت فیبارو با تولید دو مدل مرکز کنترل مرکزی خانه هوشمند با نام های Home center 2  و Home center lite  کار شما را راحت کرده است.
در ادامه با شرکت خانه هوشمند رهنما فردا نمایندگی محصولات فیبارو در ایران همراه باشید تا به معرفی این دو دستگاه قدرتمند و جذاب بپ
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
دانلود فیلم Tod@s Caen 2019 با لینک مستقیم
دانلود فیلم تاد @ سون ۲۰۱۹ با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : کمدی
امتیاز فیلم : ۴.۹/۱۰ – ۴۰۱ رای
رده سنی : PG-13
کارگردان : Ariel Winograd
نویسنده : Cory Brusseau, Martha Higareda
بازیگران : Martha Higareda, Omar Chaparro, Dunia Alexandra
محصول کشور : مکزیک
تاریخ اکران : ۳۰ Aug 2019
زمان فیلم : ۱۲۰ دقیقه
زبان فیلم : اسپانیایی
IMDB
در مورد فیلم :
داستان در مورد مردی است که به دوستان خود هنر غلبه بر زنان را آموزش دهد این کار او باعث می شود
پرستاران و پزشکان بیمارستان هاجر نیروی زمینی ارتش به عنوان یکی از خطوط مقدم مبارزه با بیماری کرونا با تلاش 24 ساعته و روحیه بالا درحال خدمت‌رسانی به مراجعه‌کنندگان هستند.
 
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
 
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سا
افراد در سنین و از نسل‌های مختلف استفاده‌ها و برخورد‌های متفاوتی در مواجهه به موضوع خانه هوشمند دارند، در این مقاله به بررسی خانه هوشمند در ارتباط با نسل‌ها ، کاربردها، نگرش و نحوه ی استفاده از سیستم های خانه هوشمند توسط گروه های سنی مختلف می پردازیم.
باید گفت که هوشمندسازی ساختمان ها یکی از مطلوب ترین مزیت های اینترنت اشیا است و همگان بر این نکته باور دارند که ظهور تکنولوژی اینترنت اشیا(IOT) عملا تمامی نسل‌ها و گروه‌های سنی را تحت ت
هوشمند سازی ساختمان‌ها از طریق روش‌های مختلف و پروتکل‌های گوناگون امکان‌پذیر است‌. در حالت کلی برای هوشمند سازی اطلاعات توسط سنسورها جمع‌آوری شده و به سیستم مرکزی ارسال می‌گردد تا در آنجا تحلیل شده و دستورات به عملگرها داده شود.
بر این اساس ۳ شیوه کلی زیر را برای هوشمند سازی ساختمان به کار می‌برند:
ادامه مطلب
در اینجا قصد داریم بهترین ترموستات دنیا رو به شما معرفی نماییم.
ترموستات Beok بهترین ترموستات هوشمند تاچ  است.
ترموستات بیوک دارای آپشن سیستم تهویه مطبوع,فن کوئل و گرمایش از کف و پکیج فعالیت میکند.فروش اینترنتی ترموستاتهای Beok مزیتهای خاص را داراست و همینطور میتوان به خرید ترموستات Beok هوشمند و Beok لمسی اشاره کرد....... 
ادامه مطلب
Homeward 2020 1080p BluRay,انیمیشن Homeward 2020 با دوبله فارسی,انیمیشن به سمت خانه 2020,به سمت خانه,تماشای آنلاین فیلم,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن هوموارد 2020,دانلود دوبله فارسی انیمیشن به سمت خانه Homeward 2020,دانلود رایگان انیمیشن Homeward 2020,دانلود زیرنویس فارسی Homeward 2020,دانلود کارتون Homeward 2020,دوبله فارسی انیمیشن Homeward 2020,
ادامه مطلب
دانلود فیلم Share 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Share 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : درام , رازآلود
امتیاز فیلم : 5.5/10 – 70 رای
رده سنی : R
کارگردان :Pippa Bianco
نویسنده : Pippa Bianco
بازیگران : Rhianne Barreto,Charlie Plummer,Poorna Jagannathan,J.C. MacKenzie,
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : —
زمان فیلم : 120 دقیقه
زبان فیلم : —
IMDB
دانلود فیلم Share 2019
تحلیل جایگاه اپل از نگاه شرکت اُمدیا
طبق اطلاعات جدید Omedia که یک شرکت رسانه ای تعاملی و تصویری است، آیفون XR اپل محبوب ترین تلفن هوشمند جهان در سال ۲۰۱۹ بود. در گزارش های اُمِدیا آمده است که در سال ۲۰۱۸ شرکت اپل ۲۳٫۱ میلیون و در سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۶٫۳ میلیون گوشی XR را به فروش رسانده است همچنین این شرکت در سال ۲۰۱۹، تقریبا ۳۷٫۳ میلیون گوشی آیفون ۱۱ را به فروش رسانده است. با این که تعداد ارقام فروش خوب است اما این اعداد کاهش فروش شرکت اپل را نسبت به
دانلود فیلم The Breitner Commando 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم The Breitner Commando 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : درام, جنگی
امتیاز فیلم : 5.6/10 – 27 رای
رده سنی : R
کارگردان : Abdel Raouf Dafri
نویسنده : Abdel Raouf Dafri, Abdel Raouf Dafri
بازیگران : Johan Heldenbergh, Linh Dan Pham, Lyna Khoudri
محصول کشور : فرانسه
تاریخ اکران : 22 Jan 2020
زمان فیلم : 109 دقیقه
زبان فیلم : فرانسوی
IMDB
دانلود فیلم The Breitner Commando 2019
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانـر: انیمیشن
تاریـخ انتشـار: سال 2020
زبان: انگلیسی
تعداد قسمت ها: 8
زیرنویس فارسی: ندارد
کیفیت: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول شبکه NETFLIX
امتیاز: 7.1 از 10
IMDB
دانلود فصل اول انیمیشن استاربیم StarBeam S01 2020
دانلود فیلم Netflix vs. the World 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Netflix vs. the World 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : مستند
امتیاز فیلم : 8.4/10 – 23 رای
رده سنی : R
کارگردان : Shawn Cauthen
نویسنده : Gina Keating
بازیگران : Didier Allouch, John Antioco, Corey Bridges
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : 16 2019 November
زمان فیلم : 104 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Netflix vs. the World 2019
دانلود فیلم سلفی ۲۰۱۹ با لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی خارجی Selfie 2019 با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : کمدی
امتیاز فیلم : ۵.۷/۱۰ – ۱۷۲ رای
رده سنی : R
کارگردان : Tristan Aurouet, Thomas Bidegain, Marc Fitoussi, Cyril Gelblat, Vianney Lebasque
نویسنده : Giulio Callegari, Noé Debré, Hélène Lombard
بازیگران : Blanche Gardin, Maxence Tual, Elsa Zylberstein
محصول کشور : فرانسه
زبان فیلم : فرانسوی, انگلیسی
IMDB
در مورد فیلم Selfie :
داستان فیلم درباره دنیایی که فناوری دیجیتال زندگی ما را به دست گرفته اس
Superman: Red Son 2020 1080p BluRay,انیمیشن Superman: Red Son 2020 دوبله فارسی,انیمیشن سوپرمن: پسر سرخ 2020,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Superman: Red Son 2020,دانلود رایگان انیمیشن Superman: Red Son 2020,دانلود کارتون سوپرمن پسر قرمز 2020,زیرنویس فارسی Superman: Red Son 2020,سوپرمن پسر سرخ,فیلم سوپرمن پسر قرمز Superman: Red Son 2020,
ادامه مطلب
 
 
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019
 
 
https://www.shutkey.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.linksbeat.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.kenplanet.com/posts/d-nlod-f-lm-maleficent-mistress-of-evil-2019
 https://www.hubcage.com/posts/d-nlod-f-lm-dolittle-2020
دانلود فیلم Maleficent Mistress of Evil 2019
دانلود فیلم Dolittle 2020

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
فرمت :mkvحجم :مشخص نشده !
مدت زمان :118 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Joachim Rønningنویسنده :Micah Fitzerman-Blue,Noah Harpster
امتیاز IMDB :0مشخص نشده !رده سنی :PG
ستارگان :Angelina Jolie,Elle F
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، این توییت را با #آینده_روشن با عنوان لباس فضانوردان ایرانی منتشر کرده است.

کاربران توییتر در صفحات شخصی خود با انتشار عکس لباس عجیب فضا نوردان توسط جهرمی واکنش نشان دادند که در ادامه برخی از آن ها را مشاهده می کنید.
 
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
دانلود فیلم Comali 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Comali 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
ستارگان : Jayam Ravi, K.S. Ravikumar, Kajal Aggarwal, Yogi Babu
پس از بیدار شدن از حالت کما که به مدت 16 سال امتداد دارد ، شخصیت جیم راوی با توجه به شرایط فعلی ، دارای مشکلات و چالش هایی است. این فیلم اساساً تغییرات دوران را از دهه 90 تا عصر حاضر به نمایش می گذارد. این فیلم نشان می دهد که چگونه قهرمان با تغییراتی که از زمان ورود به اغما
دانلود رایگان فیلم Star Wars The Rise Of Skywalker 2019 با کیفیت Bluray 720p, 480p
نسخه دوزبانه (فارسی و زبان اصلی)
فیلم جنگ ستارگان ظهور اسکای واکر 2019 دوبله فارسی و فاقد هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
لینک دانلود در ادامه مطلب…
 
ژانر : اکشن , علمی تخیلی , ماجرایی
 6.9/۱۰ از 195,۲۳۱ رای
مدت زمان : ۱۳۳ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : HDTSفرمت : MKVانکودر : F2Mحجم : ۷۲۵ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Daisy Ridley, Adam Driver, John Boyega, Mark Hamillکارگردان : J.J Abrams
خلاصه داستان
آهنگ جدید ایرانی ۲۰۲۰ با لینک مستقیم و کیفیت بالا
آهنگ و موسیقی و ترانه جدید ایرانی ۲۰۲۰
البوم کامل و گلچین شده از بهترین و پرطرفدارترین دانلود آهنگ جدید ایرانی ۲۰۲۰ شاد و غمگین با کیفیت اصلی به همراه پخش آنلاین ویژه سیستم ماشین را در سایت موزیک هفتکی موزیک ویک ….
 
دانلود آهنگ جدید ایرانی ۲۰۲۰
 
 
شرکت روباتیک کاکتوس(خانه رباتیک آمل) جهت ارائه بهترین آموزش دوره ها و کلاس های رباتیک در شهرستان آمل ، ساری ، نور ، محمود آباد ، بهشهر و بابل برای دانش آموزان مازندرانی آماده کار می باشد.
سوابق شرکت رباتیک کاکتوس :
- 9 سال سابقه کار در حوزه رباتیک.
- کسب مقام اول و دوم فوتبالیست هوشمند دانش آموزی جهانی در کشور مکزیک
- کسب مقام اول فوتبالیست هوشمند در  مسابقات جهانی چین
کسب مقام دوم در مسابقات جهانی ربات فوتبالیست هوشمند در مسابقات ترکیه
و کسب م
رندرهای گوشی پرچمدار نوکیا 9.2 یک مجموعه دوربین چهارگانه را نشان می‌دهد که در فضایی دایره‌ای شکل قرار دارد.
به گزارش کالاسودا و به نقل از gizchina، نوکیا، سازنده فنلاندی گوشی‌های هوشمند قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی نوکیا 9.2 رونمایی کند. هنوز با اطمینان نمی‌توان گفت که این دستگاه نوکیا 9.2 نامیده می‌‌شود و ممکن است نام آن تغییر کند. با این وجود گمانه زنی‌ها در مورد نام این گوشی زیاد است.
دو رندر جدید از این گوشی منتشر شده است که ن
دانلود فیلم Thappad 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم تپاد ۲۰۲۰ با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : درام
امتیاز فیلم : ۵.۶/۱۰ – ۷۸ رای
رده سنی : R
کارگردان : Anubhav Sinha
نویسنده : Mrunmayee Lagoo
بازیگران : Dia Mirza, Naila Grewal, Pavail Gulati, Taapsee Pannuz
محصول کشور : هند
تاریخ اکران : ۱۵ Nov 2019
زمان فیلم : ۱۰۱ دقیقه
زبان فیلم :
IMDB
در مورد فیلم :
تاپاد داستانی از امریتا است که زندگی به ظاهر کاملش خراب می شود وقتی شوهرش یک بار او را در یک مهمانی سیلی می زند. اما آیا یک
شواهد نشان می دهد که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.
گزارش ها حاکی از آن هستند که سامسنوگ قصد دارد پرچم دار سری اس بعدی خود را با نام گلکسی اس 20 به بازار عرضه کند.به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، یکی از افشاگران معروف تلفن های همراه هوشمند با نام مستعار آیس یونیورس (Ice Universe) به تازگی در توییتی اعلام کرده است که کمپانی سامسونگ از نام تجاری گلکسی اس 11 برای پرچم دار بعدی خود خواهد گذشت. سال آینده میلا
رنو در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو از مدل ۲۰۲۰ تلیسمان پرده‌برداری کرد. این خودرو تغییراتی در طراحی را تجربه کرده است و تجهیزات بیشتری نسبت به قبل دارد.
بنر ::‌ مهمان شومدتی بود که رنو مدل فیس‌لیفت تلیسمان را به‌صورت استتار شده در جاده‌های اروپا آزمایش می‌کرد و حالا این سدان فرانسوی آماده رونمایی شده است. تغییرات ظاهری مدل ۲۰۲۰ محدود هستند ولی خوشبختانه تلیسمان جدید در بخش امکانات و تجهیزات پیشرفت قابل توجهی کرده است. 
اولین
دانلود فیلم True History of the Kelly Gang 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم True History of the Kelly Gang 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : بیوگرافی, جنایی, درام, وسترن
امتیاز فیلم : 6.1/10 – 2,795 رای
رده سنی : R
کارگردان : Justin Kurzel
نویسنده : Shaun Grant, Peter Carey
بازیگران : George MacKay, Ben Corbett, Orlando Schwerdt
محصول کشور : انگلستان, فرانسه, استرالیا
تاریخ اکران : 24 Apr 2020
زمان فیلم : 124 دقیقه
زبان فیلم : انگلیسی, لاتین
IMDB
دانلود فیلم True Hi
۸ نوع سبزی برای کاهش قند خون دیابتی‌ها

انتخاب سبزیجات کم کربوهیدرات یک گام هوشمند در کنترل قند خون مبتلایان به دیابت نوع ۲ است. این نوع سبزیجات حاوی ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر و در عین حال کم کالری هستند. بهترین گزینه‌های گیاهی برای کنترل قند خون دیابتی‌ها از این قرار است:
ادامه مطلب
دانلود فیلم Bheeshma 2020 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Bheeshma 2020 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : اکشن , عاشقانه , کمدی
امتیاز فیلم : 7.3/10 – 459 رای
رده سنی : R
کارگردان : Venky Kudumula
نویسنده : Venky Kudumula
بازیگران : Ajay,Darbha Appaji Ambarisha,Raghu Babu,Brahmaji,
محصول کشور : هند
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Bheeshma 2020
دانلود فیلم Fighting With My Family 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Fighting With My Family 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم :بیوگرافی,درام,کمدی,ورزشی
امتیاز فیلم : 71 – 459 رای
رده سنی : R
کارگردان : Stephen Merchant
نویسنده :Stephen Merchant
بازیگران :Dwayne Johnson,Florence Pugh,Jack Lowden,Lena Headey,Nick Frost,Vince Vaughn
محصول کشور : آمریکا
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
دانلود فیلم Fighting With My Family 2019
شهر هوشمند مفهومی است که چند سال است بسیار شنیده می شود. هدف از این ایده، استفاده از ظرفیت های اینترنت و فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت یک شهر یا یک منطقه شهری است.مهمترین اهداف ایجاد شهرهای هوشمند انجام کارها در سریعترین زمان و ارائه خدمات مناسب به شهروندان و همچنین جلوگیری از اتلاف سرمایه و انرژی است.
در دهه های اخیر و با توجه به افزایش جمعیت و همچنین تمایل به مصرف گرایی، حجم زباله های تولیدی بسیار بیشتر شده است که مدیریت آنها از دغدغ
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
ژانر فیلم : کمدی
امتیاز فیلم : 4.4/10 – 52 رای
رده سنی : R
کارگردان : James Huth
نویسنده : James Huth, James Huth, Sonja Shillito
بازیگران : Christian Clavier, Michaël Youn, Ramzy Bedia
محصول کشور : فرانسه, بلژیک
تاریخ اکران : 25 Dec 2019
زمان فیلم : 92 دقیقه
زبان فیلم : فرانسوی
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
ژانر فیلم : کمدی
امتیاز فیلم : 4.4/10 – 52 رای
رده سنی : R
کارگردان : James Huth
نویسنده : James Huth, James Huth, Sonja Shillito
بازیگران : Christian Clavier, Michaël Youn, Ramzy Bedia
محصول کشور : فرانسه, بلژیک
تاریخ اکران : 25 Dec 2019
زمان فیلم : 92 دقیقه
زبان فیلم : فرانسوی
دانلود فیلم Rendez-vous chez les Malawas 2019
گردشگری به ویژه از جنبه اقتصادی برای اروپا بسیار مهم است، بطوریکه حدود 10 درصد از GDP اروپا، سهم گردشگری است. در سال گذشته اروپا پذیرای بیش از 500 میلیون گردشگر بوده است اما این جریان دائمی و حجم بالای گردشگران در اروپا چالشهایی را نیز در پی خواهد داشت که البته گردشگری هوشمند قابلیت ارائه راهکارهای زیادی در این زمینه دارد.
ادامه مطلب
به گزارش زومیت مسواک‌های برقی، محصولات جدیدی نیستند اما نوآوری شرکت‌های بهداشت دهان و دندان برای عرضه‌ی فناوری‌های جدید و بهبود سلامت دهان و دندان همچنان ادامه دارد. مسواک‌های دستی شاید چندان هم بد نباشند اما مجموعه مسواک‌های جدید هوشمند، خطر زوال دندان، بیماری‌های لثه و دیگر عوارض دندانی را کاهش می‌دهند. در CES 2020، دو شرکت محبوب Oral-B و Colgate، مسواک‌های هوشمند خود را معرفی کردند که به کاربر در بهبود عادت‌های مسواک زدن کمک می‌کنند.
Oral B
اندرک لاسن، بتر پروگرمینگ -- باورش سخت است، اما کم‌کم داریم به سال ۲۰۲۰ می‌رسیم. آدم فکر می‌کند سال ۲۰۲۰ از درون یک داستان علمی‌تخیلی درآمده است؛ داستانی که در آن ماشین‌ها پرواز می‌کنند و ربات‌های هوشمند ما را با موشک‌های شخصی‌ برای هواخوری به مریخ می‌برند. بنظر می‌رسد سال ۲۰۲۰ واقعی ما اینقدرها هم پیشرفته نیست، اما من معتقدم که قطعاً چیزهای هیجان‌انگیزی برای ما در چنته خواهد داشت‌! امروز می‌خواهم برایتان بگویم که به نظر من این سال
دانلود فیلم Furie 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Furie 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
۶٫۶/۱۰ از ۱,۵۲۴ رای
مدت زمان : ۹۷ دقیقهزبان : ویتنامیکیفیت : BluRay 720pفرمت : MKVحجم : ۹۰۰ مگابایتمحصول : ویتنامستارگان : Veronica Ngo, Cat Vy, Phan Thanh Nhien, Pham Anh Khoaکارگردان : Le Van Kiet
دانلود فیلم Furie 2019
خرید گوشی هوشمند یکی از سخت ترین کارهایی است که امروزه می توان انجام داد، نه به خاطر قیمتش بلکه به خاطر نتوع محصولات موجود در بازار. راستش را بخواهید باید متخصص بود تا بتوان بهترین گوشی را از بین این همه برند و محصول پیدا کرد.
 
طبیعتا با هر بودجه ای که در اختیار دارید می خواهید بهترین انتخاب را داشته باشید. در اینجا دیجیاتو به بررسی گوشی های موجود در بازار پرداخته و برای هر رنج قیمیت پیشنهاداتی داده است. اگر قصد خرید گوشی هوشمند دارید بی شک خ
گرمایش و سرمایش خانه هوشمند
گرم نگه داشتن خانه در فصول سرد و یا بالعکس خنک سازی آن در فصول گرم، یکی از دغدغه های فکری است که  اغلب افراد برای داشتن آسایش بیشتر در هنگام استراحت در منزل توجه خاصی به آن نشان می دهند. سیستم های تهویه مطبوع سنتی نظیر بخاری و یا کولرها، از روش های قدیمی و پر زحمت برای ایجاد یک دمای مناسب در فضای خانه هستند که در عین حال انرژی زیادی را نیز مصرف می کنند. بنابراین استفاده از روش های مدرن امروزی برای هوشمند سازی خانه ه
وب‌سایت معتبر MasterLu که در حوزه گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، با بررسی دستگاه‌هایی که در سال 2019 وارد بازار شده‌اند به تحلیل عملکرد آنها در حوزه‌های مختلف از جمله سریع و روان بودن رابط کاربری پرداخته است.
طبق آمار و اطلاعات منتشر شده در رتبه‌بندی نهایی این وب‌سایت، گوشی پرچمدار Huawei Mate 30 Pro 5G توانسته با امتیاز ۱۷۴.۸۴ به بالاترین رده از حیث سرعت و عملکرد روان برسد و عنوان “Smoother Smartphone” را کسب کند.
علاوه بر پردازنده، باید به دیگر بخش‌های یک
نسل ما در بازه زمانی بسیار جذابی زندگی می کند زیرا فناوری های زیادی توسعه پیدا کرده و خیلی از رویاهایی که در کودکی داشتیم رنگ واقعیت به خود گرفته است. بیشتر این فناوری ها راهشان را به سمت منازل ما پیدا کرده اند و توانسته اند زندگیمان را به طور قابل توجهی تغییر دهند. خوب حالا سوال اینجاست که زندگی در یک خانه هوشمند به چه معناست و ما باید چه مواردی را مدنظر داشته باشیم؟ در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
مشکلات زیست محیطی و خطر اتمام منابع انرژی ناشی از استفاده بی‌رویه آن‌ها سبب شده است که در حال حاضر دولتمردان، سازمان‌ها و حتی مردم عادی به دنبال یافتن راهکارهای مختلف جهت مصرف بهینه انرژی باشند. در این میان بحث به کار گیری تجهیزات و مصالح با مصرف انرژی پایین و یا وسایل جهت کنترل و کاهش مصرف انرژی همواره مطرح بوده است.
آنچه مسلم‌ است یکی از دلایل روی کار آمدن و رونق تکنولوژی خانه هوشمند کاهش مصرف انرژی است. در واقع انواعی مختلفی از سیستم‌ 
هواوی در انتظار افت فروش در سال ۲۰۲۰

هواوی در انتظار افت فروش در سال ۲۰۲۰
هواوی در انتظار افت فروش در سال ۲۰۲۰ : با وجود اینکه ورود هواوی به فهرست تحریمی‌های دولت آمریکا ضربه‌ی لحظه‌ای به شرکت چینی وارد نکرد؛ اما گزارش‌هایی منتشر شده مبنی بر اینکه هواوی از پیامدهای اقدامات ایالات متحده نگران است. بنابر گزارش‌ها مسئولان شرکت چینی هواوی تخمین می‌زنند که فروش گوشی‌های هوشمند این شرکت در سال ۲۰۲۰ با افت ۲۰ درصدی همراه شود. علت اصلی این
دانلود فیلم Bombshell 2019 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم خارجی Bombshell 2019
نام فیلم : بامب شل Bombshell 2019ژانر : بیوگرافی | درامکارگردان : Jay Roachبازیگران : Charlize Theron, Nicole Kidman, Margot Robbieمحصول : آمریکازبان : انگلیسی ( زیرنویس چسبیده )زمان : ۱۰۴ دقیقهامتیاز : ۶٫۸/۱۰کیفیت : BluRayفرمت : MKVحجم : ۸۵۰ مگابایتاطلاعات بیشتر : کلیک کنیدخلاصه داستان : داستان این فیلم درباره‌ ی پشت پرده فعالیت‌ های جنجال برانگیز راجر ایلز رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل ارشد اجرایی فاکس نیوز است
دانلود فیلم Maharshi 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Maharshi 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
۷٫۸/۱۰ از ۳,۱۲۸ رای
مدت زمان : ۱۷۷ دقیقهزبان : تلوگوکیفیت : ۷۲۰p Web-dlفرمت : MKVحجم : ۱٫۳ گیگابایتمحصول : هندستارگان : Mahesh Babu, Pooja Hegde, Allari Naresh, Jagapathi Babuکارگردان : Vamsi Paidipally
دانلود فیلم Maharshi 2019
سیستم های امنیتی خانه هوشمند دارای مزایای قابل توجهی نسبت به مدل های امنیتی خانه ‏های سنتی دارند. هوشمند سازی خانه نه تنها امنیت ساکنین را افزایش داده بلکه موجب مصرف بهینه انرژی، کاهش هزینه ‏های جاری نیز می‏شود. در این مقاله به مزایای استفاده از خانه‏ های هوشمند اشاره شده است.
گوشی ‏های هوشمندی که در جیب ما قرار دارد ابزارهای قدرتمندی هستند که زندگی را برای ما آسان‏تر می‏کنند، و هر پیشرفتی در تکنولوژی ظرفیت آن را به میزان چشمگیری افزا
دانلود فیلم Saving Zoe 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
ددانلود فیلم Saving Zoe 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
۷٫۷/۱۰ از ۶ رای
مدت زمان : ۹۵ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlفرمت : MKVحجم : ۸۰۰ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Laura Marano, Giorgia Whigham, Vanessa Marano, Chris Tavarezکارگردان : Jeffrey G Hunt
دانلود فیلم Saving Zoe 2019
Daughter 2019 1080p BluRay,انیمیشن دختر Dcera 2019 با دوبله فارسی,انیمیشن کوتاه Daughter 2019,انیمیشن نامزد اسکار 2020,دانلود انیمیشن Dcera 2019,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Dcera 2019,دانلود رایگان انیمیشن Daughter 2019,دانلود زیرنویس فارسی Daughter 2019,دختر,فیلم Daughter 2019 با زیرنویس فارسی,فیلم کارتونی Daughter 2019,کارتون دختر Dcera 2019,
ادامه مطلب
دانلود فیلم ۲۱ پل ۲۱ Bridges 2019 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فیلم خارجی ۲۱ پل ۲۱ Bridges 2019
نام فیلم : ۲۱ پل ۲۱ Bridges 2019ژانر : درام | جنایی | اکشنکارگردان : Brian Kirkبازیگران : Chadwick Boseman, Sienna Miller, J.K. Simmonsمحصول : آمریکازبان : انگلیسی ( زیرنویس چسبیده )زمان : ۹۸ دقیقهامتیاز : ۶٫۶/۱۰کیفیت : BluRayفرمت : MKVحجم : ۱۴۰۰ | ۸۰۰ مگابایتاطلاعات بیشتر : کلیک کنیدخلاصه داستان : یک کاراگاه پلیس نه چندان موفق و معروف به نام آندره دیویس بعد از وارد شدن به پرونده‌ای برای پیدا کردن یک ق
دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید خوانندگان ایرانی
دانلود منتخب بهترین آهنگ های جدید از خوانندگان پاپ و مجاز ایرانی
با دو کیفیت فوق العاده عالی mp3 با پخش انلاین و لینک مستقیم
گلچین بهترین آهنگ های سال 98 / 2020
دانلود آهنگ های پرطرفدار جدید ایرانی
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
قیمت : 213000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
قیمت ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 ارزان , ساعت هوشمند وی سریز مدل AV 101 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ا
دانلود فیلم The Report 2019 گزارش با زیرنویس فارسی و کیفیت عالی 
کیفیت HD 1080p , HD 720p – سانسور شده
فیلم گزارش زیرنویس فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.
نام اثر: گزارش The Report
کیفیت: HD 1080p , HD 720p
امتیاز: IMDb 7.2/10
ژانر: جنایی | درام | زندگینامه
مخاطب: این فیلم به افراد زیر 13 سال توصیه نمی شود.
نوع فیلم: سینمایی فیلم The Report 2019 گزارش
محصول: آمریکا
کارگردان: اسکات زد
ستارگان: آدام درایور، کوری استول، اواندر داک جونی
مهراب خال
دانلود آهنگ مهراب خال
همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای مهراب بنام خال با لینک مستقیم ♪
Download New Song By : Mehrab – Khal With Text And Direct Links
۷٫۰/۱۰ ★
اینقد غرق عشق میشی که تهش میگی غلط کردم●♪♫
من خیلی چیزارو نذر ای جیگر گوشه کردم●♪♫
بزن خال صورتشو روس سمت چپ سینم●♪♫
میگفت رو شونه ی کی سر میذاری وقتی من نیستم●♪♫
نمیدونم چی میشد علاقم بش کم میشد برق میزد●♪♫
به چیزی توی دلم دلم میخواست درکشم کنم●♪♫
ولی یه حسی بهم میگفت کجا برم●♪♫
به
دانلود فیلم سینمایی افزونگر شرور Maleficent: Mistress of Evil 2019
 
نام فیلم : افسون‌گر شرور: سردسته اهریمنان ، Maleficent: Mistress of Evil 2019
ژانر : ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی
انتشار : ۲۰۱۹
زبان : انگلیسی
مدت : ۱۱۸ دقیقه
زیرنویس فارسی : دارد
کیفیت : بلوری BluRay
حجم : ۲٫۳ گیگابایت + ۱٫۱ گیگابایت + ۶۰۹ مگابایت
امتیاز : ۶٫۸ از ۱۰
بازیگران : یواخیم رانینگ
کارگردان : آنجلینا جولی، ال فانینگ، هریس دیکینسون، میشل فایفر، سم رایلی، چویتل اجیوفور، اد اسکرین و رابرت لیندسی
ا
دانلود سریال Tell Me What You Saw 2020
با بازی جانگ هیوک
 
نام ها: به من بگو چه دیدی ؟
محصول: 2020 کره جنوبی از شبکه  OCN, Netflix
ژانر: معمایی | جنایی | هیجان انگیز
تاریخ پخش: 12 بهمن 1398 – Feb 01, 2020
قسمت ها: 16 
روزهای پخش: شنبه و یک شنبه ها
مدت زمان: 60 دقیقه
وضعیت: در حال پخش 
بازیگران:
Jang Hyuk – Soo young
قسمت 13 اضافه شد.
زیرنویس فارسی قسمت 12 اضافه شد.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Darlin 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Darlin 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
 ۵٫۴/۱۰ از ۶۱ رای
مدت زمان : ۱۰۰ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlفرمت : MKVانکودر : MkvCageحجم : ۸۵۰ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Cooper Andrews, Lauryn Canny, Bryan Batt, Pollyanna McIntoshکارگردان : Pollyanna McIntosh
دانلود فیلم Darlin 2019
خرید ساعت هوشمند مدل TS002 
قیمت : 416000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل TS002 
قیمت ساعت هوشمند مدل TS002 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل TS002 ارزان , ساعت هوشمند مدل TS002 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ساع
دانلود فیلم Kidnapping Stella 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Kidnapping Stella 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
۶/۱۰ از ۱۰ رای
مدت زمان : ۸۹ دقیقهزبان : آلمانیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlفرمت : MKVحجم : ۸۰۰ مگابایتمحصول : آلمانستارگان : Jella Haase, Clemens Schick, Max Von Der Groebenکارگردان : Thomas Sieben
دانلود فیلم Kidnapping Stella 2019
پیش بینی قیمت جهانی طلا در سال ۲۰۲۰ :هر انس طلا در آگوست ۲۰۱۱ در سقف قیمتی ۱۹۲۰ دلار بود. اما پس از آن ریزشی پنج ساله را تجربه کرد و در نوامبر ۲۰۱۶ به قیمت ۱۰۳۶ دلاری سقوط کرد قیمت مجددا تا جولای ۲۰۱۶ به محدوده ۱۳۷۲ دلار رسید
از جولای ۲۰۱۶ تا می ۲۰۱۹ قیمت انس طلا بین محدوده ۱۱۶۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار نوسان خنثی داشت
از تاریخ نوزده می ۲۰۱۹ قیمت انس وارد یک روند صعودی شده است که پیش بینی می شود در سال ۲۰۲۰ این روند صعودی حداقل تا قیمت ۱۶۴۰ دلار ادامه و
رنگ سال ۲۰۲۰
از سال ۲۰۰۰ به بعد موسسه رنگ پنتون یا پانتون (Pantone) رنگ سال ۲۰۲۰ را انتخاب و اعلام می کند. این شرکت واقع در شهر کارلستات نیو جرسی آمریکا بوده و به طور غیر رسمی این کار را انجام داده که به مرور زمان با توجه به برندسازی قوی که در این زمینه انجام دادند، این طرح را جهانی کرده و حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن کرد؛ چرا که عموم مردم تمایل به استفاده از آن را دارند.
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن خوش شانس با دوبله فارسی Lucky 2019 WEB-DL
کارتون خوش شانس با کیفیت عالی 1080p & 720p & 480p
نام فیلم: خوش شانس – Lucky | ژانر: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی | انتشار: 2019
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 42 دقیقه | زیرنویس فارسی: ندارد
حجم: … مگابایت + … مگابایت + … مگابایت | امتیاز: 6.4 از 10
خلاصه داستان:نوجوانی به نام هپی با دوستانش راهی یک ماموریت می‌شوند تا یک ظرف طلایی را از دست یک موجود شرور که از خانواده او دزدیده، پس بگیرد اما…
ادا
دانلود فیلم Aziz Ansari Right Now 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Aziz Ansari Right Now 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
IMDB
۸٫۲/۱۰ از ۲۶۰ رای
مدت زمان : ۶۵ دقیقهزبان : انگلیسیکیفیت : ۷۲۰p Web-dlفرمت : MKVحجم : ۶۰۰ مگابایتمحصول : آمریکاستارگان : Aziz Ansari, Autumn Durald, Amanda Adelson, Alastor Arnoldکارگردان : Spike Jonze
دانلود فیلم Aziz Ansari Right Now 2019
انیمیشن Red Shoes and the Seven Dwarfs دوبله فارسی,دانلود انیمیشن جدید,دانلود انیمیشن کفش قرمز و هفت کوتوله,دانلود دوبله فارسی Red Shoes and the Seven Dwarfs 2019,دانلود زیرنویس فارسی Red Shoes and the Seven Dwarfs 2019,دانلود فیلم Red Shoes and the Seven Dwarfs 2019,سایت دوستی ها,کارتون کفش قرمز و هفت کوتوله 2019 با دوبله فارسی,کفش قرمز و هفت کوتوله,کفش قرمزی و 7 کوتوله,
ادامه مطلب
خرید ساعت هوشمند مدل S1 
قیمت : 369000 تومان
برند : Miscellaneous
خرید پستی ساعت هوشمند مدل S1 
قیمت ساعت هوشمند مدل S1 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.
 
 
تصاویر بیشتر
 
 
برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 
 
خرید ساعت هوشمند مدل S1 ارزان , ساعت هوشمند مدل S1 با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی ساعت هوشمند

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها