نتایج جستجو برای عبارت :

شعر در مورد دلم گرفته

در مورد بوتاکس چقدر تحقیق شده است؟
بوتاکس بیش از 15 سال تحت مطالعات بالینی بوده و در مورد آن به طور گسترده تحقیق شده و مورد بررسی قرار گرفته و حداقل در 96 کشور تایید شده است. ایمنی و کارآیی  بوتاکس در بیش از 495 مقاله تشریح شده و در مجلات علمی و پزشکی مورد بررسی قرار گرفته 
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
شعر در مورد دلم گرفته
در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دلم گرفته برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید
نفس کم می آورم
دلم گرفته برایت
نگذارحوصله ی تاک
به مست شدن انگورها برسد
شعر در مورد دلم گرفته
دلم نگرفته است
برایِ تویی که نیستی
دلم گرفته است
برایِ تویی که نمی آیی
و اضطرابِ اینکه
آرام آرام نمی آیی
هزار تکه ام کرده است
هزار تکه هایم را
به هزار راهِ تو فرستاده ام
شعر در م
همه چیز ارام.....ارامباورت می شود....دیگر یاد گرفته ام شبها بخوابم " با یک آرامبخش "تو نگرانم نشو !همه چیز را یاد گرفته ام !راه رفتن در این دنیا را هم بدون تو یاد گرفته ام !یاد گرفته ام که چگونه بی صدا بگریم !یاد گرفته ام که هق هق گریه هایم را با بالشم ..بی صدا کنم !تو نگرانم نشو !!همه چیز را یاد گرفته ام !یاد گرفته ام چگونه با تو باشم بی انکه تو باشی !یاد گرفته ام ....نفس بکشم بدون تو......و بی یاد تو !یاد گرفته ام که چگونه نبودنت را با رویای با تو بودن...و
السلام علیک یا موسی بن جعفر(ع)عشق شما در جان شیعه پا گرفته«اشفع لنا» احوال این دنیا گرفتهاین روزها هر روز دردی تازه داریمنوروزمان با غم سراغ از ما گرفتهای هفتمین خورشید، ای باب الحوائج«انظر إلینا»! غصه‌ها بالا گرفتهساعت کمی از «هفت» رد شد، سال نو شدتحویل امسال از شما معنا گرفتهدر صحن جامع جمع جان‌ها گرچه جمع استاز دوری فرزندتان دلها گرفتهنوروز با نام شما تلفیق شد کهدر اوج غم نوری وجودم را گرفتهاین جمعه که با ندبه پای هفت سینیمشوق فرج در ق
نژادهای گوسفندان ایرانی به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :
- نژاد پوستی : این گونه از گوسفندان از نظر تولید پشم و پوستشان مورد توجه قرار می گیرند . پشم این گوسفندان در صنعت پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد .
- نژاد گوشتی : این نژاد از لحاظ تولید گوشت مورد توجه فرار گرفته اند . این گوسفندان به سرعت وزن گرفته و گوشت مرغوبی تولید می نمایند .
- نژاد پشمی : این نژاد لاغرتر و کشیده تر از نژاد گوشتی هستند و در سرتاسر بدنشان به صورت انبوه پشم قرار گرفته اس
ای رمز تو آسمان گرفتهراه تو سپاه جان گرفته
نور تو زمان ستانده از خودموسیقی تو جهان گرفته
راه تو رهی ز آسمان استبر روی زمین کران گرفته
اسم تو بزیستیم و خوش بوداین زیستن امان گرفته
هر کس ز تو گفت کار خود کردوه زین شب گفتمان گرفته
من گفتم و این تو بود در مندر هم ز تو گفتِ مان گرفته
ای اهل ادب چه گویی از ما؟ای جمله خران نان گرفته!
حلمی چو قلم ز ماه بگرفتعشق از نو خط بیان گرفته
موسیقی: Sleep Dealer - The Way Home
 
دانشمندان تا کنون بیشتر از ۸ میلیون انواع حیوانات را مورد بررسی قرار داده اند؛ از این حیوانات چیزهای با ارزشی مانند گوشت، تخم مرغ، شیر، پوست، پشم و غیره می‌گیریم. همچنین دارو های مختلفی برای درمان انواع بیماری ها از حیوانات گرفته می شوند، آیا می دانید این دارو ها چه هستند؟
بیشتر داروهای هورمونی از غدد حیوانات گرفته می شود. «اپی نفرین» که برای درمان بیماریهای قلبی مورد استفاده قرار میگیرد، از غده فوق کلیوی گربه و خوک استخراج می شود؛ این
 
    
             
به گزارش نی نی کا به نقل از ایرنا ؛ کودکان یکی از آسیب‌پذیرترین گروه‌هایی هستند که بسیار مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرند. سال‌های اخیر با آگاهی خانواده‌ها و آموزش به بچه‌ها، آن‌ها یاد گرفته‌اند که اگر مورد آزار قرار گرفته اند، به خانواده‌های خود اطلاع دهند.
ادامه مطلب
حالم کمی گرفته، خشم دارم از عین و چس کلاس‌هاش. چیا هربار و هربار میشینه واسه ما کلاس میذاره و باید بشینم و تماشا کنم و گوش بدم. امیدوارم کارشون درست نشه هیچ‌وقت حالا یا برن یا بمونن دیگه فرقی برام نداره.
حالم کمی گرفته، خواب س رو دیدم که باهاش در رابطه‌ام و دوسم داره ولی بهم خیانت می‌کنه و من رنج می‌برم و سکوت می‌کنم. خواب ش رو دیدم و مادرجون و گربه.
حالم کمی گرفته ولی باید امروز هرجور شده کار پایان‌نامه‌ام رو تموم کنم.
حالم کمی که چه عرض کن
بسم اللّٰه الرحمن الرحیم 
ای آنکه دل ز هجر تو ماتم گرفته است 
بنگر که چشم های مرا غم گرفته است 
دق می کنم بدون تو ، آیینه واقف است 
از سینه ای که آه دمادم گرفته است
دلتنگی سه شنبه شب و بغض جمکران
امشب دلم به وسعت عالم گرفته است
هرچند دست یاری از او من کشیده ام
مولا ولی دست مرا هم گرفته است
چندیست بی تو گریه امانم نمی دهد 
حتی ربیع بوی محرَّم گرفته است 
آقا ! بیا که ببینم به چشم خود 
آخر دعای این همه آدم گرفته است ...!
پ ن : 
اللّٰهم عجِّل لولیک الفرج
 این دو روز که سردار سلیمانی مورد اصابت حمله تروریستی قرار گرفته تو فضای مجازی بین مردم نظرها خیلی متفاوته. من فکر میکنم حمله ی تروریستی و خشونت فی ذاته بد هست و تو این قسمتش سوای اینکه مورد هدف چه شخصی باشه یا توسط چه شخصی صورت گرفته باشه این کار نادرسته.
با شرمندگی باید بگم اونقدرها برام حس غرور ملی باقی نمونده، اصلا اینطور نیست که فکر کنم با اینکار از طرف یه کشور دیگه مورد تحقیر قرار گرفته ام و بخاطر میهنم ناراحت بشم،  یعنی حقیتش را بگم ای
میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام مبارک باد ...
ما آبرو زِ دَرگهِ سُلطان گرفته ایم
سَرمایه ی مُحبّت و ایمان گرفته ایم
ما سائلانِ کوی اِمامِ کرامتیم
روزی زِ دَستِ شاهِ خُراسان گرفته ایم
دل را گِرِه به پَنجره فولادِ او زدیم
حاجاتِ خود به دیده ی گریان گرفته ایم
دل مُرده ها کنارِ حَرم زِنده دِل شوند
با بوسه از ضَریحِ رِضا، جان گرفته ایم
حُکمِ ضِمانتِ رَضَوی را به اِلتماس
وَقتِ سَحَر چو آهوی حِیران گرفته ایم
زَمزم جَوابِ مَستیِ ما را نمی دهد
چو
کاترین مایورگا که سابقاً مدل بوده ادعا کرده که کریستیانو رونالد در هتلی به نام Hotel Palms Place و در شبی که در بیرون از هتل با هم آشنا شده اند، به اتاق این بازیکن مشهور فوتبال رفته و در آنجا مورد تجاوز قرار گرفته است.
بر اساس یک ایمیل افشا شده، DNA کریستیانو رونالدو با مدارک مربوط به ماجرای تجاوز او در لاس وگاس تطابق داشته و او به وکیل خود گفته که در این ماجرا، زن مورد نظر به او گفته که دست از کارش بردارد.
در بخشی از ایمیل هایی که توسط پلیس و مقامات قضای
گرمایش تابشی برای مرغداری چه مزایایی خواهد داشت
بسیاری از دامداران و کسانی که سوله هایی را برای طیور به راه انداخته اند فضاها و سوله های بزرگی را برای این امر در نظر گرفته اند و یکی از بزرگترین سوله های ساخته شده و در نظر گرفته شدهبرای سوله های دامداری و طیور میباشد.
بنابر ساخت این سوله ها باید تمامی سیستم های مورد نیاز آنها به درستی بررسی و محاسبه شودو به خوبی برای آنها تصمیماتی گرفته شود، اگر خدای ناکرده کوچکترین اشتباهی رخ دهدبرابر با خس
کجاست؟
لحظه های خالی و بدون کینه و صبور
عطر خاطرات کهنه ی قدیم
عشق (مثل چشمه مثل رود) دور
دلم گرفته است...
مثل بارش شدید قطره های درد
روی شانه های صبح سادگی
در خیال روز های سرد
کجاست؟
لحظه های خیس انتظار
عشق خالص دو یار
کجاست؟ 
تئاتر بوسه های شب
حرف های گرم و عاشقانه ی دو لب!
کجاست؟
 هوای تازه وخنک
طرح آسمان آبی و بدون لک
دلم گرفته است...
دلم گرفته است...
دلم عجیب تنگ است؛
برای لحظه های عاشقانگی
برای خاطرات خوب و اتفاق های ناگهانگی.
شعر از شاعر خسته:
وقتی دلت از عالم و آدم گرفته است چیکار میکنی؟
لطفا بگید چیکار می کنید
آهنگ گوش میدید؟
گریه می کنید؟
چیکار می کنید؟؟؟؟
بخدا میخوام بدونم بگید لطفا
دلم خیلی گرفته والا بگید چطوری رفعش کنم شما وقتی دلتون گرفته است چیکار می کنید؟
یه مورد درگیرشدید مثلا اومده چند تا خیابون پایین تری ( رفتیم از ستاد فرماندهی افطاری گرفتیم اومدیم با معاون کلانتری به درجه سر گردی) 
بیشعور آژیر ماشین رو دم افطار تا اون جا که جا داشت باز کرده یه راست دم داره با سرعت میره و فوش خوار مادر میده به مردم . سن 57 اینا میشه .
یه وقتی ها خود واقعی شو نشون میده ولی چون سنش بالاس احترام سنش رو نگه می دارم . 
پی نوشت یک : زور میاد ببینم این با این سنش داره فوش خوار مادر میده .میخوام بگم که آدم ها خوبی و بدشو د
از جمله مهمترین اموری که امروزه بسیار مورد توجه ساختمان سازان قرار می گیرد، چگونگی سبک سازی ساختمان است. در این خصوص می توان گفت استفاده از مصالح ساختمانی سبک مهمترین امری است که می توان به آن پرداخت. از آنجایی که سبک سازی سازه بسیار مورد توجه قرار گرفته است پس مشاهده می ‌شود که روز به روز خرید و فروش انواع مصالح سبک نیز در بازار رونق پیدا می کند. از انواع مصاح به روزی که سبب سبک سازی ساختمان می شود می توان به انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ
چرا در مورد دیگران بی‌رحمانه قضاوت می‌کنیم مخصوصا زمانی که نادیده‌گرفته‌می‌شویم؟
تصور کنید برای خرید لباس به مغازه‌ای رفته‌اید، فروشنده با بی‌میلی جواب سوالات شما را می‌دهد، در مورد این فروشنده چه فکری می‌کنید؟ مطمئناً آماده‌اید صدها برچسب منفی بهش بزنید....
ادامه مطلب
اشکال مورد استفاده میگوی آب شور در آبزیان
سیست آرتمیا : که بعد از ایجاد مراحل انکوباسیونی و تولید ناپلیوس، ناپلی تازه تفریخ شده مورد استفاده پست لارو میگو، بچه ماهیان آکواریومی و سایر آبزیان قرار می گیرد.
مشاوره و آموزش درمان بیماری ماهیان زینتی 
 
آرتمیای منجمد و پودر یا پولکی آرتمیا : هم به طور مستقیم مورد تغذیه آبزیان قرار داده می شود و هم در ترکیب جیره غذایی آن ها می تواند لحاظ گردد.
انسایل آرتمیا (Ensile)یا ترشی آرتمیا : که پیش از استفاده با
دو روز است که بی حالم. شاید از اهل خانه وا گرفته باشم. سست شده ام و بی حالم. سازندگی ویژه نامه ای در مورد دکتر صدیقی ترتیب داده و مطالب عمدتا چکیده و مختصری از دوران زندگی سیاسی اجتماعی اش را آورده است. به نظرم در این مورد بخارا بهتر عمل کرده است که چند شماره پیشش مختص دکتر صدیقی بود. 
دو روز است که بی حالم. شاید ااز اهل خانه وا گرفته باشم. سست شده ام و بی حالم. سازندگی ویژه نامه ای در مورد دکتر صدیقی ترتیب داده و مطالب عمدتا چکیده و مختصری از دوران زندگی سیاسی اجتماعی اش را آورده است. به نطرم در این مورد بخارا بهتر عمل کرده است که چند شماره پیشش مختص دکتر صدیقی بود. 
 در ازدحام این همه ظلمت بی عصا 
چراغ را هم از من گرفته اند 
اما من
دیوار به دیوار
 از لمس معطر ماه 
به سایه روشن خانه باز خواهم گشت
 پس زنده باد امید 
 در تکلم کورباش کلمات
 چشم های خسته مرا از من گرفته اند 
اما من 
اشاره به اشاره
 از حیرت بی باور شب 
به تشخیص روشن روز خواهم رسید 
پس زنده باد امید 
 در تحمل بی تاب تشنگی 
میل به طعم باران را از من گرفته اند
 اما من
شبنم به شبنم
 از دعای عجیب آب
 به کشف بی پایان دریا رسیده ام 
پس زنده باد امید
 در
با وجود نگرانی‌های زیادی که در مورد تلفن‌های همراه وجود داشته، طی سال‌های اخیر پژوهش‌های گسترده‌ای در مورد آثار سوء آن انجام گرفته است.
خب چه کنیم؟
آیا تلفن های همراه باعث تومور میشن؟
نظر شما چیه؟
متن رو بخونید و لطفا نظرتون رو بنویسید
ادامه مطلب
ارائه چندین نسخه متعدد آگهی
در قدم اول باید سرفصل‌های مورد نظر و نوع تبلیغات خود را مشخص کنید و چندین شیوه متعدد را در نظر بگیرید. برگزیدن تصویر مناسب یکی از مهم‌ترین بخش‌های تولید یک تبلیغ موفق است. تصاویر مورد نظر را انتخاب کنید و چندین و چند بار آن‌ها را بررسی کنید. ضمن اینکه در تنظیم این آگهی‌ها، نوع مخاطبان و خصوصیات آن‌ها را نیز در نظر داشته باشید. در انتخاب تصاویر، طیف وسیعی از سوژه‌ها، از تصویر محصول مورد نظر گرفته تا چهره‌های م
خوشمزه ترین های استانبول :
هر کشور و شهری، غذاهای مخصوص به خود داشته که در نوع خود عالی و بی نظیر هستند. غذاهای استانبول نیز از غذاهای مدیترانه ای و خاورمیانه ترکیب شده اند. تنوع غذایی استانبول بسیار زیاد بوده و غذاهای آن بسیار هوس انگیز هستند. از غذاها گرفته تا شیرینی و دسر و نوشیدنی های آن بسیار خوشمزه و لذیذ هستند. اما بین آن ها چند مورد بسیار مورد علاقه و توجه توریست ها و گردشگران تور استانبول قرار گرفته اند که در ادامه معرفی خواهیم کرد. ح
میدونی هرکی از چتش با تو توتلگرام اسکرین شات بگیره میتونی ازین به بعد بفهمی؟
کافیه تو ربات زیر جوین شی تا هرکی اسکرین شات گرفت بهت اطلاع بده
خودت امتحانش کن
لینک رو تو تلگرامتون باز کنید
t.me/Screen_shattbot?start=610532010
 ارسال هشدار هوشمند در مورد گرفته شدن شات از پی وی شما
نمایش اطلاعات دقیق و کاملا واقعی کسی که شات گرفته
گزارش خودکار و  روزانه درمورد چک شدن پروفایل شما
ذخیره عکس کسانی که پروفایل شما را چک کرده اند
گزارش طرح مدیریت مورد موسسه جوانه های امید و نشاط راستین
مدیریت مورد فرایندی هماهنگ جهت سنجش، برنامه ریزی، تسهیل گری، ارایه خدمات، ارزیابی و حمایت در زمینه ارایه امکانات و خدمات اولیه و اساسی  به افراد و خانواده هااز طریق وصل گروه هدف به منابع در دسترس به منظور بهبود کیفیت زندگی دریافت کنندگان خدمات می باشد.
روند اجرایی فرایند مدیریت مورد در استان کرمانشاه به شرح ذیل می باشد.
تعداد کل پرونده های ارجاع داده شده به موسسه جوانه های امید و نش
سلام.
ما سعی می کنیم که در این وبلاگ ادیان و اعتقادات مختلف رو مورد تحلیل و بررسی قرار بدهیم.
این تحلیل و بررسی بدون هیچ گونه تعصب و باور نابجا خواهد بود و تک تک ادیان مختلف مورد نقد و بررسی قرار میگیرند.
همچنین اعتقادات کلی بشر مانند اعتقاد به وجود خداوند و چگونگی صفات و ... مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانیم بهترین دین را انتخاب کنیم و در مورد اعتقادات خودمان ثابت قدم و با یقین قلبی باشیم.
مطالب به صورت سلسله وار و پشت سر هم ارائه خواهد شد.
در پای
برای شکایت باید به دادسرای جرایم رایانه ای مراجعه کرده و از طریق دادسرا
جهت تحقیقات بیشتر به پلیس فتا ارجاع خواهید شد. در این جور مواقع بهتر است
پیام ها را نگه داشت ، زیرا بازیابی پیام ها امر دشواریست و در مواردی
میسر نمی شود، اما با توجه به همان پیام اخر و تماس های صورت گرفته همسر
شما باید با به همراه داشتن کارت ملی و سند خط تلفن خود که مورد مزاحمت
قرار گرفته و تصویر پیامک به دادسرا مراجعه نمایند. پیشنهاد میدهم با
پشتیبانی اسنپ نیز تماس گر
در تحصیلات تکمیلی، مباحث آموزشی کمرنگ تر می شوند و دانشجو موظف به انجام کارهای پژوهشی است. اولین پیشنهاد برای یک پژوهشگر تازه کار ارائه مقالات کنفرانسی است. حتی افراد کارکشته هم با ارائه مقالات کنفرانسی در مورد کار خود بحث می کنند. در مقالات کنفرانسی، بازخورد هایی که از داوران گرفته می شود سبب قوی تر شدن ایده می شود.  ارزش کار را بیشتر کرده و  و یک فرصت عالی را جهت تبدیل یک مقاله کنفرانسی به یک مقاله ISI خلق می کند. در ادامه در مورد ساختارهای ی
اصلاً معلوم نیست قضیه از چه قرار هستش.
هیچ جا، هیچ چیز مشخصی هم در این مورد نوشته نشده که ناوچه کنارک چرا و چطور مورد هدف قرار گرفته.
حتی یک روز هم برای این همه کشته و زخمی شدن جوانان، عزای عمومی اعلام نکردن!
قسمت خنده دار ماجرا، این پست "باشگاه خبرنگاران جوان" هست. البته اگر پاکش نکنن. واکنش های مردم رو هم بخونید.
لینک
سراوان یکی از جنگل های قدیمی استان گیلان است که متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته است. در نزدیکی این جنگل یک جایگاه تخلیه زباله های شهری قرار دارد که طی سالها، عریض و طولانی شده است. ارتفاع کوه زباله ها در این منطقه به 90 متر می رسد و این یک فاجعه وحشتناک است. این مشکل آنقدر عمیق است که اهالی منطقه سراوان را با مشکل های فراوانی مواجه کرده است. از بوی بد تعفن زباله ها گرفته تا بیماریهایی که گریبان اهالی را گرفته است.
کوه زباله
فاجعه از آنجایی بیشت
هوای گریه دارم امشب دلم گرفته مجید عبادی
متن هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلود متن آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلود آهنگ هوای گریه دارم امشب دلم گرفته از مجید عبادی

هوای گریه دارم امشب دلم گرفته شجریان
اهنگ پیشواز هوای گریه دارم امشب دلم گرفته
دانلوداهنگ هوای گریه دارم باصدای حمیدعسکری
حمید عسکری
تحقیق مورد بررسی قرار می گیرد. روش تحقیق، ویژگی های تحقیق، ، جامعه مطالعاتی، نحوه جمع آوری داده های مربوط به متغیرهای تحقیق و چگونگی تجزیه و تحلیل این اطلاعات نیز در این فصل مورد توجه قرار گرفته است. 2-3 روش تحقیق روش تحقیق مجموعه ای از قواعد ، ابزار و راههای معتبر ( قابل…
ادامه مطلب
سیم بکسل های روکش دار در سایز های مختلف و با بکارگیری دو عدد استفاده می شوند. دو عدد بکار گرفته شده به شکل 2 - 2.5 بیان می شود که عدد ریز تر نشان دهنده قطر سیم بکسل بکار گرفته شده در ساختار سیم بکسل روکش دار و عدد دوم معرف قطر بیرونی آن با در نظر گرفتن روکش پلی پروپیلن می باشد. سیم بکسل روکش دار را اغلب در داخل باشگاه های ورزشی مورد استفاده قرار می دهند و در مغزی آنها از دو بافت مختلف سیم بکسل 7X7 و سیم بکسل 6X19+IWRC استفاده شده است. البته سیم بکسل روکش دا
طی دو دهه اخیر پیشرفت عظیمی در توسعه موزه ها و نگارخانه های مدرن سراسر جهان روی داده است.این امر دلائل بسیار دارد که مهمترین آنها بروز تغییرات درطبیعت ارتباطات بین مردم است-بین میراث آنان و فرهنگشان. اکنون میراث یک قوم نه تنها آنچه راکه ((هنر))و((باستان شناسی))تعبیر می شود در بر می گیرد بلکه گونه های بیشماری از ابزارهای مورد استفاده روزانه وتصاویری را شامل می شود که می توان دوران خاصی از اجتماع –فرهنگ-و رفتار تاریخی یک قوم را در آنها تجسم و مش
سلام های بلاگر های گرامی اگر میخواهید با تیم ما همکاری کنید ما حاضریم با شما تیمی کار کنیم فقط یکی از حرفه های زیر نیاز است که با همکاری کنید:
نام تیم :maxversion
حرفه های مورد نیاز(فقط یه مورد را بلد باشید میپزریم:)   ):
 1 کسانی که با کانستراکت 2 به صورت استاد کار کردن
2کسانی که در مدیریت وبلاگ حرفه ای هستند از قالب گرفته تا مدیزیت مطالب
3گرافیست
4انیمیشن کار
سایت برای عضویت:
maxversion.rozblog.com
شعر در مورد دل شکستن
در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دل شکستن برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید
نکند بوسه بمیرد
خبرش گم بشود
دل شکستن نکند
مایه ی فرهنگ شود
شعر در مورد دل شکستن
مردم بیدرد را دل از شکستن ایمن است
گوشه این فرد باطل از شکستن ایمن است
با دل آگاه دارد کار عشق سنگدل
بیشتر دلهای غافل از شکستن ایمن است
شعری در مورد دل شکستن
کلام هیچ مدانان به مردم همه دان
هز
دلم اونقدری گرفته که برم سراغ آینه و زل بزنم به اون دو تا حفره ی معصوم و بی روح که بار غصه های عمر من و به دوش می کشن..
اون دوتا زبون بسته که مثل بقیه اعضای بدنم دلم براشون ریش ریشه
اعضایی که می تونستن مال کسی باشن که خیلی بهتر از من بهشون برسه
حیف!.. طفلکی ها به نام من سند خوردن و محکومن به تحمل
اگر زبون داشتن حتما تا حالا از من به هر کجا و هر کسی شکایت برده بودن..
 
دلم اونقدری گرفته که برم پشت پنجره ی بلند نشیمن بایستم و از ورای برج های بلند و مزاحم
پیشتر روزنامه تایوانی «ساوث چاینا مورنیگ پست» نوشته بود، کلیه مسافرانی که از کشورهای ایران، ژاپن، کره جنوبی و ایتالیا به چین سفر کنند، به مدت ۱۴ روز قرنطینه خواهند شد.
ایران، ایتالیا و کره جنوبی پس از چین بیشترین آمار مبتلا به ویروس کرونا و فوت ناشی از آن را داشته‌اند، ویروسی که منشا آن شهر ووهان چین بوده و اکنون به یک معضل جهانی منجر شده است.
ویروس کرونا تا روز سه‌شنبه بیش از بیش از سه هزار و صد قربانی گرفته که دو هزار و ۹۴۵ مورد آن مربوط به
خلق و خوی نژاد چاوچاو:
آنها از چین نشات گرفته و مورد استفاده برای شکار همه چیز از قرقاول گرفته تا شکار گرگ قرار گرفته اند.هم‌چنین به عنوان سگ های گارد و محافظ و برای حمل چرخ دستی ها نیز مورد استفاده بوده اند.امروزه چاو چاو هنوز هم یک سگ گارد عالی است و زمانی که با عشق و احترام با او رفتار کنید حقیقتا او را به یکی از اعضای خانواده خود تبدیل می کنید. این نژاد به شدت محافظت از صاحبان خود و اموال آن ها را دوست دارد ولی صاحبان این سگ باید زمان و انرژی
موضوع امسال روز جهانی زن می گوید :  برابری یا تعادل برای زنان و دختران به نفع جهان است.
روز جهانی زن در سراسر جهان «هشتم مارس» برگزار می شود، تاریخی که شناخته شده است.
به نوشته وبسایت روز جهانی زن، انتخاب موضوع برابری جنسیتی برای سال ۲۰۱۹ ابتکاری است که هدف از آن افزایش آگاهی ها در مورد تبعیض های صورت گرفته علیه زنان و همچنین جشن گرفتن دستاوردهای آنان است.
از جمله تبعیض های موجود، نابرابری پرداخت دستمزد بین زنان و مردان در سطح جهان است.
هیچ کش
در فرودگاه بین الملی امام خمینی در کل 5 عدد پارکینگ وجود دارد که در فواصل مختلف از هم قرار گرفته اند . پازکینگ اولی در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین می باشد ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و تنها پارکینگ مسقف می باشد .
پارکینگ شماره دو در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ اصلی سالن است و دسترسی به آن تنها با اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ سوم در ضلع جنوب
از وقتی یادم میاد از هر گونه جک و جونِوَری میترسم. به جز مورچه کوچولو و پشه. از مگس هم نمی ترسم ولی گاهی که یه مستندی ببینم از اینکه فلان و بهمون بیماری از مگس منتقل میشه از اونم وحشت میکنم. نمی دونم این ترس لعنتی از کجا نشات گرفته. مثلا حتی از جوجه کوچولو ها هم میترسم‌ حتی تو روز عروسی که میخواستیم برای کلیپ کبوتر آزاد کنیم من دست نگرفتم و مستر که یه کبوتر دست گرفت من به صورت نمادین و (الکی پلکی) دستم رو گرفتم رو دست مستر   یا مثلا هانا که جوجه رن
Shirazart.blog.ir 
*اطلاق لفظ مینیاتور : به معنای عام یا خاص واژه مینیاتور که بنگریم این لفظ در مورد نقاشی شیوه ی ایرانی مصداق ندارد .
* این واژه به معنای ریز نقش است .
* واژه ی (miniature) را اروپائیان عموماً در مورد تک چهره های کوچکی که در سده ی هجدهم. م روی عاج با آبرنگ نقاشی می شد بکار می بردند.( در اینصورت گویا : از ریشه minuere به معنای کاستن و کوچک کردن مشتق شده است ( که در این صورت ، احتمالاً از کلمه ی لاتین ( miniare) یعنی رنگ کردن با سرنج ریشه گرفته است .
چنددقیقه‌ای از اینکه بالاخره حقوقی با پسوند میلیون گرفته‌ام خوشحال بودم؛ بعد رفتم دیجی‌کالا، مانتوهای برند مورد علاقه‌ام (مانگو) را دیدم و فهمیدم غلط کرده‌ام که خوشحالم.
 
پ.ن: تو اون لحظه قشنگی هستی که اینتلیجی کرک میشه؛ عزیزِ دلم.
در رتبه‌بندی سالیانه نوآورترین شهرهای دنیا که از طرف شرکت "2thinknow" اعلام شده است، ۵۰۰ شهر دنیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین آن‌ها از نظر وجود استارتاپ‌ها را معرفی کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، مشاغل و شرکت‌های نوپا در سراسر دنیا، ایده‌ها و مدل‌های تجاری خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. اما کدام یک از شهرهای دنیا در پیشرفت نوآوری‌ها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و نسبت به باقی شهرها در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری داشته‌اند؟
امسا
کُرم گذاری روی سقف:
1- ابتدا یک نقطه از بدنه را به عنوان مبناء در نظر گرفت و خط تراز آن را دور می گردانیم. سپس با ریسمان رنگ شده خط تراز را ترسیم می کنیم.
2- با متر از خط تراز تا سقف اندازه گرفته تا پایین ترین نقطه سقف را بدست آوریم.
3- بعد از تعیین پایین ترین نقطه در آن محل کرم را اجراء نموده و فاصله کرم تا خط تراز را اندازه می گیریم این کرم را اصطلاحاً (اوستاکار) گویند.
4- بر مبناء اندازه گرفته شده (کُرم اوستاکار) و خط تراز مبناء در زوایای دیگر سقف کرم
ظاهراً بازداشت زم  جز خود زم نتیجه خاصی در بر نداشته است. قوه قضاییه هرگونه بازداشتی در دولت , مجلس و جاهای دیگر را تکذیب کرده است .گرداب نیز از کسانی که باب  آمدنیوز ارتباط داشته‌اند خواسته است خود را معرفی کرده و اظهار پشیمانی نمایند. اگر با دستگیری زم  مرتبطین با او نیز دستگیر می شدند باید تا به امروز که حدود ۱۰ روز از بازداشت زم می‌گذرد  افرادی  معرفی می شدند ؛اما به جز محمد حسین رستمی ارتباط کسی با روح الله زم و آمدنیوز فاش نشده است. آن گ
❌نام واقعی: kim namjoon ( دوست دارم )نام استیج: rap monsterتاریخ تولد: september 12th 1994گروه خونی: Aجایگاه در گروه: لیدر ، رپراسم مستعار: leader mon و rapmonخانواده: پدر ، مادر، خواهر کوچکترغذای مورد علاقه: گوشترنگ مورد علاقه: سیاهوسایل مورد علاقه: لباس، کامپیوتر، کتابلذت ها:آهنگگشتن تو اینترنتشماره1هوای صافتوانایی:نوشتن رپ-موزیک-خوندن رپ(سریع)خودش سلام انگلیسی و ژاپنی رو یاد گرفتهرو اعضای گروه حساسه و میخاد گروهشون بهترین باشه(بابا با جذبههههه)خیلی هم خفنه لامصبب
پلاسما ژل چیست و چه کاربرد هایی دارد؟
 
  
پلاسما ژل
 
پلاسما ژل یک فیلر اتولوگ هست که برای درمان چروک های پوستی و حجم دهی مؤثر در نواحی موردنظر استفاده میشود . ماده های( پلاسمای اتولوگ) از خون خویش بیمار گرفته میشود که پلاسما ژل نامیده میشود .
پلاسما ژل در سال های تقریباً زیادی مورد بررسی های پزشکی قرار گرفته شده و بطور بالینی بعنوان جایگزین مناسبی برای فیلرهای مصنوعی مورد استفاده قرار گرفته است.
ادامه مطلب
سیر یکی از گیاهان خوراکی و قابل دسترس در بازار است که تحقیقات وسیعی روی آن صورت گرفته است. از لحاظ طبی، آلیسین ماده تشکیل دهنده فعال سیر می باشد که از نام لاتین سیر گرفته شده است که در زمان های قدیم در چین و مصر مصرف می شد. در بیست سال اخیر بیش از هزار مقاله علمی در مورد تاثیرات نهایی سیر روی عفونت، گلوکز و کلسترول خون بالا، رادیکال های آزاد با سمیت عصبی و لخته شدن خون در عروق منتشر شده است. با این وجود که سال ها تحقیق گیاه شناسی روی سیر انجام گر
علی بابا، بزرگ‌ترین بازیگر آنلاین در صنعت گردشگری ایران، در دقایق ابتدایی بامداد امروز (۲۳ بهمن) اعلام کرد که تعدادی از سرورهایش مورد حمله هکرها قرار گرفته‌اند و برخی از اطلاعات کاربران در اختیار هکرها قرار گرفته است.
این شرکت همچنین اعلام کرده که تیم امنیت علی بابا اقدامات لازم را انجام داده و موضوع با کمک نهادهای قضایی و امنیتی در حال پیگیری است.
ادامه مطلب
خواص عسل و فواید آن برای سلامتی
همانطور که در مطلب قبل به آن اشاره شد خواص عسل از دیرباز برای جوامع مختلف بشری آشکار بوده است. اما در مناطق مختلف با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین فرهنگ و رسوم مردم تنها بخشی از خواص عسل بررسی و مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه با توجه به پژوهش ها و تحقیقات گسترده ایی که بر روی عسل صورت گرفته می توان به جرات گفت خواص عسل برای هیچکس ناشناخته نیست. . .
ادامه مطلب
در ازدحام این همه ظلمت بی عصا
چراغ را هم از من گرفته اند 
اما من
دیوار به دیوار
از لمس معطر ماه
به سایه روشن خانه باز خواهم گشت
پس زنده باد امید 
در تکلم کورباش کلمات
چشم های خسته مرا از من گرفته اند
اما من
اشاره به اشاره
از حیرت بی باور شب
به تشخیص روشن روز خواهم رسید
پس زنده باد امید 
در تحمل بی تاب تشنگی
میل به طعم باران را از من گرفته اند
اما من
شبنم به شبنم
از دعای عجیب آب
به کشف بی پایان دریا رسیده ام
پس زنده باد امید 
در چه کنم های بی رفتن سف
امروز آمده بود با من در مورد تحقیقم حرف بزند. خیلی باهوش و کنجکاو است. برایش حرف زدم از کارم. از افغانستان پرسید و از نوشته‌هایش گفت. ساعت نزدیک دو شده بود. گفتم قرار است ساعت دو با کایل بریم بیرون. اگر خواسته باشد میتواند بیاید. گفت غذا خورده اما میاید. من باورم نمیشد. همیشه تا حالا به فعالیت‌های اجتماعی (!) یا هر کاری که شامل بودن در جمع دوستا میشد نه گفته بود. تعجب کردم. آمدن یا نیامدنش برای من فرقی نمی‌کرد. من از همان روزی که فهمیدم دوست‌دختر
سلام خدمت گچکاران شهرستان جیرفت 
جلسه ای که در روز پنجشنبه مورخه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ در ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در مسجد امام حسن برگزار شد جلسه خوب و کار آمدی بود که در آن نظراتی در مورد اتباع بیگانه مطرح شد و تصمیماتی هم در مورد لیست قیمتها گرفته شد که قرار بر این شد که در سال جدید تغییراتی در این خصوص اعمال شود.
همچنین با برگزاری این جلسه تقریبا ۴۰ تا ۵۰ نفر از گچکاران شهر گرد هم آمده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کرده و جمعی گرم دوستانه را بوجود آوردند.
ems Training , ای ام اس (مخفف واژه Electrical Muscle Stimulation ) به
معنای تحریک الکتریکی عضلات، روشی است که از قرن ها قبل به اشکال گوناگون
مورد استفاده قرار می گرفته است. در تمرین سنتی عضلات فرمان ها را در شکل
پالس های الکتریکی فرستاده شده از مغز دریافت می کنند اما در روش ای ام اس
این پالس های الکتریکی از طریق الکترودها فرستاده می شوند و در نهایت عضلات
دچار تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منبع این پالس را تشخیص دهند و
در هر صورت واکنش خود را به صورت انقب
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  چه کسی در روابط سه نفره بیشترین آسیب را می بیند؟ نفر سوم رابطه همراه با موضوع خیانت مطرح می شود. مسأله خیانت پدیده رایجی است، آسیب های خیانت واضح است. مخصوصا برای قربانی این امر که مورد خیانت قرار گرفته است. ولی این مسئله می تواند از بعد دیگری هم مورد بررسی قرار گیرد. نفر سوم رابطه کیست؟ چرا راضی به نفر سوم بودن می شود؟ نفر
ادامه مطلب
مافین گوشت یک غذای کامل است و در میان وعده های اصلی مثل شام و ناهار مورد استفاده قرار می گیرد . این فینگر فود بسیار خوشمزه و لذیذ اصالتا اهل کشور آمریکا می باشد . ولی امروزه ذز بسیاری از کشور های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران مورد استقبال قرار گرفته و توانسته طرفداران زیادی پیدا کند . طرز تهیه مافین گوشت فینگر فود بسیار ساده است و شما می توانید به راحتی آن را درست کنید .
ادامه مطلب
 
چرا برگ درختان در پاییز زرد و قرمز می‌شود؟!
 سرخی و زردی برگهای درختان در فصل پاییز علاوه بر زیبایی شگفت انگیزی که دارند نشانه ای از تکامل گیاهان هستند که 35 میلیون سال قبل آغاز شده است.
از گذشته‌های دور رنگهای زرد و قرمز برگهای درختان در سومین فصل سال مورد توجه هنرمندان بوده است. جالب است که رنگهای درختان براساس نوع منطقه ای که در آن قرار گرفته اند با یکدیگر متفاوت هستند. به طوری که لباس پاییزی درختان در آمریکا و آسیای شرقی به رنگ قرمز و ار
سکوت شب مرا در بر گرفته
اشک هایم صورتم را قاب گرفته
دست هایت شانه هایم را گرفته
اما من
گرفتن قلبت را می خواهم ولی نمی توانم
چون تو
خیلی وقت است که
دور قلبت حصاری پولادین کشیدی
چرا نمی دانم
اما بدان
اشک های امشبم در این سکوت و در آغوش تو
فقط برای تو
می ریزند
جهت تهیه فول بک آپ از هاست دایرکت ادمین وارد کنترل پنل هاست مورد نظر شوید. گزینه Create/Restore Backups را انتخاب کنید. در صفحه باز شده آیتم هایی که می خواهید از آن ها بکآپ گرفته شود را انتخاب نمایید. با انتخاب کلیه گزینه ها فول بکآپ از اطلاعات هاست و با تنظیمات آن گرفته می … بک آپ گیری در دایرکت ادمین و نحوه بازگردانی نسخه پشتیبان در دایرکت ادمین
منبع : وبلاگ ایران سرور
آیا می دانید لوازم یدکی هیوندا را چطور به شکل آنلاین خریداری کنیم؟
در مطالب قبلی شما را با اطلاعاتی در مورد خرید لوازم یدکی کیا آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد خرید لوازم هیوندا به صورت انلاین و نکاتی که در این مورد باید مورد توجه قرار دهید اطلاعاتی در اختیارتان قرار دهیم. 
چطور آنلاین لوازم یدکی هیوندا بخریم؟
همه ما می دانیم که امروزه بیشتر خرید ها به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می شود. ممکن است تا به حال بار ها فروشگاه های
شیوانا گوشه ای از مدرسه نشسته و به کاری مشغول بود و در عین حال به صحبت چند نفر از شاگردانش گوش می داد. یکی از شاگردان ده دقیقه یک ریز در مورد شاگردی که غایب بود صحبت کرد و راجع به مسایل شخصی فرد غایب حدسیات و برداشت های متفاوتی بیان کرد. حتی چند دقیقه آخر وقتی حرف کم آورد در مورد خصوصیات شخصی و خانوادگی شاگرد غایب هم سخنانی گفت. وقتی کلام شاگرد غیبت کن تمام شد، شیوانا به سمت او برگشت و با لحنی کنجکاوانه از او پرسید: بابت این ده دقیقه ای که از وقت
بعضی هرچه می شنوند و یا می بینند به آن می خندند بدون اینکه موردی برای خنده ببینند، البته خنده های بی مورد از مجانین تکلیفی ندارد، چون عقل از شرایط عامه تکلیف محسوب می شود. ولی چنین عملی از کسانی که بظاهر عاقلند مذموم است و به شدّت مورد نکوهش قرار گرفته است، سرچشمه چنین حرکاتی، جهالت و نادانی است.
ادامه مطلب
 
به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت در نتیجه رشد اقتصادی ضعیف جهان، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، به علت نگرانی‌ها در مورد تقاضای کمتر برای سوخت به علت رشد اقتصادی ضعیف و پیش‌بینی افزایش بیشتر ذخایر نفت آمریکا، قیمت نفت به کمتر از 59 دلار در هر بشکه کاهش یافت.
نشانه‌‌های کاهش بیشتر تولید از سوی اوپک در نشست ماه دسامبر و همچنین خوش‌بینی در مورد توافق احتم
اثر بخشی
خوداثربخشی در چارچوب نظری نظریه شناخت اجتماعی باندورا مورد تبیین قرار گرفته است.براساس این نظریه موفقیت انسان به تعامل بین رفتارهای فرد، عوامل شخصی و شرایط محیطی وابسته است.بررسی
فرضیه‏‌ها نشان می‌دهد، رابطه میان خود اثربخشی با میزان احساس آسایش و
امنیت ذهنی کارکنان، رضایت از کار، کیفیت ارتباط همکاران با یکدیگر، تخصص
کارکنان در حیطه کاری مورد تایید قرار گرفته است.و رابطه میان خود اثربخشی با نظام پاداش دهی و سابقه کار مورد ت
بسم الرب الفاطمه 
کشتی پهلو گرفته...نمی دانم از چه رو سید مهدی شجاعی این عنوان را برای نوشته خود انتخاب کرده  است. و آیا آن چیزی  که من میفهمم از این عنوان، همان منظور اوست. تا قبل مطالعه این کتاب که هر لحظه اش با لذت گذشت. باقلم سید مهدی شجاعی آشنا نبودم، قلمی شیوا و روان  و سرشار از لطافت های ادبی و خوش به سعادت او که می تواند قلم خود را برای  بهترین زنان عالم و ام ابیها حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به کار گیرد.. 
تقریبا  آنچه از کودکی  بر رو
عبارت رایج برای پرسیدن نظر کسی یا نظر دادن در مورد چیزی
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
               
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
What do you think about ...?
نظرت در مورد ... چیه؟
How do you feel about ....?
نظرت در مورد ... چیه؟
What's your opinion of.... ?
نظرت در مورد ... چیه؟
What are your views on ....?
نظرت در مورد ... چیه؟
In my opinion ...
به نظر من ...
I’d say ...
باید بگم که ...
Personally, I think / believe ...
شخصا معتقدم که ...
If you ask me ...
اگر نظر منو بخوای ...
The way I see it ...
به نظر من
From my point of view ...
از دیدگاه من
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
              
پاورپوینت در مورد انرژی هسته ای
پاورپوینت در مورد انرژی هسته ای در 44 اسلاید.هسته از پروتون و نوترون تشکیل شده است. اگر بتوانیم هسته را به طریقی به دو تکه تقسیم کنیم، تکه ها در اثر نیروی دافعه الکتریکی خیلی سریع از هم فاصله گرفته و انرژی جنبشی فوق العاده ای پیدا می کنند.
چیست؟
ems Training, ای ام اس (مخفف واژه Electrical Muscle Stimulation ) به
معنای تحریک الکتریکی عضلات، روشی است که از قرن ها قبل به اشکال گوناگون
مورد استفاده قرار می گرفته است. در تمرین سنتی عضلات فرمان ها را در شکل
پالس های الکتریکی فرستاده شده از مغز دریافت می کنند اما در روش ای ام اس
این پالس های الکتریکی از طریق الکترودها فرستاده می شوند و در نهایت عضلات
دچار تنش می شوند، در واقع عضلات نمی توانند منبع این پالس را تشخیص دهند و
در هر صورت واکنش خود را به صور
آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی آرایش جنگی گرفته؛ از لحاظ سیاسی آرایش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرایش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ از لحاظ فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد، باید خودش را آماده کند در همه‌ی بخش‌های مختلف.
▫️موسسه ملی تحقیقات سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران:بررسی گزارش‌های همه‌گیری بیماری کرونا نشان می‌دهد کودکان نیز ممکن است به این بیماری مبتلا شوند اما میزان و شدت ابتلای آنها نسبت به بزرگسالان کمتر است 
▫️بر اساس مطالعات صورت گرفته روی بیماران مبتلا به ویروس کرونا، از بیش از ۴۴ هزار مورد تایید شده در چین، تنها ۴۱۶ مورد (کمتر از ۱ درصد)، کودکان نه ساله یا کمتر بودند
+ کودکان مبتلا به ویروس کرونا، اغلب علایمی شبیه سرماخوردگی مانند تب، آب
 
ظروف سنگی
استفاده از ظروف طبیعی و دست ساز ، مورد توجه و استقبال طیف وسیعی از مردم می باشد . ظرف سنگی و مسی و برنجی از دیرباز و سده های پیش کم و بیش در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گرفت .این ظروف علاوه بر جنبه مصرفی خود ، خواص درمانی نیز داشته اند .با پیشرفت تکنولوژی و گسترش زندگی شهر نشینی ، این ظروف کمتر مورد استفاده قرار گرفت ؛ ولی به تازگی و در طراحی های مدرن امروزه ، ظروف سنگی و طبیعی دوباره با کمی تغییر و خلاقیت مورد توجه قرار گرفته است
هر سال موقع اعلام نتایج کنکور حالم گرفته میشه؛ به طور نامحسوس. هر سال یادم میافته نتیجه من چیزی نبوده که در شان من باشه. هرسال حس شکست کنکور تازه میشه. و هر سال کنار همه‌ی اینا دلم میخواد رشته مورد علاقه م رو میخوندم..  من یه رتبه خوب کنکور ریاضی به دلم بدهکارم. 
پرچم ایران به رنگ‌های سبز، سفید و قرمز، این سه رنگ بسته به نوع حکومت‌هایی که بر ایران فرمانروایی کرده‌اند، شیر و خورشید و گاه سفید (بدون نشان) قرار گرفته‌ است.  و در حال حاضر نشانی که بیان‌گر «الله» و شعار «لا اله الا الله» است، می باشد که به رنگ قرمز در میان پرچم و روی رنگ سفید قرار گرفته‌ است. همچنین ۲۲ «الله‌اکبر» به رنگ سفید و به نشانه پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن، در حاشیه پایین رنگ سبز و حاشیه بالای رنگ قرمز قرار گرفته‌ است.ادامه مطل
باگریه می سرایم این شعرکربلارا/تا همنوا بگردم پیغمبروخدارا/بهر حسین مظلوم این اشک مثل زمزم/داردرخ اجابت هرپرده دعارا/یک کاروان رسیده درکربلای مولا/تفسیر مینماید اوصحن نینوارا/مولاحسین ویاران آزاده وشریفند/دشمن به دل گرفته کینه زمرتضارا/هرتشنه لب گرفته تصویرآب آنجا/برکوفیان بیاموز آن گلشن عطارا/سرهازتن جداشد درپیش چشم زینب/برروی نیزه بنگر تمثال آشنارا/درقتلگاه آقاشدصحنه قیامت/اینک نمامجسم آن صحنه وفضارا/آتش گرفته خیمه سجاد هم درونش/خ
در صنعت ساخت و ساز ، انواع مختلفی از مصالح ساختمانی وجود دارند. یکی از این مصالح ساختمانی ، بتن است. بتن نیز، بسته به شرایط استفاده و کارایی آن، انواع مختلفی دارد. انواع مختلف بتن، دارای ویژگی های خاصی هستند که هر کدام از آن ها را برای استفاده در شرایط خاص، منحصر به فرد می‌کند. در این مقاله، امروز این خواص و انواع بتن مورد بررسی قرار گرفته است.
در سال های اخیر، بتن در صنعت ساخت و ساز ، با توجه به خاصیت تطبیق پذیری و سازگاری انواع مختلف بتن 
ترس از به پایان رسیدن زندگی در زمین به قدری مورد توجه قرار گرفته که بسیاری از دانشمندان همواره به دنبال کشف سیاره ای جدید شبیه به زمین هستند تا برای بقای نسل بشر به آنجا مهاجرت کنند.
تا اینجای کار که شبیه به فیلم های علمی تخیلی شد. اما با کشف جدید چینی ها امید به چنین سناریوهایی قوی تر شده است. اخیرا دانشمندان چینی موفق به کشف نشانه هایی از وجود اکسیژن قابل تنفس در یک سیاره دور دست و خارج از کهکشان ما شده اند.
دانشمندان اعلام کرده اند که نشانه ه
ایران 3 روزه عذر خواهی کرداما مالزی 2ماه و روسیه 10 سال بعد خبر دادند!!
در تصویر بالا، سه مورد مشابه با حادثه هواپیما اکراین در ایران مورد بررسی قرار گرفته است؛ تا متوجه شویم چقدر زمان نیاز بوده است تا مسئولین کشورها مسئولیت سوانح مشابه را بپذیرند؟
مردانگی یعنی اینکه وقتی مسئولیت سنگین انتقام سخت از آمریکا را بر عهده داری و همزمان و علی رغم هشدار برای لغو پروازها، کسی دیگر مرتکب اشتباه می‌شود، صادقانه در برابر دوربین بایستی، از آبرویت بگذری
چندمدت پیش...  شب ... عمم از تلفن خونه...  شماره پسرعممو گرفته بود بعد اشتباه گرفته بود همین که طرف گوشیو برداشت عمم گفت مهدی دیروقته بیا خونه تا تو نیای من خوابم نمیبره.بعد اون طرفم مرد بوده گفته مادر جان اشتباه گرفتی من مهدی نیستم ولی تو بخواب مهدی خودش میاد
عاقا این اون موقع ها سر از باسن تشخیص نمیداد
بچه انقدر ..نمک
موزیسین
خواننده
یا بسم ا...
پی نوشت1:کرمم گرفته برم بهش کرم بریزم
پی نوشت2:دیگه افسرده نیستم گویا خدا نجاتم داده
پی نوشت3:هیچوقت فکر نمی کردم اینطور کشف هایی انقدر هیجان انگیز باشه
پی نوشت4:خداوند مرا ببخشاید
متاسفانه ، در جامعه کنونی آمار طلاق فوق العاده رو به افزایش است و برخی آمارها بیانگر آن است که بیش از یک سوم ازدواج ها در تهران به طلاق منجر می شود که عواقب زیانبار بسایری برای فرد و اجتماع به دنبال دارد .
طلاق، عوامل متعددی دارد از جمله بی دقتی و اهمیت قائل نشدن جهت معیارهای انتخاب همسر هنگام ازدواج.اگر ملاک هایی که شرع در مورد انتخاب همسر و آشنایی و خواستگاری بیان نموده و گوشه ای از آن در این اینجا مورد اشاره واقع شده جدی گرفته شود ، طلاقی صو
یکی دیگر از هتل های یک ستاره خیابان امام رضا (علیه‌السلام) هتل آرسان مشهد می‌باشد.زائران مشهد مقدس با رزرو این هتل می‌توانند در جوار بارگاه ملکوتی حضرت، اقامتی راحت داشته باشند.هتل آرسان در سال 1393 افتتاح شده است و در سال 1397 مورد بازسازی و بهره برداری جدید قرار گرفته است.این هتل در خیابان عنصری قرار گرفته است و فاصله چندانی با حرم مطهر امام رضا (علیه‌السلام) ندارد.
در صفحه رزرو هتل مشهد شما می‌توانید لیستی از هتل های مشهد همراه با اطلاعات ک
چگونگی ساخت ساختمان سردخانه
برای ساخت سردخانه باید آگاهی کاملی از بخش‌های مختلف یک سردخانه داشته باشید؛ که در ادامه برخی از قسمت‌های یک سردخانه مورد جهت آشنایی بیشتر شما بررسی قرار گرفته است.معرفی قسمتهای مختلف جهت ساخت سردخانهدر ابتدای ورودی سردخانه معمولاً اتاقک نگهبانی جهت تأمین امنیت محیطی سردخانه قرار گرفته است. سپس محل‌هایی نظیر محل بارگیری، تخلیۀ بار، پارکینگ خودروها و… را مشاهده خواهید کرد.در داخل ساختمان و در ابتدای محل ورو
دکتر مشهور و موفقی که سه تا زن گرفته بود مورد سرزنش زن مسنی که مریضش بود قرار گرفت:
زن مسن گفت تو که دکتری با فرهنگ و روشنفکری پس چرا سه تا زن گرفته ای؟
دکتر در پاسخش گفت اولی دختر عمویم بود و آنرا بخاطر رضایت پدرم گرفتم.
دومی هم دختر دائیم بود و آنرا بخاطر رضایت مادرم گرفتم.
سومی را خودم خواستم و برای رضایت دل خودم گرفتم.
پیرزنه گفت بیا منو هم بخاطر رضای خدا بگیر.... 

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
 
نیش هورنت آسیایی تنها در درصد کمی از موارد شدید است. با این وجود ، اغلب باعث علائم شدید می شود. خطر این است که هرکسی که مورد حمله قرار گرفته باشد ، ممکن است واکنش آلرژیک داشته باشد ، بنابراین باید مراقب باشید.
نیش هورنت آسیایی نوعی حشره است که باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. در بیشتر موارد ، عواقب جدی ایجاد نمی کند. با این حال ، می تواند منجر به مرگ شود. در حقیقت ، برخی از مردم از این نیش جان خود را از دست داده اند.
ادامه مطلب
انواع آردواز سقف های شیروانی
در صورتی که قصد دارید برای سقف منزل خویش از اردواز استفاده کنید
و از مزیت های قابل توجه و برجسته آن نهایت بهره را ببرید، باید در نظر گرفت
که شما برای این منظور می توانید از انواع این سقف بهره ببرید
که هر یک از این مدل های مختلف شیروانی خود دارای مزیت های خاص مربوط به خویش می باشند
که در ادامه به برخی از این انواع و اقسام مختلف سقف های شیروانی اشاراتی گذرا می شود
تا با تمامی مدل ها پیش از انتخاب مدل مورد نظر خود و نصب
سیم بکسل ها بر حسب نوع صنعتی که در آن بکار گرفته می شوند دارای بافت ها و ساختار های مختلفی هستند. بافت سیم بکسل با ساختار آن متفاوت می باشد و بیشتر بیان گر قطر های مفتول های بکار گرفته شده در رشته های سیم بکسل می باشد. بطور کلی 4 نوع بافت برای سیم بکسل ها تعریف می شود که عبارتند:

بافت سیل سیم بکسل SEALE که در بسیاری از کاربری های سیم بکسل مانند سیم بکسل حفاری و جرثقیل بکار گرفته می شود. حتی در سیم بکسل آسانسوری نیز بیش از هر بافتی از سیل استفاده می ش
تهویه هوا به چه شکل صورت می گیرد؟
اگرچه تأکید عمده در این سریال بر روی این موضوع گذاشته شده استجنبه های مختلف گرمایشی و تهویه ، برخی از توجهات نیز مورد توجه قرار گرفته استبه تهویه مطبوع داده شده است البته دلیل این امر همین است
ادامه مطلب
پیچ های شیروانی اغلب در قطر های کم و طول های بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. در برخی از طراحی ها پیچ واشر دار به شکل شش گوش در شیروانی ها بکار گرفته می شود تا دارای قابلیت های آب بندی بهتری بوده و با قرار گرفتن بر روی سطوح گالوانیزه سطح اتکای بالاتری را فراهم آورد. پیچ شیروانی اغلب از جنس فولادی و دارای آبکاری گالوانیزه سرد به رنگ نقره ای مورد استفاده قرار می گیرد. مواردی از کاربری پیچ شیروانی استیل نیز بسته به نیاز در شرایط خاص یافت می شود.
سومین شهر بزرگ ایران، اصفهان که دارای شهرتی جهانی است با وجود تصاویر زیبایی
که از آن در دسترس همگان است نیازی به معرفی و تبلیغ ندارد چراکه به اندازه کافی
همه در مورد اصفهان شنیده و خوانده اند بنابراین اشتیاق برای دیدن اصفهان به
اندازه کافی وجود دارد. حال سوال در مورد اقامت به وجود می آید. جا دارد ذکر کنیم
که از این بابت هم باید خیال همه راحت باشد زیرا هتل های اصفهان هم به خوش نامی
خود اصفهان هستند و همواره مورد تمجید و تایید مسافران و گردشگرا
برخی از افراد دوست دارند که برای ادامه زندگی خود درکشورهای خارجی به اشتغال بپردازند و در آن جا زندگی نمایند . آموزشگاه دنیای زبان راه را برای آن ها هموارتر می کند .
افراد باید زبان کشور مورد نظرشان را به خوبی بیاموزند زیرا قرار است که در کشور مورد نظرشان زندگی کنند و یکی از شرایط مهم برای گرفتن ویزای کاری یادگیری زبان آن کشور است .
این موسسه با برگزاری کلاس های فشرده و فوق فشرده دغدغه ذهنی افراد را برطرف می نماید تا بتوانند در مدت زمان کوتاه ز
دست دلم را گرفتم، آوردمش یک گوشه دنج، زیر چشمی نگاهش کردم، زیر بار نمیرفت که حرف بزند، اخم کرده بود و برای من قیافه گرفته بود، کم کم داشت بهم برمیخورد، ک دیدم زد زیر گریه،هاج و واج نگاهش کردم که وسط گریه خنده اش گرفت و گفت، چیه مگر نمیشود آدم دلش بگیرد؟! گفتم چرا میشود، دستش را محکم تر گرفتم و گفتم اما میشود که آدم حواسش به دلش نباشد، میشود که آدم دلش را فراموش بکند و بعد به خودش بیاید و ببیند دلش گرد و خاک گرفته و حسابی رنگ باخته است،دلم عجیب گ
تصمیمو گرفته بودم!
یک ساعت به عکس هایت خیره شدم!
دستبند یادگاریتو دستم کردم!
لباسی که دوس داشتی رو پوشیدم!
از خونه زدم بیرون، مسیرمو از خیابون روز آشناییمون انتخاب کردم!
به کافه ای که می رفتیم رسیدم، رو همون میز قهوه مورد علاقتو سفارش دادم!
نشستمو به همه اون روزا فکر کردم، فکر... فکر... فکر...
منتظر شدم، ولی خب اتفاقی نمی افتاد!
اشک چشامو پر کرد، ناامید شدم!
نمیدونستم کجای کارو اشتباه کرده بودم؛ 
چرا نمیمردم پس؟!
مگه خودکشی همین نبود؟!!
صنایع دستی , که گاه معمولی خیس تحت عنوان صنایع دستی یا صنایع دستی بیان می شود , گونه های متفاوتی از کارهایی است که در آن مفید و معمولی است . این یک بخش سنتی از هنر و صنعت است , و دربرگیرنده طیف گسترده ای از کار های خلاقانه و طراحی است که مرتبط با ساخت چیزهایی با دست و مهارت شخص است , از جمله کار با منسوجات , مواد قالب ریزی و محکم و طاقت فرسا , کاغذ , الیاف گیاهی و غیره . یکی معلولین کهن عالم Dhokra است . این فلز زیادی است که بیش از 4000 سال در هند مورد به کار
کاور از جمله پوشش های محافظتی خودرو محسوب می شود که امروزه مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است. در مقاله حاضر به بررسی ویژگی ها و انواع این کاور ها می پردازیم. کاورها در حالت کلی به دو دسته رنگی و بی رنگ تقسیم می شوند.  کاورهای رنگی شامل کاورهای مات، براق و کرومی می شوند. کاورهای بی رنگ یا PPF  نیز به دو دسته مات و براق تقسیم می شوند.
 
کاورهای رنگی بیشتر برای جذابیت بصری مورد توجه قرار می گیرند و خاصیت حفاظتی آنها کمتر از کاورهای بی رنگ می باشد.
ا
نماز اوّلی ها

هر کس به فرا خور حال خود ممکن است تصور و برداشتی ازواژه ی
"نماز اولی ها" داشته باشد ، در اینجا نیز ، سه تصور از این
"واژه" به نظر می رسد :

الف. کسی که برای اولین بارو پیش از رسیدن به سن بلوغ ، نخستین
تجربه ی نماز خواندن را داشته باشد ، این تجربه ممکن است بر اساس تشویق خانواده و
یا در مدرسه و یا یاد گرفتن از یک دوست صورت گرفته باشد

ب. کسی که نخستین بار و از ابتدای سن بلوغ (سن تکلیف) به
انجام عبادت بپردازد که معمولاً تربیت خانوادگی در این
انگیزه پیشرفت و نظریه های آن
انگیزش از موضوعات و مفاهیم اساسی در مدیریت سرمایه‌ای انسانی بوده و
آثار و نوشته‏‌‌های بسیاری در خصوص انگیزش از سوی دانشمندان مختلف مطرح شده
که در آنها هم از نظر تیوریک و هم از نظر تجربی، فنون انگیزشی مورد
استفاده توسط مدیران برای بهبود عملکرد افراد مورد بحث و بررسی گرفته است.نظریه
پردازان کلید موفقیت سازمانی را مدیریت موثر نیروی انسانی می‌دانند و با
وجود حرکت سریع سازمانها به سوی فن آوری، نقش انسان به عن
ایجاد یک برنامه اعدام BIM
برنامه های اجرای BIM (BEP) می تواند تضمین کند ایجاد یک برنامه اعدام BIM که داده ها با توجه به یک سرمایه گذاری BIM با موفقیت برای گسترش اعضا منتقل می شود.
در این دوره ، برایان مایرز عضو شوید زیرا او ماده اولیه مورد نیاز خود را در یک BEP به شما منتقل می کند ، و یک روش سازمان یافته برای ساخت و اجرای BEP شخصی شما ارائه می دهد.
برایان شما را از طریق هر منطقه از یک BEP معمولی می گیرد و توضیح می دهد که چه نوع داده ای را باید ارائه دهید.
وی علا
طلای رزگلد ، یک رنگ محبوب و لاکچری!
رنگ رزگلد یکی از پرطرفدارترین رنگ ها و لاکچری ترین رنگ های دنیاست.رنگ لاکچری رزگلد این روزها حسابی پرطرفدار شده وهمه ی چیز اطراف ما را، از طلا و جواهر گرفته تاگوشی های تلفن همراه، دکوراسیون منزل و .... دربرگرفته است . رنگ رزگلد انتخابی محبوب برای جواهرات است.
همه چیز درباره طلای رزگلد
بهتر است بدانید که این رنگ از جواهرات و زیورآلات در قرن 18 ام در روسیه و بعد هادر در قرن 19 در آمریکا توسط قشر ثروتمند جامعه مورد
تو را تمنا میکندنگاهی به درازای تاریخو به مسلخ می کشدحس غبار گرفته ی سالهای انتظار راو رنگ زمستان گرفتهنفس هایی که به گرمای تموز پناه برده انددیگر آواز نمی خوانند چلچله هاکه گرفتارند به چنگ عقاب هاو قصه ای نقل نمی شوداز پس هجوم احساسات بی حسابتو را بهار تمنا میکندبه عطر اردیبهشتتو را جویبار تمنا میکندبه وقت آرامش...
پ ن: به وقت خرداد، به رنگ فراموشخانه...
شیائومی در اوایل سال جاری میلادی گوشی Mi Mix Alpha را معرفی کرد که دارای نمایشگری فراگیر و پیچیده شده به دور کل بدنه گوشی است. این نوع طراحی که دنیای تلفن‌های همراه را متحول خواهد کرد، مورد توجه اپل قرار گرفته و این بار این شرکت آمریکایی به دنبال تقلید از یک شرکت چینی است.
بر اساس حق اختراعی که اپل به تازگی به ثبت رسانده، این شرکت به دنبال تولید گوشی هوشمند یا تبلت جدیدی است که نمایشگر آن به طور کامل به دور بدنه گوشی پیچیده باشد و از انعطاف کافی ب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها