نتایج جستجو برای عبارت :

با کدوم رشته رزمی میشه در برابر خشونت خیابانی مقاومت کرد؟

سلام
 یه سوال داشتم که از قدیم ذهن منو مشغول کرده، اونم راجع به درگیری هستش یا همون خشونت، اینکه چه رشته ای رو باید یاد گرفت که در رابطه با خشونت خیابانی بشه مقاومت کرد؟
دفاع شخصی و امثال این رو من زیاد چیز مالی نمیبینم، مثلا کسی دفاع شخصی رفته یه سری حرکات بهش یاد دادن که به کار هم نمیاد، حالا یه زور گیر نصف شب خفتش کنه دو تا چاقو هم بهش میزنه دار و ندارش رو میبره. 
یه رشته کارآمد، واقعا کار آمد، رشته ای که حتی بشه چند نفر رو باهاش حریف شد، شای
مغولان علی رغم إعمال حداکثر خشونت و خون ریزی، در سراسر مسیر خود، بارها با مقاومت ملی،  مردمی و حتی فردی روبرو بوده اند، اما اسکندر با سپاهی اندک، سراسر امپراتوری پرهیاهوی هخامنشی را، بدون مواجهه با مقاومت ملی، پیش از سقوط مرکز امپراتوری در نوشت، و پایتخت هخامنشیان را به آتش کشید و همچنین است تسلط اعراب که با نیرو و توان و تجربه ناچیز نظامی، امپراتوری عظیم ساسانیان را، باز هم بدون برخورد با مقاومت ملی در نوردیدند.
بعد از اینکه یک شب تمام مشغول خوندن مطالب مربوط به خشونت علیه زنان بودم، و صد البته که تمام حرفایی که میزدن درست بود. از انواع خشونت‌هایی که وجود داره و جاهایی که به این زن‌ها سخت گرفته میشه. تجربه‌های بد زنان در محیط خانه، کار، دانشگاه و مدرسه و درکل هر محیطی که توش حضور دارن. 
با این حال به نظر من موقعی که میخوایم یک موضوع رو برجسته تر کنیم تا اذهان عمومی رو متوجهش کنیم، بهتره که در مورد برعکس اون موضوع هم صحبت کنیم. ما توی دنیایی زندگی میکن
خُشونَت استفاده از زور فیزیکی به منظور قراردادن دیگران در وضعیتی بر خلاف خواست‌شان، است.در تمامی جهان خشونت به عنوان ابزاری برای کنترل استفاده می‌شود، در واقع نوعی تلاش برای سرکوب و متوقف کردن اغتشاشگران در مقابل نگرانی‌های مربوط به اجرای قانون و فرهنگ در یک ناحیه خاص است. کلمه خشونت طیف گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. خشونت می‌تواند از درگیری فیزیکی بین دو انسان تا جنگ و نسل‌کشی که کشته شدن میلیون‌ها نفر از نتایج آن است، گسترده شود. شاخص ص
برای قبولی دندان پزشکی چه رتبه ای لازم است؟
آخرین رتبه قبولی دندان پزشکی
رتبه دندانپزشکی پس از رتبه پزشکی پرمخاطب ترین موضوع بین بچه های رشته تجربی هست ، البته تو بعضی سال ها از رشته پزشکی سبقت گرفته وخیلی از رتبه های برتر کنکور تجربی در زمان انتخاب رشته کنکور تجربی رشته دندانپزشکی رو بالاتر از رشته پزشکی انتخاب کردن اینکه واقعا کدوم یکی از این دو رشته بهتر هست رو بذاریم بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ و زمانی که فرآیند انتخاب رشته ک
خشونت یکی از آسیب‌هایی است که دانش‌آموزان با آن روبرو هستند که برخی از علل این خشونت‌ها ناشی از مشکلات خانوادگی است و والدین در شکل‌گیری خشونت در دانش‌آموزان نقش دارند البته به اعتقاد کارشناسان ناکامی در دوران کودکی هم می‌تواند علت بروز خشونت در دوران دانش‌آموزی باشد.
به گزارش ایسنا، اما زمانی‌که از آسیب خشونت صحبت می‌شود ناخوداگاه به سوی آن می‌رویم که این معضل مختص جوانان و بزرگترهاست اما متأسفانه پس از بررسی‌ها شاهد آن هستیم که
خشونت و پرخاشگری در رابطه از کجا می آید؟
 
  
خشونت شکل افراطی پرخاشگرانه است که احتمالا باعث آسیب مشخص به فرد قربانی می‌شود
 
از آن‌جا که خشونت بدنی ساده‌ترین نوع خشونت است تا امروز هم اکثر محققان در این زمینه کار می‌کنند. تعاریف اولیه‌ای که برای خشونت ارایه شدند نیز بیشتر در رابطه با خشونت بدنی است.
ادامه مطلب
 
 
استفاده از خشونت تحت عنوان دفاع از خود امری خطرناک است. اولاً: به فراموشی هدف اصلی منتهی می شود. ثانیاً: هیچ مسئله ای را حل نخواهد کرد و بر زنجیره خشونت خواهد افزود.
مارتین لوتر کینگ:
✅«افراد زیادی هستند که صادقانه مسئله دفاع از خود را مطرح می کنند....سازماندهی جنبش بر مبنای اندیشه دفاع از خود، امری خطرناک است. میان خشونت به منظور دفاع از خود و خشونت مهاجمانه مرزی بسیار باریک و شکننده وجود دارد. اگر خشونت را به عنوان حتی وسیله ای برای دفاع ا
یکی از تحقیقات مفصلی که درباره علل رخداد انقلاب ها و خشونت های جمعی انجام شده، کتاب "تد رابرت گر" است با عنوان "چرا انسانها شورش می کنند" (why men rebel)که درسال ۱۹۷۰ به نگارش درآمده است.
رابرت گر با رویکردی روانشناسانه و تا حدی فردگرایانه به مبحث خشونت جمعی و سیاسی، سعی می کند علل بروز خشونت ها را تبیین کند.
دراین نظریه، خشونت سیاسی به عنوان تمامی حملات فراگیری که درون یک جامعه سیاسی علیه رژیم سیاسی، بازیگران آن یا سیاست های آن انجام می شود تعریف شد
سلام 
من بین انتخاب دو رشته ی دامپزشکی و کارشناسی هایی از قبیل پرستاری، اتاق عمل و ... دچار تردید شدم.
علاقه ی خاصی به هیچ کدوم ندارم و به پزشکی علاقه دارم و کارهای درمانی رو میپسندم و از کارهای آموزشی (تدریس) خوشم نمیاد، میخواستم از کسانی که تجربه دارن بپرسم ببینم کدوم بازار کار و آینده ی بهتری داره؟
و یک سوال دیگه، آیا میشه پرستاری در ایران خوند و برای ادامه تحصیل به خارج بریم و اون جا پزشکی بخونیم؟ (منظورم دکتری پرستاری نیست، منظورم دکتری ح
به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
خشونت، آزار، تحقیر، پله های بعدی نردبانی هستند که پله ی اولش با فلانی و بیساری معاشرت نکن چون... فلان لباس را نپوش چون...است. چون هایی که اسمشان می شود "عشق". عشق هایی که می شوند ابزار کنترل. که منتهی می شوند به زنانی بی اعتماد به نفس، بی قدرت، غمگین، تحقیر شده، ترسان، وابسته، تهدید به ترک شده و شاید کتک خورده که فکر می کنند همه ی زخم هایشان از عشق است. که مرد عاشق زخم می زند و زخم بالاخره خوب می شود.
خشونت زنی است که زیر نفس های آغشته به بوی الکل مر
سلام  . 
خب ، همونطور که خیلیاتون میدونین و در اخبارها هم میگن ، چند روز دیگه رتبه ها میاد و سوای از استرس بدی که داره ، خیلی ها درگیر انتخاب رشته میشن و من هم از این قاعده مستثنا نیستم . اما خب هیچ نظری در رابطه با رتبه کنکور ندارم ، چون کنکور عجیب و غریبی بود و اصلن نمیدونم چند میشم . من رشته ام تجربی بوده و الان به شدت به کمک کسانی که در این رشته بودن و در رشته های دیگه بودن نیاز دارم و میخوام بدونم انتخاب رشته چجوری هست ؟
کارنامه سبز چیه و کاربر
خرید سنگ کف حیاطبرای انتخاب سنگ های کف مثل حیاط و پارکینگ نکته مقاومت در برابر بارهای وارده بر سنگ نکته مهمی به نظر میرسد.برای این که بتوانید خرید سنگ کف حیاط را با خیال راحت و بدون دردسر انجام دهید لازم است بدانید: ضمن این که سنگی زیبا و شیک برای کف حیاط خود انتخاب مینمایید باید بدانید که سنگ کف حیاط باید مقاومت لازم در برابر عوامل جوی همچون سرمای شدید مقاومت در برابر یخ زدگی ،مقاومت در برابر بارهای سنگین،جذب آب کم هم جهت جلوگیری از یخ زدگ
سلام 
من به رشته ریاضی علاقه زیادی دارم و وقتی که مسئله ای را حل میکنم خیلی لذت میبرم و انرژی میگیرم، نمره م توی همه ی درس ها ۲۰ هست، به همین دلیل همه بهم پیشنهاد میکنن که من درسم خوبه و به درد رشته ریاضی نمیخورم و رشته ریاضی رشته ای پسرونه است و بهتره برم تجربی. من الان واقعا گیج شدم، من به ریاضی خیلی علاقه دارم اما حالا واقعا سردرگم شدم. میشه راهنماییم کنید؟
ممنون میشم
مرتبط:
نوع انتخاب رشته و فرصت شغلی برای دختران ریاضی
کدوم رشته دانشگاهی
توی دریاااایی از کتاب و جزوه و لباس و اسباب‌بازی و شلوغی و آشغال(:/) غرق شده‌م.
۴۱ تب کروم همزمان باز دارم که هر کدوم یه موضوعِ مربوط به این رشته‌ است که گوگل کردم که شاید این تو مصاحبه بیادااا! 
آخه دخترم نونت نبود، آبت نبود، این همه تغییر رشته‌ت واسه چی بود؟ :/
+مرتبط
چرا همه فقط وقتی کارم دارن یادم میفتن؟ بعدش چی؟ قبلش چی؟
چرا انقد سرم درد میکنه؟ چرا حد تموم نمیشه؟ چرا هوا ابریه و بارون نمیاد؟ چرا چشمام درد میکنه؟ چرا امروز باید سه شنبه باشه؟ چرا سه روزه دارم خون دماغ میشم؟ چرا همه چی رو هواعه؟ چرا آخرِ آذره؟ 
کدوم ماه پاییز قشنگ بود؟ کدوم ماه امسال؟ کدوم ماه پارسال؟ کدوم ماه زندگیم؟ هیچکدوم...
+ امروز ستی رو دیدم. همونکه میگفت وقتی دقت میکنم شبیه سنگ کلیه میشم :)
برای توضیح واژه سیسو (Sisu) بد نیست ابتدا مروری به یک حادثه تاریخی داشته باشیم. در سال های 1939 و 1940 بود که لشکری 350 هزار نفری از مردم کشور فنلاند در مقابل تهاجم شوروی سابق ایستادگی کردند. در آن زمان شوروی سه برابر فنلاند نیرو داشت و حتا با وجود عدم توازن نیروها و خشونت مهاجمان شوروی، این سرزمین کمونیستی نتوانست مقاومت فنلاندی ها را در استحکامات مرزی در هم بشکند و به ویژه در مناطق شمالی تر شکست های سختی را متحمل شد.
ادامه مطلب
در طول این 7 الی 8 سال یک باور همچنان در من پر رنگ‌تر می‌شود.
باور به این که " انسان بیشترین مقاومت را در برابر تغییر خود  نشان می‌دهد و همان انسان، عالی‌ترین قدرت خود را در تغییر دیگری به کار می‌گیرد."
به نظرم کسی موفق می‌شود که جایگاه مقاومت و قدرت را در جمله بالا  تغییر دهد.
یعنی عالی‌ترین قدرت را در تغییر خود داشته باشد و بیشترین مقاومت را در برابر تغییر دیگری.(منظورم از مقاومت، پذیرش فرد دیگر است.)
انسان‌های کمی را دیدم که جایگاه قدرت و
ه) پلی‌کربناتها (PC)
پلی کربناتها توسط واکنش پلی فنل با دی کلرومتان و فسژن تهیه می شود. منومر اولیه این ماده OC6H4C(CH3)2C6 H4COO است. پلی کربنات یک ترموپلاستیک خطی، با خاصیت کریستالیزاسیون پایین، شفاف و با جرم مولکولی بالا بوده وعموماً تحت نام تجاری Lexan شناخته می‌شود. این پلیمر دارای مقاومت شیمیایی بالا در گریس کاری و روغن کاری بوده ولی دارای مقاومت پایین در برابر حلالهای آلی است. مقاومت فوق العاده بالای این ترموپلاستیک (۳۰ برابر شیشه ضربه گیر) به هم
این اختلالات خُلقی‌ام اذیتم می‌کنند. می‌دونم که باید دوز قرصم افزایش پیدا کنه، اما مقاومت می‌کنم. خلق صبحم با شبم، و خلق روزهای عادی‌ام با دوران PMSام، متفاوت ه؛ شب خسته که می‌شم بدون انگیزه‌ام، صبح‌ها فول انرژی و پر از برنامه و انگیزه.
یکی از دلایلی که از پزشکی خوشم نمیاد این ه که نتونستم خوب درس بخونم! یعنی وقتی تو ذهنم متصور می‌شم که فیزیولوژی رو می‌خونم چندین برابر انگیزه‌ام برای پزشکی بیشتر می‌شه، درواقع چیزی که ازش بیزارم، در ای
 پروژه مقاومت مصالح ۱
 
 
 
 
 
 
 
دانلود جزوه مقاومت مصالح 1 - پروژه دات کام۶ آذر ۱۳۹۰ - عنوان جزوه : مقاومت مصالح 1 قالب بندی : PDF قیمت : رایگان شرح مختصر : مباحث مرتبط با مکانیک جامدات یا مکانیک مصالح که در ایران اغلب با نام ...http://www.prozheha.ir/www.prozheha.ir › دانلود-جزوه-ی-مقاومت-مصالح-1-پارسه-رشتهدانلود جزوه ی مقاومت مصالح 1 پارسه - رشته ی مکانیک | پروژه هاجزوه ی مقاومت مصالح 1 پارسه یکی از کاملترین جزوات درس مقاومت مصالح است که برای دانشجویانی که در یادگی
کارزار روبان سفید چیست؟

کارزار روبان سفید (WRC) جنبشی جهانی است که توسط مردان و پسرانی راه اندازی شده که در تلاش برای پایان دادن به خشونت‌ها علیه زنان و دختران هستند.
کارزار روبان سفید از مردان می‌خواهد که هرگاه خشونتی را علیه زنان دیدند، وارد عمل شوند. با پلیس تماس بگیرند و از ادامۀ خشونت جلوگیری کنند.
کارزار روبان سفید در بخش‌های مختلفی فعال است. از جمله:
_ پیشگیری از بروز خشونت که این کار را با آموزش پسران و مردان در مدارس و محل کار انجام م
یکی میگفت بخور بابا چیه الکی هی خودتو اذیت کنی و تمام خوشمزه ها رو از دست بدی
اونموقع جواب کوبنده ای براش نداشتم و باعث شد کل سبک زندگی که در پیش گرفتم و خب وزنمم خیلی عالی شده بره زیر سوال
اما یه جواب خیلی زیبا به ذهنم رسید
حال بهم زن نیست وقتی نمیتونی در برابر خوردن چیزی مقاومت کنی؟
من نمیگم نخور
میشه به اندازه خورد
غذاهای سالم خورد
و از زندگی لذت برد
و حال بهم زن نیست وقتی چاق و بدون هیچ اراده و حال بهم زن باشی؟
پریروز روز جهانی محو (یا منع) خشونت علیه زنان بود.
هیچکس منکر این نیست که زنان در طول تاریخ با چالش‌های زیادی روبه‌رو بودن و از طرف مردان یا حتا همجنسای خودشون به ویژه توی جوامع سنتی‌تر مورد خشونت‌های مختلف قرار گرفتن و شایسته و بسیار به جاست که نه یک روز بلکه هر روز ، روز منع خشونت علیه زنان باشه و ما تمام تلاش‌مون رو بکنیم که این مسئله ریشه‌کن بشه و خیلی باعث خوشحالیه که دست کم فضای مجازی پر از مطالبی برای آگاهی بخشی به زنان و مردان بود.
ت
در ایران پدرها و مادرها مقابل فرزندشون همدیگر را نوازش نمی کنند و در آغوش نمی کشند و اینکار رو مقابل کودک زشت می دانند...
اما هنگام مشاجره رعایت فرزند را نمی کنند و مقابل او با هم مشاجره می کنند و فرزند چه بسا از داد و بیداد آنها به گریه می افتد! خوب در ایران کودکان از کجا مهرورزی بیاموزند؟نوازش و مهرورزی در مدرسه ممنوع است.در خانواده ممنوع است.
پس ذهن کودک در ایران بیشتر از مهرورزی، خشونت را می آموزد.
جان لنون چه زیبا گفته: در جهانی زندگی می‌کن
یادش بخیر :
گل گل ، گل اومد ، کدوم گل ؟ همون که رنگارنگاره برای شاپرکها یه خونه قشنگه ! کدوم کدوم شاپرک ؟ همون که روی بالش خالهای سرخ و زرده ، با بالهای قشنگش میره و برمیگرده ، میره و برمیگرده … شاپرک خسته میشه … بالهاشو زود میبنده … روی گلها میشینه … شعر میخونه میخنده !!!
 
منبع:نمناک
پاورپوینت جامع و کامل خشونت خانگی
کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل دو نمونه پاورپوینت با عنوان خشونت خانگی می باشد که با فرمت ppt در حجم 19 و 63 اسلاید تهیه و تدوین گردیده است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
فهرست و عناوین پاورپوینت 19 اسلایدی:
تعریف خشونت خانگی
تاریخچه خشونت خانگی
تقسیم بندی خشونت خانگی
اشکال خشونت خانگی
چرخه معمول در خشونت خانگی
دلایل خشونت خانگی
عوامل موثر در بروز خشونت
چند نکته آ
1) نباید با اطلاعات ناقص انتخاب رشته کرد .2) نباید بدون توجه به اطلاعات دانشگاه انتخاب رشته کرد .3) نباید با اطلاعات سطحی نسبت به دوره ها انتخاب رشته کرد .4) نباید با وعده ووعید در مورد انتقالی انتخاب رشته کرد..5) نباید بدون شناخت از خودتان انتخاب رشته کنید .6)نباید با شایعات انتخاب رشته کنید .( امسال فرق می کند .دوتا نظام هست .شایعاتی از این دست )
7)نباید ویژگیهای شخصیتی خودت رو در نظر نگیرید .8) نباید با اطلاعات محدود در مورد رشته ها انتخاب رشته کرد .9)
ورق آلیاژی (CK45)
 
دماهای بسیار بالا
دماهای بسیار پاییین
مخازن تحت فشار
مصارف استحکام بالا
سختی بسیار بالا
مقاومات در برابر زنگ زدگی
مقاومت در برابر خورندگی هوا
مقاومت در برابر نمک های دریایی
صنایع قطعه سازی
صنایع ساخت ابزار
راه سازی ،پل سازی و شهرسازی
صنایع هواپیمایی
فولاد های مقاوم در برابر اسید
و بسیاری مصارف خاص و ویژه دیگر
 
ورق آلیاژی (CK45)
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
 در وبلاگ متفاوت98 همراه ما باشید
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور
هرگز کودک را به زور نبوسید یا به زور در آغوش نگیرید. کودکی که به زور بوسیده میشود به مرور یاد می گیرد که در برابر دیگران ناتوان است و مقاومت او سودی ندارد. اگر برای بوسیدنش از او اجازه بگیرید زمانی که فردی میخواهد به زور او را ببوسد یا بدن او را لمس کند کودک مقاومت کرده و قطعا شما را آگاه خواهد کرد.
 
آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین ف
درست وقتی که دارم به جزییات یه مسئله فکر می‌کنم، به این‌که چطور می‌شه اون کار رو پیش برد، کدوم راه بهتره کدوم زودتر به نتیجه می‌رسه..همون موقع اون حس بهم هجوم میاره که اصلاً اصل و اساس ماجرا درسته یا چی.
و خب فرو می‌ریزم.
 
آلومینیوم دارای مقاومت مکانیکی بالا، مقاوم در برابر اکسیداسیون، چکش خوار، قابل انعطاف، شکل پذیر، ضدزنگ، هادی جریان الکتریسیته و رسانای خوبی برای گرما می باشد و به عنوان دومین فلز چکش خوار و ششمین فلز شکل پذیر شناخته می شود. وزن آلومینیوم تقریباً یک سوم وزن فولاد، مس و برنج است و مقاومت، آن در برابر اسید و عوامل جوی از فلزات آهن و مس بیشتر است. همچنین بسیار بادوام و مقاوم در برابر خوردگی است. بعلاوه، این عنصر غیر مغناطیسی، بدون جرقه، دومین ف
مقاومت یا رزیستور نام یکی از قطعات الکترونیکی دوپایه و کنش‌پذیر (مصرف‌کنندهٔ انرژی) است که به عنوان یکی از اجزای منفرد مدارهای الکترونیکی مقاومت الکتریکی مورد نیاز را ایجاد و اعمال می‌کند. در این مدارها از مقاومتبرای کم کردن جریان، تنظیم سطح سیگنال‌ها، تقسیم ولتاژ، یا موارد بسیار دیگری استفاده می‌شود. هنگامی که جریان الکتریکی از یک مقاومت عبور می‌کند اختلاف ولتاژی بر اساس قانون اهم بین پایه‌های آن ایجاد می‌شود. شدت جریانی 
انتخاب رشته یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل زندگی افراد در حال تحصیل است. از انتخاب رشته دبیرستان تا انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته ارشد و دکتری.
این روزها انتخاب رشته را موسسات و مشاوران مختلفی انجام می دهند، اما معیارهایی که بعضاً برای این کار در نظر می گیرند چندان اصولی نیست. از شما دعوت می کنیم تا با مطالعه صفحه انتخاب رشته سازمان بین المللی دانشگاهیان، نسبت به انتخاب اصولی اقدام نمایید.
توضیحات
اینفوگرافیک/ قوانین مهم قبل از انتخاب رشته کنکور
 
بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری، نحوه انتخاب رشته کنکور، یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبین کنکور می شود.
مسئله انتخاب رشته کنکور، اگر مهمتر از خود کنکور نباشد، ارزش کمتری هم از آن ندارد، پس لازم است داوطلبان کنکور اطلاعات ضروریانتخاب رشته را بدانند و به درستی نسبت به آن اقدام کنند.
 
 
 
حتما بخوانید : کدوم آزمون آزمایشی رو شرکت کنم؟
منبع: عینکی
 
رزین های اپوکسی که امروزه در تقویت ، ترمیم و تقویت انواع سازه ها بویژه در ساخت محصولات کامپوزیتی متشکل از دو جزء ، سخت کننده های اپوکسی و سخت کننده بسیار کارآمد هستند. این مواد که در ساخت قالب های جامد نیز مورد استفاده قرار می گیرند ، در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرند ، با چسبندگی عالی به بسترهای مختلف ، مقاومت در برابر شیمیایی بالا (خصوصاً در محیط های بسیار اسیدی و قلیایی) و مقاومت کششی ، فشاری و خمشی.
همچنین از رزین به دلیل
نمی دونم قبلا این بحثو گفتم یا نه. حالا دوباره میگم تا حتما گفته باشم!
موقع انتخاب رشته تو دبیرستان، جو حاکم می گفت برو تجربی! ولی تو لیست پیشنهادی با توجه به نمرات دوران تحصیل، پیشنهاد شد برو ریاضی.
ما هم دل رو زدیم به دریا و رفتیم. مدتی که گذشت دیدم واقعا ریاضی بهترین انتخابم بوده. یعنی تجربی و زیست و اینها به مرور ازش متنفر شدم.خلاصه خدا رو شکر کردیم بابت این انتخاب.
وقتی داشتیم برا کنکور درس می خوندیم هرکی ازم می پرسید میخوای کدوم رشته و کدو
بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز 23 مرداد ماه سالگرد پیروزی و مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان روز مقاومت اسلامی نام گذاری شده است. تجربه شیرین مقاومت حزب الله در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی و پس از آن مقاومت 22 و 8 روزه غزه و سپس پیروزی محور مقاومت در منطقه و شکست داعش و از سوی دیگر تجربه تلخ برجام و عهدشکنی های آمریکا و اروپا، بیش از پیش روشن می سازد که "جنگ یا مذاکره" تنها گزینه های پیش رو نیستند بلکه گز
با عرض سلام و خسته نباشید
رشته ریاضی خوندم و بعدا متوجه شدم که علاقه م بیشتر به رشته های مدیریت مالی و بازرگانی و اقتصاد بوده، کنکور دادم و الان دنبال انتخاب رشته ام و این که اصلا دانشگاه برم یا خیر. به دنبال مدرک، استخدام یا اپلای نیستم به هیچ وجه، در واقع به دنبال رشته ای هستم که علم مفید و کاربردی به من ارائه بده که واقعا باعث ارتقا طرز تفکر و کسب و کارم باشه. 
من واقعا به این مباحث علاقه دارم، ولی نمیدونم که انتظارم از دانشگاه درسته یا نه،
آنچه در مطلب قبل در ادامه مباحث کاربردی تعمیر موتورسیکلت به شما ارائه دادیم آموزش تصویری تعمیر گیربکس و صفحه کلاچ موتورسیکلت بود. حال می خواهیم آموزش تصویری سیم کشی موتورسیکلت 125 آشنا نماییم.
مقدمه:
هرچند موتورسیکلت ها هم دارای باتری، سیم، فیوز و سایر سوکتها و اتصالات می باشند اما پیچیدگی سیستم سیم‌کشی موتورسیکلت ها به اندازه خودروها نیست. علاوه بر توزیع نیروی الکتریکی تولید شده در باتری بین قسمت های مختلف موتورسیکلت، سیم ها وظیفه انتقا
چرایی نوسان قیمت در سنگ ها
بررسی و چگونگی دلایل بالا و پایین بودن قیمت سنگ ها
سنگ ساختمانی یکی از رایج ترین و قدیمی ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساخت و ساز هستند. سنگ ها به دلیل قابلیت های بسیار زیادی همچون مقاومت بالا، مقاومت سایشی، فشاری و ضربه ای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن، تنوع در رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت کششی و خمشی مناسب، مقاومت در برابر تغییرات آب و هوایی، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی و ... بسیار مناسب برای س
تو یه دوره از زندگی قرار گرفتیم که نمیشه خوب و بد رو از هم تشخیص داد.
همش دارم فکر می‌کنم کدوم درست میگن، کدوم غلط.
داری می‌بینی همه چی اشتباهه‌ها
اما بازم باید صبر کنی، چرا؟ چون که من که واقعیت رو نمیدونم. من که نیستم ببینم واقعا اون تو چه‌خبره.
فقط خود خدا میتونه کمکمون کنه.
یکی از ترسهام اینه که یک روز از خواب بیدار شم و ببینم حرفهام تمام شده...
 
*ظهرها که از چُرت کوتاهم بیدار میشم و میرم سمت توالت،پدر و مادرم رو میبینم که هر کدوم یک گوشه اطراف بخاری ولو شدن و لای پتو خزیدن...چند لحظه می ایستم،به این قاب نگاه میکنم،بغض میکنم و یادم نمیاد آخرین بار توی زندگیم کی انقدر راحت و بی دغدغه خواب بودم،با حال بد ناشی از حسادت و درماندگی میرم که آبی به صورتم بزنم و کارم رو ادامه بدم.من دو سال میشه که هر روز اضطراب داشتم و خوشی
سلام 
من به هیچی مطلقا علاقه ندارم، اصلا نمیدونم چی میخوام یا نمیخوام، میدونم چیزی رو دوست دارم که پر از شگفتی باشه، کلی جای کار داشته باشه، کلی جای تحقیق داشته باشه ...
متاسفانه هیچ استعدادی هم تو ریاضی و فیزیک ندارم که خب با معیارهای من جورتر بودن، و به همین دلیل و البته اصرار خانواده رفتم تجربی که الان هم رشته هاش رو نگاه میکنم میخوام خودم رو از پنجره پرت کنم پایین.
تیپ شخصیتیم هم ENTP هست، خب حالا به نظرتون چه شغلی برای من مناسب تره و تو چه
کفسازی صنعتی :
کفپوش پایه سیمانی یک لایه سخت در قالب کفسازی  صنعتی است که از ترکیب سیمان با درجه غلظت بالا و سنگ دانه‌های معدنی جهت کفسازی ساخته شده است و به عنوان آخرین لایه و به صورت ملات روی بتن تازه اجرا می شود و به دلیل ترکیب سختش و مقاومتی که در برابر سایش و فشار دارد و مقاوم در برابر عوامل مخرب مثل ضد یخ و اسید می باشد غیر قابل اشتغال است و لغزنده هم نیست.
کفسازی صنعتی که امروزه در کشور انجام می شود باید بهترین و با کیفیت ترین کفسازی ها ب
ترموپلاستیک ها
ه) پلی‌کربناتها (PC) : پلی کربناتها توسط واکنش پلی فنل با دی کلرومتان و فسژن تهیه می شود. منومر اولیه این ماده OC6H4C(CH3)2C6 H4COO است. پلی کربنات یک ترموپلاستیک خطی، با خاصیت کریستالیزاسیون پایین، شفاف و با جرم مولکولی بالا بوده وعموماً تحت نام تجاری Lexan شناخته می‌شود. این پلیمر دارای مقاومت شیمیایی بالا در گریس کاری و روغن کاری بوده ولی دارای مقاومت پایین در برابر حلالهای آلی است. مقاومت فوق العاده بالای این ترموپلاستیک (۳۰ برابر شی
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
واکنش یک عنصر مدار به تغیرات جریان الکتریکی یا ولتاژ است که در اثر ظرفیت خازنی یا القایی پدید می آید راکتانس مشابه مقاومت عمل میکند و در برابر تغیرات ولتاژ مقاومت می کند.
راکتانس بر دو نوع است؛
راکتانس سلفی:در راکتانس سلفی در زمان بالا رفتن فرکانس خط مقاومت زیادی از خود نشان میدهد و در فرکانس پایین مقاومت کمتری از خود نشان میدهد،در راکتانس سلفی با عبور جریان از سیم در اطراف سیم یک میدان مغناطیسی ایجاد میشود،در صورت برعکس شدن جریان این میدا
خشم در موجودات زنده(حیوان و انسان)بعنوان بخشی از مکانیزم دفاعی و بازدارندگی است.یک نکته لازم است در اول کلام ذکر شود و اینکه رفتارهای برخی حیوانات مثل شیر،ببر،گرگ،عقاب،کفتار و همه آنچه ما بعنوان حیوانات درنده میشناسیم هیچ ربطی به خشم و خشونت ندارد.این رفتار لازمه بقای حیات آن موجودات است و اساسا حیوانات جز در مورد بقا و یا احساس خطر و تجاوز به حریم دست به رفتار باصطلاح ما خشونت آمیز نمیزنند.وضعیت انسان این میان کمی متفاوت است.انسان علاوه ب
سیم بکسلهای استیل از نظر جنس مواد به کار رفته در تولید از سایر سیم
بکسلها متمایز می شود.بسیاری از ساختارهای سیم بکسل از جنس استیل هم تولید
میشوند.با توجه به استفاده گسترده سیم بکسل ها در صنایع دریایی و همچنین
صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی و شرایط محیطی که در آن قرار میگیرند که معمولا
مرطوب و گرم است، استفاده از سیم بکسل های معمولی احتمال خوردگی و طول عمر
کوتاه سیم بکسل ها را بالا می برد. به همین دلیل در این محیطها استفاده از
سیم بکسل هایی از ج
عنوان رشته ی دلخواهم را کنار اسم یک نفر دیدم.
از خودم پرسیدم:یعنی چند نفر از این ها واقعا فقط و فقط به قصد قبولی در این رشته،وارد دانشگاه شده اند؟چند نفر،قصدشان رشته ای دیگر بوده اما قسمتشان این رشته شده است؟چند نفر این رشته را فقط به خاطر رویای استخدام پس از آن انتخاب کرده اند؟
چه کسی باورش می شود که یک نفر آنقدر دیوانه باشد که کنکور ارشد را فقط به قصد قبولی در یک گرایش از یک رشته- که کل ظرفیت قبولی اش در کشور زیر 15نفر است -برود و بدهد؟یعنی آن
درب اتاق مخصوص ارزان در کرج: میزان
استقامت بسیار بالای درب دو جداره یو پی وی سی، قابلیت طراحی و فرم های زیبا جلوگیری
از اتلاف انرژی بوسیله درب دو جداره یو پی وی سی ،قابلیت جلوگیری از صدا و درجه
بالای آگوستیکی، جلوگیری از ورود غبار و آلودگی هوا از بیرون به داخل مقاومت محیطی
بالا و مقاومت بالا در برابر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید و عدم تغییر رنگ، عدم اشتعال
و آتش زایی عدم زنگ زدگی، مقاومت صد در صد در برابرخوردگی و رطوبت
هوا سهولت نصب و امنیت
پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژِی بتن - آزمایش مقاومت در برابر ضربه در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptتعداد صفحات: 14حجم فایل: 546قیمت: 9000 تومانبخشی از متن:در این پروژه پاورپوینت آزمایشگاه تکنولوژِی بتن - آزمایش مقاومت در برابر ضربه در 14 اسلاید کاملا قابل ویرایش همراه با شکل و تصاویر طبق شرح زیر ارایه شده است:1- هدف از انجام آزمایش2- محاسبه درصد سایش و خورده شدگی3- وسایل مورد نیاز آزمایش4- شرح آزمایش5- محاسبات آزم
+ ماشیسّو (맛있어)
_ یعنی چی؟
+ یعنی خوشمزه س! 
..
و در حالی که دارم نون و ماستمو در کنار همسر ایرانیم میخورم به افق خیره میشم و هی تو دلم فحشه که میدمااا....
..
چیه فک کردین رفتم کره؟! با کدوم پول؟! با کدوم وضع اقتصادی؟! اصلا کدوم پسر پیدا میشه که همسرشو ببره جایی که آرزوشو داره؟! همین نون و ماست هم تو ایران در آینده ای نه چندان دور به زور میتونیم با حقوق یه ماهمون بخریم... چالش آینده واسه پولداراس که آینده ای دارن... 
نمیدونم کدومتون پولدارین که دعوتتون
در سال های اخیر، انتخاب رشته تجربی رشد قابل توجهی به نسبت انتخاب رشته ریاضی داشته است؛ دلیل آن هم واضح است: انتظار آینده شغلی بهتر!
در میان رشته‌های تجربی، برخی با استقبال بیشتری مواجه‌اند. از آن جمله می‌توان به رشته‌های زیر اشاره کرد:
رشته پزشکی
رشته دندانپزشکی
رشته داروسازی
رشته مهندسی پزشکی
مهندسی شیلات
در سایت سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (بخش انتخاب رشته) می‌توانید پیرامون هر یک از رشته‌های فوق اطلاعات بسیار ارزشمندی به‌دست آور
شیر انشعاب پلی اتیلن
شیر انشعاب پلی اتیلن به منظور انشعاب گرفتن از لوله اصلی پلی اتیلن به دیگر لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای و یا لوله های تیپ استفاده می شود.
شیر انشعاب پلی مری ساخته شده از جنس پلی پروپیلن کوپلیمر که مرتبط با لوله های پلی اتیلن می باشد .
سایز و ابعاد شیر انشعاب 
شیر انشعاب در ابعاد  مختلفی تولید میشوند که عبارتند از
16 میلیمتر استاندارد دین
16 میلیمتر به 2/1 اینچ
 2/1 × 2/1 اینچ
نوار تیپ به 2/1 اینچ و 16 میلیمتر
سایز 8/5 اینچ 16 میلیمتر
2/
 
خشونت خانگی علیه زنان
فایل ورد مقاله خشونت خانگی علیه زنان. این فایل در ارتباط با خشونت خانگی علیه زنان می باشد در 29 صفحه آماده پرینت.
مشخصات فایل

تعداد صفحات
29

حجم
27 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی
doc

دسته بندی
مطالعات خانواده

توضیحات کامل
خشونت خانگی علیه زنان
 
بخشی از متن:مقدمه
در میان انواع خشونت ها اعم از خانوادگی , اجتماعی و دولتی , خشونت های خانوادگی یک آسیب جدی اجتماعی است که با وجود پیشرفت های فرهنگی و فکری همچنان در جامعه خودنمائی می ک
.
" مقابله و مقاومت عجولانه و ناپخته و غیر منطقی در برابر یک تهدید، به توسعه هر چه بیشتر آن تهدید کمک میکند؛ این یک قانون بزرگ است." 
علی شریعتی،م آ ۲۱.
 
 پی نوشت:شریعتی در  تشریح نحوه برخورد جناح سنتی با مدرنیسم تحمیلی غرب  با اشاره به این مساله، شکل مقاومت آن جناح را عامل حصول نتیجه ای معکوس و تقویت جریان یاد شده میداند.
.
آیا می دانستید که ترازوسین و داکسازوسبن نسبت به پرازوسین نیمه عمر و طول اثر بیشتری دارن؟! 
عیبی نداره من باید بدونم ! نه فقط برای امتحان فردا! بلکه برای کل طول عمرم ! 
و آیا میدانستید که آلفابلاکر ها بر خلاف بتا بلاکر ها اثر مثبتی بر lipid profile دارن ؟ 
حالا اینکه الفا و بتا رسپتور کجان و هر کدوم چند تا ساب تایپ دارن وبر هر کدوم چه دارویی موثره، بماند ! 
بازم عیبی نداره ! چند سال بعد برای فشار خون کنترل نشدتون باید اینارو تجویز کنم! 
بعد یک مشت پوپ
مفصل بندی کابل از جمله عواملی است که در سیم کشی های ساختمانی و صنعتی کاربرد بسیاری دارد. در مفصل بندی کابل دو عامل هست که اهمیت بالایی دارد و باید در هنگام کار به آن توجه شود.
اول مقاومت فیزیکی کابل هست که باید در هنگام مفصل بندی حفظ شود و دوم مقاومت در برابر نفوذ آب هست که اهمیت بالایی دارد و در واقع همان عایق بندی کابل به شمار میرود.
انواع روش های مفصل بندی کابل
سه مدل روش مفصل بندی داریم که رایج تر هستند. 
1- مفصل بندی به صورت آپارات
2- مفصل بند
 
آشنایی با نقاط حمایت و مقاومت
یکی از مهمترین موارد در زمینه یدگیری تحلیل تکنیکال آشنایی با نقاط حمایت و مقاومت است....
 
**************************************************
برای دانلود فایل آموزشی به لینک زیر مراجعه کنید
آشنایی با نقاط حمایت و مقاومت
داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری شدن می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد با وارد کردن ترازشون ببینن شانس دعوت به مصاحبه کدوم دانشگاه ها رو دارن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/1224/انتخاب-رشته-مجازی-دکتری-دانشگاه-آزاد.html
سلام
دختریم با تیپ شخصیتی istj ، و الان در مورد رشته های دانشگاهی مهندسی گیر کردم!، مسئله اول این هست که من با توجه به توضیحات کوتاه در مورد رشته ها، به برق، مکانیک، کامپیوتر، عمران، صنایع و شیمی علاقه دارم. 
میگن مکانیک و صنایع و عمران مناسب خانم ها نیستن، اگر علاقه و تلاش پشت بندش باشه چی؟، و آیا واقعا واقعیت داره؟، کسانی هستن که خانم هایی موفق در این رشته ها دیده باشن؟، یا اگر خودتون این رشته ها رو خوندین میتونین راهنمایی کوتاهی در مورد شون
ما در این مطلب نکاتی در مورد پخت آش رشته را برای شما عزیزان قرار دادیم.
قابلمه باید گنجایش مواد را داشته و کمی بزرگتر از حجم آش رشته باشد تا رشته ها به هم نچسبد و خمیر نشود. سبزی آش رشته باید بدون ساقه بوده و درشت خرد شود تا آش رشته زیباتر به نظر آید. پیاز داغ داخل آش رشته نباید کم باشد تا آش بهتر جا بیفتد.
رشته آش حتماً باید از نوع مرغوب تهیه شود. نمک آش رشته را بعد از اضافه کردن رشته و کشک می توان تست کرد تا آش شور نشود. روغن داخل آش رشته باید به ا
مسعود زمانی مقدم و صبا حسنوندی
منتشرشده در فصلنامۀ زن و جامعه، دوره دهم، شماره 39، پاییز 1398، صفحات 145 تا 170.
این مقاله با رویکرد کیفی و استراتژی استفهامی به مطالعه‌ی همسرآزاری پرداخته و خشونت خانگی علیه زنان را با توجه به ابعاد فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و روان‌شناختی آن مطالعه کرده است. داده‌های پژوهش با نمونه‌گیری هدفمند و نظری و از طریق مصاحبه‌ی عمیق با پانزده زنِ خانه‌دار 22 تا 45 ساله که در پاییز و زمستان 1395 به روان‌شناسِ مرکز بهداشتِ ی
مگر می شود  ایرانی باشید و آش رشته را دوست نداشته باشید، اکثریت مردم ایران در هر کجای دنیا که زندگی بکنند به آش رشته علاقه ویژه ای دارند.
اکثریت مردم آش رشته را با کشک میل می کنند، اما برخی از افراد از سرکه و ترشی به عنوان چاشنی آش رشته استفاده می کنند.
 
مواد لازم برای تهیه آش رشته:
رشته آشی: یک کیلو و نیم
سبزی آش: ۲ کیلو
کشک ساییده: یک لیوان
حبوبات (نخود، لوبیا قرمز، لوبیا چیتی، عدس): ۷۵۰ گرم
پیاز: ۲ عدد
نمک: به میزان لازم
زردچوبه: به میزان لازم
 
ایزوگام معمولا به صورت رول شده و عرض ۱ متر در ۱۰ متر تولید و عرضه می شود و میتوان گفت از نظر ظاهری هر رول ایزوگام تولیدی از برندهای مختلف با یکدیگر مشابه می باشند و تنها از نظر مشخصه های کیفی و قیمت با یکدیگر تفاوت های جزئی دارند. برای مشاهده دقیق قیمت رول ایزوگام به سایت izogamco.com مراجعه کنید.
برخی از مشخصات فنی رول های ایزوگام موجود در بازار به شرح زیر می باشد

مقدار
مشخصه

۱ متر در ۱۰ متر
ابعاد هر رول ایزوگام

حدود ۴۰ کیلوگرم
وزن هر رول ایزوگام

 
 
همانطور که از نام این رشته پیداست، رشته علوم تربیتی به تعلیم و تربیت در دوره های مختلف زندگی مربوط است. رشته علوم تربیتی یکی از رشته های علوم انسانی است ولی با این حال داوطلبان سایر رشته های نظری همچون علوم تجربی نیز می توانند در این رشته ادامه تحصیل دهند. این رشته به صورت با کنکور و بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی نیز ارائه می شود. بنابراین در صورتی که دوره تحصیلی و دانشگاه محل قبولی برای داوطلبان مهم است، می بایست در کنکور سراسری
کفسازی صنعتی :
کفپوش پایه سیمانی یک لایه سخت در قالب کفسازی  صنعتی است که از ترکیب سیمان با درجه غلظت بالا و سنگ دانه‌های معدنی جهت کفسازی ساخته شده است و به عنوان آخرین لایه و به صورت ملات روی بتن تازه اجرا می شود و به دلیل ترکیب سختش و مقاومتی که در برابر سایش و فشار دارد و مقاوم در برابر عوامل مخرب مثل ضد یخ و اسید می باشد غیر قابل اشتغال است و لغزنده هم نیست.
کفسازی صنعتی که امروزه در کشور انجام می شود باید بهترین و با کیفیت ترین کفسازی ها ب
 
از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود.آش رشته از معروف‌ترین آشهای ایرانی است. این آش را غالباً با کشک و گاهی با سرکه و حتی ترشی می‌خورند. بسته به عادت‌های خانوادگی از آش رشته به عنوان پیش غذا یا غذای اصلی استفاده می‌شود. با ما همراه باشید تا طرز تهیه آش رشته خوشمزه و لذیذ را به شما آموزش دهیم.
 

ادامه مطلب
دو روزه دست چپم بسیار درد میکنه، از نیمه ی چپ گردنم شروع میشه و تا آرنجم تیر می کشه. شونه ام مخصوصا خیلی درد میکنه و واقعا نمی دونم چشه. یکی از شدیدترین دردای عمرم بعد از سردرد همیشگی و گلودرد پارساله. دیروز یه نوافن خوردم و یکم بهتر شد ولی تو بازار در حال امتحان کردن زیپ چمدون و کوله، زیپ رو محکم کشیدم و دوباره درد گرفت. کلا فرق نمی کنه، هم تیزاتیدین خوردم خم نوافن، حتی پماد ایبوپروفن هم زدم ولی بیشتر از دو ساعت دووم نمیارن هیچ کدوم. خلاصه که خ
کابل قدرت
کابل‌های مفتولی به کابل هایی گفته می شود که یک یا چند رشته مفتول با انعطاف پذیری پایین در کنار هم قرار گرفته اند. معمولاً مقاومت این نوع از کابل قدرت در درجه دمای ثابت مقداری کمتر از کابل های افشان بوده و استحکام مکانیکی آن ها در برابر خوردگی بیشتر می باشد و به همین دلیل در مسافت های طولانی تر به کار می روند.
به دلیل تک رشته بودن، احتمال اتصال بدنه در مدارات در این نوع کابل ها کمتر می باشد. این کابل ها گاهاً به نام های کابل سخت یا کاب
شهری در ایران وجود دارد که از آن 80 میلیون نفر جز خودشان بی خبرند و لذا گلچین مردمی و مهاجران در این شهر مهم است و این شهر رو به فراماسونری و بی دینی میباشد و مردمش باور دارند که خدا ، اربابان است و نه یگانه الله تعالی ؛
 
مهمترین جنگ فرهنگی در این شهر انجام خواهد گرفت که با شکست آن ، ضد انقلاب شکست خواهد خورد .
 
شهر خود را سکولار ، فمنیست ، پست مدرن ، فاشیست و ... میداند و کودک درون عامل شیطنت است .
 
خشونت و قدرت در حکومت دوران رنسانس ، از این جریان
زبان آلمانی رو من از سال ۲۰۱۶ شروع کردم .تقریبا ۴ سال پیش .
زبان آلمانی از 3 سطح تشکیل شده A , B , C که هر کدوم ازین سطح ها به ۲ تا ۴ بخش باز تقسیم میشند .
برای گرفتن پذیرش از دانشگاه به سطح حداقل B1 احتیاج دارید. ولی برای ورود به دانشگاه  در رشته روانشناسی به مدارکی مثل DSH2 یا  DSH3 یا C1 Telc یا C2 Goethe احتیاجه .
من خودم DSH رو گرفتم و اطلاعاتم در این زمینست.
سنگ مناسب مناطق سردسیروقتی که قرار است سنگی در مناطق سردسیر به عنوان سنگ محوطه استفاده گردد نکته مهمی که باید به آن توجه نمود این است که آیا سنگ با توجه به جذب آن میتواند مقاومت لازم در برابر سیکل سرما را حفظ نماید و جزو انواع سنگ مناسب مناطق سردسیر به حساب آید.بسیار مهم است که در مناطق سردسیر حتما در صورت نیاز به استفاده از سنگ در محوطه در صورتی که دوست دارید بعد از دوره سرما و یخ زدگی اتفاقی برای سنگهای محوطه شما اتفاقی پیش نیاید میتوانید ه
.
" مقابله و مقاومت عجولانه و ناپخته و غیر منطقی در برابر یک تهدید، به توسعه هر چه بیشتر آن تهدید کمک میکند؛ این یک قانون بزرگ است." 
علی شریعتی،م آ ۲۱.
 
 پی نوشت:شریعتی در  تشریح نحوه برخورد جناح سنتی با مدرنیسم تحمیلی غرب  با اشاره به این مساله، شکل مقاومت آن جناح را عامل حصول نتیجه ای معکوس و تقویت جریان یاد شده میداند.
.
بسیاری از والدین خطاب به فرزندشان در سنین مختلف:
حدود یک ساله : تو خودت نمیتونی غذا بخوری (خونه رو کثیف میکنی).
حدود دو ساله  : تو نمیتونی سفره رو جمع کنی، تو نمیتونی ظرفها رو بشوری (ظرفها رو میشکنی)، تو نمیتونی نون بخری و ...
حدود هفت ساله : تو نمیتونی کاردستی درست کنی بذار من انجامش بدم، تو نمیدونی کدوم لباس بهت میاد و ...
نوجوان : تو نمیدونی کدوم رشته تحصیلی در آینده به کارت میاد، تو نمیدونی چه شغلی خوبه و ...
جوان : تو نمیدونی با کی باید ازدواج کنی
کتاب سازه‌های چوبی فرمت فایل دانلودی: .pdfفرمت فایل اصلی: pdfتعداد صفحات: 22حجم فایل: 1065قیمت: 7000 تومانبخشی از متن:کتاب سازه های چوبی اثر فرزین راد اولین کتاب الکترونیکی به زبان فارسی برای سازه‌های چوبی است. استفاده از سازه‌های چوبی از قدیم در همه‌ی کشورهای دنیا امری رایج و طبیعی بوده و کم‌کم با گذشت زمان و ارائه‌ی مصالح جدید به سمت استفاده از مصالح جدید رفتیم.در این کتاب موارد زیر می‌پردازیم:سازه‌های چوبی چیست؟ مزایای استفاده از سازه‌ه
من الان ارکان "مسئولیت "مدنی و "مسئولیت" قراردادی و "مسئولیت" بین المللی و به تبع اون مسئولین سازمان های بین المللی رو قاطی کردم..."مسئولین "چرا پاسخگو نیستن؟
کدوم "مسئول" ذی صلاحه در پاسخگویی؟
کدوم مسئول مسئول پاسخگویه!
هی هی هی...
.....
مغزم سیماش قاتی شده بهم!
پوشش سرامیک نانو خورو می وینچی
Wheel Guard باری بی نظیر با چرخ های اتومبیل ارائه می دهد. شکست در ترکیب عناصر SI O2 آلی و درون آلی به این پوشش امکان می دهد تا گرد و غبار ترمز ، دانه های جاده را دفع کند و در برابر درجه حرارت بالا مقاومت کند. انرژی شدید سطح بسیار پایین فیلم در کنار مکانیسم ضد استاتیکی ذاتی در برابر چسبندگی جاده مقاومت می کند و باعث می شود محافظ چرخ پیشرفته ترین پوشش چرخ امروزی در بازار باشد. این به شدت باعث تمیز شدن نتایج می شود.
مشخصات ف
سلام
وقت تون بخیر، سوالی که دارم اینه که موفق شدن در رشته های زیرشاخه روانشناسی  (حالا اینکه کدوم رشته بماند...)، چطور ممکنه؟، و اینکه ادامه تحصیل تو این رشته ها چقدر لازمه و البته سختیش چقدر هستش؟
مورد بعدی، حتما باید بعد گرفتن مدرک، مثلا مراجع که میاد مثل همون کتاب ها باید مشورتش داد؟، مثلا خودم بیشتر دوست دارم به جای حرف های خشک و نظری جور دیگه ای با مراجع صحبت کنم. اینم توضیح بدین ممنون میشم.
مورد آخر این که طرف هر رشته ای بخونه بهش میگن ر
رفتار متریال غیرخطی
در: آموزش تحلیل غیرخطی با سپ, تحلیل های غیرخطی در Etabs
 در تحلیل غیرخطی شما برای مدلسازی رفتاری اجزا از رابطه کلی نیرو- تغییر شکل یا منحنی‌های دیگری که رفتار را نشان می‌دهند استفاده میکنید. در شکل زیر به نقل از FEMA356 منحنی ساده شده کلی رفتار بار- تغییر شکل نشان داده شده است. این مدل از نقطه A (عضو فاقد بارگذاری) تا یک نقطه تسلیم مؤثر در B، خطی است و بین نقاط B و C سختی کاهش یافته‌ای به صورت خطی وجود دارد که با یک کاهش ناگهانی در
شاید خود کلمه پیچ و مهره شما را با دسته گسترده ای از اتصالات صنعتی در شکل های مختلف مواجه کند که در این میان جنس های مختلف، آبکاری ها و گرید های مختلفی که بصورت عددی بر روی سطح آنها نوشته شده است قضیه را حتی دشوار تر کند. اما پیچ و مهره استیل یا استنلس استیل در گرید 316 چیست؟ پیچ و مهره استیل از نظر مکانیکی چه تفاوت هایی با پیچ و مهره فولادی دارند. عدد 316 به چه معنایی است؟
پیچ و مهره استیل دسته ای از پیچ و مهره هستند که از جنس استنلس استیل در گرید ها
سنگ یکی از پرکاربردترین و رایج ترین مصالح ساختمانی است که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته مردم از سنگ برای احداث خانه استفاده می کردند و اهمیت این متریال نسبت به فلز بالاتر بود. در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی استخراج سنگ آسان تر شده و کاربرد آن در صنعت ساختمان سازی به طور چشمگیر افزایش یافته است. سنگ ها دارای قابلیت های منحصر بفردی هستند که قابل مقایسه با سایر مصالح ساختمانی نمی باشند. از جمله ویژگی های آنها می
سلام
راستش من در فامیل و خانواده خوشبختانه موارد خشونت خانگی ندیدم. اما مواردی از آشنا و همسایه و اینا بوده که حتی صدای دادشون رو هم شنیدیم و واقعا آزار دهنده ست.  واقعا این مورد برام سوال میشه، چطور زن و مردی که که حالا نگیم عاشق هم هستند، حداقل با هم زندگی میکنن و اوقات شون رو میگذرونن و خیلی به هم نزدیکن واقعا چرا این اتفاق می افته که کارشون به اینجا میرسه؟
میدونم اختلاف نظر و بحث هست ولی خشونت علیه زنان رو متوجه نمیشم که چه مشکلی رو میتونه
یک ساختمون بدون ستون و فندانسیون خوب مقاومت لازم را ندارد و لازمه ی یک تشک خوب فنر های مقاوم و مستحکم برا پشتیبانی از وزن شماست.
با هم مراحل ساخت فنر برای یک تشک خوب را بررسی میکنیم:
۱.انتخاب مفتول برای ساخت فنر ها که خیلی مهمه پر کربن باشند تا فنرها مقاومت بالایی در برابر وزن های سنگین داشته باشند.
۲.مفتول ها توسط دستگاه فنر زنی تبدیل به فنر میشوند.
۳.فنر ها توسط مفتول دیگری با قطر کمتر به هم متصل و بافته مشوند.
۴.قاب فلزی با قطر بالا دور اسکلت ف
✅قرنطینه و خشونت های خانگی 
✍️مجیددادرس خالدی - حقوقدان
امروز در خبرها شنیدم که مدیر کل مشاوره و امور روانشناختی بهزیستی کشور با اشاره به قرنطینه شدن خانواده ها بیان نمودند که آمار تماس های اختلافات زوجین با شماره ١٤٨٠ سه برابر شده است بهزاد وحیدنیا اشاره میکند:در دوران قرنطینه، ساعات تماس زوج ها و مدت زمان تعامل آنها با یکدیگر بیشتر است و اختلافات زناشویی افزایش می‌یابد.مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور گفت: به طور
سلام
برام مهمه بدونم در حال حاضر حقوق تکنسین رادیولوژی چقدر هست؟ میگن اشعه اش خطرناکه، میدونم ولی حس میکنم این  رشته رو دوست دارم نمیدونم از پسش بر میام یا نه، استرس دارم. آیا میشه مراکز سونوگرافی کار کرد ؟ البته منظورم متخصص رایولوژی نیست تکنسین رادیولوژیه، رتبه قبولیش هم بگید ممنون

مرتبط:
به نظر شما رشته رادیولوژی خوبه ؟
من بین رشته گمرک و رادیولوژی موندم ، درآمد کدوم بهتره ؟
چند سوال در مورد رشته رادیولوژی
آینده شغلی رشته رادیولوژی
کاهش وزن ساختمان به علت سبکی سقف و دیوارهای ساخته شده از پانل سه بعدی
سرعت حمل و نقل و سهولت بالا کشیدن پانل ها در ساختمانهای مرتفع
مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله به علت یکپارچگی سازه
عایق در برابر حرارت ، برودت و رطوبت و صدا .
مقاوم در برابر آتش سوزی به علت وجود قشرهای بتنی طرفین پانل .
نفوذ ناپذیری تری دی پانل در برابر حشرات .
امکان حمل و نقل و بکارگیری دیوار پانل در مناطق صعب العبور جهت احداث ساختمان.
عدم نفوذ نسبی آلودگی ص
به طور ساده دربی است که به طور ویژه طراحی و ساخته شده و به تنها توسط کارشناسان ضد حریق در محل مورد نظر نصب شود تا اینکه بتواند مقدار زمان معینی در برابر آتش و دود مقاومت کند تا اعضای ساختمان بتوانند در صورت بروز حریق از ساختمان خارج شده و آتش در همان اتاقی که بود متوقف شود.
 برای اطمینان از اینکه درب مورد نصب تمامی استاندارد های ضد حرق را رعایت کند و مقاومت خوبی در برابر آتش از خود نشان دهد سازمان آتش نشانی در ایران به شرکت هایی که دارای استاند
نظر گاندی در مورد هفت چیزی که بدون هفت چیز دیگر خطرناک هستند:
ثروت بدون زحمت
دانش بدون شخصیت
علم بدون انسانیت
سیاست بدون شرافت
لذت بدون وجدان
تجارت بدون اخلاق
و عبادت بدون ایثار
این هفت مورد را گاندی تنها چند روز پیش از مرگش بر روی یک تکه کاغذ نوشت و به نوه اش داد. اعتقاد بر این است که وی این موارد را در جست و جوی خود برای یافتن ریشه های خشونت شناسایی کرد. در نظر گرفتن این موارد، بهترین راه جلوگیری از بروز خشونت در یک فرد و یا جامعه است.
سنگ نما یکی از ابتدایی ترین مصالح ساختمانی میباشد که انسان برای ساختن ابزار و سرپناه و رفع نیاز خود از این مصالح استفاده میکند. مقاومت سنگ نمای ساختمانی باید فاقد هرگونه شیار ، رگه، ترک، خلل و فرج پوسیدگی و لایه های سست باشد و حتی المقدور رنگی یکنواخت داشته باشد. بطور کلی سنگ طبیعی را که دارای مقاومت کافی در شرایط جوی و رنگ جالبی باشد می توان در عملیات ساختمانی و به صورت سنگ لاشه، سنگ قواره، سنگ باربر، سنگ پلاک، سنگ درپوش، سنگ ستون و حتی به ص
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸  آغاز شد و داوطلبانی که  برای انتخاب رشته مجاز اعلام شده‌اند باید به دفترچه راهنما انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد مراجعه کنند، دفترچه از دوشنبه ۱۷ تیر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
داوطلبان باید از امروز چهارشنبه ۱۹ تیرماه تا ساعت ۲۴ یکشنبه ۲۳ تیرماه ۹۸ نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند، داوطلبان باید با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری، شما
اسپیسی هر چقدر بد هر چقدر پست یک چیز بزرگ رو تو میراث بازیگریش بجا گذاشت. بازی کردن اونجوری که بقیه نمیخوان. شاید سال ها بعد کسی از من بپرسه کدوم اثر بهترین بازیشه هفت، خانه پوشالی، مظنونین همیشگی، زیبایی آمریکایی و... ؟ قاطعانه میگم هیچ کدوم. اون ویدئویی سه دقیقه ای با کلی فحشی که تویوتیوب خورد بهترینشه با فاصله زیاد پشت لبخندهایی که ترسیده جای اینکه ترسناک باشه.
پ.ن : موج هوای سرد در حال نزدیک شدنه میگن رشت قراره برف بیاد.
سلام
دختر ۲۰ ساله ای هستم که بعد ۳ بار کنکور تجربی دادن امسال مدیریت صنعتی سراسری قبول شدم منتها نسبت به رشته ام تردید دارم، من هدفم از درس خوندن اینه که هر چه سریعتر وارد بازار کار بشم و آزمون استخدامی بدم و کارمند دولت بشم، اطرافیانم میگن حسابداری بهتر از مدیریت هست و من فکر میکردم از پس حسابداری بر نمیام، اما الان که دانشگاه اومدم ریاضیات مون اونقدرها هم که من فکر میکردم سخت نیست و به نظرم میتونم حسابداری بخونم.
حالا از شما مشورت میخوام،
همه چیز درباره رتبه بندی شرکت و اخذ گرید
درباره مقوله رتبه بندی شرکت و اخذ گرید گفتنی های بسیاری است. به واقع باید گفت امروزه برای اینکه شرکت ها بتوانند با سازمان ها و نهادهای دولتی قرارداد ببندند و همکاری کنند نیازمند اخذ رتبه مناسب هستند و بدون اخذ رتبه هیچ نهاد و سازمان دولتی نمی تواند با این شرکت ها همکاری کند و وارد معامله شوند.
در زیر با شرایط و مدارک و نحوه اخذ گرید شرکت ها بیشتر آشنا می شویم.
انواع رتبه بندی شرکت ها شامل:
رتبه بندی شر
نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامى
 
♦️پس از انتخاب رشته براى دوره روزانه ، شبانه ، غیرانتفاعى و پیام نور ، نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد مى رسد و انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت رسمى آن به نشانه اینترنتى 
www.azmoon.org
انجام میگیرد.
 
بعد از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که شامل هر پنج گروه (ریاضى ، تجربى ، انسانى، هنر و زبان) مى شود و انتخاب رشته مورد نظر ، به سایت مراجعه کنید.
 
کد ٧رقمى در ذیل کارنامه سازمان سنجش و کد ملى خو
نحوه ساخت لوله های درزدار
نحوه ساخت لوله های درزدار ، به دو صورت است. یا به صورت عادی و longitudenal یا به صورت مارپیچ یا spiral. در این مقاله سعی شده است انواع نحوه ساخت این ولله ها توضیح داده شود. تا مخاطبان عزیز بتوانند بهترین اطلاعات مفیدی را در این باره به دست آورند.
لوله درز دار چیست؟
لوله درز دار تولید شده از ورق فولادی ، به صورت نورد کاری ، برشکاری و جوشکاری شده است.
 
  مصارف قابل استفاده از لوله درزدار
خطوط انتقال آب ، نفت و گاز
ستون ساختمان
معد
سلام
من نزدیک ۲۳ سالمه، راستش یه مدتی هست که حس خوشحالی ندارم، من فیزیوتراپی میخونم و سال اول ارشد هستم. گاهی که میبینم یه عده میان قیاس میکنن که رشته های پزشکی و دندان و دارو از شما بهترن ناراحت میشم و این ناراحتی باعث شده یه حس افسردگی داشته باشم و حوصله تلاش کردن تو رشته خودم رو نداشته باشم.
شاید بچگانه به نظر بیاد، من همیشه درسخون بودم و حالا حرف های بقیه باعث شده حس کنم که زحماتم هدر رفته، شما جای من بودین چیکار میکردید؟، دلم نمیخواد برم
آیا رشته ریاضی مناسب انتخاب است
یکی از مطالب بسیار مهم و سوال برانگیز برای تمامی دانش آموزان و والدین این است که آیا رشته ی انتخابی ( رشته ریاضی ) در آینده جایگاه و شغل مناسبی را برای فرد ایجاد میکند یا خیر . در واقع هدف هر دانش آموزی از تحصیل رسیدن به شغلی مناسب در آینده می باشد . در سال های گذشته میزان پذیرش دانشجو در رشته ریاضی بسیار زیاد بوده و همچنین بازار کار این رشته در وضیعت معمولی قرار دارد و نسبت به رشته ی تجربی در رده ی پایین تر قرار می

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها