نتایج جستجو برای عبارت :

لیست بازیکنان پرسپولیس براربر تراکتور سازی تبریز

بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
خلاصـه بازی تراکتورسازی 4
تراکتور سوار دو بود ئ 12 تا موقعیت تراکتور داشت موقعیت صدرصد گل حل اهن 2 موقعیت مشاهده نخوری تراکتور ادمین ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ زمان .
ادامه مطلب
جزئیات محرومیت تراکتور در پرونده استوکس
باشگاه تراکتور تبریز طبق رأی فیفا باید تا ۴۵ روز آینده مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود دیرکرد یکساله را به حساب آنتونی استوکس واریز کند در غیر اینصورت محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالات در انتظار تیم تراکتور  خواهد بود.
همراه ما باشید​​​​​​​​​​​​​​
لیست بازیکنان پرسپولیس برابر تراکتورسازی تبریز:
 
بوژیدار رادوویچ، علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، سید جلال حسینی، محمد انصاری، کنعانی زادگان، محسن ربیع خواه، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، بشار رسن، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، امیر روستایی، علی علیپور، جونیور براندائو، سعید حسین‌پور و آدم همتی
نتیجه بازی سپاهان و تراکتور امروز از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
تراکتورسازی تبریز
فیلم ؛ دوره تراکتور از ناو ملوانان جوک کوچک و عجیب شفر با داور بازی با سپاهان ۷ ۱۵ عکس محسن روشن روی نتیجه تراکتور روش بازداشت کرده بود؟. بهره نهایی مطالب مرتبط با ورزش های امروز عناوین خصوصی لیگ در تسخیر سپاهانی ها گل دوم سایپا با سپاهان رمضانپور پنالتی گل چهارم سپاهان با و الزامات استفاده از سایت  جداول لیگ‌ها   اخبار زنده  لیگ ب
حواشی بازی تراکتور و پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
پایان مشاهده گروه ‌های تراکتورسازی و تیر بر ‌های اضافی در پی شاگردان لیکنز با پایان رسید که پایان این بازی با حواشی اضافی همراه.
ادامه مطلب
فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.
در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزا
حواشی بازی تراکتور با پیکان از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
بررسی اتفاقات دیدار تراکتور و پیکان با حضور استاندار
▶ 1 24
1 day ago
در آپارات وارد شوید ارتباط ویدیوهای و کانال‌های بهتری بر سازمان سازمان شما پیشنهاد شود وارد شوید آپارات در تلفن همراه Windows Android.
ادامه مطلب
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
                                نتیجه واقعی: پارس جنوبی ۳ - پیکان 1
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
                                      نتیجه واقعی:  گل گهر ۱- ماشین سازی ۰
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
                                    نتیجه واقعی: تراکتور ۳- شهر خودرو ۱
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود. (بازی رو ز شنبه است)
   
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
باز هم روزنامه فرهیختگان در شب بازی حساس تراکتور با استقلال آستین ها را برای حاشیه سازی و خارج کردن تراکتور از ریل موفقیت و مسیر قهرمانی بالا زده و با آسمان ریسمان کردن و ربط دادن پروژه سرمایه گذاری زنوزی در تاتارستان که بحث جدیدی هم نیست به مطالبات بازیکنان به زعم خود پرده از مشکل مالی باشگاه تراکتور برداشته و این هم کافی نبوده تا با استفاده از ضرب المثلی نژادپرستانه سعی کند مرهمی بر آتش زخم بدخواهان تراکتور و آذربایجان گذاشته باشد. 
اصل
اخبار امروز حاکی از انست که تعداد حضور در ترکیب ثابت استقلال بین یازده بازیکن امروز
غفوری و حسینی برای نهمین هفته متوالی حضور در ترکیب اصلی را تجربه میکنند.
اخبار جدید استقلال و حواشی پیش از دیدار تراکتور- استقلال
با اینکه بیش از ۶ ساعت به آغاز این بازی مهم زمان باقی مانده است ولی هواداران تراکتور به سمت ورزشگاه حرکت کرده اند و هم اکنون نزدیک ۵۰۰ نفر در مقابل ورزشگاه حضور دارند.
یکی از نکات جالب توجه مقابل ورزشگاه یادگار امام تبریز حضور و هم
بی چراغ بودن تراکتور یک کشته و دو مصدوم در زرند بر جای گذاشت 
طبق اعلام کارشناس فوریت های پزشکی: حوالی ساعت 20:30 شب گذشته یک سواری سمند که از مسیر فتح آباد به زرند در حال حرکت بوده که با تراکتور بی چراغ برخورد نموده و یک کشته و دو مصدم بر جای گذاشت. 
حسن زاده کارشناس فوریت های پزشکی در گفتگو با خبرنگار ندای زرند افزود : علت اصلی این حادثه بدون چراغ بودن تراکتور در شب بوده که متاسفانه راننده نوجوان این تراکتور ابتدا توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان
بوسیله گزارش ورزش سه، تیم تراکتورسازی روز شنبه در دیداری احساساتی به میدان جنگ پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه به وضعیت جدول تراکتوری‌ها برای تصرف سهمیه به سه امتیاز حساس این محک نیاز دارند. از این رو محفل تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این مسابقه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد وجود. پیش از این در طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و به هزار، سه هزار و پنج هزار تومان رسید. باتوجه به این موضوع پیش بینی می‌ش
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
به گزارش ورزش سه، آویشن تراکتورسازی روز شنبه تو دیداری احساساتی به رزمگاه پارس جنوبی جم خواهد رفت‌. باتوجه بوسیله وضعیت واحد فشار هوا تراکتوری‌ها برای کسب سهمیه به سه گانه نمره حساس این تمرین حاجت دارند. از این رو کانون تراکتورسازی تبریز اعلام کرد که تماشای این فتنه بخاطر هواداران این تیم رایگان خواهد حیات. پیش از این تو طول فصل بلیت زورخانه یادگار امام از ۵۰۰ تومان آغاز شد و بوسیله هزار، سه هزار و پنج هزاره تومان رسید. باتوجه به این موض
مدیرعامل باشگاه تراکتور در نامه ای به رئیس سازمان لیگ به خاطر حرکت تماشاگران پرسپولیس شکایت کرد.
به گزارش مهر به نقل از سایت باشگاه تراکتور، باتوجه به خواسته و مطالبه هواداران تراکتور پیرامون فیلم منتشر شده از هواداران باشگاه پرسپولیس شکایتی در این خصوص توسط غلامرضا صادقیان مدیرعامل باشگاه تراکتور تنظیم و به سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال شد. رونوشت این شکایت نیز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد.

در بخشی از این نامه آمد
تراکتور یک واژه انگلیسی به معنای کشنده می باشد که از ریشه tratiox گرفته شده است. از این تجهیزات به منظور کشیدن سایر وسایل که نیاز به قدرت بالایی دارند، استفاده می شود. کاربرد عمده این تجهیزات در حیطه فعالیت های کشاورزی می باشد. تراکتورها بنابر کارکردشان، در انواع متفاوتی مانند تراکتورهای صنعتی، تراکتورهای راهسازی، تراکتورهای کشاورزی و غیره می باشند. تراکتورها نیز مانند هر تجهیزاتی بر اثر استفاده و گذشت زمان دچار استهلاک و خرابی شده و برای فع
ه نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور،پس از هماهنگی های لازم این هنرمند در باشگاه تراکتور حاضر و کادو خود را به اشکان دژاگه تقدیم کرد.
دژاگه نیز باخوش‌رویی از احسان زرگری - هنرمند ۱۷ ساله استقبال و بابت رسم این نقاشی از وی تشکر کرد.
زرگری اهل تبریز است و از هفت سالگی نقاشی را آغاز کرده و در سبک رئال فعالیت می‌کند. 
او نقاشی دژاگه را در تابلویی به ابعاد ۶۰ در ۸۰ کشیده و می‌خواهد چهره‌ی تمامی بازیکنان تیم تراکتور را نقاش
قیمت تراکتور باغی دست دوم
با افزایش جمعیت مکانیزه کردن سیستم های کشاورزی و باغ داری به امری ضروری تبدیل شده است. با مکانیزه کردن سیستم های باغداری و کشاورزی تولید به صرفه تر و آسان تر خواهد شد. تراکتور باغی یکی از ماشین هایی است که جهت کمک به سیستم باغداری ساخته شده است. تراکتور باغی در زمینه حمل بار های سنگین و دیگر کارهای کشاورزی مثل چیدمان میوه ها کاربرد دارد.
یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تراکتور باغی، خرید تراکتور باغی دست دوم می باشد
شعر : رضا کاظمی #اردبیلی #محاوره ای 
#تراکتور 
واردو بیر تیمی تورک لَرین بایراقی     گویلَردَه      گَزَر هان کی  گروپ دا اولسا او قورخین نان  حریف لَر اَسَر 
 
گوج لی  قارتال کیمی گَلیبمیدان دا     طوفان    ایلییَر چوخ لو گُل لار وریب اوتوبحریفی       گیریان     ایلییَر 
 
قوزانار    سَس   هَر   طَرفدَن تورک لَره  جان  دور  تراختور آخیلان     قان دور    داماردا عشقی دور خان دور تراختور
 
قویوب     دُنیانی    حیرت ده تراختور دا      اول
  مدیران باشگاه تراکتور به محمدرضا اخباری، دروازه‌بان مصدوم خود دلگرمی داده و آخرین وضعیت درمان او را جویا شدند.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه تراکتور روز چهارشنبه، 30 بهمن ماه طی یک تماس تلفنی با اخباری، ضمن جویا شدن احوال او، در جریان آخرین وضعیت درمان این بازیکن باتجربه قرار گرفت.
همچنین عباس الیاسی، رییس هیات مدیره باشگاه تراکتور نیز ضمن عیادت از اخبا
در حالی که این امر می تواند فرآیند خرید تراکتور را از بسیاری جهات آسانتر کند ، همچنین خرید دلالان را با قیمت های پایین تر آسان تر می کند و تخفیف ها را از آنچه در واقع ممکن است جذاب تر به نظر برسد ، زیرا تعدادی از اجزای مختلف در جای خود قرار می گیرند. .
 
هنگام خرید یک تراکتور جدید یا استفاده شده از یک فروشنده ، موارد مختلفی باید در نظر بگیرید. جذاب ترین مورد این است که شما به احتمال زیاد تراکتور خریداری کرده اید که نمایندگی ها در پشت آن ایستاده ا
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور امروز به شاگردانش استراحت داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، شاگردان الهامی که روز گذشته ریکاوری کرده بودند، امروز (یکشنبه، ۱۱ اسفند ماه) استراحت می‌کنند.
تمرینات تراکتور از فردا (دوشنبه، ۱۲ اسفند ماه) برای بازی با نساجی مازندران استارت می‌خورد.

انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
نامه رئیس هیات مدیره با
  باشگاه تراکتور برای معاوضه یکی از دروازه بان های خود با باشگاه ها آمادگی دارد اما حاضر نیست این بازیکن را قطعی از دست بدهد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چند روزی است که بحث معاوضه محمدرضا اخباری دروازه بان تراکتور با برخی باشگاه ها مطرح می شود اما هنوز مذاکره رسمی از سوی باشگاه تراکتور صورت نگرفته است.
با توجه به عملکرد رشید مظاهری درون دروازه تراکتور بازیکنی مثل اخباری که سابقه ملی هم دا
به JCB Fastrac Two (عجب اسم مسخره‌ای!) یا همان سریع‌ترین تراکتور دنیا سلام کنید! رکورد این تراکتور اوایل سال جاری در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

این تراکتور اصلاح شده به رانندگی گای مارتین توانست رکورد سرعت 217.568 کیلومتر در ساعت (حرکت به‌صورت رفت‌وبرگشت و محاسبه سرعت متوسط) را در فرودگاه الوینگتون بریتانیا بر جای بگذارد. این تراکتور نه تنها سرعت یاد شده را ثبت کرد بلکه به حداکثر سرعت 247.470 کیلومتر در ساعت نیز دست یافت.

به این ترتیب تراکتور یاد
  آی تی سی مهاجم جدید تیم فوتبال در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس تراکتور صادر شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیریت باشگاه تراکتور، ITC حمزاوی اوکاچا صادر شد. بدین ترتیب، این بازیکن الجزایری در صورت صلاحدید کادر فنی، مشکلی بابت بازی در دیدار پیش روی تیمش مقابل پرسپولیس نخواهد داشت.
گفتنی است؛ تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، ا
  مدافع تیم تراکتور گفت: در تیم ما چیزی که خیلی گران است هواداران‌مان هستند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا خانزاده درباره برد تراکتور مقابل پرسپولیس گفت:‌ تیم تراکتور تیم ریشه‌دار و پرهواداری است و خدا را شکر که امروز توانستیم برنده شویم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا تراکتور توان ادامه دادن این روند خوب را دارد یا نه، افزود: به امید خدا این راه را ادامه خواهیم داد هرچند که در فوتبال
نمیدانم چه حکمتی در این فاصله های تخمی ست.شاید فرصتی باشد برای رشد و بلوغ احساسات.اما من نمیخاهم این پیچیدگیها را.دلم سادگی میخاهد، یکرویی و بی ریایی، دلم صدای بادو طوفان و تراکتور میخاهد.دلم آن "نمیخواهم، ولی نمیشود نروم" ها را میخاهد.تو بهمن دول بکشی و بگویم نکش و بگویی چشم و باز اعتراف کنی که نشد.چقدر که این سادگیها قشنگ و دلخاهند..
عاقبت شریک گرداندن غیرمعصوم در امامت
ثقة الاسلام کلینی و شیخ نعمانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
۶- محمد بن یحیى، عن محمد بن الحسین، عن محمد بن سنان، عن طلحة بن زید عن أبی عبد الله علیه السلام قال: من أشرك مع إمام إمامته من عند الله من لیست إمامته من الله كان مشركا بالله.
امام صادق علیه السلام فرمودند: هر کس در امامت امامی که از ناحیه خداوند است، شخصی دیگری را که از سوی خدا نیست (یعنی غیر معصوم) شریک و سهیم بداند، مشرک به الله گشته است.
الک
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی خطیر، معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال تهران از سوی کمیته اخلاق به فدراسیون فوتبال دعوت شده است.روز چهارشنبه باشگاه تراکتور با ارسال نامه رسمی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خواستار رسیدگی مراجع امنیتی به پرونده وکلای حاضر در سوئیس و ارتباطات داخلی آنها شد.
در این نامه، تراکتور اعلام کرد مستندات بسیاری در مورد ارتباط نزدیک علی خطیر با وکیل خارجی، رد و بدل شدن چک و وجه نقد و موارد بسیاری از این قبیل در اختی
کانال تلگرامی انتشارات ساوالان ایگیدلری از انتشار رمانی در خصوص هواداران تیم تراکتور آذربایجان خبر داد.
نویسنده رمان آقای سعید دشتی می باشند.
 
جهت اطلاعات بیشتر و تهیه کتاب با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.
 
آیدی انتشارات در تلگرام@savalanigidlaryشماره تماس:
09149533961045_33260254
  سبزپوشان تبریزی ممکن است در تورنمنتی چهار جانبه با حضور تیم‌های لیگ برتری شرکت کنند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، دو تیم ماشین سازی و تراکتور تبریز قرار بود در ادامه برنامه آماده سازی پیش فصل، جمعه هفته جاری در زمین بنیان دیزل به مصاف هم بروند اما با نظر سرمربیان دو تیم، بازی تدارکاتی در آخرین روز این هفته لغو و در زمانی پس از برگزاری اردوی پیش فصل برگزار خواهد شد.
 
ضمن اینکه با پیگیری‌های خبرنگ
‍قرارداد بلبلی شبیه ماجرای ترابی نیست
از بدو اعلام محرومیت محمد بلبلی برخی دوستان به دنبال واکاوی این موضوع و تطبیق آن با مسئله ترابی و تراکتور هستند. قیاسی که هیچ انطباقی ندارد. به چند دلیل:
۱- اول اینکه در مورد بلبلی ایجنت او آقای فیض بخش یک روز قبل از رسانه ای شدن حضورش در استقلال با من تماس گرفت و موضوع انتقال از سپیدرود به فولاد و متعاقبا به استقلال را توضیح داد و مشورت گرفت. گفتم بروید با سپیدرود توافق کنید. فولاد این وسط خودش هم تخلف کر
پارس جنوبی - پیکان      پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - ماشین سازی       پیش بینی: ماشین سازی با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
تراکتور -  شهر خودرو         پیش بینی: تساوی
 
صنعت نفت - سپاهان        پیش بینی: سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
این پیش بینی ها با الگوریتم اصلاح شده است.
با سلام خدمت همراهان وبلاگ بیامه 
ساخت جاده قبرستان روستا
 
روستای بیامه سفلی یکی از بزرگترین روستاهای بخش گهواره است که راه جاده قبرستان این روستا جاده ای میباشه که فقط با تراکتور قابل عبور است این جاده در قسمت شمال غرب روستا میباشد  لذا از مسئولین مربوطه خواهشمند است که به این موضوع رسیدگی فرمایید که شاید یکی از بزرگترین مشکلات روستا برطرف شود
 
با تشکر
  سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشکان دژاگه و چند بازیکن جدید تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملحق می شوند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، مصطفی دنیزلی در خصوص اردوی ارضروم گفت: پس از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار تبریز، اردوی خود را در ارضروم آغاز کردیم و می توانیم در این اردو، برنامه های بدنی و غذایی بازیکنان را نیز زیر نظر بگیریم. تمریناتمان در دو نوبت صبح و عصر برگ
باشگاه تراکتورسازی به سرمربی عثمانلی اسپور ترکیه پیشنهاد امضای قرارداد 2 ساله داد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «bursadabugun» ترکیه خبر داد که باشگاه تراکتورسازی تبریز به عرفان بوز، سرمربی عثمانلی اسپور قرارداد 2 ساله ای را پیشنهاد داده است.
این مربی سابقه هدایت تیم‌های بورسا اسپور و گنجلر بیر لیگی را در لیگ ترکیه دارد. جورج لیکنز، سرمربی بلژیکی تراکتور روز گذشته رسما قراردادش را با این باشگاه
  یک نشریه انگلیسی خبر داد گلزن ایرلندی اسبق تراکتور با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه سان گزارش کرد آنتونی استوکس که زمانی برای تراکتور تبریز بازی می‌کرد، با پیشنهاد تیم استقلال تهران مواجه شده و ممکن است یکبار دیگر به فوتبال ایران بازگردد.
طبق آنچه اعلام شد گلزن ایرلندی هم اکنون در جست‌وجوی تیمی جدید پس از ترک تیم آدانا دمیراسپور ترکیه می‌‌گردد.
ستاره 31 ساله د
از حقایق جهان میشه به این اشاره کرد که من، هلن پراسپرو، هرگز نمی تونم از لحاظ مثل تراکتور کار کردن و ژاپنی رفتار کردن به مامان برسم. حالا هرچقدر هم که با چوب نودل بخورم و آهنگ های ژاپنی حفظ کنم، اون می تونه با چهار ساعت از زندگیش همه تلاش های منو مسخره کنه. چهار ساعتی که توش غذا و سالاد درست کنه، یه کلاس دو ساعته آنلاین بذاره، و با رو مخ ترین موجود زنده دنیا سر حقوقش بحث کنه و خونه و آشپزخونه رو تمیز کنه.
دقیقا حس یه گنینی رو دارم که با یه هوکاگه
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر
و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، براساس اعلام کمیته تعیین وضعیت
بازیکنان، در پرونده شکایت خالد شفیعی از باشگاه تراکتورسازی تبریز این
باشگاه با توجه به عدم ارائه دفاعیه به پرداخت مبلغ ۶/۰۸۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال
بعلاوه هزینه دادرسی محکوم شده که این حکم طی مدت هفت روز قابل
تجدیدنظرخواهی است.
ادامه مطلب
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​
با تراکتور ازکاشت تا برداشت
تراکتور(Tractor) به معنی «کشنده» می‌باشد. این کلمه به ماشین‌هایی اطلاق می‌شود که جهت کشیدن یک بار یا یک وسیله بکار می‌روند. تراکتور به ماشین خودرویی اطلاق می‌شود که از قدرت آن برای کشیدن ادوات و ماشینهای کشاورزی قابل حرکت استفاده می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب...
  دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.
فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از ر
⚪شکستگی فمور و تیبیا شدید آقای 54ساله از آستارا که بدنبال برخورد دیسک تراکتور به تیبیا و فشار به فمور این حادثه پیش اومد. و با تکنیک الیزاروف درمان شد.
آدرس مطب تهرانسر بلوار اصلی مجتمع سهند طبقه4 واحد 410
تلفنهای تماس 09382624034 و 02144563178
وبسایت
Www.baharteb.blog.ir
@bahartebkaran
بازی های هفته هفدهم لیگ برتر رو روزهای شنبه ۵ بهمن و یکشنبه ۶ بهمن برگزار خواهد شد. البته بازی شهر خودرو و شاهین یک هفته قبل برگزار شده و بازی فولاد و استقلال هم لغو شد.
 
 ماشین سازی- سپاهان    پیش بینی : سپاهان با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
پیکان- نساجی             پیش بینی: تساوی
 
گل گهر - سایپا             پیش بینی:  تساوی
 
ذوب آهن - پارس جنوبی     پیش بینی: تساوی
 
پرسپولیس - تراکتور         پیش بینی: پرسولیس با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
نفت مسج
  شش باشگاه لیگ برتری فوتبال از رئیس فدراسیون درخواست افزایش سهمیه در جذب بازیکن را داشته اند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که هنوز سازمان لیگ زمان رسمی برگزاری لیگ نوزدهم را اعلام نکرده است، چند باشگاه طی نامه ای به تاج رئیس فدراسیون فوتبال درخواست افزایش  سهمیه های بازیکنان را مطرح کرده اند.
 
باشگاه های پرسپولیس، تراکتور ، ماشین سازی،شاهین بوشهر، پارس جنوبی و شهرخودرو از رییس فدراسیون
  گلر ملی‌پوش تیم فوتبال تراکتور گفت: اگر 30 بازی هم کلین شیت کنم به مراسم بهترین‌های لیگ نمی‌روم چون دلیلش را همه می‌دانند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رشید مظاهری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت:  فکر می‌کنم یک سر و گردن از پرسپولیس بالاتر بودیم و کمترین حق ما هم در بازی امروز 3 امتیاز بود.وی در خصوص اینکه رقابت با بیرانوند را برده است گفت: نباید اینطور بگوییم چون عملکرد تیم‌ها ن
  باشگاه تراکتور به زودی به مناسبت جشن ولایت و امامت عید غدیرخم جشن پیراهن خود را هم برگزار می‌کند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور به زودی جشن پیراهن خود را به مناسبت جشن عید غدیر خم برگزار می کند.

در این جشن برند لباس های فصل جدید سرخپوشان تبریزی هم مشخص می شود. همچنین از طراحی جدید لوگوی این باشگاه هم رونمایی خواهد شد.

خبر
دیگر از تبریز مربوط به تکمیل شدن دو ورزشگاه ب
احمد بهرامی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر: عملیات برفروبی معابر روستاهای دهستان عشایری تا روستاهای قلعه سرخ ، دره سیب و همه روستاهای دهستان برف انبار تا روستای چقا به وسیله ماشین آلات موجود اعم از یک دستگاه لودر، دو دستگاه بیل بکهو، یک دستگاه تراکتور مجهز به تیغه برف روب، کامیون برف روب و یک دستگاه گریدر  اتمام یافته و کلیه معابر بازگشایی شد.
تغییر در زمان برگزاری سه دیدار 
زمان بازی تراکتور – استقلال تغییر کرد
کمیته مسابقات لیگ برتر از تغییر زمان برگزاری سه بازی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر خبر داد. 
 
به گزارش "ورزش سه" و به نقل روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته مسابقات زمان جدید سه مسابقه از هفته نهم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:
 
* پنجشنبه ۹ آبان ۹۸
سایپا – شهر خودرو به جای ساعت ۱۶:۳۰ در ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهدا شهر قدس برگزار می شود.
* جمعه ۱۰ آبان ۹۸
تراکتورساز
  روز شنبه با انجام دو مسابقه معوقه از هفته دوازدهم لیگ برتر مسابقات نیم فصل باشگاهی به پایان می رسد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو مسابقه پایانی نیم فصل روز شنبه در تهران و آبادان برگزار می‌شود. در این مسابقه دو تیم تراکتور و صنعت نفت به دنبال جایگاه سومی استقلال در جدول لیگ هستند و سپاهان هم می‌خواهد با یک برد قهرمان نیم فصل شود. شاید استقلال در این روز بدون بازی یکی دو پله در جدول لیگ سق
  سرپرست باشگاه تراکتور گفت: مطرح شدن نام مربیان خارجی برای هدایت تراکتور تنها گمانه‌زنی است.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه تراکتور، میر معصوم سهرابی در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه موج فوتبال در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی این تیم، اظهار داشت: با توجه به فشردگی مسابقات، تمرکز اصلی کادر مدیریتی و کادر فنی برای کسب حداکثر امتیازات از بازی‌های آتی است. هیأت مدیره تراکتور پس از جمع ب
گزارش
کار برگشت روزبه چشمی به استقلال تمام شد
 
شایعاتی در مورد پیوستن این بازیکن به تراکتور مطرح شد که فتحی بعد از اعلام خبر بازگشت وی به استقلال عملا خبر تراکتوری شدن چشمی را تکذیب کرد. باید منتظر ماند و دید قرارداد کتبی طرفین چه زمانی امضا می شود؟ 

کد خبر: ۹۲۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 03 September 2019

مدافع فصل گذشته استقلال که مدتها دنبال انتقال به یک تیم اروپایی بود، سرانجام بعد از نداشتن یک مشتری مطلوب از قاره سبز، به ناچار ط
ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   ​

انواع کمباین ها
انواع مختلف کمباین به سه دسته ذیل تقسیم بندی می شوند.
-کمباینی که نیروی محرکه خود را از تراکتور می گیرد (کمباین کششی بدون موتور)
-کمباینی که دارای موتور محرک جداگانه ای بوده و توسط تراکتور کشیده می شود(کمباین کششی با موتور)-کمباینی که بدون استفاده از تراکتور تمام نیروهای لازم برای کار را، خود تأمین می کند(کمباین خودرو)

جهت کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید.
ادامه مطلب...
ایسنا نوشت: امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در ۴۸۴ بازی و کسب ۵ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است.
پس از گذشت ۱۹ دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، مربی‌های مختلف خارجی و داخلی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ایرانی را داشتند و توانستند افتخارات بزرگ و کوچک زیادی را کسب کنند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی سپاهان و پیشین استقلال در صدر فهرست باسابقه‌ترین مربی‌های
  تیم فوتبال تراکتور با توجه به تعطیلی لیگ سه روز تعطیل شدند.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی باشگاه تراکتور، باتوجه به برگزاری اردوی تیم ملی و تعطیلی لیگ برتر، دنیزلی به شاگردانش تا روز سه شنبه هفته‌ی آتی استراحت داده و تعطیلات تیم طی این چند روز تعطیل است.گفتنی است، تراکتور امروز موفق به شکست یک بر صفر پرسپولیس شد.
انتهـــــــــــــــــــــــــای پیــــــــــــــــــــــــــام
گاوآهن یا خیش ابزاری در کشاورزی برای کندن، زیر و رو کردن و شخم زدن زمین است که دارای تیغه یا تیغه‌های فولادی سنگین که به وسیله چهارپا به ویژه گاو بر روی زمین کشیده می‌شود.
 این ابزار با نوک تیز و برگشته به درون، سر آن به گردن گاو یا به تراکتور می‌بندند و با آن زمین را شخم می‌زنند.
گاوآهن از مهمترین ابزارهای خاک ورزی اولیه است که انواع مختلفی دارد. برخی از انواع مختلف آن عبارتند از:
گاوآهن برگردان دار
گاوآهن بشقابی
گاوآهن چیزل
گاوآهن دوار
گا
نساجی- شهر خودر  نتیجه: تساوی 
 
تراکتور- فولاد      نتیجه: تساوی
 
سپاهان - پیکان   نتیجه: سپاهان با اختلاف دو گل پیروز می‌شود.
 
پرسپولیس- سایپا:   نتیجه: پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز می‌شود.
 
پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان  نتیجه: تساوی  
 
گل گهر- ذوب آهن   نتیجه: تساوی ( اما نتیجه برنامه خیلی لب مرزی بود، احتمال برد با یک گل اختلاف برای ذوب آهن هم زیاده)
 
ماشین سازی - صنعت نفت آبادان     نتیجه: صنعت نفت با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
استقلال-
کلیپ آموزش ساخت پروژه کاروفناوری
کلیپ آموزش ساخت تراکتور با کارتن و موتور الکتریکی ( آرمیچر )
Remote Control Tractor
دانش آموزان عزیز ساخت پروژه های خلاقانه با آرمیچر یا موتور الکتریکی مرتبط با پودمان الکترونیک درس کاروفناوری هشتم می باشد که شما می توانید آنها را جهت ارائه به کلاس بسازید.
حال در کلیپ تصویری زیر ساخت یک تراکتور زیبا و ساده با کارتن و موتور الکتریکی آموزش داده می شود امیدوارم شما با دیدن این فیلم بتوانید نمونه ای بهتر از آن را بسازید
ح
دژاگه هفته های آغازین رقابت های لیگ را از دست داد ! به گزارش ” اسپرت اسکولار “، به غیر از بازیکنان خارجی تراکتورسازی، اشکان دژاگه تنها ستاره این تیم است که تاکنون در تمرینات حضور پیدا نکرده و حواشی زیادی در این خصوص ایجاد شده است. برای پایان دادن به این حواشی اما مسئولان باشگاه تراکتورسازی اطلاعیه ای منتشر و اعلام کردند که دژاگه با کسب اجازه از کادرفنی از دو هفته دیگر به تمرینات ملحق می شود و اشکان دژاگه  در حال حاضر در پی انجام تمرینات ریک
  در شرایطی که هفته دوم رقابت های لیگ برتر را پشت سر گذاشتیم میکسدزون ورزشگاه یادگار امام(ره) با بی نظمی تمام اداره شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در شرایطی که پیش بینی می‌شد دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با میکسدزون منظمی اداره شود اما هجوم سلفی بگیرها و افراد متفرقه باعث شد تا خبرنگاران رسانه‌های گروهی برای پوشش اخبار میکسدزون دچار مشکل شوند.این در شرایطی بود که افراد متفرقه حتی برای
سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از لغو بازی تیمش مقابل تراکتور به تهران آمد و قرار است امروز به مشهد برگردد. 
            بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار


       به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام سازمان لیگ دیدار تیم‌های تراکتور و شهر خودرو که قرار بود روز جمعه برگزار شود لغو شد و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی تمرینات این تیم را تعطیل کرد تا شاگردانش به استراحت بپردازند.
* یحیی گل‌محمدی بعد از تعطیلی تمرینات تیمش به تهران
صعود شیر بچه های تبریز به مسابقات لیگ برتر فوتبال زیر ۱۷ سال کشورراهیان عاشورا تبریز 4⃣ولایت اهواز 2⃣مرحله نهایی مسابقات فوتبال زیر ۱۷ سال کشور که به میزبانی مقاومت تهران برگزار شد و در نهایت تیم های خلیج فارس شیراز و راهیان عاشورا تبریز ضمن صعود به شش تیم برتر ایران جواز حضور در مسابقات کشوری سال آتی را کسب کردند.⭕️تبریک به ریاست محترم هیات فوتبال استان جناب آقای حاج جواد ششگلانی و عوامل اجرایی و جامعه ورزش استان و پیشکسوتان فوتبال و با
  
این کامنتو خیلی اتفاقی دیدم افسوس خوردم و واقعا غصه دار شدم :(( و رسماً  بغضم ترکید .
و الانی که دارم مینویسم چشمام گریون است !
بعد همون لحظه یاد بعضی از تماشاچیان تیم تراکتور تو ورزشگاه تبریز  مقابل تیم استقلال افتادم 
 که علیه کوردها شعار می دادند :|:(
نمیدونم چی بگم ؟!
یعنی چیزی ندارم بگم جز اینکه خدایا همه ما رو به راه راست هدایت فرما 
و صلح و دوستی رو  در جهان حکمفرما کن و ما را از نادانی و جهل برهان .آمین 

+
 
 امام علی علیه السلام:
رأسُ ا
بی ام سی یکی از بزرگ ترین سازنده های وسایل نقلیه تجاری در ترکیه است. این شرکت در سال 1964 در شراکت با شرکت بی ام سی بریتانیا، در ازمیر کار خود را آغاز کرد. در سال 1989، این شرکت به طور کامل توسط چوکوروا هولدینگ خریداری شد.
در دوران آغاز کار، این شرکت محصولات شرکت های آستین موتور و موریس موتورز را تولید می کرد. در سال 1966 برای نخستین بار این شرکت ساخت کامیون، کامیونت، تراکتور و موتورسیکلت را به خط تولیدش اضافه کرد. شرکت بی ام سی ترکیه در سال 2013 توسط شر
طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی
دانلود طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی. این طرح با فتوشاپ طراحی شده است و به راحتی می توانید متن مورد نظر خودرا به جای متن های مورد استفاده به کار ببرید شامل یک فایل psd و لایه باز می باشد مشخصات فایل: رزولیشن 300 حالت cmyk دارای 1 فایل psd دارای کیفیت 300 و بالا *برنامه های مورد نیاز برای ...
توی این چند سال استقلالمون خیلی مظلوم واقع شده پرافتخارترین تیم ایران و اسیا باشی ولی کمر به نابودیت بسته باشن اونم با 40 میلیون هوادار واقعا مگه چه گناهی کردیم مگه استقلالمون برای کشور امریکا یا اسرائیله ؟ این همه بی لطفی مگه داریم مگه میشه هر روز خبر و حاشیه ی جدید واقعا خودتون خسته نشدید ؟ بزارید حداقل امسال لیگمون پاک و روی عدالت پیش بره
یه تیمی توی زمین بازیکناشون سر داور فریاد بزنن با بازیکنان حریف درگیر بشن اخربازی شورش به پاک کنند از
کلیپ آموزش ساخت پروژه کاروفناوری
کلیپ آموزش ساخت تراکتور برقی و دیسک متصل به آن با موتور الکتریکی ( آرمیچر )
Tractor Pulls a Disc Cultivator
دانش آموزان عزیز ساخت پروژه های خلاقانه با آرمیچر یا موتور الکتریکی مرتبط با پودمان الکترونیک درس کاروفناوری هشتم می باشد که شما می توانید آنها را جهت ارائه به کلاس بسازید.
حال در کلیپ تصویری زیر ساخت یک تراکتور زیبا و ساده فلزی الکترونیکی آموزش داده می شود امیدوارم شما با دیدن این فیلم بتوانید نمونه ای بهتر از آن ر
دروگر
دروگر به منظور دروی محصول از زمین های کشاورزی مسطح و شیب دار که تراکتور به سختی حرکت می کند استفاده میشود. قیمت دروگر دو چرخ متنوع میباشد و خرید دروگر دو چرخ کار کشاورز را بسیار آسان می سازد

مشخصات فنی دروگر
درو گر های موتور دیزلی در مزارع کشت غلات در مقیاس کوچک موجب کاهش هزینه های کارگری می گردد و سرعت برداشت بالا می رود.از دروگر اغلب برای دروی محصول از زمین های غیر مسطح استفاده می شود و محصول به شکل دستی جمع آوری و حمل می شود.انوا
  کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های لیگ برتری فوتبال ساحلی صادر کرد.


 
    بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 

به گزارش  خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون، دیدار تیم های شهدای چلچه و پارس جنوبی بوشهر برگزار و از سوی علی نادری، سرمربی تیم پارس جنوبی تخلفاتی مبنی اهانت و فحاشی به داور دوم مسابقه به سه جلسه محرومیت و پرداخت 20 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای در خصوص محرومیت قابل تجدید نظر است. اما در خصوص جریمه نقدی ق
 
طرح این دستگاه بر گرفته از کمباین جاندیر میباشد و کلیه ی قطعات آن از
 فروشگاههای لوازم یدکی کمباین قابل خرید میباشد.
نیرئی محرکه ی دروگر گندم(مانند خرمن کوب) از طریق تراکتور تامین میشود و
 این نیرو توسط لوله ی گاردان  به دیفرانسیلمنتقل میشود.
 با کار کردن دیفرانسیل فولی هایی که روی شفت آن نسب شده اند  شروع
 گردش کرده و توسط  چند تسمه کلیه ی قطعات دستگاه را وادار به کار میکنند
 قطعاتی چون: 1-لوله ی گرداننده ی چادر 2- سه راهی و تیغه های برنده ی
 سایت رسمی این باشگاه در این باره نوشت: اولویت اول تراکتورسازی، برانکو ایوانکویچ است که فوتبال ایران را خوب می شناسد و آن را دنبال می کند و در پی صحبت های بعمل آمده، نامبرده علاقه خود را نسبت به تراکتور اظهار داشته و آماده ی آمدن به تبریز است.
 
البته مشکلی سر راه حضور برانکو بر روی نیمکت تراکتورسازی وجود دارد و آن هم، بدهی مالیات۴۵۰ میلیون تومانی فدراسیون فوتبال به دارایی بابت مربیگری وی در تیم ملی فوتبال ایران است و در صورت عدم پرداخت این
  هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آمیان سرمربی جدید تیم ملی ایران مربی ای خوب توصیف کرد.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، سامان قدوس، هافبک تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه آمیان فرانسه در مصاحبه با سایت «fotbollskanalen» سوئد به شرایطش در اولین فصل حضورش پرداخت و گفت: همیشه می گویند که سال اول باید سال تطبیق باشد ولی من موافق این موضوع نیستم. دوست داشتم بازی های بیشتری را برای آمیان انجام دهم. در ابتدا امور خیلی
خبرورزشی نوشت: با توجه به قیمت بالای دلار گران‌ترین بازیکن استقلال شیخ دیاباته است، ولی سوال اینجاست که گران‌ترین بازیکن داخلی استقلال کیست.خیلی‌ها وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال را گران‌ترین بازیکن داخلی این تیم می‌دانند و عده‌ای دیگر نام حسین حسینی را می‌آورند. البته برخی هم معتقدند علی کریمی قرارداد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان ایرانی با باشگاه استقلال دارد.کریمی از اروپا راهی استقلال شد و طبعا اگر گران‌ترین بازیکن داخل
دیاگ تراکتور نیوهلند NEW Holland
از این دیاگ ماشین آلات راهسازی و کشاورزی نیوهلند NEW Holland برای عیب یابی و برنامه ریزی همه مدل های ماشین آلات کشاورزی از جمله CNH و نیوهلند استفاده میشود . این مدل ماشین آلات دارای جدیدترین تکنولوژی الکترونیکی می باشد که برای عیب یابی سریع نیاز به دستگاه های عیب یاب دارند تا تعمیرکار با سرعت بالا عیب را رفع نماید .
دیاگ ماشین آلات راهسازی و کشاورزی نیوهلند NEW Holland ساخت  کشور های : آمریکا - روسیه .
زبان متداول دیاگ ماشین
کلیپ آموزش ساخت پروژه کاروفناوری
کلیپ آموزش ساخت تراکتور با کارتن و موتور الکتریکی ( آرمیچر )
Remote Control Tractor
دانش آموزان عزیز ساخت پروژه های خلاقانه با آرمیچر یا موتور الکتریکی مرتبط با پودمان الکترونیک درس کاروفناوری هشتم می باشد که شما می توانید آنها را جهت ارائه به کلاس بسازید.
حال در کلیپ تصویری زیر ساخت یک تراکتور زیبا و ساده با کارتن و موتور الکتریکی آموزش داده می شود امیدوارم شما با دیدن این فیلم بتوانید نمونه ای بهتر از آن را بسازید
ح
به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از دو برد در جام حذفی و سه پیروزی متوالی در لیگ برتر، با بهترین شرایط روحی برابر تراکتور قرار گرفت و با وجود اینکه کار دشواری داشت، اما موفق شد با ارائه یک بازی زیبا به برتری ۴ بر ۲ برسد تا با این نمایش درخشان سه نماینده از پست‌های مختلف در بین بهترین‌های هفته داشته باشد.
 
ذوب‌آهن با کسب برتری برابر شاهین شهرداری قعرنشین دارای یک بازیکن در جمع برترین‌ها است و دیگر بازیکنان تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر از دید ک
فروش تمامی فیلترهای ماشین آلات راهسازی با بهترین برندهای ایرانی و خارجی
ماشین آلات راهسازی:
فیلتر کمپرسور ، فیلتر لودر ، فیلتر بلدوزر ، فیلتر کامیون ، فیلتر کارخانجات صنعتی
فیلتر میعانات گازی ، فیلتر تراکتور ، فیلتر گلیدر

انواع فیلتر های موجود:
فیلتر سپراتور ، فیلتر هواکش ، فیلتر هیدرولیک ، فیلتر روغن ، فیلتر المنت
فیلتر سطلی ، فیلتر آبگیر ، فیلتر میعان
برند فیلتر ها :
ترکان فیلتر ، فیلیتگارد ، فیلتر کاج ، فیلتر ساکورا ، فیلتر پاور سپت
فی
  وضعیت بازیکن تیم شهرخودرو توسط کمیته انضباطی این باشگاه و کادر فنی مشخص خواهد شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی مهدی‌خانی بازیکن تیم
شهرخودرو به دلیل مسائل انضباطی و فنی چند روزی است در تمرینات این تیم
شرکت نمی‌کند و شایعه کنار گذاشتن او به همین دلیل به گوش می‌رسد اما از
آنجا که این بازیکن با شهر خودرو قرارداد دارد به همین دلیل از این تیم
کنار گذاشته نشده است.

با نظر  یحیی
ارسطو می گوید همه چیز، بارها و بارها کشف شده و از یاد رفته است. او به ما اطمینان خاطر می دهد که پیشرفت ، یک توهم است ؛ امور انسان مانند دریاست که در سطح خود هزاران حرکت و آشفتگی دارد و چنین به نظر می رسد که به سوی جایی پیش می رود ، در حالی که در تهِ خود بالنسبه بی تغییر و آرام است . آنچه ما آن را پیشرفت می خوانیم شاید فقط تغییرات سطحی محض باشد: توالی از سبک ها و مُدها در لباس ، حمل ونقل ، حکومت، روان شناسی و دین . علم مسیحی ، رفتارگرایی ،دموکراسی، ات
مهاجم ایرلندی باشگاه پرسپولیس پس از دیدار با شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از کادر فنی مرخصی گرفت و به تهران برنگشت.
به نقل از ایلنا، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از تساوی ۲ - ۲ مقابل شارجه از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در حالی روز گذشته به تهران بازگشتند که مهاجم ایرلندی این تیم همراه آن‌ها از امارات به تهران بازنگشته است.این مهاجم ایرلندی و سابق باشگاه تراکتور که سرانجام بعد از کش و قوس‌های فراوان در نیم فصل به جمع س
زندگی نامه جهادگر شهید عباس مرادیان
    
.
.
.
   (بسم الله الرحمن الرحیم)
 

 
 
 
 
بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
سلام و درود به تمامی شهیدانی که از خون پاکشان گذشتند،تا ما به آرامش و امنیت برسیم.باشد که ما امانت داران خوبی باشیم و خون آنان را پایمال نکنیم و همانطور که نگذاشتند وجبی از خاکمان دست دشمن بیفتد،ما نیز در این راه کوشا باشیم و راه آن عزیزان غرق به خون را ادامه دهیم.
جهادگر شهید عباس مرادیان
در یکی از شبهای سرد زمستان که مصادف با شب احیای
چرا خوابم نمیبره (ساعت 3:27)
حالا هر شب دوازده خوابم میبردا
چون تصمیم گرفتم فردا برم نماز عید (جهت ریا)
سیستم بدنم نمیخوابه
که فردا بیدار نشه
____________
زندگیه اینجوری رو دوس دارم
وسیله نقلیه ام هم یا چارپا باشه یا تراکتور :)))
شغل مورد علاقمم دام داریو کشاورزیه...میدونی :)))
(#جووون_بابا:)))

_____________
اما اینو نه...یه جوریه...ترسناکه...(پیف پیف بو میده:))))
چحوری بعضیا این چیزا رو به عنوان هدف و رویا واسه زنگیشون قرار میدن


عاره دیگه خلاصه
گفتم پست کنم اینا رو
ک
چرا خوابم نمیبره (ساعت 3:27)
حالا هر شب دوازده خوابم میبردا
چون تصمیم گرفتم فردا برم نماز عید (جهت ریا)
سیستم بدنم نمیخوابه
که فردا بیدار نشه
____________
زندگیه اینجوری رو دوس دارم
وسیله نقلیه ام هم یا چارپا باشه یا تراکتور :)))
شغل مورد علاقمم دام داریو کشاورزیه...میدونی :)))
(#جووون_بابا:)))

_____________
اما اینو نه...یه جوریه...ترسناکه...(پیف پیف بو میده:))))
چحوری بعضیا این چیزا رو به عنوان هدف و رویا واسه زنگیشون قرار میدن


عاره دیگه خلاصه
گفتم پست کنم اینا رو
ک
  تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته اول فوتبال روز گذشته در ورزشگاه شریعتی کرج برگزار شد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی
فدراسیون فوتبال، دوره توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران و کمک داوران
لیگ دسته اول فوتبال از روز گذشته (شنبه 19 مردادماه) زیر نظر مسعود مرادی
در مجتمع فرهنگی آموزشی دشت بهشت واقع در محمدشهر کرج آغاز و شرکت کنندگان
بعدازظهر روز گ
  سایت «ترانسفر مارکت» مدعی شد که انتقال هافبک پرویی به تراکتور قطعی شده است.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتورسازی از هفته گذشته بنا به اخبار مطرح شده به دنبال جذب ویلیام میمبلا، هافبک اهل پرو بود.

امروز
سایت «ترانسفر مارکت» انتقال ویلیام به تراکتورسازی را قطعی دانست و
قرارداد این بازیکن با تراکتورسازی را تا 2022 اعلام کرد. مبلغ قرارداد
ویلیام بنا به ادعای
انژکتور بانو و تمدن انژکتور را تنها پیران فرزانه و چروک صورت به یاد می آورند، باب آشنایی من و او نیز رویایی صادقه بیش نبود. سال های نوری پیش، سرزمینی بود ژیگولستان نام، از عجیب ترین و خارق العاده ترین مکان های خلقت. هر شهروندی، در طول زندگانی خود وظیفه ای می داشت بس مهم، می بایست سیاره ای خودساخته به چاه فرشتگان اندازد. چاه کوچکی که بعد ها منظومه خورشیدی شد سراسر شگفتی.
در این بوم دختی بود که انژکتور نام داشت، مادرش باستان شناسی خفن صفت بود
جدول لیگ برترفوتبال ایران
 
تیم
بازیها
امتیاز


1
پرسپولیس
21
47

2
سپاهان
21
37

3
تراکتور
21
37

4
استقلال
20
36

5
شهر خودرو
21
35

6
فولاد
20
33

7
صنعت نفت آبادان
21
33

8
نفت‌ مسجدسلیمان
21
28

9
ماشین‌سازی‌تبریز
21
24

10
نساجی مازندران
21
23

11
ذوب آهن
21
22

12
پارس جنوبی جم
21
20

13
گل گهرسیرجان
21
19

14
سایپا
21
19

15
شاهین شهرداری‌بوشهر
21
16

16
پیکان
21
15
  باشگاه فولاد خوزستان تصاویری از آسیب‌دیدگی‌ پای مهاجم برزیلی این تیم را منتشر کرد.


بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه فولاد خوزستان با
انتشار تصاویری از پای مهاجم برزیلی سرخپوشان اهواز اعتراض خودش را نسبتت
به خطای نادیده از سوی داور بازی فولاد-نفت‌آبادان که روز جمعه برگزار شد
نشان داد.

فولادی‌ها معتقدند؛ بازیکن نفت آبادان درون محوطه جریمه این تیم، روی پای شیمبا خطایی مرتک
نزدیک
عملیات بود و موهای سرم بلند شده بود. باید کوتاهش می کردم. خبردار شدم که یکی از
پیرمردهای گردان یک ماشین سلمانی دارد و صلواتی موها را اصلاح می کند.رفتمسراغش...دیدم کسی زیر دستش نیست. طمع کردم و جلدی با چرب زبانی، قربان صدقه اش
رفتم و نشستم زیر دستش. اما کاش نمی نشستم....چشمتان روز بد نبیند، با هر حرکت ماشین بی اختیار از زور درد از جا می
پریدم. ماشین نگو تراکتور بگو! به جای بریدن مو ها، غِلفتی از ریشه و پیاز می کندشان!از
بار چهارم، هر بار که از
ستاره سابق باشگاه رئال مادرید، آرسنال و منچسترسیتی در صفحه اینستاگرام خود پستی مرتبط با باشگاه تراکتورسازی منتشر کرده است.
 
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه تراکتور نتوانست اروین و استوکس مهاجمان بریتانیایی فصل گذشته اش را که عملکرد خوبی هم داشتند، در تیم حفظ کند، طی هفته ها و ماه های اخیر به شدت پیگیر جذب یک مهاجم سرشناس خارجی بوده ولی هنوز موفق به تحقق این امر نشده است.
 
حالا و در شرایطی که یک هفته به شروع فصل جدید رقابت های لیگ برت
دوباره آخر هفته شده بود. کنار بزرگراه خروجی شهر
منتظر مینی بوس عمو سیروس بودم تا به ولایتمان باز گردم. هوای شهر کثیف بود. سر و
صدای ناشی از رفت و آمد بی حد و مرز و بوق ماشین ها کلافه ام کرده بود. بعضی از
اتوبوس های خط واحد یا خاورها، چنان دودی داشتند که برای مدتی امانم را می بریدند.
البته مینی بوس عمو سیروس هم دست کمی از آن ها
نداشت. هم سر و صدا و تکان هایش زیاد بود، هم دود زیادی به هوا می کرد و هم صندلی
ها و روکش های خیلی کثیفی داشت. یادم است وقتی بر
زندگی نامه جهادگر شهید عباس مرادیان

    
.
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم


 








بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
سلام و درود به تمامی شهیدانی که از خون پاکشان گذشتند،تا ما به آرامش و امنیت برسیم.باشد که ما امانت داران خوبی باشیم و خون آنان را پایمال نکنیم و همانطور که نگذاشتند وجبی از خاکمان دست دشمن بیفتد،ما نیز در این راه کوشا باشیم و راه آن عزیزان غرق به خون را ادامه دهیم.
در یکی از شبهای سرد زمستان که مصادف با شب احیای دوم ماه رمضان 1346پا به دنیا نها
زندگی نامه جهادگر شهید عباس مرادیان

    
.
.
.
بسم الله الرحمن الرحیم


 








بسم ربّ الشهداء و الصدیقین
سلام و درود به تمامی شهیدانی که از خون پاکشان گذشتند،تا ما به آرامش و امنیت برسیم.باشد که ما امانت داران خوبی باشیم و خون آنان را پایمال نکنیم و همانطور که نگذاشتند وجبی از خاکمان دست دشمن بیفتد،ما نیز در این راه کوشا باشیم و راه آن عزیزان غرق به خون را ادامه دهیم.
در یکی از شبهای سرد زمستان که مصادف با شب احیای دوم ماه رمضان 1346پا به دنیا نها
پس از یک نیم فصل نه چندان خوب، وحید امیری در نیم فصل دوم ستاره پرسپولیس بوده است. او در مقابل نساجی موفق به گلزنی شد و سپس برابر تراکتور علاوه بر ثبت یک گل، یک پاس گل هم داد.
اما در اولین بازی لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ وحید امیری در غیاب اوساگوآنا و استوکس، در منطقه ای نزدیک به علی علیپور بازی کرد و نتوانست توانایی خود را آنطور که باید نشان دهد.
حالا شاید گل محمدی از بازی قبل درس گرفته باشد و امیری را به همان پست هافبک چپ منتقل کند. جایی که او یکی از بهتر
شما در مورد صدای پکیج رادیاتور ایرانی می خوانید و یاد می گیرید که چگونه هر یک از صداها را بشناسید و پکیج رادیاتور خود را تعمیر کنید. البته ما کارهای تخصصی تعمیرات پکیج  را ارائه می دهیم ، اما تعمیرات و خدماتی نیز وجود دارد که می توانید خودتان این کار را انجام دهید.
علت صدا پکیج  رادیاتور ایران: آسیب پمپ بیدیکی از دلایل صدای پکیج  ایران رادیاتور خرابی پمپ دستگاه است. شافت داخل پمپ به دلایل مختلف ممکن است شکسته شود. هنگامی که شافت شل می شود ،
مرحله جدید فروش اینترنتی ایران خودرو از روز یک شنبه -20 بهمن ماه- آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت نیز ادامه خواهد داشت. در طرح پیش فروش اعتباری ایران خودرو، مشتریان امکان ثبت نام برای انواع محصولات این شرکت را دارند.
در طرح پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر، موعد تحویل خودروها برای مردادماه 99 خواهد بود.
آغاز ویرایش قراردادهای معوق مشتریان
ایران خودرو طی اطلاعیه ای که در تاریخ دهم دیماه، برای نمایندگی‌هایش منتشر کرده، خبرهای جدیدی به مشتر
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پروژه بررسی ایمنی و نگهداری ماشین های تراش  
دسته: مکانیک- ساخت و تولید
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
فهرست مطالب: جهت مشاهده فهرست مطالب این پروژه اینجا کلیک نمایید
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
 تکنولوژی صنعتی از زمانهای قدیم که همه چیز بصورت دستی ساخته می شده آغاز و تا زمان حال که تولید به روشهای تمام اتوماتیک انجام می شود ادامه دارد.در این تحولات ماشینهای ابزار
پمپ دنده ای، یکی از پمپ های مورد استفاده در سمپاش های موتوری می باشد
نداشتن پوشش های ایمنی هنگام سمپاشی !!
سمپاشی هومینوارائه دهنده کلیه خدمات سمپاشی، سمپاشی ساختمان، سمپاشی منزل، سمپاشی پارکینگ، سمپاشی شرکت، سمپاشی بیمارستان، سمپاشی کارخانه می باشد.
سمپاشی سوسک، سمپاشی ساس، سمپاشی کنه، سمپاشی پشه ، سمپاشی مگس، سمپاشی مایت و … از خدمات سمپاشی هومینو می باشد.

این نوع پمپ ها معمولا در سمپاشی ها با حجم کم بکار می رود. در پمپ
  بازیکن تیم پرسپولیس گفت: در هفته اول تیم‌ها همیشه همدیگر را محک می‌زنند اما مهم سه امتیاز بود که ما امروز گرفتیم.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، هفته اول مسابقات لیگ برتر
فوتبال در حالی آغاز شد  که دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی به مصاف هم رفتند
که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایتخت به
پایان رسید.

وحید امیری در پایان این دیدار
اظهار داشت: بازی خیلی خوبی
  سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بله بازی‌های ما مهندسی هم می‌شود چون در تیم مهندس و دکتر زیاد است و قهرمانی را مهندسی می‌کنیم.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در گفت و گو با برنامه سلام صبح به خیر در مورد بازی با تراکتور و مسائل مالی این تیم صحبت های جالبی انجام داد. 
وی در خصوص اینکه تراکتوری ها می گفتند حق ما شکست نبوده است، نظر شما چیست گفت:  اول جا دارد به تیم پرسپولیس تبریک بگویم، تی
 هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می‌شود. در حساس ترین دیدارها استقلال صدرنشین میهمان پیکان است و سپاهان در مشهد به مصاف شهر خودرو می رود.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدارهای هفته چهاردهم لیگ برتر روز دوشنبه با انجام 5 مسابقه آغاز می‌شود.
نگاهی به این بازی ها می‌اندازیم:
ماشین سازی - تراکتور؛ دربی تبریز بدون دنیزلی و حساسیت!
دربی تبریز در شرایطی برگزار می شود که تقریبا همه می توان
مدیربرنامه های بازیکن سابق گسترش فولاد نسبت به اظهارات نصیرزاده واکنش نشان داد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، مدیربرنامه های امید جهانبخش در ادامه مشکلاتش با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی هوشنگ نصیرزاده به دفاع از این بازیکن پرداخت و به خبرنگار ورزشی فارس گفت: جدا از این که جاهل خواندن من در رسانه مصداق سب است و می توان آن را در دادگاه های صالحه پی گیری کرد باید بگویم بله ما قطعا جاهل بودیم که بالاجبار س
با افتخار تنها وبلاگی هستم که تمام کتاب‌خانه‌های جهان نامش را نوشته و مردم را توصیه به رعایت کردنش کرده‌اند. این چند ماه هر کتابخانه‌ای می‌رفتم همه به من گفته‌اند که لطفا سکوت را رعایت فرمایید.
و اما رعایت کردن سکوت فقط ساکت بودن نیست، همین الآن اگر یک نگاهی به پست‌های وبلاگمان بیندازیم می‌توانیم یک ارزیابی کلی از خودمان به دست بیاوریم که چه قدر از پست‌هایی که نوشتیم سکوت کردنش به نوشتنش می‌ارزید یا نمی‌ارزید.
سکوت را رعایت کردن برا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها