نتایج جستجو برای عبارت :

مدارک مورد نیاز اقامت | مدارک اقامت شینگن

یکی از روش های دریافت اقامت ترکیه بعد از گزفتن اقامت توریستی ، اقامت کاری ترکیه می باشد. یکی از تفاوت های اقامت توریستی و اقامت کاری ، داشتن اجازه کار بصورت کاملا قانونی می باشد که با توجه به ثبت اطاعات شما در بیمه ، یک سابقه کار معتبر برای شما به حساب می آید.
روش های اخذ اجازه کار در ترکیه به دو صورت می باشد:
1- در روش اول شخص در کشوری دیگری بجز ترکیه از طرف یک شرکت دعوتنامه دریافت میکند و بایستی در کشور خودش مدارک را ترجمه کند و به سفارت ترکیه د
مدارک مربوط به گرفتن اقامت Kısa Dönem:
فرم ثبت نام راندوو
شماره ورگی
فیش های واریزی
اجاره نامه نوتر شده منزل و یا سند منزل
چهار قطعه عکس
کپی صفحه اول پاسپورت، کپی مهر ورود به ترکیه و اصل پاسپورت
بیمه نامه ( باید از ترکیه گرفته شود )
کپی سند خانه اجاره گرفته شده 
 
2. مدارک مربوط به اقامت Aile İkamet:
مدارک مربوط به Kısa Dönem بعلاوه ترجمه سند ازدواج که از کنسولگری گرفته می شود.
3. مدارک مربوط به اقامت Öğrenci İkamet :
İlk-Orta Eğitim
İlk başvuru
İkamet izni başvuru formu
 Pasaport yada seyaha
مدارک مورد نیاز اقامت
کشورهای اروپایی از لحاظ کیفیت زندگی، زیبایی، آرامش و رفاه جزو بهترین کشورهای جهان به شمار می آیند و از این رو بسیاری از افراد ساکن دیگر کشورها خواهان اخذ اقامت این کشورها هستند. البته این کار تنها با دانستن قوانین مربوط به روش های مختلف مهاجرتی نظیر ثبت شرکت، سرمایه گذاری، ازدواج، خرید ملک و…  امکان پذیر خواهد بود. بنابراین متقاضیان با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می توانند به درستی تصمیم گیری نموده و سپس اقدام
برای اقامت داشتن و ماندن در ترکیه بیش از 90 روز لازم است که اقامت گرفت که انواع متفاوتی دارد ، اقامت کاری ، اقامت توریستی ، اقامت تحصیلی که هر کدام شرایط و قوانین بخصوصی دارد . مثلا شما اگر برای اولین بار باشد که اقدام به گرفتن اقامت توریستی میکنید، میتوانید از طریق اجاره ملک این اقامت را بگیرید اما باید دانست که این نوع اقامت را نمیتوان تمدید کرد و باید برای سال دوم از طریق دیگری اقدام به تمدید اقامت خود کنید.

ادامه مطلب
کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که ایرانیان تقاضا زندگی و اخذ اقامت این کشور را دارند. همانطور که قبلا هم گفته شد، ایرانیان بدون ویزا به مدت 45 روز می توانند در گرجستان بمانند. در صورتی که بخواهند مدت زمان بیشتری بمانند، باید اقامت گرجستان بگیرند.
اقامت گرجستان به صورت موقت و با اعتبار یکساله می باشد که باید هر سال تمدید شود. در صورتیکه اقامت به صورت مداوم به مدت 6 سال تمدید شود، می توانید درخواست اقامت دائم گرجستان دهید.
روش های اخذ اقامت گ
خوب در راستای اینکه دیگه با یک روش جلو نمیرم که باز مشکلی برای پیش نیاد
رفتم برای اماده کردن مدارک ویزای جستجوی آلمان
مدارک مورد نیاز
1 .فرم درخواست برای اقامت بلند مدت که می توانید فرم از لینک زیر دانلود کنید
این فرم باید تکمیل بشه و امضا بشه2. عکس گذرنامه ای3. مدرک تحصیلی ایران (مهر مترجم، مهر دادگستری، مهر امور خارجه)4. تایید مدرک تحصیلی ایران (در صورت نیاز)5. رزرو هتل برای تایم اولیه اقامت یا دعوتنامه از دوستان6. مدرک زبان انگیسی یا آلمانی (در
کارت اقامت ترکیه – کیملیک
کارت اقامت ترکیه یا همان کیمیلکمدت اعتبار کیملیکمدت اعتبار کارت اقامت ترکیه 12 ماه می باشد.
 
 
همراهان عزیز جهت مشاره جهت دریافت اقامت یکساله ترکیه با ما در تماس باشیدشماره تماس ما 09179112533 - 09335665646
 
 
مطالب مرتبطی که در این سایت پیدا می کنید.
 
اقامت در ترکیه
 
شرایط اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه
مهاجرت به ترکیه
اقامت ترکیه برای ایرانیان
هزینه اقامت در ترکیه
خرید خانه در ترکیه و گرفتن اقامت
شرایط اقامت در ترکیه ب
اخذ ویزای گرجستان
 
دارندگان پاسپورت ایرانی میتوانند جهت مقاصد توریستی بدون ویزا به این کشور سفرکنند و اقامتشان تا 45روز بدون نیاز به ویزا خواهد بود.
اما به دلیل سیاست های سختگیرانه اخیر نسبت به ایرانیان وآمار بالای مسافران inad(تایید نشده وبازگردانده شده) حتما مدارک بصورت کامل وصحیح همراه مسافر باشد:
 
1.اصل پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از تاریخ سفر
2.بلیط رفت وبرگشت
3.برگه اقامت هتل متناسب با زمان بلیط
4.بیمه مسافرتی متناسب با مدت زمان سفر
5تم
یکی از رایج‌ترین و راحت‌ترین روش‌های اخذ اقامت لهستان، سرمایه‌گذاری در این کشور است. با سرمایه‌گذاری در این کشور از روش‌هایی مانند ثبت شرکت لهستان، به راحتی می‌توانید اهداف خود را برآورده سازید و یک زندگی آرام و خوشبخت را در لهستان برای خود رقم بزنید.
در این مطلب قصد داریم مطالبی در مورد مراحل گرفتن اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت ارائه دهیم.  زمان لازم راه اندازی کسب و کار در لهستان
وقتی فردی بخواهد اقامت لهستان را از طریق ثبت شرکت و
در سالهای اخیر، درخواست اقامت ترکیه رشد فزاینده ای داشته است.
دولت ترکیه طی سالهای اخیر و با افزایش درخواست ها برای اقامت دائم در ترکیه، اقدام به اصلاح قوانین مهاجرت نمود.
این قوانین مبتنی بر افزایش سرمایه گذاری خارجی ها در ترکیه به خصوص در حوزه املاک و مستغلات بود.
به بیان ساده ترکیه برای اینکه با یک تیر چند نشان را بزند، فرایند هوشنمدانه ای را برای اقامت دائم و شهروندی ترکیه وضع کرد.
شما با خرید ملک در ترکیه در سریعترین زمان می توانید اقام
در مقاله «چگونه می‌توانم اقامت اسلواکی به صورت دائم را دریافت کنم؟» به صورت کامل توضیح داده شد که امکان اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم از همان ابتدای ثبت شرکت اسلواکی وجود ندارد و شخصی که می‌خواهد اقامت دائم بگیرد، باید ابتدا پنج سال اقامت این کشور را به صورت موقت داشته باشد و پس از آن وارد فرآیند اخذ اقامت اسلواکی به صورت دائم شود.
اقامت موقت به صورت یک یا دو ساله تمدید می‌شود. سوال این است که اگر شخصی بخواهد اقامت موقت خود را تمدید کند
اقامت مجارستان به منظور دستیابی به فعالیتهای سودجو می تواند به اتباع غیر اروپایی صادر شود. اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور و کار خود اشتغالی و یا ایجاد شغل ، تعاونی یا شخص حقوقی دیگری را دارند و یا به عنوان یک عضو اجرایی ، نماینده یا هیئت نظارتی آن نهاد ، واجد شرایط اجازه اقامت مجارستان هستند .
هدف از فعالیت سودجویانه خود اشتغالی می تواند با این موارد تأیید شود:- مجوز کارآفرینی خصوصی ، یا- برنامه تجاری ، یا- مجوز تولیدکننده در مقیاس کوچک
خوب سعی کردم یکم منظم تر بنویسممسیر جدید مهاجرتی که انتخاب کردم، مسیر دانشجویی کانادا هست، اول از همه اینکه بعدش راحت اجازه کار میدن بهت، بعدشم میشه اقامت گرفت و از همه مهمتر اینکه کانادا همیشه برام یک آرزو بوده.الان در یک دانشگاه و یک کالج پذیرش گرفتم، کالج پذیرش قطعی امد ولی هنوز برای پذیرش قطعی دانشگاه باید مدارک تاییده شده ترجمه شده رو برای دانشگاه بفرستم و شهریه یک ترم رو واریز کنم تا پذیرش اونم بیاد و برم سراغ ویزاایشالا که همه چی خوب
 
دریافت
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت ب
اقامت ترکیه اجازه زندگی مدت دار در ترکیه است، و حتما برای زندگی در ترکیه بیش از 3 ماه برای ایرانیان اخذ آن ضروری می‌باشد .
ترکیه بدلیل تشابهات فرهنگی و نزدیکی جغرافیایی، همچنین پایین بودن هزینه های زندگی بسیار مورد استقبال مردم ایران می باشد.به همین دلیل همه ساله بسیاری از هموطنان عزیزمان برای گرفتن انواع اقامت و شهروندی ترکیه اقدام می کنند.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک کنید .
اقامت ترکیه
 
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت سفارت انگلیس می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مق
 
ویزای امارات متحده عربی
 
با اخذ ویزای امارات متحده عربی شما مجوز ورود به شهرهای  این کشور را خواهید داشت که در این بین ،شهرهای دبی-ابوظبی-شارچه-راس الخیمه و... به ترتیب مورد توجه ایرانیان می باشد.
این ویزا بصورت الکترونیکی بوده ولیبلی روی پاسپورت خورده نمیشود.
 
مدارک لازم جهت اخذ ویزای امارات
تا چندی پیش تنها داشتن اسکن پاسپورت با حداقل 7ماه اعتبار از زمان خروج کافی بود ولی از اواخر دسامبر 2019 مدارک ذیل لازم می باشد:
1-اسکن پاسپورت با حداقل
 
اقامت در ترکیه
ترکیه یکی از کشورهای اروپایی است که افراد زیادی دوست دارند در این کشور اقامت داشته باشند. با اقامت در ترکیه می توان از امکانات بسیار زیادی بهرمند شد و بهترین شرایط زندگی را داشت. امروزه امکان اقامت در ترکیه برای همه ی افراد فراهم شده است و هر فردی می تواند با پیروی از قوانین کشور ترکیه از اقامت در این کشور برخوردار شود. اخذ اقامت ترکیه بسیار آسان می باشد و می توان از روش هایی مانند خرید خانه، ازدواج، سرمایه گذاری، دانشجویی و
همه وقتی می خوایم یه کاری رو انجام بدیم قبلش باید ببینیم اون کار قانونی هست یا نه؟ برای اینکه خیالتون از بابت قانونی بودن وب سایت 120 کلیک راحت بشه تصمیم گرفتم در مورد مجوز های این وب سایت حرف بزنم و اونها رو بهتون معرفی کنم, لازمه بگم که این مدارک در وب سایت 120 کلیک قرار گرفته که می تونید اونجا هم این مدارک رو ببینید.
ادامه مطلب
مراحل سفر به ایتالیا
نیت سفر
تهیه چک لیست مدارک
ترجمه مدارک
دریافت وقت از پارت ویزا
ارائه مدارک به سفارت
منتظر جواب ویزا شدن
دریافت ویزا
تهیه بلیط
تهیه هتل
قبل از سفر به ایتالیا حتما از آثار باستانی شهر محل سکونت با خبر باشید
 
ادامه مطلب
زن مردی که به توافق میرسند وتصمیم میگیرند که طلاق بگیرند با در دست داشتن مدارک لازم برای ارائه به دادگاه برای اجرایی کردن طلاق باهم به دادگاه رفته واین مدارک را ارایه میدهند ودادخواست خود را اعلام میکنند این مدارک را در سایت چطور جستجو کنید

مدارک لازم برای درخواست طلاق توافقی

کارت ملی؛
شناسنامه؛
سند ازدواج (عقدنامه) زوجین.
زوجین باید هردو باهم با در دست داشتن مدارک فوق‫الذکر در تهران به دفتر خدمات قضایی و در شهرستان به واحدِ ثبت دادخواست
وقت سفارت انگلیس
مراحل تعیین وقت سفارت انگلیس
1.ایجاد حساب کاربری
2.تعیین محل مناسب جهت انگشت تگاری
3.پرکردن فرم
4.تعیین وقت سفارت
5.پرداخت واریزی سفارت
متقاضیان محترم پس از تعیین وقت می‌بایست در روز مقرر با در دست داشتن کلیه مدارک لازم، برای انگشت نگاری و ارائه مدارک در کنسولگری مشخص شده حضور یابند. انگشت نگاری و عکس برداری (بیومتریک) در سفارت انگلیس حدود 25 دقیقه به طول خواهد انجامید و در صورت عدم حاضر شدن فرد متقاضی در روز مقرر، درخواست و
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
ادامه مطلب
ثبت شرکت در تهران
 
هلدینگ ملاصدرا با داشتن 20 شعبه در سرتاسر ایران و مرکزیت شعب در تهران آماده انجام امور ثبتی  و حقوقی شما به صورت ارسال کارشناس و جضور در محل و یا از طریق راه دور می باشد
 
اگر مدارک ثبتی شرکت مفقود شد چه باید کرد؟
 
 
در صورت از بین رفتن و یا مفقود شدن مدارک ثبتی شرکت ، می توان برای اخذ المثنی مدارک ثبتی از طریق اداره ثبت شرکت ها اقدام نمود.
 
نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همر
مدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگنمدت زمان اقامت در کشورهای عضو شینگن برای مسافرینی که ویزای شینگن دارند کاملا بستگی به نوع ویزایشان دارد.  اشخاصی که ویزای توریستی چند بارورود شینگن دارندمعمولا مدت زمان اقامتشان 90 روز است. مسافرینی که تمایل دارند این ویزا را دریافت کنند حتما باید تمکن مالی خود را ثابت کنند به  این منظور که باید به سفارت مدارک تمکن مالی خود را ارائه دهند که اثبات نمایند وضعیت مالی خوبی دارند و می توانند در مدت زمان اقامت
اقامت اوکراین
روش های متعددی جهت اخذ اقامت اوکراین وجود دارد. اقامت دائم اوکراین ( اقامت دائم اوکراین  از طریق ازدواج – حضانت – سرمایه گذاری ) و هم اقامت بصورت موقت امکان پذیر می باشد.
موسسات مختلفی وجود دارند که در این رابطه ادعای مشاوره های تخصصی و کمک به شما را دارند.
بهتر است پیش از اقدام به سپردن امور اقامت خود به هر موسسه ای از قانونی و مجاز بودن آن اطمینان حاصل کنید.
ما شما را در این راه یاری می رسانیم و همواره در کنار شما خواهیم بود تا
 
اقامت ازدواج در آلمان
به طور کلی اقامت ازدواج در آلمان با شهروندان خارجی می تواند صورت گیرد جدیدا به دلیل سوری بودن ازدواج در این کشور قوانینی تصویب شده است. در صورتی که ازدواج قانونی باشد و مجوز اردواج برای هر دو صادر شود. شهروند خارجی برای اقامت ازدواج در آلمان باید شرایطی را فراهم کند ، مانند سن و گواهی های مربوط و عدم موانع ازدواج، همچنین ازدواج در کشور آلمان به صورت مدنی باید انجام شود.

ادامه مطلب
 
ازدواج در گرجستان برای افرادی که تراول داکیومنت دارند، مناسب می باشد. و با تراول داکیومنت می توانند در گرجستان ازدواج کنند.
برای انجام هر کاری قانونی و حقوقی، نیار به تهیه یکسری مدارک می باشد. باید مدارک با دقت و توسط کارشناس تهیه شود.
نکاتی مانند ازدواج اول بودن یا مطلقه بودن (یا فوت همسر قبلی) ، داشتن شهروندی یا تراول داکیومنت یک کشور، از جمله مواردی تعیین کننده در تعیین مدارک عقد در گرجستان هستند.
بنابراین بسیار مهم است که قبل از سفر به گ
چگونه اقامت ترکیه بگیریم ؟
کار کردن مهمترین بخش زندگی هر فرد است. با این وجود، اغلب کسانی که مشغول به کار هستند، صرفا برای گذران زندگی این مسئولیت را پذیرفته‌اند. چطور می‌شود از کاری که می‌کنیم لذت ببریم؟ آیا جز این است که کسب درآمد مناسب می‌تواند سطح رضایت افراد را بالا ببرد! ترکیه همان جایی است که به دلیل حضور شرکت‌های متعدد اروپایی و آسیایی بستر کسب درآمد بالا را برای متقاضیان را فراهم کرده. البته که موقعیت‌های شغلی متنوع ترکیه هم ام
اقامت در بحرین
 
اگر
علاقه مند به اقامت در بحرین باشید، بی شک سوالات زیادی در رابطه با نحوه
اقامت در بحرین در ذهن دارید. بحرین یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که
شرایط تابعیت و اقامت سخت گیرانه ای دارد. در ادامه این مقاله جزئیات بیشتر
در باب اقامت در بحرین را بررسی خواهیم کرد.
 

 
شرایط اقامت در بحرین
طبق
قانون تابعیت و اقامت که در سال 1963 در بحرین تصویب شده است، اقامت در
بحرین به شخصی اعطا می شود که حداقل 25 سال در بحرین به طور مداوم سکونت
الف) شخص حقیقی:1- مدارک مثبت هویت متقاضی ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی کارت بازرگانی (در صورتی که از حروف لاتین استفاده شده باشد)3- کپی مجوز فعالیت (جواز تاسیس، پروانه ی بهره برداری، پروانه ی ساخت، جواز کسب یا کارت بازرگانی و یا هر گونه گواهی فعالیت صادره از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)4- نمونه علامت تجاری در کادر 10 در 10ب) شخص حقوقی:1- مدارک مثبت هویت مدیر عامل شرکت ( کپی شناسنامه و کپی کارت ملی )2- کپی روزنامه ی تاسیس و آخرین تغییرات شرکت (ا
رزرو اتاق هتل فرایندی است که ممکن است در بین کشورها متفاوت باشد. همچنین ممکن است به اسناد و مدارک مختلفی احتیاج داشته باشد.
نحوه رزرو هتل در ایران
در سامانه رزرواسیون ” های هتل “ ، رزرو هتل شما با راحت ترین و قابل اطمینان ترین روش انجام می شود. علاوه بر این ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هتل های ایران به وب سایت hihotel.ir مراجعه نمایید و یا از طریق شماره 38584050-051 با ما تماس بگیرید.
بیشتر هتل های ایران دارای اتاق های مختلف با استاندارد ه
آیا می دانستید که سفر به کشور ترکیه به اخذ ویزا نیاز ندارد ؟ نه تنها ترکیه بلکه کشور های دیگری نیز هستند که برای رفتن به آنجا نیازی به داشتن ویزا نیست . ولی بسته به قوانین مدت محدودی را میتوانید اقامت کنید . به عنوان مثال در طول 6 ماه شما فقط 90 روز اجازه ی اقامت در ترکیه را دارید . شما می توانید یک بار سفر کنید و 90 روز اقامت داشته باشید یا در طول 6 ماه چندین بار سفر کنید و مجموع اقامت شما در سفرهایتان به 90 روز برسد . اگر در کمتر از 6 ماه شما 90 روزتان
ویزای تحصیلی کشور آلمان، در واقع اجازه اقامت از کشور آلمان برای دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه معتبر می باشد. با این نوع ویزا برای دانشجو نیازی به دریافت ویزای مجدد و یا تائید شهروندی برای تردد به کشور آلمان نخواهد بود.ویزایی که دانشجو از سفارت آلمان دریافت خواهد کرد ویزای نوع D بوده و داوطلب تا 3 ماه از شروع ویزا فرصت انجام کارهای مربوط به ثبت نام دانشگاه (یا کلاس زبان)، معرفی به اداره شهرداری، افتتاح حساب بانکی و دیگر کارهای لازم برای دریا
دانشگاه های سراسری در دو نوبت مهر و بهمن بصورت بدو آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند . داوطلبان واجد شرایطی که علاقه مند به پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه ها هستند باید نخست مدارک ثبت نام بدون کنکور سراسری را آماده کنند ، چراکه داوطلبان در هر مرحله از ثبت نام اینترنتی و ثبت نام حضوری در دانشگاه ها نیاز به برخی مدارک دارند .
برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4309/مدارک-ثبت-نام-
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
اقامت دائم پرتغال
پرتغال به عنوان یکی از کشورهای توسعه یافته اتحادیه اروپا و عضو توافقنامه شینگن، در سال های اخیر کانون توجهات زیادی برای اخذاقامت اروپا بوده است. راه های زیادی برای دریافت اقامت دائم پرتغال وجود دارد. اما شاید راحت ترین و بهترین روش و البته تضمینی ترین روش برای دریافت اقامت دائم پرتغال روش اقامت طلایی پرتغال باشد.
برای دریافت اقامت طلایی پرتغال باید افراد در پرتغال اقدام به سرمایه گذاری بکنند. این سرمایه گذاری می تواند
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه با ۲۵۰ هزار دلار :
ترکیه طبق قانون با ۲۵۰ هزار دلار،شهروندی ترکیه اعطا میکند
شهروندی ترکیه و اقامت ترکیه : پس از مدت ها انتظار بالاخره قانون تسهیل اعطای شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری در خرید ملک اجرایی شد.رقم سرمایه گذاری املاک برای شهروندی ترکیه از یک میلیون دلار به ۲۵۰ هزاردلارتغییرکرد و در روزنامه ملیت ترکیه اعلام شد.
این اتفاق برای کسانی که به دنبال اخذ ملیت و شهروندی ترکیه هستند یک فرصت استثناییست.
اگر
برای اخذ ویزای کشور عمان به دوصورت میتوانید عمل کنید:۱.قبل از سفر به عمان بصورت الکترونیکی از طریق آژانس ها و دفاتر گردشگری:مدارک مورد نیاز تصویر پاسپورت و یک قطعه عکس پرداخت هزینه مدت زمان صدور :۳ الی ۵روز کاری۲.هنگام ورود به کشور عمان در فرودگاه مقصدبا اخذ بلیط و سفر به عمان(شهر مسقط)در فرودگاه با ارائه بلیط و پاسپورت میتوانید ویزای ده روزه و یا یکماهه با پرداخت هزینه دریافت کنبدمنوط به تمکن مالی به ازای هر روز اقامت ۵۰دلار ویزای اخذ شده ق
در روزی که فناوری در آموزش و پرورش چندان پر رنگ نبود ، برخورد با مدارک مدارس یک فرایند وقت گیر بود. همیشه تعداد زیادی مقاله در میز همه وجود داشت و معلمان نمی توانند هیچ یک از اسناد و مدارک را که به شکل کاغذ بود ویرایش کنند.
ادامه مطلب
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
برای مهاجرت به ترکیه راه‌های متعددی وجود دارد.همانطور که گفته شد مهاجرت به ترکیه راه‌های مختلفی دارد که شما می‌توانید از طریق آنها اقدام کنید وانتخاب در بین این راه‌ها بسته به هدف و شرایط شما دارد. این کشور می‌تواند مقصدی برای تجارت، سرمایه گذاری، کار در شرکت‌های بین المللی، فعالیت در صنایع مختلف و تحصیل باشد.
مهاجرت به ترکیه برای کار
راه‌های مختلفی برای کار در ترکیه وجود دارد. می‌توانید توسط یک کارفرما در ترکیهاستخدام شده و دعوت نام
اطلاعات مهم درباره وقت سفارت نروژ
چنانچه طبق مراحلی که سفارت نروژ گفته پیش بروید می توانید ویزای نروژ
را راحت و بدون مشکل دریافت کنید. لازم به ذکر است که مدارک لازم برای
دریافت ویزا برا هر نوع از ویزا متفاوت است و حتی به نسبت تقاضا نیز مربوط
می باشد. برای انجام سریعتر و راحت تر کارهای خود بهتر است ابتدا اطلاعات
کافی برای قیمت وقت سفارت نروژ و ویزای آن کسب کنید سپس اقدام کنید.
دربارهٔ وقت سفارت نروژ
کشور نروژ
و ایران توافق نامه های خوبی در ز
ترکیه اوروسیایی است که در سالهای گذشته جز توسعه یافته ترین کشورهای اروپایی بوده و پیشرفت چشم گیری در زمینه های گوناگون به خصوص اقتصادی داشته است . همین امر سبب شده تا بسیاری از ایرانیان به فکر اخذ اقامت ترکیه و مهاجرت به این کشور بیفتند !  روش های اخذ اقامت ترکیه برای متقاضیانی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند حائز اهمیت می باشد. این روش های گوناگون شرایط مختلفی را پیش پای متقاضیان قرار می دهند.
همراه سفرمی سامانه آنلاین بلیط هواپیما چارتر
مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟
امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.
  
ادامه مطلب
مشاغل فنی همیشه کار راه انداز بوده وهمه جا کاربرد دارد پس اگر شغل شما فنی است وقصد مهاجرت هم دارید ما به شما پیشنهاد میکنیم مطالب این بلاگ را مطالعه کنید 

برنامه مشاغل فنی‌ و حرفه‌ای فدرال
این برنامه برای کسانی که دارای پیشنهاد شغلی یا مدارک مرتبط برای کار در شغل‌های خاص هستند، امکان دریافت اقامت دائم در استان‌های کانادا (به جز استان کبک) را فراهم می‌کند.
برای درخواست اقامت دائم برپایهٔ این برنامه، تنها باید از طریق طرح اکسپرس اینتری در
 
موضوع امنیت شبکه و کامپیوتر امروزه یکی از داغترین زمینه های تخصصی است که تعداد زیادی از تولید کنندگان محصولات و سازمان های بی طرف در این زمینه را به سمت اعطای مدارک تخصصی سوق داده است. همین موضوع باعث شده است تا به افراد حرفه ای در زمینه IT این امکان داده شود تا دانش و مهارت های خودشان را در استانداردها و پایه های امنیت، محک بزنند. موسسه (Computing Technology Industry Association (CompTIA، در دو دهه اخیر توانسته است خود را به عنوان یک نماد در زمینه آموزش و ترویج اس
در صورتی که قصد دارید وارد فرآیند ثبت شرکت عمان شوید و کسب و کاری قدرتمند و پردرآمد در این کشور ایجاد کنید، باید طبیعتاً زمانی را برای پشت سر گذاشتن فرآیندهای اداری اختصاص دهید و پس از آن نیز برای اخذ اقامت عمان اقدام کنید.
در این مطلب قصد داریم به مدت زمانی که باید برای ثبت شرکت عمان صرف کنید، بپردازیم.
گام اول: نوشتن بیزینس پلن یا طرح کسب و کار
اولین مرحله‌ای که باید برای ثبت شرکت عمان روی آن وقت بگذارید، نوشتن طرح کسب و کار است. در این طر
اقامت اتریش از راه تمکن مالی
داشتن تمکن مالی، به این معناست که
شخص متقاضی، باید اثبات نماید که در صورت اقامت طولانی مدت در اتریش، امکان کسب
درآمد در کشور مبدأ و پرداخت هزینه های اقامت در اتریش یا سایر کشورهای اروپایی را
دارد. یعنی سرپرست
خانواده اثبات کند که ماهیانه 1800 یورو برای خود، 900 یورو برای همسر، 300 یورو
برای هر یک از فرزندان زیر 18 سال درآمد دارد ، واجد شرایط دریافت ویزای اتریش از
روش تمکن مالی خواهد بود.   وجود درآمد بدون اشتغال مستقی
یکی از واجبات و ضروریت های زندگی هر شخص خدمات پزشکی و بیمه است که در هر کشوری قوانین و مراحل خاص خود را دارد. هزینه های مربوط به درمان و پزشک در همه کشور ها پر هزینه است که هر شخص لزوما باید مبلغی را جهت حفظ سلامت خود، بپردازد. مراکز درمانی به دو صورت دولتی و خصوصی میباشند که مراکز خصوصی تحت نظر بیمه نیستند و هزینه ها به مراتب بالاتر است.
اگر شخصی درخواست برای اقامت در کشور ترکیه داشته باشد، یکی از مدارک مورد نیاز بیمه یکساله درمانی میباشد.
ادا
دارالترجمه چیست ؟ شاید برای شما جالب باشد بدانید دارالترجمه چیست و چه خدماتی را ارائه می دهد ؟ 
دارالترجمه یا دفتر ترجمه رسمی، دفاتری هستند که اقدام به ترجمه مدارک ازدواج، تحصیلی و سایر اسناد و مدارک می نمایند. در دفاتر ترجمه رسمی در تهران افرادی مجرب با عنوان مترجم متون شما را از زبانی به زبان دیگر بر می گردانند. مراکز ترجمه رسمی بسیاری در تهران وجود دارند که مشغول فعالیت در زمینه ترجمه تخصصی به مشتریان خود هستند. اغلب افرادی که قصد مهاجر
اقامت اسپانیا
قطعا وقتی صحبت از اقامت اروپا باشد، کمتر کسی را می توان یافت که در راس گزینه های خود نامی از کشور اسپانیا لحاظ نکرده باشد. چرا که نه؟ اقامت در اسپانیا همیشه نوید بخش یک زنده سالم، ایمن و با شرای طعالی است. کشوری قدرتمند از نظر اقتصادی که راه های زیادی را پیش روی علاقمندان به اقامت اسپانیا برای حضور و زندگی در اسپانیا قرار داده است.
اسپانیا از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و از کشورهای جنوب غربی اروپا است. این کشور پیشرفته با شهره
ویزای افغانستان
برای متقاضیان ویزای توریستی افغانستان در حال حاضر صرفا ویزا با اقامت یکماه صادر میگردد.
 
مدارک لازم جهت صدور ویزا:
 
1ـ پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار
2- فورم تکمیل شده درخواست ویزه
3ـ دو قطعه عکس 3/4 رنگی با زمینه سفید
4ـ گواهی سلامت از پزشک مبنی بر عدم ابتلا به امراض مسری
 
جها کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:
خانم شاوردی
03131315505
09129584751
@chalipatravel
مدارک لازم برای اجاره ماشین
مدارک خاصی برای اجاره اتومبیل در تهران نیاز است. این مدارک بسته به دلیل اجاره ماشین معمولا متفاوت است. ما در مرکز اجاره ماشین پارمیس خودرو سعی کردیم منعطف ترین شرایط را برای رزرو و کرایه خودرو ایجاد کنیم. برای اجاره ماشین با راننده هیچ گونه مدارکی از شما اخذ نمی شود و کلیه اختیارات و مسئولیت ها بر عهده راننده همراه شما می باشد. در اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین برای مراسم عروسی معمولا مدارکی همچون چک و
با وجود جاذبه های طبیعی و ساخته شده در ایتالیا این کشور یک قطب توریستی مهم در اروپا است. هر ساله بیش از 50 میلیون گردشگر از ایتالیا بازدید می کنند. گردشگری برای اقتصاد ایتالیا بسیار مهم است و بیش از 60 درصد از درآمد ملی کشور را تامین می کند. افرادی که مایل به سفر و اقامت در ایتالیا می باشند، می توانند با اخذ ویزای شینگن ایتالیا به این کشور سفر کنند. از اکتبر 1997 که ایتالیا عضو منطقه شینگن شد، امکان سفر به این کشور با ویزای شینگن فراهم شد.
اخذ ویزا
ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
اقامت اروپا ، سریع‌ترین و راحت‌ترین کشورها جهت دریافت کارت شهروندی دوم
داشتن شهروندی دوگانه به محافظت از آزادی شما کمک میکند،حتی موجب نجات زندگی و جان شما میشود. داشتن پاسپورت کشور دیگر یک گام اساسی در بین‌المللی و جهانی کردن زندگی شما است. بسیاری از افراد برای اخذ کارت شهروندی دوم به اقامت اروپا می‌اندیشند. اروپا گزینه‌های بسیاری از تحصیل و کار تا سرمایه‌گذاری و حتی ازدواج را در اختیار افراد مختلف از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرا
برای سفر به ایتالیا ابتدا باید وقت سفارت بگیریم این کا را شرکت پارت ویزا انجام می دهد
سپس مدارک خودرا آماده میکنیم
و پس از آن مدارک را به سفارت تحویل میدهیم
سپس
پس از 15 روز جواب ویزا می آید
اگر ویزا شده باشید می توانید برای سفر خود برنامه ریزی کنید
ادامه مطلب
 
اقامت ترکیه از طریق استخدام
کشور ترکیه به دلیل برخورداری از اقتصاد قوی و همچنین تجارت با کشورهای بسیار بزرگ و پیشرفته دنیا، همواره برای نیروی کار جوان و خارجی اجازه کار صادر می کند. از این رو دریافت اقامت ترکیه از طریق استخدام، در حال حاضر بهترین روش برای مهاجرت به این کشور و در نهایت اخذ تابعیت آن می باشد. متقاضیان برای دریافت ویزای کاری و اقامت ترکیه از طریق کار لازم است که از یک شرکت ترکیه ای دعوتنامه کاری داشته باشند. در غیر این صورت ب
در این مطلب با راهنما کامل مدارک لازم برای گرفتن حق طلاق با شما هستیم. به طور کامل به شما خواهیم گفت چه مدارکی برای طلاق نیاز دارید و چه مراحلی را باید طی کنید. بهتراست اول بدانیم حق طلاق چیست و درقانون جهموری اسلامی ایران حق طلاق درواقع بازوج(مرد)است یازوجه(زن)؟
ادامه مطلب
یکی از مهم‌ترین عواملی که یک سرمایه‌گذار یا کارآفرین را به یک کشور جذب یا از آن کشور دفع می‌کند، هزینه‌های زندگی است. اقامت عمان و هزینه‌های زندگی در این کشور برای بسیاری از کارآفرینان مناسب است. افرادی که وارد فرایند ثبت شرکت عمان می‌شوند و پس از آن برای گرفتن اقامت این کشور اقدام می‌کنند، بر این باور هستند که عمان هم از نظر کسب و کار و هم از نظر زندگی، یکی از بهترین کشورهای حاشیه خلیج فارس محسوب می‌شود.
در این مطلب سعی کردیم به بخشی از
نظرات مشتریان محترم گلوبال کادرو درباره ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه
 
هر دو عزیز که تشریف آوردن به ترکیه هر دو ایرانی بودند که همسرشون در اتریش اقامت داشتند.
 
ما از طریق وب سایت موسسه گلوبال کادرو با این شرکت آشنا شدیم و بعد از تحقیق درباره این شرکت و بررسی نظرات دیگر مشتریان و البته از همه مهمتر سوال و جوابهایی که از مشاورین موسسه پرسیدیم و متوجه شدیم که به قول معروف با یک شرکت کار بلد طرف هستیم. که البته یکی از شرکت های با سابقه در این ز
اقامت در یک هتل با مناظر بکر و بینظیر آنهم به صورت رایگان کمی رویایی است، اما حقیقت دارد. در سفرهای اروپایی شانس این را خواهید داشت که در یکی از این هتل های رایگان و رویایی اقامت کنید. البته به شرط آنکه سختی کوهنوردی در کوهستان Foronon Buinz را به جان بخرید.
هتلی که از آن صحبت می کنیم در واقع اقامتگاهی است که توسط خانواده خانواده کوه ‌نوردی به نام لوکا ووریچ (Luca Vuerich) که در سال 2010 هنگام تلاش برای صعود به آبشار یخی پریزونیک (Prisojnik) درگذشت، ساخته‌ شده ا
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور ۹۹ شامل مدارک فردی و تحصیلیه . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کنکور سراسری تحصیلیکو ، تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ۹۹ رو تهیه و زمان ثبت نام آزمون سراسری 99 همراه خودشون داشته باشن .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/976/مدارک-لازم-برای-ثبت-نام-کنکور-سراسری-۹۹.html
 
​​مدارک لازم طلاق توافقی⚖️زوجین می بایست مدارک زیر را برای انجام طلاق توافقی تهیه کنند و به پیوست دادخواست طلاق توافقی توسط خود فرد یا وکیل وی به دادگاه تقدیم شود:•اصل عقدنامه یا رونوشت آن•اصل شناسنامه زوج (مرد)•اصل شناسنامه زوجه (زن)•کپی کارت ملی زوجین•وکالت نامه محضری طلاق (در صورتیکه حق طلاق با زن باشد)•توافق نامه مبنی بر توافقات زوجین بر سر مهریه، حضانت و …•گواهی عدم بارداری زوجه (دریافت این گواهی نامه باید از پزشکی قانونی و مرا
 
اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های اخذ اقامت اسپانیا که در بین سرمایه داران و افراد دارای توان مالی مناسب به روش بسیار مناسبی تبدیل شده است، روش اقامت تمکن مالی اسپانیا است. تمکن مالی یا خود حمایتی روشی است که فرد به دلیل داشتن درآمد ثابت و مشخص ماهیانه از محل مشخصی می تواند بدون نیاز به انجام کار و یا هر گونه فعالیت تجاری در کشور اسپانیا زندگی کند. در این حالت فرد اثبات می کند که توانایی مالی لازم را برای اداره امور زندگی خود و احتمال
هر شرکت‌ و یا فردی که فعالیت‌های بین‌المللی دارد و یا قصد مهاجرت یا مسافرت به کشورهای خارجی را داشته باشد، بی‌شک نیاز به ترجمه رسمی مدارک پیدا کرده است و به دارالترجمه‌ها مراجعه می‌کند. در بسیاری از موارد فاصله زیاد دارالترجمه، شلوغی و تاخیر در تحویل مدارک مشکلاتی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. ترجمیک با همراهی معتبرترین دارالترجمه‌های ایران، آماده ارائه خدمات آنلاین ترجمه رسمی در سراسر ایران است. در این نوع خدمات شما بدون نیاز به ح
کانتیننتال
برای دریافت ویزای تحصیلی کافی ست اقدامات مورد نیاز را به ترتیب به انجام برسانید. قطعا شما نیز می توانید به راحتی ویزای تحصیلی کانادا را دریافت دارید. همچنین این امکان وجود دارد که پس از تحصیل در کانادا اقمات دائم این کشور را نیز اخذ کنید.
اقامت کانادا از طریق تحصیل

 
اقامت تمکن مالی یونان
FIP یا Financial Independent Person یعنی اقامت خود حمایتی در یونان یا همان اقامت تمکن مالی یونان است که با استفاده از این روش فرد می تواند در کمترین زمان اقامت خود و خانواده اش را در یونان قطعی کند.
در روش اقامت تمکن مالی یونان، هر فرد می تواند برای خود و خانواده درجه یک خود اقامت یونان را دریافت کند. در این روش دریافت اقامت نهایتا تا چهار ماه قطعی می شود اما برای اینکه بتوان اقامت تمکن مالی یونان را گرفت طبق آخرین بازنگری ها باید ه
ساده‌دیل وچهیته ساده‌دیل وچه که خۊجیری اینی سر مچه جی وأرس، خۊ ایجباری دؤران ٚ مئن جمعی مئن گیر دکته بؤ که میزان بسته به شرایط دگردس! یه رۊزان که ساده‌دیل وچه نیاز دأشت خؤنه بؤشۊن چۊن اینی اقامت هلأ پۊرآنؤبؤ بؤ، اینء مرخصی ندأن ؤ جمع بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن اقامتی هیسه. هرکی وی اقامت ویشتر بؤبۊن، هۊن شۊنه. رۊزان بؤشؤ ؤ بؤشؤ ؤ ساده‌دیل وچه اقامت پۊرآبؤ. اۊ رۊز جمع که نیاز دأشت مرخصی بؤشۊن، ساده‌دیل وچهء بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن رفاقتی هیسه.
برنامه ریزی برای یک سفر خوب که خاطره ای
ماندگار برجای بگذارد به عوامل مختلفی بستگی دارد. در گام اول باید مقصد انتخاب
شود و در مرحله ی بعد جاذبه های مورد علاقه و با توجه به آن ها انتخاب محل اقامت
که هم به این جاذبه ها نزدیک باشد و هم مناسب جهت استراحت و تجدید قوا. اگر
انتخابتان برای سفر مشهد است پس نگران اقامت نخواهید بود؛ هتل های مشهد با دسترسی
مناسب به جاذبه ها و از طرفی مهیا کردن آنچه جهت استراحت نیاز دارید، خیالتان را
از بابت کیفیت و چگونگی
⭕️⭕️⭕️ قابل توجه مودیان مالیاتی ⭕️⭕️ همانطور که می دانیم ، زمان رسیدگی به اظهارنامه های مالیاتی عملکرد ۱۳۹۶ فرا رسیده است . ⭕️ همه ی مودیان مالیاتی اعم از اشخاص حقوقی و نیز اشخاص حقیقی ( البته غیر از آن دسته از اشخاص حقیقی که در زمره تبصره ماده ۱۰۰ ق.م.م در تعیین مالیات مقطوع شرکت نموده و برابر دستورالعمل صادره اقدام نموده اند ) مکلف اند دفاتر و اسناد و مدارک حساب خود را حسب مورد جهت تعیین درآمد مشمول مالیات به واحد های مالیاتی تسلیم نم
ثبت شرکت لهستان یکی از پرطرفدارترین و بهترین حوزه‌های فعالیت یورو اقامت است که در چند سال اخیر مورد استقبال بسیاری از کارآفرینان و سرمایه‌گذاران قرار گرفته است. در این مقاله تصمیم داریم به خدمات موسسه یورو اقامت برای ثبت شرکت و اخذ اقامت لهستان از طریق ثبت شرکت اشاره کنیم.
یورو اقامت؛ نماد سرعت در ثبت شرکت لهستان
موسسه یورو اقامت در چند سال گذشته تمام تمرکز خود را به این مسئله معطوف کرد که چگونه می‌تواند خود را از سایر مراکز راه اندازی ک
ثبت شرکت عمان در مناطق آزاد تجاری یکی از روش‌های مرسوم برای ورود به بازار تجاری بزرگ عمان است. یکی از این مناطق آزاد تجاری که می‌تواند پس از ثبت شرکت در آن به اقامت عمان دست پیدا کنید، منطقه آزاد تجاری صحار است که خصوصیات و شرایط خاص خود را دارد.در این مطلب قصد داریم به اطلاعاتی در رابطه با ثبت شرکت عمان در این منطقه آزاد تجاری بپردازیم تا متقاضیان ثبت شرکت در کشور عمان بتوانند با دیدی باز و نگاهی وسیع محل راه اندازی شرکت و کسب و کار خود را
@arnikaseir تور زمینی ارمنستان
 3 شب و 4 روز اقامت 
king 3* …………………………. Dbl(1330)baxos 3* ………………………. Dbl(1480)primer 3* …………………….. dbl(1650) comfort 3* …………………… dbl(1790) silachi 4* ……………………… dbl(1950)diamond 4* …………………. Dbl(2030)congress 4* …………………. Dbl(2090)
✅برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.
☎️021-88762762✅برای تماس در ساعات غیر اداری با شماره زیر تماس بگیرید.☎️021-88759777@arnikaseir
کانادا هر ساله میزبان میلیون ها نفر توریست
می باشد. در واقع، هر ساله بیش از ۳۵ میلیون نفر از طریق ویزای توریستی یا ویزای اقامت
موقت از کانادا دیدن می کنند تا از فرصت هایی لذت ببرند که این کشور ارائه می دهد.از
جمله این فرصت ها می توان به دیدار خانواده و دوستان اشاره کرد. اگر فرد با اهدافی
مانند تفریح و بازدید از خانواده یا دوستان قصد آمدن به کانادا را داشته و عضو یکی
از کشور های معاف از ویزا نمی باشد، باید یک ویزای اقامت موقت دریافت کند.
کشور های
هر چند هنر در کشور ما چندان مورد توجه قرار نمی گیرد و اغلب کسب درامد از هنر برای هنرمندان با استعداد ایرانی امری دشوار محسوب می شود اما در بسیاری از کشورهای غربی از جمله کانادا اقدامات اساسی برای جذب هنرمندان با استعداد سایر کشورها صورت پذیرفته است.مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی هنرمندان به هنرمندانی که شرایط زیر را داشته باشند تعلق می گیرد:1-    می بایست حداقل دو سال سابقه خود اشتغالی در پنج سال اخیر در یکی از رشته های هنری را داشته ب
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
خدمات
خدمات ترجمه رسمی کلیه اسناد و مدارک بر اساس قیمت‌های مصوب قوه قضاییه (برای مشاهده فهرست قیمت‌ها اینجا کلیک کنید)
ترجمه انواع متون حقوقی، فنی، علمی، پژوهشی و غیره
برابر اصل گذرنامه
تکمیل فرم اخذ ویزا
ترجمه انواع کتاب و مقالات
ترجمه اسناد و مدارک تحصیلی
ترجمه شناسنامه و کارت ملی
تایید کلیه اسناد و مدارک رسمی (قوه قضاییه و وزارت امور خارجه) (برای مشاهده مدارک مورد نیاز جهت تاییدات اینجا کلیک کنید)
دفتر ترجمه رسمی
دفتر ترجمه
ترجمه رسم
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۹۹ تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، باید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام ارشد 99 رو آماده و همراه داشته باشن . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد تحصیلیکو ، مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 99 شامل فایل عکس ، اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کارت اعتباری میشه .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/
قانون پرداخت خسارت بیمه 
 
آیا میدانید: مؤسسه بیمه باید بعد از دریافت کلیه مدارک مربوط به خسارت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز، مدارک را بررسی و نتیجه را اعلام نماید و در صورت احراز عدم استحقاق دریافت خسارت مراتب را همراه با ذکر دلایل به طور مکتوب به بیمه‌گذار یا زیان دیده اعلام نماید و در صورت قبول خسارت، مؤسسه بیمه موظف است حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از قبول خسارت آن را پرداخت نماید. در مواردی که پرداخت خسارت پس از تکمیل مدارک مثبته از سوی بیمه‌گر،
ویزای کانادا
 
 
کانادا کشوری وسیع واقع در شمال قاره آمریکا و همسایه شمالی ایالات متحده است. وضعیت خوب و مساعد زندگی در این کشور مرهون ثبات اقتصادی آن است. این ثبات اقتصادی در کنار زیبایی های طبیعی در این کشور سردسیر، آن را به بهشتی تبدیل کرده است که بسیاری در آرزوی سفر و مهاجرت به آن برای زندگی هستند. آمار تقاضا برای اقامت در این کشور از جمله بالاترین آمارها می باشد. در این مطلب، موضوع چگونگی و شرایط مهاجرت به این کشور را توضیح خواهیم داد.
در
زبان ابزاری برای ارتباط بین انسان ها است. با گسترش جوامع بشری و افزایش جمعیت نیاز به ارتباط بین انسان ها بیش از پیش احساس می شود. به همین دلیل افرادی با تسلط به زبان مقصد و با ترجمه ارتباط میان انسان ها را آسان تر از قبل کرده اند. برخی افراد برای مهاجرت نیاز به ترجمه برخی مدارک کشور مقصد را دارند. بنابراین دفاتر ترجمه با ترجمه اسناد و مدارک افراد را برای مهاجرت آسان و بدون دغدغه یاری می رسانند. دفاتر خدمات ترجمه با ترجمه مدارک به صورت تخصصی انج

پناهندگی و اقامت پرتغال
بدترین راه برای اخذ اقامت اروپا و اقامت پرتغال روش پناهده شدن است. پناهندگی نه تنها مسیری پر چالش و پر از ابهام را برای افراد به همراه دارد بلکه به هیچ عنوان آینده مشخصی را نیز برای شما تضمین نمی کند.
روش اخذ اقامت پرتغال از طریق پناهندگی به دو صورت معمولا انجام می شود. روش اول این است که فرد با ارائه اسناد و مدارکی اثبات نماید که در کشور خود او به دلیل شرایط امنیت جانی و مالی و تهدید های مختلف نمی تواند بماند و قصد دا
رتبه بندی
رتبه بندی یک نوع معیار صلاحیت گذاری بر اساس استانداردهای تعریف شده است.به عبارتی دیگر ، رتبه بندی شرکت های پیمانکاری ، بررسی میزان توانایی شرکت (بر اساس نفرات و سوابق آن ها ، تجربه ی کاری و توان مالی) است که طبق ضوابط و آیین نامه هایی که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی نهاد ریاست جمهوری مصوب می شود انجام می گیرد.
رتبه بندی در واقع نوعی معیار تشخیص اندازه گیری و مقیاس گذاری برای تضمین کیفیت و صلاحیت کار شرکتها است
مدارک عمومی
سرمایه گذاری در پرتغال
یکی از بهترین روش ها برای دریافت اقامت پرتغال، روش سرمایه گذاری در پرتغال است. افرادی که به میزان مشخصی اقدام به سرمایه گذاری در پرتغال بکنند می توانند اقامت طلایی یا گلدن ویزا پرتغال را دریافت کنند.
پرتغال در سال 2019 رشد سرمایه گذاری زیادی را تجربه کرد و برنامه اعطا اقامت طلایی پرتغال در ازا سرمایه گذاری در پرتغال باعث افزایش انگیزه برای سرمایه گذاری در این کشور شده است. اقتصاد پرتغال یک اقتصاد متنوع و بسیار شکوفا

مزایای اقامت تمکن مالی اسپانیا
یکی از راه های دریافت اقامت اسپانیا استفاده از شرایط مالی و توان مالی است. افرادی که به دلیل داشتن توانایی تامین هزینه های زندگی خود به راحتی می توانند بدون نیاز به انجام کار و فعالیت تجاری ( که البته حق انجام فعالیت تجاری را تا زمان دریافت اقامت دائم اسپانیا ندارند) در اسپانیا زندگی کنند در واقع از اقامت تمکن مالی اسپانیا استفاده کرده اند.
راه های اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا را می توان داشتن حقوق بازنشستگی

اقامت پرتغال از طریق کار
یکی از روش های قانونی و کاملا مطمئن برای اقامت پرتغال، که می تواند منجر به اقامت دائم افراد نیز شود، اقامت پرتغال از طریق کار در این کشور است. پرتغال از کشورهای اتحادیه است و برای اینکه کارفرمایی در این کشور بتواند نیروی کار خود را از بیرون کشور و بخصوص از بین متقاضیان کار شهروند کشورهای غیر اتحادیه اروپایی بگیرد باید مراحل متفاوتی را طی کرده باشد.
اولین موضوع برای اقامت پرتغال از طریق کار این است که بتوانید یک کا
ویزای هلند
ویزای هلند از جمله ویزاهایی است که متقاضیان بسیاری در ایران به دنبال اخذ آن هستند. ویزاهای این کشور زیبا به دو دسته اقامت کوتاه مدت و اقامت بلند مدت تقسیم می‎شود. از آنجایی که هلند جزء کشورهای عضو شینگن است ویزاهای اقامت موقت آن از جنس ویزای شینگن می‎باشند. بدین معنی که کلیه ویزاهای اقامت موقت این کشور از قوانین یکپارچه و شرایط یکسان ویزاهای شینگن تبعیت می‎کنند و تحت عنوان ویزای شینگن به متقاضی اعطاء می‎شوند. هلند به دلیل شرای
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
«به اطلاع می رساند برای حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
این معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود: « متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالایش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1

روش تمکن مالی برای اقامت اسپانیا
اگر از آن دست افرادی هستید که مشکل سرمایه ندارید و می توانید توانایی مالی لازم برای اداره زندگی خود را برای چندین سال به همراه خانواده داشته باشید و به دنبال بهترین کشور اروپایی برای اقامت هستید، بدون تردید اسپانیا یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای دنیا با سطح رفاه بالای اجتماعی است که نه تنها آرامش زندگی برای شما را به همراه دارد بلکه آینده کودکان شما نیز در این کشور زیبا تضمین شده است.
روش تمکن مالی ب
بعضی وقت ها شروع میشه پشت سر هم هر چیزی میخوای نمیشه، هرچقدر تلاش میکنی با امید ادامه بدی بازم نمیشه...برای دانشگاه درخواست فرستادممدارک تحصیلی تایید شده براشون ارسال کردم، کلی صبر و چشم انتظار که مدارک برسه کانادا...بعد دو سه روز با کلی پیگیری تایید کردن مدارک رسیدهشهریه ترم یک دانشگاه هم پرداخت کردمکلی پیگیری که نامه پذیرش نهایی مارو بدید، وضعیت چی هست، چند تا ایمیل و پیگیری بی جواب ...آخرش جواب دادن ظرفیت ترم زمستون ما پر شده، ترم بعدی که
کانادا ، دومین کشور پهناور جهان  است که نسبت به مهاجران گشاده رو است . برای بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور و پس از آن دریافت اقامت در آن کشور، کانادا یکی از گزینه های مهم است .
برای تحصیل در این کشور ، در ابتدا باید ویزای دانشجویی کانادا را دریافت کنید. برای درخواست ویزای دانشجویی ، ارائه بخشی از مدارک اجباری و بقیه اختیاری است . که برای افرادی که ازایران اقدام می کنند با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی و ... ، ارائه مدارک اختیاری ض
هتل هیلتون باکو
هتل هیلتون باکو ، یکی از هتل های ۵ ستاره و لوکس در باکو و همچنین عضوی از گروه زنجیره ای هتل های هیلتون میباشد. این هتل یکی از هتل های لوکس در شهر باکو است که در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و با اقامت در این این هتل علاوه بر استفاده از خدمات خوب ، میتوانید از اقامت در مرکز شهر باکو و همینطور منظره زیبای دریای خزر لذت ببرید .
 
ادامه مطلب
تحصیل در مجارستان 
نکته مهم برای تحصیل و اعزام دانشجو به مجارستان این که، دانشگاه های کشور مجارستان اکثراً مورد تایید ایران و در مقاطع مختلف اقدام جهت ثبت نام از دانشجویان خارجی می نماید. دانشگاه فنی بوداپست از جمله دانشگاه های مطرح اروپا که به چهار زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه و مجاری تدریس دارد. همچنین 5 دانشگاه این کشور در لیست 400 دانشگاه برتر دنیا قرار دارند. برای ورود به دانشگاه های کشور مجارستان فرد نیازمند به دانش زبان انگلیسی، همچن
یکی از مواردی که بسیاری از افراد پس از مراجعه به موسسه یورو اقامت مطرح می‌کنند، شرایط، مزایا و معایب اخذ اقامت اسلواکی است. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های اقامت در این کشور، اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت است. در این مطلب قصد داریم، اطلاعاتی راجع به این کشور ارائه دهیم که برای تمامی متقاضیان اخذ اقامت اسلواکی مفید خواهد بود و می‌توانند کشوری که قصد اقامت در آن را دارند، بهتر و بیشتر بشناسند.
جمعیت کم، منابع فراوان و فرصت‌های بی‌نظیر
ک
ویزای شینگن
 
خوب است بدانید مدارک مورد نیاز ویزای شینگن در بیشتر کشورهای حوزه شینگن مشابه هم است و تنها در پاره ای از جزئیات تفاوت اندکی با یکدیگر دارد. افراد متقاضی اخذ ویزای شینگن باید این مدارک را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند. در ادامه مطلب با مدارک مورد نیاز ویزای شینگن آشنا خواهیم شد.
فرم تکمیل شده درخواست ویزای شینگن
تکمیل فرم درخواست ویزا اولین مرحله ای است که باید به منظور تعیین وقت سفارت جهت مصاحبه و درخواست ویزای هر کشور
ور قطع کسب درآمد خوب آن هم در کشور توسعه یافته ای نظیر کانادا انگیزه بسیار مناسبی برای مهاجرت نیروی کار با تجربه و متخصص به این کشور محسوب می شود. در حال حاضر کانادا به عنوان یکی از بزرگترین و پررونق ترین کشورهای پیشرفته دنیا شناخته می شود که رشد اقتصادی قابل توجهی را تجربه کرده و به همین خاطر مورد توجه بسیاری از افراد جویای کار در سراسر جهان قرار گرفته است.
 
با اخذ ویزای کار کانادا به شما اجازه اقامت موقت در این کشور داده خواهد شد و در این
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
ترجمه دیپلم 
صدور مدرک دیپلم به صورت قانونی توسط موسسات آموزشی زیر نظر وزارت آموزش و پروش آن استان انجام میگیرد , اما متاسفانه بارها دیده شده که مدارک تحصیلی توسط برخی سایت های سودجو به فروش می رسد آما اینکه این مدارک تا چه حد قابل تائییدات و استناد بوده در این مورد تنها این نکته بیان می باشد اگر در فرآیند ترجمه رسمی  و قانونی مدرک دیپلم خود  نمیخواهید به مورد مهمی شامل عدم تایید ترجمه و مدرک برخورد کنید همین امر جعلی بودن مدرک دیپلم شماست.
اگر در حال برنامه‌ریزی یک سفر هستید، اولین پرسشی که بعد از انتخاب مقصد با آن روبرو می‌شوید، محل اقامت است. محل اقامت در سفر باید با هزینه‌ها و کیفیت مورد نظر مسافران هماهنگ باشد. اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌های سفر را دارید و می‌خواهید با گزینه‌ای مناسب به نام هاستل (Hostel) آشنا شوید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما کمک کند.
ادامه مطلب
امروزه کشور ترکیه، به علت اینکه شرایط خوبی به مهاجران ارائه میدهد، افراد زیادی قصد مهاجرت و ماندن را دارند. یکی از روش های گرفتن اقامت ترکیه ، اجاره ملک بود اما از سال 2020 با اجاره ملک تنها یکسال میتوان در کشور ترکیه ماند. 

ادامه مطلب
یکی از نکاتی که برای ثبت شرکت آلمان و فعالیت در این کشور اهمیت دارد، این است که شخص باید بتواند مراحل لازم را با موفقیت بگذراند. این مراحل ممکن است گاهی زمان‌بر و خسته‌کننده باشد ولی در نهایت شخص یا سازمان را به هدف اصلی خود یعنی اخذ اقامت آلمان و ثبت شرکت آلمان می‌رساند. مراحل ثبت شرکت در این کشور و در نهایت اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:
ترجمه کلیه مدارک شناسایی و طرح توجیهی برای کسب و کار
تمامی قواعد و اصول علمی به شما م
روایت جالب یک آمریکایی از مهاجرت به کشور کانادا، منتشر شده در بیزینس اینسایدر:« برنامه من اول این بود که یک سال بیشتر نمانم، اما به مرور که زمان گذشت اینجا رشد کردم و هرگز به آمریکا بر نمی‌گردم. ».ویزا و اقامت کانادا با ما .  کاملا تضمینی کاملا قانونی با مشاوره وکلای مجرب با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزا با کمترین فوت وقتشماره ی تماس ما جهت مشاوره رایگان:☎ 09378577757#ویزای_کانادا #ویزا #اقامت #اقامت_کانادا #اقامت_تحصیلی #اقامت_دائم #

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها