نتایج جستجو برای عبارت :

مشکل روشن نشدن موتور یخچال

 
یکی از مشکلات رایجی که در بسیاری از پکیج های دیواری و یا زمینی، بدون توجه به مدل و برند پکیج رخ می دهد، روشن نشدن پکیج است. علت روشن نشدن پکیج می تواند موارد متعددی باشد که تنها پس از عیب یابی کامل و دقیق توسط تعمیرکار پکیج دیواری حرفه ای، امکان رفع مشکل بصورت کاملا اصولی و بدون بازگشت وجود دارد.
در این مطلب از کاراباما، به کمک متخصصین مجرب پکیج دیواری که سالها سابقه و تجربه فنی در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات پکیج دیواری دارند، دلیل روشن نشد
رله استارت برای رساندن برق از باتری به آهنربای استارت به کار می رود. اگر این رله فعال شود، استارت شروع به چرخیدن کرده و موتور روشن می شود.
علائم خرابی این قطعه:
روشن نشدن خودرو
واضح ترین علامت خرابی رله، روشن نشدن خودرو پس از استارت زدن است.
اگر دکمه استارت را فشار دهید یا کلید سوئیچ را بچرخانید و خودرو روشن نشود، ممکن است اشکال از رله ی استارت باشد.
این مشکل به یک ایراد در مدار الکتریکی بر می گردد و به تعداد دفعاتی که استارت می زنید، ارتباطی ن
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
 
ادامه مطلب
کمپرسور قلب یک سیستم تبرید می باشد . روشن نشدن کمپرسور ممکن است به چند دلیل باشد. لطفا در صورتی که تخصص فنی ندارید به هیچ وجه خودتان اقدام به عیب یابی نکنید. خطر برق گرفتگی وجود دارد. ما این کار را به هیچ وجه توصیه نمی کنیم.
دریافت
جهت مطالعه ی ادامه ی مطلب فلش زرد رنگ را کلیک کنید>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
ادامه مطلب
وظیفه روغن موتور در خودرو چیست؟
قبل از اینکه بخواهیم در مورد  علت روشن شدن چراغ موتور صحبت کنیم باید در ابتدا به ضرورت روغن موتور بپردازیم تا مطلع شوید که چقدر تعویض روغن موتور ضرورت دارد . در واقع روغن موتور دو کارایی مهم برای خودرو به ویژه موتور خودرو دارد یکی از آن کارهایی که روغن موتور انجام می دهد این است که قطعات فلزی داخل موتور را روان کاری کرده و اصطحکاک را کاهش می دهد تا این قطعات به آرامی حرکت کنند.یکی دیگر از وظایف روغن موتور این اس
1- مشکل روشن نشدن گوشی.
 
1- اگر گوشی با (نگه داشتن دکمه روشن خاموش روشن نشد).
 
2- باید (دکمه روشن و خاموش و دو دکمه ی کم و زیاد کردن صدا) را باید باهم نگه داشته تا گوشی روشن شود.
 
2- چگونه بر روی گوشی رمز بزاریم.1- اول میرویم به (تنظیمات گوشی).2- بعد به (صفحه ی قفل) گوشی میرویم.3- سپس وارد نوع (قفل صفحه گوشی) میشویم.4- (نوع رمز )خود را انتخاب میکنیم.
یکی از رایج ترین مشکلات پکیج های دیواری، خاموش شدن آنها به صورت ناگهانی است. ممکن است این اتفاق هر چند دقیقه یکبار و یا چند ساعت یکبار اتفاق بیوفتد.
علت خاموش شدن پکیج به صورت خود به خود، به وجود چندین سوئیچ ایمنی برمی گردد که در صورت بروز مشکل و ایراد در کارکرد پکیج فعال شده و برای جلوگیری از بروز حوادث خطرناک همچون انفجار و آتش سوزی پکیج را بلافاصله خاموش می کنند. اما علت خاموش شدن ناگهانی پکیج را می توان یکی از موارد زیر قلمداد کرد:
 
یکی دی
روشن نشدن و غیر فعال شدن Samsung Galaxy S10 شما می تواند بر
اثر 2 دلیل عمده، آسیب نرم افزاری و آسیب سخت افزاری باشد. اگر مشکل بر
اثر آسیب سخت افزاری باشد شما باید برای تعمیر آن و یا تعویض قطعه اقدام
کنید.
و اگر مشکل گوشی شما بر اثر اختلالات و ایرادات
نرم افزار پیش آمده باشد، می توانید با مطالعه مطالب ارائه شده در این
مقاله این مشکل را برطرف نمایید.
بیشتر بخوانید : مشکلات گوشی Samsung Galaxy S10 و راه حل آنها

ادامه مطلب
واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
 
شمع موتور سیکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟
شمع موتور سیکلت چیست؟
شمع موتور سیکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فلزی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سیکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سیکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.
موتور سیکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم
اگر با مشکلی در کولر گازی مواجه شوید چگونه برای عیب یابی کولر گازی اقدام می کنید؟ رفع عیب انواع کولر گازی را می توانید به یک متخصص بسپارید. اما از کجا؟
اشکالات متعددی ممکن است هنگام استفاده از کولر گازی با آن رو به رو شوید. 
روشن نشدن کولر گازی، روشن یا خاموش نشدن فن کمپرسور، کولر گازی باد گرم می زند ...
اگر با هر یک از مشکلات بالا رو به رو شدید، ادامه این متن را بخوانید تا با علت هر یک از این مشکل ها آشنا شوید.
مشکل روشن نشدن کولر گازی
امکان دار
 
اگر پکیج شما دارای چراغ پیلوت است، چک کنید که روشن باشد. در صورتی که خاموش شده است، از دفترچه راهنمای دستگاه خود برای روشن نمودن دوباره آن کمک بگیرید. ممکن است برچسبی بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده و دستورات لازم بر روی آن نوشته شده باشد.
در صورتی که پکیج شما چراغ پیلوت ندارد و علائمی هشداردهنده و یا کدهای خطایی بر روی صفحه نمایشگر ظاهر می شوند، با ریست نمودن دستگاه ممکن است مشکل شما حل شود. در صورتی که هیچ کدام از اقدامات بالا در رفع مشکل شما
لپ تاپ شما بعد از آخرین باری که آن را خاموش کرده و دیگر از آن استفاده نکرده اید ، بدون بروز هیچ مشکلی الان با فشار دادن دکمه پاور هیچ عکس العملی نشان نمی دهد و روشن نمی شود ! در وهله اول کمی تعجب و بعد از آن احساس نگرانی به سراغ افرادی که با این مشکل مواجه شده اند می آید ، اما جای نگرانی نیست چون حتما قبل از شما کاربران زیادی با این مشکل مواجه شده اند ، اما آن را حل و فصل کرده اند. 
توصیه می کنیم ترس و نگرانی را رها کرده و مقاله امروز ما که در خصوص ب
علت روشن نشدن گوشی هوآوی
گاهی ممکن است با یک صفحه سیاه در گوشی هوآوی خود مواجه شویم و پس از تلاش­های بسیار هیچ راه حلی برای تعمیر آن پیدا نکنیم. سوالی که ممکن است ذهن همه ما را درگیر کند، این است که در چنین حالتی چه باید کرد؟
 
گوشی­های اندروید از جمله هوآوی گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری که دارد با معضل روشن نشدن صفحه گوشی مواجه شود، اما این مسئله با چند روش ساده قابل حل می­باشد.در ادامه با ما همراه باشید تا به روش­
جرقه ممکن است به چند دلیل زیر ضعیف با شد و یا وجود نداشته باشد:
اگر شمع یا وایرها پوسیده باشند، جرقه ضعیف خواهد بود.
 اگر وایر قطع یا از بین رفته باشد یا اگر سیستم به درستی کار نکند و جرقه را به وایرها نفرستد، باز جرقه ای نخواهیم داشت.

 اگر جرقه زودتر یا دیر تر از زمان استاندارد در سیکل اتفاق بیافتد (تایمینگ نبودن سیستم جرقه زنی) و سوخت در زمان صحیح مشتعل نشود، این می تواند دلیل بیشتر مشکلات باشد. 
مواردی که می توانند ایجاد مشکل کنند. برای مثال:
تصور کنید افرادی را که مداوم با لپ تاپ سر و کار دارند و برای انجام پروژه ها ، تحقیقات ، انجام خرید های آنلاین و بررسی محصولات تازه به بازار آمده ، انجام کارهای مالی و سرکشی به حساب های بانکی و ... استفاده می کنند. اگر شما بعد از آخرین باری که لپ تاپ تان را مورد استفاده قرار داده اید ، متوجه شوید که دیگر روشن نمی شود ، اولین سوالی که در ذهن شما نقش می بندد این است که چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ ممکن است به سراغ آداپتور و پریز برق بروید تا از سالم بودن و
دلیل استارت نخوردن خودرو
1-باطری اتومبیل از کار افتاده است
اگر ماشین شما استارت نخورد، به احتمال زیاد باطری ماشین از کار افتاده است. قبل تر در رابطه با خوابیدن یا از کار افتادن باتری خودرو در هاو کن یو صحبت کردیم. می دانید منبع تامین برق مورد نیاز تمام اجزای خودرو (چراغ ها، رادیو ضبط و غیره) باطری ست. زمانی که ماشین در حالت حرکت است، دینام باطری را به طور مداوم شارژ می کند. اگر باطری به خوبی شارژ نشود دیگر ماشین روشن نمی شود.
شایع ترین نشانه باط
۱-سوئیچ اینرسی:  ممکن است دراثرضربه شدیدبه خودرو (مانند دست انداز) عمل کرده باشد.
۲-سنسوردور موتور:  ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسپیده باشد.
۳-پمپ بنزین:(فیوز_سیم کشی_پمپ بنزین)
۴-رله اصلی دوبل:  دراین حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم. ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم.
۵-گیر کردن شافت استپر موتور.
۶-با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است(مثلا اگر منفی۴۰ یا مثبت ۲۱۵ را نشان دهد فشنگی آب یا سیم کشی ایراد دارد.
۷-درخودرو های پیکان و
اگر در گوگل عبارت علت روشن نشدن کولر گازی ال‌ جی و راه‌ حل آن را سرچ کنید معمولا جوابی صحیح را نمی یابید. در ادامه مطالب همراه باشید تا چندین علت روشن نشدن کولر گازی ال جی و راه حل آن را بررسی کنیم.
 
روشن نشدن کولر گازی ال جی ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد و مشتریان این شرکت را با نگرانی‌های فراوانی روبرو نماید که دچار دوگانگی شوند که آیا خرید آن‌ها اشتباه بوده و یا دلیل خاصی برای روشن نشدن کولر گازی ال جی آن‌ها وجود دارد؟
 
علت روشن نش
چند وقتی است که برخی از کاربران اینستاگرام  با مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام مواجه هستند.این مشکل زمانی که شما میخواهید فیلم یا پستی را در اینستاگرام آپلود کنید رخ میدهد.در ادامه با میبایل برای حل این مشکل چند روش معرفی میکنیم که با انجام دادن آنها به احتمال زیاد مشکلتان حل خواهد شد.
 ادامه مطلب
از دلایل روشن نشدن جاروبرقی وقتی مطمئن هستید که دوشاخه را به منبع برق وصل کردید می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- پر بودن کیسه دستگاه یا گرفتگی لوله خرطومی آن که باعث گرم شدن دستگاه شده و در بعضی از دستگاه ها به صورت خودکار دستگاه را خاموش نگه می دارد
 
- سوختن فیوز دستگاه
 
- سوختن موتور دستگاه
 
ادامه مطلب
گرم نشدن پکیج دیواری بیش تر در فصل زمستان به خصوص برای آن دسته از افرادی که در طبقات بالایی ساختمان ها زندگی می کنند بوجود می آید.مخصوصا آن دسته از افرادی که در طبقات سوم به بالا در آپارتمان ها سکونت دارند با مشکل گرم نشدن آب پکیج دیواری مواجه می شوند که مطمئنا حضور تعمیر کاران پکیج می تواند این مشکل را برطرف نماید.مشاور فروش و خدمات پس از فروش : ۹۱۷۴۹۳۹۰۰۱دفتر فروش : شیراز ، چهار راه هوابرد به سمت چهار راه سرباز ، بعد از ساختمان بهزیستی ، ساخت
همانطور که می دانید جمله چین در حال بروزرسانی شدن است
یکی از مشکلات بزرگ ما اجرا نشدن این نرم افزار بر روی برخی از سیستم ها بوده که ظاهرا به دلیل وجود مشکل net framwork. است.
این مشکل در نسخه جدید که انشاالله تا  6 /  10 / 98 منتشر می شود حل شده و دیگر مشکلاتی از این قبیل نخواهد بود
در صورت رؤیت خطا در روند کاری نرم افزار از بخش گزارش خطا برای ما ارسال نمایید.
با تشکر امیر مهدی جبرئیلی
برنامه نویس جمله چین و سرگروه بلوط
شرکت تاسیسات یزد تهویه
خدمات ما در زمینه تعمیر پکیج
تعمیرکاران ما با همه‌ی برندهای موجود در بازار ازجمله ایران رادیاتور ، بوتان ، ایتالترم ، ایساتیس ،دئوترم ، وایلانت ،لورچ ،تاچی ، سونیه دوال، آلین هاف، هات کینگ و … آشنایی کافی دارند و شما در هنگام خرید و سرویس دهی ، با مشخص کردن برند پکیج خود، تعمیرکار متخصص آن برند از سوی ما برای انجام سرویس و خدمات رسانی در حدمت شما حاضر می‌شوند.
 عیب یابی علت روشن نشدن پکیج ایساتیس
 عیب یابی علت روشن ن
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از کار افتادن کاتالیزور علائمی
روشن نشدن لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایجی است که تنها محدود و منحصر به برند لنوو نیست، اما امروز می خواهیم این مشکل را به کمک تکنسین ها و تعمیرکاران واحد تعمیرات لپ تاپ لنوو در نمایندگی لنوو مورد بررسی قرار دهیم. طبیعی است که وقتی با چنین مشکلی روبه رو می شویم، افکار مختلفی به ذهنمان خطور می کند. افکاری که عمدتا موجب پریشانی و اضطراب می شود. می ترسیم که اتفاق ناگواری به صورت ناخودآگاه روی داده باشد و در نتیجه آن لپ تاپ ما روشن نمی شود. وقتی تما
عوامل خرابی کاتالیزور خودرو
کاتالیزور بخشی از سیستم کنترل آلایندگی خودرو است که گازهای خطرناکی نظیر منوکسید کربن و هیدروکربن‌های نسوخته را به بخار آب و دی اکسید کربن که نسبتا کم‌خطرتر است تبدیل می‌کند. عمر این قطعه معمولا به بیش از ده سال می‌رسد اما در موارد خرابی آن باید فورا عیب‌یابی و تعویض شود. در خیلی از کشورها رانندگی بدون کاتالیزور به خاطر ضررهای محیط‌زیستی آن جرم سنگینی محسوب می‌شود.
علائم خرابی کاتالیزور
درست کار نکردن یا از
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که یخچال شما بصورت اتومات فعالیت نمیکند و بصورت یکسره کار میکند. در ادامه علت خاموش نشدن یخچال یا یکسره شدن آن را توضیح داده و راه حل های رفع این مشکل را بیان میکنیم که امیدواریم مشکل شما برطرف شود، چنانچه مشکل حل نشد اصلاً نگران نباشید شما میتوانید با مجموعه سرویس طلایی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
ادامه مطلب
سیم کشی یکی از قطعات مرتبط با سیستم برق موتور سیکلت ها میباشد . که وظیفه انتقال برق از دستگاه برق موتور سیکلت را به بخش های مختلف دارد .
که در صورت انتصالی و یا قطعی احتمالی و یا حتی اشکال در اتصالات میتواند منجر به عدم برق رسانی و از کار افتادن بخش مربوطه شود .
در این میان سیستم نور موتور سیکلت که وظیفه دیدن و دیده شدن را در موترسیکلت به عهده دارد ، در صورت اختلال در عملکرد می تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد .
لذا توصیه ما به شما عزیزان
علت پخش نشدن برنامه نود از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
90 پخش نمی شود؛ فردوسی پور علت پخش نشدن 90 را توضیح داد
به اخبار ایلنا سر روزهای پیش اخبار پخش نشدن نقشه نود بازتاب‌هایی به دنبال داشت و سر پایان عادل فردوسی‌پور اخبار کرد که نود تعطیل نشده و او. نظر ۹۰ به هدف دومین هفته متوالی از تلویزیون ایران پخش از ۲۸ مرداد ۱۳۷۸ نخستین بر است که این نظر سر روند برگزاری رقابت‌های لیگ.
ادامه مطلب
آموزش نصب کولر آبی
 
کلید کولر آبی شامل ۳ پل است :
ک کلید یک پل برای واتر پمپیک کلید یک پل برای موتورو یک کلید تبدیل برای دور تند و کند
کابلهای برق کولر داری ۴ رشته سیم مفتولی هستند که هر کدام از این سیمها باید به یکی از سوکتهای پشت کلید کولر و سوکت هم نام داخل خود کولر وصل شود.
نکات حائز اهمیت سیم نول میباشد :سیم نول برای کلیدهایی که مجهز به چراغ هستند به سوکت نول پشت کلید متصل می شود.
می توان سیم نول کولر و نول اصلی برق منزل را بدون اینکه به سوک
اگر از جیمیل استفاده کرده باشید احتمالا با اپلیکیشن مربوط به این سرویس گوگل آشنایی دارید. این برنامه باید به طور کامل با ایمیل شما سینک شود به طوری که زمان دریافت پیام جدید سریعا برنامه بروزرسانی شده و شما را باخبر کند و یا اگر از طریق مرورگرتان به یک ایمیل پاسخ داده باشید در گوشی هم باید بتوانید در همان لحظه پاسخ را مشاهده کنید. اما در مواردی این امکان وجود دارد که کاربران با مشکل همگام سازی نشدن جیمیل روبرو شوند. برای رفع این مشکل شما می تو
در رابطه با مشکل باز نشدن سایت ها در مرورگر های گوشی چند روش را معرفی میکنیم که احتمال 90 درصد به حل مشکل شما کمک میکند.این مشکل زمانی که شما وارد مرورگر خود مثلا مرورگر کروم میشوید با اخطار "no internet" یا "you are offline"مواجه میشوید که مشکل چندان جدی ای نیست و به راحتی قابل حل شدن است.در ادامه به علت این اخطار و روش های حل آن میپردازیم با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
مانند بسیاری از وسایل کولر گازی اجنرال هم دچار مشکل و عیب می شود. مثلا ممکن است یک دفعه روشن نشود. در این مقاله سعی کرده ایم به بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال بپردازیم. پس با ما همراه باشید.
بررسی 12 علت روشن نشدن کولر گازی جنرال
1- وجود اتصالات برقی در کولر گازی
اتصالات برقی همیشه شایع ترین مشکل و علت روشن نشدن کولر گازی جنرال است. تشخیص و رفع این مشکل بسیار اهمیت دارد. اگر کولر خاموش و روشن می شود، حتما اتصالات خانه را چک کنید تا از صحی
اگر از ویندوز 8 استفاده می کنید شاید تا به حال با مشکل شات دان نشدن ویندوز 8 مواجه شده باشید. چنین ایرادی به دلیل  قابلیت Hybrid Shutdown اتفاق میفتد و شما می توانید به روش های مختلفی آن را برطرف کنید. برای این کار عبارت power را  در منوی استارت جستجو کرده و آن را باز کنید. سپس روی گزینه Choose what closing the lid does کلیک کنید و در پنجره نمایش داده شده گزینه Turn on fast startup (recommended) را غیرفعال کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و آشنایی با سایر روش های رفع مشکل خاموش
اگر چراغ چک (کنترل خطاهای موتور یا آلایندگی ) روشن بشه به این معناست که ماشین شما یک یا چند کد خطای OBD II  (سیستم تشخیص عیب درونی خودروOn-board diagnostics ) داره و مشکلی داره که باعث شده میزان آلایندگی موتور به بیش از 1.5 برابر بالاتر از حد قانونی برسه. کدهای خطا که توسط دستگاه دیاگ خونده میشه ترکیبی از چند عدد و حروف هستند که  هر یک با نوع خاصی از عیب خودرو مطابقت دارد.سیستم OBD II برتمام فعالیت‌ های مربوط به آلایندگی در خودرو نظارت می‌ کنه که شامل سیستم‌ ه
همان طور که به احتمال زیاد می دانید مهم ترین وظایف روغن در موتور خودرو، روانکاری و کاهش اصطکاک می باشد. در صورتی که روغن موتور کثیف باشد یا مقدار آن کمتر از حد لازم باشد، باعث می شود اصطکاک در بین قطعات مختلف از جمله، پیستون و سیلندر، میل لنگ و یاتاقان ها و … افزایش یابد و سایش اتفاق بیفتد.
روغن موتور مناسب برلیانس طبق دفترچه راهنمای خودرو SM 10W-40 نیمه سینتتیک می‌باشد.حجم روغن موتور اچ-230 1500 برلیانس H230 و H220 قابل تعویض با فیلتر روغن: 4.2 لیتر.
حجم
تعمیرسرا ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی در تهران است. یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که برای استفاده‌کنندگان رخ می‌دهد، یکسره کار کردن یخچال فریجیدر می‌باشد. این یک مشکل بسیار مهم است که ممکن است برای هر یخچالی اتفاق بیافتد. یکسره کار کردن یخچال فریجیدر یا به‌عبارت‌دیگر اتومات نشدن این وسیله به این معنی است که مشکل اساسی در ساختار و قطعات این وسیله به وجود آمده است.
اتومات نشدن یخچال نتیجه سوختن قطعات اصلی و فرعی یخچال است. هر مشکلی در قط
 


هندل موتور سیکلت
هندل موتور سیکلت قطعه ای فلزیست که بمنظور روشن کردن موتور سیکلت های غیر استارتی بکار میرود
طریقه کارکرد هندل موتور سیکلت بدین صورت است که با استفاده از ایجاد جرقه در سرشمع باعث ایجاد احتراق در انجین موتور سیکلت میشود و موتور سیکلت را روشن میکند.
هندل موتور سیکلت بایستی استحکام کافی را در برابر خم شدن و شکستگی داشته باشد. عمده مشکل هندل موتور سیکلت های درون بازار این است که در قسمت اتصال به گیج هندل، دچار هرزی میشود.
هند
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
 
تعمیر موتور شیب تردمیل - تعمیرات موتور شیب تردمیل - فروش موتور شیب تردمیل - قیمت موتور شیب تردمیل - سرویس موتور شیب تردمیل
 
نوع عیب
علت خرابی
روشن نشدن خودرو
1 – سوئیچ اینرسی : ممکن است دراثر ضربه شدید به خودرو ( مانند دست انداز) عمل کرده باشد. 2 – سنسور دورموتور ممکن است خراب باشد یا براده به نوک آن چسبیده باشد. 3 – پمپ بنزین ( فیوز – سیم کشی – پمپ بنزین ) 4 – رله اصلی دوبل : دراین حالت چراغ چک پشت آمپر نداریم . ولی اگر رله بنزین ایراد داشته باشد چراغ چک داریم 5 – گیرکردن شافت استپر موتور 6 – با دیاگ چک شود دمای آب چند درجه است ( مثلاً اگر 40- یا 215+ را نشان دهد فشنگی آب یا
مسائل مربوط به اتصال اینترنت از جمله رایج ترین مشکلات گوشی
های هوشمند بوده است. کاربران گوشی سامسونگ Galaxy A7 2017 از اینکه نمی
توانند به اینترنت متصل شوند شکایت دارند. این مشکل برای کاربران این گوشی
بسیار آزار دهنده است. دلایل قطعی برای این مشکل مطرح نشده است.
برخی
از کاربران گزارش کرده اند که بعد از به روزرسانی چند برنامه ساده در گوشی
با مشکل متصل نشدن به اینترنت مواجه شده اند. برای حل این مسئله ابتدا
باید دلیل مشکل را پیدا کنیم. دانستن این ک
اگر موتور خودرو درست کار کند، هیچ لرزش و صدای غیر عادی از آن شنیده نمی شود، اما اگر بعد از روشن شدن، ریپ بزند، یکی از ایرادهای زیر را دارد:
1. سیستم برق رسانی مشکل دارد که شامل شمع، وایر و کوئل است.
2. اگر به هر دلیل سوخت یا برق به یکی از سیلندرها نرسد، مثلا کوئل به یکی از سیلندرها برق ندهد، یا سوزن انژکتور در یکی از سیلندرها بنزین را درست تزریق نکند، آن سیلندر کار نکرده و نقش خود را در چرخه حرکت های موتور بازی نمی کند، در نتیجه موتور دچار لرزش و ر
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز
علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت در ویندوز ۷
ویندوز خود را نصب کرده اید و می خواهید به اینترنت وصل شوید اما این اتفاق نمی افتد! ویندوز ۷ شما به اینترنت وصل نمی شود و شما نمی دانید چرا؟ در این مطلب به تعدادی از دلایل بروز این مشکل می پردازیم.
یکی از دلایل اصلی وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت آنتی ویروس شماست!
چرا کامپیوتر من به اینترنت وصل نمی شود؟
وصل نشدن ویندوز ۷ به اینترنت و یا سایر ویندوزها معمولا دل
همان طور که به احتمال زیاد می دانید مهم ترین وظایف روغن در موتور خودرو، روانکاری و کاهش اصطکاک می باشد. در صورتی که روغن موتور کثیف باشد یا مقدار آن کمتر از حد لازم باشد، باعث می شود اصطکاک در بین قطعات مختلف از جمله، پیستون و سیلندر، میل لنگ و یاتاقان ها و … افزایش یابد و سایش اتفاق بیفتد.
سطح کیفیت روغن موتور توصیه شده S 300   شامل    API SM و API SN  با روغن پایه نیمه سنتتیک یا تمام سنتتیک است . ویسکوزیته روغن موتور توصیه شده  S 300شامل SAE 10W-40 یا SAE 10W-30
آب داخل باک مشکلیه که هرکسی باهاش روبرو خواهد شد . آب از راههای مختلف وارد باک بنزین میشه مثلا موقع بارندگی یا شستشو بدلیل درست بسته نشدن درب باک یا آب مخلوط با سوخت دریافتی موقع سوختگیری در جایگاهها ، و مقدار کمی هم حاصل از میعان رطوبت هوای ورودی به باک در هوای سرد !نشونه وجود آب در باک بد کار کردن و لرزش شدید موتور و گاز نخوردن صحیح موتور حین حرکت در جاده است و اگه میزان آب زیاد باشه روشن نشدن خودرو موقع استارت زدن . آب داخل باک نخست به پمپ بنز
تعمیر و سیم پیچی موتور درب آسانسور
 
 
تعمیر موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور درب آسانسور - سیم پیچی موتور DC - خدمات سیم پیچی موتور DC - تعمیر موتور 24ولت - سیم پیچی موتور 24ولت - تعمیر موتور دی سی - سیم پیچی موتور دی سی - automatic door motor 
 
 
مشکلات پکیج دیواری خود را از جمله مشکل افت فشار آب پکیج ایران رادیاتور، هواگیری پکیج ایران رادیاتور، روشن نشدن پکیج ایران رادیاتور، گرم نشدن پکیج ایران رادیاتور، سرویس کامل پکیج ایران رادیاتور، خطاهای رایج پکیج ایران رادیاتور، نشت آب در پکیج ایران رادیاتور، صداهای پکیج ایران رادیاتور مانند صدای پمپ آب پکیج ایران رادیاتور،که از مشکلات رایج تعمیر پکیج و شوفاژ دیواری می باشند ، در صورتی که امکان این وجود داشته باشد که کار تعمیرات پکیج و ر
چون روشن شدن موتور خودرو باعث چرخش پمپ روغن داخل گیربکس اتومات میشه و این امرعلاوه بر روانکاری گیربکس ، مکانیزم تعویض دنده اتوماتیک رو با تامین فشار روغن امکانپذیر میکنه پس در صورت خاموش شدن موتور خودرو حین حرکت بعلت از کار افتادن پمپ روغن ، گیربکس در صورت ادامه حرکت به سرعت بعلت نرسیدن روغن آسیب خواهد دید !
نباید فراموش کرد که تموم شدن بنزین و خاموش شدن موتور خودرو دنده اتومات حین حرکت خسارت جدی به گیربکس وارد میکنه و همچنین بکسل کردن خودر
چگونه متوجه شویم که تسمه تایم پاره شده و تایمینگ سوپاپ‌ها به هم خورده است؟
پاسخ: چنان‌چه موتور روشن نشود یا استارت هرز و بدون کمپرس عمل کند احتمال پاره شدن تسمه تایمینگ می‌رود. در این صورت خودرو را هل ندهید. قاب تسمه تایم را باز کنید و از پارگی تسمه مطمئن شوید.
عملکرد نامنظم موتور به چه علت است؟
پاسخ: مسدود بودن فیلتر سوخت با تغییر الگوی جریان سوخت، عملکرد نامنظم موتور را در پی دارد. شاید در سرعت زیاد یا دور موتور زیاد مشکلی پیش نیاید، اما با
حتما می دانید زمانی پست ها و استوری های جدید برای شما نمایش داده می شود که در وهله اول دستگاه شما به اینترنت متصل باشد و دوم اینکه رفرش و به روز رسانی شود. بارها شده است که در هنگام کار با اینستاگرام ، متوجه شده ایم که یا برنامه رفرش نمی شود یا تصاویر و فیلم ها بعد از رفرش کردن لود نمی شوند.
یکی دیگر از دلایلی که باعث رفرش نشدن اینستاگرام ، لود نشدن عکس اینستاگرام یا احساس کندی در برنامه می شود قدیمی بودن نسخه برنامه است. پس با مراجعه به گوگل پلی
علت گرم نشدن آب آبگرمکن ممکن است سوال بسیاری از کسانی  است که از آبگرمکن استفاده می کنند باشد. این مشکلات برای بهترین ابگرمکن ها هم ممکن است پیش بیاید .کافیست تا با دلایل این اتفاق اشنا شوید تا بتوانید قبل از رخ دادن حادثه آن را مهار کنید.
تعمیرات آبگرمکن ها معمولا ساده هستند و اغلب کاربران عیب یابی و تعمیر آبگرمکن های دیواری را امری ساده می پندارند که نیازی به پرداخت هزینه چندانی ندارد.
دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن
اولین دلیلی که به واسطه آن آب
تست قطعات و برد معیوب و تعمیر آن، تعمیر برد های اصلی و فرعی، تعمیر منبع
تغذیه دستگاه، عیب یابی دستگاه هایی که خاموش شده و روشن نمی شوند، رفع
مشکل داغ کردن دستگاه بعد از چند دقیقه جوشکاری، رفع مشکل چسبیدن الکترود ،
عیب یابی تخصصی برد ترانس، رفع مشکلات سوییچینگ اینورتر، برطرف کردن مشکل
روشن شدن چراغ های خطا …
سمند موتور ملی دارم. بعد از هر بار پر کردن مخزن گاز ، نیم تا یک ساعت گاز قطع می شود حتی روی مالتی پلکس هم مخزن را خالی نشان می دهد . بعد از حدود یک ساعت مشکل خودبخود حل می شود . تازه متوجه شدم که علت این مشکل گرم شدن رگلاتور گاز است چون با ریختن آب سرد روی رگلاتور مشکل در عرض چند دقیقه حل می شود. لطفا" راهنمایی بفرمایید.
 
 
خب این مشکل مربوط به شیر برقی رگلاتور هست
معمولا با سرویس دقیق و حرفه ای ،مشکل حل میشه
اما تعویض هسته ی شیر برقی هم راه دیگش هست
همان طور که به احتمال زیاد می دانید مهم ترین وظایف روغن در موتور خودرو، روانکاری و کاهش اصطکاک می باشد. در صورتی که روغن موتور کثیف باشد یا مقدار آن کمتر از حد لازم باشد، باعث می شود اصطکاک در بین قطعات مختلف از جمله، پیستون و سیلندر، میل لنگ و یاتاقان ها و … افزایش یابد و سایش اتفاق بیفتد.
روغن موتور مناسب رنو ساندرو طبق دفترچه راهنمای خودرو SAE 10W-40  نیمه سینتتیک می‌باشد. SAE 10W-40 برای همه مناطق کشور در تابستان و همچنین در مناطق جنوبی در زمستا
خب خب
سیلااام
با قطعی اینترنت چه میکنین؟
(احتمال جهانی شدنش هست ، وزیر ارتباطات گفته از صبح امروز پیگیر ماجرا هستن)
بچه ها حالا که اینترنت ملی شده ، و هیچکدوم از موتور های جستجو کار نمیکنه ، نظیر گوگل و یاهو و بینگ
هر کی یه موتور جستجو ایرانی میشناسه معرفی کنه بتونیم ازش استفاده کنیم
موتور جستجوی سلام ، که خود بیان طراحیش کرده ، مشکل داره و کار نمیکنه ، یه چیز دیگه معرفی کنین
پ.ن : با بررسی های بنده موتور جستجوی پارسی جو ، درسته جای گوگل رو ن
همه نشدن‌ها با تو آغاز شد. بعد از تو دیگر هیچ چیزی نشد. دست به خاکستر زدم طلا که نشد هیچ، به طلا هم که دستم خورد، خاکستری شد و بر باد رفت. حکایت عمر و جوانیمان هم همین‌گونه رقم خورد. بانو پس از تو، هر روز نمی‌شود. بیا برگرد، و مسبب شدن‌ها باش!
علت روشن نشدن تلویزیونReviewed by علی بختیاری on Jul 9Rating: 5.0علت روشن نشدن تلویزیونعلت روشن نشدن تلویزیون,علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی,علت روشن نشدن تلویزیون سونی,علت روشن نشدن تلویزیون led, سوالاتی است که در این نوشته پاسخ داده می شود
روشن نشدن تلویزیون یک ایراد کلی است که ممکن است در مدل های مختلف تلویزیون ، علل متفاوتی داشته باشد. در ادامه به بررسی علت روشن نشدن تلویزیون در مدل های مختلف می پردازیم :
 
 
علت روشن نشدن تلویزیون قدیمی
مراجعین بخش تع
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
با پیشرفت تکنولوژی، یخچال ها پیچیده تر از قبل شدند و امکانات بیشتری رو در اختیار مصرف کنندگان خودشان گذاشتند و کم کم یخچال های ساید بای ساید که با خرید یک دستگاه هر دو مسئله یخچال و فریزر را برطرف می‌کردند وارد خانه ها شدند و بازار مناسبی بدست آورده اند و در بسیاری از خانه ها پیدا می‌شوند مسئله تعمیر این دستگاه ها نیز بیشتر از گذشته به چشم می‌اید چراکه دستگاه ها پیچیده تر از قبل شده اند و تعمیرات ان ها نیز یک فرایند تخصصی است و با سپردن دستگ
علت برفک زدن یخچال : در یخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است ولی در یخچال فریزرهای نوفراست المنت مشکل دارد و باید نسبت به تعویض آن اقدام نمود.
آیا یخچال سامسونگ ، اسنوا ، بکو ،ال جی ، بوش،... شما برفک میزند ؟ برای برطرف کردن برفک یخچال خود با نمایندگی تعمیریخچال اسنوا در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیر یخچال ال جی در اصفهان ، نمایندگی تعمیرات  انواع یخچال در اصفهان .... ارتباط برقرار نمایید .
7: آیا از آبریز ساید شما آب خا
فروش، سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش انواع موتور شیب تردمیل نو و استوک
سرویس و تعمیر انواع موتور شیب تردمیل
فروش چرخ دنده گیربکس موتور شیب تردمیل
فروش سنسور موتور شیب تردمیل  
فروش قطعات یدکی انواع موتور شیب تردمیل
 
 
علائم خرابی استپر موتور خودرو

همانطور که در مطالب گذشته گفتیم، وظیفه استپر خودرو خاموش نشدن خودرو می باشد. استپر درواقع قطعه ایالکترو-مکانیکی کوچک می باشد که باعث خاموش نشدن خودرو در زمانی که دور موتور خودرو پایین می باشد می شود. جدا از این وظیفه، که مهمترین وظیفه استپر خودرو بود، این قطعه باعث می شود تا زمان روشن شدن کولر خودرو و آمدن بار اضافی روی موتور، دور موتور افزایش پیدا کند و به این وسیله موتور خودرو راحت تر کار کند. استپر خودرو هم
انواع موتور
ردیفی
خوابیده
خورجینی ( V شکل )
و ....
ترتیب احتراق عبارت است نوبت اشتعال سوخت متراکم شده در سیلندر .
در یک موتور ردیفی وقتی از جلو نگاه می کنیم سیلندر نزدیک پروانه شماره 1 است و سیلندر 4 نزدیک فلایویل است .
اتومبیل پژو از عقب شماره گذاری می شود . ( معمولا مدل های قدیمی )
موتورهای احتراقی در سه نوع 4 سیلندر – 6 سیلندر – 8 سیلندر – رایج است .
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر ردیفی 2_4_3_1
ترتیب احتراق موتور 4 سیلندر خوابیده 2_3_4_1
ترتیب احتراق موتور 4 س
همان طور که به احتمال زیاد می دانید مهم ترین وظایف روغن در موتور خودرو، روانکاری و کاهش اصطکاک می باشد. در صورتی که روغن موتور کثیف باشد یا مقدار آن کمتر از حد لازم باشد، باعث می شود اصطکاک در بین قطعات مختلف از جمله، پیستون و سیلندر، میل لنگ و یاتاقان ها و … افزایش یابد و سایش اتفاق بیفتد.
روغن موتور مناسب سراتو 1600 و 2000 مونتاژ طبق دفترچه راهنمای خودرو   SAE 20W-50 با سطح کیفیت SN برای مناطق خیلی گرم و سرمای حداکثر 8 درجه زیر صفر و گرمای بالا و تا حد
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
فروش موتور تردمیل 
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
در موتور هایی که با سوخت جامد کار میکنند، زمانی که طول می کشد تا کل سوخت مصرف شود چیزی حدود 3 دقیقه است(بسته به حجم موتور) و افزایش این زمان، چند صد سال است که متخصصان احتراق را به خود مشغول کرده است. نظریه های مختلف، ایده های جدید و هزاران راه حل دیگر باعث شده که به عمر کاری موتور اضافه شود ولی هیچوقت از چند دقیقه بالاتر نرفته!
 
به حال خودم نگاه می کنم میبینم چقدر به موتور های سوخت جامد شبیهم! تمام شتاب گرفتنم فقط چند دقیقه است و خوب بعدش موتور
رله نوعی کلید الکتریکی با سرعت بالا است که توسط یک مدار الکتریکی مجزا تحریک شده و کنتاکت های آن باز و بسته می شود. بوبین این کلید الکتریکی به روش های مختلفی مانند مکانیکی، حرارتی، مغناطیسی، الکترواستاتیکی و … تحریک می شود. زمانیکه خواسته باشیم با یک سیگنال ضعیف مداری را کنترل کنیم مانند روشن نمودن یک موتور الکتریکی و یا اینکه با همین سیگنال ضعیف چندین المان مختلف را در تابلو برق مدیریت نماییم از این محصول استفاده می کنیم. در این بخش به معرف
- درود در این ویدئو آموزشی یاد خواهید گرفت هنگامی که آیکن کانتر 1.6 رو از دسکتاپتون حذف کردید یا بدلایلی آیکن رو از دست دادید مشکل باز نشدن کانتراستریک از آیکن موجود در ... اموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در سرور کانتر 1.6.
در این پست برای شما کاربران عزیز آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر ۱٫۶ را آموزش داده ایم ، در ادامه همراه باشید.
در ابتدا کلید پ را بزنید در کنسول hud_saytext_internal 1 تایپ کنید.
آموزش حل کردن مشکل نداشتن چت در کانتر استریک
حل مشکل نداش
▫بازدید فنی رایگان
▫مشاوره تلفنی حتی در مسافرت
▫عیب یابی کمتر از یک ساعت
▫رفع ایرادهای خاص دراین خودروها
▫انجام توسط کارشناسان شرکتی خودرو
▫جنرال کار یعنی تعمیر صفر تا ۱۰۰ خودرو
▫ برق و مکانیک وجلوبندی همه کار خودرو به صورت تخصصی
جای بردن ماشین به چند تعمیرگاه،تمام کارهای شما در یک تعمیرگاه انجام می پذیرد
سایر خدمات:
 
انجام سرویس های دوره ای
تعویض روغن موتور
تعویض فیلتر روغن
تعویض فیلتر هوا
تعویض فیلتر تهویه
تعویض شمع
تعویض ضدیخ
تع
اتفاقی که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای شروع یک روز باشد ، علی الخصوص اگر آن روز ، یک روز شلوغ کاری باشد و آن اتفاق ایراد روشن نشدن کیس کامپیوتر است. اولین سوالی که این افراد از خودشان می پرسند این است که چرا کامپیوتر روشن نمی شود ؟ در این مواقع چندبار دکمه پاور کامپیوتر را فشار می دهید ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر روشن نمی شود؟ ما در این مقاله سرنخ هایی به شما ارائه می
چرا ماشین لباسشویی کنوود نشتی آب دارد؟
یکی از رایج ترین مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی کنوود منزل شما اتفاق بیوفتد، نشتی آب در لوله ها و اتصالات دستگاه است. اگر دستگاه نشتی داشت باید تمامی اتصالات را چک نمایید و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید. این مشکل در واقع علاوه بر اینکه باعث می شود میزان آب بیشتری مصرف شود، در صورت برطرف نشدن و در دراز مدت می تواند باعث پوسیدن برخی قطعات دستگاه بشود.
چرا ماشین لباسشویی کنوود صدای بلندی دا
اجاره موتور برق دیزل 7500 هم به منظور تامین برق واحد مسکونی و روشن کردن تلوزیون یا یخچال و لوازم برق در کمپ ها به کار می رود و هم به منظور راه اندازی ابزار برقی مانند فرز ها، چکش های برق و . . . .موتور برق 7500 وات در هر باک نیم لیتر بنزین مصرف می کند و به راحتی جابجا می شود. مشاهده شرایط، مشخصات و قیمت اجاره موتور برق دیزل 7500 وات 
 
 
 
موتور برق در توان های 3کیلو وات و 1.5 کیلو وات  با قیمت های مناسب تر اجاره داده می شود.
در صورت نیاز به مشورت و انتخاب مو
روشن نشدن نشدن آیپد یکی از مشکلاتی است که کاربران برای شناسایی دلایل و برطرف کردن آن با ما تماس می گیرند. با توجه به قیمت بالای تبلت اپل ، بدیهی است که روشن نشدن آن به صورت ناگهانی، موجب نگرانی کاربران شود. در این مطلب ما دلایل روشن نشدن تبلت اپل را مورد بررسی قرار می دهیم تا آنها را به خوبی بشناسید. چیزی که اهمیت بیشتری دارد، رفع مشکل روشن نشدن آیپد اپل است. خوشبختانه این مشکل راه حل های زیادی دارد و می توان به راحتی آن را برطرف کرد.
اگر جزء کا
روغن موتور سیکلت 125 برای اینکه تجهیزات داخلی موتور 125 به راحتی در کنار یکدیگر حرکت نمایند، مورد استفاده قرار می گیرد.روغن موتور سیکلت 125 نیز همانند دیگر تجهیزات موتور سیکلت 125 باید به صورت تخصصی انتخاب و خریده شود. در خصوص زمان تعویض روغن موتور سیکلت، متاسفانه برخی افراد بر این تصورند که این فرآیند زیاد مهم نیست؛
در صورتی که با عدم تعویض به موقع و همچنین خرید روغن موتور سیکلت 125 نا مرغوب، ممکن است آسیب های جدی به تجهیزات درونی موتور سیکلت 125
فروش موتور تردمیل و فروش دینام تردمیل
 
فروش دینام تردمیل نو  -  فروش دینام تردمیل استوک - فروش دینام تردمیل در تهران - فروش دینام تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل خانگی - فروش موتور تردمیل نو - فروش موتور تردمیل استوک - فروش موتور تردمیل در تهران - سیم پیچی موتور تردمیل - تعمیر موتور تردمیل
 
 


استپ ترمز چیست؟
استپ ترمز یک قزعه از موتور سیکلت میباشد که به منظور روشن کردن چراغ خطر موتور سیکلت در حین ترمز گرفتن بکار میرود.
استپ ترمز موتور سیکلت در دو نوع استپ ترمز جلو و استپ ترمز عقب بر روی موتور سیکلت نصب میشود.
طریق کار کرد استپ ترمز جلو بدین صورت میباشد که یک دکمه معکوس (دکمه معکوس دکمه ایست که با رها کردن در وضعیت وصل و با فشردن وضعیت قطع میباشد) روی آن وجود دارد که درون کتی ترمز موجود در روی قلوه ترمز موتور سیکلت روی فرمان قرا
روغن موتور بنز (اورجینال) یا روغن موتور جنیون بنز دقیقاً مخصوص موتور خودروهای مرسدس بنز ساخته شده. استفاده از این روغن موتور باعث روان‌شدن کار موتور شده و عملکرد موتور را بهینه می‌کند. همچنین طبق ادعای بنز، این روغن باعث کاهش ورود آلایندگی به هوا و در نتیجه کمک به بهبود وضعیت محیط زیست می‌گردد.
جهت خرید این روغن موتور به سایت فروشگاه انلاین بی بی شاپ مراجعه کنید.
اتفاقی که امروز میخواهیم درباره آن صحبت کنیم می تواند یکی از بدترین اتفاق ها برای شروع یک روز باشد ، علی الخصوص اگر آن روز ، یک روز شلوغ کاری باشد و آن اتفاق ایراد روشن نشدن کیس کامپیوتر است. اولین سوالی که این افراد از خودشان می پرسند این است که چرا کامپیوتر روشن نمی شود ؟ در این مواقع چندبار دکمه پاور کامپیوتر را فشار می دهید ولی هیچ اتفاقی نمی افتد. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کامپیوتر روشن نمی شود؟ ما در این مقاله سرنخ هایی به شما ارائه می
کمک فنر موتور سیکلت چیست؟ کمک فنر یک سیستم ارتجاعی از قسمت تعلیق موتور سیکلت است که وظیفه آن کنترل ضربات ناشی از فراز و نشیب های سطح جاده هنگام رانندگی میباشد. به طور خلاصه کمک فنر نمیگذارد که سطح نا صاف جاده ها به آرگونومی بدن موتور سوار آسیب برساند. بعضی از کمک فنر ها مانند کمک فنر موتور تریل باید ارتجاع بیشتری داشته باشند زیرا این نوع موتور سیکلت در سطوح کوهستانی که فراز و نشیب های سخت تری دارد رفت و آمد میکنند. کمک فنر موتور تریل یکی از نر
گر فن ها در حال چرخش بودند و از عدم کمبود آب در سیستم نیز مطمئن بودید و حتی با ریختن آب روی رادیاتور باز هم دما پایین نیامد مشکل از چیست؟ در چنین شرایطی 3 حالت پیش می آید: 1 - وجود هوا در سیستم: همانطور که می دانید اگر در سیستم خنک کننده هوا وجود داشته باشد جلوی گردش آب را می گیرد و باعث بالا رفتن دما می شود. برای رفع این مشکل موتور را خاموش کرده و برای جلوگیری از چسبیدن رینگ پیستونها نکات ذکر شده در مورد سوم را رعایت کنید و پس خنک شدن موتور باید عم
مسلما رانندگی در شب توسط هر وسیله نقلیه ای اتفاق می افتد. موتور سیکلت هم از این قاعده مستثنی نیست. حتما برای شما هم پیش آمده که با موتور سیکلتتان در ساعاتی که هوا تاریک است رفت و آمد کرده اید.
وجود سیستم روشنایی و هشدار دهنده برای هر وسیله نقلیه لازم و ضروری میباشد.
یکی از قطعاتی که برای موتور سیکلت استفاده میشود چراغ خطر موتور سیکلت میباشد. چراغ خطر موتور سیکلت، همان چراغیست که در انتها و پشت موتور سیکلت شما نصب شده و معمولا به رنگ قرمز میبا
از آنجایی که چک کردن اینستاگرام برای خیلی از افراد تبدیل به یک عادت شده است ، تصور باز نشدن اینستاگرام در آیفون ، آن هم هنگامی که قصد چک کردن جدیدترین پست ها ، استوری ها و ... دوستان و فالوورهایتان را دارید ، چیز خوشایندی نیست.
از این رو ما برآن شدیم تا در این پست به بررسی باز نشدن اینستاگرام در آیفون بپردازیم تا شما با مطالعه این مقاله بتوانید در اسرع وقت و بدون معطلی پاسخ سوالات و راه حل های موجود را امتحان کرده و مشکل برنامه اینستاگرام خود ر
معمولا دانستن و تشخیص درست زمان تعویض فیلتر روغن یکی از دغدغه های دارندگان ماشین است. اگر از زمان تعویض فیلتر روغن بگذرد صدمات و خسارات زیادی را به ماشین می رساند. در این مقاله سعی کرده ایم که بر اساس نشانه هایی شما را به این ایت تشخیص برسانیم که زمان تعویض فیلتر روغن را شناسایی کنید.
زمان تعویض فیلتر روغن بستگی به شرایط کار روغن و نوع فیلتر دارد لازم است متذکر شویم که تعویض همزمان روغن و فیلتر یک امر ضروری نیست.
تشخیص زمان تعویض فیلتر روغن
ا
وقتی‌که فن الکتریکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان آن را روی کندانسور و یا روی رادیاتور نصب کرد. اگر فن کندانسور جلوتر از رادیاتور ماشین نصب شده باشد، در این حالت فن بگونه‌ای نصب می‌شود که هوا را از بیرون مکیده و روی سطح کندانسور می‌‌دمد (وضعیت رانشی). در صورتیکه فن کندانسور در پشت کندانسور و در مقابل موتور نصب شود، هوا را از روی سطح کندانسور مکیده و به سمت موتور می‌دمد.
شرایط استفاده از فن الکتریکی نسبت به شرایط بکارگیری آنها متفاو
موتور برق (ژنراتور برق)
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
موتور برق | ژنراتور برق
موتور برق یا به اصلاح متداول آن ژنراتور برق به سبب گفته می شود که ایجاد انرژی الکتریکی (برق) می کند. حال این ایجاد انرژی باید توسط مولدی و با حرکت انجام گیرد. موتور در موتو ربرق وظیفه انجام مولد حرکتی را بر عهده دارد. بنابر ابن در حالت کلی می توان گفت که موتور از دو قسمت :
1. مولد حرکتی دورانی (موتور)
2. ایجاد کننده برق آلترناتور (ژنراتور)
درست شده است . بنابر این اسم های متفاوتی را می توان برای این دستگاه در نظر گرفت مانند موت
مهمترین قطعه در سیستم خنک کننده موتور, درب رادیاتور میباشد,                        این قطعه مهم شامل دو سوپاپ میباشد ⤵️سوپاپ فشارسوپاپ خلعوظایف 1⃣سوپاپ فشار ⤵️ ⬅️جلوگیری از خارج شدن فشار و تبخیر آب, این امر موجب میشود آب در دمای یکصدو چهل درجه سانتیگراد به جوش آید,2⃣سوپاپ خلع ⤵️ ⬅️جلوگیری از جمع شدن شیلنگهای آب, زمانیکه موتور روشن است تمامی شیلنگها  در اثر حرارت ناشی از کارکرد موتور منبسط شده و باد میکنند, و زمانیکه موتور خاموش میش
در قیمت‌گذاری حق بیمه موتور سیکلت رازی مانند شرکت‌های دیگر سه عامل مهم و تأثیرگذار وجود دارد که به شرح زیر است:
سن موتور سیکلت: حق بیمه با سن موتور سیکلت رابطه عکس دارد به این ترتیب که هر چه سن موتور سیکلت بیشتر باشد و به اصطلاح موتور سیکلت مدل پایین‌تری داشته باشد حق بیمه آن کمتر می‌شود.
تعداد سیلندر موتور سیکلت: تعداد سیلندرهای موتور سیکلت با حق بیمه رابطه مستقیم دارد. به این صورت که موتورسیکلت‌های دو سیلندر به بالا حق بیمه بیشتری نسبت
چراغ هشدار سیستم شارژ که به چراغ دینام مشهور است معمولا با نماد باتری یا نوشته های ALT  یا   GENمشخص می شود. اگر چراغ دینام روشن شود به این معنی است که سیستم برق خودرو دیگر توسط دینام تامین نمی شود. کار نکردن دینام به ندرت منجر به آسیب جدی به موتور می شود و بین این سه چراغ بزرگ هشدار تنها چراغی است که بیشترین زمان برای عملکرد صحیح و نجات باتری را به راننده می دهد. به طور کلی در روز راننده حداقل 20 دقیقه فرصت دارد تا قبل از اینکه ولتاژ به نقطه ای افت
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سیم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
هشت بوبین CDI 125 میهن یدک
دارای ولتاژ مناسب و بوبین برق جداشونده با کیفیت ساخت بسیار بالا میباشد و نحوه تعویض بوبین موتور سیکلت بسیار ساده است.جدا شدن بوبین برق در این محصول باعث میشود تا در صورت خرابی بوبین، بتوانید آن را تعویض نمایید. همچنین از این محصول میتوانید در موتور های استارتی نیز استفاده نمایید زیرا ولتاژ مناسبی را جهت روشن شدن موتور ارائه میدهد.با تهیه این محصول منحصر به فرد، علاوه بر تهیه محصولی با کیفیت بی نظیر، در صورت خراب شدن
چراغ هشدار سیستم شارژ که به چراغ دینام مشهور است معمولا با نماد باتری یا نوشته های ALT  یا   GENمشخص می شود. اگر چراغ دینام روشن شود به این معنی است که سیستم برق خودرو دیگر توسط دینام تامین نمی شود. کار نکردن دینام به ندرت منجر به آسیب جدی به موتور می شود و بین این سه چراغ بزرگ هشدار تنها چراغی است که بیشترین زمان برای عملکرد صحیح و نجات باتری را به راننده می دهد. به طور کلی در روز راننده حداقل 20 دقیقه فرصت دارد تا قبل از اینکه ولتاژ به نقطه ای افت
دریافتفقط سرویس کولر ملاک راه اندازی برای تابستان مد نظرتان نباشد
موتور کولر دارای بوشهای گرافیتی است که پس از ماهها استراحت در محیط گرد و غبار حتما جرم گرفته و نمد های پشت آن خشک شده اند
به محض روشن شدن موتور کولر بدون سرویس اولیه موتور کولر بعد از یک هفته شاهد خرابی بوشهای ان و خط انداختن روی شفت میشود که بعضا به گیرپاچ کردن موتور و سوختن موتور منتهی میگردد
موتور کولر رو حتما سرویس کنید
09389110523
 
برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛
علت استفاده از موتورDC در تردمیل
شاید این سوال پیش بیاید که چرا در تردمیل های ورزشی از موتورهای دی سی (DC) استفاده می شود. به طور کلی موتور دی سی قلب تردمیل می باشد و هر چه موتور تردمیل قوی تر باشد، حرکت تردمیل نرم تر بوده و افراد با وزن های بالاتر را می تواند راحت ترجابه جا کند . اگرچه لازم نیست که خریدار تردمیل از جزئیات آن آگاه باشد. نکته اول در توصیف موتور قدرت موتور است که بر حسب اسب بخار بیان می شود. هر چه اسب بخار بیشتر باشد، قدرت تردمیل نیز
زمان تعویض فیلتر هوا : دانستن زمان تعویض فیلتر هوا یکی از مهم ترین مواردی است که یک راننده باید از آن آگاه باشد.فیلتر هوا
با اینکه به نظر می رسد که زیاد مهم نیست اما تمیز و نو بودن آن در عملکرد
صحیح خودرو و همچنین میزان سوخت مصرفی و شتاب خودرو تاثیر بسزایی دارد.
مزایای فیلتر هوا تمیز و نو
فیلتر هوا تمیز
باعث مصرف سوخت کمتر، شتاب بهتر، افزایش عمر موتور و بهبود عملکرد کلی
موتور می‌شود. فیلتر هوای تمیز نه تنها باعث ورود هوای تمیز به موتور
می‌ش
موتورت روشن!
برای بعضی انسان‌ها باید غبطه خورد و فقط داشتن شان را آرزو کرد. 
آدم‌هایی که موتور زندگی شان روشن است!
نه فقط همین، که موتور زندگی دیگران را هم روشن می‌کنند.
گویا با همین امکاناتی که در دست دارند، می‌خواهند کل دنیا را به میل تو زیبا بسازند.

زندگی، قصه مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند: فروختی؟ گفت: نخریدند، تمام شد.
اما اگر موتور زندگی ات را برای لبخند کوچک دیگران روشن کنی تا چرخش برای بیش از تو بچرخد، 
روی هوا تو را می‌زنند و هم
 
احتمالا هر آدمی در قسمتی از زندگی‌اش به مسائلی بر می‌خورد که می‌توان آن‌ها را "مشکلات واقعی" نامید. مشکل واقعی، مشکلی‌ست که تمام دغدغه‌های چند ساعت، چند روز و چند ماه قبلت را به شکل مسائلی پیش پا افتاده و حتی مسخره پیش چشمت می‌آورد. مشکل واقعی، دغدغه‌های دیگران را هم پیش چشم تو مضحکه‌آمیز جلوه می‌دهد و شکافی عمیق بین تو و انسان‌های آسوده دیگر می‌کشد.مشکل واقعی، یک مشکل ذهنی نیست که با نصیحت یا حرف زدن یا تغییر نگرش یا راه‌حل‌های کل
 
 
موتور اسانسور با کیفیت برتر و خرید و فروش با ارزان ترین قیمت ، عکس + تصاویر موتور اسانسور توضیحات و مشخصات فنی و مقایسه انواع موتور اسانسور  در بازرگانی آسانسور برزده
موتور اسانسورموتور اسانسور با کیفیتموتور اسانسور قیمتموتور اسانسور جدیدموتور اسانسور عکسموتور اسانسور تصویرموتور اسانسور پخشموتور اسانسور خریدموتور اسانسور فروش
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آهنگ جدید احسان رز