نتایج جستجو برای عبارت :

علائم پاره شدن پرده بکارت چیست؟

علائم پاره شدن پرده بکارت چیست؟
از علائم پاره شدن پرده بکارت می‌توان به درد و خونریزی و احساس درد و سوزش اشاره کرد. در صورتی که پرده بکارت پاره شده باشد، امکان ترمیم آن با روش‌های مختلف وجود دارد.

ستاره | سرویس سلامت - بررسی نشانه‌ها و علائم پاره شدن پرده بکارت برای افرادی که به تازگی ازدواج کرده یا اولین رابطه جنسی را تجربه کرده اند یک دغدغه است. البته عوامل دیگری مانند تصادف‌ها، عمل‌های سنگین و ... نیز وجود دارد که می‌تواند به پرده بکارت

پرده بکارت غربالی + عکس
 
تشخیص نوع پرده بکارت
 
در این مطلب کلیتی درباره‌ی پرده‌ی بکارت،چگونگی شکل‌گیری آن، علل پارگی پرده بکارت، انواع پرده بکارت و همچنین نحوه‌ی تشخیص نوع آن گردآوری شده و ازمیان انواع پرده بکارت به پرده بکارت نوع غربالی یا مشبک به صورت اختصاصی و کامل پرداخته شده است. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این باره کسب کنید.
پرده بکارت
ادامه مطلب

آسیب و پارگی پرده بکارت
   
 
 
 
 
آسیب و پارگی پرده بکارت
برخی فعالیت ها می تواند سبب آسیب و پارگی برگشت ناپذیر پرده بکارت شود.برخلاف تصور برخی که می پندارند پرده بکارت دختران در داخل واژن قرار دارد،پرده بکارت که از جنس دیواره واژن می باشد در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه واژن واقع شده است.پرده بکارت از نظر فرم در چند نوع می باشد که قبلا به آن اشاره شده است.
ادامه مطلب

پرده بکارت ارتجاعی
 
پرده بکارت ارتجاعی
 
پرده بکارت (hymen) یکی از اعضا دستگاه تناسلی زنان است که متاسفانه در بسیاری از جوامع معیاری برای باکره بودن یا نبودن دختر محسوب می‌شود. بنابر این داشتن آگاهی و اطلاعات کافی درباره‌ی انواع پرده‌ بکارت، نوع بافت و نحوه‌ی پارگی آن بسیار حائز اهمیت است. با ما در این بخش از بیتوته همراه باشید تا با ویژگی‌های یکی دیگر از انواع پرده بکارت که می‌تواند به دلیل نداشتن خونریزی به هنگام پارگی مشکل آفرین باشد
انواع پرده بکارت را می‌شناسید؟ پرده بکارت یک غشا نازک در ورودی دهانه واژن است که در افراد مختلف، به اشکال متفاوتی وجود دارد. نوع پرده‌ی بکارت بسیار مهم است چرا که باکره بودن دختر و میزان خونریزی او را پس از رابطه جنسی مشخص می‌کند. پارگی نوعی از پرده‌ی بکارت بدون خونریزی است و در صورتی که این موضوع تشخیص داده نشده باشد، ابهامات و سوتفاهم هایی در مورد باکرگی دختر به وجود می‌آورد. تشخیص سلامت پرده‌‌ی بکارت به عهده پزشک است که مطمئن ترین روش
داروی معجزه آفرین ترمیم پرده بکارت
 
 
 
 
درباره پرده بکارت چه می دانید؟
پرده بکارت،در نظر مردها از قدیم چیزی رازآلود و خیال انگیز بوده است. خیلی ها آن را مهر طبیعت بر سند مهر مرد می شمردند که تازگی و معصومیت عروسشان را تضمین می کرد. اما چند و چون آن در هاله ای از ابهام بود و با توجه به فرهنگ حجب و حیا ،  کسی نیز درباره ویژگی های آن زیاد نمی دانست. و همین عدم شناخت در بعضی مواقع منجر به مشکلات جدی و حتی تراژدی می گردید.
ادامه مطلب
 خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت  خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  روشهای ارضای زنان بدون دخول  روش خودارضایی دختر باکره  آیا خودارضایی دختران قبل از ازدواج مفید است؟  عوارض و مشکلات خودارضایی دختران  آیا خودارضایی باعث پارگی بکارت میشود؟  خودارضایی  خودارضایی بدون دخول  خودارضایی به پرده بکارت آسیب می رساند؟  آیا خود ارضایی، باعث آسیب به پرده بکارت می شود؟  خود ارضایی و احتمال آسیب به پرده بکارت  رابطه جنسی بدون دخ
در برخی از کشور ها و از جمله در ایران ، سالم بودن پرده بکارت نشان دهنده باکره بودن یک زن است و بررسی آن قبل از ازدواج معمولاً توسط پزشکی قانونی انجام می شود . گاهی از اوقات نیز داماد با دیدن خون بعد از اولین رابطه جنسی در شب عروسی مطمئن می شود که همسرش قبل از ازدواج رابطه جنسی نداشته است اما نکته مهم در اینجا این است که بعد از پاره شدن پرده بکارت دختران ، همیشه خون ریزی اتفاق نمی افتد .
مسئله ای که در مورد پرده بکارت وجود دارد این است که بسیاری از
یکی از ملاک های سلامت جنسی دختران برای زناشویی در گذشته ، تندرست بودن پرده بکارت بوده است. اما در حال حاضر به خاطر اینکه ملاک دقیقی برای سلامت جنسی نیست و احتمالاً تغییر نقطه نظر عرف به این سوژه باعث شده است که سوژه پرده بکارت کمتر از پیش به آن توجه شود.
در علم سکسولوژی نظریه هایی در مورد اهمیت پرده بکارت صحبت کرده اند و یکی از انگیزه ها آن را بازدارندگی از آلوده شدن دستگاه تناسلی دختران در دوران بچگی و نوجوانی می دانند. به غیر از این علت ، دلی
زن و شوهر های جوان در اولین تجربه رابطه زناشویی خود با سوالات بسیاری مواجه می شوند که از پرسیدن آن خجالت کشیده و راه پزشک را در پیش می گیرند. اما امروزه پزشکان به دلیل حمایت های بی نظیری که از آنها توسط دولت انجام می شود هزینه های قزافی را برای زوج های جوان می تراشند و از ناآگاهی آنها سوء استفاده می کنند. یکی از بهترین این گزینه ها درباره برداشتن پرده بکارت است. بله درسته برداشتن پرده بکارت.
در دنیایی که همه به دنبال تنگ کننده واژن یا Vaginal tightnes
خودارضایی باعث پارگی بکارت می شود؟
پرده بکارت انواع مختلفی دارد و پارگی آن می‌تواند کاملا بدون علامت باشد. پارگی پرده بکارت گاهی اوقات با خونریزی، درد خفیف همراه است ولی به طور کلی درد یا خونریزی معیار مناسبی برای تشخیص پارگی پرده بکارت نیست.
ادامه مطلب
سقوط از ارتفاع، بلند کردن جسم سنگین و غیره نمی توانند باعث پارگی پرده بکارت شوند‎
 
در مطالب قبل در رابطه با پرده ی بکارت و انواع آن ، همچنین محل قرار گیری آن به طور مفصل صحبت کردیم. حال سوال اینجاست که پرده بکارت در چه صورت آسیب می بیند؟
 
شاید برای بسیاری از افراد پیش آمده باشد که از ارتفاع سقوط کرده باشند و نگران سلامت پرده بکارت خود باشند. در این مطلب به این سوال که آیا سقوط از ارتفاع می تواند باعث پاره شدن پرده بکارت شود؟ پاسخ خواهیم داد.
خ
پرده ی بکارت دلیل بر باکرگی و نداشتن سکس واژنی است،این باوری است که آن را مدت مدیدی است که با خود به یدک میکشیم.دو باور در مورد پرده ی بکارت وجود دارد؛نخست اینکه این پرده سرتاسر ورودی واژن را پوشانده و در هنگام اولین دخول با پارگی این پرده فرد دچار خونریزی میشود.و دوم اینکه بعد از پارگی،دیگر پرده ای وجود ندارد چون با اولین سکس واژنی از بین رفته است.اما سوال اینجاست که اگر این پرده کاملا واژن را می پوشاند پس خون قاعدگی از کجا میاید؟(حتی برخی به
به گزارش : مجله اینترنتی سوبول
ردهٔ مهبل، پردهٔ بکارت یا زه‌چین بافت نازکی است از جنس مخاطی مشابه با دیواره واژن که ورودی مهبل را به صورت ناقص می‌پوشاند. این پرده در بخش خارجی دستگاه تناسلی زنان قرار دارد و در دهانه مهبل واقع شده‌است
پرده بکارت غشایی است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده.
یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها
نگاهی دیگر به شب زفاف و مسائل مربوط به آن
شب زفاف در خاطره تمامی زوجهای جوان یک شب خاطره انگیز است. کلیه کسانی که این شب رو تجربه کرده اند، بی شک تا آخر عمر آن را فراموش نخواهند کرد. منظور ما در این مقاله شب اول عروسی نیست . چون بسیاری از افراد ، قبل از عروسی ( که در عرف معمول است ) آمیزش جنسی( بطور کامل) را تجربه میکنند. پس منظور این مقاله زمانی است که دختر ازاله بکارت میشود . یعنی زمانی که دختر ، پرده بکارت خود را از دست میدهد .
ادامه مطلب
مراقبت های پس از جراحی پارگی گوش
پرده گوش بدلایل مختلفی از جمله عفونت، ورود جسم خارجی تیز، صدای بسیار
بلند مثل انفجار و یا ضربه مستقیم مثل سیلی ممکن است پاره شود.
علائم اصلی پارگی پرده گوش کاهش شنوایی و وزوز است ولی گاهی همراه با
ترشحات خونی ود صورت عفونی شدن چرکیست. در موارد کمتری همراه با درد و یا
سرگیجه میباشد.
ادامه مطلب
 صرف فعل گیلکی وؤسۊسن/ فارسی پاره شدن
 
¤ ماضی ساده (پاره شد) » وؤسۊس /vosus/
 ---------------------------------
 ¤ ماضی نقلی (پاره شده) » وؤسۊسه
 ---------------------------------
 ¤ ماضی بعید (پاره شده بۊد) » وؤسۊسه بؤ
 ---------------------------------
¤ ماضی ملموس (داشت پاره می‌شد) » وؤسۊسه دؤبؤ
 ---------------------------------
¤ مضارع ملموس (داره پاره می‌شه) » وؤسۊسه دره
  ---------------------------------
¤ مضارع اخباری (پاره می‌شه) » وؤسنه /vosənə/
 ---------------------------------
¤ مضارع التزامی (پاره بشه) » وؤسه
پرده های مدل جدید
این روزها درخواست مردم برای نصب انواع پرده های تزیینی و مدرن در منازل را دارند و از طرفی به قیمت پرده اهمیت زیادی میدهند که با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را داشته باشد.
 
پرده پذیرایی ارزان قیمت
برای نصب انواع پرده در پذیرایی مدل های زیادی وجود دارد که به معرفی بخشی از این مدل ها به صورت مختصر میپردازیم:
1. پرده پذیرایی ساده و بدون والان
2. پرده پذیرایی والان یکطرفه
3. پرده چذیرایی والان دوطرفه
4. پرده پذیرایی مدل پانچ
5. پرده ز
در طی سال های مختلف ، باکرگی به معنای نداشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج در جوامع و مذاهب مختلف به عنوان نشانه پرهیزکاری و پاکدامنی بوده است ولی با این وجود به دنبال تغییرات در جوامع ، مفهوم باکرگی نیز در جوامع مختلف تغییر پیدا کرده است .
زمانی که خونریزی بعد از اولین رابطه جنسی بعد از ازدواج و سلامت پرده بکارت تا ازدواج به عنوان شاخص پاکدامنی قرار می گیرند مطرح کننده نابرابری جنسیتی در جوامع هستند . همانطور که در ایران نیز شاهد هستیم ارتباط بک
پرده های بامبو که از انواع پرده های فانتزی می باشد از کنار هم قرار گرفتن تکه های نی بامبو یا چوب بامبو تهیه می شود.
از آنجایی که چوب بامبو انحصاری کشور چین است پرده بامبو نیز یک محصول چینی به حساب می آید. برای انتخاب والان مناسب پرده بامبو بهتر است از همان جنس بامبو یا چوب استفاده کرد تا هماهنگی بیشتری ایجاد شود. هر چند که پرده بامبو از جمله پرده های مدرن است ولی ما را یاد پرده های حصیری قدیمی می اندازد و مناسب فضاهای لاکچری نیست.
برای دیدن بهتر
گوش میانی در پشت پرده گوش به طور طبیعی با هوا پر شده است و با پرده گوش در تماس است و در پشت بینی شیپور استاش قرار دارد و این اجازه را می دهد که هوا در داخل و خارج از گوش میانی در جریان باشد.پارگی پرده گوش به طور معمول جدی نمی باشد که اغلب پس از یک مدت ترمیم می شود و بهبود می یابد و هیچ گونه عوارضی ندارد.عوارضی که گاهی اوقات ممکن است رخ دهد از دست دادن قدرت شنوایی و ایجاد عفونت در گوش میانی می باشد. روش هایی جهت بهبود یافتن پرده گوش پاره شده وجود دار
امروز داشتم به این فکر میکردم، که فلان روز نیازی نبود به پسرم سر پاستیل سختگیری کنم و اینطور اشکش رو ببینم؛ کافی بود برنامه ی دیگه ای میچیدم تا به هدف میرسیدم. ولی ترس از فجیع شدن یک انفاق ساده در آینده باعث شده بود مغزم به درستی موضوع رو تحلیل نکنه و نتونم تصمیم پخته ای بگیرم.
این پروسه مادری رشد مغزم رو چندین برابر کرده به حدی که انگار حس میکنم بخش هایی از مغزم از زیر پرده ای بیرون اومده و داره فعالیت میکنه.
دوست دارم این باز شدن عقل و نگاهم ر
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، اندازه سنگ های صفراوی ممکن است از کمیت یک دانه شن تا یک توپ گلف متفاوت باشد. فدایی از سنگ های صفراوی آنقدر کوچک هستند که عاری ایجاد علائم از دفع می شوند. ولی چنانچه سنگ صفراوی درد یا ناراحتی شدیدی ساختن کند، ممکن است جراحی برای خارج کردن آن لازم باشد. از عموم علائم عقل صفراوی می توان به این موارد اشاره کردک - درد ناگهانی و شدید داخل پاره بالایی و عبث بطن خواه در مرکز شکم درست زیر جناغ. - درد متعاقب بین تیغه های
پرده ها همیشه زینت بخش خانه ها بوده و هستند. بانوان ایرانی از دیرباز علاقه خاصی به استفاده از پرده های فانتزی و طرح دار داشته اند. در این مطلب قصد داریم نوع خاصی از پرده را به شما معرفی نماییم که یکی از جدیدترین و بروزترین انواع پرده در بازار ایران می باشد که پرده زبرا نامیده می شود.
ادامه مطلب
اگر به دنبال خرید پرده های جدید پذیرایی ساده هستید، پرده های سلطنتی گزینه مناسبی هستند البته اگر دکوراسیون منزل شما نیز سلطنتی باشد زیرا نمی توان با داشتن یک مبلمان و فرش اسپرت، پرده سلطنتی در فضا نصب کرد. پرده های سلطنتی جزو پرده های پرطرفدار هستند و خصوصا در منزل تازه عروس ها می توان انواع پرده های سلطنتی را دید.نکته مهم در پرده های سلطنتی استفاده از یک والان یا کتیبه مناسبی است که بتواند جلوه پرده را دوچندان کند. خصوصا اگر از کتیبه های م
چه کسی باید این مسائل را به جوانان ما آموزش بدهد؟؟؟ فقدان آموزش های مناسب در کشور ما باعث شده نه تنها مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تصور درست و صحیحی از مباحث مربوط به عمل جنسی نداشته باشند، بلکه گاه حتی دخترها هم تصور درستی از بدن خود ندارند و این ناآگاهی ها گاه با اضطراب و نگرانی توأم می شود. ناآگاهی از آنچه به پرده بکارت موسوم است نیز یکی از موارد یادشده به شمار می رود. در این مقاله آموزش های لازم برای سکس پرده زنی و پارگی پرده بکارت ب
 راهنمای کامل پیدا کردن نقطه جی در زنان  آموزش تصویری تحریک نقطه جی در مردان  محل نقطه جی در خانمها • روش پیدا کردن نقطه جی زن برای ماساژ  نقطه جی در مردان کجاست؟ روش پیدا کردن نقطه p (پروستات) مردان  پروستات و نقطه جی مردان  Images for ‫مالش دادن نقطه جی‬‎ اوج لذت جنسی خانم ها در نقطه جی نهفته است  موضع جی  نکاتی در مورد نقطه جی (g پیدا کردن نقطه جی اسپات در زنان  پیدا کردن نقطه جی در مردان و تحریک آن + عکس  محل نقطه جی در خانمها • روش پیدا کردن  ر
پرده های بلوری یا کریستالی از انواع پرده های دکوری جدید هستند که توجه خانم های باسلیقه را بسیار جلب می کنند. پرده های کریستالی کاربرد پوشانندگی برای فضا را ندارند بنابراین بیشتر برای طراحی دکوراسیون و جلوه دادن به فضا مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مزایای پرده های بلوری این است که با هر نوع دکوراسیونی می توان از آن استفاده کرد.
انواع مختلف پرده های بلوری و ایده های آن را در مطلب خوب می توانید ببینید.
به تازگی پرده های تصویری جالبی در بین طراحان داخلی مطرح شده است. این پرده های تصویری بسیار زیبا می باشد و طرح های مختلفی بر روی آن نقش بسته است. این پرده نام دیگری هم دارد و آنها را فتوفابریک نیز می گویند. این پرده عموما برای اتاق های کودکان و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده یکی از پرفروش ترین پرده های خانگی می باشد. دلیل این اتفاق نیز طرح و رنگ شاد و زیبایی می باشد که در این پرده تصویری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به ویژگی ها
به تازگی پرده های تصویری جالبی در بین طراحان داخلی مطرح شده است. این پرده های تصویری بسیار زیبا می باشد و طرح های مختلفی بر روی آن نقش بسته است. این پرده نام دیگری هم دارد و آنها را فتوفابریک نیز می گویند. این پرده عموما برای اتاق های کودکان و آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این پرده یکی از پرفروش ترین پرده های خانگی می باشد. دلیل این اتفاق نیز طرح و رنگ شاد و زیبایی می باشد که در این پرده تصویری وجود دارد. در این مطلب قصد داریم به ویژگی ها
شاید شما هم دچار این مشکل شده باشید که هنگام کوک کردن سازتان سیم پاره میشود . این موضوع برای اکثر دوستان عذاب آور است . نه اینکه سیم هزینه زیادی داشته باشه و یا کم یاب باشد . یک موقع سر تمرین یا اجرا هستید ، سیم پاره میشود و کار ما لنگ میشود . واقعا راه کارش چی هست و چگونه باید کوک کنیم ؟
چگونه کوک کنیم که سیم پاره نشود؟
معمولا این اتّفاق برای نوازندگان مبتدی می افتد . به دوعلت  1 – با قلق گوشی ساز خود آشنا نیستند      2 – با محدوده صدای نت ها آشنا ن
اگر به دنبال پرده مناسب در یک فضای کم نور هستید پرده های توری گزینه مناسبی هستند. پرده های توری از پرطرفدارترین مدل ها برای استفاده در پذیرایی هستند زیرا معمولا زیبایی پذیرایی برای ما اهمیت بسیاری دارد و تنوع پارچه های حریری و توری بسیار بالاست.
پرده های ضخیم معمولا سنگین هستند و جلوی نور را می گیرند پس گزینه مناسبی در فضای پذیرایی نیستند. نکته مهم دیگر وزن پرده است پرده های ضخیم به علت سنگینی ما را محدود می کنند اما پرده های توری و حریر گزین
سلام
آموزش ساخت پرده برقی رو براتون گذاشتم.امیدوارم که بتونید جهت ساخت پروژه هاتون ازش الگو برداری کنید.
پرده ای که بنده ساختم با موبایل کنترل میشه و چند دکمه برا بالا و پایین رفتن و متوقف کردن پرده در مکان دلخواه دارد. پرده ای که من ساختم وزنش زیاد نبود پس نیاز به قفل کن نداشت و بنده هم قفل کن در آن تعبیه نکردم.
برای دیدن پروژه روی لینک زیر کلیک کنید.
پرده برقی
کد آردویینو پرده 
علائم #ویروس_کرونا چیست؟علائم معمول گونه‌ی جدید ویروس کرونا (nCoV) که بیش از صدها نفر را مبتلا کرده است و طبق گفته‌ی سازمان بهداشت جهانی، ممکن است 2 تا 14 روز پس از مواجهه با آن در فرد ظاهر شود، عبارت است از: علائم تنف
ادامه مطلب
آشپزخانه ها نقش مهمی در احساس خلاقیت و نشاط خانواده ها دارند. پرده های آشپزخانه ها باید سبب افزایش اشتهای افراد گردد. رنگ و طرح ها در پرده های آشپزخانه بسیار مهم و کلیدی می باشد. رنگ ها در پرده های آشپزخانه ها باید گرم و شاد باشد. عموما از رنگ های زرد و قرمز و نارنجی برای پرده های آشپزخانه ها استفاده می شود. پرده شانل به دلیل طرح پذیری فوق العاده و استفاده از رنگ های متنوع می تواند به عنوان یک پرده مناسب برای آشپزخانه منازل محسوب شود.
نور و جنس پ
فقدان آموزش های مناسب در کشور ما باعث شده نه تنها مردان جوانی که تازه ازدواج کرده اند تصور درست و صحیحی از مباحث مربوط به عمل جنسی نداشته باشند، بلکه گاه حتی دخترها هم تصور درستی از بدن خود ندارند و این ناآگاهی ها گاه با اضطراب و نگرانی توأم می شود. ناآگاهی از آنچه به پرده بکارت موسوم است نیز یکی از موارد یادشده به شمار می رود. در این مقاله آموزش های لازم برای سکس پرده زنی و پارگی پرده بکارت بدون درد را خواهید دید.

«هایمن» لغتی یونانی است ب
علائم هپاتیت نکروزان دام 
 
در اکثر موارد بیماری بدون نشانی خاص بوده و دام بطور ناگهانی تلف می‌شود.
 
مشاوره و آموزش درمان علائم هپاتیت نکروزان دام 
 
مرگ بر اثر توکسمی و اختلال تنفسی رخ می‌دهد. وجود نقاط نکروتیک و پرخون در کبد، خیز در زیر جلد نواحی گردن، تیرگی و خشکی جلد، فساد سریع لاشه و خروج خونابه از سوراخ بینی از علائم این بیماری می‌باشد.
تصور کنید رفتید تو بانک هنگام نشستن شلوارتون پاره بشه :دی
تو دانشگاه باشی یه قدم بلند برداری شلوارت پاره بشه :دی
تصور کن تو دانشگاه رفتی پشت تابلو یهو ماژیک یا خودکارت بیفته خم بشی برداری شلورات پاره بشه :دی
تصور کن وسط خیابون خم بشی چیزی برداری شلوارت پاره بشه :دی
نخند فاجعست خو پای آبرو وحیثت وسطه .
راستی توی اینجور موقعیتا چیکار میشه کرد؟ چطور باس جمع و جورش کرد؟ اصلا میشه ؟ چطور باس راه بریم :دی
خخخخ نظرتونو بگید :دی
نشانه های کسی که خودارضایی میکند چیست؟
 خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  خودارضایی در تاریخ  دختری هستم 26 ساله دیپلم که از سن 7 سالگی با دیدن نزدیکی  دخترم خود ارضایی می کند  عوارض خود ارضایی دختران  خودارضایی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  ۶ افسانه درباره خودارضایی  خودارضایی در بارداری  خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت  - خودارضایی نکنیم! بررسی استمنا یا خود ارضایی از نظر روانشناختی و پزشکی  علت خود ارضایی در
پرده برقی
شما می توانید از انواع مدل های پرده برقی بالارو، سایبان و پرده های از کنارجمع شو، در صورتیکه  با نصب موتور های برقی متناسب با وزن و مدل پرده، در منزل خود استفاده نمایید.
به عنوان مثال در پرده های رولی به موتوری احتیاج داریم که پرده ها را بالا و پایین ببرد و بر روی لوله ی اصلی پرده جمع نماید.
در نوع دیگری از سیستم پرده های از کنار بازشو، موتور پرده برقی در کنار ریل نصب شده و با فرمان به آن می توان پرده ها را باز یا بسته نمود. در صورتیکه پ
پرده بکارت غشایی است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند
 
پرده بکارت غشایی است که تمام یا قسمتی ازدهانه واژن را می پوشاند. Hymen لغتی یونانی ست به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ازدواج و عروسی یونانیان God Hymen وام گرفته شده. یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده ها از جمله پرده ای که قلب را احاطه می کند(پریکارد)، استفاده می کردند، اما با گذشت زمان، کاربرد آن به پرده بکارت محدود شد.
در طول نخستین مراحل رشد جنینی، به طور کلی هیچ بخش ور
بهترین فروشگاه خرید پرده کجاست؟
پارچه پرده  یکی از مهمترین  بخشهای تعویض دکوراسیون منزل یا هر مکانی میتواند باشد.پارچه ها علی رغم زیبایی در طرح ورنگ ،پاره ای وقتها باعث ناراحتی نیز میتوانند باشند به طوریکه فرد از خریدش کاملا ناراضی است . همه از پارچه خوب توقع دارند دوام و ثبات رنگ داشته باشد و چروک نخورد تا بعد از هر شستشو زیبائی و نمای دکور تغییری نکند.فروشگاه اینترنتی اپو با جمع آوری بهترین پارچه ها از تولیدات داخلی وخارجی وبا افرادی متخ
بهترین روش شستشوی پرده زبرا

پرده زبرا به دلیل داشتن دو لایه محیط خوبی را برای مصرف کننده راهم میسازد. پرده زبرا در بین پرده های تزیینی بیشترین طرفدار را دارد.پرده زبرا که ترکیبی از تور و پارچه است که که این دو لایه موازی توسط نوارهایی از پارچه که در فواصل معین به هم متصل شده اند. پرده زبرا میتواند با تغییر زاویه تیغه ها نور عبوری را بین 10 تا 50 درصد تغییر دهد.همچنین میتوان پرده زبرا را کاملا در قرقره بالا جمع نمود واز نور کامل بهره برد..
ادامه م
علائم کبد چرب
چگونه بیماری کبد چرب را تشخیص دهیم
متاسفانه این بیماری علائم خاصی ندارد. علائم کبد چرب ناپیدا است. این بیماری به صورت خاموش بوده در مواردی که کبد دچار التهاب و آسیب بافت کبدی صورت می شود علائم خود را نشان می دهد. یکی از علائم آن درد مبهم در ناحیه ربع (یک چهارم) فوقانی راست شکم حس می گردد و در موارد شدید تر باعث عوارض پوستی مانند التهابات پوستی، خارش و زخم های نابجا، خونریزی های زیر پوستی و کبودی خود را نشان می دهد.

ادامه مطلب
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم باردا
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
پرده اتوماتیک
انواع سیستم های اتوماتیک پرده برقی
سیستم های اتوماتیک "ROYALLUX" به 3 دسته کلی تقسیم می شوند:
1- سیستم های اتوماتیک پرده کناررو 2- سیستم های اتوماتیک پرده بالارو 3- سیستم های اتوماتیک پرده شیب دار
افزایش طول عمر پرده برقی به دلیل حرکت یکنواخت آن
قابلیت باز و بسته کردن پرده برقی در فضاهای غیر قابل دسترس
قابلیت باز و بسته کردن پرده های سنگین
قابلیت باز و بسته کردن پرده ها با ریموت کنترل
قابلیت اتصال پرده ها به سیستم BMS
امکان برنامه ریزی
پرده بامبو تصویری از چوب با کیفیت یا نی بامبو و کنف ( الیاف طبیعی ) تهیه می شده  و همچنین تنوع رنگ و مدل و طراحی منحصر بفرد آن باعث گردیده محیطی گرم و طبیعی برای ما ایجاد می کند . ماهیت فنی این نوع پرده مبتنی بر کاهش و جلوگیری از تابش آفتاب از مزایای استفاده از این نوع پرده بشمار می رود.
ادامه مطلب
پرده زبرا جدید ترین پرده های زبرا و اهمیت آن در طراحی داخلی و چیدمان داخلی













پرده یکی از تاثیر گذارترین و مهمترین ارکان دکوراسیون
یک خانه است که دکوراتورها و خانم ها در دکوراسیون منزلشان معمولا حساسیت
زیادی در انتخاب آن دارند. معمولا خانه ای ایرانی را پیدا نخواهید کرد که
پرده بر روی پنجره های آن نصب نشده باشد زیرا در فرهنگ ایرانی بسیار مهم می
باشد و پرده را شاید بتوان جزئی از فرهنگ ایرانی دانست چرا که د
پرده ها کاربردی بیشتر از پوشاندن شیشه ها و پنجره دارند. پرده ها می توانند پایه تمام چیدمان و فضای اتاق را تشکیل دهند. البته کاربردهایی نیز دارند از جمله حفظ حریم منزل، گرم کردن فضا و صرفه جویی در مصرف انرژی.با این وجود می توان با انتخاب حریر یا مدل مناسب، زیبایی محیط را دوچندان کرد.
برای مشاهده انواع مختلف پرده های روی هر مدل کلیک کنید:
 
پرده های بلوری
پرده های پشت دری
پرده های بامبو
پرده های توری
مدل های جدید پرده سلطنتی
مدل پرده های جدید پذی
علائم ظهور حضرت مهدی (عج) بر دو دسته تقسیم می شوند:
الف: علائم حتمی و قطعی؛
ب: علائم غیر حتمی و غیر قطعی که البته در این علائم هم ممکن است اختلاف نظر وجود داشته باشد.
علائم غیر حتمی فراوان هستند و نوعاً بعضی از آنان به وقوع پیوسته است اما علائم حتمی و قطعی هنوز رخ نداده اند بعضی از این علائم قطعی عبارتند از:
برای مشاهده ادامه مطالب روی ادامه مطلب کلیک کنید...


ادامه مطلب
برای
شستن پرده، هرگز آن را مستقیما داخل ماشین لباس شویی نیندازید. بلکه ابتدا
آن را یک یا چند بار با آب سرد بشویید تا خاک و دوده های احتمالی آن از
میان برود.بعد کمی مایع سفید کننده در داخل آب بریزید و پرده را یک بار
هم در این محلول خیس کنید. و بعد از مدتی آب بکشید. سپس پرده را داخل
ماشین لباسشویی بیندازید و این کار را نیز بیازمایید.درخشندگی و سفیدی ناشی از این پاکیزگی خستگی کار را از تنتان بیرون می کند. البته
گاهی اوقات به دلیل وجود دود و ذرات
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
در سراسر جهان، کاندوم‌های مردانه یکی از بهترین و البته ارزان قیمت‌ترین روش‌های پیشگیری از بارداری محسوب می‌شوند. شما می‌توانید از هر داروخانه محلی یا آنلاینی کاندوم سفارش بدهید و از بارداری و بیماری‌ها و عفونت‌های قابل انتقال از طریق روابط جنسی، پیشگیری کنید. اما کاندوم‌ها تنها تا زمانی سودمند و کاربردی هستند که پاره نشوند! در این مقاله قصد داریم چند دلیل پاره شدن کاندوم مردانه و نشانه‌های پاره شدن کاندوم را به شما معرفی کنیم.
متاسف
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری:نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دخ
نازل های پرده آب تولیدی آرتاب با کیفیتی بالا در حد نازل های وارداتی با قیمتی بسیار مناسب و یکسال گارانتی در سایزهای 30-40-60-80-120-150-200-250 سانتی متر ارائه می گردند.
نازل های پرده آب با پرتاب یکنواخت آب از لبه دیوار تصویری بسیار زیبا در کنار صدای آرامش بخش آب را فراهم می آورند.با اجرای نازل پرده آب شما یک آبشار مصنوعی را به فضای خود اضافه میکنید.
تماس با دفتر شرکت
02188397041
02188408594
www.artabshop.com
دانلود فیلم خروج پرده ی لورفته محصول 1399 اثری از ابراهیم حاتمی کیا, دانلود فیلم خروج پرده ی لورفته با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی خروج پرده ی لورفته جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه پرده ی لورفته

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟
ادامه مطلب
بعد از اکران فیلم انتقام جویان: پایان بازی سریعا کیفیت پرده ای این فیلم برای دانلود در سایت های دانلود فیلم منتشر شد. این کیفیت نسبت به کیفیت های پرده ای دیگر حرفه ای تر و بهتر و قابل قبول تر است. اما نکته وجود دارد که می گوید هرگز کیفیت پرده ای انتقام جویان: پایان بازی را تماشا نکنید.
ادامه مطلب
دانلود فیلم بی صدا حلزون پرده ی لورفته محصول 1399 اثری از بهرنگ دزفولی زاده, دانلود فیلم بی صدا حلزون پرده ی لورفته با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی بی صدا حلزون پرده ی لورفته جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه پرده ی لورفته

ادامه مطلب
به ددلاین تحویل کارهای پژوهشیم نزدیک میشم و خیلی از کارها مونده. امروز برای یکی از کارها با شین صحبت می‌کردم. پذیرشش را برای دکترا گرفته و چند ماه دیگر می‌رود نیوزلند. چند روز پیش که با سین صحبت می‌کردیم، می‌گفت او هم دیگر دلش نمی‌خواهد برود. از جمع‌گرایی شرقی و ریشه دوانده شدنش در هویت و وجودمان می‌گفت و فردگرایی غربی. از تجربه‌های سخت مهاجرت و رفتن دوستانم می‌گفتم و او از پاره پاره شدن‌ها بعد از رفتن. امروز که صحبتم با شین تمام شد، ف
روان گیسختگی پارانوئید یک اختلال روانی پیچیده است که علائم آن اغلب بین سنین ۱۶ تا ۳۰ سالگی شروع به نمایان شدن می کنند. چندین زیر گروه از بیماری های روان گیسختگی پارانوئید وجود دارد که هر کدام از آنها مجموعه خاصی از علائم
ادامه مطلب
مجموعه فروشگاههای اینترنتی اپو مفتخر است بهترین پرده و پارچه های پرده ای و رومبلی روز را با قیمت مناسب عرضه نماید.کافیست به فروشگاههای اینترنتی ما مراجعه فرمائید تا کارشناسان اپو بطور رایگان شما را در انتخاب بهترین مدلها با سلائق زیبایتان مشاوره و راهنمائی دهند.
ادامه مطلب
روزی که وطن جسم می شود....
روزی که وطن پاره پاره تن می شود.....
روزی که وطن پاره ی جگر می شود....
آن روز پاسدار شناخته می شود....
آن روز عامه مردم احساس امنیت می کند....
و آن روز بچه های ریز و درشت ، دختر و پسر آرام می خوابند....
و ....
امروز روز تولد اسوه ی همه پاسداران جهان است...
از گاندی تا ماندالا تا ... باکری و همت .... تا شهریاری ... تا قاسم سلیمانی ....
امروز روز حسین ع پسر رسول خدا، پیامبر گرامی اسلام است.
....
به قول قرآن کریم:
الَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَج
به ددلاین تحویل کارهای پژوهشیم نزدیک میشم و خیلی از کارها مونده. امروز برای یکی از کارها با شین صحبت می‌کردم. پذیرشش را برای دکترا گرفته و چند ماه دیگر می‌رود نیوزلند. چند روز پیش که با سین صحبت می‌کردیم، می‌گفت او هم دیگر دلش نمی‌خواهد برود. از جمع‌گرایی شرقی و ریشه دوانده شدنش در هویت و وجودمان می‌گفت و فردگرایی غربی. از تجربه‌های سخت مهاجرت و رفتن دوستانم می‌گفتم و او از پاره پاره شدن‌ها بعد از رفتن. امروز که صحبتم با شین تمام شد، ف
 خود ارضایی آسیب ها و درمان ها خودارضایی باعث مشکلات کمر می شود  چرا جوانان دچار زانو درد می‌شوند؟  عوارض خود ارضایی بیش از حد چیست؟  عواقب وحشتناک خودارضایی بر سلامت جسم تاثیر خودارضایی بر تناسب اندام  علت کمردرد و درد مفاصل بعد از انزال  جبران عوارض خودارضایی  بر طرف کردن آثار خود ارضایی  خودارضایی مردان : 6 چیزی که در اینباره نمی‌دانید!  بررسی روابط جنسی، بلوغ و عوارض خود ارضایی  خودارضایی، دروغ ها و واقعیت ها  مشاهده پرسش های دسته خو
cva نام دیگری برای سکته مغزی یا «حمله مغزی» است. سکته مغزی ناشی از اختلال در خون رسانی به بخشی از مغز است و علت آن نیز یک لخته خون یا پارگی شریان هستند. هنگامی که خون نتواند جریان پیدا کند، مغز مواد مغذی و اکسیژن مورد نیاز خود را دریافت نمی کند. در نتیجه، سلول های مغزی می توانند جان خود را از دست بدهند و باعث آسیب دراز مدت شوند.
دو نوع سکته مغزی
دو نوع سکته مغزی وجود دارد: سکته ایسکمیک و سکته هموراژیک:
سکته مغزی ایسکمیک: هنگامی ایجاد می شود که یک ل
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم باردا
بیماری بهجت چیست؟
بیماری بهجت یک بیماری نادر خود ایمنی است که باعث آسیب رگ های خونی شما می شود و منجر به زخم دهان، بثورات و علائم احتمالی دیگر می شود.
شدت این بیماری از فردی به فردی دیگر؛ متفاوت است. بیماری بهجت یک بیماری مزمن است که علائم آن ممکن است به طور موقت برطرف شود ولی مجددا بروز می یابد؛ با این حال  علائم این بیماری را می توان با دارو و تغییر شیوه زندگی مدیریت کرد.

ادامه مطلب
اولین باری که رفتم دکتر زنان، احتمالا بیست و دو ساله بودم. پریودهایم نامنظم بودند و داستان‌های ترسناکی از نوع برخورد پزشک با بیمار شنیده بودم: «چرا موهای بدنت رو نزدی؟!» «باز کن پات رو! چطور پیش شوهراتون خوب بلدید لنگاتون رو بدید هوا، اینجا خجالت می‌کشین؟!» ابراز ترس و شرم دوستانم بیش از پیش به اضطرابم دامن زده بود. خیلی‌ها اجازه نمی‌دادند که پزشک آن‌ها را معاینه کند چون خجالت می‌کشیدند. خب راستش من هم خجالت می‌کشیدم. دختردایی‌ام از او
هموروئید یا بواسیر، به کلافه های عروقی ناحیه مقعد گویند که به دلیل فشار آمدن به کف لگن موقع اجابت مزاج، پر خون و متورم شده و در صورت تکرار و ادامه یافتن یبوست، این کلافه های عروقی پاره شده و به صورت خونریزی و بیرون زدگی از مقعد نمایان می شود.پماد بواسیر
هموروئید به صورت تورم رگها در اطراف مقعد بوده وحدود ۵۰ درصد از بزرگسالان ،علائم هموروئید را تا سن ۵۰ سالگی تجربه کرده اند. هموروئید یا بواسیر، می تواند به صورت داخلی یا خارجی باشد.
هموروئید دا
بیماری اوتیسم چیست؟ آشنایی با عوامل و علائم آن در کودکان
بیماری اوتیسم یک شرایط پیچیده عصبی و رفتاری و اختلالاتی در تعاملات اجتماعی و رشد کلامی و مهارت های ارتباطی همراه با رفتارهای تکراری و سخت است و به دلیل زیادی علائم این بیماری،آن را اختلال طیف اوتیسم (ASD) می نامند.بیماری اوتیسم
ادامه مطلب
 
از دیشب هر دومون علائم سرماخوردگی مشکوک به علائم کرونا داریم. منتظریم ببینیم به کجا میرسه. وصیت کنیم یا چی؟
چند وقته از خونه بیرون نرفتیما، پاشد رفت بانک، هر چقدم بهش گفتم نرو گوش نکرد. دیگه الان بانک و دستگاه عابر متهم ردیف اولن.
داریم توهم میزنیم دیگه انقد که بررسی کردیم شرایطمون علائم چی میتونه باشه  
 
 
 
 
از دیشب هر دومون علائم سرماخوردگی مشکوک به علائم کرونا داریم. منتظریم ببینیم به کجا میرسه. وصیت کنیم یا چی؟
چند وقته از خونه بیرون نرفتیما، پاشد رفت بانک، هر چقدم بهش گفتم نرو گوش نکرد. دیگه الان بانک و دستگاه عابر متهم ردیف اولن.
داریم توهم میزنیم دیگه انقد که بررسی کردیم شرایطمون علائم چی میتونه باشه  
 
 
 
 
از دیشب هر دومون علائم سرماخوردگی مشکوک به علائم کرونا داریم. منتظریم ببینیم به کجا میرسه. وصیت کنیم یا چی؟
چند وقته از خونه بیرون نرفتیما، پاشد رفت بانک، هر چقدم بهش گفتم نرو گوش نکرد. دیگه الان بانک و دستگاه عابر متهم ردیف اولن.
داریم توهم میزنیم دیگه انقد که بررسی کردیم شرایطمون علائم چی میتونه باشه  
 
 
 
فرق کرونا با آنفولانزا و سرماخوردگی چیست و از کجا بفهمیم که کرونا ویروس گرفتیم یا دچار سرماخوردگی و آنفولانزا شده ایمبا ما در مجله حرف تازه همراه باشید تا علائم اصلی کرونا ویروس ووهان با بیماری آنفولانزا و سرماخوردگی را بدانید
ادامه مطلب
عالم امروز پر از ماتم و رنج و محن است
گرد غم بر سر هر محفل و هر انجمن است
این چه شور است که بر پا شده در ارض و سماء
این چه سوز است که در سینه هر مرد و زن است
بانگ وفریاد به گوش آید از افلاک مگر
رحلت ختم رسولان و عزای حسن است
 
 
تشنه ی قطره‌ای از کوثر جام حسنیم
                                                    همه محتاج عنایات مدام حسنیم
به خدا شیعه و مأموم حسن بود حسین
                                                    ما غلامی ز غلامان غلام حسنیم
صلح او حافظ فت
 عوارض خودارضایی در دخترها  خود ارضایی در زمان پریودی  خودارضایی، نیاز طبیعی یا گناه کبیره؟  ارضا شدن در قاعدگی ضرر دارد؟  پریودی و خودارضایی  نامنظم بودن پریود و خودارضایی  نیاز جنسی و خودارضایی در دوران پریود  متخصص زنان و زایمان  آیا گناه خودارضایی تو دوران پریود بیشتر میشه؟  ارضا شدن در زمان پریودی ضرر دارد؟  ارضا شدن زن در زمان پریود از طریق مالش چوچوله  کاهش خونریزی های عادت ماهیانه یا هایپر منوره (منوراژی) با طب  علت درد پریود و د
علائم اولیه ی سرطان سینه را جدی بگیرید
 
 

تغییرات ایجاد شده در اندازه ی سینه ها می تواند نشان دهنده ی وجود سرطان باشد
 
9 علامت احتمالی سرطان سینهسرطان سینه یکی از رایج ترین سرطان ها در دنیاست که علائم خود را دارد، اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائمی که بدن بروز می دهد بی توجه بوده و اعلام خطر بدن را نادیده می گیرند. درست است که نیازی به نگرانی های بی مورد و وسواسی در مورد سلامتی نیست، اما نباید علائم جدی را نادیده گرفت.
ادامه مطلب
نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.
ادامه مطلب
وب سایت حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری _ مهرالمثل واژه ای ناشناخته برای اکثر زوجین می باشد. در این مطلب به معرفی و مفهوم مهرالمثل می پردازیم ،زمانی که در عقد نکاح دائم برای زوجه مهریه ای معین نشود و یا مهریه معین شده خارج از عرف باشد و یا بطور کلی برای مهریه به توافق نرسند، بعد از عقد و ازاله بکارت، مهریه به زوجه تعلق می گیرد که مهر المثل نامیده میشود.
مهر المثل بر اساس وضعیت شخصی ،خانوادگی و اقوام  زوجه تعیین می شود.شخصیت اجتماعی، می
پرده اول : بنزین گران می شود
پرده دوم : همه مردم شاکی از این وضع به داخل خیابون میاند و معترض به این وضع
پرده سوم : معلوم نیست چه خبر اشرارند یا دولتی ها که هر کدام یک جا را اتیش میزنند و به پای مردم ثبت می کنند
پرده چهارم : صحنه های اعجاب انگیز که هر موقع اعتراض مردم از تلویزیون می بینیم که یه عده قران اتیش میزنند و اموال عمومی را خراب می کنند (اقا من فهمیدم این اشرار مغز ندارند جون میدونند وقتی به دین و مذهب مردم توهین بشد دو دستگی میشد چرا باز ای
 
 
 هر انسانی را قلعه‌ی امنی است... هان! زنهار که از قلعه بیرون نیایی‌که سگی نیمه‌جان هم تواند پاره پاره‌ات کند...
...
امّا چاره‌ای نیست در هر حال این را بگویی که رهزن شیّاد دغلباز نفوذ و فریب داند:‌
اللهم اجعلنی فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید...
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
برای پنجره اتاقم پرده حصیری سفارش داده بودم و الان پستچی آوردش
موندم چطوری ضدعفونیش کنم
البته حصیر نیست و از نی ساخته شده
امیدوارم که خوب خوب باشه
چقدر جالب نمیدونستم بسته های با حجم بالا هم پست ارسال میکنه. و این خیلی خوبه!
دور پرده ها رو پلاستیک پیچیدن و الان تو راه پله منتظر منن ^_^
 
*هنوز ازش متنفرم.... -_-
 
وقتی قوزک پای شخصی پیچ می­خورد، مفصل قوزک پا در یک مسیر غیر مشخص می­چرخد. در داخل قوزک پا بافت­های بسیار سختی به نام رباط وجود دارد که دو استخوان را به هم متصل نگه می­دارند. در زمان پیچ خوردگی، یک یا دو عدد از این رباط­ ها به طرز شدیدی کشیده شده و یا حتی ممکن است پاره شوند. این عمل می­تواند منجر به درد و ورم شده و قوزک پا را بی­ثبات کند. در حالت، تحمل وزن قوزک پا بسیار سخت می­ باشد.
علائم پیچ خوردگی پا چیست؟
علائم پیچ خوردن پا می­تواند شامل درد،
♦️خلاصه ای از گزارش مجله جاما در موردعلائم 138 بیمار مبتلا به #کرونا ویروس :
علائم شایع در شروع بیماری: 1️⃣تب 99% 2️⃣خستگی70% 3️⃣سرفه خشک 60%4️⃣تنگی نفس در ابتدا 30%  5️⃣ اسهال و تهوع در 10% موارد 1 تا2 روز قبل از تب و شروع تنگی نفس خودش را نشان میدهد لذا به علائم گوارشی توجه شود .
♦️شایع ترین علائم آزمایشگاهی: ⬇️wbcکاهش لنفوسیت ها⬆️PTافزایش⬆️LDH افزایش
♦️41% موارد ابتلا در بیمارستان صورت گرفته است.♦️از زمان شروع اولین علائم تا بروز تنگی نفس مع
 
فرزند شما در اوایل ۶ ماهگی با علائمی نشان می دهد که آماده راه رفتن است. آیا کودک شما به زودی راه می رود؟
فرزند شما در اوایل ۶ ماهگی با علائمی نشان می دهد که آماده راه رفتن است. آیا کودک شما به زودی راه می رود؟ در ادامه نشانه هایی که باید به آن ها توجه کنید آمده است. در ادامه پیرامون این موضوعات مطالعه خواهید کرد: علائم راه رفتن کودک در ۶ الی ۹ ماهگی، علائم راه رفتن کودک در ۹ الی ۱۲ ماهگی، علائم راه رفتن کودک در ۱۲ الی ۱۸ ماهگی.
ادامه مطلب
پارچه پرده ای از کالاهایی است که معمولا خانمهابیشتر بفکر خرید آن هستند.پارچه پرده ای برای کسانیکه سالیانه منزل خود را تعویض میکنند جزئ لاینفک خریدشان است چون معمولا پنجره ها یک اندازه نبوده و این باعث میشود حتما پرده پنجره ها تعویض گردد.اما شیوه خرید در دنیای امروز متفاوت شده مثلا براحتی میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی یک خرید آسان را انجام دهید یا از فروشگاه آنلاین ،کلکسیون پرده بسیار زیبا را در این مکانهای مجازی مشاهده و خرید نمایید.
پالاز این‌ها که سن و سالی ازشان گذشته، ثابت کرده‌اند که چیزی  نیستند و به دردی هم نمی‌خورند؛اما بچه‌ها...بچه‌ها برای من خی‌لی اهمیت دارند.من فقط دلم نمی‌خواهد که یک قطره خون از دماغ یک بچه بریزد‌.می‌فهمی؟حالا بگذار بزرگ‌ها هم‌دیگر را پاره پاره کنند.من دیگر اهمیتی نمی‌دهم.
/آتش بدون دود_نادرابراهیمی/
تومور مغزی توده‌ای از سلول‎های مغزی است که بر اثر رشد غیرطبیعی سلول‌ها ایجاد می‌شود و می‌تواند خوش‌خیم یا بدخیم باشد. به علاوه تومور مغزی در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف ایجاد می‌شود و علائم آن بسته به محلی از مغز که در آن رشد کرده، متفاوت است. برای مثال اگر تومور فرد در منطقه‌ای از مغز باشد که حرکات بازوها و بینایی را کنترل می‌کند، علائم تومور مغزی ضعف اندام و تاری دید خواهد بود. در ادامه‌ی این مطلب با برخی علائم تومور مغزی آشنا خواهید
 ✍سگ من باش و چون سگان بانگ کن! شبلی عارف معروف به مسجدی رفت که دو رکعت نماز بخواند. در آن مسجد کودکان درس می خواندند و وقت نان خوردن کودکان بود. دو کودک نزدیک شبلی نشسته بودند.یکی پسر ثروتمندی بود و دیگری پسر فقیری. در زنبیل پسر ثروتمند پاره ای حلوا بود و در زنبیل پسر فقیر نان خشک. پسر فقیر از او حلوا میخواست.آن کودک می گفت: اگر خواهی که پاره ای حلوا به تو دهم، سگ من باش و چون سگان بانگ کن.آن بیچاره بانگ سگ کرد و پسر ثروتمند پاره ای حلوا بدو می داد
پشت پرده وهابیت: کتابی روان و جذاب و در عین حال عمیق، درباره وهابیت
 
پشت پرده وهابیت ، نویسنده: علیرضا جوادی
خلاصه:مجموع اشکالات و شبهاتی که از ناحیه وهابیت و طرفداران آن ها مطرح می شود، اغلب یا از جهل و نادانی به مکتب و سیره اهل بیت(ع) ناشی می شود، یا از جدی نگرفتن توطئه ها و دست های پشت پرده استکبار جهانی در ایجاد اختلاف میان اهل سنت و شیعیان است.
این کتاب در پنج فصل تنظیم شده است.در فصل اول: پیشینه وهابیت معرفی می شود.در فصل دوم: عقاید آن ها ود
مکانهای زیادی برای دیدن پارچه های پرده ای وجود دارند که میتوان از آنها خریداری کرد ولی معمولا فروشنده ها حوصله ندارند که کل پارچه ها را به مشتریان نشان دهند پس بهتر است به یک فروشگاه آنلاین اینترنتی مراجعه کنید و همه نمونه ها را با حوصله مشاهده فرمایید،پارچه های پرده ای روز و مدرن مثل حریرهای زیبا ،مخمل های رنگارنگ و ساتن های طرحدار و ...بیش از چند صد نوع پارچه پرده ای در بازار موجود میباشدکه هر فروشگاهی نمیتواند همه را داشته باشد و از طرفی ب
علائم کبد چرب و درمان انواع آن:
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب
از علائم کبد چرب تا راههای طبیعی درمان آن
“کبد چرب” (fatty liver) مشکلی است که با اشتباهات غذایی ایجاد می شود و متاسفانه 40 درصد از مردم ایران مبتلا به آن هستند و عوارض شدیدی برای اعضای بدن ایجاد می کند.در این بخش از نمناک با علائم ، انواع ، علت و درمان کبد چرب آشنا خواهید شد.
کبد چرب چیست؟

ادامه مطلب
 
پیشگفتار:
پرده هوا
در اکثر مرکزها صنعتی و بازرگانی، به کارگیری از دربهای محل ورود برای رفت و آمد پرسنل و حمل و نقل جنس با مشکلاتی به نظر گشوده و بست بودن آن‌ها به هم پا داشته میباشد.پس از سال 1960 با ارتقاء بهای نفت ، قضیه صرفه جویی در مصرف انرژی آیتم اعتنا کشورهای غربی بخصوص آمریکا ایالات متحده قرار گرفت و بتدریج پباده سازی و ایجاد دستگاههای پرده هوا کامل شدن و در مرکزها صنعتی بازرگانی و تجاری گزینه استعمال قرار گرفت دستگاه پرده هوا چه می با
ما را رها کنید در این رنج بی‌حساب
با قلب پاره پاره و، با سینه‌ای‌ کباب
عمری‌ گذشت در غم هجران روی‌ دوست
مرغم درون آتش و، ماهی‌ بُرونِ آب

حالی‌ نشد نصیبم از این رنج و زندگی‌
پیری‌ رسید غرق بطالت، پس از شباب

از درس و بحث مدرسه‌ام حاصلی‌ نشد
کی‌ می‌توان رشید به دریا ازین سراب؟

هرچه فرا گرفتم و، هرچه ورق زدم
چیزی‌ نبود غیر حجابی‌ پس از حجاب

هان ای‌ عزیز! فصل جوانی‌ بهوش باش!
در پیری‌ از تو، هیچ نیاید بغیر خواب

این جاهِلان که دعوی‌ ارشا
چرا که بیماری ام اس از سال‌ها قبل از پیدایش ام. آر. آی شناخته
شده بود و تنها وسیله تشخیص مؤثر معاینه عصبی و شرح حال بیمار بود و پزشکان
در تشخیص این بیماری بدون وجود ام. آر. آی موفق بودند.
وی در خصوص علائم این بیماری تصریح کرد: علائم بیماری به صورت مجموعه‌ای
است از تاری دید، دوبینی، اختلال حرکتی و عدم تعادل در اندام‌ها، ضعف
اندام‌ها، اختلالات حسی ناخوشایند، بی‌اختیاری ادراری و مدفوعی که الزاماً
همه علائم در یک فرد دیده نمی‌شود و ممکن است

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها