نتایج جستجو برای عبارت :

چاپ تامپو

تامپو پرینت یا چاپ تامپو یکی از مدل های سیستم های چاپ ، مانند چاپ افست ، دیجیتال ، ریسو و… است که امروزه میان صنعتگران و تبلیغات چیان رونق و رواج گرفته است . در سینا طرح میتوانید هرگونه خدمات مورد نیاز خود را که بوسیله چاپ روش های تامپو انجام میشود را با مناسب ترین قیمت ، بالاترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان  دریافت کنید . در صنعت ، تامپو پرینت یکی از تکنیکی ترین انواع چاپ صنعتی است که این روزها بسیار به آن توجه می شود . تامپو شاید نسبت به چا
چاپ تامپو چیست ؟
چاپ تامپو و آشنایی کامل با آن
چاپ تامپو به دلیل امکانات زیاد و هزینه پایین چاپ در بسیاری از موارد چاپ در صنعت و هدایایی تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد.
این نوع از چاپ کالا های گرد ، خمیده و گود را چاپ میزند. از ویژگی های آن میتوان به چاپ کلیه سطوح از جنس ها و اشکال مختلف مانند سطوح صاف ، گرد ، منحنی و محدب اشاره کرد.
انتقال چاپ بوسیله لاستیک ساخته شده از سیلیکون میباشد که به آن پد گفته میشود.
 
عملکرد و روش چاپ تامپو
چاپ تامپو
چاپ سیلک در مجموعه چاپ سیلک سایان با پیشرفته ترین دستگاه چاپ سیلک انجام میشود .
اطلاعاتی در مورد چاپ سیلک :
چاپ سیلک به روشی گفته می شود که در آن تور ابریشم بر روی قالب یا چهار چوب از جنس چوب یا فلز قرار می گیرد و با داروی ژلاتین حساس به نور، آغشته شده و بعد از نوردهی شسته می شود. بدین ترتیب عمل چاپ صورت می گیرد. این چاپ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد و در این زمینه به سرمایهاندکی نیاز است که با وجود آن می توان کارگاه چاپ سیلک برای صنایع دستی
 چاپ روی پوشه  یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات می باشد.
پوشه دکمه دار تبلیغاتی از جمله ابزاری است که برای حفاظت و نگهداری برگه ها و اسناد و مدارک ما مورد استفاده قرار می گیرد. پوشه های طلقی دکمه دار را برای حمل آسان تر نوشته ها و مدارک استفاده می کنیم. پاکت دکمه دار پلاستیکی برای نظم بخشیدن به اسناد در جهت حمل آسان آن ها به کار می رود.
قیمت پوشه دکمه دار پلاستیکی یا پاکت طلقی نسبت به کیفیت پوشه ها نوع  چاپ پوشه دکمه دار و نوع تولید پوشه دکمه دا
آموزش چاپ سیلک که توسط چاپ سیلک سایان انجام میشود , به روشی گفته می شود که در آن تور ابریشم بر روی قالب یا چهار چوب از جنس چوب یا فلز قرار می گیرد و با داروی ژلاتین حساس به نور، آغشته شده و بعد از نوردهی شسته می شود .چاپ سیلک سابقه ای چند هزار سال دارد و در ژاپن اختراع شده است .
چاپ سیلک چیست ؟
در آموزش چاپ سیلک , که روشی برای چاپ تصویر است, از پارچه باتوری دارای سوراخ‌های بسیار ریز استفاده می‌شود. توری در قابی ثابت می‌شود. تصویر مورد نظر روی این
چاپ روی خودکار با کیفیت بالا و قیمت مناسب را از ما در سایان بخواهید.
خودکار تبلیغاتی بعنوان یک ابزار کاربردی و قابل حمل در تمامی جلسات و امور روزمره در دستان شما خواهد بود. به همین دلیل یکی از به اصطلاح گرم ترین و پر استفاده ترین ابزارهای تبلیغاتی برای برند و نام تجاری شما به شمار می آید.
کارگاه سایان با داشتن بهترین دستگاه ها و نیرو های با تجربه بهترین چاپ ها را در زمان کوتاه به شما تحویل می دهند.
فواید استفاده چاپ روی خودکار
امروزه چاپ روی خو
خودکار تبلیغاتی
 
بی شک هنوز هم خودکار تبلیغاتی با توجه به تنوع گسترده در نوع خودکار و قیمت پایین خودکار یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. علاوه بر تنوع و هزینه کم خودکار، عوامل دیگری نظیر کاربردی بودن خودکار، قابلیت حمل خودکار، مصرف همگانی خودکار، امکان حک و چاپ لوگو (برند) شما ، همچنان خودکار را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات ، فروش و بازاریابی معرفی می کند.
میزان ترغیب اشخاص برای استفاده از خودکار تبلیغاتی به عوا
ست هدیه مدیریتی تبلیغاتی
ست هدیه مدیریتی S26 شامل پاور بانک، خودکار، جاکلیدی، جاکارتی و کیف مدارک به همراه جعبه هدیه می باشد. ست هدیه تبلیغاتی نوعی از محصولات تبلیغاتی می باشد که با توجه به داشتن جعبه و چیدمان چند محصول در کنار هم بعنوان یک هدیه تبلیغاتی پر استفاده مورد انتخاب واقع می گردد. ست هدیه همانطور که از اسمش پیدا هست متشکل از چند محصول در کنار یک دیگر می باشد که در یک جعبه چیدمان شده است.
بیشترین مورد استفاده از ست های تبلیغاتی
معمول
آنچه که طلاکوب می‌نامند در واقع نوعی چاپ داغی است که به شیوه لترپرس انجام می‌شود.طلاکوب امروزه به رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نقره‌ای، آبی، قرمز و… در بازار موجود است. گاهی به وسیله این سیستم ضرب خالی زده می‌شود که تنها در جنس مورد نظر فرورفتگی یا برجستگی ایجاد می‌شود.به دو صورت دستی و ماشینی انجام می‌شود.
چاپ طلاکوب یا  (Foil Stamp)  همانند چاپ سیلک و چاپ تامپو یکی از شاخه های چاپ صنعتی در کارخانجات ، تولیدی ها ، چاپخانه ها و بازار کار ن
آنچه که طلاکوب می‌نامند در واقع نوعی چاپ داغی است که به شیوه لترپرس انجام می‌شود.طلاکوب امروزه به رنگ‌های مختلف از جمله طلایی، نقره‌ای، آبی، قرمز و… در بازار موجود است. گاهی به وسیله این سیستم ضرب خالی زده می‌شود که تنها در جنس مورد نظر فرورفتگی یا برجستگی ایجاد می‌شود.به دو صورت دستی و ماشینی انجام می‌شود.
چاپ طلاکوب یا  (Foil Stamp)  همانند چاپ سیلک و چاپ تامپو یکی از شاخه های چاپ صنعتی در کارخانجات ، تولیدی ها ، چاپخانه ها و بازار کار ن
 چاپ برچسب اموال به عنوان یکی از برچسب های امنیتی ابزاری برای شماره گذاری لوازم و ابزارهای موجود در شرکت میباشد.
برچسب اموال:
برچسب اموال همانطور که از نام آن مشخص  نوعی برچسب است.که قابلیت های متمایزی نسبت به سایر برچسب های عادی  که تا کنون شما با آن سرو کار داشته اید دارد.
این نوع برچسب تمام تمرکز خود را به کاربرده است تا در حد ممکن کالا یا شی که شما مد نظر دارید یک لیبل امنیتی داشته باشد.
قابلیت های برچسب اموال:
یکی دیگر از تفاوت های چاپ برچ
چاپ روی پرچم از بارز ترین و قدیمی ترین روش های معرفی یک برند و یک لوگو در یک شرکت و یا سازمان می باشد.
تفاوتی ندارد کسب و کار بزرگ و یا کوچکی دارید ، چاپ یک پرچم زیبا ، خوش فرم و متناسب می تواند بهترین و کارآمد ترین روش برای معرفی شما باشد. چاپ پرچم برای هر شرکت و ارگان ضرورتی است اجتناب ناپذیر و لازمه معرفی شایسته ی شما در بین همکاران و مشتریان خواهد بود.
مجموعه ای سایان چاپ این افتخار را دارد که در کنار شما باشد تا با سالها تجربه و تخصص در زمینه

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها