نتایج جستجو برای عبارت :

گوگل با Fast Share به رقابت AirDrop می رود

گوگل درون اندروید 4 (Kitkat)، تکنولوژی مبتنی پیاده شدن NFC به صیت اندروید بیم (Android Beam) را رونمایی کرد که بوسیله کمک آن امکان پول اعانه گذاری فایل ها را میان مایه های متنوع و در بور نزدیک حاضر می کرد.باوجوداین، کند ابزار مذکور تو اکوسیستم اندروید هرگز نتواست محبوبیتی مانند AirDrop اپل به مشت آورد. سرعت کُند و دشواربودن روند ارسال ازجمله دلایل استقبال نکردن کاربران از این نرم ادوات حیات. خوشبختانه گوگل تو اندروید ۱۰ با پایان پشتیبانی از این نرم افزار
چگونه نحوه استفاده از AIRDROP
 
 

نحوه اشتراک گذاری با استفاده از Airdrop
 
چگونه عکس ها ، پرونده ها و موارد دیگر را بین دستگاه های Apple خود جابجا کنید.
اگر شما نیاز دارید که چیزی را سریع از یک دستگاه iOS یا MacOS به دستگاه دیگر ارسال کنید ، احتمالاً AirDrop بهترین گزینه خواهد بود. از بلوتوث برای ایجاد ارتباط نقطه به نقطه با دستگاه دیگر استفاده می کند.
ادامه مطلب
طبق گزارش‌ها سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی Quick Share است که قابلیتی شبیه به AirDrop بوده و برای اشتراک گذاری اطلاعات بین گوشی‌های گلکسی استفاده می‌شود.
اگر شما یک کاربر اندروید هستید که به داشتن AirDrop (که به گوشی‌های آیفون اجازه اشتراک‌ گذاری فایل را می‌دهد)  توسط گوشی‌های اپل حسادت می‌کنید؛ سامسونگ خبرهای خوبی برای شما خواهد داشت.
توسعه دهندگان نرم افزاری سامسونگ موسوم به XDA روزپنجشنبه گزارش دادند که این ویژگی این اجازه را به کاربران خواهد
ایردراپ Airdrop چیست؟
ایردراپ در کریپتو (Airdrop (cryptocurrency به معنی توزیع رایگان توکن یا سکه ارز دیجیتالی به عنوان پاداش است. در واقع Airdrop نوعی تبلیغ برای به درست آوردن توجه و دنبال کنندگان برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.
به تازگی این استراتژی به علت اثربخشی خوب و همچنین شیوه های تبلیغاتی ناخواسته و هرزنامه، به طور کلی به جامعه مجازی بزرگتر تبدیل شده است. به دلیل این شهرت، بسیاری از شبکه های اجتم
پاداش ایردراپ معتبر کیف پول اتومیک | Atomic Wallet Airdrop تعداد 15 توکن ارزشمند AWC یا (Atomic Wallet Coin) می باشد، شما علاوه بر اینکه از پاداش این ایردراپ برخوردار می شوید، صاحب یکی از کامل ترین کیف پول های نرم افزاری خواهید شد.
ایردراپ ها یکی از بهترین شیوه برای کسب درآمد در حوزه ارز های دیجیتال هستند، ولی نیازمند صبر ، حوصله و صرف زمان برای انجام وظایف می باشند.
 واریزی ها در اول تا دوم هر ماه میلادی انجام می شود.
ادامه مطلب
بجنبین
بجنبین
ایدرآپ فوق العاده ی sola
فقط کافیه ازلینک زیرایمیلتون روثبت وبعداپ روازگوگل پلی دانلودکنید.
ده توکنsolaهدیه می گیرد.
بعدبااشتراک گذاشتن عکس هابازبه گرفتن ارزآینده دارsolaمشغول می شید.
https://sola.ai/airdrop?r=13751382
تومایه هایpivot
پیشنهادمی کنم هردو رونصب کنید.
Trust wallet (TWT) AIRDROP 
ایردراپ تراست ولت(TWT)
پاداش  100 توکن TWT  رفرال 100  توکن TWT⭐️اعتبار⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
لینک دانلود والت ◀️ مراحل :
1⃣نصب آخرین نسخه تراست ولت( اگه قبلا نصب کردید به آخرین نسخه بروز کنید) 
 2⃣ بعد از نصب و فعال سازی روی لینک بالا کلیک کنید تا 100 توکن دریافت کنید
پیشنهاد میکنم حتما تو این ایردراپ شرکت کنید چون مال تراست ولته
کسانی که قبلا، هم نصب کردن و هم بروز کردن فقط کافیه روی لینک بالا کلیک کنن و تاییدش کنن.
Trust wallet (TWT) AIRDROP 
Recei
ایردراپ MPCX Airdrop
پاداش: 100 XDMX  به ارزش 5دلار 

لینک ربات:
https://t.me/XDMCBot?start=899305675
مراحل ثبت نام :
ربات را استارت بزنید و تست انسانشناسی را پاس کنید
عضویت در گروه تلگرامی
فالو توییتر(اختیاری)
فالو فیس بوک (اختیاری)
فالو (subcribe) یوتیوب(اختیاری)
وارد کردن ادرس اتریومی erc20
این ایردراپ ارزشمند را از دست ندهید
گوگل ادوردز یا همون پلتفرم تبلیغاتی گوگل که اخیرا اسمش رو به
گوگل ادز تغییر داده برای نمایش تبلیغات از مزایده استفاده می‌کنه. البته
مزایده گوگل مثل همه مزایده ها نیست و سبک خاص خودش رو داره. توی این
مزایده تبلیغ کنندگان برای نمایش آگهی‌شون توی گوگل برای کلمات کلیدی مختلف
یک قیمتی رو پیشنهاد می‌دن... حالا نوبت گوگل هست که قیمت ها و کیفیت
تبلیغات رو بررسی کنه برای نمایش تبلیغات رتبه تعیین کنه و بعضی از اونها
رو از گردونه رقابت حذف کنه ...می
Fast & Furious: Spy Racers 2019,Fast and Furious Spy Racers Season 1,انیمیشن Fast and Furious 2019 با زیرنویس فارسی,انیمیشن سریع و خشمگین,انیمیشن سریع و خشن 2019,دانلود کارتون سریالی سریع و خشمگین,دوبله فارسی انیمیشن Fast and Furious 2019,سریال سریع و خشمگین مسابقه دهندگان جاسوس,فست اند فیوریس,فصل اول کارتون سریع و خشن,کارتون سریع و خشن: مسابقه دهندگان جاسوس,
ادامه مطلب
در زمان جنگ، بلایای طبیعی و یا سایر
بحران ها، ارسال غذا و اقلام ضروری به مناطق دورافتاده بسیار مشکل است.
ایردراپ به روشی گفته می‌شود که اقلام ضروری از هواپیمایی برای مردم ساکن
این مناطق رها می‌شود.
ایردراپ در کریپتو به معنی توزیع توکن رایگان بین دارندگان یک ارز دیجیتالی (برای مثال بیت کوین) به عنوان پاداش است. در واقع ایردراپ نوعی تبلیغ برای یک بلاک چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود.
ادامه مطلب
BluRay,x265 HEVC,بلوری,تام و جری,دانلود Tom and Jerry: The Fast and the Furry 2005 720p,دانلود انیمیشن Tom and Jerry: The Fast and the Furry 2005,دانلود رایگان,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون با دوبله فارسی,دانلود کارتون تام و جری با دوبله فارسی,دانلود کارتون موش و گربه مسابقه بزرگ 2005,دانلود مستقیم Tom and Jerry: The Fast and the Furry 2005,دوبله فارسی,موش و گربه,
ادامه مطلب
airdrop _ ایردراپ
 
ایردراپ چیست؟ ایردراپ یا Airdrop در دنیای کریپتو کارنسی به معنای پول رایگان هست!
 
بله درست خواندید پول رایگان! البته باید معمولا کارهای کوچکی در ازای دریافت این پول های رایگان که به صورت توکن یا سکه هستند انجام دهید ، کارهایی مانند عضو شدن در کانال تلگرام آن توکن یا صفحه توییتر یا عضویت در خبرنامه سایت آنها ، در کل انجام کارهای سختی نیست و تقریبا همه قادر به انجام آنها هستند!
 
چگونه ایردراپ (Airdrop) ها را دریافت کنیم؟
 
خوب همانطور
فیس بوک توییتر گوگل پلاس لینکدین اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ

مبانی برندسازی
برندسازی یکی از جنبه های مهم هر کسب و کار، بزرگ یا کوچک، خرده فروشی و B2B است. یک استراتژی برند موثر به شما تصدیق مهمی در بازارهای فزاینده رقابت می دهد. اما دقیقا “برندسازی” چیست؟ چگونه در یک کسب و کار کوچک مانند کسب و کار شما تاثیر می گذارد؟
ادامه مطلب
[Verse 1]No limit in the skyThat I won't fly for yaNo amount of tears in my eyesThat I won't cry for ya, oh noWith every breath that I takeI want you to share that air with meThere's no promise that I won't keepI'll climb a mountain, there's none too steep[Chorus]When it comes to you, there's no crimeLet's take both of our souls, and intertwineWhen it comes to you, don't be blindWatch me speak from my heartWhen it comes to you, comes to you[Post-Chorus]Want you to share that(When it comes to you)[Verse 2]Cupid ain't a lieArrow got your name on it, oh yeahDon't miss out on a loveAnd regret yourself on it, ohOpen up your mind, clear your headAin't gotta wake up to an empty bedShare my life, it's yours to keepNow that I give to you all of me
کسب در آمد تضمینی از سایت Seo-Fast.ru بدون نیاز به سرمایه گذاری

این سایت از لحاظ تضمین پرداخت و روش کار تایید شدس و میتوانید اطلاعات لازم را در سایت مشاهده نمایید
خوشبختانه این این سایت امکان ترجمه به زبانهای مختلف را دارد و میتوانید از گوشه شمت راست بالا, زبان مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.
برای ثبت نام و شروع به کار اینجا را کلیک نمایید
لطفا به ادامه مطلب مراجعه نمایید
ادامه مطلب
رقص گوگل یا دنس Google Dance e چیست
الگوریتم گوگل دنس ( Google Dance ) یا این که رقص گوگل چیست؟ گوگل دنس یا این که رقص گوگل یک کدام از الگوریتم‎های تهیه شده به وسیله گوگل است تا در پی آن سایت‎ها محک زده شوند . این الگوریتم سبب ساز می‎شود که رنک وب‎سایت شما در حاصل جستجوی گوگل به طریق فزاینده‎ای بالا و زیر شود .
 
ادامه مطلب
دانلود فیلم سریع و خشن 4 با دوبله فارسی Fast & Furious 2009
نام فیلم: سریع و خشن 4 – Fast & Furiousژانر: اکشن ، جنایی ، درامکارگردان: Justin Linستارگان: Vin Diesel, Paul Walker, Michelle Rodriguezمحصول کشور: آمریکاسال انتشار: 2009امتیاز: 6.6 از 10مدت زمان: 1:46:52زبان: دوبله فارسی + زبان اصلیکیفیت: BluRay 1080p + BluRay 720pخلاصه داستان: «برایان او کانر» اکنون برای FBI در لس آنجلس کار میکند. او باید بهمراه «دامنیک تورتو» یک دلال مواد مخدر را سرنگون کند .
ادامه مطلب
فیس بوک توییتر گوگل پلاس لینکدین اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ

یکی از دوستانم سبد خرید را به سایت خود اضافه می کرد و می خواست در مورد چگونگی سئو سبدخرید خود راهنمایی بگیرد. فکر کردم: چرا توصیه ای که به او کردم را به همه خوانندگانم نیز ندهم؟
ادامه مطلب
امروز ی سرویس رو دیدم اسمش گوگل سایت هس
واسه طراحی سایته ولی امکانات به شدت کمی داره و اصلا به درد نمیخوره به خوای توش چیز بزاری (مثل فایل ورد یا اکسل) باید تو گوگل درایو باشه یا اینکه با نرم افزار های خود گوگل ساخته باشی (مثل گوگل فرم یا داکز ) که اصلا حال نمیده چون ی سرویس آنلاینه ببینیم چجوریه
قیمت :4500000
پولیش زبر تری ام 3M 9374 FAST CUT
3M Fast Cut 09374 قوی ترین ترکیب 3M پلیمری از خط Perfect-it III است. این محصول با دانه های ضخیم مشخص شده است، که باعث می شود آن را برای جلا کاری بر روی سطوح شدیدا خراشیده ایده آل می کند. ترکیبات پلی کربنات 09374 Fast Cut مناسب برای بدن ماشین است که نیاز به درمان ویژه ای دارد. این محصول برای ماشین های پرداخت الکتریکی و پنوماتیک (1500 - 2500 دور در دقیقه) طراحی شده است. توصیه می شود استفاده از 3M 09550 (150 میلی متر) و یا 3M 50472 (75 میلی متر) پرداخت
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
 
ادامه مطلب
ثبت وبسایت در گوگل
ثبت سایت در موتور جستجوی گوگل با اتصال به سرچ کنسول واجب نیست و برای آنکه بدانید سایت شما در موتور جستجوی گوگل ایندکس شده و یا این که خیر کافی است نشانی سایت خویش را در گوگل کاوش نمائید . در حالتی که که جدیدا وبسایت را ثبت کرده اید ممکن است سایت شما در گوگل ایندکس نشده باشد و برای ایندکس سریعتر به وسیله گوگل خوب تر است وبسایت خویش را در گوگل ثبت فرمایید .
 
ادامه مطلب
کسب درآمد از اینترنت با ۱۷ راهکار فوق‌العاده
 


۲۹
اشتراک‌گذاری
امروزه افراد زیادی در حوزه‌های مختلف تخصص دارند، اما تاکنون همیشه برای شرکتی به عنوان کارمند فعالیت کرده‌اند، مشکل اینجاست که این افراد به درستی نمی‌دانند که چگونه می‌توان به کسب درآمد از فضای آنلاین پرداخت؟ در این مقاله با چطور همراه باشید تا شما را با روش‌های مختلف کسب درآمد از اینترنت آشنا کنیم.
ادامه مطلب
نمی‌دانم چقدر از ویژگی اشتراک‌گذاری اندروید استفاده می‌کنید، اما شاید با من هم عقیده باشید که ساختار این منوی اشتراک‌گذاری می‌توانست خیلی بهتر از آن چیزی باشد که اندروید ارائه می‌کند.
این که روی چینش اپ‌های منوی Share کنترلی ندارید به کنار، لینک‌ها را هم نمی‌توان از این طریق به آسانی به اشتراک گذاشت ضمن اینکه
ادامه مطلب
داستان فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shawدانلود فیلم Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw ، دانلود فیلم هابز و شاوو ، فیلم سینمایی Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw محصول سال 2019 به کارگردانی دیوید لیچ در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد. این فیلم اسپین آفی از مجموعه محبوب سریع و خشن Fast & Furious می باشد که محوریت آن روی شخصیت های لوک هاب و دکارد شاو می باشد.
داستان فیلم درباره گروه دونفره ای از اعضای تیم دومنیک تورتو یعنی لوک هاب (Dwayne Johnson) و دکارد شاو (Jason Statham) می باشد و در
جمله‌ای که مردها از شنیدن‌شان بیزارند
 


۰
اشتراک‌گذاری

فرض کنید همسرتان با پیش‌بند در حال شست‌وشوی ظروف است؛ شما به او می‌گویید که در این حالت چقدر بامزه به نظر می‌رسد. احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید با چنین اظهارنظری او را خوشحال می‌کنید، اما برداشت و تعبیر مردان از چنین تعاریفی معمولا خلاف آن چیزی است که فکر می‌کنید. این مطلب را به بررسی همین سوءتفاهم‌ها در زندگی زناشویی اختصاص داده‌ایم: شما را با اظهارنظرها و تعارفاتی آشنا خو
 
گوگل Adwords چیست؟
احتمالا اسم تبلیغات کلیکی یا PPC به گوشتان خورده است. گوگل Adwords یک پلتفرم تبلیغاتی کلیکی است. کسانی که می خواهند چیزی را تبلیغ کنند می توانند با پرداخت هزینه، تبلیغ خود را در قسمت تبلیغات محصولات گوگل مانند صفحه نتایج جستجوی گوگل، YouTube و Gmail نمایش دهند. علاوه بر این تبلیغات در سایت های دیگر که تبلیغات گوگل را وب سایت خود نمایش می دهند، امکان تبلیغ دارند(Google Adsense).
به عنوان صاحبان کسب و کار(تبلیغ کننده)، شما می توانید انتخاب کنید
تبلیغات در گوگل
توسط پارتنر رسمی گوگل
برای موفقیت در تبلیغات گوگل:۱: تحلیل و انتخاب بهترین کلمات کلیدی۲: بهینه سازی صفحه فرود برای رفع نیاز جستجوگر کالا و خدمات شما۳: نوشتن جملات و توضیحات حرفه ای مناسب برای جذب مشتری پتانسیل۴: تنظیم کمپین حرفه ای توسط متخصصین گوگل ادورز۵: آنالیز نتایج و اصلاح مداوم مراحل ۱ تا ۴
 
فیس بوک توییتر گوگل پلاس لینکدین اشتراک گذاری از طریق ایمیل چاپ

افرادی که تصمیم به طراحی سایت دارند قصد دارند که منبع درآمد ثابتی برای خودشان ایجاد کنند. بنابراین ممکن است برخی سؤال کنند که چرا باید بخشی از بودجه خود را برای طراحی سایت صرف کنند. واقعیت این است که دلایل زیادی وجود دارد که چرا طراحی سایت را به شخصی دیگر واگذار کرد و در این مقاله به مهم ترین موارد آن پرداخته شده است.
ادامه مطلب
امنیت یکی از اولویت‌های مهم گوگل است و به‌زودی گواهی SSL یکی از عوامل اصلی بالا رفتن رنکینگ سایت‌ها در این موتور جستجو خواهد شد. گوگل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده‌است، با توجه به اهمیت امنیت برای گوگل، و رسیدن به این هدف که کاربران از طریق گوگل به وب‌سایت‌های امن هدایت گردند: این … تاثیر SSL بر SEO (سئو) و رنک گوگل
منبع : وبلاگ ایران سرور
دانلود فیلم Share 2019 با کیفیت عالی لینک مستقیم
دانلود فیلم Share 2019 با کیفیت عالی , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2020
ژانر فیلم : درام , رازآلود
امتیاز فیلم : 5.5/10 – 70 رای
رده سنی : R
کارگردان :Pippa Bianco
نویسنده : Pippa Bianco
بازیگران : Rhianne Barreto,Charlie Plummer,Poorna Jagannathan,J.C. MacKenzie,
محصول کشور : آمریکا
تاریخ اکران : —
زمان فیلم : 120 دقیقه
زبان فیلم : —
IMDB
دانلود فیلم Share 2019
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
حتی امروز هم با این همه وبگردی که کاربران انجام می دهند، درصد کمی از افراد، از رقابت بین موتور های جستجو باخبرند و مابقی افراد فکر می کنند که همه اینترنت در همین گوگل است و بس!
البته در اینکه گوگل برترین موتور جستجوی حال حاظر است و به خودی خود دنیای وسیعی دارد شکی نیست. اما گوگل همه چیز تمام نیست و در موارد متعدد دیده شده که سایر موتور های جستجو عملکرد متفاوت یا بهتری از خود نشان می دهند.
البته حدود ده سال پیش کاربران مردد بودند که بین موتورهای
مهارت ضروری برای موفقیت در هر کاری
 


۱
اشتراک‌گذاری

چطور می‌توان به موفقیّت دست پیدا کرد؟ با نگرش مثبت؟ البته نگرش مثبت برای موفقیّت مهم است، اما این همه‌ی ماجرا نیست. قانون جذب؟ راز؟ این ایده‌ها می‌توانند همچون انگیزه‌‌‌هایی ما را به عمل وادارند، امّا در غیاب خودِ عمل، کار چندانی از عهده‌ی آنها برنمی‌آید.

ادامه مطلب
خواص روغن آووکادو برای سلامتی و زیبایی








۰


اشتراک‌گذاری




آووکادو
میوه‌ای غیرمعمولی است. برخلاف اغلب میوه‌ها، آووکادو سرشار از چربی‌های
مفید است و از آن به‌منظور تولید روغن استفاده می‌شود. هرچند روغن آووکادو
به اندازهٔ روغن زیتون شناخته‌شده نیست، اما به همان اندازه خوش‌طعم است. آووکادو به دلیل داشتن آنتی اکسیدان بالا و چربی‌های مفید، دارای خواص زیادی است. در این مقاله به معر
پارتنر گوگل ادوردز شدن کار راحتی نیست اما با رعایت چند نکته و ارسال یک سری مدارک خاص و دریافت نتایج خوب در مدیریت اکانت‌های گوگل ادز می توانید تبدیل به پارتنر گوگل (مجری تبلیغات در گوگل) شوید. در اصل آژانس‌های تبلیغاتی که با مشتری های زیادی برای انجام تبلیغ در گوگل همکاری دارند می‌توانند به عنوان پارتنر گوگل فعالیت کنند.
ادامه مطلب
سلام توی این پست میخوام سرویس های خدماتی گوگل رو بشما معرفی کنم، پروژه های گوگل خدماتی رو بصورت رایگان به مخاطبان عرضه میکنند این پروژه ها معمولا روی همه دستگاهایی که با اکانت گوگل روی انها وارد میشوید همگام سازی میشن و قابلیت دسترسی به اطلاعات از اکانتتون در همه دستگاه هارو میدن.
یک ویژگی مهم اپهای گوگل اینه که رابط کاربری ساده و مفیدی دارند.
ادامه مطلب
خرید ورودی گوگل

آیا خرید ورودی گوگل برای سئوی سایت مناسب است ؟
جواب این سوال به دو علت بستگی داره
1. آیا سئو کار حرفه ای از این روش بدرستی و متناسب با وضع سایت استفاده میکنه یا خیر
2. کیفیت و تایم بازدیدها قابل قبول باشه

در زیر بالاترین کیفیت موجود در بازار را به شما معرفی میکنم
و در مورد متناسب بودن با وضع سایت بعد یا قبل از خرید می توانید مشاوره بگیرید :
ورودی گوگل
این بازدیدها در آنالیز گوگل و الکسا و همچنین رتبه ی الکسا
و درصد گوگل آپستری
رسیدن به صفحه اول گوگل برای همه آرزو می باشد اما چطور میتوانیم به صفحه اول گوگل برسیم ؟
سریع ترین روش برای رسیدن به صفحه اول گوگل خرید بک لینک با کیفیت و استفاده از یک مشاوره متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی است
 
 
برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید قواعد بازی را به خوبی بلد باشید ؛ کدام بازی ؟؟ سوالی خوبی است اسم این بازی سئو است
بله سئو یک بازی است  یک بازی که در صورت موفقیت در آن پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.
وبمستران برای رسیدن به صفحه
همه چیز درباره‌ اختلالات یادگیری
 


۴
اشتراک‌گذاری

آیا فرزندتان در مدرسه با مشکل روبه‌روست؟ آیا از روخوانی، نوشتن انشاء یا حل تمرین‌های ریاضی وحشت دارد؟ همه‌ی بچه‌ها گاهی در انجام تکالیف مدرسه به مشکل برمی‌خورند، اما اگر یادگیری کودکی به طور دائمی در حوزه‌ی به خصوصی با سختی همراه است می‌توان به اختلالات یادگیری مشکوک شد. وقتی درباره‌ی اختلالات یادگیری اطلاعات کسب کنید می‌توانید اطمینان پیدا کنید که فرزندتان برای غلبه بر چالش‌
ایردارپ جدید 
مراحل ثبت نام؛
1- وارد سایت بشید عضو بشید
2-ایمیل تون تایید کنید
3- کار های خواسته شده رو انجام بدین و امتیازات را بدست بیارید 
4- پاداش توکن: 800 InBit   
How to join
Sign up for PrepayWay Airdrop.
Verify your mail and login.
Complete different social tasks and earn upto 800 InBit tokens.
Also earn 100 InBit for each referral, upto maxi 20 referrals.
دومینیک تورتو و لتی اکنون در ماه عسل بسر می برند. برایان و میا نیز از کارها کناره گیری کرده اند. اما در این میان زنی مرموز، دومینیک تورتو را بار دیگر وارد دنیای جرم و جنایت می کند به طوری که او حتی به نزدیکترین افراد خانواده اش نیز خیانت می کند...
ادامه مطلب
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
یکی از رایج ترین سؤالات شرکت ها و صاحبان کسب و کار این است که: آیا تبلیغات گوگل برای کار من مناسب است یا خیر؟ برای درک این موضوع به بررسی و آنالیز تبلیغات گوگل (Google Ads) می پردازیم.تبلیغات گوگل چیست؟
گوگل ادز یکی از پیشرفته ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی است که به کسب و کارهای کوچک و بزرگ اجازه می دهد تا محصولات و خدمات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن برای مشتریان بسیار تبلیغ کنند. اگر از تبلیغات گوگل استفاده کرده باشید می دانید که گزینه ها و تنظیمات م
چطور به یک متفکر انتقادی تبدیل شویم؟
 


۴
اشتراک‌گذاری

اشخاصی که تفکر انتقادی دارند، به جای پذیرفتن عقاید و فرض‌ها آن‌ها را با دقت مورد سوال قرار می‌دهند، همیشه به دنبال این هستند که بفهمند آیا نظرات، بحث‌ها و یافته‌ها بیانگر همه‌چیز هستند یا نه و آماده‌اند تا خودشان هم چیزهایی جدیدی کشف و به اندوخته‌های قبلی اضافه کنند. این افراد، به جای حل مشکلات به صورت غریزی یا شهودی، آن‌ها را سیستماتیک (روِش‌مند) حل می‌کند. نکته مهم این است که
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Fast & Furious 2009
امتیاز : 6.6 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Justin Lin
ستارگان : Jordana Brewster, Michelle Rodriguez, Paul Walker, Vin Diesel
سال : 2009
کشور : آمریکا, ژاپن
سازندگان : Chris Morgan,Gary Scott Thompson
مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
«برایان او کانر» اکنون برای FBI در لس آنجلس کار میکند. او باید بهمراه «دامنیک تورتو» (وین دیزل) یک دلال مواد مخدر را سرنگون کند.
ادامه مطلب
دانلود فیلم Fast and Furious Presents Hobbs and Shaw 2019
سریع و خشن هابز و شاو با زیرنویس فارسی
دانلود فیلم Fast and Furious Presents Hobbs and Shaw 2019 , دانلود فیلم سریع و خشن هابز و شاو , دانلود فیلم جدید , دانلود فیلم خارجی , دانلود فیلم 2019 , دانلود فیلم , فیلم سینمایی جدید
نام اثر: سریع و خشن هابز و شاو Fast and Furious Presents Hobbs and Shaw
کیفیت:  HD 720p
امتیاز: IMDb 6.8/10
ژانر: اکشن | ماجراجویی | هیجان انگیز
نوع فیلم: سینمایی
محصول: آمریکا سریع و خشن هابز و شاو
کارگردان: دیوید لیچ
ستارگان: دواین جانسو
پس از حذف اپلیکیشن‌های ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی از سیستم عامل اندروید توسط گوگل، موبوگرام نیز از گوگل‌پلی حذف شد و در فاصله بین این دو اقدام بسیاری از کلاینت‌های فارسی تلگرام نیز حذف شدند.با این شواهد به نظر می رسد گوگل سیاستی در پیش گرفته که یا اپلیکیشن‌ها یا حتما به صورت انحصاری از گوگل پلی نصب شوند یا اگر از منبع دیگری دانلود می شوند الزاما در گوگل پلی باشند.سروش گرام@Soroushe1
یکی از قدرتمند ترین ابزارهای گوگل می باشد، که به مدیریت وبسایت ما در موتور جستجو گر گوگل کمک میکند. به این صورت که اول به ما اطمینان میدهد جستجوگر گوگل به سایت ما دسترسی دارد، سپس اطلاعاتی در اختیار ما میگذارد که با مطالعه و پیگیری آنها درمیابیم گوگل سایت ما را چگونه میبیند و برای بهینه سازی سایت خود چه مواردی هست که باید در نظر بگیریم.
وقتی در گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید، معمولا نتایج اولیه و نتایج
پایانی صفحه مربوط به نتایج تبلیغاتی گوگل هستند که با عبارت Ad یا تبلیغ
سبز رنگ از نتایج دیگر متمایز می‌شوند. صاحبان سایت‌ها برای نمایش این
تبلیغات به ازای هر کلیک مبلغی را به گوگل پرداخت می‌کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تبلیغ در موتور جستجوی گوگل کلیک کنید.
کسب درآمد اینترنتی ، شغل دوم اینترنتی




توسط فرزاد جوزقی

آخرین ویرایش خرداد ۵, ۱۳۹۸
21,606 15








انتشار دهید





شاید برای  شما این پرسش پیش آمده باشد که چگونه میتوان کسب درآمد اینترنتی داشت. اگر “کسب درآمد اینترنتی” را در گوگل جستجو کنید به نتایج بسیار زیادی خواهید رسید که میتوان آنهارا سه دسته کرد.
دسته اول :این دسته سعی در فروش محصول
همانطور که می دانید گوگل قوی ترین موتور جستجوگر دنیاست، هنگامی که چیزی را در گوگل جستجو می کنیم معمولا میلیون ها و یا حتی میلیاردها نتیجه، در نتایج جستجو نمایش داده می شود.
 
از بین این همه نتایج تنها شاید چند مورد آن، چیزی باشد که به دنبالش هستیم. به همین جهت و برای رسیدن به نتیجه مورد نظر در سرچ گوگل می بایست یکسری موارد را در نظر داشته و آنها را به کار بگیریم. در این مطلب روشهای جستجو در گوگل مطرح خواهد شد.
عملکرد ساختاری سرچ گوگل
طبق گفته
یکی از مسائل مهمی که برای سایت و وبلاگ عنوان می‌شه، افزایش تعداد بازدید، دنبال کننده و ترافیک ورودی بالاست. برای این کار افراد زیادی باید با صفحه شما برخورد کنن. آسون‌ترین و بهینه‌ترین راه که طبق استاندارد‌های سئو و مورد تایید گوگل هستش؛ امکان اشتراک گذاری (share) در هر مطلبه. 
شما می‌تونین با اضافه کردن امکان اشتراک ‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها وب‌سایتتون رو معرفی کنین. اشتراک گذاری رو به عهده کاربران بذارین، اگه اون‌ها
یکی از مسائل مهمی که برای سایت و وبلاگ عنوان می‌شه، افزایش تعداد بازدید، دنبال کننده و ترافیک ورودی بالاست. برای این کار افراد زیادی باید با صفحه شما برخورد کنن. آسون‌ترین و بهینه‌ترین راه که طبق استاندارد‌های سئو و مورد تایید گوگل هستش؛ امکان اشتراک گذاری (share) در هر مطلبه. 
شما می‌تونین با اضافه کردن امکان اشتراک ‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها وب‌سایتتون رو معرفی کنین. اشتراک گذاری رو به عهده کاربران بذارین، اگه اون‌ها
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم The Fast and the Furious: Tokyo Drift 2006
امتیاز : 6.0 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, جنایی, هیجان انگیز
کارگردان : Justin Lin
ستارگان : Damien Marzette, Lucas Black, Shad Moss, Zachery Ty Bryan
سال : 2006
کشور : آلمان, آمریکا, ژاپن
سازندگان : Chris Morgan
مدت زمان : 1 ساعت و 44 دقیقه
«سن بوسول» برای گریختن از حکم زندان، به توکیو می رود تا با پدر ارتشی‌اش زندگی کند و در آنجا وارد دنیای زیرزمینی مسابقات «دریفت» می شود.
ادامه مطلب
چگونه شخصیت قوی داشته باشیم؟
 
عادات موفقیت


۷۶
اشتراک‌گذاری

خیلی وقت نیست این تصور که شخصیت افراد ثابت است به چالش کشیده شده، باید بگویم برخلاف آنچه که ممکن است فکر کنید، می‌توانید شخصیت خود را پرورش دهید و تبدیل به انسانی با شخصیت قوی شوید. اگر می‌پرسید: چگونه شخصیتی قوی داشته باشیم؟ یا می‌خواهید بدانید شخصیت‌هایی که همیشه بدون تلاش اضافه، نظر دیگران را به خود جلب می‌کنند چه خصوصیاتی دارند این مقاله برای شماست. در این مقاله شخصیت ق
غول تولیدکننده چینی، شیائومی، جدیدترین شارژر سریع یا همان فست شارژ 60 وات خود را با قیمت 21 دلار وارد بازار کرده است. شارژر 60 وات شیائومی مجهز به 3 پورت است و بر پایه پلتفرم یوپین این شرکت تولید شده است.کمپانی شیائومی از جدیدترین شارژر موبایلی خود با بهره‌گیری از سه درگاه شارژ و سرعت 60 وات رونمایی کرد. این شارژر یک محصول از برند باسئوس زیرمجموعه شیائومی است. شارژر جدید شیائومی از سه خروجی همزمان پشتیبانی می‌کند که می‌توانید برای شارژ کردن
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگ
۷ روش برای افزایش امنیت حساب گوگل
 ۰
 اشتراک‌گذاری
سرویس های گوگل تقریبا رایگان اند و شما می توانید به کمک آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید و بهره وری خود را افزایش دهید. ناگفته نماند که گوگل نیز تا حدودی به زندگی خصوصی ما، سرچ ها و خیلی چیزهای دیگر سرک می کشد و این باعث می شود که کمی عصبانی شویم! خب برای این که جلوی این مساله را بگیریم یا حداقل به گوگل بفهمانیم که تو آقا بالاسرما نیستی! می توانیم از ۷ ابزار استفاده کنیم تا امنیت حساب گوگل
چرا تبلیغات در گوگل؟
گوگل را دیگر همه می‌شناسیم؛ بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو در دنیا و پر ترافیک‌ترین وب‌سایت در ایران. وب‌سایت گوگل یکی از اصلی‌ترین کانال‌های تبلیغاتی برای کسب‌وکارها به شما می‌آید. تبلیغات در گوگل به دلیل نمایش در زمان و مکان مناسب، این فرصت را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد تا مشتریان بالقوه را سریع‌تر به سمت وب‌سایت خود هدایت کنند.
با تبلیغ در گوگل، شما هر یک از سرویس‌های گوگل و همکاران تجاری آن را تبدیل به جای
module load hadoop2.6module load jdk-11.0.2
کامپایل فایل
export CLASSPATH="$HADOOP_HOME/share/hadoop/mapreduce/hadoop-mapreduce-client-core-2.6.0.jar:$HADOOP_HOME/share/hadoop/mapreduce/hadoop-mapreduce-client-common-2.6.0.jar:$HADOOP_HOME/share/hadoop/common/hadoop-common-2.6.0.jar:~/hadoop/MyCodes/*:$HADOOP_HOME/lib/*"/opt/java/jdk1.8.0_144/bin/javac -d .  *.java
تولید فایل jar با استفاده از Manifest.txt با محتوای
Main-Class: SalesCountry.SalesCountryDriver/opt/java/jdk1.8.0_144/bin/jar cfm FinalPackageName.jar Manifest.txt PackageName/*.class
اجرای برنامه هدوپ
hadoop jar ProductSalePerCountry.jar /ali.shakiba/data.csv /ali.shakiba/output.log
ویتامین و ماده‌ی معدنی برای تقویت مغز











۷


اشتراک‌گذاری




مغز انسان اندام پیچیده‌ای است که به مواد مغذی فراوانی نیاز دارد
تا بتواند به‌خوبی کار کند. ثابت شده است که کمبود مواد مغذی در ایجاد
اختلالات روانی و زوالِ شناختی مرتبط با سن و اختلال در رشد، نقش بسزایی
دارد. از سوی دیگر، مطالعات مختلفی هم بر روی انسان و هم حیوانات نشان
داده‌اند که افزایش مصرف مواد مغذیِ مفید برای
یکی از سایتهایی که نوعا رتبه بالایی با کلمه سئو داره رو بررسی می کنم. ترفندهای جالبی به کار میبره. و کارشون هم خوبه. مثلا تولید محتوا دارند، لینک می سازند، در رسانه ها فعال اند و نت ورک خاص خودشون رو دارند. خلاصه سئو این روزها صرفا چند کار ساده نیست گویا. اگه می خواهید بدونید کدوم سایت رو میگم، این لینک رو ببینید. فیلتره و نیاز به فیترشکن دارید. از سیمیلاروب کمک میگیرم.
شدیدا به سئو علاقه ویژه ای دارم و معتقدا شاید تنها 50 درصد اسرار سئو توسط گوگ
یو‌اس‌بی به‌جای رمز در گوگل
رمزهای عبور امروزه در همه وب‌سایت‌ها به کار می‌رود و هر روز هم امنیت آنها در مقابل هک و نفوذ کمتر می‌شود. تیم امنیتی گوگل به این فکر افتاده است که آن را با چیز بهتری عوض کند. در مجله IEEE Security and Privacy که اخیرا منتشر شده، معاون امنیتی گوگل از کلیدی صحبت کرده است که با یک تراشه هوشمند درونی می‌تواند به‌صورت خودکار به سرویس‌های مختلف رایانه متصل شود.
 
کمپانی گوگل یکی از بزرگترین کمپانی های فعال در حوزه اینترنت است که کم تر کسی در دنیای مجازی وجود دارد که نام این کمپانی را نشنیده باشد . یکی از محصولات فوق العاده گوگل که می تواند در سفرها به شما بسیار کمک کند سیستم نقشه گوگل است که امروز قصد داریم تا برنامه آن را در وب سایت دانلودور برای گوشی های هوشمند اندرویدی معرفی کنیم .
ادامه مطلب
دانلود فیلم Fast & Furious presents: Hobbs & Shaw 2019
امتیاز : 6.5 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, ماجراجویی
کارگردان : David Leitch
ستارگان : Dwayne Johnson, Idris Elba, Jason Statham, Vanessa Kirby
سال : 2019
کشور : آمریکا
سازندگان : Chris Morgan,Drew Pearce,Chris Morgan,Gary Scott Thompson
مدت زمان : 2 ساعت و 17 دقیقه
هابز به عنوان مامور قانون و شاو به عنوان یک قانون شکن، مجبور می شوند با یکدیگر متحد شوند تا از یک تهدید خطرناک جلوگیری کنند اما...
ادامه مطلب
رسیدن به صفحه اول گوگل برای همه آرزو می باشد اما چطور میتوانیم به صفحه اول گوگل برسیم ؟
سریع ترین روش برای رسیدن به صفحه اول گوگل خرید بک لینک با کیفیت و استفاده از یک مشاوره متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی است
 
 
برای رسیدن به صفحه اول گوگل باید قواعد بازی را به خوبی بلد باشید ؛ کدام بازی ؟؟ سوالی خوبی است اسم این بازی سئو است
بله سئو یک بازی است  یک بازی که در صورت موفقیت در آن پاداش های بزرگی دریافت خواهید کرد.
وبمستران برای رسیدن به صفحه
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
دوستان مشغول چرخ زدن توی دارک وب بودم یک هکری توی یکی از پست هاش نوشته بود یک آدرسی از گوگل پیدا کرده که فیلتر نیست رفتم توی اون آدرس و با اکانت جیمیلم لاگین شدم دیدم هرچی میگه حقیقت داره و بدون فیلتر و با سرعت بالا وارد سایت یوتوب شدم اینم آدرس اون سایت که از گوگل بپد

گوگل فیلتر نشده
این فیلم که به نوعی اسپین آف مجموعه فیلم های سریع و خشن محسوب می شود، درباره یک مامور امنیت دیپلماتیک ایالات متحده به نام “لوک هابز” و یک آدمکش سرکش و حرفه ای نیروهای ویژه به نام “دکارد شاو” است که به طرز غیر محتملی با هم متحد میشوند و…
دانلود فیلم با حجم 1 گیگابایت
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
 
این روزها همه دوست دارند شکم شش تکه داشته باشند، خوش‌تیپ باشند و البته همه‌ی اینها را هم در مدت کوتاه و سریع می‌خواهند. به ندرت پیش می‌آید که افراد شکم شش تکه و اندام مناسب را برای سلامتی بخواهند. خب این کاملا طبیعی است. همه دوست دارند جذاب باشند اما اگر در مسیر پرورش اندام، «سلامتی» در نظر گرفته نشود، قطعا نتیجه‌‌اش مقطعی و نامطلوب خواهد بود.
ادامه مطلب
همه شواهد حاکی از این هستند که گوگل به شدت در حوزه همکاری برای ساخت بلندگوهای هوشمند همراه با دستیار صوتی فعال شده است. ظاهرا گوگل قصد دارد رقابت با آمازون را از آنچه پیشتر شکل گرفته بود هم شدیدتر کند.
طبق جدیدترین اطلاعاتی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته شرکت‌های مختلفی امسال بلندگوی هوشمند معرفی می‌کنند که در میان آن‌ها حضور شرکت‌هایی مثل JBL، لنوو، ال‌جی و سونی بیشتر جلب توجه کرده‌اند چون احتمالا صفحه‌‎نمایش خواهند داشت و از دستیا
گوگل محبوب ترین موتور جستجوی دنیاست و اکثر افراد موضوعات مورد نیاز خود را در گوگل جستجو پیدا می کنند.این امر باعث شده است تا تمامی مدیران وب سایت علاقه دارند، بعد از طراحی سایت در صفحات نخست نتایج جستجوی گوگل حضور داشته باشند و کاربران بیشتری را به وب سایت خود جذب کنند.
ادامه مطلب:
 
بررسی عینک گوگل (Google Glass)
وقتی اولین بار پروژه‌ی گلس توسط گوگل مطرح شد، سر و صدای زیادی به پا شد. پس از مدت زمان نه چندان کوتاهی شاهد عرضه‌ محدود این ابزار پوشیدنی به بازار بودیم.در ادامه می‌توانید تجربه ما از بررسی عینک گوگل را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم  Fast 2 Furious 2003
امتیاز : 5.9 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, جنایی, درام, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : John Singleton
ستارگان : Cole Hauser, Eva Mendes, Paul Walker, Tyrese Gibson
سال : 2003
کشور : آلمان, آمریکا
سازندگان : Gary Scott Thompson,Michael Brandt,Derek Haas,Gary Scott Thompson,Michael Brandt,Derek Haas
مدت زمان : 1 ساعت و 47 دقیقه
پلیس سابق، «برایان او کانر»، بخاطر فراری دادن دوست متهمش، دستگیر میشود. اکنون به او فرصتی داده شده تا پلیس از مجازاتش چشم پوشی کند
دانلود فیلم Fast Five 2011
امتیاز : 7.3 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Justin Lin
ستارگان : Dwayne Johnson, Jordana Brewster, Paul Walker, Vin Diesel
سال : 2011
کشور : آمریکا
سازندگان : Chris Morgan,Gary Scott Thompson
مدت زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه
«برایان او کانر» (پاول واکر) و «دامنیک تورتو» (وین دیزل) دوباره در مقابل قانون قرار می گیرند. برایان و «میا تورتو» که دامنیک را از حبس فراری داده‌اند، اکنون به هر راهی می زنند تا از پلیس بگریزند. اکنون آن‌ها به «ریو د ج
دانلود اپلیکیشن fast charge


نرم افزاری است که به شما این امکان را میدهد تا گوشی خود را سریعتر شارژنمایید. این نرم افزار سطح ولتاژ را در گوشی شما مدیریت میکند و باعث میشود گوشی شما به اندازه 20 تا 40 درصد سریعتر شارژ شود. همچنین این نرم افزار هنگام شارژ برای شما اعلان نشان میدهد و شما باید هنگام شارژ گوشی اندرویدی خود این نرم افزار را در حال اجرا داشته باشید. هنگامی که شما شارژر خود را متصل کنید این برنامه به طور خودکار فعال می شود و سرعت شارژ شدن دست
چطور صدایمان را در صحبت جذاب‌تر کنیم؟
 


۱۲
اشتراک‌گذاری

صدای هر فرد منحصر به خود او است. لهجه از موقعیت جغرافیایی خبر می‌دهد. نشانه‌هایی از حالات روحی در آهنگ صدا و جان کلام‌ نهفته و مانند ظاهر، گویای شخصیت فرد است، مثلا عزت‌نفس پایین با ایجاد تردید در صدا، خود را نشان می‌دهد. فرد خجالتی صدای آرامی دارد، حال آنکه تسلط بر آهنگ صدا و شفافیت کلام از نشانه‌های افراد با اعتماد‌به‌نفس است. در این مقاله یاد می‌گیریم که چطور از صدای‌مان بر
,رتبه اول گوگل ,چگونه در صفحه اول گوگل باشیم,رتبه اول گوگل در عرض چند دقیقه ,چگونه رتبه یک گوگل را کسب کنیم؟ ,رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,چگونه در گوگل اول باشیم ,ایده پردازان 27 (1): رتبه اول گوگل شدن! با حقایق SEO ,رتبه اول گوگل : آوردن سایت به صفحه اول گوگل و نمایش سایت در سرچ ,ویژگی سایت های رتبه اول گوگل ,دریافت رتبه اول گوگل به صورت تضمینی ,صفحه اول گوگل را در 10 دقیقه بدست آورید ,صفحه اول گوگل ,سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل ,نکات طلایی جهت ق
گوگل وبمستر چیست؟
گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که توسط گوگل توسعه و بهینه سازی شده است. این نرم افزار توانایی این را دارد که به شما مشکلات سئوی وب سایتتان را که از دید گوگل مطرح می باشد اعلام کند و شما آن را برطرف کنید. از طرفی، برای اینکه بتوانید به این آمار و اطلاعات دسترسی داشته باشید باید اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید.
نسخه دوبله فارسی نیز افزوده شد
دانلود فیلم Fast & Furious 6 2013
امتیاز : 7.1 از 10
کیفیت : Bluray 1080p
ژانر : اکشن, ماجراجویی, هیجان انگیز
کارگردان : Justin Lin
ستارگان : Dwayne Johnson, Michelle Rodriguez, Paul Walker, Vin Diesel
سال : 2013
کشور : آمریکا, ژاپن
سازندگان : Chris Morgan,Gary Scott Thompson
مدت زمان : 2 ساعت و 10 دقیقه
در این قسمت دومینیک تورتو (دیزل) ، برایان اکانر (واکر) و بقیه اعضای خانواده شان به ادامه آخرین ماموریتشان در ایتالیا می پردازند ، جایی که لوک هابز (جانسون) در تعقیب آنها بود .
ثبت سایت در گوگل وبمستر
یکی از ویژگی هایی که موتور جستجوگر گوگل دارد، این می باشد که به راحتی می توانید پس از طراحی اولیه وب سایتتان و کامل کردن آن، اقدام به ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز کنید، گوگل وب مستر تولز یکی از نرم افزار هایی می باشد که با استفاده از آن می توانید از لحاظ سئو وب سایتتان را کنترل کنید و از دید گوگل وب سایتتان را مشاهده کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری بالاتری نسبت به رتبه های وب سایتتان داشته باشید.
فیلم “سریع و خشن ۹” یا با نام اصلیFast and Furious 9, فیلمی آمریکایی به کارگردانی جاستین لی و تهیه کنندگی وین دیزل، مایکل فوترل و کریس مورگان است. این فیلم در ژانر اکشن و هیجان انگیز در سال ۲۰۱۹ ساخته و به مدت دوسال در انتظار اکران است. این فیلم به عنوان نهمین سری فیلم های سریع و خشمگین،  ساخته شده‌است. وین دیزل در این قسمت فیلم به عنوان بازیگر نقش اول بازی می کند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگرا
شرکت گوگل در تازه ترین خبر های خود از قابلیت جدید نقشه گوگل خبر داد. نقشه گوگل که امروز کاربرد بسیار زیادی در پیدا کردن مسیر ها برای افراد ناآشنا به مسیر دارد. به زودی امکان جدیدی را اضافه خواهد کرد. که اگر شما یا راننده تاکسی 500 متر از مسیر اصلی دور شوید اخطار می دهد. و کاربر را با خبر می کند.
ادامه مطلب
فیلم «سریع و خشمگین: هابز و شاو»
هنگامی که من از اسپین آف سریع و خشمگین که حاوی دوبله جانسون هابز و شاعر جیسون استاتهام است شنیدم ، فکر کردم جالب خواهد بود اما در همین مرحله آن را کنار گذاشتم. با دیدن تریلر در نقش ادریس البا ، کمی بیشتر علاقه مند شدم. من پمپاژ نشده ام ، اما تریلر قول داده است یک اکستراژانزا پر از اکشن پر از تمام اختلافات و تعقیب های ماشین. بعد از تماشای فیلم ، چقدر سرگرم کننده شگفت زده شدم.
 
 
 
ادریس البا ، شرور اساساً The Winter Soldi
کدام نوع شخصیت‌‌ها در کارشان موفق نیستند؟
 


۷
اشتراک‌گذاری

در اختیار داشتن دانش و تجربه برای دستیابی به موفقیت در محیط کار به تدریج دارد کم‌اهمیت می‌شود و آنچه جای این دو را بیش از پیش گرفته هوش هیجانی است. دیوید دمینگ (David Deming) اقتصاددان دانشگاه هاروارد با بررسی وظایف موجود در محیط کار در فاصله‌ی زمانی دهه‌ی ۱۹۸۰ تا زمان حاضر متوجه شد وظایفی که بر مهارت‌های اجتماعی تکیه می‌کنند به مقدار بسیار زیادی (۲۴٪) افزایش داشته‌اند، در حالی ک
الگوریتم های گوگل که اگه اشتباه نکنم سیزده تا هستند خیلی جالب هستند. این الگوریتم ها عملا برای این ایجاد شده اند که جلوی تقلب در دیده شدن در صفحات جستجو را بگیرند. اگر به یاد داشته باشید قبلا وقتی کلمه و یا جمله ای را سرچ می کردیم، مطالب غیر مرتبط می آمد مثلا اگر یک سایت آن کلمه را بارها تکرار کرده بود در صفحه اول نمایش داده می شد ولی با گذشت زمان و باهوشتر شدن گوگل جلوی این نوع تقلب گرفته شد. همچنین در حال حاضر اگر جمله ای را سرچ کنید، خود گوگل
با یاری جستن از خداوند منان ویاری شما عزیزان توانستیم امروز بوتیک احراجات را در گوگل مپ جای گذاری نماییم.
از این پس شما عزیزان جهت راحت رسیدن به فروشگاه کافیست فقط نام
"بوتیک احراجات"را در گوگل مپ سرچ نموده و  با هر برنامه ای از "ویز"گرفته تا خود گوگل مپ آدرس به راحتی در اختیار شماست. 
منتظر حضور سبزتان هستیم.
مجید فرغزاری مدیریت بوتیک احراجات
تبلیغات گوگل
اگر به درستی اجرا شود می‌تواند کسب و کار شما را در مدت زمانی کوتاه به موفقیت برساند. در سال‌های اخیر دنیای بازاریابی
به طور چشمگیری تغییر کرده است و تبلیغات گوگل یکی از سیستم هایی است که نقش بزرگی در این تغییر داشته است. به همین دلیل تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش‌های تبلیغات
آنلاین است و توسط هزاران سازمان کوچک، متوسط ​​و بزرگ مورد استفاده
قرار می گیرد.
ادامه مطلب
گوگل ادز اصلاً چیست؟
اگر بخواهیم به ساده‌ترین شکل این سیستم تبلیغاتی را توضیح دهیم، باید بگوییم گوگل ادز یک اکوسیستم است متشکل از:

کاربرانی که در اینترنت مشغول گشت و گذار هستند.
کسب و کارهایی که می‌خواهند تبلیغات خود را به مشتری‌های بالقوه نمایش دهند.
رسانه‌‌های اینترنتی؛ یعنی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که می‌خواهند با نمایش این تبلیغات، به درآمد برسند. یکی از مطرح‌ترین این رسانه‌ها خود موتور جستجوی گوگل است.
در واقع شما به عنوا
پکیجlaravel go to
laravel go to view
laravel go to contrller
1dark raincoat
archivos laravel
auto close tag
auto complate tag
auto raname tag
auto raname tagbeautify css/sass/scss/less
beautybetter comments
bootstrap4 , font
can i use
class autocomplete for HTML
csscomb
debugger for chrome
dotENV
editorconfig for vsEJS language support
eslint
expressjs
format html in php
formatter-pug
git history
html snippets
intelisence for css class names in html
itmcdev generic extnsion pack
itmcdev html/css extnsion pack
laravel 5 snippets
laravel 5.6 snippets
laravel artisan
laravel assist
laravel blade snippets
laravel helpers
laravel model snippets
laravel sinp 
laravel snippets pro
laravel-5-snippets
larvel-bladelaravel-goto-controller
less intelisense
live share
live share audio
live share c
طراحی و ساخت فست فود رابو
طراحی و اجرای فست فود رابو
دکوراسیون رستوران رابو , دیزاین داخلی فست فود رابو , معماری داخلی رستوران و طراحی آشپزخانه صنعتی فست فود رابو ، ساخت فست فود رابو
RABO Fast food Construction
تهران _ خیابان پیروزی _ صد دستگاه _ پلاک 458 _
کارفرما جناب آقای دکتر بهوار
دانلود دوبله فارسی فیلم هابز و شاو Fast & Furious: Hobbs & Shaw 2019
فیلم سریع و خشن: هابز و شاو ۲۰۱۹  با کیفیت 1080p & 720p & 480p
نسخه اصلی بلوری BluRay اضافه شد
نام فیلم: سریع و خشن: هابز و شاو | ژانر: اکشن، ماجراجویی | محصول آمریکا | انتشار: 2019
زبان: دوبله فارسی + انگلیسی | مدت زمان: 02:16:42 | زیرنویس فارسی: دارد
حجم: 2.8 گیگابایت + 1.5 گیگابایت + 751 مگابایت | امتیاز: 6.7 از 10
خلاصه داستان:این فیلم که به نوعی اسپین آف مجموعه فیلم های سریع و خشن محسوب می شود، درباره یک مامور
 

چرا باید سایت در گوگل وب مستر تولز ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تولز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
چرا باید سایت در گوگل وب مستر تولز ثبت کنید؟
یکی از نرم افزار هایی که گوگل برای وبمستران ساخته است، گوگل وب مستر تولز می باشد که با استفاده از آن می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، وب سایتتان را به گوگل معرفی کنید و با استفاده از این ویژگی خیلی راحت وب سایتتان را در گوگل بالا بیاورید و با استفاده از آن اقدام به بررسی و انجام قابلیت های سئوی وب سایت کنید.
 
بهترین ارائه دهنده سرویس ایمیل
یکی از بهترین ارائه دهنده های سرویس ساخت ایمیل ، جیمیل می باشد که یکی از اساسی ترین سرویس های گوگل است و با استفاده از آن می توانید به تمام سرویس های گوگل مانند گوگل پلی یا همان پلی استور، اسناد گوگل و … دسترسی داشته باشید. تمام اطلاعات شما در سرور های امن گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
بهترین ارائه دهنده سرویس ایمیل
یکی از بهترین ارائه دهنده های سرویس ساخت ایمیل ، جیمیل می باشد که یکی از اساسی ترین سرویس های گوگل است و با استفاده از آن می توانید به تمام سرویس های گوگل مانند گوگل پلی یا همان پلی استور، اسناد گوگل و … دسترسی داشته باشید. تمام اطلاعات شما در سرور های امن گوگل ذخیره و نگهداری می شود.
بهبود جایگاه سایت در موتورهای جستجو نیازمند زمان است
و نمی توان در مدت زمان خیلی کوتاه، سایت را در صفحه ی اول گوگل نمایش
داد. شاید با استفاده از سئوی سیاه و تکنیک های اسپمینگ بتوان در مدت زمان
کوتاهی رتبه ی سایت را بهبود بخشید. اما باید هر لحظه منتظر جریمه شدن توسط
گوگل باشید. پس به شما توصیه می کنیم که با صرف زمان بیشتر از راه اصولی
رتبه ی سایت خود را افزایش دهید. برای نمایش سایت در صفحه ی اول گوگل باید در مورد الگوریتم رتبه بندی گوگل و نحوه
رکنا: یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
    به گزارش رکنا، یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که می‌تواند با سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همراه این موتور الکتریکی تاشو کیفی قرار دارد که می‌توانید آن را با خود به محل کار ببرید
رکنا: یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
    به گزارش رکنا، یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که می‌تواند با سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همراه این موتور الکتریکی تاشو کیفی قرار دارد که می‌توانید آن را با خود به محل کار ببرید
رکنا: یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
    به گزارش رکنا، یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که می‌تواند با سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همراه این موتور الکتریکی تاشو کیفی قرار دارد که می‌توانید آن را با خود به محل کار ببرید
رکنا: یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.
    به گزارش رکنا، یک موتور الکتریکی تاشو ساخته شده است که می‌تواند با سرعت ۲۲ کیلومتر بر ساعت حرکت کند. همراه این موتور الکتریکی تاشو کیفی قرار دارد که می‌توانید آن را با خود به محل کار ببرید
تنظیم گوگل وبمستر
یکی از مواردی که می تواند برای شما اهمیت بسیار زیادی داشته باشد این می باشد که اول از همه قبل از اینکه وب سایت خودتان را داخل گوگل معرفی کنید، آن را در گوگل وبمستر تولز ثبت کنید که این مورد موجب می گردد تا دسترسی پذیری و کنترل بالاتری روی توانمندی های وب سایتتان از لحاظ سئو داشته باشید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها