نتایج جستجو برای عبارت :

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لارستان 98 – 99

لارستان در مسابقات هندبال نونهالان منطقه ۸ کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
 
 مسابقات هندبال نونهالان منطقه هشت کشور با شرکت ۶ تیم هیئت هندبال آباده، مدرسه هندبال میناب، هیئت هندبال کنگان، پارس بوشهر، شهید شاملی کازرون و شهرزاد لارستان به میزبانی هیئت هندبال لارستان، باشگاه شهرزاد و اداره وززش و جوانان لارستان از روز پنچ شنبه ۱۱ مهرماه لغایت شنبه ۱۳ مهرماه در سالن رزمیوش مجموعه تختی شهر لار برگزار شد.
 
در پایان این رقابتها تیمهای شه
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی لارستان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی می باشد که وابسته به وزارت علوم تحقیقات است، این دانشگاه تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی می باشد. هدف دانشگاه علمی کاربردی فراهم کردن دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی و ایحاد زمینه ی مشارکت سازمان ها می
به همت معاونت فرهنگی دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت فارس، هفتمین دوره از مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب، مدرسین و روحانیون اهل سنت فارس در لار برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز ، در این مسابقات و در بخش برادران، شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۳ جزء، ۵ جزء، ۱۰جزء، ۲۰جزء و حفظ کل، قرائت ترتیل و تحقیق و رشته ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، در حضور داوران برجسته همچون استاد امیر فتح‌پور، استاد سیدرضا نجیبی، استاد سیدجواد هاشم زاده و استاد شی
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور و سومین دانشگاه بزرگ خاورمیانه شناخته می شود. این دانشگاه با جمعیتی بیش از 1.5 میلیون دانشجو در سال 1361 تاسیس شده است.
دانشگاه آزاد دارای زیرمجموعه هایی چون باشگاه پژوهشگران جوان، مجموعه مدارس سما و مجلات علمی پژوهشی متعدد است.
بستنی چیست؟
 
فروش بستنی در لارستان بستنی یا خامه سرد که به عنوان نام اصلی است ،یک بار به دقت به عنوان یک دسر لوکس تشکیل شده از خامه ،شکر و گاهی اوقات میوه ی منجمد روی یخ است تعریف شده بود. روش و تکنیک برای درست کردن آب بستننی و شربت آن احتمالا به آزمایشاتی با خامه و شیر در ایتالیا در طول رنسانس انجام گرفت گرچه هیچ دستورالعملی آز آن زمان بازنماند!از سوی دیگر شواهد روشنی وجود داردکه این آزمایشات در فرانسه در طول قرن هفدهم تحت آزمایش قابل توجهی
سلام خدمت همه عزیزان
برای شرکت در مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت لطفا مطالب زیر را مطالعه فرمایید.
این مسابقه به صورت 25 عدد سوال تستی می باشد
 
 
تهیه منبع سوالات:
روش اول: خریداری اصل کتاب
گروه فرهنگی جهادی فؤاد لارستان
شماره تماس: 09393791484
اینستاگرام: foad.grp
تحویل درب منزل (فقط شهر لار)
 
روش دوم: خریداری فایل PDF
از طریق سایت طاقچه
 
 
سوالات مسابقه:
دانلود از لینک زیر (بر روی کلمه دانلود سوالات زیر کلیک نمایید.)
دانلود سوالات
سوالات بصورت فای
سلام خدمت همه عزیزان
برای شرکت در مسابقه کتابخوانی سه دقیقه در قیامت لطفا مطالب زیر را مطالعه فرمایید.
این مسابقه به صورت 25 عدد سوال تستی می باشد
 
 
تهیه منبع سوالات:
روش اول: خریداری اصل کتاب
گروه فرهنگی جهادی فؤاد لارستان
شماره تماس: 09393791484
اینستاگرام: foad.grp
تحویل درب منزل (فقط شهر لار)
 
روش دوم: خریداری فایل PDF
از طریق سایت طاقچه
 
 
سوالات مسابقه:
دانلود از لینک زیر (بر روی کلمه دانلود سوالات زیر کلیک نمایید.)
دانلود سوالات
 
سوالات بصورت فا
بعد کنکور کلی برنامه داشتم....که به لطف دانشگاه هیچکدوم عملی نشد
سمیه نیا دانشگاه....
بیای دانشگاه اسکول میشی....علاف میشی....
سمیه بیای دانشگاه فقط باید پاس کنی...هیچی رو نمیتونی تجربه کنی...
سمیه....برووووو.. برو پی زندگیت
شنبه دانشگاه مسابقه ی کتابخونیه...کتاب شازده کوچولو....دعا کنین برنده شم
بعلهههع
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
وقتی که کارشناسی دانشگاه شهید بهشتی قبول شدم، خیلی به بارش برف و لذت برف بازی فکر می‌کردم. یعنی از طبیعت دانشگاه بیشتر همین به ذهنم می‌رسید.  
وقتی که دوران دانشجویی شروع شد تعامل ما هم با طبیعت وحشی! دانشگاه شروع شد. دانشگاه روی دامنه‌ی کوه ساخته شده. به طوری که بسیاری از مسیر‌های دانشگاه شیب دارند که بعضی‌هاشون تنده. این‌قدر ارتفاع در دانشگاه تأثیر‌گذاره که به یک نحوی دانشگاه به سه منطقه‌ی پایین و وسط و بالا تق
تئاتر داستان خرس های پاندا ، نوشته مائتی ویسنی یک ، به کارگردانی علیرضا خادمپور و به آذین کرامتی و بازی مجتبی نجم الدینی و نیلوفر نوبختی ، کاری از گروه نمایش صحنه اوز پس از بازبینی انجمن نمایش اوز و تایید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اوز به مرحله اجرا رسید.
این نمایش که در سالن کف حکیم عمر خیام دانشگاه آزاد اسلامی اوز به روی صحنه رفته است داستانی عاشقانه همراه با مسائل فلسفی و عرفانی در به کمال رسیدن انسان از دنیای فانی به دنیای باقی است.
یکم د
دانشگاه ملی سئول
همون طوری که خیلیاتون هم میدونید دانشگاه سئول بهترین دانشگاه توی کره هست و به قول معروف کلاسش هم خیلی بالاس. خیلی از اونایی که به کره میان بیشتر میخوان تا توی دانشگاه سئول درس بخونن مگر در مواردی که فرد رشته ای رو دوست داره که به طور تخصصی در دانشگاه های دیگه بهتر تدریس میشه یا جو دانشگاه های دیگه برای فلان رشته مناسب تره.
دانشگاه سئول هم مثل بقیه دانشگاه های دبگه دوره زبان رو پیش لز ورود به رشته اصلی برای دانشجو های خارجی بر
سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد کرج از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
سامانه ثبت نام و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد سامانه الکترونیکی ورودی های خروج از Minutes نیمسال آغاز تنها زمان ( ترم متداول سه. سامانه جامع دانشگاه مستقل دانشگاه مستقل اسلامی کرج گروه آموزشی شاهد عراقی سامانه آموزش نسخه عنوان کاربری عنوان کاربری را وارد رمز دوره .
ادامه مطلب
امروز روز پرحرکتی بود. هم رفتم دانشگاه کارشناسی، هم ارشد و هم دبیرستان... تو دانشگاه کارشناسی خیلیا مثل من اومده بودن که ریزنمرات انگلیسی بگیرن و به قولی دانشگاه کارشناسیم پل رفتن از ایرانه. تو دانشگاه ارشد، هنوز خیلی از دوندگی های اداری مزخرف به دانشجو محول میشه چون سیستم نمی تونه خودش مسئولیت کاراش رو به عهده بگیره؛ وقتی دانشگاه ارشد بر طبل شادانه میکوبه که بزرگترین دانشگاه ایران از نظر تعداد دانشجو هست قشنگ میرینه به اعصاب دانشجو!! مدرس
* اطلاعیه مهم * برگزاری آزمون دانشگاه انتظار فرج دانشگاه انتظار فرج بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان دانشجو می پذیرد با ابراز تأسف ، این دانشگاه هنوز ۳۱۳ فارغ‌التحصیل نداشته و برای تکمیل ظرفیت در تمام مدت شبانه روز ، از علاقمندان آزمون به عمل می آورد
ادامه مطلب
صبح باید برم دانشگاه بعداز شش ترم درس خوندن بهتر بگم از دانشگاه اخراج شده ام بخاطر مشروطی دوباره ازمون داده ام و قبول شده ام همون دانشگاه !!! درس خوندن با مشکل جسمی خیلی سخت و طاقت فرسا هست بهرحال همه ی سعی و تلاشمو میکنم که بتونم زودتر درسموتموم کنم
دانشگاه چارلز
دانشگاه چارلز (Charles University) یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های جهان است و به قدیمی‌ترین دانشگاه جمهوری چک شناخته می‌شود. این دانشگاه در قلب اروپا، شمال ایتالیا و شرق فرانسه واقع‌شده است. دانشگاه چارلز جزو دانشگاه‌های دولتی کشور جمهوری چک می‌باشد و در سال 1348 میلادی توسط امپراتور چارلز تأسیس و به همین نام معروف شده است. این دانشگاه دارای 17 دانشکده مختلف در رشته‌های مهندسی، انسانی و پزشکی می‌باشد که 51000 دانشجو داخلی و بین‌المللی
جناب آقای……….
ریاست محترم دانشگاه ….
موضوع : درخواست انتقالی یا مهمان به دانشگاه …………….
با سلام و احترام
بدینوسیله اینجانب ……………. دانشجوی ورودی مهر ماه سال …………….بعلت…………… ،
تقاضای میهمان به مدت ……………… به دانشگاه ………………( نزدیک ترین محل به دانشگاه
) دارم . خواهشمندم مساعدت فرمائید.
با تشکر و سپاس
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
دانشگاه های علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه های کشور به منظور تسهیل امور دانشجویی از سامانه های الکترونیکی استفاده می کند . سامانه سجاد دانشگاه علمی کاربردی اولین سامانه الکترونیکی این دانشگاه بوده و دانشجویان این دانشگاه پیش از سامانه هم آوا از سایت سجاد استفاده می کردند .  این سامانه بیشتر برای ورودی های قبلی دانشگاه علمی کاربردی استفاده می شود .
 برای مطالعه متن کامل مقاله بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6994/سامانه-
دانشگاه مک گیل در شهر مونترال کانادا واقع شده است . شهر مونترال یکی از شهرهای محبوب برای دانشجویان بین المللی در کانادا است . این دانشگاه در بین برترین دانشگاههای جهان رتبه 35 را دارد . دانشجویان بین المللی فراوانی در این دانشگاه در حال تحصیل هستند . این دانشگاه دارای 50 مرکز تحقیقاتی و بیش از 400 دوره تحصیلی است . در این مطلب میخواهیم دانشگاه مک گیل کانادا را به طور مختصر معرفی کنیم .
ادامه مطلب
داوطلبانی که قصد ثبت در دانشگاه افسری ارتش 99 را دارند باید پیگیر زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99 باشند چراکه زمان ثبت نام این دانشگاه طی فراخوانی اعلام می شود و عدم اطلاع از آن سبب می شود متقاضیان از ثبت نام جا بمانند . به همین جهت سامانه مشاوره تحصیلی هیوا ، به منظور سهولت داوطلبان زمان ثبت نام دانشگاه افسری ارتش 99 را در مقاله ای در اختیار علاقمندان قرار داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/63
دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز
آیا تا حالا دنبال دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز بوده اید؟ دانشگاه غیرانتفاعی ارم شیراز این امکان را فراهم میکند تا علاقه مندان به ادامه تحصیل، مخصوصاً در مقاطع کاردانی و کارشناسی بتوانند به صورت بدون کنکور، در رشته مورد نظرشان ادامه تحصیل دهند. در این دانشگاه غیرانتفاعی بسیاری از اساتید دانشگاه های سراسری هم تدریس می کنند که این ویژگی، امکان بهره برداری از اساتید مجرب و با دانش بالا را فراهم می کند.
 
منبع: سا
اولین چالش فرآیند درخواست دانشگاه ، تصمیم گیری در مورد دانشگاه ها است. شما می توانید انتخاب خود را از دانشگاه ها به طور تصادفی انتخاب کنید ، یا می توانید ماه ها برای تصمیم گیری در مورد بهترین گزینه ها صرف کنید. در هر صورت ، باید اطمینان حاصل کنید که از همه آنها راضی هستید. 
ادامه مطلب
همکاری علمی مستمر با دوستان گرامی در موسسه مطالعه تحولات کره زمین در ژاپن، دانشگاه کوچی ژاپن، دانشگاه کانازاوا ژاپن، دانشگاه آستین تگزاس، دانشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی، دانشگاه کلتک آمریکا، دانشگاه ویرجینیاتک آمریکا، دانشگاه کرنل نیویورک، دانشگاه کوئینزلند استرالیا، دانشگاه لیوبن اتریش، و ... و افتخار داوری صدها مقاله تخصصی زمین شناسی، خصوصا متمرکز بر کانی شناسی، در بیش از ده ژورنال داخلی و خارجی ثمره این سالهاست.
با آرزوی توفیق برای
بعد دو سال دوری از دانشگاه و محیطش دوباره برگشتم
دوباره همون کلاسا
همون صندلی ها
همون درسا
فقط ادما ستن که نیستن
انگار تو این دنیا فقط ادما هستن که عوض میشن
بعد دو سال دوره بهورزی دوباره برگشتم ادامه مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور میانه
ورودی 92 رشته مهندسی صنایع
یکی از بهترین دوره های زندگیم دوران دانشگاه بود با دوستان و عزیزان
 
سال ۹۲ بود که تصمیم گرفتم برای کنکور ارشد درس بخونم و توی دانشگاه رشته‌ی مدیریت استراتژیک رو ادامه بدم. دوست داشتم دانشگاه شریف قبول شم. ولی اون سالی که من کنکور دادم، دانشگاه شریف ظرفیتش رو کم کرد و من شدم یه دانشگاه تهرانی. البته اینم بگم که سال بعد شریف ظرفیتشو اضافه کرد و صدتا دانشجو گرفت! بالاخره حتی اگر متولد آخرای دهه‌ی شصت هم باشی، همیشه نوبت که بهت میرسه باید از یه چیزی محروم شی، وگرنه یه دهه شصتی اصیل نیستی!
ادامه مطلب
با اعلام نتایج آزمون سراسری و انتشار دفترچه انتخاب رشته، دانش آموزانی که در آستانه دانشجو شدن قرار دارند به سراغ انتخاب رشته می شوند. در این میان، انتخاب رشته رایگان یکی از گزینه های جذاب برای داوطلبان آزمون سراسری است.
آنچه لازم است در این رابطه بدانید این است که این فرایند باید کاملاً به صورت اصولی و بر مبنای آخرین اطلاعات و آمار پذیرش دانشگاه ها صورت پذیرد.
انواع دانشگاه هایی که در آزمون سراسری پذیرش دارند شامل:
نوبت روزانه دانشگاه های د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشت 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی می باشد که وابسته به وزارت علوم تحقیقات است، این دانشگاه تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی می باشد. هدف دانشگاه علمی کاربردی فراهم کردن دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی و ایحاد زمینه ی مشارکت سازمان ها می باش
مدت طولانی ای بود که دانشگاه ها از وضعیت سیاسی خارج شده بودند. خیلیا می گفتند که از این جوونا دیگه مباحث سیاسی در نمیاد. برای من همیشه عجیب بود ولی جالبه که باز هم دانشگاه ها هسته اعتراضات شده اند.
 
امیدوارم به زودی روزهای شاد را هم تجربه کنیم و از این شرایط غم بار خارج شویم.
زمان آغاز فرآیند انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
شرایط لازم برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
مشاوره پیشنهادی برای تکمیل لیست دانشگاه آزاد
چگونگی انتخاب رشته دانشگاه آزاد
آخرین اطلاعات از انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99
انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ به عنوان یکی از رویدادهای مهم در فرآیند آموزشی کشور قلمداد می شود در سال های اخیر با توجه به ادغام کنکور سراسری و کنکور دانشگاه آزاد زمان ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ همانند ثبت نام کنکور سراسری بوده
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
امروز تو نمازخونه دانشگاه و سر ظهر شنیدم دانشگاه تعطیل شده. این یکی از عجیب‌ترین تعطیلی‌های تحصیلیم بود. سر ظهر در حالیکه دو تا کلاس رفتیم  دانشگاه شلوغه یهو کلاس‌ها تا آخر هفته، abort شد. حس عجیبی دارم. کمی ترس و بیشتر هیجان. مثل وقتهایی که حس نوستالژی زمان جنگ با عراق تو فیلمها میاد سراغت اما از طرف دیگه جنگ پر از خون خونریزی و تشییع جنازه و آسیب بوده در اصل.
پاورپوینت تحلیل دانشگاه "ام آی تی"
پاورپوینت تحلیل دانشگاه "ام آی تی"، 21 اسلاید ، قابل ویرایش. موسسه تکنولوژی ماساچوست (Massachusetts Institute of Technology) معروف به دانشگاه ام آی تی – MIT ، دانشگاهی خصوصی واقع در شهر کمبریج، در ایالت ماساچوست آمریکا است. این دانشگاه معمولاً با نام اختصاری آن، یعنی ام‌آی‌تی (MIT) شناخته می‌شود...

 
 
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نهاوند 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگ
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
با مطرح شدن پذیرش بدون آزمون در دانشگاه های سراسری ، دانشگاه پیام نور نیز برای سال 99 اقدام به پذیرش بدون آزمون در اکثر رشته های این دانشگاه کرده است . داوطلبان متقاضی پذیرش بدون ازمون این دانشگاه ها باید ابتدا لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور 99 را بررسی کنند و پس از انتخاب رشته مورد علاقه خود در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام کنند .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5318/لیست-رشته-های-بدون-کنکور-
مهم ترین اصل تو انتخاب علاقست.
.اینو در نظر داشته باشین که خیلی از کار هاش اشباع شده و مهم اینه که شما خودتون زرنگی کنید..کسی که تو دانشگاه های دولتی درس خونده و در طول ترم های دانشگاه هم تلاش کرده قطعا براش کار خواهد بود نه فقط تو رشته زبان بلکه تو هر رشته ای..!
شما اگه واقعا سعی کنید و دانشگاه خوبی قبول بشین و همچنین خوب در طول دانشگاه درس بخونین و مهارتهای لازم رو کسب کنید حتما کار براتون هست..و درباره این ک میگین زبان رو در کنار رشته های دیگه ب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اردکان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بافق 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی همدان 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دان
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی میبد 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانش
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی صفائیه 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
افراد
بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش
هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی
ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند.
دانشگاه علمی کاربردی تنها دا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ملایر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نوشهر 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی کیش 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل دب
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی قشم 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شب حتی ایام تعطیل 29 20 70 70 – 021
دانشگاه
علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که
تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این
دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد
بسیاری که فارغ التحصی
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
از یه هفته قبل همراه یکی از رفقای دیگه اومدیم کرمانشاه.
تو دانشگاه صنعتی اینجا ، 6واحد درس برداشتیم که ان شاءا... بتونیم 8ترمه دانشگاه رو تموم کنیم!
تا2شهریور اینجام.
فقط شنبه یکشنبه دانشگاه میریم. سه شنبه هم تا ظهر. یعنی اکثر وقتم خالیه.
خیلی کارها تو ذهنم هست.
بهرتین فرصته این یه ماه.
البته اراده میخواد. اراده. توکل ... . ان شاءا... خدا کمک کنه.
تو پست های بعدی می نویسم ... .
شیمی تجزیه شاخه‌ای از علم شیمی است که به مطالعه روش‌های جداسازی، شناسایی و بررسی کمّی اجزاء طبیعی یا مصنوعی یک ماده می‌پردازد.از شیمی تجزیه در موارد مختلفی نظیر کنترل کیفیت محصول (تولید با کیفیتی یکنواخت)،  نمایش و کنترل آلوده کننده ها (آلاینده های آلی و پسابهای صنعتی)، مطالعات پزشکی و بالینی (سنجش میزان دقیق برخی عناصر و مواد در مایعات بدن)، عیارگیری ( سنجش دقیق عیار فلزات گرانبها) و... استفاده می شود.
کارشناسی ارشد شیمی گرایش شیمی تجزیه
د
 
رشته پزشکی درآلمان
تحصیل پزشکی در آلمان یکی از رشته های تحصیلی پرطرفدار و رقابتی در آلمان بشمار می رود و همه ساله هزاران دانشجوی بین المللی در دانشکده های پزشکی این کشور پذیرفته می شوند. کشور آلمان جزء اهداف متعالی بسیاری از متقاضیان  برای مهاجرت تحصیلی به آلمان و به ویژه مهاجرت پزشکان به آلمان می باشد. تحصیل پزشکی در آلمان به سبب داشتن دانشگاه های تراز اول متقاضیان کثیری دارد. ازمعتبرترین دانشگاه های کشورآلمان می توان دانشگاه هایدلبرگ
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بابل 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی خمین 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مرکزی 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که تمامی رشته های خود را به صورت بدون کنکور ارائه می دهد. هدف از تاسیس این دانشگاه مهارت آموزی متقاضیان به صورت علمی و کاربردی بود. هم اکنون افراد بسیاری که فارغ التحصیل
سلام سلام سلام بهتون خوش آمد میگم به وبلاگم
در اینجا قراره درباره ی زیر و بم دانشکده ی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز مطلب بذاریم تا وقتی به دانشگاه اومدید یه خورده کاربلد باشید و توی انتخاب رشته دانشگاه رو درست انتخاب کنید.
ادامه مطلب
برای مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل باید که در درجه اول با دانشگاههای کانادا آشنا شوید ما این دانشگاهها را برای شما آورده ایم

دانشگاه های کانادا 
در ادامه ادانشگاه های کانادا که مورد تایید وزارت علوم ایران است را می توانید مشاهده کنید متقاضیان مهاجرت از طریق تحصیل می توانند در خواست تحصیلی خود را به این دانشگاه ها ارسال کنند .
دانشگاه دالهاوزی Dalhousie University
دانشگاه لاوال Laval University
دانشگاه اچ ای سی مونترال (Montréal School of Higher Commercial Studies (HEC Montréal
د
دانشگاه های پیام نور سالیانه دو بار برای ورودی مهر و بهمن بدون آزمون دانشجو می پذیرند . پذیرش نیمسال دوم این دانشگاه تحت عنوان تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیز مطرح می شود . داوطلبانی که برای ورودی مهر دانشگاه پیام نور موفق به ثبت نام نشده اند می توانند در زمان تعیین شده برای پذیرش و تکمیل ظرفیت بهمن ماه شرکت کنند .
 
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/5782/تکمیل-ظرفیت-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه آزاد به دو روش با کنکور و بدون کنکور دانشجو می پذیرد. این دانشگاه بیش از 80 درصد رشته های خود را به صورت بدون آزمون ارائه می دهد. دانشگاه آزاد دو نوبت در سال برای ورودی مهر و بهمن به صورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرد. هم
⭕️آسیب شناسی دانشگاه‌ها
 
 
          علی سرزعیم _ تحلیلگر اقتصاد
 
 
 
⭕️‌ اگر دیدید در دانشکده‌ها، سمینارهای تخصصی هر چند ماه یک بار برگزار می‌شود ولی انجمن‌های اسلامی هر یکی دو هفته از یک شخصیت دعوت می‌کنند تا در مورد یک موضوع صحبت کنند باید دانست یک جای کار می‌لنگد. وقتی عرصه نقد و نقادی در امور تخصصی در دانشکده‌ها تعطیل است ولی بازار روشنفکری داغ، می‌توان حدس زد که دانشگاه نقش درست خود را ایفا نمی‌کند.
ادامه مطلب
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
دانشگاهی که حاشیه اش از متنش پر رنگ تر است!
حادثه ی علوم تحقیقات کارد را به استخوان دانشگاه آزادی ها رساند! من هم یکی از آن هایی که کارد به استخوان که هیچ، از استخوانش هم عبور کرده ام! سکوت در دانشگاه آزاد و سراسری و غیره و غیره جواب نمیدهد! بیانیه ی بسیج و انجمن علمی و کذلک هم پشم! اعتراض مستقیم به مسئولین هم که ...
ادامه مطلب
نمیدونم چرا از وقتی دانشجو شدم از زمین و آسمون داره میباره.
تا قبل از ما مثل آدم هشت ترم میرفتن سر کلاس و میومدن. ولی حالا هر ترم یک چالش داریم که علاوه بر امتحانات اگر از اون چالش هم جون سالم به در بردیم میریم ترم بعد.
چالش ترم اول ترس شروع جنگ با آمریکا و حمله موشکی.
چالش ترم دوم ویروس کرونا و دست و پنجه نرم کردن با مرگ. اگر اینو رد کنیم میریم ترم سه به امید خدا.
حالا خدا ترم سه و چهار و ... رو به خیر کنه.
 
پ.ن: دانشگاه تا آخر سال تعطیل اعلام شد.
(البت
 
بهترین دانشگاه های آلمان
این کشور از نظر شهریه دانشگاه در آلمان یکی از بهترین کشورها برای ادامه ی تحصیل دانشجویان بین المللی می باشد که دانشگاه های آن از رنک خوب جهانی برخوردار هستند. تحصیل در بهترین دانشگاه های آلمان یا به صورت رایگان است یا اینکه میزان شهریه ی پرداختی برای دانشجویان داخلی و خارجی به یک میزان می باشد.
یکی از ضروری ترین دانستنی ها برای دانشجوی خارجی که قصد ادامه ی تحصیل بهترین دانشگاه های آلمان را دارند، آگاهی از بهترین د
یک سال و خورده‌ای می‌گذره از آخرین باری که اومدم دانشگاه. حالا اما نشستم روبروی کتابخونه مرکزی و خوشگل دانشگاه که کلی دوسش داشتم و غصه می‌خورم که چرا با وجود اینکه تحویلدار کتابخونه منو می‌شناسه ورودم رو غیرقانونی می‌دونه. جایی که پنج سال تحصیلی لذت‌بخش‌ترین مکان دانشگاه بود. بی‌خیال میشم و میرم مدرک تحصیلیم رو می‌گیرم. میگم یه نسخه کپی هم ازش کافیه اما میگه ما که دیگه کاریش نداریم باشه واسه خودت. باید به استاد مشاورم سر بزنم تا حس کن
دانشگاه ساپینزا یکی از قدیمی ترین دانشگاههاس ایتالیا است که در سال 1303 توسط پاپ بونیفیس هشتم تاسیس شد . این دانشگاه در شهر رم قرار دارد . رتبه 203 را در بین دانشگاههای جهان در رنکینگ 2020 دارد . دانشگاه ساپینزا رم دارای 11 دانشکده و 63 دپارتمان است و به طور کلی دارای 74000 دانشجو است .
ادامه مطلب
سلام و عرض ادب
من پسری هستم که سال آخرم، قصد دارم که در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع)(دانشگاه تحت نظر سپاه) تحصیل و وارد کادر افسری سپاه بشم. اما اگه مثلا خدا صلاح ندید که من وارد این دانشگاه بشم، به احتمال زیاد در دانشگاه افسری امام علی (ع) (دانشگاه نیروی زمینی ارتش)، یا در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری (دانشگاه نیروی هوایی ارتش)، یا در دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) (دانشگاه نیروی دریایی ارتش) تحصیل کنم. 
یعنی ق
بیش از #هزار نفر دختر و پسر، مادر و پدر، برای #آشنایی با #رشته های #دانشگاه امیرکبیر در سالن #همایش دانشگاه نشسته اند... 
علی - که کلاس دهم رشته ی ریاضی است- از بین جمعیت بلند شده است تا #سؤالش را از سومین سخنران بپرسد.جمعیت  وقتی شنیدند او  #هزار کیلومتر از محل سکونتش آمده است تا به این #رویداد برسد، #همه یکپارچه براش کف زدند.
رونوشت:1)همه دانشگاه‌های کشور جهت #برگزاری رویدادهای مشابه2)همه دانش آموزان پشت #کنکور و خانواده هایشان جهت اقدام مقتضی
@das
فرانسه یکی از مقاصد دانشجویان بین المللی است . در این کشور دانشگاههای با کیفیت بسیاری یافت می شود، دانشگاه سوربن که در زیبا ترین شهر فرانسه ، یعنی پاریس قرار دارد ، به عنوان بهترین دانشگاه فرانسه شناخته می شود. در ادامه می خواهیم با این دانشگاه بیشتر آشنا شویم.
ادامه مطلب
 
 
طبیعتاً هزینه‌های زندگی در هر جایی از دنیا بستگی به نوع زندگی آن شخص، نوع خوراک، پوشاک، محل و منطقه زندگی و… دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین ۲٫۵۰۰ تا ۳٫۰۰۰ لیر (تقریباً معادل ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار) در ماه است. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه رایگان است. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی ترکیه نیز سالانه در حدود ۱۰٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰ لیر و هزینه تحصیل در دانشگاه‌های نیمه خصوصی، سالانه در حدود ۵٫۰۰۰ تا ۱۰
به نظرتون چه قدر از سازمان سنجش زمان و هزینه میبره اگه بخوان مشخص کنن هر کس با این رتبه ای که اورده کدوم دانشگاه ها قبول میشه و رشته ها و دانشگاه های قبولیش رو بر اساس یه رنکینگ از اعتبار دانشگاه ها مرتب کنن؟ قسم میخورم اونقدر ها هم کار سختی نخواهد نبود. چرا ما یک هفته اس در به در انتخاب رشته ایم؟ بله چون اگر این اطلاعات رو بهمون بدن اونوقت جیب مشاورای انتخاب رشته چجوری پر شه؟ 
کنکور هیچی نیست. به قران هیچی نیست جز به نون دونی کثیف! 
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
اطلاعاتی در مورد دانشگاه فرهنگیان
شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان
شرایط دانشگاه فرهنگیان
نحوه ورود به فرهنگیان
سایتی در مورد پذیرش تربیت معلم
نحوه پذیرش تربیت معلم
اطلاعاتی در مورد شرایط دانشگاه شهید رجایی
سایتی در مورد دانشگاه شهید رجایی
اطلاعاتی در مورد دانشگاه ها
سایتی برای حل مشکلات تحصیلی
موفق باشید .
دکتری گرفتن در دانشگاه آزاد همیشه با اما و اگر همراه بوده. بعضی‌ها معتقدند که ظرفیت پذیرش دکتری دانشگاه آزاد آن قدر زیاد است که اصلا ارزش ندارد وقتت را تلف کنی، اما برخی هم میگویند که دکتری، دکتری است! چه فرقی دارد دکتری دانشگاه آزاد  باشی یا دکتری سراسری!
آیا دکتری بدون کنکور دانشگاه ازاد هم داریم؟
بله و خیر! در مقطع دکتری دانشگاه آزاد مثل کارشناسی پذیرش دکتری بدون کنکور نداریم و بنابراین این که دانشگاه آزاد دکتری بدون آزمون پذیرش می کند ح
به نام خدا
دکتری روابط بین المللمهندس صنایع...مدرس سیستم های الکترونیک هوا و فضا...مدرس سیستم های ابزار دقیق و ناوبری...مدرس زبان تخصصی(انگلیسی) سیستم های مختلف...مدرس و مجری و مدیریت و صاحب نظر در سیستم های حفاظتی و امنیتی...مدرس دانشگاه...عضو شورای صنفی اولین دانشگاه الکترونیکی کشور...فعالیت در حوزه های هنری...مدرس دانشگاه هوافضا دانشکده پرواز
ثبت نام در دانشگاه های ترکیه
سلام دوستان
دوستانی که برای تحصیل می خواهند به ترکیه مهاجرت کنند به دنبال دانشگاه مناسب می گردند. ثبت نام امتحان ورودی مقطع لیسانس در دانشگاه های ترکیه آغاز شده است برای گرفتن مشاوره می توانید در پستی زیر که در سامانه کاوالا گذاشته شده است مراجعه فرمایید.
می توانید از پست های دیگر سامانه کاوالا در این باره استفاده کنید.
 
http://kavala.ir/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d9%85%d8%aa%d8%ad%d8%a7%d9%86-%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%af%db%8c-%d9%85%d9%82%d8%b
 
 
طبیعتاً هزینه‌های زندگی در هر جایی از دنیا بستگی به نوع زندگی آن شخص، نوع خوراک، پوشاک، محل و منطقه زندگی و… دارد. اما میانگین هزینه ماهانه زندگی در این کشور، حدوداً چیزی در بین ۲٫۵۰۰ تا ۳٫۰۰۰ لیر (تقریباً معادل ۵۰۰ تا ۶۰۰ دلار) در ماه است. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی ترکیه رایگان است. هزینه تحصیل در دانشگاه‌های خصوصی ترکیه نیز سالانه در حدود ۱۰٫۰۰۰ تا ۳۰٫۰۰۰ لیر و هزینه تحصیل در دانشگاه‌های نیمه خصوصی، سالانه در حدود ۵٫۰۰۰ تا ۱۰
مزایای بکارگیری مدیریت دانش
تحقیقات گوناگون در گذشته، مزایای بکارگیری اثر بخش مدیریت دانش را نشان داده اند. برخی از مزایای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانها عبارتند از :
ارائه خدمات و محصولات برتر.
بکارگیری سریع تر نظرات و اختراعات
کاهش هزینه های تولید
افزایش سطح یادگیری سازمانی
تقویت سطح فرهنگی سازمانی
ایجاد مزیت رقابتی پایدار در سازمان
ایجاد توانمندی در حل مسائل سازمان در کوتاهترین زمان ممکن
بهبود بهره وری در ارائه محصولات و خدمات به م
نام بورسیه:  
بورسیه های دانشگاه گلاسکوی اسکاتلند برای تمامی رشته ها 
کشور اعطاکننده: اسکاتلند
سازمان اعطاکننده:
دانشگاه گلاسکو (University of Glasgow)
 دانشگاه گلاسکو  یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی واقع در  اسکاتلند است. این دانشگاه که در سال 1451 میلادی تاسیس شده، چهارمین دانشگاه پرقدمت در جهان انگلیسی زبان محسوب می شود. 
موضوع / رشته بورسیه:
تمامی رشته ها
مقطع تحصیلی:  کارشناسی ارشد
خلاصه بورسیه: 
 هدف از این برنامه بورسیه، ارائه یک محیط دانشجویی پوی
دیروز اولین روز دانشگاه بود
استادا مهربان و خوب بودن و با اینکه دوتا از کلاسا زود تعطیل شد باز هم خسته شدم (شب قبلش دیر خوابیدم)
جزوه اقتصاد خردو با بدترین دستخط ممکن نوشتم به امید اینکه بعدا خوشگل بنویسم!!  
برسیم به بحث مضخرف غذای سلف که یک دونه کوکو بود:// من نمیدونستم وقتی دارم رزرو میکنم کوکو رو باید چند تا بزنم و الان برام عبرت شد
در کل دیروز روز خوبی بود بعد دانشگاه هم دوستمو دیدم و روزم پر از شادی شد *-*
نرم افزار تخمین رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به داوطلبا نشون میده که برای قبولی در رشته و دانشگاه دلخواهشون با چه رتبه هایی شانس قبولی تو کنکور 99 دارن .
برای اینکه ببینین برای قبولی تو رشته و دانشگاه مد نظرتون حدودا باید چه رتبه ای رو کسب کنین ، این نرم افزار می تونه راهنمای مناسبی برای شما باشه .
نرم افزار رتبه قبولی بر اساس رشته و دانشگاه تحصیلیکو به راحتی این امکان رو فراهم کرده که بتونین خیلی راحت با وارد کردن گروه آزمایشتون
مدرسه و دانشگاه فقط اطلاعات عمومی در همه حوضه ها به شما میده و در اخر صرفا برای دلخوشی تکه کاغذی به نام مدرک به شما میده که عموما به درد نمیخوره....
فقط کسانی که دیوانه درس و دانشگاه باشن بدرد دانشگاه میخورن و ایا واقعا ما این همه دیوانه درس و دانشگاه داریم؟؟؟؟ پس کو تولید با کیفیت بالا؟پس کو اختراعات جدید؟
لطفا برید دنبال عشق تون.... نه دانشگاه و مدرک!! دانشگاه به هیچ وجه یاد نمیده کجا باید پول دربیارین!یاد نمیده فرق بدهی و دارایی چیه! یاد نمیده
طرح بشردوستانه و خیرانه تامین کمک های نقدی برای کودکان
سرطانی با عنوان «ایستگاه پائیزی برای کودکان سرطانی» و با شعار «بیایید
خنده را تقسیم کنیم» توسط واحد خواهران کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه
قم در ۴ روز متوالی در این دانشگاه برگزار شد.
ادامه مطلب
دانشگاه پیام نور هر سال تو دو ورودی مهر و بهمن پذیرش دانشجو رو انجام میده . این دانشگاه هم مثل بقیه دانشگاه ها یک سری شرایط خاص برای پذیرش دانشجوهاش داره و فقط کسایی که همه شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور رو دارن می تونن تو این دانشگاه ثبت نام کنن .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/489/شرایط-ثبت-نام-بدون-کنکور-دانشگاه-پیام-نور.html
آغاز فراخوان جذب هیئت علمی دانشگاه ها از ساعت ۱۴ امروز
 
فراخوان جذب اعضای هیئت علمی تا ششم اسفند ادامه دارد.
 
بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.
 
تمامی بررسی های فو
#اطلاعیهامور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل برگزار می کند:
⭕️جشن بزرگ امامت⭕️
"ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زابل
زمان:سه شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۷مکان: سالن امفی تئاتر دانشگاه زابل (سایت قدیم)
"امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل"
سایت:: http://zabol-farhangian.blog.ir
کانال اطلاع رسانی :: @farhangian_zbl_eکانال امور فرهنگی:: @farhangianfarhangizabol
دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو مقطع مهر و به من برای دو پایه کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد. دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است که از لحاظ شهریه برای تمامی دانشجویان بسیار به صرفه است و داوطلبان عزیز زمانی که از شهریه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مطلع می شوند تمایل به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی دارند.

پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
افرادی که میخواهند در دانشگاه علمی‌کاربردی تحصیل کنند می‌توانند به ر
سلامامروز میخوایم سایت های مفید تحصیلی را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن به حل مشکلات شما کمک کرده باشیم .
 
سایتی در مورد انتخاب رشته
اطلاعاتی در مورد امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در دانشگاه امام صادق
زمان انتخاب رشته دانشگاه امام صادق
 سایت انتخاب رشته دانشگاه امام صادق 99
نحوه ثبت نام دانشگاه امام صادق
ثبت نام دانشگاه امام صادق
سایتی در مورد دانشگاه امام صادق
اطلاعات مهم تحصیلی
حل مشکلات تحصیلی شما
موفق باشید .
 
خب امروز وقتی رفتم کتابخونه دانشگاه بعد از 45 دقیقه اومدم بیرون که استراحت کنم...از ساعت (15:15 تا 15:30)
تو حیاط دانشگاه قدم میزدم خیلی حال خوبی بود از اون موقعیت و حال هایی که دوست دارم همیشه تجربه کنم ...خیلی قشنگ 
روی یکی از صندلی های دانشگاه نشستم و از نسیم خنک و دلچسبی که می وزید لذت میبردم ...
یادش بخیر 
 
 
من که دوست دارم برم دانشگاه بشینم درس موردعلاقه مو بخونم، پژوهش کنم و مرز های علم رو بشکافم مجبورم برم کار کنم برم واسه چندرغاز منت این و اونو بکشم بهم کار بدن یا حتی واسه کار پیدا کردن دوره ای رو ثبتنام کنم تا چیزی یاد بگیرم که با روحیه ام سازگار نیست! 
به جاش خیلی ها که جاشون تو دانشگاه نیست دارن گند میزنن به پایه های علمی مملکت درحالی که هیچ اعتقادی به درس ندارن و یکی دیگه خرجشونو میده و غم پول ندارن!
چرا همه چی برعکسه؟ چرا واقعا؟
امثال من ن
رییس دانشگاه آزاد اسلامی:
با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی و به منظور ایجاد وحدت رویه، کلیه کلاس‌های مجازی دانشگاه از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه باید به صورت برخط (آنلاین) برگزار شود.
همه کارکنان به صورت حضور چرخشی، دورکاری، ارائه خدمات بر بستر سامانه‌های مجازی و مواردی که از سوی دانشگاه ابلاغ می شود، به انجام خدمت در ساعات اداری خواهند پرداخت/ایرنا
پنجشنبه ، ۱۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
با سلام و تبریک سال نو و روز جوان همچنین آرزوی سلامتی برای همه دانشجویان.
با توجه به اطلاعیه دانشگاه تا اواخر این هفته فیلم‌ها و فایل‌های مربوط به درس و تمرین ریاضی مهندسی در سایت دانشگاه و این وبلاگ بارگذاری خواهد شد. با تشکر
نام بورسیه: 
بورسیه های دانشگاه تاسمانیای استرالیا برای تمامی رشته ها 
کشور اعطاکننده: استرالیا
سازمان اعطاکننده:
دانشگاه تاسمانیا (University of Tasmania) 
دانشگاه تاسمانیا در سال 1846 میلادی تاسیس شده، اما به طور رسمی از سال 1890 به عنوان یک دانشگاه شناخته می شود. این دانشگاه چهارمین دانشگاه دولتی و پرقدمت استرالیا محسوب می گردد. 
موضوع / رشته بورسیه: 
تمامی رشته ها
مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد و PhD
خلاصه بورسیه: 
 هدف از این برنامه بورسیه، پشتیبانی از د
دانشگاه ما انگار از تمام دنیا جداست.
یک دهکده‌ی کوچک.
یک دهکده‌ی کوچک که گاها ناامن می‌شود.
مثلا این چند روزی که کشور دچار خشم ملت شده بود، اگر حوالی دانشگاه تهران می‌چرخیدی، تا دلت بخواد گارد و یگان ویژه می‌دیدی.
اما دانشگاه ما هیچ خبری نبود.
این سمت‌ها حتی یک بسیجی که پشت لبش تازه سبز شده هم نبود.
دانشگاه ما یک قبلیه‌ی کوچک است که برای بقای خودش می‌جنگد.
دو روز پیش بچه‌ها در صحن دانشگاه معترض بودند. اما نه به بنزین، بلکه به تغییرات منشور
تعدیل ساختاری نئولیبرالیِ دانشگاه‌ها ، به شکل غم‌انگیزی هم وضعیت دانشجویان و هم کارکنانِ دانشگاه‌ها را تغییر داده است . این تغییرات را می‌توان در دو کلمه خلاصه کرد : 'پرولتریزه کردن' و 'امنیت‌زدایی' ، این کلمات ممکن است رعب‌انگیز به نظر بیاید ، ولی واقعیت‌های اقتصادی و اجتماعیِ پشت آنها بسیار رعب‌انگیزتر است . پرولتریزه کردن ، پروسه‌ی تقلیل یافتن به کارگر مزدی است که به فروش نیروی کار خود در بازار و قرار دادن خود تحت قدرت مدیریتی در کا
شهریه پیام نور جدید برای سال تحصیلی 98-99 اعلام گردید.
 
میزان افزایش شهریه دانشگاه پیام نور امسال حدود 10 الی 20 درصد می باشد.
شهریه دانشگاه پیام نور مقطع کارشناسی
 
لیست شهریه دانشگاه پیام نور در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را از اینجا ببینید.
 
منبع کلاسند
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از دغدغه های اصلی دانشجو در زمان ورود به دانشگاه دغدغه های ناشی از حضور برای اولین بار در یک محیط مختلط است و معمولا این قضیه کلی از ذهن و انرژی جوانان رو به خودش اختصاص می ده. حتی اگر شخصی دچار انحرافات جنسی نشه لا اقل برای دفع مضرات حضور در محیط مختلط کلی از انرژی و وقت و فکرش گرفته می شه.
شکر خدا رشته ی ما یه جوری بود که تو کلاسهامون بیش از نود درصد پسر بودن و خیلی تهدید متوجهمون نشد.
الحمدلله اخیرا دانشگاه های تک جن
ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت پذیرش دارد.
نوبت اول برای ورودی مهر ماه هر سال است و نوبت دوم برای ورودی بهمن ماه که بیشتر ورودی بهمن ماه تکمیل ظرفیت است. 
منظورمان از تکمیل ظرفیت این است که در ورودی مهر ماه تعداد بسیاری رشته است که در ورودی مهر تکمیل میشود و برای ورودی بهمن ، رشته هایی را پذیرش میکنند که در مهر برای آنها پذیرش وجود نداشته است.
خب حالا وقتشه کمی درباره رشته های دانشگاه علمی کاربردی بگم، رشته های دانشگاه علمی کاربردی خ
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، استاد راهبری تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور آغاز به کار کرد.حکم ریاست سازمان بسیج دانشجویی مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد. این مرکز وظیفه ی راهبری اختصاصی دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور کشور را بر عهده گرفت. ارتباط و هماهنگی میان سازمان بسیج دانشجویی، دانشگاه پیام نور و نواحی بسیج دانشجویی استان های کشور از جمله وظایف این مرکز م
روزانه:ظرفیت محدودی داره و هیچ گونه هزینه ای نداره،فقط هزینه اندکی برای خوابگاه داره
شبانه:همون دانشگاه روزانس و با همون بچه های روزانه درس میخونی  وکلاس داری فقط تفاوتش تو اینه که هزینه بسیار کمی در حد ترمی یک یا دو میلیون تومان پرداخت میکنی،بیشتر رشته های ریاضی و انسانی شبانه دارن و رشته تجربی چون شهریش خیلی گرونه شبانه نداره
مازاد:همون دانشگاه روزانس و با همون بچه های روزانه کلاس میری اما تفاوتش تو اینه که هر ترم حدود سه تا پنج میلیون ش
پذیرفته شدگان پرستاری دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت مبلغی تحت عنوان شهریه پرستاری دانشگاه آزاد به دانشگاه محل قبولی می باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول شهریه پرستاری دانشگاه آزاد از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده که میزان هزینه پرستاری دانشگاه آزاد هر ساله 10 الی 15 درصد افزایش میابد .
برای مطالعه متن کامل خبر بر روی لینک زیر کلیک نمایید : 

www.heyvagroup.com/shownews/5491/شهریه-پرستاری-دانشگاه-آزاد.html
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
سال
های گذشته که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجزا از کنکور کارشناسی
ارشد سراسری برگزار می گردید، تنها داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در
دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می نمودند
ولی از سال 96 که کنکور ارشد آزاد و س

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

هیات فاطمیـون