نتایج جستجو برای عبارت :

دوره انتظار بیمه تکمیلی

 
دوره انتظار مدت زمانی است که شرکت بیمه تعهدی در مقابل بیمه‌گزار ندارد. یعنی از زمانی که بیمه تکمیلی صادر می‌شود تا روزی که پوشش‌های بیمه فعال می‌شوند یک وقفه‌ای چند ماهه وجود دارد. این دوره در بیمه تکمیلی انفرادی قابل حذف نیست. دوره انتظار پوشش زایمان در بیمه سامان 9 ماه، در بیمه SOS و تعاون یک سال است. خدمات پاراکلینیکی هم در طرح خانواده SOS دارای دوره انتظار سه ماهه است.
بیمه درمان تکمیلی انفرادی
گلشن دیداردارد جمعه های انتظار/مجمع ابراردارد جمعه های انتظار/ای خوش آن صبحی که باشدجلوه گاه برفرج/عاشق بسیاردارد جمعه های انتظار/درتکاپوی وصالش صبح وشب آماده باش/زمزم ایثاردارد جمعه های انتظار/اشک چشمان بهاری جاری بامعرفت/شیعه بسیار داردجمعه های انتظار/جمکران حضرت اومملو ازعاشقان/پیرو بیدارداردجمعه های انتظار/ازبر روز ظهورش زمزم آمادگی است/این همه آثاردارد جمعه های انتظار/با بصیرت سوی دریای ولایت پاگذار/ازبرش سرداردارد جمعه های انتظ
دوره آموزشی دوره امر به معروف و نهی از منکر با همکاری کانون بسیج فرهنگیان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سیرم با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره :دوره امر به معروف و نهی از منکر2- کد دوره : 925037323- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : تخصصی6- فراگیران : اعضای کانون بسیج فرهنگیان7- تاریخ برگزاری دوره : 1398/08/308- ساعت :   8 الی 139- مکان برگزاری دوره : دبیرستان نیرومند
جمعه هابرچشم شیعه اشکهای انتظار/گریه برمهدی نماید بانوای انتظار/ازفراق یوسف حق مثل یعقوب زمان/زمزم اصلاح دارد این صفای انتظار/حضرت مهدی امید کردگار واهل بیت/میدهد برجان شیعه اوولای انتظار/مژده روز ظهورش پرشده اندرجهان/مستجاب حق بگرددچون دعای انتظار/ریشه کن سازد ولایت کل بنیادستم/این بود از بهردنیا آن عطای انتظار/انقلاب کشورما برظهورش آمده/تادهدپایان زیبابر ندای انتظار/رهبرفرزانه ما نائب صاحب زمان/شیعیان را مرهم دل با رضای انتظار/درظهو
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکین دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکین دردم میکنم !
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکین دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکین دردم میکنم !
داشتم به خودم می‌گفتم عه عه... دوره طلا هم تموم شدا... حداقل تا مرحله ۳ دیگه کاری با کمیته المپیاد نخواهم داشت! بعد گفتم که واقعن دوره طلا کیفیتش از اون چیزی که انتظار داشتم کم‌تر شد! بعد همین جوری فکرام ادامه پیدا کردن، گفتم یه جایی بنویسمشون!
به هر حال! این نوشته خیلی پوینتی نداره که بخواید بخونیدش. حتّی نمی‌دونم که چرا دارم می‌نویسمش و چرا دارم این جا می‌نویسمش! D:
بگذریم!
ادامه مطلب
فردا تولدمه و این نمیخوام ترین تولد منه.
 انتظار تبریکی رو دارم که حکم مرگ رو داره برام. انتظار انتظار
میگم انتظار شبیه این گیفه‌ست... که پنجره بازه و پرده و درختا تکون میخورن. باده... ترسناکه...
مچاله میشی تو خودت و پالتوت رو جمع میکنی تو بغلت. سرخیابون و ته خیابون رو نگاه میکنی. نورِ تیر چراغ برق میره رو مخت و خلوتی خیابون میترسوندت. کسی نیست. نخواهد بود.
انتظار انتظار انتظار
 
تلخ‌ه. روزهایی که میگذرن تلخ‌ن. و من تو این تلخی تنها نیستم.
دارم رو
شاید یکی از سخت ترین کارهای دنیا انتظار هست،من خودم در انتظار ها خیلی صبور نیستم ولی نباید تو زندگی انتظار ها آدم رو نا امید یا از پا در بیارنباید شروع کنی کارهای دیگه انجام دادن و موضوع انتظار فکر نکنی...الان تقریبا 20 روز شده که درخواست برای CAQ دادم و اداره مهاجرت کبک قرار مثلا تو 20 روز کاری این درخواست بررسی کنه، با اینکه برای این درخواست مدارک زیاد نمیگیره و بیشتر یک فرم ساده هست نمیدونم چرا انقدر طول میکشه بررسی کنن.تازه جواب CAQ که بیاد میر
پس از حمد خداوند مهربان و درود و صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام ، به اطلاع می رساند دوره ضمن خدمت کاربردهای فناوری اطلاعات با همکاری گروه های درسی با شرایط زیر برگزار می گردد:1- نام دوره : کاربردهای فناوری اطلاعات2- کد دوره : ۹۲۰۰۲۵۴۲3- ساعت دوره : 6 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره : عمومی6- فراگیران :دبیران مدارس متوسطه اول و گروه های درسی7- تاریخ  برگزاری دوره : 1398/03/09      8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره : مرکز تحقیقات معلمان سمیرمهمکار
سلام علیکم
کانون فرهنگی و تبلیغی ندای عصر با افتخار آمادگی دارد در موضوعات زیر دوره ، کارگاه و همایش علمی برگزار نماید:
 
1- دوره آشنایی با نهج البلاغه
2- دوره کامل آموزش روش پژوهش
3- دوره اموزشی مقاله نویسی
4- سبک زندگی اسلامی
5- ارتباط مؤثر
6- کارگاه پیش از اردواج
7- صمیمیت افزایی زوجین
8- دوره اعقاید اسلامی
9- دوره اصول فقه
10 دوره فقه اسلامی
11- دوره فلسفه اسلامی
12- سبک زندگی حضرت زهرا سلام الله
13- مدیریت اسلامی و....
جهت کسب اطلاعات بیشتر و درخواست
از وظایف مردم و عاشقان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انتظار است. همانطور که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند: برترین اعمال امت من انتظار فرج است.
طبیعی است که وقتی معشوق از عاشق جدا باشد، عاشق انتظار اورا می کشد، حال که ما ادعای عشق به امام زمان ارواحنا فداه را هم داریم.
پس بیایید واقعا منتظر باشیم. 
 دوره آموزشی  نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398 با همکاری گروه های درسی وکارشناسی آموزش ابتدایی با شرایط زیر برگزار می گردد:
1- نام دوره  ها : الف - بررسی و تحلیل محتوای کتاب درسی  ب - مهارت های بدو خدمت معلمان
2- کد دوره ها : 1 - 91400469 2 -91402409  
3- ساعت دوره ها  : الف:32 ساعت ب: 54 ساعت
4- نوع دوره :حضوری
5- ویژگی دوره : تخصصی
6- فراگیران : نیروهای حق التدریس و نهضت سوادآموزی  جذب شده در مهرماه 1398
7- تاریخ شروع دوره ها :
الف:دوره شماره1: 1398
کسی که به اندازه ی کافی انتظار کشیده استتا ابد انتظار می کشد. و ساعتی فرا می رسد کهدیگر هیچ اتفاقی نمی تواند بیفتد و دیگر هیچ کسنمی تواند بیاید و همه چیز به آخر رسیده استبجز انتظار که بیهوده از خود آگاه است.شاید او به این حال رسیده بود...
+
ساموئل بکت
پریروز بود که اولین بار این حس را پیدا کردم.
حس کردم شب، کسی خواهد آمد. پیام خواهد داد. 
نمی دانم که. اما یک نفر که تازه می‌آید. می‌آید و می‌ماند.
تمام روز به انتظار گذشت. تا اینکه شب شد.
و من همه‌اش در این حس قشنگ انتظار بودم.
که او می‌آید... و سلام می‌دهد... و پاسخ می‌شنود. 
شب تمام شد، صبح هم رسید، اما کسی نیامد.
فردایش هم همین‌طور. امروز هم.
حالا امشب دارم به این فکر می‌کنم که فردا چه می‌شود؟
این حس قشنگ انتظار به کجا می‌برد مرا؟
یا در واقع ای
 
نشریه شهر انتظار پیش از این به همت نوجوانان مسجد الزهرا (س) سمنان  به صورت ماهنامه منتشر می شد. بیشتر از  10 شماره از این نشریه چاپ شد و در بین مردم سمنان مخصوصا نوجوانان که مخاطب اصلی آن می باشد منتشر شد.
پس از وقفه حدود یک ساله نشریه شهر انتظار با کادر جدید و ارتقاء گرافیک و صفحه آرایی آن از محرم سال 1398 توسط هیئت (نوجوانان) مسجد الزهرا (س) مجددا شروع به فعالیت کرد.
 
سه شماره از این نشریه در محرم 1398 منتشر شد که می توانید در ادامه دانلود کنید.
اد
#حدیث_مهدوی 
امام جواد(ع)
«افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج، من عرف هذا الأمر فقد فرج عنه بانتظاره».
«برترین اعمال شیعیان ما انتظار فرج است. کسی که این امر را بشناسد، به وسیله ی انتظار فرج، برای او گشایش حاصل می شود».
یوم الخلاص/ ص248
انتظار معقول انسان از دین این است که او را به کمال و سعادت نهایى در دنیا و آخرت رهنمون باشد. این انتظارى است بزرگ که تنها دین مى‏تواند آن را اجابت کند و هیچ جایگزینى ندارد. در کنار این نیاز اساسى و فراگیر، انتظارهاى جزئى‏ترى نیز وجود دارد.
ادامه مطلب
ماه می خواند، آسمان می داند و ابر می بارد. در میان ستارگان همهمه است. فریادی از ماه که سکوت را شکسته، سکوت آسمان که سنگین است و زجه ابرها که بی پایان کشیده می شوند. ماه انتظار تنهایی را می خواند، آسمان انتظار تنهایی را می کشد و ابرها انتظار رفته را می گریند.
کیستی؟
ماه در انحنای سکوت شب کوچه؟
آسمانی نشسته بر لب پنجره پرده کشیده؟
یا ابری در تاریکی اتاق چمبره زده؟
و اما پایان نمی دهم بدون تو، زمین. تو در انتظار چیستی؟ نمی دانی؟ ترسم از همین است. پر
ندبه خوان جمعه باشد چشمهای انتظار/ازفراق روی مهدی شیعه گشته بیقرار/دشمنان دین احمدظلمشان بی انتهاست/هق هق گریه ز چشمان سوی مولاآشکار/سختی درزندگانی دوره آخر زمان/لشکری ازبهرمولاسوی رهبر دلسپار/شیعه باشدبر ولایت درعمل خیبرشکن/در رکاب مهدویت میشوداوجان نثار/هرنمازجمعه ما سنگری آماده باش/بابصیرت اورسیده قله های افتخار/وقت هم عهدی شیعه باامام وهرشهید/تا زندبرجان دشمن ضربه های ناگوار/باولایت وحدتی بر مسلمین حاصل شود/بعد سختی زمستان میرسد

 
 آخرالزمان به دورانی گفته می‌شود که وقایعی عظیم و عجیب در آن رخ می‌دهد
 
‹‹آخرالزمان›› یا پایان دوران همانگونه که از نام آن برمی‌آید به انتهای یک دوره اطلاق می‌شود و مقطعی از زمان است که در آن تغییر از یک دوره به دوره‌ای جدید رخ می‌دهد. از آنجا که اکنون دوره دنیا برپاست آخرالزمان به انتهای دوره دنیا مربوط می‌شود.آخرالزمان از دیدگاه ادیان به دورانی گفته می‌شود که وقایعی عظیم و عجیب در آن رخ می‌دهد و حاکی از انتهای زندگی به شیوه فع
 
آموزش باید منجر به تغییر رفتار شود تا آن را اثربخش بدانیم. برای اثربخش کردن آموزش ضروری است مدیران مستقیم را بیش از پیش در این فرایند، درگیر کنیم. مدیران مستقیم قبل از آموزش کارکنانشان باید:- هدف از آموزش را بصورت دقیق و روشن برای کارمندی که او را به آموزش میفرستند، تبیین و تشریح کنند.- به کارمند بگویند: چرا او را برای این دوره یا برنامه خاص آموزشی انتخاب کرده اند و این آموزش چه ربطی به کارمند و چه نفعی برای او دارد.- آنچه را که انتظار دارند کا
همسر یه جایی رو پیدا کرده که متروکه‌س. در و پیکر نداره اما بزرگ و خوبه. فقط مونده نظر یه آدم مهم... که انتظار داشتیم همون دیشب توی مسجد شهرک ببینیمش... دیشب نیومده بود! به دلم موند واسه یکی از این مکانا انتظار نکشم! :)))
امیدوارم امشب بیاد و امیدوارم اوکی بده. 
آموزش باید منجر به تغییر رفتار شود تا آن را اثربخش بدانیم. برای اثربخش کردن آموزش ضروری است مدیران مستقیم را بیش از پیش در این فرایند، درگیر کنیم. مدیران مستقیم قبل از آموزش کارکنانشان باید: - هدف از آموزش را بصورت دقیق و روشن برای کارمندی که او را به آموزش میفرستند، تبیین و تشریح کنند.- به کارمند بگویند: چرا او را برای این دوره یا برنامه خاص آموزشی انتخاب کرده اند و این آموزش چه ربطی به کارمند و چه نفعی برای او دارد.- آنچه را که انتظار دارند کار
سلام
الان چند روزه که دارم یه دوره آموزشی پایتون برای پردازش زبان طبیعی را مطالعه می کنم.
این دوره از لیندا هست و لازم نیست بگم که چقدر خوبه.
البته بگم هدف این دوره آموزش خیلی دقیق و 0 تا 100 پردازش زبان نیست.
بلکه در این دوره سعی شده تا مقدمه ای هم از یادگیری ماشین گفته بشه.
من خیلی از این دوره استفاده کردم. مدرس دوره آقای Derek Jodamski هم بیان خیلی خوبی داره.
این دوره را میتونید از سایت زیر دانلود کنید.
 
Download NLP with Python for Machine Learning Essential Training
وقتی که انتظار کنَد در دلم رسوب
وقتی به خاک انتظار نشست حَبّه ی هَوار ،
وقتی که نم کشید 
وقتی به اوج حس تنش های دل رسید
وقتی سکوت کارِ خودش را تمام کرد
نوبت به آن رسید که زند یک جوانه ، حرف ...
یک حرفِ خام ،
و شاید شبیهِ دام ،
یک حرفِ خام که باز ،
خودش منتظر شدست ،
در انتظار شنیدن یک راز ...
رازی که نیست ،
چقدر حسِّ بدیست ،
این انتظارِ لغو ...
چقدر حس بدیست ،
انتظارِ یک جوانه ی کوچک ، بدون آب ،
برای رسیدن به آسمان ، به هوا ، به آفتاب ...
چقدر حس بدیست ...
با سلام
شما میتوانید با تماس با آکادمی IMQ  ( 02188529400) ، خانم مهندس آرتونیان  (داخلی شماره 3) از زمان دوره های بنده در ارتباط با مشتری ( رضایت، شکایت و..) و دیگر دوره های بنده اطلاع لازم را کسب نمایید.
در صورت تمایل می توانید دوره های درون سازمانی و یا دوره های عمومی بنده را پذیرا باشید.
هم چنین برای دوره های 
استراتژی و ارزیابی عملکرد (BSC)
و مدل تعالی EFQM می توانید با شماره مستقیم بنده در تماس باشید 
با تشکر
احمدی
09125468950
دوره آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی با همکاری کارشناسی تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سمیرم با شرایط ذیل برگزار می گردد:
1- نام دوره : آموزش مهارت های عمومی درس تربیت بدنی2- کد دوره : 995062213- ساعت دوره : 40 ساعت4- نوع دوره :حضوری5- ویژگی دوره :6- فراگیران :الف: آموزگاران پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی پسرانه
ب: آموزگاران مرد پایه اول تا سوم مدارس ابتدایی مختلط و چندپایه7- تاریخ شروع دوره:1398/08/30
8- ساعت : 8 الی139- مکان برگزاری دوره :سالن ورزشی شهدای فر
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
آخرین مهلت اسم نویسی ۲۵ آذر. 
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره: ۳۰ هزار تومان  
مکان برگزاری: دانشگاه خلیج فارس
شماره واتساپ جهت نام
در دلم انتظار گشایشی است
از جنس انتظاری که دخترک توی گور برای رسول آخرالزمان میکشید
دخترک نه نفسش گرمتر از خاک سرد است
و نه عقل انتظار دارد
فقط میخواهد زندگی کند
و عاشق شود
و زندگی کند
و عاشق باشد
در دلم انتظار گشایشی است
همینقدر معصوم 
همانقدر تاریک..
بالاخره پس از مدتی انتظار قسمت دوم این دوره نیز منتشر شد. اگر قسمت اول این دوره را ندیده اید اینجا کلیک کنید. اگر هم می خواهید خود بازی را دانلود کنید اینجا کلیک کنید. در قسمت دوم از دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها شما یاد می گیرید چطور پلیر را بسازید.
اگر می خواهید به راز ساخت بازی یوهاهاها پی ببرید با این دوره همراه باشید.

این فیلم آموزشی در آپارات قرار داده شده است:

مشاهده در آپارات


فایل های تمرینی هم اینجا قرار دادم:

دانلود از بیان باکس
وقتی می پرسید؛ چکار کنم بچه زیر دوساله م یاد بگیرد منزل دیگران به وسایل دست نزند؟ انگار پرسیدید چکار کنم فرزند شش ماهم حرف زدن را یاد بگیرد!
کودکان حدود یکسالگی به بعد وارد مرحله کشف محیط اطراف میشود و مغز کودک وارد رشد حسی حرکتی میشود.
رفتار والدین در این دوره به کودکشان لجبازی یا همکاری را خواهد آموخت. در مهمانی ها با حضور مهربانانه خود مراقب کودکتان باشید اما انتظار اینکه در این سن یاد بگیرد به هیچ چیز دست نزند انتظار زیادیست.
این دوران گذ
انتظار، نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار حرکت است. انتظار فرج یعنی خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصّلاة والسّلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن.
۱۳۸۷/۵/۲۷-رهبر انقلاب
           
هیچکس توقع نداشت همه تو یه انتظار خیلی عجیب فرورفته بودن ..انگار قراره چند سال دیگه به چیزی که براش انتظار میکشن برسن ..
اما همیشه اوضاع همونطوری که ادما میخوان پیش نمیره .
نوه های خاله جونم خیلی عجله داشتن و همرو شگفت زده کردن ..یه دوقلوی ناز ،یه دختر و یه پسر ..خیلی تو دل میرن ..چه حس قشنگیه نگا کردن به دستای کوچولو و ظریفشون .
اوه خدای من چقد ریزن ..
ای مرغ بال وپر شکسته تقلا چه می کنیتیری به قلب تو نشسته ،حاشا چه می کنیطوفان حادثه تنیده به غمها وجود توای یار دل خجسته تماشا چه می کنیهر سو به سمت راه نگاه تو می دودبندی به پای تو بسته پر وا چه می کنیاحساس می کنی که رسیدی به حاجتتعشقت طلب زمرغک عنقا چه می کنیبا خستگی به راه طلب می روی چرا؟از آنکه زکوی تو رسته تمنا چه می کنیهر دم به انتظار که ،تو نشستی به انتظاراین کوچه  را به انتظار مهیاچه می کنیبا درد یارسوختی وبه دل پر ز آتشیبا این غم وفراق و
بسم الله الرحمن الرحیم./
امروز توی تلویزیون دیدم میدان ِ انتظار رو ! میدون ِ وسط شهر بود ... یه لحظه از ذهنم گذشت کل این دنیا ، میدان ِ انتظار ِ ... بی اونکه منتظرش باشیم ... همه ی ما منتظر درست شدن اوضاع و اوکی شدن وضع معیشت و اقتصاد و صلح جهان و حل همه ی مشکلاتیم ، بی اونکه حلال اصلی مشکلات رو بشناسیم و برای اومدنش کاری کنیم ... حتی دریغ از یه دعای خالصانه :)
+ اللهم عجل لولیک الفرج
+ شماره ی پست :))
 
«آیا شما یک «منتظر» همیشگی هستید؟ چه مدت از زندگی خود را به انتظار کشیدن می‌گذرانید؟ انتظار برای تعطیلات بعدی، شغل بهتر، بزرگ شدن بچه‌ها، یک رابطه پرمعنا، موفقیت، پولدار شدن، مهم شدن یا روشن بین شدن. چندان نامتعارف نیست که اشخاص همه عمر را به انتظار شروع زندگی سپری کنند. انتظار، یک حالت ذهنی ست و در اصل به این معناست که شما آینده را می‌خواهید و اکنون را نمی‌خواهید. آنچه را دارید نمی‌خواهید و آنچه را ندارید می‌خواهید. با هر نوع انتظار،
جمعه یعنی انتظار و انتظار و انتظار/کوشش بسیارخواهد دیدن روی نگار/سالها اندر فراقش چشمها یعقوبی است/یوسف زهرابیاید تاشود فصل بهار/هست آرامش همیشه یاداو اندرقلوب/ازوجود حضرت اوهست برپاروزگار/اندراین ماه مبارک وقت اصلاح درون/بادعاو باتوسل روبسوی کردگار/باولایت باش دائم تارسدآمادگی/حجت حق ناگهانی درجهان شدآشکار/تاظهورناب مهدی گامهای آخر است/بروجود نائب او شیعه دارد افتخار/
از غربی‌ها نمی‌توان انتظار کمک داشت، آن‌ها به دنبال استعمار ملت‌ها هستند
نمی‌توان از غربی‌ها انتظار کمک داشت؛ انتظار توطئه، خیانت، خنجر‌ازپشت‌زدن می‌توان داشت، [امّا] انتظار کمک، صداقت و همراهی نمی‌شود داشت. اول فروردین ۱۳۹۸-رهبر انقلاب
           
در این دوره شما زبان برنامه نویسی سی شارپ، که یکی از قدرتمند ترین زبان های برنامه نویسی شی گرا می باشد را از 0 تا 100 آموزش خواهید دید و پس از یادگیری با کمک این زبان می توانید تکنولوژی مورد علاقه خود را (وب، ویندوز و موبایل) انتخاب کرده و هرچه سریع تر در آن حرفه ای شوید
 
پیش نیاز های این دوره :
این دوره پیش نیازی ندارد .
 
لینک دانلود
 
دوره بعدی این دوره : آموزش سی شارپ پیشرفته
 
 
 
دوره تحصیلی:
آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
شروع ثبت سفارش:
99/01/24
پایان ثبت سفارش:
99/03/23
دوره ی اموزش فریمورک لاراول ( laravel )
 
سلام من یک دوره ی فوق العاده برای یادگیری فریمورک لاراول پیدا کردم که پیشنهاد میکنم هر کس نیاز به طراحی و توسعه ی وب داره ازش استفاده بکنه 
 
آموزش پروژه محور لاراول 
این دوره ی آموزشی ویدیویی از 24 جلسه تشکیل شده است که استاد نیک زاد فوق العاده تدریس کردن بهترین دوره ای بود که به عمرم دیدم از نظر کیفیت خیلی عالی تر از دوره های آموزشی بود که تو اینترنت ادعا میکنن شما رو متخصص لاراول میکنند
 
بهترین دوره ی ام
به حول و قوه الهی پس از برگزاری سه دوره موفق مجازی و پنج دوره حضوری و خصوصی در شهرهای مختلف؛ و اندوختن تجارب راهگشا و استفاده از پیشنهادات زبان آموزان شرکت کننده، افتخار داریم تا چهارمین دوره مجازی آفلاین را در سال 1398 برگزار نماییم.
ادامه مطلب
دوره کرتاسه: از120تا60 میلیون سال                                   
تریسراتوپس ها در انتهای این دوره زندگی می کردند
تریسراتوپس به معنی:
صورت سه شاخی
دوره ژوراسیک:180 تا 120 میلون سال پیش
تی رکس ، اسپینوسوروس،دیپلوداوکوس و ....
دوره تریاسه: 208میلیون  سال پیش
اوراپتور اولین دایناسور روی زمین، پلاتئوسوروس اولین گیاه خوار در روی زمین
کانال مارا دنبال کنید
@jurassicworldhack
سوالات متداول در مورد دوره آموزشی
فرق بین دوره با مقالات با اطلاعاتی که در اینترنت موجود هست چیست؟
این دوره آموزشی مبتنی بر ۸ سال تجربه معاملات در بازار بورس هست و اطلاعاتی که اینترنت میتوانید مطالعه کنید گفته نمیشود.
ادامه مطلب
بالاخره پس از مدتی انتظار قسمت دوم این دوره نیز منتشر شد. اگر قسمت اول این دوره را ندیده اید اینجا کلیک کنید. اگر هم می خواهید خود بازی را دانلود کنید اینجا کلیک کنید. در قسمت دوم از دوره آموزش ساخت بازی یوهاهاها شما یاد می گیرید چطور پلیر را بسازید.
اگر می خواهید به راز ساخت بازی یوهاهاها پی ببرید با این دوره همراه باشید.
پیشنمایش:



این فیلم آموزشی در آپارات قرار داده شده است:

مشاهده در آپارات


فایل های تمرینی هم اینجا قرار دادم:

دانلود از
سلام به همه
در ابتدا سال نو رو به همه تبریک میگم. ان شاء الله سال خوبی رو پیش رو داشته باشید.
من تازه از دوره پنجم برگشتم( حالا دوره پنجم چی دیگه بماند.)
از کاری که منو استخدام کرده بودن هم انصراف دادم(چه کاری و کجا بود هم بماند)
خیلی خوشحالم و اینکه دوره بعد دوره آخر به حساب میاد و در عین حال که دوره آخر رو میگذرونم، سربازیم هم تمومه!
روی من حساب باز کرده بودن ولی من روحیه نظامی گری ندارم!!!
دارم فعالیت هامو دوبرابر میکنم که بعد از دوره پنجم یه مجم
در سخنرانی زنده تلوزیونی به مناسبت عید نیمه شعبان: انسان در مواجهه با مشکلات نبایستی مأیوس بشود؛ باید انتظار فرج داشته باشد؛ باید بداند که فرج خواهد آمد/ انتظار به معنای فقط نشستن و دست روی دست گذاشتن و چشم به در دوختن هم نیست؛ انتظار به معنای آماده شدن، به معنای اقدام کردن است؛ باید تلاش کنیم در راه ایجاد جامعه مهدوی/ جامعه مهدوی جامعه قسط، معنویّت، معرفت، برادری، علم و جامعه عزّت است.
دوره آموزشی سواد رسانه ای(مجازیار)به اطلاع همکاران محترم می رساند دوره آموزشی(مجازی) سواد رسانه ای با همکاری استانداری اصفهان در حال برگزاری است. علاقه مندان با مراجعه به سایت majazyar.ir ، اپلیکیشن مجازیار را بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.پس از شرکت در بخش آکادمی سواد رسانه ای(شامل 9 درس)در پایان محتوای آموزشی هر مبحث بازخورد و آزمون می باشد.در بخش اطلاعات فردی مشخصات خود را به دقت ثبت نمایید، براساس اطلاعات ثبت شده گواهی تایید دوره توسط است
با عنایت به استقبال متقاضیان جهت شرکت در دوره ی نقشه کشی برق صنعتی بصورت Eplan و دریافت مجوز تکرار دوره، پیش ثبت نام متوقف شد.
تاکنون 92 نفر در این دوره پیش ثبت نام کرده اند که از این تعداد 60 نفر پذیرفته می شوند که در چهار دوره سازماندهی خواهند شد. 
 
بعد از پردازش نهایی آمار، نسبت به برگزاری آزمون آنلاین جهت انتخاب نفرات اقدام می شود که لینک آن در روزهای آتی در همین صفحه بارگذاری خواهد شد. 
 
در صورت اجرای موفق این دوره، امکان برنامه ریزی برای اج
اطلاعیه مدیریت آموزش:
احتراما به استحضار می رساند ثبت نام دوره های HSE
آغاز گردیده است (جهت ثبت نام به بخش آزمایشگاه مرکزی در سایت دانشگاه
مراجعه شود)، لذا خواهشند است الزامی بودن گذراندن این دوره در خصوص
دانشجویانی که درس آزمایشگاه را انتخاب نموده اند، اطلاع رسانی شود.  در ضمن یادآوری گردد در صورت عدم ارائه گواهی دوره، نمره اعلام نمی گردد. تشکر
درباره این موردهدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینیدتست حاملگی Clearblue Rapid Detection (آزمایش سریع بارداری Clearblue Rapid Detection) (Prueba de embarazo Rapid Detect Clearblue) تنها آزمایش است که دارای یک نکته تغییر رنگ است که هنگام جذب ادرار صورتی رنگ می شود و به شما اطمینان بیشتری می دهد که این آزمایش کار می کند. این
آموزش باید منجر به تغییررفتار شود تا آن را اثربخش بدانیم. برای اثربخش کردن آموزش باید سرپرستان مستقیم را بیش از پیش درگیراین فرآیند کنیم. سرپرستان مستقیم، قبل از آموزش کارکنان شان باید:1-هدف از آموزش را دقیق و روشن کرده و برای کارمندی که او را به آموزش می فرستند تبیین و توجیه کنند.2-به کارمند بگویند چرا او را برای این دوره یا برنامه خاص آموزشی انتخاب کرده اند و این آموزش چه ربطی به کارمند و چه نفعی برای او دارد.3-آنچه انتظار دارند که کارمند از د
هزار سال منتظر یه اتفاق خوب باش ، عمرا اگه اتفاق بیفته!بعد اتفاق هایی که اصلا احتمالش رو نمیدی بیفته ، چنان طوری از اون بالا میوفته رو مَلاجِت که دیگه نمیتونی راه بری.
یه توصیه برادرانه می کنم بهتون.جزئی از جامعه منتظر نباشید.هیچ کس قرار نیست بیاد . قرار نیست یکی  بیاد و زندگی ما رو گل و بلبل کنه و با انتظار هیچ چیز درست نمیشه.در مواقع سختی ،  یکی از راه های تسکین روح ، پناه آوردن به واژه انتظار هست  ولی انتظار مثل ماده مخدر میمونه و جز توهم و تب
پیش ثبت نام در سال تحصیلی 1400-1399 شروع شد .
دوره پیش دبستانی 
دوره اول ابتدایی                  هر سه دوره بصورت مجزا و تفکیک شده از یکدیگر 
دوره دوم ابتدایی 
جهت اطلاع بیشتر با شماره تلفن های 7-55194736-051 تماس حاصل فرمائید .آیدی ما در تلگرام salarpc@آیدی ما در اینستاگرام goharan6@
آدرس : شهرستان کاشمر خیابان خرمشهر خیابان شهید عازم 
موزه آبادان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی توسط علی هانیبال و با همکاری شرکت نفت آبادان تاسیس شد ساختمان موزه با الهام از معماری سنتی ایران ( مقبره دانیال نبی) شکل گرفته است که دارای گنبدی مخروطی شکل با ارتفاع ۲۲/۵ متر و 8 ستون می باشد. سالن سمت راست موزه ماکتی از پالایشگاه نفت آبادان به چشم می خورد که با ظرافت بسیاری توسط انگلیسی ها ساخته و در دوره پهلوی دوم به خانوم فرح  هدیه داده شده و ایشان آن را به موزه آبادان اهدا نموده اند در این موزه آثاری از دور
موزه آبادان در سال ۱۳۳۸ هجری شمسی توسط علی هانیبال و با همکاری شرکت نفت آبادان تاسیس شد ساختمان موزه با الهام از معماری سنتی ایران ( مقبره دانیال نبی) شکل گرفته است که دارای گنبدی مخروطی شکل با ارتفاع ۲۲/۵ متر و ۸ ستون می باشد. سالن سمت راست موزه ماکتی از پالایشگاه نفت آبادان به چشم می خورد که با ظرافت بسیاری توسط انگلیسی ها ساخته و در دوره پهلوی دوم به خانوم فرح  هدیه داده شده و ایشان آن را به موزه آبادان اهدا نموده اند در این موزه آثاری از دور
انتظار دیدنت:
پشت هر پنجرهکه باز کنی مرا می بینیبه انتظارم نشسته ام!دیدنت را
 
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)┏━━━━━━━━━━•┓@ZanaKORDistani63@mikhanehkolop3https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com┗••━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
با توجه به رای‌گیری انجام شده در کانال تلگرام تصمیم بر این شد که یک دوره ویدئویی آموزش cmake به زبان فارسی تولید کنم و منتشر کنم تا دوستان استفاده کنند.
هزینه این دوره از نظر مالی رایگان هست ولی دوستانی که از دوره استفاده میکنند یک صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بفرستند.
این دوره رو به امید خدا استارت زدم و به مرور ان شاء الله توی همین پست آپدیت میکنم لیست دوره رو که به شرح زیر هست :
لینک پلی لیست youtube
لینک پلی‌لیست aparat
موفق باشی
این آموزش در دو دوره مجزا از هم خدمت شما عزیزان ارائه می گردد که در این دوره آموزش مقدماتی تا متوسط و در دوره بعد متوسط تا پیشرفته را خواهیم داشت .انچه در این دوره تدریس میشود عبارتند از دوره آموزش ربات نویسی وب سایت ها - اینستاگرام و ... است که تا حد قابل اتکایی به شما تدریس میشود .در ربات اینستاگرام ما ربات فالو و آنفالو -  لایک - کامنت - لاگین - لاگ اوت - پست - مدیریت تگها - لایک پست های یک تگ و .... را داریم .
در دوره متوسط تا پیشرفته نیز ما ربات اینست
از کاکتوس تنها می گفتم. از صخره بی کس می گفتم. از رود آواره می گفتم. نه انتظارش نبود، تجربه کنم. انتظارش نبود، بغض کنم. 
آدمی کم انتظاری هستم از دیگران ولی حالا در انتظار یک نفرم. با امید آمدنش، نفس می گیرم و با خیال رفتنش، اشک می ریزم.
بچه ها عاشق کسی نشید که ازتون دوره، وگرنه اگه حسی بهتون نداشته باشه، هر بار که میگید: دوستت دارم. اون فقط سین می کنه...
انتظارمنتواوچه کسی منتظر است؟انتظار یعنی چشم به راه بودنکدام راه؟راه آمدنت؟یا راه اتصال اینترنت؟به راستی لحظه ای هم منتظرت شده ایم؟چقدر از نیامدنت کلافه شده ایم؟در کدام شادی به یاد شما بوده ایم؟لحظه ای درنگ کناصلا بگذار تمام قصه انتظار امروز را مرور کنمباز هم شرمندگیانگار به رسم عادتانتظار برای آمدنت رادر روز جمعهبا جمله باز نیامدیخلاصه کرده ایممی شود دعایم کنی منتظرت شوم؟
 
#دلنوشته#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
{اهمیت و چرایی دعا برای ظهور - شماره 30}
 
نشانه انتظار
 
در باب فضیلت انتظار و ثواب منتظر همین بس که حضرت سجاد در دعای عرفه بر منتظران درود فرستاده و برای آنان دعا کرده است.
امام رضا(ع) نیز فرموده اند: چقدر خوب است صبر و انتظار فرج؛ آیا نشنیده ای فرموده ی خدای عزوجل را که: "فَانْتَظِرُوا إِنِّی مَعَکُمْ مِنَ الْمُنْتَظِرِینَ " سوره اعراف،٧١
دعا کردن برای تعجیل در فرج، نشانه انتظار است که در بسیاری از روایات به آن دستور داده شده است.
(مکیال المکار
در سالِ ۱۹۲۶ امپراتوری تایشو در ژاپن از میان رفت ، و دوره‌ی تاریخی شوا آغاز گشت . این‌دوره شروع عصر تاریک و وحشتناکی در تاریخ ژاپن بود . زمان کوتاه دوره‌ی مدرنیسم و دموکراسی پایان یافت و جای خود را به فاشیسم سپرد .۱Q۸۴ ( هاروکی موریکامی )
دوره های ضیافت اندیشه اساتید از طریق پیام رسان سروش اطلاع رسانی می شود
یعنی یک عدد اس ام اس می آید که می گوید ثبت نام دوره شروع شده است و جهت اطلاعات بیشتر در پیام رسان سروش عضو شوید برای ریز برنامه ها
بعد کسی عضو نمی شود و همه از طریق سایت ثبت نام می کنند و نیازی هم به اطلاعات بیشتر سروش جان احساس نمی کنند
و بعد هر بار در تلگرام یک گروه موقت تشکیل می شود برای هماهنگی های دوره و فهرست برنامه ها
بعد از اتمام دوره هم یکی یکی اعضا لفت می دهند تا دوره
حدود نیم ساعته که در صف انتظار پزشک متخصص هستم. نکته ای که کشف کردم اینه : انگار مردم می‌ترسن یهو نوبتشون بشه، ولی دکتر فرار کنه یا منشی اسم اونا رو نخونه! به همین دلیل جلوی در اتاق دکتر یا میز منشی ازدحام می‌کنن و عمرا متفرق نمیشن!
نام:وحشی
نویسنده:م.قربان پور معروف به خانم تراندویل
تعداد جلد ها:10
1.امپراطوری گرگ ها
2.عشق اهریمن
3.شاهزاده ی خون
4.رایحه ی جهنمی
5.پسر بهشت
6.عقاب های آزاد
7.دخمه ی شیاطین(در حال تایپ)
8.در انتظار تایپ
9.در انتظار تایپ
10.در انتظار تایپ
ژانر:اروتیک(صحنه های باز)،عاشقانه،هیجانی،ماورائی
خلاصه:داستان از یک دختر نه ساله به نام لوریانس شروع می شود که از روستا و خانواده اش فرار کرده و به جنگل پناه می برد.
نکته:برای درک داستان،باید مجموعه را به ترتیب از ج
 ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌
السلام علیک یا ابا صالح
چون مهر به نور خود، پیدایی و پنهانی 
با آن که ز من دوری نزدیک تر از جانی 
اوصاف کمالت را آیات جمالت را 
می خوانم و می بوسم انگار که قرآنی 
از صوت تو مبهوتم در حسن تو حیرانم 
تو حضرت داوودی یا یوسف کنعانی
•♡ ♡• انتظار•♡ ♡•
 ‎‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‎‌‌‌‌‌‌  ‌‌‌‌‌‌‌‌
دوره آنلاین «معنویت: از سنت تا مدرنیته»
- معنویت دینی و معنویت جدید
- تطور معنویت از دوران سنت تا دوره معاصر
- مدرنیته و پیامدهای آن برای معنویت
شرکت در این دوره به تمام علاقه مندان مباحث معنویت پیشنهاد می شود.
لینک ثبت نام:
 yon.ir/ioXB2
 
دوره آموزشی رایگان اسناد دریافتنی یک دوره مجازی برای معرفی انواع عملیات بر روی اسناد دریافتنی میباشد که با گذراندن این دوره به عملیات مربوط به اسناد دریافتنی و نحوه ثبت این عملیات آگاه میشوید و یک قدم دیگه در جهت رسیدن به قله موفقیت در حسابداری حرفه ای رو طی میکنید . امیدواریم که این دوره رایگان مورد پسند و یادگیری شما قرار بگیره و در زندگی شغلی شما مورد استفاده باشد.گروه آموزش استار حساب رو از نظرات پر مهرتون بی نصیب نزارید
 
مشاهده دوره
 
 
امروزه یکی از مهمترین ابزار در نشر علم و دانش, چاپ مقالات علمی است. در حقیقت از طریق مقالات علمی است که یک پژوهشگر میتواند یافته هایش را در اختیار دیگران قرار دهد ، داشتن مقاله ی علمی هم به دانشجویان کارشناسی و هم به دانشجویان کارشناسی ارشد توصیه می شود، در دوره کارشناسی نوشتن مقاله برای دانشجویان ضروری نیست اما داشتن آن خیلی مفید است ، دانشگاه ها از دانشجویان کارشناسی ارشد و خصوصا دوره دکتری انتظار بیشتری برای داشتن مقاله دارند.
ادامه
 
 
امروزه یکی از مهمترین ابزار در نشر علم و دانش, چاپ مقالات علمی است. در حقیقت از طریق مقالات علمی است که یک پژوهشگر میتواند یافته هایش را در اختیار دیگران قرار دهد ، داشتن مقاله ی علمی هم به دانشجویان کارشناسی و هم به دانشجویان کارشناسی ارشد توصیه می شود، در دوره کارشناسی نوشتن مقاله برای دانشجویان ضروری نیست اما داشتن آن خیلی مفید است ، دانشگاه ها از دانشجویان کارشناسی ارشد و خصوصا دوره دکتری انتظار بیشتری برای داشتن مقاله دارند.
ادامه
دو تا مطلب در linkedin خوندم که چشمم رو گرفت. با ذکر نویسنده، مطالب رو بازنشر می کنم تا شما هم استفاده ببرید:
اولین متن برای وبلاگ نویس ها بسیار کاربردی است:
"همهٔ نوشته‌ها قابل احترام هستند، یعنی برای خود حرمتی دارند، چه بپسندیم چه نه! اما من برای خودم معیاری در نوشتن دارم. این‌که اگر روزی کسی در آن‌سوی گیتی بر نگاشته‌هایم نگریست نگوید: "اه، چه موجود حقیری! چه دنیای کوچکی دارند" از جناب آقای افشین شفیعی
دومین متن از سرکار خانم تکتم خلوصی هست:
 
 
دوره آموزشی رایگان ارزش زمانی پول یک دوره ویژه برای آگاهی از اصطلاحات پول و ارزش پول در زمان است که توسط استاد بخشی ضبط و آماده شده است تا شما عزیزان در امور حسابداری به این امر مهم واقف باشید
 
 
مشاهده دوره ارزش زمانی پول
سطح: مبتدی
متن درسی: کتاب «اسپانیول اندیرکتو1» با قیمت 40هزار تومان در سایز «آچهار» بصورت رایگان ارسال میگردد. این کتاب در چهارترم اول خوانده می شود. همچنین یک جلد کتاب «افسانه سیاه» ترجمه شده از اسپانیایی توسط استاد این دوره نیز بعنوان هدیه ارسال میگردد.
 استاد دوره: مبلغ بین الملل اعزام شده به ونزوئلا و پژوهشگر منطقه آمریکای لاتین
⏰مدت دوره: هفته ای دو جلسه (هر دو ترم یک ماه طول می کشد)
ادامه مطلب
قابل توجه دانشجویان عزیز
دوره مبانی برنامه نویسی (زبان C) برگزار میگردد.
به دوستان خود اطلاع دهید.
توجه داشته باشید که پس از این دوره، دوره‌ی جاوا برگزار میشود که لازمه‌ی آن قبولی در دوره مبانی میباشد.
شما میتوانید با یادگیری کامل زبان جاوا، اندروید نویسی کنید.
ضمنا افراد برتر هر دوره را به عنوان عضو جدید گروه برنامه نویسی میپذیریم.
هزینه دوره با توجه به تعداد شرکت کنندگان متغیر است و حدودا 100 هزار تومان میباشد.
دوره دو جلسه در هفته بوده و تا
میگویم که نکند فلانی مرده باشد؟ 
سامان میگوید داری فوبیای مرگ فلانی را میگیری! 
حق داری. دوره دارد. میگذرد. بهتر میشوی. 
راست میگوید. کم کم دارم میفهمم همه چیز دوره دارد. من! من با این همه اهن و تلپ دوره داشتم! دوره ام که سررسید عین کنسرو تن ماهی راهی سطل زباله شدم. انوقت تو میخواهی غم دوره نداشته باشد؟ ترس دوره نداشته باشد؟ هه! ساده ای ها. 
برایم موی بلند نذر کرده! گفته اگر سالی_ماهی رسید که وسطش دنیا کمرمان را خم نکرد، هیچی به خم طره نمیبریم. 
بر
تمام مساله این است که هیج چیز را برای همیشه در تعلیق نمی توانی نگه داری. تاریخ به انتظار تصمیم تو نخواهد نشست، تو میتوانی زودتر از ان لحظه که انتظار به اوج خود می رسد و ظرف بلور میان زمین و هواست، ضربه ات را بزنی و انتظار را پایان بخشی، اما هرکز نمیتوانی کاسه را میان زمین و هوا رها کنی، زودتر شکستن، اری، دیرتر شکستن، شاید.اما به هر حال، شکستن ، نقش بلور است.هنگامی که معرکه، معرکه ی عبور است نه توقف و عبور، ذات همه چیز است.
نادر ابراهیمی
آتش بدون
شعر در مورد انتظار
در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد انتظار برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید
تو را در باد گم کرد و به انتظار نشست
و نمی دانست مسافران باد را بازگشتی نیست
شعر در مورد انتظار
نیستی و نمیدانی در انتظارِ تو کاسه ی صبر که هیچ !
صبر کاسه هم لبریز شده !
شعر در مورد انتظار یار
 هر شب که انتظارت را می برم به روز
شرمنده ام که بی تو نفس میکشم هنوز
شعر در مورد انتظار
هیچی بدتر از انتظار نیست . نه انتظار برای آدمی که رفته و نمیدونی که برمیگرده یا نه . این انتظاری که من امروز دارم با چشمای خیس می‌نویسم ازش فرق داره . انتظارِ اینکه یکی با چهارپایه پلاستیکی بیاد خونه تا بتونی بعد از ۴ روز بری حموم ، انتظار برای اینکه یکی بیاد دستتو بگیره تا بتونی بلند شی و این و مثانه پر رو برسونی به توالت فرنگی تا تخلیه شه و از شر دل درد رها بشی ، اینکه یکی غذای بینمک بیاره بذاره جلوت و آب خورش هم کم باشه و منتظر بمونی تا یکی نم
بدون شک یکی از بهترین نرم افزار هایی که تا الان دیدیم فتوشاپ میباشد که میتونم با خیال راحت بگم یکی از بهترین نرم افزار های ویرایش عکس و گاهن ساخت (کاراکتر,قالب سایت,پس زمینه بازی و .....) اینا نمونه بود خیلی چیزا کرد حالا جای خوبش بگم خیلی اسونه ولی اینکه از روز اول که یاد گرفتید انتظار اینو از خود نداشته باشید که عکس های حیران انگیزی بسازید . توی این دوره در 3 جلسه به صورت کامل بهتون توضیح داده ام که اقا این چیه اون چیه دوره در خارج از کشور به قیم
شیعه حق ندارد مأیوس و ناامید بشود
انتشار برای نخستین بار؛ بیانات رهبرانقلاب درباره‌ی انتظار فرج
رهبرانقلاب: مسئله‌ى انتظار ظهور صاحب‌الزّمان (علیه الصّلاة و السّلام) یکى از آن مسائل پُرمغز و پُرمعنا و داراى مضامین عالى در مجموعه‌ى تفکّرات شیعه است. این امیدى که در دل یک انسان به‌ وجود مى‌آید، به برکت ایمان و اعتقاد و یقین به وجود منجى و به حضور منجى، این امید خیلى داراى ارزش و قیمت است. یقیناً مایه‌ى حرکتهاى بزرگ در جوامع اسلامى و در ج
راهی سرزمین نور هستم. مثل پروانه ای که تازه از پوسته ابریشم خود رها شده و شوق پریدن به سوی گلستان دارد. احساس نو زندگی کردن دارم. دیدار تازه ای با شهیدان خونم را به غلیان انداخته است. جاده ها یکی پس از دیگری سپری میشوند. به میعادگاه عاشقان نزدیک تر می شوم. انتظار تنها حسی است که دارم. انتظار بستن عهدی دیگر. انگار تپه های نور صدایم می زنند. شاید که این انتظار دوطرفه باشد.
ادامه مطلب
 قرار بود تشییه پیکر مطهرحاج قاسم ساعت دو بعد از ظهر شروع شود. مسیر تشییع در قم مقدس، از حرم کریمه ی آل الله تا مسجد مقدس جمکران، یعنی طول 6 کیلومتری بزرگراه پیامبر اعظم بود. توفیقی شد بعد از نماز ظهر از ساعت یک در ابتدای بزرگراه حاضر بودیم. میدان معلم مملو از جمعیت بود و به سختی خود را به محیطی که بتوان راحت نفس کشید و خانواده راحت باشند رسیدیم. جمعیت همه سر پا منتظر پیکر مطهر بودند. باورتان نمی شود کما اینکه برای خودم هم باور کردنی نبود، این ج
کارورزی دوره‌ای از تحصیلات دکترای پزشکی عمومی است که مدت و نحوه برگزاری آن در کشورهای مختلف متفاوت است. معمولاً کارورزی آخرین دوره پزشکی است که یک تا یک و نیم‌سال طول می‌کشد.
کارورز یا انترن (به فرانسوی: interne، انترن) (به انگلیسی: intern، اینترن) شخصی است که دوره‎‌ی کاورزی پزشکی را می‌گذراند.
ادامه مطلب
دوره +Network یا تکنسین شبکه توسط شرکت بین المللی CompTIA معرفی شد. دوره نتورک پلاس پیش نیاز تمام دوره های شبکه می باشد و اصول مقدماتی شبکه و مفاهیم آن به طور کامل در این دوره گفته می شود و با گذراندن این دوره شناخت کاملی نسبت به مفاهیم پایه و اصول اولیه دنیای شبکه های کامپیوتری پیدا خواهید کرد و در انتها می توانید تصمیم گیری کنید که چه راهی را در شبکه دنبال کنید و دوره های تخصصی تر شبکه مثل دوره های مایکروسافت , سیسکو , میکروتیک , لینوکس و … را دنبال ک
امروزه علاقه مندان و کسانی که نیاز به فراگیری زبان انگلیسی دارند رو به افزایش است.
برای تدریس زبان انگلیسی دانستن و تسلط به این زبان امری واجب و ضروری است. اما کافی نیست و یک مدرس خوب باید توانایی ها و مهارت های لازم برای آموزش دادن زبان را کسب کند.
TTC مخفف عبارت (Teacher Training Course) به معنی دوره تربیت مدرس می باشد. کسانی که دوره های پیشرفته این زبان را طی کرده اند می توانند برای دوره TTC اقدام کنند.
 با شرکت در این دوره ها در کنار یادگیری تکنیکها و مبان
کالج زبان کره ای
همه دانشگاه های کره جنوبی دوره زبان رو برگزار میکنن که شما میتونید خودتون دانشگاه موردنظرتون رو انتخاب کنین.
ولی غالبا افراد همون دانشگاهی رو  که قصد تحصیل  در اون رو برای رشته دانشگاهیشون دارن رو برای دوره زبان هم انخاب میکنن. بهترین دانشگاه برای دوره زبان به نظر من دانشگاه kyounghee هست که این دوره رو با امکانات بیشتر و مدرس های بهتری برگذار میکنه
شهریه دوره های زبان کره ای حدودا بین 1350 الی 1600 دلار در هر ترم هست که بسته به دانش
نسبت P/E
نسبت P/E در یک شرکت به معنای انتظارات سرمایه‌گذاران از بازدهی آینده آن شرکت است؛ مثلا اگر شرکتی P/E پنج داشته باشد، یعنی انتظار داریم بازدهی آینده آن نزدیک به بهره سپرده‌های بانکی و حدود ۲۰ درصد باشد. نسبت P/E پنج همچنین نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری در این شرکت پس از پنج دوره سودآوری، می‌تواند اصل سرمایه‌ را بازگرداند.
به جای این همه چیزای به درد نخوری ک تو علم پیدا کردن ای کاش تو این همه سال ی پل ب گذشته پیدا میکردند برای زمانایی ک آدم دلتنگ گذشته میشه ولی هیچ راهی هیچ آهنگی هیچ رفیقی ازاون دوره ها پیدا نمیکنه ک صدمی ازاون لحظه هارو تداعی کنه.
همون لحظه هایی ک ی بوی گذرا عجیب غریب میبرتت تو دوره هایی ک حتی فکرشم نمیکردی ی روز دلتنگشون بشی!
اگه میدونستم ک اینجوری میشه حتما  کلی یادگاری  از اون دوره جمع میکردم ک وقتی دلم هوای اون دوره رو کرد تو دستم حداقل لمس ک
{پرسش و پاسخ مهدوی - شماره 34}
 
تعریف لغت و اصطلاحی انتظار چیست؟
 
پاسخ : انتظار در لغت به معنای چشم به راه بودن، دیده بانی، صبر در امور و نوعی امید بستن به آینده است و منتظر به کسی گفته میشود که از وضع موجود و حاضر راضی نیست و برای وضع بهتری در تلاش است.
انتظار در اصطلاح عبارت است از چشم به راهی برای آینده ای که در آن ظلم و ستم و بی عدالتی ها نباشد و جهان از همه زشتی ها رهایی یابد و عدالت در جهان حاکم شود.
انتظار، امید به آمدنِ انسان کاملی است که جها
برگزاری دوره آموزشی نرم افزار فلوئنت
شرکت نوین مکانیک ذوق برگزار کننده دوره نرم افزاری فلوئنت در سطوح مقدماتی و پیشرفته می باشد.
این دوره هر ماه بصورت خصوصی و گروهی بصورت حضوری و آنلاین در حال برگزاری است.
تخفیف ۴۰ درصدی ویژه دانشجویان.
مدرسین با تجربیات صنعتی در حوزه نفت و گاز و تاسیسات مکانیکی حرارتی و برودتی و تهویه مطبوع.
سرفصل های دوره:
۱-مدلسازی 
۲-شبکه بندی
۳-تعاریف پایه سیالاتی و حرارتی
۴-تعریف فیزیک مسئله
۵-تنظیمات حل
۶-بررسی نتا
امروز روزی هست که عاشق شدم 
سه ساله از این عشق میگذره 
تمام این مدت انتظار برای یک لحظه دیدن دوباره 
انتظار برای یک بار دیگه صدا کردنت 
هنوز که هنوزه از تو خبری ندارم 
هر روز نگرانی ، دلتنگی 
دلم آرزوی دیدن دوباره ی تو ، تو دلم زندس 
میدونم که روزی تو رو خواهم دید
از قیام تا انتقام...
 مهدی ادامه حسین است و «انتظار» ادامه عاشورا و برآمده از آن. مهدی، فرزند حسین است و فرهنگ «انتظار» برآمده از فرهنگ «عاشورا» و انتظار حسینِ دیگری را کشیدن.
این دو پیوندی دیرین و مستحکم با یکدیگر دارند. یکی پشتوانه فرهنگی و زمینه ساز، برای دیگری است و یکی رمز «حیات شیعه» است و دیگری رمز «بقای آن». یکی رمز «قیام و به پا خاستن شیعه» است و دیگری عامل «حفظ و استمرار آن»
«مهدی» وارث عاشورا است همچنان که «حسین» علیه السلام وارث پ
برخی از سرمایه‌گذاران دوست دارند از همان ماه اولی که سرمایه‌گذاری را شروع کرده‌اند، سودی که عایدشان می‌شود را دریافت کنند. به همین خاطر بعضی از صندوق های سرمایه گذاری پرداخت سود دوره ای دارند. این تقسیم سود در صندوق های سرمایه گذاری با درآمد ثابت معمول‌تر است اما بعضی از دیگر انواع صندوق‌ها (سهامی و مختلط) هم تقسیم سود دوره‌ای دارند. برای اینکه بدانیم یک صندوق تقسیم سود دوره‌ای دارد یا نه، و اینکه دوره پرداخت آن هر چند وقت یک بار است، ب
مسول وموسس فیزیوتراپی سلامت مدت 26 سال سابقه فعالیت فیزیوتراپی در کلینیک های خصوصی و دولتی و بخش های مختلف بیمارستانی را دارند
علاوه بر گذراندن دوره های کارشناسی فیزیوتراپی و کارشناسی ارشد آسیب شناسی ورزشی،دوره های کوتاه مدت زیادی مانند دوره های
لیزردرمانی،ماساژتخصصی فیزیوتراپی،تیپینگ taping،طب سوزنی (سوزن خشک)                                                                                  dry needling و....را گذرانده است
آموزش ساخت بازی با یونیتی از صفر 2
فصل دوم دوره ی آموزش بازی سازی با یونیتی از صفر این دوره در سال 2020 و با جدیدترین ورژن یونیتی اموزش داده خواهد شد و مباحثی که در فصل اول تا به الان تغیر کردند رو اپدیت میکنه و بر اساس بازخورد های دوره و ایرادات پر تکرار خوداموزهای عزیز تولید شده.یعنی این دوره ایرادات شما از فصل اول رو پوشش میده و مباحث قبل رو تکمیل تر میکنه و لطفا هرگونه ایراد ، اشگال ، سوال یا انتقادی داشتید با من در میان بگزارید که در اینده نح
افزایش #تضمینی اعضاء کانال (ممبر صددرصد واقعی)
 
1 -  جذب فوری   (با لینک جوین کانال) :
حداقل سفارش = یک کا
پیامرسان بله : هر یک کا  = ۶۹.۰۰۰  تومان ۲ کا به بالا شامل تخفیف خواهد شد
تلگرام :هر کا اجباری  = ۱۵.۰۰۰ تومانهر کا  فیک  =  ۲۰.۰۰۰ تومان
2 - جذب اختیاری (بالینک عادی کانال) : انتشار لینک عادی کانال شما در مجموعه ۱.۵۰۰.۰۰۰ نفری بمدت ۳ ساعت به شرح ذیل
بله  :   ۱۵۰.۰۰۰   تومانمیانگین جذب : حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ نفر مدت زمان انتظار برای انجام : ۲۴تا۴۸ ساعت
حس می‌کنم قلبم داره از هم می‌پاشه، می‌خوام ذهنم رو آروم کنم بتونم بخوابم اما انگار احساس خلا دارم نمی‌تونم نظم بهش بدم. انتظار کشیدن سخته. داغونت می‌کنه. چند تا مسئله باهم پیش اومدن. توی چهار شهر متفاوت. خدا ختم بخیر بشه. خدا این آرامش بعد از طوفان رو روزی‌ام کن. الهی آمین.
احساس میکنم نشسته ام به انتظار اتفاقی که رخ دهد اما امان آن اتفاق هرگز نخواهد رسید، سرم از تمام افکار پریشانی که درون دهنم در انتشارن در حال انفجار است. 
شب 25 سالگی را حس میکنم اما احساس زنده بودن ندارم. باید زنده شوم باید دوباره زنده شوم... 
با تعطیلی مدارس برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و خانه نشین شدن معلمها و دانش آموزان در خانه و برای جبران عقب ماندگی درسی از دوستان دوره ی لیسانسم در گروه تلگرامی پرسیدم شما با تدریس در فضای مجازی موافقید؟ یکی از آقایان نوشت:
"ما وقتی میریم کلاس ده نفر غایب داریم 
ده نفر خوابند
واز ده نفر باقیمانده پنج نفر به زور جزوه می نویسند 
حالا انتظار دارید با اونا مجازی کار کنیم 
دلتون خوشه ها"
 دوره جامع آموزش سئو
 
دوره جامع آموزش سئو
دوره آموزش سئو بی شک از ارزشمند ترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در تمام دنیاست. دلیل این مهم چیزی نیست جز اینکه: سئو سومین شغل پردرآمد دنیا در زمینه دیجیتال مارکتینگ است.
 
 
دریافت فایل
 
نام:وحشی
نویسنده:م.قربان پور معروف به خانم تراندویل
تعداد جلد ها:10
1.امپراطوری گرگ ها
2.عشق اهریمن
3.شاهزاده ی خون
4.رایحه ی جهنمی
5.پسر بهشت
6.عقاب های آزاد
7.دخمه ی شیاطین(در حال تایپ)
8.در انتظار تایپ
9.در انتظار تایپ
10.در انتظار تایپ
ژانر:اروتیک(صحنه های باز)،عاشقانه،هیجانی،ماورائی،تخیلی
خلاصه:داستان از یک دختر نه ساله به نام لوریانس شروع می شود که از روستا و خانواده اش فرار کرده و به جنگل پناه می برد.
نکته:برای درک داستان،باید مجموعه را به ترت
در انتظارت خواهم ماند
تا بار دیگر زمزمه و عاشقانه هایت را بشنوم
تا صدای زیبا و دلنشینت چون نسیم حیات در من جاری شود
در انتظارت خواهم ماند
هرچند هزاران فرسنگ دور از من در دیار دیگری
به یقیین سیمای زیبایت را هرگز نخواهم دید
هیچگاه بر لبان زیبایت بوسه ای نخواهم زد
به آغوشت نخواهم کشید
و جز صدای زیبا و کلمات دلفریب و آهنگینت
نصیب من از تو چیز دیگری نخواهد بود
به انتظار تو خواهم ماند
به انتظار تو که همه خواسته ها و تمناهای زندگیم را در تو یافتم
در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ عاشقانه هلیا طراحی سایت ، سئو سایت ، طراحی سایت فروشگاهی