نتایج جستجو برای عبارت :

بلال یا سرطان؟/ با خوردن بلال دانه‌ دانه سرطان را وارد بدنتان می کنید

پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت‌وگو با  خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،گفت: ذرت در کنار نان، برنج و سیب زمینی یکی از خانواده نان و غلات و منابع کربوهیدرات محسوب می شود. این ماده سرشار از ویتامین های خانواده B است.

ادامه مطلب
پیام فرحبخش متخصص تغذیه و رژیم درمانی در گفت‌وگوییگفت: ذرت در کنار نان، برنج و سیب زمینی یکی از خانواده نان و غلات و منابع کربوهیدرات محسوب می شود. این ماده سرشار از ویتامین های خانواده B است.
 
وی با بیان اینکه از لحاظ انرژی؛ 30 گرم نان، پنج قاشق برنج، حداکثر شش قاشق ماکارونی و نصف لیوان ذرت پخته تقریبا معادل یکدیگر هستند، ادامه داد: اگر فردی تمایل به مصرف ذرت یا بلال دارد، باید از سهم نان و غلات مصرفی در وعده‌های روزانه خود، کم کند؛ بعنوان م
دانلود اهنگ بلال بلال بلال ای بلالم | دانلود اهنگ حسین عامری بلال بلال بلال ای بلالم با کیفیت خوب همراه با متن لری شاد ای بلال اخی بلال بلال ای گل lori a balal شبیراسماعیلی بنارویه. 21,691 ... اهنگ لری بسیارررر زیبا بلال اخی بلالم از مسلم خسروی. از کانال بهرنگ رزمجویی.
دانلود آهنگ غمگین و احساسی بلال بلال بلال ای بلالم از حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه Ahang balal balan balal ...
دانلود آهنگ بلال بلال مسعود بختیاری + متن آهنگ
                
                                                   


بلال آب پز : ضد سرطان
بلال کبابی : سرطان زا

قسمت های سوخته بلال روی آتش باعث ورود کربن به بدن می شوند در نهایت فرد با مصرف زیاد آن مستعد ابتلا به سرطان های کبد و معده می شود.
دانلود اهنگ بلال بلال بلال ای بلالم | دانلود اهنگ حسین عامری بلال بلال بلال ای بلالم با کیفیت خوب همراه با متن لری شاد ای بلال اخی بلال بلال ای گل lori a balal شبیراسماعیلی بنارویه. 21,691 ... اهنگ لری بسیارررر زیبا بلال اخی بلالم از مسلم خسروی. از کانال بهرنگ رزمجویی.
دانلود آهنگ غمگین و احساسی بلال بلال بلال ای بلالم از حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه Ahang balal balan balal ...

دانلود آهنگ بلال بلال مسعود بختیاری + متن آهن
 
سیاه دانه سرشار از آنتی اکسیدان است، بنابراین تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد را خنثی و از ابتلا به سرطان جلوگیری می‌کند. مطالعات زیادی در این زمینه نشان داده است که مصرف سیاه دانه در درمان انواع سرطان‌ها مانند سرطان لوزالمعده، سرطان پروستات، سرطان روده بزرگ، سرطان پوست و سرطان دهانه رحم مفید است. در واقع ترکیبات موجود در سیاه دانه می‌تواند بسیاری از سلول‌های سرطانی بدن را از بین ببرد.
 
 
ترکیبات موجود در سیاه دانه، دارای خاصیت آنتی
خوردن بلال در یک شب سرد زمستانی ، آن هم بلالی که به اصطلاح دودی شده  و عطر بویش کوچه را پر کرده باشد ، برای همه لذت بخش هست.پختن بلال هم برای خودش روش خاصی دارد که می توان با انجام اش ، بلالی به مراتب خوشمزه تر را تجربه کرد.اگه دوست دارید بلالتون خوشمزه تر باشه مطلب زیر را بخوانید !!!
فوت و فن های پختن بلال روی آتش 
بوی بلال کبابی از آن دسته بوهای آشنایی است که کمتر می توان در مقابلش بی تفاوت بود. این هم یک دستور عالی و بسیار سالم و رژیمی برای پخت
دانلود آهنگ بلال بلالم شیرازی سیما بینا
دانلود آهنگ بلال بلالم از سیما بینا
دانلود آهنگ بلال بلالم سی خودت کردی از سیما بینا
ترانه شیرازی بلال بلالم

بلال بلالم سی خودت کردی سیما بینا
دانلود آهنگ بلال بلالم سی خودت کردی شیرازی
دانلود آهنگ لری غمگین بلال بلالم
دانلود آهنگ قدیمی بلال بلالم سی خودت کردی
دانلود آهنگ غمگین محلی به نام سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم از علی موسی زاده
Ahang Ali MosaZade Sigar Khobe Vali Andaze Dare
دانلود آهنگ سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم علی موسی زاده
سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم
سیگار از دست دلبر مزه داره بلال بلالم
سیگاری تش زدم دودی بگیرم بلال بلالم
خیال کردم که زهرمار کشیدم بلال بلالم
سیگار خوبه ولی اندازه داره بلال بلالم
سیگار از دست دلبر مزه داره بلال بلالم
سیگاری تش زدم دودی بگیرم بلال بلالم
خیال ک
سرطان سینه چیست؟
سرطان سینه نوعی بیماری است که در آن سلولهای پستان از کنترل خارج می شوند. انواع مختلفی از سرطان سینه وجود دارد. نوع سرطان سینه بستگی به این دارد که سلول های سینه به سرطان تبدیل می شوند.
سرطان سینه می تواند در قسمت های مختلف پستان آغاز شود.
ادامه مطلب
.
چند روز بعد از مراسم عقد، توی پارک نشسته بودیم بلال میخوردیم خیلی احساساتی شده بودم به خانومم گفتم «خیلی خوب شد به هم رسیدیم! دیگه به جای اینکه غصه‌ی نداشتن همو بخوریم همش غصه‌ی داشتن همو میخوریم.» نمیدونم چرا بلال رو فرو کرد تو چشمم. زمونه بدی شده. ابراز احساساتم نمیشه کرد.
کنجد دشمن پوکی استخوان، ضد ورم مفاصل و رماتیسم، ضدسرطان و قارچ است هوش و بینایی راتقویت کرده و کلسترول را کاهش می دهد.  کنجد دارای خواص گوشت است اما ضرر آن را ندارد. آنتی اکسیدان‌ها ترکیباتی هستند که سلول‌های ما را در برابر آسیب‌های رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌های بسیار موذی هستند که بدن ما را در معرض بیماری‌های قلبی عروقی، برخی از سرطان‌ها و بیماری‌های دیگر مربوط به پیری قرار می‌دهند. اگر می‌خواهید خو
بسم الله الرحمن الرحیم
طبق اخرین تحقیقات از منبع ncbi و مقاله منتشر شده در ان ، همچنین سایت های دیگر همانند medical news today ، تایید شد که هسته انگور حاوی مقدار قابل توجهی انتی اکسیدان و یون های فعال است که باعث میشود روند بهبودی سرطان تا 67% بدون نیاز به شیمی درمانی صورت گیرد.
عصاره تهیه شده از این دانه ها ، با سلول های سرطانی مقابله می کنند و به خاطر داشتن خاصیت اسیدی ، این سلول ها را از بین می برند.

همچنین باید توجه کرد که میتوان از روی فرمول بالا ، دا
اتفاقی که اخیرا حالم را بهتر کرد دیدن چهره و شنیدن صدای یک دوستِ تازه است که از دریچه آن ماهپاره (به قول مادر بزرگم) با موسیقی جدید گروهشان به اسم "دی بلال" پخش شد. موسیقی به زبان بختیاری است، خواننده خانم است و صدایی به‌شدت عجیب و گیرا دارد، و هر لحظه من را بیشتر برای نوشتن در اینجا در موردش تهییج کرد.
بشنوید "موسیقی دی بلال از گروه ارغوانه" را.
خواص و مزایای تغذیه دانه های کنجد
 
دانه های کنجد دانه های ریز و غنی از روغن هستند که در غلافها در گیاه گیاه زرد گیاه Sesamum رشد می کنند.
دانه های غیرمستقیم پوسته خارجی و خوراکی دست نخورده دارند ، در حالی که دانه های پوسته پوسته بدون پوسته می آیند.
پوسته به رنگ دانه ها رنگ قهوه ای قهوه ای می بخشد. دانه های پوسته پوسته از رنگ سفید رنگی برخوردار هستند اما هنگام برشته قهوه ای می شوند.
دانه کنجد فواید سلامتی زیادی دارد و هزاران سال است که در طب عامیانه
• از بلال‌های آن‌شب، چهارتا را جدا کرده‌بودیم برای کباب‌کردن. غروب، گاز‌ پکنیکی را از انبار درآوردیم و زیر مهتابی حیاط، جمع شدیم. زن فندک را که زد شعله یک‌هو آمد بالا و کمی طول کشید تا خاموش شود. ترسیدیم. واشرش را عوض کردیم. مرد بااحتیاط روشنش کرد. این‌بار شعله‌اش طبیعی بود و گُر نگرفت. بلال‌ها را گذاشتیم روی آتش. سرم را خم کردم و سوختن دانه‌های ذرت را نگاه کردم. درهم‌تنیدگی‌شان با آتش... انفجارهای کوچکی بودند در نوع خودشان. در آنی روشن
خواص برنج؛ ۱۰ خاصیت باورنکردنی برنج برای سلامت بدن
تقویت متابولیسم، مراقبت از پوست، کمک به هضم، کاهش فشار خون بالا، کمک به کاهش وزن، تقویت سیستم ایمنی و حفاظت در برابر دیسانتری، سرطان و بیماری‌های قلبی از دیگر خواص برنج به‌شمار می‌روند.
این خواص در بیش از چهل هزار نوع از این دانه‌ی غلات وجود دارد. برنج به دو دسته‌ی اصلی دانه‌های کامل و برنج سفید تقسیم می‌شود. دانه‌های کامل برنج که به شکل اولیه و خالص هستند، ارزش غذایی بالایی دارند. اما
علائم اولیه ی سرطان سینه را جدی بگیرید
 
 

تغییرات ایجاد شده در اندازه ی سینه ها می تواند نشان دهنده ی وجود سرطان باشد
 
9 علامت احتمالی سرطان سینهسرطان سینه یکی از رایج ترین سرطان ها در دنیاست که علائم خود را دارد، اما اکثر افراد نسبت به برخی از این علائمی که بدن بروز می دهد بی توجه بوده و اعلام خطر بدن را نادیده می گیرند. درست است که نیازی به نگرانی های بی مورد و وسواسی در مورد سلامتی نیست، اما نباید علائم جدی را نادیده گرفت.
ادامه مطلب
دانلود آهنگ غمگین و احساسی بسیار زیبا های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم حسین عامری با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
Ahang Hossen Ameri Nane Man Mosaferam
دانلود آهنگ ننه من مسافرم حسین عامری
های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم
های ننه قلیون چاق کن های ننه چایی دم کن
های ننه من مسافرم های ننه من میخوام برم
های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد
های ننه تورو به خدا بابام طلب کن تا بیاد
های ننه من مسافرم های ننه نگذار تا برم
ن
توت فرنگی خاصیت ضد پیری دارد.
مصرف مداوم توت فرنگی از بروز سرطان مری پیشگیری می کند.
جوشانده برگ توت فرنگی برای استسقاء مفید است (هر چهار ساعت ۱ قاشق مرباخوری)
خوردن سه یا چند وعده توت فرنگی می تواند خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا که در آن بینایی از دست می رود را کاهش دهد.
خوردن توت فرنگی بعضی از ویروس‌ها را از بین می‌برد.
توت فرنگی از سرطان جلوگیری می نماید.
توت فرنگی باعث کاهش کلسترول خون می‌شود.
کسانی که سرطان دارند سعی کنند توت فرنگی را در
بر اساس آمارهای وزارت بهداشت، دومین علت مرگ ایرانی ‌ها سرطان است و سالانه 56 هزار نفر بر اثر ابتلا به سرطان فوت می ‌کنند.


به گزارش : آنچه اهمیت موضوع را پر رنگ می‌ کند، ابتلای تعداد زیادی از این افراد به سرطان ‌های دستگاه گوارش است که در این میان سرطان معده در رتبه نخست و پس از آن سرطان روده در رتبه دوم قرار دارد.
ادامه مطلب
الف – خواص دارویی سیاه دانه جهت استعمال بیرونی ( مالیدن روغن ):
سیاه دانه و روغن آن موثرترین و مفیدترین چیزی است که برای تقریباً هر بیماری، آلرژی یا حساسیت و حتی بیماری‌های جدی مانند نفس تنگی (asthma)، دیابت، اختلالات در سیستم دفاعی بدن، زردی یا (Hepatit)، ایدز (AIDS) و حتی سرطان دارو می‌باشد .
یکی از خاصیت های سیاه دانه برای مو بدن میباشد .
این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می‌کردند.
مصرف سیاه‌دانه بر
1-ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد
رژیم های غذایی حاوی سبزیجات خانواده کلم با خطر کم تر رو به رو شدن با سرطان های خاص ارتباط دارند.
محققان ترکیبات حاوی گوگرد را در درون آن ها شناسایی کرده اند که ممکن است اثرات ضد سرطانی داشته باشند، که شامل گلوکوزینولات ها و محصولات جانبی آن ها مانند ایندول و ایزوتیوسیانات ها است.
آنتی اکسیدان ها در جوانه های بروکسل مانند کامپرفرول نیز به کاهش استرس اکسیداتیو بر روی سلول ها برای مقابله با سلول های سرطا
آهنگ هواری پردیسی بلوچ و بلال نصرویی واوا بلالی و پردیسی












متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.




دریافتحجم: 10.8 مگابایت
اگر بتوانید علایم سرطان ریه را در مراحل اولیه تشخیص دهید احتمال درمان آن را به مقدار بسیار زیادی بالا می برید ریه های شما دو عضور اسفنجی در قفسه سینه هستند که که هنگام دم  اکسیژن هوا را به خون منتقل کرده و هنگام بازدم دی اکسید خون را از بدن دفع می کنند. سرطان ریه عامل اصلی مرگ و میر ناشی از سرطان در ایالات متحده در بین مردان و زنان است. میزان مرگ و میر توسط سرطان ریه بیشتر از سرطان های روده بزرگ، پروستات، تخمدان و پستان است.

ادامه مطلب
 
ول این که شیوع آن زیاد است؛ مثلا تعداد بیشتری از مردم درگیر سرطان کلون به نسبت سرطان کیسه صفرا می‌شوند. بر طبق آمار‌های رسمی سالانه بیش از یک میلیون نفر در جهان به سرطان روده مبتلا می‌شوند که سالانه به این مقدار افزوده می‌شود. در ایالات متحده سالانه بیش از ۱۵۰ هزار مورد جدید سرطان روده بزرگ کشف که حدود ۴۵ هزار مورد آن منجر به مرگ و میر می‌شود. همجنین شیوع آن در مردان بیش از زنان بوده و در بیشتر موارد در افراد بالای ۵۰ سال رخ می‌دهد.
راه‌ه
تمام خواص و فواید سیاه دانه
سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.
سیاه دانه چیست؟
سیاه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باک
تمام خواص و فواید سیاه دانه
 سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.

ادامه مطلب
سرطان رحم ( به انگلیسی : Uterine cancer ) با رشد و پیشرفت می تواند علایم و نشانه های مختلفی ایجاد کند. سایر مشکلات پزشکی هم هستند که می توانند علایمی مشابه سرطان رحم ایجاد کنند. رشد غیر طبیعی سلول های دیواره داخلی رحم یا اندومتر منجر به ایجاد سرطان زحم  می شود  که به نام سرطان اندومتریوز هم شناخته می شود و  اغلب با خونریزی غیر طبیعی از واژن همراه است.اگر علائم سرطان رحم در مراحل اولیه  جدی گرفته شده با مراجعه به پزشک سرطان رحم تشخیص داده شود قابل
تشخیص سرطان پروستات با یک آزمایش خون

سرطان پروستات شایع ترین سرطان مردان است که در صورت تشخیص علائم و اقدام به موقع، شانس درمان و پیشگیری از پیشرفت سرطان پروستات افزایش می باید . سرطان پروستات ( Prostate cancer ) که با نام چنگار پروستات نیز شناخته می شود، در پروستاتاست که غده ای در دستگاه تناسلی مردان است رشد می کند .
سرطان پروستات یکی از شایع ترین سرطان هایی است که مردان را مبتلا می کند و در سطح جهان دومین گونه سرطان رایج و پنجمین عامل مرگ و میر مربو
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
پژوهشگران تایوانی بین بیماری سرطان و اشعه ساطع شده هنگام سی تی اسکن رابطه معناداری پیدا کردند. آنها تشخیص دادند که افراد قرار گرفته در معرض تشعشع با احتمال بیشتری به سرطان تیروئید ، لوسمی و سرطان غدد لنفاوی غیر هادکین مبتلا می شوند.
ادامه مطلب
یک جمعه خردادی به تماشای انیمیشن بلال نشستیم.
این انیمیشن توسط امارات اما به زبان انگلیسی ساخته شده است و روایتگر برابری انسان ها باهم در نگاه خدا است و برای بیان این 
برابری سراغ یک قصه دینی و شخصیت بلال رفته اند. اما خب نگاه کارگردان انیمیشن که یک شخص پاکستانی هست و حمایت مالی 
کشور امارات باعث نقدهایی به روایتگری شده است. و باور کنید که این نقدهایی که در سایت های مختلف هست ، نقدهای منطقی
می باشد.
 داستان از کودکی بلال آغاز میشود و ماجرای ب
تمام خواص و فواید سیاه دانه سیاه دانه چه خواصی دارد که اینقدر توصیه می شود تا از آن در برنامه غذایی خود حتما استفاده کنید. در این بخش از مجله سلامت نمناک قصد داریم شما را با کاملترین لیست خواص سیاه دانه و فواید روغن سیاه دانه و درمان های طب سنتی با سیاه دانه و عسل آشنا کنیم.
ادامه مطلب
فرارو- سرطان سینه به طور کلی در مراحل اولیه هیچ نشانه مشخصی را به وجود نمی‌آورد، اما کشف به موقع می‌تواند وضعیت فرد مبتلا به سرطان سینه را از قربانی به نجات یافته تغییر بدهد. سرطان سینه یکی از متداول‌ترین سرطان‌ها است. به استثنا مرگ و میر بالای ناشی از این بیماری، سرطان سینه از جمله بیماری‌های قابل پیش گیری است و تاکید بر این امر که به جز مرگ و میر، این سرطان موجب از کار افتادگی و حتی در برخی مواقع از دست رفتن نیروی کار و ضرر‌های سنگینی به
غذای سهره
یهترین دانه ای را که می توانید برای سهره ها فراهم کنید، شاه دانه است. معمولا سهره ها همه ی دانه ها را دوست دارند و میخورند.
 
مشاوره و آموزش غذای سهره
اما نسبت به شاه دانه علاقه ی خاصی دارند و برای آن ها بسیار مفید است. شاه دانه طبیعت گرمی دارد و بسیار پر چرب و محرک است. و همچنین ارزش غذایی بالایی دارد.
 
سیاه دانه طعمی تلخ دارد و به عنوان ادویه در مواد غذایی به خصوص ترشیجات استفاده می شود.این دانه بومی جنوب غربی آسیاست و از قدیم به عنوان ضد انگل، ضد باکتری و مسهل استفاده می کردند. مصرف سیاه دانه برای زنان شیرده مفید است زیرا باعث افزایش ترشح شیر می شود. نام های دیگر سیاه دانه، سیاه تخمه، سرنیچ سیاه، سنوخ سیاه، کمون اسود، شونیز، شونوز و کمون هندی است.  تحقیقات نشان داده است مواد معدنی و ویتامین های موجود در سیاه دانه در درمان دیابت، سل، بیما
درمان های مورد استفاده برای سرطان کولورکتال ممکن است شامل برخی از جراحی ها ، پرتودرمانی ، شیمی درمانی و درمان هدفمند باشد. سرطان هایی که در دیواره روده بزرگ قرار دارند ممکن است با عمل جراحی قابل درمان باشند ، در حالی که سرطان که به طور گسترده گسترش یافته است ، معمولاً قابل درمان نیست ، با مدیریت جهت بهبود کیفیت زندگی و علائم هدایت می شود. میزان بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 65٪ است.
 
 احتمال بقاء فرد بستگی به پیشرفت سرطان دارد ، آیا با جر
آزمونی برای تشخیص سرطان های زنانه
 
 

بیشتر انواع سرطان قابل پیشگیری هستند
 
 امروزه اغلب خانم ها آگاهی هایی هر چند اندک درباره سرطان پستان دارند و اغلب آنها هم بیش از حد از این سرطان می ترسند اما شاید با سایر سرطان هایی که بین زنان شایع است، کمتر آشنا باشند و از مواردی که خطر ابتلای آنها را به سایر سرطان ها زیاد می کند، بی اطلاع باشند. این آزمون به شما کمک می کند دریابید کدام یک از سرطان های شایع زنان بیشتر در کمین شماست و برای مقابله با آنها
قارچ بخورید؛ سرطان نگیرید
▫️محققان ژاپنی با بررسی وضعیت سلامت ۳۶۵۰۰ مرد در مدت طولانی متوجه شدند که خوردن قارچ به طور مرتب باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات می شود.▫️کسانی که هفته‌ ای یک یا دو بار قارچ می‌خورند، ۸ ٪ کمتر خطر ابتلا به آنکولوژی دارند. دانشمندان تأکید می کنند که حتی مصرف اندک قارچ‌ ها در رژیم غذایی، مزایای ملموس برای سلامتی انسان در آینده به همراه خواهد داشت.
قارچ را می توانید با تخم مرغ صبحانه و یا در سالاد استفاده کنید
قیمت زرشک دانه اناری در ۷ اردیبهشت ۹۹  بین ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان است. این تفاوت قیمت به علت تفاوت در کیفیت  است. قیمت زرشک دانه اناری ذکر شده برای فروش عمده می باشد.   قیمت انواع زرشک ،  قیمت زرشک اعلا قائنات، قیمت زرشک قرمز، تفاوت زرشک پفکی و دانه اناری، زرشک دانه اناری چیست، فرق زرشک پفکی و دانه اناری،  بافت دانه اناری ، قیمت زرشک خشک بیرجند 
لاغر شوید تا سرطان سینه نگیرید
کاهش وزن می تواند فواید زیادی داشته باشد از تناسب اندام و زیبایی گرفته تا نگرفتن سرطان سینه.در ادامه مطلبی درباره رابطه کاهش وزن و فاصله گرفتن از سرطان سینه در خانم ها می خوانید
به ادامه بروید
ادامه مطلب
علت دقیق سرطان پستان ناشناخته است اما عوامل خطر زیادی مانند سابقه ی خانوادگی احتمال ابتلا به آن را بالا میبرند. هر زنی میتواند در معرض سرطان سینه قرار داشته باشد بخصوص زنانی که بالای 40 سال سن دارند. اگر بیماری زود تشخیص داده شود، درمان موفقیت آمیز خواهد بود. معاینه ی منظم، فاکتور مهمی در تشخیص و درمان است. علایم و نشانه ها:
توده ی دردناک و سفت در پستان
خارش و دانه های پوستی اطراف نوک پستان
خونریزی یا ترشحات غیرمعمول از نوک پستان
متورم و ضخیم
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از مندل : تشخیص سرطان پستان در زمان بارداری شایع نیست.  تخمین زده می شود که این اتفاق حدود  1 در 1.000 تا 1 در 10،000 بارداری رخ میدهد.سرطان پستان دوران بارداری شامل سرطان پستانی است که در هر زمان در دوران بارداری یا در سال اول پس از زایمان تشخیص داده می شود.
ادامه مطلب
به نظر می رسد مولکول های مهندسی شده مبتنی بر طلا نسبت به روش های درمان مبتنی بر پلاتین، گزینه ای موثرتر و ایمن‌تر برای مبارزه با سرطان هستند.


به گزارش : طی چند دهه گذشته، سیس‌پلاتین مبتنی بر پلاتین یکی از گزینه های درمان رایج برای بسیاری از انواع سرطان بوده است. این دارو به ویژه در متوقف کردن سرطان بیضه با نرخ موفقیت بیش از ۹۰ درصد، بسیار موثر عمل کرده است.
ادامه مطلب
 
سرطان یک بیماری تنها و منحصر به فرد نیست. سرطان انواع و اقسام گوناگون دارد. ویژگی های هر یک از سرطان ها و سرعت رشد آنها متفاوت است. یک دارو یا یک ماده غذایی ممکن است یک نوع سرطان را بهبود بخشد، اما به درمان گونه دیگری از سرطان کمک نکند. بقراط، حکیم یونانی دو هزار سال قبل مصرف سیر را برای درمان سرطان مفید اعلام کرد، اما تا قرن بیستم طول کشید تا دانشمندان دریافتند چگونه ممکن است سیر در بیماری سرطان موثر واقع شود.
همان طور که خواهید خواند دانشمن
دانلود آهنگ لب بوم اومدی گهواره داری محمد ممبینی ( کامل و رایگان Mp3 ) Mohammad Mobini – Gab Bom Omadi Gahvare Dari
دانلود آهنگ لب بوم اومدی گهواره داری محمد ممبینی ( کامل و رایگان Mp3 )
لب بوم اومدی گهواره داری هنوز من عاشقم تو بچه داری
به حق ماه خورشید ستاره بلال بلالم
امید دارم که باز آیی دوباره بلال بلالم
پرستویم پرستویم نیومد بلال بلالم
گل خوش رنگو خوشبویم نیومد بلال بلالم
چطور ترک کنم نارنج خوشبو
چطور ترکت کنم دیوونه ی او
lb bvm avmdi ghvarh dari hnvz man eashqom tv bchh dari
bh hgh mah kh
سرطان سینه چه نشانه هایی دارد؟
هر بیماری نشانه هایی دارد.سرطان سینه هم علائمی دارد که باید خانم ها با مشاهده این علائم و نشانه ها حتما به پزشک مراجعه کنند . در این مطلب می خواهیم درباره سرطان سینه با شما صحبت کنیم
به ادامه بروید
ادامه مطلب
 
کنجد خواص درمانی چشمگیری دارد. منبع غنی اسید آمینه کنجد رشد تومورها را متوقف می‌کند و به رفع مسمومیت کبد و کلیه‌ها و بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند. دانه‌های کنجد حاوی مواد چربی، آنتی اکسیدان‌ها، روغن کنجد، مواد پروتئینی، اسید آمینه، سلولز، مواد معدنی و کلسیم است و بدین ترتیب دانه‌های کنجد بسیار مغذی و بسیار پر انرژی هستند.
کنجد در درمان بی خوابی موثر بوده، خاصیت ضد ورم مفاصل و رماتیسم وهمجنین خاصیت ضد سرطان دارد. خواص ضد قارچ و ضد ب
سرطان معده پنجمین سرطان شایع در جهان است. اگرچه این سرطان در ایالات متحده شایع نیست، ولی دارای شیوع بیشتری در میان مهاجران (به خصوص از کشورهای شرق آسیا) می باشد. سرطان معده در مجموع یکی از کشنده ترین سرطان ها در جهان است، زیرا متوسط طول عمر افرادی که این بیماری در آنها تشخیص داده می شود، تنها ۲۴ ماه است و شانس زنده ماندن فرد بیمار به مدت پنج سال پس از تشخیص و درمان نیز تنها حدود ۱۰ درصد است. با فرا رسیدن ماه نوامبر، ماه اطلاع رسانی در مورد سرطان
خواص سیاه دانه با ماست یکی از ترکیبات پیشنهاد شده در طب سنتی است که می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم. بسیاری از مواد به صورت ارگانیک در طبیعت، ارزش بالای غذایی و دارویی دارند که از زمان‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این مواد طبیعی بدون نیاز به هیچ گونه فرآوری یا عملیات شیمیایی، می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. یک مشکل بسیار کوچک با مصرف برخی از مواد طبیعی وجود دارد و آن هم این است که نمی‌توان آن‌ها را به دلیل مزه تلخ به راحتی اس
 
دکتر ابوالفضل تاجیک[1]
حسین اکبری کتابی[2]
چکیده:
مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مانعی که بر سر راه انسان عارف قرار دارند، تعلّق به دنیاست تا دل غبارروبی نشود و مانع برطرف نگردد، خورشید نمی‌تابد و وصل نمی‌درخشد. بلال بن ریاح حبشی، از سابقان و پیش گروندگان اسلام بود، به دستور پیامبر اکرم (ص) ابوبکر(رضی) بلال را از بازاری برده‌فروشی خرید و او را آزاد کرد، بلال با دورنگری که داشت اسلام آورد، در مسلمانی، انسانی فوق‌العاده مقاوم، کم‌نظیر و استوار در م
خواص روغن سیاه دانه 
خواص سیاه دانه برای لاغری به دلیل ترکیبات موجود در آن است که به عنوان چربی سوز عمل می کنند. سیاه دانه در تقویت دستگاه گوارش نیز موثر بوده و از بیماری های مربوط به گوارش جلوگیری می کند. در این مطلب به چند روش موثر برای لاغری با سیاه دانه می پردازیم. در طب سنتی به روش های لاغری با سیاه دانه تاکید شده و با به کارگیری آن می توان در مدت کم مقدار قابل قبولی وزن را کاهش داد.
سیاه دانه و عسل
برای بهره بردن از خواص سیاه دانه برای لاغ
هندوانه گیاهی گرمسیری یا نیمه گرمسیری است و برای رشد به دمایی بالاتر از حدود ۲۵ درجه سانتیگراد نیاز دارد. در مقیاس باغ، دانه‌ها معمولاً در گلدان‌هایی دارای پوشش کاشته می‌شوند و به زمین خوب زهکشی شده با pH بین ۵٫۵ و ۷ و سطوح متوسط نیتروژن منتقل می‌شوند.
 
بیش از ۱۲۰۰ رقم هندوانه وجود دارد که از نظر وزن از کمتر از یک کیلو تا بیش از ۹۰ کیلوگرم متفاوت هستند، گوشت آن‌ها می‌تواند به رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، زرد یا سفید باشد.
 
ارزش غذایی هندوانه
+دی بلالم دی بلال بل مو بنالم تو منال
-باشه.
+سه چیه قیمتیه قدرش ندونیم دی بلال 
شوومه،فصل بهار،عهد جوونی دی بلال
_آخ...









متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.






param name="AutoStart
همه چیز درباره سرطان پوست (سرطان پوست غیر ملانوم یا سرطان کراتینوسیت)
سرطان پوست یک بیماری سرطانی (بدخیم) و مخرب پوستی است. این بیماری از سلول هایی که در امتداد غشا قرار دارد و لایه سطحی پوست را از لایه های عمیق تر جدا می 
کند سرچشمه می گیر. بر خلاف ملانوما بدخیم پوست، اکثریت قریب به اتفاق این نوع از سرطان های پوست دارای پتانسیل محدودی برای گسترش به سایر نقاط بدن
 (متاستاز) و تبدیل به بیماری کشنده هستند.


ادامه مطلب
مروزه خواص اکثر مواد خوراکی مشخص شده است و ثابت شده که با
استفاده از این مواد خوراکی می‌توان از بروز بیماری‌های مختلف جلوگیری کرد.
متاسفانه امروزه سرطان بسیار شایع شده است. تحقیقات نشان می‎دهد که با افزودن خوراکی های ضد سرطان به رژیم غذایی می‌توان تا حد چشمگیری از سرطانی شدن سلول‌ها جلوگیری کرد.
هسته زردآلو
به گزارش مجله دلتا؛
هسته زردآلو حاوی ماده لتریل است که ویتامین B17 نیز نامیده می‌شود. لتریل
با سلول‌های سرطانی می‌جنگد و نابودشا
طبق تحقیقات انجام شده، مشخص شده است: «با افزایش سن به دلیل ضعیف تر شدن بدن و سبک زندگی ناسالم، احتمال ابتلا به این سرطان در افراد بیشتر می شود؛ اما نکته قابل تامل این است که سرطان خون شایع ترین نوع سرطانی است که افراد زیر ۱۵ سال را در بر می‌گیرد!»

ادامه مطلب
اگر سرطان کوچک باشد و جراح بتواند تمام آن را بردارد شانس زنده ماندن بیمار بیشتر خواهد بود . اما اگر بیماری در زمان تشخیص پیشرفت کرده باشد عمل جراحی آن امکان پذیر نخواهد بود.
سرطان سومین عامل مرگ و میر در ایران است که سرطان معده، کشنده ترین آنها  محسوب می شود. شیوع این بیماری در مردان دوبرابر زنان بوده و چهارمین سرطان شایع در جهان محسوب می‌گردد. سرطان معده در مردان پس از سرطان ریه شایعترین سرطان است حال آنکه در زنان سرطان پستان شایع ترین سرطا
فصل دهم : رفقای فهّام
چند روزی از اومدن پیامبر گذشته . جای خوابمون شده سقف مسجد , حرف نداره , خیلی جای خوبیه . صبح ها با صدای اذان بلال بیدار میشیم . بلال قبلا برده بوده ولی وقتی پیامبر تو مکه ظهور میکنن , پنهانی اسلام میاره تا بت پرست ها و اربابش امیه متوجه نشن ولی یه روز وقتی اومد کنار کعبه , بت پرست ها اونجا نشسته بودن . ولی بلال اونا رو ندید . وقتی کنار بت ها رسید خوب اونا رو تماشا کرد و گفت : شگفتا از مردم بدبختی که این مجسمه های بی روح رو میپرستن
دانه های رازیانه از گیاه رازیانه ای که متعلق به خانواده هویج است، برداشت می شود. این دانه ها به طور گسترده ای به عنوان یک ادویه ی آشپزی مورد استفاده قرار می گیرند و همچنین دارای خواص دارویی نیز هستند. این دانه ها دارای طعم شیرینی هستند و به هضم غذا کمک می کند. دانه های رازیانه غنی از انواع آنتی اکسیدان ها، فیبر غذایی، ویتامین ها، و مواد معدنی می باشند.
ادامه مطلب
 
مثل کسانی که اموال خود را در راه خدا انفاق می کنند همانند بذری است که هفت خوشه برویاند و در هر خوشه یکصد دانه باشد .
 
هر دانه ای در هر زمینی هفت خوشه که در هر خوشه صد دانه باشد نمی رویاند 
بلکه باید دانه سالم ،زمین مستعد ،زمان مناسب ،و حفاظت کامل باشد . انفاق نیز همین طور است باید از مال حلال با قصد قربت بدون منت با شیوه نیکو و غیره باشد . 
انفاق تنها پاداش اخروی ندارد بر خلاف برخی ها که فکر می کنند جزای  کار نیک فقط در آخرت است .
قرآن کریم سوره
این ادویه طب سنتی به طور مرتب در غذاهای هندی، بنگلادشی و پاکستانی مورد استفاده قرار می گیرد. دانه های گشنیز زمانی برداشت می شوند که قهوه ای رنگ شده باشند. این دانه ها حاوی انواع آنتی اکسیدان ها، چربی های سالم و مواد معدنی مختلفی مثل مس، پتاسیم، روی، کلسیم و منیزیم هستند. علاوه بر این این دانه ها غنی از ویتامین C هستند که باعث افزایش ایمنی بدن می شود.
ادامه مطلب
سرطان پوست
سرطان پوست (رشد غیرطبیعی سلول‌های پوست) اغلب در پوست‌هایی ایجاد می‌شود که در معرض آفتاب قرار دارند. البته، این نوعِ شایعِ سرطان در ناحیه‌هایی از پوست که 
معمولاً در معرض آفتاب نیستند نیز بروز می‌کند. می‌توان از طریق قرار نگرفتن در معرض اشعه فرابنفش یا محدود کردن زمان آن، خطر بروز سرطان پوست را کم کرد. بررسی مرتب 
تغییرات مشکوک پوست به تشخیص زود هنگام سرطان پوست کمک می‌کند. تشخیص زود هنگام سرطان پوست شانس درمان موفقیت‌آمیز آ
دانلود آهنگ لری و بختیاری به نام های بلالم چندی بنالم از آرمان امیدی و امید محمودی در فینال عصر جدید با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه
ahang Hay Balalm Chandi Be Nalon az Arman Omidi va Omid Mahmoodi
دانلود آهنگ های بلالم چندی بنالم از آرمان امیدی و امید محمودی (فینال عصر جدید)
کوگ تاراز آخی بگوین والا چینو نناله ...♪
مو دلم آخی کم طاقته والا نچی هر ساله ...♪
کوگ تاراز آخی بگوین والا چینو نخونه
مو دلم آخی کم طاقته جلدی گره بهونه ...♪
بُنوار سیل ازنم
 انواع دمنوش های خانگی
نوشیدنی لیمو: یک عدد لیمو را در یک لیوان آب ولرم بفشارید. بهتر است کمی عسل نیز به آن اضافه کنید تا تاثیر آن بیشتر باشد.
نوشیدنی زنجبیل: برای درمان درد معده ناشی از سوء هاضمه بهترین گزینه است. زنجبیل را می توان به صورت مربای آن، یا میوه خشک نیز مصرف کرد. اگر از زخم معده رنج می برید بهتر است یک رژیم حاوی زنجبیل در شکل دمنوش یا مربا داشته باشید.
نوشیدنی بابونه: بابونه ضد اسپاسم و ضد التهاب است. دمنوش بابونه به آرام شدن دردهای
عسل سیاهدانه:
سیاهدانه گیاهی یک ساله با گل هایی به رنگ سفید و بنفش است . این گیاه دارای برگ های سرخسی شکل متشکل از برگچه است که این برگچه ها به گونه ای گل را احاطه کرده اند که هاله ای اطراف آن دیده می شود . به همین دلیل به این گیاه ، “عشق در هوای مه آلود” هم می گویند . گل های آن به رنگ سفید آبی و صورتی است و اطراف آن یک غلاف وجود دارد . بهترین زمان برای کاشت این گیاه ، اواخر بهار یا اوایل تابستان است .ارتفاع گل سیاه دانه به 38 تا 50 سانتی متر می رسد . گل
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
اگر فرد مبتلا به مرحله ۴ سرطان پستان است، این به این معنی است که سلول های سرطانی به اندام های دیگر بدنشان مانند ریه ها، گره های لنفاوی، استخوان، پوست، کبد یا مغز گسترش می یابد.
مراحل سرطان از ۱ به ۴ و نشان دهنده میزان بیماری است.
یک پزشک همچنین ممکن است به مرحله ۴ مراجعه کند به عنوان سرطان پیشرفته یا متاستاتیک پستان .
سرطان پستان دومین شایعترین سرطان در زنان است.
در این مقاله، در مورد نشانه های مرحله ۴ سرطان پستان، و نیز گزینه های درمان یاد می
رابطه مستقیم مصرف خودسرانه "ژلوفن" و "سرطان معده" !
▫️استفاده خودسرانه از داروهایی همچون ژلوفن موجب ایجاد زخم در دستگاه گوارش می شود که به مرور زمان سرطان معده را به همراه دارد
+ محققان دریافتند کسانی که طی جوانی به دلیل اعتیاد آور بودن استامینوفن کدئین، ژلوفن را انتخاب کرده اند در بزرگسالی دچار مشکلات فشارخون بالا و درد‌های کلیوی شده اند
" این نانوذرات ، ژن ایجاد کننده سرطان را در سلولهای سرطانی جستجو می کنند و با استفاده از مقداری DNA اضافی که باعث اشتباه خوانده شدن ژن و توقف ساخت آن میشود ، ژن را ویرایش می کنند."
این روش مانند اضافه کردن چند حرف اضافه به یک کلمه است ، بنابراین کلمه در نوشتار تشخیص داده نمیشود. از آنجا که سرطان باید این ژن را تولید کند ، پس از ویرایش ژن سرطان می میرد.
وی افزود : "در مطالعه ما ، موشهای تحت درمان 100٪ زنده مانده و هیچ توموری نداشتند. موشها علائم بالینی
Appleseed Alpha 2014,انیمیشن دانه سیب آلفا,دانلود انیمیشن Appleseed Alpha 2014 720p,دانلود انیمیشن Appleseed Alpha با زیرنویس فارسی,دانلود انیمیشن اکشن,دانلود انیمیشن دانه سیب,دانلود انیمیشن دانه سیب انیمیشن دانه سیب Appleseed Alpha,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن Appleseed Alpha 2014,دانلود کارتون دانه سیب,دانلود مستقیم انیمیشن Appleseed Alpha 2014 1080p,دانلود مستقیم کارتون Appleseed Alpha 2014,دانه ی سیب آلفا,زیرنویس کارتون دانه سیب 2014,
ادامه مطلب
داروگیاهی لقمان حکیم:
اضافه کردن سیاه‌دانه به غذاها نه تنها باعث خوش‌طعم و عطر شدن آن‌ها می‌شود، بلکه روغنی که از این دانه‌های جادویی استخراج می‌شود می‌تواند موجب نابودی چندین بیماری شود. از فواید این روغن می‌توان کمک به کاهش وزن، بهبود شرایط پوست و مو، کمک به درمان دیابت و سرطان، تقویت باروری در مردان و ... اشاره کرد.
ادامه مطلب
وقتی که شما می پرسید که آیا این چیز برای پرنده ی من بی خطر است یا نه ، تا زمانی که شما به قطعیت نرسیدید ، این بهترین گزینه در مقابل استفاده کردن از آن است.نظر من این است وقتی در شک هستید کاری را انجام ندهید .میوه برای طوطی شما فوق العاده است اما دانه ها باعث سردرگمی زیادی هستند چون تعدادی از آنها مضرند . اینجا لیستی تهیه شده که شما می توانید به عنوان راهنما از آن استفاده کنید .
❌دانه های خطرناک :
دانه های سیب ؛ هسته گیلاس ، هلو ، آلو ، گلابی ، زردآ
نگاهی به درخت سیب بیندازید. شاید پانصد سیب به درخت باشد که هر کدام حاوی ده دانه است. خیلی دانه دارد نه؟ ممکن است بپرسیم «چرا این همه دانه لازم است تا فقط چند درخت دیگر اضافه شود؟»
اینجا طبیعت به ما چیزی یاد می دهد. به ما می گوید:
«اکثر دانه ها هرگز رشد نمی کنند. پس اگر واقعاً می خواهید چیزی اتفاق بیفتد، بهتر است بیش از یکبار تلاش کنید.»
از این مطلب می توان این نتایج را بدست آورد:
- باید در بیست مصاحبه شرکت کنی تا یک شغل بدست بیاوری.
- باید با چهل نفر
دریافت-مولانا محمد عمرعنوان: سرطان هرگز من را نخواهد کشتحجم: 130 کیلوبایتتوضیحات: داستانی واقعی از زندگی مولانا محمد عمر سربازیواقعه ای که به اوج ایمان و اعتقاد اشاره می کند.
هنگامی که پزشک معالج ایشان اعلام می کند که مولانا دچار سرطان شده اند، اما ایشان....
برای خواندن ادامه داستان بر روی «لینک-مولانا محمد عمر» کلیک کنید.
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به چاقی ( هر دو جنس )
پروفسور Tone Bjorge در بخش سلامت و مراقبت عمومی دانشگاه Bergen ، میگوید : " چاقی یک عامل خطر تایید شده برای چند سرطان میباشد. در این مطالعه ، ما بر روی درجه ، زمان و مدت اض
دانه های سیاهی که روی بینی به وجود می آید
 عوامل متعددی در بروز دانه های سیاه روی بینی تاثیر دارند، در همین راستا پرشین وی در این بخش از اخبار زیبایی و آرایش مطالبی در مورد علل و راه های درمانی دانه های سیاه روی بینی ارائه کرده است.
جوش یا دانه های سیاه روی بینی ، جوش های سربسته ای هستند که به دلیل تنگی منافذ پوست به بیرون پوست تخلیه نمی شوند. روش های درمانی متعددی برای رفع دانه های سیاه روی بینی وجود دارند. در همین راستا پرشین وی در این بخش ا
خرما به واقع دارویی عجیب است.
اگر دچار بیماری کم خونی هستید و برای درمان آن باید بدن خود را به خوردن قرص و کپسولهای شیمیایی بسپارید ، بهتر است بدانید که بهترین درمان کم خونی در خوردن روزانه خرما است که عوارض خاصی هم ندارد.
خوردن خرما حتی باعث ایجاد یا تشدید بیماری دیابت نیز نمی شود.
خرما بهترین گزینه برای از دست رفتن انرژی حاصل از فعالیتهای روزانه است.
همچنین اگر کبدتان چرب و پر کار است ، خوردن خرما توصیه می شود.
یکی دیگر از خواص و فواید خوردن
#_ارتباط_وانس_با_امام زمان(عج)_1
در نهمین روز از ماه صفر، در سال یازدهم هجری، یعنی نوزده روز مانده تا پایان عمر پیامبر اکرم(ص)، بلال حبشی را به سراغ علی(ع) می فرستند تا به نزد رسول خدا(ص) بیایندد. بلال به سوی خانه علی(ع) می رود و ایشان را خبر می کند. وقتی علی(ع) نزد پیامبر(ص) آمدند و نشستند، حضرت به ایشان فرمودند:
«ای علی❗️إنَّ جَبْرَئِیلَ أَتَانِی مِنْ عِنْدِ اللَّهِ بِرِسَالَه...؛
اکنون جبرئیل نزد من بود و از سوی خداوند نامه ای برای من آورد. در ای
یکی از بیماری های سختی که اغلب ،مردان به آن دچار می شوند سرطان معده است، و متاسفانه در مراحل اولیه قابل تشخیص نبوده و علائم چندانی ندارد. سرطان معده یکی از شایع ترین سرطان ها در میان مردان و زنان است که تا کنون علت مشخصی برای آن عنوان نشده است.

ادامه مطلب
همه ما می‌دانیم که چگونه از نظر ذهنی می‌توان بر بدن و جسم تاثیر گذاشت. به همین دلیل وقتی در رابطه با به یک بیماری جدی مانند سرطان صحبت می‌کنیم فکر می‌کنیم تنها راه درمان از طریق دارو است. اما براساس مقاله جدیدی که در مجله Trends in Cancer منتشر شده است، نشان می‌دهد که توانمندسازی بیماران برای تغییر ذهنیت در مورد تشخیص سرطان می‌تواند به آنها در مراقبت بهتر و بهبود یا درمان بیماری کمک کند.
ادامه مطلب
خواص دانه شنبلیله برای مو بسیار است.از ریزش مو تا شوره سر، تخم شنبلیله می تواند یک دنیای جدید را بر روی موهای شما باز کند. با ما همراه باشید تا با خواص دانه شنبلیله برای مو آشنا شویم.
دانه شنبلیله چیست؟
شنبلیله یک گیاه از خانواده نخود است و دانه های آن کوچک و زرد مایل به قهوه ای است و برای داشتن مویی سالم و زیبا مفید هستند.خواص دانه شنبلیله برای مو و سلامت بی شمار است. اگرچه این دانه ها طعم تلخی دارند، اما اغلب به عنوان دارو استفاده می شوند.بعض
دانه‌های کنجد فواید و خاصیت‌های فراوانی برای سلامتی دارند، همچنین مصرف کنجد برای زیبایی پوست و مو بسیار مفید است و به درمان برخی از بیماری‌ها کمک شایانی می‌کند.دانه‌های کنجد ممکن است که ریز باشند اما خواص آن بسیار زیاد است. دانه کنجد از گیاه کنجد گرفته شده است و یکی از قدیمی‌ترین گیاهان روغنی در جهان محسوب می‌شود.
به گزارش مجله پیام دلتا؛ در اصل آنها بومی هند و قسمتی از آفریقا بوده اند. اگر چه اکنون بسیاری از کشور‌های دیگر نیز آنها را ب
نوبل پزشکی ۲۰۱۸ به درمان سرطان با ایمونوتراپی رسید 
 جایزه نوبل پزشکی سال 2018 به جیمز پی آلیسون آمریکایی و تاسوکو هونجو از ژاپن به دلیل کشف یک روش نوین در درمان سرطان با استفاده از سیستم ایمنی تعلق گرفت. این دستاورد تکه گمشده پازلی است که محققان یک قرن به دنبال آن بودند.
ادامه مطلب
هندوانه یکی از میوه های غنی از آب است و لذا، میوه مناسبی برای هضم غذا و کمک به گوارش می باشد زیرا حاوی ویتامین A، C و پتاسیم، روی، چربی و دارای کالری اندک می باشد. این میوه جادویی نه تنها به خاطر خود میوه بلکه به خاطر دانه هایش دارای مزیای شگفت انگیزی برای سلامتی ماست. اما قبل از اینکه دانه های هندوانه را بخوریم، باید ابتدا دانه هایش را پوست بکنیم و هرگز نباید دانه های این میوه را بدون کندن پوستشان ببلعیم.
ادامه مطلب
طی سالها تحقیق در کانادا در بین گروه کثیری از  آتش نشانها مشخص شده که چند بیماری در بین این گروه شغلی به نسبت بالاتر از سایر مشاغل دیده میشود.  محققین ارتباطی  بین  این بیماریها و استنشاق گازها و بخارات ناشی از حریق  کشف کرده اند که عبارتند از :1- سرطان ریه بخصوص در آتش نشانهای با سابقه شغلی بالاتر و مصرف سیگار2- سرطان کلیه و مجاری ادرار3- سرطان استخوان و سیستم عصبی4- بیماریهای قلبی5-نارسائی آئورت6-بیماریهای ریوی
ماموران آتش نشانی بیشتر در خطر
سرطان پروستات
به عنوان یکی از شایع ترین سرطان هایی که گریبان گیر مردان در تمام دنیا
هست شناخته می شود ۱۵% از کل سرطان های تشخیص داده شده دردنیا رو سرطان پروستات
تشکیل داده است و در جوامع غربی و آمریکای شمالی شایع ترین سرطان مردان
است در ایران سومین عامل بروز سرطان در مردان ایرانی شناخته می شود که شیوع
آن ۱۸ مورد در هر ۱۰۰ هزار نفر در هر سال می باشد .علائم بیماری در سنین
کهنسالی اتفاق می افتد هر چند که شروع بیماری از سن بالای ۵۰ سالگی است و
ا
انار علاوه بر داشتن دانه های ترد و آبدار ارزش غذایی بسیار بالایی دارد. پیش از این در مطلبی به خواص جالب انار اشاره کردیم. خوردن انار شاید مانند دیگر میوه ها راحت نباشد و دانه کردن و سرو انار در ظاهر دشوار به نظر می رسد اما در این مطلب سایت خانومانه می خواهیم به تمامی این موارد از خرید انار رسیده و خوش طعم تا برش زدن و دانه کردن آن اشاره کنیم. قطعا بعد از مطالعه این مطلب شما می توانید به راحتی و سریع انار را برای استفاده و خوردن آماده کنید.
 

ا
 
در یک مطالعه بین المللی با راهنمایی دانشگاه Bergen، محققان قصد داشتند پی ببرند که چگونه اضافه وزن ( BMI بالای 25 ) و چاقی (BMI بالای 30 ) خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان را افزایش میدهند.
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به
تشخیص سرطان حنجره
حنجره یک اندام اساسی در بدن انسان است که وظیفه تولید صدا را بر عهده دارد. لذا هر تغییر در صدای انسان می تواند از علائم ابتلا به بیماری سرطان حنجره باشد. می توان گفت هر گونه تغییری در صدای انسان می تواند از علائم اولیه تشخیص سرطان حنجره باشد.


ادامه مطلب
پاورپوینت سرطان خون
دانلود پاورپوینت با موضوع سرطان خون، در قالب ppt و در 19 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: سرطان خون (لوسمی) چیست؟ خون از مایع لزجی به نام پلاسما و یاخته های شناور آن که توسط مغز استخوان تولید می شود تشکیل شده است. مغز استخوان ماده ای نر
دانه
           10 صفحه   مقاله کشاورزی و گیاهشناسی با عنوان دانه در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد: * مقدمه * اجزای دانه رسیده * مغز دانه * پوشش دانه * آندوسپرم * جنین * سپر * رویش دانه * رویش دانه دو لپه‌ای‌ها * رویش برون خاکی * رویش برون خاکی * رویش دانه تک لپه‌ای * انتشار دانه‌ها * دانه چیست؟ * شکل و اندازه دانه‌ها * آغاز زندگی گیاه * دانه‌ها چگونه سفر می‌کنند؟ * انتشار دانه‌ها در ا ...دریافت فایل
 
دانلود کتاب مسیا
 
کتاب "مسیا خاتم رسولان؛ در یادداشت های بلال حبشی" نوشته مصطفی موسوی گرمارودی در 589 صفحه و شمارگان 5 هزار نسخه از سوی معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی منتشر شد. به گزارش مهر، این کتاب که در 36 فصل تنظیم شده است در ابتدا به طور مفصل، زندگی و شرح احوالات بلال حبشی نخستین سیاه پوستی که به اسلام گروید را با روایتی داستانی و با زاویه دید اول شخص بازگو می‌کند و در بخش‌های بعدی به بررسی یادداشت‌های وی می‌پردازد.
در ا
 
یکی از تکنیک‌های طبیعی که باعث تقویت موی سر شما خواهد کرد و همچنین می‌تواند آسیب‌های ناشی از موخوره، فر شدن و ضعف‌های مو را به طور کلی برطرف سازد، استفاده از تخم شنبلیله است.
 
 
از ریزش مو تا شوره سر، تخم شنبلیله می‌تواند یک دنیای جدید را بر روی مو‌های شما باز کند. با ما همراه باشید تا با خواص دانه شنبلیله برای مو آشنا شویم.
دانه شنبلیله چیست؟
هرگز اسم دانه شنبلیله را شنیده اید؟ نگران نباشید، شما تنها نیستید.
ادامه مطلب
در کبد سرطان‌هایی‌ نیز یافت‌ می‌شوند که‌ از نقاط‌ دیگر منشأ گرفته‌ به‌ کبد گسترش‌ یافته‌اند. سرطان‌ کبد معمولاً در ارتباط‌ با یک‌ بیماری‌ زمینه‌ای‌ در کبد مثل‌ سیروز کبد رخ‌ می‌دهد.درباره سرطان کبد چه می دانید؟کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پروتئین ها، چربی ها، کربوهیدرات ها و هورمون ها بازی می‌کند. کبد به کمک صفرایی که می‌سازد، باعث هضم چربی ها و حذف بیلی روبین ها (ضایعات هموگلوبین) می‌شود.کبد نقش بسیار مهمی در متابولیسم پرو
سرطان پروستات چیست و چگونه درمان می شود؟
واژه ی تقریبا نام آشنا و تلخ سرطان پروستات که امروزه آمار بالایی را در میان مردان بالای 40 الی 50 سال دارد مثل تمام بیماری های دیگر با علائم و نشانه هایی در بدن ایجاد می شود ، نشانه هایی که با شناخت آنها می توان مانع از بروز و پیشروی بزرگ شدن پروستات شد . در این مسیر مراقبت ها ، تغییرات در سبک زندگی و انتخاب بهترین گزینه درمان که توسط پزشک متخصص تشخیص داده می شود مهم ترین قدم ها محسوب می شوند.
 
سرطان پروست
سرطان حنجره
سرطان حنجره، رشد خارج از کنترل سلول های بدخیم در حنجره و بافت های اطراف آن می باشد. حنجره، اندام تولید صدا در انسان است. حنجره یک عضو توخالی و متشکل از
چندین غضروف، در جلوی گردن می باشد که تارهای صوتی را در خود جای داده است .
حنجره در نفس کشیدن، صحبت کردن و بلع غذا نقش مهمی ایفا می نماید. تشخیص هر چه سریع تر سرطان حنجره در مراحل اولیه، باعث موفقیت بیشتر درمان و کاهش عوارض
آن می گردد.
 
ادامه مطلب
اکثر افراد مبتلا به ویروس HPV از وجود این ویروس در بدن خود اطلاع ندارد، زیرا ویروس در اغلب موارد بدون هیچ نشانه خاصی وارد بدن میشود و پس از طی دو سال بدون درمان از بین می رود، اما در 10 تا 20 موارد این ویروس از بین نرفته و فرد شانس بیشتری برای ابتلا به سرطان دهانه ی رحم و ضایعات پیش از سرطان دارد. (حداقل 20 سال به طول می انجامد که عفونت HPV به سرطان سرویکس تبدیل شود.)
ویروس HPV عامل بیش از 90 درصد از کانسر های سرویکس (سرطان دهانه ی رحم) یا زگیل های تناسلی اس
یکی از دغدغه های مردان با بالا رفتن سن مشکلات پروستات در آنهاست. مشکلات پروستات به دلایل مختلفی در مردان رخ می دهد. امروز می خواهیم در نیک صالحی ارتباط بین استرس و سرطان پروستات در مردان را بررسی کنیم. شما هم اگر میخواهید درباره این بیماری اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید

ادامه مطلب
انار میوه ای است که اغلب به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی بالا به “سوپر فود” معروف می باشد. این میوه اصالتا بومی ایران بوده، پوست چرمی قرمز-صورتی داشته و از نظر اندازه شبیه یک پرتغال متوسط است. درون انار صدها دانه آبدار قرمز یا صورتی وجود دارد. انار کالری پایینی داشته و حاوی خواص بالایی برای سلامتی است.
 
موادمغذی
انار غنی از ویتامین ها و موادمعدنی به ویژه ویتامین C می باشد. این ویتامین جزو آنتی اکسیدان های قوی بوده که در کمک به دفع رادیکال های
بسم الله الرحمن الرحیم
 
برای اغلب گیاه ها اینطور است؛ هزار تا برگ روی زمین بیوفتد یک دانه سبز نمیشود اما از یک دانه هزار برگ و هزار دانه ی دیگر بارور میشود.خاصیت بعضی خون های ریخته شده هم همین است، هر یک قطره که بر زمین میریزد هزار لاله ی سرخ از پسش می روید.
 
___
۱.من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا
۲.  نپندار که مرده اند..
۳.هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق
۴.هنر آن است که بمیری قبل از
1-دانشمندان دریافته‌اند، در گل آفتابگردان رشد دانه‌ها از مرکز به سمت بیرون بر اساس الگوی دنباله اعداد فیبوناچی صورت می‌گیرد. طبق تحقیقات انجام شده، نسبت قطر هر مارپیچ به مارپیچ بعدی 618/1 است. این الگو علاوه بر آفتابگردان در بسیاری از برگ‌ها، گلبرگ‌ها و دانه‌ها نیز دیده می‌شود. دانشمندان می‌گویند، علت تبعیت آفتابگردان و دیگر گیاهان از این الگو کارایی آن است. به عبارت دیگر، اگر اندازه زاویه هر دانه با دانه دیگر یک عدد گنگ یا ناگویا باشد د
خواص سیاه دانه معجون سیاه دانه و عسل معروف به معجون دوسین از داروهای
ساده و در عین حال موثری هست که از قدیم در طب سنتی محبوب بوده و برای
درمان بیماری های مختلفی از آن استفاده می شده است.این معجون خواص بسیار
زیادی دارد که در این مطلب به بخشی از آنها اشاره می کنیم.1-از اصلی ترین خواص معجون سیاه دانه  این است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند2- برای درمان سرماخوردگی های پی در پی مفید است.3-در درمان تب های بلغمی و سوداوی تاثیر دارد.4-ادرارآور است و
آیا می دانید سرطان گوش چیست؟
سرطان، تقسیم و رشد غیر طبیعی سلول های بدن می باشد، تمام اندام های بدن من جمله گوش نیز از خطر این اتفاق مستثنی نیستند، سرطان گوش انواع مختلفی دارد که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. سرطان گوش مثل همه انواع سرطان ها امکان درمان در صورت خوش خیم بودن آن وجود دارد، اما در صورت تشخیص دیر تر و همچنین عدم پیگیری درمان،امکان مرگ بیمار وجود دارد. سرطان گوش در لایه های مختلف گوش بوجود می آید و در برخی موارد سرطان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها