نتایج جستجو برای عبارت :

مشکلات منافذ باز پوست

میکرودرم پوست
بسیاری از افراد از منافذ باز صورت خود شکایت دارند. این مشکل در افراد جوان و با پوست چرب یا مختلط شایع تر است. این منافذ باز در اثر گشادشدن منافذ طبیعی پوست که در همه افراد وجود دارد، ایجاد می شوند جلسات متعدد درمانی می تواند باعث کاهش منافذ باز پوستی شود. به هیچ عنوان نباید این منافذ را برای همیشه از بین برد و اصولا چنین چیزی نیز امکان ندارد اما می توان با راهکارهای متعددی از شدت آنها کاست و منافذ را غیر قابل رویت نمود.
 
 
http://WWW.NE
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
کوچک کردن منافذ باز صورت با راه کارهای مفید
 با راهنمای کاربردی و مفید در مورد نحوه کوچکتر و تنگ تر کردن منافذ باز صورت بیشتر آشنا شوید.
قبل از آنکه به موضوع چگونگی کوچک کردن منافذ باز صورت بپردازیم، باید اول به این نکته اشاره کنیم که در حقیقت شما نمی توانید اقدام به کوچک کردن سایز منافذ کنید، بلکه در عوض ظاهر مشخص آن را به حداقل می رسانید.
ادامه مطلب
درمان عارضه منافذ باز پوست صورت
بسیاری از زنان و مردان از عارضه‌ای به نام "باز شدن منافذ پوست" رنج می‌برند. علت اساسی بروز این عارضه، التهاب‌های ناشی از جوش‌های سرسفید (جوش جوانی) است. 
به همین دلیل است که اینگونه التهاب‌ها را باید سریعاً درمان کرد تا باعث بروز ضایعات عمقی پوست نشود. اگر دچار عارضه جوش جوانی هستید، سریعاً به فکر درمان باشید زیرا 
احتمال دارد به عارضه منافذ باز پوست مبتلا شوید.

ادامه مطلب
منافذ باز پوست باعث بد به نظر رسیدن آن شده و همچنین برای همه افراد امری ناخوشایند هستند آن ها باعث می‌شوند از ظاهر پوستتان احساس خجالت کنید. اندازه منافذ پوست ژنتیکی هستند و نمی توان آن را به طور دائمی تغییر داد. اما روش هایی وجود دارند که با آن می توانید اندازه آنها را مقداری کوچکتر کنید.

ادامه مطلب
روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی) :
منافذ پوست مانند چاله های کوچک و بزرگ بر روی صورت است که مانند پوست پرتقال می باشد و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند. این منافذ باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد. افرادی که دارای پوست چرب هستند، سبوم بیش از حد تولید و ترشح می کنند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه و حتی بیماری های پوستی شوند شود.منافذ پوستی در واقع برای پوست ضروری و مفید هستند، روغن ضروری طبیعی را به پوست م
باز بودن منافذ پوست از نظر زیبایی مشکل
آفرین است. اگرچه این مشکل خیلی حاد نیست و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص
پوست ندارد اما باید مراقب آن ها بود زیرا باعث بروز جوش های سر سیاه و آکنه
می شوند. افزایش منافذ باز پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن زیر نور
آفتاب اتفاق بیفتد زیرا اشعه های فرابنفش خورشید (UV) کلاژن را از بین می
برد و حالت کشسانی کانال های منافذ پوست را کاهش می دهد. اما در بیشتر
موارد این منافد باز پوست به دلیل بر هم خوردن تعادل هورمون
بهترین مارک پنکیکخانم هایی که پوست چرب با منافذ گشوده دارا هستند برای ارتقا ماندگاری پیرایش بر روی پوستشان بایستی از تکنیک های خاصی به کارگیری نمایند.طریقه پیرایش پوست چرب با تکنیک و ترفندهای مطلوباشخاص دارنده پوست چرب ، غدد چربی فعالی دارا هستند و منافذ پوستشان اکثر اوقات وسیع میباشد و زیرا گرد و غبار و آلودگی شل خیس از روش این منافذ پهناور به پوست نفوذ می نماید ، بیش تر از حد جوش میزنند.
یکی اشتباهات اشخاص دارنده پوست چرب ، این میباشد که
در صورتیکه پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمایید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی منجر جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و ممکن میباشد پوست رخ شما‌را کم آب خیس نماید. هنگامی از مرطوب کننده به کار گیری می‌کنید، یه خرده طاقت فرمائید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌نمای
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می نماید برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب ساز در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست می گردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک توان برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست س
آفتاب سوختگی، خشکی پوست ، چین و چروک افتادن، زبر شدن ، تیره شدن از عوارض اثرات اشعه مضر نور خورشید بر روی پوست بدن است . کرم سنتی و طبیعی حلما علاوه بر جلوگیری از خرابی پوست ، منافذ خالی پوست را پر نموده و سلولهای پوست را تقویت و پوستی صاف و روشن را به شما ارمغان میدهد
 چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم ؟در این مطلب،سایت هفت و یک سعی شده انواع پوست ها و اینکه چطور پوست خود را بشناسید به شما آموزش داده شود .اگر شما نوع پوست خود را به‌خوبی نمی‌شناسید و محصول مراقبتی مناسب آن را خریداری نمی‌کنید ممکن است آن محصولات مراقبتی برا پوست شما متناسب نباشد و وضعیت بدتری برا پوست شما ایجاد کند پس تشخیص نوع پوست بسیار مهم و ضروری است.انواع پوست عبارتند از: خشک، چرب، مختلط و نرمال.ممکن است با خودتان فکر کنید که چگونه م
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
روش اول: شستن صورت
۱-یک شوینده صورت انتخاب کنید: یک پاک کننده انتخاب کنید. از صابون مخصوص پوست چرب استفاده کنید. مایع مخصوص شستشوی صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید هست مثل اسید سیتریک، اسید لاکتیک، یا اسید گلیکولیک، پوست تون رو بشویید و سلول های مرده پوست رو از بین ببرید. پاک کننده هایی با اِمولینت (وازلین، لانولین، روغن های معدنی و سرامید) و گلیسیرین، رطوبت پوست تون رو حفظ می کنن. اگر آکنه دارید، از داروهایی استفاده کنید که شامل سالیسیلیک اسید،
در اینجا ما طرز نهفته کردن جای جوش را با آرایش و پیرایش فراگیری می‌دهیم.
بهترین مارک کرم پودر
پیرایش فیس جوش دار۱- در آغاز پوست رخ را با تونر غیر الکلی یا این که گلاب یا این که هر محلول تمیز کننده پوست که فاقد الکل باشد منزه نمایید تا منافذ پوست پاک شود.
۲- با تزکیه پوست و منافذ ان ممکن میباشد شم کم آبی در پوست چهره به شما دست دهد. مقداری کرم مرطوب کننده چای سبز یا این که عصاره درخت چایی یا این که استخودوس به صورتتان بزنید تا پوست تسکین و التیام ی
منافذی روی پوست وجود دارد که محاظت نکردن و رعایت نکردن برخی نکات سبب آسیب و بسته شدن به این منفذها می شود.
روش هایی برای پاک سازی پوست بینی و جلوگیری از بسته شدن منافذ آن
منافذ پوست سوراخ هایی هستند که فولیکول های مو در آن ها قرار دارند. تمیز نگه داشتن منافذ پوست از بروز گرفتگی در آن ها پیش گیری کرده و سلامت پوست را هم تقویت می کند.
پوست بینی دارای غدد چربی میباشد و سبوم یا چربی را ترشح می کنند. بر اساس گفته متخصصات پوست، غدد چربی بینی بزرگ تر و ب
برس پاکسازی صورت(فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB1487M
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER TB1487M
برس پاکسازی صورت(فیس براش) محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
همه انسان ها نگران سلامتی خود هستند یکی از نگرانی های مهم امروزه ما مخصوصا خانمها،پیری پوست میباشد که باعث میشه احساس پیری کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.
شستشوی نادرست، ناقص وعدم پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها باعث ایجاد چین و چروک،کدر شدن رنگ پوست وایجاد لکه بروی پوست شما میشود.از این رو شرکت Touch Beaut
پرایمر اساسا ماده ای بصورت ژل ، کرم یا این که مایع میباشد که یک لایه پوششی را روی پوست ساخت می نماید. این ماده خیر صرفا سبب ساز تسهیل در آراستن و مراقبت آن در ساعت‌های متمادی میشود بلکه از پوست نیز حفاظت می‌کند. پرایمر برای گونه های پوستهای در رنگ های متفاوت (مثل پرایمر سبز برای تعادل رنگ پوست های قرمز‌رنگ) موجود هست.
بهترین مارک پنکیک
برندهای مشهور عالم از گزاره لورال ، فلورمار ، گلدن رز ، مک و دیگر برندها آفریننده پرایمر می باشند. پرایمر ضر
درمان آکنه و جوش ها
با توجه به خاصیت ضد باکتریایی و ضد التهابی عسل، می توان هرگونه انسداد منافذ را از بین برد، به خصوص صورت که دارای روغن اضافی است. در صورت عدم توجه به این منافذ بسته، بعد از گذشت مدتی شاهد به وجود آمدن آکنه و جوش های صورت می شویم.
 
روغن آرگان اصل ما محصول کشور مراکش و فرمولاسیون آن متعلق به کشور ژاپن می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست و بخصوص مو است که میتوان گفت غذای کاملی برای پوست و موی شماست، در ادامه به برخی از خواص آن اشاره میکنیم. پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن، تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول، مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک، ترمیم سوختگی های پوست ناشی از لیزر و آفتاب، متعادل کننده ی PH و
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
   
 
 
 
 
پوست و روغن زیتون
 
 
 *پوست را پاکسازی می‌کنداحتمالاً درمورد “پاکسازی پوست با روغن” شنیده اید، روغن زیتون یکی از بهترین روغن‌های گیاهی برای این کار است. این روغن تمام چربی‌های‌ اضافه، سلول‌های مرده، کثیفی‌ها و آلودگی‌هایی را که در منافذ پوست گیر کرده‌اند، جذب و از منافذ خارج می‌کند.
اگر این آلودگی‌ها از پوست خارج نشوند، منافذ را می‌بندند. باید بدانید آکنه، جوش‌های سرسیاه و سر سفید نتیجه‌ی مسدود شدن منافذ پوست هستند.
* م
پوست معمولی 
انواع پوست در یک تقسیم بندی کلی به چهار نوع پوست نرمال، خشک، چرب و مختلط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی براساس میزان فعالیت غدد سبوم و میزان ترشح چربی صورت می‌گیرد. متخصصین پوست براساس ویژگی‌ها و در نظر گرفتن شرایط پوست می‌توانند به بهبود کیفیت آن کمک کنند.همانطور که می‌دانید زیبایی چهره و صورت بیش از هفتاد درصد به سلامتی، شفافیت و لطافت پوست بستگی دارد. پوست بدن و صورت در افراد مختلف به دلیل عوامل وراثت و عوامل محیطی ویژگ
ری هیدراته تونر
این کرم با دو ماده موثر در بهبود عملکرد سلول ها می باشد : کلاژن و آلانتوئین- ارای  ژل آلوئه ورا و فندق به همراه مرطوب کننده های طبیعی پوست و عصاره های گیاهی سفت کننده پوست این محصول جهت پاک کردن اثرات نهایی تمییز کننده ها ٬چربی و آلودگیها و آرایش.  جداسازی سلول های مرده پوست و آشکار کردن پوستی صاف و شفاف و عاری از هرگونه ناپاکی تنگ کردن منافذ باز پوست سبب بالانس PH پوست می شود.
aloe Fleur de Jouvence Rehydrating Toner
«ری هیدراتینگ تونر» یا ری هاد
لاب از تقطیر گلبرگهای گل محمدی با بخار ساخته می‌شود. گلاب ماده‌ای معطر
است و گاهی اوقات به عنوان یک عطر ملایم به عنوان جایگزین عطرهایی که حاوی
مواد شیمایی هستند، استفاده می‌شود.در این مقاله با خواص بی نظیر گلاب برای
سلامتی بدن آشنا می شوید.گلاب از هزاران سال پیش مورد استفاده
بوده است. ظاهرا منشا معرفی و استفاده از آن کشور ایران است. این ماده بطور
سنتی در محصولات زیبایی، غذایی و نوشیدنیها مورد استفاده است. همچنین گلاب
خواص بسیاری برای س
سلام
دوستان شما راهی برای روشن شدن دائمی پوست صورت و بدن سراغ ندارید؟  خصوصا راهی برای شفافیت و صافی پوست؟ 
راهی دائمی که بشه تمامی لک های سیاه و قهوه ای که رو صورت جاخوش کردن برداشت و انداخت دور !‏‏!‏؟ چکار کنیم صورتمون یک دست شفاف و صاف و روشن بشه؟
لطفا تجربیات خودتون رو در میان بگذارید؟!‏‏!‏
پیشنهاد :
تجربیات شما در مورد روشن تر کردن پوست و رفع روزنه های روی بینی
تجربیات شما در مورد رفع منافذ جای جوش روی صورت
بهترین روش برای از بین بردن
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
باورهای غلط در مورد پوست کدامند؟
 
 
فکر می کنید واقعا پیتزا و شکلات باعث به وجود آمدن جوش های آکنه ای در شما می شوند؟آیا واقعا برای اینکه از شر جوشهای خود خلاص شوید سرخ کردنی کمتر می خورید؟اگر چه مطالعات کمی در مورد رابطه رژیم غذایی و آکنه انجام شده است امادر اکثر این مطالعات چیزی راجع به تاثیر شکلات بر آکنه گفته نشده است.
 
 
مردم اغلب فکر میکنند غذاهای چرب مثل شکلات و پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده و بقیه غذاهای سرخ کردنی یک جورهایی باعث بسته ش
بسیاری از افراد به خصوص بانوان به زیبایی پوست و صورت خود اهمیت زیادی می دهند این افراد به دنبال زیبایی بوده و هزینه های بسیاری را صرف داروها و کرم های شیمیایی می کنند لازم است بدانید امروزه بسیاری از دستگاه های زیبایی در بازار وجود دارد که می تواند شمار زیادی از مشکلات پوستی این افراد را به راحتی برطرف سازد. آیا با دستگاه زیبایی صورت آشنایی دارید؟ ما در ادامه ی مطلب به شما انواع مختلفی از دستگاه های زیبایی و کاربرد هر کدام را معرفی خواهیم کر
بهترین روغنهای اساسی برای پوست شما
 
 
پوست خشک
پوست چرب
پوست حساس
آکنه
شرایط پوستی
رنگدانه
ضد پیری
نحوه استفاده
اقدامات احتیاطی
از کجا بخریم
خلاصه
روغنهای اساسی عصاره های گیاهی هستند که از گلها ، برگها و دانه ها تهیه می شوند. برخی ممکن است دارای خواصی باشند که می توانند شرایط خاصی از پوست را درمان کنند. اگر علاقه دارید روغنهای اساسی را برای نگرانی های پوستی خود امتحان کنید ، در مورد گزینه های زیر با متخصص پوست خود صحبت کنید.
روغنهای اساسی ب
گلاب به صورت سنتی در تهیه غذا و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین از آن می توان برای مراقبت زیبایی یا پوست استفاده کرد. گلاب حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است و از خواص ضدعفونی کننده، ضد باکتری، ضد پیری و ضد التهاب سود می برد. در ادامه با برخی از فواید گلاب برای پوست، مو و سلامت کلی بیشتر آشنا می شویم.تونر عالی برای پوست خشکگلاب یک تونر (مایع آرایشی برای پاکسازی پوست و باز کردن منافذ آن) خوب، به ویژه برای پوست های خشک است. این محصول
نکاتی درباره چگونگی سفت کردن پوست شل
 
بررسی اجمالی :
پوست شل می تواند ناامید کننده باشد و می تواند بر عزت نفس تأثیر بگذارد. در حالی که روش های بسیاری برای توسعه پوست شل وجود دارد ، پس از داشتن این روش ، برگرداندن آن دشوار است.
استفاده هفته ای یک تا دو بار از ماسک خاک روس میتواند پوست را لیفت کند و منافذ باز پوست را ببندد .
دلایل پوسته پوسته شدن می تواند شامل کاهش وزن ، بارداری و اثرات پیری باشد. مکانهای معمولی که افراد پوست شل را تجربه می کنند شا
تعداد جلسات درمانی و فواصل آنها چگونه است؟طبق توصیه انجمن طب زیبایی آمریکا، لازم است همه افراد، با هر نوع پوستی حداقل ماهی یک بار تحت درمان میکرودرم ابریژن قرار گیرند. در شروع درمان، توصیه می شود، این کار هر هفته یک بار برای ۴ هفته انجام گیرد. به تدریج فواصل درمان به یک ماه برسد.همانگونه که جرم گیری دندان ها به رغم شستشو و مسواک روزانه واجب است، پاکسازی پوست نیز لایه های مرده و آلوده پوست را که توسط هیچ شوینده ای برداشته نمی شود، از بین می بر
از کرم های ضد آفتاب بدون چربی، با فاکتور محافظت در برابر نور خورشید (SPF)30 استفاده کنید تا از رسیدن طیف وسیعی از اشعه فرابنفش نور آفتاب به پوست جلوگیری نمایید.
حتما کرم بدون چربی بخرید تا منافذ پوست را مسدود نکند و منجر به بروز آکنه های پوستی نشود.
کرم ضد آفتاب را هر دو ساعت یک بار مجددا استفاده کنید.
اپیلاسیون کار سیار - شماره تماس برای خانم ها: 09140848217
ایجاد مزاحمت از طرف آقایان پیگرد قانونی دارد.
روش های درمان منافذ صورت (پوست پرتقالی) :
منافذ پوست مانند چاله های کوچک و بزرگ بر روی صورت است که مانند پوست پرتقال می باشد و ظاهری ناخوشایند ایجاد می کند. این منافذ باعث می شود که صورت پیر به نظر برسد. افرادی که دارای پوست چرب هستند، سبوم بیش از حد تولید و ترشح می کنند. منافذ همچنین می تواند منجر به عوارضی مانند جوش های سرسیاه و آکنه و حتی بیماری های پوستی شوند شود.منافذ پوستی در واقع برای پوست ضروری و مفید هستند، روغن ضروری طبیعی را به پوست م
یکی از مشکلات فصل های گرم براق شدن پوست است که باعث می شود پوست شما بسیار ناخوشایند جلوه کند. اما مقابله با این مشکل نیاز به استفاده از لوازم آرایشی و یا شستن بیش از حد پوست ندارد. با رعایت نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید پوستی درخشان اما غیر چرب در تمام ماه های سال داشته باشید.
 
ادامه مطلب
ماسک گلاب جهت طراوت و تازگی پوست
 
پس از هر بار استحمام که منافذ پوست بازتر هستند، گلاب را به پوست صورت بمالید. در این حالت اسانس موجود در گلاب به سرعت جذب پوست می‌شود که با توجه به اثرات آن در افزایش جریان خون، باعث شادابی پوست می‌گردد. البته استفاده مداوم از این روش می‌تواند این اثرات مطلوب را ایجاد کند.
 
ماسک های زیباییماسک ها موادی هستند که معمولاً از محصولات طبیعی تهیه می شوند و برای پاکیزه کردن، خروج مواد زائد از منافذ پوستی، نرم کردن و لطیف کردن پوست  ، به کار می روند. هر ماسک را باید به مدت بیست تا سی دقیقه بر روی پوست قرار داد و سپس آن را به وسیله شستوی کامل با آب پاک کرد.

ادامه مطلب
اگر پس از خشک کردن صورتتان حوله لکه دار شد یا در عکس هایی که با فلش گرفته می شود نقاط براق روی پیشانی و بینی خود دیده اید پوستتان چرب است.
متخصصین پوست می گوید: پوست چرب در تمام سنین بسیار شایع مخی باشد، چه شامل کل صورت شود چه فقط ناحیه T ( پیشانی، بینی و چانه ) را در بر بگیرد.
اگر پوست شما نیز چرب است نکاتی وجود دارد که هرگز نباید انجام دهید، تا پوستتان درخشان و مرطوب بماند.
 
از تونرهای ساده استفاده کنید.
گاهی افرادی که پوست چرب دارند فکر می کتت
ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست
>> ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست
ترفندهایی برای بستن منافذ باز پوست وجود دارند که در مراقبت های پوست ارائه شده اند. یکی از مهم ترین فاکتورهایی زیبایی هر فردی داشتن پوستی سالم و عاری از هر گونه عیب و نقص می باشد.     این امر که منافذ پوست صورت بسته باشد و غدد چربی به اندازه مناسب ترشح شوند در زیبایی پوست تاثیر بسزایی دارد و موجب می شود چهره فرد زیباتر و جذاب تر دیده شود. قبل از این که با روش های مختلف مر
برخی از افراد از نعمت داشتن پوستی سالم و صاف برخوردارند اما برای بقیه ما این گونه نیست. اگر شما یکی از میلیون ها فردی هستید که از مشکلات پوست رنج می برند، قطعا حس ناامیدی ناشی از آن را درک می کنید. شما خواه آکنه و روزاسه دارید یا پوست خشک و چرب یا هر یک از سایر مشکلات بی شمار سلامت پوست، ما درک می کنیم و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.
سلامت پوست ما بسیار مهم است، آن هم نه فقط به دلایل زیبایی. آیا می دانستید که پوست در واقع یک عضو است؟ در حقیقت، آن
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
آیا روغن آفتابگردان برای پوست مفید است؟
 
 
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
روغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
آنتی اکسیدان هاویتامین E یک آنتی اکسیدان است که می تواند به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و در براب
چه عواملی باعث بروز جوش چرکی می شود؟
 
بررسی اجمالی :
نبض ها برجستگی های کوچکی روی پوست هستند که حاوی مایعات یا چرک هستند. آنها معمولاً به صورت برجستگی های سفید رنگ پوست پوست قرمز ظاهر می شوند. این برجستگی ها بسیار شبیه به جوش ها هستند ، اما می توانند بسیار بزرگ شوند.
ممکن است نبض ها در هر قسمت از بدن ایجاد شوند ، اما آنها معمولاً در قسمت پشت ، سینه و صورت تشکیل می شوند. آنها ممکن است در خوشه هایی در همان ناحیه از بدن یافت شوند.
پاستول ها ممکن است
حجم100gویژگی ها- حاوی کربن فعال شارکل- پاک کننده آلودگی ها- تمیز کننده منافذ پوست- حاوی ویتامین B3- روشن کننده کامل پوست- کاهش نقاط و لکه های تیره پوستدسته کالاپاک کننده صورتفوم پاک کننده و روشن کننده صورت پوندز Ponds Pure White حاوی کربن فعال شارکل بوده و پاک کننده آلودگی ها و تمیز کننده منافذ پوست می باشد. فوم شوینده صورت پیور وایت همچنین حاوی ویتامین B3 جهت تغذیه پوست بوده و استفاده از آن سبب روشن شدن و شادابی صورت می شود.درباره برند پوندزپوندز برند ت
فواید دستگاه درما اف
دستگاه درما اف یا اتوی صورت یا اولتراسونیک می توانند بهترین جایگزین برای لوازم آرایش و جراحی زیبایی باشند،
اتوی صورت جایگزینی ایمن و ملایم برای جراحی دشوار پلاستیک، لایه برداری با لیزر، پیلینگ با مواد شیمیایی،
تزریق کلازن و بوتاکس و سایر روش های درمانی تهاجمی برای جوانسازی دوباره پوست می باشد.
این دستگاه با تولید ارتعاشات صوتی در فرکانس پایین
به عمق پوست نفوذ میکنه و باعث از بین رفتن آلودگی های مختلف از روی پوست
 
فوم شستشوی صورت جونسیو چیست؟نوعی خاصی از پاک کننده صورت است که برای افرادی با پوست‌های ترکیبی، معمولی، چرب و مستعد آکنه و جوش پیشنهاد می‌شود. وظیفه اصلی فوم شستشو صورت جونسیو پاک کردن عمقی صورت و از بین بردن چربی اضافه پوست و همچنین آلودگی‌های آن است. پس اگر می‌خواهید پس از یک آرایش سنگین یا یک روز طولانی که صورت‌تان در معرض آلودگی و گرد و غبار بوده، منافذ پوست صورت را کاملاً تمیز کنید و فوم شستشوی صورت جونسیو رو انتخاب کنید.ساخت کشور:ا
ست پاکسازی صورت (فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB 14838
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER SET TB14838
راز جوانی پوست
منافذ پوست شما می‌تواند با چربی، سلول‌های خشک یا مرده پر شده و همه‌روزه با آلودگی و انواع کثیفی مسدود شود. زمان‌هایی نیز به دلیل زیاد‌بودن گلبول‌های سفید خون، پوست متورم و این منافذ مسدود می‌شود.جلوگیری از مسدود‌شدن منافذ پوست در درمان جوش صورت و جلوگیری از جوش و آکنه بسیار مؤثر است. بهترین راه برای خلاصی از مسدود‌شدن منافذ پوست، داشتن یک رژ
درمارولر سه در یک تیتانیومی derma roller 3in1
 درمارولر 3در 1 شامل:
 3 سری در سایزهای مختلف + ظرف ضد عفونی + برای سیلیکونی پاکسازی صورت
دارای سایزهای 0.5، 1، 1.5 
کیفیت ساخت و جنس بسیار مرغوب و استاندارد
جنس سوزنها تیتانیوم کیفیت بالا
کاهش ریزش مو و کمک به رویش مجدد موها
کاهش منافذ باز و ایجاد یکپارچگی پوست.
بهبود اسکارهای سوختگی یا جراحی 
کمک به افزایش کلاژنسازی و شفافسازی پوست
از بین برنده و جلوگیری از چین و چروک، درمان جای جوش و اسکار و آکنه،کشیدگیها
توضیحاتی در مورد ماسک خاک رس
خاک رس باعث افزایش گردش خون، پاک کردن سموم پوستی، تصفیه کردن بافت‌های پوست، تنظیم چربی پوست و بستن منافذ باز پوست استفاده می‌شود. خاک رس بعنوان مکمل کرمهای ضدلک برای درمان لک نیز استفاده می شود.در این مطلب از سایت جسارت در مورد خواص و طرز تهیه ماسک خاک رس قرمز و سفید و گلاب لورال اوریجینز و سرکه برای لک صورت و جوش و پوست خشک صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.
ماسک خاک رس قرمز
کسانی که پوست حساس دارند می ت
ماسک خانگی برای زیبایی بیشتر پوست:
ماسک‌های زیبایی از مهم‌ترین راه‌های ایجاد زیبایی بیشتر در پوست صورت هستند که اگر در منزل و با مواد طبیعی توسط خودتان تهیه شوند، هم هزینه کمتری دربر خواهند داشت و هم اینکه تاثیر آن‌ها بیشتر خواهد بود.ماسک تخم‌مرغ برای از بین بردن جوش‌های سرسیاهشکستن تخم مرغ:یکی از راه‌های کاهش جوش‌های سرسیاه، لایه‌برداری اصولی از پوست صورت است که با استفاده از مواد طبیعی مانند تخم‌مرغ، می‌توان به تغذیه سلول‌های پ
میوه‌ها سرشار از مواد مغذی‌اند و برای سلامتی و زیبایی فواید شگفت انگیزی دارند. اما پوست میوه نیز مانند خود میوه خواصی دارد.
 
پوست پرتقال
پوست پرتقال برای کاهش وزن بسیار مفید است و به عنوان لایه برداری طبیعی و موثر برای سفید کردن پوست عمل می‌کند. پوست پرتقال، به سلامت دهان، تسکین مشکلات تنفسی، پیشگیری از یبوست و برطرف کردن سوزش معده کمک می‌کند. پوست پرتقال از سرطان پیشگیری می‌کند و ریسک بیماری قلبی را پایین می‌آورد.

ادامه مطلب
بادام نوعی میوه است، که درخت آن بومی ایران و کشورهای اطراف و آسیای مرکزی است، اما در مناطق بسیاری کشت می‌شود. در اصل بادام جزو مغزهای حقیقی به حساب نمی‌آید، بلکه از انواع شفت هاست که دارای یک پوسته بیرونی و یک پوشش درونی سخت است که دانه (مغز) در درون آن قرار می‌گیرد.
 
بزرگترین کشورهای تولیدکننده بادام در دنیا ایالات متحده آمریکا و اسپانیا هستند. ایران با تولید ۶٪ در رتبه پنجم تولیدکنندگان این میوه قرار دارد.
 
ارزش غذایی بادام چیست؟
۴۹٪ د
علل خارش پوست در کودکان
 
 

 بثورات یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه والدین به مطب پزشکان اطفال است
  
 بثورات یکی از رایج‌ترین دلایل مراجعه والدین به مطب پزشکان اطفال است. در اغلب موارد، والدین نگران، با خیال راحت از مطب بیرون می‌آیند و پزشک هیچ وضعیت خطرناکی را روی پوست کودک گزارش نمی‌کند. اما در برخی موارد، نگرانی والدین چندان هم بی‌دلیل نیست و بثوراتی که همراه با تب، مشکلات تنفسی، استفراغ یا مشکلاتی در سلامت عمومی کودک بروز می‌کنند،
در‌حالتی که دوست دارید که آرایش و پیرایش خوشگل و ماهر مانند بیوتی بلاگرهای اینستاگرام یا این که آرایشگران ماهر داشته باشید می بایست اولی و مهم‌ترین مرحله پیرایش فیس یعنی به کار گیری از پرایمر را دورازشوخی بگیرید. پرایمر ژل یا این که کرمی میباشد که تحت عنوان زیرساز پیرایش و گذشته از استارت پیرایش به فعالیت می رود. این مال با تهیه معیار چربی پوست و پوشاندن عیوب چهره به زیباسازی پیرایش و ماندگاری آن روی رخ شما یاری میکنند.
پرایمر در واقع یک ب
با چند روش ساده که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم، می‌توانید منافذ پوست را ببندید.
برای داشتن پوستی سالم و ظاهری جذاب باید سلامت آن را حفظ و عیوب آن را برطرف کنید. از بین بردن آکنه، جوش‌های سرسیاه، جلوگیری از چروک و بستن منافذ پوست از جمله مواردی است که به شما در افزایش جذابیت کمک می‌کند. بستن منافذ به عملی گفته می‌شود که سبب پاکسازی سوراخ‌های کوچک روی پوست می‌شود. در این مطلب مجله دلتا چند روش برای بستن منافذ پوست را به شما خواهیم گفت.
ش
بهترین شستشوی برای پوست های خشک :
 
چگونه انتخاب کردیمبرای خشکی پوست و آکنهبرای پوستهای خشک و حساسبرای پوست خشک و اگزماچگونه انتخاب کنیمنکات ایمنیبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کند
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احس
مزایای میکرونیدلینگ
قبل از این که بخواهید به اقدامات لازم پس از پروسه درمانی فکر کنید، باید متوجه شوید که میکرونیدلینگ چه مزایایی برایتان به همراه دارد. میکرونیدلینگ در مطب تخصصی پوست ما می تواند نکات مثبتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک های عمیق روی پوست
کاهش ظاهر زخم ها ( از جمله زخم های باقی مانده در اثر جوش ها)
نرم کردن بخش های کشیده شده پوست
روشن شدن نقاط تغییر رنگ
حفاظت از آفتاباشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگر می‌گردد. چنین خساراتی می‌تواند به کمک کرم زینک اکسید پیشگیری گردد. آیا واقعا به عنوان ضد آفتاب عمل می‌کند؟. هنگامی که شما این کرم را بر روی پوست اعمال می‌کنید، جذب پوست نمی‌گردد، بلکه بر روی سطح پوست به شکل یک سد محافظتی عمل کرده که می‌تواند مانع از نفوذ اشعه‌ی ماور
بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تاییبهترین دکتر پوست در پزشکا 
معرفی بهترین دکتر پوست + لیست ۱۰ تایی _ متخصص پوست یکی از رشته های تخصصی می باشد که به منظور رفع مشکلات پوستی و جوانسازیی و زیبایی صورت کاربرد دارد. این روز ها چه مردان و چه بانوان خواهان انجام روش های زیبایی پوست هستند که این گونه روش ها به صورت سرپایی و با کمترین عوارض انجام می شوند. تمام اقدامات زیبایی پوست باید توسط بهترین متخصص پوست انجام شود که دارای بورد تخصصی می باشد و از به روزت
خواص روغن آفتابگردان برای پوست !
 
غیر comedogenic
آنتی اکسیدان ها
محافظ
التیام زخم
چگونه
اشکالاتی
منابع نفتی
روغن آفتابگردان حاوی چندین ترکیب است که فوایدی برای پوست دارد. آنها شامل موارد زیر هستند:
اسید اولئیکویتامین Eکنجداسید لینولئیکغیر comedogenicروغن آفتابگردان یک روغن حامل غیر comedogenic است که بسیار جاذب است و منافذ مسدود نخواهد شد. برای اکثر افراد غیر تحریک کننده است و می تواند در انواع پوست از جمله خشکی ، طبیعی ، روغنی و مستعد آکنه استفاده شود.
1- مالیدن آبلیمو روی پوست با پنبه
بسیاری از پزشکان علم پوست و زیبایی معتقدند که آبلیمو می تواند اثرات روشن کننده روی پوست داشته باشد. برای این کار یک لیمو را بردارید و نصف کنید. آب آن را بگیرید. با استفاده از پنبه آن را روی پوست خود بمالید. حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید سپس محل مورد نظر را با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده استفاده کنید. در هفته 2 تا 3 بار این کار را تکرار کنید.
 
می توانید آبلیمو را برای صورت، گردن یا هرجایی از بدن که می خواهید سفید شود
ماسک پاکسازی کننده حرارتی – پوستهای نرمال ، مختلط و چربپاک کننده عمقی پوستپاک کننده عمقی پوست است که پس از مصرف ،پوستی شفاف ، صاف و بدون التهاب را برای شما به ارمغان میاورد.حاوی سه مدل از خاک رس به شرح ذیل مباشدخاک رس سبز:از سایر انواع خاک رس موثرتر است.اثر خشک کنندگی قوی بر روی جوشهای صورت ،مات و صاف و مرطوب کننده لایه اپیدرمال پوست ،به طور شگفت انگیز و فوق العاده ای دارای اثر مغذی بر روی پوست میباشدکائولین (خاک رس سفید ): که خاک رس چینی هم گف
نواع بینی های گوشتی و وجه تمایز آن ها
 
بینی های گوشتی را میتوان به دو دسته تقسیم کرد.
انواع بینی های گوشتی
1- بینی  گوشتی با منافذ  بزرگ غدد چربی
در برخی از مراجعه کنند گان که دارای بینی گوشتی هستند منافذ بزرگی دیده  می شود که غدد چربی در زیر  پوست آنها فعال  است. استفاده از لیزر یا لایه برداری به همراه رژیم غذایی کم نمک به این دسته از مراجعه کنند گان  توصیه میشود.
ادامه مطلب
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
چگونه می توان جوش های زیر پوستی را از بین برد !
 
 
فشردن یا ظاهر شدن
فشرده سازی گرم
برچسب آکنه
آنتی بیوتیک موضعی
روغن درخت چای
عسل خام
به متخصص پوست مراجعه کنید
چرا این جوش شکل گرفت؟جوش کور به آکنه هایی اشاره دارد که در زیر سطح پوست ایجاد شده است. اگرچه جوش از فاصله قابل توجه نیست ، اما می توانید توده را احساس کنید. این بیماری اغلب در اثر کیست یا گره ایجاد می شود.
این نوع آکنه ها از ترکیبی از سبوم (روغن) ، باکتری و خاک که در منافذ شما گرفتار می شون
نور آفتاب در کنار فوایدی که برای پوست و بدن انسان دارد به دلیل طول موج فرابنفش خود، اگر در برابر آن از پوست خود محافظت نکنیم، آن را سوزانده و خطر ایجاد سرطان را بالا می برد. این اشعه های مضر آفتاب را بیشتر با عنوان UV می شناسیم. این اشعه ها به دو صورت UVA و UVB به سطح زمین وارد می شوند. نوع اول آن به عمق بیشتر پوست نفوذ می کند و به همین دلیل باعث مشکلات پوستی مانند چروک و پیری چوست می شود در حالی که نوع دوم آن بیشترین نقش را در سوختگی لایه خارجی پوست ای
 
هر جلسه درمان چه قدر طول می کشد؟
حدود یک ساعت زمان برای کل مراحل میکرودرم ابریژن نیاز است. در بدو ورود آلودگی های سطحی توسط کرم های مناسب و شیر پاک کن پاک می شوند. سپس با بخور ملایم ولرم یا گرم که بسته به نوع پوست انتخاب می شود، به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه سطح پوست مرطوب و نرم  می شود.
این بخور ملایم به جدا شدن لایه های مرده ضخیم پوست در هنگام میکرودرم کمک می کند. پس از انجام  میکرودرم ابریژن که حدود چند دقیقه طول می کشد، از ماسک های آبرسان و درمانی م
انواع پوست کدامند؟
 
 
چهار گروه اصلی پوست عبارتند از:1-پوست طبیعی و معمولی 2-پوست چرب 3-پوست خشک 4-پوست ترکیبی.برای تعیین نوع پوست صبح که از خواب بیدار شدید دستمال خشکی را روی پوست صورتتان بکشید اگر دستمال چرب شد پوستتان چرب است اگر روغن و چربی فقط در قسمت وسط دستمال جمع شد پوستتان ترکیبی است.
 

 
اگر روی دستمال چربی دیده نشد پوستتان یا خشک است یا معمولی اگر بعد از کشیدن دستمال بر صورتتان احساس کردید پوستتان کشیده شد و خشک شد پوستتان خشک است و ا
درمان لکه های سفید پوست
تخم شاهی را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و بر روی لکه ها قرار دهید .
این عمل را روزی یکبار تا بهبودی کامل ادامه دهید .
شفاف شدن و رفع لکه های پوست
روش های درمان
*سه قسمت آب شاهی را با یک قسمت عسل ترکیب کرده و خوب به هم بزنید
تا به صورت مایعی یک دست درآید .
سپس به وسیله یک تکه ی پنبه تمیز صورت خود را با این محلول صبح و شب بشویید و بگذارید خشک شود .
بعد آن را با آب و صابون بشویید .
تقویت پوست (درمان لکه های سفید پوست)
*متخصصین رژیم د
پاکسازی پوست صورت
 
 
یکی ازمراقبت های اساسی پوست پاک سازی پوست است پاک سازی پوست میتواند با حذف سلولهای مرده ی سطح پوست و برداشتن گرد و غبار و مواد آرایشی و چربی اضافی در سطح پوست و باز کردن منافذ آن باعث تنفس پوست شود چندین گروه پاک کننده داریم مثل:شیر پاک کن ها،کرم های پاک کننده،لوسیون های تمیز کننده،فوم ها و یا فرآورده های کف زا،صابون های آرایشی و پاک کننده های آرایش چشم.
 

 
شیر پاک کن:امولوسیون روغن در آب است اما نسبت آب به روغن آن زیاد ب
دختران غریبهدو دختر غریبه بدون هیچ رابطه فامیلی عین یکدیگر هستند. این دو دختر جوان بوسیله اینترنت همدیگر را پیدا کرده‌اند که بدون هیچ نسبتی چنان شباهتی به هم دارند که حتی خانواه‌هایشان قادر به تشخیص‌شان نیستند.
7 موضوع عجیب اما واقعی 
دوقلوهای همسان ماده ژنتیکی و خصوصیات وراثتی‌شان مثل هم است که از یک تخمک لقاح یافته‌اند اما درباره این دخترها هیچ توجیه علمی پیدا نمی‌توان کرد. شانون لانرگان 21 ساله در ایرلند زندگی می‌کند و سارا نورداست
سلام دوستای خوشگلم
منافذ پوست که دریچه های ریزی در محل فولیکول های مو هستندبرای خارج شدن سموم و چربی که ممکنه ارثی باشن یا در اثر عوامل محیطی به وجود بیان.
ازجمله دلایلش می تونه قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید باشه یا استفاده طولانی مدت از کرم دارای چربی زیاد و همچنین بالا رفتن سن .
این منافد هیچوقت کامل از بین نمیرن ولی ما می تونیم با یک سری راهکار ها قطرشون رو کم کنیم تا جایی که به چشم نیان
راهکارها
شستشوی صورت با شوینده مناسب پوست 
استفاده م
 
تمیز کردن آرایش صورت یکی از دلایل حفظ زیبایی و جوانی پوست است که متخصصان بارها و بارها به آن اشاره کرده اند اما اینکه کدامیک از مواد و محصولات آرایش پاک کن مناسب تر است را بایستی خودتان از میان نکات بیان شده در این مطلب دریابید.
برخی از افراد، از انواع صابون ها یا پن های شستشو برای پاک کردن آرایش خود کمک می گیرند و برخی دیگر، استفاده از انواع محصولات پاک کننده موجود در بازار را ترجیح می دهند.
 برخی دیگر هم پا را از این فراتر می گذارند و سراغ
ماسک صورت با ماست برای زیبایی و مشکلات رایج پوستی
 با روش تهیه و ساخت چند ماسک صورت با ماست برای زیبایی و درمان مشکلات مختلف پوست، آشنا شوید.
بیشتر ما احتمالا با این باور بزرگ شدیم که ماست خواص تغذیه ای بالایی دارد و حتی ممکن است به طرق مختلف آن را در رژیم غذایی خود جا داده باشید و این عالی است. ولی آیا می دانستید ماست علاوه بر خواص تغذیه ایی، می تواند بخشی از روتین مراقبت پوست شما را نیز تشکیل داده و به حفظ لطافت و جوانی آن کمک کند؟ در زیر با
خانم دکتر این روزها درباره میکرودرم ابریژن هم زیاد می شنویم، آیا امکان دارد درباره این روش درمانی توضیح بفرمائید؟میکرودرم ابریژن، در واقع پاکسازی پوست توسط دستگاه است. در این روش پودر هیدروکسیدآلومینیوم، با فشار به سطح پوست پاشیده می شود. باعث سایش و برداشت سلول های مرده و آلودگی های محیطی و چربی از سطح پوست می شود. پس از آن ماسک های آبرسان و درمانی در کنار بخور برای حفظ شادابی پوست استفاده می شود.لایه سطحی پوست که اپیدرم نام دارد، در طول ی
رفع چین و چروک صورت
 
 
پیلینگ به معنی برداشتن یک قشر سطحی از روی پوست است دراین روش لایه های سطحی پوست ریزش میکنندو روی پوست اپیدرم نو و تازه می شود در نتیجه این عمل اشکالات پوستی مانند کدر بودن،زبر بودن،منافذ باز و چروکهای ریز کمتر شده و یا کاملا از بین می روند.
 

 
محلولهای پاک کننده یا پلینگ از نوع قوی تا ملایم متفاوتند محلول های گیاهی از نوع ملایمند و هر کس بخواهد می تواند به راحتی از آن روش استفاده کند و آن را بر روی پوست خود به کار برد در
ماسک عسل برای پوست‌های خشک و چرب
 ماسک برای پوست چرب با جو دوسر، زرده تخم مرغ ، سیب ، ماست و عسل
این ماسک چربی پوست را کاهش می دهد. عسل طبیعی ، پوست را نرم می کند. ماست به آرامی سلول های مرده پوست را پاک سازی می کند و منافذ را می بندد. ادامه مطلب ماسک عسل برای پوست‌های خشک و چرب ادامه مطلب ...
از حساس بودن،چربی،پیری یا چروک و یا خشکی پوستتان رنج می برید؟ دوست دارید خودتان درمانش کنید؟ برای این منظور همیشه لازم نیست به یک مرکز خدمات پوست گران برید تا پوستتان درمان خاصی بگیرد، در صورتی که می توانید ماسک های خانگی که از مواد اولیه طبیعی درست می شوند را به صورت انلاین پیدا کنید که احتمالا این مواد را در خانه دارید. در ادامه بخش سلامت پوست و موی نمناک جمع آوری از دستورالعمل هایی از ماسک های خانگی که مطابق با نوع پوست هستند را به طور خلا
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
روغن CBD در مقابل بذر کنف:
در سال 2018 ، یک لایحه مزرعه تصویب کرد که کانابیدیول (CBD) تولید کنف صنعتی در سراسر کشور قانونی است. به همین دلیل ، "عجله سبز" از محصولات الهام گرفته از حشیش وجود دارد که بازار را سیل می کنند - از جمله محصولات زیبایی.
در حالی که CBD یک عنصر جدید برای بسیاری از مصرف کنندگان است (از آنجا که در حال حاضر با دسترس بیشتری قابل دسترس است) ، روغن کنف حدود ده ها سال است که در فروشگاه های مواد غذایی سالم برای آشپزی و مراقبت از پوست به فروش
فواید گلاببسیاری از بیماری های دهان و دندان با استفاده از گلاب قابل درمان است. این عرق التهابات و مشکلات لثه را تسکین می دهد و در درمان آن ها بسیار موثر است. گلاب دندان ها را تقویت می کند و درد لثه ناشی از دندان درد را تسکین می دهد. علاوه بر این گلاب می تواند در درمان بوی بد دهان موثر است. برای رفع این مشکل می توانید از گلاب به عنوان دهان شویه استفاده نمایید.درمانگران طب سنتی برای افزایش استحکام و تقویت لثه قرقره گلاب را توصیه می‌کنند. آنها بر ا
پک تمیز کننده عالی برای پوست چرب 
 
 
تونر پاک کننده پوست آموس وان
*مزایا- کوچک‌کننده منافذ باز پوست- مکمل فرآیند پاک‌سازی پوست-  آرامش‌دهنده و التیام‌بخش-  آماده‌سازی پوست قبل از استفاده از کرم‌های آرایشی-  کمک به حفظ  pHطبیعی پوست- فاقد الکل و مواد تحریک‌کننده و حاوی ویتامین‌های B3و B5- حاوی املاح مهم و مفید روی و مس- پاک‌کننده آثار آلودگی هوا بر پوست- ایجاد شادابی، شفافیت و لطافت در پوست- مناسب برای آقایان و بانوان  *نحوه مصرف- افرادی ک
پوست همه ما دچار مشکلات و التهاباتی می شود که اگر مراقب ان نباشیم ممکن است پوست ما دچار مشکلات فراوانی شود. از جمله مهم ترین و مراقبت ها برای پوست از بین بردن جای جوش و لک هایی است که به هر دلیل بر روی پوست ما ایجاد می شود. با نیک صالحی  همراه باشید تا درباره نقش اب پیاز برای جوش و لک بیشتر بدانید.
نقش اب پیاز برای جوش و لک
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های صورت گرفته نشان داده است که لکه های قهوه ای که بر اثر تابش آفتاب پس از سی سالگی
برس پاکسازی صورت سونیک تاچ بیوتی مدلTB1487
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER TB 1487
برس پاکسازی صورت سونیک تاچ بیوتی مدلTB1487 محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
توضیحات:
همه انسان ها نگران سلامتی خود هستند یکی از نگرانی های مهم امروزه ما مخصوصا خانمها،پیری پوست میباشد که باعث میشه احساس پیری کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.شستشوی نادرست، ناقص وعدم پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها باعث ایجاد چین و چروک،کدر شدن رنگ پوست وایجاد لکه بروی پوست شما میشود.
از
توضیحاتی در مورد ماسک سفیده تخم مرغ
سفیده
تخم مرغ به آن بخش از تخم مرغ گفته می‌شود که وظیفه نگهداری و محافظت از
زرده یا رویان را به عهده دارد؛ بنابراین این ماده سرشار از مواد معدنی و
آلی مفید برای پوست است. با استفاده از چند ماده طبیعی دیگر مانند آبلیمو، عسل یا ماست می‌توانید انواع ماسک‌ سفیده تخم مرغ خانگی را تهیه کنید. در این مطلب از سایت جسارت در مورد خواص و طرز تهیه ماسک سفیده تخم مرغ و زردچوبه و عسل و آبلیمو برای پوست صحبت میکنیم امید
بهترین مارک کرم پودرروند آرایش و پیرایش و فراهم سازی پوست چکار کنیم کرم پودر روی پوستمان خوب بخوابد؟و  کرم پودر پس از ساعتی برق نیفتد؟ چکار کنیم منافذ پوستمان معین نشود و کرم پودر روی پوستمان تکه تکه و کم آب نشود و به عهد و پیمان مشهور نماسد؟ شما می بایست تمام فرآیند ذیل را برای انجام یک آرایش و پیرایش ماهر و بی نقص انجام دهید تا پوستتان تماما صاف و یکپارچه و مخملی شود.
در جایگاه اولیه می بایست جور پوستتان را بفهمید 
1- صورتتان را قبلی از میکا
پوست لایه محافظ مستحکمی است که آلودگی‌های هوا به راحتی امکان نفوذ به آن را ندارند. اما آلودگی هوا به مرور آسیب‌هایی را به لایه بیرونی پوست وارد می‌کند تا این لایه محافظ تضعیف شده و در نهایت اجازه ورود عناصر و ذرات معلق در هوای آلوده را به سطوح زیرین پوست بدهد.
توجه داشته باشید که حتی در مناطق دور از شهر یا روستاها نیز می‌توان تاثیر آلودگی بر پوست را شاهد بود. آلودگی هوا به راحتی از طریق اتمسفر، آب و خاک جابجا شده و می‌تواند بر روی محیط زیست
خواص انبه:
انبه سرشار از ویتامین‌ ای و سی است که به تولید کلاژن کمک می‌کند. کلاژن عامل اصلی بازسازی سلول‌های پوست و افزایش الاستیسیته است. عواملی چون آلودگی هوا، تغییرات آب و هوایی و مشکلات ژنتیک می‌توانند موجب از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و افتادگی آن شوند.انبه ماده‌ی غذایی تابستانی کاملی است، زیرا سرشار از کاروتنوئید، به ویژه بتاکاروتن است. بتاکاروتن از بدن‌مان در برابر اشعه‌های خطرناک نور خورشید در فصل تابستان محافظت می‌کند. انب
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
1-ماسک صورت موز
موز غنی از چربی ها است که به هیدراته کردن پوست کمک کرده و رطوبت را در آن نگه می دارد. همچنین در بهبود انعطاف پذیری پوست و سفت شدن آن نیز کمک می کند. ترکیب عسل و روغن زیتون با موز، به بهبود سلول های آسیب دیده کمک می کند.
مواد مورد نیاز
نصف موز رسیده
یک قاشق چای خوری روغن زیتون
یک قاشق غذاخوری عسل
روش:
وز را پوست گرفته و خوب له کنید، به طوری که هیچ توده ای باقی نماند.
عسل و روغن زیتون را اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید.
خمیر را روی صورت
تشخیص نوع پوست
 
 
برای اینکه بتوانید به بهترین وجه از پوست خود مراقبت کنید لازم است ابتدا نوع آن را تشخیص دهید نوع پوست شما به میزان تولید چربی بستگی دارد ژن،رژیم،عوامل استرس زا،دارو و حتی مراقبت های پوستی روی تولید چربی پوست موثر می باشند برای اینکه نوع پوست خود را تشخیص دهید از خودتان بپرسید تست پوست بگیرید.
 

 
برای این کار صورت راشسته وبه آرامی خشک کنیدسپس مقداری کاغذ نازک یا دستمال مخصوص پاک کردن شیشه عینک برداشته و روی نقاط مختلف صور
بهبود پوست های خشک با گلاب 
 
 
یکی از کاربردهای مهم گلاب بهبود و درمان پوست های خشک و حساس است. ماسک کردن گلاب روی پوست یا جایگزین کردن آن به جای شیرپاک کن توسط افرادی که پوست خشک یا حساس دارند موجب می شود تا به مرور پوست آنها طراوت و نشاط خود را به دست آورد. بهترین روش برای ماسک کردن گلاب روی پوست آن است که پارچه ای نخی و تمیز را به گلاب خالص آغشته کنید و آن را برای 20 دقیقه روی صورت تان بگذارید. این کار بعد از هر بار استحمام تاثیر درمانی بیشتری د
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
اصطلاح پاک کننده به محصولی اطلاق می شود که خاک یا مواد دیگر آن را پاک یا از بین می برد. یک پاک کننده می تواند یک ماده شوینده باشد و انواع مختلفی از پاک کننده ها وجود دارند که با هدف یا تمرکز خاصی تولید می شوند. به عنوان مثال ، یک دستگاه پاک کننده دمنوش یا گیربکس کننده در مکانیک خودرو برای تمیز کردن قطعات خاص موتور و اتومبیل استفاده می شود.
انواع دیگر آنهایی است که در آرایش و زیبایی و پوست یا مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت ،
بهترین مارک کرم پودرشاید شما هم اسم کرم پودر دایم به گوشتان خورده باشد. مزووایت یا این که کرم پودر دایم از طریق های نوظهور در آرایش و پیرایش و زیبایی پوست میباشد که بوسیله بخش اعظمی از آرایشگران و متخصصان پوست تبلیغات وسیعی درباره با آن انجام شده میباشد. درین نحوه داعیه میگردد که کلیه لک های فیس از در میان می رود و پوستی صاف و واضح به شما کادو میدهد. در‌این مقاله مزایا و معایب این طریق را باز نگری میکنیم. با ما یار باشید.
 
کرم پودر دایم چه می ب
از روش های مختلف برای حفاظت از پوست های ترکیبی دربرابر انواع مشکلات پوستی چه میزان اطلاع دارید این پوست ها نیاز به چه نوع مراقبت هایی دارند برخی لوسیون ها و روغن های طبیعی و ماسک های خانگی کمک زیادی به شما در این زمینه خواهند کرد به راهنمایی های متخصصین پوست در این باره دقت کنید .
 افرادی که دارای پوست ترکیبی هستند، با مشکلات مختلفی در انتخاب محصولات مراقبت از پوست و تعیین برنامه روزانه برای پوست مواجه می‌شوند. درواقع، آنان هم باید قسمت‌ها
نحوه‌ی استفاده از کرم زینک اکسیدکرم زینک اکسید تنها برای مصرف موضعی استفاده می‌شود. قبل از این که کرم را بر روی پوست خود استفاده کنید، دست و صورت خود را به طور کامل بشویید. برچسپ روی کرم را به منظور بررسی هر گونه دستورالعمل بخوانید. سپس کرم را به میزان زیادی بر روی پوست خود اعمال کنید. اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید تاثیر مخربی بر سطح پوست می‌گذارد. قرار گرفتن بیش از حد در معرض خورشید منجر به آفتاب سوختگی، پیری زودرس پوست، چین و چروک و مشکلات دیگ
فواید ژلاتین برای زیبایی و جوان سازی پوستترکیبات ژلاتین چیست؟قطعا همه ما پودر ژلاتین خریداری می کنیم تا با آن ژله، دسر و... آماده کنیم، اما می دانید محتویات آن چیست؟ خوب، ژلاتین از استخوان ها یا پوست های حیوانی بدست می آید مصرف آن را نادیده نگیرید! این ماده یک غذای بسیار مغذی است که باعث افزایش کلاژن سازی می شود و با تاخیر در چین و چروک باعث جوان ماندن پوست می شود و همچنین به جوان سازی پوست کمک شایانی میکند. استخوان، پوست و بافت همبند از کلاژ
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
مرکز پوست و لیزر شانابا پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه لیزر ۲۰۱۹رفع موهای زائد بدن بدون هیچ گونه درد و سوختگی تضمینیپرتاب سه طول موج بطور همزمانجواب دهی عالی بر روی تمام تیپ های پوستیکمترین جلسات بیشترین ریزشدر محیطی آرام و زیباقیمت های استثناییلیزر هر قسمت از بدن کامل خط لاین رایگان⚡️پاکسازی حرفه ای وکلاسیک همراه باتخلیه کومدون(جوش سرسیاه)آبرسانی عمیق پوستشاداب ویکنواخت سازی رنگ پوستلایه برداری باموادودستگاه درماف (اتوی پوست)انواع
۱ . آغاز فیس خویش را بشویید .فرقی نمی‌کند که پوست شما از چه نوعی باشد، برای پیرایش پوست در هر فیس قبل از آرایش کردن باید رخ خویش را بشویید . با این عمل فیس شما مثل یک مرحله پاک و مسطح برای آرایش کردن و جذب مواد آرایشی، آماده میشود . علاوه بر این، شست وشوی رخ باعث میشود که آلودگی‌ها و باقیمانده آرایش‌های قبل از صورت‌تان تمیز شود . شست‌‌وشوی صورت، مانع از مسدود شدن منافذ پوست می گردد .  بهترین مارک پنکیک
برای شستن صورت از شوینده‌های منحصر به فر
بیشتر افراد از تاثیر ضدعرق ها و دئودورانت ها ناراضی هستند و از عملکرد آنها گله دارند. شب پیش از خواب، از ضدعرق ها و دئودورانت ها استفاده کنید و صبح ها نیز یکبار دیگر از آنها استفاده کنید. اینگونه میزان تعریق آزاردهنده به حداقل خواهد رسید. آن دسته از افرادی که از تعریق زیاد رنج می برد بهتر است در مورد این مشکل با یک متخصص پوست مشورت کنند. در برخی موارد برای این افراد بوتاکس تزریق می شود که 6 الی 9 ماه از عرق کردن جلوگیری می کند. همیشه خال های گوشت

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها