نتایج جستجو برای عبارت :

10 نیروی ویژه برتر جهان

10 نیروی ویژه برتر جهان :
نیروهای ویژه به واحد های نظامی گفته میشود که طی مراحل و آموزش های ویژه نظامی، از آمادگی و توانایی بخصوص برخوردار میگردند و توانایی انجام ماموریت های بسیار حساس را دارا هستند. این افسران بر اساس توانایی ها فیزیکی از بین نیروهای عادی دست چین شده و پس از آزمون ها و تست ها به خدمت نیروی ویژه درمیایند.
ادامه مطلب
بر اساس بررسی‌های انجام شده در خصوص قدرتمندترین اقتصادهای جهان، ایالات متحده آمریکا از سال ۱۸۷۱ تا کنون، در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ٢٠١٩ نیز جایگاه خود را حفظ کند.
مراحل مختلف چرخه‌های اقتصادی، به طور مداوم باعث تغییر و تحول اقتصاد سراسر جهان می‌شود. اما جالب توجه است که اقتصادهای قدرتمند جهان، به همین سادگی جایگاه خود را از دست نمی‌دهند. با نگاهی به لیست 10 اقتصاد برتر جهان از سال1980 تا کنون، شاهد ثا
بنام خداوند قادر ز هیچ
خداوند فکر و خداوند ایج 
خداوند افراد ایجی تبار 
هنر با هنرمند گرددبسیج
با سلام به همه کسانی که زادگاه خودشان و یا پدرانشان ایج بوده و این افتخار بزرگی است که منسوب به ایج باشیم و این وب لاگ اختصاص دارد به هنرمندان ایج اعم از :
شاعران 
بازیگران 
ورزشکاران 
خطاطان
نویسندگان 
ایده های برتر 
مدال آوران 
حافظان 
متفکران 
اندیشمندان 
دانشجویان برتر 
دانش آموختگان برتر 
مدرسان برتر 
صنف های برتر 
مشاغل برتر 
خیرین 
و.....
ساعت بازیهای امروز لیگ برتر از سایت بلاگ دانلود دریافت کنید.
برنامه بازی های لیگ برتر خلیج فارس
ارائه نتایج موجود امتحانات ورزشی لیگ های درونی و لیگ برتر لیگ برتر 19 00 لیگ اروپا یک چهارم 23 30 مطالب مرتبط با دو های. به همه حال بازی آزادی تهران و خودرو سازی گروه آزادی در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل خودرو سازی تبریز یک بر خالی پیروز.
ادامه مطلب
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال در ماه جولای را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با 3 پله سقوط در رده 23 جهان ایستاد. شاگردان ویلموتس علی رغم سقوط 3 پله ای در صدر آسیا قرار گرفتند. *۱۰ تیم برتر جهان:۱- بلژیک/امتیاز 1746۲- برزیل/امتیاز 1726۳- فرانسه/امتیاز 1718۴- انگلیس/امتیاز  1652۵- اروگوئه/امتیاز 1637۶- پرتغال/امتیاز 1631۷- کرواسی/امتیاز 1625۸- کلمبیا/امتیاز 1622۹- اسپانیا/امتیاز 1617۱۰- آرژانتین/ امتیاز 1610*5 تیم برتر آسیا:1-ایران /امتیاز
دیدار تیم‌ تراکتور تبریز با مربی‌گری مصطفی دنیزلی و استقلال در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر ایران پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان شد.

سایت ترانسفرمارکت آلمان در خبری اعلام کرد که 100 هزار طرفدار رقابت تیم‌های تراکتور و استقلال را تماشا کردند و این بازی پرتماشاگرترین بازی این هفته فوتبال جهان بوده است.
بنابه آمار این سایت پنج تیم فوتبال برتر از لحاظ شمار تماشاگران بازی‌های آخر هفته گذشته در سراسر جهان به شرح زیر است؛
1. باز
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
لیگ برتر پرتغال
شاید با ورود بازیکنان ایرانی مانند مهدی طارمی به تیم ریو آوره و یا عابدزاده و مهرداد محمدی به لیگ برتر پرتغال، با این لیگ کمی بیشتر آشنا شده باشیم اما باید در نظر داشته باشید که لیگ برتر پرتغال از لیگ های مشهور اروپا است و در بین ده لیگ برتر اروپا قرار دارد.
سازمان لیگ فوتبال پرتغال زیر نظر یوفا به فعالیت خود ادامه می دهد و قوانین و مقررات این لیگ تحت استاندارد های یوفا قرار دارد و به همین دلیل بازی های لیگ برتر پرتغال هموار
پرسپولیس در مجموع 18 دوره لیگ برتر، عنوان پرافتخارترین تیم را در اختیار دارد. در شرایطی که نوزدهمین دوره مسابقات طی هفته‌های آتی آغاز خواهد شد، ترین‌های این تیم در تاریخ لیگ برتر مرور شده است. پرسپولیس در ادوار گذشته لیگ برتر، دوران پرفراز و نشیبی را سپری کرد. این تیم نخستین تیمی بود که تعداد قهرمانی‌اش از یک بیشتر شد ولی در برخی از دوره‌ها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را نیز احساس کرد ولی سرخپوشان در 3 فصل گذشته رویایی ظاهر شدند و با 3 قهرمان
برنامه نیم فصل دوم لیگ برتر ایران
- کمیته مسابقات برنامه نیم فصل دوم هجدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل ۹۸-۹۷ را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه نیم فصل دوم مسابقات هجدهمین دوره لیگ برتر به شرح زیر است:
ادامه مطلب
مشتری برتر
 
 
در طول حدود سه دهه تولید وایت برد ثابت نمودیم که همواره برترین کیفیت را ارایه نموده ایم.
 
رضایت کاربران ما در این مدت عامل اصلی در بالا بردن کیفیت بوده است.از همه شما متشکریم.
مشتریان ما یقینا برتر از دیگران هستند......
 
 
برای مشتریان خوبمان امکانات ویژه ای داریم:
 
وایت برد سرامیکی و مغناطیسی با عرض 100 و120 در طول نامحدود یک تکه....
09121144229
گفته های دین من برتر زِ دُر و گوهر استاصحاب پیغمبرم بهترین خلق عالم استمهر صحابه از دل کی توانم برون کنمبر گو بی مهر صحابه چون کنمتا گردش جهان و دور آسمان به پاستآن چراغ جاودان اسلام ماستای اسلام ای دین جاودان ، ای راهت پُر زِ جود و تواندور از تو اندیشه ی بدان ، پاینده هستی و جاودانای دشمن از تو سنگ خار ، جان من فدای حرف پیغمبرماسلام ما دین برتر است ، پیغمبرش بهترین عالم استدر را تو کی ارزشی دارد این جان ما ، پاینده هستی اسلام ماگر آتش بارد به
اگر تا به حال هشتگ را در اینستاگرام جستجو کرده اید ، 
قبلاً در برنامه اینستاگرام تلفن همراه وجود داشت که شما فقط 9 پست برتر برای هر هشتگ را مشاهده می کنید ، اما به لطف یک به روزرسانی اخیر اکنون می توانید هنگام جستجوی هشتگ ، بین پست های "برتر" و "اخیر" جابجا شوید (توجه:
بدست آوردن در پست های برتر برای یک هشتگ راهی عالی برای کشف توسط کاربران جدید است. مانند نمایش در صفحه کاوش ، می تواند به یک اثر شبکه عظیم منجر شود که اساساً باعث می شود پست شما در ای
بیشتر خرماهای جهان در خاورمیانه تولید می شود. مطابق اعلام سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل ، کشورهای برتر تولید کننده خرما در سال 2016 بودند:مصر: حدود 1.7 میلیون تن تولید می شود. رایج ترین انواع خرما در مصر هانی و زاغول است.
ایران: 1.1 میلیون تن خرما تولید کرده است. رایج ترین نوع در ایران خرمای رطب مضافتی است.
ادامه مطلب
، این یک پرسش سهل و ممتنع است
که همواره میان سینمادوستان مطرح می‌شود: با کدام فیلم‌ها بیشتر همراهی
بوده‌اید و از کدام یک از آن‌ها لذت بریده‌اید؟ «محله چینی‌ها» یا «پرواز
بر فراز آشیانه فاخته»، «جادوگر شهر از» یا «آواز در باران»؟ این انتخاب‌ها
به ذائقه هر شخص باز‌می گردد و اتفاقاً همین تفاوت سلیقه‌هاست که باعث شده
ژانرهای گوناگون همچنان ادامه حیات بدهند؛ اما با این حال درباره برخی
فیلم‌ها نظیر «پدرخوانده اتفاق نظر بیشتری وجود دا
معرفی 10 هلیکوپتر هجومی و برتر جهان


 
در این مطلب قصد معرفی 10 هلیکوپتر هجومی و برتر جهان را داریم.این لیست نیز به انتخاب مجموعه Wonder List بوده است و مجموعه سخت افزار تنها برای اطلاع رسانی آن را منتشر میسازد.هلیکوپترهای تهاجمی وظایف بسیار مهمی از جمله حمایت از نیروهای زمینی،ماموریت های درگیری مستقیم،اسکورت افراد مهم و...را بر عهده دارند.به دلیل عدم توانایی فعالیت جنگنده ها در شهر،هلیکوپترها وظایف مشابه آنها را بر عهده دارند.برای مش
بوریس جانسون برای جذب استعداد های برتر و نخبگان جهان اعم از دانشمندان محققان و ریاضی دانان از راه اندازی نظام جدید مهاجرتی در دوره پسا برگزیت با عنوان ویزا استعداد های جهانی با هدف تسهیل صدور ویزا برای نخبگان جهان و کشاندن آنها به انگلیس خبر داد .گروه خدمات مسافرتی و جهانگردی اورانوس
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بویه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
نامه های من به تو
برتر از منند...برتر از تو
زیرا نور
برتر است از چراغ
شعر
برتر از دفتر
بوسه
برتر از لبها
نامه های من به تو
پر اهمیت تر از تو
از من
آنها تنها گواهانی هستند
که دیگران در آن
زیبایی تو را
و دیوانگی مرا
خواهند یافت
شعر از نزار قبانی
خاورمیانه با تلاش کشورهای نفتی برای جذب گردشگر ۵ درصد رشد داشته است
 
سازمان جهانی گردشگری با معرفی ۱۰ کشور پردرآمد از محل ورود توریست، ۱۰ مقصد اول توریست‌های جهان را نیز اعلام کرد، این ۱۰ کشور مقصد، ۴۰ درصد از کل گردشگران خارجی دنیا را در سال ۲۰۱۸ به خود اختصاص دادند. به گزارش «دنیای‌اقتصاد» در میان ۱۰ مقصد برتر جهان در ورودی گردشگران و درآمد گردشگری، فرانسه همچنان در ورودی گردشگری خارجی در رتبه اول قرار دارد درحالی‌که آمریکا بزرگ‌تری
نشریهٔ تایمز به سیاق دیگر نشریات معتبر جهان، لیستی از بهترین فیلم‌های دههٔ اخیر (۲۰۱۰ تا ۲۰۱۹) زده است؛ لیستی جالب توجه که در آن از فیلم آلمانیِ «ققنوس» به کارگردانی کریستین پتزولد تا فیلم اکشن محبوب «جان ویک» به چشم می‌خورد. ویدیوی تایمز در معرفی ۱۰ فیلم برتر دههٔ ۲۰۱۰ را با زیرنویس فارسی هفدانگ تماشا کنید. www.hafdang.com
بالاخره لوگو درست شد اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل داره چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
بالاخره لوگو درست شد‌. اگر نظر و یا پیشنهادی دارید با من(مدیریت‌گیم‌پلی‌برتر) در میان بگذارید‌. ممنون از همراهان گرامی‌. البته هنوز هدر سایت کمی مشکل دارد چه در ویو موبایل و چه در کامپیوتر اگر برنامه‌نویسی تحت وب می‌دانید لطفا کمک کنید‌.
در این مقاله ده تا از بهترین بوکسورهای تاریخ جهان را به شما معرفی میکنیم. در انتخاب بهترین بوکسور سه نکته بسیار اهمیت دارد: 1 رکورد بوکسور 2 عناوین و کمربندهای بوکسور 3 کیفیت افرادی که شکست داده است. ده بوکسور برتر تاریخ از آخر به اول:
 
10. جورج فورمن
 
 
ادامه مطلب
هنر از واقعیت برتر است، چنانکه خیال از وهم. نه هنر برای هنر،‌ نه هنر برای شما، بلکه هنر از خدا، برای خدا، از جهان خدا برای جهانیان خدا. 
سخن از گفت بهتر است، چنانکه خاموشی از حرف، که حرفها را باد آورده باد می‌برد و سخن خود باد است از ناکجا، خود خاموشی‌ست و از بی‌نهایت آمده شما را بر بالهای خود تا بی‌نهایت می‌برد، و از مرکز قلبتان با شما سخن می‌گوید. چنانکه این صدای خداست، گویی صدای شماست که با شما سخن می‌گوید. 
کلمه موسیقی‌ست و موسیقی کلم
در این وبلاگ سعی می شود، برندهای برتر حوزه سئو و خدمات هر یک، با توجه به سطح خدمات دریافت شده، معرفی گردد.
انتشار اسم هر سایت، مبنی بر تایید یا رد همه محتوای آن سایت و یا فعالیت مورد بحث نیست و تنها تحلیل شخصی ارایه شده، مد نظر است.
 
با ما همراه باشید تا تکمیل پست...
سیو تیم برتر سال ۲۰۱۹
مشخصات : - سکه بی نهایت- باز بودن تمام بازیکنان برای خریدترکیب تبم برتر سال ۲۰۱۹ در بازی : رونالذو - آگئورو - مانه - امباپه - کین - مسی - هازارد - دیبالا - سانه - پوگبا - آلوز - لیخت - فان دایک - آلبا - آلیسون - دخ آلینک دانلود : 
http://uplod.ir/8nak9y1e4n80/Legends_save.zip.htm
سازنده : افشین دوست محمدی
کشورهای برتر اروپا برای تحصیل کدامند
کشورهای برتر اروپایی که در سال 2018 پذیرای دانشجویان بین المللی بودند.
تحصیل درخارج از کشور راحت تر شده است. در سال 2017، 4 میلیون دانشجو
تحصیل در خارج از کشور را انتخاب کرده اند که این رقم، 2 میلیون نفر بیشتر
از سال 2000 بوده است. با این حال، ادامه تحصیل در یکی از برنامه های خارج
از کشور، همچنان با ریسک هایی همراه است.
اکثر دانشجویان بین المللی برای
پرداخت هزینه های دانشگاه و زندگی خود از یک وام و یا کمک مالی خ
کانادا معمولا از نظر سبک ‌زندگی، در راس فهرست کشورهای جهان قرار می‌گیرد و فرصت‌های شغلی فروانی برای مهاجران دارد. استانداردهای زندگی، آموزش، بهداشت و سلامت در این کشور، بسیار بالاست. اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید، احتمالاً سخت‌ترین تصمیم، انتخاب شهر و مکان مناسب برای زندگی در کانادا است. در این ویدئو می‌خواهیم شما را با ده شهر کانادا که برای زندگیِ مهاجرانِ جدید، ایده‌آل هستند آشنا کنیم.
شهرهای برتر کانادا برای کار و زندگی مونترال
شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن
در مقالات قبلی به توضیح مزایای طراحی اپلیکیشن در محیط Native و مقایسه آن با اپلیکیشن های آنلاین و بدون کدنویسی پرداختیم. در این مقالات مشخص شد که برای ساخت حرفه ای و توسعه اپلیکیشن در محیطی پایدار و تضمین موفقیت آن در طولانی مدت، به شرکت های برتر ساخت اپلیکیشن نیاز خواهیم داشت. شرکت هایی که با داشتن اصول و پلتفرم های مناسب، بازار هدف را به درستی جستجو کرده و با مهارت و علم کافی به توسعه اهداف کسب و کارها بپردازند.

ا
در این مقاله می خواهیم درباره 6 تا از بهترین سایت های فروشگاهی در جهان صحبت کنیم دقت کنید این سایت ها همواره از بهترین سایت ها تا الان بوده اند همچنین در صورت نیاز به طراحی سایت فروشگاهی می توانیم سایت های با کیفیت سایت های موجود در این مطلب را برایتان طراحی کنیم.
1-Taobao
Taobao یکی از 6 وب سایت برتر تجارت الکترونیکی در جهان می باشد که دارای  500 میلیون کاربر است. دفتر مرکزی این وب سایت در چین است و شرکت مادر آن گروه علی بابا است.
این فروشگاه اینترنتی ی
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
کاسپر اشمایکل (زادهٔ ۵ نوامبر ۱۹۸۶) بازیکن فوتبال اهلدانمارک است. او برای تیم ملی دانمارک ۵۳ بازی انجام داده‌است. پست تخصصی این بازیکن نیز، دروازه‌بان است.
 
او فرزند پیتر اشمایکل، یکی از بزرگ‌ترین دروازه‌بانان جهان که قبلاً در باشگاه فوتبال منچستر یونایتد و تیم ملی دانمارک بازی می‌کرد، است.
 
وی به همراه باشگاه فوتبال لستر سیتی قهرمان لیگ برتر فوتبال انگلستان در فصل ۱۶–۲۰۱۵ شد.[۱]
 
 
لیگ برتر انگلستان: ۲۰۱۵–۲۰۱۶
سال به سال توی تمام دنیا میگن آدم پیشرفت میکنه.البته آدم یا سازمانی یا ارگانی روبه جلو حرکت میکنند حالا بعد یکی دو دهسال دوباره سازمان لیگ برتر برنامه لیگ برتر را هفتگی اعلام میکند 
توی اخبارامروزاستقلال خوندم که دوهفته اول لیگ را اعلام کردند.
.بگذریم که سرم درد گرفته حوصله ندارم بازیها و تاریخ برگزاری به این صورت میباشد :
ادامه مطلب
آیا می خواهید از اسرار چگونه طراحان برتر گرافیک آرم های خود را ایجاد کنند؟
این مقاله دقیقاً نشان می دهد که چگونه طراحان برتر آرم های امروزی ، آرم های خود را ایجاد می کنند. این فرایند طراحی را نشان می دهد که این طراحان برای رسیدن به طراحی لوگوی نهایی خود می روند.

ادامه مطلب
دانشگاه ترکیه و تحصیل در دانشگاه‌های برتر دولتی و خصوصی :ما در این مقاله قصد داریم به معرفی دانشگاه‌های برتر ترکیه و مورد تایید وزارت بهداشت ایران بپردازیم.در ابتدا لیست دانشگاه‌ها برتر ترکیه را بصورت تیتر وار ذکر می کنیم.و در ادامه به معرفی تک تک دانشگاه‌ها به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.
برای مطالعه ادامه مطلب لطفا کلیک نمایید 
 
دانشگاه ترکیه
 
کتاب ۲۴ استراتژی وارن بافت نوشته جیمز پاردو در مورد استراتژی‌ها و روش‌های سرمایه گذاری فردی به نام وارن بافت – Warren Buffett است وارن بافت در سال ۲۰۰۱ به‌عنوان ثروتمندترین مرد جهان توسط مجله فوربس انتخاب شد.
 
وارن بافت یک سرمایه گذار خارق‌العاده یا دمدمی‌مزاج نیست خبر خوب درباره‌ی استراتژی وارن بافت این است که این نوع سرمایه گذاری ؛ البته اگر خیلی شتاب نداشته باشید می‌تواند شمارا ثروتمند کند و حتی بهتر از آن هیچ‌وقت شمارا فقیر نخواهد کرد
بازهم لیگ برتر شروع شد و حرص و جوش خوردن ماهم دنبالش. 
به خدا نمیدونم چیکار کنم چی بگم ازی طرف اولین بازی استقلال بود ولی از طرف دیگه همین بازی اول هست که میبازیم و آخرش کارمون با یک دو امتیاز ضایع میشه.
خلاصه، داستان این فصل استقلال خدا کنه حکایت این چنداسال نباشه و انشالله این آخرین باخت فصلمون باشه
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس در رده بندی جدید تیم های ملی فوتسال جهان در سال ۲۰۱۹ که امروز منتشر شد، تیم ملی فوتسال ایران بازهم رده اول آسیا و سوم جهان را در اختیار دارد.
 
در این رده بندی تیم ایران با ۱۶۶۳ امتیاز در رده ۳ جهان قرار گرفته است. ایران تنها تیم آسیایی حا
⭕️ طوماری از آنچه #انقلاب بر سر ایران آورد
‼️چهل سال است به ما القا می کنند که شما نمی توانید، شما بدترین مردم جهان هستید، شما فاسدترین مردم و مسئولان جهان را دارید، شما بدبخت ترین و افسرده ترین مردم جهان هستید... ☝️ پس بیایید مروری متفاوت بکنیم بر خودمان و آنچه امروز هستیم
ایران؛ در زمره امن ترین کشورهای جهان (طبق رده بندی دو موسسه معروف انگلیسی بنام «انترنشنالsos» و «کنترل ریسک»)
ایران، قطب پزشکی خاورمیانه
ایران؛ کشوری که نامی از آن در ل
برای پنجمین سال متوالی بیمه آسیا رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای را کسب کردبیمه آسیا برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای شرکت‌های برتر ایران را کسب کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا و بنابر اعلام مرکز رتبه‌بندی شرکت های برتر سازمان مدیریت صنعتی، بیمه آسیا در بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران و در میان 100 شرکت برتر کشور با در نظر گرفتن 33 شاخص وهشت پله صعود، برای پنجمین سال متوالی، رتبه اول گروه موسسات بیمه‌ای
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم‌. به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم دارد که اگه داشته باشه بهتر می‌شود لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن می‌شود باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت می‌شود پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم‌، لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
نفرات برتر کنکور اعلام شدند؟ الان وقت این است که این نفرات برتر، از قلم چی پول بگیرند و بگویند آزمون هایش را شرکت می کرده اند. از گزینه دو هم. و بعد بگویند فقط کتاب های گاج را می خوانده اند. و فقط خیلی سبز و کلاغ سفید و پرتقال خونی هم! البته همه ی اینها بعد از این است که به سفارش صدا و سیما گفته اند هیچ آزمونی شرکت نکرده اند و هیچ کتاب کمک درسی نخوانده اند، الا نص اتم و اکمل کتب درسی رسمی!
سلام
تصمیم بر این شد که کانال سروش خانواده برتر مجددا فعال بشه .
مطالب کانال سروش خانواده برتر شامل موارد زیر هستند :
1 - لیست عنوان و آدرس پست های جدید
2 - معرفی بعضی از پست ها
3 - ارائه مطالب منتخب خانواده برتر و سایر منابع4 - عکس، کلیپ و صوت های آموزنده و سرگرم کننده
و ...
https://sapp.ir/khbartar1
محمدرضا شجریان (زادهٔ ۱ مهر ۱۳۱۹ در مشهد) موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز، خواننده و خوشنویس اهل ایران و نامزد ۲ جایزه گرمی است.سایت انجمن آسیا وی را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی، روزنامهٔ ونکوورسان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان و همچنین رادیوی عمومی ملی (NPR) در سال ۲۰۱۰ وی را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرده‌است. شجریان در ایران ملقب به خسرو آواز ایران است. یکی از معروف ترین ها خواندن آهنگ مرغ سحر محمدرضا شجریان میباشد. که
در رتبه‌بندی سالیانه نوآورترین شهرهای دنیا که از طرف شرکت "2thinknow" اعلام شده است، ۵۰۰ شهر دنیا مورد بررسی قرار گرفته‌اند تا بهترین آن‌ها از نظر وجود استارتاپ‌ها را معرفی کند.
به گزارش بیزینس اینسایدر، مشاغل و شرکت‌های نوپا در سراسر دنیا، ایده‌ها و مدل‌های تجاری خلاقانه‌ای را ایجاد کرده‌اند. اما کدام یک از شهرهای دنیا در پیشرفت نوآوری‌ها از رقبای خود پیشی گرفته‌اند و نسبت به باقی شهرها در سال ۲۰۱۹ میلادی عملکرد بهتری داشته‌اند؟
امسا
رتبه                                      نام تیم                                      ارزش                                         لیگ
  1                                    منچستر سیتی                        1.02bn                                لیگ برتر انگلیس
2                                        لیورپول                                996.95m                               لیگ برتر انگلیس
3                                   رئال مادرید                          888.50m                                لالیگا ا
8 ویلای مدرن جهان از دیدگاه نشریه معتبر سی ان ان | ویلاهایی که در صعب العبورترین نقاط جهان ساخته شده اند.
 
ویلا مدرن: شبکه خبری CNN از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین های خبری در جهان است که در بخش  Style  خود به بررسی و انتشار آثار معماری برتر دنیا از دیدگاه منتقدین معماری می‌پردازد. در این مقاله به مرور  یکی از کتابهای منتشر شده توسط آگاتا تورمانوف، مورخ هنر، در زمینه بررسی ساخت ویلا در محیطهای صعب العبور  می‌پردازیم. همچنین میتوانید برای سفا
جواب این سوال بصورت انتزاعی "بله" است که در آن صورت هم باید کنکور دیگری برگزار شود اما در حالت عمومی و طبیعی جواب این سوال "خیر" است.
من در تعجبم که چطور این همه موسسه در تلویزیون میگویند که در طرح فلان شرکت کنید تا رتبه ی برتر شوید! مگر امکان دارد که همه ی شرکت کنندگان رتبه ی برتر شوند!؟ فرض کنید همه ی حدوداً یک میلیون دانش آموز کنکوری در یکی از این موسسات شرکت کنند. خیلی واضح است که نمی شود همه شان رتبه ی برتر شوند.
ادامه مطلب
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
شبکه ی جهانی وب در سال 1970 اختراع شد. این یک اختراع ساده نبود. خلق و ابداعی بود که امروزه تمام جهان را درگیرخود کرده است. با تولد اینترنت، خیلی از افراد و دولت ها توانستند به منبع ارزشمندی تحت عنوان اطلاعات دسترسی پیدا کنند.
از آنجاکه نگه داری و انتقال اطلاعات از طریق اینترنت، به سادگی امکان پذیر بود، استفاده از آن بسیار عمومیت یافت. اما در این بین تهدیدات این محیط آنلاین نیز مشکل ساز بود. به خصوص اینکه هکرها به راحتی می توانستند به اطلاعات خصو
1-  پتانسیل رشد سرمایه در ترکیه
اگرچه استانبول چه در گذشته و چه امروز، همیشه یکی از شهرهای مهم جهان بوده است، اما هنوز هم در بازار املاک جهان، نوپا است.
در اواخر قرن گذشته، دولت شروع به نوسازی بازار املاک و مستغلات ترکیه کرد تا بتواند آن را با دیگر مقاصد جهان همراه کند.
نتیجه این است که خریداران در حالی که این پتانسیل، هنوز جوان است، در آن سرمایه گذاری می کنند.
 به طور کلی املاک و مستغلات در هر نقطه از ترکیه از پتانسیل رشد سرمایه ی بالایی برخور
از امروز فعالیت وبلاگ تدریس برتر، با هدف آموزش نکات مربوط به تدریس خصوصی و آموزش شروع می شود.
مقالات این وبلاگ هم برای دانش آموزان، خانواده ها و دانشجویان مفید است، هم برای معلم های خصوصی و معلم های مدارس.
ما را از پیشنهادات و انتقادات خود مطلع کنید.
رتبه برتر کنکور سراسری 98
درصد و کارنامه رتبه های برتر کنکور 98
فرمت PDF + لینک دانلود مستقیم قرار گرفت
نام درس : – | موضوع : کنکور سراسری 98 | نویسنده : سازمان سنجش
منتشر شده در نمره برتر | پایه و رشته : کنکور ریاضی , تجربی و انسانی
 
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98 : ی در ادامه این متن شما میتوانید نفرات برتر کنکور سراسری 98 را مشاهده نمایید. همانطور که میدانید یک روز قبل از اعلام نتایج کنکور 98 ، رتبه های برتر نیز اعلام میشود .
 
رتبه برتر کنکور سراسری 98
کیس ریپورت ویدیویی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان یکی از پنج مقاله برتر ژورنال معتبر جراحی چاقی (Obesity Surgery) انتخاب شد.
 
دکتر محمد کرمان ساروی، فلوشیپ‌ فوق تخصصی لاپاروسکوپی پیشرفته و جراحی چاقی(جراحی درون بین) و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: در این کیس ریپورت ویدیویی سومین مورد عارضه نادر فتق فضای پترسون در افراد تحت جراحی مینی بای پس(تک آناستوموزی) در دنیا گزارش شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: عمل مینی بای پس، یکی
من همیشه دوست‌ داشتم یه وبلاگ همه پسند داشته باشم به نظر شما چه‌چیزی این وبلاگ کم داره که اگه داشته باشه بهتر میشه لطفا برای من بنویسید این وبلاگ با چه چیزی بهتر از الآن میشه باید چه امکاناتی را اضافه کنم و هرچیزی که باعث بهبود سایت میشه پیشاپیش از همه شما تشکر و قدردانی می‌کنم لطفا به من در پیشرفت این وبلاگ کمک کنید‌.(مدیریت‌‌گیم‌پلی‌برتر)
 دانشگاه‌ های برتر کانادا دارای شهرت جهانی هستند، به طوری که ۷ دانشگاه این کشور همیشه جزء ۲۰۰  دانشگاه برتر جهان قرار گرفته‌اند. در مقایسه با آمریکا، کشور کانادا گزینه‌های تحصیلی متنوعی را در اختیار دانشجویان قرار داده که از نظر شهریه، روند پذیرش و اقامت پس از تحصیل را در اختیار دانشجویان قرار داده است. هزینه تحصیل در کانادا در مقایسه با کشورهایی همچون آمریکا، استرالیا، انگلستان بسیار مقرون به صرفه است. از سوی دیگر؛ کانادا برنامه‌های
با اعلام برنامه سرمربی نارنجی پوشان تمرینات تیم فوتبال سایپا، 20 خرداد شروع خواهد شد.


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت فرهنگی ورزشی سایپا، فصل نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ فوتبال از تاریخ 10 مرداد ماه آغاز خواهد شد و تیم فوتبال سایپا با سرمربیگری ابراهیم صادقی در این دوره از رقابت ها حضور خواهد داشت.
باشگاه سایپا با تعیین سرمربی این فصل خود پیش از
بیت کوین از نظر بسیاری محققان یکی از موفق ترین ارزهای دیجیتالی است که تاکنون ایجاد شده است. ظهور اوضاع جوی پیش آمده از زمان اختراع ارز دیجیتال بیت کوین به افزایش قیمت آن تأثیر بسیار زیادی گذاشت، مزایایی همچون خارج از دسترس بودن و حذف نظارت های دولتی بر محبوبیت این ارز دیجیتال افزود. بسیار طبیعی بود که ارز دیجیتال بیت کوین زمینه های متنوع را برای میلیونرها ایجاد کند و آن ها را ترغیب به سرمایه گذاری بر آن کند. از زمان آغاز به کار کردن ارز دیجیت
12 غذای برتر برای خوردن در صبح
علیرغم آنچه که شما شنیده اید ، خوردن صبحانه برای همه ضروری نیست.
در حقیقت ، نخوردن صبحانه ممکن است بهتر از خوردن غذاهای صبحانه ناسالم باشد.
 
با این وجود ، یک صبحانه مناسب و متعادل می تواند به شما انرژی بخشد و از خوردن بیش از حد در بقیهروز جلوگیری کند.
 
در اینجا 12 بهترین غذایی که می توانید صبح ها میل کنید ، آورده شده است.
 
ادامه مطلب
سه فاکتوراساسی در انتخاب یک شغل برتر
دانستن این سه فاکتور، عامل بسیار مهمی برای ایجاد کسب وکار در سود دهی بالااست . 
 
یکی از این حوزه ها شناخت نیاز مردم  و راه حل برای رفع نیاز آنها   دومی حوزه ای که  مشتریان در آنجا تجمع بیشتری بوجود می آورند
 
 سومی کسب وکارهای نوپا و کم رقیب
 
تو را دارم ای گل، جهان با من است.تو تا با منی، جانِ جان با من است.کنار تو هر لحظه گویم به خویشکه خوشبختیِ بیکران با من است.
 
"فریدون مشیری"
 
پ.ن1:
جان و جهان خواند مرا آن صنم 
تا بزیم جان و جهان من است 
 
"سنایی"
 
پ.ن2:
بیا نگارا
بیا در آغوش من 
 
"هوشنگ ابتهاج"
ادعای بهترین آموزشگاه زبان بودن، بسیار سخت و پرمسئولیت است. اما ما این را ثابت کرده ایم! در آموزشگاه زبان سخن برتر (موسسه فرهنگی هنری سرای اندیشه آسمان) شما هیچ هزینه ای در ابتدا پرداخت نمی کنید. در آموزشگاه زبان ما، شما پس از پایان دوره در صورت رضایت از کلاس زبان می توانید شهریه خود را پرداخت نمایید. این اثباتیست بر ادعای ما که آموزشگاه زبان سخن برتر، بهترین آموزشگاه زبان تهران است.
 
قوی ترین ارتش های جهان تا سال 2020
امریکا و روسیه و چین هنوز 3 ابر قدرت بزرگ دنیا …
 
هر سال وبسایت نظامی گلوبال فایر پاور میزان قدرت نظامی کشور های مختلف را رتبه بندی میکند. 55 شاخص مهم برای قویترین ارتش های‌ جهان مورد بررسی قرار می گیرد. 
 
وبسایت نظامی” گلوبال فایر پاور” جدید ترین رده‌بندی خود از قدرت و بزرگی 137 ارتش مدرن جهان را منتشر کرده است. به گزارش تالاب ؛ دراین رده بندی جدید که برای سال 2020 میلادی است، فهرست قابلیت ها و توانمندی های‌ 1
در این مقاله اتفاقات و اخبار مهم ارزهای دیجیتال برتر بررسی شده است. همچنین از پیش بینی روند بزرگترین ارز دیجیتال یعنی بیت کوین تا محبوبیت EOS، ترون و اتریوم، و به موضوعات مختلفی در مورد ارزهای دیجیتال برتر پرداخته شده است.
ادامه مطلب
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
 
نه راه و رسم درون گرایی قرون وسطایی می تواند بیماریهای بشریت گرفتار نومیدی را درمان کند و نه ملی گرایی و جامعه گرایی ملحدانه جدید.بی شک زمان حاضر یکی از دورانهای بحرانی بزرگ تاریخ فرهنگ جدید است. جهان نو نیازمند تجدید حیات زیست شناختی است و دین که در تجلیات برتر خود نه جزمیگری و تعبد است و نه تشریفات و کاهن بازی، تنها عاملی است که می تواند از لحاظ اخلاقی انسان جدید را برای تحمل بار مسولیت سنگینی که پیشرفت علم جدید مستلزم آنست آماده سازد و ب
هتل های تهران همگام با هتل های مطرح و برتر
جهان در حال ارائه ی خدماتی بین المللی و گاه خاص منطقه هستند که از زمان رزرو تا
پایان سفر را پوشش می دهد. تنوع در اتاق ها، رستوران ها، سالن ها و... چه در طراحی
و معماری، چه درامکانات، سبب جذب طیف گسترده ای از گردشگران با سلایق گوناگون از
جای جای جهان شده است.
گروه کنکور پیشگامان برتر
متشکل از رتبه های برتر و تک رقمی های کنکور ایران
شاید برات سوال پیش اومده باشه که برای موفقیت در کنکور چیکار کنم؟
از بین این همه تبلیغات کنکوری به کدوم می شه اعتماد کرد؟
آیا از مشاور دوستم استفاده کنم؟به درد منم می خوره؟
بهترین برنامه که بدونم هر روز چیکار کنم رو کی می توه بهم بده؟
واقعیت اینه که کامل بستگی به خودتون داره و باید یه سری نکات رو بدونی که بسیار مسلط بتونی انتخاب بهترین مشاوره یا بهترین تدریس رو داشته با
کانادا یکی از کشورهای مورد علاقه دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل است. دانشگاهها و کالج های کانادا در سطح جهانی بسیار معتبر هستند. در سال 2018 نزدیک به 370000 دانشجوی بین المللی ( بیش از 10000 نفر ایرانی )در این کشور مشغول به تحصیل بوده اند. 26 دانشگاه کانادا در بین 1000 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی سال 2020 قرار دارند. 
کشور کانادا یک کشور امن با نرخ جنایت پایین است و سیاست های این کشور بسیار مهاجر پذیر است . زندگی در این کشور در بین کشورهای جهان رت
چهره‌های لیگ برتر در فصلی که گذشت چه کسانی بودند؟ هر روز داستان یکی از آنها را مرور می‌کنیم.
بروس‌لی در یکی از جملات معروفش گفته است:
«من از کسی نمی ترسم که ده‌هزار ضربه را یک بار تمرین کرده است، از کسی می
ترسم که یک ضربه را ده‌هزار مرتبه تمرین کرده باشد.» به همین دلیل است که
مدافعان و دروازه‌بانان لیگ برتر حسابی از کی‌روش استنلی می‌ترسیدند.
بازیکنی که شاید فقط یک مهارت داشت و فوتبال را که بازی با پاست بیشتر با
سر بازی می‌کرد اما همان ی
بانوی ورزشکار آب پخشی،در مسابقات تیراندازی استان بوشهر با کسب بیشترین امتیازات،عنوان برتر را کسب کرد.
به گزارش سفیر جنوب؛نوشین پی خسته بانوی تیرانداز آب پخشی توانست در مسابقات استانی بمناسبت دهه کرامت،مقام برتر را کسب نماید.

ادامه مطلب
ستایش
به‌نام خ‍داوند جـــان و خـــرد
 
کــــــزین برتر اندیشه بر نگذرد
با نام خدایی آغاز می‌کنیم که آفریننده روح و عقل و آدمی است‏؛ هیچ فکری نمی‌تواند از این اندیشه بالاتر و برتر برود.
خداونـــــدِ نـــام و خــداوندِ جای
 
خــــــــداوندِ روزی دهِ رهنمای
او خدایی است که آفرینندۀ همه چیز است؛ جهان مادری و جهان آخرت، خدایی که روزی می‌رساند و راه را به ما نشان می‌دهد.
خداونـــدِ کیوان و گردان سپهــــر
 
فــــــروزندۀ مـاه و ناهید و مهر
خ
 
تقریبا دو هفته‌ی پیش، مک‌لارن جدیدترین محصولش را رونمایی کرد. مدل 765LT پرچم‌دار جدید در سری خودروهای سوپر مک‌لارن (Super Series) است که ۷۵۴ اسب‌بخار قدرت و تنها ۱،۲۲۹ کیلوگرم وزن دارد. مک‌لارن 765LT نسخه‌ی ارتقا داده‌شده از مدل 720S و یکی از خودروهای سوپراسپرت برتر جهان محسوب می‌شود.
ادامه مطلب
به نام خدا
یکی از مسائلی که خیلی در خانواده برتر و جامعه برای همه مخصوصا خانم ها مطرحه، نحوه تحریک پذیری جنسی و دیدگاه آقایون به مسائل جنسیه. 
درگیر شدن حواس پنجگانه در نوع تحریک پذیری با توجه به تحقیقاتی که انجام شده در آقایون و خانم ها متفاوته، آقایون با حس بصری شون تا ۷۰ درصد تحریک میشن و سایر حواس تاثیر کمتری داره ولی در خانم ها هر کدوم از حواس پنجگانه مثل لامسه، شنیداری، بویایی، بینایی و لامسه سهمی تقریبا برابر در این تحریک پذیری دارند.
چه عواملی از یک دانشگاه نهادی جهانی می سازد؟  و چگونه می توان کیفیت آموزش در یک دانشگاه را ارزیابی کرد؟ آموزش عالی بیش از هر زمان اهمیت پیدا کرده و رقابت میان دانشگاهها سخت تر از گذشته شده است. اما بسیاری از آنها درشان بروی همگان، چه فقیر و چه غنی، باز است. صدها دانشگاه معظم در جهان وجود دارند که یکی از آنها دانشگاه “ییل” آمریکاست. بسیاری از قدرتمند ترین شخصیت های قرن بیستم جهان از دانشگاه “ییل” فارغ التحصیل شده اند. تحصیل در این دانشگاه
متاسفانه ایران با 2 نقره و یک برنز و رده دوازدهمی کار خودشو به پایان داد که اگر کارشکنی انگلیس نبود می گفتیم فاجعست. همچنین در بخش امتیاز گیری بانوان ایران با 69 امتیاز دهم شدن و مردان ایران جز 10 تای برتر هم نشدن. در گذشته نه چندان دور ایران دو بار تونسته از نظر امتیازی قهرمان جهان بشه که به عنوان یه مخاطب حرفه ای تکواندو هر دوبارشو یادمه یه بارش که قبل از المپیک ریو داخل روسیه بود رو هرگز فراموش نمی کنم چه اختلاف امتیازی انداخته بودیم اما اون ر
عاشقانه ترین عاشقانه های جهان
در برابر قلبم کم میاورند
وقتی که پای "تو" در میان است
.
بشنو!
فریاد عاشقانه ی قلبم را
دستهایم را که میگیری
نگاهم که میکنی
مشتاقانه تر از ثانیه ها...
عشق در وجودم میتپد
آوای بودنت، عاشقانه های جهان را میرقصاند
جهان در برق چشمانم میلرزد
و آغوشت تو گرم میکند تنم را...
با آرامشی از جنس بهشت... :)
.
آغوش تو آرامشی از جنس بهشت است
آرامشت از جنس "تو" در آینه ی "من"
خالیست جهان بی تو و عشقت شهِ قلبم!
بر بوم جهان با تو خوشست عشق کشید
دانشمندان با استفاده از محاسبات ریاضی وجود خدا را اثبات کردند!!دانشمندانِ ریاضی به طور تحلیلی وجود خدا را اثبات کردند بعد از اینکه موفق به حل معادله ای شدند که یک قدرت برتر را نشان میدهد!! دو دانشمند برجسته علوم کامپیوتر میگویند که وجود یک نیروی برتر را در جهان با استفـاده از معادلالت گودل نشان دادند!!در سال 1978 کرت گودل ریاضی دادن بزرگ تاریخ در حالی که معادلات پیچیده ی ریاضی بر پایه منطق هنوز به پاسخ نرسیده بود، دار فانی را وداع گفت.گودل ریا
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
با ارزش‌ترین برندهای جهان
 
به گزارش  بیزینس اینسایدر، گزارش برترین برندهای جهانی در سال ۲۰۱۹ که برای بیست و نهمین سال متوالی منتشر شده است، نشان می‌دهد برندهای تکنولوژی به سلطه خود بر روی بازارها ادامه داده‌اند و این در حالی است که برندهای لوکس با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن به آن‌ها بوده اند.
 
طی ۲۰ سال تهیه این گزارش، نام ۳۰۰۰ برند در بین ۱۰۰ برند برتر دیده شده است که تنها ۳۱ برند توانسته‌اند خود را در بین برترین برندهای جهانی نگه دار
خسته ام. دستم به هیچ کاری نمی‌رود. توی خودم فرو رفته‌اند. دلم می‌خواهد یکی عاشقم شود و دوستم بدارد. خسته ام از این دنیای تنهایی. و آخر چه کسی کسی را چنان که ارسطو می‌گوید دوست خواهد داشت؟ نه این جهان، جهان من نیست. این جهان پر از نقص است و من حقیقتا از اینهمه نقص در جهان دلزده‌ام. امروز شنبه هست. کاش امروز که کتابخانه می‌روم کمی بیشتر تلاش کنم. دلم می‌خواد دکتری بخونم آی‌پی‌ام کاش...
 این روزها مردم می پرسند حاصل چهل سال ایستادن پای #انقلاب چه بوده؟! به مناسبت چهل و یک سالگی #انقلاب، چهل و یک #دستاورد_انقلاب اسلامی خصوصا در مقیاس های جهانی قابل تامل است: 
دستاوردهای علمی _ آموزشی1. #ایران رتبه 16 تولید #علم جهان (2018) و رتبه اول شتاب علمی جهان (2017) 2. سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا 3. رتبه چهارم تولید علم #نانو در جهان4. رتبه اول آسیا و پنجم جهان در فناوری #لیزر5. رتبه پنجم جهان در زمینه امنیت شبکه #مجازی6. ایران در رتبه 47 #نوآ
باسلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی؛
این سایت به تازگی آغاز به کار کرده است و بزودی مطالب جذابی پیرامون ازدواج ٬ خانواده و همسرداری بر روی آن بارگزاری خواهد شد.
همچنین بخشی به پاسخ سؤالات شما اختصاص می یابد.
اگر شما بدنبال مطلبی به این سایت آمده اید و آن را پیدا نمیکنید ! ما به شما میگوییم سیاستمان اندکی فرق کرده است و بنابه دلایلی تعدادی از مطالب حذف شده اند !
اما به شما این مژده را می دهیم که با دنبال کردن ما و دادن نظرات خود می توانید مطالب م
جهان از کجا شروع می شود؟
این سوال یه نکته غلط و پنهان دارد و مانند تقسیم یک عدد بر صفر! پی پاسخ و مبهم می ماند.
نکته آن است که جا و مکان هم در محدوده ی جهان است و هر نقطه که جا و مکان معنی دارد، جهان هم معنا دارد. بنابراین مکانی که «جهان» نباشد وجود ندارد.
ادامه مطلب
با توجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 135هزار کاربر فعال را داراست.شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت ۵ ساله است و میزان اتوریتی آن درسایت moz.com مشاهده کنید و یا درسایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید.
مَردم منم ، اسباب هیاهو شده ام
هرجا که نیاز بوده من رو شده ام
برجام دوپهلوی سیاست مردان
وقت ظلمات نیمه شب رو شده ام
.
کانون تمام گفتگوهای جهان
بازیچه شهر آرزوهای جهان
سربسته تر از پیام سرّی در جنگ
پیچیده چنان بگو مگو های جهان .
وبلاگ آموزش مینا برای سومین سال بعنوان وبلاگ برتر بیان انتخاب گردید و قبلا در سال های 93 و 95 و اکنون در سال 96 نیز بعنوان وبلاگ برتر انتخاب گردیده است . هم اکنون تعداد بازدید کنندگان سایت از  یک میلیون و دویست و سی هزار نفر فراتر رفته و به عنوان یک سایت مرجع شناخته می شود . 
ادامه مطلب
فن‌دایک که امسال به عنوان بازیکن سال لیگ برتر انگلیس انتخاب شده می‌گوید قهرمانی چمپیونزلیگ می‌تواند به کسب قهرمانی‌های بیشتر توسط لیورپول منجر شود. فن‌دایک در این باره گفت:" لیورپول میدان را خالی نخواهد کرد. از ماه جولای همه چیز دوباره شروع می‌شود". ستاره خط دفاعی لیورپول در ادامه گفت:" ما سال آینده همه تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هم در لیگ هم در چمپیونزلیگ قهرمان شویم و در عین حال برای فتح جامهای حذفی و اتحادیه هم تلاش خواهیم کرد. چیزی که
سلام
لطفا سوالات و مطالب خود را در بخش نظرات ارسال بفرمائید، تا بعد از بررسی، به صفحه اصلی وبلاگ ارسال شود.
لطفا قبل از ارسال سوال یا مطلب شرایط ارسال پست در خانواده برتر را مطالعه بفرمائید.
مهمترین قوانین ارسال پست:
1 - قبل از ارسال سوال یا مطلب در وبلاگ جستجو بفرمائید تا با عبارت "قبلا بحث شده!" مواجه نشوید.
2 - سوالی که ارسال شد امکان حذف آن را نخواهید داشت، پس جوانب مختلف را بسنجید.
3 - در سوالی که ارسال می کنید دقت داشته باشید اطلاعاتی ندهید که
10 شرکت برتر اسلحه سازی جهان
می توان گفت که تسلیحات جنگی مدرن نیز به نوعی نیاز ملت ها برای دفاع از خود محسوب می شود و به همین علت نیز شرکت های سازنده تسلیحات جنگی همواره در مسیر پیشرفت بوده اند و سودهای مستمر و بالایی نیز کسب کرده اند.
برترین ها - ترجمه از محمدرضا مرتضایی: ولز زمانی گفت: روزی جنگ، نسخه همه ما را می پیچد اگر ما نتوانیم نسخه جنگ را برای همیشه بپیچیم. چرا اینکار را نمیکنیم؟ اختراع تجهیزات جنگی مختلف در واقع نیاز بشر بوده است چرا که
سومین سایت برتر ایرانی ورزش3 هست. سایت ورزش3 جدیدترین اخبار ورزشی ایران و جهان را همراه ویدیوهای ورزشی به نمایش میگذارد و به لطف محبوبیت ورزش و به خصوص فوتبال در ایران توانسته میزان بالایی از بازدید را از ن خود کند. این سایت منبع اصلی اخبار ورزشی ایران است. ویدیوهای فوتبالی این سایت بیشترین بازدید را دارا هستند.
ادامه مطلب
سلام
اخیرا بنده و به نوعی بعضی از کاربران فعال خانواده برتر متهم شدیم به این که با خانواده برتر داریم؛
1 - ناخواسته در راه دشمن قدم میگذاریم.
2 – نقشه های اون ها رو عملی می کنیم.
3 - نقشه رابرت مرداک صهیونستی رو اجرایی می کنیم.
4 - نظریه قورباغه رو در مورد "احتمالا" تضعیف خانواده اجرایی می کنیم.
5 – خانواده رو به اضمهلال می کشونیم.
6 - منسوخ کردن تشکیل خانواده.
7 - منسوخ دانستن زن مسلمان ایرانی.
8 - کشیدن زنان به بازار کار.
9 – در معرض دید همگانی قرار داد
گل شجاع خلیل زاده در جمع پنج گل برتر لیگ قهرمانان آسیا با موضوع قیچی برگردان قرار گرفت.
 سایت AFC  اقدام به برگزاری نظرسنجی‌های مختلف کرده و یکی از این نظرسنجی‌ها مربوط به گل‌های زیبا در هر شاخه (شوت از راه دور‌، آکروباتیک و...) است.
 
در بین برترین گل‌های قیچی برگردان خلیل زاده به الاهلی به عنوان یکی از ۵ گل برتر انتخاب شده و باید با یکی از ۴ رقیبش به رقابت بپردازد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان؛ کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و خبرنگار آنا در کرمان برتر استان کرمان شد.
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار و از محمدحسین توکلی کارشناس حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان به عنوان خبرنگار برتر استان کرمان در زمینه انتشار اخبار و مطالب درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تجلیل شد.
ادامه مطلب
دیروز به اتفاق عموی عزیزم (مسعود) برای دیدن بازی شاهین بوشهر با سرخپوشان ماهدشت برای اولین بار برای تماشای بازی فوتبال از نزدیک به استادیوم ورزشی اکباتان تهران رفتم.خداروشکر بعد از 10 سال دوباره شاهین بوشهر به لیگ برتر راه یاقت و حس حال خوبی به ما داد.و اونجا پر از بوشهری هایی بود که مدت ها حتی توی خود بوشهر ندیده بودمشون! ان شا الله که امسال شاهین قهرمان لیگ بشه.
ایسنا نوشت: امیر قلعه‌نویی با هدایت تیم‌های مختلف در ۴۸۴ بازی و کسب ۵ عنوان قهرمانی و ۴ نایب قهرمانی، باسابقه‌ترین و پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران لقب گرفته است.
پس از گذشت ۱۹ دوره از لیگ برتر فوتبال ایران، مربی‌های مختلف خارجی و داخلی سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های ایرانی را داشتند و توانستند افتخارات بزرگ و کوچک زیادی را کسب کنند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی فعلی سپاهان و پیشین استقلال در صدر فهرست باسابقه‌ترین مربی‌های
‍ ای خالق من ، پرده برانداز ببینم
عشقی که جهان عاشق آنست چه عشق است؟
دیوار ندارد و درش باز به هرکس
وابستگیش دربدری هست ، چه عشق است؟
سوزانده و از بوی خوشش عالم و آدم
چون باده زنان گشته از آن مست چه عشق است؟
سیراب کند با عطش هر تشنه لبی را ،
در بند کشد هرکه که دل بست ، چه عشق است؟
گویند که افلاک بنا شد به وجودش ،
هر دسته که همراه شده ، نگسست چه عشق است؟
از کرببلا جاری و در جوی جهان است
شاهراه جهان است نه بن بست ، چه عشق است؟
#احمد_یزدانی
#کربلا #اربعی
تعداد انگشت شماری از مردم هستند که به معنای واقعی کلمه دارای حافظه برتر بوده و می‌توانند تقریباً هر روز از زندگی خود را با جزئیات بسیار زیاد به یاد بیاورند. حال، پس از سال‌ها تحقیق، سرانجام دانشمندان علوم اعصاب شروع به فهم چگونگی این اتفاق کرده‌اند. برای اکثر ما حافظه نوعی دفترچه یا تصاویری تار و محو از زندگی است و هرچه قدر هم دوست داشته باشیم که تمام گذشته خود را به یاد بیاوریم امکان پذیر نخواهد بود، چرا که حتی تلخ‌ترین لحظات نیز با گذشت
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
10 اختراع برتر جهانی در عرصه نانوفناوری نانو، نانو فناوری یا نانو تکنولوژی؛ رشته‌ای از دانش کاربردی و فناوری است که جستارهای گسترده‌ای را
پوشش می‌دهد. موضوع اصلی آن نیز مهار ماده یا دستگاه‌های در ابعاد کمتر از یک میکرومتر، معمولاً حدود یک تا ۱۰۰
نانومتر است.
ادامه مطلب
 به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز  : اگر می‌خواهید هم از منظره لذت ببرید و هم دنیا زیر پایتان باشد سری به این ده نقطه‌ی شگفت‌انگیز جهان بزنید. ایستادن در این مکان‌ها هیجان شما را به اوج می‌رساند و تجربه‌ای بی‌نظیر برایتان رقم خواهد زد.
۱۰. صخره‌ی هوم هاد، پارک ملی سای تونگ، تایلند
ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها