نتایج جستجو برای عبارت :

۵ دستوالعمل ساده برای تحرک بدن

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ فقط بیش از دو ساعت ورزش متوسط در هفته میتواند به رفع بسیاری از شرایط پزشکی کمک کند اما معدودی از ما موفق هستیم؛ بسیاری از ما نمی‌توانیم به تعادل مطلوب خود دست پیدا کنیم. 
ادامه مطلب
 فقط بیش از دو ساعت ورزش متوسط در هفته میتواند به رفع بسیاری از شرایط پزشکی کمک کند اما معدودی از ما موفق هستیم؛ بسیاری از ما نمی‌توانیم به تعادل مطلوب خود دست پیدا کنیم. 
تعدادی روش ساده و ارزان وجود دارد که می‌تواند به تناسب اندام ما کمک کنند؛ احتیاجی به صرف هزینه و وقت بسیار برای باشگاه رفتن نمی‌‌خواهد؛ دستورالعمل‌های موجود به راحتی و در همه جا می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند. 
در اینجا به توصیه‌ی "مرکز درمان و پیشگیری" کشور انگلست
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
نهج البلاغه عالیترین کتاب شرح و تفسیر قرآن کریم❗️
( قسمت سوم)
به نظر شما دلیلش چه بوده که ما نتوانسته ایم به قرآن عمل کنیم؟! فکر میکنم دشمنان خیلی خوب فهمیدند چکار کنند که مسلمانان بهترین دستوالعمل زندگی را داشته باشند و بدترین زندگی را طی کنند؛ قرآن داشته باشند و بیچاره باشند! دشمنان خوب فهمیدند. 
ادامه مطلب
اهمیت ، مراقبه و دستورالعملی مهم برای شب نیمه شعبان:
آیت الله میرزا جواد آقا ملکی(ره) :یکی از شب های قدر و شب تقسیم روزی ها و مرگهاست.آن را منزلتی بزرگ و برکاتی فراوان و انواری تابان است.
در این شب از لذت و راحت دنیا نظر برگیرد ونفس خود را مهیاکند  و شب وداع خود از دنیا بداند ، گویا در بامداد آن شب قیامت خواهد بود.
آیت الله کشمیری (ره) : در این شب سه بار سوره "یس" خوانده شود یکی به نیت سلامتی، دیگری به نیت رزق و سومی برای طول عمر.
" منبع: المراقبات ، رو
اسباب بازی حلقه پرتاب شش حلقه Quoits
اسباب بازی حلقه پرتاب شش حلقه یک اسباب بازی قدیمی هیجان انگیز است که به افزایش تمرکز بسیار کمک میکند.
یک بازی ساده که هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل انجام است. می توانید برای کودکان دلبندتان مسابقات هیجان انگیز طراحی کنید تا در کنار ورزش و تمرکز لذت رقابت را نیز تجربه کنند. این اسباب بازی باعث افزایش تحرک در کودکان می شود. هماهنگی حرکت دست با چشم و افزایش تمرکز از ویژگی های این بازی می باشد.
نسل جدید کودکا
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
خب سه شنبه اومدن‌گفتن منو و هاجر و مرضی بریم دفتر و خب فکر می کنید چی شده
اسم منو دادن به عنوان بچه بی انضباط شلوغ کن پر تحرک
همشون یه ور 
من؟تحرک؟شیب؟
خداییی تو عالم خسته تر از من نیست من تحرک دارم 
یعنی این حرف اینقدر مسخره و غیر قابل باور بود هاجر مرضی قاه قاه داشتن تو صورت ناظممون میخندیدن از شدت مسخرگیش
حالا در کل که اتفاق مهمی نبود ناظم تهدیدمون کرد که انضباط بیست نمیده ماعم بهش گفتیم خب نده،خدافظ
آخر سرم معلوم شد کار اون اکیپه بوده که
یکی از چیزهایی که باید در دوران آبستنی به آن توجه نمود مراقبت های مربوط به دو ماهه آخر است . زیرا بیش از دو سوم وزن گیری جنین در دو ماه آخر صورت می گیرد . اگر به تغذیه در این مدت توجه ویژه ای نشود هم برای جنین و هم برای مادر خطرات جبران ناپذیری به وجود خواهد آورد .اگر گوسفند دو قلو باردار باشد باید میزان تغذیه دام را به دو برابر افزایش داد .تحرک داشتن در این زمان نیز بسیر مهم است و میش هایی که تحرک ندارند در زایمان مشکل خواهند داشت .باید آخور و آبخ
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
 
مفید برای کم خونی:عدس. خرما. انار. اسفتاج نپخته یا بخارپز. حبوبات. سبزیجات. میوه ها. گردو. زیره سیاه. لوبیا سبز. عسل. هویج. و این که قرص آهنی که توی داروخونه ها می فروشن عوارش جانبی داره. بدن انسان یون آهن نیاز داره نه ملکول آهن.کلسیم و ویتامین د:یکی از دلایلی که اکثر مردم کمبود کلسیم دارن، عدم تحرکه و دور بودن از نور خورشید. ما برای جذب کلسیم نیاز به تحرک داریم در غیر اینصورت، کلسیم دفع میشه و سنگ توالت سرشار از کلسیم خواهد شد!! برای جذب کلسیم ن
کدام حرکات ورزشی برای سیکس پک مناسب ترند؟متاسفانه شکم یکی از اولین نقاط بدن است که چاقی، رژیم غذایی نادرست و سبک زندگی اشتباه را نشان می دهد و در عین حال که خیلی سریع می تواند اندام را نافرم کند خیلی دیر به حالت ایده آل باز می­گردد. الزاما افرادی که شکم بزرگ دارند، چاق نیستند ولی نداشتن تحرک، نشستن بیش از حد و بسیاری موارد دیگر می­تواند باعث شود تا آنطور که می­خواهند شکم صاف و زیبا نداشته باشند. در کنار اینکه رژیم غذایی برای داشتن شکم صاف و س
1.فعالیت چند دقیقه‌ای با سرعت زیاد
دستورالعمل‌های فعلی انگلستان توصیه می‌کند که درعوض فعالیت‌های سنگین و طولانی مدت، با کمی تحرک و حرکات کششی می‌توان نتایجی مثبتی در تناسب بدن به‌دست آورد؛ در این حالت با انجام حرکات کششی سریع و دویدن با سرعت در حد 5 الی 10 دقیقه می‌توان تحرک بدن را بالا برد؛ با انجام این عمل به طور مستمر می‌توان از عدم تحرک جلوگیری کرد. 
2.ایجاد چالش کوتاه مدت برای بدن
 "امانوئل استاماتاکیس"  استاد دانشگاه سیدنی می گوید:
گربه های دوست داشتنی و ملوس شما در منزل احتیاج به تحرک فیزیکی دارند. عدم تحرک فیزیکی کافی آنها می تواند مانند انسان ها برای آن ها مشکلات قلبی و عروقی و یا کبدی ایجاد نماید. اما چطور گربه ها را به تحرک وادار نماییم؟ جواب این سوال خیلی ساده است با استفاده از اسباب بازی گربه مختلف!! اسباب بازی متحرک گربه ZM4441 یکی از ایننوع اسباب بازی های زیبا می باشد.
اسباب بازی گربه یکی از ابزارهایی است که با آن می توانید گربه خود را سرگرم کنید و حتی آموزش دهید،
حسام حسین‌زاده
شاید بتوان گفت مسئلۀ «مهاجرت» امروز ذهن هر ایرانی را به طریقی درگیر خود کرده است. عده‌ای که امکان واقعی مهاجرت برایشان وجود دارد یا دست‌کم چنین تصوری می‌کنند، احتمالاً وقت بیشتری را به اندیشیدن دربارۀ آن و چالش‌هایش اختصاص می‌دهند و آنان هم که این «راه نجات» را دور از واقعیت زندگی‌شان می‌دانند، حتی شده به اندازۀ چند لحظه، هرازگاهی فکرشان را مشغولش می‌کنند. قابل درک است. مهاجرت شاید یکی از بهترین راه‌های تحرک طبقاتی ی
بواسیر یا هموروئید در نتیجه نشستن های طولانی مدت و زور زدن هنگام اجابت مزاج و یبوست ایجاد می شود.
 
 اگر شغل شما به گونه ای است که چند ساعت در روز می نشینید و در طول روز تحرک کافی ندارید در معرض ابتلا به این عارضه می باشید و خواندن این مقاله به شما توصیه می شود.با ورود به دنیای جدید و گذر از دوره سنتی به صنعتی، سبک و شیوه زندگی ما نیز تغییر کرده است. دیگر برای انجام بسیاری از کارها نیازی به رفت و آمد و تحرک داشتن نیست مثلاً در گذشته برای پرداخت قب
میتوان خیلی راحت خاطرات آدم های ساده را تغییر داد.
اگر چندبار زیر گوششان دروغی بخوانی و وانمود کنی که حقیقت همان است که تو میگویی، خاطراتشان را ( فقط به خاطر تو ) عوض می کنند، اشک هایشان را به دست فراموشی سپرده، رنج هایی که کشیده اند را به دست باد می سپارند و همان تصویری را در ذهنشان می سازند که تو میخواهی.
آدم های ساده را خیلی راحت می توان گول زد.
مایه اش یک زبان چرب و نرم است که خامشان کند و تا ابد مریدت شوند.
و چه قدر این آدم های ساده زیادند. آدم
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.شایدبرایش دنیاجوردیگری معنی پیدامینمو
یک ساعت ورزش و تحرک ریسک و خطرات احتمالی ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را از بین می برد. همه ما در حال حاضر درباره خطرات ناشی از نشستن بیش از حد شنیده ایم، اما برای کسانی که  شغل کم تحرک دارند، در حال حاضر خبر خوبی وجود دارد و این است که یک ساعت فعالیت با شدت متوسط خطرات ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را جبران می کند. این نتیجه گیری از یک متا آنالیز از آزمایشات که بیش از ۱ میلیون نفر سوژه آزمایش در آن وجود داشتند بدست آمده، این گزارش در مجله لانست منتشر شد.فعا
طرز تهیه “چلو ساده” آبکشی
تهیه “چلو ساده” در کنار انواع خوراک ها و خورش ها غذای شما را تکمیل و مزه غذا را بهتر و پر بار تر می کند.
درست کردن ساده برنج ( برنج آبکش )
چلو ساده آبکشی از جمله دستوراتی می باشد که نیاز به تبهر بالایی ندارد اما جا افتادن آن و جلوگیری از خمیر شدن آن نیازمند رعایت یک سری نکات از یک دستور تهیه اصولی می باشد.
مواد لازم چلو ساده آبکشی :
برنج : 1 کیلو گرم
روغن : 150 گرم
ماست :(در صورت دلخواه برای ته دیگ) نصف لیوان

چلو ساده
اد
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برای روزآمدسازی تجهیزات و سلاح‌های ارتش جهت مقابله با هر تهدیدی تلاش می‌کنیم.امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید از بخش‌های مختلف تیپ ٢٦٤ پیاده سلماس و در جمع ارتشیان پادگان ٢٦٤ شهید عبدی این شهرستان، گفت: آمادگی تیپ ٢٦٤ سلماس و دستاوردهایی که این تیپ در دوران دفاع مقدس داشته است، جای تقدیر و تشکر داردو کارکنان تیپ ٢٦٤ اعم از پایور و وظیفه در بازدیدی که داشتیم، نشان دادند که در برابر هرگون
اگر شما هم از آن دسته افرادی است که به دلیل آرتروز مفصل و ساییدگی مفصل حرکت نمی کنید باید بدانید به احتمال قوی اشتباه می کنید.ساییدگی مفصل ها یا آرتروز مفصل اغلب در مفصل های ران و مفصل های زانو مشاهده می شود که جز بیماری هایی است که شایع می باشد. این مشکل تا میزان قابل توجهی در گردن و کمر هم مشاهده می شود. دلیل اصلی این بیماری خراب شدن غضروف مفصل می باشد که علائمی همچون ایجاد شدن محدودیت در حرکت ، درد و تورم مفصل دارد.دانشمندان در اخرین تحقیقات
  کودکان تحرک و فعالیت را دوست دارند اما در بسیاری از کلاس های درس فعالیت و تحرک کودکان برای معلم کمتر قابل تحمل است.بازی باعث به وجود آمدن انگیزه در دانش آموز می شود ضمن اینکه شادابی را
برای وی به همراه خواهد داشت. به طور کلی هر کاری که موجب سرگرمی باشد و
رفتار کودکانه و غیر جدی را به همراه داشته باشد بازی نام دارد.
شیوه طبیعی یادگیری برای کودک، بازی کردن است. برای کودکان بازی کردن و
یادگیری در راستای هم هستند. کودکان از موقعیت‌های "یادگیری"
پایان نامه روانشناسی در مورد : آموزش عالی و تحرک اجتماعیآموزش عالی و تحرک اجتماعی
آموزش عالی دارای دستاوردهای زیادی است.  یکی از دستاوردهای سیستم‌های آموزش ‌عالی فرصت رو به رشد برای تحرک اجتماعی  است. به طور قطع، گردآوری و انباشت مدارک آموزشی یک راه اصلی برای پیشرفت تحرک اجتماعی برای بسیاری از افراد در جوامع صنعتی مدرن است منوط به اینکه فضایی اصلی در این رابطه وجود داشته باشد.
تحرک اجتماعی معمولاً ناشی از دو عامل، یکی تحرک ناشی از گردش طب
ساده‌دیل وچهیته ساده‌دیل وچه که خۊجیری اینی سر مچه جی وأرس، خۊ ایجباری دؤران ٚ مئن جمعی مئن گیر دکته بؤ که میزان بسته به شرایط دگردس! یه رۊزان که ساده‌دیل وچه نیاز دأشت خؤنه بؤشۊن چۊن اینی اقامت هلأ پۊرآنؤبؤ بؤ، اینء مرخصی ندأن ؤ جمع بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن اقامتی هیسه. هرکی وی اقامت ویشتر بؤبۊن، هۊن شۊنه. رۊزان بؤشؤ ؤ بؤشؤ ؤ ساده‌دیل وچه اقامت پۊرآبؤ. اۊ رۊز جمع که نیاز دأشت مرخصی بؤشۊن، ساده‌دیل وچهء بؤگۊتن ایندر مرخصی شؤؤن رفاقتی هیسه.
پاورپوینت آشنایی با کانسارهای طلا فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: PPTXتعداد صفحات: 38حجم فایل: 2991قیمت: 18900 تومانبخشی از متن:توضیحات:فایل پاورپوینت آشنایی با کانسارهای طلا، در حجم 38 اسلاید کامل و جامع.بخشی از متن:مشخصات شیمیایی طلا:طلا فلزی است به رنگ زرد براق یا زرد فلزی با نماد Au، عدد اتمی 79، وزن اتمی 196/967، وزن مخصوص 19/32 گرم بر سانتی متر مکعب، سختی 3/5-2 در مقیاس موس، خط اثر زرد طلایی، نرم، جلای فلزی، براق،‌ قابل انعطاف، چکش خوار، شکل پذیر
اگر یک سرچ ابتدایی در گوگل انجام دهید با مطالبی مواجه می شوید که شروع و راه اندازی یک کسب و کار خصوصا اینترنتی بسیار ساده و ابتدایی و بی هزینه و ... است.
آیا واقعا اینطور است و راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی اینقدرها ساده است؟
 
قصد دارم در این مطلب کمی از جنبه های غیر ساده این فعالیت برایتان بنویسم
ادامه مطلب
 
ساده که می شوی،همه چیز خوب می شود!
خودت...غمت...مشکلت...حرف هایت...آدم های اطرافت...حتی دشمنت!
یک آدم ساده که باشی،برایت فرقی نمی کند که تجمّل چیست؛که قیمت تویوتا لندکروز چند است؛بنز آخرین مدل، چند ایربگ دارد...
مهم نیستنیاوران کجاست؛شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه
 
 
ادامه مطلب
اگر پشت فرمان می نشینید و رانندگی می
کنید یا اگر سرنشین جلو یا عقب خودرو هستید، فرقی ندارد، بستن کمربند ایمنی برای
همه سرنشینان خودرو لازم و ضروری است. بسیاری تصور می کنند که کمربند ایمنی تحرک و
راحتی آنها در خودرو را تحت الشعاع قرار می دهد، در صورتی که اینگونه نیست. حتی اگر
کمی راحتی و تحرک سرنشینان با بستن کمربند ایمنی تحت تاثیر قرار بگیرد، ارزشش را
دارد؛ زیرا بستن یا نبستن کمربند ایمنی ریسمانی نازک و کوتاه بین زندگی و مرگ است.
وقتی در یک خ
قیمت میلگرد ساده نیز مانند مدل آجدار آن بسته به شرکت تولید کننده و ضخامت آن دارد. قیمت میلگرد ساده نسبت به آجدار پایین تر است زیرا این نوع میلگرد از نوع فولاد A1 می باشد. موارد استفاده این نوع میلگرد در جوشکاری و خم کاری استفاده می شود.  دیگر موارد تعیین قیمت میلگرد ساده  قطر آن  است که از سایز  8 تا 10 میلی متر در بازار موجود است.
 
کم تحرکی کودکان چه مشکلاتی را دربردارد؟
در این مقاله به بررسی کم تحرکی کودکان می پردازیم.
به والدین و پرستار کودک باید توصیه شده است که همیشه مراقب کم تحرکی کودک باشید ، اجازه ندهید  کودک علاقه مند به کم تحرکی و یکجانشینی شود، مانع چاقی و اضافه وزن وی ناشی از کم تحرکی شوید، انواع آسیب های مغزی، عیوب انکساری ،یبوست ، پوکی استخوان و دیگر مشکلات گوارشی کودکان کم تحرک را تهدید میکند، سعی کنید با بردن آن ها در فضای آزاد و تشویق آن ها به جنب و جوش م
آدم های ساده را دوست دارمهمان ها که بدی هیچکس را باور ندارندهمان ها که برای همه لبخند دارندهمان ها که همیشه هستند،برای همه هستندآدم های ساده راباید مثل یک تابلوی نقاشیساعتها تماشا کردعمرشان کوتاه استبسکه هر که از راه می رسدیا ازشان سوء استفاده میکند یازمینشان میزندیا درس ساده نبودن بهشان میدهدآدم های ساده را دوست دارمبوی ناب "آدم" میدهندساده که میشویهمه چیز خوب استخودتغمتمشکلتغصه اتهوای شهرتآدم های اطرافتحتی دشمنتیک آدم ساده که باشیبر
دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده نیکروش    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: ...pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-...برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل ...
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌روش۱ د
کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش :: ...pdfketab2.blog.ir › دانلود-رایگان-کتاب-آناتومی-به-زبان-ساده-دکتر-...برای دانلود کتاب آناتومی به زبان ساده دکتر نیکروش روی دانلود فایل کلیک و فایل را دانلود کنید دانلود فایل ...
محمدرضا نیک‌روش - پایگاه دانلود رایگان کتاب | دانلود کتابwww.takbook.com › book › محمدرضا-نیک‌روش۱
ورودی : آنچه که به نحوی وارد سیستم میشود و تحرک و فعالیت سیستم را موجب میشود .
خروجی:جریان تغییر و تبدیل آنچه که وارد سیستم میشود .
پردازش : فرآیند تبدیل ورودی ها میباشد .
باخور(کنترل): فرایندی است که طی آن نتایج با اهداف مقایسه میشود .
 
 
آدم های ساده را دوست دارم
همان ها که بدی هیچکس را باور ندارند
همان ها که برای همه لبخند دارند
همان ها که همیشه هستند ، برای همه هستند
آدمهای ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعتها تماشا کرد
عمرشان کوتاه است بس که هر کسی از راه می رسد یا ازشان سو استفاده می کند یا زمینشان میزند یا درس ساده نبودن بهشان می دهد
آدم های ساده را دوست دارم چون بوی ناب “آدم” میدهند !
حجت‌الاسلام حسن روحانی در مراسم بهره برداری از «ترمینال-گالری سلام» فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: امروز روز فرخنده‌ای است، زیرا در شرایطی که دشمنان می‌خواهند وانمود کنند ایران نمی‌تواند توسعه و پیشرفت داشته باشد، علیرغم میل آنها ما شاهد تحرک تازه در اقتصاد کشور عزیزمان ایران هستیم.
ادامه مطلب
آدمی چه بی‌واسطه درد می‌کشد. آدمی در حضورِ تمام کسانش چه بی‌واسطه تنهاست. آدمی چه غریبانه فهم‌ناشده می‌میرد؛ آدمی چه ساده خطی روایت می‌شود، چه ساده نقطه‌ای در انتهای هیکلش می‌گذارند، چه ساده تمام می‌شود.
خطاب من به شماست؛ که دیگر نمی‌خواهم ببینمتان. و حتی بیشتر کلمه‌ای ندارم که برایتان بگویم. به تمام شما که زیستن در میانتان تصنع نامربوطی بود که یک عمر، ساده‌لوحانه مشغول خلقش بودم. به تمام شما، بدون استثنا، به تمام شما که من را می‌ش
سلام
من عباس هستم خیلی از من میپرسن که آیا خرید تخت باکس ساده به صرفه است یانه؟
امروز تصمیم گرفتم در این مقاله جواب این سوال را بدم.
با وجود این گرانی های تخت خواب ها باعث شده تخت باکس ها بسیار بین مردم محبوب شوند . تخت باکس ها در دو نوع باکس ساده و باکس جکدار هستند . تخت باکس از نظر قیمتی نسبت به تخت خواب بسیار با صرفه تر است و میتوانید تخت باکس ساده را از فروشگاه اینترنتی تشک خریداری کنید
وقتی اسم اعتیاد رو میشنوفیم بی درنگ ذهنمون سمت مواد مخدر و الکل میره به آدمایی که گوشه خیابون تو یه حال نزار در حال ناله ان و از خماری دچار رعشه شدن اما موضوع ساده تر (یا شایدم پیچیده تر) از این حرفاست. یه مثال میزنم آدمای زیادی رو تو اطرافتون می‌تونید ببینید که در روز تعداد زیادی چای می‌نوشند اونها در واقع به چای معتاد شدند اگر روزی کمتر از مقدار همیشه چای بنوشند عصبی میشن. من نه معتاد به مواد مخدرم نه معتاد به چای اما بوضوح سر غذا با این مشکل
وقتی اسم اعتیاد رو میشنوفیم بی درنگ ذهنمون سمت مواد مخدر و الکل میره به آدمایی که گوشه خیابون تو یه حال نزار در حال ناله ان و از خماری دچار رعشه شدن اما موضوع ساده تر (یا شایدم پیچیده تر) از این حرفاست. یه مثال میزنم آدمای زیادی رو تو اطرافتون می‌تونید ببینید که در روز تعداد زیادی چای می‌نوشند اونها در واقع به چای معتاد شدند اگر روزی کمتر از مقدار همیشه چای بنوشند عصبی میشن. من نه معتاد به مواد مخدرم نه معتاد به چای اما بوضوح سر غذا با این مشکل
2.اختلالات تحرک مری: این عامل در درد قفسه سینه غیر قلبی خیلی شایع نیست. نمونه‌هایی از این اختلالات مری عبارتند از اسپاسم منتشر مری، مری فندق شکن و آشالازی.  اسپاسم منتشر مری به انقباضات نامنظم و ناهماهنگ مری گویند.  مری فندق شکن به انقباضات قدرتمند و هماهنگ مری گویند که در این نوع اختلال غذا بالا آورده نمی‌شود و درد عمیقی در مری به علت جمع شدن غذا بروز می‌کند.  


ادامه مطلب
به گزارش حوزه سلامت گروه علمی پزشکی عصرحباد؛ افراد کم و بیش در طول زندگی با بی‌حوصلگی و حتی در موارد شایع‌تر افسردگی مواجه می‌شوند؛ بر اساس این مشکل بخشی از فعالیت‌های روزانه آنها معمولا دچار اختلال خواهد شد.
به همین دلیل در ادامه برخی از راهکارهای ساده که می‌توانیم از بی‌حوصلگی و حتی افسردگی خلاص شویم، مرور می‌کنیم.
پیاده‌روی آرامزمانی که دچار بی‌حوصلگی یا حتی افسردگی هستید، تحرک موجب می‌شود تا هورمون‌های نشاط آفرین با دستور مغز
نصف روز بیرون بودیم، اونم بود، مثل مجسمه ۴ ساعت کامل بی تحرک زل زده بود به روبه روش!
همه‌ش فکر میکردم نکنه روباته؟! برعکس اون، من توی این ۴ ساعت اصلا آروم نداشتم...
بعضی وقتها یک کلمه میتونه تلنگر بزرگی برای ماهایی که گاهی توی خواب زمستونی فرو رفتیم یا قدم های اشتباه برمیداریم باشه!
فردا واسمون مهمون میاد احتمالا خیلی بمونن، میخوام اشتباهاتمو جبران کنم!
واسه خودمو، خودش، کیف پول خریدم:) ولی قول دادم دیگه هیچوقت از این کارا نکنم!!! (هدیه دادن مم
تنیس روی میز )1 - پایگاه کتاب های درسی
متون درسی رشته تربیت بدنی گروه تحصیلی علوم ورزشی، زمینه خدمات . برنامه ریزی و ... فصل دوم : آشنایی با وسایل و تجهیزات تنیس روی میز ................ خصوصیات راکت . ... چنین استنباط شد که کلمه ی پینگ پنگ برای یک ورزش سازمان. یافته ی عمومی ...
 
نمونه طرح درس روزانه برای رشته ورزشی پینگ پنگ
طرح درس یک جلسه درس تربیت بدنی رشته ورزشی تنیس روی میز ... 5- با انواع خطا های سرویس آشنا شده و بتوانند سرویس ساده را بدون خطا
ترکیبهای فعل be در زمان حال ساده
فعل be (به معنی بودن) یکی از پرکاربردترین افعال در زبان انگیسی می باشد. در این درس زمان حال ساده این فعل را بصورت am/is/are ملاحظه می نمایید:
I am a teacher.You are students.He is Ali.She is Mary.It is a robat.We are in different classes.They are in the same class.
ترکیبهای سوالی be در زمان حال سادهجهت بیان جملات پرسشی با فعل be در زمان حال ساده کافیست جای فعل be و فاعل را با هم عوض نماییم.
(در این حالت معمولا I به you و you به I/we تبدیل می شود.) مثال :
Are you a teacher?Are we students?Is he Ali?Is she Mary?Is
 
گویا در ایران همیشه در برابر سکوت و سکون مسلط بر موسسات و آدمها و مغزها، ناگهان یکی به قصد ایجاد تحرک سر برمی دارد و  چون سکوت عظیم است، این سربرداشتن چنان تند و ناگهانی میشود که زیر پای آنکه جنبیده و سربرداشته خالی می شود و عاقبتش : اعدام، تبعید و سکوت اجباری... و اینهمه عزیزان شهیدشده اند، تبعید شده اند و از دست رفته اند تا همان سکوت دوام داشته باشد.
جلال آل احمد، در خدمت و خیانت روشنفکران جلد دوم ص ۵۷
 
کارهای عادی هست که همیشه طوری انجام می دهیم که بار اول آموخته ایم و هیچ وقت به این فکر نمی کنیم که همین کارها را با استفاده از خلاقیتمان می توانیم چقدر ساده تر انجام دهیم. درست مانند هر چیز دیگری. کافیست به انجام کارها از زاویه ای دیگر نگاه کنیم.امروز می خواهم ترفندهای آشپزی را به شما آموزش دهم که با انجامشان می توانید زندگی را برای خود ساده تر کنید.
۱- چگونه سوپی که شور شده را نجات دهیم؟ 

ادامه مطلب
عوامل مختلفی برای بروز سکته مغزی در خانم‌ها وجود دارد که در این مقاله 7 مورد از این عوامل مهم ذکر شده است.
امروزه در سرتاسر جهان سکته مغزی یکی از مهم ترین عوامل مرگ و میر در خانم ها محسوب می شود. عوامل متعددی در بروز این مشکل فلج کننده وجود دارد. برخی عوامل خطر سکته مغزی در خانم ها و آقایان متفاوت است بنابراین خانم ها باید به برخی عوامل بیشتر دقت کنند. در این مطلب هفت مورد از این عوامل مهم را ذکر می کنیم.مشکل قلبیفیبریلاسیون دهلیزی (شایع ترین نو
گربه ها حیوانات ملوس و دوست داشتنی هستند که نگهداری از آنها و بازی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است. اما این حیوانات به شدت روی تغذیه ی خود حساس هستند. غذای گربه ی مرغوب باید از پت شاپ معتبر خریداری شود. غذای خشک گربه و غذای مرطوب گربه هرو باید در کنار هم به گربه داده شوند. نگهداری از گربه بسیار امر خطیری است و یک وظیفه ی سنگین و مهم محسوب می شود. در این نوشته نکات مهمی درباره تغذیه گربه برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.
گربه ای که در طبیعت
بهترین راه برای تامین غذای گربه استفاده از غذای خسک و غذای مرطوب شرکتی است که می توانید از پت شاپ ها تهیه کنید. اما اگر دوست دارید غذای خانگی به گربه ی خود بدهید باید با رژیم غذایی گربه بیشتر آشنا شوید. پس تا پایان این نوشته ما را همراهی کنید.
گاهی اوقات می توانید غذای خود را با گربه به اشتراک بذارید. اکثر رژیم های غذایی بچه گربه، یک غذای کامل به حساب می آیند. به همراه این وجود شما می توانید هر چند مدت یکبار با گربه خود هم بشقاب(هم سفره!) شوید. شم
میلگرد ساده در صنایع حفاظ و فلزات
میلگرد ساده در صنایع فلزی مختلفی استفاده می شود یکی از آنها صنایع حفاظ در کشور می باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از میلگرد ساده ساخته شده است.
لازم به ذکر است برای استعلام از قیمت میلگرد ساده یا آجدار، تیر آهن و پروفیل می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در بهترین حالت و سریع ترین حالت ممکن کالایه سفارش داده شده به شرکت آهن ایرانیان را تهیه کنید.
میلگرد س
ای کاش من هم روبیکا داشتم
ستاره هفت هشتاد هر چه زدم روبیکا به گوشی ساده ی من راهی پیدا نکرد
ای کاش من هم ایران ایران می خواندم و گوشی ام یک گوشی ساده سیب گاز زده بود
گوشی سیب گاز نزده برای خوبان
یادش بخیر امام صادق لباس رویش جنس خوب بو د و از زیر لباس خشن و سخت می پوشید
اما امروز لباس ساده می پوشند و در باطن آن کار دیگر می کنند
فرض کنید میخواهیم یک کیک تولد عالی درست کنیم، اگر بتوانیم یک کیک ساده و اسفنجی را خوب بپزیم، تقریبا نصفه بیشتر راه را رفته ایم. کلا پایه اکثر کیک هایی که حرفه ای درست و تزیین شده اند، یک کیک ساده اسفنجی است. شاید تکراری باشد ولی دوباره طرز تهیه آن را مرور می‌کنیم.
ادامه مطلب
تفاوت بلکا ابریشم و بلکا ساده
بلکا ابریشم vs بلکا ساده 
بلکا در دو نوع است ابریشمی و ساده 
بلکا ابریشمی از نخ های ابریشم مصنوعی ساخته می شود که همان الیاف های ابریشم رنگین در رنگ های متقاوت و تنوع بالا می باشد که می تواند در سطح بالا دما و برودت را در خود نگهدارد و خیلی دیر نیاز به بازسازی دارد و مقاومت بسیار طولانی دارد
و اما بلکای ساده که در تمامی رنگ ها که خیلی متفاوتند و با الیاف های مختلف تزئین میکنند 
با ما تماس بگیرید : ۰۹۱۲۶۸۰۵۵۱۲ اسدی
امروزه با توجه به مدرن شدن افراد سبک زندگی همه افرادی که دارای گوشی های هوشمند و اینترنت هستند خیلی تغییر کرده است،میگید نه؟باور ندارید؟خب کاری نداره که باهم یکم برمیگردیم به چند دهه پیش خب !الان در دهه ۵۰ هستیم تقریبا پنج دهه برگشتیم عقب! کمی عجاب انگیز هستش که بگیم در اون دهه سلامت جسمانی افراد بیشتر بوده و دارای اندام های متعادلی بودند اما با کمی سفر ذهن در زمان میتونیم به این نتیجه برسیم و اون رو باور کنیم خب دور ازدسترس نیست میتونید ا
حضرت می­فرماید: سیاست آن است که حقوق خداوند، و حقوق زنده‌­ها، و حقوق مرده‌­ها را رعایت کنی.
 اما حقوق خداوند؛ پس عبارت است از انجام آنچه که خواسته خداوند است و پرهیز از آنچه که او نهی کرده است.
     و اما حقوق زنده‌­ها، 
آن است که به وظیفه خود در برابر برادرانت عمل کنی و از خدمت امت خویش بازنمانی 
و تا زمانی که ولی امر مسلمین با امت خود صادق است، با او صادق باشی 
و هنگامی که وی از راه راست منحرف شد، عقیده‌­ات را رودرروی او اظهار کنی 
     و ام
به گزارش بهداشت نیوز بر اساس این مطالعات کم تحرکی یک عامل مهم و تاثیر گذار در بروز بیماری‌های قلبی و مرگ زودرس بر اثر این بیماری و سایر عوامل مرتبط با سلامت است. این مطالعه با بررسی فعالیت فیزیکی افراد طی ۲۰ سال نشان می‌دهد تغییر سبک زندگی کم تحرک به فعالیت بدنی منظم، نقش مهمی در سلامت قلب و عروق دارد.در این مطالعه ۲۳ هزار و ۱۴۶ داوطلب از سال ۱۹۸۴ میلادی به مدت ۲۰ سال تحت نظر گرفته شدند و فعالیت بدنی آنان به سه گروه کم تحرک، متوسط (کمتر از د
نمی‌دونم؛ ولی از اون‌هایی که با هایلایتر زرد رنگ توی ذهنم پر رنگ شده‌ن، همیشه اول از همه این میاد توی ذهنم که یه شب بهم گفت دوستش بهش گفته النا خیلی دید ساده و خاصی داره. همین. و من به «همین» مدت‎ها فکر کردم و دیدم آدم‌هایی که ازشون خوشم میاد یا چیزهایی که بهشون علاقه دارم، همه ساده و خاصن. یک جایی خونده بودم که موراکامی کتاب‌هاش رو به زبان انگلیسی می‌نوشت و بعد ترجمه‌شون می‌کرد به ژاپنی، چون زبان انگلیسیش اون‌قدر قوی نبود و با این کار م
میلگرد ساده در صنایع حفاظ و فلزات
میلگرد ساده در صنایع فلزی مختلفی استفاده می شود یکی از آنها صنایع حفاظ در کشور می باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از میلگرد ساده ساخته شده است.
لازم به ذکر است برای استعلام از قیمت میلگرد ساده یا آجدار، تیر آهن و پروفیل می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در بهترین حالت و سریع ترین حالت ممکن کالایه سفارش داده شده به شرکت آهن ایرانیان را تهیه کنید.
میلگرد س
 
بهترین رشته ورزشی برای بانوان کدام است؟
این سوال بسیاری از بانوانی است که قصد شروع کردن یک رشته ورزشی را دارند و از بین رشته های مختلف ورزشی دچار سردرگمی هستند. خب در این مقاله ما قصد داریم قدم به قدم با شما جلو بریم تا به بهترین تصمیم برای انتخاب رشته ورزشیتون برسیم.
لاغری یا اضافه وزن یا تناسب اندام
خب اولین قدم بسیار ساده هست و اون اینکه هدف خودتون رو از ورزش کردن مشخص کنید.  همه ما معمولا چهار هدف بیشتر برای ورزش نداریم. دسته اول که بیشتر
یکی از دلسوزی هایی که فوق العاده ازش بیزارم، اینه که کسی بهم بگه "تو جهادت بچه داریه، دیگه نمیخاد کار دیگه ای بکنی؛ بچسب به بزرگ کردن بچت"
ینی کسی که بچه دار میشه باید مث مرده ی متحرک چندین سال هیچ حرکتی در راستای اعتلای روح یا روحیه یا افزایش سعه ی وجودیش انجام نده؟؟؟ فقط صبح تا شب چه عوض کنه و مث پو غذا دهن بچه بذاره؟؟(لامصب مگه این پو سیر میشه؟؟)
آب هم که یه مدت یه جا بمونه میگنده! چطور از یه زن بی تحرک انتظار دارید همچنان شاداب و پویا بمونه؟
ا
به چه می‌اندیشی!
نگرانی بیجاست...
عشق اینجا
و‎ ‎خدا هم اینجاست،
لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا
نه، همین امروز است!
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه و زیبا
 
یك زن
برای زیبا ماندن
به دوستت دارم های
مردی نیاز دارد
كه هرروز آرام
در گوشش زمزمه كند
 
+++++++++++++++++++++++++++++++
اس ام اس های عاشقانه کوتاه
 
وقتی انسان‌ها همدیگر را دوست داشته باشند، همدیگر را می‌بخشند. اما وقتی دائما مجبور به این کار شوند، از دوست داشتن دست برمی‌دارند...!
 
++++++++++++++++++++
با مقاله ای در مورد راههای جلوگیری از فرار زالو در خدمت شما دوستان هستیم همانطور که شما نیز می دانید زالو موجودی است که بسیار پر تحرک بوده و در یک مکان برای زمانی طولانی نمی‌ماند این موضوع باعث آزار و اذیت پرورش دهندگان زالو شده چرا که بایستی محدودیت‌هایی برای نگهداری زالو لحاظ کرد تا بتوان زالو را در شرایط خاص و در ظرف ها و مکانهای مختلف نگهداری کرد.
آموزش پرورش زالو
شما هم حتما کسانی را دیده اید که از واقعیت طفره میروند, لذا به خودشان هم دروغ میگویند, دقت شود که این قماش با آدمای مثبت نگر فرق دارند!
خود فریبی مخدریست برای حرکت نکردن, خاموشی و بی تفاوتی نسبت به اتقاقات پیرامون, ولی مثبت نگری همانند موتوری پر قدرت برای تحرک بیشتر و از حرکت نایستادن!
ادامه را مطالعه فرمایید.
عجیب است که نمی توان با ساده ترین شکل ممکن با انسان ها سخن گفت.
 
× چرا بعضی آهنگ قدیمی ها اینقدر خوبن : 
تا زدم یک جرعه می از چشم مستت 
تا گرفتم جام مدهوشی ز دستت
شد زمین مست 
آسمان مست 
بلبلان نغمه خوان مست
باغ مست و باغبان مست
توجه ترجمه این مقاله در ترنسلیت انجام شده که ممکن است کمی اشکال داشته باشد.
از کارشناسان تحرک ما در Android OnAir مطلع شویدبرای پشتیبانی از مشتریان Android Enterprise با ابتکارات تحرک خود ، ما یک سری وبینار در Android OnAir ایجاد کرده ایم که بهترین راه حل ها را در استقرار و مدیریت دستگاه ها ارائه می دهد. هر وبینار موضوعی اساسی را مورد توجه قرار می دهد که مورد توجه تصمیم گیرندگان و مدیر IT قرار گیرد. شرکت کنندگان می توانند در طول پخش به یک پرسش و پاسخ زنده بپیوندند
 10 ورزش ساده برای تقویت بینایی
تمرینات چشم از آن چیزهای ساده ای است که تعداد کمی از مردم آن را انجام می دهند و همین تمرینات می توانند به طوری به حفظ بینایی کمک کنند.
این 10 تمرین 10 دقیقه بیشتر زمان شما را نمیگیرد، آنها را امتحان کنید . در ادامه همراه باشید
ادامه مطلب
توضیحات گردنبند طبی اسفنجی ساده طب و صنعت
توضیحات گردنبند طبی اسفنجی ساده طب و صنعت
گردنبند اسفنجی ساده طب و صنعت، کمک می کند تا در طول روز با وجود انجام کارهای روزمره مهره های گردن در وضعیت صحیح قرار گیرند تا در صورت وجود صدمه یا آسیب بهبود یابند.در هنگام استفاده از این گردنبند شاید در اوایل کار احساس راحتی نداشته باشید اما با مرور زمان تاثیر مثبت آن آشکار خواهد شد.
چه ساده بود این دل نادانم که به پای تویی که حتی لحظه‌ای ندانستی چه‌قدر مردانه،چه‌قدر صادقانه تو را می‌خواهد تکه تکه شد و دم نزد...
و چه مظلوم بود غرور این مرد که برای تو زیر پا گذاشتم، غافل از آن که تو هم بعد از من رویش پا خواهی گذاشت و بیش از پیش خردش خواهی کرد
 
هردو باختیم عمر من...
من تو را به دست تقدیر باختم
تو بگو عشق و وفای این مرد را به چه باختی؟
 
اشیاء خنده دار ماه تولدتون:
فروردین :کولمن. سرد وبی احساس
اردیبهشت: کفگیر. ساده و روراست و مهربان
خرداد: آبکش. جذاب و ملوس
تیر: شیلنگ. حساس و خودخواه
مرداد: هاونگ(هونگ). سنگین و با وقار
شهریور: آفتابه. ساده و بی آلایش
مهر: ﺩﺑﻪ ی ﺷﻮﺭ. ﺑﺎﻧﻤﻚ و رازدار
آبان: گوشتکوب. افسرده و کوبنده
آذر: جا ﻗﺎﺷﻘﻲ. ﺧﺴﺘﻪ و دلربا
دی: قوری. مغرور و زودجوش
بهمن: فرغون. کاری ومهربان
اسفند: لگن حمام. ساده و صمیمی
 
+ فقط اسفند و شهریور به خصوص شهریور
آب مایه حیات است 
هر رژیم غذایی که در پیش می گیرید به یک نکته مهم بایستی دقت کنیم که اکثر ما فراموش می کنیم
بدن برای سوخت ساز به آب نیاز داره
علاوه بر این آب خودش فضای خالی معده را پر می کنه و باعث می شه کمتر هم بخوریم
پس حتما به انداره کافی آب بخورید
طبق نظریه سازمان غذا و دارو آمریکا(برای افراد بدون انجام تحرک شدید)
مردان بالغ حدود 3/7 لیتر
زنان بالغ حدود 2/7 لیتر 
آب نیاز دارند. با در نظر گرفتن این مطلب که 20 درصد آن از میوه و غذاها تامین می شه.
مسو
 
 
 
 لباس مشکی را چجوری بپوشیم؟ 
✅لباس مشکی مناسب برای استفاده ی روزانه :رنگ مشکی رو میتونین به صورت روزانه توی لباس هاتون به کار ببرین. این رنگ، رنگ خنثی و سنگینیست و برای لباس هایی که نمیخوایین خیلی رنگارنگ و توی چشم باشه، مناسبه. این رنگ در عین حال که یک رنگ خنثی به حساب میاد، رنگ شیک و بسیار گیراست و تیپ شما رو خاص نشون میده. ولی باید دقت داشته باشین که همیشه همه ی لباس هاتون رو مشکی نپوشین. یه رنگ دیگه در کنار مشکی میتونه تیپ و ست لباستون
بعضی‌ از کارشناسان معتقدند که سگ‌ها هم به اندازۀ انسان‌ها به تعطیلات نیاز دارند.قبل از مسافرت حیوان خانگی خود با وسیل نقلیه، چک لیستی از ضروریات را تهیه و همراه داشته باشید.محل قرار گرفتن باکس حیوان خانگی خود را در ماشین مشخص کنید.- مطمئن باشید که در باکس سگ و گربه فضای کافی برای تحرک حیوان وجود دارد و کاملا سالم است.- یکی از لباسهای خود را داخل باکس قرار بدهید تا حیوان خانگی شما بیقراری نکند.- حتما قبل از سفر به پت خود، قطره ریلکس بدهید تا آ
به قسمت دوم این سری با عنوان " روش های ساده و رایگان برای بهبود سئو وب سایت " خوش آمدید. در قسمت اول ، نکات زیر را شرح دادیم:
یک وبلاگ به وب سایت خود اضافه کنید و به صورت هفتگی پست های جدید منتشر کنید.
پست ها و صفحات خود را برای عناوین متا ، توضیحات متا ، تراکم کلمات کلیدی و غیره بهینه کنید.
بک لینک از وب سایت های مربوطه و معتبر جمع آوری کنید.
 
در این قسمت با شرح 3 نکته بعدی با ما همراه باشید!
 

ادامه مطلب
تحرک فیزیکی در روز به افراد سالمند در حفظ استقلال شأن کمک می‌کند.
این حداقل میزان تحرک جسمی می‌تواند مشوقی برای افراد مسن بی
تحرک برای شروع سبک زندگی پرتحرک باشد که فواید متعددی برای
سلامت شأن خواهد داشت.

یافته‌های محققان نشان می‌دهد یک ساعت تحرک فیزیکی متوسط تا شدید
در هفته این امکان را به افراد مسن می‌دهد که توانایی شأن در انجام مهارت‌های
روزانه نظیر لباس پوشیدن یا عبور از خیابان را حفظ کنند. ورزش کاهش
 ریسک ناتوانی حرکتی تا
تحرک فیزیکی در روز به افراد سالمند در حفظ استقلال شأن کمک می‌کند.
این حداقل میزان تحرک جسمی می‌تواند مشوقی برای افراد مسن بی
تحرک برای شروع سبک زندگی پرتحرک باشد که فواید متعددی برای
سلامت شأن خواهد داشت.

یافته‌های محققان نشان می‌دهد یک ساعت تحرک فیزیکی متوسط تا شدید
در هفته این امکان را به افراد مسن می‌دهد که توانایی شأن در انجام مهارت‌های
روزانه نظیر لباس پوشیدن یا عبور از خیابان را حفظ کنند. ورزش کاهش
 ریسک ناتوانی حرکتی تا
 پخت 6 نوع کیک ساده و خوشمزه 
در این بخش انواع کیک های‌ ساده و خشومزه راکه خیلی سریع و با مواد کم ارزان تهیه می شود را اموزش دادیم ودر آخر به
نکاتی مهم درباره پخت کیک پاسخ داده ایم. برای پختن این کیک های‌ خوشمزه همراه ما باشید.
با نکاتی که در آخر توضیح داده شده حتما یک کیک پز درجه یک خواهید شد.
ادامه مطلب
قضیه به این راحتی‌ها هم که فکر می‌کنی نیست.
خیلی پیچیده‌تر از چیزیِ که به چشم میاد.
شاید فکر کنی یِ نگاه ساده، یِ شنیدن معمولی یا حتی یِ فکر کردن ساده است، اما ذهن و ناخودآگاه آدمی‌زاد، خیلی فعال‌تر و غیر قابل کنترل‌ترِ.
مراقب ورودی‌هات باش، اگه دوست داری خروجی‌های خوبی داشته باشی.
هنوز هم من،در عبور از سنگها،نفس میزند.در بین بازوان احساس،در میانه شبهای نبودنت،در خواب روزهای نجستنت،و در جنگ با عقربه‌ها،که چرا میگذرند؟!در پشت این دیوار،جارچی‌ها،دیوانه شدنداز جار دیوانگان!در کناره‌ی مردم بی احساس،کشتی زندگی،در پیچکشان،پیچ خورده،و بی تحرک،نفسهای به شماره افتاده اش را،میشمارد!و صدافت گلی بود،که خورشیدش راکشتند!و تلقینِ دروغ،نمایش درست اشتباه است!و واقعیت را دروغ!و خنده را،سلاح صلاحشان،و خندیدن بر درد،مسکنی کشن
چشم ها عضو مهمی در صورت هستند که تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند، در میکاپ صورت هم چشم ها حرف اول را میزنند و باید بیشترین تلاش تان را برای زیباتر شدن چشم ها بکنید. آرایش چشم ساده نسبت به آرایش های غلیظ طرفداران بیشتری دارند زیرا بسیاری از خانم ها دوست دارند در عین سادگی زیبا باشند، آرایش چشم ساده  و لایت چشم ها را جذاب و گیرا میکند پف زیر چشم،تیرگی دور چشم  پلک افتاده و ... را مخفی میکند همچنین اگر چشم های ریزی داشته باشید میتوانید با ترفن
الان ساعت دو نصف شبِ.و بالاخره یه کتاب پیدا کردم!
تو کتابخونه‌ی قدیمیمون گشتم و یه کتابی کشف کردم!! که خیلی به نظر کاربردی و خوب میاد.
متاسفانه جلدش کنده شده و اسمش مشخص نیس.اما یه کتاب اشپزی خیلی خوب به نظر میاد که انواع مختلفی از غذاها رو داره.
برای فردا که روز اول خواهد بود،یه غذای نسبتا ساده از توش انتخاب کردم با یه پیش غذای ساده‌تر!
اردور پاته جگر به عنوان غذای اصلی و برانی خیار به عنوان پیش غذا.
اسمشون به نظر لاکچری میاد اما خیلی دستور ساد
ویژگی های دوران کودکی:
1.خودمداری و وابستگی به والدین2.میل به آزادی3. علاقه شدید به بازی4. تشخص طلبی و حس خودنمایی5. تخیل و جاندارپنداری اشیاء6. تمایل به همانندسازی
7. فعالیت جسمی و تحرک فراوان8. عاطفه عمیق و گسترده9. تشنگی برای یادگیری10. آمادگی برای اطاعت پذیری11. آمادگی برای تادیب12. تفکر انتزاعی
 
 
ویژگی های دوران نوجوانی:
1. رشد فکری و عقلی2. هویت جویی3. آرمان گرایی4. معنویت گرایی5. دوست گرایی و گروه گرایی6. استقلال طلبی7. زیبایی گرایی8. کنجکاوی9. تغی
    از قدیم مدیم ها همیشه دوست داشتم وقتی پیر می شوم یک آدم ترکه ای و فعال و  تر و فرز باشم نه مثل این پیرمدهای معمولی که دم پیری فقط می خورند و می خوابند و وقت را می کشند و منتظر عزراییل هستند.   ترکه ای نشدم چون هفت هشت کیلو اضافه وزن دارم اما تر و فرز هستم. از همان نوجوانی عاشق دویدن و تحرک بودم و عاشق ورزش. امروز صبح هم که بیدار شدم دیدم خیلی دیر است اما به خودم گفتم برو فقط پیاده روی کن. اصلاً لازم نیست به خودت سخت بگیری. بگذار ورزش به عنوان یک
پیشنهـادهـایی به معلمـان عـزیـز در راستـای ارتقـای کمّی و کیـفی وضعیت مـدارس
 
تردیدی نیست که هر معلمی با بالا رفتن تجربه اش پی خواهد برد که باید به برخی کارهای ضروری در کلاس درس توجه نماید ، بعضی اعمال را نباید انجام دهد، و خود را در کلاس برای دقایقی به جای شاگردان فرض نماید . تجربه نشان داده معلمانی که در کلاس درس فعالیت و تحرک بیشتری داشته...
 
ادامه مطلب
برخی از افراد تا به مال و منالی میرسند خود را گم میکنند.اما شیخ اعظم انصاری وقتی به مرجعیت کل شیعه میرسد با آن روزی که یک طلبه ساده بود وبه صورت یک طلبه ساده دزفولی وارد نجف شد فرقی نکرد.با اینکه هر سال صدها تومان وجوهات شرعی را برای او میآوردند،ولکن او یک زندگی ساده داشت.ووقتی رحلت نمودند 17 تومان پول از خود بجا گذاشت که به همان مقدار هم مقروض بود.حتی بازماندگانش قدرت بر پایی مراسم فاتحه برای او نداشتند،ویکی از بندگان خدا 6 روز برای شیخ انصاری
در آموزش و پرورش مدرن افزون بر مهارت های خواندن، حساب کردن و نوشتن نیازهای جدیدی در قالب کسب مهارت زیستن و حل مسئله وچگونگی رویارویی با چالش های هزاره سوم مطرح شده است پژوهش ها حاکی از آن است که فرایند تعلیم و تربیت فعال متخصص وجود شور و طرب، نیاز و جوشش، تلاش و پشتکار  و نشاط در همه ی ابعاد آن است چرا که هر گونه ارتباط و تعلیمی که بدون روح تحرک، پویایی و شادی و نشاط باشد به شکست منتهی می گردد. شادی یکی از نیازهای اساسی انسان و لازمه زندگی اوست.
بی مقدمه، پس از خواندن عنوان وبلاگ، یعنی «سطر های صاف و ساده» چه حسی به شما دست میدهد؟
خودم وقتی که جای شما می نشینم و این وبلاگ را می گشایم، یک احساس پس زدگی پیدا می کنم! انگار که نویسنده ی این وبلاگ خواسته از خودش و قلمش تعریف کند. چه اعتماد به نفسی هم داشته که نوشته: صاف و ساده!
شما هم همینطور؟!
پ ن: اگر حال نوشتن ندارید، ما را از رأی مثبت یا منفی خود بی نصیب نسازید لطفا :) 
 
طرز تهیه قارچ سوخاری رستورانی|قارچ سوخاری پنیری و ساده خانگی
طرز تهیه قارچ سوخاری پنیری و قارچ سوخاری ساده رستورانی و قارچ سوخاری خانگیدر روزهای گرم تابستان و زمانی که به یک میان وعده و پیش غذای خوشمزه و سبک نیاز دارید می توانید این قارچ سوخاری را در خانه تهیه کرده و همراه با عزیزانتان نوش جان کنید. در مطلب امروز 2 روش برای تهیه “قارچ سوخاری ساده” و یک روش برای پخت “قارچ سوخاری پنیری” ارائه کرده ایم.
ادامه مطلب
امروز سومین جلسه استخر‌ رو رفتم. توی این چند سالی که مرتب میرم، شنا برام چیزی بیشتر از یه فعالیت و تحرک شده، یه تفریح فوق العاده است. توی شنا کردن ذهنم کاملا آزاده و فقط متمرکزم روی حرکات، همین که از روزمرگی جدام میکنه، یه دنیا ارزش داره.
معمولا آخر سانس، میرم قسمت کم عمق و روی آب دراز میکشم، بدون حرکت، چشمام میبندم و فقط گوش میدم‌. اگر استخر خلوت باشه صدایی که شنیده میشه مثل هوهوی باد توی بیابونه، اون قسمت یکم خنک تره و تن آدم مور مور میشه،
طرز تهیه “کتلت ساده” به همراه گوشت
با این مقدار مواد برای 3 تا 4 نفر می توانید کتلت درست کنید. درست کردن این کتلت مدت 40 دقیقه زمان می برد.
مواد لازم برای درست کردن کتلت ساده :
گوشت چرخ کرده : 250 گرم
سیب زمینی آب پز : 250 گرم ( 2 عدد متوسط)
پیاز : 1 عدد کوچک
تخم مرغ : 1 عدد بزرگ
آرد سوخاری : ¾لیوان
زرد چوبه :⅕قاشق چایخوری
روغن مایع : برای سرخ کردن
نمک و فلفل سیاه :به مقدار لازم

کتلت
ادامه مطلب
استانبولی، یکی از آسان‌ ترین و در عین حال محبوب‌ ترین غذاهای سفره‌‌ های ایرانی استبا اینکه غذای ساده و کم خرجی محسوب می شود، اما طرفداران زیادی داردطرز تهیه استانبولی ساده را در ادامه ببینید.
مواد لازم
۴ پیمانه برنج یک
عدد پیاز ۴ عدد گوجه فرنگی متوسط ۲ عدد سیب زمینی متوسط ۲۰۰ گرم گوشت چرخ شده ۳ قاشق
غذاخوری رب گوجه فرنگی روغن , نمک و فلفل به میزان لازم یک قاشق غذاخوری زردچوبه

ادامه مطلب
حرکت با تمامی امتیازش، رهزنی خطیر برای متحرک است. تحرک، دائمی است. و همین استمرارش متحرک را عادت می دهد. به همه چیز. حتی به خودش. و به حرکتش. انسان، زمانی که با خود، مسیر حرکت را مرور می کند و به گذشته باز می گردد و یا به آینده می رود، یعنی " تخیل " می کند، لحظه ای عادت شکنی می کند و با ولع تلنگری را می بلعد.انسان همیشه عادتش را نمی شکند. گاهی در لابه لای عادت دست و پا می زند و می میرد؛ و از " حرکت" باز می ایستد.انسان از بدو خلقت تکوینا با " شدن " همراه اس
طرز تهیه کامل “پیراشکی” ساده با طعمی باورنکردنی
طرز تهیه پیراشکی ساده خانگی
آرد 2 فنجانشیر گرم 3/4 پیمانهمخمر 1 قاشق غذا خوریتخم مرغ 2 عددپودر قند 2 قاشق غذا خوریکره 2 قاشق غذا خوریاسانس وانیل نصف قاشق چایخورینمک 1/8 قاشق چایخوریروغن به مقدار لازم
ادامه مطلب
آخرِ خیابانِ آخرین خیابان
آخرین خانه
آخرین دو اتاق ساده
آخرین روشنایی که از شهر به چشم میخورد
آخرین روزهای خوب و
آخرین دوستی ساده که به جا مانده بود
اولین فرار از دنیای کودکانه
اولین حرف های عاشقانه
اولین باران دوتایی
اولین شب های رویایی
اولین غروب دلگیر
اولین روزهایی که شدیم پیر...
دکور خانه ای که بهم ریخته نشد تا همیشه یادآور خاطرات روزهایی باشد که آخرین نفس های زندگیمان را میکشیدیم
و امروز
دلتنگ همان هوای صاف شدم
هوای صاف دم غروب نارنج
شاید شما هم به خاطر شیطنت ها و جنب و جوش های فرزندتان خسته شده باشید. شاید تصور می کنید، تحرک و جنب و جوش کودک تان غیر طبیعی بوده و بیش از حد معمول است. یا حتی ممکن است فرزندان کمی حواس پرت بوده و نتواند بر روی وظایفی که بر عهده اش قرار داده اید، تمرکز کند و در نهایت کار را به درستی انجام دهد. همه این موارد می توانند زنگ خطر ابتلا فرزند تان به اختلال بیش فعالی را به صدا درآورند. در ادامه اما قصد داریم تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم. 
اختلال بیش فعا
گاهی فکر می‌کنیم باید برای مهربان بودن کارهای خارق العاده و یا بزرگی انجام دهیم و یا اینکه دیگران باید کارهای خیلی مهمی برای ما انجام دهند تا معنای مهربانی داشته باشد! این دیدگاه خیلی خیلی آسیب زننده است و اثرات خوبی ندارد.
به هم مهربان باشیم، هیچ کس از آخرین خداحافظی باخبر نیست…
مهر و مهربانی ساده است خیلی ساده.
یک لبخند ساده، یک سلام پرانرژی، یک پیام و احوال پرسی ساده حتی در تلگرام، بوسیدن روی ماه پدر و مادری رنج دیده، کلامی دلگرم کننده،
نان سیر را می‌توانید همراه با انواع غذاها میل کنید و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرید. همه ما تنوع در خوراکی‌ها را دوست داریم، از اینرو تهیه این نان و استفاده از آن در کنار غذا‌هایی که با نان سرو می‌شود، باعث خواهد شد طعم جدید و متفاوتی را تجربه کنید. همانطور که گفته شد، طرز تهیه دو نوع از این نان را شرح خواهیم داد، اما چون نحوه تهیه هر دوی آن‌ها تا حد بسیاری مشابه است، می‌توانید آن‌ها را همزمان تهیه کنید. روشی که در ادامه شرح داده می‌ش
بالاخره رسید اون روزی که احساس می‌کنم باید با تمام قوا شروع کنم به رژیم گرفتن و این اضافه وزنِ هیولا رو محو کنم. نکته‌ای که توجهمو جلب کرده اینه که گذراندن ساعتهای طولانی در شبکه‌های اجتماعی هم یکی از دلایل اضافه وزن (نه بخاطر تحرک که بخاطر خوندن خبرهای مختلف - حتی غذایی -) می تونه باشه. پس امروز بر من دو کار واجبه اول کم خوردن و کم کردن وزن و دوم کم کردن ساعات حضور در شبکه های اجتماعی امیدوارم که در انجام هر دو موفق بشم و می دونم مدتها طول خواه
همانطور که می دانید نشستن طولانی مدت پشت میز در دفتر کار برای سلامت بدن مضر است و با ورزش های مناسب برای کارمندان می توان از آن جلوگیر کرد. بدن انسان باید در طول روز تحرک لازم را داشته تا بتواند عملکرد درستی داشته باشد. براساس پژوهش‌های صورت گرفته، کم تحرکی احتمال ابتلا به بیماری قلبی، سرطان و بسیاری دیگر را به دنبال دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با ۹ ورزش مناسب محل کار برای جلوگیری از کم تحرکی در دفتر کار آشنا کنیم.
ادامه مطلب
بسیاری از افرادی که قصد خرید گوسفند قربانی کردن دارند نمیدانند که چه نکاتی را باید در نظر بگیرند، کلیدی ترین نکته برای خرید گوسفند قربانی، خرید از مرکز زیر نظر دام پزشکی است، به این دلیل که اگر از مراکزی خرید کنید که تحت نظر دامپزشکی نباشند امکان دارد دام خریداری شده بیماری خاصی مانند تب کریمه کنگو داشته باشد.
مرکز فروش گوسفنددر اعیاد و زمان های خاصی مانند عید قربان یکی از دغدغه ها، تامین دام زنده برای قربانی کردن است، در این میان برخی افر
در مواجهه‌ی با مشکل، دو جور آدم داریم: یک جور آدم هست که وقتی با مشکل مواجه می‌شود احساس مسئولیت مضاعف پیدا می‌کند، جوششِ غیرت پیدا می‌کند. وقتی می‌بیند مشکل پیش آمد انگیزه‌ی او مضاعف می‌شود، احساس مسئولیتش مضاعف می‌شود، احساس می‌کند تحرّک بیشتری باید انجام بدهد، وارد میدان بشود. یک جور آدم هم هست که وقتی با مشکل مواجه شد دچار یأس و ترس و منفی‌بافی و "نمی‌شود" و "نمی‌توانیم" و "چکار کنیم" و این چیزها می‌شود. مدیران دولتی باید از نوع اول
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از روزیاتو : با بالا رفتن سن و تضعیف سیستم ایمنی بدن، ریسک ابتلا به بیماری ها افزایش پیدا می کند. گرچه توصیه می شود سالی دو بار یک چکاپ کامل داشته باشید، اما تست های ساده ای هم هست که می توانید در خانه آن ها را انجام دهید و خیال خود را آسوده کنید. این تست ها فقط حدود سی ثانیه از شما زمان می گیرند و به شما کمک می کنند از سلامتی خود مطمئن شوید. در ادامه به چند تست ساده می پردازیم که به شما می گویند احتیاجی به مراجع
 
قیمت درب لولایی اسانسور ساده در ایران و خارجی در طرح های مختلف را می توان از مراکز تولید و فروشگاه های مربوطه به دست آورد. این محصولات از پر کاربرد ترین قطعات آسانسور می باشند.

خرید درب لولایی اسانسور ساده 
قیمت درب لولایی اسانسور ساده
لیست قیمت درب لولایی اسانسور ساده
قیمت عمده درب لولایی اسانسور ساده
درب لولایی اسانسور ساده
 نکات مهم در خرید انواع درب لولایی اسانسور ساده در ایران
برترین تولید کننده درب لولایی اسانسور ساده در ایران در

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کافه معلومات ویولونیست معروف ایرانی | آموزش ویولن | نوازنده ویولن