نتایج جستجو برای عبارت :

«سالک» چیست و چگونه منتقل می‌شود؟

«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
ادامه مطل
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
 
ادامه مط
استاد سید محمدمحسن حسینے طهـرانے در کتاب "رساله عمره مفرده، ص ۱۱۱ " مے فرمایند:✍ روزی مرحوم قاضی رضوان الله علیه در مجلسی راجع به این مسئله صحبت می کردند که سالک باید نسبت به حضور قلب خود مراقبه زیادی داشته باشد و از سروصدا و امثال ذلک دوری کند تا نفس او آرام باشد.در این موقع شخصی با سنگ به شیشه زد و همین صدای بسیار کم به اندازه یک " تق " بلند شد، ایشان فرمودند: حتی این صدا برای سالک ضرر دارد ! " ممکن است سالک در حال اتصال و توجهی باشد که با شنیدن ک
به گزارش دانش ویکی جوناس سالک در ۲۸ اکتبر ۱۹۱۴ در خانواده‌ای یهودی در شهر نیویورک به دنیا آمد. خانواده وی بسیار فقیر بودند و پدرش در زمینه تولید پوشاک کار می‌کرد. در ۱۲ آوریل ۱۹۵۵ اولین واکسن فلج اطفال توسط سالک تهیه شد و مورد استفاده قرار گرفت. از وی به دلیل اینکه امتیاز کشف فلج اطفال را ثبت نکرد و آن را به رایگان در اختیار جهانیان قرار داد تقدیر شده است.
وقتی از جوناس سالک درباره دلیل ثبت نکردن امتیاز کشف واکسن فلج اطفال سوال شد پاسخ داد: هی
هو
جذبه آن است که با بارقه ای الهی دفعتاً معارف بسیاری برای عارف حاصل شود و سلوک آن است که برای رسیدن به آن معارف ، درجات و مقامات مناسب با آن را یکایک طی کند. اهل شهود یا همهٔ درجات را با سلوک طی می کنند ، در این صورت سالک محض اند یا همهٔ درجات را با جذبه می پیمایند ، در این حالت مجذوب محض اند یا اوایل راه را با سلوک می پیمایند و در اواخر جذبهٔ الهی نصیب آن ها می شود ، این گروه سالک مجذوب اند یا اینکه اول جذبه ای نصیب آن ها می شود ؛ لیکن در انتهاء ن
هو
نشان فناء سالک در پیر عشق خود ، آن است که در سیر باطنی ، خود را به صورت آن بزرگوار بیند به تمام اجزاء و لباس و صورت ، و چنین داند که اوست نه خود.گاهی [سالک] در سیر خود مشاهده می کند که پیر عشق و ولی الهی ظاهر شد و صورتش به تدریج بزرگ شد که تمام عالم را سر تا پا گرفت و به جز او چیزی نیست ، و آن صورت در شخص حلول کرد که هر دو یک صورت شدند.
حضرت سید ابوالقاسم راز شیرازی
قوائم الأنوار و طوالع الأسرار صفحه ۶۵۶
هوای طالب سالک الهی ! طالب انسان کامل و ولی الهی و کبریت احمر باش که در هر عصر نادر است و  وجودش دُر نایابی مثل کبریت احمر است و شناسایی او به حقیقت ممکن نیست مگر به دیده دل و شناسانیدن او را به سالک طالب با حضرت حجت و امام عصر -علیه السلام- یا یکی از ائمه هدی -علیهم السلام- است , در خواب یا بین النوم و الیقظه , تا صاحب یقین گردد در حق او و جلالت باطنی او را به صورت قلب خود در باطن مشاهده نماید , ظل باطنی چنین کاملی در حقیقت ظل الله معنوی است , بر سر سا
نتیجۀ ارتباط بی حساب و کتاب سالک با دیگران
 
علّامه آیت الله حاج سیّدمحمّدحسین حسینی طهرانی رضوان الله علیه
کربلایی کاظم را بارها دیده بودم، عنایتی به ایشان شده بود، امّا بر اثر شهرت و رفت و آمد به منازل این و آن و خورد از غذای آنان، آن نورانیّت و صفای خاطری که داشتند کم رنگ شد و دیگر آن کربلایی کاظم اوّل نبود.
«نور مجرّد» ج ۱ ص ۶۴۷
ویروس کرونا چیست و چگونه منتقل می‌شود؟کرونا نوعی ویروس است که باعث ایجاد عفونت در بینی، سینوس‌ها یا گلو فوقانی می‌شود. نام ویروس کرونا از شکل آن گرفته شده که هنگام تصویربرداری با استفاده از میکروسکوپ الکترونی شبیه به یک تاج خورشیدی است
این بیماری برای اولین بار در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، یکی از شهر‌های بزرگ چین گزارش شده و به سرعت در حال شیوع است. از آن زمان، مسافران با سف
ادامه مطلب
از فوائد اربعینات از برای سالک اینست که خلع بدن از برای او حاصل خواهد آمد و خود را که راکب است از مرکب بدن خود امتیاز می دهد ، بلکه خلع نفس از برای او دست می دهد و سماوات روحانیت او از ارض جسمانیت و نفسانیتش ممتاز گردد و صور غیبیه و ملائکه مکشوف بصیرت قلبش می گردد و تجلیات سبعهٔ سبع المثانی قلب سالک که مشتمل بر [رنگ های] سبعه است ، جلوه گر گردد و سالک عارف به خود و آیات انفسیهٔ قلبیه خود گردد و از معرفت این آیات انفسیه ، معرفت حق تعالی سبحانه حاصل
سخن عشق، بیان خاموشی‌ست، گفتِ نگفتن است. سالک خدا، مجرای آوای خداست، چرا که آنجا که سخن نیست موسیقی‌ست و موسیقی کلمه است که به رقص برخاسته. عارف عاشق، رقصان است، چه خفته چه بیدار، چه نشسته چه برخاسته، عالم از او در رقص است.
عارف محتکر از نور باخته است، عارف بخشنده با موسیقی برده است. عرفان عشق، بیان موسیقی خداست. کلمات خوانده‌شده کاری نمی‌کنند، آن همّت سالک است که برخیزد، بیرون رود و آنچه از درون آموخته در بیرون بیامیزد و صحنه‌ی دلمرده‌ی
رضا در لغت به معناى خشنودى، خوشدلى و تسلیم شدن است و در اصطلاح عرفانى
عبارت است از رفع کراهت قلب نسبت به مقدرات و شیرین شدن سختیهاى احکام قضا و
قدر.
سالک پس از واگذار کردن امور به دست حاکم عادل، از تصمیمات و احکام
صادره از ناحیه وکیل خود ناراضى و ناخشنود نمى گردد و زبان حالش همان دعاى
پیامبر اکرم(ص) است که: «اللهم انى اسئلک ایمانا تباشر قلبى و یقینا صادقا
حتى اعلم انه لن یصیبنى الا ما کتبت لى والرضا بما قسمت لى». (۱)
مقام رضا نهایت مقام سالک
برای رسیدن به وضعیت آزادی معنوی و آگاهی روح، تلاش فراوان و پرداخت بهای زیادی لازم است. گذشتن از دلبستگی‌ها و علایق سابق یکی از این پرداخت‌هاست. و سپس جستجو کردن «نو» و گذاشتن آن در جاهای خالی کهنه‌های دور ریخته‌ شده. «نو» کم‌کم گسترش می‌یابد و در تمام آگاهی منتشر می‌شود.
سالک همواره در جستجو، تعویض و تکاپوست و چون نظر به دیروز خود کند آن من مرده را نمی‌شناسد.
حلمی | کتاب لامکان
موسیقی: Ara Gevorgyan - Yerevan | Kanun
غلبه بر ذهن و غلبه بر انسان. سالک توأمان به نظام باورها و عادات خود در دو سوی درون و بیرون می‌تازد و بر هر دو جهان غلبه می‌کند. ابتدا در درون،‌ سپس در بیرون. برای سالک راه زندگی، زندگی تماماً معلّم است و از در و دیوارش درس و نکته می‌ریزد. حال خردمند می‌بیند و می‌نیوشد و شکر می‌گذارد و جاهل چشم می‌بندد و ابرو تُرُش می‌کند و زبان گله و شکایت دراز می‌کند. باری فرزند کوچه‌های تاریک انسان، حال نور خدا را یافته و بر بالهای موسیقی او به سوی خانه
بسم الله الرحمن الرحیم
طریق عرفان و سلوک الی الله بسی دشوار و سنگین است.
از اینرو اهل برهان و مدعیان حکمت، آنرا محال می دانند.
ولی در حقیقت طی این مسیر از بس که صعب و متعسّر است،
ثابت قدم می خواهد که معدودند و قلیل.
چرا که در مسیر عرفان و تهذیب،
ای بسا سالک حال و جذبه ای دریافت کند و آسانی عشق را در اول احساس کند،
ولی قرار و دوام بر آن حال، به مراتب مشکل تر از حدوث و پیدایش آن است.
زیرا قلب انسان دائم در تقلّب و دگرگونی دائمی است و 
در معرض وسوسه ها
هپاتیت چگونه منتقل میشود؟
 
 

یکی از راههای انتقال هپاتیت C از طریق تزریق فرآورده‌های خونی آلوده است
 
وقتی التهاب در کبد ایجاد شود، بیماری هپاتیت روی می‌دهد،عوامل ایجادکننده التهاب در کبد، ویروس ها، قارچ، میکروب‌ها و حتی داروهایی مانند استامینوفن است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
با که باید گفت‌
درد خویش را
تا کجا باید برم
این ناله و تشویش را
_________________
چگونه با تو بگویم که 
دلم خون شده است
درین هجوم سیاهی 
سپر ،ستم شده است؟!
چگونه با تو بگویم 
قلم به خون زده ام
درین سیاهی ظلمت
به سر جنون زده ام
________________
متن:
اگر که نشنوی از من 
یکی کلام متین
کجا روی از دشنه ام
پناه به کرکس پیر
نه آنکه دلم را ربود و با خود برد
نه آنکه سر بنهاد و سالک شد
فقط یکی به توان نظم دری
به خط و خون و جنون برد سرفه از روبه پیر... 
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
از شروط اصلی وازلوازم پایه و اساسی سلوک الی الله سکوت است و سخن گفتن در حد رفع نیازهای واجب.
سالک الی الله ساکت است مگر آنکه از او سؤالی پرسیده شود و او طبق حقی که سائل ازمسئول دارد به قدرضرورت پاسخ میدهد.
آنچه سالک الی الله بر زبان جاری می‌کند از یقینیات اوست واگر تردید داشته باشد از گفتن نمیدانم شرم و حیا ندارد و باکمال تواضع می‌گوید نمیدانم.
خداوند به همه ما توفیق بندگی عنایت فرمای
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به کوی عشق منه بی دلیل راه قدم
که من به خویش نمودم صد اهتمام و نشد
بدون استاد کامل پای در راه سلوک نهادن خطرات عظیمی در پی دارد
بدنبال استاد کامل اخلاق گشتن وظیفه است بر سالک...
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422754/jb44sqe7a0c/292sh1001qwer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 04:50]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 04:50]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16422755/yh4xc6121sa/292sh1002asdc.mp4
RapidPars, [02.09.19 04:51]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل ش
RapidPars, [02.09.19 12:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:03]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424026/2kyurfnp7wj/35588.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 12:04]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16424031/hj1y0srw1js/26070.mp4
RapidPars, [02.09.19 12:04]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق ل
دوش آمد به برم رقص کنان رقص سماگفتمش این که , چه حالیست چه حالید شماصحبت پیر مغان را به که گویم به که گویم , که مگوستراز اهل دل واهل دل و اسرار خداسر بر آورد نگاری ونگاری که به بزمم بنشستگفت سالک بنگر آینه راصوفیه کاشف اسرار شمایید شماسر زدن بر سوی کویش نتوانم ، نتوانم دیگراین طریقیست که بی سر که بی سر برود سوی خدا
دوش آمد به برم رقص کنان رقص سماگفتمش این که چه حالیست چه حالید شماصحبت پیر مغان را به که گویم به که گویم که مگوستراز اهل دل واهل دل و اسرار خداسر بر آورد نگاری ونگاری که به بزمم بنشستگفت سالک بنگر آینه راصوفیه کاشف اسرار شمایید شماسر زدن بر سوی کویش نتوانم ، نتوانم دیگراین طریقیست که بی سر که بی سر برود سوی خدا
RapidPars, [02.09.19 16:01]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:01]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425459/1bhv5v7p26m/291f1001wjka_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:02]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل شد و از طریق لینک زیر قابل دانلود می باشد.این لینک تا ۳۰ روز آینده فعال است.
RapidPars, [02.09.19 16:02]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16425461/uw08tc7n2hr/291f1116wqer_(new).avi
RapidPars, [02.09.19 16:03]فایل شما با موفقیت به سرور رپیدپارس منتقل
تلمیذ [آیت الله سعادت پرور] : سالکی در خواب می بینید آنچه را دستور عمل آن را دارد ، در خواب با حالی مخصوص انجام می دهد. [این چگونه است؟]
 
استاد ‌[علامه طباطبایی]: بسیار خوب است و از اعمال بیداری بهتر است. مرحوم استاد [سید علی] قاضی می فرمود: من در خواب می بینم که خوابم و خواب می بینم. این معنا برای کم کسی پیش می آید که ببیند خواب است و چیزهایی را خواب می بیند... برای بنده در بیداری چنین معنایی پیدا شده که فهمیدم در خلسه هستم و مطلبی را می بینم. ولی در خ
ولایت اهل بیت علیهم السلام و برائت از دشمنان ایشان شرط اصلی شناخت خداست
ثقة الاسلام کلینی قدس الله روحه الشریف روایت کرده است:
۱- الحسین بن محمد، عن معلى بن محمد، عن الحسن بن علی الوشاء قال: حدثنا محمد ابن الفضیل، عن أبی حمزة قال: قال لی أبو جعفر علیه السلام: إنما یعبد الله من یعرف الله، فأما من لا یعرف الله فإنما یعبده هكذا ضلالا قلت: جعلت فداك فما معرفة الله؟ قال: تصدیق الله عز وجل وتصدیق رسوله صلى الله علیه وآله وموالاة علی علیه السلام والا
آخ مادر، مادر، چگونه توانستی این همه رنج را تاب بیاوری و دیوانه نشوی؟ چگونه صدای شکستن استخوان‌هایت را شنیدی و دم برنیاوردی؟ چگونه پسرِ شیرخواره بر دوش به دیدار مردت رفتی که آن‌سوی میله‌ها از درد شلاق‌های شب، می‌نالید؟ چگونه لب به شکوه نگشودی؟ چگونه روزگار، زخم بر زخمت افزود و تو تاب آوردی؟ چگونه آخر؟ چگونه آن همه زخم ِ زبان و توهین را نادیده انگاشتی و انگار نه انگار برخاستی و روز از نو ادامه دادی این زندگی را؟ چگونه به این انباشت انبوه
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...efileforosh.ir › 2019/12/12 › کتاب-چگونه-هر-شخصی-را-عاشق-خود-کن...۲۱ آذر ۱۳۹۸ - کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) ... بعضی افراد به سایت شاهین زند با نام نوین بینش پیام ارسال می کنند و ...
کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین ...tesar.loxblog.com › post › کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم (...کتاب چ
به گزارش عصرحباد؛ در روز های اخیر و اوایل فصل تابستان پشه های ناقل بیماری سالک در سطح شهر، پارک ها و بخصوص فضای پارک جنگلی حبیب آباد وجود دارد که برای پیشگری از سرایت این بیماری، بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برخوار اقدام به عمل کرده است.
عکس: دریافتی
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه دیگرا
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا مَن یَرْتَدَّ مِنکُمْ عَن دِینِهِ فَسَوْفَ
یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَیُحِبُّونَهُ
أَذِلَّةٍ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ أَعِزَّةٍ عَلَى الْکَافِرِینَ یُجَاهِدُونَ فِی
سَبِیلِ اللَّهِ وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ ذَٰلِکَ فَضْلُ اللَّهِ
یُؤْتِیهِ مَن یَشَاءُ وَاللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ المائدة: ٥٤ 
اى
کسانى که ایمان آورده‌اید، هر کس از شما از دین خود برگردد، به زودى خدا گروهى
[دیگر] را
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم تضمینی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم اثر برایان تریسی ...www.30book.com › Book › چگونه-دیگران-را-شیفته-خود-کنیم-برا...خرید اینترنتی و آنلاین کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم نوشته برایان تریسی و ترجمه رضا عرب از نشر دانشگاهیان، در فروشگاه آنلاین کتاب ۳۰ بوک. کتاب ...
کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf | OpenStreetMapwww.openstreetmap.org › user › کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کن...کتاب چگونه
بسم‌الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
یکی از اهداف سالک در سلوک الی الله رسیدن به آرامش است در پس این جمله؛
علمک به حالی حسبی
جام جهان نماست ضمیر منیر دوست
ابراز احتیاج خود آنجا چه حاجت است؟
و پس از آن
انقطاع کامل از خلق الی الخالق 
و
افوض امری الی الله
این ذره ای از طعم توحید است که در گام نخست با باور 
لاحول و لا قوه الا بالله
آغاز و چشیده میشود...
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
توکسوکاریازیس چگونه منتشر می شود
متداول ترین انگل که در انسان خطرساز می باشد توکسوکاراکانیس می باشد. اگر چه مواردی از توکسوکاریازیس گربه ای نیز در انسان دیده می شود ، اما به دلیل عادت رفتاری گربه در دفع مدفوع ، موارد آن نادر است.
مشاوره و آموزش درمان توکسوکاریازیس
 
انگل از طریق بند ناف یا شیر مادر به توله ها منتقل می شود. لاروها به سرعت در روده توله سگها ، بالغ می شود. وقتی توله سگها به سن سه یا چهار هفتگی می رسند شروع به دفع تعداد زیادی تخم ا
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی  
 
دانلود فایل 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند How Designers Think ...archibook.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیشند-How-Desi...۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - نام کتاب : How Designers Think The Design Process Demystified نویسنده : Bryan Lawson ویرایش : 4 سال انتشار : 2005 فرمت : PDF تعداد صفحه ...
دانلود کتاب طراحان چگونه می اندیشند فارسی :: دانلود کتابdownload-book-ketab2.blog.ir › دانلود-کتاب-طراحان-چگونه-می-اندیش...دانلود رایگان کتاب طراحان چگونه می ان
سرخک چیست؟ چگونه از آن پیشگیری کنیم؟
سرخک یک عفونت مسری است که باعث بروز راش های پوستی در سراسر بدن شده و به راحتی منتقل می شود و گسترش پیدا می کند. عامل سرخک، ویروسی بنام پارامیکسوویروس است. وقتی فرد مبتلا به سرخک، سرفه یا عطسه کند، ویروس سرخک را توسط ذرات کوچک در هوا پخش می کند.سرخک

ادامه مطلب
Soudabeh:اللهم کاف عنی والدین و کل من له نعمته علی خیر مکافاتهHe has been created from parents and there is a blessing at every moment. Of course. They have different Vali Nemat (guardian )  like science,  book... are tools.  It may be said in the Quran interpretation that these arec helpers.  I am the act of this Vali Nemat (guardian ). They gave me the blessing and I am the act of them. Give them the best reward and here's the act of the individual himself.  If we don't see the act,  this part of prayer can not be translated.اللهم فرغنی لما خلقتنی له و لا تشغلنی بما تکلفت لی به و لا تعذبنی و انا استغفرک و لا ترحمنی و انا سالک If nobody has understood the story s
آنچه در ادامه خواهید خواند بخشی از «اشارات عرفانی» امام راحل در کتاب «آداب الصلاه» می باشد که درک آن مستلزم توجه و تمرکز کافی از جانب مخاطبین گرامی است:

* اگر سالک راه حقیقت و مسافر طریق عبودیّت با
قدم سلوک علمى و مرکب سیر فکرى این منزل را طى کرد، در حجاب علم واقع شود و به مقام
اوّل انسانیّت نائل شود، و لکن این حجاب از حجب غلیظه است که گفته‏اند: العِلْمُ هُوَ
الْحِجابُ الْاکْبَر. و باید سالک در این حجاب باقى نماند و آن را خرق کند. و شاید
به این
ایرانیا! در این شبِ بی‌دَر چگونه‌ای؟از ظالمی به ظالمِ دیگر چگو‌نه‌ای؟!‌ای خسته از تعفّنِ شاهانِ سلطه‌ور!حالی در این فضای معطر چگو‌نه‌ای!‌ای شانه‌ات سبک شده از رنجِ تاج و تخت!امروز زیرِ پایه‌ی منبر چگونه‌ای؟!‌از کشتیِ شکسته رها کرده خویش را،بر تخته‌پاره مانده شناور چگونه‌ای؟!‌ای گاوِ چاقِ خویش به دَر بُرده از مسیل!با هفت گاوِ گُشنه‌ی لاغر چگونه‌ای؟!‌ای از قفس پریده به شوقِ رهاشدن!در باغ با شکستگیِ پر چگونه‌ای؟!‌هان ای زنِ گُری
این بیماری یک بیماری مشترک بین انسان ها و دام هاست . نام این بیماری از منطقه دره ریفت در قاره آفریقا گرفته شده است .
این تب سبب یک بیماری شدید و کشنده می گردد و باعث می شود ضرر هایی به دامدار وارد گردد .
عامل این بیماری ویروسی از جنس فلبو ویروس است که از راه نیش پشه به دام منتقل می گردد . پشه های موجود در اطراف آب های راکد این ویروس را به دام ها و سایر حیوانات اهلی منتقل می نمایند .
تماس مستقیم با خون ، ترشحات و بافت های آلوده حیوانات باعث انتقال ای
فتح خرمشهرها باآن ولایت محوری است/گوهرجان افتخارش آن ولای حیدری است/جنگ مابادشمن دین عرصه هایش بیشمار/نزدمولا سالک آن اختیارش دلبری است/سختی مردم فراوان اجتماع واقتصاد/شرط رفعش دلسپاری برامام ورهبری است/از شهیدان یادفرما اشک جاری میکند/باولایت تاشهادت جلوه های سروری است/نهی ازمنکر همیشه روح استحکام دین/اسوه دنیا شدایران ملت آن گوهری است/فتح خرمشهر دارد سوی مهدی انتظار/امتی اندر رکاب آن امام آخری است/
انتقال اکانت کلش اف کلنز – با استفاده از این آموزش شما میتوانید بازی کلش اف کلنز خود را به گوشی دیگر منتقل کنید بدون اینکه جیمیل یا اپل ایدی خود را در گوشی مورد نظر ثبت کنید توجه کنید که برای منتقل کردن بازی حتما در گوشی خود شما و گوشی ای که قرار است بازی را به آن منتقل کنید
ادامه مطلب
نقدها و نظرها-کتاب "نبض خیس صبح"آخرین اثر دکتر سروش دباغ در باب صاحبِ "هشت کتاب"، سهراب سپهری‌ست. ابتداً ممنونم از ایشان که این اثر گران‌سنگ را به من هدیه دادند و مرا هم‌نورد افق‌های دور کردند. امیدوارم بتوانم در این مجال اندکی شما را با این اثر خواندنی آشنا کنم و از زوایای معرفتی آن چیزکی بگویم. چنانکه می‌دانید کتاب حاضر پنجمین اثری‌ست که مستقلاً توسط این فیلسوف برجسته‌ی اخلاق درباره‌ی "پروژه‌ی عرفان مدرن" و خاصه شاعر بنام معاصر سهراب
بسم الله الرحمن الرحیم
پیش از این گفتیم وقوف بر احوالات ماقبل انعقاد نطفه بر سالک و سالکه ضروری است.
چرا ک گاه ممکن است سالک مبتلا ب صفت یا خصوصیت یا روحیه ای باشد ک از نظر او و توجه او مغفول مانده باشد و همان ویژگی سد و مانع بزرگی بر سر سلوک و ریاضت و رشد وی باشد.
بطور مثال ممکن است خانمی بطور ژنتیک مبتلا ب کمخونی شدید باشد. این کمخونی عامل مهمی است در بی رغبتی ب عبادات. ای بسا بی رغبتی ب ریاضتها و کاهلی هایی برای سالکه ب همراه می آورد.
و نمونه ها
کاربران و دانش پژوهان گرامی در این بخش پاورپوینت جامع و کامل کتاب طراحان چگونه میاندیشند در 41 اسلاید قابل ویرایش با کیفیت عالی آماده دانلود جهت استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.


دانلود فایل 



کتاب طراحان چگونه می اندیشند.دانلود کتاب طراحان چگونه میاندیشند.خرید کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند pdf.قیمت کتاب طراحان چگونه می اندیشند.کتاب طراحان چگونه می اندیشند برایان لاوسون.پاورپوینت کتاب طراحان چگونه می اندیشن
چگونه با وبلاگ نویسی و تولید محتوا کسب درآمد کنم: دانلود
 
چکونه طراح پنوماتیک شوم: دانلود
 
چگونه طراحی دکور کنیم: دانلود
 
چگونه به مطالعه علاقمند شوم: دانلود
 
 چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنم: دانلود
 
چگونه به منظور رتبه گرفتن در گوگل محتوای سبز بنویسم: دانلود
ترس گوید باز با ما رام باشبرّه‌ای در درّه‌ی آرام باش
عشق گوید سر کش و پرواز کنپخته‌ی دنیا و ما را خام باش
نوبت تعظیم بر بت‌ها گذشتنور حق بر قلّه‌ی اهرام باش
منقضی شد نامهای باستاننام نو در سینه‌ی بی‌نام باش
عقل گوید شرط طامات عظام زین مقامات عوامی عام باش
تو برو غوّاص شطّ سرخ شوسالک آن ماه ناهنگام باش
چیست راز عشق؟ گفتم، گفت هیچعاشق هستی نیک‌انجام باش
حضرت حق بار داد و یار دادحلمیا شاکر از این پیغام باش
یکی از مسئولان devops می گوید : با گذشت زمان 20 سال در زیرساخت، من فکر کردم که می دانستم چگونه کار می کند. بعضی از تکنولوژی های جدید همراه با یک گروه هیجان انگیز و مشتاق است که از کسب و کار یا ارزش فنی آن به دست می آید. سپس معمولا سخت تر می شود - به مقیاس، نگهداری یا ایمن - به طوری که به تیم زیرساخت منتقل شود.
ادامه مطلب
 
 
آلبوم جدید #Various_Artists به نام #محکومین با حضور #سالک و #ناجی و #دل و #Mori_Errant به صورت اختصاصی از #اتحاد_رپ منتشر شد ❤️
 
download
 
@etehad_rap
 
 
 
دریافت کل مجموعه از طریق لینک زیر:
محکومین
 
دریافت لاله ها از:
پیکوفایل
مدیافایر
 
 
 
در پست های اخیر به این موضوع اشاره شد که قانون جذب چگونه کار می کند ولی ما باید بدانیم که مهمترین چیز خواستن است که چگونه بخواهیم قانون جذب تمام فعل های منفی را مثبت میکند یعنی اگر شما بگوید من دیر نمی‌رسم دیر خواهید رسید این مهم است که چگونه جمله های خود را درست کنیم در پست‌های دیگر جملاتی را به شما می‌گویند که گفتنش تاثیر بسیاری در زندگی شما دارد این جملات را تکرار کنید تا قانون جذب را فرا بخوانید.
به امید دیدار با ما همراه باشید. 
اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید ، هیچ چیز بهتر از خنک نگه داشتن سیستم تهویه مطبوع نیست. اما دقیقاً چگونه کار می کنند؟
در اینجا ما سعی داریم به همین سؤال پاسخ دهیم و به بررسی انواع سیستم های AC بپردازیم. از آنجا که گرمایش ، تهویه و تهویه هوا (HVAC) یک رشته مهندسی بسیار پیچیده است ، باید توجه داشته باشیم که این یک راهنمای جامع نیست و باید به عنوان یک مرور مختصر در نظر گرفته شود.
مرتبط: چگونه مردم KEPT COOL قبل از تهویه هوا
تهویه هوا چگونه کار می کند؟
به
ماه مبارک قلب انسان شادمان است/ازبهر پروازش مهیا آسمان است/وقت عبادت آمده تاگام معراج/عرش الهی خوشه چین بندگان است/روزه نماز وهردعا درآن فراهم/گلچین رحمت درسحربر عاشقان است/درزنگ بیداری تلاشی کن مسلمان/افطاریش رحمت وبرکت گلفشان است/عارف برای وصل خود دارد تمنا/عشق ولایت گوهربر شیعیان است/شیطان به زنجیر است وفرصتها فراهم/وقت عروج همره افلاکیان است/دل رابکن دنیا مثال ذره ای پست/آرامش سالک زچشمان اشک جان است/یاریگرمهدی ولی وامت اوست/کم کم ظه
سیب زمینی بیشتر در کجای کشور کشت می شود؟
در داخل کشور
خرگوشی از جنوب جنگل به سمت شمال در حال حرکت است.یک شکارچی در سمت جنوب غربی جنگل قرار دارد.اگر از سرعت باد صرف نظر کنیم بهترین راه حل برای شکار خرگوش کدام است؟
شلیک کردن به ان
زرافه ها کجا زندگی می کنند؟
در باغ وحش
برای دیدن یک جسم چه چیزی به جز نور لازم است؟
یک جسم
محمدخان قاجار که بود و چه کرد؟
پادشاه بود و حکومت کرد
درهنگام پرواز بال های خود را تکان نمی دهد؟
خلبان
چگونه می توان نیم ساز یک زا
تو به فردوست رو ما را واگذارمن به دوزخ می‌روم دیدار یار
بنده‌ی دیروز و فردایی و ما سالک این حال ناب مشکبار
فرش عقلت گر چه پر نقش است لیکعاقبت دارت زند نقش و نگار 
عقل را با عدل چون آمیختیآنچه در دست است جامی زهربار 
جام تو نوش تو بر خلقش مزنظلمت خویشت مکن بر کس نثار
کودکی و زاری و پیچیدگیسادگی و پیری و مستی و کار 
چوبک امر تو بر آتش زدم دوش در معراج سرخ بی‌قرار
گفت حلمی ساده کن این کار راساده کردم در شبی این کار و بار
خواندن کتاب ما چگونه ما شدیم و مطلب ما چگونه ما شدیم را مفید می دانم. 
اینکه ما چگونه ما شدیم را از دیدگاه دیگری نیز نگاه می کنم. چرا ما پس از این همه تاریخ و سابقه تبدیل به افرادی شده ایم که جلوی قدرت به راحتی سر خم می کنیم. چرا اگر رئیس ما هر چه دلش خواست گفت را به راحتی قبول می کنیم و در ضمن تعریف و تمجید هم از وی می کنیم؟
 
اینکه شرایط اقتصادی بسیار خراب است و نیاز به کار داریم درست است ولی آیا ما هیچگونه ارزش انسانی برای خود قائل نیستیم؟
 
ادا
نقاشی در واقع هنر به تصویر کشیدن مفاهیم مختلف است. برای اینکه بتوانیم نقاشی را درک کنیم و متوجه شویم که نقاشی چیست، باید با این هنر بزرگ و عالی آشنا شویم و بدانیم که نقاشی چگونه به ما در زندگی کمک می کند و هدف اصلی آن چیست و چگونه می توان از آن در رشد و تعالی خود استفاده کرد.
 
ادامه مطلب
هو
هیچ راهی برای شناخت خدا جز معرفت امام به نورانیتش نیست همانطور که امام علیه السلام فرمود : معرفت من به نورانیت معرفت خداست ، پس معرفت پیدا کردن به نورانیت همان ظهور نور لاهوتی امام است که در قلب عارف سالک در راه ولایت امام نمایان می شود.میرزا ابوالقاسم شریفی ذَهَبی (راز) شیرازیترجمه رسالهٔ قنوتیه
- شیح محمد لاهیجی می گوید : 
بی نشان شو از همه نام و نشان 
تا به بینی صورت حق را عیان 
هر که از قید تعیین وارهید 
بی من و ما  ، خویش را مطلق بدید 
شیخ شبستری می گوید : 
تعیین نقطه وهمی است بر عین 
چو عینیت گشت صافی ، غین شد عین 
. عین : جشم ، جشمه ، ذات شیئی
. غین : تاریکی و پوشیده شدن آسمان است 
پس عین ، ضد غین است و امتیاز آن از این به نقطه ای است و چون آن نقطه را از میان برگیری ، غین همان عین است . هم چنین است امتیاز ممکن از واجب که به تعیین است و تعیین ا
RapidPars, [02.09.19 20:29]عملیات انتقال لینک های زیر به سرورهای رپیدپارس شروع شده است. این لینک ها تا ۳۰ روز آینده فعال هستند.این لینک ها تا پیش از اتمام انتقال کامل به سرورهای رپیدپارس، در بخش مدیریت فایل ها نمایش داده نمی شوند و سرعت دانلود آن ها بستگی به سرعت سرور سایت مبدا دارد.
RapidPars, [02.09.19 20:29]http://impish20.dl1.rapidpars.com/27374/16427014/054evwz7ngc/test_jadid_fizik.pdf
RapidPars, [02.09.19 20:29]فایل شما بیش از ۲۰ مگابایت حجم دارد. برای انتقال این فایل از الگوریتم دوم ربات استفاده می شود که ن
هو
اگر سالک به نور ولایت پیر عشق و ولی کامل الهی و ریاضات شاقه ، صاحب چنین قلبی بگردید که مرآت ثانیه حق نما است ، می بیند در این حالت به عین قلبی خود حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را و می رسد به بلدان حضرت که مسمی به جابلقا و جابرصاست و مستفیض می گردد از فیض خدمت او به قدر صفاء و وسعت قلب خود و می گردد صاحب الهام به سمع قلبی خود و اگر قابل باشد از برای عهد و بیعت ولایت آن حضرت ، عهد می گیرد آن حضرت از او به عهد ولایت و میثاق توسل و محبت خود.
می
امروز اخر شب خبر رسید که عقد آخر هفته کنسله و به هفته های بعد موکول شده :/ اه چقدر بدم میاد وقتی برا همه چیز برنامه ریختم خراب میشه ...
کلا نمیدونم ایراد از چیه هر وقت حرفی میزنم قبل از انجام دادنش نمیشه اون کار کلا منحل میشه و وقتی برای کاری تو ذهنم کلی طرح و برنامه میریزم کنسل میشه :(
 امروز کلا روز "نشد " بود خواستم مطالب وبم اینجا منتقل کنم با نرم افزار مهاجرت که نشد چون انگار فقط مال bloga است :/ بقیه وبلاگ ها پ چی؟ بیان رسیدگی کن.
تعداد پستای وب قب
انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 هم اکران شد و پایان یافت. این قسمت پایانی بر مجموعه جذاب چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم است و رسما قرار نیست که قسمت جدید دیگری ساخته شود، اما این دلیل نمی شود که ساخت قسمت بعدی آن غیرممکن شود.
ادامه مطلب
مسیر اخلاص و خالصانه در خدمت خدا بودن طبق بیان آیات قرآن آن‌چنان لطیف و حنیف است که تنها لحظه‌ای شائبه آمیختگی هوای غیر خدا در نیّت قلبی سالک_در صورت شناسایی مشکل توسط سالک و به انحراف نکشاندنش_ در خوش‌بینانه‌ترین حالت، اتمام این حرکت باطنی و سیر معنوی را به فرصتی دیگر و با تجربه‌ای بهتر موکول خواهد کرد.مشکل اصلی نداشتن محاسبه دقیق از نفس است که وقتی این اتفّاق حاصل نشود و حقّش ادا نشود، ممکن است سالک عالم شود و ابواب علوم و فنون زیادی بر
الا یا ایها الساقی ادر کأسا و ناولها
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل‌ها
به بوی نافه‌ای کاخر صبا زان طره بگشاید
ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل‌ها
مرا در منزل جانان چه امن عیش چون هر دم
جرس فریاد می‌دارد که بربندید محمل‌ها
به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید
که سالک بی‌خبر نبود ز راه و رسم منزل‌ها
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هایل
کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها
همه کارم ز خود کامی به بدنامی کشید آخر
نهان کی ماند آن رازی کز
شیداتر از این شدن چگونه؟
رسواتر از این شدن چگونه؟
بیهوده به سرمه چشم داری
زیباتر از این شدن چگونه؟
من پلک به دیدن تو بستم
بیناتر از این شدن چگونه؟
پنهان شده در تمام ذرات
پیداتر از این شدن چگونه؟
ای با همه، مثل سایه همراه
تنهاتر از این شدن چگونه؟
عاشق شدم و کسی نفهمید
رسواتر از این شدن چگونه؟
| فاضل نظری |
- شیح محمد لاهیجی می گوید : 
بی نشان شو از همه نام و نشان 
تا به بینی صورت حق را عیان 
هر که از قید تعیین وارهید 
بی من و ما  ، خویش را مطلق بدید 
شیخ شبستری می گوید : 
تعیین نقطه وهمی است بر عین 
چو عینیت گشت صافی ، غین شد عین 
. عین : جشم ، جشمه ، ذات شیئی
. غین : تاریکی و پوشیده شدن آسمان است 
پس عین ، ضد غین است و امتیاز آن از این به نقطه ای است و چون آن نقطه را از میان برگیری ، غین همان عین است . هم چنین است امتیاز ممکن از واجب که به تعیین است و تعیین ا
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.
ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!
چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.
دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید
ادامه مطلب
بهار حرف کمی نیست، ما نمی فهمیم
زبان تازه تقویم را نمی فهمیم
درخت پا شد و زخم زمین مداوا شد
هنوز چیزی از این حرف ها نمی فهمیم
چرا از آب نگفتن؟ چگونه نشکفتن؟
چگونه این همه اعجاز را نمی فهمیم
نشسته بر سر هر کوچه یک تذکر سبز
دلا! قبول نداریم، یا نمی فهمیم؟
نگاه باغ پر از بازی پرستوهاست
دل عبور نداریم تا نمی فهمیم
زمان، زمان بروز صفات باران است
چگونه باز نگوییم ما نمی فهمیم؟
محمد علی شیخ الاسلامی
شاید برایتان جالب باشد بدانید که در آناتومی بدن انسان عضوی یافت می‌شود که قادر نیست درد را حس کند و از قضا یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان نیز به شمار می‌رود.
بدن انسان از هزاران رشته تار عصبی تشکیل شده است که در هر لحظه می‌توانند به ما احساس درد را منتقل کنند. با این حال یک عضو وجود دارد که با این حس بیگانه است و نام آن مغز است!
برای اینکه دریافت چرا مغز نمی‌تواند چنین حسی را دریافت کند باید به مکانیزم احساس درد در بدن مراجعه کرد. گیرنده‌ها
چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم
چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم
 چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم
مرتبط: برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد
 
 
 
 بسم الله الرحمن الرحیم
◽️
سخن گفتن درباره بزرگان اهل معنا بسیار دشوار است؛ چراکه از یک سو، شخصیت آنان، والاتر از آن است که هر کسی توان شناخت آنان را داشته باشد و از سوی دیگر، الفاظ و عبارات توان ترسیم و انتقال ویژگی‌های آنان را ندارد. چگونه می‌توان با چند جمله، شخصیت بزرگ عالم ربانی، عارف کامل، سالک مجذوب، عبد صالح خدا، آیت‌الله سید حسین یعقوبی قائنی ـرضوان‌الله‌تعالی‌علیه ـ را به رشته تحریر درآورد و حالات معنوی او را ملموس نمود؟! 
ن
عروق و رگ های ریوی ریوی وظیفه گردش خون را بر عهده دارند. این بدان معناست که آنها وظیفه حمل خون حاوی اکسیژن را از ریه ها به قلب و حمل خونی که اکسیژن آن دفع شده است را از قلب به ریه ها دارند. گردش خونی که حاوی اکسیژن است با خونی که اکسیژن آن دفع شده است نظر سیستمی متفاوت است. این تفاوت ناشی از این واقعیت است که هر رگ خونی که خون را از ریه به قلب منتقل می کند، رگ است، در حالی که رگی که خون را از قلب به ریه منتقل می کند شریان است. در این مقاله از بخش قلب و
همتی در ادامه تصریح کرد: روستاهای مجاور محل دپو مثل فولاد محله و اگره نیز درگیر این موضوع شده‌اند که طبق گزارش‌ های محلی ارائه‌ شده علاوه بر بوی تعفن، انباشت زباله‌ ها، افزایش حشرات موذی، موش و مگس را به دنبال داشته و همچنین در صورت متوقف نشدن دپوی زباله، بیماری سالک تهدید جدی برای مردم روستایی است.
 
 
احمد همتی در بازدید از محل دفن و انباشتن زباله استان مازندران در روستای فولاد محله سمنان ضمن بیان اینکه این سایت سلامت اهالی فولاد محله و
اگر در آب و هوای گرم زندگی می کنید ، هیچ چیز بهتر از خنک نگه داشتن سیستم تهویه مطبوع نیست. اما دقیقاً چگونه کار می کنند؟
در اینجا ما سعی داریم به همین سؤال پاسخ دهیم و به بررسی انواع سیستم های AC بپردازیم. از آنجا که گرمایش ، تهویه و تهویه هوا (HVAC) یک رشته مهندسی بسیار پیچیده است ، باید توجه داشته باشیم که این یک راهنمای جامع نیست و باید به عنوان یک مرور مختصر در نظر گرفته شود.
تهویه هوا چگونه کار می کند؟
به طور خلاصه ، آنها درست مثل یخچال آشپزخانه
جدول محتوا: لینوکس چیست؟ سیستم عامل چیست؟ چگونه ویندوز بسیار محبوب شد؟ تفاوت لینوکس و ویندوز لینوکس چگونه کار می کند توزیع های لینوکس واقعاً لینوکس چیست؟ در مورد پرونده ها و پوشه های ویندوز چطور؟ چگونه با لینوکس شروع کنید؟ لینوکس برای چه مواردی استفاده می شود؟ آیا یک دسته از افراد عادی می …https://blog.iranserver.com/linux/
بعضی اوقات می‌خواهید یک اپلیکیشن را نصب کنید و با پیام “حافظه کافی نیست” (Not Enough Space) یا مواردی از این قبیل مواجه می‌شوید چرا که بازی‌ها، تصاویر و فیلم‌های 4K فضای داخلی موبایل را اشغال کرده‌اند. در این بین، اگر گوشی شما اسلات microSD دارد، کارتان نسبتاً آسان‌تر است. استفاده از مموری کارت یک راهکار ارزان‌قیمت برای افزایش حافظه داخلی موبایل می‌باشد که با به کارگیری یکی از این حافظه‌ها می‌توانید اپلیکیشن‌ها را به آن انتقال دهید و برنامه
حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به اجرا نشدن کامل «قانون تسهیل ازدواج جوانان»،
گفت: بخشی از این قانون مربوط به ارائه تسهیلات بانکی به جوانان است که در
گذشته رقم این تسهیلات ۱۰ الی ۱۵ میلیون بود اما در بودجه سال ۹۸ به ۳۰
میلیون تومان رسید.

وی بیان داشت: دستورالعمل برای تسهیلات ۳۰ میلیونی از
روز گذشته توسط بانک مرکزی ابلاغ شده است که جوانان می‌توانند از این
تسهیلات استفاده کنند البته باید
عصبانیم 
به معنی واقعی کلمه خشمگینم  و نهایت کاری که از دستم بر میاد نوشتن دیواره
جدیدا بیشتر  گریه هام از شدت عصبانیته و قشنگ از افسردگی منتقل شدم به عصبانی بودن حس میکنم. و خب بر عکس مورد قبل به خودم حق میدم. عصبانی باش عزیزم، عصبانی باش‌. حق داری عصبانی باشی. یه روز همه شونو جر میدی فدات شم، با خیال راحت عصبانی باش
.
پ.ن: از اشتباه گرفتن وبلاگ با ایسنتا هم منتقل شدم به اشتباه گرفتنش با توییتر:)) 
گ
پ.ن۲: استثنائا مخاطب خاصی ندارم و طرفم خیلیان
 
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از آغاز فراخوان دومین جشنواره آتش به اختیار خبر داد و گفت: دومین جشنواره آتش به اختیار به منظور شناسایی فعالان فرهنگی و اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: این جشنواره که سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد، امسال بر اساس تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ابتدای سال، دامن
زاد و توشۀ سفر یعنی آنچه مسافر به همراه خود برمی‌دارد تا با کمک آن بتواند راه را بپیماید و به سرمنزل مقصود راه یابد. سلوک الی الله هم چون سفری روحانی است نیاز به زاد و توشۀ مناسب خود دارد. زاد و توشۀ سلوک چیزی جز اعمال و آدابی که سالک انجام می‌دهد تا به مقصد برسد، نیست.  
 
 
رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از آغاز فراخوان دومین جشنواره آتش به اختیار خبر داد و گفت: دومین جشنواره آتش به اختیار به منظور شناسایی فعالان فرهنگی و اجتماعی، علمی، سیاسی و اقتصادی فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، محمد سالک رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: این جشنواره که سال گذشته در حوزه فرهنگی و اجتماعی فعالیت خود را آغاز کرد، امسال بر اساس تاکید و فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی در ابتدای سال، دامن
فروش انواع عایق حرارتی ارزان: عایق حرارتی به ماده ای گفته می شود مانع ازانتقال حرارت ازیک محیط به محیط دیگرمی شود.گرما همیشه ازمحیط گرم به محیط سردمنتقل می شود،برای مثال دریک خانه درزمستان گرما ازدرون به بیرون منتقل می شود و درتابستان به عکس گرمای بیرون به درون خانه منتقل می شود.

ادامه مطلب
 
مادر شهید اکبر مدنی:
در زمستان، در کوه های سرد کردستان خدمت می کرد، مدتی بود که نه تلفن زده بود و نه نامه فرستاده بود. آخر سر طاقت نیاوردیم و پدرش به کردستان رفت، تا خبری از اکبر بگیرد؛ یک جفت کفش کتانی هم برایش فرستادم تا در سنگر راحت باشد. وقتی از کردستان برگشت، بدنش پر از تاول و زخم بود؛ سالک داشت. به خاطر سردی هوا، رزمندگان غالبا در سگر مانده بودند و بهداشت آنها به خوبی رعایت نشده بود. اکبر، کفش کتانی را که برایش خریده بودیم، نپوشیده و به
حتی اتاک الیقیندستورالعمل سلوکی
 
یقین با مراتبش(علم‌الیقین، عین‌الیقین، حق‌الیقین) اوج مراتب سلوک انسان عارف است که به مشاهده مبدٲ و معاد بلکه توحّد می‌رساند. اما نور یقین چگونه در سالک می‌تابد؟ابن ابی لیلی از امیرالمومنین [علیه‌السّلام] روز جنگ با اهل شام شنیده که فرمود:"ای مومنان! هرکس ظلم و تجاوزی را ببیند که به آن عمل می‌شود(پیرو می‌یابد)، و کار زشت و منکری که مردم را بدان دعوت می‌کنند:اگر "در دل" آنرا منکر شود و زشت شمارد، رسته و ب
https://www.openstreetmap.org/user/دانلود رایگان کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم رایگان https://www.openstreetmap.org/user/کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم Pdf رایگان https://www.openstreetmap.org/user/کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم Pdf https://www.openstreetmap.org/user/کتاب چگونه هر فردی را عاشق خود کنیم https://www.openstreetmap.org/user/دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیمpdf https://www.openstreetmap.org/user/متن کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم https://www.openstreetmap.org/user/دانلود رایگان کتاب چگونه هر فردی را عاشق خود
عباس جعفری‌ دولت‌آبادی در گفت‌وگو با رادیو تهران، اظهار کرد: در پرونده ورمی‌کمپوست که از پرونده‌های قدیمی است متهم اصلی به ۱۰ سال حبس محکوم شده است اما مشکل اصلی رد مال است. دو متهم دیگر، فرزندان متهم اصلی هستند که در دادگاه کیفری یک در حال رسیدگی است و ۱۳ هزار شاکی دارد اما اموال کمی برای رد مال وجود دارد.
وی با اشاره مجدد به پرونده ورمی‌کمپوست گفت: یک معضلی در پرونده‌های بزرگ داریم که هم شاکیان زیاد دارند یا اموال را به خارج از کشور یا ا
 دریافت  

  سنگ نبشتهعاشق ِ مثنوی عشقم و ، مرغ ِ سخنمبا غزل واژه ی چشمان گُلی هم وطنم
اهل کنعان ِ پر از قاصدک ِ خوش خبرییوسف شعرم و هم قافیه ی پیرهنم
راهی مکتب احساسم و ، هم صحبت گُلکودکی مبتدی و ، سالک این انجمنم
همزبان سحری ِ ساکت و مفتون  طلوعیاس پرپر شده ی صبح ِ غم ِ یاسمنم
اهل ِ پیوند نماز ِ حرم ِ سَروَم و ، همبا عقیق طلبش ، راهی ِ شهر ِ یمنم
شادم از هُرم ِ هم آغوشی ِ معشوقه سبزچون شقایق ، به عزای ِ شهدای چمنم
من همان خط غمم ، بر تن پیشانی و دس
چرا دانیال‌زاده به ایران بازگشت؟ /بدهکار ۴ هزار میلیارد تومانی از آلمان به ایران منتقل شد
دانیال‌زاده که به او لقب «ابربدهکار بانکی» داده بودند، پس از تحمل ۶ ماه حبس درحالی‌که به قید وثیقه آزاد شده بود، به بهانه درمان از کشور خارج شد و دیگر بازنگشت/شرق
شنبه ، ۲۵ آبان ۹۸@IrNews_24
[عکس 679×307]
مشاهده مطلب در کانال
سلام
راه های جلو گیری از کرنا ویروس 
 ویروس کرونا مانند سایر ویروس ها (مثل سرماخوردگی) وقتی فرد سرفه می کند یا عطسه می کند ، ویروس از طریق قطرات گسترش می یابد. همچنین هنگامی که شخصی یک سطح آلوده مانند دسته درب را لمس کند ، می تواند پخش شود.
ویروس های انسانی کرونا معمولاً از طریق یک فرد آلوده به دیگران منتقل می شوند.
چگونه از خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنیم؟
در حال حاضر هیچ واکسنی برای محافظت از شما در برابر ویروس کرونا انسانی موجود نیست. م
چطور شیک‌ پوش باشیم؟
امروزه شیک‌پوشی و خوش‌لباس بودن اهمیت زیادی دارد. لباس شما بیش از آنچه که فکر می‌کنید حرف برای گفتن خواهد داشت؛ بنابراین باید به لباس‌های روزانه‌تان اهمیت بدهید و برای انتخاب آنها وقت بگذارید تا همیشه خوب به نظر برسید.
ظاهر شما نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست. وقتی خوب لباس می‌‌پوشید، این پیام را به دیگران منتقل می‌کنید که به خودتان اهمیت می‌دهید. با این نوشته همراه باشید تا ببینید که چگونه شیک‌ پوش باشیم.
ادامه مطلب
به من بگو صدای باد چگونه است؟ زمانی که تو می خوانی و نسیمی که آن را می وزانی به چهره ام می خورد. به من بگو چگونه گوشه ای ننشینم و صدایت که سرشار از آرامش و عشق است را ستایش نکنم؟ به من بگو چگونه در چشمانت نگاه نکنم و غرق در زییایی که مرا محو خودش کرده است نشوم. به من بگو چگونه خورشید به خودش اجازه ی درخشیدن می دهد زمانی که تو زیباتر و پرشکوه تر از هر شخص دیگری می درخشی و چشمان ما را از شکوهت متبرک می کنی. به من بگو چگونه تک تک اعضای تو را نباید یک
دلا فرزانگی کردن مهم استخدا را بندگی کردن مهم استچه مدت زندگی کردن مهم نیستچگونه زندگی کردن مهم استدلا این زندگی جز یک سفر نیستگذرگاه است و راهش بی خطر نیستچو خواهی با صفا باشی و صادقبه جز راه خدا راهی دگر نیستغم بیچارگان خوردن مهم است
دلی از خود نیازردن مهم استچه مدت زندگی کردن مهم نیستچگونه زندگی کردن مهم استدلا با نفس جنگیدن مهم استعیوب خویش را دیدن مهم استخطا باشد ز مردم عیب جوییخطای خلق بخشیدن مهم استدلا درد آشنا بودن مهم استبه مردم ع
در طی چند سال گذشته، طراحی وب ریسپانسیو (RWD) از یک روند طراحی ساده به جریان اصلی منتقل شده است. براساس یک نظرسنجی اخیر، بیش از 81 درصد مردم در استفاده از تکنیک طراحی ریسپانسیو برای ساختن سایت خود به تلفن همراه، به نفع خود هستند. دلیل اصلی این که چرا مردم ترجیح می دهند از RWD بر روی دو روش دیگر استفاده شوند  سرویس پویا و آدرس های جداگانه  توانایی آن برای سازگاری با دستگاه های مختلف و اندازه صفحه نمایش است.
در مورد تبدیل یک وب سایت موجود به یک ریس
هیچ نمی‌دانم چگونه این عظمت پیش رو پیموده خواهد شد.
چگونه می‌توان در برابر فروتنی سر کشید،مگر آنکه بسیار دریده بود.چگونه می‌توان به آفتاب پشت کرد،مگر آنکه بسیار تاریک بود.
بسیارتاریکی فرو خواهد ریخت،و بسیارروشنی بر خواهد خاست.
هیچ نمی‌دانماین عظمت پیش روچگونه پیموده خواهد شد.
حلمی | هنر و معنویت
هیچ دانی چیست میراث شهان؟کار دل، راه میان، پیکار جان
کیست عاشق؟ جنگجوی عشق‌ورزتحفه‌ی دل وقف باید در جهان
تیز کن شمشیر و دیو عقل کشپاک کن از خویش عقل و کار دان
ذات حق در جان بسی پیچیده شدباز کن از سر حجاب و تیز ران
شعله شو ای سالک راه خداپیچ و تابان می‌رو در راه خوشان
عاشقا آغوش بگشا، باک چیستبال بگشا، کودک خاکی نمان
بی‌رهی در جستجوی راه باشدر رهی رقّاص شو تا بیکران
ساده شو، پیچیدگان را راه نیستساده تابد آفتابِ شادمان
کشتی از لنگرگه شب باز ش
طبیعی است آن دسته از کاربرانی که قصد دارند به پیام‌رسان سروش مهاجرت کنند، می‌توانند با استفاده از این ربات، اطلاعاتشان را منتقل کنند.
کانال رسمی سروش با بیش از 6 میلیون و 800 هزار دنبال‌کننده اعلام کرده است که «شما به راحتی می‌توانید با استفاده از ربات انتقال، محتواهای مهم‌ خود را از تلگرام به سروش منتقل و آرشیو کنید.»
روش استفاده از این ربات هم بسیار ساده است؛ تنها کافی است شماره خود را ثبت کنید تا یک کانال با مالکیت شما در سروش ایجاد شده
چگونه فرزند خود را تربیت کنیم؟
یکی از مهمترین دغدغه های والدین برای کودک بعد از سلامتی تربیت کودک است.اگر کودک درست تربیت شود آینده درخشان تری خواهد داشت.همه والدین تلاش می کنند کودک خود را درست تربیت کنند اما چگونه؟
به ادامه بروید
ادامه مطلب
اگر قصد دارید که وسایل و اثاثیه خودتان را از تهران به شهرستان منتقل نمایید می توانید از خدمات مجموعه حمل بار ایرانکس استفاده نمایید . 
این شرکت در جهت خدمت رسانی به مشتریان خود از بهترین وسایل نقلیه و از رانندگان مجرب استفاده می نماید . 
تمامی وسایل و اثاثیه در طول مدت جابه جایی تحت پوشش بیمه آسیا قرار می گیرند تا خیال مشتریان از بابت وسایلشان راحت باشد . کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما مشتریان عزیز می باشند . 
این شرکت در ا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها