نتایج جستجو برای عبارت :

خطرات کمبود فریتین خون

خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.

ادامه مطلب
خطرات کمبود فریتین خون
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.
بنابراین میزان موجودی فریتین در بدن معادل است با میزان موجودی آهن بدن. زمانی که جذب آهن به هر دلیلی ضعیف باشد و یا خونریزی نهفته و ناشناخته داشته باشیم و یا بانوان در سنین قبل از یائ
علائم و نشانه های کمبود کلسیم در بدن
کمبود کلسیم در بدن می تواند در آینده برای شما مشکلات زیادی ایجاد کند یکی از عوارض کمبود کلسیم پوکی استخوان است
در ادامه شما با نشانه های کمبود کلسیم در بدن و روش افزایش کلسیم در بدن آشنا خواهید شد
ادامه این مطلب اینجا را کلیک کنید
اگر از اول ژانویه سال 2019 PHP خود را به نسخه ی 7 یا بالاتر آپدیت نکنید ، سیستم شما در خطر جدی خواهد بود. هنوز هم بسیاری از صاحبان وب سایت ها از نسخه های قدیمی PHP استفاده می کنند. آنها تا کنون این مسئله را جدی نگرفته اند ، اما از اول ژانویه سال 2019 خطر به طرز چشمگیری بیشتر خواهد شد.
ادامه مطلب
کمبود ویتامین B5 بسیار نادر است زیرا این ویتامین تقریباً در همه نوع مواد غذایی وجود دارد. در کشورهای توسعه یافته، این کمبود بسیار نادر است زیرا بیشتر افراد کالری توصیه شده روزانه را دریافت می کنند و به ندرت دچار سوء تغذیه می شوند. با این وجود، کمبود آن ممکن است هنگام ترکیب با سایر کمبودهای ویتامین B ایجاد شود.
بیخوابی
تحریک پذیری
سردرد
افسردگی
خستگی
گرفتگی عضلات
احساس سوزش در پا
عفونتهای تنفسی فوقانی
استفراغ
مشکلات دستگاه گوارش (GI)
علائم معم
 
فریتین (Ferritin) نوعی پروتئین در بدن انسان است که آهن را در خود ذخیره می کند و زمانیکه بدن نیاز به آهن دارد آن را آزاد می کند درست مانند یک حساب پس انداز بانکی که پول های مازادمان را در حساب پس انداز نگهداری می کنیم و هنگام نیاز برداشت می نمائیم.
ادامه مطلب
آموزش و پرورش:
نه فقط درتهران بلکه بطور کلی با کمبود شدید نیرو در شاخه معلمی مواجهیم که تلاش می‌کنیم این کمبود را جبران کنیم.
با این حال هشدارهایی مبنی بر وقوع سونامی کمبود معلم در ۵سال آتی داده می‌شود که باید آن را جدی گرفت/ایسنا
@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
ویتامین و مواد معدنی که کمبودشان در بدن حال روحی تان را بهم میریزد
کمبود ویتامین و مواد مغذی ضروری در بدن می تواند باعث تضعیف روحیه در افراد شود. آیا می دانستید که افسردگی، اضطراب و تغییر روحیه به طور مداوم یا دیگر مشکلات رفتاری به دلیل کمبود این ویتامین ها می باشد؟ تقریباً یک پنجم از جوانان در جهان دچار این کمبود ها هستند و بسیاری از افراد در دنیا احساس اضطراب و افسردگی و دیگر مشکلات ذهنی را دارند.
حال در این قسمت از سلامت نمناک 8 مورد ا
کمبود ویتامین چه بلایی سر طوطی شما میاورد
- کمبود ویتامین A با عوارضی نظیر چشم های اشک آلود ، ملتهب بودن پوست داخلچشم و دهان ، اختلالات قوه بینایی و در صورت شدت آن با بروز لایه های روی چشم ها همراه خواهد بود . رشد نابسامان جوجه ها ، دیر بهبود یافتن زخم ونطفه نداشتن ازجمله سایر علائم کمبود ویتامین A می باشد
ادامه ی پست در ادامه مطلب....
ادامه مطلب
عنصر "روی" به عنوان یک ماده معدنی ضروری، عملکردهای مختلفی در بدن دارد که تقویت سیستم ایمنی و کمک به تقسیم سلولی از جمله آن‌هاست.


به گزارش : علائم کمبود "روی" در بدن کاملاً عمومی و کلی هستند و به همین دلیل این امکان وجود دارد که فرد به آن‌ها توجه نداشته باشد.
ادامه مطلب
 
خواب کافی یادگیری را بهبود می بخشد، شخص را هوشیار می کند، به او در تصمیم گیری کمک می کند، به حفظ سلامت قلب و تعادل هورمون ها کمک می کند و از سیستم ایمنی بدن محافظت می کند.
 
 کمبود خواب در مقابل با رفتارهای ناشی از خطرات، افسردگی و افزایش خطر چاقی و دیابت مرتبط است .
 
ادامه مطلب
کتاب شادخواری در رابطه با ارتباط غذا و گروه خونی منتشر شد غذاهایی که با هم نباید خورد مثل لوبیا با تخم مرغ یا لوبیا با پیاز یا لوبیا با سیر که در باغچه هم نباید در کنار هم کاشته شود مصرف غذاهایی که سبب کمبود مواد معدنی در بدن می شود مثلا قهوه سبب کمبود پتاسیم و کاهش روی یا زینک در بدن می شود کمبود پتاسیم سبب تپش قلب و اسپاسم عضله می شود و کمبود روی باعث کاهش حس چشایی و بویایی می شود که باعث می شود مصرف نمک و فلفل به غذا زیاد مصرف شود اما مهمترین ض
کمبود منابع در یک تعارض، مردم اعتقاد دارند که منابع کافی برای پیشرفت وجود ندارد. مشخص ترین مثال کمبود منابع پول است، که باعث بسیاری از تعارض ها به حساب می آید. اگر کسی بخواهد برای افزایش دسمتزد یا خوش خدمتی به رئیس پول کمتری خرج نماید و یا با استفاده از آن به گسترش…
ادامه مطلب
 
کمبود ویتامین D ‌یا همان هدیه آفتاب چه بلایی سر ما می‌آورد؟ کدام بیماری‌ها با کمبود این ویتامین مرتبط هستند؟ با مجله دلتا همراه باشید.
ویتامین D یا همان ویتامین آفتاب که نبود آن تقریبا تمام ارگان‌های حیاتی بدن را به هم می‌ریزد. اصولاً  ویتامین‌ها یکی از ضروریات بدن هستند که به هم خوردن میزان تعادل آن‌ها سلامتی بدن را به خطر می‌اندازد و دقیقا همین موقع است که بیماری‌ها به بدن شما حمله می‌کنند.
درواقع، ویتامین D برای سلامت استخوان و تع
کمبود آب را جدی بگیریم
علی رغم بارندگی های سیل آسا در سال گذشته بر خلاف تصورات همچنان نام ایران جزو 10 کشور برتر پر تنش آب در سراسر جهان دیده می شود، و آمارها بیانگر افزایش 4/5 درصدی مصرف آب نسبت به سال قبل در کشور است.
 
منبع : سایت جام جم آنلاین
 
عوارض و مشکلات ناشی از جراحی های زیبایی بینی
زمانی که صحبت از جراحی های زیبایی می شود ، بسیار مهم است که خطرات مربوط به جراحی را شناسایی کنیم . جراحی زیبایی
یکی از مهم ترین نوع جراحی ها است . در بین جراحی های زیبایی نیز جراحی رینوپلاستی یا همان جراحی بینی بیش از همه طرفدار دارد.
ادامه مطلب
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
 
خطرات و عوارض بوتاکس چیست؟ آیا زمانی که باردار هستم یا پس از آن، می­توانم تزریق کنم؟
خطرات وعوارض اصلی بوتاکس، شامل ضعیف شدن ماهیچه­ای است که ناخواسته در آن تزریق انجام شده است؛ و شامل علائم بسیاری است که به ماهیچه ای که به طور تصادفی تضعیف شده بستگی دارد.
من شخصاً برای زن باردار یا شیرده تزریق انجام نمی­دهم. مطلع نیستم که سایر همکارانم این کار را انجام می­دهند یا خیر.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
کمبود آهن هنگامی اتقاق می‌افتد که بدن به میزان کافی مواد غذایی حاوی آهن دریافت نکند. فقر یا کمبود آهن افراد را با مشکلاتی نظیر کاهش غیرعادی گلبول‌های قرمز خون مواجه می‌کند. بسیاری از مشکلاتی که افراد به طورمتداول در زندگی تجربه می‌کنند ناشی از عدم تغذیه مناسب و ابتلا به فقر آهن است. این مسئله به خصوص درکودکان به بروز مشکلات جدی می‌انجامد. در ادامه این مقاله به دلائل و علائمی که به شما در تشخیص فقر آهن کمک می کند اشاره خواهیم کرد. 
برای در
امروزه بسیاری از افراد از مشکل کمبود وزن شکایت دارند. اغلب کمبود وزن در کودکان و بزرگسالان به علت کم اشتها بودن رخ می دهد و در برخی موارد افراد علارغم اینکه اشتهای خوبی دارند اما وزنی اضافه نمیکنند. دلایل مختلفی از جمله ضعف معده، انگل، کمبود اشتهای ذاتی و... می توانند باعث لاغری بیش از اندازه شوند. پس این سوال همواره مطرح است که :
چگونه چاق شویم و چاق بمانیم ؟
آیا می توان بدون مصرف داروهای شیمیایی و بدون شکم آوردن چاق شد؟
از محصولات گیاهی و طب س
کمبود روی می‌تواند با آفت‌ دهان مرتبط باشد. بنابراین مصرف مکمل روی
می‌تواند مشکل را حل کند. اما باید یادتان باشد؛ مصرف طولانی‌مدت قرص زینک
باید حتما تحت نظر پزشک باشد.آزمایشات اولیه‌ی انجام شده در این زمینه نشان
می‌دهد: مصرف روزانه‌ی مکمل‌های حاوی ۱۵۰ میلی‌گرم روی، تعداد دفعات
آفت‌زدن را از ۵۰ درصد به ۱۰۰ درصد کاهش می‌دهد. افراد مورد آزمایش قرار
گرفته که دارای کمبود روی بودند، با انجام این تست پیشرفت قابل توجهی در
بهبود آفت دهان
۱۰ تاثیر جدی و شگفت آور کمبود خواب
 
 
حتماً می دانید که کمبود خواب باعث بدخلقی تان می شود اما احتمالاً نمی دانید که چه بلایی بر سر زندگی جنسی، حافظه، صورت و حتی توانایی تان برای کم کردن وزن می تواند بیاورد. در زیر به ۱۰ تاثیر جدی و تعجب آور کمبود خواب اشاره می کنیم:
ادامه مطلب
 درمان سریع کمبود ویتامین D
مریم افشار به کمبود ویتامین D. در میان ایرانیان اشاره کرد و گفت: تغییرات در لایه اوزون و همچنین آلودگی هوا، مانع جذب طبیعی ویتامین D. از طریق تابش آفتاب شده است.
 این متخصص تغذیه خاطرنشان کرد: شهروندان برای رفع کمبود ویتامین D، باید روزانه ۳۰ دقیقه خود را در معرض تابش آفتاب قرار دهند یا لبنیات و غذای دریایی مصرف کنند. 
وی تاکید کرد: برای جذب ویتامین D. حتما نباید تمام بدن را در معرض تابش آفتاب قرارداد و کافی است که آفت
خطرات استفاده از سنگ گرانیت  به عنوان مصالح ساختمانی
تشعشعات طبیعی تولیدی از مصالح ساختمانی به ویژه سنگهای گرانیتی به گاز رادیو اکتیو رادون و تورون تبدیل و اگر این تشعشعات در فضای کاملا بسته ایجاد شود با تجمع در محیط به ریه انسان وارد می شود و با ماندگاری خود می تواند اثرات سویی در سلامتی انسان داشته باشد .
 
ادامه مطلب
مگه من نمیدونم
خیلی خوب میدونم که این کارام چقدر اشتباه و غلطه
اما کمبود دارم...اره من اعتراف میکنم کمبود دارم
پراز عقدم....
نیاز دارم ....
چقدر عوض شدم....
دارم بد میشم
نه میگم بذار یکبارم من بد بشم ببینم اینای که بد هستن و همه چی دارن منم داشته باشم
خودت منو عوض کردی ...
هیچ کس کاری نکرد..خودت کردی
پاورپوینت بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها
دانلود
پاورپوینت با موضوع بیماری های ناشی از کمبود ریزمغذی ها، در قالب ppt و
در 26 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فقر آهن و کم‌خونی ناشی از آن، علل ایجاد
کم‌خونی فقر آهن، علایم و نشانه‌های کم‌خونی فقر آهن، راه‌های پیشگیری از
...
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
کروم به عنوان یکی از تنظیم کننده های قند خون ، به انسولین کمک می کند تا با کمک به انتقال گلوکز به سلول ها ، قند و نشاسته را به انرژی تبدیل کند. این ماده همچنین در متابولیسم طبیعی و ذخیره چربی ها ، پروتئین ها و کربوهیدرات ها نقش دارد. در حالی که برای حفظ عملکرد طبیعی متابولیک به مقادیر زیادی کروم احتیاج نداریم ، اما هنوز هم یک ماده معدنی ضروری است که باید در رژیم های روزانه ما به آن توجه شود.
طبق اطلاعات مرکز پزشکی دانشگاه مریلند ، بیش از 90 درصد
خانندگان گرامی! اوضاع و شرایط کشور و خاورمیانه و جهان عادی نیست. بر اثر افزایش ظلم و کفر و دیگر گناهان، بلاهای زمینی و آسمانی و کاستی در مالها و جانها رو به فزونی اند. از سفرهای غیر ضروری و شلوغیها و مناطق حادثه خیز و آشوبها و گناهان بپرهیزید و هر روز صدقه بدهید و آیة الکرسی را سه بار تا هو العلیّ العظیم بخانید و نیز این دعا را  گاه گاه «یا الله أعوذ بک من غضبک» بگویید تا از خطرات و آسیبها و خشم خداوند در امان بمانید.
...................................................
متاسفانه با کمبود بدی در درس تجارت الکترونیک مواجه شدیم 
برای پودمان های جدید به روتر و دوربین نیاز داریم ولی بودجه مدرسه پاسخگوی این نیاز نیست و فقط توانسته ایم 3 روتر با یک دوربین خریداری کنیم 
امیدوارم که در سال اینده چنین مشکلاتی وجود نداشته باشد
1-عدم وجود مخزن آب اختصاصی برای روستا.
2-عدم وجود سیستم لوله کشی آب در قسمتی از روستا
3-کمبود امکانات بهداشتی در روستا.
4-نداشتن دارو.
5-نبودن سطل زباله در سطح روستا.
6-عدم وجود مدرسه ابتدایی و راهنمایی،دبیرستان در روستا.
7-قطع برق در روستا در اکثر،مواقع به دلیل ضعیف بودن ترانس برق و کمبود آن در روستا.
8-عدم رونق کشاورزی در روستا به دلیل بی آبی.
9-کمبود تیربرق در روستا.
10-کمبود چاه های مورد استفاده برای کشاورزی .
11-ریزش قنات موجود در روستا.
12-نبودن دکل
استئارت منیزیم پودر سفید رنگ که خواصیت ضد چسبندگی دارد سمیت کمی دارد و به دلیل همین ویژگی کاربرد دارویی  فراوان دارد.
این ماده ترکیبی شیمیایی با فرمول Mg(c18h35o2)2 است که در اثر واکنش آنیون اسید استئاریک و کاتیون منیزیم تشکیل می‌شود. کمبود منیزیم در به وجود آمدن پوکی استخوان و فشار خون بالا تاثیر گذار است. با توجه به اینکه وجود منیزیم در متابولیسم کربوهیدرات لازم است ممکن است باعث آزاد سازی و فعال شدن انسولین شود. لذا افزایش مقدار گلوکز در بیما
همه چیز درباره اکسیژن خون و علائم کمبود آن در بدن 
سطح اکسیژن خون ، مقدار اکسیژن در گردش خون است و گلبول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها به بقیه قسمت های بدن می ‎رسانند . سطح اکسیژن خون یک فرد ، نشانگر چگونگی توزیع اکسیژن بدن از ریه ها به سلول ها است و این امر برای سلامتی انسان از اهمیت بالایی برخوردار است . 

ادامه مطلب
زینک :زینک نقش ساختاری و تنظیم کننده در بیش از 200 آنزیم شناخته شده در بدن انسان را دارا میباشد.و در تمام ارگان ها ,بافت ها , مایعات و ترشحات بدن موجود است.ویتامین ث:یکی از ویتامین های محلول در آب است که خاصیت آنتی اکسیدان دارد .بدن انسان توانایی تولید و یا ذخیره ویتامین سی را ندارد و ویتامین سی باید از منابع خارجی تامین گردد.ویتامین سی برای شکل گیری و نگه داشتن پروتئین کلاژن در پوست ضروری است .همچنین این ویتامین باعث افزایش جذب روی و آهن میشود.ک
ولی کسی نظر نداد
چون مردم آفریقا نمیدانستند " غذا " چیست !
مردم آسیا نمیدانستند "نظر" چیست !
مردم اروپا نمیدانستند "کمبود" چیست !
و مردم آمریکا نمیدانستند "سایر
کشورها" چیست؟
تصاویر از روستای قاسم آباد تهرانچی
[عکس 620×414]
مشاهده مطلب در کانال
تحقیق در مورد بیماری‌ های فیزیولوژیک
چکیده مقاله:
بیماریهایی که در اثر کمبود مواد غذایی روی برنج ایجاد می‌شود.
کمبود آهن سبب از بین رفتن سبزی برگهای جوان و در نتیجه زردی آنها می‌گردد. برگهای مسن‌تر ممکن است زرد شوند و در اثر کمبود مفرط، بوته‌ها معمولاً می‌میرند. علائم اولیه معمولاً 4 تا 5 هفته بعد از نشاء‌کاری اتفاق می‌افتد.
کمبود منگنز باعث ایجاد خطوط زرد بین رگبرگها از نوک به سمت قاعده برگها می‌شود که بعداً قهوه‌ای تیره و نکروز می‌
خارش سر نشانه چیست؟
ریزش مو در زنان و مردان ابتدا می توان ناشی از کمبود ویتامین B7 یا بیوتین باشد. این کمبود به آسانی درمان شده و جلوه مو ها دوباره احیا می شود. افراد می توانند جهت دریافت بیوتین بیشتر، زرده تخم مرغ مصرف کنند. خاکستری شدن زود هنگام مو ها و شوره سر از علائم بارز کمبود مجموعه ویتامین های B و سلنیوم هستند.
همانطور که بدن برای سالم بودن به اسید های چرب ضروری و برخی آنتی اکسیدان ها نیاز دارد، مو ها و پوست سر نیز به مقادیر مناسبی از ویتا
پشت دست را با دو انگشت به اندازه نیم تا یک سانتی متر به سمت خود بکشید و رها کنید. باید در عرض چند ثانیه پوست به جای خود برگردد. بازگشت کند پوست به جای خود نشانه کم آبی است.
اگر بدن آب کافی داشته باشد، رنگ ادرار شفاف است. زرد یا نارنجی بودن ادرار نوعی اخطار است. هنگامی که بدن با ۳درصد کمبود آب رو به رو است، رنگ ادرار به طور قابل توجهی زرد خواهد شد. در صورتی که کمبود آب ۵درصد باشد، ادرار به رنگ زرد و بیش از ۵درصد به رنگ نارنجی خواهد بود.
بنابراین لازم
ترکیه مقصد سفر خیلی از ایرانی‌ها در این روزها است. این کشور جاذبه‌های تاریخی و سیاحتی زیادی دارد و برای خیلی از افراد می‌تواند جذاب باشد.
اما آیا تابه‌حال به خطرات و ریسک‌های این سفر هم فکر کرده‌اید؟ خطر بروز بیماری در کشوری غریب و هزینه‌های بالای درمان موضوع مهمی است که می‌تواند خیلی‌ها را به ترس و نگرانی بیندازد. این موضوع و خیلی خطرات دیگر باید برای ما مهم باشد و قبل از سفر باید برای آن کاری کرد. بیمه مسافرتی راهکار مناسبی برای مقاب
دلنوشته کمبود خاطره
من حالم خوب بود,فقط کم حرف میزدم و زیاد میخوابیدم,به یه گوشه خیره میشدم و صورتم خیس میشد,لباس نمیخریدم وفیلم نمیدیدم,غذای کم وسیگار زیاد.
گفتن حال روحیه مناسبی نداری,دکتر رای به بستری شدنم داد.
چهار ماهه که بستری شدم,اولا بهش میگفتن دیوونه خونه اما الان میگن کلینیک.
امروز یکی از بیمارا دلیل حال بد منو فهمید,میگفت:ازکمبود خاطره رنج میبرم.
اما من حرفش رو جدی نگرفتم چون کلی خاطره دارم,همه یه شکل و بایه نفر, من و دوست خوبم,تنه
دستاوردهای مادی بشر از آغار زندگی شهرنشینی و خاصه پس از توسعه صنعت در معرض انواع خطرها و حوادث گوناگون قرار داشته و دارد. ترس از وقوع حوادثی مانند:
آتش‌سوزی، سیل، زلزله، طوفان، آتشفشان و از بین رفتن ثروت و اموالی که حاصل یک عمر تلاش و کوشش انسان است در اثر وقوع این خطرات عاملی است که آرامش و آسایش او را سلب و زندگی وی را توام با نگرانی و تشویش می‌سازد. انسان امروز نیازمند پشتوانه‌ای مطمئن و همیشگی است تا بتواند با اثار زیان بار حوادث و بلایا
۱- کلسیم در حرکات گلبول های سفید نقش داشته و در نتیجه کمبود این عنصر میتواند منجر به کاهش توان سیستم ایمنی شود.
۲- کلسیم در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه ای نقش دارد
۳- در انعقاد خون نقش دارد
۴ – در ساخت استخوان، منقار، ناخن پرنده نقش دارد
۵- در انتقال جریانات عصبی و انقباضات ماهیچه نقش دارد
۶- اما مهمترین نقش کلسیم در بدن پرندگان زینتی ساخت پوسته تخم پرندگان، استخوان و منقار پرنده می باشد
نکته: برای جذب بهتر کلسیم از روده نیاز به ویتا
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
بیمه نامه بدنه
هر اتومبیلی، علاوه بر استهلاک طبیعی در معرض خطرات و حوادث فیزیکی غیر قابل پیش‌بینی قرار دارد که این خطرات ممکن است هزینه های سنگینی را برای شما ایجاد کنند. بیمه بدنه اتومبیل سامان این نوع هزینه‌ها را جبران می‌نماید.
ادامه مطلب
‍ وضعیت  کمبود کپسول گاز درفاریاب این تنها واحد رسمی صنفی کپسول گاز در فاریاب است که به لحاظ هجوم جمعیت متقاصی در شب این سوخت مورد نیاز اقدام به توزیع نموده استسرمای شدید از یکطرف استفاده خودروهای گازسوز از طرفی دیگر یکی از عواملی  است که مردم فاریاب را دچار مشکل کرده است در گفتگویی که با متقاضیان داشتیم اغلب از توزیع کپسول گاز به خودرهای دوگانه سو
ادامه مطلب
علائم ظاهری کمبود عناصر غذایی  در گیاه به صورت علائمی مختلف قابل مشاهده است که میتوان به مواردی چون تغییر رنگ، سوختگی، توقف رشد جوانه های انتهایی، تغییر شکل میوه ها، تفاوت در عملکرد، زودرسی، دیررسی، کوچک شدن میوه ها، نارسایی در رشد، کاهش گسترش ریشه و کاهش خاصیت انبارداری میو ه ها اشاره نمود.

ادامه مطلب
HACCP یا سیستم کنترل نقطه بحرانی تجزیه و تحلیل خطر یک سیستم کنترل فرایند است که خطرات را شناسایی می‌کند ممکن است در فرآیند تولید مواد غذایی اقدامات لازم برای جلوگیری از وقوع خطرات در هر مرحله از فرآیند را کاهش می‌دهد.
چرا HACCP مهم است؟HACCP مهم است، زیرا اولویت بندی و کنترل خطرات بالقوه در تولید مواد غذایی استبا کنترل ریسک‌های غذایی عمده، مانند ریسک‌های میکروبیولوژیکی، مواد شیمیایی و فیزیکی و آلاینده‌های صنعتی می‌تواند به مصرف کنندگان اطمی
 قرص تستوسترون چیست و موارد مصرف آن
قرص تستوسترون (Testosterone) از
داروهای افزایش دهنده هورمون تستوسترون در بدن آقایان است. تستوسترون در
اشکال دارویی مثل قرص و آمپول وجود دارد تستوسترون
از جمله هورمون‌های مهم بدن است که میزان آن در مردان چندین برابر زنان
است. این هورمون از اصلی‌ترین هورمون‌های جنسی به شمار می‌رود که با کاهش
آن در بدن قطعا فرد دچار مشکلاتی می‌گردد. امروزه برای جبران کمبود این
هورمون داروهایی با عنوان آمپول
چرا کمبود ویتامین D باعث خطر مرگ درسالمندان
کمبود ویتامین D، احتمال بروز مرگ و میر در بزرگسالان مسن را افزایش می‌دهد.محققان با انجام بررسی‌های خود روی ۲‌هزار و ۵۳۸ سفیدپوست و سیاهپوست آمریکایی در سنین ۷۹-۷۰ سالگی و جمع‌آوری نمونه خون آنها برای تعیین سطوح ویتامین D و مطالعه وضعیت پزشکی آنها در هر شش ماه دریافتند که سطوح پایین ویتامین D و سطوح بالای هورمون پاراتیروئید با افزایش میزان مرگ و میر در افراد مسن همراه است.
پرستاری در منزل
محققان
مدیریت بحران در زلزله:

1- مقدمه
رشد سریع و بی‌رویه جمعیت، بیش از هر زمان شهرهای بزرگ را با
خطرات طبیعــی مواجه ساخته است. خطرات طبیعی به همراه خطرات احتمالــی ناشی
از فعالیت‌های انسانی همچنان تشدید می‌شوند و محیط زیست را تهدید
می‌نمایند. تراکم بیش از حد جمعیت در شهرها، دارایی‌ها، تاسیسات زیربنایی و
منابع تولیدی و خدماتی باعث آسیب‌پذیر شدن تعداد انبوهی از انسان‌ها
گردیده است. در کشورهای در حال توسعه، حدود 12 تا 15 سال طول خواهد کشید تا
 عناصر غذایی در رشد خیار درختی
- علائم کمبود ازت در خیار درختی
- علائم کمبود فسفر در خیار درختی
- علائم کمبود پتاسیم در خیار درختی
- علائم کمبود کلسیم در خیار درختی
- علائم کمبود منیزیم در خیار درختی
- علائم کمبود آهن در خیار درخت
- دلاییل کمبود آهن در خیار درختی
- علائم کمبود منگنز در خیار درختی
- علائم کمبود روی در خیار درختی
- علائم کمبود بر در خیار درختی
- علائم کمبود مس در خیار درختی
* آفات و بیماری ها
- شته سیاه باقلا – شته سبز هلو – تری
 عناصر غذایی در رشد خیار درختی
- علائم کمبود ازت در خیار درختی
- علائم کمبود فسفر در خیار درختی
- علائم کمبود پتاسیم در خیار درختی
- علائم کمبود کلسیم در خیار درختی
- علائم کمبود منیزیم در خیار درختی
- علائم کمبود آهن در خیار درخت
- دلاییل کمبود آهن در خیار درختی
- علائم کمبود منگنز در خیار درختی
- علائم کمبود روی در خیار درختی
- علائم کمبود بر در خیار درختی
- علائم کمبود مس در خیار درختی
* آفات و بیماری ها
- شته سیاه باقلا – شته سبز هلو – تری
باسمه تعالی
چهل حدیث
غم و غصه
غزل۳
آنچه آید به سرم، غفلت و اندوه و غم است
حرص دنیا و طمع آتش بر جان و سم است
مشکلات است سبب، عامل افزونی غم
فقر و کمبود محبت، همگی از ستم است
دور بودن ز گناهان، اثری جاوید است
حس کمبود و حقارت سببش رنج و غم است
اختلال است و پریشانی احوال ز غم
غصه و رنج بیارد، چو کسی در الم است
گر تنش یا که خشونت بشود سر مشقت
سبب سستی و افسردگی و هم عدم است
باعث کاهش نیرو شود و درد و عذاب
چون شود ذهن تو مشغول وتدابیر کم است
عشق یزدان سب
یک ساعت ورزش و تحرک ریسک و خطرات احتمالی ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را از بین می برد. همه ما در حال حاضر درباره خطرات ناشی از نشستن بیش از حد شنیده ایم، اما برای کسانی که  شغل کم تحرک دارند، در حال حاضر خبر خوبی وجود دارد و این است که یک ساعت فعالیت با شدت متوسط خطرات ناشی از ۸ ساعت بی تحرکی را جبران می کند. این نتیجه گیری از یک متا آنالیز از آزمایشات که بیش از ۱ میلیون نفر سوژه آزمایش در آن وجود داشتند بدست آمده، این گزارش در مجله لانست منتشر شد.فعا
تصورمان این بود که پدافند عامل، در زمینه جنگهای فیزیکی و پدافند غیر عامل در زمینه جنگهای غیر فیزیکی مانند خطرات فضای مجازی و کرونا فعالیت می کند .
پدافند غیر عمل مسئول شناخت و برخورد با خطرات احتمالی جنگهای غیر فیزیکی است .
از پدافند غیر عامل چیزی ندیدیم و نشنیدیم. 
ناخن بخشی از دستگاه پوششی است که فاقد عصب یا خونرسانی است. بخش‌های دیگر این دستگاه پوست، مو و غشاء مخاطی هستند.
جدا از جاذبه آرایشی، ناخن‌ها وظایف دیگری نیز بعهده دارند از جمله کمک به بلند کردن اجسام با ایجاد تکیه‌گاه برای بافت انگشتان یا دست کاری اجسام و از همه مهم‌تر آن که ناخن‌ها سلامت عمومی بدن را بازتاب می‌دهند.
ناخن‌هایی که به راحتی می‌شکنند و ترک می‌خورند از مشکلات احتمالی تغذیه‌ای خبر می‌دهند. البته دلایل شکنندگی ناخن بسیار م
برای شروع باید گفت هدف هر دو جراحی، دستیابی به وزنی ایده آل و حفظ آن می باشد. این دو جراحی با کاهش مقدار غذای دریافتی بیمار و دادن احساس سیری به وی موجب کاهش وزن آنها می شود.
بیماران باید تا هفته ها از رژیم غذایی بعد از جراحی لاغری پیروی کنند و سپس رو یه زندگی سابق را برای همیشه کنار بگذارند. هیچ یک از این جراحی ها بازگشت پذیر نیستند. هر دوی آنها می توانند موجب بهبود بیماری های مرتبط با چاقی مانند دیابت، فشار خون بالا و آپنه خواب بشوند.
به طور کل
-حالا میتونم اینجا بنویسم که آخرین دستاورد زندگی‌ام اینه که میرم تره بار و میوه می‌خرم. میوه و شیر رو در برنامه‌ی غذایی‌م گنجوندم. و دیگه مامان و بابام بهم نمی‌گن چیزی بخور که یه وقت کمبود مواد معدنی و ویتامین پیدا نکنی. خودم متوجه تمام خطرات هستم. :)
- دیشب ساعت ۱۸:۴۵ به فاطمه گفتم بریم سینما؟ از لحظه‌ی پیشنهاد تا لحظه‌ای که توی سینما بودیم جمعا ۳۰ دقیقه طول کشید. مطرب دیدیم. سعید قبلا فیلم رو معرفی کرده بود. خیلی فیلم خاصی نبود ولی برای رها
خطرات تومولوس
خطرات تومولوس ها به چه شکلی هست
 
خطرات تومولوس در وحله اول شامل طلسم و خرافات این چنینی نیست .
مهمترین تله موجود در تومولوس ها مسمومیت است .
اتاق قبر به قدری سالم ساخته می شود که،
گاز فلز سوخته و گاز جسد پوسیده به خودی خود پاک نشده و درون اتاق می ماند .
هنگام باز کردن، اگر به آن دقت نشود، به قدری خطرناک است که حتی باعث مرگ هم می شود .
هنگام باز شدن در نباید فراموش کرد که با گاز روبرو خواهیم شد ،
و باید از ماسک ضد گاز استفاده شود .
هنگ
خطرات سکته چشمی
خطرات سکته چشمی
بسیار زیان آور می‌باشد به طوری که باعث بسته شدن شریان شبکیه که وظیفه
خون‌رسانی به شبکیه را دارد خواهد شد. بهتر است بدانید که شبکیه یک لایه
نازک است که کار آن محافظت از سطح داخلی پشت چشم می‌باشد. همچنین شبکیه
باعث ارسال سیگنال به مغز می‌شود که در نهایت باعث درک و پردازش آنچه که
می‌بینید خواهد شد.
زمانیکه
رگ‌های شبکیه بسته شوند نشت مایع و به دنبال آن متورم شدن چشم را در پی
خواهد داشت که در نهایت باعث اختلا
کمبود ویتامین ها و مواد معدنی براحتی میتونه موجب تغییر خلق و خو در حد بیماری شده و روی رفتار و طرز نگرش ها و عملکردهامون تاثیر بگذاره .
چکاپ سالانه به انتخاب پزشک خانواده و با توجه به سن و سال و سبک زندگی و منطقه ی جغرافیایی انجام میگیره .
از موارد مهمی که میشناسم براتون مینویسم .
کمبود ویتامین D3 در اغلب ایرانی ها منجر به چاقی ؛ افسرگی ؛ مشکل کلسیم سازی و غیره میشه . بدون هیچ مشکلی برید داروخانه یک ورق D3 50000 بخرید و هر ماه یکی بخورید .به خانواده ه
ویتامین یکی از فاکتورهای مهم سلامتی است و فقدانش سلامت جسم و روان را مورد تهدید قرار می‌دهد.
گاهی‌ اوقات و به دلایل مختلف، بدن ما تمام مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز خود را دریافت نمی‌کند. در چنین حالتی، دچار کمبود ویتامین می‌شویم. کمبود ویتامین‌ می‌تواند مشکلاتی در بدن به‌وجود بیاورد. بنابراین مهم است که علائم کمبود ویتامین‌های مختلف را بشناسیم. در این مقاله دربارۀ علائم کمبود ویتامین A در بدن توضیح می‎دهیم.
به گزارش مجله دلتا؛ و
«فرشته نگهبان» 
یکی بود یکی نبود یه دختر کوچولویی بود به نام صبا. صبا کیف مدرسه اش را برداشت و از مامان خداحافظی کرد تا به سمت مدرسه حرکت کنه.صبا بسم الله گفت و از خانه بیرون رفت.باد می آمد. باد در را محکم به هم زد صبا دستش را عقب کشید و گفت: وای نزدیک بود انگشتم لای  در بماند؟به خیابان رسید. موتورسواری با سرعت آمد، صبا خودش را عقب کشید.گفت: اگر موتور را نمی دیدم چه می شد؟به مدرسه  رسید. به آب خوری رفت. قمقمه اش را پر از آب کرد. دهانش را با زکرد و سر
کود کلات چیست؟
 
چرا از فرم آهن باید استفاده می شود؟ با افزایش pH محیط در حال رشد از 6.2 ، آهن حتی اگر هنوز وجود داشته باشد در دسترس گیاه قرار می گیرد. کلاتها از نظر الکتریکی دارای مولکولهای آلی هستند که آهن را در خود نگه می دارند ، اما آهن را حتی اگر pH متوسط ​​در حال رشد زیاد باشد ، به گیاه می ریزد. براساس گفته مهندسین شرکت پالایش کود همه کلات ها به طور یکسان کار نمی کنند. براساس این انتشار ، "درک مدیریت pH برای گیاهان رشد یافته کامل" بهترین کلات بر
رشد روزافزون جمعیت، آلودگی آب های سطحی و زیرزمینی، توزیع نامناسب منابع آب و خشکسالی های دوره ای، اکثر کشورها را به جستجوی منابع جدید آب سوق داده است. امروزه کمبود منابع آبی و آلودگی آب ها، مدیریت نامناسب آب های در دسترس، رشد جمعیت و تغییرات آب و هوایی از جمله مشکلات جهانی مرتبط با آب ها می باشند. با افزایش جمعیت، میزان تولید فاضلاب افزایش یافته و اگر فاضلاب تولیدی به طور مناسبی تصفیه و مورد استفاده مجدد قرار گیرد، می تواند بخشی از کمبود منا
در افراد دیابتی، علل کمبود قند خون به شرح زیر است:
استفاده زیاد از داروهای دیابت – مخصوصا انسولین، داروهای سولفونیلوراس (مثل گلیکلازید) و یا داروهای گلینید (مثل ناتگلینید)
نخوردن یا دیرخوردن یک وعده غذایی
خوردن غذاهایی که کربوهیدرات زیادی ندارند مثل نان، سیب زمینی، پاستا و میوه
ورزش یا فعالیت، بویژه ورزش سنگین یا بدون برنامه
نوشیدن الکل با معده خالی
گاهی اوقات هیچ دلیل منطقی برای کاهش قند خون وجود ندارد. ممکن است حتی در افرادی که دیابت ند
امید، بزرگ‌ترین شوربختی است.تو وقتی امید داری، یعنی فکر می‌کنی قرار است در آینده‌ای دور یا نزدیک به چیزی برسی. این به معنای این است که در حال حاضر چیزی را نداری، یعنی کمبود و فقدان.
کمبود و فقدان یعنی رنج، یعنی رنج کشیدن به امید فردا و از دست دادن امروز. تباهی امروز برای فردایی که معلوم نیست اصلا بیاید یا نه.
من می‌گویم بهتر است به چیزی امید نداشته باشیم و از همین الان و درست از همین موقع لذت ببریم.
بهتر است فکر نکنیم بعد از این چه خواهد شد، س
علائم کمبود آهن در گیاه:
علائم کمبود آهن، ابتدا به صورت زردی برگهای جوان ظاهر می شود به طوریکه پهنک برگ زرد و رگبرگها سبز باقی مانده است. ضمن اینکه این عنصر فاقد حرکت در آوند آبکش بوده و قابلیت انتقل از برگهای پیر به سمت برگهای جوان را ندارد. همچنین در صورت بروز کمبود شدید سرشاخه خشک خواهد شد.
علائم کمبود آهن در گیاه
شرکت نهاده گسترپارس رویش
30 تأیید ثروت برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی شماتوسط اسد مه30 تأیید ثروت برای جذب ثروت و فراوانی در زندگی شماهر روز به دنبال خود به خودتان تأیید کنید. کمبود پول نیست بلکه عدم آگاهی است. خود را در لرزش ثروت و فراوانی قرار دهید ، و برخلاف ذهنیت کمبود ، اندیشه خود را با یک طرز فکر ثروت هماهنگ کنید. ممکن است این تأییدها به وارد آوردن به وفور ثروت به زندگی شما کمک کند. جذب پول  این تأییدها را روزانه در زمان اختصاصی خود بگویید ، آن را بگویید ، آن را بب
علت رنگ پریدگی صورت ؟
 
رنگ پریدگی ، همچنین به عنوان رنگ پریدگی یا رنگ پریدگی شناخته می شود ، در مقایسه با چهره طبیعی شما ، سبک بودن غیرمعمول رنگ پوست است. کمبود ممکن است در اثر کاهش جریان خون و اکسیژن یا کاهش تعداد گلبول های قرمز ایجاد شود.
این بیماری در سراسر پوست شما رخ می دهد یا موضعی تر به نظر می رسد. خوش بینی موضعی معمولاً شامل یک اندام است. در صورت بروز ناگهانی رنگ آمیزی عمومی و بی رنگ بودن اندام ، باید به پزشک مراجعه کنید.
دلایل کمبودکم خ
چاقی طوطی خود را کنترل نمایید.
یکی از مشکلات اساسی طوطی ها چاقی است. این مشکل عموما به دلیل مصرف غذا های پرچرب برای طوطی ایجاد می شود. طوطی هایی که دارای مشکل چاقی هستند می توانند به بیماری کبد چرب مبتلا شوند که این بیماری جدی است.
مشاوره و آموزش ودرمان بیمای های حیوانات
-اگر که متوجه شدید که طوطی شما در حال چاق شدن است حتما طوطی را نزد دامپزشک ببرید. کاهش مصرف برخی از مواد غذایی می تواند سبب کاهش وزن طوطی شود اما مهم این است که شما برای طوطی خود
از خطرات کاشت گونه و ابرو چه می دانید؟
 
 
کاشت ابرو با استفاده از موهای بالای گوش که از لحاظ جنس شباهت زیادی به موهای ابرو دارند انجام می شود در این مورد هم بایدریزش ابروها متوقف شودتا پیوند صورت بگیردکاشت ابروکار سختی است زیرا ابرو چند جهت داردو به اصطلاح خواب های متفاوتی دارد.
 

 
 
کاشت گونه همراه با رفع چین و چروکها:هر عمل جراحی خطرات خاص خود را دارد بیشتر مشکلاتی هم که درباره عملهای زیبایی به وجود می آید به دلیل استفاده ازوسایل وداروها
بیمه آتش‌سوزی بیمه‌ای اختیاری برای منازل و واحدهای تجاری و اداری است. این بیمه جزو بیمه اموال محسوب می‌شود و از بیمه‌گذار در برابر خطراتی همچون آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار محافظت می‌کند.
آتش‌سوزی، صاعقه و انفجار خسارات اصلی بیمه آتش‌سوزی هستند و تمام بیمه‌های آتش‌سوزی این خطرات را پوشش می‌دهند. این بیمه دارای چند خطر فرعی هم هست که بیمه‌گذار می‌تواند در صورت تمایل در برابر این خطرات هم ایمن باشد.
بیمه آتش‌سوزی ساختمان چند نوع مختلف
سوپر فود چیست⁉️
سوپرفود یک پودر کاملا گیاهی هست که به روش مهندسی جدیدی ریزمغذی ها در سلول های گیاهی تا *دویست برابر* تغذیه میشه و اثرات درمانی فوق العاده ای دارد.
این پودر سرشار از ویتامین ها و مواد معدنیست
سرشار از انتی اکسیدانها و بیوفلاونویید ها و آنزیم های مورد نیاز بدن
به طور کلی این پودر منبع ویتامین ها و ریزمغذی هاست
مصرف سوپرفود باعث تنطیم سیستم هورمونی انزیمی بدن شده و سبب درمان و بهبود بسیاری از بیماری ها میشود
و یک نکته مهم ا
مشاور پرورش شترمرغ
 
 ویتامین d
برای جذب طبیعی کلسیم به آن نیاز می باشد و در صورت ناکافی بودن ویتامین ، کمبود کلسیم ظاهر می شود و سبب کاهش تولید تخم مرغ می شود ویتامین d به دو شکل d2 و d3 بود که توانایی جذب و فعالیت هردو در حیوانات یکسان است ولی در طیور فرم d3 فعالتر و کارایی بهتری دارد .
پروتئین
مصرف پروتئین در واقع برای تامین اسیدهای امینه است 22 اسید آمینه وجود دارد که طیور قادر به ساختن برخی از آنها نمی باشند اسیدهای امینه ضروری بایستی برای طیور
آیا تنفس هلیوم خطرناک است؟
اکثر مردم از اینکه هلیوممی تواند صدای آن ها را تغییر دهد، آگاهی دارند. به همین دلیل، می توان درک کرد که چرا کودکان و حتی بزرگسالان تنفس هلیوم را نوعی تفریح تلقی می کنند. در حقیقت می توان گفت همه ی افراد یا خود تجربه ی چنین کاری را در مهمانی ها داشته اند و یا شاهد تییر صدای دیگران در اثر تنفس هلیوم بوده اند و یا حد اقل چنین چیزی را در فیلم ها دیده اند.
رسانه ها سبب تبلیغی برای این شده اند که مردم تنفس هلیوم را به عنوان تف
در مراسم صبحگاه روز سه شنبه97/12/21  کلیپ هایی در رابطه با خطرات استفاده از مواد محترقه وآتش زا  و همچنین تصاویری از مجروحین سال های قبلی نمایش داده شد. 
اقدامات انجام شده در این رابطه عبارتند از:
1 - تهیه بروشور و توزیع در بین دانش آموزان 
2 - طراحی ونصب تراکت هایی در مدرسه 
3 - اختصاص دو صبحگاه  در این رابطه 
4 - تهیه مقالات توسط دانش آموزان و قرائت در صبحگاه مدرسه
دریافت
رژیم شیر 4 هفته ای برای تناسب اندام
بسیاری از افراد اخیرا در مورد استفاده از رژیم شیر برای کاهش وزن صحبت کرده اند، اما قبل از رعایت رژیم غذایی جدید و غیر معمول، مهم است که بدانید چه مزایایی ممکن است داشته باشد و همچنین خطرات احتمالی.
 
رژیم شیر چیست؟
رژیم غذایی شیر می تواند به صورت های مختلفی باشد، اما در اصل، یک رژیم غذایی است که تنها شیر برای مدت زمان طولانی - روز یا هفته - بدون هیچ نوع غذایی دیگر مصرف می شود. در بعضی موارد، رژیم غذایی شامل نوش
راهنمایی کاربردی و عملی پرورش شترمرغ
 
 
ریبوفلاوین (Riboflavin) : به دلیل فقر اجزاء غذایی به جیره اضافه می گردد. فلج ناشی از پنجه های خمیده، کاهش میزان رشد، اسهال و کاهش جوجه درآوری علایم معمول کمبود ریبوفلاوین می باشد.
اسید پانتوتنیک (panthothenic): در بسیاری از مواد غذایی وجود دارد ولی به صورت پانتوتنات کلسیم به اکثر جیره ها افزوده می شود. علایم کمبود اسید پانتوتنیک شامل ضعف رشد، پرهای ژولیده در جوجه ها، ضایعات دور چشم ها و دهان درماتیت پنجه ها، کاهش
دانلود سریال مهلا
تا یادم نرفته بگم که امسال سریال های زیادی برای تلوزیون ساخته میشن
که میشه گفت در نوع خودشون بی نظیر هستند
اینکه چه سریالی بهتره و چه سریالی بد تر هست زیاد مشخص نیست
ولی میشه گفت هر که بامش بیش برفش بیشتر
یعنی هر سریالی طرفدارانش بیشتر باشه احتمالا خودش هم بهتره
زیاد صحبت نمی کنم
چون دوس ندارم خیلی صحبت کنم
فقط به این موضوع اکتفا می کنم
که کمبود های خودتون رو
پای کمبود های دیگران نگیرید
وگرنه ضرر میکنید
سریال مهلا رو باید ا
بازیافت ضایعات به چه صورت است
ضایعات آهن می‌تواند خطرات بسیار زیادی را برای جامعه و شهرهای پیشرفته و شهرهای کوچک به همراه داشته باشد زیرا مواد به کار رفته در ضایعات آهن باعث زدن به خاک و زمین و حاصلخیز ایران زمین می‌شود و باعث می‌شود زمین نابارور شده و رشد و حاصلخیزی در آن اصلاً صورت نگیرد.خرید ضایعات آهن توسط بسیاری از افراد و شرکتها صورت می‌گیرد این افراد با خرید ضایعات آهن به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند و باعث می‌شوند محیط زیست ما روز ب
علایم فقر آهن در کودکان:
فقر آهن شایع ترین بیماری خونی در دوره  شیرخوارگی، نوزادی  و کودکی
است. این نوع  کم خونی ناشی از کمبود آهن برای ساخت هموگلوبین در گلبول های
قرمزخون است.
در صورت کمبود آهن، تولید هموگلوبین در گلبول قرمز کاهش یافته و در نهایت گلبول قرمز کوچک و کم رنگ می شود. 

دلایل ایجاد فقر آهن:
ادامه مطلب
خطرات استفاده از سنگ گرانیت  به عنوان مصالح ساختمانی
تشعشعات طبیعی تولیدی از مصالح ساختمانی به ویژه سنگهای گرانیتی به گاز رادیو اکتیو رادون و تورون تبدیل و اگر این تشعشعات در فضای کاملا بسته ایجاد شود با تجمع در محیط به ریه انسان وارد می شود و با ماندگاری خود می تواند اثرات سویی در سلامتی انسان داشته باشد .
 
ادامه مطلب
کمبود آهن چه مشکلات پوستی را به وجود می آورد؟
در این مقاله طی بررسی های انجام شده به موضوع مشکلات کمبود آهن برروی پوست می پردازیم.
کمبود آهن در کنار عوارض بسیاری که دارد می تواند در زیبایی و جوانی پوست هم مشکلات و اختلالاتی را ایجاد کند که در ادامه توصیه هایی برای جلوگیری از مشکلات و از بین رفتن زیبایی پوست خواهید خواند.
مضرات کمبود آهن در بدن
کمبود آهن در کنار عوارض بسیاری که دارد می تواند در زیبایی و جوانی پوست هم مشکلات و اختلالاتی را ایجا
نشانه های کمبود پلاکت خون 
سجاد زارعی متخصص خون و انکولوژی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به پلاکت های خونی گفت: در زمان 
پارگی رگ های خونی پلاکت ها به محل آسیب دیده می چسبند و مانع خونریزی می شوند.
وی با بیان اینکه پلاکت باعث بروز لخته خون و بند آمدن خونریزی می شود، اظهار داشت: تعداد نرمال پلاکت خون بین 150 هزار الی 450 هزار در هر میکرومیلی لیتر است.

ادامه مطلب
 
منیزیم یک ماده معدنی اساسی است که برای سلامت و عملکرد درست بدن موثر است  . این ماده معدنی می تواند سلامت استخوان ها را بهبود ببخشد ، فشار خون را تثبیت کند و به حفظ ریتم قلب و عملکرد اعصاب کمک کند. علائم کمبود منیزیم شامل خستگی ، کاهش اشتها ، حالت تهوع ، گرفتگی عضلات ، سوزن سوزن شدن و انقباضات عضلات است. کمبود منیزیم نیز با سردرد و میگرن مرتبط است. تخمین زده می شود که بسیاری از افراد از طریق رژیم های غذایی منیزیم کافی دریافت نمی کنند.منیزیم ، و
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
مردها بر اثر کمبود عاطفه ازدواج می کنند. بر اثر کمبود حوصله طلاق می دن. ولی نکته جالب اینه که بر اثر کمبود حافظه دوباره ازدواج می کنند !!؟؟
بیشتر مردان موفقیت شون رو مدیون زن اولشون هستند و زن دومشون رو مدیون موفقیت شون !!؟
مردها سه تا آرزو دارن : - اونقدر که مامانشون می گن خوش تیپ باشن ! - اونقدر که بچه شون می گن قوی باشن ! و مهمتر از همه اینکه : - اونقدر که زنشون شک داره دوست دختر
داشته باشن !!؟؟
مرد اولی : امان از دست این زنها !؟ زنم تمام دارائیمو بردا
زخم دهان علل زیادی دارد و شامل موارد زیر می باشد:

استرس – وضعیت عاطفی ما واقعا می تواند بر سلامتی مان تأثیر بگذارد. استرس بیش از حد در زندگی سیستم ایمنی بدن تان را تضعیف می کند. عدم تعادل گوارشی می تواند منجر به رفلاکس اسید شود که با زخم دهان مرتبط است.
آسیب های جزئی – لثه ها و لب های تان به راحتی کبود یا بریده می شوند. هنگامی که دندان های تان را مسواک می زنید، باید مراقب باشید. مسواک زدن خشونت آمیز منجر به ایجاد آفت می شود؛ بنابراین آسیب دیدن
چگونه با کمبود امکانات موفق شویم؟
 
 
کمبود امکانات گاهی از امکاناتی که داریم می توان امکان جدید خلق کرد اما گاهی حیفمون میاد و به همین دلیل نمی توانیم  برای موفقیت امکانی را ایجاد کنیم.پسر 10 ساله چینی که دست چپ خود را از دست داده بود و پدرش برای نجات او از افسردگی او را به یک استاد جودو معرفی می کند و او ماه اول با او بدنسازی کار کرد و در این مدت فقط یک تکنیک به او یاد داد ,روز مسابقه همه را شکست داد و برنده شد علت را پرسیدند او گفت وقتی ما مدت ه
اکثر پرندگان خانگی ما متعلق به نواحی گرمسیر هستن و بطور طبیعی ۱۲ ساعت روشنایی و ۱۲ ساعت تاریکی را تجربه می کنن.بدن پرندگان به خواب بیشتری از ما نیاز دارد و اکثرا برای شاداب و سالم ماندن به حداقل ۱۰ ساعت خواب نیاز دارن.

فعال بودن و کمبود خواب باعث ضعیف شدن پرنده می شود. بهتر است جای خواب مناسبی برای پرنده در نظر بگیرین چون در مکانی که افراد رفت و آمد دارن پرنده قادر به خوابیدن نیست. پرنده با وجود کمی صدا می تواند بخوابد ولی با وجود حرکات دیگران
 
چگونه کمبود جا در اتاق کودک را حل کنیم؟
خانه‌های امروزه کوچک و تعداد اتاق‌های آن‌ها کم‌تر از گذشته است. انگیزه ما برای جمع‌وجور خریدن و طبقه‌بندی لوازممان در خانه و استفاده از فضاهای مرده از همینجا ناشی می‌شود. اتاق کودکان هم از این قاعده مستثنی نیست.
ادامه مطلب
سولفات منگنز از جمله موادی است که به دلیل داشتن عنصر منگنز در مصارف پزشکی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.
مصرف این ماده به عنوان کود برای گیاهان می تواند کمبود دو عنصر گوگرد و منگنز را جبران نماید
همچنین مکمل های سولفات منگنز به منظور برطرف نمودن کمبود عنصر منگنز در انسان مورد استفاده قرار می گیرد.
این ماده در انواع هیدراته نیز موجود می باشد اما مونو هیدرات آن رایج ترین فرم از انواع هیدراته ی سولفات منگنز به شمار می آید.
برای خرید و فروش
45



خطرات زیست محیطی مهندسی ژنتیک
تعداد صفحات انگلیسی 19 صفحه (4759 کلمه) تعداد صفحات ترجمه فارسی 25 صفحه ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش به همراه ترجمه شکل و جدول هر 250 کلمه 1 صفحه میباشد منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست زیر قیمت بازار







دسته بندی
مقالات ترجمه شده

فرمت فایل
doc

حجم فایل
195 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
25


نمونه ترجمه شدهچکیده
قبل از ورود به دن
سلام
برای کمبود خواب شبانه چه راه حلی دارید؟، راستش من هر شب ساعت 12 آماده خواب میشم، ولی حدود 4 ساعت بعدش به زور خوابم میبره، واقعا نمیدونم چیکار کنم، کل زندگیم به خاطر خوابم مختل شده، دوست دارم صبح ها ساعت 7 یا 8 بیدار بشم، ولی چون دیر میخوابم برام تبدیل به آرزو شده.
لطفا راهکار بدید، واقعا ممنون میشم.
ادامه مطلب
گزینه های بسیاری پیش روی افرادی است که قصد انجام جراحی لاغری را دارند. آنها می توانند یکی از جدیدترین روش های جراحی لاغری اعم از بای پس معده، اسلیو معده، حلقه معده و غیره را انتخاب کنند. هر کدام از این جراحی ها دارای نقاط قوت و ضعف خاص خود هستند که بیمار پس از شنیدن مشاوره های جراح لاغری، بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب می کند.
پس از انتخاب نوع جراحی لاغری، لازم است به مقایسه گزینه های پیش رو بپردازید. باید تفاوت ها و شباهات دو نوع جر
یک‌بار حول و حوش شانزده سالگی، وقتی که کسی در خانه نبود، تمام لباس‌هایم را از تن درآوردم و جلو یک آینه‌ی تمام قد، بدنم را از فرق سر تا نوک پا به دقت وارسی کردم. حین آن کار هرچه نقص و کمبود در بدنم بود - یا دست کم به نظر من نقص و کمبود می آمد- در ذهن خود فهرست‌بندیی کردم. برای مثال (و یادتان باشد که این‌ها را فقط به عنوان مثال ذکر می‌کنم) ابروهایم چه پرپشت‌اند، ناخن‌هایم چه شکل خنده‌داری دارند و از این قبیل مسائل. تا جایی که به یاد دارم وقتی به
عاداتى که می‌تواند نشان دهنده کمبود اعتماد به نفس باشد:
١. به همه چیز بله گفتن و ناتوانى در نه گفتن به بعضى درخواست ها و امور خلاف میل فرد.
٢. مکالمات درونى منفى و یا خود سرزنش گرى.
٣. عقب نشینى کردن از اهداف زمانى که فرد مورد انتقاد دیگران قرار مى گیرد.
٤. ناتوانى در تصمیم گیرى. 
٥. ترس از شکست.
٦. انتقادات سازنده در مورد کارها و امور را یک مشکل و نقص شخصى فرض کردن. 
۷. ترس از بیان نظرات و ایده ها در برابر دیگران.
۸. زود تسلیم شدن.
۹. مقایسه منفى خود ب
همه مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت، ممکن است روزی برای هر فردی روی دهند. بنابراین، بهترین راه برای پیشگیری از خطرات آنها، آگاهی داشتن در مورد نشانه‌های بیماری و روش‌های درمانی آنهاست.
با دانستن برخی ترفندهای امدادی قادر خواهید بود در شرایط بحرانی،  زندگی خود یا دیگران را از مرگ یا خطرات جدی نجات دهید. هر چه بیشتر در مورد تله‌های سلامتی زندگی بشر بدانید، بهتر می‌توانید به حفظ سلامت خود بپردازید.
این را در نظر داشته باشید که برخی
با شروع فصل سرما نیاز ما به گرم شدن از اولویت های زندگی می باشد. ولی چگونه گرم شدن هم مهمه ! باید توجه کنیم که از چه سیستمی برای گرم شدن استفاده می کنیم. همچنین خطرات آن را بشناسیم، چون اینگونه سیستم های گرمایشی بسیار خطرناک می باشد و در صورت نا آگاهی افراد حتی باعث مرگ و میر می شوند. در اینجا سعی می کنیم انواع بخاری ها را معرفی کنیم و خطرات آن ها را عنوان کنیم، حتی از نسل جدید بخاری برقی نیز خواهیم گفت.
 
تاریخچه سیستم های گرمایشی در استفاده از ب
 
 
رئیس شورای اسلامی استان اصفهان افزود: در کنار تمام این عوامل باید سهم انرژی را از آب کاهش داد. وابستگی ایران به تولید برق در نیروگاه های برق آبی باید کم شود. توسعه انرژی های پاک به خصوص انرژی خورشیدی باتوجه به اقلیم ایران باید بسیار جدی گرفته شود. توسعه انرژی خورشیدی بخش مهمی از کنترل بحران آب است.
 
عبدالله کیانی ظهر امروز (شنبه) در اجلاسیه شورای اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: هرچند بارش های اخیر مشکل آب تابستان را مرتفع کرد اما نتوانست ک
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
به کوی عشق منه بی دلیل راه قدم
که من به خویش نمودم صد اهتمام و نشد
بدون استاد کامل پای در راه سلوک نهادن خطرات عظیمی در پی دارد
بدنبال استاد کامل اخلاق گشتن وظیفه است بر سالک...
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و الغلبه
کم خونی زمانی رخ می‌دهد که سطح هموگلوبین در خون کاهش یابد. هموگلوبین، پروتئین موجود در سلول‌های قرمز خون هستند که وظیفه اکسیژن رسانی به بافت‌های مختلف بدن را دارند. کمبود آهن یکی از دلایل رایج کم خونی است. و دقیقا هنگامی رخ می‌دهد که میزان ماده معدنی آهن در بدن شما به اندازه کافی وجود نداشته باشد.
بدن انسان به ماده معدنی آهن نیاز دارد تا بتواند هموگلوبین بسازد. و هنگامی که دچار کمبود این ماده معدنی باشد، میزان اکسیژن رسانی به بافت‌های بدن

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها