نتایج جستجو برای عبارت :

هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» به کار خود پایان داد

ویشکا آسایش به عنوان داور در جشنواره پونا فیلم هند
این جشنواره از 19 تا 26 دی ماه در پونای هند برگزار می گردد
یکی از اعضای هیئت داوران در این جشنواره ویشکا آسایش است.
هجدهمین جشنواره پونا هند در این شهر برگزار می گردد
ادامه مطلب
انشای بسیار زیبای یکی از دوستام، حتما بخونیدش!
مستی به وقت نیمه شب
درست در تکاپو برای یافتنی اوجی دردناک برای این سری که گرمای پرواز بر فراز نوشته را بال بزند و بعد در نقطه ای که انتظارش را ندارید با ترس سقوط آشنا کند.

ادامه مطلب
تمدید مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی
معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با اشاره به مهلت شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: بر اساس فراخوان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، ۲۸ خرداد ماه به عنوان پایان مهلت شرکت و ارسال آثار به این جشنواره اعلام شده بود؛ اما بر اساس درخواست‌های مستند مکرر از سوی کتابداران، اعضای کتابخانه‌ها، مدیران کل نهاد، مسئولان استانی و برخی دستگاه‌های شرکت کننده در جشنواره، دبیرخانه جشنواره کتاب
با سلام و تبریک سال نو
اعضا محترم طبق روال هر سال جشنواره رضوی شروع شد. 
جهت شرکت در مسابقه به سایت www.samakpl.ir مراجعه نمایید.
اعضا محترمی که پارسال در جشنواره شرکت کردند.
کد کاربری و گذرواژه کدملی انها است و نیازی به ثبتنام جدید ندارند. 
به نقل از فیگارو، پیر لسکور رییس جشنواره فیلم کن درباره احتمال لغو این فستیوال با اطمینان به فیگارو گفت: می توانیم یک سال را بدون درآمد بگذرانیم. این گفته لسکور گمانه زنی ها برای لغو جشنواره را شدت بخشید.
پس از دستور دولت فرانسه در روز یکشنبه ۸ مارس مبنی بر ممنوعیت تجمع بیش از هزار نفر در این کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا، گمانه زنی ها درباره لغو مهم ترین فستیوال سینمایی دنیا یعنی جشنواره کن بیش از پیش شدت گرفت.
حالا پس از آنکه بارها اعلام شد که
 
جشنواره فیلم برلین
جشنواره فیلم برلین (به آلمانی: Internationale Filmfestspiele Berlin) یا برلیناله (Berlinale)‏ یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های سینمایی در جهان و اروپا است که هرساله در ماه فوریه به مدت ۱۰ روز در برلین آلمان برگزار می‌شود.
جشنواره فیلم برلین یا برلیناله نخستین بار در سال ۱۹۵۱ با نمایش فیلم ربکا، ساخته آلفرد هیچکاک گشایش یافت.
ریخته‌گری نوآک در آلمان، از نخستین دوره جشنواره فیلم برلین یا برلیناله تا امروز، خرس طلایی را تولید م
خروج رو امروز تو جشنواره فیلم فجر دیدم، از آقای حاتمی کیا تشکر می کنم، واقعا لذت بردم، تماشاگرها هم انتهای فیلم، فیلم رو تشویق کردن، با توجه به واکنش های منفی زیادی که داره به فیلم میشه، وظیفه خودم دونستم که رضایتم رو اعلام کنم.
امیدوارم فیلم خروج به سرنوشت فیلم "دیدن این فیلم جرم است" دچار نشه...
البته بگم آدمی نیستم که به صورت تفریحی برم سینما، بنابراین نرفتم همه فیلم های جشنواره رو ببینم، تا حالا فیلم لباس شخصی رو دیدم و خروج، جشنواره برام
دومین جشنواره کاچی روستای فمی در دیماه سالجاری برگزار می شود
جلسه برنامه ریزی دومین جشنواره کاچی فمی با حضور اصغری ، بخشدار امامزاده ، مسئولان ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نطنز ، دهیار و شورای اسلامی روستا در بخشداری امامزاده برگزار گردید.
در این جلسه احمدرضا حسن پور، رییس شورای روستا به عنوان دبیر جشنواره انتخاب گردید.
روابط عمومی بخشداری امامزاده
بر اساس این گزارش؛ این جشنواره به منظور پاسداشت سردار بزرگ اسلام، شهید قاسم سلیمانی و تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این جشنواره، 4 نفر از خادمیاران رسانه‌ای آستان قدس رضوی در بخش‌های عکس، فیلم، نماهنگ، خبر صاحب مقام شدند که از سوی خانواده محترم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان گلستان با نگاهی نو بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بخش‌های گوناگون برگزار شد.
مبع :آستا
دو جایزه دیگر برای «قصر شیرین» 
در تداوم موفقیت های بین المللی فیلم «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی، این فیلم برنده جایزه بهترین فیلم در بیستمین دوره جشنواره فیلم آسیایی رم (آسیاتیکا - ۹ تا ۱۸ مهر ماه - ایتالیا) و برنده جایزه بهترین فیلم بین المللی در مراسم جوایز فیلم خانوادگی آمریکا شد.این فیلم تا کنون جوایز بهترین فیلم، بهترین کارگردان و بهترین بازیگر جشنواره شانگهای، بهترین فیلم جشنواره اورنبورگ، بهترین کارگردان و فیلم منتخب منت
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
 
 
 
پوستر دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
✳️دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، روزنامه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش «فردی»، «گروهی»، «خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شر
به اطلاع اعضای محترم می رسانم جهت شرکت در بخش آنلاین جشنواره کتابخانی رضوی سیستم کامپیوتری و منابع مسابقه در دسترس شما گرامیان قرار دارد.
در بخش پویش کتابخوان رضوی می توانید با ضبط یک فیلم کوتاه در موضوعات مرتبط با مسابقه و ارسال آن به دبیرخانه جشنواره، یکی از برندگان جشنواره رضوی باشید.
اینكه سلاح فروخته شده دراثرتعویض محل فروش یامدت زمانی بالاارزش بالایی میافت برای دونالدوحشت آفرین بود.
اوهمیشه ازیادآورشدن عبارت كاغذفاقدارزش واهمه نداشت.معاهدات اسلحه وغیره بیشترزیان نصیبش میكردند.
امكان داشت كشورهاسلاح هارامهندسى معكوس كنند.ازآن جهت تحمیل قوانین استفاده كنندیاازآن بعنوان جانشین طلاودلاراستفاده كنند.
فكراوسراسرسودآورى نداشت دركل بروزبودن همه سلاح هادركشورهاراخواستارنبود.
✓ دهمین جشنواره سراسری کتابخوانی رضوی «دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرد.» دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی علی‌رغم تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، نخستین گام‌های خود را با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی برداشته و با توجه به تعطیلی مراکز پیش‌دبستانی، مدارس و دانشگاه‌های سراس
کلیه شرکت کنند گان در جشنواره تولید محتوا  جهت ار سال اثر به دبیرخانه جشنواره می توانند اثر خود را درقالب لوح فشرده که کد رهگیری روی آن نوشته شده باشدبه کارشناس فناوری اداره منطقه خود تحویل دهند  لازم به ذکر است که برای ارسال آثار نیازی به چاپ و ارسال  فرم ثبت نام نخواهد بود
.
وزارت ارشاد باید پیگیری کند/صحبت های مسعود نجابتی درباره سوء استفاده از تصویر هنرمندان جشنواره تجسمی فجر 
چند روزی است در فضای مجازی شاهد انصراف تعدادی از داوران و مسوولان برگزار کننده جشنواره هنرهای تجسمی از این جشنواره هستیم.در این بین، عکسی در فضای مجازی منتشر شده که در آن تصویر و عنوان هنرمندانی که از جشنواره انصراف داده اند در کنار هم چیده شده است.بعد از انتشار این عکس انجمن هنرهای تجسمی انقلاب اسلامی به این عکس واکنش نشان داد و گفت:
برای صرفه جویی در رایت dvdتوصیه می شود هر مدرسه به صورت تجمیعی کلیه آثار را که هرکدام در پوشه ای که با کد رهگیری صاحب اثر نام گذاری شده باشد در قالب یک لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند
حجم محتوای ارسالی نباید از 100 مگابایت بیشتر باشد
  
گفتم: دقت کردی این روزا چقد جشنواره را افتاده, گیلاس, روغن حیونی, برف و .... پنیر خیکی و ...., به نظرت عادیه؟
میگه: میگه چیه؟ با شادی مشکل داری؟ 
گفتم: تعجب نمی کنی که چرا جشنواره مثلاً "متعهد ترین کارمند در شهردای" یا ثبت و ... نداریم؟ جایزه شم 100 میلیون تومن باشه؟ یا جشنواره آهنگر پر تلاش یا ... چمی دونم, یه جشنواره ای که توش بجای  لودگی و ..., تهش تهییج به همت بیشتر و تلاش باشه؟ کسب سالم باشه؟
میگه: حالا ... اونم میگذاریم
به نظر شما این نهضت جشنواره ساز
خبرگزاری فارس، گروه‌ استان‌ها- زهرا رسولی: «آش» یکی از خوراک‌های اصیل ایرانی است که تقریباً در تمام کشور پخته می‌شود و شامل انواع مختلف از جمله آش رشته، آش ماست، آش شله قلمکار، آش جو، آش دوغ و… ساده‌ترین آن آش رشته است که در واقع می‌توان گفت در کل کشور حدود 400 نوع آش وجود دارد که به سبک‌های مختلف پخته می‌شود.
با توجه به اصیل بودن آش به عنوان یک غذای ایرانی هر سال جشنواره ملی آش ایرانی در زنجان برگزار می‌شود، جشنواره‌ای که قدیمی‌ترین جش
 
فیلم سینمایی «انفرادی» به کارگردانی مسعود اطیابی فرم حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را پر کرد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، «انفرادی» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان، با پر کردن فرم سی و هشتمین جشنواره ملی فجر، متقاضی حضور در این رویداد شد.
ادامه مطلب
مراسم افتتاحیه هفتمین جشنواره فیلم شهر امروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد .
در ادامه تصاویر حدیث میرامینی را در این مراسم مشاهده خواهید نمود .
 
 
عکس جدید حدیث میرامینی در هفتمین جشنواره فیلم شهر
 
 
تیپ و استایل حدیث میرامینی در جشنواره فیلم شهر
 
 
تصاویر جدید حدیث میر امینی در هفتمین جشنواره فیلم شهر سال ۹۸
 
 
عکس های حدیث میرامینی در جشنواره فیلم شهر سال ۹۸
 
گفتنی است که هفتمین جشنواره بین‌ المللی فیلم شهر در موسسه تصویر شهر با شعار
سایت تفریحی چفچفک : جشنواره Toyohashi Gion در مرکز ژاپن، در نزدیکی میکوا خلیج، که در طی آن مردان محلی از آتش سوزی دستی به عنوان بخشی از آیین شینتو استفاده می کنند، قدمت این جشنواره سنتی به بیش از 350 سال می‌رسد.










فرادید: Faradeed : بخش اخبار داغ و جالب از سایت سرگرمی چفچفک
پرونده ویژه جشنواره ۳۸ ام فجر؛
با به پایان رسیدن جشنواره فیلم فجر و اعلام برندگان سیمرغ‌ها، حالا دوباره سال جدید سینمای ایران با اکران چند فیلم تازه شروع شده و کارشناسان می‌توانند تصویر بهتری از وضعیت یک سال آینده سینماهای کشور را در ذهن مجسم کنند. از آن‌جایی که جشنواره فجر آیینه‌ای از سینمای جریان اصلی ایران محسوب می‌گردد، حدس زدن ویژگی‌های مهم سینمای ایران در یک سال آتی کار چندان دشواری نخواهد بود.
البته فراموش نکنیم که تاریخ نشان د
از هنرآموزان رشته های گرافیک ، پویانمایی و گرافیک رایانه ای علاقمند دعوت می شود پیشنهادات خود را در مورد جشنواره الگوهای برتر تدریس و نمونه آثار را در قالب فیلم ، عکس و متن تا تاریخ 97/11/5 به گروه هنر متوسطه دوم استان ارسال نمایند.
جشنواره بین اللملی فیلم وارش در شش برنامه 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی و مترجم ارش رمضانی تولید و از تاریخ9اردیبهشت تا14اردیبهشت هر شب ساعت20/11دقیقه پخش میگردید.در این جشنواره با حضور مهمانان و فیلم های خارجی از کشورهای حوزه دریای کاسپین بوده و بخش ترنه وا معرفی فیلمسازان و اثار مازندرانی از بخش های مهم این جشنواره بوده است.
تی‌یری فرمو، دبیر جشنواره فیلم کن به صورت رسمی برگزار نشدن این رویداد سینمایی در سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا را تائید کرد اما گفت فیلم‌های پذیرفته شده در این رویداد اعلام خواهند شد و این فیلم‌ها با عنوان «کن ۲۰۲۰» در زمان بازگشایی سینماها و جشنواره‌های دیگر نمایش داده خواهند شد.@cinemadaily
[عکس 1280×1052]
مشاهده مطلب در کانال
 
اجرای موسیقی محلی استانها ، اجرای مسابقه و سرگرمی ،مسابقه ضرب المثل و فولکور غذای استانها ، اجرای رقص های محلی استانها و اختصاص شب فرهنگی به استان های همجوار از جمله برنامه های چهاردهمین جشنواره ملی آش ایرانی اعلام شده است
 
از زنجان، جشنواره ملی آش ایرانی برای چهاردهمین سال به میزبانی زنجان و همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود.
 
هموطنان می توانند به مدت پنج روز با طمع ها و ذائقه های همه اقوام ایرانی در مجموعه گاوازنگ زنجان آشنا شوند
ا
خبرهای هیجان انگیزی تو راهه
 
از 21 تا 29 مرداد جشنواره عید تا عید فروشگاه نفیس24 شروع میشهبرای شیرجه توو تخفیف آماده باشیدتخفیف های باورنکردنی فروش لوازم خانگی داریم 
نکته جالب جشنواره ما در فروش ویژه یعنی «شیرجه توو تخفیف» اینه که تو ساعت‌های مختلف پیشنهادهای شگفت‌انگیز عوض می‌شند و ارسال خریدهای بیشتر از 500 هزار تومان به کل کشور رایگانه‌‌‌.
تا 20 درصد تخفیف برای کلیه محصولات و تا 30 درصد تخفیف فقط برای یک ساعت پیج اینستاگرام ما رو دنبال
فیلم سینمایی «یه‌وا» به کارگردانی آناهید آباد جایزه بزرگ ششمین دوره جشنواره Socially Relevant آمریکا را دریافت کرد.به گزارش رسیده، «یه‌وا» با موفقیت در این جشنواره بیست و پنجمین حضور و هشتمین جایزه بین‌المللی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

ادامه مطلب
اولین جشنواره فروش کالاهای ایرانی در بغداد با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران وسفارت ایران در بغداد از تاریخ 8 الی15 خرداد در نمایشگاه بین المللی بغداد برگزار می گردد.جهت اطلاعات بیشتر با شماره های 02186031300.09379282159 تماس حاصل نمایید.
علاقه‌مندان به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir  برای دریافت فایل کتاب‌ها اقدام و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. از تمامی افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برای شرکت در آیین پایانی جشنواره دعوت می‌شود.

منابع دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی
شامگاه یکشنبه در آئین پایانی شصت و سومین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان ایران، سروناز با بیان اینکه این جشنواره بعد از ۲۲ سال با همت و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران در شیراز برگزار شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام خبر - هنرشیراز -
ادامه مطلب
رئیس این جشنواره در حاشیه مراسم در مصاحبه با خبرنگار سازندگی با بیان اینکه این جشنواره در ۹ عرصه راهبردی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، سلامت، اجتماعی، هنر و ادب، رسانه و بین الملل برگزار می شود، گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در این زمینه ها تا ۳۰ دی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
ادامه مطلب
نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا ام
در سومین روز جشنواره تئاتر فارس، استقبال از نمایش‌ها رنگ و بوی مردمی بیشتری گرفت و تماشاخانه‌های این جشنواره پر از شور و نشاط حاصل از حضور علاقمندان هنرهای نمایشی در شیراز شد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس -
ادامه مطلب
زرندیها دهم اردیبهشت در جشنواره ی بادبادکها،روز ملی خلیج فارس را درروستای سرباغ پاس خواهند داشت .
طی نشستی مشورتی جشنواره ی بادباکها روزسه شنبه دهم اردیبهشت به مناسبت روز ملی خلیج فارس ، در روستای سرباغ زرند برگزار می شود.
محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دررابطه بااین جشنواره گفت : روز 10 اردیبهشت نشان دهنده غیرت ایرانیانی است که برای بیرون راندن اشغالگران از خلیج فارس جانفشانی کردند و در تقویم جمهوری اسلامی ای
بین این تحلیل های آب دوغ خیاری و جماعتی که تو تلویزیون دور هم میشینن و قربون صدقه فیلم و فیلمساز میرن، وجود یک برنامه نقد با حضور سه تا آدم فرهیخته، غنیمت به حساب میاد که حداقل اون مناسبات الزام آور صدا و سیما، رو عیارسنجیشون از فیلم های جشنواره، سایه نمی اندازه.
برنامه نقد نو رو از آپارات دنبال کنید. 
اسامی برندگان نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی کتابخانه باقرالعلوم(ع) شهر خشکرود به شرح زیر می باشد:
در بخش خانوادگی خانم مریم جانی فاردقی 3،000،000 ریال
در بخش نوجوان مکتوب خانم فاطمه شجاعیان 500،000 ریال
در بخش نوجوان پویش خانم حورا چمن پیرا 750،000 ریال
در بخش بزرگسال خانم آسیه دلیریان 800،000 ریال
Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی Tim Miller است.Terminator: Dark Fate،ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی نابودگر به حساب می‌آید، از نظر عملکرد بازیگران و سکانس‌های اکشن، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره سینماکان ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن ج
جشنواره ممتازین و هفت سین در تاریخ 97/12/22 در این آموزشگاه برگزار شد. در این جشنواره که حدود یک ماه برای برگزاری آن تلاش شده بود هفت سین های کلاسی به نمایش گذاشته شد. از مسئولین اداره آموزش و پرورش ،اعضای انجمن اولیاء و مربیان ،اولیاء دانش آموزان و پذیرفته شدگان مراکز آموزش عالی برای حضور در جشنواره دعوت شد.
برنامه های متنوعی اجرا گردید و از ممتازین درسی،علمی،ورزشی،پرورشی و فعالین نماز تجلیل گردید.و جوایزی به همراه شاخه های گل و لوح تقدیر به آ
سایت سرگرمی چفچفک : هزاران نفر از مردم تایلند در جشنواره تاتو و خالکوبی که در استان ناخون پاتوم در غرب بانکوک برگزار شد شرکت کردند.
یکی از محبوبترین زمان های سال در تقویم تایلندی، فستیوال تاتو است که در ماه مارس برگزار می شود.
در این فستیوال هزاران نفر در معبد وات بنگ فرا جمع می شوند و جیغ و فریاد می کشند و طرح تاتو تایلندی را بر روی بدن خالکوبی می کنند.این کار توسط راهبان بودایی انجام می شود و هدف از خالکوبی روی بدن محافظت در برابر ارواح شیطان
چند وقت پیش یه فراخوان دیدم از یه جشنواره شعر، و درش شرکت کردم. هفته پیش تماس گرفتن و برای اختتامیه جشنواره دعوتم کردن. از آنجا که تو یه شهر دیگه برگزار میشه مردد بودم که برم یا نه. گفتن اگر میاین تا شب به ما اعلام کنید چون میخوایم تدارک ببینیم. آخرش قرار شد با یه زوج که اصلا منو نمیشناسن و من هم باهاشون آشنا نیستم به این سفر برم! (فقط در این حد میشناسمشون که میدونم شاعرن)
شبش به دبیرخانه جشنواره اعلام کردم که میام.
امروز سردبیر برام یه پیام فرست
دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
دانلود فیلم ماجرای نیمروز ۲ رد خون
ماجرای نیمروز 2، دنباله فیلم سینمایی ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان، تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی و نویسندگی حسین تراب نژاد و ابراهیم امینی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و با نامزدی در ۱۲ رشته این جشنواره، توانست ۳ سیمرغ بلورین بدست آورد.
متقاضیان جشنواره فجر مشخص شدند.
با پایان مهلت ثبت نام سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر فهرست متقاضیان این جشنواره مشخص شد و با وجود اخبار ضد و نقیض، اغلب پروژه‌های مهم امسال متقاضی شرکت در جشنواره فجر شده‌اند.از «خروج» حاتمی کیا تا «خورشید» مجیدی از «خون شد» کیمیایی تا «قاتل وحشی» نعمت الله از «مجبوریم» درمیشیان تا «درخت گردو» مهدویان و از «آتابای» نیکی کریمی تا «عامه پسند» سهیل بیرقی مجید مجیدی که پیش‌بینی می‌شد فیلمش را به بخش ملی جشنوار
نگاهی به فیلم تحسین شده «شبی که ماه کامل شد»:
«شبی که ماه کامل شد» فارغ از امکانات و محدودیت‌هایش، اثری بسیار شجاعانه و پرریسک بوده و همین ریسک پذیری است که باعث شده با اقبال داوران جشنواره فجر مواجه شود.با آغاز اکران عمومی «شبی که ماه کامل شد»، حالا مردم می‌توانند با حضور در سالن‌های سینما، قضاوت هیئت داوران جشنواره فجر را بهتر محک بزنند و فیلمی را که با اقتدار سیمرغ‌های جشنواره سی‌وهشتم فجر را درو کرده بود، مورد ارزیابی قرار دهند. نرگس
دانلود فیلم آکو با لینک مستقیم
دانلود فیلم ایرانی آکو با کیفیت عالی 1080p
لینک دانلود قرار گرفت
دانلود فیلم آکو
 
 
منتشر کننده:نت فیلم
نام اثر:آکو
گروه فیلم : اجتماعی
سال تولید : 1396
کارگردان : نبی قلی‌زاده
بازیگران: علی محمدزاده ،حاتم میرزایی ،پیمان شمس ،سهیل قیم غلامی ،طیبه قاسمی
خلاصه داستان :
 «آکو» به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم‌های «کودکان جهانی» شهر استانبول ترکیه به نمایش در آمد.جایزه بهترین فیلم داستانی
فراخوان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شد

 


این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان
می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و
الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.




برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع به
کتابخانه عمومی شهید بهشتی مراجعه کنید .
خبر هایی از فیلم متری شیش و نیم
فیلمبرداری کلید خورد. / 20 امرداد 97
متری شیش و نیم» در جشنواره فجر/ سید جمال ساداتیان: فرم شرکت در جشنواره فجر را پر کرده ایم/ فیلمبرداری فیلم تازه سعید روستایی همچنان ادامه دارد. / 27 آبان 97
فیلمبرداری «متری شیش و نیم» درحالی به روزهای پایانی نزدیک شده که به تازگی فرهاد اصلانی جلوی دوربین رفته است. همچنین مراحل فنی «متری شیش و نیم» همزمان درحال انجام است تا اولین نمایش فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد. / 23
نشریه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشریه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.



گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشریه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
پولیش و واکس 3 اکستریم هایبریدنت سوناکس : 

پودر اکسید آلومینیومی بسیار ریز باعث رفع نور Verkratzungen ، لایه های خشک شده و صاف شدن رنگ می شود.
براق عمیق و براق ، ترمیم و ترمیم شدید رنگ کارایی دارد.
مناسب برای بدنه
براق کننده، محافظت کننده، پولیش کاری،تشکیل لایه‌ای با دوام بر روی رنگ خودرو

شناسه محصول : 202200
 
ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها، تخصصی است مانند دیگر تخصص ها در دنیای فیلم و سینما، تخصصی که خیلی ها بویی از آن نبرده اند ولی خود را علامه‌دهر می نامند. این تخصص مانند تخصص های دیگر دست نیافتنی نیست، تنها نیاز به وقت دارد و استعدادی درونی. اما باید دانست که تخصص هایی که در سینما وجود دارد به سه دسته تقسیم می شوند. تخصص های اکتسابی، ذاتی و دسته‌ی معدودی از هر دو. علم ارسال و پخش فیلم به جشنواره ها در دسته ی سوم قرار می گیرد همچون کارگردانی که ن
فراخوان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر منتشر شد فراخوان سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر که قرار است 24 تا 30 بهمن ماه امسال برگزار شود، منتشر شد.  گروهها و هنرمندان موسیقی برای شرکت در جشنواره تا 17 آذرماه سال جاری فرصت دارند تا در سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com ثبت نام کنند.
سی‌و‌پنجمین جشنوارۀ موسیقی فجر هم‌زمان و در گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از تاریخ 24 تا 30 بهمن 139۸ برگزار خواهد شد. فراخوان حاضر بر اساس آیین­نامۀ جش
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام، به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام و افزوده شدن منابع مرتبط با سیره حضرت امام هادی علیه‌السلام به عنوان بخش ویژه دهمین دوره،
خب جشنواره فجر هم شروع شد.ما که فعلا هیچ بلیطی برای دیدن فیلم ها روزیمان نشده.البته بگم سری بلیط ها قیمتش مناسب و کمی گران بود ولی استقبال خیلی بالا بود.هنوز که هیچ فیلمی ندیدم اما توی سایت جشنواره یک سر به سوداهای سیمرغ که زدم، به نظرم همه فیلم ها از نظر موضوع و بازیگرهای عالی و درجه یک بودند.و ارزش دیدن فیلم ها را داره تا هم وقت بگذاریم و هم هزینه بلیط را
می دانید آدم حسودی نیستم اما الان دارم به یک سری هایی که بلیط رایگان دارند یا به عنوان م
Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) فیلمی اکشن، ماجراجویی و علمی تخیلی، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی Tim Miller است.Terminator: Dark Fate،ششمین قسمت از مجموعه فیلم‌های سینمایی نابودگر به حساب می‌آید، از نظر عملکرد بازیگران و سکانس‌های اکشن، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت. این فیلم در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌توان به کسب یک جایزه در جشنواره سینماکان ۲۰۱۹ و نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره انجمن ج
سلام 
یه سری جشنواره و جایزه خفن توی گذاشتیم براتون.توی اینستا ما رو دنبال کنید.توی پیج شرایط جشنواره و جایزه رو گذاشتیم.دوازده ساله که ما کنارتون بودیم.حالا وقتشه بیشتر از همیشه حواسمون به شما سرمایه هاى عزیزمون باشه.حتى در حد مشاوره ما رو قابل بدونید     پیج اینستا  _ _ _lavazemkhanegi_ _ _
همه روزه بدون تعطیلی در خدمت شما هستیم.
خرید حضوری از ساعت ١١تا٢١
خرید آنلاین ٢٤ساعت شبانه روز
نهاد کتابخانه های عمومی کشور با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درراستای ترویج فرهنگ رضوی و گسترش مطالعه کتاب های مناسب، به مناسبت ایام فرخنده دهه کرامت، نهمین جشنواره ی کتابخوانیرضوی را برگزار می نماید.علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس  http://razavi.iranpl.ir مراجعه نمایند یا شماره تلفن 09132261137 آقای فرهادی تماس حاصل فرمایند
چهارمین روز جشنواره فیلم فجر فارس با سه فیلم مردن در آب مطهر، خروج و خوب، بد، جلف با استقبال مردمی در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز ادامه پیدا کرد.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - پیام‌خبر -
ادامه مطلب
درباره جشنواره موسیقی فجر بیشتر بدانیم  جشنواره‌ی موسیقی فجر در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را با عنوان «جشنواره سرود و آهنگ‌های انقلابی» آغاز کرد. این رویداد ملی به مدت چهار سال با همین نام به فعالیت خود ادامه داد و در آن سال‌ها تنها محملی محسوب می‌شد که اهالی موسیقی می‌توانستند به اجرای برنامه و برگزاری کنسرت بپردازند. چهار سال پس از برگزاری «جشنواره‌ سرود و آهنگ‌های انقلابی»، این رویداد با عنوان «جشنواره موسیقی فجر» به فعالیت خود ادامه د
جشنواره پاییزی شبی در مدرسه⚽️‍♂‍♂جانمونی؟!چه خبره؟!کجا؟!چی؟!❤️شبی در مدرسه باجغلی✅بچه های کلاس چهارم و پنجم و ششم، همه با هم، از روز شنبه(۰۸/۱۸) تا روز دوشنبه(08/20)، از ساعت ۳ بعداز ظهر تا ساعت ۹ شب، میخایم بترکونیم و کلّی حال کنیم❗️راستی مامان باباها ‍♂‍♀شما هم دعوتیدا .....شب میخایم یه نمایشگاه بزرگ بزنیم از دستپختای خوشمزّتون!! بعدشم سفره رو بندازیم و ...حتما تشریف بیارید یادتون نره!!!☝️
افتخاری دیگر برای هنر تئاتر آب پخش به ثبت رسید.
نمایش زیر زمین به کارگردانی جواد فروزش و نویسندگی آرش عباسی توانست با شایستگی به جشنواره تئاتر معلولین استان بوشهر راه یابد.
این افتخار آفرینی بزرگ را به این هنرمندان شایسته آب پخشی تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.
ادامه مطلب
انجمن اسلامی دانشجویان دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تبریز در بخش فراخوان مردمی دهمین جشنواره عمار ، جایزه «شهید باکری» را تقدیم می‌کند به بهترین اثر با موضوع «استفاده ابزاری از زن و کودک در تبلیغات بازرگانی و فرهنگ مصرف زدگی».
علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌ها و مستندهای خود را با موضوع «استفاده ابزاری از زن و کودک در تبلیغات بازرگانی و فرهنگ مصرف زدگی» به دبیرخانه جشنواره عمار ارسال کنند.
دهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» دی ماه ۹۸ در تهران و ش
___________________________________________________________________________________________________________
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرده است. نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این دوره با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی امکان مشارکت علاقه مندان را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است.
نشریه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشریه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.
 
 

 
گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشریه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
نشریه نسیم بیهود 15 سال سابقه فعالیت دارد و اولین نسخه آن در سال 1382 چاپ و در بیهود،
سرپرست بخشداری شهرستان میمه احیای حمام خزینه‌ای برای بازدید گردشگران، ایجاد مناطق بومگردی، بهره برداری از تفرجگاه‌های طبیعی، امکان بازدید از سنگ نوشته‌های دوره ساسانی و بسترسازی برای بازدید از پناهگاه حیات وحش موته را از اتفاقات صورت گرفته در حوزه جذب گردشگر دانست
 
 
محمد امیری در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره جشنواره انگور، بومگردی و گردشگری روستای حسن رباط اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد توسعه پایدار و تبدی
فراخوان شرکت در نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی منتشر شد

 


این جشنواره در دو بخش «فردی» و «خانوادگی» برگزار می‌شود که علاقه‌مندان
می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، در دو شیوه مکتوب و
الکترونیکی در جشنواره شرکت کنند.




برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت منابع به
کتابخانه عمومی شهید باهنر مراجعه کنید .
جشنواره   قلعه ختم روستای سربنان  با حضور  شهروندان و گردشگران برگزار شد
محمد اسلامی ک ضمن قدردانی از تلاش اهالی و اعضای شورای اسلامی روستا  گفت: سادگی شرط اصلی برای جذابیت در جشنواره های روستایی است.
وی  معرفی  زیبایی های طبیعی و تاریخی  روستای ختم وارزش غذایی گیاه هنگو که از گیاهان خاص این  منطقه است را هدف این جشنواره خواند و افزود: بسیاری از  شهروندان  هنوز  این قلعه  مربوط به دوران باستان را ندیده اند و  در این جشنواره  فرصت کردند از
انجمن هنرهای نمایشی شهرستان تربت حیدریه
با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان خراسان رضوی
و با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری تربت حیدریه برگزار می کند:
 
پنجمین جشنواره نمایش های کوتاه استان خراسان رضوی
 
شرایط شرکت در جشنواره
‌ 1. متقاضیان از سراسر استان خراسان رضوی، می توانند در این دوره جشنواره شرکت نمایند.
2. مدت زمان اجرای هر نمایش باید حداکثر 25 دقیقه باشد.
3. محدودیتی در استفاده از نمایشنامه های خارجی نیست. اما اولویت انتخاب با نمایشن
 تازگی تاد فیلیپس، کارگردان فیلم Joker (جوکر) اعلام کرده که جوکر فیلم خودش هیچ ارتباطی به فیلم جدید بتمن نخواهد داشت.
فیلم جوکر مدتی پیش در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در نهایت موفق شد که مهمترین جایزه این جشنواره را که جایزه شیر طلایی بود، دریافت کند. این فیلم بجز جایزه توانست نظر منتقدان را نیز جلب کند و نمرات بسیار خوبی را دریافت کند.
ادامه مطلب
دومین جشنواره ملی مبل و منبت تویسرکان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالان و علاقه مندان این هنر ـ صنعت آغاز بکار کرد.
استاندار همدان در این آیین گفت: اصلی‌ترین سرمایه این شهرستان وجود مردمانی متدین و هنرمند است که در مقاطع مختلف قهرمانانه نقش آفرینی کردند.
ادامه مطلب
مرتضی فرشباف درباره تصمیمیش برای اکران آنلاین این فیلم به ایسنا گفت: با شرایطی که وجود دارد و فیلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند،
تصمیم گرفتیم فیلم «تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد@cinemadaily
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دبیرخانه «مسابقه آموزشی و جشنواره مرور نویسی» با صدور دومین اطلاعیه آغاز بخش دوم این جشنواره را با معرفی منابع مسابقه و بارگزاری فایل منابع برای مطالعه و نگارش مرورها و گزارمان ها اعلام کرد.
در این اطلاعیه ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۳۹۹ بر انتخاب کتاب های مورد علاقه از فهرست پیشنهادی، مطالعۀ کتاب و نگارش و ارسال مرور و گزارمان تاکید شده است.
در بخش دوم این جشنواره به‌اقتضای منابعِ
نهادکتابخانه های عمومی کشور برگزار می کند:
                                                                         "دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی"
 
در سه بخش "کودک،نوجوان ،بزرگسال"ودر دوقالب "فردی وخانوادگی "
رده سنی کودک(4تا12سال):منابع:گنبدخورشید،زندگی حضرت معصومه (ع)،ده قصه از امام هادی برای بچه ها
قالب ها:
فعالیت فردی:
نقاشی(استفاده از تمامی ابزار امکانپذیراست)
پویش کتابخوان(فیلم 5دقیقه ای معرفی کتاب،حجم فیلم 70مگابایت،دوربین ترجیحا بصورت افقی
در آستانه شروع سیزدهمین دوره جشنواره‌ بین المللی سینما حقیقت اسامی فیلم‌های منتخب دهمین «جایزه شهید آوینی» اعلام شد.
فیلم مستند پرتره «بیر عالم سوز» به تهیه‌کنندگی عبدالحسین بدرلو منتخب بخش جایزه شهید آوینی در جشنواره حقیقت شد.
این فیلم داستان زندگی بهزاد پروین قدس، رزمنده، عکاس، مستند ساز و نقاش زمان دفاع مقدس است که تا امروز هنوز به فعالیت‌هایش ادامه می دهد.
این فیلم در مدت زمان ۷۶ دقیقه و به سفارش خانه تولیدات جوان صدا و سیما تولید ش
علاقه‌مندان به شرکت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی تا ۹ خرداد ۱۳۹۹ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های www.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir  برای دریافت فایل کتاب‌ها اقدام و یا جهت دریافت امانی کتاب‌های جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند. از تمامی افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برای شرکت در آیین پایانی جشنواره دعوت می‌شود.
مقررات شرکت در دهمین جشنواره کتاب
چارلی عطری افسانه ای از برند آمریکایی Revlon است که در سال ۱۹۷۳ میلادی طراحی و ساخته شد که توانست در سال ۱۹۷۴ برنده جایزه جشنواره FIFI ( بزرگترین جشنواره سالیانه عطر و ادکلن در جهان) بشود. این عطر هم برای خانم ها مناسب است و هم برای آقایان که در دسته عطرهای بدون جنسیت قرار میگیرد. طبق نظرسنجی های انجام شده رایحه ی این عطر به ترتیب چوبی ٬ سبزینه ٫ آروماتیک و گلی میباشد. رایحه ی عطر چارلی بیشتر مناسب برای فصل پاییز است ولی برای بهار و زمستان نیز مناسب
مستند معمای C130 پیرامون سقوط مشکوک هواپیمای فرماندهان ارتش و سپاه در ۷ مهرماه ۱۳۶۰ روز پنج شنبه ۸ آذرماه در جشنواره فیلم مقاومت در سینما عصر جدید واقع در خیابان طالقانی تقاطع وصال، در ساعت۱۵.۱۵ اکران می شود.
برای ثبت نام و دریافت بلیط می توانید در قسمت نظرات ثبت نام کنید.
به‌منظور قدر دانی از همراهان ایران‌سرور و در جهت ترویج استفاده از خدمات هاستینگ، ایران‌سرور هدیه(هایی) را بصورت هفتگی برای هواداران خود در نظر گرفته‌است. این هدایای متنوع تا ۷ام مردادماه ۱۳۹۳، مصادف با عید سعید فطر، هر هفته و به تعداد محدود در صفحه هواداران ایران‌سرور ارائه خواهد شد. هر هدیه با ارزش کاملا … جشنواره هدایای هفتگی ایران‌سرور
منبع : وبلاگ ایران سرور
مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزاری دومین جشنواره تفریحی ورزشی کارگران کشور که به صورت خانوادگی برگزار می شود را نقطه آغاز یک تحول بزرگ در شور و نشاط اجتماعی کارگران دانست و گفت: هدف عمده و اصلی ما ایجاد فضایی مملو از نشاط و تحرک برای کارگران است و راههای مختلفی را برای رسیدن به یک هدف موثر طی کرده ایم و خوشبختانه جشنواره خانوادگی به خوبی پاسخگوی نیاز کارگران در وضعیت فعلی است و یکی از بهترین و موثرترین راه حل ها در جهت
‍ معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند خبر داد :
درخشش دبیر زرندی در جشنواره الگوی برتر تدریس

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش زرند از کسب رتبه برتر استانی دبیر زرندی درپنجمین جشنواره الگوی برتر تدریس خبر داد. 
فرهاد اسدی در گفتگویی با اعلام این خبر گفت: در پنجمین جشنواره الگو های برتر تدریس درس تفکر و سبک زندگی با موضوع آداب و معاشرت و گفتگو پایه هشتم مهدیه حسنی از دبیرستان  عفاف موفق ب
 
سلام و عرض ادب و احترام
دوستان و همراهان گرانقدر
احتراما باعنایت به اعلام نظر جناب آقای محتشمی پور( ریاست محترم کمیته امداد امام خمینی ره منطقه پنج) وبه منظور هماهنگی دستگاههای ذیربط زمان جشنواره فرهنگی میلاد مهر ( کودکان ایتام ونیازمند ) همزمان با میلاد سیده نساء العالمین روز پنجشنبه مورخه ۹۸/۱۱/۲۴ تعیین گردید.
امام رضا (ع) شخصیتی است که کرامات و فضائل آن حضرت بسیار زیاد و تاثیر گزار است که بنا بر فرموده آن حضرت اگر مردم زیبایی های سخنان ما را میشناختند بی شک از ما پیروی میکردند.
 کتابخانه عمومی آیت الله اراکی همه ساله در برگزاری جشنواره رضوی تلاش گسترده خود را جهت مشارکت اعضا و مراجعین داشته است و نیز در حال حاضر منابع جشنواره را در قالب نمایشگاهی جهت شرکت و بهره وری مراجعین عرضه نموده است.
جشنواره رضوی کتابخوانی ، جهت شرکت در بخش الکترونیکی رضوی تا 15 تیر ماه جاری تمدید گردید.
جهت
کسب اطلاعات بیشتر به کتابخانه ماموستا هه ژار روبروی مسجد امین واقع در
خیابان شهدا مراجعه نمایید یا با شماره تلفن 087-33126299 تماس حاصل
نمایید.
دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با معرفی ۱۲ عنوان کتاب، خانواده‌ها، دانش‌آموزان، دانشجویان و گروه‌های مختلف سنی را در فراغت ناخوانده این روزها به حضور مجازی در این ضیافت کتابخوانی دعوت کرده است. نهاد کتابخانه های عمومی کشور در این دوره با استفاده از ظرفیت‌های فضای مجازی امکان مشارکت علاقه مندان را در بخش‌های مختلف فراهم کرده است.
 توزیع  کارت های پارکینگ بوستان ولایت(۱۰عدد) و تخفیف قلعهشادی بین اعضای کانون معلولان خبر داد.
 

 به مناسبت فرا رسیدن  ایام دهه فجر در سرای محله شریعتی شمالی جشنواره غذا  در تاریخ دوشنبه ١۴     بهمن ۹۸ برگزار شد. 
در این جشنواره تعداد زیادی از بانوان محله با هم به رقابت پرداختند.  وهمچنین جناب آقای فریدی معاون فرهنگی و اجتماعی  منطقه ۱۹ به همراه گروهی از مدیران منطقه و اعضاء شورایاران محله از این مسابقه حضور یافتند و به داوری و امتیازده
وقتی پای فستیوال‌های بزرگ سینمایی به میان می‌آید باید بدانید که اولین فستیوال سینمایی جهان فسیتوال سینمایی ونیز بود که در سال 1932 توسط یک تاجر ثروتمند ایتالیایی به نام جوزپه وولپی و در پاسخ به افزایش محبوبیت فیلم‌های آمریکایی در کشور خود تاسیس شد.رفته رفته فستیوال‌های دیگری در سراسر جهان شکل گرفته که هدف آن‌ها شناساندن و ارج نهادن به فیلم‌هایی بود که در خارج از هالیوود دیده نمی‌شدند، همان هدفی که وولپی در ابتدای تاسیس فستیوال ونیز دا
وقتی پای فستیوال‌های بزرگ سینمایی به میان می‌آید باید بدانید که اولین فستیوال سینمایی جهان فسیتوال سینمایی ونیز بود که در سال 1932 توسط یک تاجر ثروتمند ایتالیایی به نام جوزپه وولپی و در پاسخ به افزایش محبوبیت فیلم‌های آمریکایی در کشور خود تاسیس شد.رفته رفته فستیوال‌های دیگری در سراسر جهان شکل گرفته که هدف آن‌ها شناساندن و ارج نهادن به فیلم‌هایی بود که در خارج از هالیوود دیده نمی‌شدند، همان هدفی که وولپی در ابتدای تاسیس فستیوال ونیز دا
عصر روز سه شنبه 1398/2/31 اختتامیه هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور برندگان و مهمانان گرامی در محل کتابخانه شهید علمدار ساری برگزار گردید.در این برنامه دو کتاب زندگی نامه چهارده معصوم علیهم السلام(زندگانی امام حسن مجتبی) و هشت قصه از امام جواد(از سری کتابهای منابع نهمین دوره جشنواره رضوی)، توسط اعضا معرفی گردید و در ادامه توضیحاتی در خصوص منابع و نحوه شرکت در این دوره از جشنواره  ارائه شد. در پایان به منتخبین سال گذشته هدایایی به رسم
این بخش از جشنواره  برای دانش‌آموزان دوره اول متوسطه اضافه شد که شامل ۶ رشته می‌باشد.
زبان و ادبیات فارسی(احساس واژه ها)
پژوهش
دست‌سازه‌ها
زبان انگلیسی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هشتم)
علوم آزمایشگاهی (فقط برای دانش‌آموزان پایهٔ هفتم)
بازارچهٔ کار و فناوری  میتوانید شیوه نامه را از اینجا دانلود کنید
هفتمین جشنواره بین‌المللی «هنر برای صلح» با اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» به سه هنرمند پیشکسوت و تاثیرگذار در عرصه هنر به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی جشنواره «هنر برای صلح»، مراسم پایانی هفتمین این جشنواره و اهدای نشان عالی «هنر برای صلح» در گالری باروک برگزار شد.
 در این مراسم هنرمندانی چون حسین و سعید محجوبی، عباس مشهدی زاده، محمد فرنود، کامبیز درمبخش، تاها بهبهانی، امیر اسفندیاری، مونا زندی، اسماعیل میهن دوست حضور دا
جشنواره فروش دستگاه های کارتخوان سیار بانکی !
فروش فوق العاده دستگاه کارتخوان سیار بانکی؛ مدل پکس S90
- قابل اتصال همزمان به چندین حساب 
- صفحه نمایشگر رنگی و سیاه سفید به انتخاب مشتری
- بیشترین استقامت در بین کارتخوان های سیار
 خرید آنلاین 
 همونطور که پیشتر گفتیم ، شاهرخ خان ، به دعوتِ جشنواره ی فیلم ملبورن،  امسال در این مراسم حضور خواهد داشت. دانشگاه لا تروب استرالیا نیز از این فرصت استفاده کرده و قصد داره در مدت اقامت کینگ خان در کشورش ، با اهدای دکترای افتخاری خود به این بزرگ مردِ بین المللی کشورِ هند ، از او به خاطر خدمات هنری و انسان دوستانه اش در مؤسسه ی میر ، و همچنین تلاشهایش در زمینه تساوی حقوق زنان و قدرت بخشیدن به نقش آنها ، قدردانی کند.  شکوهت مانا ای پادشاه قلبه
در تاریخ 4 آبان 98 - نام داستان کوتاه : شیدایی یک بمب
1. داستانم برنده گواهی رسمی جشنواره شد
2. داستانم به عنوان داستان شایسته تقدیر در کتاب مجموعه داستان "مشق عشق" چاپ شد
 
برشی از داستان:
به نظرم گاهی وقت‌ها رفاقت یعنی رفیقت رو بکشی، قبل از اون که غم نامردی روزگار اون رو بکشه!- بازپرس: پس شما قاتل زنجیره‌ای هستی؟ زنجیره‌ای تر از همسایه‌تون.- من؟! نه! حقیقت اینه که من قاتل نیستم ولی کشتن آدم‌ها رو دوست دارم! تا حالا 33 نفر رو کشتم. با طناب، چاقو، اس
جشنواره فیلم «ساندنس» بزرگ‌ترین جشنواره سینمای مستقل در آمریکا و از مهم‌ترین جشنواره‌های جهان محسوب می‌شود که توسط «رابرت ردفورد» بازیگر و کارگردان برجسته سینمای آمریکا در سال ١٩٨١ برای کشف و معرفی فیلمسازان و آثار مستقل سینمایی راه‌اندازی شد.سی و پنجمین جشنواره فیلم ساندنس از ۲۳ ژانویه تا ۲ فوریه (۳ تا ۱۳ بهمن) در ایالت یوتای آمریکا برگزار شد.
این جشنواره،جایزه بزرگ هیات داوران خود در بخش سینمای جهان و جایزه ویژه هیات داوران در بخش ف
جشنواره فروش دستگاه های کارتخوان سیار بانکی !
فروش فوق العاده دستگاه کارتخوان سیار بانکی؛ مدل پکس S90
- قابل اتصال همزمان به چندین حساب 
- صفحه نمایشگر رنگی و سیاه سفید به انتخاب مشتری
- بیشترین استقامت در بین کارتخوان های سیار
      خرید آنلاین دستگاه پکس S90      
برگزاری نشست کتابخوان در محل کتابخانه:
به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه، نشست کتابخوان با محوریت نهمین دوره جشنواره رضوی در محل کتابخانه  با معرفی کتب منتخب جشنواره  و با حضور جمعی از اعضای فعال و کتابخوان برگزار گردید.
بخش جوان و بزرگسال


بخش نوجوان

بخش کودک 


مسابقه نهمین جشنواره رضوی در کتابخانه های عمومی سراسر کشور به صورت مکتوب و اینترنتی جهت ثبت نام در جشنواره رضوی به صورت مکتوب ،اینترنتی ، مسابقه نقاشی ، معرفی کتاب ، پویش مجازی به آدرس ذیل مراجعه فرمایید
razavi@iranpl.ir 
دعوت جکی چان از رزمی کار ایرانی ،ستاره فیلمهای اکشن از یک رزمی کار ایرانی رسما دعوت کرد ! به گزارش چفچفک جگی چان بازیگر و کارگردان و رزمی کار معروف جهان , از آقای جعفری دعوت کرد تا مهمان ویژه یک مراسم مهم باشد .پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم اکشن جکی چان در شهر تاریخی داتونگ چین با همکاری تلویزیون ملی چین در حال برگزاری است.
پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم اکشن جکی چان از 30 تیرماه تا 5 مردادماه (21 الی 27 جولای )در شهر تاریخی داتونگ چین
داریوش مهرجویی، ۱۳ سال پس از ساخت فیلم «سنتوری»، در حال تولید فیلم «لامینور» است که شخصیت اصلی آن نه علی سنتوری، بلکه یک نوازنده زن سنتور است. این فیلم به احتمال زیاد در جشنواره فیلم فجر امسال به نمایش درخواهد آمد.
داریوش مهرجویی در حال ساخت فیلم «لامینور» به تهیه کنندگی رضا درمیشیان است که اگر در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، نخستین حضور او در این رویداد بزرگ سینمایی پس از ۶ سال است.داریوش مهرجویی، فیلمنامه «لامینور» را ب
در جدیدترین اخبار بونگ جون-هو (Bong Joon-ho) کارگردان فیلم Parasite (انگل) گفته که علاقه ای به ساختن فیلم برای سینمای هالیوود ندارد. این کارگردان کره ای برای فیلم انگل امسال جایزه نخل طلای جشنواره کن را دریافت کرد و در مراسم اسکار 2020 نیز یکی از شانس های برنده شدن جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است. به زودی قرار است فیلم انگل در آمریکا اکران شود و حال بونگ جون-هو با این فیلم در جشنواره تورنتو حضور دارد.

ادامه مطلب
امسال من و محیا خیلی گزیده سراغ فیلم‌های #جشنواره_فیلم_فجر رفتیم. چون طبق لیست منتشره از خبرنگاران، ما مطابق بند فلان و ماده فلان با درخواست‌مون برای حضور در کاخ رسانه‌ها رد شد. بگذریم... من با توجه به فیلم‌هایی که دیدم، این آثار رو شایسته جایزه گرفتن و اگر در طی سال اکران شدن، دیده شدن می‌دونم.شماره یک: #شبی_که_ماه_کامل_شد / به خاطر سکانس‌های نابی که #نرگس_آبیار براشون خیلی زحمت کشیده و اشک‌مون رو توی سالن درمیاره. به همراه بازی فوق‌العاده
فیلم «تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف برای اکران آنلاین آماده می‌شود.
«تومان» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.
وضعیت این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های سینمایی پشت خط اکران بوده که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان «تومان» تصمیم تازه‌ای برای فیلم خود گر
جشنواره ملی اسباب‌بازی
اولین نشست هم‌اندیشی و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی صبح روز ۱۶ بهمن ۱۳۹۸در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.
به‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نشست گزارش بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره ملی اسباب‌بازی از سوی مسوولان هر بخش ارایه شد و نقاط ضعف و قوت آن مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
مسیر واقعی رشد صنعت اسباب‌بازی ایجاد ش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها