نتایج جستجو برای عبارت :

پک تمیز کننده پوست چرب،مراقبت از پوست چرب

مراقبت های پوستی در منزل :
 
ممکن است شما شک کنید که پوست خشک ، روغنی یا حساسی دارید ، اما آیا نوع پوست خود را واقعا می شناسید؟ دانستن نوع پوست واقعی شما می تواند دفعه بعد که در راهرو لوازم آرایشی قرار دارید کمک کند. در حقیقت ، استفاده از محصولات نادرست - و یا حتی هک های رایج در اینترنت - برای نوع پوست شما می تواند آکنه ، خشکی یا سایر مشکلات پوستی را بدتر کند.
برای یادگیری ادامه دهید:
نحوه ساخت روال مراقبت از پوست خودنحوه درمان نگرانی های خاص پوست
 چند روش مراقبت از پوست
مقدمهرژیم مراقبت از پوست من ، و به طور خاص روال مراقبت از پوست صبحانه من ، بر اساس فصول و وضعیت پوست من تمایل به تغییر دارد. وقتی بهار می رویم ، برای خلاص شدن از شر پوست خشک زمستان و استفاده از پایه های رطوبت (روغن های روغنی و سرم های مرطوب کننده) که سنگین تر (یا چرب) هستند نسبت به نمونه هایی که در زمستان از آنها استفاده می کردم ، بیشتر لایه برداری می کنم.
اما این فقط مربوط به محصولاتی نیست که من از آنها استفاده می کنم ، بلک
روش های مراقبت از پوست در خانه
 
فقط به این دلیل که محبوب نیست به معنای کار کردن نیستهنگامی که روی پوست خود کار می کنید ، احتمالاً محبوب ترین و بهترین نتیجه پیشنهادی را که برای حل مسئله خاص پوست شما وجود دارد ، مانند درمان اسید سالیسیلیک برای آکنه یا سرم ویتامین C برای لکه بینی ، دنبال می کنید.
از همه گذشته ، چه چیزی برای صدها کار باید برای شما کار کند ... درست است؟ اگر فقط تغییر شکل پوست ساده بود.
وقتی با یک محصول مراقبت از پوست مواجه هستید که مش
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست
مراقبت از پوست صورت و بدن به ویژه بعد از ۳۰ سالگی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد. معمولاً در این دوران دچار تغییراتی می‌شوید که تا پیش از این سن با آن‌ها رو به رو نشده‌اید. اما برای مراقبت از پوست چه کنیم. جای نگرانی نیست؛ با چند راهکار ساده می‌توانید پوست جوان و شاداب داشته باشید. این مقاله را دنبال کنید تا همه‌ی روش‌های مفید را بدانید. فهرست زیر نکات مهمی است که برای داشتن پوست خوب باید بدانید.
ادامه مطلب
بدون شک پوست یکی از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی زیبایی افراد، به خصوص خانم‌ها به حساب می‌آید. عوامل مختلفی وجود دارند که هم بر روی ویژگی‌های محافظتی پوست و هم زیبایی آن تاثیرگذارند. اگر افزایش سن و تاثیرات غیرقابل انکاری که بر روی شادابی پوست دارند را کنار بگذاریم، عواملی مانند تابش مستقیم نور خورشید، سردی و گرمی هوا، خشکی پوست، حساسیت‌ها و بسیاری از موارد دیگر می‌توانند به مرور پوست شما را در معرض مشکلات مختلف و گاها جدی قرار دهند. در
روش های شفافیت پوست در منزل
بعلاوه ، یک نکته اضافی برای مراقبت از پوست برای زمانی که وقت کافی برای صرفه جویی در اختیار دارید ، می باشد.کشت روزمره پوست شمابه عنوان یک علاقه مندان به مراقبت از پوست ، چیزی بهتر از نخوردن بعد از یک روز طولانی و لای کردن پوست من نیست. و از آنجا که سلولهای پوستی ما در عصر احیا می شوند ، این زمان اصلی برای تمرکز بر روی ترمیم آن است.
من شخصاً بعد از سالها جوش های نوجوانی پوست مستعد آکنه دارم. برای مقابله با این موضوع ، ر
نیوآ کرم خوشبوکننده اصیل برای تمام اعضای خانواده است. این محصول نمادین سرشار از Eucerit® است که تمام مراقبت‌های ضروری مورد نیاز پوست را برای نرم و انعطاف پذیر ماندن ارائه می‌دهد. ایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوست. سازگاری با پوست توسط متخصصان پوست تایید شده است.مراقبت عمقی و محافظتیکرم رطوبت رسانایده‌آل برای استفاده روزمره و نیازهای پوستتایید شده توسط متخصصان پوست • ساخت کشور : آلمانقیمت: ۱۵۰ ملی ۲۵۰۰۰تومان ۶۰ملی ۱۵۰۰۰تومانبرای
میکرودرمی پوست
با آنکه میکرودرم کردن برای بیمار کاری سبک است اما مراقبت های پس از آن نقش مهمی در اثربخشی آن دارد. از آنجاییکه با عمل میکرودرمی پوست، لایه محافظ پوست بطور موقت برداشته می شود، بنابراین، پوست در روزهای اول بسیار آسیب پذیر است. مخصوصا در برابر اشعه آفتاب. به همین دلیل است که متخصصان پوست بهترین فصل میکرودرمی پوست را پاییز و زمستان می دانند تا شدت نور خورشید کمتر باشد.
 
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
از روش های مختلف برای حفاظت از پوست های ترکیبی دربرابر انواع مشکلات پوستی چه میزان اطلاع دارید این پوست ها نیاز به چه نوع مراقبت هایی دارند برخی لوسیون ها و روغن های طبیعی و ماسک های خانگی کمک زیادی به شما در این زمینه خواهند کرد به راهنمایی های متخصصین پوست در این باره دقت کنید .
 افرادی که دارای پوست ترکیبی هستند، با مشکلات مختلفی در انتخاب محصولات مراقبت از پوست و تعیین برنامه روزانه برای پوست مواجه می‌شوند. درواقع، آنان هم باید قسمت‌ها
بهترین شستشوی صورت برای پوست خشک
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احساس را داشته باشد.
در حقیقت ، انتخاب پاک کننده مناسب برای نوع پوست شما فقط ممکن است برای دستیابی به درخشش ، حتی تن پوست شما بعد از آن ضروری باشد.
به عنوان یک منبع کلینیکی مورد اعتماد در مورد اهمیت یادداشت های پاک کننده
کرم روز آلوئه ورا
جوان کننده و لیفتینگ ٬ آبرسان قوی ٬ از بین برنده خطوط و چروک های صورت ٬ بهبود گردش خون مویرگی و متابولیسم پوست  ٬مراقبت از پوست در طول شبانه روز با اثرات جوان کنندگی و ضد افتادگی پوست صورت و گردن ، سفت کننده ٬ مرطوب کننده ٬ تغذیه کننده پوست ٬ تنگ کردن منافذ باز پوست ٬ مناسب برای زیر آرایش.
 
Aloe Fleur de Jouvence - Firming Day Lotion
لوسیون تقویت کننده روزانه، شاهکاری در مراقبت های پوستی است که فرمولی ویژه جهت استفاده در مجموعه رژیم زیبایی الو
اسپری تمیز کننده داخل اتومبیل سوناکس :

اسپری تمیز کننده داخل خودرو سوناکس به آسانی و راحتی تمام جرم های داخلی روی سطوح را پاک می‌کند.
سطوح پارچه‌ای به خصوص روکش‌های صندلی‌ها، سان روف و قسمت های پلاستیکی تودوزی داخل از جمله موارد مصرف این محصول می‌باشد.
استفاده از تمیز کننده داخلی اتومبیل سوناکس علاوه بر از بین بردن جرم های سرسخت باعث ایجاد رایحه ای دلچسب در داخل خودرو شما می‌شود
فوم تمیز کننده پارچه اکستریم سوناکس :

به آرامی درون الیاف کلیه پارچه ها ، از جمله صندلی ، اثاثه یا لوازم داخلی ، فرش ، روکش ، روکش سقف ، صندلی کودک و سطوح آلکانتارا نفوذ کره و تمیز می کند.
همزمان رنگها را تازه می کند و بوی نامطبوع مانند دود سیگار و بوی حیوانات را پراکنده می کند. عطر و بویی دلپذیر  به جا می گذارد.
آیا در صورت خود با مشکلاتی مانند آکنه، پوست چرب، چین و چروک، یا لکه های مرتبط با افزایش سن مواجه هستید؟ برخورداری از پوستی سالم و بی نقص مساله ای نیست که تنها با ژن های شما در ارتباط باشد و دنبال کردن یک روتین مراقبت از پوست خوب شامل پاکسازی، لایه برداری و مرطوب نگه داشتن پوست نیز اهمیت دارد.
ادامه مطلب
 اثرات خواب بر سلامت پوست
در سال ۲۰۱۹ برآورد می شود که صنایع مرتبط با مراقبت از پوست رقمی بالغ بر ۱۳۰ میلیارد دلار فروش داشته باشند. این مبلغ نشانگر اهمیتی است که مردم سراسر جهان به 
سلامت، شادابی و زیبایی پوست خود می دهند. اما در کنار تمامی هزینه و زمانی که افراد برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند، گاهی رموز ساده ای وجود دارند که
 می توانند تاثیرات شگرفی بر سلامت و شادابی پوست به خصوص پوست صورت افراد داشته باشند. یکی از این رموز ساده و عملی،
کرم مرطوب کننده واشامی یکی از بهترین برند های کرم و مورد رضایت مصرف کنندگان محصول می باشدآبرسان و مرطوب کننده پوست با کیفیت عالیصاف و روشن کننده پوستکاهش قرمزی جوش و جای آنیکنواخت سازی رنگ پوستشفافیت و جوانی پوستکاهش لکه های پوستعصاره شیر،توت فرهنگی،الئو وراحجم: ۳۸۰ گرمقیمت: ۱۵۰۰۰تومانبرای سفارش :تلگرام: mateen_cosmetic@واتساپ: ۰۹۱۵۰۱۱۴۰۰۸
این محصول بی نظیر دارای بالاترین قدرت برای حفاظت پوست در برابر اشعه های مضر UVB و UVA می باشد. وقتی پوست شما طولانی مدت در معرض اشعه خورشید قرار گیرد، نه تنها موجب سوختگی پوست شده بلکه خشکی پوست و از دست دادن رطوبت آن را نیز به همراه دارد. این فرمول جدید حاوی هامکتانت های قدرتمند است که از دست دادن رطوبت پوست را کاهش می دهد. با دارا بودن ژل تثبیت شده آلوئه ورا و دیگر عوامل نرم کننده پوست، این محصول احیا کننده پوست شماست. با استفاده از این محصول، از
 
چگونه انجام می شود؟
میکرودرم ابریژن در مطب پزشک یا کلینیک تخصصی پوست انجام می شود. در این روش، بلورهای ریزی بر روی پوست اسپری می شوند که به آرامی لایه بیرونی پوست را حذف می کند. این روش به هیچ وجه روشی تهاجمی نیست. بنابراین لازم نیست از بی حس کننده استفاده شود. میکرودرمی پوست یک روش جوان سازی و لایه برداری پوست است که پوست را نرم تر و روشن تر می کند.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
                             
ماساژ و پوست
 
ماساژ پوست جریان خون زا تحریک می کند، در سلانتی و قابلیت ارتجاعی پوست نیز نقش مهمی دارد. 
استفاده از زوفن های مغذی و مالش پوست همچنین به حذف سلول های مرده سطح پوست و آب رسانی بهتر آن کمک می کنند.
 
موز خیلی برای پوست و مو مفید هستش و دهها ماسک پوست و مو وجود داره. برای مثال ماسک به عنوان مرطوب کننده پوست،ضد پیری ،روشن کننده پوست، اسکراب،برطرف کننده پف چشم ،ضدریزش مو،نرم کننده مو و از بین برنده موهای خشک و آسیب دیده وجود داره.
ادامه مطلب
عوارض جانبی کرم های سفید کننده پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از
در این مقاله به مطالبی از جمله لیزر سفید کننده پوست به چه صورت است؟ روشن سازی پوست ، لیزر روشن کننده پوست ، تاثیر لیزر در روشن شدن پوست و موارد دیگر می پردازیم. داشتن پوستی سالم ، بی عیب و نقص و رویایی از زمان های قدیم آرزوی زنان و حتی مردان در سراسر جهان است و امرزه این رویا با کمک و  توانایی لیزر محقق شده است.
ادامه مطلب
دستگاه جوان سازی پوست اراف مینی MINI R F
 
رفع جای جوش و جای زخم
بهبود و درمان ترک‌های پوست
لایه‌برداری و جوانسازی پوست صورت
درمان تعریق بیش از حد در ناحیه زیر بغل
لیفت و بالا کشیدن پوست در تمامی نواحی بدن
بهبود روزاسه و رگ‌های نمایان در زیر پوست صورت
جوانسازی پوست دست و رفع لکه‌های قهوه‌ای روی دست
بهبود رنگ و بافت پوست:رمان مشکلات مربوط به بافت پوست و منافذ بزرگ پوست
رفع زائده‌های پوستی، آفتاب سوختگی و لکه‌های پوستی و روشن کردن پوست صورت
د
بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و  آرایش پاک کن بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد. 
انواع ژل شستشو و شیر پاک‌کن
پاک کننده‌های صورت انواع مختلف دارند که شامل شیر پاک کن، ژل شستشوی صورت، سرم، لوسیون، فوم، تونیک و آب پاک کننده
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرایش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرایش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرایشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرایش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرایشی برای افرادی
آنچه که باید در مورد کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر بدانیم
همانطور که می دانید برای داشتن پوست سالم و درخشان در طول زندگیتان نیازمند یک سری مراقبت های همیشگی هستید که استفاده روزانه و مکرر از یک کرم مرطوب کننده که سازگار با پوست شما باشد حرف اول را خواهد زد.
و اما با نگاهی به کرم دست و صورت شون گیاهی باعصاره بادام حجم 150میلی لیتر می توان گفت عصاره بادام موجود در این کرم یکی از عوامل موثر در نرم نگه داشتن پوست است که به
اسکالان چیست و فواید آن برای پوست و مو چیست؟
 
بدن شما از سیستم داخلی برای مرطوب کردن پوست شما استفاده می کند ، اما همیشه به ویژه پیرتر شدن ، هیدراتاسیون کافی را فراهم نمی کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت مرطوب کننده های خارجی روی می آورند.
یکی از مرطوب کننده هایی که ارزش توجه آن را دارند ، اسکالان است. این روغن روغن طبیعی شما را تقلید می کند و آن را نرم کننده عالی می کند. همچنین یک آنتی اکسیدان طبیعی است و خاصیت ضد توموری دارد و از
 
 
 پاک کننده منافذ
عسل منافذ پوست را باز می کند و با داشتن خواص آنتی اکسیدانی، ضد عفونی کننده و ضد باکتریایی، پوست را پاکسازی می کند و باعث جلوگیری از جوش های سر سیاه می شود. عسل خام با محافظت منافذ در برابر گردو غبار و چربی های اضافه پوست، موجب جلوگیری از به وجود آمدن آکنه ها می شود و در عین حال پوست را مرطوب نگه می دارد که چهره را شفاف تر می کند.
 
 
 
 
 
اسکالان چیست و فواید آن برای پوست و مو چیست؟
 
 
اسکالن 
فواید پوستی
فواید مو
برای آکنه یا پوست روغنی
برای اگزما
خطرات 
بدن شما از سیستم داخلی برای مرطوب کردن پوست شما استفاده می کند ، اما همیشه به ویژه پیرتر شدن ، هیدراتاسیون کافی را فراهم نمی کند. به همین دلیل است که بسیاری از افراد به سمت مرطوب کننده های خارجی روی می آورند.
یکی از مرطوب کننده هایی که ارزش توجه آن را دارند ، اسکالان است. این روغن روغن طبیعی شما را تقلید می کند و آن را نرم کنند
روش های سفید کردن پوست
خلاصهسفید کردن پوست به استفاده از محصولات برای روشن تر کردن قسمت های تیره پوست یا رسیدن به یک چهره سبک تر کلی اشاره دارد. این محصولات شامل کرم های سفید کننده ، صابون ها و قرص ها و همچنین درمان های حرفه ای مانند لایه برداری شیمیایی و لیزر درمانی هستند.
هیچگونه فواید سلامتی برای سفید کردن پوست وجود ندارد. نتایج تضمین نمی شوند و شواهدی وجود دارد که روشن شدن پوست می تواند منجر به عوارض و عوارض جانبی جدی شود.
از نظر پزشکی ، نی
پوست خشک بیشتر یک نوع پوست است تا این که یک شرایط یا بیماری پوستی باشد و هر فردی با آن مواجه نیست.افراد بسیاری طی ماه های سرد زمستان از خشک شدن پوست خود شکایت می کنند. اما بین پوست خشک و پوست کم آب یا دهیدراته تفاوت های وجود دارد و آگاهی از این که چه چیزی آنها را از هم متمایز می کند می تواند به رسیدگی بهتر به شرایط پوست کمک کند.

ادامه مطلب
بهترین شستشوی برای پوست های خشک :
 
چگونه انتخاب کردیمبرای خشکی پوست و آکنهبرای پوستهای خشک و حساسبرای پوست خشک و اگزماچگونه انتخاب کنیمنکات ایمنیبردناگر از طریق پیوندی در این صفحه چیزی بخرید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. چگونه این کار می کند
وقتی پوست خشکی دارید ، مرطوب کننده ممکن است محصولی باشد که برای بیشترین میزان به آن می رسید. اما شستن صورت می تواند به همان اندازه در زرادخانه مراقبت از پوست برای حفظ پوست به نظر برسد و بهترین احس
خواص گلاب برای پوست بسیار زیاد است. قرن‌هاست که مردم این سرزمین برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می‌کنند. امروزه در تمام دنیا هم خواص گلاب برای پوست صورت مورد توجه پزشکان و متخصصان زیبایی و سلامت قرار گرفته است. گلاب به علت داشتن خاصیت نرم کنندگی، آرام‌بخشی و جوان‌سازی، در محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین به صورت مجزا مورد استفاده قرار می‌گیرد. گلاب برای انواع پوست مناسب است که شامل پوست‌های خیلی حساس هم می‌شود. از دیگر فواید گل
چند راه حل ساده برای مراقبت از پوست
با ادامه جنگ صلیبی برای محصولات زیبایی تمیز ، مواد تشکیل دهنده مراقبت از پوست که قبلاً استاندارد به حساب می آمدند به درستی مورد تردید قرار می گیرند.
به عنوان مثال پارابن ها را بگیرید. اکنون که می دانیم مواد نگهدارنده یکبار محبوب نیز به عنوان بالقوه سرطان زا درون ریز سرطان زا محسوب می شوند ، مارک های زیبایی آنها را از فرمول های خود حذف کرده و برچسب های بدون پارابن را به همه چیز می زنند. در مورد فتالات ، سولفا
پوست یکی از مهمترین اعضای بدن است و هر ساله افراد زیادی با بیماری های پوستی درگیر میشوند لکه های تیره پوست بیماری شایعی است که میتواند در هر سنی ظاهر شود. اگر این لکه ها بر روی پوست شما هم وجود دارد نگران نباشید. با روش های ساده ای که در زیر گفته می شود می توانید به راحتی و در کمترین زمان این لکه ها را از بین ببرید.
ادامه مطلب
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22343
 

کرم مرطوب کننده حاوی روغن جوجوبا
مرطوب کننده‌ها روند فرسایش پوست را به تعویق می‌اندازند و از آن در برابر
تغییرات ناگهانی آب‌ وهوا محافظت می‌کنند. مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف
لوسیون مایع، پماد و کرم دیده می‌شوند که میزان چربی و آب آن‌ها باهم تفاوت
دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
 روغن جوجوبا رطوبت دهنده و محافظت کننده ارگانیک پوست و مشابه چربی پوست
انسان است که خاصیت ضد میکروبی و ضد محرک د
روغن آرگان اصل ما محصول کشور مراکش و فرمولاسیون آن متعلق به کشور ژاپن می باشد. این محصول سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز پوست و بخصوص مو است که میتوان گفت غذای کاملی برای پوست و موی شماست، در ادامه به برخی از خواص آن اشاره میکنیم. پیشگیری از ایجاد چروک و ضد افتادگی پوست ناشی از افزایش سن، تقویت کلاژن سازی و ترمیم بافت سلول، مرطوب کننده و آب رسان قوی برای پوست های خشک، ترمیم سوختگی های پوست ناشی از لیزر و آفتاب، متعادل کننده ی PH و
راهنمایی مراقبت از پوست برای آقایان 
 
نکات حداقلی برای هر مردی که به دنبال سرمایه گذاری در مراقبت از خود باشدطراحی توسط Pichamon Chamroenrakاگر از مراقبت از پوست صرف نظر کرده اید ، وقت آن رسیده که صحبت کنیم. لازم نیست کارهای بیشتری برای ترمیم ، محافظت و حتی ترساندن لیوان خود انجام دهید. ما اساسی ترین تنظیمات را برای نتایج طولانی مدت توصیه می کنیم. بیاموزید که چگونه با شکستن برش ، اصلاح سوزش و آن خطوط ریز و درشتی که از هیچ کجا خبری نخواهد بود ، مبارزه
 
چیست؟
در میکرودرم ابریژن پوست، یک لایه از پوست شما سمباده کشیده می شود و به جای آن یک لایه پوست تازه جایگزین می شود. این سمباده کشیدن با کریستالهایی ظریف انجام میشود که بر روی پوست اسپری می شود. این کار بهترین روش برای مشکلاتی از جمله کدر شدن پوست، تیرگی پوست، لکه های قهوه ای، و لکه های ناشی از افزایش سن است.
 
http://WWW.NEGARSKIN.IRhttp://WWW.NEGARSKIN.IR
بآید پوست رو مرطوب نگهـدآرید می تونید صورتتون رو هر روز با آب سرد بشورید تآ منآفذ پوست بسته بشهچند تآ قرص آسپرین رآ با آب ترکیب و چند دقیقهـ روی صورت بذآرید تآ سلول هآی مرده صورت رو حذف و چربی یآ فرو رفتگی هآی پوست رو از بین ببره
اگر قصد دارید که پوست خودتون رو داخل منزل روشن کنید این مطلب رو بخونید چون می تونید چند ماسک روشن کننده پوست صورت در خانه تهیه کنید
 
بعضی وقتها احساس می‌کنیم پوستمان تیره و کدر شده ،آن هم نه با نور خورشید و یا خستگی بلکه به حالت جرمی که بر روی پوست سنگینی می کند. زمانی که چنین احساسی نسبت به پوست خود پیدا می کنیم بهتر است از ماسکهایی  که حالت چسبندگی بیشتری داشته واین جرم ها را جذب خود کرده و لایه ای از روی پوست بر می‌دارد استفاده کنیم و شفاف
فشیال صورت : در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر یک
گلاب؛ راز زیبایی و جوانی
خواص گلاب برای پوست به قدری زیاد است که سالیان متمادی است که انسانها برای مراقبت از پوست خود از گلاب استفاده می کنند. گلاب حاوی ویتامین های A، E و C بوده و برای انواع پوست مناسب است و گذاشتن آن بر روی پوست باعث شادابی و نشاط می شود.
گلاب، علاوه بر آنکه عطر و طعم بی نظیری دارد؛ برای تهیه بسیاری از دسرهای ایرانی نیز مورد استفاده قرار گرفته و خاصیت ضدعفونی کننده دارد و از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می کند.
گلاب یکی از بهتر
فشیال صورت :
 
در واقع یک روش  درمانی - مراقبتی چند مرحله ای پوست است که موجب پاکسازی ، لایه برداری و تغذیه پوست می شود ، اینکار موجب افزایش گردش خون مویرگی در پوست صورت و گردن ،  شادابی ، شفافیت ، آبرسانی پوست می شود و جوان سازی و زیبایی آن را تضمین می نماید .
به کمک مشاور زیبایی خود می توانید به پیشگیری و درمان چین و چروک ، لک، پوست خشک ، کم آب و دهیدراته ، چرب و آسیب دیده بپردازید و از چروک و پیری زودرس آن جلوگیری نمایید .
فشیال بهتر است زیر نظر
Type the title hereدانستنی های دارویی در خانواده ها و مراقبت از پوست
با بالا رفتن الاسیته پوست به مرور کم میشه ،فاکتورهای محیطی مثل در معرض آفتاب قرار گرفتن و همچنین زنتیک ،نقش مهمی در زمان به وجود آمدن خطوط و چروک روی پوست ما دارن
پوست اطراف چشم به نظر میرسه که زودتر دچار این تغییرات میشه
چروک شدن زیر چشم ها یک پروسه نرمال پیر هست و با سن ارتباطی داره ولی میشه پیشگیری کرد و به تعویق انداخت این مشکل رو ......ـType the text here
اغلب افرادی که پوست خشکی دارند به دلیل شکننده بودن پوست و خشکی آن مشکلاتی برای مراقبت از پوست و بخصوص آرایش کردن دارند. در چنین مواقعی تشخیص اینکه از محصول درست یا تکنیک صحیح برای آرایش استفاده می کنید یا خیر کمی دشوار است. اما جای نگرانی وجود ندارد. با رعایت نکاتی که به شما آموزش می دهم، می توانید با وجود پوست خشک آرایشی زیبا و یکدست داشته باشید. نکته کلیدی این است که محصولات مرطوب کننده را برای آرایش انتخاب کنید. با ۴ نکته آرایشی برای افرادی
تنها کثیف بودن پوست منجر به بروز آکنه و جوش نمی شود، بلکه بسیاری از انواع لکه ها و جوش های پوستی به دلیل شستشوی زیاد پوست به وجود می آیند، زیرا شستشوی زیاد سبب تحریک پوست می شود. مواد شوینده پوست، مثلا صابون ها، حاوی مواد شیمیایی هستند که تماس بیش از اندازه این مواد با پوست منجربه کاهش سلامت پوست و در نتیجه بروز لکه ها و جوش های پوستی می شود.
می توان مناطق مستعد بروز جوش های پوستی را با یک پاک کننده‌ی ملایم و آب گرم، روزی دو بار شست تا تحریک پوس
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. هر 21  الی  28  روز یک بار سلول های مرده پوست از سطح آن خارج می شوند. ما با انواع روش های نگهداری از پوست می توانیم این عمر را به 28 روز افزایش داده و هر 10
چسب زدن بینی بعد از عمل به خصوص می تواند برای افرادی که ضخامت پوستشان زیاد یا متوسط است، مفید باشد. بیمارانی که پوست اینچنینی دارند، کمی بیش از حد معمول طول می کشد تا پوست بینی شان بعد از جراحی منقبض و جمع شود. بعلاوه، پوست آنها بیشتر از بقیه مستعد تشکیل بافت زخم بین ساختار غضروفی / استخوانی و پوست است. اگر قبل از جمع شدن کامل پوست، بافت زخم در زیر پوست تشکیل شود، از منقبض و کوچک شدن آن جلوگیری خواهد کرد.
تاثیر پوست بینی در جراحی
ادامه مطلب
روغن CBD در مقابل بذر کنف:
در سال 2018 ، یک لایحه مزرعه تصویب کرد که کانابیدیول (CBD) تولید کنف صنعتی در سراسر کشور قانونی است. به همین دلیل ، "عجله سبز" از محصولات الهام گرفته از حشیش وجود دارد که بازار را سیل می کنند - از جمله محصولات زیبایی.
در حالی که CBD یک عنصر جدید برای بسیاری از مصرف کنندگان است (از آنجا که در حال حاضر با دسترس بیشتری قابل دسترس است) ، روغن کنف حدود ده ها سال است که در فروشگاه های مواد غذایی سالم برای آشپزی و مراقبت از پوست به فروش
مراقبت از پوست در فصل سرما
 
 
با سرد شدن هوا مراجعه افراد به کلینیک های پوستی نیز بیشتر می شود وزش بادهای سرد و خشک در فصول پاییز و زمستان و اقامت طولانی در اتاقهایی که به دلیل گذاشتن وسایل گرمایشی گرم و خشک شده ازمهمترین دلایل بروز خشکی و چروک زودرس پوست است.
 

 
بهترین ومناسب ترین راه برای جلوگیری ازخشک شدن پوست استفاده از کرم های مرطوب کننده مناسب است کرمهای مرطوب کننده با ایجاد یک لایه در سطح پوست سرعت دفع آب از اپیدرم را کاهش داده و با ا
چه عواملی باعث ایجاد پوست خشک می شود ؟
 
خشکی پوست ، که بعضاً به عنوان پوست خاکی شناخته می شود ، می تواند قسمت های مختلف بدن شما را تحت تأثیر قرار دهد. برای برخی افراد ، خشکی پوست فقط یک اذیت جزئی است. برای دیگران ، می تواند منجر به خارش ناراحت کننده ، ترک خوردگی یا سوزش شود. دلایل زیادی برای پوست خاکی وجود دارد ، از آب و هوا تا شرایط اساسی پزشکی.
بیایید برخی از دلایل پوستی پوست ، نحوه درمان آن و راه های جلوگیری از آن را بررسی کنیم. همچنین عادات رو
شماره پروانه سیب سلامت: 56/22345
*درباره محصول
- پوست‌های خشک احتیاج به آب‌رسانی دارند. وضعیت پوست‌های خشک در فصل
زمستان بدتر از قبل می‌شود؛ بنابراین انتخاب مرطوب‌کننده مناسب بسیار مهم
است. کرم مرطوب‌کننده پوست‌های خشک آموس‌وان به بهبود اگزما و خشکی و زبری
بیش از اندازه پوست کمک شایانی می‌نماید. این کرم با ایجاد یک لایه محافظ
از پوست در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند و در نتیجه موجب شادابی و
لطافت هر چه بیشتر پوست انسان می‌شود
چگونه پوست خود را همیشه جوان نگه داریم ؟
اکنون بهترین پوست شما شروع می شودپیری: این فرایندی است که احساسات مختلط را به وجود می آورد. برخی از علائم به آرامی و نرم ظاهر می شوند ، در حالی که برخی دیگر می توانند توجه را جلب کنند. در بیشتر موارد ، توجه اولیه به درمانهای موضعی اولین خط دفاع همه جانبه است ، به ویژه برای کسانی که در دهه 20 و 30 خود دارند. اما اگر کرم های گران قیمت و لایه برداری شیمیایی دیگر مؤثر نیستند ، این راهنما برای شما مناسب است.
بیشتر
پوست بینی سه نوع مختلف دارد
: ۱.نازک ۲.نرمال ۳.زخیم
در عمل جراحی نوع پوست بینی هیچ گونه تغییری نمیکند ولی نوع پوست بینی در نتیجه جراحی تاثیر زیادی دارد . افرادی که پوست بینی بسیار نازک یا بسیار زخیم دارند نتیجه دلخواه خود را از عمل به دست نمی آورند.
از معایت پوست نازک میتوان به این موضوع اشاره کرد که بعد از عمل عیب های ریزی که توسط جراح ممکن از به وجود بیاید فورا نمایان میشود ، این پوست بیشتر در معرض قرمز شدن و بروز مویرگ های روی پوست است و همچین
فاکتور محافظت از نور خورشید (Sun Protection Factor ):
 
SPF مهمترین فاکتور تجاری انتخاب محافظت کننده های پوست از آفتاب است .متاسفانه هنوز نحوه عملکرد SPF و محدودیت های آن مشخص نشده است .
بسیاری از جنبه های SPF  گمراه کننده است ، به عنوان مثال مسابقه برای SPF  های بالاتر و اثر محافظت کننده گی پوست از نور آفتاب ، جذب ویتامین D  را با اختلال مواجه می نماید .
SPF  نماینگر درجه حفاظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید است .
فاکتور MED( Minimal Erythma Dose) حداقل میزان نوری
کرم طبیعی حلزون نورا
✅درمان پوست های آسیب دیده 
✅کاهش و رفع سیاهی دور چشم
✅ضد چروک قوی 
✅حاوی کلاژن و الاستین 
✅جوانسازی پوست 
✅سفت کننده پوست
✅بهبود لک های پوست 
✅شفافیت ،طراوت و شادابی پوست 
   و ...
✔فروش بصورت تک و عمده 
حاوی روغن کدو ،روغن بنفشه ،روغن گلسرخ ،روغن جوانه گندم ،پودر آلوئه ورا و...
قیمت : 45 تومن
همه دوست دارند پوستی «شبیه آینه» داشته باشند؛ اما متأسفانه بیشتر ما با پوست‌های چرب، آکنه، چروک یا لک‌هایی درگیر هستیم که به‌واسطۀ بالا رفتن سن یا دلایل دیگر روی صورت‌مان جا خوش می‌کنند. برخی معتقدند که داشتن پوست خوب ارثی است؛ پس ناامیدانه با وضعیت نامساعد پوست‌شان کنار می‌آیند. اگر شما هم این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید. هرچند عامل وراثت و ژنتیک در وضعیت پوست بسیار اثرگذار است، اما روش‌های مراقبتی می‌توانن
دلایل زیادی باعث ایجاد خارش در بدن می شوند . از جمله این دلایل می توان به خشکی پوست ، اگزما ، آلرژی ، کهیر و ... اشاره کرد . تعداد زیادی از افراد هر روزه به پزشک مراجعه کرده و میگویند که خارش مثل یک بیماری بی پایان گریبان گیر آن ها شده است. در واقع خارش پوست علت خاصی دارد ، اگر به هر علتی بدون دلیل دچار خارش پوست شدید ، حتما باید به پزشک مراجعه کنید .
علت خارش پوست بدن
پوست به عنوان یک محافظ از اندام های داخلی بدن مراقبت می کند . سلول های پوست این ایم
پوست و مراقبت از آن
انواع پوست
نرمال
خشک
چرب
مختلط
حساس
پوست نرمال
پوست
نرمال نه خیلی چرب و نه خیلی خشک است. پوستی است که ضایعه قابل رویتی
مانند کمدون (جوش های سرسفید و سر سیاه) و آکنه نداشته باشد و شخص در پوست
خود احساس ناراحتی نکند؛ نمونه آن پوست کودکان است. البته پوست نرمال هم
نیازمند مراقبت است و باید با محصولات مراقبتی پوست از آن محافظت شود. غفلت
در محافظت از این پوست سبب پیری و چروک دار شدن آن می گردد. برای پیشگیری
ادامه مطلب
معرفی کوتاه:
سرم روشن کننده پوست صورت پریم حاوی ویتامین C و E است. استفاده از این سرم باعث رطوبت رسانی و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود. همچنین از ایجاد لکه های تیره و پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این سرم بسیار مناسب افرادی است که دارای کک و مک هستند.
خرید اینترنتی: 
https://bit.ly/34tE2fL
متخصصین پوست، نکات خودمانی شان را به اشتراک می گذارند.
خرید یک محصول ضدپیری مراقبت از پوست می تواند مانند یک تجربه اتفاقی باشد. با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارند، دانستن آنکه کدام محصول را باید انتخاب کنید، می تواند دشوار باشد. این راهنمایی های متخصصین پوست می توانند به شما کمک کنند که با اعتماد به نفس خرید کنید.
ادامه مطلب
پ ضد پیری
عسل خام یک تغذیه کننده عالی برای مقابله با پیری صورت می باشد، زیرا سرشار از آنتی اکسیدان ها، پروبیوتیک ها، آنزیم ها و مواد مغذی است. همانطور که خاصیت آبرسانی دارد پوست این رطوبت را به خود جذب کرده و آن را حفظ می کند، بدون اینکه پوست چرب شود، سطح رطوبت را دوباره  احیا می کند.این ماده همچنین باعث آرامش پوست می شود که این عوامل به پوست خاصیت ضد پیری می بخشد.
 
پاکسازی پوست در منزل
صورتت را بشوی
پاک کنید
یک مبارز آکنه بمالید
مرطوب کنید
لایه برداری
خوب بخوابی
به آرایش توجه کنید
دست نزنید
آروم باش
دوباره شکر را برش دهید
سیگار کشیدن را ترک کن
خط پایینبعضی اوقات دشوار است که بدانید پوست شما واقعاً باید تا حد امکان سالم باشد. ما هر روز با بازاریابی اعتیاد به مواد مختلف برای مراقبت از پوست و محصولات آرایشی و همچنین مشاوره در مورد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی و سایر معلمان زیبایی بمباران می کنیم.
بنابر
علت قرمزی پوست ؟!
از آفتاب سوختگی گرفته تا یک واکنش آلرژیک موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث قرمز شدن یا تحریک پوست شما شود. ممکن است به این دلیل باشد که خون اضافی برای مقابله با تحریک کننده و ترغیب بهبودی به سطح پوست می رود. همچنین بعد از یک جلسه تمرین قلب تپش قلب ، پوست شما نیز ممکن است از سرخ شدن قرمز شود.
همیشه دلیلی برای نگرانی نیست ، اما قرمزی پوست می تواند تحریک کننده و ناراحت کننده باشد. همچنین ممکن است با علائم دیگری همراه باشد. فهم
هیدرانت طبیعی
کمبود رطوبت کافی پوست را به پوستی خشک و زبر تبدیل می کند. عسل خام به دلیل داشتن مرطوب کننده ها و نرم کننده های طبیعی، پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و درخشنده می کند، حتی با گذشت مدت طولانی بعد از شست و شو شاهد این امر خواهید بود.
 
 آیا به پاک کننده آرایش نیاز دارید که به سلامتی پوستتان نیز کمک کند؟ آیا تا به حال روغن بادام را در نظر گرفته اید؟ همان طور که می دانید این روغن شگفت انگیز، فواید بسیاری برای سلامتی پوست و مو دارد. معمولا روغن بادام در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود، چرا که به تقویت پوست در بسیاری جهات کمک می کند.
این روغن یک آنتی اکسیدان فوق العاده است که آثار مخرب آفتاب را ترمیم کرده و اثرات پیری پوست را کم می کند. این ها تنها تعداد محدودی
راهکارهایی برای مراقبت از پوست های حساس
مراقبت از پوست های حساس : پوست های حساس،
بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند و مستعد واکنش‌های پوستی مانند جوش، ورم و
یا چروک پوست می باشند و گرایشی به سرخ شدن و گُرگرفتگی پوست دارند. خشکی
پوست، واکنش‌های آلرژیک پوستی مثل اگزما و یا قرار گرفتن زیاد در معرض
عوامل محیطی مانند خورشید و باد از جمله علل واکنش‌های  پوست های حساس است. پوست های حساس
به شدت به نور خورشید، مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از پو
راهکارهایی برای مراقبت از پوست های حساس
مراقبت از پوست های حساس : پوست های حساس،
بسیار ظریف و آسیب پذیر هستند و مستعد واکنش‌های پوستی مانند جوش، ورم و
یا چروک پوست می باشند و گرایشی به سرخ شدن و گُرگرفتگی پوست دارند. خشکی
پوست، واکنش‌های آلرژیک پوستی مثل اگزما و یا قرار گرفتن زیاد در معرض
عوامل محیطی مانند خورشید و باد از جمله علل واکنش‌های  پوست های حساس است. پوست های حساس
به شدت به نور خورشید، مواد شیمیایی موجود در محصولات مراقبت از پو
جراحی بینی گوشتی
جراحی بینی گوشتی چیست ؟
به بینی که حاوی غدد چربی زیادی باشد و پوست بینی ضخیم باشد بینی گوشتی گفته می شود ، پوست بینی به سه گروه بینی با پوست نرمال ، بینی با پوست ضخیم و بینی با پوست ضخیم تقسیم بندی می شود.
 
به شکل کلی بینی از سه بخش تشکیل شده است :پوست بینیبافت های زیر پوست بینینوع پوست پوشاننده روی بینیویژگی بینی های گوشتیپره های بینی برجسته و پهن می باشند.دارای ظاهری گرد هستندچربی پوست بینی های گوشتی زیاد می باشدغضروف بینی
پوست ترکیبی
در پوست‌های ترکیبی پیشانی و بینی چرب است در حالی که قسمت‌های دیگر پوست مانند گونه‌ها خشک و تمیز است. پوست ترکیبی هم بخش‌های چرب دارد و هم بخش‌های خشک، برای همین هر قسمت نیازمند روش مراقبت خاص خود است.
ادامه مطلب
کرم آبرسان قوی سینت ایوز، یک آبرسان موثر و مرطوب کننده برای انواع پوست به ویژه پوستهای خشک است. این محصول بدون آنکه پوست را چرب کند، رطوبت کافی را به آن می رساند. کرم سینت ایوز، حاوی کلاژن است که باعث سفت شدن پوست شده و پروتئین الاستین آن باعث کاهش چروک می شود و ظاهر پوست را جوانتر می کند.ویژگی های اصلی: - آبرسانی موثر- ترمیم کننده- کاهش خشکی و زبری پوست- حاوی الاستین موثر در کاهش چروک-  حاوی کلاژن موثر در سفتی پوست- افزایش نرمی و لطافت پوست- محت
همه چیز در باره ی خواص کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری
پوست شما بزرگترین اندام بدن است و حفظ سلامت آن برای بدن بسیار حیاتی است و باید برای حفظ سلامت و شادابی پوست از ابزارهای لازم برای مقابله با هرگونه آسیب های محیطی و خشکی پوست استفاده کرد.
کرم آبرسان صورت شون با عصاره آلوئه ورا 50 میلی لیتری بهترین مارک کرم مرطوب کننده برای پوست خشک تا نرمال می باشد چرا که با داشتن فرمول هیدراته کردن پوست ، کم آبی پوست را جبران کرده و با
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ
مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ تقریباً شبیه تاتو ابرو است ولی کمی حساس تر از تاتو ابرو می باشد. منتها بعد از عمل میکروبلیدینگ ابرو بسیار تیره تر به نظر رسیده و پوست زیرین آن قرمز می شود. 
پوست شما بعد از میکروبلیدینگ پس از ۷ تا ۱۴ روز مراحل ترمیم را طی می‌کند و پیگمنت ها کمرنگ تر شده و رنگشان طبیعی تر می شود
اجتناب از رطوبت
به مدت ۱۰ روز باید ناحیه میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید. 
هرگونه اصلاح
مزایای میکرونیدلینگ
قبل از این که بخواهید به اقدامات لازم پس از پروسه درمانی فکر کنید، باید متوجه شوید که میکرونیدلینگ چه مزایایی برایتان به همراه دارد. میکرونیدلینگ در مطب تخصصی پوست ما می تواند نکات مثبتی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:
بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک های عمیق روی پوست
کاهش ظاهر زخم ها ( از جمله زخم های باقی مانده در اثر جوش ها)
نرم کردن بخش های کشیده شده پوست
روشن شدن نقاط تغییر رنگ
برای برنزه شدن پوست به روش طبیعی، لازم است ساعت ها در آفتاب بنشینید که این کار نیاز به صبر زیادی دارد. ولی امروزه استفاده از اسپری های برنزه کننده، به دلیل اینکه جلوه های زیبایی به افراد می دهند، طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از این اسپری ها بسیار سریع و راحت بوده و بیشتر از 10 تا 20 دقیقه طول نمی کشد.
ماندگاری این اسپری ها بر روی پوست حدود 10 روز می باشد؛ زیرا به مرور زمان لایه های مرده پوست، پوست اندازی شده و در نتیجه لایه برنزه هم با آنه
مراقبت های پس از آر اف فرکشنال
پس از درمان با آر اف فرکشنال رعایت یک سری مراقبت ها برای رسیدن به نتیجه دلخواه لازم است، این دستورالعمل ها را به طور حتم پزشک معالجتان به شما یادآوری خواهد کرد. این نکات مهم عبارتند از:
در روز درمان، شستشوی ملایم پوست بلا مانع است، ولی از مصرف شوینده های قوی و مالش پوست خودداری کنید.
مصرف کرم ضد آفتاب بعد از درمان ضروری است.
مصرف مرطوب کننده های سبک به کاهش سریع تر التهاب و برافروختگی پوست شما کمک می کند.
به مدت ۲۴
خواص آسپرین برای پوست و زیبایی
ماسک آسپرین و عسل فواید زیادی برای پوست‌های مختلف دارد، سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و به شادابی و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند، همچنین این ماسک خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد آکنه نیز دارد، تهیه ماسک عسل و آسپرین بسیار ساده است و موجب درخشندگی و طراوت پوست می‌شود.
وقتی شما آسپرین و عسل را با یکدیگر ترکیب می‌کنید ماسکی حاصل می‌شود که موجب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست، درخشش و طراوت بیشتر می‌شود.
مجله سیب سبز - شقایق جعفری: در آغاز فصل گرم و تعطیلات که سفرها و گشت و گذار دوچندان می‌شود، مراقبت از پوست در برابر تابش مستقیم آفتاب توجه بیشتری می‌خواهد؛ فرقی ندارد که پوست‌تان خشک است یا چرب. 
ضدآفتاب‌هایی که در این مطلب معرفی کرده‌ایم، برای تمام پوست‌ها مناسبند و علاوه بر ضد لک بودن و محافظت در برابر نور شدید خورشید، مرطوب‌کننده‌های مناسب برای آبرسانی به پوست‌های آسیب‌دیده محسوب می‌شوند. پس با دقت در میان محصولات زیر بگردید و با
خوب و بد روغن لیمو برای پوست شما !
 
بر اساس تحقیقات علمی و حکایات حکایتی ، روغن لیمو در مورد مراقبت از پوست ممکن است مزایای زیر را داشته باشد:
جاذب
منبع ضد باکتریایی
ضد قارچ ، مانند ضد منبع مخمر کاندیدا
قابض
تهویه
معطر
به کاهش فشار خون کمک می کند
برای اطلاعات بیشتر در مورد کاربردها و اشکالات روغن لیمو در مراقبت از پوست ، خواندن را ادامه دهید.
یکی از راه هایی که میتوانید بعد از کاهش وزن سریع پوست خود را خوب نگه دارید استفاده از روغن لیمو می باشد
در طول عملیات میکرودرم ابریژن چه اتفاقی می افتد ؟
عملیات میکرودرم ابریژن شامل مراحل زیر خواهد بود :
استفاده از یک پاک کننده عمیق،ژل نرم کننده یا فوم توسط دکتر متخصص تا پوست شما را هر گونه مواد آرایشی ، روغن طبیعی پوست و آلودگی ها پاک کند
ناحیه هایی که تصمیم به درمان آن ها وجود دارد ، روی پوست نشانه گذاری می شوند( با یک عدد خودکار یا قلم)
بسته به عارضه پوستی شما،ممکن است پزشکتان مقداری بی حسی موضعی به پوست شما اعمال کند.بیشتر مواقع فرض بر این گذ
1- به جای آرایش به سلامت پوست صورت‌تان توجه کنید. شرط لازم و کافی برای استفاده نکردن از لوازم آرایش داشتن یک پوست سالم و باطراوت است. غذای سالم بخورید. بهداشت پوست‌تان را مراقبت کنید و مراقب جوش‌های مزاحم باشید.
 
2- پول لوازم آرایش را بدهید و یک صابون صورت خوب و یک شوینده مناسب برای پوست تهیه کنید.
 
3-یک لایه‌بردارملایم دارای spf بالا هم می‌تواند در صاف و سالم به نظر رسیدن پوست مفید باشد.
 
4-اغلب کرم‌های ضد پیری پوست برای خانم‌های زیر 30 سال
بهترین مرطوب کننده ها برای پوست خشک
بررسی اجمالی :
مرطوب کننده های با کیفیت می توانند به تسکین و ترمیم پوست خشک ، خارش دار و تحریک شده کمک کنند. اما با وجود بسیاری از مرطوب کننده های موجود در بازار ، چگونه می توان یکی از آنها را پیدا کرد که برای شما مفید باشد؟ این موضوع معمولاً به یک موضوع ترجیح شخصی می رسد. شما ممکن است انتخاب کنید که تعداد کمی در دست داشته باشید تا متناسب با نیازهای مختلف شما باشد. خواندن 10 مورد از بهترین مرطوب کننده های پوست
روش اول: شستن صورت
۱-یک شوینده صورت انتخاب کنید: یک پاک کننده انتخاب کنید. از صابون مخصوص پوست چرب استفاده کنید. مایع مخصوص شستشوی صورت حاوی آلفا هیدروکسی اسید هست مثل اسید سیتریک، اسید لاکتیک، یا اسید گلیکولیک، پوست تون رو بشویید و سلول های مرده پوست رو از بین ببرید. پاک کننده هایی با اِمولینت (وازلین، لانولین، روغن های معدنی و سرامید) و گلیسیرین، رطوبت پوست تون رو حفظ می کنن. اگر آکنه دارید، از داروهایی استفاده کنید که شامل سالیسیلیک اسید،
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست ساخت می نماید برای اشخاصی که پوست چرب دارا هستند بسیار ایده آل میباشد. زیرا پنکیک به ساختار پودری خویش سبب ساز در اختیار گرفتن چربی و تعرق پوست می گردد. یکی‌از موضوعات آزار دهنده برای افزادی که پوست چرب یا این که حتی پوست مختلط دارا هستند درخشان شدن پوست بر اثر ترشح چربی روی سطح پوست میباشد. پنکیک توان برطرف کردن این گزینه را نیز دارااست. با پوشش بالایی که پنکیک روی پوست س
روغن خراطین و میکس روغن خراطین و زالو با تاثیرگذاری قوی          حجم دهنده طبیعی و واقعی سینه ،باسنرفع چین و چروک از پوستنرم کننده موثر پوستبهترین مسکن دردهای مفاصلسفید نمودن و شفاف نمودن پوستبهترین حجم دهنده عضو تناسلی مردانهبهترین گونه گذار صورترفع خط اخم و خندهجوان سازی پوستحجم دهنده لبها 
ارسال به تمام نقاط کشور 
پوست پس از اپیلاسیون با موم لطیف تر می شود. این، یکی از بهترین فواید استفاده از موم است. وقتی موم روی پوست قرار می گیرد به سرعت شروع به خشک شدن می کند و در فاصله خشک شدن موم تا جدا کردن آن، سلول های خشک شده و مرده ی پوست به موم می چسبند و همراه آن جدا می شوند، در حالی که وقتی از تیغ یا کرم های موبر استفاده می کنید این اتفاق به این شکل رخ نمی دهد. در برخی موم ها برای ایجاد خاصیت مرطوب کنندگی از آلوئه ورا یا کره نیز استفاده می شود. پس اپیلاسیون با موم
پوست همه ما دچار مشکلات و التهاباتی می شود که اگر مراقب ان نباشیم ممکن است پوست ما دچار مشکلات فراوانی شود. از جمله مهم ترین و مراقبت ها برای پوست از بین بردن جای جوش و لک هایی است که به هر دلیل بر روی پوست ما ایجاد می شود. با نیک صالحی  همراه باشید تا درباره نقش اب پیاز برای جوش و لک بیشتر بدانید.
نقش اب پیاز برای جوش و لک
پژوهشگران علوم پزشکی می گویند نتایج بررسی های صورت گرفته نشان داده است که لکه های قهوه ای که بر اثر تابش آفتاب پس از سی سالگی
• استشمام شبانگاه گلاب موجب گرمی مغز می شود.
• مسهل و مفید در درمان یبوست
• نوشیدن آن خنک کننده و نرم کننده برای پوست‌های حساس است.
• نوشیدن آن متعادل کننده پوست‌ های چرب است.
• نوشیدن گلاب، جوان‌ کننده پوست‌های پژمرده است.
ادامه مطلب
نحوه حذف لکه های تیره و جوش های پوست
لکه های تاریک در مقابل زخم ها
درمانهای خانگی
محصولات
درمان های داخل بدن
هر وقت جوش خوردید ، احتمالاً می خواهید آن را سریع بهبود دهید. اما گاهی اوقات ، لکه های آکنه حتی پس از از بین رفتن جوش ، علامت تیره ای روی پوست شما می گذارد. این ناامید کننده است ، اما غیر معمول نیست.
خلاص شدن از شر این نقاط تاریک بر روی پوست شما با درک اینکه چه چیزی در وهله اول ایجاد می شود ، شروع می شود.
هنگامی که یک جوش روی پوست شما ظاهر می
ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست
ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست می باشد . پرتقال با دارا بودن ویتامین c بالایی برای سلامت پوست و مو بسیار مفید است. ادامه مطلب ماسک عسل و پوست پرتقال جوان کننده معجزه آسای پوست ادامه مطلب ...
پوست های حساس چه نوع ضدافتابی استفاده کنند ؟
اگر پوست حساسی دارید ، احتمالاً از این گیرنده آگاه هستید:
پوست شما از پرتوهای UV خورشید تحریک می شود ، اما بسیاری از کرم های ضد آفتاب پوست شما را نیز تحریک می کنند.
برخی از افراد با پوست بسیار حساس ممکن است متوجه شوند که به ضد آفتاب حساسیت دارند ، اگرچه این معمولاً واکنشی است به ترکیباتی که در ضد آفتاب های شیمیایی یافت می شود.
مسدود کننده های اشعه ماوراء بنفش UV که در بسیاری از کرم های ضد آفتاب موجود ا
پوست چیست؟پوست اولین و مهمترین سیستم دفاعی بدن انسان است که به صورت مستقیم در معرض آب، هوا، نور و غذا قرار دارد به همین دلیل نگهداری از آن بسیار اهمیت دارد. پوست نمایانگر جسم سالم بدن ماست.  14 الی 16 درصد وزن خشک بدن را پوست تشکیل می دهد.  این لایه ضد آب بوده و از نفوذ آب به داخل بدن جلوگیری می کند. 
ادامه مطلب
کرم پاک کننده
(شیر پاک کن) لوسیونی لطیف و ملایم برای پاکسازی پوست بسیار مناسب برای پاک کردن آرایش حاوی ویتامین ث ضد حساسیت.
Aloe Cleanser
پاک کننده آلوئه از مواد ضد حساسیت تشکیل شده است تا لوسیونی سبک، غیر چرب و ضد حساسیت در اختیار شما قرار دهد که رطوبت و پی هاش پوست را متعادل نگه می دارد. این لوسیون به سرعت، آرایش و آلودگی های پوست را پاک می کند. این محصول را به عنوان اولین لوسیون پاک کننده مورد استفاده قرار دهید، یا حتی می توانید آن را به صورت روزان
کرم دست و صورت آقایان نیوا حجم 150+75 میلی لیتر به سرعت جذب شده و باعث هیدراتاسیون و آبرسانی به پوست خواهد شد و با محافظت از خشک شدن پوست از آن مراقبت خواهد کرد.
این کرم مرطوب کننده دست و صورت نیوا مخصوص برای آقایان ساخته شده است که کاربرد چند منظوره داشته و برای دست صورت و بدن مورد استفاده قرار میگیرد.
این کرم دست و صورت آقایان نیوا حجم 150+75 میلی لیتر قدرت مرطوب کنندگی بالایی داشته و باعث نرمی پوست پینه دار میشود و خشکی ، زبری پوست را (خصوصا در
 
عدم ارتباط انگشتانِ دست با پوست صورت، به معنی از دست دادن قدرتمندترین و موثرترین ابزار مراقبت از پوست‌مان است...هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزینِ انرژی‌ای باشد که توسط انگشتان دست ما به پوست صورت منتقل می‌شودتوصیه می‌کنم شما هم به طرفداران ماساژ ملایم صورت با دست بپیوندید تا تاثیرات انرژی فوق‌العاده و ذهن مثبت را روی پوست‌ِتان تجربه کنید... ماساژ صورت با روغن‌های خاص گیاهی یا لوسیون‌های عمل‌آوری شده با تکنیک‌های بسیار کارامد به افزایش
کرم بالانس کننده آلوئه سونیا
محصول تهیه شده از ژل آلوئه ورا ٬ عصاره های حیات بخش و مرطوب کننده های قوی می باشد. همراه سرم مغذی آلوئه استفاده کنید. با موازنه ی چربی پوست براق بودن پوست که ناشی از چربی بیش از اندازه است را کاهش می دهد پوست را شاداب و روشن می کند.
کرم تعادلی آلوئه سونیا حاوی آلوئه و عصاره های احیا کننده پوست و مرطوب کننده های پیشرفته است. این ترکیبات غنی، به تعادل رطوبت پوست و شادابی ظاهری آن کمک می کنند. اگر این محصول را با سرم تقو
برس پاکسازی صورت(فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB1487M
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER TB1487M
برس پاکسازی صورت(فیس براش) محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
همه انسان ها نگران سلامتی خود هستند یکی از نگرانی های مهم امروزه ما مخصوصا خانمها،پیری پوست میباشد که باعث میشه احساس پیری کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.
شستشوی نادرست، ناقص وعدم پاکسازی کامل پوست از آلودگی ها باعث ایجاد چین و چروک،کدر شدن رنگ پوست وایجاد لکه بروی پوست شما میشود.از این رو شرکت Touch Beaut
فصل‌های پاییز و زمستان در کانادا، سرمای سختی دارند، این موضوع از هیچ‌کس پنهان نیست و وقتی صحبت از پوست می‌شود، این تغییر فصل‌ها کاملا مشخص هستند. فصل سرما می‌تواند عوارضش را با ایجاد چالش‌های مختلف برای پوست‌تان، نشان دهد. از فصل سرما جان سالم به در ببرید و با استفاده از این توصیه‌ها و محصولات، پوست‌تان را شفاف و درخشان نگاه دارید.
ادامه مطلب
در صورتیکه پوست کم آب دارید بدون شک قبلی از به کار گیری از پنکیک، از یک مرطوب کننده مطلوب استعمال فرمایید. زیرا ساختار پودری پنکیک آرایشی منجر جذب رطوبت و چربی پوست می گردد و ممکن میباشد پوست رخ شما‌را کم آب خیس نماید. هنگامی از مرطوب کننده به کار گیری می‌کنید، یه خرده طاقت فرمائید تا مرطوب کننده تماما جذب پوست شود تا پنکیک به صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
بهترین مارک پنکیک
پنکیک آرایشی به جهت جور بافت و پوششی که روی سطح پوست تولید می‌نمای
پاکسازی پوست صورت
 
 
یکی ازمراقبت های اساسی پوست پاک سازی پوست است پاک سازی پوست میتواند با حذف سلولهای مرده ی سطح پوست و برداشتن گرد و غبار و مواد آرایشی و چربی اضافی در سطح پوست و باز کردن منافذ آن باعث تنفس پوست شود چندین گروه پاک کننده داریم مثل:شیر پاک کن ها،کرم های پاک کننده،لوسیون های تمیز کننده،فوم ها و یا فرآورده های کف زا،صابون های آرایشی و پاک کننده های آرایش چشم.
 

 
شیر پاک کن:امولوسیون روغن در آب است اما نسبت آب به روغن آن زیاد ب
 
 میکرودرم ابریژن چیست 
میکرودرم ابریژن به منظور جوانسازی پوست و شفاف سازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد در این روش چین و چروک پوست و لکه های غیر مادرزادی از بین می روند و ظاهر زیبایی در پوست صورت ایجاد می شود. در این روش پوست فرد با یک ماده بی ضرر به نام پودر اکسید آلومینیوم در تماس بوده کریستال های ریز موجود در این ماده موجب سابیده شدن پوست می شوند و در نتیجه بافت های مرده از بین می روند و پوست صورت ترمیم می شود و فرد به یک پوست جوان و شاداب
کرم پودر مای جور Acneline A02
بهترین مارک پنکیککرم پودر مای جور آکنه لاین، محصولی مطلوب برای پوست های چرب و مستعد آکنه میباشد. این جنس با داشتن سبومین در ترکیبات خویش ترشح چربی پوست را کاهش داده و از تولید جوش دوری می­ نماید. این جنس برای بقیه پوست ها نیز مطلوب میباشد به دلیل آن که بافتی قابل انعطاف و سبک داشته و پوشش دهی آن نیز بالا می ­باشد. همینطور فارغ از تولید احساس سنگینی بر روی پوست به زمان طولانی بر روی پوست فیس شما ما‌نده و پوستی صاف و یک پا
باز بودن منافذ پوست از نظر زیبایی مشکل
آفرین است. اگرچه این مشکل خیلی حاد نیست و نیاز به مراجعه به پزشک متخصص
پوست ندارد اما باید مراقب آن ها بود زیرا باعث بروز جوش های سر سیاه و آکنه
می شوند. افزایش منافذ باز پوست ممکن است به دلیل قرار گرفتن زیر نور
آفتاب اتفاق بیفتد زیرا اشعه های فرابنفش خورشید (UV) کلاژن را از بین می
برد و حالت کشسانی کانال های منافذ پوست را کاهش می دهد. اما در بیشتر
موارد این منافد باز پوست به دلیل بر هم خوردن تعادل هورمون

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها