نتایج جستجو برای عبارت :

نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد

نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد
به گزارش روابط عمومی نوین مکانیک ذوق نمایشگاه نیازهای فناورانه صنعت فولاد در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۹۸ آغاز شد و پس از افتتاحیه شرکت های بزرگ این حوزه به شرح نیازهای فناورانه خود صحبت به عمل آوردند و پس از آن وارد جلسات b2b با شرکت های دانش بنیان و استارتاپی شدند.
اتفاقات روز اول گرد همایی صنایع ،شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های صنعت فولاد :نمایشگاه در ۳ روز برگزاری مورد استقبال بازدید کنندگان بسیاری قرار
فولاد صنعتی
 
شرکت صنعتی بازرگانی مهزیار فولاد با هدف تهیه و توزیع کلیه فولاد های ساختمانی و صنعتی پا در عرصه ی صنایع فلزی کشور نهاد .این شرکت در راستای اهداف پیش رو خدمات متمایزی را نسبت به فروش سنتی اقلام فولادی به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد
۱٫تامین کلیه اقلام فولادی جهت مصارف ساختمانی از مرحله خاکبرداری پروژه تا اتمام کار و تامین کلیه فولاد های مصرفی از ابتدا تا انتها . اعم از آهن آلات یراق الات فولاد های  کاربردی فنداسیون . فولاد ه
فولاد زرند آلاینده نیست
سهراب نژاد  روز دوشنبه 10 تیر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه توسعه فضای سبز را در برنامه داریم اضافه کرد: ۱۰۰ هکتار فضای سبز در کنار کارخانه و ۲ هزار هکتار بیابان زدایی در اطراف کارخانه گندله و کک سازی فولاد زرند ایرانیان انجام شده است.
وی تاکید کرد: با اقدامات انجام شده، بنا به اذعان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان، صنعت فولاد زرند جزو صنایع آلاینده قرار ندارد.
انتهای پیام /ایرنا 
تولید فولاد یک صنعت فراگیر در همه‌ی جهان است که به دلیل کاربرد گسترده در اکثر صنایع حساس و مهم، خود نیز صنعت مهم و حیاتی به شمار می‌آید. اینکه یک کشور خود به ساخت فولاد بپردازد یا آن را از کشورهای دیگر تهیه کند، فرق زیادی در سرنوشت اقتصاد کشور خواهد داشت. خود کفایی و پویا بودن صنعت ساخت فولاد، موفقیت و پویایی صنایع وابسته را نیز در بر خواهد داشت. در این متن ما شما را در مورد روش‌های رایج در تولید فولاد به ویژه تهیه‌ی فولاد از روش احیا راهنما
به لطف خدا بازهم افتخار این رو داشتم  که به عنوان یکی از داوران در مرکز رشد پارک علم و فناوری مازندران ,  در کنار اساتیدی شایسته به بررسی و یاری استارتاپی دیگر بپردازم.
امیدوارم در مسیر رشد این جوانان پرشور بتوانم سهمی هرچند کوچک داشته باشم.
مهندس نادیا وطن خواه.
 اطلاعات بیشتر
برگی از هزاران
افزایش ۱۹ برابری تولید فولاد
فولاد و سیمان از مهم‌ترین صنایع استراتژیک، محسوب می‌شوند. فولاد در عرصه‌های مختلفی همچون ساخت‌و‌ساز، خودروسازی، راه‌آهن، تولید و انتقال انرژی کاربرد اساسی دارد. صنعت سیمان نیز به‌عنوان یکی از صنایع پایه، نقش اساسی در پیشرفت زیربنای اقتصادی هر کشور بر عهده دارد.
          
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر
کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
لیست کارخانه های تولید فولاد
فولاد مبارکه اصفهان
کارخانه فولاد سیادن ابهر

کارخانه فولاد اکسین خوزستان
شرکت مجتمع آهن و فولاد بافق
مجتمع فولاد راد همدان
گروه صنعتی تهران شرق
شرکت پروفیل فولادی اصفهان
ذوب آهن اصفهان
صبا فولاد زاگرس
فولاد کویر کاشان
گروه صنعتی پرشین فولاد
مجتمع فولاد کیان کاشان
کارخانه نورد گرم سمنان
مجتمع فولاد روهینا
شرکت فولاد آناهیتا گیلان
مجتمع فولاد خراسان
مجتمع فولاد شاهرود
گروه صنعتی درپاد تبریز
فولاد قائم رازی
میلگرد فولاد MO40
 
میله گرد، میله مربع و صفحه فولاد mo40 (فولاد AISI 4140) میتواند بوسیله هوا، حرارت دادن و کوئنچ کردن سخت شود.فولاد آلیاژ SAE 4140 معمولا حرارت آماده شده را به سختی 18-22 HRC تبدیل می کند. اگر عملیات حرارتی بیشتری مورد نیاز باشد، در آن صورت 840- 875 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت 10-15 دقیقه هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و درنهایت فولاد را در روغن، آب
یک فرق اساسی مابین تکنولوژی صنعت وجود دارد. اینکه هر کشوری که صنعت دارد تکنولوژی هم دارد کاملا اشتباه است. مثلا ما از سالها پیش دارای صنعت فولاد هستیم ولی به هیچ وجه دارای تکنولوژی فولاد نیستیم. 
ما حتی در حال حاضر در برخی از صنایع هوا و فضا  ورود کرده ایم ولی به هیچ وجه دارای تکنولوژی در این زمینه نیستیم.
 
اگر بخواهم بیشتر در این مورد توضیح بدهم باید مثالی بیاورم. مثلا ما در منزل دارای یک دستگاه تلویزیون هستیم و بخوبی از آن استفاده می کنیم.
سلام
مقاله ای از بنده تحت عنوان "نقش جنبه‌های فیزیکی و التفاتی مصنوعات فنّاورانه در عاملیت اجتماعی؛ با تأکید بر فنّاوری‌های همگرای بهسازی انسان" در فصلنامه علمی-پژوهشی راهبرد فرهنگ منتشر شده است.
صمیمانه آمادۀ دریافت نقد و نظر شما دربارۀ این مقاله هستم.
 
میلگرد فولاد MO40
 
میلگرد فولاد mo40 یکی از فولادهای بسیار مقاوم و با کیفیت می باشد که در گروه فولاد های قابل عملیات حرارتی قرار میگیرد و بر اساس استاندارد 4140 SAE آمریکا و استاندارد DIN 1.7225  آلمان شناخته می شود.
این فولاد با شعله قابلیت سخت شدن دارد. از این فولاد در قطعات متوسط با استحکام بالا و سختی زیاد استفاده می شود. و قابلیت شکل پذیری و جوشکاری بالایی دارد. و ذوب و تهیه این آلیاژ در کوره های قوس الکتریکی و هم در کوره های القایی صورت می گیرد.
 
می
میلگرد فولاد MO40
 
دمای آنیل
فولاد mo40 را 800 – 850 درجه سانتی گراد حرارت دهید و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید و سپس در کوره آن را خنک کنید.
دمای برگشت (Tempering)
در صورت لزوم، مجددا فولاد mo40 را 550 تا 700 درجه سانتی گراد حرارت دهید، و حرارت را تا زمانی که در تمام بخش های فولاد به طور یکسان منتقل شود نگهدارید، سپس به مدت یک ساعت هر 25 میلی متر از فولاد را در آب خیس کنید و در هوای ساکن خنک کنید.
 
نرمالیزه کردن (Normal
لیست قیمت ورق سیاه ST37 فولاد مبارکه
قیمت ورق سیاه 3 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6200 قیمت ورق سیاه 4 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6300 قیمت ورق سیاه 6 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5960 قیمت ورق سیاه 8 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 6000 قیمت ورق سیاه 10 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940 قیمت ورق سیاه 12 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940 قیمت ورق سیاه 15 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه 5940
لیست قیم
افرادی که قصد دارند در زمینه نوآوری های فناورانه پژوهش کنند و یا فعالیت
عملی داشته باشند، شناخت حوزه ی فناورانه مورد علاقه، جزء اولین قدم های آغازین
است.
در این راستا، در پست پیش رو به توضیح مختصر زمینه های مختلف فناورانه می
پردازیم.

فناوری مکانیکی:
 فناوری مکانیکی شامل طراحی، تولید و
کاربرد ماشین هایی مانند ساعت کوکی است که در آنها از فناوری الکتریکی یا رایانه
ای استفاده شده است.
 
فناوری شیمیمایی:
منظور از فناوری شیمیایی، نوعی فناوری ا
میلگرد St52
 
 
فولاد ST52فولاد S335J2G3 طبق استاندارد 1/0570 DIN آلمان و با نام ST52 شناخته می شود.
مشخصات مهم فولاد ST52 که آن را نسبت به سایر مصالح ساختمانی ممتاز ساخته است مقاومت زیاد، شکل پذیری ویکسان بودن مقاومت آن در فشار و کشش می باشد. ST52 با عنوان کامل ST52-3N به مشتریان ارائه می گردد که حرف N از واژه Normalized گرفته شده است.
همیشه استفاده از فولادهای آلیاژی به دلیل رسیدن به مقاومت بالاتر با حجم پایین است . فولاد های آلیاژی با کاهش حجم مصرف فولاد در پروژه و همچ
وزیر صنعت، معدن و تجارت وارد زرند شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برای بازدید از معادن و مراکز صنعتی و حضور در نشست رفع موانع تولید شهرستان زرند وارد این شهرستان شد.
مهدی باصره رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان زرن با بیان اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در ابتدای سفر خود به شهرستان زرند از مجتمع سنگ آهن جلال آباد پیت معدن بازدید می کند، اظهار کرد: در ادامه  پروژه آبگیری(بازیافت آب باطله) شرکت صنعتی فکور صنعت با اعتباری بال
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در بخش فولاد تا پایان امسال به تولید ۲۸ میلیون تن می رسیم که بر این اساس، صادرات ۶ ماهه این صنعت نیز به بیش از ۶ میلیون تن رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور گفت: با توجه به دانش داخلی و بومی سازی های صورت گرفته در بخش معدن و صنایع معدنی، این بخش در برابر تحریم ها کمتر آسیب دیده است.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: در صنعت فولاد، از نظر دانش فن
لیست قیمت ورق سیاه ST37 در اصفهان
ورق سیاه 3 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6650
ورق سیاه 4 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6650
ورق سیاه 5 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6530
ورق سیاه 6 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 8 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6420
ورق سیاه 10 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 12 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6400
ورق سیاه 15 میل با عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان 6450

مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخ
 
در پی آزادسازی سهام عدالت، شورای عالی بورس امروز درباره این موضوع و همچنین تعیین عضو جدید هیات مدیره سازمان بورس ( با توجه به استعفای سعید فلاح پور )، ابطال احتمالی معاملات فولاد در بورس کالا و دیگر موارد ، تشکیل جلسه می‌دهد.
براساس این گزارش، این نهاد علاوه بر تدوین و تصویب مقررات مورد نیاز جهت انتقال سهام به صاحبان سهام عدالت باید زمینه ورود شرکت‌های سرمایه‌‌گذاری استانی به بازار سرمایه را هم فراهم کند.
از سوی دیگر ابطال معاملات فول
فولاد آلیاژی
 
فولاد آلیاژی (به انگلیسی: Alloy steel) فولادی است که با عنصرهای گوناگون به صورت آلیاژ درآمده، برای بهبود ویژگی‌های مکانیکی فولاد می‌توان از ۱٫۰ تا ۵۰٪ از وزن آن را آلیاژ کرد. آلیاژهای فولاد دو دسته‌اند: فولاد کم‌آلیاژ و فولاد پُرآلیاژ. تفاوت میان این دو، می‌توان گفت، قراردادی است: اسمیت و هاشمی تفاوت این دو را در ۴٫۰٪ دانسته‌اند در حالی که گروه دگرمو آن را در ۸٫۰٪ می‌دانند.[۱][۲] در حالت کلی وقتی صحبت از «آلیاژ فولاد» می‌شود منظ
گروه مالی گردشگری: ظرفیت فاز یک طرح فولاد بافت ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی است و با بهره‌برداری از آن برای ۳۰۰ نفر اشتغال مستقیم و برای حدود ۲۵۰۰ نفر نیز اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌شود. برای راه‌اندازی کارخانه احیاء مستقیم شماره یک طرح فولاد بافت در مجموع 600 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.
ادامه مطلب
قیمت ورق سیاه ST52 در تاریخ 26 فروردین ماه 1398
ورق سیاه ٦میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6400
ورق سیاه ٨ میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت 6350
ورق سیاه ١٠میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6350
ورق سیاه ١٢میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت   6350 
ورق سیاه ١٥میل ST52 عرض 1.5 فولاد مبارکه اصفهان به قیمت  6400
بارگیری اقلام فوق از اصفهان می باشد .
تلفن مشاوره و فروش 33133-031 داخلی 103 خانم نجاتی
لیست قیمت ورق ST37 فولاد مبارکه در اصفهان
ورق سیاه  6 میل     1.5  فولاد مبارکه     6420  
ورق سیاه  8 میل     1.5  فولاد مبارکه     6420 
ورق سیاه 10 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420 
ورق سیاه 12 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420
ورق سیاه 15 میل    1.5  فولاد مبارکه     6420 

مجموعه ی آهن نوین هم اکنون این افتخار را دارد که انواع ورق سیاه استاندارد ST37 تولیدی فولاد مبارکه اصفهان را در سریع ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان و خریداران ورق آهن در سراسر ایران قرار
مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
 
درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو- در دیدار با دکتر امیری نماینده مردم زرند در مجلس شورای‌اسلامی و همچنین خنجری فرماندار زرند ضمن بیان این م
لوله مانیسمان و کاربرد در صنعت پتروشیمی ،نفت و گاز
لوله مانیسمان به دلیل ساختاری که در بدنه خود دارد بیشترین حجم کاربرد در میان پروژهای عظیم نفت و گاز دارد .
کارشناسان برودتی معمولا از لوله مانیسمان رده 40 استفاده میکنند که در صنعت سردخانهای آمونیاکی بزرگ از این کلاس لوله بیشتر استفاده می شود.
مشاوره خرید لوله مانیسمان
کارشناسان این شرکت با تکیه بر دانش روز در صنعت نفت گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع غذایی بهترین انتخاب را برای شما کارشناسان
اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان؛ اهتمام شرکت فولاد زرند ایرانیان، جذب سرمایه‌انسانی بومی است. 

به گزارش ندای زرند  درصد بالایی از سرمایه‌انسانی در کارخانه‌های کنسانتره و گندله‌سازی شرکت فولاد زرند ایرانیان، از نیروهای بومی شهرستان، با عملکرد بسیار رضایت بخش هستند.
مهندس ماشاالله سهراب‌نژاد مدیرعامل شرکت فولاد زرند ایرانیان – از شرکت‌های هلدینگ میدکو - در د
سی اف اس (CFS)
استفاده از فولاد به قرنِ نوزدهم بر می گردد، فولاد که طی این سال ها ثابت کرده مردِ میدان است و حرف ها دارد برای گفتن، این روز ها به پایِ ثابت صنعت ساختمان بدل شده و در بیشتر آسمان خراش ها، ردپایش کاملا مشهود است.
انعطاف و شکل پذیری همان برگ برنده ای است که فولاد بدان می بالد و به واسطه اش، جای پایش را در صنعت محکم و محکم تر ساخته است.
اگر مقاومت را به مزایای فولاد بیفزاییم و اجرای سریع را در ادامه لیست بیاوریم.
ما نیز مُهر تأیید خواهیم
یهو بی تاب تخت فولاد و آرامش اونجا شدمتخت فولاد...
یه تیکه از بهشت...
وادی السلام ثانی...
پر از کسایی که مثل و مانندشون دیگه نیست....
پر از داستان های فوق درک بشری...
آقا جلال افشار....
میرزا حسین کشیکچی...
و تو چه دانی که تخت فولاد کجاست؟:((
                           صنعت هنوز زنده است 
 
 
 
ابتدای امر باید خدمت همه عزیزان عرض کنم که این سایت به نیت کمک به صنعت این کشور شروع به فعالیت نموده است، ما با فعالیت واطلاع رسانی ومهیا نمودن شرایط خاص برای زحمتکشان صنعتی، نور امید را در دلشان پر نورتر میکنیم، وتلاش میکنیم تا به همگان بفهمانیم صنعت نمرده، صنعت هنوز زنده است، وهنوز هم می‌شود در صنعت به ثروت رسید  ، 
میلگرد CK45
 
میلگرد CK45 دسته ای از فولاد های آلیاژی عملیات حرارتی بوده که در استاندارد DIN آلمان با نام ۱.۱۱۹۱ نیز شناخته می شود. این فولاد از جز متوسط کربن بوده که دارای ترکیب شیمیایی ۰.۴۵ کربن، ۰.۲۵ سیلیسیم و ۰.۶۵ منگنز می باشد. فولاد ck45 جزو فولاد هایی می باشد که در دمای ۷۰۰-۶۵۰ آنیل و در دمای ۱۱۰۰-۸۵۰ تحت عملیات فورجینگ قرار می گیرند.این فولاد جزء فولادهای قابل حرارتی نیز می باشد. و دارای ترکیبات شیمیایی زیر است:
گوگرد:  0.‎035
فسفر: 0.‎035
منگنز: 0.5
لوله مانیسمان و کاربرد در صنعت پتروشیمی ،نفت و گاز
لوله مانیسمان به دلیل ساختاری که در بدنه خود دارد بیشترین حجم کاربرد در میان پروژهای عظیم نفت و گاز دارد .
کارشناسان برودتی معمولا از لوله مانیسمان رده 40 استفاده میکنند که در صنعت سردخانهای آمونیاکی بزرگ از این کلاس لوله بیشتر استفاده می شود.
مشاوره خرید لوله مانیسمان
کارشناسان این شرکت با تکیه بر دانش روز در صنعت نفت گاز و پتروشیمی و همچنین صنایع غذایی بهترین انتخاب را برای شما کارشناسان
کلیک کنید
 
تیم فولاد خوزستان تمرینات خود را از روز یکشنبه در اهواز آغاز کرده است، شاگردان نکونام برای حضور قدرتمندتر در نیم‌فصل دوم تلاش می‌کنند و طبق اعلام مسئولان سازمان لیگ روز جمعه هفته آتی باید به مصاف استقلال در فولاد آره‌نا بروند که با اعتراض دو‌ باشگاه همراه بوده است.
 
تیم فولاد تاکنون دو خرید داشته است، سینا زامهران هافبک تیم پدیده که در تیم ملی امید حضور دارد و البته آیاندا پاتوسی که حضورش یک برد نقل و انتقالاتی برای فولاد خو
ورق ST37 چیست ؟
ورق ST37 نوعی ورق سیاه به شمار می رود. این ورق سیاه که تحت استاندارد DIN 17100 آلمان است ، یکی از اصلی ترین فولاد های غیر آلیاژی می باشد که جزء فولادهای مورد استفاده در صنایع ساختمان سازی به حساب می آید.
ورق های سیاه ST37 تحت عنوان فولاد نرمه نیز در صنعت شناخته می شوند که به دلیل کربن پایین ، استحکام بالایی داشته و در صنعت و ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارد.
به دلیل میزان پایین کربن در ST37 ، خاصیت جوش پذیری در این نوع ورق بسیار بالا است و ب
انواع فولاد به چهار گروه اصلی تصمسیم میشوند که شامل موارد: فولاد کربن، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و فولاد ابزار هستند که هر یک دارای خواص مختلفی هستند.
فولاد آلیاژی به نوع خاصی از فولاد گفته میشود که از آهن و کربن ساخته شده است. درصد کربن موجود در فولاد باعث میشود که به آن فولاد آلیاژی گفته شود.
 
انواع فولاد
فولاد کربنی
خود فولادهای کربنی هم به سه دسته تقسیم بندی میشود که شامل: فولاد کم کربن، فولاد کربن متوسط و فولاد با کربن بالا هستند.
فولاد
لیست قیمت ورق ساختمانی ST37 فولاد مبارکه در اصفهان
ورق ساختمانی 6 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 8 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 10 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 12 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990 ورق ساختمانی 15 میل با عرض 1.5 تولید شده در فولاد مبارکه به قیمت 5990
لیست قیمت ورق ساختمانی ST37 اکسین اهواز
ورق ساختمانی 20 میل تولید شده در اک
ورق فولاد ck45 چیست؟این ورق های CK45 در واقع نوعی فولاد است که کاربرد دارای اهمیت آن در مواقعی همچون تشکیل داد و ساخت میل لنگ های صنعتی , شفت­ های تراشکاری , محور پمپ ها می­باشد . اما یکی‌از عیوب این فولاد این است که به حافظه میزان معدود کرومی که در خویش داراست از ایستادگی کمتری در قبال زنگ خوردگی برخوردار‌است .
ورق CK45 , نوعی ورق فولادی است که در جور ورق استیل با کربن میانگین قراردارد . این مدل ورق ها به بنا های مهندسی دارای شهرت میباشند و از خصوصیت
لوله الیاژی دارای مقاومت کششی و سختی بالا هست ، لوله های آلیاژی گزینه عالی برای قطعاتی هستند که نیاز به برشکاری ‌‏دارند. ‏سختی پذیری، مقاومت بالا در برابر سایش و انعطاف پذیری در شرایط آب و هوایی مختلف از شاخصه های اصلی این لوله ها ‌‏هستندبرای سالیان متمادی است که مهزیار فولاد صنعت رهبر عرضه انواع لوله آلیاژی با کیفیت بالا است، چشم انداز مدیریت مجموعه ‏ارائه لوله های دارای استاندارد بالا و همچنین ارائه یک قیمت رقابتی برای مشتریان خود
فولاد SPK
 
فولاد SpK یا Special K یکی از فولادهای ابزاری سردکار که با شماره استاندارهای ۱٫۲۰۸۰ و X2 10Cr12 نامگذاری شده است. این نوع فولاد به فولاد آلیاژی پر کربن معروف می باشد. میلگرد SpK دارای سختی پذیری بالایی برای سرد شدن با روغن و یا هوا می باشد و پایداری مناسبی در طول عملیات حرارتی دارد. فولاد SpK در مقابل گرمادهی های سریع و نامنظم حساس می باشد.
بطور کلی با این نوع فولاد قطعات مختلفی را بطوری که دارای چگالی بالا ابعادی بالا باشند، می توان تولید
ورق فلزی چیست ؟
امروزه عمده ی محصولات فلزی به‌ صورت ورق فولادی تولید شده که هرکدام از انواع ورق‌ فولادی , برای اهداف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. ورق‌ فولادی از مواد مختلفی تشکیل می شود که هر کدام در بخش مختلفی از صنعت و ساخت ساز ساختمان ها به کار می‌روند. 
در ادامه به معرفی انواع ورق فولادی و ویژگی های آنها خواهیم پرداخت.
انواع ورق فلزی
ورق سیاه
ورق روغنی
ورق آجدار
ورق گالوانیزه
ورق استیل
ورق مسی
ورق رنگی
ورق کرکره ای
ورق اسیدشویی
و
همتی در ادامه تصریح کرد: روستاهای مجاور محل دپو مثل فولاد محله و اگره نیز درگیر این موضوع شده‌اند که طبق گزارش‌ های محلی ارائه‌ شده علاوه بر بوی تعفن، انباشت زباله‌ ها، افزایش حشرات موذی، موش و مگس را به دنبال داشته و همچنین در صورت متوقف نشدن دپوی زباله، بیماری سالک تهدید جدی برای مردم روستایی است.
 
 
احمد همتی در بازدید از محل دفن و انباشتن زباله استان مازندران در روستای فولاد محله سمنان ضمن بیان اینکه این سایت سلامت اهالی فولاد محله و
مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو از حمایت این سازمان برای شرکت‌های استارتاپی و طرح‌های فناورانه خبر داد.


به گزارش خبرنگار "خبرهای فوری پلدشت" مدیر مرکز نوآوری و فناوری سازمان منطقه آزاد ماکو در جریان بازدید زیار (معاون اجرایی معاون اول رئیس جمهور) گفت: با توجه به اهداف و مأموریت‌های اشتغال زایی پایدار در منطقه آزاد ماکو، مرکز نوآوری و فناوری سازمان که در هفته آتی با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح خواهد شد، از طرح‌ها و
ورق گالوانیزه چیست ؟
در صنعت فولاد به ورق های فولادی که توسط لایه روی جهت جلوگیری از خوردگی محصول پوشانده شده باشند ورق گالوانیزه گفته می شود. از موارد کاربرد این ورق می توان به لوله سازی، لوازم خانگی؛ ادوات کشاورزی؛ ساخت قفسه و در سالهای اخیر در طیف گسترده ای از صنعت ساختمان اشاره کرد. به دلیل تنوع زیاد این محصول و تفاوت کیفیت کالای کارخانجات داخلی و همچنین ورق های وارداتی؛ خرید ورق گالوانیزه برای مشتریان این محصول گاها دشوار می باشد.
 
 
 
اول شاخص کل یعنی تحلیل کلان اقتصادی
دوم انتخاب صنعت یعنی تحلیل صنعت با توجه به شاخص صنعت مربوط و آینده مورد انتظار و توقع
تا این جا تعداد نمادها به یک یا چند صنعت محدود میشه
مرحله آخر بررسی نمادهای صنعت یا صنایع مورد نظر و انتخاب نماد مطلوب برای سرمایه گذاری
در و.اقع یک فرآیند از بالا به پایین داریم که درجه اهمیت هم از بیشتر به کمتر است یعنی یک نماد ضعیف در یک صنعت قوی ارجح تر است از یک نماد قوی در یک صنعت ضعیف.
توجه داشته باشیم که نماد های یک ص
میلگرد فولاد MO40
 

نیکل
مولیبدن
کروم
گوگرد
فسفر
منگنز
سیلیسیم
کربن

0.25
[0.15 - 0.25]
[0.8 – 1.1]
0.04
0.03
[0.75 – 1]
[0.15 – 0.35]
[0.38 - 0.43]

 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
به گزارش عصرآهن و به گفته ی حمیدرضا رستگار، رئیس اتحادیه صنف آهن و فولاد و فلزات تهران؛ وضعیت روزهای اخیر بازار آهن و فولاد کشور به گونه ای است که بیشتر با حدس و گمان پیش می رود تا اینکه بر مبنای اطلاعات بنیادین و واقعی باشد.
آقای رستگار در یادداشتی نوشت: مشکل اصلی در اقتصاد و بخش خصوصی و به طبع آن در بازار فولاد، نگرانی و عدم اطمینان افراد نسبت به آینده است، چرا که بازار فولاد در روزهای اخیر از پایه و اساس مشخصی برخوردار نبوده و با حدس و گمان
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، وزارت بازرگانی چین روز
دوشنبه اعلام کرد اقدامات ضد بازار شکنی را درمورد واردات فولاد از اتحادیه
اروپا و سه کشور آسیایی اجرایی می کند.
بازار شکنی یا دامپینگ یک عبارت تجاری بین المللی است که طی آن یک کشور
یا شرکت محصول را با قیمتی  صادر می کند که در بازار واردات خارجی نسبت به
بازارداخلی صادرکننده کمتر است و به این ترتیب یک مزیت رقابتی به دست می
آورد.
وزارت بازرگانی چین طی بیانیه ای اعلام کرد:« چین
میلگرد فولاد MO40
 
مهمترین موارد مصرف این مدل شامل: تهیه قطعات رابط کوچک، گیره فشنگی، میله های رابط، میل لنگ ها، چرخ دنده ها، غلتک های صنایع سیمان، قطعات ماشین ابزار، سر تنه های دستگاه حفاری چاه نفت، اتصال میل گاردن ها، سلاح، شفت ها، چرخ زنجیر ها، سگدست فرمان، پین های زنجیر بولدزر ، شاتون ها، غلتک های صنایع فولاد، چکش دنده گرد ، پیچ ها و پیچ های دو سر رزوه و سایر موارد می باشد. 
 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آ
قطعات الیاژی مقاوم در مقابل سایش از نظر سایشی و مقاومت به چند دسته تقسیم میشوند . فولاد کم آلیاژ ، فولاد مارتنزیتی ، چدن با کروم بالا ، فولاد منگنزی .
راه اصلی جهت مقاوم کردن قطعات سنگ شکن و ماسه ساز مانند چکش ماسه ساز خرگوشی بالا بردن سختی آنها با کاهش دادن چقرمگی آن میباشد. فولاد منگنزی در سال 1800 مصرفی شد و در صنعت های مختلف با تغییرات مقاومتی در راستای بهتر شدن خواص آن مورد استفاده قرار گرفت . 
مقامت در برابر سایش قطعات منگنزی در حد عالی بود
 
رییس مرکز رشد اسفراین گفت: ۲ شرکت دانش بنیان مرکز رشد این شهرستان ۱۰ تفاهم نامه همکاری فناورانه و قرارداد خرید محصول به ارزش ۹۵میلیارد ریال در بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور با شرکت‌ها و سازمان‌ها منعقد کرد.
 مجید قربانزاده اظهار داشت: شرکت دانش بنیان بردار پرداز هوشمند که در زمینه نرم افزار پایش هوشمند ویدئو و تصاویر دوربین های مدار بسته  فعالیت می کند توانست هفت تفاهم نامه فناورانه و قرارداد خرید محصول ب
به گزارش خبرنگار آهن نوین و به نقل از چیلان: برترین فولادساز بزرگ کشور در سال ۹۷ فولاد خوزستان بود که توانست ۲ میلیون و ۱۸۳ هزار تن شمش صادر نماید که البته ۲۱ درصد پایین‌تر از سال ۹۶ بوده است.ذوب آهن به عنوان دومین فولادساز برتر کشور در سال قبل ۹۰۲ هزار تن انواع محصولات فولادی صادر کرد که نسبت به سال ۹۶ از اهش ۲۲ درصدی برخوردار بود.فولاد مبارکه به عنوان سومین فولادساز برتر ایران در سال قبل ۸۷۸ هزار تن محصولات خود را به کشور‌های دیگر صادر کرد
رصد مستمر پیشرفت فناورانه است و به شناسایی به (زودتر) کاربردهای نویدبخش در آینده، و ارزیابی و اعتبار سنجی پتانسیل های آن منتهی می شود. پیش بینی فناوری، بر حوزه های خاصی از فناوری متمرکز است و هدف آن، شناسایی زمینه هایی است که از پتانسیل بالایی برخوردارند.
از این رو، فرصت های تولید محصولات جدید، در دنباله اکتشافات علمی، مانند شرایط ، توسعه، و اشاعه نوآوری های فناورانه، اهمیتی کلیدی دارد.
پیش بینی فناوری، به سمت جزئیات فنی هدف گیری می شود. اگ
میلگرد St52
 
این نوع میلگرد به دلیل وجود عنصر منگنز دارای خا صیت ارتجاعی بالا در برابر پیچش ، خمش و همچنین دارای مقاومت بالا اما شکل پذیری پائین ( به دلیل کربن بیشتری که نسبت به St37 دارد ) و استحکام بیشتر به دلیل کربن و منگنز بالاتر می باشد . این فولاد از نوع سازه ای است و به صورت مقاطع گرد  و ورق موجود  می باشد .
دارای قابلیت جوشکاری ، شکل دهی و ماشین کاری است و به آنها فولاد پر مقاومت کم آلیاژ نیز می گویند.در ادامه می توان گفتاستفاده از St52 به جای St3
ورق گالوانیزه چیست ؟
در صنعت فولاد به ورق های فولادی که توسط لایه روی جهت جلوگیری از خوردگی محصول پوشانده شده باشند ورق گالوانیزه گفته می شود. از موارد کاربرد این ورق می توان به لوله سازی، لوازم خانگی؛ ادوات کشاورزی؛ ساخت قفسه و در سالهای اخیر در طیف گسترده ای از صنعت ساختمان اشاره کرد. به دلیل تنوع زیاد این محصول و تفاوت کیفیت کالای کارخانجات داخلی و همچنین ورق های وارداتی؛ خرید ورق گالوانیزه برای مشتریان این محصول گاها دشوار می باشد.
 
 
 
شرکت فولاد مبارکه اصفهان، افتخار دارد هم زمان با ایام پیروزی شکوهمند
انقلاب اسلامی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل
اپراتوری و کارشناسی، تعداد 527 نفر از واجدین شرایط را بر اساس جداول
پیوست شماره 3 و 4 و 5 از طریق برگزاری آزمون کتبی (دانشی)، ارزیابی مهارتی
و مصاحبه (برای مشاغل اپراتوری)، کانون ارزیابی شایستگی (برای مشاغل
کارشناسی)، معاینات طب صنعتی (جهت سنجش سلامت، توانایی جسمی و ویژگی های
روانشناختی) و گزینش، به صورت قرا
دومین جلسه فصلی انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت آب و برق خوزستا
زیبا ترین و بهترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن برای پروفایل و همایش روز صنعت و معدن
بهترین و جذاب ترین و زیبا ترین عکس ها و ژست های همایش روز صنعت و معدن در پشت تریبون و ایده های آن ها
دانلود جدید ترین  و عکس ها و عکس نوشته ها و کاریکاتور های همایش روز صنعت و معدن با کیفیت های مختلف
دانلود فیلم های روز همایش روز صنعت و معدن در سال های مختلف و سخنرانی آن ها در پشت تریبون
دانلود عکس های همایش روز صنعت و معدن و سالروز صنعت و تبریک آن به صنعت گران و
تامین کلیه مقاطع استیل شامل :
انواع تسمه استیل
انواع فلت بار استیل Flat Bar
تسمه استیل ۳۰۴ از ضخامت ۱ میل الی ۵۰ میل
تسمه استیل ۳۰۴ در عرض های ۲۰ میل الی ۲۰۰ میل به صورت فابریک موجود در انبار تهران
تسمه های استیل فابریک جز مقاطع خاص صنعتی است که در صنایع پتروشیمی و صنایع غذایی کاربرد دارد . این فولاد ها در ساخت کلیه سازه های صنعتی مقاوم در برابر خوردگی و رطوبت کاربرد دارد .با توجه به حساسیت در ساخت بعضی سازه های صنعتی ، تسمه های استنلس استیل فابری
میلگرد CK45
 
میلگردی که آلیاژ آن به جای میلگرد فولادی معمول (ST37) از مقدار درصد کربن بالاتری برخوردار می باشد که موجب افزایش استحکام و سختی آن شده و همچنین قابلیت ماشین کاری و کشش بالایی که آن را تبدیل به یکی از پر مصرف ترین میلگردهای موجود در بازار کرده است.
با توجه به خواص مکانیکی و متالوژی خوب آن، قیمت نسبتاً مناسبی دارد و به دلیل اینکه از خواص مقاومت در برابر سایش و ضربه برخوردار می باشد، در تولید ابزار های خاک ورز نیز مورد استفاده قرار می گ
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از اتمام هجدهمین دوره لیگ برتر از جمع قرمزهای اهوازی جدا شد.

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس، فولاد خوزستان بعد از کنار رفتن سیدسیروس پورموسوی در اواخر نیم فصل اول  افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید فولاد معرفی شد و او در یک بازی پایانی نیم فصل اول هدایت قرمزهای اهوازی را برعهده گرفت‌.
در همین راستا بعد از اتمام لیگ فصل جاری بار دیگر مسئولان فولاد با افشین قطبی مذاکره کرد
میلگرد St52
 
فروش فولاد آلیاژیشرکت راستین ساختار ایفا نیرو با نام تجاری آرسینکو (rsinco ) فعال در زمینه فروش فولاد ST52 در مقاطع مختلف همراه با ارائه فاکتور رسمی
لیست قیمت فولاد ST52
جهت برآورد قیمت ورق st52 ، قیمت میلگرد st52 و قیمت تسمه st52 در سایز و ابعات مختلف، تماس بگیرید.
کاربرد ورق ST52 ورق ST52 به دلیل دارا بودن عناصر سیلیسیم و منگنز نسبت به ورق های ST37 و ST44 از خواص مقاومت در برابر پیچش و خمش، تحمل وزن و خاصیت ارتجاعی برخوردار است. ورق ST52 از ورق های ساخت
آیا ذغال سنگ جایگزین مناسب برای نفت است؟
منابع ذغال سنگ جهان 40 برابر منابع نفت و 40 برابر منابع گاز است.
در خود آذربایجان غربی مثلا در میاندوآب و شاهین دژ معادن ذغال سنگ وجود دارد . و بیش از ده معدن در آذربایجان شرقی وجود د ارد . حالا بماند معادن کشف نشده.
طبق پیش بینی های جهانی تا چهار سال آینده مصرف ذغال سنگ از نفت پیشی می گیرد. از ذغال سنگ در صنعت برق و انرژی و سیمان و فولاد استفاده می شود. منتهی تنها کاربرد آن در ایران صنعت فولاد است که عیب دارد
10:20 در بازار ورق روز گذشته قیمت ورق فولاد مبارکه در ساعات ابتدایی از 5610 شروع و در ساعات پایانی شاهد قیمت 5700 تومان در ورق های ضخیم 10 تا 15 بودیم.در سایز 6 و 8 و همچنین ورق 2 شاهد تقاضا به نسبت بالاتری بودیم.
11:55 پس از انجام معادلات در بازار بورس قیمت میلگرد از کیلویی 50 تا 100 تومان افزایش یافت.
آمار معاملات محصولات فولاد مبارکه در بورس کالا
ورق گرم B (عرض1000):تقاضا 11110 تن , عرضه 4950 تن و میانگین قیمت 54915 ریال و ورق گرم B (عرض1250) موقتا از روی تابلوی معاملات حذ
میلگرد فولاد MO40
 

شمارهAISI
عملیات
استحکام تسلیم
PSI
استحکام کششیPSI
درصد ازدیاد طول
درصد کاهش سطح
سختی BHN
استحکام
ضربه
Ft.Ib
 

4140
یکنواخت شده (1600F)
95000
148000
17.7
46.8
302
16.7

تابکاری شده (1600F)
60500
95000
25.7
56.9
197
40.2

 
میلگرد فولاد MO40
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
 
. بنا بر اظهارات این استادیار دانشگاه، شکاف دستمزدها موجب از دست رفتن مزیت رقابتی صنعت گردشگری شده و باعث می‌شود 
 
صنعت پررونق گردشگری در ایالت فلوریدای آمریکا برترین صنعت این ایالت شناخته شده است چون سالانه ۸۶ میلیارد دلار درآمد اقتصادی به‌بار می‌آورد و بالغ‌بر ۵/ ۱ میلیون شغل ایجاد می‌کند و این در حالی است که بر اساس جدیدترین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا، دستمزد کارکنان این صنعت با اقتصاد در حال خیزش آن تناسبی ندا
سال گذشته در حدود همین زمان ، من یک وبلاگ نوشتم که ادعا می کرد که در دسترس بودن ضایعات در حال رشد به طور بالقوه می تواند یک تغییر دهنده بازی برای آینده فولاد سازی باشد. در این وبلاگ ، من سعی خواهم کرد تا رشد مورد انتظار در دسترس بودن قراضه جهانی را گسترش دهم.
 
برآوردهای ما حاکی از آن است که در سال 2017 در دسترس جهانی قراضه آهن حدود 750 تن است که 630 تن از آن توسط صنایع جهانی ریخته گری فولاد و ریخته گری بازیافت شده است. ما انتظار داریم که در سال 2030 میزا
میلگرد St52
 
عنصر منگنز  Mn  
یک اکسیژن زدا است ، با گوگرد ترکیب شده و تشکیل سولفیت منگنز می دهد در نتیجه اثرات نا مطلوب اکسید آهن را از بین می برد.Mn   در فولاد خوش تراش بسیار مهم است ، زیرا خط قرمز ، شکنندگی را کاهش می دهد .Mn   سرعت خنک شدن بحرانی را به شدت کم میکند درنتیجه سختی پذیری ، نقطه تسلیم ، استحکام نهایی افزایش می یابد .با اضافه نمودن منگنز قابلیت آهنگری ( فورج ) و جوشکاری افزایش و عمق سختی فولادها بیشتر می شود و اگر سطح این فولادها در معرض
لیست قیمت ورق سیاه اصفهان
ورق سیاه 3 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6700 ورق سیاه 6 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 8 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 10 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 12 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380 ورق سیاه 15 میل عرض 1.5 تولید کننده فولاد مبارکه 6380
ورق های فولادی همچون ورق سیاه امروزه بسیار پرکاربرد به شمار می آیند و ایران به عنوان تولید کننده ی موفق این عرصه محسوب می شود.
آهن به عنوان ماده آهنی با خواص بسیار مغناطیسی شناخته شده است. فولاد یک آلیاژ آهن است که حاوی کربن است و همچنان بازیافت ترین ماده در جهان است. متداول ترین موارد بازیافت آهن شامل موارد زیر است:    مواد قراضه به دنبال فرآیندهای صنعتی    ظروف پایان عمر    وسایل نقلیه پایان عمر    وسایل پایان عمر    ماشین آلات صنعتی    مصالح و مواد ساختمانی.آهن سنگینبازیافت آهن به بخشی اساسی در صنعت فولاد قرن بیست و یکم بدل شده است. بهبود سودآوری آن و در عین
فولاد چیست؟
فولاد یا پولاد (به انگلیسی: Steel) آلیاژی از آهن است که بین ۰٫۰۰۲ تا ۲٫۱ درصد وزن آن کربن است. خواص فولاد به کمک تغییر در درصد کربن، عناصر آلیاژی و عملیات حرارتی قابل کنترل است.
برای ساخت فولاد، دو روش عمده وجود دارد. روش اول استفاده از آهن اسفنجی و کوره‌های قوس الکتریکی برای ذوب آهن اسفنجی و سپس آلیاژسازی است. روش دوم استفاده از آهن خام (آهن تولید شده در فرایند احیای غیرمستقیم) و سوزاندن کربن اضافی آن است. طی این فرایند میزان کربن آهن
ذوبمدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: هشت ماهه امسال یک میلیون و 690 هزار تن محصول در مادر صنعت فولاد ایران تولید شده که این میزان هشت درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.
منصور یزدی زاده افزود: تیرآهن، آرک، ریل ، ورق های سازه های فولادی ومیلگردهای صنعتی از محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان است.
وی بازارهای هدف صادرات این شرکت را در بیش از 20 کشور فعال دانست و گفت: تلاش می شود تا پایان سال هدف گذاری این شرکت برای صادرات یک میلیون و 200 هزار تن محصول محقق
تخصص شرکت یوشا مارتین در تولید سیم بکسل به سالهای 1961 زمانیکه اولین واحد های تولید کننده این محصول را بنا نهاد بر می گردد. این شرکت از زمان تولید اولین محصولات خود همواره در صدد بهبود کیفیت مواد اولیه و کیفیت تولید سیم بکسل و محصول نهایی نموده است. شعار اصلی این کمپانی "سیم بکسل با کیفیت با استفاده از مفتول فولادی با کیفیت تولید میشود" این کمپانی واحد تولید فولاد خود را نیز در سال 1974 بنا نهاد تا با عمل آوری مفتول فولادی با حداکثر پتانسیل ها برا
ارزش صنعت بسته بندی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر ، از وضعیت چندان مطلوبی برخوردار نیست . بررسی آمارهای موجود در صنعت بسته بندی و مقایسه آن با کشورهای دیگر نشان می دهد که سهم ایران در صنعت جهانی بسته بندی بسیار ناچیز است. پایین بودن جایگاه ایران در صنعت بسته بندی و نبود چشم انداز روشنی از رشد این صنعت می تواند تبعات منفی برای اقتصاد کشور به دنبال داشته باشد. صنعت بسته بندی به عنوان توانمندساز بخش های اقتصادی عمل می کند. ضعف در این صنعت می
مؤسسات مطالعاتی و پژوهشی مختلفی گزارش‌های آینده‌پژوهی درباره صنعت خودرو منتشر می‌کنند. در تمام این گزارشات به این نکته اشاره شده که در زنجیره ارزش صنعت خودرو در دهه‌های آتی، بخش قابل توجهی از گردش مالی و سودآوری، مربوط به باطری است. گاهی عددهایی که برای این حوزه داده‌اند عجیب به نظر می‌رسد. حتی برخی از این مؤسسات تا 60% از کل ارزش افزوده قابل کسب در صنعت خودرو را به صنعت باطری نسبت داده‌اند!
در کشور ما بارها و بارها برای ورود به صنعت خودر
میلگرد فولاد MO40
 

مقدار
خاصیت مکانیکی

415MPa
توان بازدهی

655MPa
توان کششی

۱۴۰GPa
ضریب توده

۸۰GPa
ضریب برش

۱۹۰-۲۱۰MPa
ضریب الاستیک

۰/۲۷-۰/۳۰
نسبت پویسون

۲۵/۷۰%
کشیدگی تا شکست

۱۳
سختی، راکوِل C

92
سختی، راکوِل B

219
سختی ، نوپ

207
سختی، ویکرز

65
قابلیت ماشینکاری

197
سختی، برینل

 
میلگرد فولاد MO40
 
تلفن : 02166672010
فکس : 02166674094
ایمیل : Pishgam.foolad.m@gmail.com
آدرس : تهران - بازار آهن شاد آباد - بلوک مرداد شمالی پلاک 189
عضو هیات مدیره انجمن فولاد دلایل زیر را برای کاهش صادرات فولاد اعلام کرد هر چند با وجود تحریم ها و بر اثر آن کاهش صادرات نفت باید در راستای صادرات محصولات غیر نفتی جایگزین شود:
خوب است بخوانید : بروزترین قیمت آهن
افزایش هزینه های مربوط به تولید و بی ثبات بودن بازار.
افزایش نرخ ارز ، که باعث افزایش قیمت فولاد شده است
تحریم ها به عنوان یک عامل خارجی تمایل خریداران را به خرید اجناس ارزان افزایش داده است
طرح پیمان سپاری ارز : این طرح صادرکنندگان
به گزارش آهن نیک در اخبار بازار آهن، هفته ای که گذشت شاهد بازگشت نسبی طوفان افزایش قیمت در بازار آهن الات بوده ایم. بطوری که قیمت مقاطع اهن افزایش 100 تا 200 تومانی را تجربه کردند. طبق اظهارات بسیاری از کارشناسان این حوزه، افزایش قیمت ها در بازار ناشی از تکانه های نرخ دلار در هفته گذشته بوده که با توجه به تاثیر مستقیم نرخ ارز بر بازار هایی همچون بازار فولاد و آهن، بالا رفتن قیمت ها دور از انتظار نبوده است.پس از تحریم بازار فولاد کشور از سوی امر
تیرآهن کرمانشاه
در سال ۱۳۸۲ مجتمع فولاد کرمانشاه در ۳۵ کیلومتری این استان تاسیس شد و در سال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید. مجتمع فولاد کرمانشاه با سیستم نورد گرم به تولید تیرآهن، نبشی و ناودانی می‌پردازد. در این میان    تیرآهن کرمانشاه      یکی از تیرآهن‌های مطرح و معتبر کشور است.
تیرآهن کرمانشاه از کیفیت مناسبی برخوردار است. شمش ورودی به کارخانه کرمانشاه از لحاظ خواص فیزیکی و شیمیایی مورد بررسی قرار می‌گیرد. مجتمع فولادی کرمانشاه تیرآهن را ت
1- قبل از سال 1941 اثر انگشت به عنوان مدرک در دادگاه پذیرفته نمی‌شد.
2- در آمریکا میزان فولاد استفاده شده در تهیه تشتک در بطری‌های نوشابه بیشتر از فولاد بکار رفته در تهیه بدنه اتومبیل هاست.
3- یک تانکر بزرگ که کاملا پر باشد و در حال حرکت با سرعت عادی باشد، حداقل به بیست دقیقه زمان برای متوقف شدن احتیاج دارد.
4- بطور متوسط یک انسان در طول زندگی خود در حدود 44 پوند گرد و خاک را تنفس می‌کند.


ادامه مطلب
این لیست بازی های هفته ۱۶ لیگ برتر هست که این هفته پنج شنبه و جمعه قرار هست برگزار بشن.
 
استقلال- ماشین سازی
 
تراکتور - نفت مسجد سلیمان
 
سپاهان - شاهین بوشهر
 
پارس جنوبی- پرسپولیس
 
نساجی - گل گهر
 
سایپا - ذوب
 
شهر خودرو - پیکان
 
صنعت نفت - فولاد.
 
اگر کسی دوست داشت بازی ها رو پیش بینی کنه و توی کامنت ها برای من کامنت بزاره. من هم روز پنج شنبه نتیجه پیش بینی براساس ریاضی رو میزارم. بعد میشه نتایج پیش بینی ها رو با هم مقایسه کرد.
تجربه حضور در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما در کنار آموزه های تخصصی آن که به جهت هم صحبتی و همراهی با متخصصین صنعت حاصل شد، منجر به آشنایی مختصری با پشت پرده ی تامین قطعات و سرویس های مورد نیاز صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما شد که جای بسی تاسف برای این صنعت دارد.
یک رویداد و چندین رویکرد
از نکات مثبت این رویداد حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان فعال بود که توانمندی های قابل ارائه خود به صنعت را معرفی نموده بودند و موجب آشنایی بن
تجربه حضور در رویداد معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما در کنار آموزه های تخصصی آن که به جهت هم صحبتی و همراهی با متخصصین صنعت حاصل شد، منجر به آشنایی مختصری با پشت پرده ی تامین قطعات و سرویس های مورد نیاز صنعت تعمیر و نگهداری هواپیما شد که جای بسی تاسف برای این صنعت دارد.
یک رویداد و چندین رویکرد
از نکات مثبت این رویداد حضور ۳۰ شرکت دانش بنیان فعال بود که توانمندی های قابل ارائه خود به صنعت را معرفی نموده بودند و موجب آشنایی بن
دانلود جدید ترین و باحال ترین عکس نوشته های روز صنعت و معدن مبارک باد و دانلود عکس تبریک روز صنعت معدن با لینک مستقیم
دانلود بهترین عکس های زیبا و جالب و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و متن تبریک روز صنعت معدن
عکس نوشته های با حال و کاریکاتور های روز صنعت و معدن و دانلود عکس نوشته های زیبا ی و تبریک روز صنعت معدن
بهترین متن های جدید و باحال و تماشاچی پسند و دارای سنگینی مطالب و دانلود عکس های تبریک روز صنعت معدن
دانلود جدید ترین و بهترین و زیبا
آهن نوین : طی این روز و در تالار مذکور ۶ هزار و ۶۰۰ تن تیرآهن، ۱۵ هزار و ۴۰۰ تن سبد میلگرد، ۸ هزار تن شمش بلوم و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها معامله شد.در بازار دیروز قیمت ورق با کاهش 20 الی 50 تومانی نسبت به روز دوشنبه اعلام قیمت شد.
براساس این گزارش، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی نیز معامله ۱۶ هزار و ۵۲۹ تن مواد شیمیایی، یک هزار تن لوب کات، ۷۱۳ تن مواد پلیمری و ۱۳ هزار تن وکیوم باتوم را تجربه کرد.
قیمت میلگرد در اکثر کارخانجات بدون تغییر و می
نساجی- شهر خودر  نتیجه: تساوی 
 
تراکتور- فولاد      نتیجه: تساوی
 
سپاهان - پیکان   نتیجه: سپاهان با اختلاف دو گل پیروز می‌شود.
 
پرسپولیس- سایپا:   نتیجه: پرسپولیس با اختلاف یک گل پیروز می‌شود.
 
پارس جنوبی- نفت مسجد سلیمان  نتیجه: تساوی  
 
گل گهر- ذوب آهن   نتیجه: تساوی ( اما نتیجه برنامه خیلی لب مرزی بود، احتمال برد با یک گل اختلاف برای ذوب آهن هم زیاده)
 
ماشین سازی - صنعت نفت آبادان     نتیجه: صنعت نفت با اختلاف یک گل پیروز میشود.
 
استقلال-
میلگرد ساده در صنایع حفاظ و فلزات
میلگرد ساده در صنایع فلزی مختلفی استفاده می شود یکی از آنها صنایع حفاظ در کشور می باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از میلگرد ساده ساخته شده است.
لازم به ذکر است برای استعلام از قیمت میلگرد ساده یا آجدار، تیر آهن و پروفیل می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در بهترین حالت و سریع ترین حالت ممکن کالایه سفارش داده شده به شرکت آهن ایرانیان را تهیه کنید.
میلگرد س
ورق گالوانیزه چیست ؟
در صنعت فولاد به ورق های فولادی که توسط لایه روی جهت جلوگیری از خوردگی محصول پوشانده شده باشند ورق گالوانیزه گفته می شود. از موارد کاربرد این ورق می توان به لوله سازی، لوازم خانگی؛ ادوات کشاورزی؛ ساخت قفسه و در سالهای اخیر در طیف گسترده ای از صنعت ساختمان اشاره کرد. به دلیل تنوع زیاد این محصول و تفاوت کیفیت کالای کارخانجات داخلی و همچنین ورق های وارداتی؛ خرید ورق گالوانیزه برای مشتریان این محصول گاها دشوار می باشد.
 
 
 
ورق گالوانیزه چیست ؟
در صنعت فولاد به ورق های فولادی که توسط لایه روی جهت جلوگیری از خوردگی محصول پوشانده شده باشند ورق گالوانیزه گفته می شود. از موارد کاربرد این ورق می توان به لوله سازی، لوازم خانگی؛ ادوات کشاورزی؛ ساخت قفسه و در سالهای اخیر در طیف گسترده ای از صنعت ساختمان اشاره کرد. به دلیل تنوع زیاد این محصول و تفاوت کیفیت کالای کارخانجات داخلی و همچنین ورق های وارداتی؛ خرید ورق گالوانیزه برای مشتریان این محصول گاها دشوار می باشد.
 
 
 
اگر مشتاق به اخبار و مباحث صنعت فولاد و آهن و علاقه مند به دریافت قیمت بروز و دقیق محصولات فولادی و بازار آهن هستید ؛ با ما در این مقاله همراه باشید.
امروز می خواهیم سایتی خبری در زمینه فولاد و آهن و بازار های مربوط به آن به شما عزیزان معرفی کنیم.مجله خبری فولادسل سایتی است که در رابطه با وضعیت بازار و قیمت های مربوط به این بازار در فضای مجازی فعالیت می کند. ( https://fooladsell.com/news )
شما با استفاده از مجله خبری فولادسل می توانید قیمت هفتگی آهن آلا
 
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز | - مهندسین مشاور جهان نقشه پرداز
کاربرد GIS در صنعت نفت و گاز. علوم جغرافیایی و نقشه‌برداری از معدود رشته‌های علمی می‌باشد که تمامی انسان‌ها را در قلمرو خود جای می‌دهد زیرا که همه به نوعی علاقه‌مند به ...
کاربرد GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی 
صد درصد از تمام حمل و نقل مربوط به حوزه نفت و گاز می باشد.بیش از یک دهه است که کشورهای پیشرفته از تکنولوژی GIS در صنعت نفت،گاز و پتروشیمی استفاده می ...
کاربـرد GIS در صـــنع
فولاد SPK
 
قطعات آهنگری/نورد شده از فولاد ابزار SPK، قبل از ماشین کاری یا سخت کاری تحت عملیات حرارتی آنیل (بازپخت) قرار می گیرند. ریز ساختار پس از آنیل شامل کاربیدهای کروی با توزیع یکنواخت در زمینه ی فریتی است. چنین میکروساختاری دارای سختی پایین و قابلیت ماشین کاری خوبی بوده و موجب کاهش سایش و افزایش عمر ابزارهای برشی می شود. آنیل فولاد ابزار SPK در حدود 850-800 درجه سانتیگراد انجام و به صورت آهسته با نرخ 20-10 درجه سانتیگراد در ساعت تا رسیدن به دمای 600
میلگرد ساده در صنایع حفاظ و فلزات
میلگرد ساده در صنایع فلزی مختلفی استفاده می شود یکی از آنها صنایع حفاظ در کشور می باشد حفاظ شاخ گوزنی یکی از پر فروش ترین حفاظ های موجود در بازار می باشد که از میلگرد ساده ساخته شده است.
لازم به ذکر است برای استعلام از قیمت میلگرد ساده یا آجدار، تیر آهن و پروفیل می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید و در بهترین حالت و سریع ترین حالت ممکن کالایه سفارش داده شده به شرکت آهن ایرانیان را تهیه کنید.
میلگرد س
صنعت فولاد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین
صنایع هر کشور به‌شمار می‌رود؛ به‌گونه‌ای که مصرف سرانه‌ی فولاد به‌عنوان
شاخصی مهم در ارزیابی صنعتی‌بودن کشور در نظر گرفته می‌شود.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.
محصولات فولادی ازنظر کاربرد و شکل محصول تولیدی به سه دسته کلی تقسیم می‌شود:
  محصولات نیمه‌تمام که شمش اولیه‌ی سایر محصولات نیز به‌شمار می¬‌روند؛ مانند بلو
ورق استیل ۳۰۴ چیست؟
ورق استنلس استیل ۳۰۴ رایج ترین فولاد ضد زنگ است.  این فولاد از دو فلز کروم (بین 18 تا 20 درصد) و نیکل ( بین 8 تا 10.5 درصد) به عنوان اجزای آلیاژِ همراه با آهن استفاده شده است. این فلز دارای خاصیت الکتریکی و گرمایشی کمتری نسبت به فلز کربن است و اساسا غیر مغناطیسی است ولی نوع بگی آن نیز موجود می باشد. مقاومت بالاتری نسبت به آهن معمولی داشته و به دلیل سهولت در شکل پذیری به اشکال مختلف، به وفور استفاده می شود که بیش از 50 درصد از فولاد ض
فولاد زنگ نزن 301, 301L, 301LN
استیل 301، یک فولاد زنگ نزن آستنیتی با گرید کار سختی بالاست. مقاومت به خوردگی شبیه به استیل 304 دارد. مقاومت اکسیداسیونی خوب تا دمای ˚C840 در سرویس متناوب و تا دمای ˚C900 در سرویس پیوسته دارد. عملیات حرارتی ب منظور آنیل این گرید باید در دمای ˚C1120-1010 انجام و به سرعت سرد شود. با استفاده از تمام روش‎های استاندارد، قابلیت جوشکاری دارد که استفاده از فیلر گرید L304 توصیه نمی‎شود. این گرید به عنوان قطعاتی در بدنه‎ی هواپیما، ریل راه
صنایع فولاد
از جمله صنایع سنگین به حساب می آیند که فرآیند دفع ضایعات و پسماند ها از چالش ها
مهم آنها می باشد. در این صنایع آلودگی هایی همچون گرد و خاک، سنگریزه ها، گندله و
پودر سنگ وجود دارند که بایستی از محیط جمع آوری شوند. حجم بالای این مواد و وسیع
بودن محیط باعث شده تا امر نظافت و جمع آوری این مواد دشوار و زمانبر باشد. از این
جهت بکارگیری تجهیزات نظافتی مکانیزه برای تسهیل و تسریع بخشیدن به نظافت محوطه ها
و بخش های مختلف در صنایع فولاد ضرورت
از جمله اساسی‌ترین پروفیل‌های مورد
استفاده در ساختمان‌ها، تیرآهن ۱۴ کرمانشاه  است. در گذشته تیرآهن سایز ۱۴
در سه وزن ۱۲۰ کیلویی (سبک)، ۱۳۰ کیلویی (متوسط) و ۱۴۰ کیلویی (سنگین)
تولید می‌شد، امروزه کارخانه جهان فولاد غرب، تیرآهن ۱۴ را در وزن ۱۳۰
کیلویی در بازار ارائه و عرضه می‌کند.
تیرآهن سایز ۱۴ این کارخانه در مقایسه با
برند ذوب آهن (اصفهان) اختلاف وزن ۲۵ کیلوگرمی دارد و در واقع سبک‌تر است.
منظور از اختلاف وزن تفاوت در ضخامت بال، ارتفاع و
بازیافت آهن قراضه بیش از صد سال است که صنعت مهمی در استرالیا بوده است. در سال 1915 ، BHP Steel اولین شرکتی استرالیایی بود که قراضه فلزی صنعتی خود را بازیافت و سایر مشاغل به زودی از این قاعده پیروی کردند. اکنون این یک روش محبوب برای بازیافت در سراسر استرالیا ، به ویژه در صنایع بزرگ است.
کسب درآمد از قراضهاتومبیل های قدیمی و محصولات سفید ، همیشه در صنعت بازیافت فلزات با ارزش بوده اند.
هنری فورد مدل T Fords خود را برای صرفه جویی در منابع در دهه 1920 بازیافت ک
اوانشرکت مبین وان کیش در راستای
اهداف و برنامه ها و به منظور ایجاد سبد درآمدی متنوع از محصولات و خدمات،
اقدام به عقد قرارداد جدید در حوزه فروش شارژ و بسته اینترنتی همراه اول
کرده که اثر درآمدی آن در گزارش‌های ماه آتی منعکس خواهد شد.
ممنوعیت صادرات فولاد
وزارت صنعت ابلاغیه های دفتر صنایع معدنی مبنی بر ممنوعیت صادرات لوله و پروفیل و مقاطع طویل فولادی تا اطلاع ثانوی را تکذیب کرد.
خرید نفت ایران
ادامه مطلب
ورق سیاه ST37
ورق سیاه ST37 از دسته فولاد های مورد استفاده برای مصارف ساختمان سازی به حساب می آید. ورق های سیاه ST37 به دلیل درصد کربن پایین ، استحکام بالایی داشته و در صنعت و ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارد. همچنین به دلیل میزان پایین کربن در آن خاصیت جوش پذیری در این نوع ورق بسیار بالاست. از این ورق برای ساخت مقاطع فولادی مثل تیرآهن، نبشی، میلگرد، ورق، پروفیل و ناودانی مناسب می باشد.ورق سیاه ST37 یکی از ورق های فولادی کم کربن است که به طور گسترده
 اسکلت فلزی متشکل از فولاد , تیر و ستون هست . ستون های بنا اسکلت فلزی به دو صورت عمودی و افقی قرار گرفته اند و امروزه پیکر ساختمان های متعددی در مرحله شهرهای مرز و بوم را پوشش داده اند . بنیادی ترین مصالح به عمل رفته در اسکلت فلزی فولاد است که فعلا از پراهمیت ترین مصالح در صنعت های ساخت و ساز به شمار میرود . از دارای اهمیت ترین مزایای فولاد که موجب شده تا در اسکلت فلزی به عمل برده شود پایداری بالا , جوش پذیری , صورت پذیری , خم پذیری , همگن بودن و ارت
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
در دومین جلسه  انجمنهای ورزشی صنعت آب و برق خوزستان و ادارات ورزش بمناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق خوزستان که روز سه شنبه مورخ 98/5/08 در سالن امفی تئاتر هیات ورزش صنعت آب و برق خوزستان برگزار گردید.در این جلسه ریاست انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان  جناب آقای مهندس قنبری .عملکرد سال 1397 انجمن ورزشهای رزمی و برنامه های سال 1398 انجمن  ورزشهای رزمی صنعت آب و برق خوزستان را خدمت هیات ورزش صنعت اب و برق خوزستان و دیگر انجمنهای محترم صنعت
استرچ متال یا اکسپندد متال ،توری ای فلزی است که فرآیند تولید ان متشکل دو مرحله پرس-برش و کشش می باشد که در این حالت چشمه ها بصورت کاملا یکنواخت ایجاد می شوند.از انواع جنس استرچ متال میتوان به : فولاد ضد زنگ ، فولاد نورد گرم ، فولاد نورد سرد ، آلومینیوم و ... اشاره کرد.
عمده کاربرد استرچ متال در صنایع و همچنین معماری و دکوراسیون می باشد.
آهن صنعتی
فروش ، خرید و قیمت انواع تیر آهن های صنعتی و ساختمانی ، تیر آهن سبک ، تیر آهن سنگین ، تیر آهن ذوبی ، تیر آهن وارداتی صنعتی ، تیر آهن داخلی ، تیر آهن وارداتی ، تامین تیر آهن ، خریدار و فروشنده
فروشنده تیر آهن های صنعتی سایز بالا ، سبک و سنگین
فروشنده تیر آهن های ساختمانی داخلی سبک
فروش تیر آهن های ذوب آهن آصفهان ( ذوبی )
فروش انواع تیر آهن های متفرقه داخلی ارزان قیمت
فروش تیر آهن های ترک
فروش تیر آهن های کره ای
فروش تیر آهن های اهواز ،

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مدرن سرمایه