نتایج جستجو برای عبارت :

ساخت صفحه ماتریکس

موضوع پاورپینت از شما 
ساخت از ما
موضوع تحقیقات از شما 
ساخت از ما
ساخت پاورپینت و پی دی افPDFو اکسل
تایپ کردن
پاورپینت با قیمت نا چیز فقط و فقط 200 تومان صفحه ای همه جا صفحه ای حداقل 500 تومان
تایپ ورد و ساخت کارنامه و... با ورد و اکسل فقط صفحه 100 تومان همه جا صفحه ای حداقل 250 تومان
هر پنجاه صفحه سفارش پنج صفحه هدیه از طرف ما
برای سفارش کافیست روی لینک زیر کلیک کنید و در اینیستاگرام در دایرکت ما سفارشتون رو اعلام بفرمایید.
https://www.instagram.com/taip_arzan/
ما کیف
با سلام
اکنون که فایل تصویری تدریس صفحه 164 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. ضمنا با درج نظر در لیست حضور و غیاب اسم خود را ثبت نمایید.
با تشکر.
دانشجویان گرامی
با سلام
صفحات مشخص شده از کتاب ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین، مربوط به پروژه عملی بوده و می تواند به عنوان راهنمای انجام این فعالیت مورد توجه قرار گیرد.
- فصل اول: صفحه 11 الی صفحه 29
-فصل دوم : صفحه 41 الی صفحه 62
-فصل سوم : صفحه 75الی صفحه83
-فصل چهارم: صفحه 101 الی صفحه 119
-فصل پنجم:صفحه138 الی صفحه146
-فصل ششم:صفحه164 الی صفحه172
-فصل هفتم:صفحه 198 الی صفحه 206
-فصل هشتم: صفحه 240 الی صفحه 250
-فصل نهم:صفحه268 الی صفحه277
فصل دهم:صفحه287 الی صفحه293
موضوع پاورپینت از شما 
ساخت و جمع آوری از ما
موضوع تحقیقات از شما 
تایپ و جمع آوری از ما
 
ساخت پاورپینت و پی دی افPDFو اکسل
تایپ کردن
پاورپینت با قیمت نا چیز فقط و فقط 200 تومان صفحه ای هر کجای ایران سرسبز صفحه ای حداقل 500 تومان
تایپ ورد و ساخت کارنامه و... با ورد و اکسل فقط صفحه 100 تومان هرکجای ایران سر سبز صفحه ای حداقل 250 تومان
هر پنجاه صفحه سفارش پنج صفحه هدیه از طرف ما
 
ما کیفیت را صرف قیمت نمی کنیم.
مارا به دوستان خود معرفی کنید.
عضو صفحه ما در
تحقیق انرژی بادی و طراحی و ساخت نیروگاه بادی - در حجم 147 صفحه، فرمت فایل ورد
تحقیق انرژی بادی و طراحی و ساخت نیروگاه بادی - در حجم 147 صفحه، فرمت فایل ورد، بخشی از متن: قدیمی‌ترین روش استفاده از انرژی باد، به ایران باستان باز می‌گردد. برای نخستین بار، ایرانیان موفق شدند با استفاده از نیروی باد، دلو (دولاب) یا چرخ چاه را به گردش درآورده و از چاه‌های آب خود، آب را به سطح مزارع
 
متن پیشخوان نشست های تخصصی نظریه الگوی ساخت (الگوی نظام سازی اسلامی) را از اینجا دریافت کنید. نظریه الگوی ساخت در مقایسه با ماتریس Swot  و مدل های آینده پژوهشی متکفل تبیین الگوی فقهی مدیریت است. این جزوه در ۳۸ صفحه تنظیم شده است.
ادامه مطلب
در آموزش قبلی نحوه ساختن کانال در تلگرام را به شما آموزش دادیم حالا میخواهیم ساخت گروه را به شما آموزش دهیم با میبایل همراه باشید.
ساخت گروه در تلگرام یکی از قابلیت های دیگر تلگرام است. این قابلیت به شما این امکان را میدهد تا دوستانتان را دور هم جمع کنید و گپ بزنید!اینکار بدین معنی است که یک صفحه ای میسازید و مخاطبانتان را به دلخواه به این صفحه دعوت میکنید و قادر به چت کردن با یکدیگر هستید.حتی کسانی که در مخاطبین شما وجود ندارند را هم میتوانی
 
دانلود صفحه 1
دانلود صفحه 2
دانلود صفحه 3
دانلود صفحه 4
دانلود صفحه 5
دانلود صفحه 6
دانلود صفحه 7
دانلود صفحه 8
دانلود صفحه 9
دانلود صفحه 10
دانلود صفحه 11
دانلود صفحه 12
دانلود صفحه 13
دانلود صفحه 14
دانلود صفحه 15
دانلود صفحه 16
دانلود صفحه 17
دانلود صفحه 18
دانلود صفحه 19
دانلود صفحه 20
دانلود صفحه 21
دانلود صفحه 22
دانلود صفحه 23
دانلود صفحه 24
دانلود صفحه 25
دانلود صفحه 26
دانلود صفحه 27
دانلود صفحه 28
دانلود صفحه 29
دانلود صفحه 30
دانلود صفحه 31
دانلود صفحه 32
دان
با سلام
اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 158 تا 162 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. ضمنا با درج نظر در لیست حضور و غیاب اسم خود را ثبت نمایید.
با تشکر.
با سلام
اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 162 تا 164 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. ضمنا با درج نظر در لیست حضور و غیاب اسم خود را ثبت نمایید.
با تشکر.
با سلام
اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 142 تا 156 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. ضمنا با درج نظر در لیست حضور و غیاب اسم خود را ثبت نمایید.
با تشکر.
با سلام
اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات164 تا 168 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. ضمنا با درج نظر در لیست حضور و غیاب اسم خود را ثبت نمایید.
با تشکر.
گفته‌ی منابع مختلف در کشور تایوان، اپل تولید اسمارت واچ خود را به نصف کاهش داده است. به نظر می‌رسد صفحه نمایش گوشی مشکل عظیمی را برای اپل به وجود آورده باشد. اپل در ابتدا قرار بود 3 میلیون اسمارت واچ تا تاریخ عرضه منتشر کند اما به نظر می‌رسد با مشکلات جدید این مقدار به 1.5 میلیون عدد برسد.مشکل از آن جایی شروع شده که ال جی قرار است صفحه نمایش AMOLED اپل واچ را بسازد. ال جی قرار است برای ساخت این صفحه نمایش از تکنولوژی PET استفاده کند که باعث می‌شود ص
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه117 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند.
در  طراحی وبسایت و ساخت سایت یک وبسایت تشکیل شده است فایلها و تصاویر مختلف که توسط طراح سایت ایجاد و بارگذاری میگردد ،که در تعداد مشخصی از فایلها در هر دسته ایجاد میگردد و برای طراحی سایت صفحه ای خاص مرتب شده اند،مانند چیدن و منظم کردن فایلها و عکسها در کامپیوتر خودمان. صفحه اصلی یا Homa Page یک سایت معمولا" default.htmlیا index.html یا index.htm  نامیده میشود ولی با اسمی مختلف نیز می توان آنها را صدا یا بارگذاری کرد و این مهم صرفأ بسته به سلیقه طراح سایت ما
برنامه ساز اتحاد 
امکانات برنامه ساز اتحاد 
1_ ساخت بی نهایت منو 2_ساخت بینهایت فهرست 3_ ساخت بی نهایت صفحه 4_ قرار دادن بینهایت عکس 5_ قرار دادن بینهایت کلیپ (ویدیو) 6_ قرار دادن بینهایت فایل صوتی (موزیک) 7_ امکان کسب درآمد 8_ امکان ساخت بینهایت برنامه رایگان 9_ امکان استفاده از افزونه عدد (گذاشتن تبلیغات و کسب درآمد نجومی) 10_ امکان گرفتن خروجی فایل apk
دیگر امکانات برنامه ساز اتحاد
1_ امکان استفاده آفلاین از برنامه 2_امکان ساخت صفحه که به صورت مستقیم و
کناف نوعی صفحه روکش دار گچی است که در واقع نسل جدیدی از گچ برگ  به شمار میرود و کلیه کارهای ساختمانی که با گچ و بعضی مصالح های دیگر قابل انجام بوده .از جمله این موارد می توان به سیستم های ساخت و ساز خشک اشاره کرد که استفاده از این نوع صفحات گچی در صنعت ساختمان به صورت فراگیر در اروپا و در ایران در حال توسعه می باشد. صفحات روکش دار گچی یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز خشک هستند.
کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تو
یک صفحه وب پویا در سمت سرور یک صفحه وب است که ساخت آن توسط سرور پردازش پردازش شده است. در اسکریپت سمت سرور، پارامترها تعیین می کنند که چگونه مونتاژ هر صفحه وب جدید، از جمله راه اندازی پردازش بیشتر طرف مشتری، پیش می رود.
یک صفحه وب پویای مشتری، صفحه وب را با استفاده از اسکریپت HTML که در مرورگر اجرا می شود، پردازش می کند. جاوا اسکریپت و دیگر زبان های اسکریپتی تعیین می کنند که کد HTML در صفحه دریافت شده به مدل Object Document یا DOM تجزیه می شود، که نشان دهنده
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه119 تا 122 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. در نظرات نام خود را بنویسید تا حضور و غیاب شما بررسی گردد.
Manufax - ساخت قالب چند منظوره Creative Elementor WordPress
ویژگی های شرکت ساخت و ساز پیشرفته
جدیدترین و جذاب ترین موضوع شرکت ساختمانی که توسط WordPress ساخته شده است و با کمک افزونه های Elementor و Jet ساخته شده را بررسی کنید. هنگامی که شما مسئولیت سلامتی مردم و به ویژه خانه های آنها را بر عهده دارید ، لازم است که مورد اطمینان و قابل اعتماد تلقی شوید. یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد یک احساس خوب ، داشتن یک وب سایت است. موضوع تصمیم بزرگی برای ساخت و ساز ، معماری یا شرکت
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
 
چاپار : آموزش ساخت ایمیل در چاپار | ساخت ایمیل ایرانی chmail 
چاپار از محبوب ترین سرویس ایمیل ایرانی می باشد، ما در این پست به آموزش ساخت ایمیل در چاپار به همراه ویدیو پرداخته ایم.
و شما به راحتی قادر به ساخت ایمیل ایرانی چاپار chmail ( ساخت ایمیل چاپار ) خواهید بود.
ادامه مطلب
ساخت سوله
سوله هم اکنون در کشور ما کاری بسیار توسعه یافته و در عین حال تخصصی است .
ساخت و ساز سوله هم اکنون به روش نوین صورت می گیرد و همه کسانی که قصد دارند کارخانه ، کارگاه یا انبار ، گاوداری ، مرغداری و.... احداث کنند همگی سازه های خود را با سوله می سازند .
ساخت سوله چند مرحله کلی و اساسی دارد :
1.مشاوره با سوله ساز و تعیین مساحت سوله ، نوع سوله  و....
2.خرید مصالح مورد نیاز جهت ساخت سوله مد نظر
3.نقشه کشی ، طراحی معماری و انجام محاسبات 
4.شروع ساخت در
با سلام من رسول محمدی موسس این وبلاگ هستم بنده از مدیریت این سایت بسیار خوب برای ساخت وبلاگ واقا تشکر می کنم و ایشان سایت بسیار خوبی برای ساخت وبلاگ به نام بلاگ تاسیس کرده اند برای تماس با ما می توانید از طریق گزینه ی تماس با ما در بالای صفحه راه های ارتباطی ما را بشناسید با سپاس که این مطالب را مطالعه کردید  
مدیریت سایت R-rubik
rasool mohammadi
طراحی سایت b2b
پباده سازی گونه های وبسایتپباده سازی گونه های وب سایت بوسیله تیم قابل انعطاف افزاری آلماتک انجام می‌گردد. برخی از مورد ها دربرگیرنده تیتر های تحت میباشد:
طراحی وب فردیطراحی سایت مذهبیطراحی وب مدرسه هاساخت وب سایت آتلیهطراحی وب پزشکانساخت وب سایت امکانات طبیساخت سایت املاکساخت وب سایت رستورانساخت وب سایت دانلودطراحی وب سایت هتلطراحی وب داینامیکساخت وب سایت تفریحیطراحی سایت تبلیغاتیساخت وب سایت رسپانسیوساخت سایت منحصر به
دیفیس یک صفحه است که هکر ها بعد از هک کردن ان را به نمایش در می اورند . هر صفحه دیفیس نشانه یک هکر یا یک گروه هکری  است که معمولا در ان نام مستعار,ادرس سایت, ایمیل, پیام هکر برای قربانی به نمایش درمی اید.
به طور کلی دو نوع دیفیس داریم
1_ دیفیس سایت
 
یک صفحه است که هکر ها بعد از هک کردن سایتی آن را در صفحه اول سایت (index.html) هک شده قرار می دهند
برای ساخت این نوع  قالب دیفیس باید دانش برنامه نویسی وب داشت یا از نرم افزار دیفیس ساز استفاده کرد
به دیفیس تم
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه118 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. همچنین حتما نام خود را در نظرات بنویسید تا حضور و غیاب شما بررسی گردد.
                                   
 
ساخت باروت به روش آسان. در این جزوه قصد داریم شما را با ساده ترین روش تولید باروت آشنا بکنیم. برای دانلود جزوه روی لینک زیر کلیک کنید.
تعداد صفحات: 3
فرمت: pdf
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی من ربات نیستم) دو صفحه ی تبلیغات برای شما باز میشود
آموزش ساخت ژل و اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح ارزان در خانه
 
 
 
 
یکی از بهترین روش‌های برای پیشگیری از ابتلا به ویروس‌های مقاومی مثل کرونا که تا چند ساعت روز سطوح زنده می‌مانند ضد عفونی کردن و گندزدایی از سطوح است. این مقاله در 10 صفحه PDFتهیه شده است و شامل موارد زیر می باشد. -آموزش ساخت ژل های ضدعفونی دست. - آموزش ساخت اسپری ضدعفونی دست. -آموزش ساخت مایع ضدعفونی کننده ظروف و سبزیجات. ...
دریافت فایل
 افزونه صفحه سپاسگزاری ووکامرسدانلود افزونه ساخت برگه سپاسگزاری ووکامرس. نسخه:۱.۱۳.۰. تاریخ نشر: فروردین هزار و سیصد و نود و نه.
برگه سپاسگزاری از خرید:  حتی ناموفق و نیمه کاره رها شده. می‌تواند اثر روانی خوبی بر خریدار/بازدیدکننده سایت داشته باشد.
اینجا هم همچون دنیای واقعی کمی شوخ طبعی همراه با قدردانی، نهال مهر را در دل خواهد کاشت و او را جذب خواهد کرد.
در این برگه هم او را بدرقه خواهید کرد. هم هدیه‌ای همچون برگه تخفیف بدو خواهید داد. و ای
گیج فشار ویکا مدل 232.50
پرشر گیج ویکا 232.50 دارای ویژگی های زیر می باشد : سایز صفحه :63،100،160 میلی متر
کلاس دقت اندازه گیری : برای صفحه 63: 1.6 ,  برای صفحه 100 و 160 :1.0
پروس کانکشن : برای صفحه 63 : 1/4 اینچ , برای صفحه 100 و 160 :1/2 اینچ
بازه اندازه گیری فشار :
برای صفحه 63: 0….1 بار تا0….1000بار , برای صفحه 100: 0….1 بار تا0…1600بار , برای صفحه 160: 0….1بار تا 0…1600بار
متریال المت فشار : Stainless steel 316L , شیشه :Laminated safety glass
زنگ 
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول 
آزمایشگاه
ساخت توپ          شیطونک
           ______________________________

دوم
قرآن
تدریس درس 8 + پرسش از همه ی دانش آموزان  
انس با قرآن های درس 8 نوشته شود + پرسش از قرائت درس 7 و8 

سوم 
ریاضی
بازدید تکالیف تدریس ب.م.م و ک.م.م
 کتاب تکمیلی( صفحه ی 78 کار گروهی + صفحه 81 سوال 1 و 2 و3 ادامه در صفحه ی 82 سوال 4 و 5 و 6 در دفتر نوشته شود  ) + تمرین های کتاب تا جایی که درس داده شده نوشته شود

چهارم 
ادبیات
صفحه فرود چیست ؟ what is a landing page؟
۱-    صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و نحوه ساخت
۲-    صفحه فرود یا لندینگ پیج (Landing Page) چیست؟
۳-    صفحه‌ی فرود یا لندینگ پیج چیست و چگونه یک لندینگ پیج کاربردی بسازیم؟
۴-صفحه فرود یا لندینگ پیج چیست و چه اهمیتی در تبلیغات اینترنتی دارد؟
۵ –  لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست و چرا کسب‌وکارتان به آن نیاز دارد؟
۱-What Is a Landing Page? All Your Questions, Answered
۲- Landing page
۳- What is a Landing Page: A Beginner’s Guide to Generate Conversions
اگر این دو عبارت را گوگل کنید
قالب بروک یک تم وردپرس متنوع برای مقاصد مختلف است که بر خلاقیت، کارایی و تنوع در ساخت سایت تأکید دارد. همراه با بیش از 30 عنصر قابل تنظیم برای صفحه اصلی، بیش از 20 طرح برای وبلاگ ها و نمونه کارها، پلاگین های پولی مانند صفحه ساز WPBakery و اسلایدر رولوشن، مگا منو، نصب با 1 کلیک و ….
ویژگی های کلیدی قالب فروشگاهی بروک    بیش از 32 صفحه اصلی واکنش گرا    بیش از 21 طرح بندی برای وبلاگ (طرح تنها ، طرح آرشیو)    بیش 22 طرح برای نمونه کارها    بیش از 18 طرح برای
 
گلس گوشی موبایل سامسونگ گلکسی (Samsung Galaxy) مدل A50 ساخت شرکت گلادیاتور مدل SN1-A50 پکیج کامل محافظت از گوشی موبایل شما مناسب برای گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A50 می باشد. این گلس با بالاترین تکنولوژی برش خورده است و محل تمامی سنسور ها و درگاه‌ها در آن با وسواس بسیار زیادی تعبیه شده است. درجه سختی گلس 9H است که عملا در برابر سخت ترین ضربات موبایل شما را بیمه می‌کند. نصب این محافظ صفحه به راحتی انجام می‌پذیرد و به علت تمام چسب بودن آن، شاهد ایجاد حباب در
 
صحبت از محبوبیت گیف ها [یا با تلفظ درست جیف - عکس های متحرک] بی فایده است. بنابراین وقت خودمان را با مقدمه چینی تلف نمی کنیم. برای ساخت گیف با نداشتن هیچگونه اپلیکیشن شخص ثالث، کافیست به واسطه همان روش همیشگی [کلیک روی سنجاق پایین صفحه و سپس انتخاب Gallery] به منوی ارسال عکس ها رفته و ویدیویی که می خواهید گیف کنید را انتخاب نمایید.
اینجا یک صفحه مرتبط با فریم های فیلم شما به نمایش گذاشته شده و حالا باید با کلیک روی آیکون بلندگو، صدای ویدیو را حذف ک

آموزش ضبط فیلم از صفحه نمایش در آیفون
 
 آموزش ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون
 
شما می خواهید از صفحه نمایش خود بر روی آی فون خود فیلم تهیه کنید. بر خلاف بسیاری از گوشی های آندروید،که هیچ روش واضح برای انجام آن وجود دارد، اما اپل دارای قابلیت ضبط صفحه نمایش در iOS است - شما فقط باید بدانید که چگونه آن را پیدا کنید.
ادامه مطلب
فروش دیسک و صفحه والئو فرانسه در فروشگاه اینترنتی ثریاکو:
 
دیسک و صفحه والئو اصلی ساخت کشور فرانسه و با لیبل هرینگتون به فروش می رسد.
متاسفانه نمونه های تقلبی این دیسک و صفحه بسیار در ایران وجود دارد.
اما راهکار چیست؟
چگونه دیسک و صفحه والئو اصلی را از تقلبی شناسایی کنیم؟
دیسک و صفحه های والئو علاوه بر لیبل هرینگتون دارای چاپ لیزری بر روی دیسک و چاپ جوهری بر روی صفحه نیز می باشند.
دیسک و صفحه والئو فرانسه معمولا وزن های یکسانی دارند به عنوان
گیج فشار ویکا مدل 232.50
پرشر گیج ویکا 232.50 دارای ویژگی های زیر می باشد : سایز صفحه :63،100،160 میلی متر
کلاس دقت اندازه گیری : برای صفحه 63: 1.6 ,  برای صفحه 100 و 160 :1.0
پروس کانکشن : برای صفحه 63 : 1/4 اینچ , برای صفحه 100 و 160 :1/2 اینچ
بازه اندازه گیری فشار :
برای صفحه 63: 0….1 بار تا0….1000بار , برای صفحه 100: 0….1 بار تا0…1600بار , برای صفحه 160: 0….1بار تا 0…1600بار
متریال المت فشار : Stainless steel 316L , شیشه :Laminated safety glass
WIKA pressure gauge 232.50
دانلود کتاب آموزش ساخت کابینت mdf
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.aparat.com › دانلود_رایگان_کتاب_آموزش_ساخت_انواع_کابینت...دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF - در ...دانلود کتاب آموزش ساخت انواع کابینت مدرن MDF در قالب فایل pdf و به زبان فارسی که با کیفیت بسیار عالی توسط وب سایت فایلار برای شما عزیزان تهیه شده.www.aparat.com › cwKCl › دانلود_رایگان_کتاب_آموزش_ساخت_کابی...دانلود رایگان کتاب آموزش ساخت کابینت MDF - آپاراتدانلود رایگان کتاب آموز
Manufax - ساخت قالب چند منظوره Creative Elementor WordPress
ویژگی های شرکت ساخت و ساز پیشرفته
جدیدترین و جذاب ترین موضوع شرکت ساختمانی که توسط WordPress ساخته شده است و با کمک افزونه های Elementor و Jet ساخته شده را بررسی کنید. هنگامی که شما مسئولیت سلامتی مردم و به ویژه خانه های آنها را بر عهده دارید ، لازم است که مورد اطمینان و قابل اعتماد تلقی شوید. یکی از موثرترین راه ها برای ایجاد یک احساس خوب ، داشتن یک وب سایت است. موضوع تصمیم بزرگی برای ساخت و ساز ، معماری یا شرکت
آغاز ساخت دو برنامه کاربردی اندروید تا هفته آینده
با تصمیم گیری مدیریت تیم سازنده G.M.P آغاز ساخت دو برنامه کاربردی با نام های "یار ماینکرافتی"(برای گیمر های بازی ماینکرافت و متفاوت تر از بقیه)
و
"کرونا ۹۸"(برنامه ای که در آن داستان های کرونایی  و نکات بهداشتی در رابطه با این بیماری خطرناک قرار گرفته)
 
این دو برنامه در حال ساخت است و برنامه"کرونا ۹۸" در الویت هست و تا اوایل هفته آینده در دست انتشار قرار میگیرد و  اخبار انتشار آن از همین سایت مخا
با گسترش کرونا و تعطیلی مدارس بحث آموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شده
اینجا میخواییم به آموزش ساخت فرم آزمون آنلاین در اپلیکیشن شاد و سایر پیامرسانهای داخلی و خارجی از جمله تلگرام، واتساپ، بله، سروش ، گپ و ... بپردازیم
فرقی نمی کنه در کدام پیامرسان کلاس خود را تشکلیل داده باشید و آموزش ساخت برای همه یکسان هست
با توجه با اینکه زیر ساخت اپلیکیشن شاد ضعیف هست باید در یکی از پیامرسانهای تلگرام، بله ، سروش و یا گپ و... سوالات آزمون خودتون رو طراحی
ساخت ویلا در شمال
 
در این مقاله از مستر دکور به معرفی مراحل ساخت ویلا در شمال، بررسی هزینه ساخت در سال 99، قیمت بر اساس متراژ و نحوه معماری نقشه ساخت می پردازیم. ساخت ویلا شمال دارای اصول، قواعد و قوانین خاص خود می باشد، ویلا باید طوری ساخته شود که اکثریت غریب به اتفاق مردم تمایل به خرید و یا اجاره آن داشته باشند لذا طراحی دکوراسیون ویلا در هنگام ساخت از اهمیت بالایی برخوردار است.  
 
بررسی مراحل ساخت ویلا در شمالمنبع: مستر دکور 
https://www.mrdecor.com/
حل تمرین ریاضی پنجم فصل دوم
ریاضی پنجم فصل دوم با جواب در یک فایل ورد در 41 صفحه تهیه شده است  که امروز ما در سایت دانشکده ها در این پست برای کاربران عزیز و دوست داشتنی قرار خواهیم داد .که این نمونه فایل مناسب برای دانش آموزان دبیران و اولیای گرامی ، ما بطور نمونه قسمتی از متن فصل اول ریاضی ۵ را در قسمت زیر برای کاربران قرار خواهیم داد. این گام به گام ریاضی پنجم با جواب می توانید پاسخ تمامی فعالیت ها ی درسی را درون این کتاب دریافت کنید ، و بطو
ساخت سوله در شیراز
سوله ها امروزه نقش بسیار مهمی در ساخت و ساز دارند و همانطور که ممکن است بدانید ساخت و ساز های بسیار بزرگ و مدرن امروزه توسط سازه های مدرن صورت می گیرند .
ساخت سوله در سراسر نقاط کشور دارای ضوایط و شرایط خاصی هست که باید توسط یک شرکت سوله سازی خوب انجام شود .
اجرای محاسبات و نحوه ساخت سازه ها برای هر منطقه کشور با یکدیگر فرق دارد .
این محاسبات باید طبق دستورالعمل های خاص و همچنین تایید های نظام مهندسی صورت گیرد .
ساخت سوله در ش
آموزش ساخت زیورآلات یکی از مهم ترین فعالیت های بشر از ابتدا به امروز بوده است. آموزش ساخت زیورآلات از دیرباز با سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، اشیای زیبا و فلزات مختلف رواج داشته و امروز به شکل مدرنی با ابزار خاص انجام می شود. یکی از مهم ترین موادی که در آموزش ساخت زیورآلات استفاده می شود، سیم ها و مفتول های مسی هستد که در همین مجموعه ی آموزش ساخت زیورآلات نیز پرکاربردترین ماده ی اولیه ی آموزش ساخت زیورآلات می باشند. از دیگر محصولاتی که در آمو
 
شما در این قسمت میتوانید بهترین برنامه ساخت کارت ویزیت را در دو نسخه اندروید و کامپیوتر دانلود کنید. با آین برنامه شما میتوانید به راحتی و بدون هزینه کارت ویزیت خود را تولید کنید.
نسخه اندروید: 26mb
https://2ad.ir/zIpID7h
نسخه ویندوز: 93mb
https://rizy.ir/Nypf
راهنمای دانلود: (( بعد از کلیک روی لینک زیر شما وارد صفحه ی بعدی میشود. بعد شما باید روی گزینه ( من ربات نیستم!) کلیک کنید در صورتی که گزینه باز شدن خودکار صفحات در مرورگر شما فعال باشد بلا فاصله بعد از کلید (روی
AZ Screen Recorder
 بهترین نرم افزار اندروید برای ضبط یا فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید شما میباشد. برنامه AZ Screen Recorder برای شروع و متوقف کردن ضبط ، نیازی به دسترسی روت ندارد و به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را روی بصورت HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط از صفحه نمایش در بازار اندروید است که می تواند هنگام ضبط مکث کنید و مجدد ضبط را ادامه دهید. همچنین می توانید صدا را از میکروفون ضبط کنید و به طور خودکار در فیلم های ضبط شده از صفحه نمایش ا
جوشکاری و آهنگری تهران
 
جوشکاری و آهنگری تهران : گروه شاخص دارای افراد متخصص ، متعهد و با تجربه می باشد. شما می توانید بهترین خدمات ساختمانی را با قیمت منصفانه و مواد اولیه درجه یک از ما بخواهید.
 
جوشکاری و آهنگری
ساخت و نصب انواع درب و پنجره فلزی، ساخت و نصب درب حیاط، ساخت و نصب درب آکاردئونی، ساخت و نصب چهارچوب، ساخت و نصب نرده و حفاظ استیل، ساخت و نصب حفاظ دور دیوار، ساخت و نصب حفاظ درب، ساخت و نصب حفاظ پنجره، ساخت و نصب حفاظ دور حیاط، س
آموزش پروژه محور فریمورک vue.js
 
 
من ماه ها پیش آموزش فریمورک vue.js را شروع کردم و سعی داشتم طراحی و برنامه نویسی فرانت اند وب سایت های تک صفحه ای را یاد بگیرم 
پس از تحقیقات فراوان فهمیدم که بهترین گزینه برای طراحی و ساخت فرانت اند وب سایت ها فریمورک vue.js است که مزیت های زیادی نسبت به react.js و angular.js داشت . 
 
مزیت های فریمورک vue.js نسبت به دیگر فریمورک ها 
 
حجم بسیار کم 
سرعت بالا در لود شدن
آسانی یادگیری 
ساخت صفحات spa به راحتی
مچ شدن راحت با لاراول
لوگوی هر شرکت یا سایتی خود موسسه را معرفی میکند و بسیار مهم میباشد. چون میتواند شما را از رقیبانتان متماییز کند.
بنابرین باید در ساخت لوگو کارهای خلاقانه انجام داد. ساخت لوگو بسیار جداب است و میتوان از آن برای کسب درآمد استفاده کرد.
اگر شما هم میخواهید شروع به ساخت لوگو کنید، با ما همراه باشید...
ادامه مطلب
آموزش یادگیری و ارائه گزارش طراحی ، طراحی و ساخت انواع پروژه آنتن های :
1 - آنتن های مونوپل                                                               2 - آنتن های دیپل خطی خطی و خم شده                             3 - انواع آنتن های پچ                                                                4 - انواع آنتن های شیپوری یا هورن                                       5 - آنتن های اسپیرال صفحه ای                            
سلام دوستان
شغل من ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای کسب و کارها است. تحقیقات نشون داده تاثیرگذاری ویدیو روی مخاطب در مقایسه با تبلیغاتی بنری یا مخصوصا متنی به مراتب بیشتره، به همین دلیل با مشتری‌های زیادی سر و کله میزنم! ساخت تیزر تبلیغاتی برای هر کسب و کاری که وب سایت، صفحه تلگرامی یا اینستاگرامی داره ضروریه!
از این به بعد میخوام خاطراتم و تجربه کاریم رو اینجا به اشتراک بگذارم. اگر برای خرید دوربین بدون آینه یا در کل هر دوربین دیگه‌ای مشاوره نی
حالا که روبه‌روی هم‌ایم و 
خوابی دیده‌ایم هردو
که ابطالِ عقدِ ماست.
تو مرا صفحه‌های سیاه می‌بینی و
من تو را سیاهِ صفحه‌به‌صفحه
اما بگو هنوزِ من، هنوزِ شب و روز
این سنگ -که شاهدِ طلاقِ تو و من بود-
وقتی که نامِ من متلاشی شد
وَ تو به قعرِ خودت رفتی؛
ما را چه‌گونه دید؟
قالب بروک یک تم وردپرس متنوع برای مقاصد مختلف است که بر خلاقیت، کارایی و تنوع در ساخت سایت تأکید دارد. همراه با بیش از 30 عنصر قابل تنظیم برای صفحه اصلی، بیش از 20 طرح برای وبلاگ ها و نمونه کارها، پلاگین های پولی مانند صفحه ساز WPBakery و اسلایدر رولوشن، مگا منو، نصب با 1 کلیک و ….
ویژگی های کلیدی قالب فروشگاهی بروک    بیش از 32 صفحه اصلی واکنش گرا    بیش از 21 طرح بندی برای وبلاگ (طرح تنها ، طرح آرشیو)    بیش 22 طرح برای نمونه کارها    بیش از 18 طرح برای
خب دوستان جوگیر نشید بازی مون دوبعدی خواهد بود 
+نسبت به عکس های مطلب چیزی که به مردم تحویل میدی بین زمین تا آسمون فرق داره 
- میدونم 
توی این بازی یکم باید با محیط یونیتی اشنایی داشته باشید چون من هیچگونه توضیحی درباره یونیتی نمیگم و فقط میگم چیا رو باید انجام بدیم تا یه خروجی مناسب بگیرم
از انیمیشن ها در بازیمون استفاده میکنیم سیستم سکه . سیستم بنزین و غیره 
دوره در دو فصل پیکر بندی محیط و ماشین و ساخت سیستم انیمیشن و بردن و باختن و سکه و غیر
 
ساخت ارز دیجیتال(توکن) به صورت اختصاصی برای شما
اگر قصد ساخت و راه اندازی ارزدیجیتال و توکن را دارید ما این کار را از صفر تا صد برای شما انجام میدهیم.
✓ بدون نیاز به دانش کدنویسی 
✓ ساخت به صورت کاملا سفارشی و اختصاصی بنا به درخواست شما
✓ تحویل توکن ها در حساب شما
✓ بدون دخالت و دسترسی ما بعد از تحویل 
✓ نام،نماد و تعداد بنا به درخواست شما 
✓ کاملا استاندارد و کامل 
✓ با استفاده از استاندارد ERC20 و ساخت بر روی پلتفرم اتریوم 
 
برای کسب اطلا
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
ساختن کاردستی گل با مقوا علاوه بر لذت بخش بودن و پر کردن اوقات فراغت می‌تواند هدیه‌ی مناسب و جذابی برای کسانی باشد که دوستشان دارید.
 مقوا یکی از وسایلی است که با آن می‌توان انواع کاردستی از جمله گل را ساخت. با ساخت کاردستی گل با مقوا می‌توانید اتاق خود را تزیین کنید یا حتی در مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان هدیه دهید. ساختن این نوع کاردستی بسیار آسان است. در ادامه ۳ روش مختلف ساخت کاردستی گل با مقوا را یاد خواهیم گرفت.
 
آموزش ساخت کاردستی گ
به صفحه داروشناسی مجله اینترنتی حنانه خوش آمدیددر این صفحه شما با نکاتی از انواع دارو و نحوه ساخت داروها به زبان ساده آشنا خواهید شدو همچنین شناخت و عوارض داروها را به صورت دسته بندی شده می توانید مطالعه کنید.
لینک ورود به صفحه داروشناسی 
داروهای آرام بخش
داروهای ضد فشارخون
داروهای دیابتی
داروهای سرماخوردگی کودکان
نسخه خوانی
رسانه کلیک – یکی از بهترین سرویس‌ها برای ساخت ایمیل توسط گوگل ارایه می‌شود. این سرویس که با نام جیمیل شناخته شده، به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. در این مطلب به آموزش نحوه ساخت جیمیل با گوشی می‌پردازیم.
اگر از کاربران اندرویدی باشید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید این است که به ساخت اکانت گوگل بپردازید. با این کار شما می‌توانید با همان نام کاربری، از سرویس جیمیل هم استفاده کنید. اما در صورتی که اکانت گوگل ندا
 
ساخت ارز دیجیتال(توکن) به صورت اختصاصی برای شما
اگر قصد ساخت و راه اندازی ارزدیجیتال و توکن را دارید ما این کار را از صفر تا صد برای شما انجام میدهیم.
✓ بدون نیاز به دانش کدنویسی 
✓ ساخت به صورت کاملا سفارشی و اختصاصی بنا به درخواست شما
✓ تحویل توکن ها در حساب شما
✓ بدون دخالت و دسترسی ما بعد از تحویل 
✓ نام،نماد و تعداد بنا به درخواست شما 
✓ کاملا استاندارد و کامل 
✓ با استفاده از استاندارد ERC20 و ساخت بر روی پلتفرم اتریوم 
 
برای کسب اطلا
ساخت و نصب انواع درب آکاردئونی در تهرانپارس،حفاظ پنجره،نرده رو دیواری ساخت انواع دربهای آکاردئونی درطرحهای مختلف ساخت انواع درب آکاردئونی بارنگ کوره ای(الکترو استاتیک)باخمهای جدید و دستگیرهای فانتزی ساخت درب آکاردئونی با قفل مخفی (قفل توکار)برای امنیت بیشتر انواع درب آکاردئونی درسایزهای مختلف بارنگ کوره ای آماده نصب (((((((نصب فوری فوری)))))) نصب آکاردئونی روی دربهای ضدسرقت ساخت انواع حفاظ آپارتمان(بازشو نرده ای) ساخت حفاظ پنجره ساده وفرفو
 
ساخت و نصب انواع درب آکاردئونی در تهرانپارس،حفاظ پنجره،نرده رو دیواری ساخت انواع دربهای آکاردئونی درطرحهای مختلف ساخت انواع درب آکاردئونی بارنگ کوره ای(الکترو استاتیک)باخمهای جدید و دستگیرهای فانتزی ساخت درب آکاردئونی با قفل مخفی (قفل توکار)برای امنیت بیشتر انواع درب آکاردئونی درسایزهای مختلف بارنگ کوره ای آماده نصب (((((((نصب فوری فوری)))))) نصب آکاردئونی روی دربهای ضدسرقت ساخت انواع حفاظ آپارتمان(بازشو نرده ای) ساخت حفاظ پنجره ساده وفر
سئو خارج از صفحه: سئو خارج از صفحه به سلطه وب سایت شما کمک می کند تا بتوانید آگاهی بیشتری کسب کنید. از طریق اقدامات انجام شده در صفحه ، می توانیم در وب سایتهای خود آگاهی از آنها کسب کنیم. با این حال ، سیستم های سئو خارج از صفحه به بهبود موقعیت سایت …The post تکنیک های سئو خارج از صفحه appeared first on باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب.
via باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب https://ift.tt/2YimJgo
مشاهده مطلب در کانال
به صفحه داروشناسی مجله اینترنتی حنانه خوش آمدیددر این صفحه شما با نکاتی از انواع دارو و نحوه ساخت داروها به زبان ساده آشنا خواهید شدو همچنین شناخت و عوارض داروها را به صورت دسته بندی شده می توانید مطالعه کنید.
لینک ورود به صفحه داروشناسی 
داروهای آرام بخش
داروهای ضد فشارخون
داروهای دیابتی
داروهای سرماخوردگی کودکان
نسخه خوانی
داشتم روی پایان نامه ام کار میکردم که به یه مشکل برخوردم.
من تونستم با راهنما، عدد هر صفحه رو عوض کنم. مثلا صفحه 1 تا 5 با حروف الفباست و عدد صفحات 6 تا آخر عدد از 1 شروع میشه تا آخر.
اما وقتی index table رو میزدم، بر اساس صفحه واقعی فهرست میکرد.
یعنی مثلا اگر صفحه 7 نوشته بودم فارابی، دقیقا همین صفحه 7 رو مینوشت بجای اینکه بزنه مثلا صفحه 2.
خب چه باید میکردم؟
وقتی manuel page Break رو میزدید، کافیه تیک chang page number رو بزنید!
اینطوری index تشخیص میده که صفحات رو چه جوری
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
زبان
تدریس تا صفحه 25
نوشتن 20 کلمه برای سه حرف g و s و u ، حل lesson 4 ورک بوک ، حل صفحه 26 و 27 کتاب text

دوم
فارسی
تدریس کتای تکمیلی تا صفحه 51 و امتحان از 4 درس اول
حل سوال 1 صفحه 49 ، کتاب انشا بیاورید

سوم
زیست
تدریس درس 13 و اعلام نمرات
امادگی برای جلسه بعد

چهارم
قران
حل صفحه 66 و 69 ، اعلام نمرات
حل صفحات 67 و 70 (انس با قران) ، پرسش از قرائت
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه117 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. همچنین با  درج نام خود در نظرات حضور و غیاب شما بررسی میگردد.
آدرس دانلود فایل
http://s7.picofile.com/file/8390585676/sakhteprojeh_part1.mp4.html
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
سبک زندگی 
تدریس راز تعادل +تدریس سراب 
5 صفحه ی بعد را پیش مطالعه کنید 

دوم
شیمی 
تدریس درس 4 +کتاب تکمیلی صفحه ی 23
بعد از درست شدن سایت جزوه درس 4 را پرینت بگرید   

سوم
ادبیات
تدریس صفحه ی 50 کتاب تکمیلی+ 
انشا نویسی
یک شنبه آزمون از  درس 5 تا 8 هم تکمیلی هم وزارتی امتحان گرفته می شود

چهارم
ریاضی 
بازدید کار گروهی +ادامه تدریس تبدیلات هندسی
کتاب تکمیلی صفحه ی 59 سوال 5 و 6 و 7 و
ص
در این متن عوامل مهم تاثیرگذار در انتخاب، خرید و قیمت لپ تاپ که باید به آن ها توجه کنید را مورد بررسی قرار می دهیم:

جنس بدنه لپ تاپ
طراحی بدنه لپ تاپ
صفحه نمایش لپ تاپ
سایز صفحه نمایش لپ تاپ
مات یا براق بودن صفحه نمایش نمایش
زاویه دید در صفحه نمایش لپ تاپ
رزولوشن و نوع صفحه نمایش لپ تاپ
صفحه نمایش لمسی
کیبورد و تاچ پد لپ تاپ
پردازنده مرکزی لپ تاپ
کارت گرافیک
هارد
حافظه رم
باتری لپ تاپ
در هنگام خرید لپ تاپ به عواملی که در بالا ذکر شد دقت فرمایید
مشکلات مربوط به صفحه نمایش گوشی مانند نور صفحه نمایش، لکه
های سفید، خطوط خاکستری، صفحه قرمز و آبی، همه اینها به دلیل آسیب سخت
افزاری، ورود مایعات به گوشی و صفحه نمایش و یا ضربه خوردن است. با این حال
گاهی پیش می آید که مشکلاتی مانند پرپر زدن صفحه نمایش مربوط به اختلالات
نرم افزاری باشد.
در این مطلب به بررسی مشکل پرپر زدن صفحه نمایش iphone 7 و راه حل های آن خواهیم پرداخت.
ادامه مطلب
ظرفیت حافظه RAM:8 گیگابایت
ظرفیت حافظه داخلی:یک ترابایت
سازنده پردازنده گرافیکی:NVIDIA
اندازه صفحه نمایش:15.6 اینچ
طبقه‌بندی:کاربری مالتی‌مدیا کاربری عمومی
سری پردازنده:Core i7
نوع حافظه RAM:DDR4
دقت صفحه نمایش:HD|1366×768
صفحه نمایش مات:بله
صفحه نمایش لمسی:خیر
سیستم عامل:فاقد ویندوز
برای داشتن صفحه تنظیمات نیز از Preference استفاده میشه.
برای ساخت صفحه تنظیمات روی res کلیک راست کرده و new android resource file رو میزنیم. ریسورس تایپ رو XML میذاریم و به طور پیش فرض روت المنت PreferenceScreen میشه. بنابراین یک فولدر XML در res ساخته میشه که شامل فایل تنظیمات ما هست.
 
ادامه مطلب
نمایش بی‌هوازی به نویسندگی و کارگردانی اسماعیل سلیمانیان، نخستین نمایشی بود که داوران و تماشاچیان را به خود مشغول ساخت.
انتشار: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس - روزنامه افسانه شماره 4009 مورخ 22 آبان 1398 صفحه 9 - روزنامه تماشا شماره 1955 مورخ 22 آبان 1398 صفحه 3 - روزنامه خبرجنوب شماره 11242 مورخ 22 آبان 1398 صفحه 8 -
ادامه مطلب
✿ ☆ ★ ☆ ☆ ★ ☆ ✿ ★ ◕ ★ ✡ ✪ ✯ ✰ ✱ ✲
✴ ✵ ✶ ✻ ✼ ✽ ✾ ✿ ❀ ❁ ❂ ☆ ❄ ❆ ❇
❈ ❊ ❋ ❖ ❃ ★ ♚ ♛ ♜ ♝ ♞ ♟ ♔ ♕ ♖
♗ ♘ ♙ ☩ ☨ ☦ ✙ ✚ ✛ ✜ ✝ ✞ ✠ ̿̿̿ ̿’ ̿’\̵͇̿̿\
з=(•̪●)=ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ εϊз ஐ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ੳੴ
ƹ̵̡ӝ̵̨̄ʒƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ /̵͇̿̿/’̿̿ ̿̿ ̿̿ *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ |̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅| ░░▒▓███►
☒ ψ ✉ ✍ ✎ ✏ ✐ ✑ ✒ ⌨ ✌ $ ♛
◘ ♀ ☩ ░ ◕ ✿ ‿ ☯ ❤ ♛ ★ ♕ ♦ ۩ ♠ ☂ ☸ ✿ ★
ساخت اسم و نام زیبا
i۞ ஜ ۞ ♠ ☂ ✰ ♥ ♂ ♀ ♥
♣ُُ ❤ ♣
تحقیق طراحی و ساخت اتاق آنتن
دانلود تحقیق رشته مهندسی برق با موضوع طراحی و ساخت اتاق آنتن، در قالب فایل word و در حجم 43 صفحه. علاوه بر اصول طراحی اتاق آنتن، یک نظریه ریاضی کارآمد تحت عنوان شرط مرزی جذب به صورت نوینی در این پایان نامه مطرح شده و تلفیق دو شرط مرزی جذب فیزیکی موج و مدل ریاضی آن به اختصار مطرح شده است ...
تحقیق طراحی و ساخت اتاق آنتن
دانلود تحقیق رشته مهندسی برق با موضوع طراحی و ساخت اتاق آنتن، در قالب فایل word و در حجم 43 صفحه. علاوه بر اصول طراحی اتاق آنتن، یک نظریه ریاضی کارآمد تحت عنوان شرط مرزی جذب به صورت نوینی در این پایان نامه مطرح شده و تلفیق دو شرط مرزی جذب فیزیکی موج و مدل ریاضی آن به اختصار مطرح شده است ...
با سلام خدمت هنرجویان گرامی
اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه118 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. همچنین حتما نام خود را در نظرات بنویسید تا حضور و غیاب شما بررسی گردد.
 
آدرس دانلود فایل
http://s7.picofile.com/file/8391094200/sakhtprojeh_part2.mp4.html
گیج فشار ویکا
یج فشار ویکا مدل  232.50گیج فشار ویکا 232.50  , پرشر گیج ویکا 232.50 , WIKA pressure gauge 232.50
پرشر گیج ویکا 232.50 دارای ویژگی های زیر می باشد : سایز صفحه :63،100،160 میلی متر
کلاس دقت اندازه گیری : برای صفحه 63: 1.6 ,  برای صفحه 100 و 160 :1.0
پروس کانکشن : برای صفحه 63 : 1/4 اینچ , برای صفحه 100 و 160 :1/2 اینچ
بازه اندازه گیری فشار :
برای صفحه 63: 0….1 بار تا0….1000بار , برای صفحه 100: 0….1 بار تا0…1600بار , برای صفحه 160: 0….1بار تا 0…1600بار
متریال المت فشار : Stainless steel 316L , شیشه :Laminated safety g
آموزش ساخت جیمیل یا ایمیل در گوشی اندروید Gmail
آموزش ساخت ایمیل در گوشی اندروید
در گذشته که نرم افزار هایی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، ایموو… وجود نداشت کاربران برای ارتباط با یک دیگر و مبادله اطلاعات خود از ایمیل استفاده می کردند. به همین دلیل دو سایت معتبر در این زمینه راه اندازی شده بود. سایت یاهو مدتی برای ایرانیان فیلتر بود و اکثر مردم ایمیل های خود را در سایت جیمیل می ساختند. ولی امروزه شما این امکان را دارید تا ایمیل خود را در هر یک ایجا
اگر به ساخت کاردستی علاقه مند هست، حتما دوست دارین ساخت قلب کاغذی سه بعدی بازشو و تو در تو را یاد بگیرید. البته میتوانید با خلاقیت خود این مدل را توسعه دهید و مدل قلب منحصر بفرد خود را بسازید.
ساخت قلب کاغذی برجسته و تو در تو :
وسایل مورد نیاز:
کاغذ رنگی
قیچی
چسب مایع
نمایش فیلم مراحل ساخت کاردستی
 
لابراتوار دندانسازی دکتر پورصالحی 02188014540 لابراتوار دندانسازی دکتر پورصالحی با 20 سال سابقه در زمینه ساخت انواع دست دندان و پروتزهای متکی بر ایمپلنت اماده ارائه خدمات به شهروندان و دندانپزشکان محترم می باشد.ساخت انواع دست دندان مصنوعی همراه با لثه نرم به صورت تخصصیتعمیر پروتزهای شکسته، اضافه کردم دندانپولیش دست دندان های قدیمیساخت انواع دندان های نشکن (پروتزهای انعطاف پذیر)طراحی و ساخت انواع کرم کبالتساخت بلیچینگ برای سفیدکردن دندان ه
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
حل سوال از تجزیه اعداد
مسابقه تیراندازی در دفتر حل شود،سوال 1 صفحه 73 در دفتر ، سوال 1 صفحه 71 در دفتر ، سوالات مربوط به تدریس درون کتاب وزارتی در دفتر حل شود

دوم
سبک زندگی
تدریس تا صفحه 79
حل تا صفحه 84 و انتخاب گروه پژوهش

سوم
شیمی
تدریس کل درس 4
پیش ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
ادبیات
تدریس درس نهم کتاب وزارتی و تدریس درس چهارم نگارش
در برگه A4یک شعر یا متن به زبان اصلی بنویس
این بخش از آموزش سئو به سئو و انواع آن می پردازیم. در سئو داخلی یکی از مهمترین فرایندهایی است که می توانید از آن استفاده کنید نه تنها برای دستیابی به رتبه بندی بالاتر، بلکه همچنین برای اجرای موفق جستجوگرهای تبلیغاتی.
وب سایت نقطه تمرکز تمام فرآیندهای جستجوگرها است و اگر برای موتورهای جستجو و کاربران به درستی بهینه نشده باشد، شانس موفقیت شما کمینه می شود.
پیش از ورود به جزئیات که بر روی صفحه تکنیک های سئو برای افزایش سئو استفاده می کنید، با ب
برای این که یکم با قانون های بازی سازی اشنا بشید نیاز دارید تا یک بازی بسازید ! این دوره در دو فصل به صورت کامل ارائه  شده است 
بعد از این دوره شما قادر به ساختن بازی های دو بعدی متنوعی خواهید بود
خب دوستان جوگیر نشید بازی مون دوبعدی خواهد بود 
+نسبت به عکس های مطلب چیزی که به مردم تحویل میدی بین زمین تا آسمون فرق داره 
- میدونم 
توی این بازی یکم باید با محیط یونیتی اشنایی داشته باشید چون من هیچگونه توضیحی درباره یونیتی نمیگم و فقط میگم چیا رو ب
معرفی و آشنایی با بهترین دوره آموزش المنتور
صفحه سازها چند سالییه که در حال رشد و پیشرفت هستن و روز به روز گسترش پیدا می کنن.
از بین صفحه سازهای معروف مثل ویژال کامپوزر؛ به المنتور می پردازیم.
با افزونه صفحه ساز المنتور شما می تونین چیدمان سازی منعطف و قدرتمندی رو در برگه ها ، نوشته ها انجام بدین.
المنتور با بیش از ۲ میلیون نصب فعال تونسته، به رشد و محبوبیت خوبی دست پیدا کنه.
ادامه مطلب
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
کارکلاسی صفحه 8 کتاب کاروفناوری پایه هفتم پودمان نوآوری و خلافیت
کار کلاسی : طراحی و ساخت
دانش آموز گرامی شما با خلاقیت هر وسیله ای می توانید بسازید مثال زیر فقط یک نمونه است. حتما لازم نیست این پروژه را بسازید این یک نمونه است شما هر پروژه دیگری را هم می توانید بسازید و مراحل ساخت و کارکردش را در جدول تایپ کنید.
مثال :
گروه ما می خواهد وسیله ای بسازد که بتوانیم اجسام خطرناک را برداریم
برای این کار می توانیم از مواد و ابزاری مثل چسب، لوله نایل
چندی پیش شرکت DJI از کوادکوپتری رونمایی کرد که ابعاد کوچک ، دوربین عالی و  برد زیاد آن در کنار مجموعه ای از قابلیت های اساسی مورد نیاز یک تصویربردار هوایی در آن وجود داشت و باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی به طرز عجیبی در بین علاقه‌مندان محبوب شود همین موضوع کافی بود تا شرکت DJI  به فکر انتشار نسخه دوم این کوادکوپتر بیفتد. 
 
 
 
محصولی که در صفحه پیش روی شماست کوادکوپتر مویک پرو 2 (Mavic 2 pro) ساخت DJI است. بارزترین تفاوت Mavic 2 pro با نسخه قبلی خود یعنی م
چندی پیش شرکت DJI از کوادکوپتری رونمایی کرد که ابعاد کوچک ، دوربین عالی و  برد زیاد آن در کنار مجموعه ای از قابلیت های اساسی مورد نیاز یک تصویربردار هوایی در آن وجود داشت و باعث شد در مدت زمان بسیار کوتاهی به طرز عجیبی در بین علاقه‌مندان محبوب شود همین موضوع کافی بود تا شرکت DJI  به فکر انتشار نسخه دوم این کوادکوپتر بیفتد. 
 
 
 
محصولی که در صفحه پیش روی شماست کوادکوپتر مویک پرو 2 (Mavic 2 pro) ساخت DJI است. بارزترین تفاوت Mavic 2 pro با نسخه قبلی خود یعنی م
ساخت ، تولید و فروش متعلقات دکل مهاری ، خودایستا و منوپل 
حتما شما عزیزان و علاقه مندان به صنعت دکل با انواع متعلقات دکل . چه دکل مهاری و چه دکل خودایستا و چه دکل منوپل آشنا هستید . و پیش تر نیز در همین سایت راجع به آن برای شما توضیحات مفصلی داده ایم . چنانچه مایل به مطالعه راجع به متعلقات دکل میباشید از اینجا می توانید دسترسی داشته باشید . و اما در این مطلب می خواهیم فروش متعلقات دکل مهاری و قیمت متعلقات دکل برای شما بگوییم .ادامه مطلب در ل
ساخت سایت یکی از مشکلات بزرگ برای بسیاری از افرادی است که قصد دارند برای خودشان سایت بسازند. حتما شما هم به فکر ساخت سایت برای خودتان هستید. اگر به دنبال این هستید که سایت تان را خودتان بدون علم برنامه نویسی و کدنویسی راه اندازی کنید پیشنهاد میکنم حتما این مقاله آموزش ساخت سایت را مطالعه کنید.
ادامه مطلب
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
حل تمرین از نامگذاری زوایا
سوال 5 تا 10 صفحه 59 و 60 کتاب تکمیلی در کتاب ، صفحه 62 سوال 13

دوم
سبک زندگی
تدریس تا صفحه 70
حل تا صفحه 75 ، تشکیل گروه برای پژوهش

سوم
شیمی
تدریس مقداری از درس 4
دانلود جزوه فصل 4 ارز سایت همگام و نوشتن ان در جزوه (یا پرینت)

چهارم
فارسی
تدریس تا صفحه 54 کتاب تکمیلی
انشا از یکی از سه موضوع نوبت-صندلی-اگر شاعر بودم در دفتر انشا نوسته شود ، چهار درس دوم ام
سلام دوستان خیلی جالب بود الان یه صفحه دیدم که حدود 90 تا ریپین گرفته بود توی پینترست و جزء پر طرفدار ترین صفحه پینترست در زمینه هک پابجیه.
حواستون باشه گفتم در اون زمینه جزء پرطرفدار ترینه نه در کل!
آدرس این صفحه اینه : https://www.pinterest.com/pin/589760513685144522/?lp=true
خب دوستان جوگیر نشید بازی مون دوبعدی خواهد بود 
+نسبت به عکس های مطلب چیزی که به مردم تحویل میدی بین زمین تا آسمون فرق داره 
- میدونم 
توی این بازی یکم باید با محیط یونیتی اشنایی داشته باشید چون من هیچگونه توضیحی درباره یونیتی نمیگم و فقط میگم چیا رو باید انجام بدیم تا یه خروجی مناسب بگیرم
از انیمیشن ها در بازیمون استفاده میکنیم سیستم سکه . سیستم بنزین و غیره 
دوره در دو فصل پیکر بندی محیط و ماشین و ساخت سیستم انیمیشن و بردن و باختن و سکه و غیر
خب دوستان جوگیر نشید بازی مون دوبعدی خواهد بود 
+نسبت به عکس های مطلب چیزی که به مردم تحویل میدی بین زمین تا آسمون فرق داره 
- میدونم 
توی این بازی یکم باید با محیط یونیتی اشنایی داشته باشید چون من هیچگونه توضیحی درباره یونیتی نمیگم و فقط میگم چیا رو باید انجام بدیم تا یه خروجی مناسب بگیرم
از انیمیشن ها در بازیمون استفاده میکنیم سیستم سکه . سیستم بنزین و غیره 
دوره در دو فصل پیکر بندی محیط و ماشین و ساخت سیستم انیمیشن و بردن و باختن و سکه و غیر
جواب نگارش دهم صفحه 119 انشا صفحه 119 دهم انشا صفحه 119 نگارش دهم انسانی انشا صفحه ۱۱۹ نگارش دهم نوشته داستان گونه نگارش دهم نوشته داستان گونه پایه دهم مثل نویسی صفحه 122 نگارش دهم نوشته ای داستان گونه بنویسیدپیش ازنوشتن عناصر آن را مشخص کنید
انشا در ادامه مطلب
ادامه مطلب
آموزش ساخت منو بازیهای کارتی در یونیتی
 
این دوره یک راهنمای کامل در ساخت منو بازی های کارتی است.در ویدئوهای این دوره شما با نحوه ساخت قسمت های مختلف منو در بازی های کارتی و همچنین مکانیزم بازی های کارتی را خواهید آموخت.بنابراین,شما فرصتی پیدا میکنید تا بازی کارتی خودتون را بسازید یا از کدهای آن به عنوان پایه اصلی بازی خود استفاده کنید.
 
لینک
ساخت apple id با گوشی
 
دانلود اموزش
 
 
 
 
 
 
 
ساخت اپل آیدی با گوشی 2019 جدیدترین روش تست شده - سلام ...بر خلاف تصور بعضی از کاربران، ساخت اپل آیدی با گوشی کار سخت و پیچیده ای نیست و با یک آموزش ... در قدم بعد گزینه Create a New Apple ID را انتخاب نمایید.https://icpple.com/icpple.com › آموزش های اپلآموزش ساخت اپل آیدی رایگان 2019 (Apple ID) به سه روش کامل | ...ساخت اپل آیدی رایگان با برنامه آیتونز اپل کامل ، ساخت اپل آیدی بدون آیتونز (به صورت آنلاین) با روش های کاملا جدید و ساخت اپل
اموزش ساخت ربات پیام رسان شخصی بدون هزینه
    با استفاده از این اموزش شما میتوانید ربات پیام رسان خود را بسازید. مزایا: 1- افراد ریپورت می توانند با شما در تماس باشند. 2- ربات کاملا شخصی می باشد 3- سورسی که در این اموزش به شما داده می شود کاملا دیباگ شده و سالم می باشد و قابلیت نشان دادن تعداد کاربران و... را دارد    لازم به ذکر است در این اموزش هیچ هزینه ای برای خرید سرور و دامنه پرداخت نمی کنید. روش کاملا جدید است و با روش های پخش شده در سطح اینترن
خب دوستان جوگیر نشید بازی مون دوبعدی خواهد بود 
+نسبت به عکس های مطلب چیزی که به مردم تحویل میدی بین زمین تا آسمون فرق داره 
- میدونم 
توی این بازی یکم باید با محیط یونیتی اشنایی داشته باشید چون من هیچگونه توضیحی درباره یونیتی نمیگم و فقط میگم چیا رو باید انجام بدیم تا یه خروجی مناسب بگیرم
از انیمیشن ها در بازیمون استفاده میکنیم سیستم سکه . سیستم بنزین و غیره 
دوره در دو فصل پیکر بندی محیط و ماشین و ساخت سیستم انیمیشن و بردن و باختن و سکه و غیر
عنوان فصل 3 کتاب علوم تجربی پایه سوم دبستان ، مواد اطراف ما می باشد . در این درس دانش آموزان ، ساخت حباب را فرا  گرفته و پس از آن با گاز و تبدیل حالت های مواد به یکدیگر آشنا می شوند.
در این قسمت دو طرح درس روزانه جهت تدریس این درس آورده ایم . این طرح درسها جمعا دارای 4 صفحه بوده و هر یک در دو قالب ورد و پی دی اف آورده شده و امکان ویرایش آنها وجود دارد.
طرح درس اول شامل 2 صفحه بوده و در آن به مبحث ساخت حباب پرداخته شده است . در ابتدای این طرح درس ، مراحل

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها