نتایج جستجو برای عبارت :

چرا خودیی باعث ریزش مو میشود؟

الکترسیته:  الكترسیته انرژی نهفته ای در طبیعت و وجود آن در بعضی از مواد موجود درجهان میباشد این نیرو به صورت های مختلف میباشد و دارای 2 قطب میباشد اما به صورت كلی میتوان الكترسیته را به دوبخش تقسیم كرد الكترسیته ساكن++این حالت از الكترسیته عنصری كه آن را بو جود می آورد دارای قطب مثبت+میشود مانند وسیله پلاستیكی كه بر اثر مالش دارای قطب مثبت میشود یا بدن انسان كه بر اثر برخورد با این گونه اشیاء درای قطب مثبت الكترسیته ساكن میشود فقط زمین تامین
دانستنی؟
آیامیدانید؟ احتمال دارد درسال 6000میلادی علم به حدی پیشرفت كند كه خودرو ها دیگر استفاده نشوند و انسان توسط موج برروی زمین باسرعت بالا حركت كند!!!!!!!!!!
آیامیدانید؟ ترانزیستور قطعه ای الكترونیكی است كه توسط این قطعه انقلابی درجهان ایجادشد وباعث بوجود آمدن عصر اطلاعات وارتباطات شد.تمام وسایل الكترونیكی ارتباطی برای ایجاد ودریافت امواج ازاین قطعه استفاده میكنند.
آیامیدانید؟اگر از زمین فراتر وبسیار زیاد دور شویم  آسمان ها را به صورت
هر نفری که از من بالاتره،خودشو از من بالاتر میبینه،خیلی بالا بالا هاست،خیلی خودشو دست بالا میگیره،ازش پایین ترم،منو از خودش پایین تر میبینه،خیلی منو ریز میبینه،خیلی منو دست کم گرفته،......باعث میشه بیشتر برای موفقیت طمع کنم.باعث میشه بیشتر بخوام موفق بشم.باعث میشه ولعم بیشتر بشه،باعث میشه طمعم بیشتر بشه و قطعا باعث میشه سرعتم بیشتر بشه.باعث میشه انگیزه ام قدرت بگیره.
فکر کردن به هر کدوم از این افراد بهم انرژی ای رو میده....باور نکردنی.
می دونستین پرفروش ترین کتاب تاریخ ادبیات، «دو شهر» نوشته ی چارلز دیکنزعه؟ می دونستین رتبه ی بعدی مال ارباب حلقه هاست؟ می دونستین رتبه ی چهارم مال هری پاترعه؟ می دونستین رتبه ی سیزدهم مال ناطور دشته؟ می دونستین رتبه ی نه مال نارنیاست؟ شکه کننده نیست؟ من همین الان خوندم لیستو و باعث افتخارعه که کتابای مورد علاقم همشون جزو پرفروش ترین هان. یا شایدم... باعث افتخارعه که کتابای پرفروش جزو کتابای مورد علاقمن... درهرصورت فرقیم نمی کنه. اصل قضیه اینک
همین کرونا جنبه های مثبت هم داشته ها،همین کرونا باعث شد، ارگان های نظامی به جای ساخت بمب و موشک،دستکش و ماسک و مایع ضد عفونی کننده تولید کنند.همین کرونا باعث شد نظر مردم به پزشکان به جای پول پرست به مدافعان سلامت تغییر کند و بیمارستان ها به جای پول نجومی رایگان کار کنند.همین کرونا باعث شد، قدر همین بوس و ماچ کردن های الکی مو نو بیشتر بدونیم، و دلمون لک بزنه برای یک بوس بدون ترس.همین کرونا باعث شد، بفهمیم زالوصفت های جامعه ما کدامند و چه کسانی
فیلم ها بر روی انسان تاثیر می گذارند،فیلم های کمدی باعث تاثیرات مثبت در انسان می شوند.
تاثیرات فیلم کمدی
۱.شادی
دیدن فیلم کمدی باعث می شود؛احساس خستگی، بی حوصلگی از بین رود،و انسان احساس شادی کند.
۲.کاهش فشار خون
خندیدن باعث کاهش فشار خون می شود،اگر افراد چند روز پشت سرهم فیلم کمدی نگاه کنند، فشار خون آن ها کاهش می یابد.
۳.قلب
پزشکان می گویند ۱۵ دقیقه شدید خندیدن باعث می شود؛گرفتگی رگ های قلب ازبین رود، فیلم های کمدی معموماً باعث خنده می شوند
باعث از بعث به معنی فرستادن ، تهییج کردن، بیدار کردن، برانگیختن، تحریک کردن، تشویق کردن، به هیجان امدن، بی اراده بیدار شدن و وادار به انجام یک کار، علت ، سبب، 
اینکه خالق هستی باعث هر انچیزی که در هستی در حرکت است شکی نیست.
هر اتفاقی که خارج از سیر معمول زند‌ی هر ذره هست باعث و علت اصلی آن کسی نیست جز خالق.
شاید درختی که به یکباره خشک میشود و یا دانه ای که از دل یک سنگ جو$نه میزند
شاید تغییرات غیر قابل پیش بینی جوی و یا اتفاقات خارق العاده ای که
علت سوختگی موتور تردمیل1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
باعث از بعث به معنی فرستادن ، تهییج کردن، بیدار کردن، برانگیختن، تحریک کردن، تشویق کردن، به هیجان امدن، بی اراده بیدار شدن و وادار به انجام یک کار، علت ، سبب، 
اینکه خالق هستی باعث هر انچیزی که در هستی در حرکت است شکی نیست.
هر اتفاقی که خارج از سیر معمول زند‌ی هر ذره هست باعث و علت اصلی آن کسی نیست جز خالق.
شاید درختی که به یکباره خشک میشود و یا دانه ای که از دل یک سنگ جو$نه میزند
شاید تغییرات غیر قابل پیش بینی جوی و یا اتفاقات خارق العاده ای که
قبلا وقتی کسی می گفت که اعتماد به نفسم را از دست دادم هیچی نمی فهمیدم. اینکه فردی را در جایی که باید استفاده نکنند و از وی توقع بیجا داشته باشند باعث از بین رفتن اعتماد به نفسش می شود. 
اینکه فردی را با قصد و  نیت تحقیر کنند باعث از دست رفتن اعتماد به نفسش می شود. اینکه فردی ببیند نمی تواند با وجود تلاش و کوشش به جایی برسد باعث تخریب اعتماد به نفسش می شود.
اینکه در ایران باشی ولی ایرانی به حساب نیاورندت باعث از بین رفتن اعتماد به نفست می شود
 
یراق آلاتی که برای دوردوش ها استفاده می شود بهتر از جنس مناسب استفاده شود برای اینکه کارتون با قیمت پایین انجام شود از یراق آلاتی که کیفیت پایینی دارن استفاده نکنید باعث میشود زود تر زنگ بزند باعث میشود حشرات موزی به محیط دوردوش جمع شود و باعث آلودگی محیطی می شود .
البته یک چرخه هست که آنتونی رابینز به آن اشاره دارد و آن این است که احساس خوب باعث افکار خوب ، گفتار خوب باعث افکار خوب ، افکار خوب هم باعث احساس خوب و گفتار خوب میشه یعنی این سه تا هم علت هم هستند و هم معلول هم یعنی با هر سه باعث جذب انرژی مثبت میشه و برعکس. علت همه چیزها انرژی است و هر چیزی هم از انرژی تشکیل شده و انرژی های همه چیز هم متفاوت یا میتواند شبیه به هم باشد .حتی برخی معتقدند اینکه طب مدرن علت بیماری ها را میکروب و ویروس می داند باطل اس
عواملی که باعث پارگی تسمه و یا کنده شدن دندانه های ان میگردد:
1-استفاده زیاد از دورهای بالای موتور بخصوص در دورهای بیش از 4000دور در دقیقه که باعث استهلاک سریع قطعات می گردد.
 2-عدم استفاده از دنده مناسب بخصوص در سربالائی ها و یا عبور از روی سرعت گیرها ;که باعث فشار خیلی زیاد روی موتور و به عبارتی روی این تسمه میگردد.
 3-خرابی تسمه سفت کن که در صورت گیرپاژ کردن ان باعث کشیدگی و پارگی تسمه تایم خواهد شد.
 4-زیاد سفت کردن تسمه که در ابتدا باعث خرابی تس
علت خارش بیضه ها ؟!
بهداشت نامناسب یا وضعیت پزشکی؟پوسته پوستی که بیضه ها را در جای خود قرار می دهد ، خارش بر روی اطراف بیضه یا بیضه وجود دارد ، غیر معمول نیست. تعریق در ناحیه کشاله ران خود بعد از پیاده روی در طول روز می تواند باعث خارش بیضه های شما بیش از حد معمول شود. حتی فقط چند روز استحمام نکردن باعث تمیز شدن آنها می شود.
اما سایر شرایط جسمی و پزشکی نیز می تواند باعث خارش بیضه شود. برخی از این شرایط ممکن است باعث شود شما برای مراقبت از منبع خار
زمانی که به دنیا اومدم شکل جمجمه ای سرم به شکل قایق بوده عمل جراحی کرده اند توی نه ماهگی ، بعد چند ماه مشخص شد که غضروف لگن های هر دو پام هم مشکل داره اما خب با مدوا و درمانی یکی خوب شد اما اون یکی ش نه و این باعث کوتاهی پام شد تا امروز که باعث شد هفت بار عمل جراحی کنم !!! 
هر کاری که میکنم نمیتونم خودمو متقاعد کنم که یکی از آدمای اینترنتی باشم. حتی با اینکه میدونم چقد فایده میتونه داشته باشه اما نمیتونم یکی از اون آدما باشم!!
اینستا باعث میشه خودم نباشم. تویی.تر باعث میشه از آدما بدم بیاد بدون اینکه شرایطشونو بدونم. و حتی این روزا تلگرامم باعث میشه احساس کنم همش درگیر سو تفاهمم...از این در ارتباط بودن زیاد خوشم نمیاد:(
علت سوختن موتور تردمیل
1- عدم روغن کاری و از بین رفتن لایه استر کتان تسمه نقاله می شود که باعث می شود اصطکاک تسمه تردمیل نسبت به تخته تردمیل بالا رو و باعث داغ شدن موتور تردمیل و سپس باعث سوختن موتور تردمیل می شود .2- به علت عدم استفاده از تردمیل , تسمه نقاله تردمیل خشک شده است و باعث فشار آمدن به موتور تردمیل می گردد. 3- عمر تسمه نقاله تردمیل تمام شده است . 
 
20 اشتباهی که باعث تنهایی می شوند. ازدواج با فردی که
نمی‌تواند هیجانش را کنترل کند. چنین آدم هایی مرتبط بار روی دوش شما هستند
چون باید مهارشان کنید، مراقب شان باشید و عین یک بچه هیجاناتشان را
بپذیرید. واقعا کار سختی است!20 اشتباهی که باعث تنهایی می شوندواقعیت
این است که مرتکب شدن برخی اشتباهات در روابط، ما را به سمت تنهایی سوق می
دهند. در ادامه 20 اشتباه ذکر شده که باعث می شود شما
ادامه مطلب
علل ایجاد سینوزیت
عامل زمینه ساز سینوزیت حاد در اکثر موارد عفونت ویروسی است. اما آلودگی هوا و رینیت آلرژیک نیز ممکن است باعث سینوزیت حاد شود. همه عوامل مذکور باعث بسته شدن دهانه سینوس ناحیه OMC ( استئو مئا تال کمپلکس )می گردد. انسداد و تخریب مخاط باعث زمینه سازی کلونیزاسیون باکتری می گردد و منجر به ایجاد حالتی به اسم سینوزیت می شود.
ادامه مطلب
در کشوری زندگی کنی که پیچیدن طنین الله اکبر در فضا
چه وقت اذان
چه شامگاه بیست و یک بهمن
باعث جریان اکسیژنِ خاصی در ریه هات بشه
که غنی شده به حس امید
امید به آینده ای سبز
پ.ن. : نعمت های زیادی هست که گاهی زیاد بودنشون باعث میشه بعد یه مدت کم رنگ بشن...
یک نکته مهم در مورد پخت برنج هاشمی
 
 
بهتر است برنج را قبل از پختن خیس کنیم این کار چندین مزیت دارد
۱-خیساندن برنج قبل از پخت باعث میشود حجم برنج بیشتر شود مثلا اگر یک پیمانه برنج را بدون خیس کردن
پخت کنیم و ۵ قاشق برنج داشته باشیم همان مقدار برنج را اگر ۳ ساعت قبل خیس کنیم ۸ الی ۱۰ قاشق برنج
خواهیم داشت.
۲-خیساندن برنج باعث میشود برنج پخت شده دانه بلند تر و به اصطلاح ری بیشتری بکشد.
۳-خیساندن برنج باعث میشود برنج بعد از پخت نرم تر شود.
۴-خیساندن
بر خلاف ادعاها، که حجاب اجباری باعث برقرار عفاف در جامعه می شود، این طرح سازماندهی شده از طرف جناح های مشکوک و احتمالا با مدیریت انگلستان می باشد. حجاب اجباری در ایران باعث اختلال در بلوغ جنسی پسران شده است زیرا توانایی دیدن یک زن را ندارند و چه بسا ممکن است به دختری علاقه مند شوند اما به دلیل عدم رویت درست وی توانایی آن را ندارند که علاقه خود را تشخیص دهند. 


ادامه مطلب
علت خارش بیضه ها در بعضی از اقایان :
 
بهداشت نامناسب یا وضعیت پزشکی؟
پوسته پوستی که بیضه ها را در جای خود قرار می دهد ، خارش بر روی اطراف بیضه یا بیضه وجود دارد ، غیر معمولی نیست. تعریق در ناحیه کشاله ران شما در طول روز می تواند باعث خارش بیضه های شما بیش از حد معمول شود. حتی فقط چند روز استحمام نکردن باعث خارش آنها می شود تا تمیز نشوند.
اما سایر شرایط جسمی و پزشکی نیز می تواند باعث خارش بیضه شود. برخی از این شرایط ممکن است باعث شود شما برای مراقب
 
 
دانشجویی که سال آخر دانشگاه را می گذراند به خاطر پروژه ای که انجام داده بود جایزه اول را گرفت.او در پروژه خود از ۵۰ نفر خواسته بود تا دادخواستی مبنی بر کنترل سخت و یا حذف ماده شیمیایی «دی هیدروژن مونوکسید» توسط دولت را امضا کنند و برای این خواسته خود دلایل زیر را عنوان کرده بود :۱- مقدار زیاد آن باعث عرق کردن زیاد و استفراغ می شود.۲- یک عنصر اصلی باران اسیدی است۳- وقتی به حالت گاز در می آید بسیار سوزاننده است۴- استنشاق تصادفی آن باعث مرگ فرد
آیا واکسن گارداسیل باعث نازایی می شود؟ به هیچ وجه. داده هایی در دست نیست که تایید کند واکسن گارداسیل یا همانواکسن زگیل تناسلی باعث نازایی می شود. اتفاقا برعکس دریافت واکسن گارداسیل باعث می شود در برابر سرطان گردن رحم ایمن باشید و همچنین توان بارداری و داشتن فرزندانی سالم را تضمین می کند.
می توانیم با قاطعیت بیان کنیم که تمام حرف هایی که درباره ضرر داشتن واکسن گارداسیل گفته می شود, شایعه ای بیش نیست. نازایی و ناباروری واکسن زگیل تناسلی هم ش
 
1.نخوردن صبحانه –کسانی که صبحانه نمی خورند قندخونشان به سطح پایین تری افت می کند این امر باعث تامین نامناسب موادغذایی برای مغز ودرنتیجه افت فعالیت مغزی می شود
پرخوری –این امر باعث تصتب شرایین (سختی دیواره رگها )مغزشده ومنجربه کاهش قدرت ذهنی می شود
3.دخانیات –این امر باعث کوچک شدن چند برابر مغز ومنجربه الزایمر می گردد
4.استفاده زیادازقندوشکر-کهجذب پروتئین ومواد غذایی رامتوقف می کند ومنجر به سوء تغذیه واحتمالا اختلال دررشدمغزی خواهدشد.
5.
کافئین، محرکی است که در قهوه، چای، شکلات و برخی از نوشابه‌های غیر الکلی یافت می‌شود. این محرک انقباض عضله‌ی قلب، مصرف اکسیژن، سوخت و ساز و دفع ادرار را افزایش می‌دهد.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، مصرف دوزی معتدل از کافئین باعث هوشیاری و تمرکز خواهد شد. در صورتی که مصرف بیش از اندازه‌ی آن می‌تواند باعث افزایش تپش قلب، فشار خون، عصبانیت و در برخی موارد باعث خستگی در افراد شود.
علت خارش بیضه ها در اقایان ؟
بهداشت نامناسب یا وضعیت پزشکی؟پوسته پوستی که بیضه ها را در جای خود قرار می دهد ، خارش بر روی اطراف بیضه یا بیضه وجود دارد ، غیر معمول نیست. تعریق در ناحیه کشاله ران خود بعد از پیاده روی در طول روز می تواند باعث خارش بیضه های شما بیش از حد معمول شود. حتی فقط چند روز استحمام نکردن باعث تمیز شدن آنها می شود.
اما سایر شرایط جسمی و پزشکی نیز می تواند باعث خارش بیضه شود. برخی از این شرایط ممکن است باعث شود شما برای مراقبت از
در جواب این سوال باید بگوییم که بله رابطه مقعدی باعث بواسیر می شود. رابطه مقعدی باعث صدمه زدن به ناحیه مقعد شده و اسفنکنرهای آن ناحیه را سست تر می کند. توجه داشته باشید که این ناحیه دارای دو نوع اسفنکنر است که یکی بدون اختیار آدمی باز و بسته شده و دیگری با اختیار آدم باز و بسته می شود. این اسفنکنر دومی است که کمک می کند تا دفع مدفوع را کنترل کنید.
ادامه مطلب
وقتی به شپش موجود در خوابگاه فکر می‌کنم، تمام تنم شروع به خاریدن می‌کند.
احتمالا دوست داشتن هم چیزی شبیه به همین است. 
وقتی به تو فکر می‌کنم، تمام سلول‌هایم با فریاد دوستت دارم، میخوانندت و خواهان داشتن تو هستند.
چیزی شبیه به یک تلقین و توهم فکری است انگار‌‌.
شپش باعث خارش می‌شود. پس وقتی به آن فکر کنی، خارش شدیدی را حس می‌کنی. تو هم باعث دوست داشتنی، یعنی وجودت باعث می‌شود که دلت بخواهی کسی را دوست داشته باشی. پس وقتی به تو فکر می‌کنم، ن
بوسیله گزارش مهر،  تو این حادثه، خرس پیرمرد ۶۰ ساله را در مسیر آبگرم بخش کندوان زخمی کرد. این پیرمرد بعداز زخمی شدن و به برهان شدت جراحات وارده از لفظ خرس جان خود را از مشت داد. سال گذشته نیز حمله خرس باعث جان باخت یک نفر تو ولایت کندوان میانه شده حیات.
همیشه فکر میکردم امکانات باعث بهتر شدن زندگی میشه ، اما بنظر میرسه که این نگاه همیشه درست نیست. مثل تنوع که باعث ایجاد از بین رفتن تمرکز میشه وجود امکانات هم گاهی باعث افسردگی ، از دست دادن نظم و احساس پوچی میشه چرا که خیلی وقت ها ظرفیت داشتن اون امکانات رو نداریم.
حدود یکسال از رفتن به کویر میگذره ، اگر هنوز حس خوبی نسبت به کویر دارم و حس میکنم اونجا آدم بهتری بودم یک دلیلش دور بودن از آشوب شهری و دیسیپلین اونجاست اما ی دلیل دیگش حتما همینه که
اکسید در این واقعیت نهفته است که آنها خواص ضد عفونی کنندگی بسیار عالی داشته که باعث تخریب میکروب‌های سطح پوست می‌گردند. علاوه بر این، باعث سرکوب اثرات هیستامین‌های آزاد شده توسط سیستم ایمنی شده و بنابراین به کاهش التهاب پوست کمک می‌کنند.
مصارف کرم زینک اکسیدباتوجه به اینکه روی یک جزء طبیعی سلول‌های پوست است، هنگامی که این کرم به کار برده می‌شود، مواد مغذی به آسانی جذب پوست می‌گردد. به همین دلیل، این کرم می‌تواند برای درمان تعدادی از ب
تا حالا شده هیچ کاری نکرده باشی اما گند زده باشی؟
با هیچ کاری نکردن، با منفعل بودن باعث شدم تبدیل بشم به آدمی که همیشه تلاش می‌کردم نباشم.
ترس، ترس از مورد قبول واقع نشدن، ترس از اشتباه کردن باعث شده منفعل باشم.
ترس از تصمیم گرفتن باعث شده هر چیزی که اتفاق میفته رو بپذیرم و نتونم واسه تغییرش تلاش کنم.
امشب تصمیم گرفتم کاری که دوست ندارم رو رها کنم و از این میترسم اگر موقعیت بهتری پیش نیاد چی؟حالا که فلانی و فلانی دارن همین کار رو می‌کنن، نکنه
بعد از آشناییت با علایق نوید محمد زاده به تتلو پشمام ریخت عمیقا.
بعد بازهم اینجا علت علاقه به نوید بود که باعث شد برم man2 رو گوش کنم و بعدش گفتم خب دلم برا بقیه آهنگاش تنگ شده ، همه اینا باعث شده که الان من تقریبا یه هفته س که صبح ها دارم تو راه تتلو گوش میکنم! 
مطمئنم اون اتفاق خونباری که مسببش خودم بودم و حدودا ۱۰ روز دیگه اولین سالگردشه؛ باعث شد قلبم اونقدر ضربه ببینه که حداقل حداقلش یک سال کمتر از چیزی که باید، عمر میکنه..مگر اینکه یه اتفاقی بیفته که باعث بشه بگم پیر بدم ،جوان شدم،اتفاقی که بازم مسببش خودم باشم.
Post five things that make you laugh-out-loud
کلا آدمیم که خیلیییییی کم و سخت میخندم خیلی چیزهای کمین که انقدر برام جذاب باشن که بخندن .
اگر کسی چند دقیقه از ته دل بخنده باعث میشه بخندم.
یه وقت ها خواهرم کاری میکنه که باعث خنده ام میشه.
یه وقت هایی تیکه های طنز ریوندی و مکس امینی 
یه وقت هاییم میفتم رو مود خنده و به ترک دیوار هم میخندم
یکی از مواردی که در تخصیص منابع باید به آن توجه کنیم، قیمت گذاری منابع است. قیمت گذاری درست منابع باعث جلوگیری از هدر رفت آن ها و استفاده بهینه از آن ها می شود. این موضوع علاوه بر کسب و کار در جنبه های دیگر زندگی هم موثر بوده و کاربرد دارد. اگر قیمت گذاری پایینی برای یک منبع انجام شود باعث می شود که کمتر قدر آن منبع دانسته شود و کسی دنبال مصرف بهینه آن منبع نمی رود. قیمت گذاری خیلی بالا هم باعث عدم استفاده از آن منبع می شود و باعث اخلال در کار خو
 
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
ادامه مطلب
همیشه فکر میکردم امکانات باعث بهتر شدن زندگی میشه ، اما بنظر میرسه که این نگاه همیشه درست نیست. مثل تنوع که باعث ایجاد از بین رفتن تمرکز میشه وجود امکانات هم گاهی باعث افسردگی ، از دست دادن نظم و احساس پوچی میشه چرا که خیلی وقت ها ظرفیت داشتن اون امکانات رو نداریم.
حدود یکسال از رفتن به کویر میگذره ، اگر هنوز حس خوبی نسبت به کویر دارم و حس میکنم اونجا آدم بهتری بودم یک دلیلش دور بودن از آشوب شهری و دیسیپلین اونجاست اما ی دلیل دیگش حتما همینه که
به گزارش  مجله اینترنتی چفچفک به نقل روزیاتو  : بعضی بیماری ها می توانند باعث بروز تغییرات و مشکلاتی در پاها شوند. مثلاً بیماری دیابت می تواند سرعت گردش خون را کم کند و باعث مشکلاتی در عروق خونی شود. برای جلوگیری از این مشکلات ناخواسته باید متوجه شویم که آسیب کدام اندام باعث این تغییرات در پاها شده. در ادامه به ۶ تغییر رایج در پاها می پردازیم که نشانه ی مشکلی در اندام های داخلی بدن هستند.
ادامه مطلب
 
وقتی گیلاس با بند باریکش به درخت متصل است همه عوامل در جهت رشدش در تلاشند.. باد باعث طراوتش میشود آب باعث رشدش میشود و آفتاب پختگی کمال میبخشد اما … به محض پاره شدن آن بند و جدا شدن از درخت، آب باعث گندیدگی باد باعث پلاسیدگی و آفتاب باعث پوسیدگی و ازبین رفتن طراوتش میشود
بنده بودن یعنی همین، یعنی بند به خدا بودن، که اگر این بند پاره شد، دیگر همه عوامل در نابودی ما مؤثر خواهد بود. پول، قدرت، شهرت، زیبایی… تا بند به خداییم برای رشد ما، مفید و
اینکه میگم زندگی من با کتاب گره خورده یک شعار نیستیه حسی نیست که بخوام به مخاطب القا کنم زندگی من با کتاب گره خورده چون هر وقت هر کتابی رو خوندم باعث تغییری در نگرش من در ذهن من بوده و همچنان خواهد بود من هرزمان ورقی از کتاب را مطالعه کردم باعث دگرگونی در آفرینش خدا مقدار باعث دگرگونی ذهن افراد بشه اما حقیقت مطلب و به روانی اگر بخوام بیان کنم منظورم اینه که باعث شده کتاب تا من فردی دیگر خلقی دیگر در این زمین باشم من آمده ام تا ذهن خودم را با کتا
1-خنده یک مکانیسم دفاعی و کنار آمدن با استرس، تحقیر، خجالتزدگی و درد است. 2-خنده باعث افزایش سطح انرژی بدن میگردد. 3-خنده باعث کاهش استرس و تنش روانی میگردد. 4-خنده باعث کاهش درد میگردد. 5-خنده باعث افزایش روحیه فرد و احساس خوب نسبت به خود داشتن میگردد. 6-خنده باعث بهبود کارکرد مغز میگردد. خنده باعث تحریک هر دو نیمکره مغز گردیده و در عملکرد آنها تعادل ایجاد میکند. 7- خنده باعث ماساژ دادن ارگان های شکمی و بهبود کارکرد آنها، تقویت عضلاتی که ارگانه
وقتِ آزاد زیاد دارم. وقتِ آزاد باعث می‌شود آدم‌ها فکر کنند. تفکر باعث می‌شود مردم به طرزِ بیمارگونه‌ای متوجهِ خود شوند و درصورتی‌که بی‌نقص و بی‌چون‌وچرا نباشی، این در خود فرورفتن موجبِ افسردگی می‌شود. برایِ همین است که افسردگی دومین بیماریِ شایعِ جهان است؛ بعد از خستگیِ چشمِ ناشی از تماشایِ سایت‌هایِ مستهجنِ اینترنتی!
 جزء از‌ کل ⁦ استیو‌ تولتز 
لوله بازکنی مشکین دشت کرج و تخلیه چاه مشکین دشت کرج
تا حالا مشاهده کرده اید که لوله فاضلاب مشکین دشت کرج گرفته و آب به سختی و یا اصلا در آن عبور نمی کند و این جای سوال است که چرا این مشکل پیش می آید. و گرفتگی لوله های فاضلاب بیشتر به چشم میخورد که این لوله های فاضلاب موادی غیر از آب هستند که در آن جریان داشته و به مرور این مواد ته نشین شده و باعث گرفتگی جریان لوله شده و باعث کیپ شدن لوله می شود برای جلوگیری از این مشکل باید سعی شود غیر از آب چیز اض
آخرین جمله‌ای که توی آخرین ساعات سال به خودم دارم میگم اینه که:
همه چیز قابل تحمله و همه چیز قابل بخشش جز چیزی که باعث شکستن دل دیگرون بشه
امید وارم دلی رو نشکسته باشم توی یک سالی که گذشت. و اگر هم خواسته یا ناخواسته زخمی نشوندم بر دلی خدا به دلش بندازه و باهام صاف بشه 
منم دارم سعی میکنم دلم رو صاف کنم با همه اونایی که شاید جایی باعث شکستن دلم شدند.
تا چه پیش آید زین پس 
آدم از یجایی به بعد دلش کمی #مادرانگی میخواد!
روزای اولی که میفهمی یکی تو دلته! روزای عجیبیه!
ذوق همراه با استرس و نگرانی ..!
ذوقه باعث میشه دلت بخواد به همه دنیا بگی
نگرانیه باعث میشه از همه قایم کنی تا وقت مناسبش
ولی میگم چه خوبه که خدامون انقدر سریع الرضاست ...
خدایا ممنونم خیلی ممنونم :)
+اینو فقط این کنج خلوت زندگیم ثبت میکنم که دلم نترکه!
از امام صادق علیه السلام نقل شده که هر گاه خواستی حدیثی از ما نقل کنی وشیطان باعث فراموشی آن شد،بگذار دست خود را بر پیشانی خود وبگو:صلَّی اللهُ عَلی محَمَّدِِ وآلِهِ اللهُمَّ اِنِّیِ اَسئَلُکَ یا مُذَکِّرَ الخَیرِ وَ فاعِلَهُ و الآمِرَ بِهِ ذَکِّرنِی ما اَنسانِیهِ الشَیطانُ.*بعد از نماز صبح قبل از آنکه حرف بزند بگوید:یا حَیُّ یا قَیُّومُ فلا یَفُوتُ شَیئاً عِلمُهُ ولا یَئُودُهُ،_مفاتیح ،ص۸۷۲.
برخی از مصارف مهم کرم زینک اکسید روی سنتی حلما به شرح زیر است:درمان و پیشگیری از جوش صورتکرم زینک اکسید می‌تواند به طور مستقیم بر روی بیماری جوش صورت به کار برده شود.
خواص ضدباکتریایی آن باعث کشتن باکتری‌ها شده و خواص ضد التهابی آن‌ها باعث پایین آوردن التهاب پوست می‌گردد؛ بنابراین باعث کاهش جوش می‌گردد. این ماده برای پیشگیری از جوش صورت نیز مفید است.
 این کرم چربی‌های بیش از حد سطح پوست که تمایل به نفوذ در منافذ پوست و ایجاد جوش دارند را
بسم الله الرحمن الرحیم
یافارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
شخصی که به دبی مسافرت میکند،باعث رونق اقتصادی دبی میشود و رونق اقتصادی دبی باعث قاچاق هرچه بیشتر زنان ایرانی و خاک ایران به آنجا و تحکیم شدن ادعای امارات مبنی بر خلیج عربی میشود
امارات در حال افزایش مالکیتش بر خلیج فارس می باشد و خاکش را از ایران وارد میکند.
دولت های جمهوری اسلامی نتوانست یا نخواست اقدامی انجام دهد و فریاد های دکتر عباسی هم به جایی نرسید.
ولی کاش غیرت ایرانی باعث میش
شاید براتون سوال شده که چرا وبلاگ بنویسم ؟ مگه بى کارم ! اما من بهت میگم چرا وبلاگ بنویسى به کلى دلیل :1. چون وبلاگ نویسى و بروز نگه داشتن اون سرگرم کنندس2. چون هرکسى باید حرف خودش رو بزنه وافرادبه اون حرف گوش بدن و نظرات خودشون رو به شما بگن و باعث پیشرفت شما بشن3. باعث تقویت نویسندگى میشهدوستان دلیل اینکه چرا شما وبلاگ مى نویسید رولطفا بگید
واشر سرسیلندر واشری است بین بدنه‌ موتور و سر سیلندر که فضای سر بسته بخش احتراق را آب‌بندی می کند. ⁣⁣این واشر به دلایل زیر دچار سوختگی می‌شود
⁣⁣⁣کم بودن آب رادیاتور
⁣گرفتگی مجراهای گذر آب در موتور
⁣وجود نقص فنی در فن و خنک نشدن رادیاتور
⁣ایراد در ترموستات
⁣نقص فنی واتر پمپ که باعث عدم چرخش آب در موتور می‌شود
⁣ فشار بیش از اندازه بر موتور در سیستم‌های خنک‌کاری ضعیف نیز می‌تواند باعث این امر شود
دو چیز باعث استرس و هیجان من شده
یکی اسمش
یکی خواسته ش
به جرات دومین باریه ک کسی باعث هیجان من شده
گاهی تا یک ماه آینده رو بازسازی میکنم
گاهی کل مسئله رو ناکام میبینم
همیشه من از کسانی خوشم میاد ک خانواده کمترین علاقه رو بهشون نشون میدن در ابتدا.
چقدر نظرم متفاوت بود
و چقدر تو نگاه اول به دلم نشستن
کاش پسر بودم....
انقدر دیشب جا خوردم و ناراحت و عصبانی شدم، که میلرزیدم. ولی تو که چیزی را پنهان نگذاشته‌ای، پس کاری آن‌ها هیچ کاری نمیتوانند بکنند. آخرش به این فکر کردم که
...
جمع آماده شده، خنده آماده شده
پچ پچ و حرکتِ سرهای تکان داده شده
جمع بیمار، شبِ بی‌هدفِ سرگردان
بحث داغ من و تو باعث خوشحالی‌شان
بحث بدبختی من، بحث توِ هرجایی
باعث حرف زدن در وسط تنهایی
تا دم خانه سرِ ما هیجان و لبخند
تا فراموش کنند این همه تنها هستند
...*
 
و من نه خیلی، ولی یک قدم به ایده
توی این دو سال و شش هفت ماه با بچه ها میرفتیم برانچ گاهی
ولی توی یه سال و نیم اخیر کلی برانچ خوردم :))))
بازم میریم برانچ :)
(خدا لعنت کنه اون هفت هشت تا باعث و بانی رو که باعث شدن و میشن محتویات وبلاگم رو تند تند دیلیت کنم) 
قبلنا براتون گفتم برانچ چیه. لابد میدونین جتی اگه نگم
وعده غذایی بین صبحونه و ناهار رو میگن برانچ
کلا برانچ خوردن رو دوست دارم
وقتی صبحونه یا برانچ میریم بیرون یعنی همه چی آرومه من چقدر خوشحالم و خوشبحالمه :)
مشکل یعنی چی؟
چیزی که ذهن رو به خودش مشغول میکنه؟
چیزی که باعث دردسر میشه؟
چیزی که اگه برطرف نشه باعث دردسر میشه؟
اصلا برطرف کردن مشکل یعنی چه؟
اصلا یعنی چه یعنی چه؟
فاک
آیا روش درستیه هر چیزی که به ذهنت میرسه رو روی یه مدیوم وارد کنی؟
کدوم روش درسته؟ think on paper یا think on brain
همه چیز رو روی ذهن نگه داشتن کار درستیه؟
میدونی هر خط جمله ای که مینویسم انگار داره یه مفهومی/منظوری رو میرسونه. it tries to make a point
ولی به نظر میرسه هیچ کدوم با جملات قبلی یا بعدی ه
بعضی وقتا که حوصلم سر رفته یا حالم خوب نیست یه جای معرکه میاد توی ذهنم با یه ادم معرکه تر که صاحب اونجاست  من خیلی تا خیلی باهاش صمیمیم و نا خداگاه باعث میشه بخندم ولی تا میام عزم رفتن کنم نه یادم میاد کی بوده کی هست کجا بوده کجا هست و یا اصلا هست؟ و اینها باعث میشه لبخندم محو بشه و خودم رو احمق دیوانه خطاب کنم:)
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
در عزاداری سید و سالار شهیدان آداب و رسومی وارد شد که بعضی علما  آنرا بدلیل  وهن شیعه حرام دانستند...
سوال این جاست آیا تنها حکومت شیعه در جهان که کوچکترین حرکت حاکمان و مسئولان و کارگزاران حتی دون پایه ترین سرباز زیر بزرگترین ذره بین وهابی ها و صهیونیست می باشد،تا نقطه ضعفی یافته و آنرا دست آویزی بر رد اعتقادات شیعه سرخ علوی قراردهند
اختلاف طبقاتی اختلاس و حقوق های نجومی باعث وهن سی
ویتامین  B 
برای برقراری تعادل عصبی و نظم سوخت و ساز بدن ضروریست. 
آثار کمبود ویتامین : کمبود این ویتامین در بدن باعث اختلال در دستگاه گوارشی و اعصاب می شود . 
منابع ویتامین : زرده تخم مرغ . 
  َ
ویتامین  B1 
در تنظیم اعمال تنفسی وعصبی موثر است . 
آثار کمبود ویتامین : کبود این ویتامین باعث آماس روده – گرفتگی عضلات – بی اشتهائی می شود . 
منابع ویتامین : تخم مرغ. 
  
ویتامین  B2 
مهمترین عامل در رشد بدن می باشد . 
آثار کمبود ویتامین : باعث لاغری – توق
اگر روی زمین می خوابید حتما یک یا دو بالش زیر ساق پاهایتان قرار دهید . این کار باعث رسیدن گردش خون بیشتر به مغز شما می شود و کیفیت خوابتان افزایش می یابد.

دانشمندان معتقدند هنگام خواب باید حداقل 30 سانتی متر با زمین ارتفاع داشته باشید و در غیر اینصورت گرانش زمین باعث پیری زودرس، ایجاد چین و چروک و افتادگی اندام ها می شود. 
چه عواملی باعث سرطان تخمدان می شود؟
تومورهایی
که در تخمدان شکل می گیرند، اغلب با علائمی همراه نیستند. زمانی که نخستین
علائم بروز کند نشان می دهد سرطان شکل گرفته و در مرحله ی پیشرفته ای است.
بنابراین باید نسبت به این بیماری و عوامل ابتلا به آن هوشیار بوده و
اطلاعات لازم را کسب کنید.
ادامه مطلب
بارون ى نغمھ آشقونس تو کرھ زمین 
""      ى صدایی مث لالایھ ک ھروقت و ھرجا میشنومش آرامش میگیرم
"   تکھ ھاى پاره شدھ تسبیح خداس ک باعث رحمتھ
ى آوازه ک ھیچ وقت باعث اتفاقاى بدى نمیشه 
ى حس حسى ک روزاى کسل کنندھ رو ب بھترین روزت تبدیل میکنه^^
ى چیزی مثل.....
ى چیزی مثل صداییھ ک تورو از عمق بى ھوشى بیدار میکنه و میگھ سنگ دل نباشو چشماتو وا کن،خدا ھس حسش کن تا بهش ایمان بیاری      
       
                ******ى ایمان قلبى******

*ببخشید اگ بد بود
**نظر فراموش نشه
***ل
 بالانس چرخ چیست؟بالانس چرخ‌های خودرو یکی از الزامات اساسی خودرو در زمان سرویس دوره ای خودرو می‌باشد که همواره توسط سازنده خودرو نیز توصیه می‌شود. بالانس رینگ ها, که بعضی اوقات با میزان فرمان اشتباه گرفته می شود, در افزایش طول عمر لاستیک و رسیدن به عملکرد بهینه لاستیک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
بالانس چرخ‌ها, از طریق توزیع یکسان وزن لاستیک و خودرو, باعث #سایش یکنواخت هر چهار لاستیک و یک سواری ملایم می شود.
باید توجه داشته باشید که بالا
چه عواملی باعث سرطان تخمدان می شوند؟






















تومورهایی
که در تخمدان شکل می گیرند، اغلب با علائمی همراه نیستند. زمانی که نخستین
علائم بروز کند نشان می دهد سرطان شکل گرفته و در مرحله ی پیشرفته ای است.
بنابراین باید نسبت به این بیماری و عوامل ابتلا به آن هوشیار بوده و
اطلاعات لازم را کسب کنید. عواملی باعث افزایش خطر ابتلا به این بیماری شده
و برعکس عوامل دیگری از ابتلا به آن پیشگیری می کنند. برای
شاید بارها سوزش سر دل ، ترش کردن و یا به اصطلاح ریفلاکس را تجربه کرده اید، در جامعه امروزی افراد با وجود پدیده هایی مانند کم تحرکی و نداشتن برنامه غذایی مناسب این مسئله را بیشتر و بیشتر تجربه می کنند
بسیاری از افراد این مشکلات به ظاهر کوچک را نادیده می گیرند که این عمل باعث بروز مشکلات بعدی می شود، ریفلاکس یا به اصطلاح عامیانه” ترش کردن” حاصل برگشت غذا به همراه اسید معده، درست ساعاتی پس از صرف غذا است که باعث ایجاد سوزش در  نواحی مختلف و آسی
تحقیقات نشان می‌دهد عدم دریافت کافی ویتامین «دی» می‌تواند خطر ابتلا به مرگ زودرس را سه برابر افزایش دهد.


نتایج یک بررسی جدید به خوبی نشان عسل پزشکی می‌دهد کمبود ویتامین دی منجر به بروز مرگ زودرس می‌شود.
ادامه مطلب
کم کم مطمئن میشم یه ترک گناه من باعث شد خیلی از رفتارهای زشتم رو کنار بزارم شبیه سه سال پیش شدم. باید مواظب باشم تنهایی دوباره باعث نشه من به وضعبت قبل برگردم 
اگه مدام به مرگ فکر کنی کمتر گناه می کنی.
هر چی فکر می کنم اگه بمیرم هیچی برای اون دنیا ندارم
اگه کاری هم کرده بودم بعدش خرابش کردم 
وقتی به دنیا همه روزهای اول جمجمه سرم به شکل قایق بود توی نه ماهگی عمل جراحی کرده ام !!! و الان که 30 سال م هست جایی این عمل هست چند سال پیش که اقدام کرده ام برای گواهینامه رانندگی پزشک عمومی گفت بهم گفت چشم هات یه جوری هست برو دکتر مغز و اعصاب !!! رفتم اونجا نوار مغز و CT SCan مشخص میشه که این عمل برای از بردن اثرات جمجمه ای سرم باعث شده مقداری از آب مغزم بیاد بین پوسته مغزو جمجمه ام قرار گرفت و همین باعث شده بیشتر مواقع سر درد داشته باشم !
بهبود رشد مو با آب برنج 
 
 
 آب برنج برای کاهش مو خوره
برای جلوگیری از ایجاد موخوره، نیاز به پروتئین دارید که آب برنج به مقدار زیادی پروتئین دارد. علل اولیه مو خوره، نگهداری نامناسب و آلودگی است که منجر به نابودی کلی سلامت مو می شود. اسید های آمینه موجود در آب برنج نیز به شما کمک می کنند و این آسیب را ترمیم خواهند کرد.
به مدت 15 تا 20 دقیقه موهای تان را با آب برنج خیس کنید و سپس بشویید، این کار به تدریج باعث بهبود وضعیت موهای تان خواهد شد.
 شستشوی
عطر علاوه بر تاثیرگذاری بر دیگران باعث القا حس مثبت به خود فرد نیز می¬شود و جالب است بدانید باعث افزایش اعتماد به نفس نیز خواهد شد. انتخاب عطر زنانه و مردانه با توجه به سلیقه افراد متفاوت است. ممکن است کسی عطر شیرین، دیگری عطر ترش و فرد دیگر عطر تلخ دوست داشته باشد.
ادامه مطلب
عطر علاوه بر تاثیرگذاری بر دیگران باعث القا حس مثبت به خود فرد نیز می¬شود و جالب است بدانید باعث افزایش اعتماد به نفس نیز خواهد شد. انتخاب عطر زنانه و مردانه با توجه به سلیقه افراد متفاوت است. ممکن است کسی عطر شیرین، دیگری عطر ترش و فرد دیگر عطر تلخ دوست داشته باشد.
ادامه مطلب
پوست اندامی ‌است که سلامتی کلی بدن شما را نشان می‌دهد. یک رژیم غذایی غنی به سلامت پوست شما هم کمک خواهد کرد و در مقابل، یک رژیم غذایی فقیر از نظر مواد مغذی می‌تواند منجر به پیدا شدن آکنه‌ها شود. در این مقاله به شما میگوییم کدام مواد باعث آکنه میشود و کدام ویتامین ها از جوش زدن صورت جلوگیری میکنند.
چه غذاهایی باعث جوش صورت میشود :
 
تحقیقاتی که از حدود 40 سال پیش انجام شده است، هر گونه ارتباط بین آکنه و غذای مصرفی را رد می‌کند ولی تحقیقات سا
کم کاری تیروئید چیست و علل آن کدام است ؟
کم کاری تیروئید (Hypothyroidism) ،یکی از رایج ترین مشکلات تیروئیدی است. کم کار کردن و ضعیف بودن غده تیروئید، باعث تولید ناکافی از هورمون های تیروئید می شود که باعث کم کاری تیروئید می شود. این یک بیماری بسیار رایج پزشکی است که به ویژه در زنان مسن پدیدار می شود و همچنین در  دوران بارداری. علت های دیگر کم کاری تیروئید، بیماری هشیموتوز(Hashimoto's thyroiditis)، التهاب غده تیروئید، درمان تیروئید پرتودرمانی در گردن، کمبود ید
قوز کردن باعث صاف شدن انحنای ستون مهره‌ها می‌شود و به دیسک‌های کمر که بین استخوان‌ها قرار دارد آسیب می‌رساند. این شرایط می‌تواند به آرتروز زودرس و برخی مشکلات دیگر منجر شود. سعی کنید هر نیم ساعت یک بار سر و گردن‌تان را در چهار جهت مختلف بگردانید. برای کاهش هرگونه درد و گرفتگی می‌توانید از کیسه یخ یا کمپرس گرم روی محل درد استفاده کنید. درصورت برطرف نشدن درد بهتر است با پزشک مشورت کنید.
.
ادامه مطلب
دلایل کاهش میل جنسی مردان چاقی :چاقی در مردان باعث می شود که ترشح هورمون جنسی یعنی تستوسترون کاهش پیدا کند و در نتیجه میل مرد به رابطه جنسی کم شود . هم چنین چاقی با فشار خون بالا و سخت شدن شریان ها همراه است که این باعث می شود جریان خون در آلت تناسلی مردانه کاهش یافته و نعوظ را مختل شود . 
ادامه مطلب
 روغن کرچک از دانه های گیاهی به نام Ricinus communis گرفته می شود. این گیاه بومی هند است. ترکیب شیمیایی روغن کرچک غیر معمول است، زیرا به طور عمده شامل اسید ریسینولئیک، اسید چرب است. غلظت بالای این روغن باعث شده است خواص مختلف درمانی داشته باشد. برای هزاران سال، این روغن برای بیماری های مختلف از جمله داروهای گیاهی در سراسر جهان استفاده شده است:آیا برای کاهش درد زایمان می توانیم از روغن کرچک استفاده کنیم؟با اینکه از نظر علمی هنوز ثابت نشده است، اما خی
ویروس کرونا گروهی از ویروسهای مرتبط با RNA هستند که باعث ایجاد بیماری در پستانداران و پرندگان می شوند. در انسان ها ، این ویروس ها باعث عفونت های دستگاه تنفسی می شوند که می توانند از خفیف تا کشنده متغیر باشند. بیماری های خفیف شامل مواردی از سرماخوردگی است (که به دلیل ویروس های خاصی نیز ایجاد می شود ، بطور عمده رینوویروسها) ، در حالی که انواع کشنده تر می توانند باعث SARS ، MERS و COVID-19 شوند. علائم بیماری در گونه های دیگر متفاوت است: در مرغ ها باعث ایجاد
سلام :) روزتون بخیر ^^
انگار واقعا با صحبت کردنِ بدون عصبانیت و غرض و مرض میشه خیلی از مشکلات رو برطرف کرد
تو دعوا و دلخوریای بین همسرها معمولا هرکدوم از طرف قضیه طرف مقابل رو فقط مقصر میدونه
چرا یکبار برنمیگردیم و به رفتار خودمون نگاه نمیکنیم 
شاید رفتار همسرمون نتیجه رفتار خودمون باشه !
همسر من بارها گفته از زن عصبی و غرغرو بدش میاد ولی متاسفانه من از بعد زایمانم به شدت کم ظرفیت شدم 
یک روز فقط تلاش کردم آروم باشم جاهایی که میخواستم غر بزنم
1-کمک به مدیریت و درمان هایپرپلازی خوش خیم پروستات
افزایش دفعات دفع ادرار، باعث می شود که شخص چندین بار در طول روز و شب نیازمند رفتن به دستشویی باشد و همین باعث ناخوشایند شدن زندگی می شود. به طور دقیقتر، دانه های کدو می توانند به تستوسترون تبدیل شده و DHT که هورمون ایجاد تورم در پروستات است را کنترل کنند. مصرف منظم تخمه کدو (به صورت روزانه) یا استفاده از یک مکمل با آن می تواند به عنوان یکی از بهترین روش ها، به کاهش این مسأله کمک کند.
2- کمک به تنظی
کولیت روده یا به طور کلی بیماری های التهابی روده، معمولا باعث مرگ بیمار نمی شوند ولی هنگامی که التهاب آنقدر زیاد شود که تمام روده را درگیر کرده و بدن بیمار به دارو جواب نداد، نیاز به عمل جراحی می باشد. در این حالت اگر بیمار از جراحی صرف نظر کند در عرض چند روز ممکن است جان خود را از دست بدهد.
این بیماری اگرچه درمان قطعی ندارد اما با مصرف دارو قابل کنترل است و می توان جلوی عوارض آن را گرفت. از آنجایی که کولیت روده دائما خاموش و فعال می شود، بیمار ن
❣️آیا خوردن اسپرم باعث حاملگی میشود
بارداری با خوردن منی اصلا موجود نیست و امکان چنین موضوعی به کلی رد میشود و حاملگی فقط بر اثر ریختن مایع منی
و اسپرم بر داخل واژن امکان پذیر خواهد بود و در صورتی که اسپرم های مردانه باخل واژن ریخته شود
و با تخمک های زنانه برخورد نماید ایجاد خواهد شد.
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدایت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد این افراد با نیروهای کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که این دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ایجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب
موارد مصرف و عوارض جانبی افلورنیتین
افلورنیتین (Eflornithine) سرعت رشد مو را به تاخیر انداخته و باعث کاهش رشد موی زاید می شود، هم چنین می تواند باعث ظریف و روشن شدن مو نیز گردد.
در زنان، رشد غیر طبیعی موهای ضخیم در نواحی که به طور معمول رشد موها کم است (برای مثال صورت) می‌تواند ناشی از اختلالات هورمونی و یا از عوارض جانبی بعضی داروها باشد. این حالت به دلیل افزایش تولید هورمون‌های آندروژنی و یا حساس شدن پوست به این نوع هورمون می‌باشد.
افلورنیتین با
بازیافت ضایعات به چه صورت است
ضایعات آهن می‌تواند خطرات بسیار زیادی را برای جامعه و شهرهای پیشرفته و شهرهای کوچک به همراه داشته باشد زیرا مواد به کار رفته در ضایعات آهن باعث زدن به خاک و زمین و حاصلخیز ایران زمین می‌شود و باعث می‌شود زمین نابارور شده و رشد و حاصلخیزی در آن اصلاً صورت نگیرد.خرید ضایعات آهن توسط بسیاری از افراد و شرکتها صورت می‌گیرد این افراد با خرید ضایعات آهن به حفظ محیط زیست کمک می‌کنند و باعث می‌شوند محیط زیست ما روز ب
چه عواملی باعث تاری دید می شود؟

تاری
دید گاهی به این علت است که عدسی چشم تا حدی انعطاف‌پذیری خود را از دست
داده و نمی‌‌تواند بر روی اجسام نزدیک، مخصوصاً روزنامه، نقشه، یا اجسام
ریز تطابق کامل انجام دهد.

ممکن است دید شما ۲۰
به ۲۰ باشد، ولی با چند ساعت خیره شدن به صفحهٔ نمایشگر کامپیوتر دیدتان
تار باشد، دودمه، گرد و غبار، آلودگی هوا چشم را تحریک و دید را تار
می‌کند. عدم مراقبت درست یا مناسب بودن لنزهای چشمی و همچنین تحریک ناشی از
عفو
سر درد پشت گوش دردی است که از قسمت های خاص سر نشات می گیرد. هرچند سردردها بسیار شایع هستند، سردردهایی که در ناحیه پشت گوش ایجاد می شوند، خیلی رایج نیستند و باید جدی گرفته شوند. بیماری های زیادی باعث سردرد پشت گوش می شوند که در این پست به چند تا از مهم ترین آنها اشاره کرده و راه های درمان را ارائه داده ایم . با دکترچک همراه باشید…
چه عواملی باعث سر درد پشت گوش می شود؟
علت های مختلفی مانند: مشکلات عصبی و مشکلات مربوط به دندان ممکن است باعث بروز سر
با تمام وجود از کنکور ممنونم، که باعث میشه این روزهارو تحمل کنم. فکرمیکنم فعلا فقط همینه که باعث میشه زنده بمونم. تا وقتی تو علم طبیعت؛ فیزیک، علم نظم: ریاضی، علم مواد: شیمی، علم حیات: زیست شناسی(که حیات چقدر جان کاه است عزیزم. چقدر.)، علم زمین: زمین شناسی، علم ادب، علم زبان غرقم میتونم شادی رو مزه مزه کنم. میتونم به این روح خسته اجازه پرواز بدم، میتونم نمیرم.
میرم تا بتونم قدری نفس بکشم.

عوارض رابطه جنسی زیاد
  
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود
 
کثرت جماع باعث کاهش طول عمر و سستی بدن می شود . افراط در جماع در هر حال مضرترین چیز هاست، خصوصا هنگامی که پی در پی باشد چرا که باعث ضعف مغز، قلب، کبد، قوا، اعصاب، بینایی، معده، کلیه، مثانه و تپش قلب و درد کمر و باسن، سیاتیک، نقرس و امثال این ها می گردد .
ادامه مطلب
قدیم قدیما گاهی زندگی خوب بود. اما همیشه نگران بی پولی بودم.
مثلا دوران ابتدایی کلاس اول یادمه نگران این بودم که خانم معلم چیزی نخواد که نتونم بخرم  این چیزها رو یه بار گفتم به عزیزی گفت اینجانب تو دیوانه بودی.
یادمه اولین خرید با عزیزی که حقوقشو گرفته بود و ما رو برده بود خرید  چقد چسبید هنوز هم یادما.
اولین دعوا بین دو عزیز یادمه حرمتها شکسته شد
مقصر بود نباید اون کارها رو میکرد کاراش باعث شد همه چی نابود بشه.
از این به بعد راحت مینویسم تو ای
چرا عمل بینی انجام می دهیم؟
عمل بینی می تواند سایز ، شکل و زاویه بینی شما را تغییر دهد و باعث شود بینی شما تناسب بهتری با بقیه اجزای صورتتان پیدا کند . عمل بینی می تواند مشکلات ساختاری بینی را که باعث گرفتگی مزمن یا مشکلات تنفسی می شود را اصلاح کند .
همچنین با رینو پلاستی ایراد های مختلف بینی را می توان برطرف کرد ، برای مثال :
ادامه مطلب
ورم مغزی
ورم می تواند در بخش خاصی از مغز و یا در تمامی مغز اتفاق بیافتد که این
رخداد بستگی به علت آن دارد. ورم مغزی باعث افزایش فشار داخل کاسه سر
(جمجمه) می شود که به آن فشار داخل جمجمه ای یا ICP می گویند.
بیش از حد ورم کردن مغز باعث تجمع و حبس شدن مایعات در سر می شود.این
افزایش فشار از جریان خون به سمت مغز جلوگیری می کند.بنابر این مغز دچار
کمبود اکسیژن می شود در صورتی که  برای عملکرد مغز نیاز به اکسیژن است.ورم
همچنین از خروج مایعات از مغز جلوگیری
تنها روی پشت بومی که فقط آسمون ازش دیده میشه نشستم دارم نهار میخورمخوابم میاد
و دارم فکر میکنم که بعد از نهارم برم بخوابم یا درسمو ادامه بدم
بیدار بودنم باعث افزایش یک نمره بشه مثلا . خوابیدنم باعث لذت آنیم شه
اما مگه اون نمرهه قراره کوه رو جا به جا کنه؟
من که به رفتن به نمایشگاه کتاب و خونه دوستم و ملاقاتشون نه گفتم
به خوابم نه نگم دیگه
به درک که قرار نیست زود تموم شی مرورت کنم :/ بعضی وقتها مثل الان ازتون متنفرم که هنوز تخصصی نشدید
*عنوان هم رب
همیشه منو متعجب میکنه. از بابت قلب بزرگ و عشقی که داره. من گاهی وقتا به شدت بد خلق میشم. مثلا اینکه کاملا روی رفتارم آگاهی دارم اما کنترل درست و حسابی نه. بهتره بگم روی افکارم کنترل درست و حسابی ندارم. و این باعث میشه موقع عصبانیت به شدت بپیچم به حال و روزش. یعنی حرف‌هایی رو بزنم که یا عمیقا بهشون باور ندارم یا هم اینکه نشات گرفته از دسته افکار دیگه‌یی هستش که باعث بدفهمی حرف اصلیم میشه.خلاصه نزدیک به 3 ساله با این اخلاق من داره کنار میاد و هر با
همونطور که میدونید قلقلک یه فرآیند زجرآوره اما در عین حال خنده رو با خودش به همراه داره! اما چرا قلقلک باعث خنده ما میشه؟ چرا نمیتونیم خودمون رو قلقلک بدیم؟ یا چرا بعضیا اصلا قلقلکی نیستند؟ توی این مطلب میخوام همه چی رو درباره قلقلک براتون توضیح بدم. راستی، بعد از خوندن مطلب حس تون نسبت به قلقلک رو توی نظرات بنویسید! 
ادامه مطلب
یه مدت ذهنم درگیر مسئله حق و مصلحت بود، الان درگیر واقعیت و حقیقت! رئالیسم مقابل ایده‌آلیسم. ایده‌آلیسمی که باعث میشه واقعیت رو نادیده بگیریم و دست به کارها و تلاشهایی بزنیم که سلب آرامش میکنند.
این ایده‌آل حکومتهای ایدئولوژیک و واقعیتشونم که هر روز داریم زندگی میکنیم، ولی باید خیلی فراتر فکر کرد به این موضوع.. ایده آل باعث نادیده گرفتن و سربریدن واقعیت میشه.. و نیچه‌ی جان که دستور داده بت های ایده‌آل رو بشکنیم... 
یه مدت ذهنم درگیر مسئله حق و مصلحت بود، الان درگیر واقعیت و حقیقت! رئالیسم مقابل ایده‌آلیسم. ایده‌آلیسمی که باعث میشه واقعیت رو نادیده بگیریم و دست به کارها و تلاشهایی بزنیم که سلب آرامش میکنند.
این ایده‌آل حکومتهای ایدئولوژیک و واقعیتشونم که هر روز داریم زندگی میکنیم، ولی باید خیلی فراتر فکر کرد به این موضوع.. ایده آل باعث نادیده گرفتن و سربریدن واقعیت میشه.. و نیچه‌ی جان که دستور داده بت های ایده‌آل رو بشکنیم... 
مزایای استفاده از کاندوم زنانهاگر همسر شما حاضر به استفاده از #کاندوم مردانه نیست، شما به عنوان شریک جنسی می توانید از کاندوم زنانه استفاده نمایید.استفاده از پلی اورتان در کاندوم زنانه باعث حساسیت کمتر نسبت به استفاده از لاتکس در کاندوم مردانه می شود.کاندوم زنانه اگر درست استفاده شود، باعث جلوگیری از #بارداری و ابتلا به بسیاری از #بیماری_های_مقاربتی می شود.تا ۸ ساعت قبل از #رابطه_جنسی می توان آن را داخل #واژن قرار داد.جنس کاندوم زنانه نازک ب
مصرف عسل باعث کاهش چربی بدن می شود
نتایج مطالعات جدید محققان انگلیسی نشان می دهد که مصرف عسل باعث کاهش چربی بدن می شود. به طور کلی و به ویژه یک قاشق چای خوری آن قبل از خواب موجب چربی سوزی و کاهش وزن می شود. ادامه مطلب مصرف عسل باعث کاهش چربی بدن می شود ادامه مطلب ...
کم کاری تیروئید (Hypothyroidism) ،یکی از رایج ترین مشکلات تیروئیدی است. کم کار کردن و ضعیف بودن غده تیروئید، باعث تولید ناکافی از هورمون های تیروئید می شود که باعث کم کاری تیروئید می شود. این یک بیماری بسیار رایج پزشکی است که به ویژه در زنان مسن پدیدار می شود و همچنین در دوران بارداری.
علت های دیگر کم کاری تیروئید، بیماری هشیموتوز(Hashimoto’s thyroiditis)، التهاب غده تیروئید، درمان تیروئید پرتودرمانی در گردن، کمبود ید، بیماری های هیپوفیز ، هیپوتالاموس، عمل
پا پیش می‌ذارم برای شناخت آدما و جالب به نظر میان اما هر کدومشون چیزی از خودشون نشون می‌دن که باعث می‌شه بکشم عقب.چیزی که هیچ‌جوره قابل چشم‌پوشی نیست و این غمگینم می‌کنه.و واقعاً کو اون شور و اشتیاق برای شناخت آدما؟ و کو اون تصورات مثبتی که واقعی می‌شد؟هیچ آدمی نیست که بعد حرف زدن باهاش بگم دتس ایت.همینه.نهایتاً این مدلی می‌شم که خب اوکی کیوت و جالب به‌ نظر میاد بذار باشه.کجان آدمای جالبی که بودن باهاشون و حرف زدن باهاشون باعث شفافیت رو
تمرین کردن، باعث کار کردن عضلات مختلف و سوزاندن کالری بدن می شود.فعالیت های بدنی می توانند شامل ،شنا کردن،دویدن،پیاده روی،پیاده روی تند و … باشند.تحقیقات نشان داده،فعال بودن می تواند،سلامت بدن شما را از لحاظ روحی و فیزیکی تضمین نماید.علاوه بر این می تواند باعث افزایش طول عمر شما شود.و خیلی از بیماری ها را از شما دور کند. در این مقاله کوتاه شما را با چند مزیت ورزش کردن آشنا می نماییم.ادامه مطلب
 
احساس درد در ناحیه فک و صورت، همیشه نمی‌تواند نشانه درد دندان باشد. ممکن است علت آن بیماری دیگری باشد که عصب‌های دندان را تحریک کرده است.
دندان درد
عموماوقتی احساس دندان درد می‌کنیم، اولین حدس ما پوسیدگی دندان است. اما جالب است بدانید که همیشه منشا دندان درد، پوسیدگی دندان نیست؛ بلکه ممکن است اختلال در سلامت اندام‌های دیگری باعث شود در ناحیه فک و دندان احساس درد داشته باشید. سینوزیت، زونا و سکته قلبی  گاهی دردهایی ایجاد می‌کنند که ممک
جَعْبِهْ‏‎یادگاری از خاطره________________• جَعْبِه جواهر تمام سنگ مالاگیت- مالاگیت:ایجاد تعادل و تنظیم چاکرای چهارم و پنجمسنگ فوق العاده برای خلاقیت استمحافظ قوی از کودکان است، سنگ دگرگونی است و توازن ذهن، نماد آرامش درونی، استقامت و توسعه معنویبرای افزایش مهارت تمرکز فوق العاده استباعث کاهش احساس می گردد، درد فیزیکی را در استخوان ها کاهش می دهدباعث کاهش استرس و تنش و راحتی خواب می گردد، باعث کاهش سرگیجه می گردد، بهبود کارایی لوزالمعده و طح
 
چه چیزی می­تواند باعث دست درد شود؟
شرایط مختلفی می­تواند باعث ایجاد درد در دست­ها شود. که این شرایط می­تواند شامل موارد زیر باشند:

استئوآرتریت: یا آرتروز اصطلاحی است که جهت بیان آسیب های مفصلی ناشی از فرسودگی مفصل به کار می رود. انواع مختلف آرتروز وجود دارد. شایع­ترین نوع آرتروز که به استئوآرتریت معروف است با افزایش سن ایجاد می­شود و باعث درد، سفتی و ورم مفاصل انگشتان دست می­شود.
روماتیسم مفصلی: نوعی التهاب مفصلی است که منجر به ایجاد درد

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها