نتایج جستجو برای عبارت :

سفارش رساله

رساله نور وحدت نوشته خواجه عبدالله معروف به خواجه حوراء
از مرحوم سعادت پرور منقول است که حضرت علامه طباطبایی مطالعه این رساله را برای سالکین متوسط مناسب می دانستند تا بیشتر متوجه تفکر در وحدت بشوند.
متن کامل رساله این است.
ادامه مطلب
تفاوت پایان نامه و رساله دکتری در چیست  ؟
پایان نامه ارشد پژوهشی است که در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشجو تهیه می شود. اما تز دکتری یا رساله دکتری پژوهشی است که برای مقطع دکتری باید تهیه شود.
تفاوت های میان این دو شامل موارد زیر می شود
رساله دکتری نسبت به پایان نامه کارشناسی ارشد ، شرح بیشتری دارد و کاملا تخصصی تر از پایان نامه نگارش می شود.
پایان نامه حاصل تکمیل پژوهشات قبلی و پژوهشی موجود و علمی می باشد اما رساله دکتری حاصل تجربیات شخصی و کا
نگارش پایان نامه معماری، شهرسازی و عمران، از نوشتن  پروپوزال تا طراحی نهایی، تری دی مکس،
شیت بندی، ماکت سازی و انیمیشن سازی، محاسبات، تحلیل و... در شبکه معماران ایران.
شما کافیست موضوع پایان نامه را در وب سایت شبکه معماران ایران ثبت نمایید متخصصین ما 
سفارش شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می دهند
نگارش پایان نامه معماری، شهرسازی، عمران به دو صورت ارائه می گردد:                          
گام به گام : این خدمات به صورت کلکس
رساله معماری معرفی شده در این بخش رساله با موضوع رساله خانه شعر و ادب می باشد که در زیر فهرست رساله خانه شعر و ادب و بخشی از رساله مطرح شده است.
بخشی از رساله خانه شعر و ادب
رساله خانه شعر و ادب پیش و بیش از آنکه در پی خلق پروژه ای موفق در زمینه معماری باشد، سعی در جلب توجه ویژه صاحبنظران اهل فن و سیاستگذاران به مقوله فرهنگ و هنر به طور عام، و ایجاد زمینه شکل گیری تشکیلاتی منسجم و پاسخگو برای هنرمندان این مرز و بوم دارد.
ادامه مطلب
رساله معماری معرفی شده در این بخش رساله با موضوع رساله طراحی هتل می باشد که در زیر بخشی از رساله طراحی هتل مطرح شده است.
مقدمه رساله طراحی هتل:
نیاز هتل قبل از هر چیز با منشا سفر ایجاد می شود ومفهوم مسافرت که از دیر باز با اهداف گوناگون تجارت و سیاحت و زیارت و ... و یا حتی یافتن جای مناسبی برای زندگی به آن می پرداخته ما را به فکر آسان پیمودن این مسیر برای او و بیتوته ای کوتاه و آرامش بخش در مسیر و مقصد می کند .
ادامه مطلب
سفارش رساله
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتایج پایان نامه و غیره
ملامحمدحسین اناری از علمای قرن 13 هجری قمری بوده است.احمد بن زین الدین احساعی که معروف به «شیخ احمد احساعی»و بنیان گذار مکتب شیخیه بوده،در پاسخ به سوالات ملامحمدحسین اناری،رساله ای به عنوان «رساله فی جواب الملا محمدحسین الاناری»نوشته است.
تاریخ این رساله 28 جمادیالاول 1235 هجری قمری برابر با 22 اسفند 1198 شمسی است.
مساله «تبعیت احکام از مصالح و مفاسد» از مسائلی است که اصولیان در مواضع مختلف آن را به‌مثابه ضرورت مذهب طرح کرده‌اند، اما بحث‌ها پیرامون این مسأله در مواضع پراکنده طرح می‌گردد و مانند بسیاری از مسائلِ تبویب‌نشده، می‌بایست آراء و انظار را از لابه‌لای کتاب‌ها و متون جست‌وجو کرد. رساله زیر به زبان عربی، تلاشی برای روشن کردن برخی از ابعاد این مسأله است.
 
دریافت متن رسالهحجم: 656 کیلوبایت 
دوستان و همراهان گرامی؛
فایل پی دی اف زیر متن پیاده شده ی شرح رساله نور وحدت جلسات اول تا پنجم می باشد. 
در سلسله جلسات مذکور حضرت علامه به روشنی به شرح و تفصیل مراتب عوالم وجود می پردازند. امید است دوستان حقیقت جو با دقت و حضور قلب به مطالعه این معارف نوری بپردازند.
شرح رساله نور وحدت خواجه حوراء مغربیحجم: 568 کیلوبایت
حضرت علامه حسن زاده آملی یکی از عهدهایی را که شیخ الرئیس ابن سینا با خود بسته است را ذکر میکنند: "یکى از عهدهاى شیخ رئیس در رساله عهدش این است که رمان و قصه هاى باطل نخواند. حرفها و افسانه هاى باطل ذهن را کج و معوج مى کند و نفس را از درست اندیشى و درست یابى عدول مى دهد و منحرف مى گرداند." (1)
 
 
 
حضرت علامه در جای دیگر می فرمایند: "یکى از رساله ‏هاى شیخ رئیس ابو على سینا، رساله عهد او است، در آن رساله با خدایش پیمان بسته است که مقالات و رمان‏ها و ا
بسم الله الرحمن الرحیم
جلسه مقدماتی شرح رساله تخصصی الگوی پیشرفت اسلامی روز یک شنبه (۲۴ فروردین ۱۳۹۹ هجری شمسی) در مدرسه فیضیه قم برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه خلاصه بیانات حجت الاسلام علی کشوری در این جلسه به شرح زیر است:
ادامه مطلب
با سلام...مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
 
پرسشها - قسمت اول
پرسش اول: بر اساس تعالیم مسیحیت در دعایمان چه چیزهایی را بخواهیم؟
پرسش دوم: بر اساس تعالیم مسیحیت هر چند وقت یکبار دعا کنیم؟
 
پاسخ:
"خداوند و قوت او را بطلبید؛ پیوسته جویای روی او باشید!"
 
کتاب اول تواریخ، باب 16، آیه 11
کتاب های اول و دوم تواریخ از مجموعه 17 گانه کتاب های تاریخی عهد عتیق هستند. کتاب اول تواریخ پیرامون سلطنت داوود سخن می گوید. آیه مزبور پرسش اول و دوم ما را نه فقط بر اساس تعالیم مسیحیت بلکه بر اساس تعالیم یهودی
رساله حقوق امام سجاد علیه السلام : محمدحسین افشاری
معرفی:
انسان های بزرگ وظیفه شناسند و این احساس مسئولیت آنها را از دیگران متفاوت می کند. اگر می خواهی مسئولیت خود را نسبت به دنیای پیرامونت بدانی، رساله ی حقوقی امام، مجموعه ی کاملی را در اختیار تو قرار می دهد.
بریده کتاب:
حق مادرت این است که بدانی او آنگاه که هیچکس حمل کسی را بر دوش خود نمی پذیرفت تو را بر دوش خود پذیرفت و از میوه ی دلش به تو داد. آنگاه که کسی به تو چیزی از خودش نمی داد، با تمام ا
ثقه الاسلام تبریزی، یکی از رهبران جنبش مشروطه ایران، در نامه ای سرگشاده خطاب به علمای حوزه علمیه نجف، مطالب مهمی پیرامون مشروطه خواهی، رفع ابهامات آن، پاسخ به انتقادات، آیندۀ جنبش و سایر مسائل و مشکلات ایران که نیاز به مشروطه را واجب می نماید، بیان می کند. این نامه، پژوهشگران را به طور خلاصه و مفید با مشروطه و مشروطه خواهی آشنا می کند.
این رساله، به صورت دقیق ویراسته و تعلیقاتی نیز بر آن نوشته شده است. با کیفیت تایپ و صفحه بندی با کیفیت و رف
ثقه الاسلام تبریزی، یکی از رهبران جنبش مشروطه ایران، در نامه ای سرگشاده خطاب به علمای حوزه علمیه نجف، مطالب مهمی پیرامون مشروطه خواهی، رفع ابهامات آن، پاسخ به انتقادات، آیندۀ جنبش و سایر مسائل و مشکلات ایران که نیاز به مشروطه را واجب می نماید، بیان می کند. این نامه، پژوهشگران را به طور خلاصه و مفید با مشروطه و مشروطه خواهی آشنا می کند.
این رساله توسط محمدعلی جهانی پور، به صورت دقیق ویراسته و تعلیقاتی نیز بر آن نوشته شده است. با کیفیت تایپ و
ملاصدرا کتابی دارد با عنوان «رساله سه اصل» من هم امروز می‌خواهم پستی نامه طور برای شما بگذارم به نام«رساله‌ی سه عکس».
تصویر اول بررسی نمودار همراهی هفته گذشته به تفکیک جنسیتی است:
پ.ن: دیروز یکی از دوستان دوران های اولیه ی فیشنگار (شما نمی‌شناسیدش)بعد از مدت ها از حال و روز خودش و زندگی اش خبرهای خوبی داد که خوشحالم کرد.
 
تصویر دوم هم یکی از چهره های تلویزیونی ایرانی هست که همه تون احتمالا بتوانید نام او را به خاطر بیاورید یا حداقل چهره  ال
اول از همه بگم توف تو این مدیریتتون!از صبح همه رو علاف کردند و ساعت ۷ عصر آخرین نفری بودم که کارش تموم شد و گفتند بقیه برید فردا بیاید.
تو مصاحبه عالی بودم.خدایی خودم هم فکر نمیکردم اینجوری آچمزشون کنمهی وسط مصاحبه شک میکردم که عه!این واقعا تویی؟!
اما تو بخش عقیدتی و سیاسی سوتی های بدی دادم.مثلا از قبل آماده کرده بودم اگه پرسیدن مرجع تقلیدت کیه بگم مکارم شیرازی بعد همین که این سوالو پرسید به خاطر خستگی و استرس کلا یادم رفت که مکارم نامی در این
مؤسسه پژوهشگران برتر با داشتن کادری مجرب و متخصص، آماده ارائه خدمات مشاوره و نگارش فصول 1 تا 5 رساله دکتری معماری می‌باشد. این مؤسسه همواره تلاش دارد تا با استفاده از نیروی کاردان و متخصص خود، تعهدات خود را در قبال دانشجویان عزیز به نحو احسن انجام دهد. همچنین این مؤسسه تلاش دارد تا با ارائه با کیفیت ترین پروژه ها با کمترین هزینه و در مدت زمان کوتاه، همواره خود را در بین رقیبان و مؤسسات دیگر در رتبه اول نگه دارد.
هدف
هدف اصلی این مؤسسه در وهله
این که قدما برای عبدالرحمن جامی ارزش خاصی قائل شده بودند و تا آنجا او را خاتم الشعرا می نامیدند نشان از توانایی های ادبی او داشته است. شاعری عارف که در قلمرو نظم و نثر هفت اورنگ و بهارستان و رساله ها و دیوانش حرف های زیادی دارد و هنوز هم می توان در اشعارش لذت های شاعرانگی ها را به نظاره نشست.در حاشیه مجموعه ای از رساله های جلال دوانی از قرن دهم در کتابخانه مجلس شورای اسلامی یک رباعی از جامی یافتم که بسیار با شرایط کرونایی فعلی جامعه بشری تطابق
رساله بیمارستان و فاز2 اجرایی آن و نقشه ها مطالعات طرح 4 معماری رساله بیمارستانکلیه نقشه فاز یک و 2 بیمارستانبرنامه فیزیکی و کالبدی طرحاستانداردهاریزفضاها




دسته بندی
معماری

فرمت فایل
pdf

حجم فایل
3334 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
100

مطالعات طرح 4 معماری در دانشگاهها به صورت مفصل و جامع می باشد.اطلاعات به صورت متن کامل رساله بیمارستان در قالب ورد و طرح اتوکدی و نقشه های اجرایی بیمارستان می باشد.
مری مری کریسمس!!
 
موضوع امشب: رساله اول پولس رسول به قُرِنتیان
 
محتوای رساله:
کلیسای قُرِنتُس دچار برخی بی نظمی ها شده بود. گروهی از روسای کلیسای قرنتس به نزد پولس رسول رفتند تا از ایشان استعانت جویند که پولس رسول در پاسخ به بی نظمی های کلیسای قرنتس این رساله را نگاشت ...
اخیرا بحثی در فضای مجازی منتشر شده که توهین‌هایی از جانب مرحوم شیخ مفید به استادشان مرحوم شیخ صدوق در رساله عدم سهو النبی صلی الله علیه و اله و سلم نسبت داده می‌شود و انتشار این مطالب هم با انگیزه‌های مختلفی انجام می‌شود.
ادامه مطلب
باسمه تعالىاینکه بدانى جزئى از توست، در دنیا خیر و شرش بتو منسوبست؛ در تربیت و ادب و خداشناسیش مسئولیت دارى، باید در اطاعت خدا او را کمک کنى، عملت درباره ى او مثل کسى باشد که میداند اگر نیکى کند ثواب دارد و اگر بدى نماید کیفر بیندرساله حقوق
جهت سفارش و خرید می توانید از طریق تماس با دفتر کارخانه یا تماس با کارشناسان فروش شرکت سفارش خود را ثبت و درخواست پیش فاکتور نمایید، که پس از واریز وجه سفارش شما ثبت قطعی خواهد شد و نهایتاً ظرف 3 روز از طریق مورد تأیید شما محصول به شما تحویل داده خواهد شد.
با تشکر فراوان از شما که به ما اعتماد کردید و محصول سالم مینرال آکا مکس را انتخاب کردید.
این هنر نیست که هی طهارت و نجاست و طواف و... را بگوییم، هزار بار این‌ها را گفتیم باز برای هزار و یکمین بار هم این‌ها را می‌گوییم. من شنیده‌ام در قم می‌خواهند 700- 800 تا رساله بدهند. به قول مطهری(ره) می‌گوید اجتهاد، تکرار حرف‌های مکرر نیست، جواب مسائل حل شده نیست، اجتهاد، یعنی جواب مسائل حل نشده. خب مسائل حل نشده را جواب بدهید. مسائل حل شده را که همه بلد هستند جواب بدهند!
 
 
بعد از چهل سال، درس خارج‌هایی که به جای این که حکومت دینی و جامعه و تمد
عنوان فایل : رساله اول یوحنا
موضوع : سیره انبیا ، نصایح اخلاقی برای انصار امام مهدی (ع) 
گردآوری و تنظیم : صادق شکاری، 14 ذی‌الحجه 1439
منابع مورد استفاده : کتاب مقدّس ترجمۀ دنیای جدید سایت رسمی شاهدان یَهُوَه ، الکتاب المقدس النص الکامل للعهدین ، الکتاب المقدس لطائفة المسیحیین والیهود

نوع فایل : pdf ، word
تعداد صفحات : 17 ، A4
لینک دانلود : pdf ، word
مطالعات موزه و رساله کامل موزه و نقشه ها مطالعات موزه و برنامه فیزیکی و نقشه های اتوکدی موزه




دسته بندی
معماری

فرمت فایل
doc

حجم فایل
4068 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
100

موزه ها و گالری های آثار هنری کاربرد های مشابهی داشته و مثل انواع مختلف ساختمانها دارای ویژگی های یکسان فراوانی هستند . بطور کلی مهمترین وظایف موزه ها و گالری آثار هنری ، جمع آوری ، ثبت، حفاظت ، تحقیق ، توضیح و نمایش برخی مدارک مهم است . بهمین دلیل افراد زیادی با مهارت های مخت
دانلود کتاب نورالوحدت
 دانلود کتاب نور الوحدت  کتاب نور الوحدت معرفی کتب اخلاقی و عرفانی  مجموعه رسائل عوارف المعارف‌ (کتاب)  دانلود رایگان کتاب نور الوحدت  دانلود رایگان کتاب نور الوحدت  نور الوحدت رساله نور وحدت  شیعه  تعداد منبع دیجیتال  مجموعه رسائل عوارف المعارف  نسخه آزمایشی  متن کتاب دانشنامه ادب فارسی  مرور بر اساس نوع مدرک  معارف العوارف: حق الیقین. رساله کنز الاسرار نوریه. ترجیع بند  کردستان عراق و زبان فارسی/Курдистони Иро
با سلام برای سفارش و خرید مبل های تاشو و تختخواب شو برقی و دستی با ما تماس بگیرید و از نمایشگاه و کارگاه ما دیدن فرمایید . 
این مبلهای تاشو تمام فلز هستند تا ده سال اسکلت آن را ضمانت می کنیم به جای ابر از فوم به کار رفته که سی و شش ماه ضمانت و خدمات پس از تولید داریم. 
مبل خود را با هر اندازه ای که نیاز دارید به ما سفارش دهید
پارچه و دوخت عالی 
حمایت از تولید ملی
باسمه تعالىآیا مىدانید در تمام رساله هاى توضیح المسائل یادگیرى همه ى مسائل مورد نیاز واجب اعلام شده است؟و آیا مىدانید هر چیزى زکاتى دازد و زکات علم نشر آنست؟و آیا مىدانید جهل، دشمن است؟وآیا مىدانید عمل به اینها زمینه ساز ظهورست
دوستان عزیز جویای معارف حقه ی الهیه سلام علیکم؛
در زیر می توانید فایل های صوتی مربوط به شرح رساله نور وحدت را دریافت نمایید.

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

شرح رساله نور وحدت_جلسه اول

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل
( تاریخ پیش دفاع رساله دکتری اواخر آذر 1398 تاریخ دفاع رساله دکتری دی 1398)
اساتید معظم به ترتیب: 1- استاد دکتر محمد رسول آهنگران (داور از دانشگاه تهران ، عضو هئیت علمی دانشگاه تهران، سردبیر مجله پژوهش های فقهی دانشگاه تهران ،فارغ التحصیل دکتری اقتصاد دانشگاه امام صادق (ع)، فارغ التحصیل دکتری فقه و حقوق دانشگاه تهران، خطیب مشهور و معروف کشوری)2- استاد آیت الله دکتر سیدحسن عابدیان کلخوران(استاد راهنما ، مدیر گروه فقه و الهبات اسلامی دانشگاه آزاد ق
نام کتاب : رسالة فی فقه الخمس (رساله ای در فقه خمس)
مولف : سید احمدالحسن - گردآوری شیخ علاء السلام
نسخه : عربی + فارسی + دوزبانه
نوع فایل : pdf ، word ، html تعداد صفحات : 81
تاریخ انتشار کتاب : 2010 میلادی
منابع : وبسایت رسمی فارسی + وبسایت رسمی عربی
جهت دانلود vpn خود را روشن نموده و بر روی نوع فایل کلیک نمایید 
ادامه مطلب
رساله «نهج الولایة»، تالیف استاد علامه حسن زاده آملی ، به زبان فارسی و در موضوع بررسی مستند در شناخت امام زمان علیه‌السّلام است
توجه داشته باشید این کتاب به شکل فایل ورد(word) عرضه میگردد و تایپی میباشد و قابلیت ویرایش و تغییرات و چاپ را دارد
استاد حسن زاده، در ابتدای رساله، لزوم دو نوع بحث را بر وجوب وجود حجة قائم، گوش زد می‌کنند:الف.
بحثی کلی که عبارت است از اقامه براهینی عقلی بر وجوب وجود حجتی قائم به
طور دائم و امتناع خلو عالم امکان از وج
سلام بر همه دوستان
امروز مشغول مطالعه رساله پولس رسول به فیلیپیان بودم. در این رساله چند بار پولس به کلیسای فیلیپی یادآوری می کند که شاد باشید. البته یادآوری اینکه در خداوند شاد باشید چند بار دیگر هم در کتاب های عهد عتیق و عهد جدید ذکر شده است. 
این توصیه ها را مقایسه می کنم با اسلام ایرانی ...
اسلام ایرانی برای تولد امام حسین شان هیچ کاری نمی کرد ولی برای مرگ امام حسین شان 2 ماه کامل عزاداری می کرد!!
اسلام ایرانی برای تولد فاطمه زهرایشان هیچ کار
توبه جناب فیض کاشانی اعلی الله مقامه از فلسفه و تصوف
فیض کاشانی داماد و بهترین شاگرد ملاصدرا بود که در اواخر عمر خود از روش صوفیانه توبه کرد و بازگشت؛ بنا بر این صوفی خواندن وی پس از تصریح او به ندامت و پشیمانی ناصحیح است.
او در رساله الانصاف می‌نویسد:
نه متکلمم و نه متفلسف و نه متصوفم و نه متکلف بلکه مقلد قرآن و حدیث و تابع اهل بیت آن سرور (علیهم السلام)، از سخنان حیرت افزای طوایف اربع ملول و بر کرانه، و از ما سوای قرآن مجید و حدیث اهل بیت (علیه
سقراط: آری، تو قدر خود را می شناسی و آماده نیستی دانش خود
را به دیگران بیاموزی ولی من می‌ترسم نوع‌دوستی مرا بر این حمل کنند چرا که هر چه می‌دانم بی‌دریغ به همه می‌آموزم بی‌آنکه مزدی بخواهم و حتی مردم فکر می‌کنند که اگر کسی به
سخن من گوش فرادهد چیزی هم به او می‌دهم.
در دنیای معاملات کریپتو که رابطه پویایی بین خریداران و فروشندگان در
جایی به نام دفتر سفارش به نمایش در می‌آید، یک دست صدا ندارد و با تعاملات
هر دو این معاملات صورت می‌گیرد.
دفتر
سفارش ابزاری است که فهرست همزمان سفارش های یک دارایی خاص را به تصویر
می‌کشد و نشان دهنده علاقه خریداران و فروشندگان و همچنین نمایی از عرضه و
تقاضای آن دارایی می‌باشد.
ادامه مطلب
با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت آرچینا در هیچ سایت دیگری وجود ندا
. صف خرید 5 برابر حجم مبنا
(pd1)==(tmax) && (qd1)>=5*(bvol)
2. سفارش های خرید در آنها بیش از 50 برابر سفارش های فروش
((qd1)+(qd2)+(qd3))>(50*((qo1)+(qo2)+(qo3)))
3. قیمت آخرین معامله آن ها کمترین قیمت روز
(pmin)==(pl)
4. پایانی امروز کمتر از دیروز
(pc)<(py)
5. قیمت پایانی امروز بیشتر از دیروز و سفارش های خرید بیش از 3 برابر سفارش های فروش و حجم معاملات بیش از 2 برابر حجم مبنا
(pc)>(py) && (tvol)>=2*(bvol) && ((qd1)+(qd2)+(qd3))>(3*((qo1)+(qo2)+(qo3)))
6. صف فروش بیش از 3 برابر حجم مبنا
(po1) == (tmin) && (qo1)>=3*(bv
برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات تبلیغات بصری یا سفارش لایت باکس  در شهر تهران و یا شهرستان های استان تهران با ما تماس بگیرید . تیم ایمن موج بعد از ثبت سفارش شما شروع با ساختن تابلوهای لایت باکس می کند و به محض آماده شدن آماده نصب لایت باکسها در محل مد نظر شما می شود . شرکت ما دارای 4 نمونه لایت باکس فریم لس ، کریستالی ، مگنت و اسنپ فریم می باشد که با توجه به قیمت ، عمر و یا محل نصب می توانید لایت باکس مد نظر خود را سفارش بدهید . لازم به ذکر است که ل
برای کسب اطلاعات درباره تجهیزات تبلیغات بصری یا سفارش لایت باکس  در شهر تهران و یا شهرستان های استان تهران با ما تماس بگیرید . تیم ایمن موج بعد از ثبت سفارش شما شروع با ساختن تابلوهای لایت باکس می کند و به محض آماده شدن آماده نصب لایت باکسها در محل مد نظر شما می شود . شرکت ما دارای 4 نمونه لایت باکس فریم لس ، کریستالی ، مگنت و اسنپ فریم می باشد که با توجه به قیمت ، عمر و یا محل نصب می توانید لایت باکس مد نظر خود را سفارش بدهید . لازم به ذکر است که ل
صبح دادگاه ...از ظهر تا ساعت ۶ بعد ظهر درگیر کلانتری و ۱۱۰ بودم .ولی به نتیجه ای که می خواستم رسیدم ..موکل ام خوشحال شد و  خودم هم خیلی حال کردم .بماند به یادگار از کلانتری ۱۳ و اون شهر کوفتی 
پ ن :
خانه پدری را نبینید ...واقعا چرا من این فیلم دیدم !
پ ن کارت کتابخونه را تمدید کردم ..افرین به من 
پ ن ..موضوع رساله ندارم !زبان ...من چرا از تو فراری ام !باهام دوست شو 
 
با امام هشتم
 
7218
 
(6)
 
به قلم دامنه. به نام خدا. با امام هشتم. قسمت ششم. رساله‌ی ذهبیه از امام رضا -علیه‌السلام- درباره‌ی طب است که به درخواست مأمون نوشته شد. چون مأمون دستور داد آن را با آب طلا بنویسند، به آن ذهبیه می‌گویند. به نقل از ماهنامه حکمت و معرفت، شماره‌ی ۸، آبان ۱۳۸۷، ویژه‌نامه‌ی حکمت رضوی.
 
 
 
 
توضح ضروری: در دانشنامۀ حوزوی، مطلبی دربارۀ رساله‌ی ذهبیه درج شده است که در زیر عیناً از این (منبع) نقل می شود:
 
«با توجه به این‌که به
#اسنپ
کد تخفیف 8 هزار تومانی
Snappfood8k
- سفارش اول غذا از سوپراپ اسنپ
#فیلیمو
 
اشتراک رایگان یک‌روزه
 
FILIMOTXS
- مخصوص سفارش اول
#تگموند⛱ کد تخفیف 30 هزار تومانی فرشگاه اینترنتی مد و لباس "تگموند"1️⃣ برای خرید های بالای 300 هزار تومان2️⃣ بدون محدودیت سفارش اول✅ TMGLOWSH
ادامه مطلب
مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری در رشته های مختلف
انجام پایان نامه ارشد و انجام پایان نامه دکتری برای بسیاری از دانشجویان یک دغدغه اصلی در دوران تحصیلات تکمیلی به شمار می آید، بسیاری از دانشجویان در مسیر انجام پایان نامه خود نیاز به همراهی و مشاوره متخصصین این حوزه پیدا می کنند.
این مشاره شامل مراحل مختلفی می باشد از قبیل:
انتخاب موضوع
 نگارش پروپوزال
فصل اول پایان نامه
فصل دوم پایان نامه
فصل سوم پایان نامه
تحلیل آماری پایان نامه
نتای
با اپلیکیشن کاربردی و مهیج ycodes  هرجای مشهد که هستید فقط با صرف چند دقیقه وقت وارد دنیای خوشمزه نان‌ها شوید و سفارش خود را از انواع نان ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
ما آماده‌ایم برای ثبت سفارش آنلاین نان داغ و تازه برای وعده های غذایی رنگین شما...
خوشحال میشیم اگر پیشنهادی برای رونق کارمون دارین بهمون بگین
 
http://ycodes.co/
موضوع پایان نامه معماری: طراحی موزه دفاع مقدس
چکیده:
این رساله تحت عنوان « طراحی موزه دفاع مقدس در اراک » ابتدا به بررسی موزه دفاع مقدس و در نهایت طراحی آن در اراک می پردازد . در فصل اول معرفی و تحلیل موزه دفاع مقدس مورد مطالعه قرار می گیرد و ضمن آن تاریخچه موزه در ایران و جهان، مقایسه موزه جنگ و موزه دفاع مقدس آورده می شود. هویت، نحوه بیان، ظرف بیان و انگیزه مراجعه به موزه از جمله دیگر مباحثی است که در این قسمت مطرح می شوند. فصل دوم به بررسی نمو
افرادی که قصد سفارشی برای طراحی وب سایت و نرم افزار به تیم ما دارند وارد قسمت ثبت سقارش شده و در آن قسما طبق راهنما ستفرش خود را ثبت کنند و یا برای ثبت سفارش کلیک کنید.
مبالغ در قسمت ثبت سفارش مو جود است.
 
بااحترام
تیم نوین اندیشان
ادامه مطلب
 
نویسنده: سلطان علی نایبینخستین ترجمه قرآن در تاریخ به زبان های غربی،ترجمه ای است که کشیش بزرگ مسیحی و رئیس کلیسای دیر«cluny»، « پطرس عالی قدر» فرانسوی «peter the venerable» در سال 1143 م .انجام داد.( زمانی،1385،ص31).بنا بر گزارش هایی که غربی ها از مطالعات قرآنی خود اعلام کرده اند، تا پیش از سال 1800 م. این پژوهش ها اکثراً با رویکردی جدلی وبا عنوان ردیه نویسی بر قرآن انجام می پذیرفت.(پارسا،فروغ،1390،ص58)رساله ها و کتب مختلفی که درباره این موضوع تألیف شد همگی به ح
بعضی کتابا مرجع تقلید نوجوونی منم بود...مثه کتاب مکتوب از پائولو کوئیلو ، کتاب کیمیاگر و ساحره پرتوبلو که نقطه عطف زندگی من بود که مدت ها بعد مفهومشونو عمیق فهمیدم
اصن همین ساحره پورتوبلو یکی از دلایل شروع سفرهام و رشته کودک بود
و برباد رفته با جمله «فردا بهش فکر میکنم»
شما چه کتابایی سرنوشت ساز یا رساله تقلید بودن براتون؟
اگر برای سفارش طراحی سایت به شرکت های بزرگ که سفارش های زیادی دارند مراجعه کنید، به احتمال قوی بدقولی خواهند کرد و سایت را به موقع به شما تحویل نخواهند داد. همچنین ممکن است تمامی مواردی را که خواسته بودید، انجام ندهند. 
طراحی سایت فروشگاهی خود رو به افراد کاردان بدید.
عنوان فایل : رساله اول یوحنا
موضوع : سیره انبیا ، نصایح اخلاقی برای انصار امام مهدی (ع) 
گردآوری و تنظیم : صادق شکاری، 14 ذی‌الحجه 1439
منابع مورد استفاده : کتاب مقدّس ترجمۀ دنیای جدید سایت رسمی شاهدان یَهُوَه ، الکتاب المقدس النص الکامل للعهدین ، الکتاب المقدس لطائفة المسیحیین والیهود
نوع فایل : pdf ، word
تعداد صفحات : 17 ، A4
لینک دانلود : pdf ، word
یکی از اساتیدمان که در انگلستان تحصیل کرده تعریف میکرد که «ما در آنجا مشکل چاپ مقاله نداشتیم. رساله را که مینوشتیم و دفاع می‌کردیم تقریبا بصورت خودکار مقاله‌ش هم در جایی مثل BMJ (با IF حدود ۱۷) چاپ می‌شد». بیشتر توضیح نداد و از این رهگذر به خاطره‌ی دیگری پرداخت اما این چند جمله مرا درگیر کرد.
ادامه مطلب
سودا -سرد و خشک -خاک سودای طبیعی رسوب خون است به همین دلیل غلیظ تر و سنگین تر از خون است. رنگ ان سیاه ومزه ی امیخته از شیرینی وترشی است.وظایف سودای طبیعی در بدن تعادل ۱.حفظ تعادل واستحکام بافت های استخوانی مثل تاندون و رباط استخوان و مو وناخن که دارای مزاج سرد و خشک  هستند.۲.ایجاد قوام وغلظت لازمه ی خون.۳. تقویت دهانه ی معده وتحریک اشتها
وقتی که کنت ژوزف آرتور دوگوبینو در رساله«در نابرابری نژادهای انسان»اعلام کرد که
نوع انسان از نژادهای مشخصی تشکیل شده است که (مانند افراد آن)در ساختمان بدنی، توانایی ذهنی و چگونگی خلق و خوی، ذاتا با یکدیگر متفاوت اند و از میان نژادهای انسان، نژاد آریا بر دیگران برتری طبیعی دارد، بسیاری از (رنگ باختگان) شادی کردند.
نکاتی که قبل از سفارش باید بدانید:
.
 1-پیج حتما پابلیک{عمومی} باشد . درصورت پرایویت کردن یا تغییر ایدی در حین کار مسئولیت آن با خودتان می باشد.
2-بدون نیاز به رمز ورود شما
3-از سایت های دیگر یا جاهای دیگر به صورت همزمان با سایت ما ثبت سفارش فالوور ندهید. در صورت ثبت سفارش همزمان کلا گیر میکنه و ارسال نمیشه و مسئولیت آن با خودتان هست. 
4-بعد از سفارش به هیچ عنوان امکان کنسل کردن وجود ندارد. اگه سوالی دارید قبل از سفارش از پشتیبانی بپرسید.
نکاتی که قبل از سفارش باید بدانید:
.
 1-پیج حتما پابلیک{عمومی} باشد . درصورت پرایویت کردن یا تغییر ایدی در حین کار مسئولیت آن با خودتان می باشد.
2-بدون نیاز به رمز ورود شما
3-از سایت های دیگر یا جاهای دیگر به صورت همزمان با سایت ما ثبت سفارش فالوور ندهید. در صورت ثبت سفارش همزمان کلا گیر میکنه و ارسال نمیشه و مسئولیت آن با خودتان هست. 
4-بعد از سفارش به هیچ عنوان امکان کنسل کردن وجود ندارد. اگه سوالی دارید قبل از سفارش از پشتیبانی بپرسید.
5_قیمت ها به
برای سفارش خرید کتاب با شماره های زیر تماس بگیرید :
0935-357-0737
021-66963301
021-66417346
ثبت سفارش تلگرام : 09353570737  - 09213818282
《در صورتی که بعلت تقاضای زیاد ، کتاب کمیاب شد ، با من (۰۹۳۵۳۵۷۰۷۳۷) تماس بگیرید تا از مراکز پخش کتاب گرفته و کتاب برای شما ارسال کنم. 》
 
برای سفارش خرید کتاب با شماره های زیر تماس بگیرید :
0935-357-0737
021-66466203
021-66922082
09035793687
ثبت سفارش تلگرام : 09353570737
《در صورتی که بعلت تقاضای زیاد ، کتاب کمیاب شد ، با من (۰۹۳۵۳۵۷۰۷۳۷) تماس بگیرید تا از مراکز پخش کتاب گرفته و کتاب برای شما ارسال کنم. 》
 
سلام دوستان ، یک خبر دارم واستون 
تصمیم گرفتم کار نقاشی دیجیتال را به صورت رسمی ادامه دهم. 
در سایت قسمتی ایجاد کردم که شما می تواند برای خودتان یا عزیزانتان سفارش نقاشی دیجیتال بدهید.
خیلی خوشحال میشم که چهره ی شماها رو به تصویر بکشم .
برای سفارش دادن نقاشی دیجیتال به این آدرس برید : 
 
سفارش نقاشی دیجتالی چهره 
 
بعضی از نمونه کارها در لینک بالا وجود داره.
من از دو نرم افزار از شرکت آدوبی + قلم نوری وکام برای طراحی تصاویر استفاده می کنم.
برای
انجام 3dانجام پروژه معماریانجام تمامی پروژه های سه بعدیتریدی مکس - ویری-ترسیم پلان - نما - برش -طراحی نما و دکوراسیون داخلی ساختمانهای مسکونی،اداری،تجاری،بیمارستان،غرفه،کابینت اشپزخانه،انواع کمد و ویترین و ...-مدلسازی 3d و رندر نما ، دکوراسیون داخلی و محوطه ساختمان- مدلسازی 3d و رندر مبلمان ، سرویس خواب ، کابینت و...- مدلسازی 3d و رندر محصولات-سه بعدی کردن لوگو و متن های دلخواه- انیمیشن سازی معماری- انجام پروژه های دانشجویی (صفر تا صد دانشجویی،ر
#معرفی_کتاب ..کتاب بانو در آینه مجموعه‌ای است که تمامی داستان‌های کوتاه ویرجینیا وولف را شامل می‌شود. این داستان‌ها از سوی بسیاری از منتقدین با‌ارزش تلقی گشته‌اند چرا که به مدد این داستان‌ها می‌توان به دنیای پیچیده نویسنده‌ای راه یافت که آثارش همچنان پر خواننده است.__________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱_۳۲۳۲۰۸۸۱_۳سفارش ازطریق تلگرام
باامیراکتاب در پیام رسان #ا
ولادت با سعادت حضرت سجاد امام زین العابدین علیه السلام بر شما عزیزان مبارک باد
به همین مناسبت رساله حقوق حضرت که برترین منشور حقوقی است که به دست بشر نگاشته شده است را خدمت شما عزیزان ارائه می کنیم باشد که عمل کرده و جایگاه رفیع دین مبین اسلام و نظریات مترقی آن را در سراسر عالم با صدای بلند فریاد بزنیم.
دریافتحجم: 279 کیلوبایت
چند روایت و پوستر ولادت زیبا از حضرت را در اینجا ببینید
#معرفی_کتاب ..داستان یک عاشقانه آرام روایتی است از قبل از انقلاب سال 57. شخصیت اصلی این رمان گیله مرد معلمی است که علاوه بر تدریس فعالیت های سیاسی زیادی انجام می دهد.او در یکی از سفرهای خود با دختر زیبایی به نام عسل ازدواج می کند و شروع عاشقانه آرام پس از این واقعه شکل می گیرد.__________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱_۳۲۳۲۰۸۸۱_۳سفارش ازطریق تلگرام
باامیراکتاب در پیام رسان #ای
روزهای خوبی نمی گذرانم، چه در محل کار! چه خانه! محل کار که مثل همیشه بار منفیش به تمام نقاط مثبتش می چربد. اینکه هر روز شاهد مشکلات و درد های مردم باشی حس خوبی نیست. بیماری خاله ام هم که اوضاع خانواده را ریخته به هم. نمی دانم از این همه استرس به کجا پناه ببرم. رساله ام هم که پا در هواست. نمی دانم که میتوانم تا پایان ماه از پروپزالم دفاع کنم یا نه. زیر بار استرس و فشار دوباره سیاتیکم دارد عود میکند. خدایا آرامش را به زندگیم بازگردان...
با اپلیکیشن کاربردی و مهیج ycodes  هرجای مشهد که هستید فقط با صرف چند دقیقه وقت وارد دنیای خوشمزه نان‌ها شوید و سفارش خود را از انواع نان ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
ما آماده‌ایم برای ثبت سفارش آنلاین نان داغ و تازه برای وعده های غذایی رنگین شما...
خوشحال میشیم اگر پیشنهادی برای رونق کارمون دارین بهمون بگین
 
http://ycodes.co/
استیکر های طرح ویژه (سایز A4)
مشاهده طرح
برش داده شده و در حال بسته بندی 
(بخاطر درخواستای زیادتون میخوام دوباره ازینا چاپ کنم و مهلتشم تا ۲۹ اردیبهشته ولی چون عمده سفارش نمیدیم قیمتش افزایش پیدا کرده و ۲۰تومن شده (فقط سایز A4 سفارش میگیرم)، اگر میخواید زودتر سفارش بدید و دوستانی که وسایل دیگه هم سفارش دادن ما میتونیم همه وسایلشونو بعد از ۲۹ ام با یه پست بفرستیم که فقط یکبار هزینه ارسالو بدن)
کفش پرسنلی همان طور که از نام آن پیداست کفشی مختص یک ارگان و یا اداره می باشد . این کفش علاوه بر شیک بودن و رسمی بودن ، باید کاملا راحت باشد تا پا که به مدت طولانی در کفش است احساس راحتی داشته باشد و فرد احساس خستگی نکند .چرم طبیعی به علت دارا بودن منافذ طبیعی در بافتش ، امکان تبادل هوا میان بیرون و داخل کفش را فراهم می کند و به اصطلاح باعث تنفس پا می شود .بنابراین استفاده از رویه و آستر چرمی ( چرم گاوی ) در کفش های پرسنلی امری ضروری برای سلامتی پا
جکوزی شاپ ارائه بهترین خدمات در تمامی مراحل خرید را ، حق مشتریان خود دانسته تا خریدی آسان و مطمئن داشته باشند.
امکان ثبت سفارش کالا در جکوزی شاپ در
هر ساعت از شبانه روز و در طی هفته حتی روزهای تعطیل وجود دارد. پس از ثبت
سفارش، شناسه سفارش از طریق ایمیل  برای مشتریان ارسال خواهد شد و با توجه
به زمان ثبت، سفارش مشتریان در صف تایید قرار خواهند گرفت.
کلیه سفارش های ثبت شده ی مشتریان در طول روزهای کاری طی ساعات 8 الی 16:30 و اولین روز پس از تعطیلات ب
همانطور که شما احتمالا از تماشای مسابقه فوتبال یا هر مسابقه ی دیگه ای لذت میبرید بنده دارم گرگیاس افلاطون رو میخونم و هر جواب استدلال دادن یا عقب نشینی ظاهری ای که سقراط جلوی مدعیانش میکنه رو مثل یه هوک چپ و راست و رقص پا میبینم و لذت میبرم. وسطش یهو میگم دمت گرم همینه رو همین نقطه دست بذار و بزن ناکارش کن . یا حتی حدس میزنم الان بحث دانش رو پیش میکشه و ضربه فنیش میکنه. 
خلاصه که لذت بردم! به به اقا سقراط .دست شما درد نکنه اقا افلاطون.
کد تخفیف چنگالکد تخفیف چنگال ارسالی کاربران
کد تخفیف چنگال عید فطر,کد تخفیف چنگال خرید اول,کد تخفیف چنگال برای امروز,کد تخفیف چنگال ماه رمضان,کد تخفیف چنگال عید قربان,کد تخفیف چنگال مدرسان شریف,کد تخفیف چنگال 50 درصد,کد تخفیف چنگال بدون محدودیت سفارش اول,کد تخفیف ۵۰درصدی چنگال,کد تخفیف ۵۰ درصد چنگال,کد تخفیف چنگال قم,کد تخفیف چنگال قلک,کد تخفیف چنگال عید قربان,کد تخفیف غذا چنگال,کد تخفیف سفارش غذا چنگال,کد تخفیف غیر سفارش اول چنگال,کد تخفیف
با اسنپ فود ارزونتره
 
شرکت‏‌های اسنپ و زودفود که چندین سال در قالب یک مجموعه بزرگ به فعالیت در بازار کسب و کارهای آنلاین ایران پرداخته‌اند، در تیرماه سال ۱۳۹۶ تصمیم گرفتند که تحت یک نام تجاری مشترک به فعالیت خود ادامه دهند. اسنپ‌فود برند جدید اسنپ و زودفود است که اکنون پیش روی شماست. سامانه سفارش آنلاین غذای زودفود فعالیت خود را از سال ۸۸ با هدف ترویج فرهنگ سفارش آنلاین غذا در ایران شروع نموده و در مدت این ۸ سال، سفارش آنلاین غذا را در ش
جنس بدنه : تمام MDF ، پایه چوب روس
امکان تغییر رنگبندی چوب و پارچه به سفارش مشتری
شامل: تخت دو نفره، دو عدد پاتختی، میز آرایش، صندلی آرایش، قاب آینه، کفی تخت فلزی
سفارش تخت به صورت تنها پذیرفته می شود
سفارش تخت با عرض ۱۴۰ و ۱۸۰ سانتی متر

 
سرویس خواب آیسو یکی از بهترین انتخاب های زوج های جوان و تازه عروس می باشد زیرا دارای سبک و طراحی جدیدی می باشد که هر سلیقه ای را به خود جذب می کند.
دوره تحصیلی:
آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)
پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه
پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش)
پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه ای استنثایی
شروع ثبت سفارش:
99/01/24
پایان ثبت سفارش:
99/03/23
یکی از بهترین سایت ها در سال 98 شناخته شد. با استفاده از وب سایت اسنپ و همینطور اپلیکیشن اسنپ می توانید از رستوران های اطراف خود غذا سفارش دهید، از میان شیرینی فروشی های اطراف خود کیک و شیرینی سفارش دهید و همینطور اخیرا سفارش نان هم به امکانات اسنپ فود اضافه شده است.
همانطور که می دانید اسنپ کار خود را با شعار حمل و نقل هوشمند و ارائه سرویس سفرهای درون شهری آغاز کرد. به تدریج به امکانات این وب سایت اضافه شد. امروزه اسنپ یک اپلیکیکیشن واحد با 10 س
طی دو دهه اخیر پیشرفت عظیمی در توسعه موزه ها و نگارخانه های مدرن سراسر جهان روی داده است.این امر دلائل بسیار دارد که مهمترین آنها بروز تغییرات درطبیعت ارتباطات بین مردم است-بین میراث آنان و فرهنگشان. اکنون میراث یک قوم نه تنها آنچه راکه ((هنر))و((باستان شناسی))تعبیر می شود در بر می گیرد بلکه گونه های بیشماری از ابزارهای مورد استفاده روزانه وتصاویری را شامل می شود که می توان دوران خاصی از اجتماع –فرهنگ-و رفتار تاریخی یک قوم را در آنها تجسم و مش
به نام خدا
با عرض سلام ادب احترم و قبولی نماز روزه همه عزیزان و همشهریان 
لازم به ذکر است در ایام ماه مبارک رمضان کلیه سفارشات پذیرفته میشود و در کوتاه ترین زمان تحویل داده میشود پس همشهریان عزیز میتوانند به راحتی سفارش خود را داده  و تحویل بگیرند 
*
قرنیز در حاشیه پایین دیوارهای خانه بکار می رود . من رنگ شکلاتی ( طرح چوب ) رو برای خانه سفارش دادم . 
56 متر قرنیز برای خانه / هر قرنیز شاخه ای سه متر می باشد/ قیمت فعلی هر قرنیز 35 هزار تومان/ 
20 شاخه قرنیز سفارش داده شده برای خانه : مبلغ 700 هزار تومان 
تارخ سفارش قرنیز : 20 آبان ماه 1397
1. هر روز به کرج کامپیوتر سر بزنید و از قطعات موجود مطلع شوید.
2. اگر قطعه موردنظر خود را پیدا کردید در قسمت نظرات درخواست خود را ثبت کرده یا در تلگرام با آی دی @parsley6 تماس حاصل نمایید. (در آینده روش های دیگری نیز برای ثبت سفارش معرفی خواهد شد). لطفا حتما اطلاعات زیر را ثبت کنید:
- نام
- قطعه مورد سفارش
- نشانی
3. با شما تماس گرفته و هماهنگی های نهایی را بعمل می آوریم.
4. قطعه طبق قرار قبلی به شما تحویل خواهد شد.
 تنها پس از دریافت قطعه، قیمت آن را پرداخت
دوستان دیروز، امروز و فردا سلام
همیشه شروع یک کار سخت است. خیلی هم سخت است. اصلا فکرش را هم نمی کنی که انتقال آن همه افکار جور و واجور بر روی کاغذ -البته اینجا روی صفحه وبلاگ- تا این اندازه دشوار باشد. اما بالاخره شروع کردم. قصدم هم ادامه دادن است.
از خودم، اتفاقات مختلف اجتماعی، فرهنگی و علمی خواهم گفت؛ از گام های اساسی نگارش رساله دکترا هم خواهم گفت؛ ساده و مختصر؛ از صمیم قلبم و امیدوارم برای خودم و دیگران مفید فایده واقع شود. ان شاء الله
به مناسبت ۲۵ ذی قعده روز دحو الارض:نگاهی اجمالی به رساله رتق و فتق علامه حسن زاده آملی:✍در شرح دروس هیئت حضرت آیت الله صمدی آملی درباره دائره معدل النهار و منطقه البروج تبیین و گفته شد که دائره منطقه البروج فعلا 23 درجه و 25 دقیقه و 36 ثانیه فلکی از دائره معدل النهار انحراف دارد که به این مقدار انحراف میل کلی میگویند و این انحراف در این دوره، در حال انتقاص و کاهش است، به گونه‌ای که هر سال مقدار میل کلی حدود نیم ثانیه فلکی کاهش می‌یابد و روزی خوا
#معرفی_کتاب ..«نحسی ستاره‌های بخت ما» (۲۰۱۲) و «شهرهای کاغذی» (۲۰۰۸) دو رمان دیگر این نویسنده در حوزه‌ی ادبیات نوجوان بودند که فروش موفقی داشتند و هر دو تبدیل به فیلم سینمایی شدند. «نحسی ستاره های بخت ما» از جمله فیلم‌های پرفروش سال ۲۰۱۴ بود که با بودجه‌ای ۱۲ میلیونی ساخته شد، اما ۳۰۷ میلیون دلار در سینماهای جهان فروخت._______قیمت۳۹۰۰۰تبا ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطریق #سایتwww.amirabook.irسفارش به صورت تلفنی۰۷۱_۳۲۳۲۱۴۳۲۰۷۱_۳
تنها با یک تماس میتوانید تاج گل در کرج سفارش دهید و ما تاج گل را به آدرس مورد نظر شما ارسال میکنیم ، برای هر کجای کرج که بخواهید ، تاج گل شما بصورت رایگان ارسال میشود و تحویل داده میشود. 
ما تاج گل های متنوعی را بر روی سایت قرار داده ایم که میتوانید به راحتی از بین آنها ، تاج گل مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.
اگر به دنبال تاج گل ارزان در کرج هستید و نیاز به تاج گلی دارید که قیمت آن کمتر از کارهای موجود در سایت باشد کافی است با ما تماس بگ
قوانین و مقررات شرکت تکسو
 
شرایط خرید، توزیع و عودت کالا:
بند سه- مشاوران فروش باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل پر نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت ناممکن بودن تحویل کالاهای سفارشی، تحویل نشدن کالاها یا عدم تطابق کالاهای سفارش داده شده با اقلام تحویلی بر عهده سفارش‌دهنده خواهد بود.
 
با خرید و معرفی افراد به ما پورسانت دریافت کنید. احمد رضا سازواری 09217709172 - 09139256703
#معرفی_کتاب ..کسی که این کتاب را میخواند احتمالا به یاد این شعر میفتد که: در اندرون من خسته دل ندانم کیست، که من خموشم و او در فغان و در غوغاست. اتفاقا نویسنده کتاب هم به دنبال یافتن پاسخی برای همین نوع سوالات مهم است. کتاب عنوان گیرایی دارد. تا همین جا جزو کتاب های پرفروش سال ۲۰۱۹ است. کتاب روان و راحتی است. به گفته نویسنده، هدف از انتشار کتاب، کمک به کسانی است که در جستجوی موفقیت هستند._________با ۵ درصد تخفیف اعضا و ارسال رایگان
_____________
سفارش ازطری
ر نسخه جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا، مدیریت کردن سفارش‌ها از همیشه ساده‌تر شده است، از جمله اینکه به‌راحتی می‌توانید سفارشی که ثبت کردید را لغو و مبلغ پرداختی خود را دریافت کنید، بدون هرگونه نیاز به تماس تلفنی. برای این کار مطمئن بشید که آخرین نسخه از اپلیکیشن را نصب کردید و از گوشه پایین سمت چپ صفحه به بخش «دیجی کالای من» وارد شوید. حالا سفارش مورد نظر خود را باز کنید و نموداری که نشان می‌دهد سفارش شما در چه مرحله‌ای قرار دارد را وسط صفحه پی
یکی از هدایای تبلیغاتی که در شروع سال جدید بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند سررسید/سالنامه و یا تقویم های رومیزی است. یکی از نکات مهم جهت سفارش، طراحی و چاپ سررسید/سالنامه این است که سررسید و سالنامه کاربرد های متفاوتی دارند و باید به این نکته در تهیه سررسید و سالنامه 99 خود توجه کنید. با نزدیک شدن به شروع سال جدید تمایل شرکت ها و حتی افراد به طراحی و سفارش سررسید و سالنامه های شخصی خود بیشتر می شود. پس فرصت را از دست ندهید و زودتر نوع و طر
افزایش فالور1kفالور=۵هزارتومان
❤افزایش لایک❤1kلایک=۳هزارتومان
⭕افزایش کامنت⭕100کامنت=۳هزارتومان
افزایش ویو(بازدید)1kویو=۳هزارتومان
♼تیک آبی برای عکس پروفایل اینستاگرام♼
سفارش بیشتر=تخفیف بیشتر
جهت سفارش به آیدی اینستاگرام @ho3in_xwیا به همین وبلاگ پیام دهید.
روزای اولی که مدرسه می رفت تا مدت ها  جای نقطه های " ن" و " ب" رو تو کلمه ها جابه جا می نوشت. مثلا " بابا" رو می نوشت " نانا". نسبت به من و برادرم که سریعتر از بچه های دیگه یاد می گرفتیم و می نوشتیم اون خیلی کند پیش می رفت. معلم کلاس اولش به مادرم گفته بود نیاز به تلاش زیادی داره. حتی یادمه ما تو عالم بچگی وقتی از تمرین کردنای زیاد و اشتباه نوشتناش خسته می شدیم بهش می گفتیم " چقد خنگی تو!!" ولی اون بدون توجه به حرفای دیگران به کار خودش ادامه می داد. تمرین م
سفارش کتاب ، جزوه و منابع دانشگاهی .
سفارش  منابع کنکور ، کتاب و جزوه ها ی مورد نیاز کنکور
(نظام قدیم ، نظام جدید)
(:   هرگونه سفارش را پذیراییم   :)
سفارش از طریق ایدی تلگرام : diamond_10101@
اینستاگرام :    _diamond_.official
بیشتر کتاب ها و جزوات ، رایگان در اختیار عموم قرار داده میشود.
 
سفارش انواع همسر پذیرفته می شود...
مجموعه: دانستنیهای قبل از ازدواج
 
سالهاست که شاهد ازدواجهایی هستیم که در ابتدا با عشق های آتشین شروع شده، ولی با نهایت تنفر و انزجار از هم پاشیده می شود، چه بسا فرزندانی که در این میان قربانی می شوند و مشکلاتی که طرفین طلاق، مخصوصاً خانمها متحمل می شوند.
 
ادامه مطلب
سفارشات چاپ و آماده شدند و در حال بسته بندی هستند
تا ۲۶ اردیبهشت مهلت دارید سفارش بدید و انشالله یکشنبه همه بسته ها ارسال میشن
و دوستان من از طرح ویژه سایز آ۴ یکی اضافه برای خودم سفارش داده بودم که جنسش شیشه ای نیست و برچسب عادیه با همون قیمت ۱۱، اگر کسی میخواد بهم پیام بده
عنوان‌هام جدیدا چه طولانی شدن! :)))
آقااااا ... من یه سفارش گرفتم قبل عید، طرف ازم پرسید حدودا چند در میاد؟ منم یه نگاهی انداختم گفتم خب زیاد سخت نیست... حدودا ۶۰ تومن.
بعد الان چنان دهنم سرویس شد پای ساختنش که صد بار به خودم فحش دادم با این قیمت دادن!! :/ البته اینکه یه کار خیلی ساده‌تر رو تو حافظیه زده بود صد و خورده‌ای هم بی تاثیر نبوداا ... ولی انصافا ساختنش خیلی برام سخت بود. یه جاهایی جو میگفت بهش بگو نشده. گفتم دلم نمیاد، آخه گفته به عنوان کاد
مسائل تراوش
              مقاله با عنوان مسائل تراوش در فرمت ورد در 28 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: مقدمه روش های حل مسایل تراوش روشهای شبیه سازی الکتریکی روشهای عددی مقایسه روش اجزاء محدود با روش تقاضل های محدود بررسی کارهای دیگران در مورد حل مسائل تراوش روش عددی مورد استفاده در این رساله مزایا و معایب روشهای عددی هدف از انجام رساله (موضوع پایان نامه) روشهای آنالیز تراوش تئوری حرکت آب در خاک مقدمه ای بر نفوذ (infiltration) مکانیسم نفوذ توزیع رطوب
افزایش فالور  1kفالور=۵هزارتومان
❤افزایش لایک❤  1kلایک=۳هزارتومان
⭕افزایش کامنت 100کامنت=۳هزارتومان
افزایش ویو(بازدید) 1kویو=۳هزارتومان
♼تیک آبی برای عکس پروفایل اینستاگرام♼
سفارش بیشتر=تخفیف بیشتر
جهت سفارش به آیدی اینستاگرام @ho3in_xwیا به همین وبلاگ پیام دهید.
مسائل تراوش
              پایان نامه با عنوان مسائل تراوش در فرمت ورد در 34 صفحه و شامل مطالب زیر می باشد: * مقدمه روش های حل مسایل تراوش * روشهای شبیه سازی الکتریکی * روشهای عددی * مقایسه روش اجزاء محدود با روش تقاضل های محدود * بررسی کارهای دیگران در مورد حل مسائل تراوش * روش عددی مورد استفاده در این رساله * مزایا و معایب روشهای عددی * هدف از انجام رساله (موضوع پایان نامه) * روشهای آنالیز تراوش * تئوری حرکت آب در خاک * مقدمه ای بر نفوذ (infiltration) * مکانی
افزایش فالور 1kفالور=۵هزارتومان❤افزایش لایک❤ 1kلایک=۳هزارتومان⭕افزایش کامنت 100کامنت=۳هزارتومانافزایش ویو(بازدید) 1kویو=۳هزارتومان♼تیک آبی برای عکس پروفایل اینستاگرام♼سفارش بیشتر=تخفیف بیشترجهت سفارش به آیدی اینستاگرام @ho3in_xwیا به همین وبلاگ پیام دهید.
افزایش فالور  1kفالور=۵هزارتومان
❤افزایش لایک❤  1kلایک=۳هزارتومان
⭕افزایش کامنت 100کامنت=۳هزارتومان
افزایش ویو(بازدید) 1kویو=۳هزارتومان
♼تیک آبی برای عکس پروفایل اینستاگرام♼
سفارش بیشتر=تخفیف بیشتر
جهت سفارش به آیدی اینستاگرام @ho3in_xwیا به همین وبلاگ پیام دهید.
پایان‌نامه یا تز یا رساله[۱] نوشتاری است که دانشجویان در موضوعی خاص مربوط به رشتهٔ تحصیلی خود، برای دریافت مدرک تحصیلی می‌نویسند. در پایان‌نامهٔ دانشجویان موضوع یا سؤالی را بررسی کرده و از راه تجزیه و تحلیل یا تجارب عملی یا آزمایشی به آن پاسخ می‌دهند. به بیان دیگر پایان‌نامه شامل استدلال موضوعی، ارائهٔ پژوهشی تجربی، حاصل کارآموزی یا عصاره‌ای از درس‌های آموخته‌شده در دوران تحصیلی دانشجوست که با راهنمایی استادان نگارش و تدوین می‌
افزایش فالور 1kفالور=۵هزارتومان❤افزایش لایک❤ 1kلایک=۳هزارتومان⭕افزایش کامنت 100کامنت=۳هزارتومانافزایش ویو(بازدید) 1kویو=۳هزارتومان♼تیک آبی برای عکس پروفایل اینستاگرام♼سفارش بیشتر=تخفیف بیشترجهت سفارش به آیدی اینستاگرام @ho3in_xwیا به همین وبلاگ پیام دهید.
قیمت های استثنایی تایپ را با تایپ ارزان تجربه کنید.
با قیمت ناچیزی بدون صرف وقت 
تایپ ورد و ساختن پروژه های شما در اکسل 
 
با قیمتی باور نکردنی
فقط و فقط ۱۰۰ تومان صفحه ای در هرکجا که برین هر کافی نتی کمتر از صفحه ای ۲۵۰تومان از شما نخواهد گرفت.
در ضمن برای شما دوستان عزیز
هدیه هم در نظر گرفتیم.
با هر پنجاه صفحه سفارش پنج صفحه از ما هدیه بگیرید.
برای سفارش روی لینک زیر کلیک کرده و در دایرکت سفارش بدید.
https://www.instagram.com/taip_arzan/
ما کیفیت را صرف قیمت نم
چیلیوری ، از برندهای شرکت کسب و کار نوین ایرانیان و برنده بهترین سایت و اپلیکیشن موبایل سفارش غذا در جشنواره وب و موبایل ایران در سال ۹۵ به انتخاب داوران و مردم و همچنین در حوزه سفارش غذا وب‌سایت برتر از نگاه مردمی در سال ۹۶، این امکان رو فراهم کرده که با یک کلیک و انتخاب محله تون، مجموعه ای از بهترین رستوران های اطراف رو مشاهده کنین
ادامه مطلب
چند روز پیش اینجا گفتم براتون که بدلیل ازدحام سفارشات دیگه دیجی کالا سفارش نمیگیره! 
چون یکم سفارشم حیاتی بود!  تا ساعت  2 نصف شب ور رفتم متوجه شدم سفارش کاربرای جدید رو قبول میکنه اونم تا یه رنج قیمتی. با یه شماره دیگه زدم به حساب یکی از اعضای خانواده! پس تا اینجا اولا معلوم شد سفارشم سفارش خفنی نبوده ثانیا هر کاری یه راهی داره:)
ولی آقای دیجی کالا این درسته؟ ما با شما اینجوری شما با ما اونجوری؟ از اصول اولیه مارکتینگ احترام به مشتریهای قدیمی

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها