نتایج جستجو برای عبارت :

وزیر امور خارجه ترکیه با همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.

مایک پومپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به بیت المقدس سفر کرده است. بنا بر گزارش ها، برنامه دولت اسرائیل برای ضمیمه کردن بخش هایی از اراضی اشغالی فلسطینیان و نیز همکاری‌های اقتصادی اسرائیل با چین از جمله موارد مورد بحث طرفین است.
مایک پومپئو و بنیامین نتانیاهو روز چهارشنبه (۱۳ مه)‌ در مقر نخست وزیری واقع در بیت المقدس گفتگو می کنند - یک روز پیش از آن که دولت ائتلافی جدید آقای نتانیاهو رسما کا
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشور‌های ضامن روند آستانه با ایجاد مناطق کاهش تنش، تشکیل کمیته قانون اساسی و پیگیری روند گفتگو‌ها و آشتی ملی، تلاش دارند تا گفتگو‌های سوری –سوری، تقویت شده و مردم سوریه درباره آینده خود تصمیم بگیرند.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
«سید عباس موسوی» که پیش از این عهده دار اداره دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه بود از سوی محمدجواد ظریف به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد.گفتنی است، «بهرام قاسمی» سخنگوی سابق وزارت امور خارجه اخیراً به عنوان سفیر جدید ایران در پاریس منصوب شده است.
خوب در راستای اینکه دیگه با یک روش جلو نمیرم که باز مشکلی برای پیش نیاد
رفتم برای اماده کردن مدارک ویزای جستجوی آلمان
مدارک مورد نیاز
1 .فرم درخواست برای اقامت بلند مدت که می توانید فرم از لینک زیر دانلود کنید
این فرم باید تکمیل بشه و امضا بشه2. عکس گذرنامه ای3. مدرک تحصیلی ایران (مهر مترجم، مهر دادگستری، مهر امور خارجه)4. تایید مدرک تحصیلی ایران (در صورت نیاز)5. رزرو هتل برای تایم اولیه اقامت یا دعوتنامه از دوستان6. مدرک زبان انگیسی یا آلمانی (در
موسوی خبر داد؛
سفرهیئت کانادایی به ایران برای رسیدگی به امورقربانیان سانحه هوایی
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های ایران و کانادا، یک هیئت ۱۰ نفره کانادایی برای رسیدگی به امور قربانیان کانادایی عازم ایران هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص آخرین تحولات مربوط به رسیدگی به سانحه هوایی اخیر اظهار داشت: طبق هماهنگی انجام شده بین وزارت امور خارجه‌های
کاش حرمت خون سردار را نگاه می‌داشتید!
اظهار تمایل وزیر امور خارجه کشورمان به مذاکره، در مقابل گستاخی هرچه بیشتر رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر موضوع مذاکره را به رسانه‌ها کشاند.
وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با نشریه آلمانی اشپیگل درباره احتمال مذاکره با امریکا در پی ترور سردار شهید سلیمانی گفته بود: «خیر، من هرگز این احتمال را رد نمی‌کنم که افراد، رویکرد‌های خود را تغییر دهند و حقایق را درک کنند. برای ما مهم نیست که چه کسی در کاخ‌سفید نش
آفتاب نیوز: منابع وزارت امور خارجه آمریکا گفت: تصمیم وزیر دفاع مارک اسپور و وزیر امور خارجه مایک پومپئو برای بیرون کشیدن از آسمان باز. کنوانسیونی که توسط رهبران اروپایی و طرفداران کنترل مسلح به توافق رسیده باشد ، ریسک نظامی را با عدم موفقیت کاهش می دهد.
به گفته گاردین ، ​​16 وزیر امنیت و رهبران بازنشسته ارتش در بیانیه مشترکی که از طرف شبکه دولت فدرال صادر شده است گفتند که پیمان آسمان آزاد یک اصل اساسی ثبات در بین نیروهای هسته ای است.
در این ب
به گزارش روزنامه نگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، حسن روحانی مهتر جمهور ایران به دعوت همتای تاجیکی خویشتن در تاریخ ۱۴ ژوئن سال جاری بوسیله اراده مشارکت در کنفرانس تعامل و اعتماد سازی تو آسیا به دوشنبه پایتخت تاجیکستانسفر می بطی ء. بنابر گزارش مرکز مطبوعاتی وزارت امور خارجه تاجیکستان، حضور رئیس جمهور ایران داخل این میتینگ در روانی سفر رسمی «سراج الدین مهرالدین» وزیر امور خارجه این کشور بوسیله تهران و بازدید وی با مقامات عالی جمهوری اسلامی ت
انجام خدمات " ترجمه رسمی با تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه " توسط نویسندگان و مترجمان حرفه ای در سایت توسعه IHG
خدماتی که در این صفحه ارائه میشود همگی دارای ضمانت انجام کار میباشد.
روال کار بدین صورت است که شما در هنگام ثبت سفارش ابتدا مبلغ را به صورت امانت به حساب سایت پرداخت میکنید. و تا زمانی که شما تحویل سفارش خود را تایید کنید نزد سایت توسعه IHG به امانت میماند. اینگونه امکان سوء استفاده وجود ندارد. و شما پروژه ی مربوط به ترجمه ، نویسند
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
ادامه مطلب
بسمه تعالی
سفیر انگلیس تهران را ترک کرد
سفیر انگلیس در تهران طبق ضوابط و با اطلاع قبلی از ایران خارج شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران با اطلاع قبلی و طبق ضوابط از ایران خارج شده است.
سفیر انگلیس در تهران روز شنبه (21 دی) در جمع آشوب‌گران مقابل دانشگاه امیرکبیر حضور یافته بود که توسط مأموران امنیتی دستگیر و طبق آنچه که وزارت خارجه اعلام کرده، بعد از حدود 15 دقیقه، آزاد می‌شود.
مک‌ایر به‌همراه فرد دیگری با حض
2491 - «امید شریفی» ضدانقلاب مقیم کانادا، با اذعان به اینکه برخلاف دروغ اپوزیسیونِ جمهوری‌اسلامی، سهم ایران از دریای کاسپین بسیار کمتر از 50 درصد است، گفت: “با «اردشیر زاهدی» در این مورد گفتگو خصوصی داشتم و ایشان به عنوان وزیر امور خارجه شاه گفتند تمامی جنجالها بی‌پایه و اساس است ... تمامی این حرفها از ذهن بیمار ملی‌گرایانِ فیکِ عشقِ آمریکا تراوش می‌شود! ...”لینک کوتاه منبع: yon.ir/mzdr122
دانلود فایل اصلی
ما ایرانی ها همین طوری هم اهل گفتگو نبودیم و فرهنگ صحبت کردن را نمی دانستیم. گوشی های هوشمند هم کار را بدتر کرد و به قول معروف: گل بود؛ به سبزه نیز آراسته شد!
اگر گفتگو کردن فرهنگش وجود داشت و متوجه می شدیم چه منافعی در گفتگو وجود دارد، شاید اکنون جایگاهمان در توسعه یافتگی بیش از اینجایی بود که الآن هستیم.
درود بر شما
این مطلب جهت معرفی دارالترجمه البرز می باشد، دارالترجمه رسمی البرز با بیش از یک دهه سابقه خدمت رسانی به هموطنان در کرج، تهران، قزوین، اهواز و بسیاری نقاط دیگر میهن مان آماده است تا شما را در تمامی امور مربوط به ترجمه یاری نماید. 
ما یک دفتر ترجمه رسمی به شماره جواز 932 از دادگستری هستیم و دفتر ما در کرج واقع است. ترجمه مدارک خود بهمراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه (در صورت نیاز) را به ما بسپارید. 
تنش های بین ایران و آمریکا به بالاترین حد خود رسیده است ؛اعلام پایان معافیت های نفتی و اعزام ناو به سمت ایران و همین امشب نیز تحریم های جدید صنایع فولاد آهن مس و آلومینیوم .از این طرف نیز ایران فروش اورانیوم غنی شده و آب سنگین را متوقف کرده و به اروپا مهلت شصت روزه داده است ؛ هر چند چندی پیش آمریکا فروش این مواد را توسط ایران تحریم کرده بود.
در تازه ترین رخ داد ها آمریکایی ها پیشنهاد مذاکره داده اند و گفته اند در این پیشنهاد جدی هستند.
 برایان ه
گفتگو آید وزان از گفتگوگر تو خاموشی گزینی کو به کو
صوت خواهی بشنوی از لامکانقبله کن مابین چشمان هیچ سو
روح را بینی خودی در سرسرایار را بینی به نزدت رو به رو
عشق را گفتی و پس در کار کنسُر ده هر پیمانه کان گیری از او
مردمان باستان در حال بینمردمان حال در بزم سبو
این سخن بشنیده‌ای بسیار باربارها در کار کن معنی بجو
آن معانی را به کام تجربهخوش بگردان و فرو بلع و ببو
زاهد از دست طلب تاریک شدعاشق از بخشندگی شد ماهرو
حلمی از پیمانه‌ی ماهانه جستگرچه ش
* لینک گفتگو / خبرگزاری شبستان / بخش اول
* لینک گفتگو/ خبرگزاری شبستان / بخش دوم 
گفتگو توسط سرکار خانم مریم داوری صورت پذیرفت.
در حاشیه نمایشگاه پوستر
مروری بر منتخبی از آثار یازده دوره سوگواره هنر عاشورایی
در گالری ابوالفضل عالی حوزه هنری | ۱۱ تا ۳۰ شهریور ۱۳۹۸
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی بر این باور است که رئیس‌جمهور ایالات متحده به‌دنبال جنگ با تهران نیست.
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه در مصاحبه‌ با رویترز در دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل تأکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به‌دنبال جنگ با ایران نیست ولی اقدامات ترامپ می‌تواند منجر به درگیری شود.
ادامه مطلب
تمامی اسناد و مدارک رسمی پس از ترجمه در یکی از دفاتر ترجمه رسمی قابلیت اخذ مهرهای دادگستری و امور خارجه را دارند , و اسناد غیر رسمی تحت هیچ شرایطی به تایید این سازمان ها نمی رسد
دارالترجمه ها زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می کنند و مشتریان می توانند بر حسب نیاز از دارالترجمه بخواهند تا پس از ترجمه ی مدارکشان به تایید دادگستری و امور خارجه نیز برسد
 
چرا به تاییدات دادگستری و امورخارجه نیاز داریم؟
تمامی مدارکی که به تایید این سازمان ها رسیده باشد
چرا البرز؟
البرز معتبر است. بیست بیش از بیست سال سابقه درخشان در کرج و خدمت رسانی به هموطنان از تمامی نقاط کشور از جمله تهران، اهواز، سمنان، تبریز و ... ما را به نقطه ی اطمینانی در ترجمه رسمی تبدیل کرده است. مترجم رسمی قوه قضاییه در البرز حضور مستمر دارد و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه را ما برای شما انجام میدهیم. 
البرز در دسترس است. دفتر ما در میدان آزادگان کرج کاملا سرراست و در دسترس شما عزیزان است. 
البرز با تکنولوژی همراه است. دفتر ما
درباره صحبتهای وزرای امور خارجه و بهداشت ایران و وزیر امور خارجه آمریکا
چند روز قبل مجله The Lancet Oncology که یکی از ژورنالهای معتبر پزشکی دنیاست مقاله‌ای با عنوان "قربانیان خاموش تحریم آمریکا علیه ایران" به  قلم  دو تن از پزشکان و داروسازان بیمارستان اطفال محک تهران را به چاپ رساند. 
محک (مؤسسه حمایت از کودکان) تنها مؤسسه خیریه کودکان سرطانی در ایران است که سال گذشته حدود 7000 بیمار از سراسر کشور را تحت درمان قرار داده است. 
در این مقاله ضمن تشریح
دانلود جزوه خلاصه کتاب متون حقوقی 1 و کتابچه نمونه سوالات همراه با فلش کارت
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 به زبان خارجه ... - apa-originalapa-original.wmlink.ir › apa-original › html۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - این پست از سایت درباره |جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 به زبان خارجه (مارتین هانت) +تست| است. مایل به دانلود |جزوه لغات مهم کتاب متون حقوقی 1 ...
دانلود جزوه متون حقوقی 1 پیام نورbook-legal-texts-1.blog.ir۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - سایت جزوه 30تی اقدام به آمادهسازی خلاصه
ترجمه رسمی اسناد و مدارک
عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی اعتبار دارند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.
در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید.برای ترجمه رسمی، مدارک و اسناد باید دارای شرایط لازم برای تایید توسط دادگستری و امور خارجه را داشته باشند.
ترجمه رسمی در دفتر ترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر ن
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان» هستم. آیا حقیقت اینقدر دردناک است؟ از آنجا که من هیچ دارایی یا منفعتی در خارج از ایران ندارم این تحریم بر
* نماد پردازی روی دیوار آمریکایی ها!
* گفتگو با سرکار خانم آذر مهاجر خبرنگار روزنامه جام جم، پیرامون طراحی و اجرای دیوارنگاره های جدید موزه ۱۳ آبان (لانه جاسوسی | سفارت سابق آمریکا در ایران)چاپ شده در صفحه فرهنگ |دوشنبه ۱۳ آبان  ۱۳۹۸
* لینک گفتگو با روزنامه "جام جم"
* لینک گفتگو / روزنامه جام جم
به گزارش خبرآنلاین، سیدعباس موسوی گفت: به رغم این که بسیاری از کشورهای منطقه با همکاری مسئولان کشورمان برای بازگرداندن اتباع خود اقدام کردند، متاسفانه دولت بحرین با وجود آمادگی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای همکاری، هیچ گونه اقدامی به منظور بازگرداندن اتباع خود به عمل نیاورده است و پیشنهادهای ارائه شده از سوی برخی را نیز نپذیرفته است.
سید عباس موسوی با غیرمسئولانه خواندن رفتار دولت بحرین در قبال شهروندان خود افزود: هم اکنو
معرفی توسط وبلاگ ...الراجین
 
 
برای علاقه مندان به حوزه ی مطالعات سیاسی- تاریخی همواره خاطرات و حسب حال های فعالین این حوزه جذاب و خواندنی بوده است. در این میان افرادی که در برش هایی خاص و مقاطعی ویژه نقش آفرینی های درخور توجهی داشته اند می تواند جذاب تر هم باشند. 
هانس دیتریش گشنر ، مردی که سابقه ی هجده سال سکان داری وزارت خارجه، جمهوری فدرال آلمان و یک دهه رهبری لیبرال ها در این کشور را داشت به عنوان معمار آلمان متحد می تواند جذاب باشد. کتاب
واکنش ایران به تصمیم آمریکا برای ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانیوزارت امور خارجه تصمیم اخیر وزارت خزانه‌داری آمریکا در ایجاد محدودیت برای رسانه‌های ایرانی را محکوم کرد.
به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب توییتری خود در این زمینه نوشت‏:
جمهوری اسلامی ایران قویا تصمیم خزانه داری آمریکا در مسدودسازی دسترسی به دامنه اینترنتی رسانه های ایرانی را که مغایر با اعلامیه جهانی حقوق بشر و آزادی بیان است، محکوم می ک
2546 - «اسدالله علم» وزیر دربار، نخست‌وزیر و از نزدیکان «محمدرضا پهلوی» در خاطراتش می‌نویسد: "فرمودند «به وزارت خارجه گفته‌ام که هیچ مقامی غیر از خود من حق ندارد در کارهای وزارت خارجه مداخله بکند، حتی گفته‌ام برادر هویدا که نماینده ما در سازمان ملل است، حق ندارد به نخست وزیر گزارش بدهد، حتی تلفنی بکند. او را هم توبیخ کردم که چرا به برادرت گزارش‌های وزارت خارجه را می‌دهی»"منبع: خاطرات علم، جلد سوم، ص۳۶۷
دانلود فایل اصلی
همکارم می‌گه: «آمریکا فقط کافیه یه بمب بندازه، هممون نابود می‌شیم! اصلا لازم نیست موشکاشو حروم کنه واسمون، همون یکی کافیه!»
یعنی شما ببین میزان آگاهی‌ عمومی به کجا رسیده که سطح تحلیل سیاسی کف جامعه با وزیر امور خارجه مملکت یکیه ^_^
بعد باز بگید این نظام هیچ کاری نکرده :))
ناگهان روی خبرگزاری ها خبرهای عجیبی رسیده که نشان میدهد ریزش دلار بی دلیل هم  نبوده  :  وزیر خارجه آمریکا:ایران آمادگی خود را برای گفتگو درباره برنامه موشکی اش اعلام کرد (به نظر این خبر تکذیب شود ) /ترامپ: پیشرفت بزرگی درباره ایران روی داد و در تلاش برای مذاکره با این کشور و کار با آن هستیم.برای گفتگو و کار با ایران تلاش می کنم  به دنبال تغییر رژیم در ایران نیستم می خواهیم ایران از یمن خارج شود منبع الجزیرهمن که بعید میدونم مذاکره ای صورت بگیر
غلامرضا انصاری ( معاون وزیر امور خارجه )  12 ادعای خلاف واقع بیان نموده است : یکی از آنها این است که هدف برجام ، اقتصادی نبوده است.
آقای انصاری لطفا بگویید پس هدف برجام چه بوده است!؟ معامله کردن کشور با آمریکا و غرب یا خیانت به کشور یا ...
خبر 12 آبان 1398
 
سایت های شفاف ساز اعتقادی سیاسی مذهبی:
1) www.noorisafa.ir
گفتگوی وزرای امور خارجه ترکیه و آمریکا
وزیر امور خارجه ترکیه با همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی گفتگو کرد.
31.10.2019
 
  
 
آنکارا/ نازلی یوزباشی‌اوغلو/ خبرگزاری آناتولیمولود چاووش‌اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه با مایک پمپئو، همتای آمریکایی خود به صورت تلفنی پیرامون مسئله سوریه و قطعنامه‌های اخیر مجلس نمایندگان ایالات متحده گفتگو کرد.لازم به ذکر است مجلس نمایندگان آمریکا در 29 اکتبر 2019 با تصویب پیش‌نویس
انزالی مرد گیاهی کلفت کردن الت | کلف
به گزارش ایسنا، متن تمام توییت وزیر امور خارجه ایران، خطاب به رئیس جمهور آمریکا به تطویل زیر است: "برداشت های اشتباه، صلح را به ریسک می اندازند، - تحریم ها جایگزین جنگ نیست، تحریم همان بحران است، نابودی= نسل کشی= قتل جنگی، کسی که جنگ را آغاز می کند، همان کسی نیست که به تلاطم اختتام می دهد، مناظره و تهدید کاملاً ناسازگار هستند، جنگ کوتاه با ایران یک توهم است. "
* هنر اعتراض به لیبرالیسم
* گفتگو با سرکار خانم عاطفه جعفری خبرنگار روزنامه فرهیختگان، پیرامون طراحی و اجرای دیوارنگاره های جدید موزه ۱۳ آبان (لانه جاسوسی | سفارت سابق آمریکا در ایران)چاپ شده در صفحه فرهنگ |دوشنبه ۱۳ آبان  ۱۳۹۸
* لینک گفتگو با روزنامه "فرهیختگان"
 
محمد جواد ظریف به عمان می رود
مجله زیبا-اخبار سیاسی : محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در چارچوب رایزنی‌های مستمر دو جانبه میان ایران و عمان عازم مسقط شد.محمدجواد ظریف متولد ‎۱۷ دی ۱۳۳۸ در تهران و دیپلمات ایرانی است
منبع:عصرایران
در جنگ‎های داخلی اسپانیا ژنرال فرانکو دیکتاتور، در چهار محور به سمت مرکز شهر حرکت کرد و به موازات این چهار ستون نظامی، ستون دیگری، تحت عنوان ستون پنجم برای انجام مأموریت‎های تخریب، جاسوسی، ترور ـ انفجار و ... به داخل شهر روانه کرد. این اصطلاح بعدها به عنوان نیروهای نفوذی بیگانه در خاک خودی اطلاق گردید./ اندیشه قم
به نیروهای نفوذی میگن ستون پنجم، یعنی طبعا کسی که آمار و اطلاعات کشور رو به دشمن میده، حالا اینای که به دنبال قانونی کردن "دادن اط
 ماده ۱۵ آیین نامه اجرایی ماده ۹۵ ق.م.م می گوید.
دفاتر ، صورت درآمد و هزینه ماهانه ، خلاصه درامد و هزینه سالانه و اسناد و مدارک حسب مورد با درخواست کتبی اداره امور مالیاتی و یا گروه رسیدگی در روز و محل تعیین شده در برگ درخواست ارائه دفاتر و یا اسناد و مدارک ( محل اقامتگاه قانونی مودی و یا محلی که قبلاً به صورت مکتوب به اداره امور مالیاتی اعلام شده است و یا محل اداره امور مالیاتی حسب مورد با توجه به نوع حسابرسی مالیاتی )
تحویل و توسط اداره امور م
* نماد پردازی روی دیوار آمریکایی ها!
* گفتگو با سرکار خانم آذر مهاجر خبرنگار روزنامه جام جم، پیرامون طراحی و اجرای دیوارنگاره های جدید موزه ۱۳ آبان (لانه جاسوسی | سفارت سابق آمریکا در ایران)چاپ شده در صفحه فرهنگ |دوشنبه ۱۳ آبان  ۱۳۹۸
* لینک گفتگو با روزنامه "جام جم"
یعنی الان تو کاخ سفید چه خبره؟
مثلا نشستن دور یک میز.
ترامپ میگه: فکر نمی کنین الان باید یه کِرمی بریزیم، شاید ایرانیا فکر کنن دست از سرشون برداشتیم؟
مشاورش در امور ایران میگه: کِرمی مونده که نریخته باشیم؟
وزیر امور خارجه اش میگه: خود حکومتی هاشون یه کِرمی ریخته اند که هزارتا بچه کرده، بهتره به خودمون استراحت بدیم.
منشی ترامپ میگه: میشه انقد کِرم کِرم نکنید؟ مورمورم شد.
ترامپ میگه: پس چی بگیم خوشگله؟ اینترنتشون قعطه، وگرنه واثه حسن چندتا شکل
دریا صفایی که خود را دندان‌پزشک معرفی می‌کند در آشوب‌های سال ۷۸ سابقه
دستگیری در ایران را دارد و پس از مهاجرت به بلژیک در سال‌های اخیر خود را
مبدع کمپینی می‌داند که خواستار ورود زنان به استادیوم‌های ورزشی است.
وی در سال‌های گذشته در مسابقات والیبال و فوتبال تیم های ملی ایران
در دیگر کشورها حاضرشد و با ایجاد اغتشاش در این مسابقات برای کمپین خود
تبلیغ نمود از ابراز هیچ حرکتی برای ایجاد آشوب و اغتشاش در بازی های تیم
ملی مضا
صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: در قضایای بین ما و اروپاییها، علت اینکه مشکلات باقی میماند، تکبر آنهاست. به گفته وزیر خارجه ما که زحمت هم میکشد، اروپا ۱۱ تعهد داشته و به هیچکدام عمل نکرده. وزیر خارجه که ملاحظات دیپلماتیک دارد، بصراحت این را دارد میگوید.حالا که ما شروع کردیم به کاهش تعهدات، آنها می آیند جلو. خب پرروها! شما که به ۱۱ تعهدتان عمل نکردید؛ حالا ما تازه شروع کردیم به کم کردن تعهدات و این فرایند قطعا ادامه پیدا خواهد کرد.
به گزارش ایسنا، بی تا زکریا، خبرنگار شبکه سی.ان.ان، درون ضفحه توییترش قست هایی از گفت گوی خود با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران را منتشر کرد. داخل قسمتی از این گفت وگو محمدجواد ظریف درباره نامه مکتوبی که گفته می شد آبه شینزو، مبدا وزیر ژاپن در سفرش به ایران بخاطر تحویل به قطب انقلاب اسلامی به همراه داشته و حاوی پیشنهاد دونالد ترامپ، مهتر جمهور آمریکا برای مبدا دوباره مذاکرات با ایران بود، توضیح داد: مهتر جمهور ترامپ مجله ای نفرستاد
دفتر ترجمه رسمی
 
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.دارالترج
جان بولتون» مشاور امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه گفت که کره شمالی برای آزاد کردن یک شهروند آمریکایی که در زندان این کشور بود درخواست 2 میلیون دلار کرده بود اما «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هرگونه پرداخت برای آزاد کردن این زندانی را رد کرده بود.
مشاور امنیت ملی آمریکا که با فاکس‌نیوز مصاحبه می‌کرد، گفت که احتمالا ترامپ خواستار برگزاری نشست سومی با «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی خواهد بود.
بولتون در بخشی دیگری از این مصاحبه در واکن
رئیس ناپولی در گفتگو با اسکای گفت:" اگر یک مهاجم مناسب پیدا کنیم حاضریم برای جذب او از خود گذشتگی نشان بدهیم. در مورد کوالیارلا، کسانی که خواهان بازگشت او هستند دلیل‌شان علاقه و دلبستگی همیشگی بین اهالی ناپل است ولی خب همه می‌دانند او به خاطر چه مسائلی باشگاه را ترک کرد". دی‌لورنتیس در ادامه گفت:" من روز دوشنبه خبرهای خوبی درباره تابستان امسال به شما خواهم داد".
دفتر ترجمه رسمی
دارالترجمه رسمی ۴۰۳ تهران، به شماره پروانه ۹۰۴ زیر نظر اداره کل اسناد امور مترجمان رسمی قوه قضاییه، با سابقه‌ای درخشان در زمینه ترجمه رسمی و تاییدات اسناد و مدارک آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می‌باشد.شایان ذکر است دفتر مذکور دارای پروانه رسمی از قوه قضاییه در زبان انگلیسی بوده و ترجمه کلیه اسناد و مدارک رسمی را به همراه تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه و طبق قیمت مصوب تعرفه این سازمان انجام می‌دهد.
دارالترجم
برخی خدمات دفتر ترجمه دکتر محمدرضا مجتهدی

ترجمه رسمی اسناد و مدارک به کلیه زبانها
اخذ تاییدیه وزارت امور دادگستری و وزارت امور خارجه
اخذ تاییدیه از سفارتخانه های مربوطه
انجام کامل خدمات ترجمه متون تخصصی علمی دانشگاهی
ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس
ترجمه حرفه ای نوار و فیلم همراه با زیر نویس
آماده همکاری در خصوص مکاتبات اداری شما با شرکتها ی خارجی

ترجمه همزمان به  زبانهای ترکی استانبولی ، فارسی و انگلی
در این تجمع یک روحانی به نمایندگی از شرکت کنندگان صحبت کرد و اظهارات ظریف و پاسخ ترامپ به وی را حقارت‌آمیز خواند و مدعی شد که این سخنان اقتدار کشور را زیر سوال برده است .
تعدادی از معترضان به سخنان اخیر وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگو با نشریه آلمانی اشپیگل با سردادن شعارهایی در مقابل وزارت خارجه تجمع کردند.
 
به گزارش ایسنا، در این تجمع که در برابر ساختمان « نه شرقی نه غربی » وزارت امور خارجه بعد از ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، شعارهایی علیه
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین
ترجمه به انگلیسی و بازنشر: en24-news
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان» هستم. آیا حقیقت اینقدر
ادارۀ فنی و حقوقی قوۀ قضائیه: خیابان حافظ، کنارگذر سمت راست میدان حسن‌آباد، کوچه شهید میر صدری
ادارۀ ثبت سجلات و احوال وزارت امور خارجه: میدان امام خمینی سر در باغ ملی ساختمان شماره ۹ وزارت خارجه
مرکز تأییدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: خیابان فردوسی، خیابان شهید موسوی، جنب هتل اسکان، امور فارغ التحصیلان
 مرکز تأییدات دانشگاه آزاد: انتهای شعید ستاری ، بلوار حصارک ، میدان دانشگاه اداره کل امور فارغ التحصیلان  دانشگاه آزاد اسلامی
 سازم
 
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین / مجله خواندنی‌ها
ترجمه به انگلیسی و بازنشر: en24-news
 
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
 
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان
 
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
بازنشر در: پایگاه خبری نامه نیوز / پایگاه خبری کاوش / روزنامه تعادل / مستقل آنلاین / مجله خواندنی‌ها
ترجمه به انگلیسی و بازنشر: en24-news
 
روز گذشته وزارت خزانه داری آمریکا، محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران را در لیست تحریم های این کشور قرار داد.
 
ظریف در واکنش به این تحریم ها اعلام کرد که دلیل اصلی ایالات متحده برای قرار دادن من در لیست تحریم‌ها این است که من  «سخنگوی اصلی ایران در جهان
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران از دستور دولت «دونالد ترامپ» به شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی برای مسدود کردن حساب های کاربران ایرانی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، «برایان هوک» نماینده آمریکا در امور ایران، در گفتگو با بلومبرگ، با تکرار ادعاهای همیشگی واشنگتن علیه ایران و همچنین تاکید بر حمایت دولت کشورش از اغتشاشات اخیر ایران، با اشاره به قطع اینترنت گفت: آمریکا از شرکت های فناوری و شبکه های اجتماعی خواسته تا حساب های کار
اجازه بدهید ترجمه رسمی را با مثال توضیح دهیم فرض کنید در حال حاضر در ایران در مقطع دبیرستان در حال تحصیل هستید اما قصد دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در خارج از کشور در یکی از دانشگاه های آلمان ، سوئیس ، انگلیسی ، کانادا و یا هر کشور دیگری ادامه دهید
طبیعتاً برای ثبت نام در دانشگاه کشور مورد نظر لازم است که آخرین مدرک تحصیلی خود که مدرک اتمام دوره پیش دانشگاهی است را به دانشگاه مورد نظر ارائه دهید طبیعتاً مدرک شما به زبان فارسی است و کارمندا
2439 - «امیرعباس فخرآور» مواجب‌بگیر دولت آمریکا، با
اذعان به مزدوری بسیاری از گروه‌های اپوزیسیون برای دولت آمریکا، اعتراف
کرد: “خبر دارم که اعضای حزب مشروطه (لیبرال - دموکرات) در دیدار اخیرشان با
«برایان‌هوک» (معاون وزیر امور خارجه آمریکا)، از معاون او درخواست پول
کرده‌اند!”منبع: yon.ir/mzdr97
دانلود فایل اصلی
در ژاپن و در دومین بخش از دیدار آسیایی‌ام هستم. با وزیر امور خارجه و نخست وزیر ژاپن دیدار کردم. گفتگوهای سازنده‌ای درباره پیشبرد روابط بسیار خوب دو جانبه، کاهش تنش در خلیج فارس و حفظ منافع برجام برای مردم ایران داشتیم.
برنامه بعدی: تداوم ابتکار دیپلماتیک در مالزی
@IrNews_24
[عکس 603×414]
مشاهده مطلب در کانال
اینکه رابطه ی عاطفیت با یه نفر به هم خورده، از نظر همه به این معناست که دیگه گذشته، گذشته و تموم شده و حال و آینده ی اون آدم هم کلا دیگه به تو چه! ولی از نظر من اینطور نیست.
یه وقتایی یهو! به پشتوانه ی هوش سرشارِ خودت (قربونِ هوشِ خودم برم!) متوجهِ یه داستانایی تو گذشته میشی! مثلا میفهمی اون ج*ده ای که باهات بخاطرش کات کرده، از دو سال قبل باهم بودن! مثلا خارجه باهم میرفتن، باهم توی خارجه استخر مختلط میرفتن و خیلی کارهای دیگه باهم میکردن و بعده دو س
در اردیبهشت ۱۳۹۰ مقامات وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا سلیمانی را متهم به همکاری با نیروهای امنیتی سوریه در جریان اعتراضات در این کشور و سرکوب مخالفان بشار اسد کردند. در پی این اتهام وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا سلیمانی را تحریم کرد.
در ۳ تیر ۱۳۹۰ (۲۴ ژوئن ۲۰۱۱)، روزنامهٔ رسمی اتحادیه اروپا گزارش کرد که کشورهای عضو اتحادیه، سه تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران ایران، یعنی جعفری، سلیمانی، طائب و نیز چند شهروند و مؤس
محمود احمدی نژاد در مصاحبه ای که اخیرا انجام داده است خود را از همه مشکلات و نقاط سیاه عملکرد خود مبرا کرده و باکنار گذاشتن محافظه کاری های گذشته صراحتا انگشت اتهام را به سمت رهبری بلند کرده و از دخالت های او در اداره کشور گلایه کرده است.
امروز که شرایط اقتصادی ایران بسیار سخت شده است و مردم شدیدا تحت فشار هستند دولت حسن روحانی و طرفداران آن مرتبا ادعا می کنند که دولت تحت فشار است و ساختار های موازی ( که به آنها دولت با تفنگ، دولت سایه، دولت پا
انجام امور اداری در ایران
 
انجام کلیه امور اداری و خدماتی در ایران برای ایرانیان عزیز که امکان حضور در ایران را ندارند و یا در آن تایم زمانی خاص فرصت مسافرت به وطن برایشان وجود ندارد ایران یار انجام اینکار را به عهده میگیرید 
گفتگو می‌تواند یکی از بخش های مطالعه و تفکر باشد و البته چیزی فراتر از آن است
هدف از گفتگو همیشه زدن پوز طرف مقابل و پیروز شدن نیست بلکه رسیدن به یک نتیجه مشترک است که معنی لاتین آن هم همین را میگوید dia و logos یعنی جریان اندیشه.
اولین مهارت های لازم برای گفتگو چیزهایی بیشتر از مهارت های گفتگو است، مهارت های عام ذهنی است:
1. به یاد داشته باشیم تقسیم ها یک عمل ذهنی هستند مثل جدا کردن پنج انگشت از یک دست پس در هر تقسیمی در عین افتراق یک اشتراک هم هست
امشب که وزیر خارجه آلمان کشور را ترک کند، عزم راسخ ایران در مورد تصمیمی که یک ماه گذشته گرفته است خواهد دید. و خواهد فهمید از موضع بالا صحبت کردن و ابراز نگرانی بی خودی در مورد نفوذ ایران در منطقه و حقوق بشر و قدرت موشکی ایران ، باید جایش را به تعامل در چارچوب برجام  و عمل به تعهدات بدهد.
پی نوشت: البته این نوع نگاه در اروپایی ها و امید اونا به عقب نشینی ما تا حدودی تقصیر اروپایی های داخل کشور است.
+سید علیرضا مصطفوی
 
 
باسمه تعالیچلچراغپند و اندرزقصیده ۱۲
می سرایم از پدر ، من یک قصیده بهرتانتا که فرزندان کنند اعمال و باشد راهشان
پند و اندرز پدر را بشنو از ما ای پسرتا شود درسی برای نسل ما، در این زمان
راستی را پیشه کن در زندگی و کار خویشتا توانی از دروغ بگریز و دوری کن از آن
گر سخن لهو و لعب  باشد، مگو بهر عمومتا توانی گو کلام اولیا و عارفان
گر بود کاری صلاحت، جستجو در آن مکنگر بدانی عیب این و آن، مگو بر دیگران
چونکه اسراف است تبذیر و بود آن ناثوابحد اوسط
 
#گزارش #شفافیت
 
گزارش نهایی امور مالی مرکز نیکوکاری بشری مربوط به بهمن ماه 1398
 
طبق شرح تفصیلی موجود در تصویر، در تاریخ 98/12/01 طی جلسه ای با حضور مدیر عامل و مسئول امور مالی تمامی امور مالی مرکز از ابتدا تا انتهای بهمن 1398 مورد بررسی و مستندسازی قرار گرفت.
.
 
وزارت امور خارجه قزاقستان سفیر چین در این کشور را احضار و مراتب اعتراض خود نسبت به چاپ مقاله‌ای تحت عنوان «چرا قزاقستان به دنبال بازگشت به چین است» را اعلام کرد.
وزارت امور خارجه قزاقستان با احضار «ژانگ شیائو» سفیر چین مراتب اعتراض خود نسبت به چاپ مقاله‌ای تحت عنوان «چرا قزاقستان به دنبال بازگشت به چین است» در وب سایت چینی «sohu.com» اعلام کرد.
در اطلاعیه وزارت امور خارجه قزاقستان آمده است: به سفیر چین گفته شد که انتشار چنین مطلبی با روح مشار
بچه ها
پیشنهادم اینه که حتما این مقاله رو بخونین:
چرا گفتگو نمیدانیم؟
درباره این قضیه نژادپرستی، نگاه از بالا به پایین غرب به ما، تهرانی شهرستانی، نژاد برتر و... حرف میزنه.
یاور آذری زبانه ولی خداییش فارسیش خیلی از من بهتره!
یه کلمه هم فارسی توی خونه شون حرف نزدن!
ما دقیقا نصف مکالمه هامون همه فارسی بود ولی ادبیات فارسی یاور بسیار قوی تر از منه.
من فقط لهجه ندارم.
با کمال شرمندگی هنوز یه سری کلمات فارسی رو نمیدونم.
و حتی آذری رو!
kill me!
دانلود فیلم hellboy 2019 به فارسی : پسر جهنمی با لینک مستقیم
ژانر: اکشن | فانتزی | ماجراجویی
محصول کشور : آمریکا 
کیفیت: 720p BRip و 1080p
سال تولید: 2019
خلاصه داستان: داستان در مورد فردی بیکاری است که به سراغ دوست دوران کودکی‌اش شارلت فیلد می رود. شارلت فیلد وزیر امور خارجه است که بنا دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود ...
ادامه مطلب
دانلود فیلم Long Shot 2019 به فارسی : لانگ شات با لینک مستقیم
ژانر: کمدی
محصول کشور : آمریکا 
کیفیت: 720p BRip و 1080p
سال تولید: 2015
خلاصه داستان: داستان در مورد فردی بیکاری است که به سراغ دوست دوران کودکی‌اش شارلت فیلد می رود. شارلت فیلد وزیر امور خارجه است که بنا دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود ...
ادامه مطلب
دانلود فیلم Long Shot 2019 به فارسی : لانگ شات با لینک مستقیم
ژانر: کمدی
محصول کشور : آمریکا 
کیفیت: 720p BRip و 1080p
سال تولید: 2019
خلاصه داستان: داستان در مورد فردی بیکاری است که به سراغ دوست دوران کودکی‌اش شارلت فیلد می رود. شارلت فیلد وزیر امور خارجه است که بنا دارد نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود ...
ادامه مطلب
دفتر ترجمه رسمی اسناد و مدارک
خدمات
ترجمه اسناد و مدارک ترجمه رسمی اسناد و مدارک عبارت است از ترجمه اسناد و مدارک بر روی سربرگ قوه قضاییه.البته این اسناد زمانی معتبرند که مهر قوه قضاییه به زبان ترجمه شده داشته باشند.در صورت لزوم می‌توانید ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و امور خارجه نیز برسانید. […]
 تمبر و مجوز ترجمه رسمی
پس از اتمام ترجمه، مترجم سوگند یاد شده سند کامل شده را مهر می‌کند و ترجمه را با بیانیه و امضا تأی
خدمات ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی به صورت آنلاین در ترجمیک ارائه می‌شود. شما در تهران و شهرستان‌ها می‌توانید از این خدمات استفاده کنید. ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی در میان بیش از 100 سندی است که در ترجمیک به صورت رسمی ترجمه می‌شود. نرخ ترجمه رسمی ابلاغیه و اخطار قضایی عینا مطابق نرخ‌نامه ترجمه رسمی قوه قضائیه بوده و هیچ هزینه اضافی به دلیل ارائه خدمات ترجمه رسمی آنلاین متحمل نخواهید شد. علاوه بر این امکان را خواهید داشت که اخ
دانلود جواب کتاب های زبان خارجه و انگلیسی جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
دانلود نمونه سوال و جواب آن ها و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت های pdf و apk
دانلود نمونه سوالات درس در زبان انگیلیسی و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1
جدید ترین کتاب های بروز شده و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1 با فرمت pdf
دانلود بهترین و رایگان جواب های کتاب کار و جواب کتاب کار فمیلی اند فرندز 1

ادامه مطلب
2556 - «جف گُلدبِرگ» محققی آمریکایی از طریق تحلیل داده‌ها، دریافت که وزارت امور خارجه آمریکا طی پروژه‌ای به‌نام «ایران دیس اینفو» (IranDisinfo) اخبار دروغ و جعلی را در فضای مجازی منتشر می‌کرده تا مردم ایران را نسبت به حکومت بدبین و مایوس کند! این محقق آمریکایی، اسامی 29 اکانت توییتری اصلی و سرشاخه‌‌های توزیعی این پروژه را استخراج کرده. جالب آنکه نوچه‌های «ربع پهلوی» و عوامل رسانه‌هایی مانند «صدای آمریکا» در صدر این لیست هستند!منبع: yon.ir/mzdr109
دا
* گفتگو با سرکار خانم فاطمه ترکاشوند خبرنگار روزنامه صبح نو، پیرامون طراحی و اجرای دیوارنگاره های جدید موزه ۱۳ آبان (لانه جاسوسی | سفارت سابق آمریکا در ایران)چاپ شده در صفحه فرهنگ | ۱۱ آبان  ۱۳۹۸
* لینک گفتگو با روزنامه "صبح نو"
سلام ،یک سایت ساختم برای گفتگو و چت ،که راحت به صورت آنلاین میتونین اونجا صحبت کنین
اگه مایل بودین به آدرس پایین بیایین و ثبت نام کنین 
khabkhosh1905.rozblog.comلینکجهت ثبت نام 
بعد از ثبت نام ،برای نظر دادن و فعالیت باید به قسمت انجمن سایت رجوع کنید(که در بالای همون صفحه نوشته انجمن ) و به این آدرس بیایین
Khabkhosh.rozblog.com/forum لینک جهت فعالیت و نظر دادن 
ادامه مطلب
وزارت خارجه ترکیه کاردار سفارت عراق در آنکارا را فراخواند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، وزارت خارجه ترکیه با احضار کاردار سفارت عراق تاکید کرد که این کشور به عملیات ضد تروریستی در خارج از مرزهای خود ادامه خواهد داد.

پیش از این، وزارت خارجه عراق در واکنش به حمله هوایی ترکیه به استان سلیمانیه از این کشور خواسته بود بمباران خاک عراق را متوقف کند و به حاکمیت این کشور احترام بگذارد.

عملیات نظامی ارتش ترکیه علیه مواضع پ‌ک‌ک دو سالی است که در من
جواب های جدید از ورک بوک انتشار سال 2018 و دانلود کتاب کار family and friends 1
دانلود جواب های کتاب کار فمیلی اند فرندز با فرمت pdf  و دانلود جواب ورک بوک family and friends 1
زیبا ترین و متن های کتاب های درسی انگلیسی و  دانلود جواب ورک بوک family and friends 1 با فرمت pdf
بهترین و جدید ترین نمونه سولات کتاب های زبان خارجه جواب ورک بوک family and friends 1
دانلود جدید ترین کتاب های اکوسفورد  و دانلود جواب های ورک بوک family and friends 1

ادامه مطلب
"آیا آنها سبز رنگ هستند؟" "آیا این ضد گلوله است؟" پاسخ ما همیشه "بله ، همه چیز عادی است." طراحی ، اندازه ، رنگ ، ویژگی های امنیتی. همه چیز عرف است ما می دانیم که این امر در صنعت درب نسبتاً غیر معمول است و در صنعت درب ضد سرقت کاملاً ناشناخته است ، بنابراین فکر می کردیم که راهنمایی سریع گزینه های ما را تهیه کنیم. درهاما درب های خود را از دو مدل اساسی می سازیم: سری قلعه و سری سفارت. این قلعه تا 15 دقیقه در برابر فشارهای اجباری ورود به وزارت امور خارجه آم
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه آمریکا را از هر گونه مانعی در روند اجرای برجام برحذر داشت و گفت: آمریکا نباید در اجرای برجام خللی ایجاد کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در وزارت امور خارجه روسیه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا نباید در روند حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک مانع ایجاد کند.وی با بیان اینکه آمریکا اوضاع را با اعزام ناو هواپیمابر و بمب افکن به خاورمیا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه آمریکا را از هر گونه مانعی در روند اجرای برجام برحذر داشت و گفت: آمریکا نباید در اجرای برجام خللی ایجاد کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در وزارت امور خارجه روسیه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا نباید در روند حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک مانع ایجاد کند.وی با بیان اینکه آمریکا اوضاع را با اعزام ناو هواپیمابر و بمب افکن به خاورمیا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه آمریکا را از هر گونه مانعی در روند اجرای برجام برحذر داشت و گفت: آمریکا نباید در اجرای برجام خللی ایجاد کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در وزارت امور خارجه روسیه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا نباید در روند حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک مانع ایجاد کند.وی با بیان اینکه آمریکا اوضاع را با اعزام ناو هواپیمابر و بمب افکن به خاورمیا
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه آمریکا را از هر گونه مانعی در روند اجرای برجام برحذر داشت و گفت: آمریکا نباید در اجرای برجام خللی ایجاد کند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس خبری هفتگی خود در وزارت امور خارجه روسیه با بیان این مطلب اظهار داشت: آمریکا نباید در روند حل و فصل وضعیت پیرامون برنامه جامع اقدام مشترک مانع ایجاد کند.وی با بیان اینکه آمریکا اوضاع را با اعزام ناو هواپیمابر و بمب افکن به خاورمیا
هوالرئوف الرحیم
جواب اون مردک قمارباز رو که خوندم... اول دلم مچاله شد. دوم دلم برای امثال سفیر پست قبل سوخت... سوم نفرت سراسر وجودم رو گرفت. 
چراااااا باید اینها به کارشون ادامه بدننننن.
چیکار کنیممممممم.
خدایا مارو از وست اینها نجات بده.
مثل آمبروژا شدیم. رئیس جمهور و دولت مردامون یه فلانین و ما اصلا فکرمون مثل اونها نیست. خدایااااا از اون اقتدار چی موند؟!؟!؟!؟!
اون از فوتبال. اون از مردک جاسوس انگلیسی. اون از وزیر امور خارجه و جوابهای دندان شکن
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
 
دولت آمریکا برای اطلاعاتی در مورد یکی از فرماندهان قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نام عبدالرضا شهلایی، 15 میلیون دلار پاداش می دهد.
 
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز 5 دسامبر به خبرنگاران گفت که آمریکا جهت دریافت اطلاعاتی در باره سرتیپ عبدالرضا شهلایی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران جایزه چند میلیون دلاری تعیین کرده است.
 
به گفته کارمند وزارت خارجه آمریکا
دانلود پاسخنامه های کتاب کار family and friends 1 و family and friends 2 و family and friends 3
جدبد ترین و باحال ترین کتاب های زبان خارجه و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1
دانلود کامل ترین پاسخنامه کتاب کار family and friends 1 با فرمت های pdf و apk و دانلود با لینک مستقیم
بهترین کیفیت و کتاب کار و جواب آن و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1 با فرمت pdf
دانلود جدید ترین و بهترین پاسخ نامه های سولات کتاب کار و دانلود پاسخنامه کتاب کار family and friends 1

ادامه مطلب
منتشر شده در: بخش فارسی خبرگزاری دولتی روسیه (اسپوتنیک)
 
دولت آمریکا برای اطلاعاتی در مورد یکی از فرماندهان قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به نام عبدالرضا شهلایی، 15 میلیون دلار پاداش می دهد.
 
برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز 5 دسامبر به خبرنگاران گفت که آمریکا جهت دریافت اطلاعاتی در باره سرتیپ عبدالرضا شهلایی یکی از فرماندهان سپاه پاسداران جایزه چند میلیون دلاری تعیین کرده است.
 
به گفته کارمند وزارت خارجه آمریکا
دانلود بهترین و جدید ترین نسخه های کتاب های درسی و دانلود رایگان پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3
پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت های مختلف و دانلود رایگان کتاب های درسی و غیر درسی
جدید ترین و بهترین و نسه های کتاب های درسی زبان خارجه و پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت pdf
پاسخنامه کتاب کار اینترچنج 3 با فرمت های pdf  apk و دانلود رایگان کتاب های درسی آکسفورد و دانلود رایگان
دانلود رایگان پاسخنامه کتاب کار با لینک مستقیم و دانلود رایگان و کا
امور بین الملل بانک تجارت:خیابان شهید طالقانی، تقاطع استاد نجات الهی، شماره ۱۳۰
امور بین الملل بانک سپه: میدان آرژانتین، روبروی پارکینگ بیهقی، پلاک ۷- طبقه ۶
امور بین الملل بانک پارسیان: شهرک غرب-بلوار فرحزادی-خیابان زرافشان- پلاک ۴-ساختمان مرکزی بانک پارسیان-طبقه ششم
امور بین الملل بانک ملی ایران: خیابان میرداماد-بعد از بانک مرکزی -شعبه مهر ملی-طبقه دوم
امور بین الملل بانک صادرات: خیابان سمیه، نرسیده به خیابان شهید مفتح، برج سپهر، طبقه ۱۸
قصد دارم یک گروه تلگرامی علمی برای گفتگو و ایجاد تیم در زمینه های مختلف اعم از استارتاپ ایجاد کنم، امیدوارم شما نیز علاقه مند باشید به این گفتگو های علمی و هر زمینه معقول دیگر... مطمئن باشید چشم انداز گروه، چشم اندازی کاملا متفاوت و مفید خواهد بود... بنده از تمام خانم ها و آقایان و کودک و نوجوان و جوان و پیر دعوت به عمل می آورم
۱- خمینی طی یک سخنرانی جوانان را به ادامه تظاهرات و اعتصابات فرا خواندند.
۲- وزرای خارجه آمریکا و انگلیس طی دیدار دیوید اوئن از ژاپن، در مورد اوضاع ایران به گفتگو نشستند. بغداد نیز با اعزام هیأتی به عربستان، به بررسی اوضاع ایران و منطقه پرداخت.
۳- ژنرال هایزر، فرستاده ویژه آمریکا به ایران، با اتمام مأموریت حساس خود و مذاکرات مکرر با مقامات ایرانی، عازم آمریکا شد. سخنگوی وزرات خارجه آمریکا گفت: هایزر سعی کرد تا نظامیان ایران از بختیار حمایت
2533 - «مسیح علینژاد» مدیر پروژه صهیونیستی ضدحجاب اسلامی، پس از آنکه بعد دیدار با مقامات ارشد آمریکایی بخصوص وزیر امور خارجه آمریکا، پولهای کلانی به جیب زد و مورد حمایت ویژه تقریبا تمام رسانه‌های ضدانقلاب با تفکرات سیاسی مختلف قرار گرفت، اینبار از طریق رابطه و رانت توانست پسرش «پویان (پِرستون) لطفی» را به استخدام شبکه «من‌وتو» درآورد!لینک کوتاه منبع: yon.ir/mzdr145
دانلود فایل اصلی
 
وزیر امور خارجه ترکیه گفته است که ازبکستان به سازمان همکاری کشورهای تورک موسوم به شورای تورک می پیوندد.
 
بنا به گفته مولود چاووش اوغلو، ترکمنستان نیز به عنوان عضو ناظر قصد عضویت در شورای تورک را دارد.
 
شایان ذکر است که هفتمین نشست کشورهای عضو شورای همکاری کشورهای تورک در ۲۲ و ۲۳ مهرماه امسال در باکو برگزار می شود
 
سازمان همکاری کشورهای تورک(شورای تورک) یک سازمان بین المللی با هدف همکاری های همه جانبه بین کشورهای عضو می باشد.
 
شورای تورک
حذف اکانت بله – امکانات پیام رسان بله محدود به امکانات ارتباطی یک پیام‌رسان معمولی نیست بلکه به کاربر این امکان را می‌دهد که در همان فضای گفتگو و ارتباط با دیگران، بتواند به راحتی مجموعه‌ای از امور بانکی را هم انجام دهد.
ادامه مطلب
ترجمه رسمی اسناد و مدارک تابع قوانین ابلاغ شده از سوی دادگستری جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. باید بدانیم که اسناد و مدارک رسمی کشور در صورت ارائه اصل آنها قابل ترجمه رسمی بر روی سربرگ قوه قضائیه و ممهور به مهر و امضای مترجم رسمی تایید شده از قوه قضائیه می باشند. توجه داشته باشید که کپی این اسناد و حتی کپی برابر اصل دفاتر اسناد رسمی قابل ترجمه رسمی نیستند و تنها می توان آنها را بر روی سربرگ غیر رسمی دارالترجمه و مهر وامضای دارالترجمه (و نه سر
همه‌چیزِ این مطلب که در برگه‌ی کاربری با نام کاربری (آی‌دی) maria_baharii در اینستاگرام منتشر شده، عادی به‌نظر می‌رسد. توؤیتی از حساب کاربری رسمی و فارسی‌زبان وزارت امور خارجه‌ی اسرائیل که نقل‌قولی (درست) هم از شیمون پرز دارد. اما صبر کنید! شما اگر با یک کلاهبردار طرف نباشید، مدیر این کاربر، قطعاً ناآگاه است.
تاکنون، ۷۸۷نفر این مطلب (پست) را پسندیده‌اند و ۵۱نفر برای آن دیدگاه نوشته‌اند. مطلبی که در برگه‌ای پرطرفدار با نام کاربری یک خانم منتش
طبق ماده۴ قانون حمایت ازخانوادهرسیدگی به امور و دعاوی زیر در صلاحیت دادگاه خانواده است: ۱ـ نامزدی و خسارات ناشی از برهم زدن آن ۲ـ نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح ۳ـ شروط ضمن عقد نکاح ۴ـ ازدواج مجدد ۵ ـ جهیزیه ۶ ـ مهریه ۷ـ نفقه زوجه و اجرت المثل ایام زوجیت ۸ ـ تمکین و نشوز ۹ـ طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن ۱۰ـ حضانت و ملاقات طفل ۱۱ـ نسب ۱۲ـ رشد، حجر و رفع آن ۱۳ـ ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران
بوسیله گزارش خبرگزاری لحن و سیما؛ موجودی اینترنتی نشریه ­نشنال اینترست در گزارشی به قلم کورت میلز نوشت: برای جان بولتون وکیل امنیت ملی آمریکااین روزها هم می تواند نیکوترین دوران و هم بدترین دوران باشد، سپرده به زمان طرح این پرسش و اینکه از چه کسی این پرسش را بپرسید، این ایام یا می تواند دم پیروزی نهایی بولتون باشد یا آخرین لحظات عهده دار وکیل زنهار ملی ترامپ در کاخ سفید نویسنده در ادامه تاکید می کند دو منبع آگاه به من گفتند سخن سنج شورای ام
وزیر امور خارجه:
خطاب به همتایانم در اتحادیه اروپایی/ و سه کشور آلمان، فرانسه و انگلستان:
۱- «به تعهدات خود ذیل برجام کاملا پایبند بوده‌ایم.» شما؟! واقعاً؟!
فقط یک تعهد را نشان دهید که در ۱۸ ماه گذشته به آن عمل کرده‌اید.
۲- وقتی که شما مشغول دفع‌الوقت بودید، ایران مکانیزم رفع اختلاف را به جریان انداخت و آنرا به اتمام رساند.
ما اکنون در حال استفاده از اقدامات جبرانی مندرج در پاراگراف ۳۶ برجام هستیم. به نامه ششم نوامبر ۲۰۱۸ من مراجعه کنید."
س
رفتار محمدجواد ظریف در خصوص مصاحبه با اشپیگل!
همه ماجرا از انتشار مصاحبه روز جمعه محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با وب سایت نشریه اشپیگل آلمان آغاز شد؛ جایی که او در پاسخ به سؤالی که پس از حذف سردار سلیمانی، شما مذاکره با آمریکا را منتفی می‌دانید، پاسخ داد: من هرگز این احتمال را منتفی نمی‌دانم که افراد رویکرد خود را تغییر دهند و واقعیات را بپذیرند. برای ما فرقی نمی‌کند چه کسی در کاخ سفید حضور دارد... این پاسخ وزیر امور خارجه ایران، گویا کا
جدید ترین و باحال ترین عکس های زبان خارجه و دانلود بهترین کتاب های آکسفورد دانلود جواب کتاب کار family and friends 4
دانلود جواب کتاب کار family and friends 4 با فرمت pdf  apk و دانلود جدید ترین کتاب های فمیلی اند فرند با لینک مستقیم
دانلود باحال ترین و جدید ترین کتاب های درسی انگلیس آکسفورد و دانلود جواب کتاب کار family and friends 4 با فرمت pdf
دانلود بهترین و جدید ترین نسخه های کتاب های فمیلی اند فرندز با لینک مستقیم دانلود جواب کتاب کار family and friends 4
زیبا ترین و جذاب ترین
به گزارش خبرگزاری نغمه و سیما؛ موجودی اینترنتی نشریه ­نشنال اینترست در گزارشی بوسیله خامه کورت میلز نوشت: بخاطر جان بولتون نایب امنیت ملی آمریکااین روزها تیمار می تواند نیکوترین عهد و غم بدترین دوران باشد، بسته به زمان طرح این سئوال و اینکه از چه کسی این استفسار را بپرسید، این ایام یا می تواند حین پیروزی نهایی بولتون باشد یا آخرین لحظات ماموریت کارپرداز امنیت ملی ترامپ در قلعه سفید سخن سنج در ادامه تاکید می کند دو حقیقت آگاه به غلام گفتند
دانلود بهترین کتاب های زبان خارجه و دانلود متن های لیسنینگ کتاب های امریکن انگلیش 1 و امریکن انگلیش 2 و امریکن انگلیش 3
دانلود جدید ترین و بهترین و باحال ترین و زیبا ترین و قشنگ ترین و کتاب های درسی آکسفورد و متن لیسنینگ کتاب امریکن 2
متن لیسنینگ کتاب امریکن 2 با کیفیت های عالی و خوب و دانلود بهترین و جدید ترین نسخه های کتاب کار امریکن با لینک مستقیم
زیبا ترین و جدید ترین و کامل ترین نسخه های متن لیسنینگ کتاب امریکن 2 با کیفیت های عالی و خوب و دان

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پرسش مهر رئیس جمهور