نتایج جستجو برای عبارت :

کتابخانه کلاسیک باچوب گردو و بلوط

کتابخانه های کلاسیک  را شما می توانید در ابعاد و اندازه های مختلفی سفارش دهید یکی از ویژگی های اسپرلوس دکور این است که می توانید طرح ها را با رنگ بندی مختلف و همچنین در سایز و ابعاد اختصاصی خودتان سفارش دهید.شماره تماس جهت ثبت سفارش ساخت و خرید : ۰۹۱۹۵۴۱۰۸۰۰۰۲۱۲۶۲۹۲۸۵۴۰۲۱۲۶۲۹۲۸۳۲۰۲۱۲۲۴۷۳۱۴۹مجموعه اسپرلوس دکور با سالها تجربه در طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی و ساخت انواع لوازم چوبی و فلزی می تواند بهترین طرح ها را با بهترین کیفیت بر
مغز گردو یا چهار مغز نوعی خشکبار مقوی است که با خارج کردن آن از پوسته سخت گردو قابل استفاده‌است. مغز گردو را با نام غذای مغز نیز بیان کرده‌اند، زیرا مغز گردو سرشار از امگا۳ است که باعث کارکرد بهتر مغز می‌شود. گردو یا جوز[۱] (از فارسی میانه goz[۲]) میوهای گرد، با دو پوسته، یکی نرم و سبزرنگ که به تدریج خشک می‌شود و از بین می‌رود و دیگری سخت و چوبی است. مغز آن خوراکی است و روغن فراوان دارد.
ادامه مطلب
دیدن بلوط در خواب شما نمادی از قدرت و دوام است. به نظر می رسد شروع های کوچک بزرگترین پتانسیل رشد را دارند. اهداف جزئی خود را دست کم نگیرید. از طرف دیگر ، این رویا به معنای این است که شما قصد دارید وارد مرحله جدیدی از زندگی خود شوید.
ادامه مطلب
طبیعت گرم وخشک دارد.گردو میوه مغزدار باارزشی است ویتامین B موجوددرآن کاهش دهنده استرس است که درشادابی وحفظ سلامت پوست نقش مهمی دارد.گردو باعث می شود روده ها کار دفع را راحتر انجام دهند.مصرف گردودر رشدفیزیکی کودکان بسیار مفید است.
ادامه مطلب
The Nutcracker in 3D 2009,دانلود انیمیشن گردو شکن,دانلود انیمیشن گردو شکن با دوبله فارسی,دانلود انیمیشن گردو شکن با کیفیت 720p,دانلود انیمیشن گردوشکن با حجم کم,دانلود دوبله فارسی انیمیشن گردو شکن,دانلود دوبله فارسی فیلم The Nutcracker in 3D,دانلود دوبله فارسی فیلم گردو شکن,دانلود دوبله گلوری انیمیشن The Nutcracker,دانلود مستقیم انیمیشن The Nutcracker,
ادامه مطلب
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
کیک فوری خرما و گردو
مواد لازم
خرمای خردشده نصف پیمانهآبجوش و روغن نباتی از هر کدام 1/3پیمانهجوش‌شیرین نصف قاشق چایخوریشکرو آرد از هر کدام یک پیمانهتخم‌مرغ دو عددنمک نصف قاشق چایخوریگردوی خردشده 1/4 پیمانه
کیک فوری خرمـا و گردو
ادامه مطلب
جنس : صد در صد چوب گردو (ریشه درخت گردو)سایز : ۵۰*۵۰نکته مثبت :- چوبی که کار شده عمر بالایی دارد ب این جهت که از پایین ترین نقطه درخت ساخته شده و رگه های سیاه در وسط تخته بیان‌گر این موضوع میباشد-تخته نرد + شطرنج-چوب  گردو -چندین لایه با ضخامت پلی استر دومواد کار شده براقی جنس همانند ایینه به دید میرسد - چوب گردو خالص  با کلاف بسیار سخت و سفت -تحمل وزن بالا -ضد اب ۱۰۰ درصد_ضدخش
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد...
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
تخته شاه بلوط 
تخته شاه بلوط کاربرد بسیارزیادی دارد و در تجهیزات آشپزخانه ای و صنعتی بکار می رود. تخته شاه بلوط بسیار مقاوم است و با طبیعت سازگاری دارد. شاخه و برگ درخت شاه بلوط فواید بسیار زیاد درمانی دارند. کاربرد تخته شاه بلوط در صنایع مبلمان سازی،  خانگی و دیگر مراکز به وضوح آشکار می باشد.
درباره تخته شاه بلوط و درخت شاه بلوط
تخته شاه بلوط کاربردهای بسیاری دارد، از جمله کفپوش های اتاق، سالن ، دکوراسیون داخلی و بیرونی ، تجهیزات حمام و سو
BluRay,No Time For Nuts 2006,x265 HEVC,اسکرت,بهترین انیمیشن های کوتاه,دانلود انیمیشن No Time For Nuts 2006,دانلود انیمیشن زمانی برای بلوط نیست No Time For Nuts 2006,دانلود انیمیشن وقتی برای بلوط نیست 2006,دانلود رایگان,دانلود فیلم No Time For Nuts 2006 1080p,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود فیلم با دوبله فارسی,دانلود مستقیم No Time For Nuts 2006 720p,کیفیت بلوری,نامزد اسکار,
ادامه مطلب
24نوامبربه گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان، تویسرکان این روزها همزمان با آغاز فصل برداشت گردو به عنوان “طلای سبز” بهشت غرب ایران، میزبان دهمین همایش ملی گردو، صنایع مبل و منبت و فرش دستباف بوده و آغوش پر مهر خود را برای استقبال و میزبانی از همه مردم ایران زمین گشوده است.
در سراسر کشور، نام گردو و تویسرکان با هم پیوند خورده و کمتر کسی را می توان پیدا کرد که حداقل یک بار در عمر خود آوازه گردوی با کیفیت و مرغوب تویسرکان را نشنیده باشد.
شهرستا
ویژگی چوب گردوویژگی چوب گردو، متنوع و زیاد است.انواع چوب ها در دسترس هستند و مشخصات خاص خود را دارند.در ادامه مطلب با انواع مشخصات و ویژگی چوب گردو آشنا می شویم تا خریداران نیز با توجه به مصرفی که دارند، راحت تر چوب مورد نیازشان را انتخاب کنند.
تقسیم بندی چوب ها
چوب ها در کل چندین تقسیم بندی دارند. یکی اینکه به دو گروه پهن برگان و سوزنی برگان تقسیم می شوند.از این میان چوب گردو جز دسته پهن برگان است.از نظر میزان سخت بودنش، مثل چوب راش، اقاقیا و م
خواص میوه ها برای سلامتی بسیار است. اکثر میوه ها دارای فیبر هستند که به هضم غذا کمک کرده و همچنین موجب تناسب اندام می شوند. یکی دیگر از خواص میوه ها مخصوصا میوه های آبدار درمان کم آبی بدن و زیبایی پوست است. در این بخش خواص برخی از انواع میوه ها را به شما معرفی می کنیم.
خواص میوه گردو
مغز میوه گردو دارای خاصیت خون سازی است و بعضی از دانشمندان معتقدند که خوردن آن مانع تشکیل سنگ کیسه صفرا می شود . پوست ریشه ی گردو و پوست خارجی میوه ی گردو هر دو قابض ب
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و... مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
بلوط چه خواصی دارد؟
در این مطلب می خواهیم در مورد خواص بلوط مطالبی را برای شما قرار دهیم.
بلوط درخت بومی در مناطق معتدله است و در ایران نیز در شهرهای مختلف می روید.
ارتفاع درخت بلوط در برخی نواحی تا ۵۰ متر می باشد و قطر تنه ی آن به ۳ متر می رسد که حیرت انگیز است.
برگ های این درخت پنجه ای و مانند انگشتان دست انسان است.
میوه درخت بلوط که به نام بلوط معروف است مانند فندق می باشد.
ترکیبات شیمیایی
پوست بلوط و همچنین برگهای آن دارای تانن، قند، اسید گال
خوشمزه ترین شیرینی ها و بستنی های ترکی 
 
ترکیه به عنوان بهشت عاشق دسر و شیرینی جات شناخته می شود. یک کلمه قدیمی ترکی می گوید: "بگذارید شیرین بخوریم و شیرین صحبت کنیم". شیرینی ها عنصر مهم غذاهای ترکیه هستند. شما در نقطه نقطه شهر های ترکیه می توانید از خوشمزه های دوست داشتنی را پیدا کنید و عطم عطر بی نظیر آن ها لذت ببرید. با هم چندتا از خوشمزه های مخصوص ترکیه را بررسی می کنیم.
 
بستنی ماراس ترکیه 
بستنی ماراس MARAS نمادی از ترکیه است که با چاقو و چنگ
فواید بسیار مهم گردو در روایات معصومین و طب اسلامی
گردو فواید فراوانی برای سلامتی دارد و به خاطر وجود امگا 3 فراوان در آن و شباهتش به مغز آن را به نام غذای مغز می شناسند.در روایات اسلامی از گردو به عنوان غذای مکمل و رفع کننده زیانهای احتمالی برخی مواد غذایی یاد شده است.
در این بخش از سلامت نمناک به خواص گردو از نظراطباء سنتی و کلام معصومین می پردازیم.
کلام معصومین درباره خواص و فواید گردو
گردو فواید زیادی دارد که این فواید در روایات معصوم
گردو را به نام "غذای مغز" نیز می شناسند و این فقط به خاطر شباهت آن به مغز نیست، بلکه به خاطر وجود امگا ۳ فراوان آن می باشد. برای درست عمل کردن مغز، به امگا ۳ نیاز داریم.
مصرف ۴ عدد مغز گردو در روز موجب افزایش اسید چرب ضروری امگا ۳ می گردد.
یک چهارم فنجان مغز گردو، در حدود ۸/۹۰ درصد نیاز روزانه بدن به این چربی ضروری را تامین می کند.
● فواید گردو:
موسسه غذا و دارو پیشنهاد کرده است که برای سلامت قلب روزانه ۳۰ گرم گردو بخورید.
گرچه فواید زیادی در آجیل
صنایع چوب سامی راد 
تنها تولیدکننده سفارشی انواع درب و چهارچوب تمام چوب مدل پانل اروپایی با روکوبهای کشویی با هر نوع متریال می باشد.
چوب بلوط 
چوب چنار
چوب گردو
با رنگ پلی استر و پلی اورتان طبق سفارش شما
نمونه کارها و تولیدات ما را در کانال تلگرام و اینستاگرام ما دنبال کنید
شماره تلگرام و واتساپ 09361228709 
آدرس کانال تلگرام و اینستاگرام:
samiraddoor@
صنایع چوب سامی راد 
با ۷ سال سابقه پیمانکاری دکوراسیون داخلی و ۲ شعبه در ایران و ترکیه 
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
قیمت مغز گردو ایرانی درجه یک ؛ خوش طعم و زرین مانند سایر محصولات مصرفی به مسائل زیادی بستگی دارد. کیفیت گردو به عنوان یک پارامتر اصلی تاثیر بسزایی در قیمت گردو دارد. قیمت گردوی با کیفیت ایرانی از جمله گردوی تویسرکان از برخی گردوهای خارجی بالاتر است.
منطقی است که قیمت مغز گردو، به دلیل مغز کردن و صرف وقت و هزینه از گردوی با پوست بیشتر باشد. هزینه های برداشت سنتی، سرمازدگی و آفت زدگی در بالا رفتن قیمت گردو تاثیر دارد و یکی دیگر از نکات اساسی که
حلوا لوز دماونداین حلوا یکی از معدود شیرینی های جهان است که در تهیه آن شکر و روغن استفاده نمی شود با این حال بسیار شیرین و روغنی است.دلیل این مسئله این است که شیرینی آن مربوط به عسل است و روغن آن مربوط به روغن گردو است. حلوا لوز دماوند از چه موادی درست شده است؟مغزگردو ۱واحد، عسل ۲واحد، آرد برنج۲ واحد +زعفران و هلخاصیت های حلوا لوز دماونداین حلوا همزمان خاصیت های گردو و عسل را دارد بنابراین این شیرینی خواص زیر را دارد:به علت داشتن گردو برای کا
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و ... برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و ... ساخته می ش
حکایت می کنند که روزی مردی ثروتمند سبدی بزرگ را پر از گردو کرد، آن را پشت اسب گذاشت و وارد بازار دهکده شد، سپس سبد را روی زمین گذاشت و به مردم گفت: «این سبد گردو را هدیه می دهم به مردم این دهکده، فقط در صف بایستید و هر کدام یک گردو بردارید. به اندازه تعداد اهالی، گردو در این سبد است و به همه می‌رسد.»
مرد ثروتمند این را گفت و رفت. مردم دهکده پشت سر هم صف ایستادند و یکی‌یکی از داخل سبد گردو برداشتند. پسربچه باهوشی هم در صف ایستاد. اما وقتی نوبتش رس
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
 
رضوان سلماسی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را از سیاست های شورای اسلامی عنوان کرد و افزود: کارهای خوب و ارزشمندی با مشاوره و هدایت نهاد کتابخانه های عمومی مانند طرح پایتخت کتاب و نقاشی های دیواری در سطح شهر با موضوع کتاب را در دست پیگیری داریم.
 
 
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین آغاز بکار کتابخانه عمومی سیار شهر همدان گفت: ۱۱۴ کتابخانه عمومی در سطح استان دایر است که ۲۴ باب آن در شهر همدان به کتابخوان ها خدمات ارائه می کند.
عاط
درباره تخته شاه بلوط و درخت شاه بلوط
درباره تخته شاه بلوط و درخت شاه بلوط : تخته شاه بلوط کاربردهای بسیاری دارد، از جمله کفپوش های اتاق، سالن ، دکوراسیون داخلی و بیرونی ، تجهیزات حمام و سونا، تولیدات گلخانه ای ، وسایل خانگی مانند جا کفشی ، تختخواب، کمد کودک ، و دهها محصول دیگر می باشد . تخته شاه بلوط از درخت های بلوط گرفته میشوند، در اواخرفصل های  پائیز و حتی زمستان شاخ و برگ درختان شاه بلوط زرد و طلایی هستند. شاه بلوط یک درخت بسیار قوی می با
⛔️فضولی در کار خدا موقوف.
گویند روزی ملانصرالدین به دهکده ای می رفت، در بین راه زیر درخت گردوئی به استراحت نشستو در نزدیکی اش بوته کدوئی را دید؛ ملا به فکر فرو رفت که چگونه کدوی به این بزرگی از بوته ی کوچکی بوجود می آیدو گردوی به این کوچکی از درختی به آن بزرگی؟
سرش را به آسمان بلند کرد و گفت: خداوندا! آیا بهتر نبود که کدو را از درخت گردو خلق می کردی و گردو را از بوته کدو؟ در این حال، گردوئی از درخت بر سر ملا افتاد و برق از چشمهایش پرید و سرش را با
خواص و فواید گردو برای بدن !
 
گفتن این که گردو یک ماده غذایی مغذی است ، کمی فرسودگی است.
گردو چربی های سالم ، فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی را تأمین می کند - و این فقط آغاز چگونگی حمایت از سلامتی شما است.
در حقیقت ، آنقدر علاقه به این آجیل وجود دارد که به مدت 50 سال ، دانشمندان و متخصصان صنعت سالانه در دانشگاه کالیفرنیا ، دیویس جمع می شوند تا در یک کنفرانس گردو در مورد آخرین تحقیقات بهداشت گردو بحث کنند.
رایج ترین نوع گردو گردو انگلیسی است که مور
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره... در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
مشخصات تخته نرد :دارای تخته نرد و شطرنجلبه های گرد ابزار خوردهبه همراه مهره تخته نرد چوبی اعلا و یک‌جفت تاسسایز : ۵۰در۵۰جنس: چوب گردو اعلاوزن : ۴ کیلو گرم طراحی داخل تخته نرد صد درصد معرق کاری دستمعرق کاری : دستی با دقت بالا رنگ : پلی استر دو‌مواد هفت لایهرنگ کار این تخته نرد توسط استاد رحیمی( برترین رنگ کار سنندج )میباشد این تخته نرداز ۷ لایه پلی استر دومواد تشکیل شده و صد در صد ضد آب صد در صد ضد خش
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
مرحوم آیت الله هادی روحانی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله روحانی به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی روحانی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
تخته نرد فوق لوکس و حرفه ای چوب گردو لبه گرد از تولید به فروش، بدون‌واسطه (عمده و‌ تک)مشخصات تخته نرد :دارای تخته نرد و شطرنجلبه های گرد ابزار خوردهبه همراه مهره تخته نرد چوبی اعلا و یک‌جفت تاسسایز : ۵۰در۵۰جنس: چوب گردو اعلاوزن : ۴ کیلو گرم طراحی داخل تخته نرد صد درصد معرق کاری دستمعرق کاری : دستی با دقت بالا رنگ : پلی استر دو‌مواد هفت لایهرنگ کار این تخته نرد توسط استاد رحیمی( برترین رنگ کار سنندج )میباشد این تخته نرداز ۷ لایه پلی استر دومواد
انتخاب یک محصول مناسب و درجه یک فقط تصمیمی مبتنی بر زیبایی شناسی نیست. ممکن است یک راه حل هوشمند برای تقسیم یک اتاق بدون آسیب رساندن به فضاهای زیاد نیاز داشته باشید و یا بخواهید عایق مناسبی جهت کاهش سر و صدا های آزاردهنده ایجاد کنید. هدف شما هرچه باشد، متخصصان با تجربه و آگاه ما می توانند اطلاعات و راهنمایی های لازم را برای انتخاب درب داخلی که برای شما مناسب باشد را به شما معرفی کنند.
درب های داخلی ایستادر با بهترین متریال و مطابق با سلیقه مش
به کارگر زحمتکشی فکر میکنم که با دست های پینه بسته نزد خاوری رفته و با 18 هزار میلیارد تومن مجوز زدن بانکی را گرفته. آن هم چه بانکی، بانکی که هیچ بشری اجازه تاسیس آن را در ایران ندارد حالا هر چقدر که می خواهد پول داشته باشد. و اینک وثیقه ساخت ملکی که نامش ایران مال است در بانک خود سند همان ملک کرده. از این زیباتر چه می خواهید. ایران مال سالنی دارد از فرهنگ ایران با چوب بلوط برزیلی. توجه کردید بلوط برزیلی مبارک کارگران نجاری سائوپولو و رفقای ریو د
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
نهال گردو چیست ؟
درخت گردو از درختان بسیار با ارزش و از پهن برگان و همچینین درختان بلند قد است که رشد آن به 10 الی 40 متر میرسد که
چوب آن نیز از بهترین نوع چوب ها می باشد ودر محدوده آب و هوایی ومناطقی از کشور ایران در انواع مختلف قابل کشت می باشد این درخت در برار سرما و گرما مقاوم است اما قابل ذکر است
 گرمای شدید باعث از بین رفتن مغز گردو می شود و فصل رشد این درخت در فصل سرما می باشد و بیشتر با روش پیوند این نهال
تکثیر پیدا می کند مغز گردو دارای چرب
فروشگاه اینترنتی ابزار بلوط
فروشگاه ابزار بلوط با فعالیت در حوزه ابزارآلات کارگاهی ، خانگی و صنعتی توانسته است بستر مناسبی را برای تمام اقشار جامعه و متخصصین اهل فن جهت بررسی و خرید انواع ابزار فراهم سازد . در ابزار بلوط میتوانید با یک جستجوی ساده به ابزاری که نیاز دارید برسید و با توجه به مشخصات هر یک آنها را با هم مقایسه کنید و خرید خود را به سادگی انجام دهید . ابزار بلوط جهت رفاه حال تمام کاربران خود خرید را بدون نیاز به ثبت نام و همچنین به
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته است“رنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم
فیلم ایرانی درخت گردو با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
 
دانلود فیلم درخت گردو
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : درخت گردو
 گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : سیدمصطفی احمدی
نویسنده : ابراهیم امینی, حسین حسنی
کارگردان : محمدحسین مهدویان
بازیگران : مهران مدیری, پیمان معادی, مینا ساداتی, مینو شریفی
خـلـاصــــه داسـتـان
داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی،
دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم
فیلم ایرانی درخت گردو با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
 
دانلود فیلم درخت گردو
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : درخت گردو
 گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : سیدمصطفی احمدی
نویسنده : ابراهیم امینی, حسین حسنی
کارگردان : محمدحسین مهدویان
بازیگران : مهران مدیری, پیمان معادی, مینا ساداتی, مینو شریفی
خـلـاصــــه داسـتـان
داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی،
دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم
فیلم ایرانی درخت گردو با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
 
دانلود فیلم درخت گردو
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : درخت گردو
 گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : سیدمصطفی احمدی
نویسنده : ابراهیم امینی, حسین حسنی
کارگردان : محمدحسین مهدویان
بازیگران : مهران مدیری, پیمان معادی, مینا ساداتی, مینو شریفی
خـلـاصــــه داسـتـان
داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی،
دانلود فیلم درخت گردو با لینک مستقیم
فیلم ایرانی درخت گردو با کیفیت عالی
تیزر فیلم قرار گرفت
 
دانلود فیلم درخت گردو
مشخصات فیلم
منتشر کننده :  یوز دی ال
نام فیلم : درخت گردو
 گروه فیلم: اجتماعی
محصول سال : 1398
محصول کشور : ایران
تهیه کننده : سیدمصطفی احمدی
نویسنده : ابراهیم امینی, حسین حسنی
کارگردان : محمدحسین مهدویان
بازیگران : مهران مدیری, پیمان معادی, مینا ساداتی, مینو شریفی
خـلـاصــــه داسـتـان
داستان فیلم با الهام از ماجرایی واقعی،
نکات مهم خورشت فسنجان خوشمزه و خوشرنگ :
۱- برای اینکه گردو بیشتر روغن بدهد آن را با آسیاب خوب خرد کنید یا با چرخ گوشت آن‌ها را چرخ کنید.
۲- گردو را نباید خام داخل خورشت بریزید و همچنین نباید زیاد آن را تفت دهید؛ چرا که گردو اگر زیاد تفت داده شود، تلخ می‌شود. همچنین اگر خام داخل خورشت بریزید بو و طعم خوبی به خورشت نمی‌دهد.

ادامه مطلب
این تخته نرداز ۷ لایه پلی استر تشکیل شدهو صد در صد ضد آب صد در صد ضد خشدارای برترین‌ و مسن ترین چوب گردو سیاه معرق کاری دو رنگ پرکار با ارزش ترین و ماندگار ترین کادوئی که میتوانید انتخاب کنید مشخصات تخته نرد :دارای تخته نرد و شطرنجسایز : ۵۰در۵۰جنس: چوب گردو اعلاوزن : ۳کیلو و ۷۴۰ گرم طراحی داخل تخته نرد صد درصد معرق کاری معرق کاری : دستی با دقت بالا رنگ : پلی استر دو‌مواد هفت لایه
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
خوردن گردو ضمن کاهش خطر مرگ ناگهانی ناشی از اختلالات قلبی و عروقی، از تشکیل سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا نیزجلوگیری کرده و از تصلب شرایین پیشگیری می کند، چربی‌های مفید موجود در گردو، کلسترول بد خون را نیز کاهش می دهد.
 
امیر المومنین (ع) فرمودند: خوردن گردو در تابستان سبب گرمی و حرارت جسم شده و موجب پیدایش جوش های چرکین در بدن می شود اما مصرف آن در زمستان کلیه ها را گرم نگه می دارد و سردی و برودت را از بدن دفع می کند.
 
 
مزاج گردو از منظر طب سنتی، گر
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.................
.................
.................
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
نکات مهم خورشت فسنجان خوشمزه و خوشرنگ :
۱- برای اینکه گردو بیشتر روغن بدهد آن را با آسیاب خوب خرد کنید یا با چرخ گوشت آن‌ها را چرخ کنید.
۲- گردو را نباید خام داخل خورشت بریزید و همچنین نباید زیاد آن را تفت دهید؛ چرا که گردو اگر زیاد تفت داده شود، تلخ می‌شود. همچنین اگر خام داخل خورشت بریزید بو و طعم خوبی به خورشت نمی‌دهد.

ادامه مطلب
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی «هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش «هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
 
 توضیحات مربوط به گردو
تعجبی ندارد که این گردوی لذیذ از درختی تزئینی که به همین علت دارای ارزش زیادی است، پدید می‌آید. مغز گردو شامل دو بخش ناهموار است. این بخش‌ها سفید رنگ هستند و بوسیله‌ی پوششی نازک و قهوه‌ای رنگ پوشیده شده‌اند و بخش‌هایی از آنها به هم متصل است. مغز گردو در پوسته‌ای سخت که به شکل گرد یا دوک مانند است محصور شده است.تعداد زیادی گونه درخت گردو وجود دارد،که فقط سه نوع از آنها قابل مصرف هستند. نوع انگلیسی (یا ایرانی) با نام J
مغز گردو
نوعی خشکبار مقوی است که با خارج کردن آن از پوسته سخت گردو قابل استفاده‌است. مغز
گردو را با نام غذای مغز نیز بیان کرده‌اند، زیرا مغز گردو سرشار از امگا۳ است که باعث
کارکرد بهتر مغز می‌شود. گردو یا جوزمیوهای گرد، با دو پوسته، یکی نرم و سبزرنگ که
به تدریج خشک می‌شود و از بین می‌رود و دیگری سخت و چوبی است. مغز آن خوراکی است و
روغن فراوان دارد.گردو، میوه مغزدار باارزشی است که انواع مختلفی دارد. گردو منبع
عالی پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها،
محسن محمدیان*
آغاز برداشت بلوط در جنگل های تنگ سریز
سه شنبه  7 آبان 1398 - 12:20
درختان بلوط که یکی از عناصر اصلی زندگی مردم بویراحمد ساکن در رشته کوه های زاگرس محسوب می شوند همه ساله در فصل پاییز و با به بار نشستن و میوه دادن رابطه صمیمی خود را با مردم این کوهستان ها احیا می کند .
همه ساله در فصل پاییز با رسیدن میوه های بلوط برداشت این محصول در لالی انجام می شود .
درختان بلوط که یکی از عناصر اصلی زندگی مردم بویراحمد ساکن در رشته کوه های زاگرس محسوب م
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
 اگر می خواهید یک لایه برداری قوی از پوست تان انجام دهید تا به روشن شدن صورت و حذف سلول های مرده آن کمک کنید، پیشنهاد می کنیم از پوست گردو استفاده کنید. پوست گردو قابلیت های زیادی در لایه برداری و اسکراب پوست دارد.
 
 می‌توانید مقداری پوست گردو یعنی پوست چوبی آن را به‌خوبی آسیاب کرده تا به صورت پودر درآید و آن را در انواع ماسک و کرم های لایه بردار بریزید. این ماسک تمام سلول های مرده را به خوبی از بین برده و رنگ پوست را روشن می کند. همچنین باعث م
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
چوب گردوچوب گردو دارای خصوصیات و ویژگی هایی می باشد که در ادامه به آن می پردازیم.چوب گردو از مرغوب ترین و بهترین چوب ها محسوب می شود. باید ویژگی های آن را بدانیم تا برای خریدش دچار مشکل نشویم و چوب گردو با کیفیت را خریداری نماییم.
 چوب
چوب از ابتدایی ترین مصالح ساختمانی است که بشر در طی سال ها از آن استفاده کرده است.چون که چوب از منبع تجدید پذیر می باشد، البته این در صورتی است که استفاده از آن با برداشت صحیح باشد.چوب ها به دلیل اینکه به محیط اطر
نقد فیلم درخت گردو ساخته محمدحسین مهدویان؛
در حال حاضر، فقط یک نفر هست که می‌تواند هم مهم‌ترین استعداد و جوان اول سینمای ایران لقب بگیرد و هم با پنج فیلم در پنج جشنواره پیاپی، پرکارترین فیلمساز سال‌های اخیر باشد.
از اثر جدید محمد حسین مهدویان، همزمان بوی بلوغ در کارگردانی و سطحی‌نگری در محتوا به مشام می‌رسد؛ چرا که تسلط کارگردان بر عناصر فنی و هنری مختلف کاملا نسبت به آثار قبلی او رشد کرده و در عین حال، فیلمسازی که با نگاه ایدئولوژیکش د
ماه گذشته ما یک پست وبلاگ در درب های گاراژ هورمان داشتیم ، اما آیا می دانید که آنها درب داخلی نیز تولید می کنند؟ با تهیه درها از جنس استیل و تخته و الوار ، انواع مختلفی از اتمام انتخاب وجود دارد: بلوط سفید ، بلوط خاکستری ، بلوط وحشی ، بلوط آتش ، راش و لاک سفید که نام آنها فقط چند است. Hörmann همچنین می تواند درب شما را متناسب با آنچه می خواهید به نظر برسد: از جمله با لولا پنهان. طراحی های اضافی شامل درب های بلند و میدانی و خطوط طراحی و همچنین پانل های
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
می گویند منبر را از چوب درخت گردو می سازند که بسیار محکم و با کیفیت است.درخت گردو علاوه بر چوب مرغوب، سایه و بار خوبی هم دارد.اما درخت چنار میوه ندارد، سایه درست و حسابی هم ندارد، از آن چوبه دار می سازند.دعوای این دو درخت در شعر استاد شهریار شنیدنی است!


ادامه مطلب
معجون عسل و گردو یک ترکیب شفا بخش
معجون عسل و گردو یک ترکیب شفا بخش ، معجونی قدرتمند و غنی و خوش طعم می باشد که خواص بسیار مناسبی برای بدن دارد، خواص معجون عسل و گردو به دلیل ترکیب این دو ماده شفا بخش با یکدیگر دو چندان شده است.ادامه مطلب معجون عسل و گردو یک ترکیب شفا بخش ادامه مطلب...
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
شارژ 6000 تومانی همراه اول سامانه گردو✅ برای کسانی که شرکت نکردن بدون شارژ هم میشه بفرستید1⃣ ارسال 1 به 4051012⃣ ارسال کد فعالسازی به 405101به ازای دعوت از هر 3 نفر 6000 تومان شارژ دریافت میکنید✅ ثبت درجا و شارژدهی آنی تا سقف 200,000 تومان (بصورت مستقیم) ثبت دعوت با ارسال 300 به 405101 دریافت شارژ با ارسال  1000 به 405101 لغو با ارسال OFF و سپس OFF1 به 405101
شارژدهی سامانه گردو همراه اول افزایش پیدا کرده✅از امروز به ازای هر سه نفر 6000 تومان شارژ دریافت میکنید
این مقادیر کیکهای بیشتری را از آنچه ممکن است برای تهیه برانک باشد ، ایجاد می کنند ، اما این امکان را برای شما فراهم می کنند که بدون فکر دوم به آرامی داخل چای بیفتید. کیک های پری کاغذی ضروری هستند.
مواد لازم کیک قهوه گردویی:170 گرم کره ، نرم170 گرم شکر کاستورکمی نمک3 تخم متوسط170 گرم آرد خود آهسته ، الک شده85 گرم گردو ، خرد شده ریز خرد شده ، و 60 گرم مغز گردو برای جوشاندهبرای یخ زدن3 قاشق چایخوری قهوه فوری125 گرم کره ، نرم85 گرم شکر یخ زده
طرز تهیه کیک قهوه
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما، 22 اسلاید، قابل ویرایش، کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زلزله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.این کتابخانه ازمعماری .....
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد موسوی در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
تهیه شده از بهترین چوب گردو دوستانی ک علاقه دارن تخته نردی داشته باشن و به نسل بعد خود یادگاری برسانند  انتخاب بسیار مناسبی هست یا بانوان عزیزی که دنبال هدیه ماندگار با دوام برای دوست یا همسرانشان هستند مناسب میباشد چرا ک تحت هیچ عنوان این تخته چوبی را نمیتوان از بین برد مشخصات :دارای هفت لایه پلی استر دو موادصد در صد ضد آب و ضد خشابعاد : ۵۰در۵۰وزن :  ۳کیلو و ۵۰۰ گرم (علت براق بودن تخته نرد پلی استر دومواد با کیفیت هست )تمامی بدنه تخته و اشکال
28دسامبر


باید بدانید که انواع مختلفی از گردو وجود دارد. اما معروف ترین آنها گردو سیاه و گردو انگلیسی و گردو آمریکایی می باشد. این نوع گردو ها دارای مراحل مراقبت یکسانی می باشند و به دلیل سازگاری با آب و هوای مختلف و مقاومت آنها در برابر بیماری ها، کشت این نوع در نقاط مختلف مجاز شده است.
جالب است بدانید که درخت گردو تا ۱۰ سال پس از کشت تولید محصول نخواهد داشت و حداقل ۳۰ سال بعد از کشت شروع به محصول دهی می کند.
می شود درختان گردو را از دانه های
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
آخرین انتقال از وبلاگ پسرچوپان در بلاگفا به وبلاگ پسرچوپان در بیان




درخت گردو از پست لینکدین مهر 97

درخت مثمر در شهر را دوست دارم. موقعی که مرحوم همسرم عضو شورای شهر بود
طرحی به او دادم اما متخصص ها قبول نکردند. خودم جلوی خانه ام درخت گردو
کاشتم. یکی گفت ریشه اش پی ساختمان را خراب می کند. یکی گفت ریشه در راه
فاضلاب نفوذ و مسدود می کند. دیگری گفت دزد از شاخه اش به پشت بام می رود.
وهمه گفتند بچه ها برای انداختن گردو سنگ پرت می کنند و شیشه پن
ویژگی چوب گردو، متنوع و زیاد است.
انواع چوب ها در دسترس هستند و مشخصات خاص خود را دارند.
در ادامه مطلب با انواع مشخصات و ویژگی چوب گردو آشنا می شویم تا خریداران نیز با
توجه به مصرفی که دارند، راحت تر چوب مورد نیازشان را انتخاب کنند.
تقسیم بندی چوب ها
چوب ها در کل چندین تقسیم بندی دارند. یکی اینکه
به دو گروه پهن برگان و سوزنی برگان تقسیم می شوند.
از این میان چوب گردو جز دسته پهن برگان است.
از نظر میزان سخت بودنش، مثل چوب راش، اقاقیا و ملچ و بلوط نی
 
کیانی در خصوص اهمیت درختان بلوط در جنگل‌های زاگرس بیان کرد:‌ وجود درختان بلوط و جنگل و مرتع در جنگل‌های زاگرس پایه تولید آب است و اکنون تخریب درختان بلوط در حالی صورت می‌گیرد که بیش از 40 درصد آب‌های کشور در زاگرس تولید می‌شود ولی برای این جنگل‌ها هیچ برنامه جامعی تدوین نمی‌شود.
 
نماینده تشکل‌های محیط زیست و منابع طبیعی خوزستان با بیان این‌که جنگل‌های زاگرس به سختی نفس می‌کشند و در وضعیتی بحرانی و تهدیدکننده قرار دارند، گفت: این وض
کتاب
هدهد سفید در جلد اول خود، با انتشار داستانی از عبدالصالح پاک با عنوان
«تاخت و تاز با شاهزاده رویاها؛ کتابخانه عمومی شهر و افسانه‌های زیبا»،
اولین مواجهه نوجوانی روستایی با یک کتابخانه عمومی در شهر گنبد کاووس را
روایت کرده است.
از جمله فعالیتهای صورت گرفته در کتابخانه سلمان فارسی به مناسبت هفته ی کودک: نصب پوستر هفته ی کودک در تابلواعلانات، اطلاع رسانی از طریق وبلاگ، نمایش کتابهای برگزیده با موضوع کودک در محل کتابخانه ، بازدید کودکان مهد ریحانه از کتابخانه و همچنین برگزاری جلسه قصه گویی برای این عزیزان بوده است.
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- فندک های که باگاز برای  روشن کردن اجاق گاز لوله بلند استفده میشود  که شایعه است که چینی است – بعدازمدتی ازکار می افتد مغازه دارها بیان میکردند که گاز ایران  خوب فیلترینگ نشده است یعنی خلوص صدرصد ندارد- اشغال دارد خوب تصفیه نشده است- امااگرشما یکبریت به سران بزنید وکازراهم  باز کرده باشید مشتعل میشود وزمانی که گاز ازاطراف سوراخ خارج میشود یعنی سوراخ نازک سرگاز اشغال گرفته است  باچوب کبریت ویا سوزن س
هیچ کلوچه‌ای مانند کلوچه جو دوسر سریع و آسان نیست. کلوچه جو دوسر یکی از کلوچه‌های مورد علاقه من است چون هم نرم و خوشمزه است هم خوشبو و هم یک کلوچه دانه‌ برجسته به خاطر وجود کشمش و گردو است که دانه‌های کشمش آن را یک کلوچه خال خالی بامزه کرده‌اند. این کلوچه برای همراهی با شیر عالی است بخصوص وقتی که دلتان یک شیرینی متنوع می‌خواهد.

ادامه مطلب
۱۴خرداد


گردو خشکباری مقوی است که با خارج کردن آن از پوسته میوه گردو  قابل استفاده‌است. مغز این میوه را با نام غذای مغز نیز می‌شناسیم؛ چون سرشار از ویتامین امگا۳ است که در افزایش عملکرد مغز موثر است.
این میوه بهترین منبع منگنز و مس شناخته شده و تاکنون مواد معدنی دیگری مانند منیزیم، فسفر، روی، آهن، کلسیم و سلنیوم نیز در آن شناسایی شده است. گردو مقدار کمی سدیم دارد و البته حاوی بیشترین مقدار ویتامین B و E است.
گردو کالری زیادی دارد؛ مشخص شده
سامان پنل یا سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور مدتی است که خدمات خود را به محققان ارائه کرده و در صرفه جویی زمان جستجو میان منابع و اطلاع از موجود بودن آنها در کتابخانه های عمومی موثر بوده است. به این ترتیب اگر بخواهیم از موجودی کتاب مورد نظرمان در نزدیکترین کتابخانه محل زندگی خود مطلع شویم سامان پنل این کار را در کمترین زمان ممکن انجام می دهد. نسل جدید به خاطر ندارد که این کار در گذشته نزدیک باید با مراجعه حضوری به کتابخانه و گشتن در جعب
طول عمر درخت بلوط به 2000 سال می انجامد.درختان بلوط
در نواحی رشته کوه های زااگرس و البرزیافت میشود.چوب درخت بلوط از استحکام
بالایی برخور دار است و به دلیل داشتن تانن بسیار بالا در برابر حشرات و قارچ ها
بسیار مقاوم است.



ادامه مطلب
سلام و عرض ادب خدمت بازدیدکنندگان وبلاگ کتابخانه 
متاسفانه مدتی هست وبلاگ به روزسانی نشده.امروز چند تا پیام دیدم که در بخش نظرات کاربران برایمون ارسال کرده بودید.بابت تاخیر پاسخ عذر ما را بپذیرید.
در مورد زمان و فعالیت کتابخانه برای آقایان سوال شده بود.کاربر عزیز کتابخانه همه روزه  به جز ایام تعطیلات رسمی برای همه اقشار در حال فعالیت است و تفاوتی بین خانمها و آقایان در این زمینه نیست.کتابخانه دارای سالن مطالعه به صورت مجزا هم برای خوهران
ولادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر گرامی باد.
به مناسبت روز مادر در کتابخانه عمومی روستا دانش آموزان روستا به کتابخانه آمده بودند و کارگاه قصه گویی با حضور مسئول کتابخانه برگزار گردید. در این کارگاه قصه زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) توسط مسئول کتابخانه اجرا گردید.
 
 
به نام خداوند بخشنده مهربان
 
خداوند در سوره مبارکه روم آیه  60 میفرماید :
 
پس صبر پیشه کن که همانا وعده خداوند حق است،و کسانی که به راه حق یقین ندارند تو را به سبک سری وادار نکنند.
 
 
در مسیر زندگی همانند درخت بید عمل کنیم خم شویم اما چون بلوط مقاومت باشیم. انعطاف در عین اقتدار ؛ آنگونه است که ناملایمات روزگار نمیتواند گزندی به ما برسد.
 
 
به همت سمیه رحمتی نژاد مسئول کتابخانه عمومی بکه کودکان 4
الی 7 ساله مهد قرآن در برنامه درختکاری شرکت کردند. در این برنامه که روز 15
اسفند برگزار شد قصه خوانی و آموزش قرآن برای کودکان انجام شد سپس در حیاط
کتابخانه با نحوه کاشت درخت آشنا شدند.
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
 
شروع بکارگیری پایتون در برنامه‌نویسی
 
نصب پایتون
وارد سایت Python.org بشید و آخرین نسخه را مطابق سیستم عامل خود انتخاب و نصب کنید. (برای ویندوز نسخه 3x دارای فایل نصبی است که پس از دانلود مثل سایر برنامه‌ها قابل نصب است. در هنگام نصب گزینه add to path رو کلیک کنید)
 
کتابخانه‌های پایتون
پایتون یه جایی شبیه به Composer توی php و npm در Nodejs داره به نام Pypi که کتابخانه های پایتون رو اونجا ذخیره و منتشر می کنند. برای نصب کتابخانه‌های پایتون کافیه بعد از نصب پای
تعبیر خواب گردو چیدن
در این مطلب از سایت جسارت به تعبیر خواب گردو چیدن ، تعبیر خواب گردو شکستن و تعبیر خواب گردو تازه می پردازیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما سروران رگامی قرار گیرد.
تعبیر خواب گردو
ابن سیرین می‌گوید: تعبیر خواب گردو، مال و اموالی است که با سختی به دست می‌آید.
جابر
مغربی می‌گوید: اگر در رؤیا مشاهده کنی که گردو داری، این خواب نشانه این
است که از مردی خسیس سود و منفعت به دست می‌آوری، ولی اگر ببینی تعداد
فراوانی گردو داری
بسم الله الرحمن الرحیم
کتابهای فارسی
کتابخانه قائمیه
دانلود کتاب فوجی بوک
دانلود کتاب لی لی بوک
ای بوک شیعه
کتاب سبز
تک کتاب
منابع اسلامی
نسخه های خطی کتابخانه کنگره آمریکا
کتابخانه مجازی الفبا
کتابخانه تاریخ ما
کتابهای عربی
کتب پی دی اف
مکتبه اسلامیه
شیعه بوک
مکتبه وقفیه
مکتبه نور
شبکه الفکر
کتابخانه آنلاین
مکتبه النرجس
کتاب پدیا
کتابهای انگلیسی
آرشیو کاخ سفید
http://ketab.io
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.دریافت ساعت کار
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو
پاورپوینت تحلیل کتابخانه عمومی سن آنتونیو ، 16 اسلاید، قابل ویرایش، به طور کلی معماری "ریکاردو لگورتا" و فرزند وی "ویکتور لگورتا" بیشتر ساختمان محور است تا زمینه گرا، کتابخانه عمومی سن آنتونیو ایالت تگزاس آمریکا نیز همچون سایر آثار آنها پیوند ضعیفی از لحاظ رنگ و فرم با بستر و زمینه خود داشته ....

 
 

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها