نتایج جستجو برای عبارت :

کادو تولد همسرم

شهریورماه 1394 من و همسرم عقد کردیم . بعد از گذشت 5 ماه در بهمن ماه 1394 موقع تولد همسرم رسیده بود . یه جش تولد برای همسرم در خانه پدرش گرفتم و شام ( چلومرغ ) دادم . مهمونای تولد همسرم ، داداش ها و آبجی های دو طرف به همراه پدر و مادرهامون بودند . کادوی من برای همسرم یه گوشی موبایل سامسونگ مدل G5 بود که 530 هزار تومان خریدم .
 
***
 
 
به زودی تولد ل هست
به عنوان کادو میخوام برم یه تیکه لباس واسه بچه ی نداشته ش بخرم :)
اگه چیزی مسخره تر از این سراغ دارین بگین

پی نوشت1:وقت تنگه و دست و بالم بسته
وگرنه کادو تولد واسش شوهر پیدا می کردم می بردم
پی نوشت2:ایده ی تبریک مبریک هم داشتین با کمال میل پذیرا هسدم
تولد گل دختر، روز جمعه هفده بهمن برگزار شد..
با تم خرگوشی مامان ساز.. یه ریسه و سه تا بادکنک و کیک خرگوشی دست ساز ِِ بی بی اش.
با حضور عمه هاش و شب با خانواده خودم..
با مقداری حواشی..
امیدوارم دل کسی نشکسته باشه و کسی تو زحمت بی جا نیفتاده باشه..
من نیتم تماما خیر بود و واقعا توقع کادو نداشتم..
سعی کردم به ساده ترین شکل ممکن جشن بگیرم..
ولی خب به این نتیجه رسیدم که سال دیگه لااقل به اسم "تولد" برنامه ای نگیرم.. برای هیچ کدوم مون..
امسال چون اولین تولد دخت
کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که از هدیه گرفتن خوشحال نشود! هدیه گرفتن در هر مناسبتی، چه تولد باشد و چه سالگرد ازدواج، همیشه باعث خوشحالی افراد خواهد شد. تاریخ تولد برای هر فرد یک مناسبت و روز خاص و ویژه است و طبیعتا دوست دارد اطرافیان و دوستان نزدیکش نیز به چنین روز مهمی، نگاهی ویژه داشته باشند. در این مقاله سعی می‌کنیم پیشنهادات جذابی را برای خرید بهترین کادو تولد برای دختر به شما ارائه دهیم.
قطعا شما هم از آن دسته افرادی هستید که تولد دوستا
جمعه شب مورخ 11 بهمن ماه 1398 خونه باجناقم ( حسین آقا ) دعوت بودیم . باجناقم یک دعوتی همینجوری واسه دورهم بودن گرفته بود و خواهر و برادرهای خانمم به همراه مامان بابای خانمم دعوت بودن . همه باهم کوچیک و بزرگ 33 نفر بودیم . خانمم مثل دو شب دیگه یعنی 13 بهمن ماه تولد 26 سالگی اش بود . شب قبل از دعوتی به من گفت بریم کیک تولد سفارش بدیم که فردا شب همه دور هم هستیم تولد بگیرم و کیک بخوریم .اول که غُرغُر کردم و بعد کم کم راضی شدم و کیک سفارش دادیم . 
یک کیک خوشکل ب
 
 
 
  می‌دونستم همسرم از قبل خیلی برنامه ها داشت و بخاطر مهیا نشدن شرایط مالی‌ نمی‌تونه کاری بکنه، ولی خب من هرچقدر هم که درکش می‌کردم و تو دلم بهش حق می‌دادم، چون اولین تولدم بود که‌ کنارش بودم، دلم نمی‌خواست ساده و بی هیچ هدیه ای باشه. اما خب کم کم فهمیدم اتفاق خاصی در انتظارم نیست، برای همین به خانواده گفتم کادو نمی‌خوام و به همسرمم نه چیزی گفتم و نه ذوق و شوقی از خودم نشون دادم. با این وجود تولد امسالم، برام به یاد موندنی شد. دور هم جم
هوالرئوف الرحیم
امروز تولد رضا بود ولی از ترس بانکها دیروز که از راه رسید براش جشن گرفتم.
رضا همیشه تولد دو نفره دوست داشت ولی من همش براش تولد جمعی می گرفتم. 
امسال ولی به هیچ کس نگفتم. حتی به رضوان. یواشکی رفتم یه کیک سیبیل خریدم و اومدم و در حال تزئین اتاق بودم که رضوان دوزاریش افتاد و زد تو خال و متعجب بودم.
هیچی دیگه لباسهامون رو عوض کردیم سشوارم کشیدیم و حاضر اماده.
دوربینم گذاشتم رو سه پایه و از سورپرایز فیلم گرفتم.
کل کلش نیم ساعت هم نشد.
برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید
پازل چوبی فانتزی، کادو تولد دخترانه
امروزه هر دختر جوانی به دنبال اینه که یکی از این پازل های فانتزی رو داشته باشه و کادو گرفتن این پازل ها به عنوان یه کادو تولد دخترانه میتونه اونارو به وجد بیاره. این پازل ها در اندازه های مختلفی وجود داره و میتونه دارای تکه های مختلفی مثل 80 تکه با بیشتر باشه.
ادامه مطلب
جشن تولد 35 سالگی ام هر چند با تشریفات برگزار کردم اما به دلم نچسبید چون فقط من و همسرم در خانه حضور داشتیم . تا سال قبل که در خانه بابام بودم و در عقد بودیم وقتی زمان تولد می رسید مادرم بهم یه هدیه ناقابل می داد به قول خودش و میگفت کم ما کرم شما و روبوسی میکردم با مادرم و بهم تبریک میگفت . هدیه مادرم چی بود ؟ یک پاکت پول که معمولا مبلغ 50 یا 100 هزار تومان پول داخلش میگذاشت و میداد . هنوز پاکت ها و نامه هایی که برای تولدم نوشته رو به یادگار نگه داشتم .
اگر شما قصد دارید یک کادو تولد برای دختر تهیه کنید به شما توصیه میکنیم این صفحه را کاملا مطالعه کنید تا بهترین گزینه‌های هدیه تولد برای دختر را بدانید.پیدا کردن یک کادو تولد برای دختر کا دشواری نیست، البته این موضوع را همیشه در نظر داشته باشید که دخترها در کادو گرفتن بسیار حساس هستند. به شما توصیه می‌کنیم در انتخاب کادو تولد برای دختران دقت کنید زیرا کادوی شما برای آن‌ها بسیار مهم است. در این صفحه ما میخواهیم بهترین ایده‌های هدیه تولد برا
تولد دخترم نزدیک بود و نمی دونستم براش کادو چی بخرم؟ باسایتی به اسم  «دوزلی بوک» آشنا شدم که چند قصه‌ ی کودکانه ی جذاب دارد و می شود اسامی قهرمان های اونها رو به سلیقه ی خودت انتخاب کنی.
مشخصات، علایق و کاراکتر مورد علاقه دخترم را ثبت کردم و کتاب‌ داستانی تحویل گرفتم که قهرمان آن دخترم بود. 
معمولا یکی دو روز قبل از شروع پریود،اعصابم به شدت بهم میریزه و مثل یه کوه مواد منفجره میشم که یه جرقه کوچولو کافیه تا منفجرش کنه.به این صورت که حالم کاملا خوبه(با وجود همه درد و کسالتی که دارم)و فقط یه کم بی حوصله ام و اصلا تحمل ندارم کسی سر به سرم بذاره یا باهام بحث کنه.تنها چیزی که از همسرم انتظار دارم یه کم درک وضعیت و محبت و مهربونیه که متأسفانه علیرغم اینکه هزار بار در موردش باهاش صحبت کردم،هیچوقت ازش ندیدم.در نتیجه من بیشتر عصبی میشم.
یعن
 تولد چیست؟ تولد زندگی دوباره است.
 امروز تولد بهترین کس زندگیمه ،امروز تولد همسرمه ،امسال تولد همسرم با تولد امام جوادالائمه علیه السلام یکی شده بود، و مااز این اتفاق هر دومون خیلی خوشحال شدیم .
انشالله که همسر خوبم همیشه در همه مراحل زندگیشون موفق و موید باشند و انشاالله جز یارانه خاصه امام زمان باشند .
براشون آرزوی عاقبت به خیری وشهادت میکنم .
انشاالله که سایشون همیشه بالای سر من و بچه هام باشه انشالله ۱۲۰ ساله بشین همسر عزیزم.
خرید تم تولد، تم تولد، تم تولد دخترانه، تم تولد زنانه ، تم تولد مردانه، تم تولد پسرانه، تم، تم جشن، تم پارتی، تم صورتی، تم مشکی، تم یلدا، تم آبی، تم قرمز، تم رزگلد، تم خفن، تم پارتی، تم تولد دختر، تم جشن تولد، تم صورتی سفید، تم آبی و سفید، تم نوزادی، تم خردسالی، تم کودک، تم زرد، تم جنگل، تم خرس
یاسمن چند بار با فواد جروبحث کرد. جو بینشون متشنج بود و من حس خوبی نداشتم.
تولد فواد بیست دی‌ه. پیشنهاد دادم در کنار تولد نگار و کیمیا، برای فواد تولد بگیریم و یاسمن استقبال کرد. گفتم ایده‌ش رو تو مطرح کن که اوکی شه بینتون.
یاسمن گفت به کمیل و داریوش هم بگیم. بعد کلاس، نشسته بودیم دور یه میز. من و سمیه و یاسمن، کمیل و داریوش. گفتن خب پس یه تولد می‌گیریم واسه فواد و کیمیا و نگار و عطیه.
شروع کردن راجع به کیک و کادو حرف زدن. سمیه گفت: «خب به نظرم بقی
خواستم بگم اگه تولد کسی نزدیکه و یا چندروز از تولدش گذشته، به جای اینکه توی دفترچه ی مسخره ات یادداشت بزاری "کادو فراموش نشه"، همون روز برو کادو رو بخر.می دونی چرا؟ چون یادت می ره و می گی بزار برم آزمایشگاه کارهام رو انجام بدم، بزار چهل و پنج صفحه ی آخر کتابی که از کتابخونه امانت گرفتم رو بخونم، بزار برم سر کار و ... . بعد یه دفعه می بینیش و یادت میاد یادت رفته کادو بخری. دیگه اون موقع دفترچه ات حتی اگه جلدش نارنجیِ فسفری باشه و داخلش برای هر روز ی
فردا اخرین روز ۲۲ سالگی عزیزمه.میخام همه اشو برا خودم waste کنم:)هیچ کدوم از تولدامو دوس نداشتم از ۱۸ سالگی به بعد،تولد ۱۸سالگیم دوستامو دعوت کردم خونمون ولی بزرگترین اشتباهم بود!حالم ازشون بهم میخوره،۱۹سالگی یادم نیس چی بود،۲۰سالگی(از نظر من مهم ترین تولد دو دهه زندگی) هیچکی تولد یادش نبود حتی خانواده م سه روز بعدش گفتن عههه تولدت بود،۲۱ سالگی هم شب مامانم گفت تولدت مبارک،پارسال هم پدرم کادوی تولد هارد برام گرفت چیزی ک نیاز همه خانواده بود
بعد از امتحان زبان که اومدم خوابگاه وسایلم رو جمع کنم قلی زنگید
گویا بچه ها بهش گفته بودن من قرار نیست تولدش رو برم
زنگ زد گفت نارنجی
تو واقعا میخوای بری؟
گفتم آره دیگه ببخشید کار واجب دارم و اینا بلیط گرفتم باید برم
تولدشم تبریک گفتم
به بچه هام سپرده بودم که واسش کادو گرفتن منم سهیم کنن ولی فعلا نگرفتن
بعد از تولد هم گلگلی زنگ زد
گفت خیلی خوب نبوده گویا
و یه سری ماجراها رو تعریف کرد
و خدا رو شکر کردم که عاقل بودم و نرفتم بین آدمایی که معاشرت ب
دیشب بالاخره بعد از هزاران سال برنامه ریزی ناموفق، تونستیم واسه نیلوفر تولد بگیریم. یک ماه زودتر. با تمام گندکاریا و لو دادنا و همه چی. خوب بود خوش گذشت. رفتیم کافه گیم و کلی بردگیم بازی کردیم. اگه لوس بازیای امیر و غرزدنای الناز بابت برنامه ریزی بد و اکوارد بودن دانیال و اخمو بودن رضا و اشفتگی مهتاب و غم مفرط نگار ناشی از اینکه تولدش نیست رو نادیده بگیریم، میشه گفت بله موفقیت امیز بود و روحمون تازه شد. قبل تولد از نگار پرسیدم مطمئنی مهدی نمیا
تولد مامان بود. همه‌چیز خوب پیش رفت. جمع‌مون جمع بود. آقاجان و مامان‌زهرا، خاله فرح و شوهرخاله محترم که پسرخاله مامان هستند، دایی مصطفی و همسر محترمه، رضا و همسر محترمه، مهدی و من و فاطمه‌زهرا و زینب و همسرِ عزیزم که تو گلِ مجلس مجبور شد بره جلسه (درمورد همین روزهای اخیر) 
ضمنا سوپرایز کامل اتفاق می‌افتاد اگر زهرا، عروسمون در گوش مامان تولدش رو تبریک نمی‌گفت! (ضدحال!) مامان اصلا نمی‌دونست که ما حواسمون بوده که تولدشه. ولی بازم نفهمید که م
هیچی بهتر از این نیس که تولد باباییت با عید یکی باشه ...
 
ددیه من تولدت مبارک .. 
 
امیدوارممم همیشههههه خوب باشی ... ناراحت و افسرده نباشی ..
 
دووست دارم خیلیییی زیاد
 
ددیه من ، منو مامی برات تولد گرفتیممم ...
 
 
اینم کیکت
 ۴تیکه برا من
یکیش برا تو
یکیش برا مامانم
من همیشههه دختر با انصافی بودم .. 
 
اینم کادو هات
کادوی بالایی از طرف مامی ...
منم کادوم به تو ... ( چی بهتر از من کادو میخوای)  از خداتم باشه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
حالا که برات تول
قصه کادو تولد پلنتیوم
قصه‌ایی که تو دل کادو تولد جا بگیره پر از حرف‌های خوبه. 
ما براتون از باران گفتیم، از مهربانی بی بدیلش که روزی همۀ کسانی میشه که دل بهش بسپارن.
براتون از شادی گفتیم که از میون خندۀ آدم‌ها میاد و روی دل‌هاشون میشینه. از تپش قلب‌هایی گفتیم که حتی از فاصله‌های دور به عشق هم می‌تپن.
همین شد که جوونه‌ها دونه دونه سر براوردن و سبز شدن.
چون اون‌ها هم عاشق قصه‌ها شدن.  پلنتیوم‌هایی که برای دیدن عشق آدم‌ها به هم عجله داشتن.
جعبه کادو قلب رو معمولا برای مناسبت هایی مثل ولنتاین استفاده می کنن. ولی خب توی مناسبت های دیگه هم کاربرد داره. در این مطلب روش های ساخت جعبه کادو قلب رو براتون میگیم. جعبه قلب برای ولنتاین یک انتخاب عالیه! بهتره از رنگ های قرمز و صورتی که یادآوره ولنتاین هست استفاده بشه. الگو ساخت جعبه کادو قلبی زیادی در ادامه قرار دادیم. راستی ویدیو های آموزشی رو از دست ندید که خیلی جدابن.

آموزش ساخت جعبه کادو قلب بزرگ
آموزش جعبه کادو قلب
در این بخش یک آموزش
در ۹۹٪مواقعی که با همسرم وارد دعوا و مشاجره و بگو مگو میشم،نهایتا چیزی که میاد تو ذهنم اینه که ارزششو داشت؟ارزش داشت سر فلان چیز بی مورد با همسرم دعوا کنم و آرامش زندگیمو بهم بزنم؟همیشه هم جوابم اینه که نه ارزششو نداشت.
مشکل من اینه که تحمل بی نظمی و گیج بازی و حواس پرتی برام سخته و دیدن اینها از همسرم باعث میشه از کوره در برم و اون هم بهش برمیخوره شدیدا...
 
آخ چقد این تپش قلب اذیتم میکنه...
سال نو مبارک
من عید نوروز امسال ( 1399 ) به همسرم 100 هزار تومان عیدی دادم . عید نوروز 1399 اولین عید نوروز زندگی من و همسرم می باشد که عروسی گرفتیم و اومدیم خونه خودمون . البته متاسفانه بخاطر شیوع بیماری کرونا در ایران و حتی در کشورهای جهان امسال دید و بازدید عید را منع کردند و انشالله این بیماری ریشه کن خواهد شد .
 
 
کتاب هشت کادو : نگاهی متفاوت به شیوه های عشق ورزی…
کتاب هشت کادونویسنده: مسلم شوبکلائیانتشارات وحدت بخش
معرفی:
نیشی که زن می زند مانند نیشتری است که جراح می زند.سوز دارد اما شیرین است…این ترجمه ی روایتی از امیرالمؤمنین علی (ع) است.توصیه می کنیم مرد ها برای فهم این جمله ی امیرالمؤمنین هم که شده این کتاب را بخوانند.جملات مولا درّ گرانباری است…
بریده کتاب:
امروز بر سر همسرم داد زدم. خب او هم، چنین کرد.اینک از کرده ی خود پشیمانم. اورا نمی دانم.بای
خرید تم تولد
یکی از اصلی ترین جشن هایی که هر فرد می تواند در زندگی خود داشته باشد.به همین دلیل برگزاری درست آن بسیار مهم می باشد.گروه مناسبتی با داشتن تونع بسیار در تم های تولد بهترین خاطره را برای شما عزیزان رقم می زند و در مدت 10 سال فعالیت توانسته مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.برای خرید تم تولد می توانید از سایت اقدام کنید تا در کمترین زمان و با کمترین هزینه برای شما آماده شود.
 
مناسبتی
مناسبتی با داشتن تیمی حرفه ای و لوازم متنوع در ز
نزدیک تولد دوستمه و یکی از دردهای من پیدا کردن کتابیه که مطمئن باشم نخونده! یک چیزی که در مورد دوستم هست اینه که راستش تو تولدای من تقریبا طبق سلیقه‌ی خودش برام کتاب آورده. تفاوت سلیقه ما به حدیه که کتاباش تو کتابخونه‌ی کوچیک من حتی یک بار هم خونده نمیشن. شاید هم از توجه گاه به گاه من به سلیقه‌اش فکر می کنه با او هم سلیقه‌ام. نمیدونم. از این بگذریم.رفتم و دو تا کتاب گرفتم. یکی رو هر دو احتمالا دوست داریم و یکی رو چون طبق سلیقه‌ی خودش بود گرفتم.
هیچ وقت فکر نمی‌کردم ، یه روزی من مامور بشم برای این وبلاگ کادو تولد هدیه بدم به نیابت از سه تا دوست صمیمیش از سه نقطه ی کشور . با سلیقه ی خودم حتی ! روی کارت براش نوشتم " زیستنت بدون درد و حرمان "  
دنیا چقدر جای عجیب و غریبی هست 
غیر قابل تصور و شدیدا خوشحال کننده ست خدایا :)) 
حتی شمارشو گرفتم و باهاش حرف زدم و آدرس خونه شونم واسم فرستاد ! 
قول گرفت همدیگو ببینیم 
نگفته بودم ؟! من از آدمای  که به شدت دوستشون دارم فرار میکنم ؟ و سعی میکنم هیچ ارتبا
امروز رفتم یه نمایشگاه زنونه..
بسی چسبید..
یکی از رفقای دانشگاه رو دیدم.. با هم گپ زدیم..
خواهرشوهر جان رو هم خدا رسوند که دخترک رو بگیره تا من بتونم غرفه ها رو ببینم..
کلی دوست و فامیل دیدم..
خرید هم کردم..
کارتم خالیِ خالی شد :))
در حالی که هنوز به نیمه ی ماه هم نرسیدیم :|
کش خریدم برای بستن موهای فسقلیم.. از همین باریک رنگی رنگیااا .. ذووق دارم موهاشو ببیندم ^-^ یه دستبند هم خریدم براش که خودم غششش میکنم از دیدنش.. خداییش اونایی که دختر ندارن چه دایلی ب
سلامی با ذوق فراوان و لبریز از سپاس از خالق یکتا
امروز سه شنبه 98/2/17 و اول ماه مبارک رمضان سالروز ولادت طاهاست.
طاهایم ، پسرم ، دلبندم تولدت مبارک.
ان شاءالله که سالیان سال با موفقیت پشت سر بگذاری.
از دیروز من و همسرم در تکاپوی برگزاری یک جشن تولد برای فرزندمان هستیم و چون مصادف شده با ماه رمضان مهمانان به صرف افطار دعوت شده اند.
پختن کیک تولد و ژله و تزئینات اتاق را دیروز انجام داده ایم . برای افطار هم خورش قیمه در نظر گرفته ایم و چون باتوجه به ک
هیچ پدر و مادری نیست که عاشق دنیای زیبا و فانتزی دختر بچه‌اش نباشد. دختر بچه‌ها دنیای زیبائی برای خود خلق می‌کنند. از میهمان‌های خیالی و با نمک در عروسک بازی های‌شان تا مراقبت از عروسک‌های زیبای کاراکتر کارتونی مورد نظرش همچون یک کودک! دنیای کارتونی دختر بچه‌ها هم همچون پسر بچه‌ها بسیار متنوع است.
این موضوع به ما در هنگام برگزاری جشن تولد آنها بسیار کمک می‌کند. اگر قصد برگزاری یک تولد به یادماندنی برای فرزند دلبند خود را دارید؛ می‌تو
برای آن که بتوان کمی ، حتی شده کمی زندگی کرد ، باید دو بار متولد شویم !ابتدا تولد جسممان است و سپس تولد روحمان.هر دو تولد مانند کنده‌شدن می‌مانند ؛تولد اول بدن را به این دنیا می‌کشاند و تولد دوم ، روح را به آسمان پرواز می‌دهد ...تولد دوم من زمانی بود که تو را ملاقات کردم ! کریستین بوبن فراتر از بودن.#دلتنگی#دستم_را_رها_نکن#لبیک_یا_حسین#لبیک_یا_اباالفضل#حب_الحسین_یجمعناعشق یعنی به تو رسیدن...یعنی نفس کشیدن، تو خاک سرزمینت...
من 34 سال دارم خانومم 40 ساله هست و4ساله که داریم به همراه فرزندان همسرم زندگی میکنیم ولی از لحاظ مالی تحت فشار هستم حتی از نظر ارتباطی هم تحت فشارم چون بچه ها بزرگ هستند نمیتوانم با همسرم سکس داشته باشم به خاطر حضور بچه ها به همسرم گفتم بچه ها با پدرشون باشن قبول نمیکنه ومیگه توافقی جدا بشیم من و خانومم هیچ مشکلی باهم نداریم فقط من دیگه نمیتونم با بچه ها زندگی کنم. من از همه چیم زدم از مسافرت از خوشی از لباسم و اینکه با وجود این بچه ها من نمیتون
اگر بخوام زندگیم رو تا به امروز به سه بخشِ مهم و تأثیرگذار  تقسیم کنم میشه:
زندگیم قبل از آشناییم با همسرم
زندگیم بعد از آشنایی با همسرم(بزرگترین هدیه خدا)
زندگیم بعد از آشنایی با شخصیتِ شهیدِ مدافعِ حرم "محمد حسین محمدخانی" 

+ آتــــقی!
              ازت ممنونم!!!
22 مرداد

فردا 22 مرداد است
27 سال در خانه مان این روز را جشن می گرفتیم
بهانه ای برای شادی و شکرگزاری
تولد شناسنامه ای  همسرم بود
تولد واقعی اش دوم خرداد بود این روز را هم جشن می گرفتیم. چند سالی تقارن این روز با یک جریان سیاسی سوژه هم بود
اما روز تولد بر مینای تقویم قمری چشن نمی گرفتیم
هدیه سرجاش بود
و تبریک خودمانی
تولد قمری 11 محرم بود
حالا 2 سالی است با بچه ها می رویم سر مزار، با گل و گلاب و اشک
یادش در تلگرام
قدر روزهای با هم بودن را خوب ندانستیم.
من خیلی وقته اینجا نیومده بودم الان آسمان وارد یازده ماه شده و دختر لوس فقط برای بغل بابا گریه میکنه و فقط باباشو صدا میزنه آدا و یا آداجا 
دخترک رسما بابایی شده چرا ؟ چون تو بغل می گیرش و باهاش راه میره و چراغ آیفن و هود رو براش روشن می کنه و در کابینت ها را براش باز می کنه و کلا نکن بهش کمتر میگه .
- مرخصی یک هفته مانده به عید تمام شد .
- کوچولو مهمان مامانم هست و راحته اینقدر که ظهرها موقع خداحافظی نه دل بردار ندار نه دل بگذار .
- دختر بزرگتر دیروز
من خیلی وقته اینجا نیومده بودم الان آسمان وارد یازده ماه شده و دختر لوس فقط برای بغل بابا گریه میکنه و فقط باباشو صدا میزنه آدا و یا آداجا 
دخترک رسما بابایی شده چرا ؟ چون تو بغل می گیرش و باهاش راه میره و چراغ آیفن و هود رو براش روشن می کنه و در کابینت ها را براش باز می کنه و کلا نکن بهش کمتر میگه .
- مرخصی یک هفته مانده به عید تمام شد .
- کوچولو مهمان مامانم هست و راحته اینقدر که ظهرها موقع خداحافظی نه دل بردار دارد نه دل بگذار .
- دختر بزرگتر دیروز
همسرم قبول نمیکنه خانواده من بهتر هستند
خانم بنده همواره اصرار دارد تا در زمان خرید هدایا برای خانواده‌های مان کاملا یکسان و برابر برخورد کنیم، حال آن‌که خانواده این جانب همواره به نسبت خانواده همسرم لطف بیشتری به ما دارند، چه از لحاظ تعداد و دفعات هدیه دادن و چه از لحاظ ارزش مالی. خانمم قبول نمی‌کند که خانواده من از خانواده او در این زمینه بهترند. با این‌که این موضوع را بارها برایش توضیح داده‌ام اما با توجیهاتی همچون تفاوت سطح مالی دو خ
من تلاش کردم تو این خونه واسه تولد ارزش قائل شن اونوقت تنها چیزی که گیرم اومد این بود که فقط از طرف خواهرم اونم یواشکی کادو میگرفتم با یه تبریک خشک و خالی نه کیکی نه عکسی و نه هییییچ چیز دیگری بقیه ام اصلا تو باغ نیستن اون روز از سال. 
حالا برای بقیه هدیه میگیرن 3 ساعت کادو میکنن جاساز میکنن نبینه، کیک میخرن از بهترین قنادی شهر، دنبال فرصتن سورپرایزشون کنن، حتما باید پاشیم بزک دوزک کنیم تو عکسشون باشیم وگرنه نفرین والدین دست از سرمون برنمیدار
من و همسرم داریم توافقی جدا میشیم, دادگاهش هم انجام شده ودر دادگاه قرار بر این شد در عوض بذل مهریه مبلغی را نقدا در محضر همسرم به من بدهد, وحکم دادگاه هم مبنی بر عدم سازش صادر شد, حالا اگه همسرم مبلغ را نپردازد و در محضر حاضر نشود, مهریه اولیه من هنوز پابرجاست؟ و ما هنوز زن و شوهریم؟

سلام بله هستید هم زن وشوهر هم مهر پابرجاست

منبع: سایت وکالت دادراه
7 سال با یک مرد معتاد ورفیق باز زندگی کردم دوست همسرم پیشنهاد ارتباط داد قبول نکردم با همسرش از من حق سکوت گرفتن برای حفظ آبرو در محل کارم 6 میلیون دادمخانواده همسرم فهمیدن ومجبور به طلاق وبخشش مهرم شدم همسرم ترک کرده منم برگشتم یکسال تمام مخارج خونه با من بود دوباره معتاد شده میخوام جدا بشم ولی تهدیدم میکنه که باکسی هستی تلفنی با یه نفر صحبت می کردم می ترسم اما می خوام اقدام کنم باید چه کنم رو پرونده قبل که تو مشاوره هست میشه اقدام کنم؟ تو پر
همیشه با کادو گرفتن مشکل دارین؟ کادوهاتون تمیز در نمیاد؟ کلی پول برای پاکت و باکس هدیه میدین؟ پاپیون چی؟ می‌تونین بزنین؟
اگر این مشکلا براتون آشنا هستن و ترجیح میدید کلا به جای هدیه، پول بدین، این ویدیو رو از دست ندین!
توی این ویدیو ما با هم یاد می‌گیریم که چطوری یه هدیه رو زیبا و شیک کادو کنیم؛ با جنس انواع کاغذ کادوها آشنا میشیم؛ نحوه اندازه‌گیری میزان موردنیاز کاغذ کادو، تا کردن‌های مرتب و در آخر تزئین با پاپیون رو هم آموزش می‌بینیم.
ب
سنگ ماه تولد و رنگ زنده آن بهترین راه برای ارتباط گرفتن با ماه ایست که در آن متولد شده اید.از همین رو سنگ های ماه تولد یکی از محبوب ترین هدیه ها برای خود و کسانی که دوستشان دارید محسوب می شوند.بازار خرید این نوع سنگ ها این روزها حسابی داغ است.در این مطلب قصد داریم شما را با انواع سنگ های ماه های مختلف سال آشنا سازیم.
سنگ تولد چیست؟
سنگ تولد سنگی است قیمتی یا نیمه قیمتی که با توجه به ویژگی های ماه تولد فرد مناسبترین رنگ و خواص را دارد.اگر عجله دار
درست است که می گویند بهشت زبر پای مادران است .
مادری که مانند یک صدف مروارید را با تلاش و سختی فراوان در دل خود نگه می دارد.
سعی کنیم مادران را بابت تمام زحمت هایی که می کشند ،با یک کادو خوشحال کنیم .
حتما نباید کادو یک وسیله باشد ؛همین که از آن ها از ته قلب بابت زحمت هایشان تشکر کنیم برای آن ها از صد ها کادو با ارزش تر است .
امید وارم مادر های تمام شما سالم و سلامت باشند .
پس باید همیشه قدر مادر ها را دانست.
۱. دستبند شوهری رو گرفتم ..خیلی خوب شـــــد همونی شد که طراحیشو دادم ^_^ + کادو تولد مادرشوهرجانم یه کیف خوشگل خریدم همه خوششون اومد + لباس تو خونه ام برا مامی خریدم بش دادم گف تو لباسایی که برام خریدی از همه بهتر بود خیلی خنک و خوشگله^_^
۲. دوتا خانم متقاضی بم گفتن خانم خوش اخلاق و باهوش 
۳. شربت خاکشیر + شربت الو جنگلی + کوبیده + قلیه قارچ با تن ماهی 
من وهمسرم دایم طلاق توافقی میگیریم گواهی عدم سازش هم صادر شده قرار بر این شده که در عوض بذل مهریه همسرم در دادگاه  مقداری پول به من بدهد 
حالا اگه همسرم مبلغ را نپردازد و در محضر حاضر نشود, مهریه اولیه من هنوز پابرجاست؟ و ما هنوز زن و شوهریم؟
برگزاری جشن تولد یکی از آداب و رسوم قدیم ایرانیان بوده است . محل برگزاری تولد مهم نیست که در خانه باشد یا قصد برپایی تولدی مجلل را داشته باشید شما عزیزان با انتخاب یک خدمات مجالس مناسب می توانید جشن تولدی متفاوت را تجربه کنید .
همانطور که می دانید جشن تولد بزرگسالان با جشن تولد کودکان فرق دارد . امروزه بسیاری از افراد برگزاری مراسمات خود را به موسسات خدمات مجالس می سپارند . 
برگزاری جشن تولد برای بزرگسالان باید متناسب با سن و سال آن ها برگزار
چرا مداد رنگی؟ خب پر واضح است که در وبلاگ قبلی یک مطلب در خصوص بوی مداد رنگی کادویی دوران کودکی نوشتم و اگر شما هم از دوستان اون وب بوده باشید در جریان علاقه من به مساله های نوستاژیک آگاهی داری ... و این تازه شروع زندگی من و آشنایی با انواع کادو گرفتن و کادو دادن بود ...
ادامه مطلب
من و همسرم 8ساله که ازدواج کردیم در این مدت همسرم اصلا سازش نداره مدام بد اخلاقی میکنه من میترسم که از او بچه دار شوم میگم بیا توافقی جدا بشیم میگه مهرش رو اجرا میگذاره من شرایط مالی خوبی ندارم 
اگر مهر اجرا بزاره برای طلاق چقد معمولا پیش میگیرن و اینکه چند ماه یا چند وقت طول میکشه که طلاق انجام بشه؟
الان ساعتهاست در مورد نوشتن برای ماد فکر می کنم اما دریغ از نوشتن حتی یک خط، قطعا که تشکر از مادر با هزاران جلد کتاب هم ممکن نیست. 
هنوز چند روزی بیشتر از فوت مادربزرگ مهریان همسرم نگذشته و ذهنم همچنان درگیر نبود او، یادم نمیره زمانی که قرار بود برای خدمت سربازی به  کرمان اعزام بشم حدود دو سال پیش همراه همسرم برای خدا حافظی پیش مادر بزرگ خانمم رفتیم، چه لحظاتی بود،
پیرزنی مهربان و هرچند فرتوت که با کوله باری از عشق و تجربه روی تخت خودش نشسته
چرا مداد رنگی؟ خب پر واضح است که در وبلاگ قبلی یک مطلب در خصوص بوی مداد رنگی کادویی دوران کودکی نوشتم و اگر شما هم از دوستان اون وب بوده باشید در جریان علاقه من به مساله های نوستاژیک آگاهی داری ... و این تازه شروع زندگی من و آشنایی با انواع کادو گرفتن و کادو دادن بود ...
ادامه مطلب
ﺁﻣﻮﺯﺵ ﺳﺎﺧﺖ ﺟﻌﺒﻪ ﺎﺩﻭ یک راهکار مناسب برای ساخت جعبه های شیک هست. ﺁﻣﻮﺯﺵ جعبه کادو برای اون دسته از افراد هست که میخوان هزینه کمتری برای خرید جعبه کادو پرداخت کنن. در واقع با صرف هزینه خیلی کمتری میشه جعبه های شیکی رو ساخت. از جعبه های ساخته شده در این آموزش میشه در مناسبت های مختلف استفاده کرد. مثلا برای هدیه تولد، هدیه ولنتاین، هدیه روز زن و مرد، روز مادر و هدیه روز پدر و…میشه از انواع جعبه کادویی شیک استفاده کرد. ما توی مقاله ” کاد
چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ دلزدگی زناشویی چیست ؟چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ علایم دلزدگی زناشویی چیست ؟ چرا دلزدگی زناشویی پیش می آید ؟ با دلزدگی زناشویی چکار کنیم ؟ راه درمان دلزدگی زناشویی چیست ؟ آیا می توان دوباره به همان شور و نشاط اول زندگی مشترک برگشت ؟ آیا طلاق راه چاره هست یا خیر ؟ 
ادامه مطلب
چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ دلزدگی زناشویی چیست ؟چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ علایم دلزدگی زناشویی چیست ؟ چرا دلزدگی زناشویی پیش می آید ؟ با دلزدگی زناشویی چکار کنیم ؟ راه درمان دلزدگی زناشویی چیست ؟ آیا می توان دوباره به همان شور و نشاط اول زندگی مشترک برگشت ؟ آیا طلاق راه چاره هست یا خیر ؟ 
ادامه مطلب
اخلاقم سگه شدیدا
اخر شب هی میخواستم ب همه چیز گیر بدم
شاید دلیلش ناراحتیم از مهدی باشه
چرا وقتی من احترام گذاشتم و ب مادرش زنگ زدم اون فقط ب من گفت تبریکشو برسونم؟
ینی روش نشد؟
بهش بگم مستقیم بگو؟
توقع داشتم حداقل پیام بده اگ زنگ نمیزنه
....
این ب کنار
چرا ب خودم تبریک نگفت؟
اون ولنتاین کوفتی رو ک هم شب گفت هم صبح
درسته ک نیست و کیلومتر ها دوره الان
ولی باید کادو میخرید برام
دارم غیر منصفانه هم یکم حرف میزنم
چون از دیدگاه خودم دارم میبینم....
ولی و
تولد!!!
نمی تونستم تا مدت ها این اتفاق رو درک کنم!!
اما اتفاقه قشنگیه، خییییلی، توی این اتفاق، عاشق خدا میشی
تولد یه انسان، خیییلی قشنگه .. 
وقتی قدر این تولد رو بدونی، توی دنیا فقط عاشق خدا میشی ..
 
غلام همت آنم که زیر چرخ کبود
ز هر چه رنگ تعلق پذیرد آزادست
 
چه گویمت که به میخانه دوش مست و خراب
سروش عالم غیبم چه مژده‌ها دادست
 
که ای بلندنظر شاهباز سدره نشین
نشیمن تو نه این کنج محنت آبادست
 
خدایا در خودم، هر روز تولدی و تولدی و تولدی از تو می خو
پارت دوازدهم

 

خاله رها صدامون کرد، بالاخره دست از بازی
برداشتیم و رفتیم کنار آتیش و شامو همونجا خوردیم.

یهو عمو سیاوش گیتارو برداشت و باهاش آهنگ تولدت
مبارک رو خوند، من و سورن و دلسا و دانیال تنها کسایی بودیم که متعجب بودیم، خاله
رها هم دست کمی از ما نداشت ولی فروغ باباشو همراهی میکرد و بقیه هم دست میزدن،
بنظر میومد تولد خاله رهاست.

بعد شعر عمو کادوشو گرفت سمت خاله رها و بهش
تبریک گفت، فرزاد و فروغم کادو هاشونو دادن، مامان بابا هم یه کادو
آدما معمولا خوششون میاد که تاریخ تولدشون یادت مونده باشه.اگه براشون کادو بخری که دیگه هیچی ینی ترکوندی مثلا خود من ذوق مرگ میشم وقتی یکی کادو واسه تولدم بگیره، حتی اگه یه چیز کوچیک باشه؛ البته اگه بزرگ باشه بیشتر خوشحال میشمتولدش یادم مونده ولی خب چه فایده؟ وقتی نتونی بهش تبریک بگی و بهش بفهمونی که برات خودش و تاریخ تولدش و هر چیزی مرتبط بهشه جذابه و دوست داشتنی...
 
دلم میخواست کادو بدم، دقیقا از کاری که بدم میاد همین کادو خریدن و کادو دادنه
هوالرئوف الرحیم
به شدت مشغول تدارک تولد بچه ها هستم و جشن نیمه شعبان.
بخاطر سورپرایز به رضوان گفتم اینها سفارش مشتریه و اونم با زیرکی و شیطنت گفت مشتریت داییه یا خاله؟! پدر صلواتی...
خلاصه. تم رو ساختم. کارها تقریبا رو رواله. فقط دنبال مداحی بگردم و بعیده بتونم موفق بشم آلبوم برای کلیپ جمع کنم. وقت نمی کنم.
بعدشم خامه قنادی گیر نیاوردم مجبور شدم خودم درست کردم. ولی چییییی شد هااااا. بح بح.
خدا کنه یه تولد مرتب و منظم بتونم برای بچه ها ثبت کنم. مخص
همان‌طور که می‌دانیم کادو دادن در هر جامعه‌ای تابع عرف‌های خاصی هست . کادو دادن به سایر افراد مثل هر خلق و خوی خاصی در بشر تابع قواعد و قوانین خود هست که می‌توان ذکر کرد طراحی کارت ویزیت همگی مردم دنیا این مورد را باور دارا‌هستند و همه می‌دانند که بی‌توجه بودن به آن اثر ها مثبت هدیه دادن را از فی مابین میبرد و چه بسا ممکن میباشد سبب ساز ناراحتی طرف پیش‌روی شود . پس همان‌طور که کادو اصلی می باشد طریقه بسته‌بندی و باکس آن فراوان حائز اهمیت
 
14 فوریه یا 25 بهمن ماه، روز ولنتاین یا روز عشق که نزدیک می شود دختران به دنبال کادو ولنتاین برای پسر ها هستند و همینطور پسران درگیر تهیه کادو ولنتاین دخترانه برای عشق خود می شوند.با اینکه ولنتاین یک سنت غربی به حساب می آید اما سالهاست که جوانان ایرانی هم در این روز کادو ولنتاین بین خود رد و بدل می کنند و این روز را به سبک خود گرامی می دارند. هدیه مخصوص روز ولنتاین معمولاً شامل شکلات، گل رز و عروسک می شود و رنگ قرمز هم رنگ این روز شناخته می شود.
7سال با یک مرد معتاد زندگی کردم تمام وسایل زندگیم رو فروخت در این بین دوست همسرم گفت از ش جدا بشم وایشون هم از همسرش جدا میشه وبا هم زندگی کنیم قبول نکردم با همسرش از من اخازی کردند ومنم برای حفظ آبروم در محل کارم 6میلیون پول دادم این موضوع را خانواده ی همسرم فهمیدند ومجبور شدم با بخشش مهریه طلاق بگیرم بعد از مدتی همسرم که ترک کرده بودخواست که برگردم منم برگشتم یک سال خرج زندگیش رو دادم ولی بازم به مواد برگشته میخوام طلاق بگیرم وقتی فهمیدتهدی
《تولد هر کس که بود مبارک》قربونش برم...شفیعه نقاشی کرده و زیرش اینو نوشته و چسبونده به دیوار!!معمولا تو تولدا نقاشی میکشه و زیرش مینویسه مثلا: تولد پدر مبارک، تولد مادر مبارک، و به دیوار میزنه.بابا! میدانیم تولدته یه کم صبر... کم حواس شدیم نه دیگه اینقدر خخخخ 
 
ست های دو نفره طرفداران بسیاری به خصوص در میان زوج های جوان دارد. در برخی از این ست ها لباس های هر دو نفر کاملا همرنگ و شبیه به یک دیگر هستند، و برخی دیگر هم از رنگ هایی که با هم هماهنگ هستند استفاده می کنند. اگر از علاقه مندان به دسته اول یعنی لباس هایی کاملا شبیه به هم هستید، انتخاب آسان است. اما اگر دسته دوم یعنی لباس هایی را ترجیح می دهید که رنگ و استایلی هماهنگ دارند.لباس های ست میتواند بهترین انتخاب برای کادوی ولنتاین باشه
 
 
 
 
منتظر پس
چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ دلزدگی زناشویی چیست ؟چرا دیگر همسرم را دوست ندارم ؟ علایم دلزدگی زناشویی چیست ؟ چرا دلزدگی زناشویی پیش می آید ؟ با دلزدگی زناشویی چکار کنیم ؟ راه درمان دلزدگی زناشویی چیست ؟ آیا می توان دوباره به همان شور و نشاط اول زندگی مشترک برگشت ؟ آیا طلاق راه چاره هست یا خیر ؟ 
ادامه مطلب
زن ها کادو دوست دارن . حالا مهم نیست حتما یه چیز گنده یا گرون براشون / برامون بخرید ، همین که یه چیزی بخرید که نشون دهنده این باشه که به یاد مون بودید برامون کافیه ....یبارم دامادک برام کادو خریده بود و گفته بود باید حدس بزنی چیه ۳ تا حدس داری ! اولی و دوم رو یادم نمیاد چی گفتم ، اومد راهنمایی کنه گفته به ییلاق مربوطه ! از اونجایی که منو دامادک هزار بار برای ییلاق لامپ خریده بودیم با نا امیدی خاصی گفتم لامپه ؟؟؟؟؟؟ بعد باز کردم دیدم ماگ ه
می‌دونی جانِ مادر :* من همیشه روز تولدم رو دوست داشتم، از وقتی که یادم میاد و حتما اون قبل‌ترها که یادم نمیاد... این که روز تولد یک نفر دیگه رو هم اندازه خودم دوست داشته باشم از محالات است، مگر این که برایم تولد دوباره باشه...
تولد دو سالگی‌ات مبارک، جگرگوشه :* 
او میگفت که پس از سالها زندگی مشترک، همسرم از من خواست که با زن دیگری برای شام و سینما بیرون بروم. زنم گفت که مرا دوست دارد، ولی مطمئن است که این زن هم مرا دوست دارد. و از بیرون رفتن با من لذت خواهد برد. زن دیگری که همسرم از من میخواست که با او بیرون بروم مادرم بود که 19 سال پیش بیوه شده بود ولی مشغله های زندگی و داشتن 3 بچه باعث شده بود که من فقط در موارد اتفاقی ونامنظم به او سر بزنم.


ادامه مطلب
این روزها تزیین کیک تولد اهمیت زیادی پیدا کرده است. اغلب مهمانی‌های تولد، تم‌های مختلفی دارند و تزیین کیک تولد معمولا منطبق با نوع تم جشن در نظر گرفته می‌شود. کوکی‌ها و کاپ کیک‌های طراحی شده بر اساس مدل کیک هم مهمانانِ تازه جشن‌های تولد هستند که به میزهای پذیرایی شما رنگ و بوی ویژه‌ای می‌دهند.
کیک‌های فوندانتی و خامه‌ای موجود در بازار بسیار زیبا و متنوع هستند. قنادی‌های خوب و حرفه‌ای مثل قنادی ناتلی، هر مدل کیکی که در ذهن دارید ر
دانلود آهنگ به مناسبت جشن تولد
دانلود اهنگ شاد تولد برای رقص
اهنگ جشن تولد فاطمه
اهنگ جشن تولدم شده دوباره

دانلود آهنگ عزیز من گل من تولدت مبارک با کیفیت
آهنگ تولد مذهبی
آهنگ تولدت مبارک بزرگسال
دانلود اهنگ تولد برای خواهر شاد
یکی از مهم ترین کادو های دقیقه نودی یک دسته گل است که همه جا چه مصنوعی و چه طبیعی اش پیدا می شود.
هر گلی نشانه و سمبل چیزی است. مثلا گل رز صورتی بیانگر شادی و خوشحالی است و گل ژربرا سمبل موفقیت و پیروزی است.
گل احساسات و عواطف ما را به راحتی به شخص متقابل انتقال می دهد. برای همین برای عشق ، تولد، دوستی و رفاقت به دیگری هدیه می شود.
اگر با کسی قهر هستید با واسطه ای خوب و معجزه گرا مثل گل با مخاطب آشتی کنید و طرح دوستی بریزید.
سلام
یه تولد دیگه در راهه...
و من باز عازم مهمانی تولد هستم...
اینبار هم یه تجربه ی جدید در راهه...
همسفری با خانواده و در نقش خاله...
و بعد زیارتِ تولد، ایرانگردی تابستانه.
هیجان زده ام مثل همیشه....
الهی شکر
دارم میام پیشت امام رضا جانم
امرو یع انرژی پلاسی داشتم ک نمیدونم ع کجا منشا میگرف ولی باعث شد تقریبن ب برنامع ای ک امرو داشتم برسمدلم میخاد انگیزع امروزو کپی پیست کنم واس کل روزام ،ولی حیف:)امرو عز جلو ویترین یع مغازع ک رد شدم دیدم کلی خرررس گذاشتع با کلی شکلات و ...یادم افتاد نزدیک ولنع !ما ایراینا این ولنو مهم تر عز مراسم کشورمون میدونیم!لامصب عشق و علاقس ک همینجور فورااان میکنع:/ولی خوو منم کادو ولن میخام:////همووناییی ک تو عنوان نوشتم...عکساشو اینستا سیو کردم...فقد موندع
در این پست زیباترین کیک تولد که تاحالا ندیده اید را می توانید ببینید و برای عزیزانتان سفارش دهید در این مجموعه کیک های تولد به جرات می توانم بگویم منحصر ترین، زیباترین،قشنگ ترین،خاص ترین کیک های تولد که واقعا تا به حال تو عمرتون ندیدید رو اینجا میتونید ببینید.
ادامه مطلب
با همسرم به توافق رسیدیم که مهرش را ببخشد وطلاق بگیریم  چه متنی را میتوانیم تنظیم نمائیم که در روند طلاق ادعا یا مشکلی ازطرف همسرم ایجاد نشود. متشکرم.


باسلام شما میتوانید در دفتر اسناد رسمی اقرار به بخشش مهریه و غیر قابل رجوع بودن مهر نمایید

منبع: سایت وکالت دادراه
هو الرئوف الرحیم
روز تولد فسقلک که مصادف بود با نیمه ی شعبان برای هردوتاشون تولد گرفتم. سه نوع غذا و دسر و کیک و تزئینات که خیلی وقت و انرژی برد.
در نهایت شب انقدر خسته بودم که حتی چیدمان میز هم نتونستم انجام بدم. خیلی خوب نشد عکسها.
از رضوان بگم که عاشق کادوی ریحانه و من شده بود. من بهش سرویس پیک نیک داده بودم ریحانه چرخ خیاطی کوچولو. تا پاسی از شب در حال بازی کردن بود.
تولد تموم شد و من اصلا برای رضوان راضی نبودم. تولد هر کس یک روز و یک ساعت مشخصی
یا رب نظر تو برنگردد
دیروز اولین کادوی کریسمس زندگیم رو گرفتم. اونم وقتی که حدود دو ماه از کریسمس گذشته!
قبلا واسه زهرا تعریف کرده بودم که سر کریسمس گیر دادم به مامان که برام کادو بخر. البته شوخی شوخی.
دیروز که خونش بودم یه جفت جوراب مشکی ساق بلند خال خالی داد دستم و گفت خیلی وقته برات کادو کریسمس خریدم نشد که بهت بدم.
برام جوراب ساق بلند خرید. چیزی که خودش خیلی دوست داره.
فقط این تو سرم می‌چرخه که چه طور این فرشته تو زندگیم پیدا شد؟ 
سلام
دوستان من مدت یک سال و یکی دو ماه هست که عقد کردم. مشکل من اینه که خانوادم خیلی برام مهمتر از همسرم هستن و با اینکه با عشق و علاقه همسرم رو انتخاب کردم ولی علاقه و وابستگی ای که به خانوادم دارم رو نسبت به همسرم ندارم و احساس میکنم عاشقش نیستم.
چون همه کارهایی که خانوادم برام انجام دادن و میدن رو با همسرم مقایسه میکنم نسبت بهش سرد میشم. من مسأله مالی رو ملاک انتخاب و ازدواجم قرار ندادم و الآن پشیمونم. چون بخاطر این موضوع همسرم خودخواه شده و
ما دخترمون رو یکساله کلاس ورزشی ثبت نام کردیم اول مهر بود خانومهای بزرگتر کلاس به بچه های ما گفتن میخوان برای مربیشون جشن تولد بگیرن نفری ۱۰۰هزار تومن بیارید تا هم ساندویچ و هم کیک بگیرن هم هدیه برای مربی ما شرکت کردیم . امروز دوباره پیام دادن میخوان برای مامان مربی هم جشن تولد بگیرن مامان مربی هم تو کلاس هست همیشه و گفتن نفری صد هزار تومن بیارید . من این دفعه رو نتونستم شرکت کنم خودم که نداشتم اگه به همسرم هم میگفتم میگفت دیگه نمیخواد دخترم
امروز زنگ زدم از فرزانه معذرت خواهی کردم.اونم عذرخواهی کرد که از کوره در رفته اون حرفارو زده ولی گفت منتظر بوده اول من زنگ بزنم معذرت بخوام تا بعد عذرخواهی کنه:/
+یکشنبه تولد فرزاده، فرزانه دعوتم کرد.
++ کمک کنید چی بخرم براش؟ به غیر از تیشرت:))) فک کنم ده تاشو ازم کادو گرفته تا حالا:)))
 برای تزیین تم تولد کودک می توانید خوراکی های مختلف مثل میوه ها، تنقلات و کیک و شیرینی را با توجه به مدل تم تولد تزیین کنید. این کار علاوه بر زیبایی جشن باعث تحریک اشتهای بچه ها می شود.
در اینجا روش تزیین میوه و تنقلات برای تم های تولد مختلف یاد داده شده است.
ادامه مطلب
احتمالاً شما هم تجربه گیج شدن در پی انتخاب کادو و هدیه برای یکی از آشنایان خود را دارید و نمی دانید که طرف مقابل شما به چه چیزی علاقه دارد. بنابراین معمولاً دسته بندی هایی بر مبنای مناسبت ها و شرایط فرد گیرنده هدیه انجام می‌شود تا به فرد در انتخاب کادو کمک شود. این یعنی شما در مواردی مانند انتخاب هدیه روز مادر می توانید سلیقه فردی او را در نظر بگیرید و تعداد گزینه های انتخابی خود را به تعداد خاصی محدود کنید. با این وجود در ادامه به شما می گوییم
چیزی ک نگرانش بودم اتفاق افتاد
اونوقتی که به همسرم بله گفتم، نمیدونستم ک همچین چیزهایی هم ممکنه پیش بیاد
اون هم انقدر زود
طول مدت محرمیت مون دو و نیم ماه بود که حدود 20 روز و در سه مرتبه، طعم فراق رو چشیدیم.
بعد از عقد هم، خیلی...! 
تلخ ترین تجربه ی زندگی من همین فراق 24 روزه ی بعد از عقدمون بود.
و هنوز به آرامش نرسیده دوشنبه شب همسرم گفت همون که نگرانش بودیم شد زهرا...
گفتم چی؟
گفت حوزه ترم تابستونه ارائه نمیده.
و این، برای همسر شهرستانی من یعنی بی ج
تبریک تولد خاص برای دوست صمیمی از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
اس ام اس و جملات تولدت مبارک دوست عزیزم
نامه تبریک تولد جملات زیبای تبریک تولد به دوست خواهر و ام عشقم همسر و مرد زمان تولد برای هر کسی دارای اهمیت خاصی است و این تاریخچه نه فقط برای وجود مرتبط فرد دوست برای تولدتان را صمیمانه تبریک بیان و از الله بخشنده برایتان شادی سلامتی. اقسام نامه خوش برای دوست خالص و جملات احساسی و رمانتیک برای دوست و رفیق اما شادی
هدیه سالگرد ازدواج چه چیزی می تواند باشد؟ چه طور یگانه ترین کادو را طی روز سالگرد ازدواجمان به همسرمان کادو بدهیم؟ این سوال های دقیقا سوالاتی هست که ممکن است برای هریک از شما دوستان عزیز پیش بی آید و ما قصد داریم تا در‌این مقاله به همگی سوال ها شما در مورد خرید هدیه سالگرد وصلت جواب دهیم . با کادو آنلاین یادمه همراه باشید .
کادو یگانه سالگرد تزویج
تزویج دقیقا یکی‌از شایسته ترین اتفاقات معاش هر انسانی می باشد که هیچوقت از ذهنش منزه نمیشود . و
 
هو الحی
.
#قسمت_ششم
. - خب زینب شمع ها رو فوت کن
فقط ارزو کن یکم استادا اخلاق پیدا کنن
 
همه زدن زیر خنده - اشلی :اخلاق نمی خواند،به هممون بیست بدن با بی اعصابیشونم می سازیم
شمع هارو که فوت کردم ،جیم و سارا کیک رو بردن که تقسیم کنند
دنی کادوش رو برداشت و رفت روی صندلی
- توجه توجه این کادو منه نگید خسیس بودم کادو ندادم،بیا زینب ... بازش کن
گوشه کاغذ کادو رو باز کردم چشمام چهار تا شد
ادامه مطلب
شرایط خاصی که در انتخاب کادو و هدیه وجود دارد باعث می‌شود که حتی در نظر گرفتن شرایط طرف مقابل برای تشخیص گزینه مناسب هم گیج کننده و سخت باشد. بنابراین باید در ذهن خود دسته بندی های مختلفی بر مبنای مناسبت ها یا شرایط فرد در نظر بگیرید تا به شما کمک کند. این یعنی شما در مواردی مانند انتخاب هدیه روز مادر می توانید سلیقه فردی او را در نظر بگیرید و تعداد گزینه های انتخابی خود را به تعداد خاصی محدود کنید. اما بحث انتخاب کادو و هدیه بسیار وسیع تر از چ
اصرار می‌کنند که سحر هم پیششان باشیم. مادر همسرم می‌گوید یک لقمۀ محبت‌ست همه با هم می‌خوریم و می‌داند من چقدر عاشق این دو کلمه "لقمۀ محبت" هستم. سر ساعتی که تعیین کرده‌اند می‌رسیم. با لبخند و به گرمی استقبال می‌کند و در حالیکه به ساعت نگاه می‌کند چند تا پسته و بادام کف دست من و همسرم می‌گذارد و با لبخند می‌گوید این هم جایزۀ به‌موقع آمدنتان. همانطور که سفره را می‌چینیم با خوشحالی زیر لب زمزمه می‌کند "آدم خستگی از تنش در میره وقتی شماها ب
گیج کننده بودن انتخاب کادو و هدیه یک موضوع طبیعی است و احتمالاً برای شما تشخیص گزینه مناسب با توجه به شرایط طرف مقابل سخت می‌شود. به همین دلیل معمولا دسته بندی های مختلفی بر مبنای مناسبت ها و شرایط فرد مقابل تعیین می شود. مثلاً ممکن است شما به دنبال انتخاب هدیه روز مادر باشید، با توجه به سلیقه ای که از او انتظار دارید از بین گزینه‌های مختلف تنها به چند مورد محدود برسید. اما بحث انتخاب کادو و هدیه بسیار وسیع تر از چیزی است که در بند قبلی توضیح
این یک واقعیت است که ما در انتخاب هدیه گزینه های زیادی داریم، اما مهمترین موضوع این است که به چه اصولی توجه کنیم و به دنبال چه مناسبتی باشیم. مثلاً شاید شما شال و روسری را به عنوان تکراری ترین گزینه به عنوان هدیه تولد برای همسر خود انتخاب کنید، اما در عین حال اگر سلیقه فردی و مناسبت‌های مختلف را در نظر بگیرید کار شما برای انتخاب گزینه مناسب ساده‌تر است. با این تفاسیر، شرایط فرد گیرنده هدیه و همچنین شرایط خودمان باید در هنگام انتخاب کادو مد ن
احتمالاً شما هم تجربه گیج شدن در پی انتخاب کادو و هدیه برای یکی از آشنایان خود را دارید و نمی دانید که طرف مقابل شما به چه چیزی علاقه دارد. بر همین مبنا مواردی مانند مناسبتها و شرایط فرد مقابل در نظر گرفته می شود تا دسته بندی هایی برای هدایا صورت گیرد. مثلاً ممکن است شما به دنبال انتخاب هدیه روز مادر باشید، با توجه به سلیقه ای که از او انتظار دارید از بین گزینه‌های مختلف تنها به چند مورد محدود برسید. اما برای تکمیل بحث خود در ادامه به شما خواهی
وسط سوز سرما و باران ایستادیم تا اتوبوس بیاید، هوا آن‌قدر سرد است که شب چله‌ی تهران، یه لبخند کجکی می‌چسبانم روی صورتم و بی‌هوا می‌گویم: لیلی داره بهار میادها، عید نوروز :) یک طور عمیقی نگاهم می‌کند انگار که بخواهد یک پرونده‌ای را از آرشیو مغزش بکشد بیرون و کمی بعد با هیجان می‌گوید: آخ جون عید، آخ جون عید! بعد عمو نوروز میاد مثل سانتا* به ما کادو میده! می‌گویم: آره مامان جانم، تازه می‌خواهیم برویم مقدمات سفره هفت سین را آماده کنیم، سبزه د
همسرم با خانواده ام رفتار خوبی ندارد
در مواقعی که بین همسران اختلافاتی بروز می کند بهتر است که پای خانواده زن و یا شوهر به میان کشیده نشود و حتما سعی کنید به خانواده همسرتان بی احترامی نکنید
ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید
www.holoo1.ir
سلام

عارضیم به خدمتتان کهههه
ما از جمله دخترهایی
هستیم که در دوران مجردی، خبری از جشن تولد و اینها نیست.

فقط دوبار و آن هم به درخواست مکرر دوستان تولد
گرفتیم. (قیافه خودشیفته گون)

 
دو سال قبل، تصمیم گرفتیم روز تولدمان برای خودمان
کادو بخریم. رفتیم و یک جفت کفش شبه مردانه برای خودمان خریدیم.

فکرش را هم نمیکردیم اما انصافا خیییلی چسبید!

چسبش حتی از آن هدیه "یک روز مکالمه رایگان
همراه اول" هم بیشتر بود :)
پارسال روز تولدمان تا دیروقت آزمایشگاه
هوالرئوف الرحیم
یکسال از تولد قمری فسقلک گذشت. بچه ای که اندازه ی آرنجم بود و حالا دو برابر اون موقع و اندازه ی کل دستم شده.
در تکاپوی گرفتن تولد هستم.
با دوست مجازی سر رنگ و فرم به نتیجه رسیدیم و من دارم از هرچی تو خونه دارم استفاده می کنم تا موفق بشم براشون تولدی در خور، بگیرم. مثل تولد یک سالگی رضوان که دقیقا همونجوری بود که دوست داشتم.
برای این تولد تا الان سه تا دامن دوختم. عین هم. ولی مرتب و شیک. لباسهامون حاضره. باید تل درست کنم بعدش.
امروز
به نام او...
چند وقته که ذهنم جمع نمیشه و از پراکندگی رنج میبرم که هر چند اون هم عالمی داره واسه خودش!
امشب مهمون داشتم و امان امان اماااان!!
قبل اینکه مهمون های اکی بدن که میان؛ میخواستم برم سینما تنهایی و با این ترسم مقابله کنم ولی خب نشد!
این روزا که زودتر اومدم تهران و بیکارم؛خیلی فکر کردم به خیلی چیز ها!
خیلی جیزا خوندم خیلی چیزا گوش دادم
خیلی حس های یهویی درونم به وجود میاد!همون حس هایی که سعی میکردم نبینم و بعد خودشون میان جلوی چشمم و مجبور
دیشب اخرش هم دلم طاقت نیاورد و گفتم که موزیک ها را برات میفرستم. حالا از صبح فیلتر شکنم اذیت میکند و من هر اهنگی گوش میدهم با خودم میگویم "وای یادم نره اینم بفرستم."
به سرم زد یک پوشه برایش بسازم و اهنگ ها را بگذارم توش. بعد یادم افتاد همان یک بار که پوشه for my dear boy را از تلفنم حذف کردم به قدر کافی دردناک بوده. زمان برد تا فهمیدیمdear boy هایمان را اشتباه انتخاب کرده ایم. آه ساجده ی من! چه قدر اشتباه رفته ای؟
 
+ دیشب تانی میگفت " باهاش حرف نزن اصلا! بیخو
امشب خیلی حال دلم خوبه، خیلی عاشق این شب شدم.
قلم ندارم، علم ندارم، حتی شعر و مداحی و کلیپ و... هم ندارم، کاش می‌تونستم لااقل یه جعبه شیرینی بگیرم اینجا پخش کنم.
عیدتون مبارک
امام زمان جان! میشه به همه‌مون عیدی بدی؟ عیدی تپل؟ :)

+ همه میرن تولد کادو می‌برن، ما میریم میگیم یه چیزی هم بدین ما ببریم =))
به نظر بسیاری از افراد دنیا پاییز زیباترین فصل سال است؛ فصلی که شاعران و هنرمندان عاشق آن هستند. اگر در انتخاب یک تم مناسب برای تولد فرزندتان و یا اعضای خانواه خود که متولد پاییز هستند، تردید دارید؛ بهتر است که این شک را کنار گذاشته و تم تولد پاییز را برای او انتخاب کنید. تمی که برای همه مناسب بوده و می‌تواند یک جشن خاطره انگیز فرآهم کند. با خرید این تم می‌توانید خانه و محل تولد خود را به زیبایی تزیین کرده و از مهمانان خود پذیرایی کنید. بیایی
گیج کننده بودن انتخاب کادو و هدیه یک موضوع طبیعی است و احتمالاً برای شما تشخیص گزینه مناسب با توجه به شرایط طرف مقابل سخت می‌شود. به همین دلیل معمولا دسته بندی های مختلفی بر مبنای مناسبت ها و شرایط فرد مقابل تعیین می شود. مثلا همه خانواده ها مواردی مانند سلیقه فردی را در انتخاب هدیه روز مادر در نظر می گیرند تا گزینه‌های آنها به نتیجه مناسبی برسد. اما برای تکمیل بحث خود در ادامه به شما خواهیم گفت که تأثیر مناسبتها در انتخاب هدیه و کادو به چه ص
تزیین شگفت‌انگیز و غافلگیر‌کننده جشن تولد کودک با بادکنک.
مطمئناً اولین چیزهایی که برای برگزاری یک جشن تولد به ذهن شما می‌رسد نوشیدنی، غذا، کیک تولد و دسرهای خوشمزه است. هیچکس منکر مهم بودن این موارد نیست. ولی اگر دکوراسیون خانه شما حال و هوای جشن را نداشته‌باشد، تمام زحمات شما برای تدارک جشن بی‌فایده خواهد بود.
اما آیا با نحوه تزیین جشن تولد آشنا هستید؟
ادامه مطلب
شاید بارها برای انتخاب کادو و هدیه گیج شده باشید و توانایی تشخیص گزینه مناسب با توجه به شرایط طرف مقابل خود نداشته باشید. بنابراین معمولاً دسته بندی هایی بر مبنای مناسبت ها و شرایط فرد گیرنده هدیه انجام می‌شود تا به فرد در انتخاب کادو کمک شود. به عنوان مثال در نظر گرفتن سلیقه فردی بهترین معیار برای انتخاب هدیه روز مادر است و شما را به یک گزینه ایده‌آل نزدیک‌تر می‌کند. حالا در ادامه به شما خواهیم گفت که برای انتخاب هدیه و کادو بیشتر به چه من
رسم هر سالۀ اینجا، جمع شدن سر سفرۀ افطار خانۀ پدری همسرم ست. هر شب دعوتیم به نان تازه و پنیر و سبزی و چای و خرما. نان تازه را مردها می‌آورند، سبزی را هم هماهنگ می‌کنیم که هرکس بتواند، هر روز، به قدر نیاز بخرد. سفرۀ ساده و دلچسبی‌ست و به قول مادر همسرم بی‌هیچ تکلّف و سختی، هر شب میزبان روزه‌داران‌ست و به خودش می‌بالد و آشکارا ذوق می‌کند و حاضر نیست میزبانی را به ما یا برادر همسرم واگذار کند...
نشسته بودیم سر سفرۀ افطار. میزبان حواسش به همۀ مه
تولدت مبارک سولین بانو
الهی موفق ترین باشی و همیشه دلت شاد باشه:) بسی کنار مامان اینا بهت خوش بگذره:)
خوشبخت ترین بشی جانم:)
بیا شمع هارو فوت کن ، تا صدسال زنده باشی:)
دخترمون چون بنفش دوست دارن کیکمونم این رنگیه:)من نمیدونم چرا تو بنفش دوست داری شومارِ دومِ من؟!
تولد بازیه ، فرداهم تولد داریم ؛) دست و جیغ هوراا

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها