نتایج جستجو برای عبارت :

کتابداران مساجد در هفته کتاب تقدیر می‌شوند

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد از برنامه‌های این نهاد در بیست و هفتمین هفته کتاب خبرداد و گفت: پویش مردمی «نذر کتاب»، طرح اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستایی و مناطق محروم، نذر کتاب در گردش و ... در این هفته انجام می‌شود.
ادامه مطلب
به مناسبت هفته کتاب از کتابداران کتابداران ، نویسندگان اهل قلم ، خیرین کتابخانه ایی و مدیران فعال نمونه کتابخانه های کانون های مساجد خراسان رضوی در نمایشگاه بین المللی کتاب و مطبوعات  مشهد مقدس 12آبان ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان دکتر مروارید و مسئول دبیرخانه هماهنگی و نظارت برکانون های مساجد استان حاج اقای عبدالهی تجلیل شد .

ادامه مطلب
زمان هفته کتاب را
همه می دانند. روز ثبت نام رایگان در کتابخانه های عمومی هم که از اذهان پاک نمی
شود. اما در این یک هفته که به نام کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده، جای خالی کتابداران
شدیدا احساس می شود. در واقع آنها فقط در ظاهر وجود دارند، درست مانند چرخ دنده
های یک ساعت دیواری؛ کسی به اینکه این ساعت چطور ثانیه به ثانیه پیش می رود توجه نمی
کند و تنها زمان دقیق اهمیت دارد.
وارد بحث عملکرد کتابداران نمی شویم؛ (پیشتر در مورد اینکه کتابداران ما واقعا
با توجه به تعطیلی موقت کتابخانه های عمومی سراسر کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف استفاده از ظرفیت فضای مجازی در ترویج فرهنگ مطالعه جشنواره مرور نویسی ویژه کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی کشور با محوریت کتاب چگونه مرور کتاب بنویسیم؟ نوشته برد هوپر و ترجمه علیرضا شفیعی‌ نسب، برگزار می شود.
همکاران و کتابداران عزیز
 
 خدا قوت
 
هفته کتاب امسال نیز به پایان رسید و جا داره از همه بزرگوارانی که در همه نقاط کشور به خصوص کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان در راستای تکریم مقام کتاب، کتابدار و کتابخوان تلاش و کوشش نمودند به نوبه خودم تشکر نمایم.
علیرغم تلاش فراوان کتابداران چند کتابخانه فعال استان، متاسفانه امسال سهمی در میان برگزیدگان کشوری نهاد کتابخانه های عمومی کشور که در استان یزد برگزار شد نداشتیم. بنظر بنده  یکی از د
پنجشنبه23/08/98
همزنان با آغاز هفته کتاب مزار مطهر شهدا در شبستر غبار روبی وعطر افشانی شد.
غباروربی وعطر افشانی مزار مطهر شهدای شبستر در آغاز هفته کتاب توسط کتابداران وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های شهرستان شبستر در آغازین روز از 27اُمین سال بزرگداشت هفته کتاب جمهوری اسلامی جمعی از کتابداران ومسئولین ادارات شهرستان ومحمدزاده امام جمعه شبستر مزار مطهر شهدا رابا اهدای گل ونثار فاتحه  غبار روبی وعطر افش
یکی از علل پیروزی این انقلابِ مبارک در ایران اسلامی این بود که مردم به مساجد اقبال پیدا کردند، جوانان مساجد را پُر کردند و علمای اعلام، مساجد را به‌عنوان مرکزی برای تعلیم، تربیت، روشنگری افکار و اذهان، مورد استفاده قرار دادند و مسجد، مرکزی برای حرکت، آگاهی، نهضت و افشای اسرار زمامداران فاسد و خودفروخته‌ی رژیم طاغوت شد.
کتاب عهد مشترک، صفحه ۲۰۵
با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) مساجد همانند دوران صدر اسلام جایگاه واقعی  خود را بازشناختند. به طوری که نیروهای فعال در مساجد به طور مستقیم در متن انقلاب شرکت جستند .به گونه ای که از ان پس مساجد نقش پایگاه ارتباطی مردم را به عهده داشتند.و در شرایط حساسی گه نهضت اسلامی فاقد هرگونه تشکلات منطبق با معیار های اسلامی  بود مساجد توانستند این نارسایی مهم را جبران کرده و به انسجام نیروهای مردمی بپردازد.علاوه بر این بسیاری از برنام
وبلاگ معرفی کتاب آغاز به کار کرد
همزمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و با معرفی کتاب حاج قاسم" جستاری از خاطرات حاج قاسم سلیمانی" وبلاگ 
sbbook.blog.ir
آغاز بکار گرد.
کتابداران و همکاران گرامی می توانند از پوسترهای این وبلاگ که زین پس بصورت هفتگی آماده می گردد، جهت اطلاع رسانی در وبلاگها، شبکه های مجازی و تابلوهای اعلانات کتابخانه ها استفاده نمایند.
 
به اینکه وضعیت علاقه‌مندی به رشته و شغل کتابداری در کشورهای توسعه یافته در چه شرایطی قرار دارد و اصلا جزو مشاغل مورد علاقه آنها محسوب می‌شود یا نه، کاری نداریم ولی آنچه در جامعه ما به وضوح قابل مشاهده است، گرایش اغلب دانش‌آموزان به رشته های اسم و رسم‌دار پزشکی و مهندسی بوده که آمار و ارقام ورودی دانشگاه ها نیز موید این مطلب می‌باشد؛ در این شرایط اگر تنها رشته‌های مهندسی را در نظر بگیریم و سایر رشته‌ها را حذف کنیم، باز هم جایگاه کتابدار
به همت مسئول و کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار در
راستای جشنواره کتابخوانی رضوی قصه گویی از کتاب 8 قصه از امام جواد (ع) در بخش
کودک این کتابخانه برگزار شد. در این برنامه که اعضاء فعال کودک حضور داشتند بخش
هایی از این کتاب بلندخوانی شد سپس کودکان برداشت های خود را از این کتاب
تصویرسازی کردند.
برگزاری نخستین کارگاه اموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور در گیلان
با حضور مدیرکل و جمعی از کتابداران کتابخانه های عمومی استان گیلان نخستین کارگاه آموزشی «رفتار با کودکان خیابانی، کودکان کار و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست» کشور، ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
نهاد کتابخانه های عمومی که یکی از معدود دستگاه های فرهنگی ارائه دهنده خدمات به عموم جامعه می باشد که در تصمیم گیری، سیاست گذاری، برنامه ریزی و بودجه بندی پایین ترین حد اختیارات را در بین سازمان ها و نهادهای فرهنگی عمومی و غیر عمومی دارد. آنچه از خط مشی عملی نهاد و تعریف کتابخانه های عمومی متصور می شود، فعالیت بر اساس خواست و نیاز عموم و ارائه خدمات به تمام اقشار جامعه می باشد که تنها بر روی برگه ای توسط قانون گذاران نوشته شده است.
اثبات این س
مدیران محترم کانونهای مساجد شهر و روستا ی شهرستان خلیل آباد
حضور شما را در جلسه توجیهی اوقات فراغت 98 ( با حضور کارشناسان استانی )
در مورخه 98/3/26 روز یکشنبه هفته آینده ساعت 9 تا 11 صبح ارج می نهیم.
مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد
حضور شما در جلسه الزامی بوده و در پرداخت کمک هزینه اوقات فراغت سالجاری موثر خواهد بود .
منتظر ارائه طرح ها و ایده های فرهنگی شما نیز هستیم.
روابط عمومی کانون معین مساجد شهرستان خلیل آ
 
آیا با وجود کرونا، مساجد در ماه رمضان بازگشایی می‌شوند؟
این روزها بازگشایی مساجد در ماه رمضان، آن هم با رعایت اصول بهداشتی، به یکی از درخواست‌های مهم مردم تبدیل شده است.
شاید این سؤال برای بسیاری از نمازگزاران مطرح شود که چرا مساجد که در شیوع کرونا سهم کمی داشته‌اند و با رعایت موارد بهداشتی قابل‌کنترل هستند، همچنان تعطیل‌اند؟
رییس‌جمهور دراین‌باره گفته است: مناطق مختلف کشور از لحاظ شیوع کرونا، به سه دسته سفید، زرد و قرمز منطقه‌بند
چند روزی از هفته کتاب می‌گذرد و این روزها به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار، «کتاب»، سکه رایج بازار سخنرانی‌ها و نوشتن‌هاست. بیشتر این سخنرانی‌ها و یادداشت‌ها هم  یا شرح فضیلت مطالعه است یا نقد مبسوطی در مذمت نخواندن؛ سخنرانی‌ها و یادداشت‌هایی که بسیاری از آنها به هر دردی ممکن است دوا باشد جز ترویج کتاب‌خوانی.
ادامه مطلب
هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست
 
کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود. کتاب محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و آموخته‏ های دراز مدت انسان است. سهم کتاب در انتقال دانش‏ها، گاهی به مراتب بیشتر و فراتر از دیگر ابزار آموزشی است.
 
در سال 1372 خورشیدی 24  آبان به عنوان روز کتاب و کتاب‌خوانی تعیین شد. این روز، یکی از روزهای هفته کتاب نیز هست. نخستین هفته کتاب جمهوری اس
مساجد از جمله جاذبه های تاریخی کشورمان هستند، که می توانند کاربردی دو جانبه داشته باشند. این اماکن که روزگاری با اهداف مذهبی ساخته شده اند، حالا پس از چند صد سال به اهرمی برای جذب گردشگر و کمک به اقتصاد کشور بدل شده اند.
انصافا در ساخت برخی از این مساجد هیچ چیز کم نگذاشته اند و هرچه هنر داشته اند را به کار برده اند.
شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان، یزد بیشترین جاذبه های مذهبی را دارند و البته بیسترین پتانسیل را! وقتی صحبت از جاذبه هایی مثل مسج
شعار سال پیش هفته کتاب دوباره انتخاب شد

 
به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم شورای سیاست گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، «حال خوش خواندن» برای دومین بار به عنوان شعار هفته کتاب انتخاب شد.
در نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،  انتخاب شعار به بحث و نظرسنجی گذاشته شد و بر اساس اعلام نظرات اعضای این شورا به ستاد هفته کتاب و همچنین اقبال عمومی به این شعار در دوره پیشین، شعا
کتاب باهات راحت یه هفته حرف دارممهدی رحیم زاده

از این روزایی که دور از تو رد شداز این شبهای رفته حرف دارمیه دریا حرف ماسیده تو سینه مباهات راحت یه هفته حرف دارم
 
برای تهیه ی این کتاب می توانید به پیج اینستگرام نشر شانی مراجعه کنید:@nashreshani1
همچنین می توانید از سایت نشر شانی تهیه کنید: 
http://www.nashreshani.com
کتاب دویی همین الان تموم شد و از همون ابتدا عاشق گربه ها شدم. هرچند که این کتاب چیزی بیشتر از اون بود. داستان شهر اسپنسر بهم امید رو یاداوری کرد. و اخر کتاب بهم نشون داد از چیزایی که دارم راضی باشم و عشق از همه چی مهم تره البته. این کتاب جذاب، دوست داشتنی، بانمک و اموزنده بود. عاشق دویی هم هستم.
 
*امروز اتاقم رو هم درست کردم و عکس پستای اون هفته رو اماده. یه سری کار از هفته پیش مونده که باید تحویل بگیرم از فریلنسرا و تحویل بدم. همین. خدایا شکرت :) اه
نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی ومبارزه با مواد مخدر در زورخانه پوریای ولی
نخستین نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر عصر روز چهارشنبه(5تیر) و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، قهرمانان ورزشی استان، پیشکسوتان ورزش باستانی، اصحاب رسانه، کتابداران و علاقمندان به ورزش زورخانه ای و فرهنگ مطالعه با معرفی شش عنوان کتاب در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا سعیدی که مهمان ویژه یکصد و شصت و نهمین جلسه مجمع معتمدین شهر کرج بود، طی سخنانی با بیان اینکه مساجد باید کانون حضور جوانان باشد، گفت: مسجد به قدری مهم است و قداست دارد که مشرک حق ندارد مسجد را تأسیس و یا آن را تعمیر کند.
وی با تاکید بر اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند باید در مساجد فعالیت سیاسی وجود داشته باشد اما سیاسی کاری نشود، گف
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد
دید کلی : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
توضیحات کامل : 
پاورپوینت بررسی فضای ورودی مساجد در 31 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt
 
فهرست مطالب:
مسجد جامع اشترجانمسجد یشیلپیشینه معماری نگاهی به معماری مساجد معاصر جهان ورودی شهر / طراحی محیطیپرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی : فضای ورودی مساجد پاورپوینت فضای ورودی مساجد فضای ورودی
مراسم جشن ولادت حضرت علی اکبر(ع) در مساجد جامع ، امام حسن مجتبی (ع) و
امیر المومنین (ع) و حسینیه محترم شاهزاده علی اکبر (ع) روستای قوژد
برگزار شد.
روابط عمومی شورای اسلامی ، دهیاری و کانون های فرهنگی هنری مساجد ((
نورالثقلین – جوانان امام رضا (ع) – همای رحمت و کریم اهل البیت )) روستای
قوژد
تصاویر در ادامه مطالب ...
ادامه مطلب
شریعت نیوز «کامران حسین»، مدیر مسجد گرین‌لین و مرکز اسلامی بیرمنگام (GLMCC) در این زمینه گفت: امسال ۱۰ جایزه را برای اعطا به بهترین مساجد در نظر گرفته بودند که ما بهترین و با ارزش‌ترین جایزه آنها را دریافت کردیم.
وی افزود: ما از دریافت این جایزه خوشحال هستیم و این بهترین قدردانی از زحمات اعضای مسجد به شمار می‌رود.اعطای جوایز ده گانه بهترین مساجد انگلیس از سال ۲۰۱۸ برای ترویج بهترین شیوه‌ها و استانداردهای اداره مساجد آغاز شد.مساجد و مراکز اس
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
در راستای
1-توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی2-برنامه ریزی در جهت تبیین و ترویج روشهای نوین در اجرای قصه گویی3- مشارکت کتابداران، مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه
وبلاگ 
atalmatal.blog.ir
 
آغاز بکار نمود، علاقمندان و کتابداران گرامی می توانند فایل قصه گویی خود را جهت درج در این وبلاگ به ایمیل ha.khodkar@gmail.com ارسال نمایند.
فاکنر ادعا کرده این کتاب رو ظرف شیش هفته نوشته و اصلا وقت واسه ویرایشش نذاشته و همونطوری بدون بررسیِ مجدد منتشرش کرده! دریابندری می گه مگه می شه شیش هفته روی کوره کار کنی و این کتاب رو هم بنویسی؟ مگه می شه هم عرق ریزی جسمی داشته باشی (به واسطه ی کار روی کوره) و هم عرق ریزی روح (به نویسندگی می گن عرق ریزی روح) ؟ به نظر من کسی که درست یک سال قبل از این کتاب، کتاب #خشم_و_هیاهو رو می آفرینه؛ دروغ نمی گه، یعنی اگه هم بخواد دروغ بگه نمی تونه بگه. می گن این
نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی ومبارزه با مواد مخدر در زورخانه پوریای ولی
 
نخستین نشست کتاب خوان فرهنگ پهلوانی و مبارزه با مواد مخدر عصر روز چهارشنبه(5تیر) و با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان، قهرمانان ورزشی استان، پیشکسوتان ورزش باستانی، اصحاب رسانه، کتابداران و علاقمندان به ورزش زورخانه ای و فرهنگ مطالعه با معرفی شش عنوان کتاب در زورخانه پوریای ولی رشت برگزار شد.
 
حجت الاسلام ناصر شککران امیری در مصاحبه با خبرنگار آنلاین با اشاره به این برنامه کم اهمیت وی گفت: این مراسم در شب قدر اتفاق افتاده و مشکلی در راه اندازی مجدد آن وجود ندارد. از زندگی و برکات روز و شب ماه مبارک رمضان و شبهای کامل قدرت بزرگترین نقطه قوت مساجد استفاده از این روزها است.
وی به مناسبت شهید تسلیت گفت مولی ممحدی .. امیر مومنان علی رایگان Mp3 دانلودآ) و فرارسیدن شبهای قدر و اشاره به جشن باشکوه این جشن ها با نمای کاملی از سیاست وزارت بهداش
از دور زیادست دو هفته پس تعطیل و یک هفته قبل تعطیل اووووووووووووووو چقدر زیاد اما از نزدیک همچون ابر در بهاران سریع می رود و سریع می گرید.
استادی می گفت بچه های خوابگاهی از یک کتاب بیشتر به خانه نبرید چون وقت نمی کنید در تعطیلات عید بخوانید متاسفانه آنها دانشجوی باد در غبغب انداخته مکانیک تهران بودند و گفتند نه الا و بلا باید تمام کتاب هارا برای مطالعه در عید به تاراج ببریم. عاقبت با یک چمدان کتاب به خانه خود در شهرستان برگشتند و با یک چمدان پ
پیشنهادهای برای شهردار:
فرهنگی: 
سرویسهای بهداشتی اغلب مساجد بدلیل نگرانی از تخریب و دزدی به جز زمانهایی نماز بسته استاز طرفی شهرداری برای رفع نیاز عمومی اقدام بله تاسیس سرویسهای بهداشتی شهری مینماید. پیشنهاد میشود هزینه نگهداری از سرویسهای مساجد را شهرداری ها بعهده بگیرند در علی ابیض در تمام روز باز باشد.
در پایان محفل انس با قرآن کریم: یکی از کارهای خیلی مهم این است که جلسات قرآن را زیاد کنیم/ در گذشته، توجه قرآنی یک هزارم الان هم نبود، اما یکی از عادتهای خوبی که وجود داشت همین دوره های خانگی قرآن بود. مساجد را پایگاه قرآن قرار بدهید/ من واقعاً کاری که در ماه رمضانها در مشهد و قم راه افتاده که یک جزء را همه میخوانند، لذت میبرم. این حرکت که از قم هم شروع شد خیلی کار خوبی است. این بایستی در مساجد مختلف در طول سال تکرار بشود.
کتابخانه فرهنگیان در دهه فجر برگزار می کند:
1- نشست کتابخوان انقلاب                                                                                          
2- جمع خوانی
3- مسابقه پیامکی از کتب انقلاب 57
4- برگزاری نمایشگاه کتاب دهه فجر                                                                                   
5- عضویت رایگان در 15 بهمن ماه
6- مشاوره کتابداران جهت تحقیق دانش آموزان با موضوع انقلاب اسلامی
7- معرفی شخصیت حض
 دلیل افزایش قیمت فرش
یکی از عوامل اصلی تاثیر گذار در زیبایی و ایجاد فضایی آرام در هر محیطی، فرش است. فراهم آوردن محیط آرام و زیبا و پاکیزه یکی از مشخصات عبادتگاه در تمامی ادیان بوده است و مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. علاوه بر این، از آنجا که مساجد ، حسینیه ها و نمازخانه ها جزو مکان های عمومی محسوب می شوند، اهمیت توجه به زیبایی و آرامش فضای آن را، دو چندان می کند.
امروزه فرش های سجاده ای زینت بخش مکان های مذه
همزمان با هفته کتاب (19 لغایت 30 آبان) صحنه
سازی ها و نمایش های مضحک فرهنگی از سر گرفته خواهد شد.
هر چند از به کار بردن کلمه متاسفانه (که حاوی
مقدار زیادی بار معنایی منفی ست، خسته شدیم) با این حال باز هم متاسفانه عادت زشتی
که گریبان جزء جزء مسئولین اجرایی کشور را گرفته، در هفته کتاب به بهترین شکل ممکن
اجرا می شود.
"نمایش اقتدار گونه"؛ یک هفته پرکار
برای کتابخانه ها، خالی از اتفاقات مثبت؛
شاید در ظاهر افزایش تعداد اعضا، بازدید دانش
آموزان از کتابخ
این روزها تنها چیزی که آرومم میکنه و حس خوبی بهم میده کتاب خوندنه...تقریبا دو سه هفته ای هست که شروع کردم به کتاب خریدن و کتاب خوندن...هر کتاب رو که تموم میکنم اخر هفته میرم به نزدیک ترین کتاب فروشی و با توجه به حس و حالم یه کتاب برمیدارم. مقدمشو میخونم و اگه باهاش ارتباط برقرار کنم میخرمش...نکته جالبی که تو این مدت فهمیدم اینه که کتابایی که اتفاقی سر راهم قرار میگیرن و میخرمشون با حالو هوام کاملا جور درمیان و جواب خیلی از سوالات ذهنمو میتونم توی
یکی از لج آورترین جملاتی را که بزرگ و تیتر وار روی جلد بعضی از کتاب ها میخوانم این است:
این کتاب را نمی توانید روی زمین بگذارید
یکی نیست بگه روی زمین که هیچی ،یک دفعه می بینی که یک هفته گذشته و هنوز فصل دوم کتاب هستیم
ننویسد دیگه
کتاب ،وقتی کتاب هست که خودش خواننده را جذب کند نه اینکه با کلی تبلیغ و بیا این ور بازار جلب توجه کند
یک چیزایی مثل اون جمله که میگه گل آن است که خود ببوید نه انکه عطار بگوید
به نام خدا
مصوبات کلی انجمن در طی نیم سال اول:
1-برگزاری جشن به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی با همکاری انجمن کتاب سرپرست کتابخانه شهر
2-برگزاری جشن شاد و متنوع به مناسبت هفته وحدت
3-برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام حسن عسگری (ع)
4-برگزاری جشنی شاد به مناسبت ولادت امام زمان (عج)
خدا را شاکریم که در طول سال 1397 توانستیم به عنوان کتابدار و خدمتگزار فرهنگ کتاب و کتاب خوانی به خوبی از عهده وظیفه خود بر بیاییم. 
کتابخانه شهید علم الهدی فولادشهر در طی سالهای فعالیت خود جزو بهترین کتابخانه های عمومی در سطح استانی و شهرستانی خدمات قابل توجهی برای همشهریان عزیز ارائه داده است. 
جا دارد در اینجا خسته نباشید جانانه به کتابداران عزیز کتابخانه شهید علم الهدی بگوییم. 
سرکار خانم باقری مسئول کتابخانه، سرکار خانم کریمی و سرکار خ
این هفته کتاب دو قرن سکوت اثر دکتر عبدالحسین زرین کوب را خواندم. کتاب تاریخی بسیار خوب و جذابی است و اطلاعات بسیار مفیدی را در اختیار قرار می دهد. 
 
استنادات تاریخی ایشان به نظرم بسیار خوب و به جا است و به همه شما عزیزانی که احتمالا این کتاب را نخوانده اید هم توصیه می کنم حتما خواندن این کتاب ارزشمند را از دست ندهید.
 
شاد باشید
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب الزکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
زنگ 
درس 
فعالیت انجام شده (فعالیت خواسته شده )
فعالیت خواسته شده (تکلیف)

اول 
ادبیات
تدریس درس 11 + تدریس کتاب تکمیلی درس 10
درس 11  قسمت نوشتن در دفتر و خود ارزیابی در کتاب نوشته شود 

دوم 
اجتماعی 
تدریس درس 16 +17 توسط معلم  
هفته ی بعد 4 درس جغرافیا پرسش یا شاید امتحان گرفته می شود  

سوم 
زبان
 تدریس درس 6 
برای 3 حرف Ff , Vv , Ww  20 کلمه نوشنه شود  + صفحات 64 و 65 و 66 در کتاب کار خل شود 

چهارم 
زیست 
تدریس درس 13 قسمت گوارش نهایی
  هفته ی بعد پرسش گروهی  
کارخانه و شرکت سجاده فرش مسجدی پاریس کارپت کاشان تولید کننده تخصصی و حرفه ای فرش سجاده ای مساجد و فرش نمازخانه ها افتخار دارد در مفروش نمودن فرش مساجد سهمی عمده را عهده دارد. این شرکت جهت رفاه حال خریدران محترم به لحاظ لیست قیمت فرش سجاده ای مسجدی و خرید مستقیم از شرکت سجاده باف کاشان اقدام به فروش اینترنتی فرش سجاده ای مساجد نموده که به راحتی خریداران محترم می توانند با مدیریت فروش تماس حاصل نموده و پس از دریافت مشاوره رایگان 24 ساعته از جدی
دانلود کتاب بازسازی عزت نفس در ده هفته
دانلود PDF کتاب بازسازی عزت نفس در ده هفته
تنها سایت ارائه دهنده ی فایل پی دی اف PDF کتاب بازسازی عزت نفس در ده هفته توجه : این فایل بر روی تمامی گوشی ها و سیستم های کامپیوتری به صورت نامحدود قابل اجرا می باشد . توجه : از مجموعه ی بی نظیر محصولات دیگر ما نیز دیدن نمایید معرفی کتاب بازسازی عزت نفس در ده ...
دریافت فایل
دانلود کتاب بازسازی عزت نفس در ده هفته - متیو مک کی - ... https://www.ketabrah.ir › ... › کتاب بازسازی عزت نفس
شاید دو هفته یا یک هفته پیش بود نماز شب خواندم.
یادمه همین ماه رمضون قبلی بیشتر حس و حالشو داشتم.
تقریبا مطمئنم که بعضی کارهام باعث شد که توفیقشو تو این روزا از دست بدم.
ولی خب بازم بهت امیدوارم خدا.
ممنون که میذاری بازم با تموم روسیاهیم بتونم امیدوار باشم بهت.
جایی خوندم که گفته بود جوانی که می ترسد خواب بماند و نماز شبش قضا شود ، می تواند بعد نیمه شب یعنی 12 شب به بعد بخونه اون رو.
خوبه دیگه! یه ربع که بیشتر طول نمی کشه!
بسم الله...
آها!
این تیتر پس
پاورپوینت مقرنس کاری مساجد در ادوار مختلف فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 80حجم فایل: 25810قیمت: 3000 تومانبخشی از متن:پاورپوینت معماری مقرنس کاری مساجد در80 صفحه برای شما عزیران گردآوری شده است در این پاوروینت به معرفی کامل این هنر زیبا و بررسی آن در دوره های مختلف معماری پرداخته شده است
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با تکنیک پویانمایی بریده مقوا یا کات اوت ساخته و منتشر شد. 
به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، به واسطه ارج نهادن به مقام کتاب و کتابخوانی، تیزر این دوره از هفته کتاب امسال توسط هنرمندان مطرح هنر پویانمایی کاملاً به شیوه سنتی ساخته شد تا ضمن حمایت و ارزش نهادن به آثار هنرمندان این هنر، عرصه آگهی‌های فرهنگی نیز با چهره‌ای فاخر از پویانمایی آشنا شود. 
تیزر بیست و هفتمین دوره هفته
سلام و خداقوت
ضمن تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت صاحب الزمان عجّل الله تعالی فرجه الشریف
در مورد برنامه های مطالعاتی هفته آتی (180 صفحه دوم):
در ابتدا و در مطلب قبلی توضیح داده شده بود که کتاب توسط خود دوستان انتخاب شود اما توضیح چگونگی انتخاب کتاب برای هفته دوم(حداکثر تا 28 فروردین) به صورت زیر تغییر میکند:
1- حتما مطالعه خطبه فدکیه که کتاب آن در اختیار همه دوستان قرار گرفته جزو سهمیه مطالعاتی این هفته باشد.
2- برای باقی صفحات نیز
 
مسابقه کتابخوانی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره اسراءاز هفته کتاب تا هفته پژوهش برگزار می شود.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به کتابخوانه مدرسه مراجعه فرمایند.
تاریخ برگزاری مسابقه 98/10/2 می باشد.
 
باتشکر  معاونت پژوهش
 
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ویژه برنامه ای توسط کمیته کتابخانه شورای دانش آموزی اجرا شد و نمایشگاه کتاب در این هفته برپاشد و تراکت و طرح درخت تهیه و در سالن نصب گردید و از این تاریخ به بعد طرح کتابخانه باز و طرح آشتی با کتاب به اجرا در آمد
بسم ا..
 
قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المؤمنین لا تبرد ابدا.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: برای شهادت حسین علیه السلام، حرارت و گرمایی در دلهای مؤمنان است که هرگز سرد و خاموش نمی شود.
در حال حاضر تعداد کمی هیئت اصیل در تهران وجود داره که جوون ها رو جذب میکنن 
در مساجد که قدم میزنید تقریبا دهه شصتی داخل مسجد نمیبینید 
جوون گرایی فقط برای مسئولین نیست 
ای کاش در هیئات و مساجد همکا
از مهمترین وظایف کتابداران ( به خصوص در کتابخانه های عمومی) شناسایی
مخاطبین بالقوه (بخشی از جامعه هدف که عضو کتابخانه نمی باشند) و تبدیل آنها به
مخاطب بالفعل (عضو کتابخانه) می باشد. گرچه این فرایند در ظاهر چندان پیچیده به
نظر نمی رسد، با این حال ایجاد جذابیت با توجه به امکانات و شرایط فرهنگی موجود
بسیار دشوار است. ولی با افتخار،کتابداران ایرانی و در سطح بالاتر و
تاثیرگذارتر،عزیزان تصمیم گیرنده، با همت و تلاش شبانه روزی و استفاده از نیروهای
ک
ما در استارتاپ نوکو تمام سعی خودمون رو میکنیم تا میتونیم برای خانواده ها چه مادر و چه پدر مطالب مفیدی را بسازیم در این بخش از مجله نوکو به توضیح کامل هفته های بارداری یا همان بارداری هفته به هفته پرداخنه ایم
بارداری هفته به هفته
شما میتونین به طور کامل از هفته چهارم بارداری که به طور مثال شروع بارداری هست تا هفته چهل و یکم بارداری که تقریبا زمان زایمان است بخونید.
فارغ از قضیه ی گردنم؛ این هفته هفته ی خوبی بود
هم درس خوندم
هم سی وی نوشتم
هم وبسایت رو درست کردم
هم با زهرا یک روزشو رفتم گردش
 
بنابراین میریم که داشته باشیم یه تعطیلات سه روزه فارغ از درس و کتاب^-^
امیدوارم اونقدری پر انرژی برگردم که بتونم یه بخش دیگه به برنامه م اضافه کنم.
یادم نیست چند روز پیش شروعش کردم. کتاب"موش‌ها و ادم‌ها"رو میگم.ولی امشب یعنی همین الان تموم شد.غم انگیز و غم انگیز و غم انگیز...
دلم میخواد به بهانه غم انگیز بودن کتاب یه مقدار گریه کنم اما نشد.
کارای عقب افتاده م این چندروز انجام دادم یه سری دیگه هم مونده که قبل از تموم شدن این هفته روال میشن.
نمیدونم اگر کتاب های نخونده شده ی توی قفسه هام نبود باید چیکار میکردم.
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
"بسم ربّ الودود"《مسجدی
که در آن شبکه سازی انجام نشود یعنی نتواند مومنین را باهم مرتبط کند و
توان های آنها را با هم به اشتراک گذارد، به رسالت مسجد بودن خود نرسیده
است.》
دعوتید به: همایش جهانی مسجدهای تدبرمحورهمراه با رونمایی از سند فعالیت‌های مسجدچهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۸ ساعت ١۶الی١٨محل برگزاری: مسجد دانشگاه تهران
کتاب«مسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری»، کتابی کاربردی برای اصلاح عملکرد و برنامه‌های همه افراد حاضر در مسجد است.
 
این کتاب در چهار فصل «اهمیت و جایگاه مسجد»،«چیستی مسجد طراز اسلامی»، «چگونگی مسجد طراز اسلامی» و «امام جماعت طراز اسلام» تنظیم شده است.
 
مساجد «کرامت» «امام حسن(ع)» و «میرزا جعفر» شهر مشهد، در سال های 1350 تا 1353 شاهد هزاران نفری بودند که برای شرکت در نماز جماعت و سخنرانی‌های تفسیری و اعتقادی بعد از آن ب
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
98/3/18 بود که تصمیم گرفتم از کارها و اعمالم مراقبه کنم.
به مدت یک هفته انجامش دادم.
هفته دومش ولی ... 
ولی بله. کم کاری و غفلت کردم ... .
اما خداروشکر که الان می تونم ادامه بدم.
الحمدلله... .
از همین چهارشنبه تا جمعه ، هفته دوم مراقبه ام باشه خوبه.
ان شاء... .
با سلام و تحیت حضور ائمه محترم مساجد
بدینوسیله به اطلاع می رساند، با توجه به مناسبت ویژه دهه کرامت "مرکز رسیدگی به امور مساجد استان البرز" آماده دریافت کمک های مردمی و وجوه نقدی جهت ارسال به مناطق سیل زده می باشد.از ائمه محترم مساجد دعوت می شود ضمن فراخوان عمومی جهت جمع آوری وجوه نقدی، زمینه خوشحالی هم میهنان و یاری آسیب دیدگان سیل زده را فراهم نماییم.
مجله اینترنتی حنانه هر هفته چند کتاب انگیزشی و موفقیت را  از طریق اینستاگرام مجله  hanane.vhd@ به دنبال کنندگان عزیز معرفی می کند و لینک کتاب ها در سایت برای دانلود قرار می دهید. اگر شما هم جز علاقمندان به این دسته از کتاب ها هستید می توانید از طریق لینک زیر کتاب ها را دریافت و از پیج ما کتاب هایی که در آینده معرفی خواهیم کرد را دنبال کنید.
لینک دانلود و معرفی کتاب ها
هر دو هفته یکبار خانوادگی به کتابخانه قفسه باز نزدیک منزل میریم، بچه‌ ها کتاب‌ جدید برای خودشون انتخاب می کنند و کتابهای هفته گذشته رو تحویل میدن، از این که یک کارت عضویت مختص خودشون دارند و می تونند برای خودشون کتاب‌ انتخاب کنند، حس خوبی دارند. 
عضویت در کتابخانه هزینه زیادی هم نداره: برای بزرگترها سالانه 5 هزار تومن و برای کودکان 2500 تومن.
شما چه پیشنهادی برای یک تفریح و سرگرمی فرهنگی البته‌ ارزون دارید؟ 
نام درس
فعالیت های انجام شده (تدریس) 
فعالیت های خواسته شده (تکلیف) 

عربی
تدریس فصل 4
امتحان نوبت اول شفاهی هفته دیگر

علوم تکمیلی
پلوکوپی داده شده تا سوال 10 حل شد
تا سوال 20 پلوکوپی حل شود

هنر
آموزش گل شاه عباسی
برای هفته دیگر نقاشی گل آورده شود

فیزیک
تدریس فصل 6 کتاب وزارتی
برای هفته دیگر 20 تبدیل انرژی بنویسید

 
بدینوسیله با توجه به برگزاری اولین دوره مسابقات ورزشی در دهه کرامت 1398 ویژه اعضاء کانونهای فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خلیل آباد عناوین رشته های ورزشی به شرح ذیل اعلام می گردد.
1- فوتبال دستی
2- تنیس روی میز
3- شطرنج
4- دارت
شایسته است مدیران محترم کانون نسبت به معرفی 3تا 5 نفر از اعضاء کانون در هر رشته تا پایان وقت اداری روز سه شنبه 18 تیر ماه در قالب نامه اداری اقدام نمایند .
باتشکر کارگروه غنی سازی اوقات فراغت کانونهای مساجد شهرستان خلیل آباد
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لیزنا، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
⚜️آغاز ثبتنام دومین دوره مجازی زبان فرانسوی
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق اولین دوره مجازی فرانسوی و استقبال کم نظیر مخاطبین آموزشگاه مجازی زبان هُدهُد افتخار دارد تا دومین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست) نسخه پرینت باکیفیت خوب این کتاب با مبلغ 30 هزار تومان با ارسال رایگان و هدیه یک جلد ک
زراعتکار مکی با اشاره به اینکه در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای مکی با همکاری پایگاه بسیج، دهیاری و ایستگاه صلواتی فاطمیون، روند گندزدایی و ضدعفونی مساجد و معابر را انجام می دهیم.
ادامه مطلب
 
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دولت در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
                                                                                                                                                                                                                          
 
 
 
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
► ترتیب مسابقات لیگ در هفته های مختلف در جدول زیر آورده شده است: 

هفته 1
1 - 2
3 - 4
5 - 6
7 - 8

هفته 2
4 - 1
2 - 7
6 - 3
8 - 5

هفته 3
1 - 8
3 - 5
4 - 2
7 - 6

هفته 4
6 - 1
2 - 3
5 - 7
8 - 4

هفته 5
1 - 7
4 - 5
3 - 8
2 - 6

هفته 6
5 - 1
7 - 3
6 - 4
8 - 2

هفته 7
1 - 3
2 - 5
4 - 7
6 - 8

هفته 8
3 - 1
5 - 2
7 - 4
8 - 6

هفته 9
1 - 5
3 - 7
4 - 6
2 - 8

هفته 10
7 - 1
5 - 4
8 - 3
6 - 2

هفته 11
1 - 6
3 - 2
7 - 5
4 - 8

هفته 12
8 - 1
5 - 3
2 - 4
6 - 7

هفته 13
1 - 4
7 - 2
3 - 6
5 - 8

هفته 14
2 -1
4 - 3
6 - 5
8 - 7

► هرگاه تیمی بدون صاحب شود، در اولین فرصت پس از یکی از زمان های زیر، بات (bot)خواهد شد:- قبل از با
سلام و خداقوت
درسهای هفته ۵ام
۱-نشانی بهشت - درسنامه فاطمی
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/UDsFYA--
۲-گفتارهایی ‍‍‍پیرامون عاشورا
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/B20DZg--
یا درس نرمش قهرمانانه
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/UD1SNgU8
۳-انسان موفق - اعتماد به خدا
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/VzFXMA--
 
به دلیل مشکل در بروزرسانی درسنامه فاطمی، لطفا درس زیر را انتخاب نمایید:
درسهای بندگی در سوره فرقان
https://ec.nahad.ir/index.php/course/View/AG5WNQA3
 
به نکات زیر توجه نمایید:
1- حتما دروس را تا روز سه شنبه غروب
با سلام و احترام خدمت تمام اعضای محترم حلقه داستانی کویر
این هفته به مناسبت هفته کتاب، میزبان تعدادی از ناشران و نویسندگان شهرستان خواهیم بود. البته برنامه معمول نقد داستان و تمرین های داستانی، به روال گذشته برگزار خواهد شد.
بزرگترین چیزی که من از زندگی در پایتخت طلبکارم اینه که توی این تالار وحدت بی نظیر یه تئاتر عالی ببینم! 
چیزی که با وجود دانشجوی تهران بودنم برام محقق نشد چون ساعت شروع تئاتر خیلیییییی دیره و من موقع برگشت به مشکل میخورم :/ 
نه دلم کافه ها و پارک های تهران رو میخواد نه سینما ها و بازار هاشو نه حتی تجریش و دربند و بام و غیره اش رو، من از تهران فقط تئاتر توی تالار وحدت میخوام.
امیدوارم که اهل کتاب و تئاتر باشی تا آخر هفته های پاییزی خودمون رو با کتا
..::هوالرفیق::..
یک روز سر مورنینگ1 (Morning) رزیدنت2 به ما گفت که هفته آینده دارد کنگره زنان و مامایی برگزار می‌شود برای همین اساتید هیچ کدام نیستند. ما هم فکر کردیم کنگره سالانه‌ی OBGYN3  آلمان! یا یکی از این کشورهای اروپایی هست که پروفسورها دور هم جمع می‌شوند و مسائل فوق تخصصی را هر چه دقیق‌تر و به‌روزتر بررسی می‌کنند؛ احتمالا ما هم این هفته تعطیل می‌شویم که حسابی درس بخوانیم، جون خودمون...
ادامه مطلب
شهید بی‌تظاهر اما پر حضور و پر اثر/  ۲۷ آذر ۱۳۵۸شهادت #شهیدمفتح
♦️رهبرمعظم انقلاب: آن عزیز در زندگیش کم‌نمود و کم‌تظاهر اما پرحضور و پرتحرک بود. اسمش کمتر برده می‌شد اما آثارش خیلی جاها بود. یکی از آنها دانشگاه بود و یکی از آنها حوزه.
♦️ آنها که یاد آن عزیز را گرامی داشتند و با او انس گرفتند می‌دانند که حضور شهید مفتح در سالهای تاریک اختناق در پایگاههای مقاومت و معرفت و فرهنگ انقلابی، یعنی مساجد، یک حضور نمایان و کم‌نظیر بود، هر جا او بو
شعار هفته کتاب
حال خوش خواندن
 
مطالعه، یگانه راهی است برای آشنایی و گفتگو با بزرگان روزگار که قرن ها پیش در دنیا به سر برده و اکنون در زیر خاک منزل دارند
 
 
 
انسان‌های بزرگ می‌توانند دو دقیقه بدون هوا، دو هفته بدون آب و یک عمر بدون پول زندگی کنند، اما بدون «کتاب» نمی‌توانند حتی یک لحظه ! زنده بمانند.
 
هفته کتاب و کتابخوانی مبارک باد 
کتابی برای تمام فصول!!
✍ کتاب "راهنمای هفتگی آسمان شب" پدیده‌های رصدی مربوط به هر هفته از جمله بارش‌ها و رگبارهای شهابی، اجرام آسمانی، نحوه یافتن صورت‌های فلکی و توضیح مختصری درباره داستان و افسانه‌هایشان را بازگو می‌کند. مقدمه‌‌ی این کتاب به ارائه توضیحاتی در خصوث مفاهیم اولیه ستاره شناسی مانند سمت‌ها در آسمان، ماهیت درجه‌ها، قدر و نامگذاری ستارگان و . . . که آشنایی با آنها برای شروع آموختن ستاره شناسی لازم است، می‌پردازد و در ادام
دستور جلسه:
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت هفته ی کتاب وکتابخوانی 
برنامه ریزی به مناسبت بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری
برنام ریزی برای تمرینات سرود همگانی
توجیه دانش آموزان برای شرکت در مسابقات فرهنگی هنری
برپایی نمایشگاه کتاب
برنامه ریزی برای بزرگداشت شهادت امام حسن عسگری ع 
برنامه ریزی جشن آغاز امامت امام زمان(عج)
 برنامه ریزی جشن هفته وحدت ومیلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص)
معرفی دانش آموزان ضعیف درسی برای تشکیل کلاسهای تقویتی وکمک دانش
بچه که بودم، موسیقی سنتی و کلاسیک دوست نداشتم. حس می‌کنم بعضی وقت‌ها لازم است سنی از آدم بگذرد تا بعضی چیزها را درک کند و لذت ببرد. شاید هیچ وقت فکرش را نمی‌کردم یک روز هوس صدای افتخاری کنم و یک روز کامل موقع کار کردن افتخاری گوش کنم. یا چند روز بی وقفه بتهوون و شویرت گوش دهم و خسته نشوم. در عوض نتوانم بیشتر از چند ساعت پاپ گوش کنم. 
کتاب‌ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. هفته‌ی پیش هملت را برای بار دوم خواندم. بار اول، راهنمایی بودم که هملت را
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
با افزایش قیمت دلار و به تبع افزایش قیمت کالاهای وارداتی کاغذ هم از این قاعده مستثنی نبوده و این موجب شده که بسیاری از نویسندگان و ناشران کتاب با مشکلات و رکود به دلیل افزایش قیمت تمام شده کتاب مواجه شوند و در برخی موارد قیمت کتاب تا 3 برابر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است .
ادامه مطلب
نام درس
فعالیت های انجام شده (تدریس) 
فعالیت های خواسته شده (تکلیف) 

ادبیات
تدریس :کتاب نگارش درس 3
برای هفته دیگر 1 انشا در مورد، خانه، کلاغ و عینک نوشته شود(یکی از 3 موضوع) 

ریاضی
تدریس:ادامه درس معادله
صفحه 37 تا 40 کتاب وزارتی حل شود(اجباری نیست) 

پژوهش 
_
_

شیمی
تدریس:ادامه درس 3 
برای هفته دیگر از فصل 3  20 سوال تستی و 20 سوال تشریحی نوشته شود

 
مرور آنچه در این ایام به همت بچه‌های مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انجام شده، نشان می‌دهد اگرچه این روزها به منظور پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت مساجد و دیگر اماکن مذهبی محدود شده اما مسجدی‌ها در تلاشند تا این تهدید را به فرصتی بزرگ تبدیل کنند.

ادامه مطلب
دانلود جزوه خلاصه کتاب انگیزش و هیجان - فلش کارت و نمونه سوال- روانشناسی پیام نور -pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود خلاصه کتاب انگیزش و هیجان - آپاراتwww.aparat.com › result › دانلود_خلاصه_کتاب_انگیزش...دانلود خلاصه کتاب آفرینش نظریه معماری { جان لنگ } – در قالب pdf · shopping. 65 بازدید ۳ هفته ... دانلود رایگان جزوه کتاب انگیزش و هیجان مارشال ریو pdf · Fileandish.
دانلود جزوه کتاب انگیزش و هیجان خداپناهی – در قالب pdf دیدئو ...www.dideo.ir › دانلود-جزوه-کتاب-انگیزش
ثبتنام اولین دوره زبان پرتغالی
سطح: مبتدی
متن درسی: کتاب «Moito Prazer1» با قیمت 40هزار تومان در سایز «آچهار» بصورت رایگان ارسال میگردد. این کتاب در چهارترم اول خوانده می شود. همچنین یک جلد کتاب «افسانه سیاه» ترجمه شده از اسپانیایی نیز بعنوان هدیه ارسال میگردد.
⏰مدت دوره: هفته ای دو جلسه (هر دو ترم یک ماه طول می کشد)
ادامه مطلب
کتاب که می‌خوانی، گاهی از حاشیه‌ی کاغذ بیرون می‌افتی. فکرت پف می‌کند. جواب سؤال‌ها را زیر دندانت مزه‌مزه می‌کنی. دوست‌داشتن‌هایت در دست‌ها و چشم‌های آدم‌های امیدوار رنگی گره می‌خورد.
آدم‌ها وقتی کتاب نخوانند، بی‌منطق می‌شوند. 

نژاد‌پرست می‌شوند. مشکلاتشان را با داد و فریاد حل می‌کنند. حرف‌زدن درست یادشان می‌رود و کلمات زیر حنجره‌هایشان تلنبار می‌شوند، بیرون نمی‌آیند، خفگی می‌آورند.
فکر می‌کرد خفگی فقط در دریا نیست! برای
مثلا خانواده خیلی بالایی هستین اول خانواده شهرتون کشورتون ... میرین یه دختر میگیرین از خانواده ای معمولی ... بهش میگین تو از امروز دیگه با روزهای قبلت فرق داری ها... هم احترام وعزتت فرق میکنه... هم دقت و توجهت باید فرق بکنهحرف صحیح و بجائیهمساجد اینجوری اند...درسته تا قبل مسجدیتشون به ظاهر یه زمین معمولی بودن مثل سایر زمینهای اطراف اما عروس خدا شدن! یه نماز که به این عنوان درشون خونده شد بله اونها بود به این خواستگاری!دیگه معمولی نیستن هم ثواب نم
مثلا خانواده خیلی بالایی هستین اول خانواده شهرتون کشورتون ... میرین یه دختر میگیرین از خانواده ای معمولی ... بهش میگین تو از امروز دیگه با روزهای قبلت فرق داری ها... هم احترام وعزتت فرق میکنه... هم دقت و توجهت باید فرق بکنهحرف صحیح و بجائیهمساجد اینجوری اند...درسته تا قبل مسجدیتشون به ظاهر یه زمین معمولی بودن مثل سایر زمینهای اطراف اما عروس خدا شدن! یه نماز که به این عنوان درشون خونده شد بله اونها بود به این خواستگاری!دیگه معمولی نیستن هم ثواب نم
کتاب و فرهنگ تاریخچه خوانی را باید ازجمله اساسی ترین عواملی دانست که بسیاری از کارشناسان مسائل فرهنگی و اجتماعی از آن بوسیله عنوان شاخصی بخاطر سنجش ترفیع ها تو ابعاد متنوع استفاده می کنند. فارغ از کامل بحث های اجتماعی درباره ی بزرگی مطالعه، خواندن کتاب ازجمله مشغولیت هایی است که این روزها با تجلی فناوری های نوین بخشی کم رنگ تر از پیش شده است.درون چند ماه گذشته، در زومیت تلاش کرد ه ا یم با معرفی کتاب های خواندنی و البته کاربردی، سهمی درون ار
قران درمان دردهای بشراست کتاب هدایتگر وثروتی است که فقر نداردوهدایتی است که گمراهی ندارد .
به مناسبت هفته بزرگداشت قران کریم از تاریخ 97/9/24 برنامه های ویژه ازجمله تلاوت جزءسی قران کریم باحضوردانش آموزان،درمحضرقران کریم باحضور معلمان وبرپایی سفره قرانی ،نصب نکات کلیدی با این موضوع ،اجرای طرح بشارت و....بود 
مجله اینترنتی حنانه هر هفته چند کتاب انگیزشی و موفقیت را  از طریق اینستاگرام مجله  hanane.vhd@ به دنبال کنندگان عزیز معرفی می کند و لینک کتاب ها در سایت برای دانلود قرار می دهید. اگر شما هم جز علاقمندان به این دسته از کتاب ها هستید می توانید از طریق لینک زیر کتاب ها را دریافت و از پیج ما کتاب هایی که در آینده معرفی خواهیم کرد را دنبال کنید.

لینک دانلود و معرفی کتاب ها
به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه و جایگاه ویژه و حساس این نهاد در حفظ نظام اسلامی و قانون اساسی، شایسته است ائمه محترم مساجد و جماعات در سطح مساجد استان درخصوص تبیین این جایگاه مساعدت نموده و محورهای بیان شده در فایل زیر را توزیع نمایند.
به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی در 26 تیرماه و جایگاه ویژه و حساس این نهاد در حفظ نظام اسلامی و قانون اساسی، شایسته است ائمه محترم مساجد و جماعات در سطح مساجد استان درخصوص تبیین این جایگاه مساعدت نموده و محورهای بیان شده در فایل زیر را توزیع نمایند.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو
 
دانلود فایل
 
 
 
دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو :: دانلود کتابketabdownloadpdf.blog.ir › tag › دانلود رایگان کتاب ...۲ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب صوتی هنر رزم اثر سون تزو» ثبت شده است - دانلود کتاب.
دانلود کتاب صوتی هنر رزم | دکه علمیdakeelmi.ir › product › دانلود-کتاب-صوتی-هنر-رزمدانلود کتاب صوتی هنر رزم نسخه کامل و بدون سانسور. هنر رزم. کتاب صوتی . کتاب صوتی Art Of War. سان تزو نویسنده کتاب هنر رزم خواند
تحقیقات نشان داده بچه‌‌های ۴ تا ۵ ساله‌ای که سه تا پنج بار در هفته برایشان کتاب خوانده می‌شود، نسبت به سایر همسالان خود، تیزفهم‌تر هستند.
 
کتاب خواندن برای فرزند، تاثیرات ماندگار هم برای والدین و هم برای کودکان دارد. با این کار می‌توانید کیفیت زمان با هم بودنتان را بالا ببرید، چون فرزندتان می‌داند که در این هنگام، تمام تمرکز و حواس پدر یا مادرش فقط معطوف به اوست. 
 
کتاب خواندن برای فرزندتان به نفع مهارت‌های خواندنی او در مدرسه نیز خو
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود رایگان هذا کتاب کنزالعلوم مخفی, کواکب و سیارات و ...taktafile.ir › دانلود-کتاب-هذا-کتاب-کنزالعلوم-مخفیدانلود رایگان کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی کواکب و سیارات و نقش آنها در سرنوشت 99 اسماء الحسنی مبارک کتاب کنز العلوم مخفی دعای گشایش بخت دختران موکلین ...
دانلود کتاب هذا کتاب کنزالعلوم مخفی - پروژه هاwww.takbook.com › best › دانلود-
 کارگاه آموزشی شاخص های ارزیابی کیفی (چشم اندازی به آلتمتریکس) توسط انجمن علمی_دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا(س) با همکاری اتحادیه انجمن های علم اطلاعات و دانش شناسی(ادکا) و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه الزهرا (س) در تاریخ 7 دی ماه 1396 از ساعت 8 الی 12 در کارگاه کتاب دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه الزهرا(س) با تدریس سرکار خانم فیروزه دوخانی، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه آزاد علوم تحقیقات، برگز
سطح: مبتدی
متن درسی: کتاب «اسپانیول اندیرکتو1» با قیمت 40هزار تومان در سایز «آچهار» بصورت رایگان ارسال میگردد. این کتاب در چهارترم اول خوانده می شود. همچنین یک جلد کتاب «افسانه سیاه» ترجمه شده از اسپانیایی توسط استاد این دوره نیز بعنوان هدیه ارسال میگردد.
⏰مدت دوره: هفته ای دو جلسه (هر دو ترم یک ماه طول می کشد)
⏳ تعداد کل ترم ها (مبتدی، متوسطه، پیشرفته): 12 ترم (هر ترم 5جلسه بهمراه 5جلسه حل تمرین)
ادامه مطلب
⚜️آغاز ثبتنام اولین دوره مجازی زبان فرانسوی⚜️
به حول و قوه الهی پس از برگزاری موفق چهار دوره مجازی مکالمه عربی و استقبال کم نظیر مخاطبین، و نیز درخواست مکرر مخاطبین برای افزودن دیگر زبان ها،آموزشگاه زبان هُدهُد افتخار دارد تا اولین دوره مجازی آفلاین زبان #فرانسوی را برگزار نماید.
سطح: مبتدی (از الفبا شروع میشود و تا پیشرفته )
متن درسی: کتاب le nouveau taxi1 (این کتاب رایج ترین و درعین پرمطلب بودن، آسان ترین نیز هست)
⏰مدت زمان: هفته ای دو جلسه (در
و من یک هفته ی تمامه دارم تو سایتا دنبال دوتا کتاب شعر خوب و مناسب برای گروه سنی الف میگردم و پیدا نمیکنم. 
کلا نقدهای زیادی به کتاب کودک وارده، بعضی هاشون که مزخرف نوشتن (مثل همون خرخروی عرعرو!)، بعضیاش که خوبه و شاعر حسابی داره، بدآموزی داره(مثلا کتاب خروس سیگاری! یا بعضی کتابای می می نی) میمونه چندتا کتاب خوب، که اونام فروش اینترنتی هاشون داغونه، همه جا زدن ناموجود! 
راستش اون روزی که در بدر دنبال کتاب اصول بازاریابی یا تحقیق در عملیات میگش

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها