نتایج جستجو برای عبارت :

بساز بفروش‌ها به این مناطق بروند

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که عرضه املاک کلنگی در دو منطقه یک و سه تهران علی‌رغم کاهش چشمگیر باز هم بیشتر از مناطق دیگر پایتخت است.
برآورد پرس و جو از مشاوران املاک پایتخت گویای آن است که طی روزهای گذشته عرضه املاک کلنگی در مناطق یک و سه علی‌رغم کاهش چشمگیر تعداد معاملات چنین املاکی در مقایسه با دوره رونق، نسبت به مناطق دیگر تهران بیشتر بوده و این مناطق باز هم سهم بیشتری را در آگهی فروش خانه کلنگی داشته‌اند.
به گزارش مجله دلتا علاوه بر
معلم: سلیم جان، با «مکتب» جمله بساز.سلیم: فاروق وردک حدود ده سال وزیر معارف افغانستان بود و فعلآ وزیر مشاور ریس جمهور غنی در امور پارلمانی معلم: من گفتم با «مکتب» جمله بساز. جمله تو اصلا مکتب نداشت. سلیم: نخیر استاد، جمله من حدود یک هزار مکتب داشت که شما متوجه نشدید.معلم: چه گفتی؟ من متوجه نشدم؟ تو فکر کردی من احمقم؟ برو از صنف بیرون.مجیب! ایستاد شو. با «پول» جمله بساز.مجیب: در حکومت حامد کرزی، فاروق وردک وزیر معارف افغانستان بود.معلم: پسرم، کج
سلام عزیزای دل
از سالی که این بلاگ تاسیس شد ۴سال میگذره من الان یه دانش اموز کنکوریم ..
فقط خواستم بهتون بگم التماس دعا ..
ممنون از همه کسایی که حمایت کردن ..دوستتون دارم 
وقتی نتیجه تلاشتو ببینی ..به پیروز شدن معتاد میشی :)
یادت نره رفیق زمان مثله سرعت نور میگذره درست بگذرون لحظه هاتو 
ایندتو بساز ..
وقتی از آپارتمان‌های لوکس  صحبت  می‌کنیم؛ منظور واحدهایی است که  مساحت بیش از 150 مترمربع دارند و از  امکانات کامل برخوردارند. گزارش‌های میدانی بازار رهن و اجاره خانه نشان  می‌دهد که این واحدها در حال از دست دادن مشتریان خود هستند.
  
قیمت‌ های پیشنهادی رهن و اجاره خانه‌ های لوکس به ویژه در مناطق شمالی تهران نشان می‌دهد که اگر حتی در گروه درآمدی قشر متوسط رو به بالا هم باشید، برای پیدا کردن خانه‌ای با قیمت مناسب باید کفش آهنی به پا کنید.
حتما یادت هست که گفته بودم خرابمان کن
و از نو بساز، کمی دیر شده امّا هنوز هم برایمان جا گذاشته‌ای. مثلا فردا در میان
قنوت نماز شیدایی‌ات که پُر است از حس‌ دوگانه‌ی شوق عید و ناراحتی تمام شدن ماهت،
آن جایی که می گوییم «اللهم اهل الکبریاء والعظمه .. و اهل العفو و رحمه» دقیقا
همان‌جا فرصتی دادی برای دوباره از نو ساخته شدن. سرگردانی سخت‌تر از ویرانی‌ست. ویرانمان کن و از نو بساز.
حتما یادت هست که گفته بودم خرابمان کن
و از نو بساز، کمی دیر شده امّا هنوز هم برایمان جا گذاشته‌ای. مثلا فردا در میان
قنوت نماز شیدایی‌ات که پُر است از حس‌ دوگانه‌ی شوق عید و ناراحتی تمام شدن ماهت،
آن جایی که می گوییم «اللهم اهل الکبریاء والعظمه .. و اهل العفو و رحمه» دقیقا
همان‌جا فرصتی دادی برای دوباره از نو ساخته شدن. سرگردانی سخت‌تر از ویرانی‌ست. ویرانمان کن و از نو بساز.
حتما یادت هست که گفته بودم خرابمان کن
و از نو بساز، کمی دیر شده امّا هنوز هم برایمان جا گذاشته‌ای. مثلا فردا در میان
قنوت نماز شیدایی‌ات که پُر است از حس‌ دوگانه‌ی شوق و ناراحتی تمام شدن ماهت،
آن جایی که می گوییم «اللهم اهل الکبریاء والعظمه .. و اهل العفو و رحمه» دقیقا
همان‌جا فرصتی دادی برای دوباره از نو ساخته شدن. ما طاقت بلاتکلیفی نداریم.
سرگردانی سخت‌تر از ویرانی‌ست. ویرانمان کن و از نو بساز.
چرا دید جامعه نسبت به شغل کارگری بد و منفی است؟، مثلا هر وقت میگیم طرف کارگره میگن کارگر بدبخت، اما تو جامعه اکثر بساز بفروش ها تو دهه شصت کارگر ساده ساختمانی بودند، بعد با دستمزد کارشان خونه خریدند و کار کردند و دهه 80 چند تا خونه داشتند. 
بقیه مشاغل هم همین طور، مثلا فردی کارگاه چند میلیاردی مبل و نجاری داره، اکثر این افراد بیست سال قبل نجار ساده بودند، الان سرمایه زیادی دارند. 
اما چرا الان جامعه این ها را میدونه اما اکثرا بعد از اسم کارگر
رایگان بفروش یک وب سایت در زمینه ثبت آگهی است که می توانید در آن به صورت رایگان خدمات و محصولات خود را رعایت کنید.
این وب سایت تمامی امکانات سایت های بزرگ آگهی را دارا می باشد.
از جمله قابلیت های ویژه این سایت می توان به
1) نوسازی آگهی: شما می توانید آگهی خود را به رایگان ثبت نمایید و هر از چند گاهی آن را تازه سازی نمایید. 
2) ویژه نمودن آگهی: شما می توانید با پرداخت 5 هزار تومان آگهی خود را ویژه کنید تا در صفحه اصلی و جایگاه بهتری نسبت به رایگان نشا
گزارش‌های آبان‌ماه بازار مسکن نشان می‌دهد که در منطقه 7 پایتخت، آپارتمان‌ های نوساز با قیمت پایین‌تری آگهی شده‌اند.
هرچند قیمت آپارتمان در منطقه 7 تهران مانند دیگر مناطق به‌ خصوص برای واحد های نوساز هنوز از تب و تاب قیمت پیشنهادی بالا نیفتاده اما، افت قیمت در محله‌های مصرفی این منطقه کاملا محسوس است.
به گزارش مجله دلتا ،تفکیک بافت منطقه 7 تهران به دو بخش مصرفی و لوکس نشان می‌دهد که در ماه‌های گذشته، افت قیمت از بافت لوکس این منطقه آغاز
خب دیماه نود و هشت هم با همه‌ی اتفاقاتی که برای ایران داشت به پایان رسید. واقعا وقتی بهش فکر میکنم اعصابم برای همه‌ی اون اتفاقات بهم میریزه. بین همه‌ی این اتفاقات هیچی بدتر و ناراحت کننده تر از علت سقوط هواپیمای اوکراینی نبود. خدایا خودت عاقبت مون رو ختم به خیر کن. خدایا خودت بهمن ماه و ماه ها و سالهای خوبی برامون بساز.
هجدهم این ماه تولد دو سالگی آریانه ولی برعکس تولد یک سالگیش که از یک ماه قبلش دنبال ایده بودم برای تزیین و حتی دسر و پذیرایی
شمال شهر تهران مناطق زیادی از تهران را در بر می گیرد . مناطق 1 و 3 از مناطق 22 گانه تهران جزء شمال تهران محسوب می شود .
اقدسیه ، تجریش ، چیذر ، دزاشیب ، ونک ، دروس و ... جزء مناطق شمال تهران به حساب می آیند .
شرکت وانت بار ایرانکس برای خدمت رسانی به اهالی محترم مناطق شمالی تهران اقدام به ایجاد واحد باربری در این مناطق کرده است تا همشهریان بتوانند وسایل و کالاهای خود را با نرخ مناسب و با کیفیت بالا جابه جا کنند .
این مجموعه حتی در روزهای تعطیل به مشتری
در مراسم رونمایی و تحویل  قرارداد های سند تک برگی واحدهای مسکن مهر، مدیرعامل شرکت عمران پردیس از  راه‌اندازی بورس مسکن مهر خبر داد.
  
در مراسم واگذاری سند عرصه و اعیان مسکن مهر ؛ مدیر عامل شرکت عمران پردیس از راه‌اندازی بورس مسکن مهر در آینده نزیک خبر داد.
به گزارش مجله دلتا مهدی هدایت، با اشاره به رونمایی از سند تک‌برگی عرصه و اعیان مسکن مهر  گفت: تاکنون  10 هزار و 697 قطعه عرصه واحد مسکونی مهر، به ارزش 350  میلیارد تومان به متقاضیان فروخته
آگهی‌هایی فروش املاکی که در روزهای گذشته به مشاوران املاک سپرده شده پیش بینی قیمت مسکن رو به سویی برده که مشاوران املاک از کاهش قیمت‌ها و نرمش مالکان سخن می‌گویند.
پیش بینی قیمت مسکن از روند کاهشی و تعدیل حکایت دارد. نگاهی به آگهی‌های بازار معاملات مسکن در پایتخت نشان می‌دهد که تعداد آگهی‌هایی فروش تعدیل‌ شده که پیش از این به دلیل نبود متقاضی خرید و قیمت بالا شانسی در معاملات نداشته‌اند، افزایش یافته است.
به گزارش مجله دلتا در حالی که
  
خرمالوها را به گنجشک ها بفروش: ماجرای خواستگارهای دختر داستان دنبال کردنیست
 
خرمالوها را به گنجشک ها بفروشنویسنده: محمد حنیفانتشارات جمکران
خلاصه:
ماجرای دختری به نام ریحانه که ۴ خواستگار سمج همزمان دارد. او خودش در ابتدا یکی از آنها را می پسندد ولی بعد متوجه می شود یکی دیگرشان که نامش امیریل است از همه بهتر است ولی پدر خانواده پسرعمه ریحانه را قبول می کند و ریحانه به خاطر بیماری قلبی پدر کوتاه می آید و تن به ازدواج می دهد و بعد با خیانت
ب رو میشناسید؟ ب همون دختر خاله امه که یه کمی مشکل ذهنی داره و دقیقا همسن منه.
مادر ب یک ماه قبل خونه کلنگی رو سپرد به بساز و بفروش که براشون بسازه .وقتی کل اسباب کشی تموم شد و مستقر شدن بابای من تو خیابون دیده بودشون که دارن خرده ریز میبرن بالاخره گفته بودن آره یهویی شد دادیم خونه رو بساز بفروش بسازه برامون! 
خواهر ب ما رو عروسیش دعوت نکرد.خواهر ب ما رو برای جشن سیسمونی و جهازش دعوت نکرد. ب وقتی تازه رفته بود سر کار هر وقت سراغش رو میگرفتیم ماما
مناطق دیدنی بلژیک | مناطق دیدنی فرانسه | مناطق دیدنی ارمنستان

مناطق دیدنی گرجستان | مناطق دیدنی ترکیه | مناطق دیدنی ایتالیا

کشورهای اروپایی دارای مناطق دیدنی زیادی هستند که با کمک تورهای ثنا سفر گشت می توانید به اروپا سفر کنید و مناطق دیدنی آنها را ببینید و همینطور می توانید به مراکز خرید بروید و خرید های خود را انجام دهید. ثنا سفر گشت همیشه و همه جا در کنار شماست.
مناطق دیدنی آنکارا | مناطق دیدنی آنتالیا | مناطق دیدنی آلانیا | مناطق دیدنی پاریس | مناطق دیدنی مارسی

مناطق دیدنی فلورانس | مناطق دیدنی بارسلونا | مناطق دیدنی مادرید | مناطق دیدنی هلسینکی

مناطق دیدنی موناکو | مناطق دیدنی فنلاند | مناطق دیدنی بلغارستان | مناطق دیدنی اسپانیا | دیدنی های بروکسل
 
از آنجایی که آنکارا پایتخت کشور ترکیه است و دومین شهر بزرگ بعد از استانبول محسوب می شود، میراث تاریخی و بناهایی با قدمت چند قرن را دارا می باشد که هر کد
تحولات بازار مسکن شهر تهران از بازگشت امید میان عرضه‌کنندگان و سازندگان مسکن و ایجاد اطمینان در طرف تقاضا حکایت دارد.

جدیدترین اخبار بازار مسکن ضمن آنکه که اعلام می‌کند دیگر از افزایش نجومی قیمت، مشابه آنچه در سال ۹۷ رخ داد، خبری نخواهد بود، از اختصاص سیاست‌ های اعتباری به منظور رونق بخش مسکن نیز خبر می‌دهد.
به گزارش مجله دلتا با اینکه در مهرماه امسال معاملات مسکن روند رو به افزایش به خود گرفته است، اما تعداد معاملات هنوز در سطح قابل قب
مسکن کارگران به عنوان قشر آسیب‌پذیر جامعه در شرایطی که قیمت مسکن به حدی رسیده است که دست این قشر را از آن کوتاه کرده، مهمترین موضوعی است که باید در اولویت قرار بگیرد.
معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره اقدامات انجام شده برای «ترمیم قدرت خرید کارگران» گفت: به همین سبب درخواست اعطای یک خط اعتباری برای خرید مسکن کارگران را مطرح کرده‎‌ایم که بانک مرکزی در حال بررسی آن است.
به گزارش مجله دلتا محمد کبیری با اعلام این خبر افزود: ا
عزیزان من! سعی کنید روز اوّل فروردین را برای خودتان «نوروز» کنید. اوّل فروردین «نوروز» برای آن‌هایی که در درون خود، به فساد و انحطاط گرایش پیدا می‌کنند و خود را از خدا دور می‌کنند، نوروز و عید نیست، روز جشن و شادی نیست؛ شوم است!
۱۳۷۷/۱/۱-رهبر انقلاب
           
مناطق دیدنی آنکارا | مناطق دیدنی آنتالیا | مناطق دیدنی آلانیا | مناطق دیدنی استانبول
مناطق دیدنی ترکیه | مناطق دیدنی هلسینکی 
مناطق دیدنی بارسلونا
 
ثنا سفر گشت به شما پیشنهاد می کند تعطیلات تابستانی خود را به ترکیه ببرید و یا اگر می خواهید به مسافرت بروید حتما مناطق دیدنی جذاب و خیره کننده شهرهای ترکیه را ببینید. مناطق دیدنی آنکارا، آلانیا، آنتالیا و استانبول هر ساله جمعیت زیادی را در خود جذب می کند، این شهرها برخی از شهرهای ترکیه هستند که
مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و خدمت رسانی به زلزله زدگان در کنار دستگاه های امداد رسان دستور صادر کرد.قائم مقام تولیت آستان قدس نیز ماموریت یافت تا ضمن بررسی آخرین وضعیت مناطق و نیازهای اولیه زلزله زدگان، تامین و بسیج امکانات لازم متناسب با ظرفیت های آستان قدس در دستور کار قرار دهد.اوایل امسال هم به دنبال وقوع سیلاب در برخی از مناطق کشور، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، خدمات گسترده ای توسط آستان قدس رضوی به مردم سیل زده ارائه شد.
ازنظر ژئومورفولوژی درمنطقه شهرستان ملایر سه مجموعه قابل تشخیص است.مناطق مرتفع وصخرهساز با بریدگی های شیب تند چشم انداز قالب بوده که بیشتر سا زندهای آن آهک های کرتاسه است.2.مناطق تپه ماهوری که بیشتر کم ارتفاع بوده که اغلب شامل شیست های ژوراسیک است.3.مناطق پست وکم ارتفاع،مثل رسوب های آبرفتی وتراست هاو....
 من کلاه گیس و آبروی آدم کچل را با هم می برم!
    (امضا: باد پاییز)
***************
   برای اینکه زیر پایم را خالی نکنند، روی دستهایم راه می روم!
    (امضا: ژیمناستیک کار)
***************
    ما به جمله همیشه حق با «مشتری» است اعتراض داریم!
    (امضا: جمعی از سیارات منظومه شمسی)
***************
در رمانتیک بودن ما همین بس که هم شمع داریم و هم پروانه!
(امضا: جمعی از اتومبیل ها)
***************
انواع گاز اشک آور برای سرکوب تظاهرات میوه ها موجود است!
(امضا: پیاز)
***************
دوستت دارم ای
یا علیما بضری و مسکنتی
ای واقف از حال زار و ناتوانم.
این وجودم مثل ماشینی شده که
به خرج افتاده،هر چه هم هزینه کنی برایش
دوباره روز از نو،روزی از نو.
خدایا بیا و این وجود مرا با لطفت ،بخششت مهربانیت، اصلاح کن.
ازم آدمی دیگر بساز.
آن چنانم کن تو میخواهی.
مرا دریاب الله.
دریاب فقیر را.
دریاب مسکین را.
دریاب بنده ات رو.
روسیاهم .
روسفیدم کن.
ارباب فقط حسین.
سنگ مناسب مناطق سردسیروقتی که قرار است سنگی در مناطق سردسیر به عنوان سنگ محوطه استفاده گردد نکته مهمی که باید به آن توجه نمود این است که آیا سنگ با توجه به جذب آن میتواند مقاومت لازم در برابر سیکل سرما را حفظ نماید و جزو انواع سنگ مناسب مناطق سردسیر به حساب آید.بسیار مهم است که در مناطق سردسیر حتما در صورت نیاز به استفاده از سنگ در محوطه در صورتی که دوست دارید بعد از دوره سرما و یخ زدگی اتفاقی برای سنگهای محوطه شما اتفاقی پیش نیاید میتوانید ه
شرکت تعاونی مسکن تلاشگران شهرداری بندرانزلی ( درحال تصفیه ) به شماره ثبت 1799 و شناسه ملی 10720145406 در نظر دارد تا از طریق مزایده سه پلاک ثبتی از زمین های مسکونی خود را بفروش برساند. جهت اطلاع بیشتر با شماره 09117041503 تماس حاصل نمایید.
وضع حال آدمی مثل من، وقتی خدا باهاش حرف می زنه، چه خوفناکه ..
چرا اینقدر کوبندس خدا جون؟؟
بندگی کردنه تو کار سختیه ..
خییییلی سخته ..
 
تمام تدابیر من غلط از آب در میاد .. خدایا چرا کمکم نمی کنی .. ؟؟؟!!!!!
اینم کار شیطونه یا نَفسَم که فکر می کنم کمکم نمی کنی؟؟ چطور تفکیک کنم اینا رو از هم ؟؟!!!
خدایا هدایتی ببببببببببببببببببببببببببببزرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ از تو می خوام 
تَل گناهام نمی ذاره تو رو ببینم !!!!!
حرفات هم نمی فهمم
قوه فهم و ادراک و تعقلم ا
در حالی که برخی از مردم در آب و هوای گرم و آفتابی برنامه ریزی سفر و
گردش می کنند ، کسانی هستند همچون ما که به سفر در زمان های سرد تر و سفر
های زمستانی علاقه دارند و دوست دارند مناطق زیبا و پوشیده شده از برف را
مشاهده کنند .
من به شخصه آدم گرمایی هستم و زیاد به سفر به مناطق گرم و داغ علاقه
ندارم و بیشتر دوست دارم به مناطق خنک تر سفر کنم ، اگر شما نیز مانند من
به مناطق خنک علاقه دارید با ادامه مقاله همراه باشید.
در اینجا ۱۵ سفر های زمستانی وجود دار
  
خرمالوها را به گنجشک ها بفروش: ماجرای خواستگارهای دختر داستان دنبال کردنیست
 
خرمالوها را به گنجشک ها بفروشنویسنده: محمد حنیفانتشارات جمکران
خلاصه:
ماجرای دختری به نام ریحانه که ۴ خواستگار سمج همزمان دارد. او خودش در ابتدا یکی از آنها را می پسندد ولی بعد متوجه می شود یکی دیگرشان که نامش امیریل است از همه بهتر است ولی پدر خانواده پسرعمه ریحانه را قبول می کند و ریحانه به خاطر بیماری قلبی پدر کوتاه می آید و تن به ازدواج می دهد و بعد با خیانت
زیرا حج می تواند جزو مهریه باشد
و اصلی ترین اشکالی که گرفتند
گفتند : مردم را از حج نترسانید
زیرا مخصوص افراد ثروتمند نیست و خیلی از افراد جامعه می توانند بروند اما کم کاری میکنند. زیرا در این سالها با ۵۰ میلیون اضافه بر زندگی، مستطیع میشوند و باید به حج بروند
ضمن اینکه در سفر زیارات حج و عتبات، اخلاص بسیار مهم است در حالیکه در مهریه ها، گاهی چشم هم چشمی نیت سفر حج و کربلا و ... را مخدوش میکند
مشاهده مطلب در کانال
در حالی است که میانگین رشد قیمت  در شهر تهران نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۵۷ درصد بوده اما خرید آپارتمان  40 متری در تهران، ۷۵ درصد رشد قیمت را به خود اختصاص داده اند.
  
خرید آپارتمان 40 متری در تهران در پی افزایش قیمت مسکن، فشار تقاضا را موجب شده است. از دیگر سو نیز عدم  تمایل بساز بفروش ها به ساخت واحدهای زیر 60 متر، زمینه کمبود عرضه واحدهای  ۴۰ متر مربعی را فراهم کرده است؛ تا جایی که این واحدها با ۷۵ درصد رشد  قیمت، بالاترین میزان تورم را در ب
مردم اینجاچقدرمهرباننددیدندکفش ندارم،برایم پاپوش دوختند....دیدندسرمامیخورم سرم کلاه گذاشتند وچون برایم تنگ بود کلاه گشادتری.ودیدندهواگرم شد،پس کلاهم رابرداشتند....چون دیدندلباسم کهنه وپاره است به من وصله چسباندند.چون ازرفتارم فهمیدندسوادندارم،محبت کردندحسابم رارسیدند.خواستم دراین مهربانکده خانه بسازم،نانم رااجرکردند گفتندکلبه بساز.روزگارجالبیست مرغمان تخم مرغ نمیگذارد ولی هرروزگاومان میزاید،.
حسین پناهی
 
آشنایی با ابزارهای مختلف در قالیبافی
برای قالیبافی به ابزارهای گوناگونی احتیاج است که البته نوع این ابزارها در مناطق گوناگون متفاوت است ویا یک کار را انجام میدهند اما نام آنها بسته به منطقه مربوطه متفاوت است. ابزاری که برای گره زدن استفاده میشود در مناطق ترک باف قلاب نام دارد و در مناطق فارس باف کارد یا کاردک. وسیله که برای پود گذاری و کوبیدن قالی استفاده میشود در مناطق ترک دفه یا دفتین نامیده میشود و در مناطق فارس کرکیت که البته شکل آنها د
رفتم حجامت 
سه بار لیوان رو زد و گفت هر بار اینقدر اومده (یه ته لیوان مثلا ۲۰ سی سی یا شاید ۳۰) گفت من تیغها رو ریز زدم 
از همکارهای قدیم خودم بود 
خانمی که خیلی دنبال عروس کردن این و اون بود 
خدا خیرش بده 
گرچه من چون اصصصصلا به خودم نمی رسیدم و یه سیاه زامبی بودم فقط یبار منو نشون داده بود اونم بس که بهش گفتم برا همه میسازی برا منم بساز :| (خیلی سال پیش ها!) 
الانم که به خودم می رسم که بهم زامبی معرفی می کنن :/ 
ولش کن 
الان نمدونم چی بخورم! 
اومدم با یه من غر و گلایه د بغض
من چه هیرمی تری به کسی فروختم آخه؟
تو که میدونی من چقدر شکنتده ام ... تو که میدونی من حال و هوام بهم ریخته 
تو که میدونی بغض دارم تو که میدونی حسرت میخورم که میدونی عوض شدم که میدونی گم شدم که...
اشکهام امان نمیدن 
با تمام وجودم با تمام عجز و ناتوانی و بغض و گریه و نادمانه و هر چی که بخوای
زندگیمو بساز ... حالمو خوب کن 
آخه من کیو جز تو دارم بیام پیشش زار بزنم و کمک بخوام 
تموم شدم رفیق 
من آدم این روزا نبودم
بیا کمکم رف
این بازی دو نفر است. هرکس پنج بار نوبت دارد تا شکل اول را بسازد و نفر روبرو باید شبیه آن را در زمین خودش بسازد و خط وسط مثل آینه است.
برای شکل ها به مقوا شطرنجی نیاز است. چهارتا صد تایی. شش تا پنجاه تایی. هشت تا بیست و پنج تایی و ده تا ده تایی.
مناطق مرکزی افغانستان که به «هزاره‌جات» نیز مشهور است، به دلیل بی توجهی حکومت‌های گذشته و ستم تاریخی که بر آن روا داشته شده است، همواره در کنج فراموشی قرار داشته است. دلایل به فراموشی سپردن مناطق مرکزی از سوی حکومت‌های گذشته زیاد است. اما با توجه به بسترهای قومی قدرت در افغانستان، ساکنان مناطق مرکزی از قومیت متفاوت برخوردار بوده است. تفاوت مذهبی نیز دلیل دیگری بوده است که سبب رنج مضاعف در  این مناطق شده است...
ادامه مطلب
 ابلاغیه تعیین مناطق جنگی و عملیاتی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششمقوانین مقررات بخشنامه ها تصویب نامه دستورالعمل ها آئین نامه هاستاد کل نیروهای مسلح در نامه ای خطاب به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکر شده در این ماده را تعیین کرد. نوع مصوبه: ابلاغیه شماره مصوبه: ۳۶۱۰/۱۳۳۳/۲۸تاریخ مصوبه: ۹۶/۹/۲۸مرجع صدور مص
حمل بار به تمام نقاط کشور از جمله خدمات تخصصی باربری جبارربار دلگان می باشد که جهت رفع نیاز باربری به تمامی نقاط ایران را انجام می دهد.
حمل و ارسال بار به تمامی نقاط کشور
  مناطق مرکزی ایران : تهران،  اراک ,  اصفهان , قزوین ,  قم , کرج ,سمنان
مناطق شمال ایران : رشت , شمال , آمل , رامسر , بابل ,لاهیجان , گرگان , اردبیل
مناطق غرب ایران : همدان ,کرمانشاه , زنجان , ارومیه , سنندج , تبریز , خرم آباد
مناطق شرق ایران : کرمان , مشهد ,یزد , بیرجند , بجنورد , 
گوسفند اهلی  گونه ای بسیار گسترده نشخوارکننده است که در درجه اول به دلیل پشم ، گوشت ، شیر و مخفی های آن پرورش می یابد. گونه ها به تعداد زیادی از نژادها ، سازگار با اهداف مختلف در محیط های متنوع ، توسعه یافته اند. این مناطق از مناطق کوهستانی سرد و مرطوب شمال اروپا تا مناطق خشک آفریقا ، آسیا و استرالیا متغیر است. گوسفند ها در درجه اول حیوانات در حال چرای هستند و مرتعی را که در نزدیکی زمین است ، کشت می کنند. آنها در طیف گسترده ای از سیستم های تولیدی
 
DDB یکی از سه شبکه تبلیغاتی بزرگ گروه بازاریابی اومنیکام (Omnicom) در آلمان است که در رتبه‌بندی جهانی ازجمله آژانس‌های موفق تبلیغاتی شمرده می‌شود. این شرکت در سال ۱۹۴۹ توسط بیل برندباچ، ند دوئل و مک دن تاسیس شد و با داشتن یک تیم خلاق تبلیغاتی، در مدت‌زمان کوتاهی به یکی از مشهورترین شرکت‌های بازاریابی جهان تبدیل شد؛ به طوری که نظر بسیاری از برندهای معروف را به خود جلب کرد.
ادامه مطلب
باز ای الهه ی ناز با دل من بسازکین غم جانگداز برود زبرم
 
گر دل من نیاسود از گناه تو بودبیا تا ز سر گنهت گذرم
باز می کنم دست یاری به سویت درازبیا تا غم خود را با راز و نیازز خاطر ببرم
گر نکند تیر خشمت دلم را هدفبه خدا همچو مرغ پر شور شعفبه سویت بپرم
آن که اوبه غمت دل بنددچون من کیست؟ناز توبیش از اینبهر کیست؟
تو الهه ی نازی در بزمم بنشینمن تو را وفا دارم بیا که جز ایننباشد هنرم
این همه بی وفایی ندارد ثمربه خدا اگر ازمن نگیری خبرنیابی اثرم.
 
کریم ف
♦️هشدار فرمانده نیروی دریایی سپاه به آمریکا: مانند یک شاهین دنبالتان می‌کنیم
دریادار "علیرضا تنگسیری" با تاکید بر اینکه راهی جز این که آمریکایی‌ها از منطقه بروند وجود ندارد، گفت:
اگر گفتیم آمریکایی ها از منطقه بروند چون با رفتن آنها، منطقه عاری از مشکلات شده و امنیت در خلیج فارس برقرار خواهد شد.
آمریکایی ها دنبال تنش و آتش افروزی در منطقه هستند و به هر کجا که رفتند نا امنی به ارمغان بردند لذا در خلیج فارس که منطقه آرامی بوده است و سال ها کش
چه پیش آمد جان را که پس انداخت جهان را
بزن گردن آن را که بگوید که تسلا
چو بی‌واسطه جبار بپرورد جهان را
چه ناقوس چه ناموس چه اهلا و چه سهلا
گر اجزای زمینی وگر روح امینی
چو آن حال ببینی بگو جل جلالا
گر افلاک نباشد به خدا باک نباشد
دل غمناک نباشد مکن بانگ و علالا
فروپوش فروپوش نه بخروش نه بفروش
تویی باده مدهوش یکی لحظه بپالا
تو کرباسی و قصار تو انگوری و عصار
بپالا و بیفشار ولی دست میالا
خمش باش خمش باش در این مجمع اوباش 
مگو فاش مگو فاش ز مولی و ز م
دسته بندی املاک 
آگهی های ویلا سایت رایگان بفروش
دسته لوازم شخصی
زیر دسته بندی طلا و جواهر سایت سل فری
متن آگهی را از سایت های دیگر کپی ننمایید و متون را خود ایجاد نمایید
در صورتی که در نوشتن آگهی اصول و قواعد سئو و بهینه سازی   سایت را رعایت نمایید آگهی شما در موتورهای جستجو در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت  
برای بیشتر بازدید شدن آگهی خود لطفا اطلاعات آگهی خود مخصوصا اطلاعات مربوط به تماس آگهی نظیر استان  محله را به صورت دقیق وارد نمایید ت
در مناطق خشک حداکثر تعداد کیسه های سیمان رویِ هم انبار شده ۱۲ پاکت است مشروط بر آنکه ارتفاع آن از ۱/۸ متر تجاوز نکند 
در مناطق مرطوب با رطوبت نسبی بیش از نود درصد اعداد فوق به ترتیب به ۸ پاکت و ۱/۲ متر تغییر پیدا می کنند. 
طبق مبحث ۵ مقررات ملی ساختمان
 
 
✅سهمیه مناطق ؛ 
منطقه ۱ : مرکز تهران،اصفهان،شیراز،مشهد،تبریز
منطقه ۲ : بیشتر  شهرستانها
منطقه ۳ : مناطق محروم و برخی شهرهای کوچک
✅سهمیه ایثارگران ؛
۲۵ درصد ظرفیت رشته با نمره‌ی حداقل ۷۰ درصد پذیرش آزاد
۵ درصد ظرفیت سهمیه‌ی  ایثارگران با کمتر از ۲۵٪ جانبازی
✅سهمیه رزمندگان : پذیرش با کسب حداقل ۷۵درصد نمره پذیرش عادی

✅سهمیه تعهد خدمت مناطق محروم : ۳۰ درصد ظرفیت رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی دارای تعهد خدمتی ۳ برابر تحصیل غیرقا
وقتی انسان برای اولین بار نارگیل سفت را برداشت ، هرگز فکر نمی‌کرد میان قالب قهوه ای رنگ آن ، شیره ای خوش طعم و بو و جسمی سفید و پر خاصیت باشد ...!!!
برای "باز کردن اندیشه"،  خود را باید "شکست" ... عقاید و باورهای خود را ، احساس خود را، 
باید روزنه های "نو" را باز کرد تا از قالب کهن و بی منطق گریخت...!
هیچ گاه مانند یک نارگیل بسته نمان
"با ذهنی نو، جهانی نو بساز"
چقدر زیبا می توان زندگی کرد وقتی می توان "معمار زندگی" خود بود.
محبوب من 
در آخرین نامه‌ات گفته بودی چرا دیگر نمی‌نویسی؟ نوشتن چون خیش بستن بر خویش است مزرعه‌ات را آباد می کنی اما مردمی که پول ندارند نمی‌توانند محصولاتت را بخرند، ترجیح می‌دهند کمی بخورند و بقیه را دور از چشم تو در توبره کنند و ببرند. 
و اگر محصولت خوب باشد چوب کدخدا بر فرقت فرود می‌آید. راستی یک سال است کسی حالم را نمی پرسد پارسال که کدخدا حالم را گرفت هم‌ولایتی‌ها دسته دسته ترکم کرده‌اند انگار که جذامی دیده باشند ، از من فرار می‌ک
دختری هستم که بعد از ۵_۶ ماه توی خانه ای که ترسِ تنها ماندن در شب داشته ، تنها شده و توی تاریکی مانده. کمتر از چهل روز تا دفاعش فاصله دارد، بند اتصال به تمام  ادم های احمق و بیخود زندگی را بریده، ۹ کیلو لاغر تر از ۴ ماه قبل است، از قوی بودن خسته شده، پارادوکسیکال ترین و سورئال ترین روزها را پشت سر گذاشته، با پشت دست چپش توی دهان خیلی ها که حرف مفت زده اند کوبیده، کلمه هایش تمام شده و همچنان درصدد روشن نگاه داشتن تمام مشعل های امید توی دلش است . 
 
بعضیوقتا آدم یهو بین تمام مشکلات و گرفتاری ها بین اون همه کاری که ریخته سرش دوس داره یه لیوان قهوه دبش بخوره.از اونایی که کلی لفت و لعاب داره.از اونایی که وقتی تریلی 18 چرخ زندگی ازت رد میشه و لهت میکنه به دادت میرسه و خاکا رو از رو زانوت میتکونه و میگه:((ناراحت نباشیا.این تریلیا کارشونه.هی میان از روت رد میشن و میرن.کک شونم نمیگزه که هردفعه این همه آدمو له و لورده میکنن.تازه ناراحتم میشن وقتی بهشون خوش آمد گویی نمیکنی!))
از اونایی که بوش آدمو تا ن
طائر کوی تو منم، از دل و جان وفا کنممن ز فراق تو چه سان لبم به خنده وا کنمنرو ز پیش من تو ای جان من و سرشک منهستی من بسته به تو، بی تو چه هوی و ها کنماین دل هرزه گرد من مست نشد به جام کسدست تو و شراب می، نوشم و اقتدا کنمزهی هزار آفرین بر تو نگار نازنینیک سره کار من بساز که آبرو رها کنمقد تو مهر و ماه من، صورت تو هلال منروی من است سوی تو، نام تو را صدا کنمدست تو تکیه گاه من، پای تو پا به پای منحدیث توست شعر من، شور و شعف به پا کنمیاد تو جمله هست من، بود
مردم اینجا چقدر مهربانند!
دیدند کفش ندارم ، برایم پاپوش دوختند.
دیدند سرما میخورم سرم کلاه گذاشتن و 
چون برایم تنگ بود کلاه گشادتری و
دیدند هوا گرم شد ، پس کلاهم را برداشتند و
چون لباسم کهنه و پاره است به من وصله چسباندند و
چون از رفتارم فهمیدند که سواد ندارم
محبت کردند و حسابم را رسیدند.
خواستم در این مهربانکده خانه بسازم
نانم را آجر کردند گفتند کلبه بساز...
روزگار جالبی است
مرغمان تخم نمی گذارد ولی 
هر روز گاومان میزاید!
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیرپیش شمع آتش پروانه به جان گو درگیر
در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغبر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر
ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرشدر غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر
چنگ بنواز و بساز ار نبود عود چه باکآتشم عشق و دلم عود و تنم مجمر گیر
در سماع آی و ز سر خرقه برانداز و برقصور نه با گوشه رو و خرقه ما در سر گیر
صوف برکش ز سر و باده صافی درکشسیم در باز و به زر سیمبری در بر گیر
دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باشبخت گو پش
برام یه قفس بساز؛بدون پنجره،بدون در،منو بنداز اون تو و خودت بیرون در وایساتو کِ اون بیرون باشی میتونم فقط بِ نشستن تو پشت دیوارِ سرد فکر کنمتو کِ منو محصور کنی فقط ذهنم درگیر تویی میشه کِ منو بِ خاطر نجاتِ خودم بِ زنجیر کردیتو منو حبس میکنی ولی خودت هم با من داخل قفسِ بی نور نفس می کشی!کنار منی و نمیذاری لحظه ای ذهنم بِ خطا بره،نمیذاری لحظه ای بِ جهنمی ک توش بودم برگردم!تو باش؛پشت دیوار باش...لمس نشدنی باش...باش کِ بودنت اجزای متلاشی منو کنار ه
بین همه‌ی دعاها و مناجات‌ها خوانده و نخوانده، همین دو تا کلمه‌ی کوچک را جا گذاشته بین بقیه تا بعد از این همه سال سیاه بیاید و بیاید و بیاید و... برسد به دست من!
«و اعمُر قلبی» عمران یعنی آبادی، ساختن. «دلم را بساز»، «آباد کن دلم را». اگر خرابی نباشد، اگر ویرانی نباشد، کدام عمران؟!
خرابم... دلم ویرانه است... بسازش!
 الف ـ مراسم ساده
 وقتی علی علیه السّلام ازحضرت زهراء سلام الله علیها خواستگاری کرد، و پیامبر صلی الله علیه و آله موافقت نمود،فرمود:
علی جان! از درهم ودینار چه داری؟
پاسخ داد: یک شتر و زره جنگی.
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:حیوان سواری لازم است، زره را بفروش.
ادامه مطلب
بشدت حس غرور و حسادتم گل کرده از اینکه اینقدر بیکارم و همش انلاین نه اینکه اصلا کاری نداشته باشم ولی کارامم اونقدر نیس که کاملا وقتم پر کنه.
باید برنامه بچینم و برنامه ام با هر چیز اضافی هس پر کنم دلم نمیخواد همش بی جهت انلاین باشم...
نتم تموم شده و فعلا تا مدتی نت نمیخرم تا یکم عادت کنم به استفاده کمتر از شبکه های مجازی.
از خالی بودن تایمم بدم میاد درجریانید که؟ 
همین الان برنامه ریزی میکنم براش... 
یکی از بچه ها تو کامنت ها گف هدف بساز برای خودت
روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیرپیش شمع آتش پروانه به جان گو درگیر
در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغبر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر
ترک درویش مگیر ار نبود سیم و زرشدر غمت سیم شمار اشک و رخش را زر گیر
چنگ بنواز و بساز ار نبود عود چه باکآتشم عشق و دلم عود و تنم مجمر گیر
در سماع آی و ز سر خرقه برانداز و برقصور نه با گوشه رو و خرقه ما در سر گیر
صوف برکش ز سر و باده صافی درکشسیم در باز و به زر سیمبری در بر گیر
دوست گو یار شو و هر دو جهان دشمن باشبخت گو پش
در چه مناطقی از گیلان خرید زمین مناسب تر است ؟
خرید و فروش زمین در مناطق نزدیک تر به ساحل ، و همچنین مناطق کوهی دارای بیشترین استقبال بین متقاضیان زمین درشمال می باشد .
از جمله شهرهای ساحلی گیلان می توان به رودسر،بندر چمخاله ، بندر انزلی ، بندر کیاشهر اشاره نمود .
زمین هایی که در فاصله کمی نسبت به ساحل قرار داشته و در طرح هادی جز زمین های مسکونی محسوب می شوند دارای پیشرفت بسیار بالایی خواهند بود .
همچنین مناطق رو به رشد در گیلان می توان به اطاق
بهتر است راهنمایان گردشگری طبیعت و کسانی که به مناطق کویری و صحرایی سفر می کنند یا در این مناطق زندگی می کنند، اطلاعات کافی مربوط به مار زدگی و روش های درمان را بدانند.بنابراین در زیر به نکاتی راجع به مار زدگی و درمان آن اشاره خواهیم کرد. ادامه مطلب
معنیشو خودتون می‌دونید، پس نمی‌گم.
غر زدن فایده نداره، چون به هیچ دردی نمی‌خوره.
پاسخ به مشکلات دو گونه است:
۱-پذیرش
۲-تغییر
مثلاً: دلار هی‌گرون می‌شه، بدبخت می‌شیم.
۱-بپذیر این موقعیت رو و باهاش زندگی کن و درآمد کسب کن.
۲-تغییرش بده، نمی‌تونی تغییرش‌بدی.
کشورتو تغییر بده.
نمی‌تونی: باهاش بساز.
غر نزن عزیزم.
هی ذهنم را شخم میزدم تا از لابلای این خاک سفت و لم یزرع دانه ای پیدا کنم که جوانه ای شود برای نامه به شخصیت محبوب داستانی ام، اما انگار این عادت میانه روی از کودکی هم در وجودم بوده است و با اینکه علاقه زیادی به فیلم و کارتون و داستان و ... داشتم اما نه به شخصیت خاصی علاقه زیادی داشتم و نه به طور جد از کسی متنفر بودم! این وسط فقط پلیس آهنی بود که کمی به کار این روزها می آمد و کمی هم به شخصیتش علاقه مند بودم اما فی الواقع پلیس آهنی وجود ندارد که بخواه
 
هزینه استفاده از این سیستم جدید، فقط 30 دلار است و همین ویژگی، آن را به یک رقیب قابل توجه برای فناوری‌های دیگری که به تامین انرژی در شب اختصاص دارند، تبدیل می‌کند. تنها محدودیت سیستم این است که نمی‌توان از آن در هوای ابری و بارانی استفاده کرد.
 
به گزارش سلام نو و به نقل از نیوساینتیست، شاید ابزاری که از گرمای زمین، الکتریسیته تولید می‌کند، بتواند برای روشن کردن لامپ و شارژ تلفن همراه در مکان‌های دورافتاده به کار برود.
بیش از یک میلیارد
سقف سازه برای ایجاد طبقات و تحمل بار طبقات فوقانی طراحی و ساخته می شود. ارتفاع سقف بطور معمول بین 270 تا 300 سانتی متر است که در مناطق سرد سیر برای کمک به گرم نگاه داشتن فضا این ارتفاع کمتر و در مناطق گرمسیر برای کمک به جریان گردش هوا و خنک نگاه داشتن محیط، این ارتفاع بلندتر است.
ادامه مطلب
‌ گاهی فراتر از آنچه که هست بیاندیش،
 چشم باز کن ومتفاوت ببین... 
پای فکرت را زنجیر نکن،
 فرصت پرواز را از خودت نگیر... 
شخصیت خویش را چنان بساز 
که  
در زندگی دنبال غمخوار یا فردی که کمبودهایت را پر کند نباشی، 
ضعف هایت را با مهارتهای فرد مقابلت برطرف نکن بلکه با آموختن مهارتهای زندگی آنها را رفع کن
و به یاد داشته باشیم که
آسمان، سقف آرزوهاى ما را محدود نمیکند،
ذهن خودمان، محدودیت ها را برایمان درست میکند…
                                         
 
آزاد شو از بند خویش، زنجیر را باور نکن
اکنون زمان زندگیست، تاخیر را باور نکنحرف از هیاهو کم بزن، از آشتی ها دم بزناز دشمنی پرهیز کـن، شمشیر را باور نکـنخود را ضعیف و کم ندان، تنها در این عالم ندانتو شـــاهکـار خلــقتی، تحــــقیر را بــاور نکـــنبر روی بوم زندگی، هر چیز می خواهی بکشزیبا و زشتش پای توست، تقــدیر را باور نکــنتصویر اگر زیبا نبود، نقاش خوبی نیستیاز نو دوباره رســم کن، تصویر را باور نکنخالق تو را شاد آفرید، آزاد آزاد آفریدپر
ای نیرنگ باز!
ای حقه باز!
ای قناری رنگ کن و جای گنجشک بفروش!
ای چوپان دروغگو...
با کیم؟
خوب معلومه با چی توز
از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون یا حداقل از همه پنهون از خدا چه پنهون( اه...یکی پیدا نشد درست اینو به ما بگه که بالاخره از کی پنهون؟) ما خانوادتا سوپر چیپس مزمز رو دوست میداریم. البته هنوز عاشقش نشدیم! مزه اش یکم متفاوته و بذائقه ما جور در میاد!
حتی الان که گرون شده ما باز ولش نکردیم
دیروز دیدم چی توز هم سوپر چیپس داره و تخفیفشم خوبه
گفتیم
هوالحکیم
 
... یا مردم میخواهند به بهشت بروند ( نمازشان را میخوانند ، روزه شان را میگیرند و ... تا به بهشت بروند ) ، اما بعضی از انسان ها که میخواهند بروند و به خود خدا برسند " یُرِیدُونَ وَجْهَهُ الله " .یکی از مهمترین چیزهایی که انسان را در رسیدن به خود خدا کمک میکند 《انفاق 》 هست .انفاق بسیار مسئله مهمی هست ، جهاد با مال ، جهاد عجیبی است ، خیلی وقت ها انسان حاضر است جانش را بدهد ولی مالش را ندهد ، اصلاً اگر کسی توانست بر مال غلبه کند و دلش را از مال
 
 
یه روزایی دلم اگه خواننده بود صداش عین صدای بنان میشد اونجا که با اوج غم تو صداش میگه:
آه، ای الهه ی ناز با غم من بساز...
کین غم جان گداز برود ز برم...
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


دریافت
 
+شبیه متن یه ج
شیپ فایل مناطق حفاظت شده منابع طبیعی کشور فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: protected_area.shpحجم فایل: 1915قیمت: 20000 تومانبخشی از متن:شیپ فایل مناطق حفاظت شده منابع طبیعی کشور ایران-امکان ویرایش و تحلیل در arcgis- مکانیابی دقیق مناطق حفاظت شده- تفکیک استانی- مساحت دقیق هر منطقه حفاظت شده طبیعی
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
 
کانال ترکیه یکی از پروژه هایی است که کشور ترکیه سالهاست در حال بررسی آن است و اخیرا احداث آن آغاز شده است
این کانال 45 کیلو متر طول دارد و به منظور اتصال دریای سیاه به دریای مرمره احداث شده است 
عرض این کانال بین 250 تا 1000 متر و عمق آن 25 خواهد بود 
پیش بینی می شود این پروژه در سال 2023 به پایان برسد
کانال جدید استانبول تاثیر بسیار زیادی در عبور و مرور کشتی ها در تنگه ی بسفر خواهد گذاشت. سالانه تعداد قابل توجهی کشتی از تنگه ی بسفر می گذرند
محل ساخت ای
به نظر بسیاری از افراد سفر به مناطق جنوبی
ایران با آب و هوای شرجی در فصول گرم کار درستی نیست ولی این طرز فکر مختص گذشته
های دور بود. برای سفر به مناطق حنوبی و به خصوص جزایر دریای خلیج فارس مانند کیش،
همه ی فصول مناسب هستند چون اقامت که مهمترین قسم سفر است به لطف هتل های امروزی
مطلوب ترین صورت ممکن را دارد. مثلا هتل های کیش در دل دریا و در همه ی فصول
بهترین امکانات و تجهیزات را فراهم می آورند تا برای مسافران همه ی فصول مناسب سفر
باشد.
خدای قشنگم!
سلام... 
این روزها آسمان از پشت نرده های سبز رنگ، یک جور دیگری دلبری می کند و من هر وقت که دلگیر و خسته میشوم، پنجره را باز میگذارم و دلم با بزرگی و مهربانیت آرام میگیرد!
خدای من!
تو چقدر عظمت داری... 
آن زمان، 
که لابه لای ابرهای پنبه ای،تو را جست و جو میکنم و خودم را به دستان نیرومندت میسپارم، به راستی که جز تو یاری دهنده ای نیست...
من، تمام وجودم را تسلیم اراده ی تو میکنم، دستانم به سمت امتحانت گشوده است و من ایمان دارم تو مرا شفا خواه
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری
 
 
ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری بنا به دلایل گوناگون دارای جذابیت است و به همین دلیل است که در سال های اخیر، تاسیس و ثبت شرکت در مناطق آزاد روند رو به رشدی داشته است.
 
ثبت شرکت در  مناطق آزاد ۷ گانه ایران 
۱- ثبت شرکت در کیش
۲- ثبت شرکت در قشم
۳- ثبت شرکت در ارس
۴- ثبت شرکت در اروند
۵- ثبت شرکت در انزلی
۶- ثبت شرکت در ماکو
۷- ثبت شرکت در چابهار
 
مهمترین دلایل جذابیت ثبت شرکت در مناطق آزاد تجاری
 
۱- برخورداری از معافیت م
شهر ارواح معمولا در فیلم‌ها و داستان‌ها به چشم می‌خورد و الهام بخش داستان‌های هیجان انگیز این گروه از سرگرمی‌های روزانه است. از جمله می‌توان به فیلم آسمان زرد (1948) با بازی گریگوری پک یا فیلم 28 روز بعد به کارگردانی دنی بویل اشاره کرد. شهرهای ارواح در قاره آمریکا، به ویژه در مناطق مرکزی و جنوبی بیشتر به چشم می‌خورند. مثلا نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد فقط در کانزاس حدود 6000 محل مسکونی متروکه وجود دارد. اما چرا این مناطق خالی از سکنه می‌شوند؟ خ
مناطق دیدنی آنکارا | مناطق دیدنی ارمنستان | مناطق دیدنی گرجستان | مناطق دیدنی بلژیک
مناطق دیدنی ترکیه | مناطق دیدنی ایتالیا | مناطق دیدنی فرانسه | مناطق دیدنی بلغارستان

مناطق دیدنی استانبول
اگر اهل مسافرت به کشورهایی هستید که دریا داخل شهر قرار گرفته است به استانبول سفر کنید، پل گالاتا که در استانبول قرار دارد می توانید روی آن قدم بزنید و غذای دریایی میل کنید. 
پل گالاتا دو طبقه است و نمای بسیار جذابی روی دریا دارد، این پل قسمت شمال و
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
وقتی صحبت از مشهد می شود معمولا نوع سفر زیارتی به ذهن ها می رسد در حالی که لزوما تمامی افراد به قصد سفر زیارتی صرف راهی این شهر نمی شوند.افراد معمولا در تور مشهد از اصفهان سعی بر این دارند تا علاوه بر سفری زیارتی سیاحت دلچسبی را نیز تجربه کنند.به عنوان مثال از امکانات تفریحی متنوعی که بعضا در سطح کشور و منطقه کم نظیر هستند استفاده کنند.
اگر با خورو شخصی به این سفر بروند امکان سفرهای درون شهری و درون استانی زیادی را دارند زیرا در اطراف مشهد مقد
این وب سایت ها محصولات گیاهی را بصورت صددرصد خالص و طبیعی بصورت تضمینی ارایه می دهند برخلاف اکثر عطاری ها که گیاهان صنعتی و گلخانه ای را بفروش می رساند.
ضمن اینکه شما می توانید از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید و داروی ترکیبی خود را نیز سفارش دهید
وب سایت گیاه درمانی
geyahdarmani.ir/new/
وب سایت بازار اینتر
http://bazarinter.ir/store/superadmin/
طبیعت وحش به‌طور کلی به منطقه‌هایی گفته می‌شود که انسان آن‌ها را به‌طور قابل ملاحظه‌ای تغییر نداده‌است. شالوده حیات وحش جزییات بیشتری دارد که طبیعت وحش را بدین گونه توصیف می‌کند: «دست‌نخورده‌ترین و مختل‌نشده‌ترین مناطق طبیعی وحشی باقی‌مانده در سیارهٔ ما، آن مناطق باقی‌مانده واقعاً وحشی که تحت کنترل بشر نیستند و جاده‌ها، خطوط لوله‌کشی یا سایر ساختارهای صنعتی بدان‌ها راه نیافته‌اند.» مناطق طبیعت وحش در کشتارگاه‌ها، ایالات، ر
منطقه ۱
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، تجریش – خ. دزاشیب – جنب آتش نشانی
تلفن :  ۷~۲۲۲۳۹۶۰۰
 منطقه ۲
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، بزرگراه جلال آل احمد – کوی نصر – پشت آتش نشانی – انتهای خیابان سیزدهم
مسئول آقا / خانم :  سانی خانی
تلفن :  ۸~۸۸۲۷۶۹۰۱
 منطقه ۳
حوزه فعالیت: آموزش و پرورش : مناطق
نشانی :  ایران ، تهران ، تهران ، بالاتر از میدان ونک – بعد از میرداماد – جنب خانه مع
اجاره انبار کوچک تهران
به دلیل رشد افسار گسیخته قیمت‌ها، اجاره ملک در مناطق صنعتی تهران افزایش بسیاری داشته که چالش جدیدی را برای صنعتگران به وجود آورده  و باعث شده تا آن‌ها به شهرک‌های صنعتی اطراف تهران یا مناطق دیگر مهاجرت کنند.اجاره انبار کوچک تهران در مناطق مرکزی شهر مانند بازار که تعداد کسبه بیشتری در آن مشغول به کار بوده و نیازمند انبار هستند پر رونق تر می باشد ولی با این حال اجاره انبار کوچک تهران در تمامی مناطق میسر می باشد و قیم
#ترفند
 
جدیدا مد شدع خیلیا میزارن 
نکته قابل توجه اینجاس ک دیگ نمیگن چجوری باید‌ اینکارو کرد میفروشن
 
حالا بیا بفروش
 
برای این که در تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی پروفایل شما بدون اسم باشه ، کافیه محتویات بین دو کمانک زیر رو کپی و در قسمت نام پروفایل کپی و سپس ذخیره کنین☑️
 
(                     )
 
  @app_alfa
IRANIAN RASOOL ALFA
همایت فراموش نشع
 
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
فوری / دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سردار سرلشکر باقریرئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلحبرابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمایید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.
می‌گویند تا دوش سد‌ها را باز نکرده‌ایم، خانه‌به دوش شوید و بروید. این‌بار مثل دفاع مقدس خانه‌هایتان خراب نمی‌شود، تنها توی آب می‌شود. اما نه، همه‌ی شما نباید بروند، عده‌ای هم باید روی مین، زیر آب، توی زیر‌زمین  بروند. درست مثل آن سال‌ها عده‌ای باید دفاع بکنند و عده‌ای تمرین مقدس شدن. دفاع مقدس به همین شور گرفتن‌ها و سور گرفتن‌ها زنده است. دیدید چه قدر خوب شد این سال‌ها خرمشهر را خرم نکردند، شهر نکردند، مدیران ما توی خواب این روزها
شنیدم دلت می خواد یکی از اون مزرعه های رویایی فرانکفورت رو بخری. مطمئنم هیچ‌وقت پولت به اون خرجا نمی رسه و مجبور می شی باز ریسک کنی، چنان روزی، آدمِ من توی کارخونه با یه تلفن روزگارت رو سیاه می کنه، اون وقت من هستم و تو. منتظرم باش. چقدر دوست دارم توی چنان وضعیتی قیافه ت رو ببینم. فعلا کاری کردم که زندگی خوش این دختر کوچولوت تلخ بشه!_________________#خرمالو_ها_را_به_گنجشک_ها_بفروش به قلمِ #محمد_حنیف یک تراژدی است. دختر و پسری که طبق سنت به نام هم خورده ان
 
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
پس از ورود مسلمین به ایران دین اسلام به تدریج و در طول قرن ها در نقاط مختلف گسترش پیدا کرد اما مناطق مرکزی از جمله یزد،کرمان،و... دیرتراز سایر نقاط به دین اسلام گرویدند و تاقرن ها همچنان بر دین زرتشتی بودند.هر چند به مرور زمان جمعیت مسلمانان در این مناطق بیشتر از زرتشتیان شد.
شهر انار به دلیل آن که همیشه درمسیر یکی از راه های مهم ارتباطی ایران قرار داشته،شاهد حوادث و رویدادهای تاریخی متعددی در قرون مختلف پیش از اسلام و پس از اسلام بوده است.
 
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
برای این که رقص گوگل را متوجه شوید به مثالی که در ادامه زده می شود توجه کنید : از زمانی که بچه بودیم، بحث حذف شدن کنکور داغ بود، تا همین امروز که هنوز هم هر سال کنکوری داریم و کنکور می‌دهیم.
 
من همیشه به یک معضل بزرگ فکر می‌کردم، وقتی قرار است با معدل وارد دانشگاه شویم، اگر ۵۰۰ هزار نفر معدل‌شان ۱۹ باشد، کدام‌شان قرار است دانشگاه بروند؟
وقتی با رقص گوگل آشنا شدم، متوجه شدم گوگل به شکلی خلاقانه با این معضل دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال اگر
 
فروشگاه پی سی کالا به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ، سیستمهای تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.
ادامه مطلب
هرچی دارى به پاىِ زندگى بریز  
زندگی الانه همین الان
 دلخوشی‌های ساده ی زندگی رو که رو هم جمع کنی ، میشه خوشبختی
 از کارای ساده شروع کن 
دلخوشی به یه موزیک ناب 
 کتاب دلچسب 
 قهوه ی خوش عطر  
نفس عمیق تو هوای باروونی
 خسته نباشین به رفتگر محله
 دونه ریختن برای گنجشکا و کبوترای باغی
 آب دادن باغچه و گلدونای پشت پنجره 
خوندن درس مورد علاقت
 انجام دادن کاری که عاشقشی 
همشون باهم میشن خوشبختی 
منتظر معجزه نباش 
معجزه همین ثانیه هایی ان که نشست
سلام دوستان امروز می خوام یک سایت جالب رابه شما معرفی کنم که با معرفی آن به دیگران پول دریافت کنید
روش ثبت نام وارد سایت زیر شوید
https://pay98.cash/panel/ref/28558854
و ثبت نام کنید
تمام فیلد های رو پر کنید و وارد پنل کاربری شوید
درآنجا از شما یک سری اطلاعات می خواد که باید
حتما تکمیل کنید
وبا دریافت لینک زیر مجموعه گیری می توانید کسب درآمد کنید
دوستا کسانی که ارز دیجیتال می خوان بخرن این یکی از بهترین سایهات
و اگر می خواهی بفروشی در اینجا بفروش با بعترسن پشت
بشنوید
این تمام روزهای من، و تمام روز من است.
دیگر نخواهم نوشت. می‌دانم که این، عذاب بزرگی‌ست برای کسی که معتاد نوشتن است. من هفته‌ی سوم را می‌خواهم. و تا بدان نرسم، نخواهم نوشت.
بگذار در این آخرین کلماتم - امیدی به رسیدن، به فهمیدن، به چشیدن هفته‌ی سوم ندارم - از تو یادی کنم. همین بس، که مرا، رویای مرا، خواسته‌های مرا، فهم مرا، انتظارات مرا، توانایی مرا، ترس‌های مرا، امید مرا، وجود مرا ربوده‌ای. مرا بی هیچ پایی رها کرده‌ای و می‌گویی برو.
سلام
با خواندن برخی سایت ها و اطلاعات تحصیلی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری
سایتی در مورد سهمیه مناطق و ایثارگران
اطلاعات مهمی در مورد انتخاب رشته 
سایتی مهم در مورد کنکور سراسری
میزان درصد سهمیه مناطق و ایثارگران
سهمیه کنکور سراسری
اطلاعاتی در مورد تاثیر سهمیه مناطق و ایثارگران در انتخاب رشته کنکور سراسری 99
سایتی در مورد سهمیه کن
به اطلاع اهالی روستاهای #هلوش و #چاله می‌رساند برق این مناطق فردا مورخ ۹۹/۲/۲۱ از ساعت ۸ تا ۱۱ به دلیل اصلاح شبکه ۲۰ kv قطع خواهد شد.
لذا از ساکنین محترم این مناطق و همچنین نانوایی ها، اصناف، مراکز صنعتی درخواست میشود که قبل از قطع برق تمهیدات لازم را انجام دهند.
روابط عمومی مدیریت توزیع #برق شهرستان پلدختر
#پلدخترنیوز@poldokhtarnews
مشاهده مطلب در کانال
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا ارباب زین العابدین موسوی روز جمعه درون جمع خبرنگاران بیان کرد: طولانی تقلا ما این است فصیح آبهای سطح کوی ولیعصر(عج) آبادان بوسیله سوی رودخانه های بهمنشیر و اروند هدایت شود. وی گفت: بی آرامی اکنون چندین قسمت قسمت کردن از شهرداری، آبفا و پالایشگاه داخل حال رفع بغرنج مناطق آبگرفته هستند تا عمر به عادت عادی بازگردد. با گذشت چهار روز از بارش باران قطعی درون شهر آبادان، آب در فدایی از محله های مناطق ۲ و سه
مناطق آزاد ایران یکی از مقاصد سفر جذابی هستند که از جاذبه های گردشگری مختلفی برخوردار اند. بیشتر مناطق آزاد ایران را جزیره های زیبای آن تشکیل داده اند. معروف ترین جزیره ای که از جهات مختلف ارزش سفر بالایی دارد، جزیره کیش است.
 

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

K-POP LOVERS