نتایج جستجو برای عبارت :

انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر

انتصاب مشاور جوان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر ؛  طی حکمی از سوی محمد شایگان رئیس اداره  ورزش و جوانان کاشمر مشاور جوان این اداره  بنام دکتر مهدی ناظمی را منصوب کرد.
به گزارش گروه اجتماعی ترشیز اسپرت ؛ محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان  کاشمر مشاور جوان خود را منصوب کرد.
 دکتر مهدی ناظمی پیش از این مدیر گروه بخش تربیت بدنی مرکز آموزش عالی شهرستان کاشمررا در کارنامه خود دارد.
بنابه گزارش روابط عمومی هیئت کاراته شهرستان کاشمر درپی اعزام دونفر کاراته کاربانوات شهرستان کاشمر مراسم استقبال ازاین ورزشکاران گرامی باحضورروسای اداره ورزش و جوانان و هیئت کاراته و مربی این قهرمانان ونیز والدین وپیشکسوتان درروزچهارشنبه مورخه ۹۸/۲/۴ درمحل اداره ورزش و جوانان کاشمر برگزار شد.
ادامه مطلب
کاشمر- ترشیز اسپرت - مراسم بدرقه 2 بانوی ورزشکار خانم ها مهناز گل محمدی ، معصومه محمدی دعوت شدگان به تیم ملی سبک کیوکشین کاراته ناکامورا جهت مسابقات بین المللی در کشور ارمنستان  با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، معاونت ورزشی اداره ، معاونت ورزش بانوان و مشاور فرماندار شهرستان در امور بانوان و خانواده رئیس هیات ، نائب رئیس بانوان هیات کاراته شهرستان و جمعی از ورزشکاران و خانواده آنان در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر برگزار
فرزاد فتاحی در سفر استانی خود به شهرستان کاشمر از در ابتدا ضمن دیدار با ریاست و معاون امور ورزشی بانوان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر از پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در شهرستان ؛ استخر آبگرم سرپوشیده مجموعه تختی ، سالن ورزشی روستای قوژددر بخش مرکزی  ، پروژه خانه جوان شهرستان کاشمر بازدید نمودند .
ادامه مطلب
رئیس اداره ورزش وجوانان کاشمر از برگزاری نشست صمیمی با هیئتهای ورزشی، خیرین ورزشی و دعوت شدگان به تیم ملی به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور صفایی، مسئول امور شهرستان های اداره کل ورزش و جوانان استان خبرداد.
ادامه مطلب
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
 
بنا به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر بیستم اسفند ماه 98 مجوز تاسیس  باشگاه کوهنوردی و سنگ‌نوردی طلوع ترشیز خراسان - کاشمر ، پروانه فعالیت این باشگاه برای دومین بار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تمدید شد.
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال آقایان جام رمضان کاشمر ، با معرفی تیم های  برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از شهرستان کاشمر در گفتگو خبرنگار ما با ریاست محترم هیات فوتبال شهرستان کاشمر جناب اقای هادی پارسا کندری ایشان گفت : مسابقات فوتسال جام رمضان 1398 شهرستان کاشمر  با شرکت پانزده  تیم و در رده سنی آزاد از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی انقلاب شهر کاشمر  برگزار شد.

ادامه مطلب
#انتصاب بنا به پیشنهاد مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش امام زاده ، از سوی رئیس هیات کوهنوردی شهرستان نطنز    آقای #روح_الله_فروتن، بعنوان سرپرست هیات کوهنوردی شهر خالداباد به مدت یکسال تعیین گردید.روابط عمومی نمایندگی ورزش و جوانان بخش امام زاده
به مناسبت هفته ی جوان جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان جهت برنامه ریزی برای پاسداشت هفته ی جوان برگزارشد
امروز صبح جلسه ی ستاد سازماندهی امور جوانان باحضور همه ی نهادهای اجرایی ودولتی شهرستان #زرند در فزمانداری این شهرستان برگزار گردید. 
به گزارش ندای زرند، دراین نشست تمامی ادارات به ذکر ایده هاوبرنامه های ابتکاری خود پیرامون هفته ی جوان پرداختند که در زیر به برخی ازآن اشاره می گردد:
بهجتی رییس امور ورزش وجوانان دراین جلسه گفت :مادراین ه
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت
بنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپورت به نقل از روابط عمومی هیات شطرنج شهرستان کاشمر در گفتگو با رئیس محترم هیات شطرنج شهرستان کاشمر وی گفت : در این مسابقات 80شرکت کننده در9دور به روش سویسی با هم به رقابت پرداختند.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان برخوار، همزمان با آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش، عبداله بنهری فرماندار شهرستان برخوار در پیامی این هفته را به رئیس اداره ورزش و جوانان و کلیه همکاران و ورزشکاران این شهرستان تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر است:
((یارب قو علی خدمتک جوارحی))
خدایا اعضایم را در خدمتت توانا کن
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستان برخوار مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم ودلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء ای
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
مسابقات دارات ویژه دختران 
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی
اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .


به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین 
ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت 
در سالن
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپورت
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کاشمر با بیان اینکه باید به داشتن چنین آئین‌هایی افتخار کرد، گفت: در زمانه‌ای که هر روز شاهد از بین رفتن یک آئین هستیم، شاهدیم در کاشمر آئین‌هایی مذهبی که برخی از آنها به ثبت میراث معنوی هم رسیده‌اند، زنده بوده و از پویایی و شور خاص خود برخوردار هستند.

ادامه مطلب
 
 
توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر؛ از اجرای طرح «رمضان مهربانی» توسط شورای هماهنگی کانون های مساجد با همکاری پایگاههای مقاومت بسیج سطح شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در قالب رزمایش همدلی کمک مومنانه خبر داد و گفت: این طرح در راستای سخنان مقام عظمای ولایت در زمینه ضرورت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه ناشی از کرونا و با محوریت کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان و بسیجیان در سطح ملات و روستاهها انجام می گیرد.
ادامه مطلب
مشاور امور جوانان شهردار آب پخش منصوب شد.
به گزارش سفیر جنوب؛ مهندس اعظم صمصامی شهردار آب پخش در حکمی،مهندس بهزاد بویری را به عنوان مشاور افتخاری خود در امور جوانان و برنامه ریزی منصوب کرد.
مهندس بویری از جوانان شایسته،تحصیلکرده و فعال اجتماعی شهر آب پخش است که مشاور عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان دشتستان را نیز در کارنامه خود دارد.

ادامه مطلب
هشتم آبان ماه مصادف با 30 اکتبر از سوی فیفا به عنوان روز مربی نام گذاری شده است تا این قشر زحمتکش در فوتبال شهرستان کاشمر نیز روز مخصوص خود را داشته باشند.هیات فوتبال شهرستان کاشمر این روز را صمیمانه به همه‌ی مردان زحمتکش مربی در شهرستان  تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و آرزوی موفقیت روزافزون در زندگی شخصی و حرفه‌ای برای این عزیزان دارد.
ادامه مطلب
بر آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد لذا سالروز شوراها را به همه عزیزان عضو شورای اسلامی شهر و روستا به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهرمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و هیات های ورزش روستایی و بومی محلی - ه
به گزارش روابط عمومی مخابرات کاشمر با تلاش  مخابرات شهرستان کاشمر سایتbtsهمراه اول با پشتیبانی باند 2gو4gروستای فرگ جهت پوشش و تامین ارتباط روستاهای منطقه و محور کاشمر به تربت حیدریه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت و با استعانت از خداوند منان در هفته اتی2gو4g در سایت btsهمراه اول بهاریه نیز راه اندازی خواهد گردید .
انتصاب مشاور مدیرعامل از سوی مدیرعامل  شرکت هواپیمایی آسمان
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان در حکمی  مهندس صمد امین زاده را به عنوان مشاور  مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.
‌به گزارش روابط عمومی  در حکمی صمد امین زاده را به عنوان مشاور مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ویژه حضرتعالی در امور مختلف صنعت هواپیمایی، بدینوسیله بعنوان مشاور مدیرعامل منصوب میگردید. 
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله‌ رب العالمین‌ و العاقبه‌ للمتقین
اینجانب انتصاب شایسته‌ حجت‌ الاسلام‌ محمدصادق‌ محمدی لائینی را به سمت‌ امام شهرستان نکا تبریک عرض‌ می نمایم.
ان‌ شاء الله انتصاب و حضورشان‌ در شهرستان‌ موجب خیر و برکات‌ گردد.
انتظاراتی از ایشان‌ نسبت‌ سفارش به مسائل فرهنگی و تبلیغ علنی در اشاعه شعائر دینی که متاسفانه از طرف ادارات مذهبی نسبت به این موضوع در سطح شهرستان به شدت کوتاهی شده است می رود که ان‌ شاء الله م
ورزش روستایی در کاشمر باید جدی گرفته شود.
علاوه بر تلاش برای ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، باید برای حفظ امکانات موجود نیز جدیت به خرج داده شود.
در کل دهستان بالاولایت کاشمر، تنها یک زمین چمن روستایی وجود دارد که در روستای عارف آباد قرار گرفته است.
ادامه مطلب
 به گزارش روابط عمومی
اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم شریفی امام
جمعه محترم شهرستان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان  که روز  سه شنبه مورخه 31/2/98 در سالن اجتماعات
فرمانداری برگزار گردید،  با بیان اینکه
جوانان نیروی محرک هر جامعه ای هستند که هر گاه کارها و امورات به جوانان سپرده
شده به بهترین نحو ممکن به سرانجام رسیده است، افزود: جوانان نقش موثری در پدید
آوردن انقلاب داشتنند، در زمان جنگ جو
بنا به گزارس پایگاه خبری و تحلیلی بخش مرکزی کاشمر ؛ مهندس هادی واله قوژدی دهیار و رابط ورزش روستایی قوژد از اعزام ورزشکاران آقایان و بانوان روستای قوژد به اولین المپیاد ویژه مسابقات خانه های ورزش روستایی منطقه یک استان که در تاریخ 17 مرداد 98 در بخش بانوان به میزبانی کاشمر در سالن ورزشی امام رضا (ع) فروتقه و در بخش آقایان به میزبانی شهرستان تربت حیدریه برگزارمی شود خبر داد ؛

ادامه مطلب
امینی مطرح کرد:
کاشمر قطب صنعت قند و شکر شرق کشور است
رئیس شهرک‌های صنعتی کاشمر با اشاره به وجود ? واحد قند و شکر در این شهرستان گفت: کاشمر به عنوان قطب صنعت قند و شکر شرق کشور مطرح است.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کاشمر، امینی در جلسه حمایت از سرمایه گذاری کاشمر در جمع خبرنگاران گفت: همه ما موظفیم در جهت حمایت از صنایع قدم برداریم.
وی شرکت گیاهان معطر پرند را صادر کننده نمونه کشوری دانست و عنوان کرد: واحد بسته‌بندی کشمش و لبنیات ، واحد تولیدی تر
شهرستان کاشمر روستای رزق آباد - ترشیز اسپرت
نوزدهمین دوره مسابقات فوتسال جام رمضان روستایی روباز روستای رزق آباد دهستان بالاولایت بخش مرکزی کاشمر با حضور 10 تیم از روستا در زمین ورزشی روباز زیر نور روستا در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله‌ رب العالمین‌ و العاقبه‌ للمتقین
اینجانب انتصاب شایسته‌ حجت‌ الاسلام‌ محمدصادق‌ محمدی لائینی را به سمت‌ امام شهرستان نکا تبریک عرض‌ می نمایم.
ان‌ شاء الله انتصاب و حضورشان‌ در شهرستان‌ موجب خیر و برکات‌ گردد.
انتظاراتی از ایشان‌ نسبت‌ سفارش به مسائل فرهنگی و تبلیغ علنی در اشاعه شعائر دینی که متاسفانه از طرف ادارات مذهبی نسبت به این موضوع در سطح شهرستان به شدت کوتاهی شده است می رود که ان‌ شاء الله م
مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی ویژه بانوان  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت
10متر ویژه  بانوان شهرستان  حاجی آباد 
بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس  با  حضور30
نفر از بانوان علاقه مند به ورزش تیر اندازی  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس  در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار
قرارگاه مردمی سلامت شهرستان کاشمر(مبارزه با کرونا)
ابراهیمیان گفت: در این روزها که همه به فکر سلامتی خویش هستند اعضای کانون و کارگروه فرهنگی مسجد امام علی ع  کاشمر معابر محله امام علی در شهرک سید مرتضی ع کاشمر  را با هماهنگی کاررگوه سلامت شهرستان کاشمر ضد عفونی کردند.
«ابراهیمیان » در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر گفت: ورود آگاهانه، جهادی و خودجوش اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در کنار دیگر ارگان ها در شبکه‌های اجتماعی و
نعیم نژاد مدیر محترم کانون فرهنگی هنری امیر عرب شهر کاشمر از برگزاری اردوی طرح اوقات فراغت تابستانه "اخلاق ، نشاط و معنویت " ویژه جوانان و نوجوانان کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد به اردوگاه شهید آیت الله سید حسن مدرس (ره ) (( اردوگاه قدس )) سپاه ناحیه کاشمر خبر داد ؛
ادامه مطلب
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
از آن‌جایی که دوران جوانی، جدّی‌ترین دوران زندگی هر انسانی است و جوانان باید در دوران جوانی با ابعاد جدّیِ زندگی روبه‌رو شوند، و با توجه به این‌که «تربیت باید گرم و جدّی» باشد و نه سطحی و غیر جذاب، این انتشارات تصمیم گرفت مباحثی را که استادطاهرزاده با جوانان در میان گذارده‌اند، طی چند کتاب منتشر نماید تا: اولاً: نسل جوان جامعة ما به بهانة این‌که باید به جوانان سخت‌گیری نکرد، از معارف حقیقی و جدّی محروم نماند. ثانیاً: روشن شود که می‌توا
به گزارش مردم جنوب: برگزاری دومین جلسه تخصصی کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار دشتستان به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ومسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی و اقایان شکرانه ، امیری، عبدالهی ،دهقان برگزار شد.
ادامه مطلب
به گزارش مردم جنوب: جلسه کمیته ورزش یادواره شهدا ورزشکار شهرستان دشتستان در روز سه شنبه ٢٥ تیر ماه به میزبانی اداره ورزش وجوانان با حضور جناب اقای کمارج ریاست اداره ، کوهکن  مدیر اداره فرهنگی ورزشی شهرداری برازجان ، خانم حسینی معاون کمیسیون فرهنگی شورا و مسئول بسیج ورزشکاران اقای فروغی  برگزار شد.

ادامه مطلب
سرپرست  هیئت گلف شهرستان حاجی
آباد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، با
حکمی از سوی شبانکاره رئیس هیئت
گلف  استان هرمزگان ، امیر
حسن زاده حاجی آبادی ، به عنوان سرپرست هیئت گلف شهرستان حاجی آباد منصوب شد. 

 گفتنی است در حکم ایشان آمده است  جناب آقای امیر حسن زاده نظر به سوابق تخصص و تجربیات
ارزشمند جنابعالی  در این رشته ورزشی به موجب
این ابلاغ بعنوان سرپرست هیئت گلف  شهرستان
حاجی آباد منصوب می شوید امی
☑️ اجرای سرود «پیرو علی اکبریم» توسط گروه سرود «رهپویان ظهور» در شب
جشن میلاد حضرت علی اکبر (ع) در مسجد و مجتمع فرهنگی امام خاتم الانبیا (ص)گروه سرود رهپویان ظهور شهرستان کاشمر
روابط عمومی کانون فرهنگی هنری امیر عرب مسجد امام علی (ع) شهرستان کاشمر
علی توکلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کاشمر گفت: همزمان با ورود تاریخی حضرت امام، صبح امروز ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۳ ضمن برگزاری مراسم گل افشانی توسط دانش آموزان حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی امام صادق (ع) و اعضای نوجوانان کانون های مساجد شهری با حضور مسئولین شهرستان برگزار گردید و سپس با حضور در دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شهرستان زنگ انقلاب توسط فرماندار و دیگر مسئولین به صدا در آ
مسابقات ورزشی شطرنج  همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) ؛ ویژه دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کاشمر در دانشگاه دولتی کاشمر در روز دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان پسر و روز سه شنبه 31 اردیبهشت ماه 98 ویژه دانشجویان دختر برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی
شهرستان ساری در خصوص برگزاری جشن بزرگ جوانان منتظر اظهار داشت: سعی کرده
ایم به مناسبت 11 شعبان، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری
شده است و نیمه شعبان که روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد، با برگزاری
مراسمی ویژه برای جوانان، جایگاه جوانان را در فرهنگ انتظار بشناسیم و بشناسانیم.

علی زاده هدف از برگزاری این ویژه برنامه را،
معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) بعنوان یک ال
برادر گرامی جناب اقای صادق ناصریان
داور محترزم فوتبال ساحلی لیگ کشوری
به نام او که مهر را آفرید و مهربانی را و تو را، زادروز تولد شما را صمیمانه تبریک عرض می کنم و عمری پر از سعادت و موفقیت و خوشبختی در کنار خانواده برایتان آرزو دارم.
با احترام ؛
هادی پارسا - رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمر
 
روتبط عمومی هیات فوتبال کاشمر 
استخر سر پوشیده انقلاب شهرستان و سالن های ورزشی به مناسبت هفته
جوان بصورت نیم بها به جوانان و ورزشکاران واگذار گردید .


 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد،  بمناسبت سالروز ولادت
باسعادت حضرت علی اکبر علی (ع) و هفته جوان  اماکن ورزشی شهرستان (استخر سرپوشیده انقلاب
شهرستان و سالن های ورزشی از مورخه 28 لغایت 30 فروردین ماه  به صورت نیم بها در اختیار جوانان و ورزشکاران
قرار گرفت  .



 
بمناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مسابقات تک لیفت بانوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تک لیفت بانوان به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه فجرانقلاب  اسلامی  با شرکت 25 نفر 16 بهمن ماه در سالن ورزشی ایروبیک  برگزار گردید ، و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف اداره ورزش و جوانان  شهرستان اهداء گردید.
ابوذر علی زاده، رئیس اداره کتابخانه های عمومی
شهرستان ساری در خصوص برگزاری جشن بزرگ جوانان منتظر اظهار داشت: سعی کرده
ایم به مناسبت 11 شعبان، میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) که به روز جوان نامگذاری
شده است و نیمه شعبان که روز میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) می باشد، با برگزاری
مراسمی ویژه برای جوانان، جایگاه جوانان را در فرهنگ انتظار بشناسیم و بشناسانیم.

علی زاده هدف از برگزاری این ویژه برنامه را،
معرفی ابعاد شخصیتی حضرت علی اکبر(ع) بعنوان یک ال
((مسابقات دارت ویژه
بانوان بمناسبت  سوم خرداد ماه گرامیداشت
سالروز آزاد سازی خرمشهر در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).


به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دارت  بمناسبت سوم
خرداد ماه  ویژه بانوان  با هدف
گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر روز مقاومت، ایثار و پیروزی  و در جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی ، ایجاد نشاط و شادابی در میان بانوان و جذب آنان
به فعالیت های ورزشی در این شهرستان با حضور 30ورزشکار  خانم مورخه 2/3/9
بسم الله الرحمن الرحیمباعنایت به پیشینه درخشان فوتبال، در منطقه ترشیز و به خصوص شهرستان کاشمر، نگارش تاریخ فوتبال و فوتسال این منطقه ، ضروری بوده و  پرداختن به تمامی اتفاقات ریز درشت این رشته خالی از لطف نخواهد بود. 
ادامه مطلب
مسابقات فوتسال  رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان  به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
  اغاز گردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی
نونهالان  و نوجوانان و بزرگسالان به
مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد با شرکت 8 تیم در
دو گروه (رده نونهالان ) با شرکت 5 در رده سنی نوجوانان و با شرکت 12 تیم در سه
گروه رده سنی  بزرگسالان بص
 تجلیل 
از  دختران   برتر شهرستان  بمناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) وروز
دختر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید
))

 به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد  جشن و مراسمی بسیار باشکوهی به همت اداره ورزش و
جوانان  شهرستان حاجی اباد  به مناسبت ولادت  باسعادت حضرت معصومه (س) وروز دختر  با حضور 250 نفر دختران و بانوان شهرستان  مورخه 15/4/98  در محل سالن ورزشی خانه ایروبیک برگزار و از دختران
 نخبه ورزشی در رشته های مختلف تجل
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
گناباد- (( شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرت ))  در گفتگو با محمد رضا خوش باطن سرپرست هیئت ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی گفت: در دومین دوره رقابتهای ورزشهای بومی و محلی استان های شرق کشور که در روستای باغ آسیای شهرستان گناباد برگزار شد تیم خراسان رضوی به مقام قهرمانی دست یافت. (+ تصاویر کامل )

ادامه مطلب
مسابقات دارات  گرامیداشت
ماه مبارک رمضان ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد در شهرستان برگزار گردید .  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
مسابقات دارت ویژه مددجویان کمپ ترک اعتیاد ایرانیان روز سه شنبه مورخه 7/3/98 در
شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد طی بازدیدی که به همراه مهندس بهنام کریمی معاونت عمرانی
فرمانداری شهرستان حاجی آباد از کمپ ترک اعتیاد شهر
تیم فوتسال اتحاد  قهرمان
مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی بزرگسالان  شهرستان حاجی آباد شد .

به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان
 که بمناسبت  گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با حضور 12 تیم در 3 گروه  4 تیمی  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب
شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  اتحاد  در مورخه 18/3/98به پایان رسید .

 بنابه اظهار علی کشاورزی رئیس هیئت فوتبال
ش
جوان انقلابی و ورزش...
مردم جامعه اسلامی بخصوص جوانان ، بایستی نگاه ویژه ای به ورزش داشته باشند.
ورزش از تفریحات سالم و سودمند است که نشاط قابل توجهی برای انسان به ارمغان می اورد ..
ورزش ، در سلامت و بهداشت افراد موثر است چون وقتی سلامت بدن فراهم گردد ، به سلامت روح نیز کمک می کند.و بدیهی است نیک بختی هر کس ، با سلامت روح و بدن او ارتباط مستقیم دارد و اهمیت ورزش به این است که بدن را نیرومند می سازد و روح را اراده می بخشد .
ناگفته پیداست که جوانانی
همایش پیاده روی خانواده بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی    در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، همایش بزرگ  پیاده روی خانواده  بمناسبت  گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روز جمعه مورخه 118/11/98با حضور جمع کثیری از علاقمندان به ورزش های همگانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید  .
بنابه اظهار علیرضا حسن زاده شهردار و رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان حاجی آباد ،  همایش بزرگ پیاده رو
به گزارش  پایگاه خبری ترشیز اسپورت از شهرستان کاشمر ؛ یکدوره کارگاه آموزشی شطرنج با تدریس استاد مرصاد خداشناس استاد بین المللی شطرنج و عضو تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در کاشمر تالار نیلوفر در تاریخ پنجشنبه 29فروردین ماه 98 برگزارو به پایان رسید ؛
ادامه مطلب
 تجلیل 
از  دختران محجبه ورزشکار  شهرستان  بمناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) وروز
دختر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید
))
 به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و روز
دختر از7 دختر محجبه ورزشکار طی جشن بسیار باشکوهی به همت اداره ورزش و جوانان  شهرستان حاجی اباد مورخه 15/4/98  در 
محل سالن ورزشی خانه ایروبیک تجلیل بعمل امد
.
 
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در امور قرآنی با اشاره به اینکه انتصاب مشاور قرآنی برای این سازمان به منزله کاهش مأموریت‌های سازمان دارالقرآن‌ نیست، گفت: هیچ‌گونه تصمیمی برای فروکاستن جایگاه ساختاری و نیز نقش و مأموریت‌های سازمان دارالقرآن در دستور کار قرار ندارد.
ادامه مطلب
 تیم  فوتسال المهدی  قهرمان مسابقات فوتسال  رده سنی نوجوانان جام رمضان در شهرستان حاجی
اباد گردید.

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسابقات فوتسال رده
سنی نوجوانان   به مناسبت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید
ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی
اباد با شرکت 5 تیم به صورت دوره ای  آغاز
گردیده بود   با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان  المهدی  مورخه 18/3/98به کار خود پایان داد .

بنابه
اظهار علی کشاورزی  رئیس هیئ
حجت علزاده رزق آباد از بسیجیان گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج قمر بین هاشم ع بخش مرکزی کاشمر و مسئول اجرایی طرح ضدعفونی معابر در روستای رزق اباد در گفتگو با خبرنگار ویژه بخش مرکزی کاشمر گفت :ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عج خدمت شما و همه شیعیان جهان بیش از  130/000/000 ریال کمک‌ از اهالی محترم دهستان رزقاباد جمع آوری شد، که از این مبلغ دو عدد گوسفند خریداری و قربانی گردید و همچنین 130 بسته حمایتی تهیه و
عبدالعزیز محمد حسین پور مسئول نمایندگی ورزش و جوانان آب‌پخش گفت: پس از نشست بخشدار آب‌پخش با ورزشکاران بخش به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ورزش و جوانان در تاریخ یکم دی ماه 1398، و درخواست مکرر ورزشکاران مبنی بر احیاء تنها چمن طبیعی ورزشگاه شهداء، وی قول مساعد مبنی بر پیگیری تا حصول نتیجه را به ورزشکاران دادند و امروز در کوتاه ترین زمان ممکن،شاهد هستیم آبرسانی که مهم‌ترین اصل برای احیاء چمن بود، انجام شده است.
ادامه مطلب
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند برگزار شد
مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت تولید برق شهرستان زرند همراه با ضیافت افطاری برگزار شد.
 
شب گذشته  مراسم افطاری 21 نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس شرکت برق با همراه خانواده و با حضور مدیر عامل شرکت برق استان کرمان و همکاران بنیاد شهرستان زرند در محل اداره برق آن شهرستان برگزار شد.
دراین مراسم قریشی ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت : جانبازی یعنی گذشتن از جان در راه هدفی والا و ارزشمن
مسابقات تیر اندازی  با
تفنگ بادی در مسافت 10 متر  بمناسبت  سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر  و گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد
برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،
بمناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و ماه مبارک رمضان) یک
دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی آقایان در مسافت 10متر ، ویژه آقایان  به همت اداره ورزش و جوانان با شرکت 18 تیر
انداز در سالن اختصاصی تیر اندازی مجموعه ورزشی انقلاب
ضرورت مراجعه به مشاور دانا و توانا

دختر و پسری که زمان خواستگاری را می‌گذرانند، چون در شهری دور هستند و نمی‌توانند برای مشاورهٔ حضوری بیایند، به‌صورت تلفنی مشاوره خواستند. تا جایی که امکان داشت، پاسخ دادم، اما بعد، برای بهتر پیش‌رفتن کار، به آنان توصیه کردم که برای مشاورهٔ حضوری، نزد مشاوری دانا و توانا بروند. تأکید کردم که مشاورهٔ حضوری مهم است و می‌تواند جوانان را در مرحلهٔ خواستگاری و انتخاب همسر یاری کند.ایشان پذیرفتند و خواستند ک
مشهد- ایرنا- ۱۶ روستای بخش مرکزی کاشمر به متراژ ۱۳۱ هزار متر مربع و با صرف مبلغ ۷۰ میلیارد ریال در چهارمین روز از هفته دولت آسفالت شد.
بخشدار مرکزی کاشمر روز سه شنبه در مراسم افتتاح این طرح ها که به صورت نمادین در روستای فرح آباد انجام شد افزود: اجرای ۱۳۱ هزار متر مربع آسفالت در معابر روستایی در بازه زمانی ۱۰۵ روز افتخاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان است.سعید چیتی گفت: با اجرای این طرح، معابر چهار روستای نای، فرشه، اسحاق آباد و تل آباد بع
مسابقات دارات ویژه دختران  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در  دومین  روز از ایام دهه مبارک فجر  یک شنبه 13 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازدختران  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا
دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های
بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین
که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان
،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب
آینده سازان جنوب قهرمان مسابقات فوتسال جام فجر شهرستان حاجی آباد شد
.
به گزارش
روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان
که بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور 6 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی
انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال  آینده سازان جنوب به پایان رسید .
 بنابه اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال
شهرستان حاجی آباد ،این رقابتها با حضور 6 تیم :رامین ،سقای
جلسه  کمیته توسعه ورزش های
همگانی شهرستان حاجی آباد با حضور اعضاء برگزار گردید.

       به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد جلسه  کمیته  توسعه ورزش های همگانی  شهرستان حاجی آباد  با هدف نشاط اجتماعی در بین اقشار مختلف جامعه  روزیک شنبه 19/3/98 در محل اداره ورزش و جوانان
شهرستان  حاجی آباد برگزار گردید.

   علیرضا حسن زاده رئیس هیئت ورزشهای همگانی
شهرستان حاجی ضمن عرض خوشامدگویی به اعضا هیئت همگانی شهرستان ، بیان نمود ن
مسابقات  والیبال  4جانبه  بانوان بمناسبت  گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر   انقلاب اسلامی  یک سری مسابقات 4 جانبه  والیبال دختران روز پنج شنبه 17بهمن ماه با شرکت 4 تیم درشهرستان حاجی آباد  به صورت  دوره ای در سالن  ورزشی شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
در پایان  نیز به رسم یاد بود ل
 
اداره آبفا شادگان از شهروندان خواست به اندازه مصرف روزانه خود آب ذخیره کنند.شهرستان شادگان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز قرار دارد.
 
آب آشامیدنی شهرستان شادگان فردا سه شنبه برای تعمیر شبکه به مدت چهار ساعت قطع می‌شود.
 
اداره آب و فاضلاب شهرستان شادگان دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد به منظور انجام پاره ای تعمیرات بر روی تاسیسات آبرسانی به این شهرستان شبکه آب شادگان از ساعت ۲۰  تا ۲۴ روز سه شنبه قطع خواهد شد. بنا به این
علی توکلی  از اجرای برنامه های ویژه نیمه شعبان کانون های مساجد شهرستان های کاشمر و کوهسرخ در فضای مجازی خبر داد و گفت: امسال با توجه به اهمیت پیشگیری از شیوع کرونا برنامه های شعبان کانون ها به فضای مجازی و منازل منتقل شده است و برنامه های تجمعی برگزار نمی شود.

ادامه مطلب
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  با موضوع برنامه ریزی  بمناسبت گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد
ساماندهی امور جوانان برگزار گردید .
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی
اباد اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور
جوانان با حضور مسئولین واعضا
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 98/1/26در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی
آباد  برگزار گردید.
پس از تلاوت آیاتی از کلام
الله مجید ابراهیم ا
سمینار زندگی ایده آل
اولین سمنیار ترکیبی ایران در استان کردستان ( شهرستان قروه ) در مورخ 24 اسفند ماه 1397 برگزار گردید.
این رویداد با همکاری صنایع رباتیک استان کردستان ، اداره ورزش و جوانان شهرستان قروه و سایر ارگان ها و ادارات دولتی و خصوصی با استقبال بی نظیر مردم شهرستان روبرو شد.
در این سمینار برنامه های مختلفی از جمله : سخنرانی موفقیت ، موسیقی ، مسابقه و... به اجرا درآمد و در پایان با رضایت حداکثری مردم همراه شد.
یوسف اسدی مجری توانمند و محبو
همایش  ورزش های همگانی  بانوان در رشته  پنج سنگ، دارت  ، دو 
بمناسبت روز ملی خلیج فارس  در شهرستان
حاجی آباد  برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی اباد همایش  ورزش های همگانی ویژه
بانوان  بمناسبت
گرامیداشت  روز ملی خلیج فارس  در رشته های:  پنج سنگ ،دارت و دو   با حضور
50 نفر از بانوان  علاقمند به  ورزش های  همگانی  در
رده های سنی مختلف در شهر ستان  حاجی آباددو
شنبه  مورخه 9 اردیبهشت ماه برگزار
گردید ./

مرادی
ک
ناوگان حمل‌ونقل اینترنتی اسنپ همچنان در حال گسترش کار خود است و طبق آخرین خبرها فعالیتش را در شهرهای کاشمر و گنبد کاووس هم آغاز کرده است.
آنطور که روابط عمومی اسنپ خبر می‌دهد، با اضافه شدن کاشمر به فهرست شهرهای فعال در استان خراسان رضوی، شهروندان ۱۲شهر، چناران، سبزوار، شاندیز، طرقبه، طوس، گلبهار، مشهد، نیشابور، تربت جام، تربت حیدریه، قوچان و کاشمر در این استان می‌توانند از خدمات اسنپ در شهر خود استفاده کنند. همچنین علاوه بر شهر گرگان،
 بازی های بومی و محلی بانوان در رشته طناب کشی، پنج سنگ ،دارت  و کلاه به سر  در روستای  طاشکوئیه  شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یکسری  بازی های  بومی و محلی ویژه بانوان  در رشته های: طناب کشی، پنج سنگ ،دارت و کلاه به با هدف  ارتقا تندرستی و نشاط و همچنین ترویج فرهنگ بازیهای سنتی، بومی و محلی در بین بانوان و دختران روستایی  با حضور تعداد  60 نفر از بانوان علاقمند به بازیهای سنتی، بو
 
 
شریعتی ادامه داد: پس از بازرسی از اتومبیل شکارچیان، یک قبضه اسلحه کمر شکن دو لول، ۱۸ عدد فشنگ ساچمه، یک عدد فشنگ چهار پاره و دو قطعه کبک کشف و ضبط کردند.
علی اصغر شریعتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: مأمورین یگان حفاظت شهرستان بهاباد طی گشت و کنترل منطقه، متوجه صدای شلیک تیر در حوزه استحفاظی شهرستان شده و بلافاصله به سمت محل مورد نظر حرکت و موفق به مت
با درخواست هیات کوهنوری شهرستان مرودشت و  همکاری ایشان با گروه منجمان مرودشت دوره جهت یابی به کمک اسمان برای کوهنوردان مرودشتی برگزار گردید.
در این دوره آموزشی جهت یابی در روز و شب از روی خورشید و ماه و ستارگان آموزش داده شد
پس از اموزش نظری ، در محوطه اداره ورزش و جوانان به صورت عملی چند روش جهت یابی از روی ستارگان و ماه انجام شد
در ادامه این آموزش ها رصد ماه و خوشه پروین پرداخته شد
 
 
 
 
 
 
 
با درخواست هیات کوهنوری شهرستان مرودشت و  همکاری ایشان با گروه منجمان مرودشت دوره جهت یابی به کمک اسمان برای کوهنوردان مرودشتی برگزار گردید.
در این دوره آموزشی جهت یابی در روز و شب از روی خورشید و ماه و ستارگان آموزش داده شد
پس از اموزش نظری ، در محوطه اداره ورزش و جوانان به صورت عملی چند روش جهت یابی از روی ستارگان و ماه انجام شد
در ادامه این آموزش ها رصد ماه و خوشه پروین پرداخته شد
 
 
 
 
 
 
 
مسابقات دارات ویژه  آقایان  به مناسبت گرامیداشت  دهه مبارک فجر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه آقایان  با همکاری باشگاه پوریای ولی شهرستان حاجی اباد  به مناسبت  گرامیداشت  ایام دهه مبارک فجر در چهارمین  روز از ایام دهه مبارک فجر  سه شنبه 15 بهمن ماه با حضور 50 نفر ازآقایان  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی   بانوان  مجموعه ورزشی انقلاب  این شه
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رشیدی رئیس اداره حفاظت محیط
زیست شهرستان دشتی اظهار داشت: پس از کشف و دستگیری یک متخلف شکار و صید
غیرمجاز ۹ قطعه تیهو به همراه آلات و ادوات صید در شهرستان دشتی، فرد متخلف
با شکایت اداره حفاظت محیط زیست حبس شد و طی دادرسی قضایی با توجه به
اجرای سیاست‌زدایی قوه قضاییه، در نهایت حکم متخلف صادر شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دشتی افزود: حکم صادره برای متخلف
شامل ۱۰۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در محی
 گلزار مطهر شهداء شهر
فارغان  توسط  مسئولین دستگاه های اجرایی و بانوان ورزشکار، این
شهر غبار روبی و عطرافشانی گردید.
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،
بمناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن ، مسئولین دستگهاههای اجرایی ، بانوان ورزشکار
شهر فارغان  و پرسنل اداره ورزش و جوانان
شهرستان حاجی آباد روزسه شنبه مورخه 97/12/7 با حضور در گلزار شهداء  شهر فارغان  ضمن قرائت فاتحه، قبور مطهر شهداء
مسابقات
ژیمناستیک دختران  دردو سطح  بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت  در شهرستان حاجی آباد برگزارگردید .

به
گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکسری مسابقات ژیمناستیک
بمناسبت دهه مبارک کرامت و هفته عفاف و حجاب 
ویژه دختران  در دو سطح با حضور30 ژیمناستیک کار  روز دوشنبه مورخه 19 تیر ماه  در محل سالن خانه ایروبیک  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان برگزار گردید .

شایان
ذکر میباشد که در پایان این مسابقه لوح و جوایزی از طرف اد
برپایی ۲۰ کانون به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی
به سیل‌زدگان، از تامین کمک نقدی و غیر نقدی  توسط این پایگاه‌ها در مساجد روستایی بخش مرکزی کاشمر  







ادامه مطلب
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات شنا در بخش
بانوان در استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یکسری مسابقات شنا  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بخش
بانوان در رده های سنی :، نونهالان و نوجوانان روز سه شنبه 10 اردیبهشت ماه 98 در
استخر سر پوشیده  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان
حاجی آباد برگزار گردید.

شایان ذکر
میباشد در پایان نیز جوایزی به رسم یا
«ز نیرو بود مرد را راستی ز سستی دروغ آید وکاستی»ورزش هویت‌زاست و می‌تواند نمادی از استقلال و فرهنگ جوامع باشد. بنابراین چنانچه به دنبال عزت، صلح و آبادانی هستیم، در امر ورزش سرمایه‌گذاری کنیم.این‌جانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به کلیه دست‌اندرکاران امر ورزش در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم شادباش عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون ایشان را خواستارم. بی‌تردید ظرفیت‌های بومی و سرمایه انسانی جوان و مستعد، زمینه
رئیس هیات فوتبال شهرستان کاشمرخبر داد:

به گزارش خبرنگار ترشیز اسپرت ، هادی پارسا کندری  درباره مسابقات فوتسال جام رمضان افزود:  در دومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان امسال در روز جمعه (20اردیبهشت) با شرکت ۱۵ تیم و در قالب 3  گروه برگزار می شود.
ادامه مطلب
مدیرعامل کانون جوان با اهداء لوح، انتصاب آقای غلامرضا شعبانی بهار به ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، را تبریک عرض نمود و از خداوند منان برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزو نمود.
 
همچنین حسین کریمی با اهداء لوح از زحمات آقایان دکتر محمدحسین پورغریب مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران، امید ریاحی مدیر دارو و تجهیزات پزشکی درمانگاه خاتم الانبیاء(ص)، مهندس سیدمحمود ارجمند حسینی دهیار روستای شهرستان بخش سنگر تقدیر و تشکر نمود. 
مدیرعامل کانون جوان با اهداء لوح، انتصاب آقای غلامرضا شعبانی بهار به ریاست فدراسیون تیراندازی با کمان، را تبریک عرض نمود و از خداوند منان برای ایشان سلامتی و موفقیت آرزو نمود.
همچنین حسین کریمی با اهداء لوح از زحمات آقایان دکتر محمدحسین پورغریب مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران، امید ریاحی مدیر دارو و تجهیزات پزشکی درمانگاه خاتم الانبیاء(ص)، مهندس سیدمحمود ارجمند حسینی دهیار روستای شهرستان بخش سنگر تقدیر و تشکر نمود. 
جناب حجت الاسلام والمسلمین خلیلی رئیس اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان اهر گفت: یک نفر خیر نیکوکار از اهالی روستای نقدوز بنام آقای خداویردی حسن زاده در یک امر خداپسندانه غسالخانه ای به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال جهت کفن ودفن اموات اهالی روستا نقدوز وقف ودراختیار اهالی روستا قرار دادند ودر اداره اوقاف شهرستان این وقفنامه بطور رسمی ثبت گردید.
 بمناسبت روز ملی خلیج فارس مسابقات  دو و میدانی  در بخش  دختران در استادیوم ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


 

به گزارش روابط
عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، یک دوره مسابقات  دو و میدانی  بمناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با همکاری کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد  ویژه دختران  10 اردیبهشت ماه مصادف با روز ملی خلیج فارس در استادیوم
ورزشی  مجموعه ورزشی  انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.
جلسه هم اندیشی، هماهنگی و برنامه ریزی برنامه
های  روز ملی دختران به منظور هماهنگی و برنامه
ریزی برنامه های بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه ( س) و روز ملی دختران  با حضور نایب روسا هیئت های ورزشی شهرستان حاجی
آباد برگزار گردید
 
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
جلسه هم اندیشی و هما هنگی و برنامه ریزی برنامه های روز ملی دختران  و دهه مبارکک کرامت با حضور نایب روسا هیئت های
ورزشی مورخه 10/14/98 در محل اداره ورزش و جوان
جلسه هم اندیشی، هماهنگی و برنامه ریزی برنامه
های  روز ملی دختران به منظور هماهنگی و برنامه
ریزی برنامه های بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت معصومه ( س) و روز ملی دختران  با حضور نایب روسا هیئت های ورزشی شهرستان حاجی
آباد برگزار گردید


 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد
جلسه هم اندیشی و هما هنگی و برنامه ریزی برنامه های روز ملی دختران  و دهه مبارکک کرامت با حضور نایب روسا هیئت های
ورزشی مورخه 10/4/98 در محل اداره ورزش و جوا
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
هفتمین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد ساماندهی
امور جوانان برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و
جوانان شهرستان حاجی اباد هفتمین  جلسه
ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین
واعضا ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روزسه شنبه  مورخه 97/12/21 محل سالن جلسات فرمانداری حاجی
اباد برگزار گردید.

ابتدا ابراهیم ارشد رئیس اداره
ورزش و جوانان شهرستان و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستا
تیم فوتسال اسپاد  قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دفاع مقدس  در شهرستان حاجی آباد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت هیئت فوتبال و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان    از روز چهار شنبه  مورخه 98/7/3در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب  شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود  جمعه مورخه 5/7/98با قهرمانی تیم فوتسال اس
اعزام اعضای کانون معلولان به موزه حیات وحش داراباد

(دور همی افراد دارای معلولیت در‌چهارشنبه های‌ معلولین)
دور همی افراد دارای معلولیت و خانواده های محترمشان با حضور رئیس اداره اجتماعی ناحیه ۲، مدیر اداره سلامت منطقه رئیس اداره ورزش منطقه ، کارشناسان ورزش و مسئولان خانه های سلامت ناحیه ۲ و حضور پرافتخار سرکار خانم عسگری نماینده و مدال آور فدراسیون ورزشی در بوستان گلستان همراه با اجرای مسابقات مچ اندازی، دارت، تنگه توپی و اهدای هدایا و
سرمایه گذاری
نیاز به توسعه باشگاه های بدنسازی روز به روز در سطح جامعه بیشتر احساس میشود. با افزایش آگاهی عموم مردم نسبت به حفظ سلامتی و اهمیت آن در زندگی، افراد امروزه وقت بیشتری را به ورزش کردن اختصاص میدهند. بنابراین سرمایه گذاری در این زمینه امری کاملا منطقی و پربازده خواهد بود. به خصوص در کشور ما که به لحاظ آماری نشان داده است که مردم ایران نسبت به سایر کشورهای جهان بیشتر به بدنسازی علاقه دارند. این آمار ملموس را میتوانید از تعداد پرشمار
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
کارگاه اموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه آقایان در شهرستان حاجی آباد
بمناسبت ماه مبارک رمضان برگزار گردید.


 

به گزارش روابط عمومی اداره
ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر بمناسبت ماه
مبارک رمضان روز دوشنبه  مورخه 13/3/98  با شرکت  50  نفر با هدف آگاهی بخشی و
افزایش سطح معلومات ، ویژه جوانان پسر با موضوع آشنایی با انواع مواد مخدر و
تاثیرات آن بروی افراد جامعه ، در سالن ورزشی رزمی شهداء مجموعه ورزشی انق
جهت هدایت به صفحه ثبت نام وام ازدواج ، روی عکس زیر ضربه بزنید :
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان: 
◽زوج های جوان برای ثبت نام وام ازدواج تنها به سایت بانک مرکزی به آدرس: VE.CBI.IR مراجعه کنند.
◽زوج هایی که ثبت نام کرده و هنوز پیامکی دریافت نکرده اند تا خرداد منتظر بمانند.
◽هر ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج، یک ضامن
◽این تسهیلات ۷ ساله با سود ۴ درصد است.
◽وام ۵۰ میلیونی به زوج هایی که تاریخ عقدشان بعد از ۹۶/۱/۱ ثبت شده باشد تعلق می گیرد.
شهرستان کاشمر / کوهسرخ " پایگاه خبری ترشیز اسپرت
به اطلاع کلیه ورزشکاران و علاقه مندان به ورزش می رساند نمایندگی تربیت بدنی منطقه کوهسرخ باکمک هیئتهای ورزشی ،بخشداری ،شهرداری ،شورای شهروخیرین در نظر دارد با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همچون سالیان گذشته اقدام به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی نماید.

ادامه مطلب
شهرستان کاشمر - ترشیز اسپرتبنا به گزارش پایگاه خبری ترشیز اسپرت از ترشیز بزرگ به نقل از روابط عمومی کمیته والیبال روستایی و عشایری خراسان رضوی  ، وقفه چندین ساله مسابقات روستایی عشایری که سالهای دور در مقطع سنی بزرگسالان برگزار میشد به همت کمیته والیبال روستایی و عشایری استان در خراسان راه اندازی شد ،

ادامه مطلب

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

کتاب های جاودان ، Everlasting Books