نتایج جستجو برای عبارت :

بالغ شو

شترمرغ وحشی در سن چهار تا پنج سالگی از نظر جنسی بالغ است ، در حالی که شترمرغ اهلی در دو تا سه سالگی بالغ است. زن کمی زودتر از مردان بالغ می شود. شترمرغهای نر هنگام بالغ شدن ، به بلغم سیاه و سفید می رسند. ماده ها و پرندگان نابالغ از رنگ آمیزی بسیار ملایم تر و دارای لکه های خاکستری مایل به خاکستری است. این جوان تا حدود چهار ماهگی دچار لک و لک های سیاه و سفید رنگ شده است.
دکتر اکبر زمانی شماره تماس:09132098516
دوستان ازین تفکرا نداشته باشین که وای چه خوب.
نخیر.
بهترین شریک زندگی، شریک زندگی ای هست که یه آدم بالغ باشه.
نه خیلی پیر درون داشته باشه، نه خیلی کودک درونش فعال باشه. یه balance از هر دو رو داشته باشه.
به شخصه، با یه شریک زندگی بالغ راحت تر زندگی و تا میکنم تا کسی که عین پیرمردا میشینه همه رو امر و نهی میکنه و به این و اون میپره و هی گیر میده خودتو درست کن و اصلاح شو و...
آدم بالغ هست، که زندگی باهاش لذت بخشه. نه کسی که ریسک های کودکانه و گاهی حتی احمق
واردات و فروش تخصصی سگ پامرانین خرسیدر عنوان رنگ با بهترین کیفیتهمراه با مدارک کامل و برگه سلامت از معتبر ترین دامپزشکین کشوربرای مشاوره با  ما در تماس باشید09128940248دیگر راه های ارتباط با مجموعهاینستاگرام penny.petbarامیر بیگلر
 
 
شترمرغ وحشی در سن چهار تا پنج سالگی از نظر جنسی بالغ است ، در حالی که شترمرغ اهلی در دو تا سه سالگی بالغ است. شترمرغ ماده کمی زودتر از شترمرغ های مرد بالغ می شود.  ماده ها و پرندگان نابالغ از رنگ آمیزی بسیار ملایم تر و دارای لکه های خاکستری مایل به خاکستری است. این شترمرغ جوان تا حدود چهار ماهگی دچار لک و لک های سیاه و سفید رنگ شده است.
دکتر اکبر زمانی شماره تماس:09132098516
بخشدار آب پخش از افتتاح پروژه های عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.
 
به گزارش سفیر جنوب؛مهندس علی تنگ ارمی با اعلام این خبر اظهار داشت:دهه فجر سالجاری بخاطر شهادت سردار سرافراز اسلام رنگ و بوی خاصی دارد و تمامی برنامه های این دهه باید با محوریت انقلاب اسلامی و راه مقاومت برگزار شود.
وی افزود:در دهه فجر سالجاری،چندین پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان در بخش آب پخش افتتاح  می شوند که می توان به افتتاح س
از لحاظ روانی «بچه» هستید یا «بالغ»؟اگر سن‌تان از ۲۰ سال گذشته، اما هنوز قدر داشته‌هایتان را نمی‌دانید، مسئولیت رفتارهایتان را نمی‌پذیرید و ... خودتان را بالغ ندانید.برای این‌که دیگر «بچه» محسوب نشوید یا لقب نابالغ را به شما ندهند، لازم است ویژگی‌ها و رفتار‌های خاصی داشته باشید، مثلا این‌که بتوانید از خوشحالی یک نفر دیگر شاد شوید. در ادامه به ۱۰ ویژگی شخصیتی افرادی اشاره می‌کنیم که از لحاظ روانی می‌توان به آن‌ها لقب بالغ را اعطا کرد
مشاور پرورش شترمرغ
 
 
هزینه های ثابت: - هزینه خرید شترمرغ ها (از جمله مولدهای تثبیت شده ( 3 یا 4 ساله ) )- هزینه ساختمانها- تولید مثل و پرورش برای شترمرغ بالغ- جوجه کشی برای هر تخم- هزینه تجهیزات- هواکشها، مادرهای مصنوعی، نور و غیره برای هر شترمرغ بالغ- تجهیزات جوجه کشی و تفریخ برای هر تخم- هزینه حصار کشی ( 140 متر حصارکشی برای هر شترمرغ )- هزینه تأسیسات کشتار- کشتار کامل همراه سرد کردن، انجماد و بسته بندی برای سرانه ظرفیت ( حداقل ظرفیت توصیه شده 50 قطع
آب مایه حیات است 
هر رژیم غذایی که در پیش می گیرید به یک نکته مهم بایستی دقت کنیم که اکثر ما فراموش می کنیم
بدن برای سوخت ساز به آب نیاز داره
علاوه بر این آب خودش فضای خالی معده را پر می کنه و باعث می شه کمتر هم بخوریم
پس حتما به انداره کافی آب بخورید
طبق نظریه سازمان غذا و دارو آمریکا(برای افراد بدون انجام تحرک شدید)
مردان بالغ حدود 3/7 لیتر
زنان بالغ حدود 2/7 لیتر 
آب نیاز دارند. با در نظر گرفتن این مطلب که 20 درصد آن از میوه و غذاها تامین می شه.
مسو
بهترین دوره برای شروع آموزش سگ‌ پامرانین دوران توله سگی است.
پامرانین ها با این که از رده سگ‌های بسیار کوچک می‌باشند، ولی جنب و جوشی چند برابر سگ‌های دیگر دارند.
حس پرخاشگری پامرها بسیار کم است، ولی در برابر صاحبانشان بسیار حساس و محافظت کننده می‌باشند.
از آن جایی که این سگ‌ها جثه کوچکی دارند بهتر است، تغذیه کم و مفیدی داشته باشند.
مصرف غذای زیاد در آن‌ها سبب افزایش وزن می‌شود و برایشان مشکلات بسیاری در سلامتی ایجاد خواهد کرد.
موهای پام
در دومین روز از هفته دولت؛بخشدار،شهردار و مسئولین شهر آب پخش با خانواده شهید مرتضی رضایی قلایی دیدار کردند.
در این دیدار،بخشدار و شهردار آب پخش با اهدای لوح تقدیر از پدر و مادر شهید تجلیل کردند.
همچنین طرح های اداره برق نیز در این روز افتتاح شد.
سه ترانس برق با اعتباری بالغ بر 670 میلیون تومان و طرح توسعه شبکه با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد و 500 میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
دیدار با خانواده دو مددجوی بهزیستی از دیگر برنامه ها
معرفی داون تاون دبی:
گردهمایی عظیم ساختمانی ساختمان های مجلل و سر به فلک کشیده ای چون برج خلیفه، مرکز خرید دبی مال، فواره آبی دبی و برج با عظمت رویال را داون تاون دبی نامیده اند که مساحتی بالغ بر 2 کیلومتر را تحت سیطره خود قرار داده است و ارزشی بالغ بر 22میلیارد دلار ارزش گذاری شده است، این پروژه ی شکوهمند از مهم ترین مناطق گردشگری و توریستی شهر دبی محسوب می شود.
موارد برجسته و مشهورتر این مجموعه ی بزرگ و باشکوه را با هم مرور می کنیم:
ادامه مطلب
تغذیه توله پامرانین باید چگونه انجام بگیرد ؟آیا می دانید تغذیه توله پامرانین به چه شکل است؟
وقتی شما برای اولین بار یک توله سگ را به خانه می آورید مهم است که بدون توجه به اینکه از کدام یک از برندهای مواد غذایی سگ استفاده میکنید، تغییرات آهسته ای را در مواد غذایی که میخواهید به سگ خود بدهید، ایجاد کنید.
اگر بعد از خواندن این مقاله هنوز هم سردرگم بودید ، می توانید با مشاورین فروش سگ پامرانین صحبت کنید.
زیرا تغییر سریع اغلب میتواند باعث ناراحتی
زهرا حسینخانی ،مشاور نیروی انتظامی شهرستان اراک بیان داشت:در دوران بلوغ تغییرات زیادی در کودکان و همچنین والدین آنها روی می دهد. برخورد با نوجوانان باید به گونه ای باشد که به تشدید عصبانیت، عصیانگری ولجبازی منجر نگردد. زیرا چنین روحیاتی به اندازه کافی در سنین بلوغ وجود دارد. مهمترین امری که والدین باید به خاطر داشته باشند این است که آنها نه دیگر با یک کودک بلکه با یک فرد بالغ روبرو هستند..یک نوجوان ممکن است انتظار داشته باشد که مانند فرد با
سلول های بنیادی چیست؟
سلول بنیادی مادر تمام سلول‌ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول‌های بدن را دارد. این سلول‌ها توانایی خود نوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating)  به انواع سلول‌ها از جمله سلول‌های خونی، قلبی، عصبی و غضروفی را دارند. هم چنین در بازسازی و ترمیم بافت‌های مختلف بدن بدنبال آسیب و جراحت موثر بوده و می‌توانند به درون بافت‌های آسیب دیده‌ای که بخش عمده سلول‌های آنها از بین رفته است، پیوند زده‌شوند و جایگزین سلول‌های آسیب دی
شاید این سوال خیلی از شما بازدید کنندگان عزیز باشد که بلدرچین پس از چند روز یا چند ماه بالغ شده و آماده تخم گذاری می شوند؟
در این مطلب می خواهیم این سوال شما را پاسخ دهیم .
حتما تاکنون در مقالات و یا رسانه ها بارها خوانده و یا شنیده اید که میگویند پرورش بلدرچین پر بازده است و علت آن نیز بی دلیل نیست چرا ؟
چون بلدرچین بر خلاف مرغ و سایر ماکیان در عرض 50 روز بالغ شده و به وزنی حدود 240 گرم خواهد رسید و اماده تخم گذاری خواهند بود و میزان تخم گذاری این پ
گوسفند افشاری بهترین نژاد گوسفند ایرانی است که نژادی است گوشتی با رنگ بدن قهوه ای روشن تا تیره و بندرت سفید مشاهده می شود. میانگین وزن آن در قوچ بالغ 65/88 کیلوگرم و در میش بالغ 52/70 کیلوگرم می باشد.
پراکنش: گوسفند افشاری در وسعتی قریب به 20000 کیلومتر مربع در بین استان زنجان و قسمتی از استانهای آذربایجان‌غربی و آذربایجان شرقی و کردستان پراکنده است.
ادامه مطلب
نام آفت های درختان میوه
آفات درختان میوه بسیار زیاد است ولی ما سعی می کنیم چند نمونه از آنها را در این مقاله بیان کنیم .درختان مثمر شامل درختانی است که میوه می دهند مثل هلو، گیلاس، سیب، زردآلو، گلابی، گردو .درختان مثمر برای بهره برداری و دارای صرفه اقتصادی است. آفات های درختان میوه مثمر با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی و کود و نوع کشت و … متفاوت است. آفت و بیماری درختان نسبت به محصولات دیگر کشاورزی متفاوت است. و برخی از حشرات برای رشد و نمو
قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزانقیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان براساس نژاد پامر باهم دیگر متفاوت است فاکتورهای مهمی را که در قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان و قیمت توله پامر تاثیر گذار هستند را مد نظر داشته باشیم .در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین پارامترهای افزایش یا کاهش قیمت پامر شکل ظاهری و ابعاد این سگ هاست .
قیمت سگ پامرانین عروسکی ارزان
هر چقد سگ کوچکت ر باشد و ظاهری توپولتر داشته باشد قیمت بالاتری دارد . در این بین پارامترهای دیگری م
امشب سگ شدم
میدونم تقصیر هورمونام بود، اما باید کنترل میکردم خودمو
سر یه چیز مزخرف قشقرق به پا کردم 
داد و هوار
و پنج دیقه نشد که فهمیدم چقدر کارم اشتباه بود
وقتی به این فکر کردم که هم سن و سالام یه خونه و زندگی رو میچرخونن از خودم بدم اومد
من هنوزم بالغ نشدم
متاسفم
روزانه بالغ بر ۱۲۰۰ متر طول از جوی های شهر لایروبی عمقی میشود.
مهندس احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری زرند از لایروبی عمقی جویهای سطح شهر زرند به صورت روزانه خبر داد.
مهندس عبدالله زاده با اعلام این خبر گفت: لایروبی عمقی جوی های شهر میتواند به ابیاری بهتر درختان و انتقال سریع اب به پائین دست خیابانها کمک نماید .
رئیس سازمان سیما منظر وفضای سبز شهرداری در ادامه افزود:با توجه به نیروهایی که روزانه در اختیار این سازمان
به گزارش خبرنگار مهر، اگر قصد کاهش مصرف غذای روزانه تان را دارید بهتر است تنها غذا بخورید چراکه تحقیق جدید محققان دانشگاه بیرمینگام بریتانیا نشان می‌دهد افراد در کنار خانواده و دوستان شان بیشتر غذا می‌خورند.
«هلن رادوک»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «ما دریافتیم افراد در زمان غذاخوردن در کنار دوستان و اعضای خانواده شان بیش از زمانی که تنها هستند غذا می‌خوردند.»
مطالعات قبلی نشان داده‌اند افراد در زمان غذاخوردن همراه با دیگر
توضیحات فایل:
دانلود پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند درس آموزش و پرورش تطبیقی /علوم تربیتی در ۳۷ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت نظام آموزش و پرورش کشور فنلاند،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
ملاحضات جغرافی
واقعا اسم همسرانِ مومن و کافر حضرت نوح به چه دردِ یه بچه هفت هشت ساله [حتی یه آدم بالغ] می خوره که تو کلاس بهش یاد می دن و بعد ازش سوال می پرسن؟!! اینم از نظام آموزشی ما! تازه وقتی همچین سوالی رو از معلمِ؟! گرامی؟! می پرسن، جواب می ده خوبه که به گوششون بخوره!
که چی بشه مثلا؟!! واقعا که چی بشه؟! به شدت احمقانه و مضحکه!!! 
+ خدایا از نادونی ما به شگفت بیا!!!!   
با سلام خدمت همراهان گرامی
در این پست توضیحاتی در مورد نژاد تکسن خواهم داد و خصوصیاتی که این نژاد دارد و با تجربه پرورش این نژاد به نتایج زیر رسیدم
ابتدا خصوصیات این نژاد
کبوتر تکسن در هر سال بین ۸ تا ۱۰ جفت جوجه میدهد 
وزن مولد ها بین ۷۰۰ گرم تا ۱ کیلو وزن دارد
جوجه ها در هنگام دونخور شدن بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرم وزن دارند
 کبوتر تکسن رنگهای مختلفی دارد مثل سبز سرخ زاغ سرور و هما(کله زرد)
در نژاد تکسن مهم  نیست مولد شما چه رنگی هستن چون همه رنگ جوج
در این مقاله فهرستی از آمار فروش شرکت های برتر دنیا که در زمینه نتورک مارکتینگ فعالیت می کنند ارائه می دهیم. این رتبه بندی مربوط به سال 2016 و میزان فروش آن ها در سال 2015 می باشد.
ما بر این باور هستیم که اگر شرکت های بازاریابی شبکه ای ایران بنا بر قوانین و دستورالعمل های اجرایی تمکین کرده و لیدرها و مدیران ارشد خود را موظف به رعایت قوانین نمایند و از سمت دیگر قانون گذاران کشور نیز به موضوع ام ال مارکتینگ ارج دهند، و با همت و توانایی که از نتورک
۵ ترم علوم پایه هم تموم شد:)فکر نمیکردم یه روزی این جمله رو بنویسم:)، برام خیلی دور بود ترم ۵! ترم اول که بودم، فکر میکردم به ترم ۵ که برسم قراره خیلی خفن، شاخ، عاقل و بالغ بشم! 
تو این ۵ ترم سعی کردم مهارت های مختلفی کسب کنم، با یه سری از ترس هام مقابله کنم و شجاعت بیشتری کسب کنم.
امیدوارم از فیزیوپات پزشکی شیرین تر بشه:)
پ.ن : شهریور علوم پایه دارم ^___^
با سلام خدمت همراهان گرامی
در این پست توضیحاتی در مورد نژاد تکسن خواهم داد و خصوصیاتی که این نژاد دارد و با تجربه پرورش این نژاد به نتایج زیر رسیدم
ابتدا خصوصیات این نژاد
کبوتر تکسن در هر سال بین ۸ تا ۱۰ جفت جوجه میدهد 
وزن مولد ها بین ۷۰۰ گرم تا ۱ کیلو وزن دارد
جوجه ها در هنگام دونخور شدن بین ۶۰۰ تا ۸۰۰ گرم وزن دارند
 کبوتر تکسن رنگهای مختلفی دارد مثل سبز سرخ زاغ سرور و هما(کله زرد)
در نژاد تکسن مهم  نیست مولد شما چه رنگی هستن چون همه رنگ جوج
شمایی که در زمان جوانی عاشق بازی و خوشی و سبکسر بودید. همان کسی که شما آنرا با فردی بالغ، جدّی و دارای رفتار تکلیف گرا جایگزین کردید. کودک درون شما گم شده یا فراموش شده ولی هنوز هم در ناخودآگاه شما ساکن است.کودک درون همان بچه کوچکی است که علاقمند است تربیت شود، مورد توجه و مراقبت قرار گیرد و وی را دوست داشته باشند. روح آزاد، شیطان و بازیگوشی است که شما آنرا سر به راه نموده و کنترل می کنید، وی عاطفی و حساس است، شما وی را هدایت نموده و آرام می کنید
گوسفندان ماکویی یکی از دسته نژادهای گوشتی و پشمی هستند؛ این نژاد یکی از نژادهای گوسفندان ایرانی است. رنگ گوسفندان این نژاد سفید است و دارای پشم های بلندی است و قابلیت رنگ پذیری خیلی خوبی دارد، برای همین از پشم گوسفندان ماکویی در صنعت قالی باقی و رنگ رزی استفاده های زیادی میشود. در ادامه این نوشته با برخی از خصوصیات گوسفندان نژاد ماکویی آشنا خواهیم شد.
خصوصیات گوسفندان ماکوییاز آنجایی که این نژاد از نژادهای پشمی است. دارای پشم های سفید با ال
جوجه های تازه متولدشده:
35 - 33 درجه 
جوجه های بدون پر:
34 - 32 درجه
جوجه هایی که پوشش پر کاملی ندارد:
32 - 30 درجه
جوجه های دارای پوشش کامل پر:
29 -  26 درجه
پرنده های بالغ:
حداقل دما: 22 درجه
#دما

دایره المعارف پرندگان زینتی

JOIN US ➡️ @yakarimkhorasan
تا سن ۵۰ سالگی، حدود نیمی از افراد بالغ برای دوره‌ای از زندگی خود با عوارض بواسیر نظیر خارش، احساس ناراحتی و خونریزی مکرر سر و کار دارند. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم پزشکی، راه حل‌های درمانی گسترده‌ای برای بواسیر وجود دارد
ادامه مطلب
الان دیگه اگر خود استاد شهرام ناظری هم بیاد نمیتونه من رو از این آهنگ « بی تو به سر نمی‌شود» جدا کنه!
یعنی بالغ بر هزار و هشتصد و شصت و سه بار گوش دادم. مگه آدم خسته میشه ازش؟
واقعا گریه ام میگیره از زیبایی این تصنیف (البته دقیق نمیدونم به این تصنیف میگن یا چی؟)
 
یعنی شما فکر کن. مگر میشه استاد ناظری با اون صدا از مولانا بخونه و فریاد بزنه « گر بروی عدم شوم بی تو به سر نمی‌شود» بعد براش نمُرد؟! به همین سوی چراغ که نمیشه!
سرگیجه ممکن است دلالیل مختلفی داشته باشد. در این مطلب با دلایل مختلفی که ممکن است باعث سرگیجه شود یا احساس تهوع در شما بوجود بیاورد آشنا شوید.بسیاری از ما ممکن است در طول روز یا زمانی که بیمار هستیم از خودمان بپرسیم که چرا گیج هستم و تعادلم را از دست می‌دهم؟
متعجب نخواهید شد اگر بدانید احساس گیجی که گاهی در افراد بالغ دیده می‌شود مشکل متداولی است. اما ممکن است ندانید که سرگیجه که حالت تشدید شده‌ی گیجی است و این حس را به وجود می‌آورد که اتا
پزشکی یا طب کودکان در ابتدا چیزی ورای طب افراد بالغ نبوده و همواره موضوعی پایاپای بوده و هست اگرچه در نوع درمان و نحوه­ی برخورد و نگهداری تفاوت هایی وجود دارد اما از لحاظ پیشینه این دو مقوله در کنار یکدیگر بوده اند و هر جامعه ای نیازمند حفظ آینده و سرمایه های خود…
ادامه مطلب
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزئیات عملیات روز گذشته ماموران نیروی انتظامی که به انهدام بزرگترین باند قاچاق مصنوعات نقره در کشور انجامید را تشریح کرد.آفتاب‌‌نیوز :قاسم خورشیدی در گفتگو با تسنیم، با اشاره به کشف محموله بزرگی از مصنوعات نقره قاچاق در شهر مشهد که بالغ بر میلیارد‌ها تومان ارزش ریالی داشته است، اظهار داشت: به دنبال سرنخ‌های به دست آمده از پرونده‌های کوچک قاچاق مصنوعات نقره در استان خراسان رضوی و با همکاری کمیسیون
آیا میدانید : وزن پوست بدن انسان بالغ بر ۲/۷ کیلوگرم (دو و هفت دهم) است ؟آیا میدانید : کمبود خواب، زودتر از کمبود غذا موجب مرگ انسان می‌شود ؟آیا میدانید : انسان در سال ۳۰۰۰ قد متوسط ۲ متر و ۱۲۰ سال عمر و پوست قهوه‌ای خواهد داشت ؟ ...
ادامه مطلب
براساس مطالعه‌ای که در مجله Proceedings of the National Academy of Science (PNAS) منتشر شده است، گروهی از نورونها به نام گانگلیون قشری قاعده ای(کورتیکوبازال) مغزی برای یادگیری صوتی در پرندگان جوان مهم است  اما در پرندگان بالغ اینگونه نیست.
 
ادامه مطلب
در فرض فرهنگ چند همسری و تعادل تعداد مردان و زنان بالغ ، جامعه زنان ، چه 90 درصد بدون هبو و چه 10 درصد دارای هبو ، احساس امنیت بیشتری راجع به عدم تعهد شوهر می کنند زیرا تقریبا تعداد زنان تشنه و نا آرام  از جور بی عدالتی جنسیتی به صفر نزدیک است.
 ابن منذر گوبد خدمت حضرت   صادق ع  از وحشت   ترس. و اندوهاز تنهایی. یاداور شدم فرمود ایا شما را اگاه نگنم بچیزی که هر گاه انرا  بگوبیدنه در شب و نه در روز  از تنهایی  نترسبد وال  ابنست وبسم  الله و با لله و توکلت   علی الله وانه من یتوکل علی الله  فهو  حسبه  ان الله بالغ امره قدجعل الله لکل شی. قدرا اللهم اجعلنی. فی امایک و فی منعک.   پس فرمود بما. رسیده که مردی سی. سال ابن دعا را میخواند ویک. شب. ترک کرد همان. شب اورا. عقرب گزید
هرچقدر سن‌ات بیشتر شه، و ارتباطاتت بیشتر شه، و بالغ‌تر شی، بیشتر به این نتیجه می‌رسی که توی روابطت، تنها کاری که می‌تونی بکنی و باید بکنی، اینه که واسه دیگران تا جایی که می‌تونی خوب باشی؛ اما یه اپسیلون هم انتظار خوبی از هیچ‌کس نداشته باشی.نه واسه آرامش دیگران، بلکه واسه آرامش خودت...
این، به نظرم اساسی‌‌ترین اصل روابطه.
مسکنبا وجود نگرانی‌های منطقه‌ای که نیمه دی ماه به وجود آمد و می‌توانست تاثیراتی در رونق بازار مسکن ایجاد کند، آمار از افزایش ۱۱ و ۱۹ درصدی ماهانه معاملات ملک در شهر تهران و کل کشور حکایت دارد.
به گزارش ایسنا، دی امسال معاملات ملک در تهران و کل کشور به ترتیب ۱۱ و ۱۹ درصد نسبت به ماه قبل افزایش پیدا کرد. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد شاهد افت موقت خرید و فروش مسکن باشیم.
رشد نسبی قراردادهای خرید و فروش مسکن در حالی اتفاق افتاده که ماه قبل
من مانده ام تنهای تنها: از تنهایی دربیایید با خواندن این کتاب
 
من مانده ام تنهای تنها : محمدحسین قدیری
معرفی:
تا حالا شده فکرکنی تنهایی؟ تا حالا شده حس کنی اونهایی که درکت می کنند نیستند و وقت ندارند؟ تا حالا پیش اومده حس و حال دویدن، کار کردن، درس خواندن یا حتی شوخی وخنده نداشته باشی؟ به نظرت همه مردم یه روزی حس کرده اند که تنها هستند یا این شکل بعضی از آدمهاست؟ حالا درستش چیه؟ و باید چه کار کرد؟
بریده کتاب:
از زمان های بسیار قدیم تاکنون ما تل
⏳قوی بودن به این معنا نیست که باید در یک زد و خورد مبارزه کنید...
.
قدرت واقعی یعنی انقدر عاقل و بالغ شده باشید
که از کنار حرفهای پوچ و غیر منطقی آدم های مزاحم و اشوبگر❌  با بی توجهی و بی محلی رد شوید
و به اهدافتان بیندیشید... ✌️
.
اگه تو این روزها کسایى هستن که نمیخوان بزارن توبه هدف زیبات برسى وبا حرفاشون ذهنتو بهم میریزن تو سکوت کن☝️و حرفاشونو نشنیده بگیر و با انگیزه ى بیشتر برو به سمت هدفت✨چــــون صداااااىموفقیتت به گوششون میرسه...
.
 
چندی پیش خبر ازدواج دختر کودک با مرد بالغ جنجال راه انداخت
به حکم محاکم قضایی اون عقد باطل شد
چطور قانون شرع در مورد ازدواج رو میشه لغو و نقض کرد !
ولی در مورد حجاب و خیلی مسائل دیگه نمیشه !
خیلی قوانین شرع منسوخ شده اند ولی هنوز مصلحت دستور اینکارو نمیده!
#ابزار . #سیاست. #دیانت . #مصلحت
 
 
 
حالا این عمه من خوبه هروقت میاد رشت میره رازقی و شکم الملوکو کبابی فلان و بسار کلی به خودش میرسه..
ما
۹ تا آدم عاقل و بالغ رفتیم دربند املت زدیم بر بدن کلا شد ۱۲۰تومن
میخواست مارو به کشتن بدهههه که چرا واسه املت انقد پول دادین..
البته
نظرشون اینه اگه عاقل بودین اینقد پول پای املت نمیدادین..ولی به قول
آروین اینجوری خودمونو توجیح کردیم که نهههه خوب بود گوجه گرون شدهههه..
پ.ن:یادم باشه حق تبلیغو از این رستورانایی که نام بردم بگیرم
یهو به خودم اومدم دیدم من ۲۱ سالمه و... خدایا! من چقدر کارای احمقانه میکنم.
قبلا تصورم از آدم بیست ساله و بالاتر، یه آدم کاملا عاقل و بالغ بود و حالا...
_ سر یه کارگروهی مثل بچه ها دعوا میکنم!
_ سر همون کار انقدرگریه میکنم که کل شبو با سردرد میگذرونم!
_ مثل قبل بقیه رو نمیبخشم و لجبازی میکنم همش و اخلاق بد آدم بزرگارو واسه خودم انتخاب کردم!
_ نمیتونم تصمیم درست بگیرم و زود نظرم عوض میشه!
_ از نبودن آدمها میترسم! از بودنشون هم...
.
.
.
قرار نبود من توی این س
کنار اومدم؟ کنار اومدم. 
هیچ چیز مثل خیال و توهم زیبا نیست و هیچ چیز مثل واقعیت و عقلانیت ضرورت نداره. یعنی در هر جهان ممکنی از خیالاتت هم واقع بشی باز هم امکان درد و رنج و اشتباه هست و تمسک به عقلانیت در اون جهان ممکن خیالت تنها ضرورتیه که نباید فراموش بشه.
درسته که هنوز بچه‌ام اما نیازه که عاقل و بالغ شم پس دست بکش و بچسب به واقعیت. یک سال و نیمه بدجور داری با زندگیت بازی می‌کنی و همه از م شروع شد و بعد ح و حالا مح اما دیگه بسه باید تمومش کنی ای
گربه ها حیوانات ملوس و دوست داشتنی هستند که نگهداری از آنها و بازی کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است. اما این حیوانات به شدت روی تغذیه ی خود حساس هستند. غذای گربه ی مرغوب باید از پت شاپ معتبر خریداری شود. غذای خشک گربه و غذای مرطوب گربه هرو باید در کنار هم به گربه داده شوند. نگهداری از گربه بسیار امر خطیری است و یک وظیفه ی سنگین و مهم محسوب می شود. در این نوشته نکات مهمی درباره تغذیه گربه برای شما آورده ایم. با ما همراه باشید.
گربه ای که در طبیعت
اریک برن : نظریه تحلیل رفتار متقابل (TA) و حالتهای والد کودک بالغ

اریک برن
نظریه تحلیل رفتار متقابل توسط اریک برن (۱۹۶۱) که روانپزشک و روانکاو بود بنا نهاده شده است . اریک برن روش تحلیل تعاملی را روشی عقلانی برای شناخت و تحلیل رفتار ، توصیف عوامل مؤثر در ارتباط بین افراد ، و مبین روابط نادرست بین انسان ها می داند. این نظریه از نارضایتی اریک برن از طولانی بودن روانکاوی در درمان مشکلات مردم نشأت گرفته است. اریک برن متوجه شد که مراجعان او با بکارگی
◀جف بزوس مالک فروشگاه دیجیتالی آمازون،بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان هست.او همچنین ثروتمندترین فرد جهان هست.سرمایه او بالغ بر ۱۵۰ میلیارد دلار هست.او کم کم در حال نزدیک شدن به ثروتمندترین فرد تاریخ هست. دوباره ببینید: ۱۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان!
شرکت باربری سپند بار بیش از یک دهه در حال فعالیت است. پرسنل این شرکت بالغ بر ۲۰۰نفر است که امور باربری تهران به مقصد ایران را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنند. شرکت باربری تهران به خوی سپند بار آماده است هرگونه خدمات باربری را از تهران به مقصد خوی انجام دهد. با توجه به اینکه […] حمل بار و باربری تهران به خوی
منبع : سپند بار
به گزارش همشهری آنلاین و بوسیله نقل از دپورته کواترو، لیونل مسی فوق هنرمند آرژانتینی آویشن پیاده روی بارسلونااسپانیابه دلیل مسری ویروس کرونا و تعویق مسابقات فوتبالی مختلف در اروپا از جمله لیگ قهرمانان و لالیگا، دستمزد سالیانه خود را که بالغ بر ۵۰ میلیون یورو  وجود را به ۱۵ میلیون کاهش قسط. لازم به ذکر است که پیش از این مسی مبلغ یک میلیون و پانصد هزار یورو هم بابت مبارزه با این بلای ناگهانی به بیمارستان ها معاون کرده است. عدم ارامش ستاره ه
تنظیم دما هر دوره گیاه -ایندور
 
 
نهال
در دوره نهال و اولیه باید درصد رطوبت بالاتر از سایر دوره ها باشد البته تا زمانی که گیاه بطور کامل ریشه بزند. بهترین دما در این مرحله بین 20-25 درجه سانتیگراد با درصد رطوبت بالا است.
 
 مرحله برگدهی و جوانی
 
در مرحله ی برگ دهی اولیه (گیاه جوان)هم گیاه حدودا به 70% رطوبت و دمایی بین 20-25°درجه سانتیگراد نیاز دارد. ولی کم کم که گیاه به گلدهی نزدیک می شود رطوبت را باید کم کنید. کم کم دما را هم وقتی گیاه بالغ شد شب ها و
 
. بنا بر اظهارات این استادیار دانشگاه، شکاف دستمزدها موجب از دست رفتن مزیت رقابتی صنعت گردشگری شده و باعث می‌شود 
 
صنعت پررونق گردشگری در ایالت فلوریدای آمریکا برترین صنعت این ایالت شناخته شده است چون سالانه ۸۶ میلیارد دلار درآمد اقتصادی به‌بار می‌آورد و بالغ‌بر ۵/ ۱ میلیون شغل ایجاد می‌کند و این در حالی است که بر اساس جدیدترین مطالعات انجام شده توسط دانشگاه ایالتی فلوریدا، دستمزد کارکنان این صنعت با اقتصاد در حال خیزش آن تناسبی ندا
صادق جاهد‌خطیبی در بازدید از طرح تولید آهن اسفنجی احیا استیل بافت تصریح کرد: میزان تولید آهن اسفنجی این شرکت درساعت به ۹۰ تن رسیده است. وی با اشاره به بی‌سابقه بودن این رکورد اعلام کرد: تولید آهن اسفنجی در روز بالغ بر۲ هزار و۱۰۰ تن بوده و در مجموع ماهانه به ۶۵ هزار تن رسیده است. مدیرعامل شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان اظهار امیدواری کرد که این رکوردشکنی کماکان تداوم داشته باشد و شاهد
ادامه مطلب
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به چاقی ( هر دو جنس )
پروفسور Tone Bjorge در بخش سلامت و مراقبت عمومی دانشگاه Bergen ، میگوید : " چاقی یک عامل خطر تایید شده برای چند سرطان میباشد. در این مطالعه ، ما بر روی درجه ، زمان و مدت اض
موسسه پخش دانشجو ، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد.
ادامه مطلب
زرافه ها بچه های خود را در حالت ایستاده به دنیا می آورند.
بچه های تازه به دنیا آمده آن ها، بیشتر از یک انسان بالغ قد دارند.
آن ها نیم ساعت تا یک ساعت پس از تولد خود نمی توانند راه بروند و بعد از گذشت 10 ساعت از زمان تولد خود به راحتی می توانند بدوند...
ادامه مطلب
آیا کودک غیر بالغ ممیز، مشمول احکام شرعی می‌باشد؟ 2. آیا در این‌باره حکم محرمات با واجبات، متفاوت است؟از جمله شرایط تکلیف، رسیدن به سن بلوغ است و فرد غیر بالغ مکلف به رعایت واجبات و محرمات نیست، ولی عباداتش صحیح است و در برخی موارد، مانند مسئله ضمان و پایمال کردن حق دیگران، ولیّ او مسئول خواهد بود.
ضمن این‌که برخی مراجع[1] افراد نابالغ ممیز[2] را نسبت به احکامی که نیکی یا زشتی آن‌را درک می‌کند، موظف دانسته‌اند.همچنین، سرپرستان خانواده‌، م
بسم الله الرحمن الرحیم
دبیرستان نبوت مال‌خلیفه درسال ۱۳۶۵درمحله خنگ مال‌خلیفه تاسیس گردید.
فضای کلی این مدرسه بالغ بر۱۰۰۰مترمربع است که این محوطه کلی دارای ۶کلاس،۱آزمایشگاه،۱نمازخانه وکتابخانه،دفتر،آبدارخانه می‌باشد.
این مدرسه درسال تحصیلی۹۸_۹۷بالغ بر۱۳۰دانش اموزدارااست.
 
به نظر من، مشکل ما ایرانیا،
 
اینه که
 
فارغ از جنسیتمون،
اغلب اهل توهمیم.
 
دخترا توهم اینو دارن که همه پسرها عاشقشونن.
 
پسرها توهم اینو دارن که همه دخترا عاشقشونن.
 
و با همین توهمات اشتباه به هم سیگنال میدن.
 
من خودم همیشه توهمم این بود که پسرهای ایرانی خیلی زیاد بالغن (چندین سال قبل) وقتی به سی سالگی میرسن.
 
بعدها تصورم عوض شد.
 
من کلا یه پسر بالغ درست و حسابی بین پسرای بالای سی و خورده ای دیدم و اونم همین مرد هست که میخوام بقیه عمرم رو با
 به عنوان فردی بالغ وقتی کودکی رفتار درستی ندارد یا خیلی مهربان میشویم و دلمان میسوزد و یا خیلی عصبانی میشویم. مشکل این چنین برخوردهایی این است که تمرکز کودک از اشتباه خودش به سمت شما و برخوردتان تغییر پیدا میکند که این یک رفتار غیر سازنده است.
 
هیچ کودکی صبح با این فکر از خواب بیدار نمیشود که امروز میخواهم معلم ها و پدر و مادرم راناراحت کنم همه بچه ها دوست دارند مودب باشند فقط مهارتهایش را ندارند بنابراین هرچه بیشتر راهکار و مهارت ها را به
واردات و فروش تخصصی سگ پامرانین خرسیدر عنوان رنگ با بهترین کیفیتهمراه با مدارک کامل و برگه سلامت از معتبر ترین دامپزشکین کشوربرای مشاوره با  ما در تماس باشید09128940248دیگر راه های ارتباط با مجموعهاینستاگرام penny.petbarامیر بیگلر
 
 
 
مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس بیان کرد: جانمایی اطلاعات نقشه بالغ بر ۸ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۴۲ هکتار از منابع طبیعی و اراضی ملی در بانک جامع کاداستر انجام شده است. 
 
 
 
 
 
 
 
 
کارگروه ملی مطالبه گری طرح کاداستر، به گزارش خبرگزاری میزان، مهدی هاشمی گفت: نظارت و کنترل بر املاک، کاهش دعاوی، جلوگیری از صدور اسناد معارض و تعرض و تعدی به اموال از ویژگی‌های اسناد کاداستری است.
مدیرکل اداره ثبت اسناد و املاک استان فارس در ادامه اظهار
شیب بندی و آماده سازی سقف منزل یتیم به متراژ 144 مترمربع در تنگه 2 با همکاری گروه جهادی شهدای تنگه دو و پشتیبانی گروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با اعتباری بالغ بر 12 میلیون ریال که خیرین محترم تقبل نمودند. خریداری 17 رول ایزوگام با اعتباری 19 میلیون ریال و اجرای آن
 
توضیحات فایل
دانلود فایل متن ٬ ترجمه و شرح کامل رسائل شیخ انصاری« به روش پرسش و پاسخ» با فرمت ورد در ۵۳۶۲ صفحه
ترجمه‌ای که به اصل متن بسیار نزدیک است به طرح سؤالات از عین عبارات پرداخته و براساس محتوای متن به پاسخ آنها همت گماشته و امیدوارم که مورد استفاده طلاب فاضل، دانش‌پژوهان و دانشگاهیان محترم قرار گیرد .
بخشی از متن شرح و ترجمه کامل رسائل شیخ انصاری :
پس مطالب ما در سه مقصد بیان می‌شود.
مقصد اول: در قطع، مقصد دوم در ظن، مقصد سوم در توضیح
در آخرین سرشماری، که در سال ۱۳۹۵ انجام گرفت، جمعیت کشور بالغ بر ۷۹٬۹۲۶٬۲۷۰ تن بوده که از این تعداد، ۵۹٬۱۴۶٬۸۴۷ نفر در شهر‌ها ساکن بوده‌اند که بیش از ۷۴ درصد از کل جمعیت را شمال می‌شوند. تغییرات جمعیت شهر‌های ایران با یکدیگر تفاوت چشمگیری داشته‌است.
ادامه مطلب
1000خدمات چیست؟شرکت پویان درمان ایرانیان با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات در زمینه دیجیتال مارکتینگ و خدمات تخفیفی ، به عموم مردم و ایجاد اشتغال و کارآفرینی در تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ افتتاح گردید.
هم اکنون بالغ بر 10 خدمت در پنل کاربران 1000خدمات  از قبیل خدمات تخفیفی درمانی، بازاریابی مستقیم، خدمات پرداخت و همچنین ابزار های دیجیتال مارکتینگ همچون ربات اینستاگرام  وجود داشته و قابل استفاده بای کاربران عزیز  می باشد.
 پیشرفته و منحصربفرد گستردگی فع
بکم بیشتر از سطح ظاهری فکر کن
و به عمق مسائل بنگر..
نه انقدر هم که در ان غرق شوی و زمان از دستت بره بیرون 
این خوشی های زودگذر رو بنداز دور 
موزیک و اینا 
فضای مجازی
یا حداقل کنترلشون کن !
این چیزای هدر دهنده وقتو بشاش توش 
بخدا وقتی که پولدار شدی 
و دورت مدیر برنامه برات پلی لیست درست میکنه 
و تو عشق و حال 
فقط لش 
پول رو پول 
بخدا باید یه چند سالی نون و تره بخوری 
پتا یه عمر باقی ماندتو نون رو با کره بخوری!
الان که نه 
تا بوده و تا هست پول قدرته !
نماز قضای پدر و مادر
۱. بر پسر بزرگتر واجب است که نمازهایی که از پدر و مادرش فوت شده و از روی طغیان و نافرمانی نبوده، بعد از مرگ آنها به جا آورد، بلکه اگر از روی طغیان و نافرمانی هم ترک کرده باشد بنابر احتیاط مستحب باید به همین طور عمل کند.۲. اگر پدر یا مادری اصلاً نماز نخوانده باشد بنابر احتیاط واجب در این صورت هم قضای نمازها بر پسر بزرگتر واجب است.۳. منظور از پسر بزرگتر، بزرگترین پسری که بعد از مرگ پدر و مادر در حال حیات است می‌باشد، بنابراین
بالغ بر ٨ سال سابقه درخشان-با کادری قوی و با تجربه-دارای پروانه کسب- ارائه فاکتور رسمی-دارای مجوز رسمی از اتحادیه و ...در زمینه طراحی سایت و اپلیکیشن و آموزش ، دارای پروانه کسبی،ارائه فاکتور رسمی و  ... شاید دلیلی باشد تا شما پدیده را به عنوان همکار تجاری خود انتخاب کنید...3664478109131075561شیخ صدوق شمالی،شیخ مفید،کوچه اطلس جنوبی(شماره7)،مجتمع 110،طبقه4،واحد7،شرکت پدیده تجارت
برنامه نویسی موبایل در اصفهان
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از هنر زندگی :  بلوغ جسمی دختران یکی از انواع بلوغی است که در دوران نوجوانی هر دختری با آن مواجه می شود. ورود به نوجوانی با تحولات جسمی و روحی خاص خود همراه است. بدون شک دوران بلوغ می تواند یکی از پر تنش ترین مراحل زندگی برای هر دختری باشد. بلوغ جسمانی به مجموعه تغییرات در بدن گفته می شود که به واسطه آن دختر از ظاهر کودکانه به فردی بالغ تبدیل می شود.
ادامه مطلب
 
در یک مطالعه بین المللی با راهنمایی دانشگاه Bergen، محققان قصد داشتند پی ببرند که چگونه اضافه وزن ( BMI بالای 25 ) و چاقی (BMI بالای 30 ) خطر ابتلا به انواع مختلف سرطان را افزایش میدهند.
 این مطالعه نشان داد که اگر شما قبل از 40 سالگی دارای اضافه وزن باشید ، خطر ابتلا به سرطان های زیر با درصد های مختلف در شما افزایش میابد :
70 درصد برای سرطان اندومتر
58 درصد برای سرطان سلول کلیوی در مردان
29 درصد برای سرطان کولون در مردان
15 درصد برای تمام سرطان های مربوط به
طرح جابر حشرات موجود در غبار
فرمت فایل ورد و قابل ویرایش
شرح مختصر فایل
این مجموعه شامل:
پوستر های طرح جابربن حیان در مورد حشرات موجود در غبارتابلوی نمایش طرح جابربن حیان در مورد حشرات موجود در غبارعکس جابربن حیان در مورد حشرات موجود در غبارمطالب علمی آموزشی در باره طرح جابربن حیان حشرات موجود در غباراین مستندات عنوان شده بر طبق آخرین بخش نامه طرح جابر می باشد.قسمتی ازین مجموعه
هر مایت بالغ هشت پا دارد. در فضای مرطوب ملحفه ها، ۱۲۰۰۰ مایت در
ابو خدیجه گوید امام صادق ع فرمود مردی خدمت پیغمبر ص امد وعرض کرد برایم دختری متولد شد واوراپروریدم تا بالغ شد من جتمه وزیورش پوشیدم وا را سر چاهی اوردم ودر مفان ان انداختم واخر سخنی که از او شنیدم این بودکه گفت پدر جان اکنون جبران این کارم چه باشد  حضرت فرمود  مادرت زنده است گعت نه فرمود خااله ات زنده گفت اری فرمود با او خوش  رفتاری کن کخ او بجای مادر است و خوش رفتاری بااو کفاره ان کارت شود  الو خدیجه گوبد بامام صادق ع فرمود عر ضکردم این کار د
خسارت ۴۷۰ میلیارد ریالی سیل به کشاورز‌ی زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت:بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال خسارت در اثر سیل و بارندگی‌های فروردین ماه به بخش های مختلف کشاورزی این شهرستان وارد شده است.

به گزارش خبرنگار ندای زرند، علی زارعی مدیر جهاد کشاورزیشهرستان زرند گفت:
بالغ بر ۴۷۰ میلیارد ریال خسارتدر اثر سیل و بارندگی‌های فروردین ماه به بخش های مختلف کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و آب و خاک این شهرستان وارد شده است.
وی با بیان
چون حجر سفیه محدود به امور مالی است و طلاق را نمی توان از این امور محسوب داشت طلاق سفیه بی اشکال است و او می تواند با رعایت مقررات و تشریفات قانونی زنش را طلاق دهد.
◀️ ق.م در بیان شرایط طلاق دهنده رشد را ذکر نکرده و فقط گفته است که طلاق دهنده باید بالغ عاقل قاصد و مختار باشد ماده ۱۱۳۶ ق.م در فقه امامیه هم که منبع ق.م است رشد از شروط طلاق دهنده به شمار نیامده و طلاق سفیه معتبر شناخته شده است.
در این مطلب از وبلاگ پرورش بلدرچین می خواهیم شما را با نکات مهم در مورد تغذیه بلدرچین ها آشنا کنیم، لطفا ادامه مطلب  را به صورت کامل مطالعه فرمایید تا خدایی نکرده برای بلدرچین های شما مشکلی پیش نیاید. 
برای اینکه یک بلدرچین خوب پرورش دهید، نیاز است که بهترین غذا ها را برای او تهیه نمایید و این غذا باید شامل انواع مواد معدنی و ویتامین ها باشد. بویژه در مورد جوجه ها باید این مورد رعایت شود چون هر گونه کمبود در مواد معدنی مانند فسفر، روی و کلسیم
◀ایستگاه فضایی بین المللی که با همکاری ۱۶ کشور ساخته شده،به عنوان پر هزینه ترین پروژه تاریخ بشر شناخته میشود.هزینه ساخت این ایستگاه فضایی بین المللی بالغ بر ۱۵۷ میلیارد دلار هست.وزن این ایستگاه جمعا ۴۱۹ کیلوگرم هست که پس از تکمیل ۴۵۰ تن وزن خواهد داشت. این ایستگاه فضایی روزی ۱۵ بار به دور زمین می چرخد.
ح خیلی بزرگتر از سن خودش هست. یه آدم فهمیده و بالغ و جا افتاده. امروز ازم خواست تا دو هفته ازش دور بشم. نمی‌دونم چیکار کنم. کاش... فقط کاش پشیمون بشه .... 
عین چند روز دیگه میاد اما  من اصلا آمادگیش رو ندارم و دلم ح رو می‌خواد.
صادقانه نگاه می‌کنم اونم هیچی برام نداره جز هورمون. لعنت به من که اینقدر ذلیل هورمون شدم. دلم می‌خواد پشیمون شه و بگه بدون تو نمی‌تونم. دلم می‌خواد دوسم داشته باشه. لعنتی خیلی بزرگتر و جاافتاده‌تر از این حرف‌هاست. م هم که
ارزش تیم های حاضر در لیگ برتر ایران چه قدر است؟
در این مطلب به بررسی ارزش تیم های لیگ برتر فوتبال ایران می پردازیم و می خواهیم ببینیم که چه تیمی ارزش بیشتری دارد و چه تیمی دارای ارزش پایین تری نسبت به دیگر تیم های ایرانی است.
در جایگاه اول تیم های باارزش لیگ برتر استقلال تهران ایستاده است. این تیم با ارزشی بالغ بر 13.28 میلیون یورو رتبه اول را داراست.
پرسپولیس نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 با 12.83 میلیون یورو رتبه دوم را از آن خود کرده اس
باغ ویلا ۱۰۰۰ متر شهریار آب برق گاز تلفن ۱۰۰ متر سرایداری بسیار شیک در بهترین منظقه شهریار با سند شش دانگ جهت خرید و مشاوره رایگان تماس بگیرید .
شهریار کجاست ؟
شهرستان شهریار، واقع در غرب استان تهران ، مرکز آن شهریار که قبلاً علیشاه عوض گفته می‌شد . این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.
این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران یا عروس استان تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود، از
جالب نیست که تو این سن هنوز هربار میام خونه، همون بغض‌های دوران کودکی رو تجربه می‌کنم؟ هنوز هم حس تبعیض، دوست نداشتنی‌بودن و فهمیده‌نشدن هر لحظه و هر ثانیه همراهم هست. منتها اون روزها گریه و قهر فشارم رو کم می‌کرد، این روزها ناچارم عاقل و بالغ باشم. چون نه من کودک اون روزها هستم و نه پدر و مادرم آدم‌های جوون سابق. بغض گلوم رو فشار می‌ده و دوست دارم سرشون داد بکشم: “ریدم تو این خانواده. آخه چرا دو تا احمق مثل شما دختردار شدین؟” ولی باید شا
مجمع‌الجزایر ژاپن (نیپون یا نیهون) ملقب به سرزمین آفتاب (یا خاستگاه خورشید) کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است؛ ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۸ میلیون نفر دهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۳۵ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است
نارین قلعه در استان یزد، شهرستان میبد حدفاصل جاده‌ی ری به کرمان، ۵۰کیلومتری شمال غرب شهر یزد و روی تپه‌ای به ارتفاع ۲۵ متر با شیب کم از قسمت جنوب به شمال (قسمت‌هایی از قلعه که در حاشیه‌های بخش جنوبی شهر قرار گرفته‌اند، بالغ بر ۲۰ متر نسبت به قسمت‌های واقع شده در شمال، از ارتفاع بیشتری برخوردار هستند) قرار گرفته است.
 
 
ادامه مطلب
پسر خاک تو سرت.
 
تو واقعا میشینی اینجا رو میخونی و به دو ساعت نکشیده عکساتو عوض کردی.
 
من نمیفهمم این کشورای غربی با تو چه کردن که تو با ادمی که اینقدر به حرفاش بها میدی و این همه شب و روز میشینی محتویاتش رو میخونی و کلا اینقدر درگیر دراوردن ته و توی زندگیشی در حدی که قاط میزنه از دستت که چرا میری گاه و بیگاه فامیلای منو ادد میکنی و پیگیرشون میشی و میزنه از همه جا بلاکت میکنه (وقتی کسی که اصلا عصبانی نمیشه رو عصبی میکنی همین میشه)، تو با این ادم
تاثیر حرف زور شنیدن از دیگران تنها روانی نیست . محققان نشاان دادهاند که مغز افراد بالغ که پیوسته در موقعیت قربانی قرار می گیرند تفاوت های فیزیکی با مغز دیگران دارد و این تعقییر می تواند خطر ابتلا به بیماریهای روانی را در این افراد افزایش دهد . محققان انگلیسی با بررسی اسکن مغزی 682 فرد انگلیسی ایرلندی که پرسشنامه ای درباره زور شنیدن از دیگران ومقداران پر کرده بودند در یافتند زور گویی دیگران موجب کاهش حجم قسمت هایی از مغز به نام زایده دمی شکل و
روزی که بالغ شدم فکر کردم اینجا آخر دنیاست
روزی که سر کنکور غش کردم گفتم اینجا آخر دنیاست
روزی که مامان رفت گفتم اینجا آخر دنیاست
روزی که خواهرم دیابت گرفت گفتم اینجا آخر دنیاست
وقتی دو ترم متوالی مشروط شدم
وقتی فهمیدم توی سرم یه تومور شش میلیمتری هست
اما هیچکدوم آخر دنیا نبود.
داروهای خواهرم کمیاب شده.میترسم این بار آخر دنیا باشه...
میدونم این بار هم آخر دنیا نیست...
به شدت خسته ام و به شدت افسرده شدم از طرفی قضیه اظهار نامه مالیاتی موسسه که ب
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
 
ادامه مط
«سالک» چیست
سالک یک بیماری پوستی است که بوسیله گزش پشه خاکی آلوده به نوعی انگل، منتقل می‌شود. سالانه حدود دو میلیون مورد این بیماری در سراسر دنیا و از جمله ایران اتفاق می‌افتد.
 
سالک در ایران در بسیاری از نقاط وجود داشته است؛ بطوری که در استان‌های گلستان، سمنان، اصفهان، ‌یزد، کرمان، فارس، ‌هرمزگان، بوشهر، اهواز، ایلام و سیستان و بلوچستان شیوع بالایی دارد و سالانه بالغ بر 20 هزار مورد مبتلا به سالک در کشور ثبت و گزارش می‌شود.
 
ادامه مطل
مهمترین اصل در کار پرورش پرندگان
" صبر " 
می باشد. در هر مرحله از تکثیر باید صبر و حوصله داشته باشید 
مراحل جفت زدن سهره
                                                 

سعی کنید برای جفت کردن سهره از جوجه های رنگ انداخته در قفس( جوجه هایی که در قفس بالغ می شوند) استفاده کنید ( با این کار هم از سن سهره ها با خبر هستید و هم از سهره های رام استفاده کرده اید) 

سهره ها باید در زمان اوج مستی جفت شوند مخصوصا سهره ماده باید کاملا آماده باشد در غیر این صورت به ه
در راستای بهسازی معابر ،پروژه جدول گذاری برخی از کوچه های روستا آغاز شد.
در این پروژه که پیمانکار و مجری آن شرکت تعاونی وفاق دهیاران بخش مرکزی می باشد،قرارداد اجرای 3000 متر جدولگذاری با اعتباری بالغ بر 900/000/000 ریال و از محل درآمدهای محلی دهیاری منعقد گردید.
 
شورای دانش آموزی جهت پیشبرد اهداف خویش نیازمند تعامل با سایر ارگانهای مرتبط با مسائل تربیتی می باشد از جمله روحانیت - دفتر امام حمعه ، کمیته امداد،انجمن اولیاءومربیان وشهرداری ، بهزیستی، بهداشت و....که در ذیل گزارش تعدادی از تصاویر موجود حضورتان ارسال میگردد.لازم به ذکر است کمیته تعاون مدرسه در اثر تعامل با کمیته امدادتوانست کمک هزینه ی آموزشی  بالغ بر 14500000ریال را دریافت نماید و هم جنین در جشن نیکوکاری دراسفند ماه توانست 50بسته اقلام خورا
با حضور فرماندار دشتستان و مسئولان شهرستان و بخش، پروژه بزرگ تملک؛ جدول گذاری،کانال کشی،زیرسازی و آسفالت معابر انتهایی خیابان شهید رضایی(چمن مصنوعی هما) افتتاح شد
این پروژه به مساحت 6000 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان اجرا شد و بلوار انقلاب را به خیابان آزادی(جاده سلامت) وصل می کند.
در این برنامه از آقایان اسماعیل سلیمانی،رضا هاشم پور و حسین حسن پور که در اجرای این پروژه بیشترین تلاش را داشتند تقدیر شد.

ادامه مطلب
مجمع‌الجزایر ژاپن کشوری در اقیانوس آرام در آسیای شرقی است، که یکی از قدرت‌های اصلی اقتصادیِ جهان و سومین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است. ژاپن یک کشور پادشاهی‌است که برمبنای قانون اساسی ژاپن اداره می‌شود. ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۶ میلیون نفر یازدهمین کشور پرجمعیت جهان است. توکیو پایتخت ژاپن با بالغ بر ۱۳ میلیون نفر جمعیت از بزرگترین و گرانترین پایتخت‌های جهان است و و تعداد مسلمانان در آن به ۱۰۰ هزار نفر می‌رسد. مسلمانان
#گزارش #خبر
 
«گزارش نهایی امور مالی مرکز نیکوکاری بشری در اسفند ماه 1398»
 
با توجه به نزدیک شدن پایان سال و همچنین تلاش مرکز برای جابه جایی هر چه سریعتر دفتر؛ گزارش نهایی امور مالی اسفند ماه آماده و تحویل کمیته امداد شد.
 
با توجه به شرح تفصیلی موجود در تصویر، مرکز در اسفند ماه 98 بالغ بر 633 میلیون ریال کمک غیر نقدی و 28 میلیون ریال کمک نقدی به مددجویان خود ارائه داده است.
هیچ گاه همسرتان را تحقیر نکنید.
هرقدر هم که با هم صمیمی باشید، باز هم نباید از این دیوار شیشه ای که میان تان هست بگذرید. در افراد بالغ، صمیمیت در دل خود احترام متقابل را هم دنبال دارد و در یک زندگی عاشقانه، این احترام صد چندان می شود.
پس قبل از توهین به همسرتان یا ناراحت کردنش، از خود بپرسید او و این رابطه تا چه اندازه برای شما ارزش دارد. یادتان نرود تنها یک کلمه می تواند سرنوشت رابطه میان شما را دگرگون کند، مسئولیت شناس باشید و تک تک حرف ها و کا
.چباسمه تعالی
امور اجتماعی
آثار طلاق
غزل۴
آثار طلاق بس زیان آور و بی مرز و حد است
چونکه جانکاه بود، دغدغه اش تا ابد است
گر شود حاصل تزویج تو را نور بصر
نتوان کرد فراموش، چو آن کالبد است
پاره ی تن شود  از یاد نمی گردد محو
پدر و مادر فرزند، گل سر سبد است
او نیازش به پدر باشد و هم مادر خود
تا شود عاقل و بالغ، نتوان گفت بد است
گر شوی صاحب فرزند ز دیگر همسر
سخت باشد که پذیرد ورا ، تا حسد است
گر کنی ترک تو تزویج و پرستار شوی
نیست آرامش و تسکین، که آن نیز
.چباسمه تعالی
امور اجتماعی
آثار طلاق
غزل۴
آثار طلاق بس زیان آور و بی مرز و حد است
چونکه جانکاه بود، دغدغه اش تا ابد است
گر شود حاصل تزویج تو را نور بصر
نتوان کرد فراموش، چو آن کالبد است
پاره تن باشد و از یاد نمی گردد محو
پدر و مادر فرزند، گل سر سبد است
او نیازش به پدر باشد و هم مادر خود
تا شود عاقل و بالغ، نتوان گفت بد است
گر شوی صاحب فرزند ز دیگر همسر
سخت باشد که پذیرد ورا ، تا حسد است
گر کنی ترک تو تزویج و پرستار شوی
نیست آرامش و تسکین، که آن نیز
در چهارمین روز از هفته دولت،24 منرل مدجویی کمیته امداد در آب پخش افتتاح شدند.
رئیس کمیته امداد آب پخش در آئین افتتاح این منازل مسکونی اظهار داشت:این منازل مسکونی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال و با همکاری سپاه پاسداران،استانداری بوشهر و کمیته امداد ساخته شده است.
رمضان غلامی افزود:36 منزل مددجویی نیز در حال انجام است و انشالله در آینده ای نه چندان دور تحویل مددجویان عزیز خواهد شد.
ادامه مطلب
توکسوکاریازیس چگونه منتشر می شود
متداول ترین انگل که در انسان خطرساز می باشد توکسوکاراکانیس می باشد. اگر چه مواردی از توکسوکاریازیس گربه ای نیز در انسان دیده می شود ، اما به دلیل عادت رفتاری گربه در دفع مدفوع ، موارد آن نادر است.
مشاوره و آموزش درمان توکسوکاریازیس
 
انگل از طریق بند ناف یا شیر مادر به توله ها منتقل می شود. لاروها به سرعت در روده توله سگها ، بالغ می شود. وقتی توله سگها به سن سه یا چهار هفتگی می رسند شروع به دفع تعداد زیادی تخم ا
این روزها چند نفر هستن که بهم اعتماد کردن و من رو بعنوان life coach شون انتخاب کردن...
البته کوچینگی که من انجام میدم مقدار خوبی هم theme روان‌شناسی داره که همین نکته منو با کوچ‌های دیگه متفاوت می‌کنه!
حالا کاری به این حرفا ندارم!
امشب گفت و گومون به سمت جالبی رفت و من یه لحظه احساس کردم که این حرفا ممکنه در آینده برای خودم تو موقعیت‌های سخت شنیدنی باشه! :))
 
مسئله احساس کلافگی و اضطرابی بود که امروز تجربه کرده بود. ازش خواستم بگه این اضطراب از کجا می
از آنجا که یک پایان نامه کامل و جامع به راحتی در دسترس دانش جویان عزیز قرار نمی گیرد تا بتوانند با کمک آن در راستای انجام کار تحقیقی خود قدم بردارند این مطلب را در وبلاگ قرار  دادم تا دوستان عزیزی که به جایی دسترسی ندارند این حد اقل را مطالعه کنند و مورد استفاده قرار دهند.
 همچنین اهمیت موضوع پایان نامه از آن جهت است که مشکل آب اساسی ترین مشکل جامعه ایران امروز است و کشاورزی بالغ بر92٪ آن را مصرف می کند پس شایسته است در این راستا تحقیقات بیشتری
کشور ایران با قدمتی بالغ بر چندین هزار سال، یکی از سرزمین‌هایی است که می‌توان از آن به عنوان مهد فرهنگ، تاریخ و تمدن بشری نام برد. بناهای متعدد و باشکوه تاریخی قد کشیده در جای‌جای این سرزمین کهن، همچون گوهری است تابناک که موجبات فخر و مباهات نسل امروز را فراهم کرده‌ است.
ادامه مطلب
اول دبیرستان بودم. نه سال پیش! معلم از نوروز و عید و دید و بازدید گفت. نظر خواست. بچه ها از بی‌حوصلگی و تکراری بودن و از این که کاش آدمها در تعطیلات برای خودشان بودند، نه در اسارت تعارف و عرف کلیشه‌ای، گفتن. حرفشون خیلی برام عجیب بود. پر از ذوق و اشتیاق بودم برای بهار. اون موقع ها آرزویی داشتم که الان به نظرم آرزوی سوخته س و الان آرزوهایی دارم که اون موقع ها بهشون میخندیدم.
نظر من الان، نظر همون بچه هاست که من فکر میکردم افسردگی گرفتن. که سعی میک

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها