نتایج جستجو برای عبارت :

اپلیکیشن ساز پست ویژه ۳۰صدا

 دوستان ۳۰صدا سلام .
این راه بسیار بسیار راحت هستش و نیاز به صرف وقت نیست.
تا چند سال گذشته تعداد زیادی google peag rank وجود داشت که لینک وبسایت خودتونو داخل کادر جستو جو قرار میدادید و بعد به شما نشون میداد در چه رتبه ای از گوگل قرار دارید اما امروزه تعداد این سایت ها خیلی کم شده ....
خوب در این پست میخوایم به شما یک وب سایت معرفی میکنیم که دقیقا همین کارو انجام میده.
"لینک گوگل رنک" برای دیدن صفحه سایت برروی لوگوی ۳۰صدا کلیک کنید.
سلام به دوستان عزیز و همراهان ۳۰صدا
با پست ویژه و معرفی یک اپ درجه یک و البطه رایگان در خدمت شما هستیم .
همیشه وبلاگ نویسان و صاحبان سایت تشنه داشتن یک اپ بی عیب برای بهتر شدن وبسایت خود بودند و ما امروز اپلیکیشنی و به شما دوستان عزیز معرفی میکنیم که به راحتی با کمک گرفتن از آن صاحب یک اپلیکیشن خوب خواهید شد .
اپ ساخت برنامه اپلیکیشن های اندروید یا به معنی دیگه app creator یا app bullder هستش بدون هیچ گونه تبلیغ آزاردنده و با سرعت متوسط.
این اپ از زبان فاس
سلام به همراهان و دوستان گل ۳۰صدا ،ساعات برفی و زمستانی خوشی برای شما آرزو داریم.
در پست قبلی یک مطلب راجع به جلو گیری از آگهی های اینترنتی ناخاسته قرار دادیم.
و در این لحظه با معرفی یک اپ کاملا کاربردی برای جلوگیری از پخش آگهی های "برنامه های" گوشی همراه با نام zede tabligh که بسیار مورد استفاده کاربران گوشیهای همراه خواهد بود در خدمت شما هستیم.
پس از نصب این اپ بسیار صاده و کم حجم، تازه میشود گفت ! لذت یک موبایل بدون تبلیغ یعنی همین!
کار با این ابزا
Your browser does not support the video element.
غذای مخصوص سرآشپز ۳۰صدا چیکن استراگانف. کمی زمانبر هست اما فوقالعاده لذیذ و دلپذیر خواهد بود.
چیکن استراگانف یک غذای روسی است که وارد ایران شده است. اصل این غذا با گوشت قرمز تهیه می‌شود که به آن بیف استراگانف می‌گویند. چیکن استراگانف یک غذای فانتزی و خوشمزه است که بر خلاف اسمش به سادگی می‌توانید آن را تهیه کنید و از طعم بی ‌نظیر آن لذت ببرید.
تعداد نفرات:                                   3 نفر 
درجه سختی:               
بازی زیبای "معدنچی کوچک"  بصورت آفلاین از استدیو بازی سازی مهدی یار که بر خلاف انتظار سازنده این بازی که برای سنین پایین تولید شده بود بعد از انتشار این بازی رنج مختلفی از گروه سنی از آن استقبال کردند.
این بازی ساده در مراحل بالاترش شباحت زیادی به بازی های ماز دارد و بسیار سرگرم کننده بوده.
بر خلاف بازی های مشابه خارجی خود نیازی به سرف زمان زیاد در مراحل ندارد.۳۰صدا
لینک بازی از کافه بازار
قدیم ها تصاویری وجود داشتند که آنها را به عنوان تصاویر سه بعدی می شناختیم... اگر خاطرتان باشد آن تصاویر که به این عنوان لقب گرفته بود، با این تکنولوژی سه بعدی مانیتورها و دوربین های فیلم برداری امروزی کاملاً متفاوت بود...
تصاویر سه بعدی حاوی یک کاغذ و یک تصویر به ظاهر مغشوش است که باید در آنها تمرکز می کردید و لحظه ای آن تصویر را با کمک تمرکز چشم و ذهنتان از حالت مبهم به حالت مشخص و واضح تبدیل می کردید و میزان توجه و تمرکز بیننده بود که قوام تصو
آموزش ساخت بادبادک مقوایی : از وب سایت آی آر میکس آموزش یک نوع بادبادک پاچه ای هم داخل همون صفحه که بالا لینک کردم موجود هست.لذت ببرید.
این نوع بادبادک راحت ترین و ساده ترین نوع بادبادک است و در کمتر از چند ساعت ساخته می شود. برای ساخت این نوع بادبادک به ابزار زیر نیاز دارید. مقوا در ابعاد ۲۲*۲۸ سانتی متر چسب نواری چسب مایع قیچی روبان نخ دو عدد چوب برای شروع مربع را از وسط تا کرده و به دو نیم کنید:

یک تکه از چوب ها را بصورت مستقیم از بالا به پایین
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
اصن کی فکرشو میکرد
اونم بزاره در ره
میگفت پشتتم همیشه
بود ولی عین بره دره
رحم نداره یه ذره یه ذره
میگفت دنبالم بودام
عین گرگ دنبال بره
اصلا کی فکرشو میکرد
اون عامل زخم من شه
بگو کی فکرشو میکرد
بره
30SEDA : تا به حال به آسمان تا این اندازه نزدیک شده اید ؟ با ۳۰صدا همراه باشید تا شمارا با یک واکنش طبیعی ستارگان آشنا کند.
گاهی ستارگان منفجر می شوند، از هم می پاشند و به ابر نواختر(Supernova) تبدیل می شوند. در این مقاله آنچه تاکنون درباره ابرنواختران معلوم شده است توضیح داده میشود و اجرام شگفت انگیزی که پس از انفجار ستاره ای برجای می مانند، شرح داده می شود.

ابرنواختران:
ستارگانی که جرم کم یا متوسط دارند، مراحل نهایی زندگی خود را – به صورت غول های سر
5  اثر جانبی کافئین
قهوه و چای نوشیدنی های فوق العاده ای سالم هستند.
بیشتر انواع آن حاوی کافئین است ، ماده ای که می تواند روحیه ، متابولیسم و عملکرد ذهنی و جسمی شما را تقویت کند
مطالعات همچنین نشان داده اند که هنگام مصرف در مقادیر کم تا متوسط ، برای اکثر افراد بی خطر است (
با این وجود ، مصرف زیاد کافئین ممکن است عوارض جانبی ناخوشایند و حتی خطرناک داشته باشد.
تحقیقات نشان داده است كه ژنهای شما تأثیر عمده ای در تحمل شما نسبت به آن دارند. برخی می ت
نیلز بور (۱۹۶۲-۱۸۸۵)، از بنیانگذاران فیزیک کوانتوم، در مورد چیزی که بنیان گذارده است، جمله ای دارد به این مضمون که: “اگر کسی بگوید فیزیک کوانتوم را متوجه شده، پس چیزی متوجه نشده است.”

تقسیم ماده:
بیایید از یک رشته‌ی دراز ماکارونی پخته شروع کنیم. اگر این رشته‌ی ماکارونی را نصف کنیم، بعد نصف آن را هم نصف کنیم، بعد نصفِ نصف آن را هم نصف کنیم و… شاید آخر سر به چیزی برسیم ــ البته اگر چیزی بماند! ــ که به آن مولکولِ ماکارونی می‌توان گفت؛ یعنی کو

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها