نتایج جستجو برای عبارت :

معرفی وب سایت alexa.com

get free Alexa account 30 days
Gain useful information and statistics from your own website and your rivals’ and improve your website’s Alexa rating! Alexa account, a useful means of inspecting the rivals Alexa is not a tool only for ranking the websites anymore, but it’s a handy and powerful instrument to analyze the websites to aid your business. Using an Alexa account, you can identify your website’s and your business’ rivals and study your status in comparison with the other rivals and understand what they are doing better than you and in which areas you have more power to compete with them. In fact, Alexa account has the answer to all the questions you have to get ahead of your rivals and increase your website’s traffic.
ادامه مطلب
Alexa.com یکی از وب سایت هایی است که فقط برای وبمسترها کارایی دارد
در این وب سایت میتوانید رتبه سایت خودتون را در کشور خودتان و همچنین جهان ملاحظه کنید.
ضمن اینکه تعداد لینک هایی که در سایر سایت ها نیز ثبت شده اند قابل رویت هستند
برای ورود به این سایت بر روی لینک ذیل کلیک کنید.
https://www.alexa.com/siteinfo/musicha.net
کاهش رتبه الکسا سایت

بسیاری از صاحبان سایت از خودشان میپرسند که چگونه میتوانم رتبه الکسا را ​​بهبود ببخشیم؟ همه میدانیم این متریک برای شما و کسب و کار شما مهم است. و از آن به عنوان یک راه عمومی،برای تشخیص سایت های تبلیغاتی و سرمایه گذاران  جهت ارزیابی ارزش کسب و کار شما استفاده می کند. به همین دلیل، پیشرفت در رتبه شما می تواند به میزان درآمد شما کمک کند.
ادامه مطلب
یکی از این ابزارهای رتبه بندی، سرویسی است که توسط سایت الکسا متعلق به شرکت آمازون ارائه می‌شود.
فضای آنلاین هم، مجموعه ابزارهای گسترده‌ای را در اختیار فعالان دیجیتال قرار داده تا بتوانند به شیوه‌های متفاوت، در رتبه بندی‌ها شرکت کنند و خود را با دیگران مقایسه کنند.
شاید شما هم افراد زیادی را دیده باشید که در مورد رتبه الکسای سایت یا وبلاگ خود صحبت می‌کنند. به همین علت، این درس را به معرفی سرویس رتبه بندی الکسا اختصاص داده‌ایم.
ادامه م
در این نوشته می خوام ابزاری معرفی کنم بهتون که به کمکش در الکسا رتبه میتونین بگیرین. قیمت این ابزار ۸۰۰ دلاره که من در این جا میخوام رایگان بهتون ارایه بدم. یک ابزار فوق العاده خوب و ارزشمند ولی رایگان. بله درست شنیدین. ۱۰۰٪ رایگان بدون پرداخت حتی یک ریال! ولی چطوری؟
رتبه ترافیک الکسا به چند دلیل مهم است. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چگونه محتوای شما نسبت به سایر سایتها عملکرد دارد. اگر رتبه ترافیک الکسا شما در حال بهبود است ، می توان
آموزش کار با الکسا

آموزش کار با ابزار الکسا - نحوه ی ثبت سایت در alexa

مقاله ای در سایت اوجی هاست منتشر شده که به نظرم خیلی خوب در مورد بخش های مختلف پنل ابزار الکسا توضیح داده ، در ادامه مقاله آن آورده شده است. 
آموزش کار با الکسا

آموزش کار با ابزار الکسا
با عرض درود و خسته نباشید به تک تک وبمستران و سئو کاران عزیز ، با مقاله ی جدید در اوجی هاست با عنوان آموزش alexa همراه شما دوستان و همراهان همیشگی هستیم. در این مطلب قراره که در مورد ابزار الکسا Alex
Alexa is an organization spends significant time in positioning sites, backup of Amazon.com. The organization gives benchmark diagnostic data to looking at and upgrading sites. 
This prevalent and surely understood the apparatus gives a special position to each site pursued. The positioning can be 1749 or 38742073, contingent upon the site, however, know that a low position implies that the site has superior notoriety. 
Improve your Alexa positioning 
The lower your Alexa positioning, the higher the nature of the site. That is the reason for getting a low Alexa Traffic Rank (ATR) is a genuine migraine for website proprietors and bloggers. 
This article will disclose to you how to diminish the Alexa Traffic Rank of your site, rapidly and effectively by utilizing an adjusted technique. 
۸ کار جدیدی که می توانید با الکسا در سال ۲۰۱۹ انجام دهید
داشتم به این فکر می کردم که درباره چه چیزی مقاله بنویسم و در نهایت به این رسیدم که بهتر است مقاله مختصری درباره ۸ کار جدیدی که می توانید با الکسا انجام دهید بنویسم. نه این ها مهارت های قدیمی که درباره الکسا شنیده اید نیستند. اگر امروز اینجا هستید پس دستگاه الکسا دارید و می خواهید ببینید چه کارهایی می توانید با آن انجام دهید. شاید دوست دارید جوک های بامزه برایتان تعریف کند یا اینکه ممکن
 

Decrease Alexa Rank with 10 Practical Tips

One way to check the site traffic is to use
the Alexa tool. Increasing targeted
web traffic to the site has several strategies that can be used
to adhere to the SEO principles and use Google AdWords’. In this
article, we introduce you with 10 pointers to reduce the Alexa Ranking of the
website.
What is Alexa Ranking?
Alexa is a product of Amazon that maintains the ranking of websites in
accordance with their performance. The daily web site traffic and traffic
entering it at the Ranking Alexa Rank will be decisive.
The most important part of the Alexa Ranking is that it gives more value to the
traffic generated by a search from a website. This means that when your
visitors install Alexa on their browser toolbar and visit your site,
رتبه بندی سایت ها در جهان بستگی به ترافیک روزانه سایت و دسترسی به آن
توسط موتورهای جستجو دارد و سایت هایی مانند گوگل، فیس بوک، یوتیوب و یاهو
همواره در رتبه بندی قرار دارند.
کاربر می تواند لیستی از سایت های اول دنیا را با بازدید از Alexa ، که
همچنین اجازه می دهد تا از هر موقعیت مکانی در جهان مطلع شوید.
پس از ورود به سایت، ما با کلیک کردن روی آن یک برگه با نام "سایت های
برتر" پیدا می کنیم، ما به صفحه ای که دارای بهترین سایت های دنیا است، می
رویم، هم
اگر مدیر سایت یا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید احتمالا تا به حال واژه رتبه الکسا به گوشتان خورده است.
  
این روزها به پیشرفت روز به روز تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها با راه اندازی وب سایت مشغول به کسب درآمد از وب شده اند؛ افزایش رتبه سایت یا بالعکس کاهش رتبه الکسا می تواند منجر به فروش بیشتر کالا یا خدمات شما شود.
کاهش رنک الکسا برای افزایش بازدید سایت بسیار حائز اهمیت می باشد، در سرتاسر وب فارسی افراد زیادی هستند که در صدد کاهش رتبه الکس
اگر مدیر سایت یا صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید احتمالا تا به حال واژه رتبه الکسا به گوشتان خورده است.
  
این روزها به پیشرفت روز به روز تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها با راه اندازی وب سایت مشغول به کسب درآمد از وب شده اند؛ افزایش رتبه سایت یا بالعکس کاهش رتبه الکسا می تواند منجر به فروش بیشتر کالا یا خدمات شما شود.
کاهش رنک الکسا برای افزایش بازدید سایت بسیار حائز اهمیت می باشد، در سرتاسر وب فارسی افراد زیادی هستند که در صدد کاهش رتبه الکس
در این نوشته می خوام ابزاری معرفی کنم بهتون که به کمکش در الکسا رتبه میتونین بگیرین. قیمت این ابزار ۸۰۰ دلاره که من در این جا میخوام رایگان بهتون ارایه بدم. یک ابزار فوق العاده خوب و ارزشمند ولی رایگان. بله درست شنیدین. ۱۰۰٪ رایگان بدون پرداخت حتی یک ریال! ولی چطوری؟
رتبه ترافیک الکسا به چند دلیل مهم است. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که چگونه محتوای شما نسبت به سایر سایتها عملکرد دارد. اگر رتبه ترافیک الکسا شما در حال بهبود است ، می توان
به نام خداوند بخشنده مهربان.
با سلام.
در این مطلب میخوانید که الکسا (Alexa) و رتبه الکسا چیست و چرا برای مدیران وبلاگ و سایت ها اهمیت زیادی دارد.
نماد رسمی الکسا:
 
الکسا چیست؟
الکسا در واقع محبوبیت سایت یا وبلاگ ها را از میان بقیه وبلاگ ها و سایت ها مشخص میکند. الکسا یک افزونه در مرورگر ها می باشد و اگر این افزونه را روی مرورگر خود نصب و وارد سایت یا وبلاگ خود یا مورد علاقه ی خود شوید محبوبیت ان سایت را در سایت های کشور خود و جهان میبینید.
ادامه مطل
دریافت الکسا رایگان 
دریافت الکسا رایگان کاملا رایگان 
با اکانت الکسا آمار و اطلاعات ارزشمندی از سایت خود و رقبایتان بدست آورید
اکانت الکسا ابزاری کارآمد برای بررسی رقبا
الکسا دیگر تنها ابزاری برای رتبه بندی سایت‌ها نیست، بلکه ابزاری قدرتمند و کارآمد برای آنالیز سایت در راستای اهداف بیزینس شماست. با کمک اکانت الکسا می‌توانید رقبای سایت و بیزینس خود را بشناسید و وضعیت خود را در مقایسه با رقباء بررسی کنید و ببینید که آنها در چه زمینه‌ها
بک پیونداگر مدیریت تارنما یا این که مالک یک کسب و فعالیت اینترنتی می باشید ممکن است تا به اکنون واژه رتبه الکسا به گوشتان خورده است .  alexa . comاین روز ها به ترقی روز آپدیت تکنولوژی اکثری از کسب و امور با فعال‌ساز‌ی وبسایت سرگرم به کسب درآمد از اینترنت گردیده اند ; ارتقاء سکو تارنما یا این که بالعکس کاهش سکو الکسا قادر است سبب به فروش بیشتر مال یا این که سرویس ها شما شود .کاهش رنک الکسا برای ارتقاء مشاهده وبسایت فر
  
به لطف منشی هوشمند آمازون یعنی آلکسا، می‌توان از این پس در «دستینی ۲» (Destiny 2) از فرمان‌های صوتی مختلفی استفاده کرد. قابلیت جدیدی به تمام اسپیکرها و دستگاه‌های مجهز به آلکسا اضافه شده است که توسط آن، افراد می‌توانند به «گوست» خود، یا همان ربات کوچکی که در دستینی در اختیار دارند، درخواست‌های مختلفی داشته باشند.
آمازون و بانجی با همکاری یکدیگر یک اسپیکر هم عرضه خواهند کرد که شبیه به یک گوست است.
افراد با دانلود قابلیت Destiny 2 Ghost برای دستگا
با توجه به اقبال عمومی هموطنان وب سایت iminer جز 500 سایت برتر ایران همراه با خدمات دهی به بیش از 135هزار کاربر فعال را داراست.شما می توانید دامنه سایت iminer.net را در الکسا alexa.com/siteinfo/iminer.net  بررسی کنید که دامنه iminer.net جزو 500 وب سایت برتر و پربازدید ایران است، اعتبار گواهی نامه SSL این سایت ۵ ساله است و میزان اتوریتی آن درسایت moz.com مشاهده کنید و یا درسایت www.scamfoo.com/site/iminer.net این وب سایت را بررسی کنید.
الکسا یا الکسا اینترنت یک وبسایته که بر اساس محبوبیت و ترافیک،‌ سایت های اینترنتی رو رتبه بندی میکنه. این رتبه بندی میتونه روی اعتبار اون سایت اثر خاصی بذاره. مثلا ممکنه یک نفر بخواد توی سایت شما تبلیغ بذاره. قبل از این کار حتما میره و رتبه الکسا شما رو چک میکنه. این رتبه هم رتبه جهانی الکسا سایت هست و هم رتبه کشوری الکسا برای سایت.
برای سایت های ایرانی رتبه الکسا ایران خیلی مهمه. این رتبه از عددی حدود ۷۰-۸۰ هزار شروع میشه و با بهبود وضعیت سایت
 
 
یک سایت مناسب برای بازدید خودکار (سورف)
روش کار:
مرور خودکار وبسایت ها
می تواید از طریق سیستم "بازدید خودکار" به کسب امتیاز بپردازید. در این روش مرورگر شما وب سایت دیگر اعضای سایت را به طور خودکار باز می کند و به ازای هر وبسایت در هر دقیقه، شما یک امتیاز دریافت می کنید. هر یک امتیاز شما معادل خواهد بود با یکبار بازدید از وب سایت شما توسط دیگر اعضا برای شروع:
مطمئن شوید که تولبار الکسا برروی مرورگر شما نصب شده است
وبسایت (های) خود را در صفحه مد
الکسا یا الکسا اینترنت یک وبسایته که بر اساس محبوبیت و ترافیک،‌ سایت های اینترنتی رو رتبه بندی میکنه. این رتبه بندی میتونه روی اعتبار اون سایت اثر خاصی بذاره. مثلا ممکنه یک نفر بخواد توی سایت شما تبلیغ بذاره. قبل از این کار حتما میره و رتبه الکسا شما رو چک میکنه. این رتبه هم رتبه جهانی الکسا سایت هست و هم رتبه کشوری الکسا برای سایت.
برای سایت های ایرانی رتبه الکسا ایران خیلی مهمه. این رتبه از عددی حدود ۷۰-۸۰ هزار شروع میشه و با بهبود وضعیت سایت
الکسا یا الکسا اینترنت یک وبسایته که بر اساس محبوبیت و ترافیک،‌ سایت های اینترنتی رو رتبه بندی میکنه. این رتبه بندی میتونه روی اعتبار اون سایت اثر خاصی بذاره. مثلا ممکنه یک نفر بخواد توی سایت شما تبلیغ بذاره. قبل از این کار حتما میره و رتبه الکسا شما رو چک میکنه. این رتبه هم رتبه جهانی الکسا سایت هست و هم رتبه کشوری الکسا برای سایت.
برای سایت های ایرانی رتبه الکسا ایران خیلی مهمه. این رتبه از عددی حدود ۷۰-۸۰ هزار شروع میشه و با بهبود وضعیت سایت
 
 
 
حمام با آب داغ لاغر می کند یا آب سرد؟
 
محققان در سال 2017 در دانشگاه لوفبورو در انگلیس آزمایشی را انجام دادند تا ببینند آیا حمام رفتن باعث افزایش سوختن کالری می شود یا خیر.
به گزارش بهداشت نیوز: آنها دریافتند حمام داغ میزان سوخت و ساز بدن را کمی افزایش می دهد. از آنجا که حرارت بدن افزایش می یابد، قلب باید خون بیشتری را پمپاژ کند تا خون گرم را به پوست بفرستد و بدن را خنک تر کند و بدن هم انرژی بیشتری استفاده می کند تا پروتئین های مخصوص پاسخ به
 
 
سایت الکسا یکی از سرویس های خدماتی شرکت آمازون است. که در سال ۱۹۹۶ باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش این اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است.و به عنوان پایگاهی برای رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده است. سایت alexa با در نظر گرفتن ملاک های آماری و محاسباتی مختلف، در نهایت سایت ها را رتبه‌بندی می‌کند. با آموزش صفر تا صد سایت الکسا ، ثبت سایت در الکسا ، آموزش نصب تولبار الکسا و آموزش کاهش رتبه ال
 
دانلود سریال Emergence با لینک مستقیمدانلود رایگان سریال Emergence با کیفیت عالیقسمت 8 فصل اول قرار گرفت
سریال درباره کلانتری است که در مورد پرونده ای درباره بچه کوچکی که نزدیک محل یک تصادف مرموز پیدا شده است، تحقیق می کند و …شما می توانید این سریال را از یوز دی ال دانلود کنید.
منتشر کننده : یوز دی ال
کیفیت: 720p.480p
کشور سازنده: USA
ژانر: درام
بازیگران: Robert Bailey Jr.,Alexa Swinton,Allison Tolman,Ashley Aufderheide
برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید
 
چگونه رتبه الکسا را کاهش بدهیم؟
رتبه الکسا معیار مهمی برای وب‌سایت‌ها است و به نحوی میزان محبوبیت سایت را نشان می‌دهد. سایت alexa.com به تمام وب‌سایت‌ها عددی را اختصاص داده که اصطلاحا رتبه الکسا نام گرفته است. اگر تبلیغ‌کننده‌ای بخواهد در سایت شما تبلیغ کند یا حتی بازدیدکننده‌ای که می‌خواهد از سایت شما خریدی انجام دهد احتمالا رتبه الکسای سایت شما را چک می‌کند؛ پس بهبود این رتبه می‌تواند تاثیر مثبتی بر موفقیت و درآمد سایت داشته باشد.
 
ر
 
 
سایت الکسا یکی از سرویس های خدماتی شرکت آمازون است. که در سال ۱۹۹۶ باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش این اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است.و به عنوان پایگاهی برای رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده است. سایت alexa با در نظر گرفتن ملاک های آماری و محاسباتی مختلف، در نهایت سایت ها را رتبه‌بندی می‌کند. 
در حال حاضر این سایت در ردیف وب سایت‏ها‎ی مشهور جهان شناخته است. بطوری که ۳۰ میلیون سایت در آ
در اینجا 15 سایت محبوب ترین (Eng.) به عنوان مشتق از رتبه eBizMBA ما که به طور مرتب به روز شده از هر رتبه بندی ترافیک جهانی Alexa و رتبه ترافیک ایالات متحده از هر دو رقابت و Quantcast به روز شده است. "* * *" برای سایت هایی با اطلاعات محدود
 Google1 | گوگل
1 - رتبه eBizMBA | 1،600،000،000 - بازدید ماهانه منحصر به فرد بازدید کننده 1 - رتبه رقابت | 1 - رتبه Quantcast. | 1 - رتبه الکسا | آخرین به روز رسانی: 1 ژانویه 2019.
محبوب ترین وب سایت ها | eBizMBA
 Facebook2 | فیس بوک
3 - 
ادامه مطلب
در حال حاضر دستیار هوشمند «کورتانا» (Cortana) به کامپیوترهای ویندوز ۱۰، گوشی‌های موبایل و ایکس‌باکس وان محدود شده است. از طرف دیگر شرکت آمازون با بلندگوی هوشمند «اکو» (Echo) و دستیار صوتی «الکسا» (Alexa)  کاری کرده که کاربران بتوانند کارهای مختلفی انجام دهند.  الکسا به خوبی می‌تواند به سوال کاربران پاسخ دهد و کارهایی که از او خواسته می‌شود را انجام ‌دهد. گوگل با دیدن آمازون همین چند ماه پیش دستگاه Google Home را راهی بازار کرد. کورتانای مایکروسافت
پیش از این هم اتفاق افتاده بود که DJI خیلی بی سر و صدا محصول تازه ای را روانه ی بازار کند. سال گذشته DJI Pro به منظور عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی حرفه ای به بازار معرفی شد و امسال نیز محصولی مخصوص فیلمبرداری هوایی در تولید فیلم به این صنعت معرفی شده است. این محصول منحصر به فرد DJI Studio نام دارد که از یک پهپاد ویژه برای حمل و نقل هوایی سنگین به نام DJI Storm بهره می برد. در ادامه به بررسی دقیق تر این محصول جدید از DJI می پردازیم.
ویدیوهای مربوط به DJI Studio و اوکت
پیش از این هم اتفاق افتاده بود که DJI خیلی بی سر و صدا محصول تازه ای را روانه ی بازار کند. سال گذشته DJI Pro به منظور عکسبرداری و فیلمبرداری هوایی حرفه ای به بازار معرفی شد و امسال نیز محصولی مخصوص فیلمبرداری هوایی در تولید فیلم به این صنعت معرفی شده است. این محصول منحصر به فرد DJI Studio نام دارد که از یک پهپاد ویژه برای حمل و نقل هوایی سنگین به نام DJI Storm بهره می برد. در ادامه به بررسی دقیق تر این محصول جدید از DJI می پردازیم.
ویدیوهای مربوط به DJI Studio و اوکت
اگر مالک یا مدیر یک سایت هستید حتما از این ۵ ابزار استفاده کنید تا بازده بازاریابی اینترنتی خود را افزایش دهید.
۱.Alexa Toolbarسایت alexa.com سایت بسیار معروفی است که تمام سایت‌های دنیا را بر حسب ترافیک و تعداد بازدید رتبه‌بندی می‌کند. هرچه رتبه شما در سایت آلکسا عدد کوچکتری باشد، موفقیت بیشتر شما را نشان می‌دهد. اگر رتبه آلکسای شما ۱۰۰۰ باشد یعنی ۹۹۹ سایت وجود دارند که ترافیک و بازدیدی بیشتر از سایت شما دارند.
تولبار آلکسا یکی از ابزارهای ضروری ی
برای بسیاری از صاحبان وب سایت ها و وبلاگ نویسان جدید، ترافیک و رتبه الکسا پایین تر دشوار است.
دانستن اینکه چگونه به سایت جستجوگرها و نحوه ارسال پست وبلاگ کامل، کلیدی
برای جمع آوری ترافیک است که در نهایت به بهبود رتبه الکسا کمک می کند و
درآمد حاصل از Adsense را به شما می دهد.
الکسا و رتبه الکسا چیست؟
الکسا یک شرکت است که داده های ترافیکی مربوط به وب سایت ها را حفظ می
کند، و بیشتر به اطلاعات رتبه بندی وب سایت خود یعنی رتبه الکسا معروف است.
رتبه جها
اولین کاری که شما باید قبل از شروع تجارت آنلاین خود انجام دهید این است که تعیین کنید کدام مدلهای مشاغل مشروع را بصورت آنلاین می خواهید دنبال کنید. شروع با مدل اشتباه یا کلاهبرداری یک دستور العمل تضمین شده برای عدم موفقیت است. انتخاب مدل کسب و کار مناسب که با نقاط قوت و ترجیحات شما مطابقت داشته باشد ، پایه و اساس محکمی برای موفقیت به شما می دهد. در این مقاله به بررسی 3 مدل کسب و کار آنلاین خواهیم پرداخت که برای هزاران کارآفرین در سراسر جهان موف
یکی دیگر از خدمات شمال مارکتینگ ارایه صد بک لینک فعال برای وب سایت شما جهت بالا بردن سئو است .
نمونه های از بک لینک سایت آمل نور را ببینید :
amolnoor.ir
 





http://www.similarsites.com/site/amolnoor.ir


http://www.alexa.com/siteinfo/amolnoor.ir


http://www.builtwith.com/amolnoor.ir


http://www.siteadvisor.cn/sites/amolnoor.ir/summary/


http://whois.domaintools.com/amolnoor.ir


https://aboutus.org/amolnoor.ir


http://validator.w3.org/check?uri=amolnoor.ir


http://script3.prothemes.biz/amolnoor.ir


http://www.listenarabic.com/search?q=amolnoor.ir&sa=Search


http://www.who.is/whois/amolnoor.ir/


http://www.sitedossier.com/site/amolnoor.ir


http://www.serpanalytics.com/
دانلود فیلم عشق پنهانی ۲۰۲۰ با لینک مستقیم
دانلود فیلم سینمایی خارجی A Secret Love 2020 با کیفیت عالی سرعت بالا
لینک دانلود درج شد
ژانر فیلم : مستند
رده سنی : R
کارگردان : Chris Bolan
نویسنده : Chris Bolan, Alexa L. Fogel, Brendan Mason
بازیگران : Terry Donahue, Pat Henschel, Diana Bolan
محصول کشور : آمریکا
زبان فیلم : انگلیسی
IMDB
در مورد فیلم A Secret Love :
داستان دو زن می باشد که یک سفر ۶۵ ساله از غلبه کردن بر عشق را آغاز می کنند و…
 
ادامه م
دانلود فیلم A Secret Love 2020
موضوع اصلی که میخواهیم راجع به آن صحبت کنیم این است که سئو، الکسا نیست و الکسا نیز سئو نیست اما ممکن است برخی از پارامترهای الکسا در سئو اثر داشته باشد. بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به دنبال این هستند که بدانند مراکزی که می گویند که ما برای شما سئو انجام میدهیم تا به یک الکسای خاص برسید یعنی چه؟
اگر کسی گفت که با سئو میتواند الکسای شما را به زیر ۱۰۰۰ برساند میتوان گفت که قطعا دروغ میگوید، چرا که این جمله وی دروغ است. سئو هیچ گونه ارتباطی با
1 Bounce Rate چه چیزی است و تمجید کلی آن2 دیگر معانی صحیح و نادرست Bounce rate3 Bounce rate در گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)4 Bounce rate در وبسایت الکسا (Alexa)5 معنا Bounce در آدرس اینترنتی مارکتینگBounce Rate چه است و تمجید کلی آنBounce یعنی “پریدن” یا این که “جُست”، هر یک‌سری مفهوم “گزاف گویی” هم می دهد و از طرفی Rate نیز معنای “نرخ” یا این که “ترازو” میباشد.
سئو در مشهد
بدین ترتیب در پاسخ سوال Bounce Rate چه میباشد می‌قدرت به راحتی اظهار کرد معنای لغوی آن نرخ پریدن میباشد و تعریف
باسلامسیستم بکوریتی ، اولین و بزرگترین و دقیق ترین مرکز خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی در ایران می باشد و در حال حاضر با بیش از 450 سایت و بیش از 300 سرور و بیش از 300 نفر مدیر وب سایت و بیش از 2000نفر بازاریاب و رتبه Alexa Iran 1390 در خدمت شما می باشد .شما می توانید در این سایت کسب درامد بالایی داشته باشید با درج سایت خود در پنل بکوریتی روزانه هزاران نفر سایت شما رو بازدید و نسبت به خرید بک لینک یا رپورتاژ برای سایت شما اقدام بفرمایند.پیشنهاد می کنم شما
http://www.builtwith.com/numbering.ir http://validator.w3.org/check?uri=numbering.ir http://whois.tools4noobs.com/info/numbering.ir http://www.alexa.com/siteinfo/numbering.ir http://www.robtex.com/dns/numbering.ir.html http://www.quantcast.com/numbering.ir http://www.backtalk.com/?url=numbering.ir/ http://hostcrax.com/siteinfo/numbering.ir http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=numbering.ir http://www.pageheat.com/heat/numbering.ir http://siteranker.com/SiteInfo.aspx?url=numbering.ir/&E=1 http://www.aboutthedomain.com/numbering.ir http://www.onlinewebcheck.com/check.php?url=numbering.ir http://whoisx.co.uk/numbering.ir https://www.whois.com/whois/numbering.ir https://www.urltrends.com/rank/numbering.ir http://www.websiteaccountant.nl/numbering.ir http://www.talkreviews.ro/numbering.i
الکسا، دستیار صوتی آمازون در سال‌های گذشته به مرور پیشرفته و پیشرفته‌تر شده و به نظر می‌رسد در حال حاضر پخته‌تر از همیشه است اما برای بعضی از کاربران، اسپیکر هوشمند آمازون اکو که در آن از دستیار صوتی الکسا استفاده شده خود نیاز به بروزرسانی‌هایی دارد. برای مثال بعضی از کاربران علاقه‌مندند که قابلیت‌های صوتی و سخت‌افزاری این اسپیکر هوشمند هم‌زمان با بالارفتن قابلیت‌های هوش مصنوعی، ارتقا یابد.
حال یک گزارش جدید از خبرگزاری بلومبرگ بر
سئو و بهینه سازی سایت چیست ؟
امروزه سئو و بهینه سازی سایت و برای هر کسب و کاری بسیار مهم و ضروری میباشد. معمولا برای سئو و بهینه سازی سایت باید وب سایت مورد نظر فاکتورهای زیادی داشته باشد تا بتوانیم آن را بهینه سازی نموده و در رتبه نخست موتور جستجوی گوگل قرار بدهیم.غالبا طراحی وب سایت با بالاترین استاندارد های گرافیکی ولی بدون بازدید کننده، کارکرد مناسبی برای اکثر صاحبان وب سایت ندارد. یکی از لازمه های افزایش ترافیک وب سایت مراجعه به سایت ا
این ابزار های توسط دانش آموزان کلاس 12 کامپیوتر هنرستان فنی ماندگار ابوذر اصفهان در وبلاگ های شخصی خودشان نوشته شده است در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقالات آدرس هر مقاله زیر توضیح آن نوشته شده است.
1. alexa
 
سایت الکسا یکی از سرویس های خدماتی شرکت آمازون است. که در سال ۱۹۹۶ باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش این اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است.و به عنوان پایگاهی برای رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدیدکنندگان
Podbean یک سرویس نشر و کسب درآمد از پادکست است و بسته های میزبانی رایگان و پریمیوم را برای افراد و مشاغل فراهم می کند. Podbean یک رابط کاربر پسند ارائه می دهد که ابزارهای انتشار ، مدیریت ، سندیکا و آنالیز را در یک بسته پادکست آسان برای استفاده قرار می دهد.
این سیستم مبتنی بر وب به کاربران این امکان را می دهد تا پادکست ها را در یک محیط نقطه و کلیک ، مانند وبلاگ منتشر ، مدیریت و تبلیغ کنند و نیاز به حداقل دانش فنی دارند. ابزارهای اشتراک گذاری و جاسازی شد
سایت الکسا یکی از سرویس های خدماتی شرکت آمازون است. که در سال ۱۹۹۶ باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش این اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است.و به عنوان پایگاهی برای رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده است. سایت alexa با در نظر گرفتن ملاک های آماری و محاسباتی مختلف، در نهایت سایت ها را رتبه‌بندی می‌کند. با آموزش صفر تا صد سایت الکسا ، ثبت سایت در الکسا ، آموزش نصب تولبار الکسا و آموزش کاهش رتبه الکسا
سایت الکسا یکی از سرویس های خدماتی شرکت آمازون است. که در سال ۱۹۹۶ باهدف جمع‌آوری داده‌های اطلاعاتی ارزشمند و فروش این اطلاعات فعالیت خود را آغاز کرده است.و به عنوان پایگاهی برای رتبه بندی سایت ها از نظر تعداد بازدیدکنندگان و صفحات بازدید شده است. سایت alexa با در نظر گرفتن ملاک های آماری و محاسباتی مختلف، در نهایت سایت ها را رتبه‌بندی می‌کند. با آموزش صفر تا صد سایت الکسا ، ثبت سایت در الکسا ، آموزش نصب تولبار الکسا و آموزش کاهش رتبه الکسا
فروید چهار قاعده را در رویاها شناسایی کرده‌است؛ اول عامل تراکم که به معنی فشرده‌سازی و خلاصه‌کردن خواسته‌هاست. دوم عامل تغییر مکان یا انتقال و جابجایی که بر اساس آن بار عاطفی و احساسی از هدف اصلی به یک هدف غیرواقعی منتقل می‌شود. عامل سوم ویژگی نمایشی رویاست که مفاهیم انتزاعی و مجرد ذهنی را به صورت تصاویر در می‌آورد. چهارمین عامل نیز خاصیت کنایه‌آفرینی و تمثیل‌سازی خواب است. پلکان، خندق، خیابان، خانه، اتاق، اتومبیل، آشپزخانه، زردچوبه
مشخصات و قیمت تلویزیون ۶۵ اینچ اولد ال جی مدل ۶۵R9
تلویزیون ۶۵ اینچ اولد ال جی مدل ۶۵R9 از سری تولیدات ۶۵ اینچ برند محبوب ال جی می‌باشد. این تلویزیون از تکنولوژی صفحه نمایش اولد با قابلیت لوله شدن یا رول شونده بهره می‌برد. نمایشگر اولد رول شونده تمام تاریخ فناوری بشر را به چالش کشیده و همه را شگفت‌زده کرده است.
در واقع تلویزیون اولد ال جی مدل ۶۵R9 تصاویر را با کیفیت‌ ۴K Ultra HD به نمایش می‌گذارد تا نیاز مخاطبان را از هر نظر برطرف سازد. در ضمن تلوی
5 راه برای بهبود رابطه خود با الکساچند روش وجود دارد که می توانید با دستیار صوتی مفید آمازون (اگر در بعضی مواقع چاق و چاق) باشید. شما می توانید با او مانند بنده رفتار کنید ، هنگام اشتباه کردن او دستورات پارس داده و به او ضربه می زنید (مسلماً می توان یک بار درهم و برهم زدن الکسا به صورت کاتاریک استفاده کرد) یا می توانید به عنوان یک همراه یا حتی دوست خود فکر کنید.
برخورد با الکسا مانند یک شخص ممکن است بسیار لمس به نظر برسد ، اما سازندگان الکسا به در
ایتأ کۊجی دانه داستان
 
می دیل خأیه وختی پیلهʹ بؤستم, میراث فرهنگی رئیس ببم.
نأ اینکی می دیل گۊل چیره دیلˇ أمرأ تۊشکه بۊخۊرده-یه, خۊدا شاهده نأ.
أنˇ وأستی کی أ ایداره خؤرۊم جیگایه.
کارˇ خاصی کی نۊکۊنیدی اۊ دۊرۊن,
بۊنگائی-یانˇ مانستن صؤب تا غۊرۊب اۊطاقˇ دۊرۊن نیشتئده دئه.
أمأ هر جگا شیدی تا خۊشانʹ معرفی کۊنید, همه أشانه بپا ایسیدی.
بۊخۊصۊص بۊنگائی-یان ؤ بساز بۊفرۊشان.
بۊنگا بۊگؤدم, دیرۊ من ؤ می پئر بۊشؤبیم بۊنگا خانه دۊمبالʹ.
أمی مهلت دئه کر
نام سایت
Catandroid.blog.ir 

رتبه جهانی
4,706,260

بیشترین محبوبیت در

رتبه در کشور محبوب

تعداد بک لینک ها
5
سرعت لود

سلام میتوانید وبلاگ دوم ما را که اولین وبلاگ ارائه دهنده بازی های آنلاین است را ببینید روی لینک زیر کلیک کنید
سایت کت گیم
سئو سایت وبسایت الکسا (http://www.alexa.com) نیز یک رنک برای صفحه ها وب سایت‌ها تعریف‌و‌تمجید میکند و داده ها نسبتا جامعی را هم در باره وب سایت ها ارائه میدهد. به نشانی =https://www.alexa.com/siteinfo?q بروید و نشانی تارنما خویش را وارد نمایید. همان گونه که می‌بینید امتیاز و ترافیک شمارا با جزئیات جامعی ارائه می‌دهد. همینطور این وبسایت قابلیت و امکان مقایسه نموداری ترافیک 2 وب سایت را با هم آماده کرده است.لینک و پیوند های سایرافراد به تارنما شما : برای اینکه ملاحظ
هدفون بلوتوث میان رده جدید سونی به شما امکان می دهد الکسا یا Google Assistant را نصب کنیدقرار است در اواخر ماه جاری میلادی به بازار عرضه شود ، آخرین هدفون بلوتوث سونی از انتخاب شما برای پردازنده Alexa یا دستیار Google پشتیبانی می کند ، لغو فعال صدا ، حالت صدای محیطی که به شما امکان می دهد در محیط اطراف خود گوش کنید و (از همه مهمتر) یک برچسب مناسب قیمت را پشتیبانی می کند. .
هدفون های 200 دلاری WH-CH710N با قیمت 200 دلاری ، دارای صدایی "هوشمند" هستند که به طور خودکار ت
وبمستران هوشمند ۶
در دوره آموزشی وبمستران هوشمند یاد میگیرد بدون کدنویسی سایت طراحی کنید و آنرا به در آمد میلیون برسانید.
 
لیست دوره ها:
 
ساخت سایت بدون برنامه نویسیراه اندازی سایت و افزودن امکانات به آن
جلسه ۱: هاست و دامنهجلسه ۲: نصب و راه اندازی وردپرسجلسه ۳: قالب وردپرسجلسه ۴: طراحی سایتجلسه۵: امکانات سایت (قسمت اول)جلسه۶ : امکانات سایت (قسمت دوم)
ساخت فروشگاه اینترنتی با درگاه بانکی ایرانیراه اندازی فروش آنلاین با امکان پرداخت آنلاین
وبمستران هوشمند ۶
در دوره آموزشی وبمستران هوشمند یاد میگیرد بدون کدنویسی سایت طراحی کنید و آنرا به در آمد میلیون برسانید.
لیست دوره ها:
ساخت سایت بدون برنامه نویسی
راه اندازی سایت و افزودن امکانات به آن
جلسه ۱: هاست و دامنه
جلسه ۲: نصب و راه اندازی وردپرس
جلسه ۳: قالب وردپرس
جلسه ۴: طراحی سایت
جلسه۵: امکانات سایت (قسمت اول)
جلسه۶ : امکانات سایت (قسمت دوم)
ساخت فروشگاه اینترنتی با درگاه بانکی ایرانی
راه اندازی فروش آنلاین با امکان پرداخت آنلاین
وبمستران هوشمند ۶
در دوره آموزشی وبمستران هوشمند یاد میگیرد بدون کدنویسی سایت طراحی کنید و آنرا به در آمد میلیون برسانید.
 
لیست دوره ها:
 
ساخت سایت بدون برنامه نویسیراه اندازی سایت و افزودن امکانات به آن
جلسه ۱: هاست و دامنهجلسه ۲: نصب و راه اندازی وردپرسجلسه ۳: قالب وردپرسجلسه ۴: طراحی سایتجلسه۵: امکانات سایت (قسمت اول)جلسه۶ : امکانات سایت (قسمت دوم)
ساخت فروشگاه اینترنتی با درگاه بانکی ایرانیراه اندازی فروش آنلاین با امکان پرداخت آنلاین
تولید محتوا یکی از مهمترین فاکتور های رشد و پیشرفت سئو سایت می باشد در واقع بهتر است بگوییم که تولید محتوای سئو شده اولین اصل در ارتقا رتبه سایت می باشد.در این مقاله با شما هستم تا 9 نکته جذاب نوشتن محتوا رو بهتون ارائه بدم.با مارکیو همراه باشید.
 
9 مورد مهم و کلیدی برای تولید محتوای سئو شده در سال 2019
در ادامه باهم این 9 مورد مهم رو بررسی می کنیم و مسلما با رعایت این موارد می توانید تولید محتوا عالی در سایت تون داشته باشید و در نتیجه شاهد بهبود
هدفون بلوتوث بی سیم Jabra Elite 65t
پاسخ فرکانسی: 20 تا 20000 هرتز
نوع گوشی: بی سیم
نوع اتصال: بلوتوث
معرفی هدفون Jabra Elite 65t
 این محصول کاربردی جبرا از طریق بلوتوث به دستگاه هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و غیره متصل می‌شود و نسخه‌ بلوتوث در این هدفون بیسیم 5.0 است.
طراحی
ارگونومیک هدفون تو گوشی بلوتوث جبرا Elite 65t باعث شده که کاملا سازگار
با گوش باشد و در حین ورزش به‌سادگی از روی گوش نمی‌افتد.
هدفون
بی سیم جبرا الیت 65t با کاربری های مکالمه و پخش موزیک من
هدفون بلوتوث بی سیم Jabra Elite 65t
پاسخ فرکانسی: 20 تا 20000 هرتز
نوع گوشی: بی سیم
نوع اتصال: بلوتوث
معرفی هدفون Jabra Elite 65t
 این محصول کاربردی جبرا از طریق بلوتوث به دستگاه هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و غیره متصل می‌شود و نسخه‌ بلوتوث در این هدفون بیسیم 5.0 است.
طراحی
ارگونومیک هدفون تو گوشی بلوتوث جبرا Elite 65t باعث شده که کاملا سازگار
با گوش باشد و در حین ورزش به‌سادگی از روی گوش نمی‌افتد.
هدفون
بی سیم جبرا الیت 65t با کاربری های مکالمه و پخش موزیک من
هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کیف لپ تاپ ارزان (http://www.123kif.shop/product-category/bag/) وب سایت خود باشید.
مشاهده دسته چوبهای روی دلمشغولی انباشتهشده برای فروش، نوید رسیدن با مانیکارنیکا گات Manikarnika Ghat کوله پشتی 123 کیف (بازدید از این صفحه www.123kif.shop/product-category/backpack/) رخ میداد. قبلی از رسیدن به مقصد ایستگاه با یک ریکشا به سمت مهمانپذیر رفتم و آتی از کمی شدن پیداش کردم. با کمی پرسوجو جا اقامت کردن مینیبوسهایی که به سوی م
زمستان ۲۰۱۶ برای بازار سهام بسیاری از شرکت‌ها فاجعه‌بار بود. شرکت‌های بزرگی مانند آلفابت، مایکروسافت و حتی اپل گزارش‌های ناامیدکننده‌ای از میزان سودشان در این فصل منتشر کردند. اما در این میان از معدود شرکت‌هایی که به رشد موفقش ادامه داد، آمازون بود. در ادامه‌ی این مطلب، ساختار سوددهی آمازون را با هم مرور می‌کنیم. با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
               ‌
وضعیت مالی آمازون چگونه است؟
درآمد آمازون در سه‌ماهه‌ی نخست سال جاری رشدی ۲۸
سئوی سایت کارمتخصص بهینه سازی وب سایت ترجمه SEO Specialist میباشد . البته نظیر بیشتر کارها که در کشور ایران با کل جهان متعدد است , در کشور ایران برای کارشناس بهینه سازی وب سایت عمده لفظ سئوکار به کار گیری می شود ( و بیشتر افرادی که با VPN سرچ می نمایند کلمه و واژه ” مشاور بهینه سازی وب سایت ” را گزینش می نمایند ) . براساس آمار گوگل ترندز کلمه و واژه سئوکار در سالیان 2010 در کشور ایران استارت به استعمال شد .مطالبی که‌این روز ه
رمان کلت طلایی از SILVERSEA HORSE
نام کتاب: کلت طلایی
نویسنده: SILVERSEA HORSE
ژانر: پلیسی، عاشقانه
ناشر: رمانسرا
تعداد صفحات: 271
خلاصه‌ی داستان:
داستان در مورد دختری به اسم یگانه است که به اجبار، به راه خلاف کشیده شده و به یک قاتل تبدیل می‌شه و حالا می‌خواد انتقام بگیره و…
 
فرمت قابل دانلود: پی دی اف و اندروید
دانلود رمان کلت طلایی با فرمت پی دی اف
دانلود رمان کلت طلایی با فرمت اندروید
 
توضیحات:
۱- کاربر عزیز، برای دانلود کافی‌ است بر روی لینک هر فرمت کل
هدفون بی سیم Jabra Elite 65t محصولی از شرکت جبرا Jabra، کوچکتر و راحت تر از مدل های قبلی خود است.
این هدست بی سیم از کاربری عالی برخوردار هستند، دو میکروفون در هر گوشی وجود دارد و که امکان برقراری تماس از طریق آن فراهم می شود.
برقراری اتصال هدفون تو گوشی جبرا Jabra Elite 65t به دستگاه های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و ... از طریق بلوتوث صورت می گیرد.
در این مقاله قصد داریم با تفصیل به تحلیل و بررسی هدفون جبرا Jabra Elite 65t بپردازیم.
مشخصات هدفون بی سیم جبرا Jabra Elite
بهترین کنترلرهای درب هوشمند گاراژ راحتی و آرامش خاطر را به شما ارائه می دهنددرب بازکن گاراژ ، از بعضی جهات ، نشانگر پیدایش خانه هوشمند است. کنترل از راه دور رادیو برای درب های گاراژ برقی به سال 1931 برمی گردد ، نزدیک به 20 سال تلویزیون از راه دور را پیش بینی می کند. بنابراین ، خنده دار است که فناوری مدرن خانه هوشمند ، که به فناوری بی سیم به اینترنت وصل می شود ، دسترسی به درب گاراژ نسبتاً کند بوده است. تقریباً تعداد کمی از شرکتها امروز در این بازار
This is the ideal opportunity to get ready for informal
organization showcasing system in 2019. These are key focuses for your
different business triumphs around there.
Look at your informal organization showcasing system to
perceive what functions admirably and what should be improved. A more intensive
take a gander at past crusades, interpersonal organizations, produced
substance, constructive and adverse criticism and examination can enable you to
design your key arrangement.
As you most likely are aware, interpersonal organizations
are evolving quickly, so it's critical to go with Trend and ensure your system
can be fruitful.
Here are some key focuses for the day that can be
connected in 2019:
The commitment and commitment of the group of spectators has
turned out to could really c
هنگامی که ارتقا سخن مقفی می یابید، ممکن می باشد خوشحالی و سرزندگی خود را بیش ملوث از نفوذ بدهید و خرید کوله پشتی (به این لینک وبسایت مراجعه کنید http://www.123kif.shop/brands/cat/) افسرده شوید. سپس آرمیتاژ را روی حاشیه های خیس بکشید و کناره ها را صیقل بدهید. گیرکردن درب چنین مخمصهای پشه حالیکه تمام لباسهاتون خیس آبه و مدارک پاسپورت و پولهاتون هم خواب هم آغوشی نم دار شده و کاغذها و فرمهاتون هم خواب هم آغوشی گوشههاش خیس و همتا خورده شده واقعا سخت بود. کوله مادا
چه چیزی باعث می شود چراغ های هوشمند بسیار عالی باشند و چه چیزی را باید مراقب آن باشید؟چراغ های هوشمنددنیس گالاگردنیس گالاگرچراغ های هوشمند روشی ایده آل برای امتحان اتوماسیون منزل بدون سرمایه گذاری زیاد است تا بدانید که آیا خانه هوشمند واقعاً برای شما مناسب است.
لامپهای LED بی سیم متصل به دوام نیستند. آنها را می توان از طریق یک برنامه روی تلفن شما یا از طریق دستورات صوتی از یک دستیار هوشمند مانند محیط Homekit اپل ، Alexa Alexa یا Google Assistant کنترل کرد.
هم
سلام به الو پشتیبان خوش آمدید.در این مقاله به آموزش تغییر نام نقش کاربری وردپرس می پردازیم.تغییر نام نقش کاربری وردپرس شاید برای بسیاری از وبمستران چیز غیر عادی باشد ، ولی ما به سادگی این مشکل را برای شما حل میکنیم . احتمالا خیلی از وبمستران به نقش های بیشتری برای نقش دادن به کاربر نیاز دارند و خیلی ها هم نقش های دیگری به جز نقش پیشفرض و تعیین شده توسط وردپرس نیازمند دارند و هر ویمستری به هر دلیلی میخواهد نقش های بیشتری را اضافه کند .
آموزش تغ
ورود گوشی‌های هوشمند به بازار، اولین تجربه برخورد عموم مردم با واژه هوشمند محسوب می‌شود، اما پیشرفت تکنولوژی با سرعت سرسام‌آور خود باعث شده، هوشمندسازی در کمتر از یک دهه جای خود را در دیگر جنبه‌های زندگی انسان نیز باز کند. خانه هوشمند یکی از مفاهیمی است که در چند سال اخیر بخشی از تمرکز فعالین حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص داده است.کمپانی‌های بسیاری در حال توسعه تکنولوژی‌های خانه هوشمند هستند و سرعت روزافزون پیشرفت در این زمینه نشان م
پس از به روی کار آمدن الگوریتم پاندا وجود محتوای کپی به یکی از عوامل افت رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل تبدیل شد؛ استفاده درست از تگ کنونیکال (Canonical) می تواند موجب جلوگیری از کاهش رتبه شود.
کنونیکال یکی از مهم ترین تگ ها در سئو محسوب می شود. علت اصلی به وجود آمدن تگ کنونیکال جلوگیری از ایندکس محتوا کپی و مشخص کردن صفحه هدف برای ایندکس توسط گوگل است؛ فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران محصول هستید، هر کدام از محصول های سایت دا
پس از به روی کار آمدن الگوریتم پاندا وجود محتوای کپی به یکی از عوامل افت رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل تبدیل شد؛ استفاده درست از تگ کنونیکال (Canonical) می تواند موجب جلوگیری از کاهش رتبه شود.
کنونیکال یکی از مهم ترین تگ ها در سئو محسوب می شود. علت اصلی به وجود آمدن تگ کنونیکال جلوگیری از ایندکس محتوا کپی و مشخص کردن صفحه هدف برای ایندکس توسط گوگل است؛ فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه اینترنتی با بیش از هزاران محصول هستید، هر کدام از محصول های سایت دا
 
لغت ها با اهمیت طولانی یا این که دم بلند | Long Tail Keywords
 
https://www.seofox.ir/
کلمات دارای اهمیت طولانیلغات حیاتی دم طولانی “ Long Tail Keywords ” که گهگاه تحت عنوان واژه و کلمه های حیاتی بلند یا این که دم دراز هم شناخته میشود , به کلمات‎کلیدی گفته میشود که دربرگیرنده سه یا این که بیشتراز سه کلمه و واژه باشند .این جور از کلمه‎های حساس معمولاً فراوان کامل‎تر و توصیفی‎تر از کلمه ها مهم دم‎متوسط می باشند .برای مثال عباراتی مثل : «خرید
 
لغت ها با اهمیت طولانی یا این که دم بلند | Long Tail Keywords
 
Long-tail keywords
 
کلمات دارای اهمیت طولانیلغات حیاتی دم طولانی “ Long Tail Keywords ” که گهگاه تحت عنوان واژه و کلمه های حیاتی بلند یا این که دم دراز هم شناخته میشود , به کلمات‎کلیدی گفته میشود که دربرگیرنده سه یا این که بیشتراز سه کلمه و واژه باشند .
کلمات کلیدی طولانی و دم دراز - Long Tail Keywords
.این جور از کلمه‎های حساس معمولاً فراوان کامل‎تر و توصیفی‎تر از کلمه ها مهم دم‎متوسط 
I oversaw web, but what is organic search and natural search…” and “I was told by my boss that there is little access from the web! Maybe some people are worried about ... "
In fact, organic search and natural search are what you usually see, and you can significantly increase traffic by keeping the points to increase properly.
This time, we will introduce the improvement measures that should be implemented from the basics of organic search and natural search, so please use it as a reference for web marketing.
What is organic search?
Organic search means "natural search" when translated literally.
Natural search is a system that displays websites extracted by the mechanism of each search engine when users using Google, Yahoo!, etc. search. I introduced it a little difficult, but the
همانطور که سر تیتر یک روزنامه یا مجله تاثیر بسیار زیادی بر انتخاب شما در خرید آن نشریه دارد انتخاب کلمات کلیدی سئو محور نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.
محتوا پادشاه است
آیا واقعا محتوا پادشاه است؟ به نظر من و سایر همکارانم این بحث که محتوا پادشاه است کمی ناقص است. چرا که عواملی مهمی چون کیفیت محتوای تولید شده و نیاز سنجی کاربر و ... وجود دارد که در این جمله کلیشه ای اشاره ای به آن نشده است.
یعنی نباید برای گوگل محتوا تولید کرد, ما نمیخواهیم خود
    
      دخترکی راه راه قسمت اول . 

ادما تو زندگی در برخورد با دیگران رفتار و اخلاقهای متفاوتی از خودشون نشون می دن و به نوعی با محیط اطراف و اتفاقات پیرامونشون ارتباط بر قرار می كنن در واقعه هر كس اخلاق خاص خودشو داره
مثلا بعضیا می تونن خیلی خشك و جدی باشن مثل بابای خدابیامرزم انقدر خشك و جدی كه اگه یه شب با كمربند به جون مادربد بختم نمی یوفتاد شام از گلوش پایین نمی رفت
و یا خیلی شوخ طبع و بذله گو.............. مثل اقای كیهانی دربون شركت
حرافترین
راه حلی امروزی‌تر برای خرید
توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. ویژگی‏‏‏‌ها و طبیعت خرید اینترنتی با روحیات و نیازهای رو به رشد ما هماهنگ‏‏‌تر شده است. همه سخت در حال تلاش برای پیشرفت‏‏‌های شخصی و جمعی خود هستی
سئوی سایت کارمتخصص بهینه سازی وب سایت ترجمه SEO Specialist میباشد . البته نظیر بیشتر کارها که در کشور ایران با کل جهان متعدد است , در کشور ایران برای کارشناس بهینه سازی وب سایت عمده لفظ سئوکار به کار گیری می شود ( و بیشتر افرادی که با VPN سرچ می نمایند کلمه و واژه ” مشاور بهینه سازی وب سایت ” را گزینش می نمایند ) . براساس آمار گوگل ترندز کلمه و واژه سئوکار در سالیان 2010 در کشور ایران استارت به استعمال شد .مطالبی که‌این روز ه
ما در این مقاله قصد داریم درمورد راه ها و روش های افزایش ورودی گوگل و اهمیت این موضوع  مطالبی را عنوان نماییم. امید است با مطالعه ی این مقاله، روش ها و نکات مهمی را در جهت افزایش وردی از گوگل فرا گیرید.
اهمیت افزایش ورودی گوگل
از آن جایی که موتور جست و جوی گوگل از گذشته ها تا به امروز یکی از پر طرفدار ترین و مهم ترین مرجع جست و جو های کاربران بوده و هست؛ از این رو تلاش بسیاری از مدیران سایت ها بر این است که رتبه و ورودی از گوگل خود را افزایش دهن
Infographics are one of the most popular fast information transfer methods that have long been used in many fields. For several years, infographics have opened their way to the digital world and become one of the main sources of information flow. Infographics are one of the best ways to buy organic traffic and attract 100% natural and direct hits.
By creating and producing graphic and graphical infographics and publishing them on the web, you'll be able to double your chances of getting a high-level visit. People have a lot of interest in this kind of pictures. Because in the shortest possible time, more information can be transmitted through infographic. It is recommended to insert the watermark and the site's address in the infographics and monopolize them. Of course, you should n
نورپردازی اتاق خواب و تاثیر آن بر فضا
اتاق خواب اولین فضای آرامش بخش برای تمامی افراد ساکن در خانه می باشد. موثر ترین بخش برای اتاق خواب ها نورپردازی آن ها می باشد. نبود نورپردازی در اتاق خواب ها باعث برهم زدن اعتدال در فضاها و ازبین رفتن حس آرامش و راحتی در فضا ها می شود.تیم معمارونه سعی داره در این بخش شما را با انواع مختلف نورپردازی در فضای اتاق خواب آشنا کند.
نور مطالعه در اتاق خواب
اگر شما جزو افرادی هستین که عادت به مطالعه در هنگام خواب
سئو خارجی سایت بعد از طراحی یک ‌سایت، کلیدی ترین قضیه، می باشد، این مورد به اندازه‌ای اهمیت دارد که تمامی مدیران وب سایت‌ ها تلاش می ‌کنند، مطالب منتشر شده خود را در صفحه اول گوگل و در میان سه جستجوی اول مخاطبین قرار دهند. بد نیست بدانید که حدود 90% کاربران فقط صفحه اول گوگل را مشاهده می ‌کنند و اگر مطالب شما در صفحات دوم یا سوم قرار دارد، باید تلاش کنید تا رتبه سایت خود را ارتقاء دهید و یا از تبلیغات گوگل استفاده کنید.
بهبود رتبه سایت در
مشخصات تلویزیون سامسونگ 65RU7300
این تلویزیون سامسونگ منحنی می‌باشد که به دست بهترین طراحان سامسونگ تولید و عرضه شده است. این تلویزیون قابلیت های عالی صدا و تصویر و همچنین امکانات مبتنی بر اینترنت را دارا می‌باشد در کنار این قابلیت ها منحنی بودن آن نمایی شیک و متفاوت را به شما ارائه می‌دهد. این تلویزیون تولید سال 2019 می‌باشد. این تلویزیون از هر آنچه که فناوری و قابلیت تازه است برخوردار است.
 سامسونگ این تلویزیون را در اندازه های 49 و 55 و 65 اینچ
با خرید این مونو پد  کار را آغاز می کنیم 
Yunteng YT-228 Monopod Holder Tripod

با قیمتی کمتر از 50 هزار تومان از بازار می تونید بخرید .
ف و
چون اگه بخواید با یه دستتون گوشی رو نگه دارید و با یه دست فیلم بگیرد. لرزش ایجاد میشه ، و اگه هم بخواید ثابت بگیریدش تحرک رو از شما میگیره ، مغز شما دوتا کار رو هم زمان انجام بده کم میاره ، مطمئن باشید . 

باید جوری خودتون یا اون سوژه توی تصویر توی قاب تصویر قرار بگیره ،  که نه خیلی وسط باشه ، نه خیلی گوشه چارچوب ،اگه سوژه ی شما
Once it ’s clear that your business ’s critical page search rank has dropped and needs to be addressed quickly, the next step is to identify the cause and act. The point here is to understand why the ranking has dropped and what process to improve.
1. Check Google Search Console
Use Google Search Console to check manual measures and security, and test using URL inspection tool. If something goes wrong with your website, checking your website ’s status in Google Search Console is a top priority. This is because Google Search Console has access to important tools and reports that allow you to see things like crawls, indexes, targeted web traffic data, security, and mobile.
Check manual measures and security
Check Google Search Console for manual actions and security issues. If ther
با خرید این مونو پد  کار را آغاز می کنیم 
Yunteng YT-228 Monopod Holder Tripod

با قیمتی کمتر از 50 هزار تومان از بازار می تونید بخرید .
ف و
چون اگه بخواید با یه دستتون گوشی رو نگه دارید و با یه دست فیلم بگیرد. لرزش ایجاد میشه ، و اگه هم بخواید ثابت بگیریدش تحرک رو از شما میگیره ، مغز شما دوتا کار رو هم زمان انجام بده کم میاره ، مطمئن باشید . 

باید جوری خودتون یا اون سوژه توی تصویر توی قاب تصویر قرار بگیره ،  که نه خیلی وسط باشه ، نه خیلی گوشه چارچوب ،اگه سوژه ی شما
با خرید این مونو پد  کار را آغاز می کنیم 
Yunteng YT-228 Monopod Holder Tripod

با قیمتی کمتر از 50 هزار تومان از بازار می تونید بخرید .
ف و
چون اگه بخواید با یه دستتون گوشی رو نگه دارید و با یه دست فیلم بگیرد. لرزش ایجاد میشه ، و اگه هم بخواید ثابت بگیریدش تحرک رو از شما میگیره ، مغز شما دوتا کار رو هم زمان انجام بده کم میاره ، مطمئن باشید . 

باید جوری خودتون یا اون سوژه توی تصویر توی قاب تصویر قرار بگیره ،  که نه خیلی وسط باشه ، نه خیلی گوشه چارچوب ،اگه سوژه ی شما
نرخ کلیک : راهنمای بدون نقص ارتقا CTRنرخ کلیک یا این که Click Through Rate یک کمیت فوق العاده مفید در درجه بندی وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل هست , که ولی بر رمز این مسئله اختلاف است!این کمیت نسبت تعداد کلیک به تعداد نمایش تارنما شما در SERP گوگل هست , که هر چقدر بیشتر باشد , سبب ساز به ارتقاء درجه شما می شود .به همین جهت تصمیم گرفتم تا در‌این مقاله ابتدا توضیحات جامعی در رابطه آن بدهم و آنگاه در رابطه روش های ارتقا CTR با شم
بک لینک و پیوندبک پیوند چیست؟ به دست آوردن پیوند برای یک وب‌سایت از وب‌سایت‌های دیگر بک لینک و پیوند اسم داراست . به‌عبارت‌دیگر , هنگامی‌که یک وب‌سایت لینک و پیوند شمارا در وبسایت خویش قرار دهد , یک بک لینک و پیوند برای تارنما شما در حیث گرفته می‌گردد . بک لینک‌ها میتوانند تأثیر بزرگی روی حاصل وب‌سایت در حاصل موتورهای کاوش داشته باشند . به همین منظور است که آن ها برای بهبود سئوی وب‌سایت مضاعف موثر میباشند . هیچ
رنک بریناگر در امر سئو وب سایت خویش دور از شوخی می‌باشید می بایست برای رنک برین , با صرفه سازی هایی را انجام دهید . حتما از خویش میپرسید چرا؟ عالی گوگل جدیدا اعلام نموده است که رنک برین , سومی سیگنال سکو بندی کلیدی در‌این موتور جستجوست . این مورد هر روز کلیدی خیس می شود . در راهنمای روز جاری قصد داریم هر چیزی که می بایست در باب الگوریتم رنک برین بدانید را در ۶ فصل ابلاغ نماییم . پس همراه ما باشید . برای رفتن به توضیحات
نرخ کلیک : راهنمای بدون نقص ارتقا CTRنرخ کلیک یا این که Click Through Rate یک کمیت فوق العاده مفید در درجه بندی وب سایت شما در نتیجه ها جستجوی گوگل هست , که ولی بر رمز این مسئله اختلاف است!این کمیت نسبت تعداد کلیک به تعداد نمایش تارنما شما در SERP گوگل هست , که هر چقدر بیشتر باشد , سبب ساز به ارتقاء درجه شما می شود .به همین جهت تصمیم گرفتم تا در‌این مقاله ابتدا توضیحات جامعی در رابطه آن بدهم و آنگاه در رابطه روش های ارتقا CTR با شم
رنک بریناگر در امر سئو وب سایت خویش دور از شوخی می‌باشید می بایست برای رنک برین , با صرفه سازی هایی را انجام دهید . حتما از خویش میپرسید چرا؟ عالی گوگل جدیدا اعلام نموده است که رنک برین , سومی سیگنال سکو بندی کلیدی در‌این موتور جستجوست . این مورد هر روز کلیدی خیس می شود . در راهنمای روز جاری قصد داریم هر چیزی که می بایست در باب الگوریتم رنک برین بدانید را در ۶ فصل ابلاغ نماییم . پس همراه ما باشید . برای رفتن به توضیحات
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل (Hummingbird) چیست؟ آیا الگوریتم مرغ مگس خوار بر سایت شما تاثیر گذارده است؟ در مقاله آموزشی تحت بدین سوال ها جواب داده شده است؟الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟ مغایر پیدایش رسانی های گذشته پنگوئن و پاندا که در صدر تحت عنوان یک پلاگین برای الگوریتم دارای اهمیت گوگل پخش شده بودند , مرغ مگس خوار از به عبارتی ابتدا به هسته کلیدی الگوریتم گوگل بیشتر شد , در حالی که اعتقادوباور بر این است که بخش اعظمی از
الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل (Hummingbird) چیست؟ آیا الگوریتم مرغ مگس خوار بر سایت شما تاثیر گذارده است؟ در مقاله آموزشی تحت بدین سوال ها جواب داده شده است؟الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل چیست؟ مغایر پیدایش رسانی های گذشته پنگوئن و پاندا که در صدر تحت عنوان یک پلاگین برای الگوریتم دارای اهمیت گوگل پخش شده بودند , مرغ مگس خوار از به عبارتی ابتدا به هسته کلیدی الگوریتم گوگل بیشتر شد , در حالی که اعتقادوباور بر این است که بخش اعظمی از
سندباکس گوگلاگر شما از آن نوع کسانی میباشید که علاقمند به مباحث سئوی سایت می‌باشید حتماً با عبارت سندباکس گوگل یا این که google sandbox برخورد داشته‌اید . سندباکس گوگل موردی نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم چون گوگل هیچ‌گاه وجود آن را تأیید یا این که تکذیب نکرده است , و آن را در هاله‌ای ابهام قرار داده است .الگوریتم Sandbox دقیقاً چیست سندباکس گوگل در واقعا الگوریتم نظارت بر سایت های جدیدیست که در گوگل ایندکس می شوند
گوگل م
بهینه سازی وب سایت عملمتخصص سئوی سایت ترجمه SEO Specialist هست . ولی مثل بخش اعظم کارها که در کشور ایران با کل عالم گوناگون است , در کشور‌ایران برای کارشناس سئو سایت بیشتر لفظ سئوکار استعمال می شود ( و عمده اشخاصی که با VPN سرچ می نمایند کلمه و واژه ” مشاور سئو سایت ” را گزینش می نمایند ) . براساس آمار گوگل ترندز کلمه سئوکار در سالیان 2010 در جمهوری اسلامی ایران آغاز به به کارگیری شد .سئوکار ماهر
سئوکارشرکت سئو فاکس سئو کار
سندباکس گوگلاگر شما از آن نوع کسانی میباشید که علاقمند به مباحث سئوی سایت می‌باشید حتماً با عبارت سندباکس گوگل یا این که google sandbox برخورد داشته‌اید . سندباکس گوگل موردی نیست که بتوانیم به راحتی از کنار آن عبور کنیم چون گوگل هیچ‌گاه وجود آن را تأیید یا این که تکذیب نکرده است , و آن را در هاله‌ای ابهام قرار داده است .الگوریتم Sandbox دقیقاً چیست سندباکس گوگل در واقعا الگوریتم نظارت بر سایت های جدیدیست که در گوگل ایندکس می شوند
گوگل م
فروشگاه ساز ایران سرور : ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای با فول امکانات
برای ساخت سایت فروشگاه آنلاین، مهمترین موضوع قبل هر چیز، انتخاب یک قالب فروشگاهی با امکانات لازم است. اگر تا کنون تجربه خرید اینترنتی داشته اید، حتماً متوجه شده اید که خرید از فروشگاه های آنلاین معروف مثلدیجی کالا در مقایسه با بقیه چقدر راحت تر و سریع تر است. این راحتی و لذت در خرید به این دلیل است که اصول تجربه کاربری (UX) در طراحی قالب این فروشگاه ها به درستی رعایت شده ا
یادگرفتن سئوی سایت
Alt Textɑlt tɛkstمتن جایگزین تصاویرنوشته جایگزین یا این که به عبارتی Alternative Text , توصیفی متنی از محتوای تصویر است که در وضعیت معمولی به یوزرها نمایش داده نمی شود و در صورت بار گذاری نشدن تصویر به وسیله مرورگر جایگزین تصویر شده و برای یوزرها قابل رویت خواهد بود . این رخداد وقتی میافتد که استفاده کننده اذن بار گذاری شدن تصویر در مروگر خویش را نداده باشد و یا این که با دقت تخت گاز تحت وب زمان متعددی برای نمایش 
یادگرفتن سئوی سایت
Alt Textɑlt tɛkstمتن جایگزین تصاویرنوشته جایگزین یا این که به عبارتی Alternative Text , توصیفی متنی از محتوای تصویر است که در وضعیت معمولی به یوزرها نمایش داده نمی شود و در صورت بار گذاری نشدن تصویر به وسیله مرورگر جایگزین تصویر شده و برای یوزرها قابل رویت خواهد بود . این رخداد وقتی میافتد که استفاده کننده اذن بار گذاری شدن تصویر در مروگر خویش را نداده باشد و یا این که با دقت تخت گاز تحت وب زمان متعددی برای نمایش 
گوگل بخش اعظم درآمد خود را از تبلیغات موتور جستجو کسب می‌کند و این سبک درآمد در حال منسوخ شدن است.
گوگل تقریبا تمام درآمد خود را مدیون تبلیغات است. این سبک درآمدی بسیار پرسود است؛ اما دوران تاریکی در انتظار آن خواهد بود. در این مطلب به بررسی روند تبلیغات گوگل و نشانه‌هایی از پایان درآمد سرشار این شرکت می‌پردازیم.
اولین نشانه‌ها از سقوط سنگ بنیان گوگل زمانی پدیدار شد که آمازون به‌عنوان اولین مقصد جستجو برای محصولات قد علم کرد. علاوه بر آ
یافتن راه های جدید افزایش بازدید سایت برای هر کسب و کاری ضروری است. برای پیشرفت کسب و کارتان باید پیوسته مشتریان جدید را به سایت خود روانه کنید. اما توسعه استراتژی افزایش ترافیک سایت آسان نیست. دقیقا چگونه می توان ترافیک سایت را افزایش داد ؟ بازدیدکنندگان جدید سایت چه نوع محتوایی را ترجیح می دهند؟ این مقاله بهترین راه های تحقق این اهداف را مشخص کرده و شما می توانید از این راه ها برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنید.
چرا بازدید سایت مهم است
پس از تصمیم گیری برای آغاز کار وبسایت، باید یک نام دامنه (دامین) جذاب و کاربر پسند انتخاب نمایید، آن را تنظیم کرده و پست گذاری خود را آغاز کنید. اما این کافی نیست! شما نمی توانید فقط یک یا دو ماه یک بار پستی در وبلاگ قرار دهید یا آن را به روز رسانی کنید و در طول بقیه روزها آن را به فراموشی بسپارید. باید بگوییم برای آن که یک وبلاگ موفق عمل کند نیاز است شما به موارد متعددی توجه کرده و سعی نمایید روند رشد وبلاگ را تقویت کنید. نمونه ای از این عوامل عبا
Harvard Business
School Professor Sunil Gupta explores the infiltration of Amazon into dozens of
industries including web services, grocery, online video streaming, content
creation and, oh, did we mention physical bookstores? What’s the big plan? Is
the company spread too thin? Or is it poised for astronomical success?



 
Brian Kenny: In the world of computer
science, Jon Wainwright is kind of a big deal. A computer language pioneer, he
was the principle architect of both Script 5 and Manuscript. What makes John a
legend has nothing to do with programming. Let me explain.
On April 3, 1995, Jon was in need of
work-related reading material. He fired up his T1 modem and navigated the
fledgling internet to the beta version of a new online bookstore. With the
click of a mouse, he became

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها