نتایج جستجو برای عبارت :

حضور دانشگاه تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

به همت کانون‌های قرآن و عترت (علیهم‌السلام) اداره کل فرهنگی و اجتماعی، غرفه دانشگاه تهران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم فعالیت خود را با شعار ترویج اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیری اجتماعی آغاز کرد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجویی دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
با توجه به امضای تفاهم نامه فی مابین موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد و دانشگاه میبد و به پیشنهاد ریاست نهاد رهبری دانشگاه حجت الاسلام مروتی کلاسهای حفظ قران ویژه دانشجویان دختر با حضور اساتید حفظ و تدبر قرآن کریم موسسه فرهنگی هنری قرآنی ثقلین میبد ، خانم تقی زاده و خانم دهقانی شروع شده است.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
جلسه فصلی شورای جهادی ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان تهران ۶ بهمن ماه با حضور مسئولین گروه های جهادی برگزار شد. در این جلسه جزییات برنامه های قرارگاه جهادی نوروز ۹۹ مطرح و به بحث گذاشته شد. 
 
 
بنا به درخواست صاحب امتیاز نشریه دانشجویی آرامین، کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران در جلسه روز هفتم خرداد ماه، نشریه دانشجویی آرامین از دو هفته نامه به ماهنامه تغییر پیدا کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
بخدا قسم عجیب تر ازین نمیشود،هزاروچهارصد سال از نزول قرآن میگذرد و ادعای قرآن بر اینکه یک سوره همانند قرآن بیاورید و دشمنان و کافران به قرآن با در اختیار داشتن امکاناتی که بسیار. بیشتر از مسلمانان است هنوز نتوانسته اند سوره ای مانند قرآن بیاورند...
این همه دانشگاه زبان و اساتید ادبیات و شاعران و نویسندگان که مسلمان نیستند ولی عرب هستند،باز هم در مقابل این ادعای قرآن در گل فرورفته آم
طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سامانه نشریه دانشجویی برگ سبز به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی علیرضا صبا و سردبیری محمد احمدی راه اندازی شد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
یکی از دغدغه های اصلی دانشجو در زمان ورود به دانشگاه دغدغه های ناشی از حضور برای اولین بار در یک محیط مختلط است و معمولا این قضیه کلی از ذهن و انرژی جوانان رو به خودش اختصاص می ده. حتی اگر شخصی دچار انحرافات جنسی نشه لا اقل برای دفع مضرات حضور در محیط مختلط کلی از انرژی و وقت و فکرش گرفته می شه.
شکر خدا رشته ی ما یه جوری بود که تو کلاسهامون بیش از نود درصد پسر بودن و خیلی تهدید متوجهمون نشد.
الحمدلله اخیرا دانشگاه های تک جن
دانشگاه فرهنگیان
رگزاری دومین جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم














دومین جلسه هماهنگی بخش دانشگاهی بیست و هفتمین نمایشگاه قرآن کریم 2








شاید من از معدود (شاید کمتر از صد و کمتر) آدمهایی هستم که دلم میخواد بیرون تهران تحصیل کنم، حتی اگر بهترین دانشگاه هم قبول شم که امیدی زیادی نیست بازم میخوام بزنم بیرون از این شهر کثیف (در حال حاضر حتی به دانشگاه رفتن هم فکر نمیکنم  -_-) (نمیدونم بقیه چرا از تهران خیلی خوششون میاد!؟ شاید بخاطر امکانات و دسترسی هاش، ولی خب اگر از استان های نزدیک تهران باشه در صورت نیاز یه سر میشه اومد تهران و زود رفت.)اگر کسی هست که تو شهرستان ها و شهرهایی غیر از مر
به مناسبت آغاز سال هزار و سیصد و نود هشت ، روابط عمومی شورای هماهنگی کانون های فرهنگی هنری اجتماعی و دینی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به انتشار گزارش فعالیت کانون های فرهنگی این واحد در سال هزار و سیصد و نود هفت نموده است.
ادامه مطلب
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
– کارشناسی ارشد مشاوره خانواده، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران1- دوره تخصصی طرحواره درمانی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران2- کارگاه آموزشی درمانگری شناختی- رفتاری برای اختلال‌های افسردگی و اضطرابی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی تهران3- کارگاه تخصصی روان‌درمانی شناختی- وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی4- دوره آموزشی تربیت درمانگر شناختی وجودی، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی
فاطمه رمضانی
کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان تهران فردا تعطیل است
به دلیل افزایش آلایندگی هوا مدارس استان تهران بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه فردا شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
همچنین کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را هم فردا تعطیل اعلام کرد
طرح مناطق آلودگی هوا در تهران از درب منزل اعِمال می شود./فارس
 
1
مولوی بیتی درباره قرآن دارد که قاعدتاً با مزاج روشنفکری و مدرنیته سازگار نیست.معنی قرآن ز قرآن پرس و بس/ وز کسی که آتش زدست اندر هوس.در این بیت مرجع فهم قرآن خود قرآن معرفی شده است در حالی که نزد غرب گرایان عقل مرجعیت دارد. آنان بیشتر طرفدار تفسیر عصری و عقلی قرآن هستند. اما مولوی و همفکران او معتقدند برای فهم قرآن باید مقابل قرآن قربانی و پست شد تا با آن به اتحاد رسید.مصطفی ملکیان در تفسیر این بیت (سخنرانی در شب تفسیر قرآن) سه نکته گفته است
اد
سفیر جنوب:با حضور تیم متخصص جداسازی در بوشهر، چهاردهمین اهدای عضو استان بوشهر در سال جاری انجام شد و قلب این جوان با یک فروند جت به تهران ارسال شد.
علی باقری مسئول تیم فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶۰ اهدای عضو در استان بوشهر انجام شده است.
ادامه مطلب
دلم برای قرآن تنگ شده. برای اینکه ترتیل بقیه رو گوش بدم. برای اینکه حفظ قرآن حداقل ۳۰ درصد برنامه روزانه م رو تشکیل بده. خودم میرم سر ترتیل نفس کم میارم. نمیدونم علتش این دوری چند ساله ست یا عوارض شرایط جسمیم. دلم تنگ شده برای قرآن خوندن؛ برای تفسیر قرآن خوندن؛ برای حفظ درست و حسابی قرآن. برای قرآن. 
بااااید شروع کنم و مطمعنم که میتونم و میشه :)
باااید حاشیه ها رو حذف کنم و به هدف اصلی فک کنم و برای رسیدن بهش تلاش کنم و از همه چیز بگذرم . 
اگه برای مثال میخوای دندانپزشکی دانشگاه تهران قبول بشی، باید مثل یه آدمی که دانشگاه تهران قبول شده زندگی کنی و تلاش کنی و درس بخونی و تو حاشیه نباشی. 
پاشووووو
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
این برنامه برای تسهیل استفاده دانشجویان از سایت دانشگاه آزاد اسلامی (تهران مرکز) تهیه شده است !ممکن است این نسخه دارای مشکلاتی باشد که حتما سعی در رفع آن در نسخه های بعدی داریم !لطفا ما را از نظرات خود برای بهیود برنامه آگاه سازید !
به گزارش مشرق،
کانال تلگرامی بیداری ملت در مطلبی به مقایسه وضعیت بودجه حوزه‌های علمیه و
دانشگاه تهران پرداخته است. بودجه مصوب شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور با
۱۲۸۰۰۰ طلبه در سال ۹۷ معادل ۴۴۰ میلیارد تومان بود که برای سال ۹۸ معادل
۳۰۰ میلیارد تومان با شانزده درصد کاهش پیشنهاد شده است.
بودجه هزینه‌ای دانشگاه تهران با ۹۹۴۵ دانشجو در سال ۹۷ معادل ۵۹۶
میلیارد بوده که برای سال ۹۸ معادل ۶۷۹ میلیارد با ۳۲ درصد افزایش پیشنهاد
شده است.
هزینه
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران برای دوره های نوبت دوم ( شبانه ) ، مجازی و پردیس خودگردان 98 منتشر شد . پذیرفته شدگان این دانشگاه پس از بررسی شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران 98 می توانند نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس اقدام نمایند . 
برای مطالعه متن کامل این خبر روی لینک زیر کلیک کنید :

www.heyvagroup.com/shownews2/3234/شهریه-کارشناسی-ارشد-دانشگاه-تهران-98.html
آخر کلاس جبر خطی بود
استاد واث..(۱) پشت میز رو صندلی گوشی بدست نشسته بود که حضور غیاب کنه. تا صفحه حضور غیاب لود بشه گفت: در ضمن اونایی که میان ترمشون پایین تر از 10 گرفتن حواسشون باشه نیفتن.
بعد با مکث کمی گفت: (با لحن حضور غیاب گونه استادای دانشگاه بخونید): خب آقای آقاجا...(۲)؟
بنده خدا رفیقم حواسش نبود یه دفعه جاخورد و گفت: ما استاد؟! ما بالاتر از 10 گرفتیم!
همه زدیم زیرخنده.
تازه بنده خدا فهمید قضیه حضور غیابه الان و‌ اون بحث نمره 10 میان ترم اینا تم
غدیر در قرآن – قرآن در غدیر
نویسنده : محمد باقر انصاری
انتشارات : دلیل ما
رده سنی : بزرگسال
رده کیفی: تخصصی
عنوان محتوا: واقعه غدیر در قرآن
آنچه در این کتاب می خوانید :
این مجموعه ارزشمند که توسط حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای محمد باقر انصاری در ۳جلد تنطیم شده   با محور قرار دادن آیات الهی که به هر صورت با غدیر ارتباط یافته در کتاب جمع آوری شده و هر ارتباطی بین قرآن و غدیر بوده مورد تحلیل قرار گرفته و هر حدیثی که فهم آیه را بیشر می کند و مورد ت
جناب آقای ................. 
ریاست محترم دانشگاه .................   

با سلام و عرض احترام 
بدینوسیله اینجانب دانشجوی ورودی مهر ماه سال .................
 به علت اینکه پس از قبولی در دانشگاه و شروع دوران دانشجویی خود
متاهل گردیده و محل اشتغال دائم همسرم در شهر ................. است،
تقاضای حضور به عنوان دانشجوی میهمان به مدت .................  به
دانشگاه .................  را دارم. البته مشکلات دیگری از جمله
مشکلات (مالی، اجتماعی، خانوادگی و  فوت یکی از اقوام درجه اول) نیز
در این بین
فارغ التحصیل پزشک عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
متخصص بیماری های کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد تخصصی
فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای بورد فوق تخصصی دکتر مرتضی فلاح پور
نفر سوم بورد تخصصی کشور
نفر دوم بورد فوق تخصصی کشور
هیات علمی و استادیار دانشگاه
عضو آکادمی آلرژیستهای آمریکا
عضو آلرژیستهای سازمان آلرژی جهانی
کارشناس آلرژی شبکه سلامت صدا و سیما
ما از بچگی تو شهرمون هرشب ماه رمضون می رفتیم مسجد. (خود این شبا خیلی خاطره داره ها!)
هر شب یه جزء قرآن رو می خوندیم. البته تو همه شهرهای ایران هست این رسم.
این چند سالی که دانشگاه اومدیم و ماه رمضون خوابگاه هستیم خب بازم دلم می خواست یه جایی چیزی برم شرکت کنم برا ختم قرآن.
خداروشکر داخل خوابگاه و دانشگاه امسال این مسئله حل بود.
ظهرها ساعت 12 داخل دانشگاه البته نیم جزء به دلیل کمبود زمان.
داخل خوابگاه هم (حافظ) ، هرشب یه ساعت مونده به اذون مغرب.
البت
دسترسی ۷ دانشگاه بزرگ و سطح یک کشور به اینترنت جهانی میسر شد.
به گزارش ایسنا، در پی پیگیری‌های انجام شده مشخص شد هفت دانشگاه سطح یک و بزرگ کشور (امیر کبیر، صنعتی شریف، علامه طباطبایی، تهران، علم و صنعت، خواجه نصیر و شهید بهشتی) به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کردند.
ادامه مطلب
۱/رهبر انقلاب در سخنان زنده تلویزیونی در پایان محفل انس با قرآن کریم: قرآن کتاب زندگی است. اگر آحاد بشر قواعد زندگی را با قرآن تطبیق کنند، سعادت دنیا و آخرت نصیب آنها خواهد شد. مشکل ما این است که ما زندگی را با قواعد قرآن تطبیق نمیدهیم/ قرآن هم کتاب معلّم و معرفت است؛ یعنی دل را و اندیشه انسانی را سیراب میکند. قرآن برای آن کسانی که اهل معرفت آموزی هستند یک سرچشمه تمام نشدنی است.
جشنواره گنج سی ساله در کرمان ادامه دارد
دبیر اجرایی جشنواره گنج سی ساله گفت: جشن های ویژه شهرستانهای استان کرمان از روز شنبه هفتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه در تالار بسطامی ادامه دارد.

به گزارش ندای زرند، "حسین شهابی" گفت: با تاکید استاندار کرمان، همچنین نشست های تخصصی آینده پژوهی شهرستانهای استان در همان روزهای جشن، عصرها از ساعت 17 تا 19 با حضور مسئولان برگزاری جشنواره و نمایندگانی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شورای اداری شهرستانها با رو
مشاور پرورش شترمرغ
جهت اطمینان از موثق بودن منابع اطلاعاتی یا شخص اطلاع دهنده بهترین و تنها راه بررسی از دانشگاه و رشته و سوابق تحصیلی و عملیاتی فرد صرفا از دانشگاه مربوطه می باشد.
dr.zamani
Akbarzamani.ir
PHD.  TMU
  09132098516
اکبر زمانی دکتری تخصصی از دانشگاه تربیت مدرس تهران.   تخصص شترمرغ
 
اطلاعیه                                                        اطلاعیه
✅ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قرآن و عترت حضور اعضای محترم کانال خصوصا قرآن آموزان دارالقران امام خمینی (ره) شهرستان الشتر.به اطلاع می رساند به مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت از محتوای ؛
ادامه مطلب
((دکترسیدعلی حسینی))
***آشنایی بیشتر با دکتر سیدعلی حسینی ***
مشاور عالی رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی از سال 1395 تاکنون
دانش آموخته دکترای فلسفه دانشگاه شاهد تهران
مدرس دانشگاه
مشاور کسب و کار
کارشناسی ارشد ریاضی محض دانشگاه شهید رجایی تهران
#سیدعلی_حسینی #علی_حسینی #دکتر_سیدعلی_حسینی
دو روز پیش سه کلاس سنگین در دانشگاه داشتم که وسطی حضور غیاب نداشت. اولی را نرفتم چون استاد سخت گیر نبود و تاثیری روی پایان ترمش نداشت هرچندغیبتم را خوردم. سومی را زنگ زدم از دوستم بپرسم تشکیل می شود دانشگاه بیایم یا نه که گفت استاد همان استاد اولیست احتمال حضور غیاب مجدد با توجه به یک بار حضور غیاب کردنش اگر صفر نباشد نزدیک به آن است همین شد که آن را هم نرفتم. در بیرون دانشگاه جای دیگری کلاس می رفتم که انجا یک هفته ای بود تمام شده بود و کلاس هنر
نشست اعضای طرح تبیین منظومه فکری رهبری در استان تهران با حضور و سخنرانی حجه‌الاسلام و المسلمین فخریان 
دوشنبه۲۳ اردیبهشت۹۸ ساعت ۱۸:۳۰تهران، خیابان۱۶ آذر، حسینیه‌ی هنر 
✔️متاهلین می‌توانند همراه با خانواده تشریف بیاورند.
✔️به علت محدودیت مکان، حتما حضور و تعداد همراهان خود را قبلا به آیدی معرفی شده اعلام فرمایید.
✔️همگی می‌توانید در تهیه‌ی افطاری سهیم باشید، جهت کمک با آیدی معرفی شده ارتباط بگیرید.
✔️برنامه‌ها: زیارت آل‌یاسین،
کلاس های آمادگی آزمون دکتری EPT ای پی تی در شهر جدید هشتگرد
آمادگی دوره های EPT دانشگاه آزاد در شهر جدید هشتگرد ( آزمون زبان دکتری)
 
 
به همراه متد تست زنی و جلسات رفع اشکال 
صد در صد تضمینی فقط در 10 جلسه به همراه برنامه ریزی 
 
مدرس دوره: استاد مهدی شهبازی 
سوابق مدرس:  
مدرس  دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران
موسس گروه آموزش آیلتس شهبازیمدیر آموزش موسسه البرز کرج
مدرس، اگزمینر و مشاور آیلتس خانه آیلتس آفرینش تهران
مدرس، اگزمینر و منتور آیلتس موسسه
مجموعه نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولید کننده انواع راه بند و انواع سیستم های فوق امنیتی و آماده ارایه خدمت به تمامی هموطنان عزیزمان در سراسر استان تهران می باشد.
فروش راه بند اتومات در تهران
فروش راه بند پلاک خوان در تهران
فروش راه بند الکترومکانیک در تهران
فروش راه بند هیدرولیکی در تهران
فروش راه بند تگ خوان در تهران
فروش راه بند پارکینگ در تهران
فروش راه بند امنیتی در تهران
فروش راهبند کف خواب در تهران
فروش راه بند ضد انتحاری در تهران
کتاب آشنایی با قرآن جلد اول، حاصل پنج سخنرانى استاد شهید آیت‌اللّه‌ مطهرى در دانشگاه صنعتى شریف به سال 1352 است.
شناخت قرآن، نامى‌ست که خود استاد براى این سلسله سخنرانی‌ها انتخاب کرده بودند. بنا بود مدخلى باشد براى یک رشته از بحث‌هاى عمیق و اساسى عقیدتى که عبارت بود از: خدا در قرآن، قرآن در قرآن، پیامبر در قرآن، انسان در قرآن، تاریخ در قرآن، شناخت در قرآن و ... که مجموعه‌اى پر شماره و غنى از معارف و اندیشه‌هایى را که در اسلام، این آخرین و کا
کتاب آشنایی با قرآن جلد اول، حاصل پنج سخنرانى استاد شهید آیت‌اللّه‌ مطهرى در دانشگاه صنعتى شریف به سال 1352 است.
شناخت قرآن، نامى‌ست که خود استاد براى این سلسله سخنرانی‌ها انتخاب کرده بودند. بنا بود مدخلى باشد براى یک رشته از بحث‌هاى عمیق و اساسى عقیدتى که عبارت بود از: خدا در قرآن، قرآن در قرآن، پیامبر در قرآن، انسان در قرآن، تاریخ در قرآن، شناخت در قرآن و ... که مجموعه‌اى پر شماره و غنى از معارف و اندیشه‌هایى را که در اسلام، این آخرین و کا
 
 
 
 
 
برگزاری محفل انس با قرآن کریم
با حضور پرشور نوجوانان و جوانان ، در آستان مقدس امامزاده عماد الدین ( علیه السلام )
محفل قرآن خوانی برگزار گردید .
 
د راین مراسم قاری های بزرگ و بین المللی قرآن کریم به تلاوت آیات زیبای قرآن پرداختند .
 
1398
دلم برای کافه های خیابون فلسطین تنگ شده، حوالی خیابون انقلاب، سر بذارم توی دستام و به قهوه خوردناشون نگاه کنم. پولی نمیموند اگر کافه میرفتم. یه وعده کافه رفتن، پول یه روز شایدم دو روز غذام تو خوابگاه بود. البته یادمه یکی دو بار رفتم، و الان که فکر میکنم میبینم چرا خودم نمی رفتم؟ تنها. مگه تنهایی چشه. سیگار بود. قهوه بود. بوی ذرت مکزیکی بود. کتاب بود. اهنگ بود. خیابون بود. شب بود. تهران بود. دلتنگی بود. دلشوره بود. چراغ زرد تیر چراغ برق ها تو تاریک
تهیه کننده: سلطان علی نایبی
 
«الدّقّاق» ، 6 صورت برای جمع قرآن محتمل دانسته است:1-    جمع قرآن در عصر پیامبر ص.2-    جمع قرآن زمان خلافت ابوبکربن ابی قحافه.3-    جمع قرآن در عصرخلافت عمربن الخطاب.4-    ابتدای جمع قرآن در عصر ابوبکر و اتمام آن در عصر عمر.5-    جمع قرآن در عصر عثمان بن عفان.6-    تدوین و کتابتقرآن توسط امام علی بن ابی طالب ع در حیات رسول الله ص ،واین کار به وصیت پیامبرص انجام شد که بعد فوت ایشان صورت گرفت( الدّقّاق،1388،ص 31-32).در این که
آقای جواد بلوچ فرزند قادر بخش حافظ ۲۹جز قرآن کریم ۱۷ساله
وضعیت: از والدین محترم تقاضا میشود فرزند خود را به حضور منظم در مکتب تشویق کنند چون طالب در حال مرور جزهای قبلی می باشد لذا نیاز مبرم به حضور در کلاس ها دارد
آقای پژمان بلوچ فرزندمولابخش حافظ ۲۹جز قرآن مجید۱۶ساله
وضعیت:این طالب نیز در حال مرور جزهای قبلی خود می‌باشد از والدین محترم تقاضا می شود با تشویق او ؛انگیزه لازم را برای حفظ کامل و قوی قرآن مجید فراهم کنند
آقای آرش فرزند طارق حا
دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه کشور و سومین دانشگاه بزرگ خاورمیانه شناخته می شود. این دانشگاه با جمعیتی بیش از 1.5 میلیون دانشجو در سال 1361 تاسیس شده است.
دانشگاه آزاد دارای زیرمجموعه هایی چون باشگاه پژوهشگران جوان، مجموعه مدارس سما و مجلات علمی پژوهشی متعدد است.
به اطلاع می رساند نخستین نشست همایش نظریه قانون اساسی کارل اشمیت در روز چهارشنبه اول اسفند ماه 1397 از ساعت 8 الی 17 در دانشکده حقوق پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.لازم به ذکر است ثبت نام برای شرکت در نشست الزامی می باشد. لذا از علاقه مندان به حضور درخواست می شود مشخصات خود را (نام، نام خانوادگی، رشته، مقطع و دانشگاه محل تحصیل) به آدرس ذیل ارسال نمایند.Schmittconstheory@gmail.com
 قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف از مشهورترین نام‌های قرآن است. قرآن ۱۱۴ سوره و نزدیک به ۶۰۰۰ آیه دارد و به ۳۰ جزء و ۱۲۰ حزب تقسیم شده است. در قرآن، از موضوعاتی چون توحید، معاد، غزوات پیامبر اسلام، داستان‌های انبیاء، اعمال شرعی دین اسلام، فضایل و رذایل اخلاقی و مبارزه با شرک و نفاق، سخن به میان آمده است.
 قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف از مشهورترین نام‌های قرآن است. قرآن ۱۱۴ سوره و نزدیک به ۶۰۰۰ آیه دارد و به ۳۰ جزء و ۱۲۰ حزب تقسیم شده است. در قرآن، از موضوعاتی چون توحید، معاد، غزوات پیامبر اسلام، داستان‌های انبیاء، اعمال شرعی دین اسلام، فضایل و رذایل اخلاقی و مبارزه با شرک و نفاق، سخن به میان آمده است.
در محفل انس با قرآن: قرآن نیاز امروز ماست. کل جامعه بشری نیاز دارند به قرآن. قرآن است که با استکبار با ظلم، با کفر بالله صریحا مخالفت و مقابله میکند. قرآن است که با طغیان و طاغوت با قدرت مقابله میکند. اینها گرفتاری امروز بشر است/ اینهایی که میبینید عربده میکشند در موضع ریاست جمهوری یا پادشاهی فلان کشور علیه ثبات و آرامش کشورها همانهایی هستند که قران بر سر آنها داد کشیده است
بسمه تعالی
سفیر انگلیس تهران را ترک کرد
سفیر انگلیس در تهران طبق ضوابط و با اطلاع قبلی از ایران خارج شده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، «راب مک ایر» سفیر انگلیس در تهران با اطلاع قبلی و طبق ضوابط از ایران خارج شده است.
سفیر انگلیس در تهران روز شنبه (21 دی) در جمع آشوب‌گران مقابل دانشگاه امیرکبیر حضور یافته بود که توسط مأموران امنیتی دستگیر و طبق آنچه که وزارت خارجه اعلام کرده، بعد از حدود 15 دقیقه، آزاد می‌شود.
مک‌ایر به‌همراه فرد دیگری با حض
دانلود نسخه کامل کتاب تفسیر موضوعی قرآن قرائتی
نسخه:پی دی اف با کیفیت بالا
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود رایگان کتاب تفسیر موضوعی قرآن قرائتیxدانلود رایگان کتاب تفسیر موضوعی قرآن قرائتی pdfxدانلود رایگان کتاب تفسیر موضوعی قرآن محسن قرائتیxدانلود کتاب تفسیر موضوعی قرآن قر
و هنگا می که قرآن خوانده می شود گوش دهید و خاموش باشید شاید مورد رحمت خدا قرار گیرید
برنامه های هفته قرآن
- اجرای برنامه جشن قران
-جزء خوانی با حضور دانش آموزان در نماز خانه آموزشگاه
- برگزاری مسابقات قرآن و عترت مرحله آموزشگاه
خوشا بانگ قرآن و آهنگ آن ، که جان و روان را کند شادمانسراسر همه حکم پروردگار ، از او زنده راه و ره روزگاربود نور ما در جهان نور دین ، بود افتخار از کتاب مبیناگر درس ما درس قرآن بود ، دل ما پر از نور ایمان بودهر آن کس ندارد ز قرآن خبر ، نهال وجودش ندارد ثمرسپهر کهن طاق ایوان ماست ، همه سربلندی ز قرآن ماستعلوم صنایع ز او زنده شد ، از او عصر دانش برازنده شدعلی ای درخشان کتاب خدای ، تویی کیمیا و تویی رهنماخواننده سرود: قاری ضیاءالرحمن صحت
برگزاری دوره های فشرده آنلاین آمادگی آزمون زبان دکتری دانشگاه آزاد EPT 
 
دوره های آنلاین 10 جلسه ای برای گرفتن نمره مطلوب در آزمون EPT 
برگزاری دوره های با کیفیت و منسجم ماهیانه آنلاین ای پی تی توسط گروه آموزشی استاد مهدی شهبازی 
 
 
 
مدرس دوره: استاد مهدی شهبازی 
سوابق مدرس:  
مدرس  دانشگاه علوم‌ پزشکی تهران
موسس گروه آموزش آیلتس شهبازیمدیر آموزش موسسه البرز کرج
مدرس، اگزمینر و مشاور آیلتس خانه آیلتس آفرینش تهران
مدرس، اگزمینر و منتور آی
سامانه نشریه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
لیست رشته های بدون کنکور آزاد تهران غرب بهمن ماه 98 کدامند؟(مطالعه مقاله)
مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب؟(مشاوره تحصیلی درخت دانش)
زمان ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98-99 تهران غرب؟(نیمه دوم دی ماه 98-99)
شرایط ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 98 دانشگاه آزاد تهران غرب؟
ادرس دانشگاه تهران غرب؟
و ... ؟؟؟
در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران غرب نیمسال دوم و مهر 98 که با مشاوره تحصیلی بد
باسمه تعالىوصیتنامه شهید علمدار:همه ى شمایى که این صفحه را مىخوانید، قرآن را بیشتر بخوانید، بیشتر بشناسید، بیشتر عشق بورزید، بیشتر معرفت به قرآن داشته باشید، بیشتر دردهایتان را با قرآن درمان کنید، سعى کنید قرآن انیس و مونستان باشد...
امیرالمومنین ص فرمود خدای تبارک و تعالی ما را پاکیزه نمود و نگهداری فرمود و ما را بر خلقش گواه ساخت و در زمینش حجت نهاد و ما را همراه قرآن و قرآن را همراه ما قرار داد نه ما از آن جدا شویم نه کردار و گفتار ما با حقیقت معانی و مضامین قرآن منطبق است و جدایی ممکن نیست زیرا ما سر مویی از قرآن تجاوز نمی کنیم. 
 
 
★ دانشگاه Berkeley آمریکا: #اسلام دین #صلح است.
● صلح در قرآن با خدا در ارتباط است و آنرا شاخصه بارز زندگی انسانی قرار داده است که بطور کامل در زندگی بعدی (عالم آخرت) شناخته میشود. شرح زندگی پیامبر اسلام نشان میدهد که درحالیکه درگیر جنگ بوده، همیشه بدنبال صلح عادلانه بوده است. قرآن به صراحت اجبار در دین را ممنوع کرده است "اجباری در دین وجود ندارد (قرآن ۲/۲۵۶)" و نیز آنکه "کشتن یک انسان بیگناه معادل کشتن تمام افراد روی زمین است (قرآن۵/۳۲)". فراخوانی ها
دانشگاه ما انگار از تمام دنیا جداست.
یک دهکده‌ی کوچک.
یک دهکده‌ی کوچک که گاها ناامن می‌شود.
مثلا این چند روزی که کشور دچار خشم ملت شده بود، اگر حوالی دانشگاه تهران می‌چرخیدی، تا دلت بخواد گارد و یگان ویژه می‌دیدی.
اما دانشگاه ما هیچ خبری نبود.
این سمت‌ها حتی یک بسیجی که پشت لبش تازه سبز شده هم نبود.
دانشگاه ما یک قبلیه‌ی کوچک است که برای بقای خودش می‌جنگد.
دو روز پیش بچه‌ها در صحن دانشگاه معترض بودند. اما نه به بنزین، بلکه به تغییرات منشور
بورس باز است. استادمان را می‌گویم. در طی 4 ساعت اسمی آزمایشگاه، 45 دقیقه با تاخیر می آید، یک ساعت زود تمام می کند و این بین هم یک گوشه نشسته است و زل زده است به شاخص های بورس روی لپتاپش و همسرش که دانشجوی دکتری است و اسما TA، دارد تنهایی یا نهایتا با یکی دو تا از دانشجویان آزمایش ها را انجام می دهد و بقیه دانشجوها یک گوشه از آزمایشگاه نشسته اند و حرف می زنند. باور کنید دارم دقیق دقیق در مورد دانشگاه شهید بهشتی صحبت میکنم.
به گواه طول صوت های کلاس تئ
نازنین بیاتی در سریال عروسکی شکرستان به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با آقای حسن رادفر حضور یافت.
زندگینامه نازنین بیاتیزمینه فعالیت: سینما و تئاترتولد: ۱۵ دی ۱۳۶۸ محل تولد: تهران، ایرانمحل زندگی: تهرانملیت: ایرانپیشه: بازیگر
نازنین بیاتی (۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. وی دانش‌آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است.

ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از نوا و سیما،  محمدتقی زاده معاون استاندار تهران با اشاره به نشر شایعاتی مبنی بر احتمال تعطیلی ادارات دولتی در روز شنبه ضمن رد این شایعات گفت: هیچ احتمالی بخاطر تعطیلی ادارات تو روز شنبه یا یکشنبه نیست و همه ادارات درون روزهای آینده دایر هستند. کلیه مدارس تهران شنبه و یکشنبه تعطیل شدند | اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل دانشگاه های استان تهران هم دو روز تعطیل شدند
v
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
ر
 
رشته های بدون کنکور آزاد تهران شرق مهر و بهمن 98
زیرگروه ریاضی به نسبت زیرگروه علوم تجربی در 5 سال گذشته تعداد داوطلب و متقاضی کمتری را هم در کنکور سراسری و هم به صورت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور اختصاص داده و داوطلبان بیشتر بدون هدف گرایش پیدا کرده به علوم تجربی و رشته های مرتبط به پزشکی و پیراپزشکی
رشته های بدون کنکور زیر گروه ریاضی دانشگاه آزاد تهران شرق بهمن 98 شامل رشته های:
مهندسی برق باکد 40119
مهندسی عمران 40401
رشته مندسی پزشکی 40106
رش
دوره های 10 جلسه ای ای پی تی آشنایی با محتوای آزمون ای پی تی ، نحوه تست زنی و جلسات رفع اشکال دوره بدون کتاب و متمرکز بر روی سوالات ادوار گذشتهآنالیز سوالات و طبقه بندی موضوعی سوالات گرامربرنامه ریزی مدون برای حفظ واژگان  
 
 
مدرس دوره: استاد مهدی شهبازی 
سوابق مدرس:  
مدرس مقاله نویسی علمی دانشگاه علوم‌پزشکی تهران
موسس گروه آموزش آیلتس شهبازیمدیر آموزش موسسه البرز کرج
مدرس، اگزمینر و مشاور آیلتس خانه آیلتس آفرینش تهران
مدرس، اگزمینر و
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
 
دکتر سید حسین آقامیری فارق التحصیل رشته ی پزشکی عمومی از دانشگاه تهران ، با گذراندن دوره ی تخصصی در دانشگاه شهید بهشتی و فوق تخصصی در دانشگاه زوریخ(سوئیس) آنژیوپلاستی و سکته های مغزی ، در حال حاضر عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و دبیر یازدهمین کنگره ی بین المللی سکته ی مغزی ایران می باشند.
ایشان از پیشگامان فراگیری علوم فوق تخصصی در زمینه ی سکته های مغزی پس از دریافت تخصص مغز و اعصاب بوده اند و از افتخارات ایشان می توان به راه اندازی مرکز
آیا رشته حقوق یا مهندسی پزشکی و میکروبیولوژی را بدون کنکور در تهران و شهرستانها داریم؟
این نیمسال بر خلاف سال های گذشته نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم در رشته های بدون کنکور آزاد تهران رشته حقوق بدون کنکور، میکروبیولوژی و مهندسی پزشکی بدون آزمون و... رشته هایی که برای نیمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه این ترم بهمن ماه شامل لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ایم.
ولی در دوره
بسم الله الرحمن الرحیم
یا فارس الحجاز ادرکنی الساعه العجل
قرآن می فرماید پیامبر از روی هوی حرف نمی زند و هر چه که می‌فرماید وحی است و باید در تمام زمینه ها از او اطاعت نمود
عمر پیامبر به هزیان گویی می کند
و میگوید اگر پیامبر در حال عصبانیت حرف زد نباید به سخنانش گوش داد
شما عمر را بر قرآن ترجیح میدهید؟یااعتراف میکنید عمر به قرآن اعتقاد نداشت!؟
اللهم عجل لولیک فرج
توضیحات فایل:
دانلود جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران می باشد که در ۵۰ صفحه تهیه و تدوین گردیده است.در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.
فهرست جزوه بیوشیمی علوم پایه دانشگاه تهران :
قند
چربی
پروتئین ها و اسیدهای آمینه
آنزیم ها
ویتامین ها
متابولیسم قند
متابولیسم لیپید
متابولیسم اسیدهای آمینه
متابولیسم اسیدهای نوکلئیک
تن
دکتر رضا اسمعیلی صبح روز جمعه 15 آذرماه 1398 با حضور در ستاد انتخاباتی شهر مهاباد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام نمود.
دکتر رضا اسمعیلی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد و طراح و ناظر نظام مهندسی شهرستان مهاباد است. دکتر اسمعیلی دارای سوابق ریاست دانشگاه سما مهاباد، عضو هیئت رییسه نظام مهندسی ساختمان شهر مهاباد و معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد مهاباد است.
در روز جمعه دکتر رضا اسمعیلی راس ساعت 11 صبح و جمع کثیری از استادان، دانشجویان، معتمدین،
خیلی دلم میخواست یه چیزی راجب این اتفاقی که تو دانشگاه تهران افتاد بنویسم
یا بیام از حجاب دفاع کنم
و یا با بی حجابی برخورد کنم!!!
اینجا دقیقا چه اتفاقی میفته؟
دو گانگی اتفاق میفته! بی حجابا و با حجابا
با حجابا کیان؟ چادری ها
بی حجابا کی ان؟ مانتویی ها
خانم ها از این دو دسته خارج نیستن.... 
پس خودمون مقابل هم قرار میگیریم... 
چیزی که هدف دکتر نیلی ها(رئیس دانشگاه تهران) و امد نیوزه
از اب گل الود ماهی بگیرن
ماها رو به جون هم بندازن و به ریشمون بخندن!!!
09190930045-
اجاره پانسیون دخترانه ستاره در میدان ولیعصر تهران بصورت رهن کامل.پانسیون دخترانه با امکاناتی از قبیل سالن مطالعه،اینترنت رایگان،محیطی خلوت و آرام،ماشین
لباسشویی،لابی بزرگ،حیاط،اتاق های بزرگ و دلباز، دسترسی آسان به مترو و بی آر
تی،نزدیک میدان ولیعصر،بلوار کشاورز،خیابان ولیعصر،خیابان طالقانی،دانشگاه
تهران،دانشگاه امیرکبیر،دانشگاه هنر تهران و دانشگاه های آزاد.
09190930045
و 09371721972
https://t.me/khabgah_setare
مسابقات سراسری قرآن در بخش بانوان پس از معرفی برترین ها در رشته های قرائت و حفظ برادران در اصفهان آغاز شد.
چهل‌ و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش بانوان با رقابت شرکت کنندگان در رشته های ترتیل و حفظ ۱۰ جز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد که پس از برگزاری برترین های دو رشته قرائت ترتیل و حفظ ۱۰ جزء مشخص شدند.
گفتنی است فردا دوشنبه ۱۵ مهر ماه  متسابقین در  رشته حفظ ۲۰ جزء با هم به رقابت خواهند پرداخت و برگزیدگان نیز  مش
شیخ محمد تقی آملی می‌گفتند یکبار از ایشان (مرحوم آیت الله قاضی) سوال کردم: «ما خوانده یا شنیده ایم که دیگران هرگاه قرآن تلاوت می ‌کنند، اُفُق‌های عالم در برابر دید ایشان باز می‌شود، ولی هنگامی که ما قرآن می‌خوانیم، اثری از این امور مشاهده نمی‌نماییم».ایشان نگاهی به صورت من انداختند و گفتند: «آری! ایشان در شرایط خاصی قرآن می‌خوانند؛ آنان، ایستاده، و رو به قبله قرآن می‌خوانند، سر خود را لخت می‌کنند و با دو دست خود قرآن را بالا می‌گیرند!
سلام
من دختر کمال گرایی هستم. دوست دارم تو هر چیز بهترینش رو داشته باشم. تا الان زندگی متعادلی داشتم ولی حالا برام ازدواج مسئله شده، به این صورت که دوست دارم بهترین پسر و تو زندگیم داشته باشم.
تو اطرافیان اصلا چنین موردی نمی بینم. با توجه به این که دانشگاه تهران و بهترین دانشگاه میدونم و همچنین اساتیدش رو، فرض کردم که بهترین افراد جذب اون جا میشن و اگه من بتونم با یکی از اون افراد ازدواج کنم، میتونم بهترین زندگی رو داشته باشم. پس تصمیم گرفتم ه
مدیر خانه قرآن اسماءالحسنی شهر کیان گفت: وسایل و تجهیزات ورزشی برای خانه قرآن اسماءالحسنی خریداری شده و قصد داریم پس از پایان سال تحصیلی، بخش ورزشی این خانه قرآن فعال شود تا از طریق ورزش، نوجوانان بیشتری را برای حضور در فعالیت‌های قرآنی این خانه قرآن جذب کنیم.
ادامه مطلب
دانشجویان گرامی
با سلام
طبق اطلاعیه دفتر کنفرانس، 22 و 23 آبان ماه ، برنامه کنفرانس در دانشگاه برگزار می شود.احتمال برگزاری کلاس به صورت کامل،قطعی نیست.اما در صورت برگزاری حضور و غیاب صورت می گیرد.
دانشجویان محترمی که معلم هستند و شرایط حضور در کلاس برایشان دشوار است، می توانند از فرصت غیبت خود استفاده کرده و نگران جا ماندن از مباحث اصلی درس نباشند.
اعلام  این اطلاعیه صرفا برای آن دسته از دانشجویانی است که نگران جا ماندن از مباحث درسی کلاس هس
شهید بی‌تظاهر اما پر حضور و پر اثر/  ۲۷ آذر ۱۳۵۸شهادت #شهیدمفتح
♦️رهبرمعظم انقلاب: آن عزیز در زندگیش کم‌نمود و کم‌تظاهر اما پرحضور و پرتحرک بود. اسمش کمتر برده می‌شد اما آثارش خیلی جاها بود. یکی از آنها دانشگاه بود و یکی از آنها حوزه.
♦️ آنها که یاد آن عزیز را گرامی داشتند و با او انس گرفتند می‌دانند که حضور شهید مفتح در سالهای تاریک اختناق در پایگاههای مقاومت و معرفت و فرهنگ انقلابی، یعنی مساجد، یک حضور نمایان و کم‌نظیر بود، هر جا او بو
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی میده بر
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، قاسم نوده فراهانی اظهار کرد: مطابق برنامه ستاد ملی کرونا از شنبه ۳۰ فروردین ماه اصناف کم خطر در استان تهران شروع به فعالیت می‌کنند که فعالیت این واحد‌ها ملاحظات، الزامات و مخاطرات خاص خود را دارد؛ از این رو نشستی در استانداری تهران با حضور تمامی دستگاه‌های ذیربط و نمایندگان وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار و تمامی مشکلات و دغدغه‌های اصناف تهران را مطرح شد.
ادامه مطلب
09190930045- اجاره خوابگاه و پانسیون دخترانه در میدان ولیعصر تهران.
نزدیک #دانشگاه تهران
نزدیک #دانشگاه امیرکبیر
نزدیک دانشکده معماری #دانشگاه آزاد تهران جنوب و تهران مرکز
نزدیک دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر
نزدیک #دانشگاه هنر
نزدیک به مراکز خرید و پاساژها
نزدیک به خطوط مترو و بی آر تی شمال به جنوب و شرق به غرب
مناطق
تحت پوشش (#میدان ولیعصر- #میدان فلسطین- #میدان هفت تیر- #میدان انقلاب- #خیابان
ولیعصر- #خیابان طالقانی -#خیابان جمهوری- #بلوار کشاورز
یه بار داشتم میگفتم که بچه های فلان رشته دانشگاه تهران خیییلی خوبن. 
مغان گفت: چرا این حرفو میزنی؟ 
جوابی نداشتم بدم!! 
گفت:اونا انتخاب رشته کردن! همین! همش یه انتخاب رشته بوده!! اگه فقط کد یه رشته دیگه رو_ با تفاوت یکی دو رقم با کد رشته فعلی_ وارد میکردن، اونوقت دیگه خیییلی خوب نبودن؟ این چه معیاریه برا قضاوت ادما ساجی؟ 
و من دهانم دوخته شد. خلاصه اره. دانشگاه و رشته هر کس، هر چی هست، نه به ارزش اون ادم اضافه میکنه، نه برتری میاره، نه الگویی می
سلام دوستان
من هیجده سالمه و امسال کنکور دادم. مشهد زندگی میکنم و دانشگاه های خوب مشهد هر رشته ای بخوام قبولم ...، از طرفی دانشگاهای خوب تهران، مثل علامه، شهید بهشتی، یا خوده دانشگاه تهران هم قبول میشم.
چون رتبه م خوب شده اکثریت میگن برو دانشگاه های تهران، اما مشکلاتی هست، من دختریم که به شدت به خانواده به خصوص مامانم وابسته م، همیشه تو خونه بودم رو سرم تو کتاب ها، خیلی اهل بیرون رفتن نبودم چون تعداد دوستانم هم خیلی نبست، نگرانی اولم اینه که خ
قبل از هر نوشته ی دیگه ای اجازه بدید بگم ؛: من زنده ام ! 
این مدت در بین انبوه کتابها و رفرنس های پزشکی گم شده بودم و هر چقدرم که سعی میکردم پیدا بشم ..بی فایده بود ...
خیلی منتظر موندم که یه فرصتی پیش بیاد تا یه پست خوب بنویسم ولی ظاهرا اون فرصت هیچ وقت نمیاد برای همین به همین اعلام زنده بودنم اکتفا کردم ..:) 
قبلا که کنکوری بودم ، همیشه صحبت های یکی از رتبه ها رو که شخصیت خیلی جالبی داشت گوش می دادم ... یکی از ویدیو هایی که اون ادم گرفته بود ، ویدیویی
یکی از اسرای جنگ ایران و عراق در خاطراتش می گوید، روزی یکی از اسرا موفق شد از اردوگاه فرار کند پس از آن مسئولان اردوگاه دست به تنبیه های سخت همگانی زدند از آن روز به بعد همه اسرا با این که راه فراری را می دانستند و هر کس به تنهایی می توانست از اردوگاه فرار کند کسی فکر فرار هم نمی کرد و این امتناع تنها یک دلیل واضح داشت یک جور فداکاری دسته جمعی.
حال از ماجرای جالب تری برایتان بگویم، برویم به سال ۲۰۰۰ میلادی، مسابقات جهانی ریاضی دانشجویی در لندن،
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد شهریه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
سال
های گذشته که کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مجزا از کنکور کارشناسی
ارشد سراسری برگزار می گردید، تنها داوطلبان علاقمند به ادامه تحصیل در
دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می نمودند
ولی از سال 96 که کنکور ارشد آزاد و س
آیین تجلیل از حافظان جزء سی قرآن کریم ، به همت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان سلسله با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج اقا موسوی امام جمعه شهرستان،دکتر خسروی فرماندار،یوسفوند معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در تاریخ  98/7/19 در مصلی نمازجمعه و در جمع پرشور نمازگزاران برگزارشد.
اسامی جانباختگان دانش آموختگان شریف که امروز در هواپیمای اوکراینی حضور داشتند، اعلام شد.
 بر اثر سقوط هواپیمای اوکراینی که صبح امروز در حوالی صبا شهر استان تهران رخ داد، تعدادی از دانش آموختگان دانشگاه شریف جان باختند؛
اسامی این افراد به شرح زیر است؛ 
۱.  آرش پورضرابی۲.  محمد صالحه۳.  پونه گرجی۴.  مهدی اسحقیان درچه۵.  ایمان آقابالی۶.  امیر اشرفی حبیب آبادی۷.  حمیدرضا ستاره کوکب۸.  الناز نبیی۹.  زهرا حسنی سعدی۱۰.  میلاد قاسمی آریایی۱۱.  مح
رییس دانشگاه آزاد اسلامی:
با توجه به بخشنامه‌های ابلاغی و به منظور ایجاد وحدت رویه، کلیه کلاس‌های مجازی دانشگاه از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه باید به صورت برخط (آنلاین) برگزار شود.
همه کارکنان به صورت حضور چرخشی، دورکاری، ارائه خدمات بر بستر سامانه‌های مجازی و مواردی که از سوی دانشگاه ابلاغ می شود، به انجام خدمت در ساعات اداری خواهند پرداخت/ایرنا
پنجشنبه ، ۱۴ فروردین ۹۹@IrNews_24
مشاهده مطلب در کانال
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشت 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی می باشد که وابسته به وزارت علوم تحقیقات است، این دانشگاه تنها متولی نظام آموزش عالی علمی کاربردی می باشد. هدف دانشگاه علمی کاربردی فراهم کردن دستگاه های اجرایی دولتی و غیر دولتی و ایحاد زمینه ی مشارکت سازمان ها می باش
قرآن پژوهان عزیز 
فقط ۲روز دیگر تا پایان ثبت نام✍ کلاسهای آموزشی موسسه‌ قرآنی شیفتگان وحی فرصت  باقیست  لیست کلاسهای ترم زمستان موسسه تربیت معلم تخصصی روخوانی قرآن کریم تربیت معلم تخصصی مفاهیم قرآن کریم آموزش حفظ قرآن کریم آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم آموزش تجوید قرآنآموزش احکام و عقاید  ، مداحی آموزش مصحف و تدبر در  قرآن کریم آموزش راهکارهای خانواده با نشاط آموزش امر به معروف و نهی از منکر آموزش خوشنویسیآموزش زبان انگلیس
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی نهاوند 98 – 99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
افراد بسیاری که فارغ التحصیل دبیرستان، هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش هستند و همچنین افراد شاغلی که قصد دارند در کنار کار برای ارتقای شغلی ادامه تحصیل دهند، متقاضی ثبت نام و ورود به دانشگاه علمی کاربردی هستند. دانشگاه علمی کاربردی تنها دانشگ
‍ حضور جامعه دانشگاهی در راهپیمایی 22 بهمن ماهکارکنان، اساتید، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کهنوج و معلمان و دانش‌آموزان سمای این واحد دانشگاهی همگام با مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان کهنوج، امروز  ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور در جشن چهل و یکمین  سال انقلاب،  نمایشی از اتحاد و همدلی را به رخ جهانیان کش
ادامه مطلب
 در کتاب تفسیر تسنیم جلد 19 ذیل النساء/82 (افلا یتدبرون القرآن و لو کان...)آمده است که بررسی چیزی پس از چیز دیگر را تدبر می گویند(از نظر مفردات) و در این آیه تدبر به معنای تأمل و دقت در یک آیه با در نظر گرفتن همه آیات قرآن است...ایشان ویژگی تدبر مطلوب در آیه مذکور را در نظر گرفتن همه آیات می دانند نه بسنده کردن به یک یا چند آیه به صورت مجزا و فارغ از توجه به سایر آیات؛ به عبارت دیگر باید نسبت هر آیه را از نظر محتوا و معارف با کل قرآن دریافت و این همان نگ
شیوه صحیح قرآن به سر نهادن کدام است؟
بیشتر مردم در شب‌های قدر قرآن را به شکلی نادرست به سر می‌گیرند.
به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آن بخش از دعا که قرآن‌ها را برابر چهره می گیرند، قرآن را به شکل استخاره باز کرده و روبروی چهره می‌گیریم. آنجا هم که بنا است قرآن بر سر گذاشته شود، بدون این که صفحه باز شده تغییر کند آن را روی سر قرار دهید. به این شکل که قرآن به شکل باز شده و رو به بالا باشد. یعنی صفحات و نوشته ها رو
درمحفل قرآن تدبرکن فراوان/ماه مبارک شدبهاری کل قرآن/آیات نورانی آن آرامش دل/باشد کتاب زندگانی برمسلمان/قرآن کتاب رهنمایی وبصیرت/یاریگر دین و ولایت جان جانان/وقت سحر آوای رحمان دلنشین است/تاثیرزیبایی دهد برجان انسان/افطارهم آغاز شادی وشعفهاست/مملوکند جان بشراز دین وایمان/قرآن وحیدرکفو هم در روزگارند/گنج ولایت منتشراز سوی رحمان/باهرنمازو روزه قرآن سرفرازی است/هرمشکلی درپرتوآن گشته آسان/ازبهرمهدی وظهورش مژده دارد/باآن حضورش میشود دنیاگ
سومین جلسه دوره آموزشی بینش ولایی۲با محوریت کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن دوشنبه۹۸/۱/۱۹ ساعت۱۵مکان: تهران، تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو فرهنگسرا، سالن فرهنگسرای اشراق✔️اتاق کودک جهت نگهداری فرزند شما مهیاست.✔️لطفا قبل از شروع کلاس، در محل تدریس حضور داشته باشید.✔️لطفا بدون هماهنگی قبلی، شخصی را همراه خود نیاورید.✔️به بزرگوارانی که بیش از دو جلسه غیبت داشته باشند گواهی داده نمی‌شود.
حک شدن آیات قرآن بر دیواره‌های ورودی کتابخانه دانشکده حقوق دانشگاه #هاروارد آمریکا
An-Nisa’ mainly deals with the obligations and responsibilities of women in Islamic society, but it also touches on inheritance and family law along with slavery and temporary marriage. In this verse, the Qur’an is addressing the importance of truthfulness in testimony.
← "سوره نساء عمدتاً وظایف و «مسئولیت‌های زنان» در جامعه اسلامی را بررسی می‌کند، اما به «ارث» و «قوانین خانواده» همچنین «برده‌داری» و «ازدواج‌ِموقت» نیز اشاراتی دارد؛ در این آیه، قرآن به اهمیّتِ صداقت د
در تاریخ هشتم مهرماه نود و هشت (روز بزرگداشت مولانا) منتشر شد.
 
 
کتابم منتشر شد: "عاشقانه‌ای از کوی دانشگاه تهران"این اثر شامل ۴۱ دیالوگ و ۱۰ دلنوشته ست. دیالوگ‌ها طی این دو سال (۹۶ الی ۹۸) بین من و بچه‌ها توو محیط خوابگاه (کوی دانشگاه) رد و بدل شده و هرکدوم به نحوی رنگ و بوی عشق داره و تماما واقعی هستن. دلنوشته‌ها هم گلچین یادداشت‌های من از این دو ساله.__________________________مظاهر.نوشت ۱: ایده نگارش این اثر از کتاب "لطفا یکی مرا از مرگ نجات بدهد" تالیف
سومین دوره همایش ملی پژوهش های قرآنی، با استعانت از الطاف منور قرآن کریم و در پرتوی عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با حمایت سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی، پژوهشگران جوان قم، معاونت پژوهش حوزه علمیه سفیران هدایت امام خامنه ای (حفظه الله) ، انجمن علمی - دانشجویی الهیات دانشگاه امام صادق (ع) تهران، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، انجمن علمی پژوهش در علوم انسانی و علوم اجتماعی ایران، انتشارات دانشی
فرماندار شمیرانات
معاون سیاسی انتظامی فرماندار تهران و رئیس ستاد انتخابات تهران
رئیس آموزش  و پرورش منطقه 3 تهران
معاون اجرایی مرکز تحقیقات سازمان صدا و سیما
دبیر شورای هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی تهران
عضو حزب جمهوری اسلامی در زمان ریاست شهید مظلوم آیت ا.. بهشتی
پژوهشگر مرکز تحقیقات و سنجش افکار
مدرس دانشگاه پیام نور
مشاور رئیس دانشگاه و مسئول مرکز مشاوره دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع)
عضو شورای حفظ حقوق بیت المال
رئیس شورای هماهنگی م
   امروز آخرین مهلت قانونی برای انصراف از تحصیلم در دانشگاه تهران است. فکرش را هم نمی‌کردم که این کار برایم سخت باشد. همیشه چون می‌دانستم از فیزیک بدم می‌آید می‌توانم هرکاری برای خلاص شدن از شرش انجام دهم. امروز حتی تصوری دیوارهای عجیب و قدیمی و پنجره‌های مربعی ساختمان‌های پردیس مرکزی باعث شد از همین لحظه دلتنگش شوم.
   من از تمام داشته‌هایم در این‌جا دست می‌کشم به امیدی واهی‌تر از آنچه که حتی تصورش می‌کنم. داستان تمام می‌شوم. بوی ای
هوای تهران در آستانه ناسالم بودن برای همه افراد
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران،شاخص آلودگی هوا هم اکنون ۱۴۴ است و هوا در آستانه ناسالم برای تمام گروه هاست./فارس
رئیس مرکز اورژانس تهران از آماده باش پایگاه های اورژانس در مناطق ۲۲ گانه خبر داد./صدا و سیما
فردا مدارس در تمام مقاطع تحصیلی بجز دانشگاه ها تعطیل میباشد.‌‌

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها