نتایج جستجو برای عبارت :

گزارش تمرین پرسپولیس| غیبت دو بازیکن و فوتبال درون تیمی در دستور کار شاگردان کالدرون

کالدرون سرمربی پرسپولیس شد
سایت فوتبال روز : پرسپولیسی ها برای مذاکرات جدی کالدرون رو به تهران کشاندند و این مربی آرژانتینی به تهران می آید .

به نظر می رسد  کالدرون گزینه قطعی هدایت پرسپولیس  شده است و بعد از ایمیل هایی که بین این مربی و باشگاه پرسپولیس رد و بدل
شده است دو طرف توافق اولیه داشته اند و قرار است این مربی امشب وارد ایران شود تا در صورت توافق نهایی قرارداد رسمی بین این
مربی آرژانتینی و پرسپولیس امضا شود و کارش با این تیم رو آغاز ک
 زمان بازگشت بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به تمرینات این تیم مشخص شد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که بشار رسن برای همراهی تیم ملی کشورش در بازی با بحرین، این روزها در عراق به سر می‌برد برخی از رسانه‌های این کشور اعلام کرده‌اند که این بازیکن قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ خواهد کرد.
این ادعا از سوی رسانه‌های عراقی در حالی مطرح می‌شود که رسن بعد از همراهی تیم ملی عراق قصد د
 تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار شد که دو بازیکن این تیم غایب بودند.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمرین امروز  پرسپولیس از ساعت 12 امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد که گزارش این تمرین را می‌خوانید: 
*  بشار رسن به دلیل همراهی تیم ملی عراق و امیر روستایی به دلیل حضور در اندونزی به همراه تیم امید کشورمان از غایبان تمرین امروز بودند. 
* پزشک پرسپولیس که برای شرکت در یک ا
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از اینکه در این تیم حمایت فردی مثل پروین را دارد، خوشحال است.
گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار با علی پروین،
پیشکسوت این تیم، اظهار کرد: قبل از هر چیز باید مراتب احترام خودم را به
ایشان بابت سابقه ورزشی‌شان اعلام کنم. ایشان فرد بزرگی در فوتبال ایران
است و فردی بوده که مسئولیت بزرگی را در مدت‌های زیادی داشته‌اند. خیلی خوب
است که دوستانی مثل ایشان به من کمک می‌کنند. از این بابت خوشحا
شاگردان کی‌روش در تیم ملی فوتبال کلمبیا در دیداری دوستانه مقابل پاناما به پیروزی پرگل رسیدند.


 
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم ملی فوتبال کلمبیا به مصاف پاناما رفت که با 3 گل پیروز شد.
 
گل‌های این بازی را تسیلو (۶)، موریل (۳۸) و فالکائو (پنالتی - ۴۵) به ثمر رساندند.
 
هدایت کلمبیا بر عهده کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی ایران است.
 
انتهای پیام
 
گزارش الا
گابریل کالدرون با امضای قرارداد خود به عنوان سرمربی پرسپولیس در فصل آینده لیگ برتر انتخاب شد. خبرگزاری
مهر: نشست نهایی گابریل کالدرون با مدیران باشگاه پرسپولیس صبح امروز
برگزار شد تا طرفین به تفاهمات نهایی لازم برای عقد قرارداد رسمی برسند.
ادامه مطلب
 
 
گابریل کالدرون پس از بازی درون تیمی مشترک با حضور تعدادی از بازیکنان منتخب تیم جوانان پرسپولیس سه نفر از سرخپوشان جوان را برای حضور در تمرین تیم بزرگسالان انتخاب کرد
پوریا میرائی، طاها فراهانی و مهدی فلاح که هر سه در خط میانی بازی می‌کنند، نفرات دعوت شده به تمرین بزرگسالان هستند
 
کالدرون برابر صنعت نفت حساب ویژه‌ای روی استفاده بهینه شاگردانش از ضربات ایستگاهی و شروع مجددها دارد. موضوعی که می‌تواند مسیر پرسپولیسی‌ها را برای رسیدن به دروازه آبادانی‌ها هموارتر کند. در این راستا این مسأله در تمرینات اخیر پرسپولیس بیش از گذشته مرور می‌شود 
 
گابریل کالدرون:
من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم نه ۱۰۰ درصد بلکه ۲۰۰ درصد پیشرفت کند این وظیفه من است و مشکلات مالی مربوط به مدیریت باشگاه است
احمدزاده مصدوم بود و به خاطر این مشکل چند روزی به او استراحت دادم، مقابل سایپا بازی کرد و شرایط او در حال بهتر شدن است
شاگردان یورگن کلوپ شنبه‌شب با پیروزی 2-0 مقابل تاتنهام ششمین قهرمانی‌شان در معتبرترین رقابت باشگاهی فوتبال اروپا را جشن گرفتند. اما این تنها اهمیت قهرمانی مادرید برای مرسی‌سایدی‌ها نبود چرا که قرمزهای آنفیلد با این قهرمانی تعداد کل قهرمانی‌های مهم‌شان را به عدد 42 رساندند تا دیگر از رکورد منچستریونایتد عقب نباشند.
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین یکشنبه خود را زیر نظر کریم باقری دنبال کرد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل ازسایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز یکشنبه سرخپوشان از ساعت 10 و 30 دقیقه در ورزشگاه خیریه عمل آغاز شد.

این تمرین مثل روزهای گذشته با هدایت کریم باقری انجام شد. بازیکنان ابتدا بدن‌ها را گرم کردند، سپس به پاسکاری کوتاه و فوتبال هدفمند در دو گروه پرداختند.

در ادامه، تمرینات بدنی در دستور کا
به گزارش ایرنا، «گابریل کالدرون» در پایان شهرآورد پایتخت که با برتری یک پهلو صفر پرسپولیس به تکمیل رسید، اقرار داشت: به بازیکنان تهنیت می گویم که مردانه جنگیدند و در این بازی مهم به پیروزی رسیدند. وی افزود: داخل اینگونه دیدارهای سخت، به طور معمول هر تیمی که تراب نخست را به علیه برساند بوسیله تفوق می رسد. نیکوترین دروازه بان آسیا را داریم که یک گل حتمی را از حریف گرفت. کالدرون تو خصوص سطح فنی پایین این دیدار، تشریح رحم: داخل مجاهدت برای تغییر
هدیه ویلموتس به مربیان لیگ چه بود؟ +عکس
سرمربی تیم ملی فوتبال به هریک از مربیان لیگ برتری هدیه ای به رسم یادبود اهدا کرد.

به گزارش مشرق، نشست هم‌اندیشی ویلموتس با سرمربیان تیم های لیگ برتری دیروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد و سرمربیانی نظیر استراماچونی، کمالوند، تارتار، فرکی، منصوریان، ویسی و ... و همچنین خواکین دستیار کالدرون سرمربی پرسپولیس در این نشست حضور یافتند.
ادامه مطلب
کلیک کنید
 
 گابریل کالدرون به موضوع بی پاسخ از سوی پرسپولیس تبدیل شده است و در شرایطی که این مربی آرژانتینی در اولین فصل حضورش در این تیم، موفق شد با سرخ‌ها به قهرمانی نیم فصل دست یابد و حضور در نیمه نهایی جام حذفی را نیز تجربه کند، هنوز هیچ پاسخ روشنی درباره زمان بازگشت او وجود ندارد.
کالدرون پیش از ترک ایران در پایان آخرین بازی تیمش، گلایه‌های تندی را بابت عدم  احترامی که مدنظر و شایسته است را اعلام کرد و در ادامه نیز شروطی برای ادامه همک
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز جمعه را در نوبت صبح با تنوع تمرینات و آمادگی بازیکنان برگزار کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین امروز جمعه 14 تیر ماه 1398 را از ساعت 10 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.
 
*بازیکنان ابتدا زیر نظر مربی بدنساز تیم، به دویدن و گرم کردن پرداختند و پس از آن برنامه‌های تاکتیکی در کل زمین، در دستور کار قرار گرفت.
 
*شایا
رامون کالدرون (مدیر سابق رئال) :وقتی فرگوسن فهمید که رونالدو می خواهد به رئال برود با شرایطی مشابه او را به بارسلونا پیشنهاد داد
به رونالدو گفت که میتواند برود اما فقط به شرطی که به بارسا برود ، با این وجود رونالدو تعهد و تعصبش به رئال را نشان داد و به همین خاطر به برنابئو آمد
  فدراسیون فوتبال ضمن رد هرگونه مذاکره با مربیان دیگر اعلام کرد دراگان اسکوچیچ به کار خود در تیم ملی فوتبال ایران ادامه خواهد داد.
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: دراگان اسکوچیچ همچنان سرمربی تیم‌ ملی ایران است و بحثی درباره تغییر وی وجود ندارد.براین اساس شایعه مذاکره با مربیان دیگر تکذیب می شود‌.
وی افزود:اسکوچیچ تا آخرین
اتهام نتایج مهندسی توسط پرسپولیس
مدیر روابط عمومی پرسپولیس گفت: آقای کالدرون طبق اسناد و مدارک موجود در هیچ یک از مصاحبه‌های اخیر خود و کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی کاری با استقلال نداشته و حرفی درباره این تیم نزده است.

به گزارش "ورزش‌ سه"،  و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه در خصوص اظهارات کالدرون توضیحاتی ارائه کرده که به شرح زیر است:
ادامه مطلب
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد. شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است. آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت.
فردای آن روز، شاعری مدیحه سرای دربار، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد. شاگردان به احترامش برخاستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد


ادامه مطلب
  تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز چهارشنبه را با هدایت کادر فنی جدید آغاز کرد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تمرین نوبت صبح امروز چهارشنبه 12 تیر ماه 1398 را از ساعت 10 با هدایت گابریل کالدرون آغاز کردند.
 
* سرمربی جدید پرسپولیس همراه با اعضای کادر فنی از ساعت 7 صبح امروز در مجموعه شهید کاظمی حضور یافتند و برنامه‌های تیم را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند
دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فینال جام حذفی غایب خواهند بود.


 
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم پرسپولیس فردا شب در حالی در فینال جام حذفی به میدان می‌رود که ۲ بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.
 
شایان مصلح و آدام همتی ۲ بازیکن تیم پرسپولیس به دلیل مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت اما همراه با سایر بازیکنان به اهواز خواهند رفت.
 
انتهای پیام
 
گزارش تمرین پرسپولیس؛
                                   

به گزارش وبلاگ فوتبال کاشمر به نقل از ورزش سه: کیست که شک داشته باشد رونالدو نازاریو یا رونالدوی برزیلی یکی از بهترین فوتبالیست‌های تاریخ است. مریخی چه در زمین‌های فوتبال و چه بیرون از مستطیل سبز شهرتی داشت که همچنان نام او را به عنوان یکی از مهمترین چهره‌های تاریخ فوتبال مطرح می‌کند.
ادامه مطلب
برای لیگ نوزدهم چند بازیکن خارجی به یک دهه حضور در فوتبال ایران نزدیک می‌شوند.
به گزارش وبسایت نود، لیگ نوزدهم هنوز مشخص نشده چه زمانی آغاز می‌شود با این وجود تیم‌ها تمرینات برای حضور در لیگ را آغاز کرده‌اند و در حال جذب بازیکنان مورد نیاز خود هستند. در این فصل چند بازیکن خارجی هستند که چندمین فصل حضور خود در لیگ را تجربه می‌کنند. در این گزارش بررسی کرده‌ایم با سابقه‌ترین بازیکنان خارجی‌ای که در فوتبال ایران در لیگ نوزدهم حضور دارند، چ
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) آخرین رده بندی تیم های ملی فوتبال در ماه جولای را اعلام کرد که تیم ملی کشورمان با 3 پله سقوط در رده 23 جهان ایستاد. شاگردان ویلموتس علی رغم سقوط 3 پله ای در صدر آسیا قرار گرفتند. *۱۰ تیم برتر جهان:۱- بلژیک/امتیاز 1746۲- برزیل/امتیاز 1726۳- فرانسه/امتیاز 1718۴- انگلیس/امتیاز  1652۵- اروگوئه/امتیاز 1637۶- پرتغال/امتیاز 1631۷- کرواسی/امتیاز 1625۸- کلمبیا/امتیاز 1622۹- اسپانیا/امتیاز 1617۱۰- آرژانتین/ امتیاز 1610*5 تیم برتر آسیا:1-ایران /امتیاز
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
  تیم فوتبال فولاد خوزستان از امروز اردوی سوم خود را استارت می‌زند.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فولاد که اردوی دوم خود را در تهران پشت سر گذاشت از امروز اردوی سوم خود را استارت می زند.
 
شاگردان نکونام از امروز در هتل المپیک به مدت 16 روز تمرینات خود را در تهران پیگیری می کنند. به دلیل گرمای اهواز اردوی دوم فولاد در تهران برگزار می شود.
 
امروز شاگردان نکونام در دو نوبت و صبح و عصر در زمین پژوهشگاه
به گزارش وبلاگ کاشمر به نقل از ورزش سه: در اهمیت پست گلری، اشاره به یکی از آخرین دیدارهایی که در سطح فوتبال دنیا برگزار شد، کفایت می کند؛ جایی که اتلتیکومادرید طی دو بازی رفت و برگشت موفق به حذف لیورپول مدافع عنوان قهرمانی مسابقات شد و این اتفاق تلخ برای قرمزهای آنفیلدی در شرایطی رخ داد که  آدرین در غیاب گلر مطمئن لیورپولی ها آلیسون بکر بازی می کرد و نمایش بهتری از کاریوس در فینال سال 2018 لیگ قهرمانان اروپا نداشت تا دو جام به راحتی از دست شاگ
دنیای بورس: در متن آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام تجارت الکترونیک پارسیان ۸ دستور جلسه عنوان شده است که عبارتند از: استماع گزارش هیات‌مدیره درخصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۷، استماع گزارش حسابرس و بازرس قانونی درخصوص
ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین؛ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با نشر پستی بخاطر میثم بائو، بازیکن سابق آویشن ملی فوتبال ایران، آرزوی صلح و صفا کرد. اسکوچیچ در صفحه اش نوشت:« شماره ۱۹(بائو) برایت دعا می کنیم و منتظریم تا برگردی. »
تیم ملی فوتبال برزیل قبل از شروع کوپا آمه‌ریکا برد روحیه بخشی کسب کرد.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل موفق شد قبل از شروع کوپا آمه ریکا با ۷ گل هندوراس را در دیداری دوستانه شکست دهد.

برزیل که باید در غیاب نیمار در کوپا حاضر باشد، با گل‌های گابریل ژسوس ۲ بار، روبرتو فیرمینو، ریچارلیسون، فیلیپ کوتینیو، تیاگو سیلوا و نرس توانست هندوراس را در هم بکوبد.

شاگردان تینه با این برد ضمن خط و نشان برای مدعیان قهرمانی در رقابت‌های کوپا نشان داد
  سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس با رفتارهایی که از خود نشان داده مشخص است که قصد بازگشت به تهران را ندارد.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خواکین گیل آروندو و اینیگو والنسیا دو دستیار خارجی گابریل کالدرون با وجودی که روز گذشته در اولین تمرین پرسپولیس برای شروع نیم فصل دوم حاضر بودند با بیان اینکه از سوی کالدرون باید ایران را ترک کنند، با جمع کردن وسایل خود اعلام کردند که دیگر نمی
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
نشست هم اندیشی مربیان لیگ برتری با حضور مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال کشورمان آغاز شد. در این جلسه همه بودند به غیر از امیر قلعه‌نویی و گابریل کالدرون سرمربی سپاهان و پرسپولیس. 
در این جلسه اوقاتی هم بدست آمد که استراماچونی سرمربی جنتلمن استقلال بادست خودش نهالی را کاشت.
 
  باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که مطالبات کالدرون طبق توافق به حساب وی واریز شده است.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد آخرین جزییات از پرداخت‌های مالی به گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس توضیحاتی را به شرح ذیل ارائه کرد:
قسط اول آقای کالدرون امروز پرداخت شد‌ و‌ اقدام‌ لازم‌ برای واریز وجه به حساب ایشان‌ در قطر انجام شد. آقای کالدرون موافقت
روزى استادی درشروع کلاس درس، لیوانی پراز آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند... بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟
شاگردان جواب دادند: 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم...
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقا“ وزنش چقدراست. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
شاگردان گفتند: هیچ اتفاقی نمی افتد.
ادامه مطلب
ماجرای علی علیپور و پرسپولیس به ساعات پایانی خود رسیده، اگر سرمربی آرژانتینی رضایت کتبی خود را بابت این جدایی اعلام و به باشگاه ارسال کند.
آقای گل فصل هفدهم فوتبال ایران و برترین گلزن پرسپولیس در فصل گذشته بابت تمامی اتفاقاتی که متوجه اوست گلایه دارد و البته در میان آنها به دنبال بلندپروازی و حضور در فوتبال اروپاست تا این شانس بزرگ را از دست ندهد. درست دقایقی بعد از باخت پرسپولیس در تبریز که برابر تراکتور و در شرایطی که از همان لحظات انتقاد
بسم الله الرحمن الرحیم
درس‌هایی از مرحوم شیخ محمدحسین زاهد (۱)
رعایت حق الناس
اجیر شاگردان!
داداشی! آن آقا اشتباه کرده است. چون با دو پا راه می‌روم، ولی حمار با چهارپا و مهم‌تر اینکه من اجیر این شاگردان هستم. حق ندارم مابین درس بلند شوم و بخاطر احترام گذاشتن به کسی، درس را تعطیل کنم، چرا که حق شاگردان ضایع می شود.
ادامه مطلب
  در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال، تیم‌های چین و اردن هم مقابل حریفان خود پیروز شدند.


 
  بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس،‌در ادامه دیدارهای دوستانه ملی فوتبال در قاره آسیا، تیم ملی چین به مصاف تاجیکستان رفت وبه پیروزی یک بر صفر رسید.
 
تک گل این بازی را ژانگ ژو در دقیقه 10 به ثمر رساند.
 
در دیداری دیگر اردن موفق شد مقابل اندونزی به پیروزی 4 بر یک برسد.
 
پیش از این بازی‌ها هم رویارویی ایران و کره
شیلی به جمع 4 تیم برتر کوپاآمریکا اضافه شد.
تیم فوتبال شیلی با برتری در ضربات
پنالتی بازی مرحله یک‌چهارم‌نهایی رقابت‌های کوپاآمریکا مقابل کلمبیا به
نیمه‌نهایی این جام راه یافت.
 تلاش  2
تیم در جریان بازی گلی در پی نداشت و در نهایت شیلی در ضربات پنالتی به
برتری 5- 4 دست یافت. پس از گل شدن هر 4 ضربه اول 2 تیم، پنالتی پنجم
کلمبیا تسیو هدر رفت تا سانچس با گل کردن ضربه آخر، قهرمان 2 دوره اخیر
رقابت‌ها را به نیمه‌نهایی بفرستند و کارلوس کی‌روش
مسابقات شنائی در دهکده ی شیوانا برگزار شده بود و جوانان دهکده و از جمله چند تن از شاگردان مدرسه ی شیوانا هم در این مسابقه شرکت کرده بودند . جمعیت بزرگی در اطراف دریاچه ، نزدیک دهکده جمع شده بودند و منتظر شروع مسابقه بودند . یکی از شاگردان شیوانا که اندامی ورزیده داشت و شناگر ماهری بود ، قبل از مسابقه خطاب به شیوانا و بقیه شاگردان گفت : « من شناگر ماهری هستم . اما شرایط مسابقه سخت و عرض دریاچه خیلی زیاد است و با توجه به سردی آب فکر نکنم بتوانم زیا
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
به گزارش همشهری آنلاین، حیدر بهاروند سرپرستفدراسیون فوتبال درباره اینکه نامش در سیاهه چند کاندیدای اربابی فدراسیون فوتبال انگیزه مباشر رئیسی دوم و بزرگواری اداره لیگ وجود دارد عنوان کرد: قبل از هر چیز از محبت و ابراز لطف طولانی دوستانی که به من لطف داشته اند کمال سپاس را دارم. امیدوارم انتخابات نواخت برگزار شود و در نهایت فوتبال سرزمین بوسیله سطر خود ادامه دهد. بهاروند افزود: با این حیات انگیزه استحضار افکار اشتراکی جاه می کنم بخاطر درگا
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال در جدیدترین اظهار نظر خود گفته بازیکنی وجود ندارد که از او بیشتر گل زده باشد.
به گزارش گروه ورزشی عصرحباد؛ تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و لیتوانی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند.
تیم ملی فوتبال پرتغال توانست با نتیجه ۵ بر یک در این دیدار به پیروزی برسد. کریس رونالدو بعد از این پیروزی و رسیدن رکورد ۹۳ گل ملی گفت: آیا بازیکنی هست که بیشتر از من گل زده باشد؟ به نظرم بازیکنی وجود
  در صورت صددرصد شدن عدم حضور کالدرون به پرسپولیس از علی دایی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری سرخپوشان نام برده می شود.
بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در صورتی که عدم حضور گابریل کالدرون به ایران قطعی شود از علی دایی به عنوان یکی از گزینه های سرمربیگری پرسپولیس نام برده می شود.
این درحالی است که تا امروز هیچ یک از مسئولان این باشگاه درباره برنامه آتی باشگاه بابت عدم حضور کالدرون صحبتی
فیلیپه لوییس، مدافع برزیلی اتلتیکومادرید ناامید است نیمار در زمستان راهی بارسلونا شود.
به گزارش "ورزش سه"، گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال در تلاش برای جدایی از پاری سن ژرمن و بازگشت به بارسلونا است. فیلیپه لوییس معتقد است انتقال نیمار به نوکمپ به سود فوتبال برزیل خواهد بود و به همین دلیل امیدوار است این انتقال دشوار در تابستان رخ دهد. در تابستان پارسال اخباری در مورد انتقال خود فیلیپه لوییس به بارسا نیز وجود داشت که به نظر می رسد منتفی
کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور رییس AFC و FIFA آغاز شد


 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا  به میزبانی پاریس و با حضور شیخ سلمان و اینفانتینو به هنراه مسئولین کشورهای عضو آغاز شد.
 
گفتنی است،مهدی تاج نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و رییس فدراسیون فوتبال ایران در این کنگره حضور دارد.
 
انتهای پیام
 
گزارش AFC از عصر جدید تیم ملی ایران با ح
نایب رئیس فدراسیون فوتبال بانوان از عدم بودجه جایزه رقابت های تیم های فوتسال بانوان آسیا علی رغم اینکه 2 سال می گذرد و خواستار این بازی شد ، انتقاد کرد.
به گزارش نت سنتر ، تیم فوتسال بانوان ایران در تاریخ 12 مه 1997 برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد. پس از این اجرا ، تصمیم گرفته شد که فوتبال به اعضا بپردازد ملی با 22 میلیون تومان ، اما صرف نظر از این که دو سال از قهرمانی می گذرد ، هنوز این جایزه پرداخت نشده است و اعضای تیم ملی بار
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خبری مصری eg ۲۴، ابوریدا رییس پیشین فدراسیون فوتبال مصر در بیانیه ای که از روال کانال «تایم اسپورتس» منتشر شد در خصوص ظن میزبانی شیشه ای کردن جهانی ۲۰۳۰ در کشور سمج سخن گفت. این عضو کمیته اجرایی فیفا درون توضیحات خود گفت: «هماهنگی در جهت میزبانی شیشه گرفتن جهانی ۲۰۳۰ تو کشور مصر اجرا شده است و ما می توانیم اشتباهات گذشته را جبران کنیم. حکم پیاده شدن روی میزبانی شیشه ذرهبین جهانی ۲۰۳۰ دنباله دارد و تمام م
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از ساعت 16:15 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد که این مسابقه در پایان به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. نفت مسجد سلیمان در این مسابقه با برنامه ریزی روی ضد حملات چند موقعیت را توسط الجبوری از دست داد اما روی یک ضربه کرنر دروازه پرسپولیس را باز کرد تا 3 امتیاز شیرین از شاگردان کالدرون بگیرد.
مهدی تارتار که پیش از این اعلام کرده بود آرزویش با تیمش شکست دادن پرسپولیس ا
فرشاد احمدزاده که به دلیل آسیب‌ دیدگی از تمرینات معاف شده بود، از چهارشنبه هفته آینده در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد
 
گابریل کالدرون هفته آینده برای حضور در اجلاس برترین مربیان آسیا راهی چین خواهد شد
 
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران دعوت کرد روز جمعه برای حمایت از تیم محبوب خود با حضور در ورزشگاه یادگار امام، به تشویق قهرمان ایران بپردازند
 
۱۶ سال پیش در چنین روزی؛ پرسپولیس در دیداری پرگل با نتیجه ۲-۸ پگاه را شکست دا
  هفته آینده باشگاه پرسپولیس به سرمربی آرژانتینی خود پول می‌دهد.


 
  بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها همراه با تیمش در اردوی ترکیه حضور دارد و می‌خواهد تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ برتر نوزدهم کند.
 
این در حالی است که هنوز باشگاه پرسپولیس پولی بابت قرارداد با این مربی به او نداده و قرار است تا هفته آینده بخشی از قرارداد کالدرون را به او ب
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و ... نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
خداحافظی با جونیور براندائو
زمستان از راه می‌رسد و پرسپولیس قصد دارد تا جانشین براندائو جونیور را به خدمت گیرد؛ بازیکنی که از نظر کالدرون باید باکیفیت تر باشد اما باشگاه مسائل مالی را نیز در اولویت قرار خواهد داد.
 

به گزارش "ورزش سه"، خرید یک یا دو مهاجم در دستور کار محمدحسن انصاری فرد و باشگاه پرسپولیس قرار دارد. پس از این که براندائو جونیور در بازی های نخست نمایش ضعیفی از خود نشان داد و علی علیپور نیز ناامیدکننده ظاهر شد، حالا لزوم خرید
❗️اخبار جدید استقلال درباره لیگی که  مهدی تاج قول اجرای عدالت داده بود هنوز به هفته سوم نکشیده این کارها رو کردن:
1⃣ لغو محرومیت قطعی هواداران لنگ و لحاظ نکردن ۳ جلسه محرومیت تعلیقی بیرانوند (چون دربی را از دست می‌دهد) ولی محرومیت سیاوش یزدانی اعمال شد!
2⃣ محرومیت ۶ ماهه بلبلی بازیکن استقلال در حالیکه قانون فیفا می‌گوید نهایتا ۴ ماه و در مقابل محروم نکردن باشگاه فولاد برخلاف قوانین فیفا
3⃣ صادر نکردن کارت بازی چند بازیکن استقلال در هفته
معرفی انجمن پیش بینی ورزشی با مطالب ارسالی کاربران و تیپستر های اغلب موفق در شرط بندی فوتبال و ارسال فرم های روزانه با آنالیز و پیشگویی نتایج فوتبال در انواع رشته های ورزشی به همراه معرفی بهترین ها و سایت های معتبر ایران و جهان
 
بنا به گزارش روابط عمومی ، پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال شهرستان کاشمر در گفتگو با محمد شایگان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشمر وی گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل و بهار وشروع نقل و انتقالات و برنامه های هیات فوتبال برابر تقویم اجرایی مسابقات سال 98 و  به منظور کوتاه نمودن زمین چمن های زیر نظر این اداره از جمله استادیوم آزادی ، انقلاب و مجموعه ورزشی روستایی عارف آباد شهرستان اقدام به خرید  یک دستگاه چمن زن موتوری گیربکسی اولیومک ایتال
تیم فوتبال زیر 21 سال اسپانیا با شکست آلمان توانست برای پنجمین بار فاتح اروپا شود.
به گزارش تسنیم، تیم فوتبال اسپانیا با برتری 2 بر یک مقابل آلمان در بازی نهایی رقابت‌های زیر 21 سال اروپا فاتح این مسابقات شد.

برای جوانان اسپانیا فابین رویز در دقیقه 7 و اولمو در دقیقه 69 گلزنی کردند و تنها گل آلمان به وسیله امیری در دقیقه 88 زده شد.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های زیر 21 سال اروپا با شرکت 12 تیم در سه گروه چهار تیمی به میزبانی ایتالیا و سن‌مارینو برگز
توضیحات فایل:
دانلود گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد
کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند در این بخش گزارش کارورزی ۱ با فرمت ورد در ۴۷ صفحه قابل ویرایش آماده و استفاده شما عزیزان قرار گرفته است.
فهرست گزارش کارورزی۱:
مقدمه.....................................................................۳
تشکر وقدردانی..........................................................۵
گزارش روز اول........................................................۶
گزارش فیزیکی..........................................................۹
گزارش ساختاری........................................................۲۲
  3 بازیکن جدید به تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس اضافه خواهند شد.

بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، گابریل کالدرون پس از بازی درون تیمی مشترک با حضور تعدادی از بازیکنان منتخب تیم جوانان پرسپولیس سه تن از سرخپوشان جوان را برای حضور در تمرین تیم بزرگسالان انتخاب کرد.پوریا میرائی، طاها فراهانی و مهدی فلاح که هر سه، در خط میانی بازی می‌کنند، نفرات دعوت شده به تمرین بزرگسا
ه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری نیوزمای؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی قهرمان جام حذفی شد که در دیدار فینال اتفاقات زیادی رخ داد. در جریان دیدار فینال جام حذفی، بنری در ورزشگاه در دستان چند جوان با مضمون فارسی و انگلیسی که برانکو بمان.
برانکو بعد از بازی در جمعی خودمانی گفته بود این صحنه را در بازی دیدم و واقعا این بنر من را احساساتی کرد. به هر حال می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت پروفسور هم به بسیاری از موارد در فوتبال ما عادت کرده و آنها را دوست د
به گزارش دورتموند ایران ، تیم فوتبال بورسیا دورتموند از حالا به فکر تقویت خود است و گزینه هایی را نیز در همین راستا در دستور کار قرار داده است که یکی از انها ترروی پاروت است.
پاروت متولد چهارم فوریه سال 2002 و در شهر دوبلین ایرلند است.
این مهاجم یک متر و هشتادوپنجی راست پا است و با تیم فعلی خود یعنی تاتنهام تا سال فوریه 2019 قرارداد دارد.
تروی فوتبال خود را در سال 2017 و در تیم بلوردس ایرلند شروع کرد و از این تیم به جوانان تاتنهام پیوست.
او در این فصل
اکنون در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری و یکپارچه سازی اطلاعات و غیره که نمونه های زیادی از هرکدام با توجه به نوع کاربرد،ایده و ابزارهای آنها با اهداف کاربردی متفاوت تهیه و طراحی شده اند.
ادامه مطلب
ای کسانی که خواب هستین یا محل کار یا هرچی ...
بلند شید. زندگی دقیقا همین لحظه تو شبکه ورزش و برنامه فوتبال ۱۲۰ در جریانه.
درسته فوتبال پرسپولسیس و استقلال تو هفته قبل اینقدر حال بهم زن بود که دقیقا ما رو به یاد حرف آدم هایی میندازه که میگن :  خوب که چی. فوتبال چیه . ی توپ هست ۲۴ نفر دنبالش میدون . خوب به همشون ی توپ بدین!!
اما توی بلاد کفر و لیگ قهرمانان دقیقا زندگی درجریانه و فلسفه فوتبال رو با پوست و گوشتت حس میکنی.
فوتبال یعنی زندگی و عشق
یعنی نوشت
بازیکنان :
۱) پیراهن ورزشی 
۲) شورت ورزشی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک دار)
 
 
دروازه بان ها :
۱)پیراهن دروازه بانی 
۲) شورت ورزشی دروازه بانی 
۳) ساق بند 
۴) جوراب مخصوص فوتبال 
۵) کفش مناسب فوتبال (استوک)
۶) دستکش
 
 
 
 
البته بعضی ها هم برای محافظت از خود از کلاه ایمنی برای جلوگیری از ضربه به صورت استفاده می‌کنند 
  کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از پایان قراردادش با این باشگاه از جمع ‌آبی‌پوشان جدا شد و فصل آینده زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد.


 
  بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال بعد از سال‌ها حضور در جمع آبی‌پوشان سرانجام از این تیم جدا شد و در توافقی که با مسئولان باشگاه پدیده داشت به این تیم پیوست.
 
این بازیکن که قراردادش با آبی‌پوشان به پایان ر
  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: همیشه اولین بازی لیگ سخت و حساس است اما خدا را شکر با برد شروع کردیم.


بخش پرسپولیس مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی شیری
بعد از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پارس جنوبی در هفته اول لیگ برتر
فوتبال، گفت: همیشه اولین بازی سخت و حساس است اما خدا را شکر با برد شروع
کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس
نسبت به فصل قبل افت نکرده است، گفت: ن
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، روز گذشته فدراسیون فوتبال دربند حواشی گوناگونی شد. از ارسال روزنامه کنفدراسیون فوتبال آسیامبنی بر پسند نداشتن نبی به عنوان دبیرکل جدید تا انتشار بیانیه از سوی فدراسیون و ته دادن بوسیله این واقعه. ولی این روزنامه ای اف سی بوسیله دلیل مصاحبه و بعدا نامه راهنمایی الله ممبینی بوده است. ماجرا از این استراحت است که اعضای هیئت رییسه به دلیل وجود کرونا و رخصت شدید مبنی بر عدم تجمع، جلسه ای را به صورت ویدئو
نحوه جدایی پیام صادقیان از فوتبال ترکیه
پیام صادقیان هافبک سابق پرسپولیس بعد از نزدیک به دو فصل حضور در فوتبال ترکیه از تیم عثمانلی اسپور جدا شد.

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، پیام صادقیان هافبک سابق پرسپولیس بعد از نزدیک به دو فصل حضور در فوتبال ترکیه از تیم عثمانلی اسپور جدا شد.
ادامه مطلب
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
سیمای سراسری
فوتبال حل چدن اصفهان تراکتورسازی تبریز هفته 27 لیگ عالی فوتبال کشور رشت آهن خوزستان فوتبال یکدوم اول موجود حل چدن اصفهان. صاحب باشگاه تراکتورسازی بود هواداران در ورزش مقابل ذوب آهن را مجانی اعلام.
ادامه مطلب
بودجه بخش فوتبال راخرج بخش امنیت دفاعی کنیم.به این نتیجه رسیدن تفکریک کشورجنگ زده درنوع اول هست.بودجه بخش فوتبال وسرگرمی راخرج گازرسانی به مناطق مختلف میکنیم.این هم نوع دیگرخرج کردن پول صادرات گازدرشرایط تحریم درکشورجنگ زده هست.
بودجه کالای اساسی هم دردل بودجه فوتبال برای ملت جنگ زده هست.چون بدون فوتبال کشورجنگ زده ونیروهای مسلح آن وامنیت آن به خطرنمیافتد.
درواقع اگرفرض شودفوتبال چیزمضخرفی هست یک کشوردرگیرمشکلات تحریمی وامنیتی وزیرسا
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.

همه چیز درباره تیم محبوب منچستر یونایتد
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نو
تحقیق آموزش فوتبال
دانلود تحقیق آموزش فوتبال، در قالب فایل Word و در 51 صفحه. فوتبال، جذاب ترین و پر طرفدارترین ورزش دنیا است . اکثر جوانان و بزرگسالان علاقه مند به فوتبال برای گذراندن اوقات فراغت خود ، به این بازی روی می آورند و یا دیگران پای تلویزیون و در میدان ها تماشاگر بازی فوتبال می شوند ...
فوتبال اسپانیا
محبوب ترین ورزش در اسپانیا بدون تردید فوتبال است و بعد از آن بسکتبال و تنیس قرار دارند.  فوتبال یک اشتیاق گسترده و بی مثال در بین مردم اسپانیا است.  فوتبال در اسپانیا به قدری محبوبیت دارد که عمده جوانان این کشور را به سمت خود سوق داده است و حتی فوتبال اسپانیا بین مرد و زن رواج زیادی دارد.
فوتبال اسپنیا در ابتدا به صورت منطقه ای به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و مهم ترین تیم های فوتبال منطقه ای اسپانیاعبارت بودند از تیم های فوت
روزی ابوریحان درس به شاگردان می گفت که خونریز و قاتلی پای به محل درس و بحث نهاد. شاگردان با خشم به او می نگریستند و در دل هزار دشنام به او می دادند که چرا مزاحم آموختن آنها شده است. آن مرد رسوا روی به حکیم نموده چند سئوال ساده نمود و رفت. فردای آن روز، شاعری مدیحه سرای دربار، پای به محل درس گذارده تا سئوالی از حکیم بپرسد. شاگردان به احترامش برخاستند و او را مشایعت نموده تا به پای صندلی استاد برسد. دیدند از استاد خبری نیست. هر طرف را نظر کردند، اثر
ترکیب احتمالی تیم ملی عراق برای دیدار با قطر در مسابقات کشورهای عربی مشخص شد.
بخش فوتبال جهان مجله خبری ورزشی اسپورت استار

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال عراق رقیب ایران در انتخابی جام جهانی 2022 امروز در مسابقات کشورهای عربی در دوحه به مصاف تیم ملی قطر می‌رود.در این راستا سایت «الکره العراقیه» ترکیب احتمالی شاگردان کاتانچ در این بازی را اعلام کرد که به شرح زیر است: جلال حسن، میثم جبار، احمد ابراهیم، علی عدنان، مصطفی محمد، محمد رضا
فوتبال ایتالیا در فصل گذشته روزهای خاطره
انگیز، جذاب و البته تلخی را به خود دید. از حضور رونالدو در فوتبال
ایتالیا گرفته تا درخشش غیرمنتظره آتالانتا، خداحافظی ده روسی و رفتارهای
نژادپرستانه هواداران. در این گزارش نگاهی به فصل 2018-2019 سری آ خواهیم
داشت؛

ادامه مطلب
سایت فدراسیون فوتبال بحرین توسط یک هکر ایرانی مورد نفوذ قرار گرفت و سرود ملی ایران در صفحه اول سایت برای پخش قرار گرفت.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا؛ هفته گذشته تیم ملی فوتبال ایران در هفته سوم مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر به مصاف بحرین رفت و میهمان این تیم بود.
در ابتدای این بازی و هنگام پخش سرود ملی کشورمان شاهد توهین تماشاگران و بازیکنان بحرینی بودیم که این اتفاق بازتاب گسترده‌ای داشت و واکنش‌های زیادی به همراه داشت.
همچنینین
فدراسیون فوتبال نقل قول منتشر شده از سوی مهدی تاج مبنی بر عدم استفاده از مربیان و بازیکنان خارجی در لیگ برتر را تکذیب کرد

 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رئیس فدراسیون فوتبال در زمان حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،تیم های باشگاهی لیگ برتر کشورمان را توصیه به استفاده حداکثری از ظرفیتهای داخلی در زمینه نیروی انسانی( بازیکن، مربی و ...) کرد.
بر این اساس مباحث طر
اعضاى تیم ملى جوانان که جهت حضور در تورنمنت روسیه راهى سن پترزبورگ شدند نخستین تمرین خود را شامگاه دوشنبه پشت سر گذاشتند.


 
 
بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال شاگردان سیروس پورموسوى ساعت ٢٠ (٢١:٣٠به وقت تهران) در کمپ اسپارتاک حاضر شدند و نخستین تمرین خود را برگزار کردند.
 
مشکل اصلى جوانان در این اردو فاصله ٩٠ دقیقه اى محل کمپ با سن پترزبورگ است که موجب شده باعث خستگى اعض
به گزارش همشهری آنلاین،  پخش سریال و فیلم سینمایی طنز تا آخر سال بصورت یومیه از شبکه سه سیما داخل دستور فقره این شبکه قرار گرفت. روابط اشتراکی شبکه سه سیما اخبار کرده است، با توجه به تعلیلی مدارس، دانشگاهها و شرایط پیش آمده ناشی از بیماری کرونا در کشور، دستور کار ریزی شبکه بر اساس نیاز مخاطب تغییر کرد. بنا بر این گزارش تکرار سریال طنز "مرد هزاره چهره" از این شبکه پخش خواهد شد. علاوه پهلو پخش سریال، در ایام پایانی سال ساری همچنین بصورت روزان
قبل تر ها نسبت به همه چی واکنش نشون میدادم.عید یلدا تولدم فوتبال و..
و سریع پست میگذاشتم تو اینستا..بعدتر تو توییتر
یک سالی هست که همه چی بی اهمیت شده.برای سال تحویل و تولدم به استوری بسنده کردم..دربی را بردیم و واکنش نشون ندادم نه با کسی کل انداختم و نه هیچی که یکی از همان استقلالی ها تعجب کرده بود ازین قضیه |:
این چند روز که تایم لاین توییترم تو دو موضوع دو طرفه شده 
یکی طرفداران انصاری فرد و کالدرون که به شدت هم دعوا راه افتاده و دیگری مخالفان و
  تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.
بخش استقلال مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار


به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 امروز تمرینات آماده‌سازی خود را برای بازی با سایپا در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری کرد.
* سیاوش یزدانی به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن فعلا شرایط همراهی استقلال را ندارد و به احتمال فراوان تا قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز از تمرینات دور خواهد بود.
*شیخ
کریستیانو رونالدو دوس سانتوش آویرو زادهٔ ۵ فوریهٔ ۱۹۸۵ که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای یوونتوس و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.   او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۵ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشرشده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از
به گزارش ایسنا، بوسیله نقل از خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمیکره شمالی گزارش عدالت که کیم جونگ اون، رهبر این کشور مجله ای شخصی ازدونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکادریافت کرده و روی محتوای آن به طور شدید فکر خواهد کرد. درون این گزارش جزئیات بیشتری درباره این نامه منتشر نشده اما آمده که راهنما کره شمالی آن را دارای محتوایی عالی قلمداد کرده است. کنار بنیان گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون گفته که روی محتوای جالب این نامه بوسیله طور
طراحان با تجربه، از کاربرد این دستور اطلاع دارند، اما معمولا تازه کارها، از این دستور !important در CSS بی اطلاع هستند و تعجب می کنند. با افزودن دستور !important به انتهای دستور css تان، اولویت دستور مورد نظر را نسبت به دستورات دیگر که با آن در تضاد هستند، افزایش می دهید.در کد زیر، رنگ زمینه، به دلیل وجود !important آبی خواهد بود (و نه قرمز)
.page {
background-color: blue !important;
background-color: red;
}
کاربرد روش فوق وقتی است که شما یک css rule می نویسید، اما متوجه می شوید که هیچ تاثیری
 
فوتبال در انگلیس قصه‌‌ای جادویی دارد. برای بیش از یک قرن است که شنبه‌ها روز فوتبال است. در ابتدای قرن بیستم شنبه‌ها روزی شد که انگلیسی‌ها، دشواری‌های روزمره، هوای ابری و مرارت زندگی با درآمد‌های ناچیز را فراموش می‌کردند و روی سکوها، کسالت روزگار را به فراموشی می‌سپردند. اما این فقط مختص طبقه کارگر بود، طبقه متوسط و پر درآمد به تنیس و اسب‌دوانی گرایش داشت. در آن سالها مثل امروز فوتبال پرطرفدارترین ورزش انگلستان نبود طوری که تا مدت‌
به گزارش ایسنا، اگر بخواهید بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را نام ببرید، شاید اولیه نامی که به ذهن تان خطور کند، سوپراستار سامبای برزیلی "پله" است. پله ۱۸ سال در سانتوس بازی کرد و ۶۱۹ گل به ثمر رساند. او در طول دوران بازی خود بیش از ۱۰۰۰ گل به ثمر رساند و عامل موفقیت برزیل در سه قهرمانی در شیشه ذرهبین های جهانی ۱۹۵۸، ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ بود. بابی چارلتون درباره پله می گوید: "اسب سواری برای هنرنمایی او بدعت شد. " یوهان کرویف نیز پله را تنها بازیکنی می د
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
اگه امشب نیاید خط میخورید .
 
خیره شده ام به سقف بالای سرم . هم اتاقی ام میپرسد نمی روی ؟ جواب میدهم نه، ولی فکرهایم را میکنم که اگر‌ خط خوردم زیاد غصه اش را نخورم . میخندد.‌..
دیروز مطالب مهر و آبان سال پیش وبلاگ را میخواندم، همه اش صحبت از یک چیز بود :
فوتبال و فوتبال و فوتبال 
آخرین خط من از فوتبال همان «آه معشوق لومپن ساز من بود» که در آخرین روز تمرینم نوشتم . تمرینی که به بهانه ی کنکور لعنتی حتی بعد از کنکور از سر گرفته نشد . تا اینجا در شهر غری
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
گروه های فوتبال تلگرام 
بهترین گروه های فوتبال تلگرام
گروه چت فوتبال
گروه گپ فوتبال
لینک گروه های فوتبالتلگرام
با سلام گروه های فوتبال تلگرام راه اندازی شد که می توانید به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.
گروه های فوتبال زیادی موجود هستند.
برای عصویت در گروه فوتبالی تلگرام
سایت لینکدونی تل را جست و جو کنید.
 
میگوید تو با فوتبال در نهایت قرار است یک «لومپن» شوی . نمیگوید هیچ ، میگوید لومپن . 
میگوید لومپن شدن از مناسبات فوتبال است ، ولی حتی اگر فوتبال هیچکس را لومپن نکند هم ، تورا حتما لومپن میکند ‌...
میگوید مگر تو ده ساله ای ؟! تو بیست سالت است ‌. دیگر نمیتوانی شبیه ده ساله ها شبها با رویای تیم ملی و جام جهانی بخوابی . تو باید بروی دنبال رویا های بیست سالگی . آن رویا هایی که در بیست سالگی بشود با فکرشان به خواب رفت و با تلاش در بیست و اندی سالگی بتوان
فصل جدیدی از مدیریت فوتبال خراسان شروع شده است ، خراسان بزرگ با
پتانسیل فراوان در هر مقوله ای ، از قدیم الایام با داشتن نوسانات بسیار به
حق خود نرسیده است در این اثنا ، فوتبال این دیار همیشه مظلوم واقع شده و
در یک حالت یک قدم به جلو و چند قدم به عقب بوده است و میانگین مدیران
کارآمد و فوتبال فهم در این استان در حداقل خود قرار داشته است  ، بهر صورت
هر چه بوده و هست و ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای دکتر برادران
،رئیس سابق هیات فوتبال خراسا
  اردوی تیم فوتبال امید از 19 تیر آغاز می شود اما هنوز مکان برگزاری اردو مشخص نشده است.


 
  بخش ورزشی مجله خبری ورزشی اسپورت‌استار
 
به گزارش خبرگزاری فارس، اردوی تیم امید برای برگزاری یک بازی تدارکاتی بین شاگردان فرهاد مجیدی و تیم ملی بزرگسالان از چهارشنبه هفته جاری قرار است برگزار شود.
 
در اخباری که فدراسیون فوتبال برای اعلام اردو و اسامی تیم امید منتشر شده خبری از محل برگزاری اردو و هتل محل اقامت ملی پوشان نیامده است.
 
پیگیری های خبرنگ
نرم افزار باشگاهی، آکادمی و مدارس فوتبال، فوتسال توسط سامانه فوتبالیت تهیه و طراحی شده است و توانسته بسیاری از نیازهای اولیه آکادمی های فوتبال را برطرف کرده  و مورد استقبال باشگاه ها و آکادمی های فوتبال قرار گیرد.
ادامه مطلب
ورزش 11 - اسماعیل حلالی، بازیکن سابق پرسپولیس، در خصوص کنار گذاشتن شایان مصلح و سروش رفیعی از فهرست تیم پرسپولیس توسط کالدرون، اظهار داشت: مصلح مدت زیادی مصدوم بود و در تمرینات هم حضور نداشت. شاید به این دلیل او را کنار گذاشت که آماده نبود.وی افزود: در مورد رفیعی، اما شرایط فرق می‌کند. سروش بازیکن خلاق و بااخلاقی است و من هم از کنار گذاشتن او شوکه شدم. من با رفیعی نسبتی ندارم، اما به هر حال در ایران کمتر بازیکنی توانایی فنی رفیعی را دارد. به هر
 
تیم فوتبال بایرن مونیخ
باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد و سالانه در بوندس‌لیگا، لیگ برتر فوتبال آلمان به رقابت می‌پردازد. بایرن مونیخ به عنوان موفق‌ترین و پرافتخارترین باشگاه فوتبال در آلمان شناخته‌شده که موفق به کسب ۲۹ قهرمانی بوندس‌لیگا و ۱۹ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده‌است. باشگاه بایرن مونیخ همچنین در سطح جهان در رتبه سوم قرار دارد.

ادام
یادش بخیر قدیما خونه بابام یک تلویزیون سیاه سفید داشتن و اون زمان فقط کانال یک و دو رو میگرفت بعد کم کم شبکه سه رو هم میگرفت . من و داداشام عاشق فوتبال بودیم و از همین تلویزیون سیاه و سفید فوتبال نگاه میکردیم . بعد که به دبیرستان رسیدیم بابام تلویزیون رنگی خریده بود و ما باهاش فوتبال نگاه میکردیم لذت می بردیم . بعضی وقتا هم داداش علی که بزرگتر بود دستگاه پلی استیشن از کلوپ نزدیک خونمون اجاره میکرد و به تلویزیون وصلش میکردیم و سه نفره ( من و دادا
-----
شایعه قوی شهر  برانکو بجای ویلموتس در تیم ملی
صبح امروز خبری مبنی بر جانشینی برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم ملی در رسانه ها منتشر شد.ساعتی بعد برانکو ایوانکوویچ در مورد اینکه آیا مذاکره‌ای با او از سوی فدراسیون فوتبال ایران انجام گرفته است یا نه؟ گفت: تا این لحظه مذاکره‌ای با مسئولان فدراسیون نداشته‌ام.وی درباره اینکه آیا مسئولان فدراسیون فوتبال با او تلفنی صحبت کرده‌اند یا خیر اظهار داشت: خیر، هیچ‌گونه تماسی بین من و مسئولان فد
به گزارش گروه ورزشی عصرحباد؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری ۲ بازی راحت خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل هنگ کنگ و ۱۴ بر صفر برابر کامبوج، همراه بود در سومین بازی باید به مصاف حریفی برود که زمانی یکی از گربه سیاه‌های فوتبال ایران محسوب می‌شد و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از تقابل با بحرین در ذهن همگان ثبت شده است.
شاگردان مارک ویلموتس که اکنون با کسب ۶ امتیاز صدرنشین گروه C هستند، در ورزشگاهی مقابل
فوری / دستور فرمانده معظم کل قوا به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:سردار سرلشکر باقریرئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلحبرابر اطلاع، سیل زدگان دو استان شمالی نیاز مبرمی به کمک و امکانات نیروهای مسلح دارند. دستور فرمایید علاوه بر آنچه تاکنون در آن مناطق بکار گرفته شده است امکانات بیشتر برای امداد به آن مناطق گسیل نمایند. گزارش اقدام را بفرستید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها